NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية يوم ما الدكتور شاف كس خطيبتى ( المشاهدين 4)

متحرر خطيبتى

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
16 ديسمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
14
نقاط
130
صباح او مساء الخير على حسب م بتقرا القصه دي.
مبدايا هى مش قصه على قد ماهى موقف حصل معايا انا وخطيبتى وعملت الاكونت مخصوص علشان احكيه ، ف خلينا ندخل فى الموضوع علطول

خطيبتى 23 سنه بزاز وسط وسطها وسط وطيزها كبيره شويه وملبن نيك ، كسها وردى شويه وشفايفه بنت متناكه وعلطول هايجه حصل بينا علاقات كتير وصلت لحد نيك خلفى بس
المهم ف يوم طلعلها حبوب ف فخادها وكسها وكانت عايزه تكشف واحنا من قريه بعيده عن المركز ومفيش دكاتره جلديه غير ف قريه جمبنا المهم انا كنت ف الشغل ف معرفتش اروح معاها وهى خدت بنت خالتها وراحت كشفت وخلصت وجت المهم بالليل بسالها عملت اى وكده قالتلى عايزه اقولك على حاجه بس متزعلش ف قولتلها قولى قالتلى الدكتور ال كشفت عنده انهارده كان راجل مش ست وانا محبتش اقولك علشان كنت هترفض وتسيب شغلك وتيجى تاخدنى نروح نكشف ف البلد ال هى المركز تبعنا
انا اول مسمعت راجل دى انا مش عارف انا لى فضلت هادى ومزعقتش وحسيت ب احساس غريبه بين الغضب والاثاره بس مش عايز ازعقلها وحسيت بزبى واقف ع الاخر
ف سالتها الدكتور كشف عليكى ازاى شاف مكان الحبوب صح ف سكتت شويه وقالتلى ايوا بس انا مكنتش اعرف انه هيشوفها وبحسب عنده ممرضه والجو ده
قولتلها اشرحيلى بالظبك عمل اى قالتلى دخلت وشرحتله ال عندى وقالى استريحى ع السرير علشان محتاج اشوف الحبوب دى وطلعت ع السرير ونزلت البنطلون شويه صغيرين بس هو طلب منها تنزله لحد ركبتها وتفتح رجليها علشان يفحص المكان كله ف فتحتله رجليها وهى مكسوفه ولبس الجوانتى وكسها مفتوح قدامه بص على الحبوب وفتح شفايف كسها بسرعه وقام قايم كاتبلها على علاج وقالها تعالى الاسبوع الجى
انا سمعت الكلام ده ولبنى نزل لوحده وهى بتتكلم ولقيتها هتعيط وهى بتتكلم وتترجانى مزعلش ف قولتلها حصل خير المهم الحبوب تخف وتبقى كويسه وبدات اهزر واضحك فيها قولتلها ف وسط الهزار كده متنسيش تنضفى نفسك تحت قبل متروحى بقا علشان ميلاقهوش مش نضيف
ف ردت قالتلى وهو هيفرقله ف اى يلاقيه نضيف او لا دا يدوب هيشوف الحبوب وخلاص قولتلها مهو مينفعش يبقا واحده بالجمال بتاعك والجسم الحلو ال اى حد يتمناه والدكتور يلاقى بتاعك مش نضيف يحبيبتى وهو بيكشف عليه ، حسيت نبره صوتها اتغير ومستمتعه هى كده كده ديما بتخليه نضيف بس هى ال عايزانى اكمل كلامى ف قالتلى مهو يبنى دا يدوب هيكشف بس مش هيعمل حاجه انما النضافه والحلاوه دى ليك انت لما بتيجى تسلم عليه وتلحسه
قولتلها لا انا محبش حبيبتى حد يقول عليها مش نضيفه وهو هيشوف بتاعك يعنى كانه انا ال هشوف
لقيت صوتها قلب بهيجان وقالتلى لا هو مش زيك يحبيبى هو يدوب هيشوفه انما انت بتلمسه ب ايدك ولسانك
قولتلها هو بردو يروحى اكيد هيلمسه زى ملمسه المرادى وفتحهولك مهو اكيد كان بيفتحه علشان يشوفه من جوا مش علشان الحبوب
لقيتها بتقولى وهى صوتها كله هيجان حاضر يحبيبى انا هنضفه واروق عليه علشان عمو الدكتور يلاقيه نضيف ويعرف يكشفلى عليه وكملنا كلامنا وعملنا سكس فون وجبتهم معاها تانى

المفروض بقا دلوقتى يجدعان هى رايحه للدكتور الحد الجى انا اعمل اى اروح معاها ولا اسيبها تروح لوحدها ولا اى حد يفهمنى وهل هى كده ممكن تقبل مع الوقت فكره التحرر ولا اى
 
صباح او مساء الخير على حسب م بتقرا القصه دي.
مبدايا هى مش قصه على قد ماهى موقف حصل معايا انا وخطيبتى وعملت الاكونت مخصوص علشان احكيه ، ف خلينا ندخل فى الموضوع علطول

خطيبتى 23 سنه بزاز وسط وسطها وسط وطيزها كبيره شويه وملبن نيك ، كسها وردى شويه وشفايفه بنت متناكه وعلطول هايجه حصل بينا علاقات كتير وصلت لحد نيك خلفى بس
المهم ف يوم طلعلها حبوب ف فخادها وكسها وكانت عايزه تكشف واحنا من قريه بعيده عن المركز ومفيش دكاتره جلديه غير ف قريه جمبنا المهم انا كنت ف الشغل ف معرفتش اروح معاها وهى خدت بنت خالتها وراحت كشفت وخلصت وجت المهم بالليل بسالها عملت اى وكده قالتلى عايزه اقولك على حاجه بس متزعلش ف قولتلها قولى قالتلى الدكتور ال كشفت عنده انهارده كان راجل مش ست وانا محبتش اقولك علشان كنت هترفض وتسيب شغلك وتيجى تاخدنى نروح نكشف ف البلد ال هى المركز تبعنا
انا اول مسمعت راجل دى انا مش عارف انا لى فضلت هادى ومزعقتش وحسيت ب احساس غريبه بين الغضب والاثاره بس مش عايز ازعقلها وحسيت بزبى واقف ع الاخر
ف سالتها الدكتور كشف عليكى ازاى شاف مكان الحبوب صح ف سكتت شويه وقالتلى ايوا بس انا مكنتش اعرف انه هيشوفها وبحسب عنده ممرضه والجو ده
قولتلها اشرحيلى بالظبك عمل اى قالتلى دخلت وشرحتله ال عندى وقالى استريحى ع السرير علشان محتاج اشوف الحبوب دى وطلعت ع السرير ونزلت البنطلون شويه صغيرين بس هو طلب منها تنزله لحد ركبتها وتفتح رجليها علشان يفحص المكان كله ف فتحتله رجليها وهى مكسوفه ولبس الجوانتى وكسها مفتوح قدامه بص على الحبوب وفتح شفايف كسها بسرعه وقام قايم كاتبلها على علاج وقالها تعالى الاسبوع الجى
انا سمعت الكلام ده ولبنى نزل لوحده وهى بتتكلم ولقيتها هتعيط وهى بتتكلم وتترجانى مزعلش ف قولتلها حصل خير المهم الحبوب تخف وتبقى كويسه وبدات اهزر واضحك فيها قولتلها ف وسط الهزار كده متنسيش تنضفى نفسك تحت قبل متروحى بقا علشان ميلاقهوش مش نضيف
ف ردت قالتلى وهو هيفرقله ف اى يلاقيه نضيف او لا دا يدوب هيشوف الحبوب وخلاص قولتلها مهو مينفعش يبقا واحده بالجمال بتاعك والجسم الحلو ال اى حد يتمناه والدكتور يلاقى بتاعك مش نضيف يحبيبتى وهو بيكشف عليه ، حسيت نبره صوتها اتغير ومستمتعه هى كده كده ديما بتخليه نضيف بس هى ال عايزانى اكمل كلامى ف قالتلى مهو يبنى دا يدوب هيكشف بس مش هيعمل حاجه انما النضافه والحلاوه دى ليك انت لما بتيجى تسلم عليه وتلحسه
قولتلها لا انا محبش حبيبتى حد يقول عليها مش نضيفه وهو هيشوف بتاعك يعنى كانه انا ال هشوف
لقيت صوتها قلب بهيجان وقالتلى لا هو مش زيك يحبيبى هو يدوب هيشوفه انما انت بتلمسه ب ايدك ولسانك
قولتلها هو بردو يروحى اكيد هيلمسه زى ملمسه المرادى وفتحهولك مهو اكيد كان بيفتحه علشان يشوفه من جوا مش علشان الحبوب
لقيتها بتقولى وهى صوتها كله هيجان حاضر يحبيبى انا هنضفه واروق عليه علشان عمو الدكتور يلاقيه نضيف ويعرف يكشفلى عليه وكملنا كلامنا وعملنا سكس فون وجبتهم معاها تانى

المفروض بقا دلوقتى يجدعان هى رايحه للدكتور الحد الجى انا اعمل اى اروح معاها ولا اسيبها تروح لوحدها ولا اى حد يفهمنى وهل هى كده ممكن تقبل مع الوقت فكره التحرر ولا اى
عيب غليك يا راجل روح معاها ولما الدكتور يسالها يقولها مين ده تقوله جوزى ونفس الكرير بتاعى فى الشغل خليك جريبو
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباح او مساء الخير على حسب م بتقرا القصه دي.
مبدايا هى مش قصه على قد ماهى موقف حصل معايا انا وخطيبتى وعملت الاكونت مخصوص علشان احكيه ، ف خلينا ندخل فى الموضوع علطول

خطيبتى 23 سنه بزاز وسط وسطها وسط وطيزها كبيره شويه وملبن نيك ، كسها وردى شويه وشفايفه بنت متناكه وعلطول هايجه حصل بينا علاقات كتير وصلت لحد نيك خلفى بس
المهم ف يوم طلعلها حبوب ف فخادها وكسها وكانت عايزه تكشف واحنا من قريه بعيده عن المركز ومفيش دكاتره جلديه غير ف قريه جمبنا المهم انا كنت ف الشغل ف معرفتش اروح معاها وهى خدت بنت خالتها وراحت كشفت وخلصت وجت المهم بالليل بسالها عملت اى وكده قالتلى عايزه اقولك على حاجه بس متزعلش ف قولتلها قولى قالتلى الدكتور ال كشفت عنده انهارده كان راجل مش ست وانا محبتش اقولك علشان كنت هترفض وتسيب شغلك وتيجى تاخدنى نروح نكشف ف البلد ال هى المركز تبعنا
انا اول مسمعت راجل دى انا مش عارف انا لى فضلت هادى ومزعقتش وحسيت ب احساس غريبه بين الغضب والاثاره بس مش عايز ازعقلها وحسيت بزبى واقف ع الاخر
ف سالتها الدكتور كشف عليكى ازاى شاف مكان الحبوب صح ف سكتت شويه وقالتلى ايوا بس انا مكنتش اعرف انه هيشوفها وبحسب عنده ممرضه والجو ده
قولتلها اشرحيلى بالظبك عمل اى قالتلى دخلت وشرحتله ال عندى وقالى استريحى ع السرير علشان محتاج اشوف الحبوب دى وطلعت ع السرير ونزلت البنطلون شويه صغيرين بس هو طلب منها تنزله لحد ركبتها وتفتح رجليها علشان يفحص المكان كله ف فتحتله رجليها وهى مكسوفه ولبس الجوانتى وكسها مفتوح قدامه بص على الحبوب وفتح شفايف كسها بسرعه وقام قايم كاتبلها على علاج وقالها تعالى الاسبوع الجى
انا سمعت الكلام ده ولبنى نزل لوحده وهى بتتكلم ولقيتها هتعيط وهى بتتكلم وتترجانى مزعلش ف قولتلها حصل خير المهم الحبوب تخف وتبقى كويسه وبدات اهزر واضحك فيها قولتلها ف وسط الهزار كده متنسيش تنضفى نفسك تحت قبل متروحى بقا علشان ميلاقهوش مش نضيف
ف ردت قالتلى وهو هيفرقله ف اى يلاقيه نضيف او لا دا يدوب هيشوف الحبوب وخلاص قولتلها مهو مينفعش يبقا واحده بالجمال بتاعك والجسم الحلو ال اى حد يتمناه والدكتور يلاقى بتاعك مش نضيف يحبيبتى وهو بيكشف عليه ، حسيت نبره صوتها اتغير ومستمتعه هى كده كده ديما بتخليه نضيف بس هى ال عايزانى اكمل كلامى ف قالتلى مهو يبنى دا يدوب هيكشف بس مش هيعمل حاجه انما النضافه والحلاوه دى ليك انت لما بتيجى تسلم عليه وتلحسه
قولتلها لا انا محبش حبيبتى حد يقول عليها مش نضيفه وهو هيشوف بتاعك يعنى كانه انا ال هشوف
لقيت صوتها قلب بهيجان وقالتلى لا هو مش زيك يحبيبى هو يدوب هيشوفه انما انت بتلمسه ب ايدك ولسانك
قولتلها هو بردو يروحى اكيد هيلمسه زى ملمسه المرادى وفتحهولك مهو اكيد كان بيفتحه علشان يشوفه من جوا مش علشان الحبوب
لقيتها بتقولى وهى صوتها كله هيجان حاضر يحبيبى انا هنضفه واروق عليه علشان عمو الدكتور يلاقيه نضيف ويعرف يكشفلى عليه وكملنا كلامنا وعملنا سكس فون وجبتهم معاها تانى

المفروض بقا دلوقتى يجدعان هى رايحه للدكتور الحد الجى انا اعمل اى اروح معاها ولا اسيبها تروح لوحدها ولا اى حد يفهمنى وهل هى كده ممكن تقبل مع الوقت فكره التحرر ولا اى
حلوه كملها
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%