NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة نيك ماما ومرتات اعمامي

قيصر المنصوره

عنتيل المنصوره ابو زبر
نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
23 أغسطس 2024
المشاركات
2,778
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
2,237
نقاط
5,380
الجزء الاول انتهي لما اتفقت مع مرات عمي اسماء اني هتعشا معاها بعد الفرز بكره ونزلت دخلت الشقه وهنا كانت المفاجاه

الجزء الثلني سمعت صوت ماما ااااااااه انا اتجننت الصوت جاي من اوضة النوم روحت لقيت الباب متوارب ببص لقيت ماما ومرات عمي صفاء قاعدين ملط بينتفو شعر بعض انا زبي وقف عليهم وكس ماما احمر ومرات عمي صفاء بتلعب ليها فيه ماما: متهيجنيش يا لبوه جوزي مش هنا انتي الي جوزك جاي بكره صفاء: مهواش جاي الشهر دا كمان هيقعد في الجيش ماما: والعرص جوزي هيقعد كمان سنه مش هينزل برضو صفاء بتلعب اكتر وسخنتها اكتر ماما: يبت هتخليني اعوز اتناك صفاء: منا عايزه اتناك انا كمان ماما: خلاص وقفي علشان مهجش اكتر علي رامي صفاء: انتي بتهيجي عليه ماما بكسوف: اه الواد زبه اكبر من ابوه صفاء: احكيلي ماما: الواد زبه كل اما اصحيه بيبقا واقف ومره شفته وهوا بيستحمي كان كبير اوي صفاء: عيزاه ينيكك ماما: اه صفاء: ماشي يا شرموطه عندي فكره ماما: قولي بسرعه صفاء: هوا لسه هياجي يتعشي صح ماما: صح صفاء خلاص هتعمليله عشا وبعدين تعملي كوباية شاي وتحطيله فيها منوم واول ما ينام هنركب عليه ماما: هنجيب المنوم منين صفاء: هطلع اجيبه عندي في الشقه ولبست وبتطلع انا طبعا نزلت اول ما لقيتها بتطلع انا قعدت افكر واقول لنفسي مش كنت عايز تنيك امك اهي جتلك هيا ومرات عمك دخلت الصيدليه وجبت فياجرا وطلعت دخلت وقولت ماما طلعتلي وكانت لابسه قميص نوم احمر شفاف مش مغطي حاجه

dXoEdap.md.jpg
انا صفرت وفضلت متنح شويه بقولها ايه القمر دا دا انتي لو مش امي كنت نكتك حسيتها فرحت وقالت اتلم يا ولد ماما: اعملك اكل انا ماشي يماما عملت اكل وانا اكلت وكانت بتاكلني بقولها ايه الرضا دا قالتلي انت حبيبي قولت يسلام خلصت وغسلت ايدي ودخلت اوضتي وهيا دخلتلي كوباية شاي وانا عملت نفسي خت بوق ةاول ما طلعت تفيته ورميت الكوبايه بعد عشر دقايق دخلت هيا ومرات عمي صفاء كانت لابسه برا واندر بيض

dXoLZ1s.md.jpg
دخلو وخلعوني هدومي واتصدمو لما شافو زبي صفاء دا كبير اوي ماما يلا بسرعه قبل ما يفوق صفاء متخفيش المنوم دا تمن ساعات وهنا صفاء مسكت زبي تمصه وماما قعدت علي وشي وفتحه كسها وبتلعب فيه صفاء كانت ماسكه زبي طلوع ونزول

dXxCLrJ.jpg

dXxCZdv.jpg
وبعد شويه بدلت معا ماما ماما كانت عمله زي المكنسه بتشفط زبي وبتلعب في بيوضي بتفعص فيهم وانا ماسك نفسي بي العافيه

dXTObaI.gif
بعدين ماما قالت لصفاء انا هركب عليه صفاء: تمام ماما بتركب علي زبي وصفاء بتساعدها تدخل زبي في كسها

dXT8yl4.md.jpg
ماما دخلت زبي وصفاء قاعده تمص وتلحس في كس ماما وهيا راكبه علي زبي

dXTgHw7.md.jpg
ماما: ااااااااااه افشخ كس ماما يحبيبي افشخ كسي زبك حلو اوي يحبيبي وماما بدات تبوس فيا وتقولي بحبك يحبيبي انت جوزي ودكري وعماله تتنطط علي زبي وصفاء شغاله لحس كتر النيكواللحس في كس ماما خلاها تجيب عسلها علي وش صفاء صفاء شربته وراحت تبوس في ماما

dXT6hla.md.jpg
وتدلها عسالها وفضلو يبوسو في بعض شويه وصفاء بقت تلعب في بزاز ماما وتعض حلمتها وماما مصدقت وجابت عسلها تاني ووقعت من علي زبي صفاء ضحكت وقامت هيا تركب علي زبي

dXTL5XV.gif
صفاء ركبت علي زبي وشغاله زي الصاروخ طالعه ونازله وصوت اللحم مالي الاوضه وصوت آهاتها بيسخني اكتر وبدات تبوس فيا وتبوس شفيفي وتعضهم ونزلت علي حلمات بزازي تعض فيهم لاكتر من نص ساعه كانت جابت فيهم مرتين تبدل هيا وماما انا مستحملتش وقومت ضارب العشره في كس ماما

dXTpwwg.gif
وماما بتقول احححححح لبنك سخن اوي يحبيبي املا كس امك العطشان للنيك املا يحبيبي لمي نزلت من علي زبي وصفاء قعدت تمص وماما جت تمص معاها وانا مستحملتش وضربت للمره التانيه بس المراضي علي وش الاتنين

dXuJGzF.gif
بعد اما خلصو ولبسوني وطلعو برا انا وقفت ورا الباب وبتصنت عليهم سمعت صفاء بتقول لماما انا الصبح وانتي بليل ماما: هنعمل كده ازاي صفاؤ: هتخليه بكره يطلع يصحيني الساعه 7العيال هتكون مشت وتقوليلو انها بتاخد منوم هيخش يلاقيني عريانه يركبني وانتي بليل تسخنيه وتركبيه ضحكو الاتنين ودخلو الحمام وانا دخلت انام يتبع
 
قصة حلوة الحرمان يعمل أكتر من كده كمل
 
الجزء الاول انتهي لما اتفقت مع مرات عمي اسماء اني هتعشا معاها بعد الفرز بكره ونزلت دخلت الشقه وهنا كانت المفاجاه

الجزء الثلني سمعت صوت ماما ااااااااه انا اتجننت الصوت جاي من اوضة النوم روحت لقيت الباب متوارب ببص لقيت ماما ومرات عمي صفاء قاعدين ملط بينتفو شعر بعض انا زبي وقف عليهم وكس ماما احمر ومرات عمي صفاء بتلعب ليها فيه ماما: متهيجنيش يا لبوه جوزي مش هنا انتي الي جوزك جاي بكره صفاء: مهواش جاي الشهر دا كمان هيقعد في الجيش ماما: والعرص جوزي هيقعد كمان سنه مش هينزل برضو صفاء بتلعب اكتر وسخنتها اكتر ماما: يبت هتخليني اعوز اتناك صفاء: منا عايزه اتناك انا كمان ماما: خلاص وقفي علشان مهجش اكتر علي رامي صفاء: انتي بتهيجي عليه ماما بكسوف: اه الواد زبه اكبر من ابوه صفاء: احكيلي ماما: الواد زبه كل اما اصحيه بيبقا واقف ومره شفته وهوا بيستحمي كان كبير اوي صفاء: عيزاه ينيكك ماما: اه صفاء: ماشي يا شرموطه عندي فكره ماما: قولي بسرعه صفاء: هوا لسه هياجي يتعشي صح ماما: صح صفاء خلاص هتعمليله عشا وبعدين تعملي كوباية شاي وتحطيله فيها منوم واول ما ينام هنركب عليه ماما: هنجيب المنوم منين صفاء: هطلع اجيبه عندي في الشقه ولبست وبتطلع انا طبعا نزلت اول ما لقيتها بتطلع انا قعدت افكر واقول لنفسي مش كنت عايز تنيك امك اهي جتلك هيا ومرات عمك دخلت الصيدليه وجبت فياجرا وطلعت دخلت وقولت ماما طلعتلي وكانت لابسه قميص نوم احمر شفاف مش مغطي حاجه

dXoEdap.md.jpg
انا صفرت وفضلت متنح شويه بقولها ايه القمر دا دا انتي لو مش امي كنت نكتك حسيتها فرحت وقالت اتلم يا ولد ماما: اعملك اكل انا ماشي يماما عملت اكل وانا اكلت وكانت بتاكلني بقولها ايه الرضا دا قالتلي انت حبيبي قولت يسلام خلصت وغسلت ايدي ودخلت اوضتي وهيا دخلتلي كوباية شاي وانا عملت نفسي خت بوق ةاول ما طلعت تفيته ورميت الكوبايه بعد عشر دقايق دخلت هيا ومرات عمي صفاء كانت لابسه برا واندر بيض

dXoLZ1s.md.jpg
دخلو وخلعوني هدومي واتصدمو لما شافو زبي صفاء دا كبير اوي ماما يلا بسرعه قبل ما يفوق صفاء متخفيش المنوم دا تمن ساعات وهنا صفاء مسكت زبي تمصه وماما قعدت علي وشي وفتحه كسها وبتلعب فيه صفاء كانت ماسكه زبي طلوع ونزول

dXxCLrJ.jpg

dXxCZdv.jpg
وبعد شويه بدلت معا ماما ماما كانت عمله زي المكنسه بتشفط زبي وبتلعب في بيوضي بتفعص فيهم وانا ماسك نفسي بي العافيه

dXTObaI.gif
بعدين ماما قالت لصفاء انا هركب عليه صفاء: تمام ماما بتركب علي زبي وصفاء بتساعدها تدخل زبي في كسها

dXT8yl4.md.jpg
ماما دخلت زبي وصفاء قاعده تمص وتلحس في كس ماما وهيا راكبه علي زبي

dXTgHw7.md.jpg
ماما: ااااااااااه افشخ كس ماما يحبيبي افشخ كسي زبك حلو اوي يحبيبي وماما بدات تبوس فيا وتقولي بحبك يحبيبي انت جوزي ودكري وعماله تتنطط علي زبي وصفاء شغاله لحس كتر النيكواللحس في كس ماما خلاها تجيب عسلها علي وش صفاء صفاء شربته وراحت تبوس في ماما

dXT6hla.md.jpg
وتدلها عسالها وفضلو يبوسو في بعض شويه وصفاء بقت تلعب في بزاز ماما وتعض حلمتها وماما مصدقت وجابت عسلها تاني ووقعت من علي زبي صفاء ضحكت وقامت هيا تركب علي زبي

dXTL5XV.gif
صفاء ركبت علي زبي وشغاله زي الصاروخ طالعه ونازله وصوت اللحم مالي الاوضه وصوت آهاتها بيسخني اكتر وبدات تبوس فيا وتبوس شفيفي وتعضهم ونزلت علي حلمات بزازي تعض فيهم لاكتر من نص ساعه كانت جابت فيهم مرتين تبدل هيا وماما انا مستحملتش وقومت ضارب العشره في كس ماما

dXTpwwg.gif
وماما بتقول احححححح لبنك سخن اوي يحبيبي املا كس امك العطشان للنيك املا يحبيبي لمي نزلت من علي زبي وصفاء قعدت تمص وماما جت تمص معاها وانا مستحملتش وضربت للمره التانيه بس المراضي علي وش الاتنين

dXuJGzF.gif
بعد اما خلصو ولبسوني وطلعو برا انا وقفت ورا الباب وبتصنت عليهم سمعت صفاء بتقول لماما انا الصبح وانتي بليل ماما: هنعمل كده ازاي صفاؤ: هتخليه بكره يطلع يصحيني الساعه 7العيال هتكون مشت وتقوليلو انها بتاخد منوم هيخش يلاقيني عريانه يركبني وانتي بليل تسخنيه وتركبيه ضحكو الاتنين ودخلو الحمام وانا دخلت انام يتبع
الجزؤ الرابع بقي يفنان وياريت الجزء يبقي اكبر
 
الجزء الاول انتهي لما اتفقت مع مرات عمي اسماء اني هتعشا معاها بعد الفرز بكره ونزلت دخلت الشقه وهنا كانت المفاجاه

الجزء الثلني سمعت صوت ماما ااااااااه انا اتجننت الصوت جاي من اوضة النوم روحت لقيت الباب متوارب ببص لقيت ماما ومرات عمي صفاء قاعدين ملط بينتفو شعر بعض انا زبي وقف عليهم وكس ماما احمر ومرات عمي صفاء بتلعب ليها فيه ماما: متهيجنيش يا لبوه جوزي مش هنا انتي الي جوزك جاي بكره صفاء: مهواش جاي الشهر دا كمان هيقعد في الجيش ماما: والعرص جوزي هيقعد كمان سنه مش هينزل برضو صفاء بتلعب اكتر وسخنتها اكتر ماما: يبت هتخليني اعوز اتناك صفاء: منا عايزه اتناك انا كمان ماما: خلاص وقفي علشان مهجش اكتر علي رامي صفاء: انتي بتهيجي عليه ماما بكسوف: اه الواد زبه اكبر من ابوه صفاء: احكيلي ماما: الواد زبه كل اما اصحيه بيبقا واقف ومره شفته وهوا بيستحمي كان كبير اوي صفاء: عيزاه ينيكك ماما: اه صفاء: ماشي يا شرموطه عندي فكره ماما: قولي بسرعه صفاء: هوا لسه هياجي يتعشي صح ماما: صح صفاء خلاص هتعمليله عشا وبعدين تعملي كوباية شاي وتحطيله فيها منوم واول ما ينام هنركب عليه ماما: هنجيب المنوم منين صفاء: هطلع اجيبه عندي في الشقه ولبست وبتطلع انا طبعا نزلت اول ما لقيتها بتطلع انا قعدت افكر واقول لنفسي مش كنت عايز تنيك امك اهي جتلك هيا ومرات عمك دخلت الصيدليه وجبت فياجرا وطلعت دخلت وقولت ماما طلعتلي وكانت لابسه قميص نوم احمر شفاف مش مغطي حاجه

dXoEdap.md.jpg
انا صفرت وفضلت متنح شويه بقولها ايه القمر دا دا انتي لو مش امي كنت نكتك حسيتها فرحت وقالت اتلم يا ولد ماما: اعملك اكل انا ماشي يماما عملت اكل وانا اكلت وكانت بتاكلني بقولها ايه الرضا دا قالتلي انت حبيبي قولت يسلام خلصت وغسلت ايدي ودخلت اوضتي وهيا دخلتلي كوباية شاي وانا عملت نفسي خت بوق ةاول ما طلعت تفيته ورميت الكوبايه بعد عشر دقايق دخلت هيا ومرات عمي صفاء كانت لابسه برا واندر بيض

dXoLZ1s.md.jpg
دخلو وخلعوني هدومي واتصدمو لما شافو زبي صفاء دا كبير اوي ماما يلا بسرعه قبل ما يفوق صفاء متخفيش المنوم دا تمن ساعات وهنا صفاء مسكت زبي تمصه وماما قعدت علي وشي وفتحه كسها وبتلعب فيه صفاء كانت ماسكه زبي طلوع ونزول

dXxCLrJ.jpg

dXxCZdv.jpg
وبعد شويه بدلت معا ماما ماما كانت عمله زي المكنسه بتشفط زبي وبتلعب في بيوضي بتفعص فيهم وانا ماسك نفسي بي العافيه

dXTObaI.gif
بعدين ماما قالت لصفاء انا هركب عليه صفاء: تمام ماما بتركب علي زبي وصفاء بتساعدها تدخل زبي في كسها

dXT8yl4.md.jpg
ماما دخلت زبي وصفاء قاعده تمص وتلحس في كس ماما وهيا راكبه علي زبي

dXTgHw7.md.jpg
ماما: ااااااااااه افشخ كس ماما يحبيبي افشخ كسي زبك حلو اوي يحبيبي وماما بدات تبوس فيا وتقولي بحبك يحبيبي انت جوزي ودكري وعماله تتنطط علي زبي وصفاء شغاله لحس كتر النيكواللحس في كس ماما خلاها تجيب عسلها علي وش صفاء صفاء شربته وراحت تبوس في ماما

dXT6hla.md.jpg
وتدلها عسالها وفضلو يبوسو في بعض شويه وصفاء بقت تلعب في بزاز ماما وتعض حلمتها وماما مصدقت وجابت عسلها تاني ووقعت من علي زبي صفاء ضحكت وقامت هيا تركب علي زبي

dXTL5XV.gif
صفاء ركبت علي زبي وشغاله زي الصاروخ طالعه ونازله وصوت اللحم مالي الاوضه وصوت آهاتها بيسخني اكتر وبدات تبوس فيا وتبوس شفيفي وتعضهم ونزلت علي حلمات بزازي تعض فيهم لاكتر من نص ساعه كانت جابت فيهم مرتين تبدل هيا وماما انا مستحملتش وقومت ضارب العشره في كس ماما

dXTpwwg.gif
وماما بتقول احححححح لبنك سخن اوي يحبيبي املا كس امك العطشان للنيك املا يحبيبي لمي نزلت من علي زبي وصفاء قعدت تمص وماما جت تمص معاها وانا مستحملتش وضربت للمره التانيه بس المراضي علي وش الاتنين

dXuJGzF.gif
بعد اما خلصو ولبسوني وطلعو برا انا وقفت ورا الباب وبتصنت عليهم سمعت صفاء بتقول لماما انا الصبح وانتي بليل ماما: هنعمل كده ازاي صفاؤ: هتخليه بكره يطلع يصحيني الساعه 7العيال هتكون مشت وتقوليلو انها بتاخد منوم هيخش يلاقيني عريانه يركبني وانتي بليل تسخنيه وتركبيه ضحكو الاتنين ودخلو الحمام وانا دخلت انام يتبع
وبعدلجزء الثاني وقف لما ماما ومرات اعمامي نوموني زي ما هما فاكرين وركبو زبي هما الاتنين واتفقو اني انكهم
الجزء التالت ماما بتصحيني الساعه سبعه بفتح عيني اشوف منظر بزازعا وهيا بتترج هتنط من البدي الي لبساه من غير سنتيانه

dXjhmqG.gif
طبعا انا زبي وقف عزيزي القارء فضلت متنح معاها شويه وهيا بصت علي زبي وضحكت وقالت يلا قوم افطر انا قومت دخلت الحمام استحميت ومضربتش عشره لاني عارف اني هنكهم وطلعت اروح افطر ماما: عامل ايه يحبيبي انا: كويس بس ايه القمر دا انتي كده هتخليني اقوم اتحرش بيكي ماما: اتلم انا امك وضحكنا وانا في دماغي بامارة لبني الي نزل في كسك ماما: هتيجي بليل امتا انا: ممكن 11 او12 ماما: تمام بقولك اطلع لمرات عمك صفاء علشان لسه مقمتش انا: اطلعي انتي يماما ماما: انا رجليا وجعاني انت هتطلع تخش تصحيها وتنزل انا: حاضر يماما وكملنا وفطار وهيا بتاكلني وانا طبعا شغال تحسيس عليها هيا قامت انا دخلت خت حباية فياجرا وطلعت علشان المعركه الي فوق فتحت وي دخلت لقيت بابا اوضة نوم الاقفال مقفول عرفت انها قافله عليهم وسايبه اوضة نومها مفتوحه علي الاخر🤣🤣🤣دخلت ولقيتها نايمه ملط
وانا عامل حسابي خلعت هدومي وقومت قالبها ومدخل زبي في بوقها طوالي بدون مقدمات وشغال رزع وضاغط علي زورها وهيا عامله نفسها لسه فايقه وبتحاول تبعدني عنها

dXjw6NI.gif انا فضلت انيك في بوقها كده شويه لحد ما جبت لبني في بوقها وعلي وشها

dXjNOe2.gif بعدها بي شويه سحبت زبي وهيا عماله تكح وتعيط صفاء: انت عملت كده ازاي انا هقول لمامتك لا هقول لعمك اخليه يقتلك انا قومت ضربها كف علي وشها وقولتلها منتو ركبتو انبارح فيها ايه لما انيكم دلوقتي وضحكت🤣🤣هيا اتصدمت وقولتلها انا مشربتش الشاي صفاء: شاي ايه وايه الي حصل انبارح انا: بطلي كدب يشرموطه وضربتها قلم تاني وقولتلها افتكرتي دلوقتي صفاء: اه افتكرت وهيا بتعيط انا يلا يشرموطه علشان انيكك واكيفك حطيت زبي تاني في بوقها علشان تنضفه من اللبن وروحت الحس كسها

dXjORh7.gif بلحس جامد وهيا قاعده تصوت صفاء: اااااااااه كسي ارحمني شويه انا: بس يشرموطه ودخلت صابع وانا شغال لحس وقومت عاضض شفايف كسها وضربتها علي طيظها وقيمتها من فوقي ودخلت زبي في كسها وعمال ابوس واعض في بزازها

dXje3aj.gif وهيا ااااااه قطع بزازي وانا شغال وزبي داخل في كسها وصوتها علي ااااااااااااااااااااه زبك كبير اوي براحه علي كسي ااااااااااااااااه ارحمني انا: انا هوريكي مقامك يا شرموطه وشغال رزع في كسها ومص وعض في بزازها واضربها علي وشها خليت وشها احمر وبعدين قلبتها في وضع الكلبه وماسك ايديها الاتنين وشغال نيك

dXjewtS.gif وشغال جامد وصوت اللحم مالي المكان وهيا شغاله صويت صفاء: اااااااااااه كسي ارحمني اااااااااااااااااااه ارحم كسي وشغاله عياط انا ضربتها علي طياظها الاتنين وشغال نيك فيها كسها بدا يضيق علي زبي وزبي كانه جوا فرن بيتشوا من سخونة كس الشرموطه

dXj8Bwl.gif : زبي عجبك يشرموطه صفاء: زبك جامد يرامي يحبيبي انا خبطتها علي فردة طياظها جامد وقولت انتي شرموطه ليا وانا سيدك انا ايه يصفاء يشرموطه صفاء: انا شرموطتك وانت سيدي وسيد الرجاله وشغال رزع فيها وهيا بتصوت وجابت عليا وانا شغال حفر فيها وهيا شغاله صويت قلبتها علي ضهرها وببوس فيها علشان صوتها ميطلعش وشغال نيك ورزع للاخر طلعت زبي مره وحده شهقت كان روحها طلعت منها ودخلته تاني بسرعه صفاء: اااااااااااااااااااه كسي اتفشخ ااااااااااااه يكسي هموت ارحمني بقا وجابت تاني عليا انا خبطتها علي وشها المرادي وقولتلها جبتي ليه يشرموطه قبل ما تقوليلي ورزعتها قلم تاني صفاء: انا اسفه انا اسفه وعماله تصوت ااااااااااااااااه يكسي اااااااااااااااااااااااااه اتفشختي يصفاء زب اهو يريحك مكان جوزك الخول انا سمعت الطلمه ضربتها علي وشها وقولت احترمي نفسك دا عمي وضحتك صفاء: ما انت بتنيك مرات عمك اهو وضربتها تاني علي وشها وفضلت ارزع فيها كمان عشر دقايق واخير حمم اللبن طلعت من زبي بس بكميه كبيره حشرت زبي في كسها وهيا اااااااااااااااااااه لبنك سخن اوي يسيدي اااااااااااااااااااه لبنك برد نار كسي وقامت بستني وانا شويه وقومت من عليها وكسها كان غرقان لبن

dXjS7gn.jpg قعدت جمبها علي السرير وقولتلها كسك ارتاح يشرموطه صفاء: اه ارتاح يسيد الرجاله انا: ماشي يشرموطه واوعي تقولي لامي اني عرفت والا هفشخك هيا ضحكت وقالت كده هقولها انا ضربتها علي طيظها وقولت هوريكي مقامك يا شرموطه لو عملتي حاجه من ورايا صفاء قالت امرك يسيد الرجاله وقامت دخلت الحمام تستحمي وانا دخلت وراها صفاء: انت بتعمل ايه هنا انا: هنستحمي سوا يصفصف صفاء: مش هينفع انا: دنا لسه نايكك يشرموطه وطبعا استحميت معاها ورزعتها واحد جوا وفشخت كسها علي الاخر وبعدين نزلت علي الساعه8وربع وقابلت مرات عمي عزه وانا نازل عزه: عامل ايه يرامي انا: كويس يطنط عزه: قولتلك قولي يعزه او يماما انا خلاص يماما عزه: قولها تاني بحب اسمعها منك انا: ماشي يماما وحضنتني وانا دوبت في حضنها وبزازها الكبيره الطريه الي خبطها في سدري وزبي مصدق ووقف خبط فيها معرفش هيا حست ولا لا بس فضلت متبته انا حبيت اشوف ميتها نزلت ايدي علي طيظها وحسست براحه وبعدين قرصت وهيا لسه حضناني عرفت انها هايجه عليا قولت في بالي لازما انيكها بعدين انا: خلاص يماما هتاخر عن الكليه عزه: ماشي يحبيبي وسابتني وباستني جنب شفايفي انا زبي وقف علي الاخر رغم انه جايب تلت مرات🤣🤣هيا خدت بالها منه وعضت علي شفايفها وقالتلي يلا سلام وابقا تعلالي بكره عايزاك انا حاضر يماما سلام وهنا نهاية الجزء
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%