الجزء الرابع
عبير .اي اللي بتقولو ده يا مروان اختك فين
مروان.معرفش انا امبارح اميره كلمتني بتقولي اختك مرجعتش لحد دلوقتي
عبير.احيه ليكون حصل للبت حاجه
مروان. ان شاء **** لا متخفيش انا هروح اشوفها عند صحابها
عبير.استنا هغير هدومس واجاي معاك
مروان .ماشي وانتي يا اميره خليكي هنا عشان لو حصل حاجه تكلمني
اميره .ماشي حاضر
نزل مروان وامو يشوفو فاطمه عند صحابها او في المستشفيات
اميره.قامت تاخد شور لقيت الجرس بتاع الباب بيرن راحت تفتح لقيت فاطمه شكلها متبهدل خالص ومش اقدره توقف علي رجليها
اميره.مالك يا ابت افاطمه
اخدت اميره فاطمه لحد الاوضه ونايمتها علي السرير وراحت اتصلت با مروان وقالت ليه ان فاطمه رجعت وان هي كانت عند واحده صاحبتها وهي مروحه خبطتها عربيه وراحت علي المستشفي ولما فاقت الناس جبوها علي هنا
مروان.اقفلي انا جاي
رجع مروان البيت لقي فاطمه نايمه راح طلع واقالهم انا هروح الشغل ولما ارجع ابقا اطمين عليه سلام
عبير. اي اللي حصل لفاطمه
اميره .معرفش انا قولت اللي اعرفو
عبير.انا خايفه لتكون شرمطتك وصلت ل اختك كمان
اميره .ههههههه متخفيش بنت فاطمه شرموطه مش محتاجه حد يعلمها بنتك متحوزه عرفي
عبير .انتي بتقولي اي يا وسخه اطلعي بره مش عاوزه اشوف وشك تاني هتوسخينا
اميره .هههههههه انا بردو ولا انتي اللي ميفيش حد منكيش
عبير .اخرسي واقمت تضربها بقلم
اميره .انتي عاوزه تضربني وتطردني بره عشان البيت تعرفي تاخدي راحتك انتي وحسن صح
عبير .حسن يا وسخه
اميره حسن جارنا بامارة الحمام بتاعو من يومين ها فكره
عبير راحت ساكته اميره ايو كده جدعه انا دخله النام دخلت اميره تنام لقيت فاطمه صحيت بتقولها انا نايمه من كتير
اميره .اه من بدري
فاطمه .انا اي اللي حصل ليا
اميره.هههههه تقربنا الليله كانت جامده شويه عشان كده مقدرتيش تروحي
فاطمه .اخرسي انتي مفكرني شرموطه زايك واقمت تمسك في اميره
عبير دخلت عليهم بس اي اللي بتعملو ده
فاطمه .بنتك الوسخه دي شوفي بتقولي اي
اميره .بقولها شكلو كان جامد عليكي عشان كده معرفتيش تروحي
عبير .بس بقا هتخريبي البيت هتفضحينا بشرمطتك دي
اميره .انا بردو ولا انتو واحده بتتناك من جارها والتانيه متجوزه عرفي والدنيا حلوه طيب خدو بقا النصيبه الكبر سيد وخالد معاهم فيديوهات ممكن تفضحنا طول العمر
عبير.يا لهوي يالهوي روحنا في داهيه خلاص
اميره .لا متخفيش انا مرتبه خطه حلوه بس هتساعدوني فيها
عبير .خطة اي ونصيبة اي
اميره اسمعي فاطمه هتنزل تجيب من الوله الصيدلي الخول اللي بيعاكسها ده منوم بس يكون الماده ضعيفه يعني يكون حساس وتتكلم بس مش اقدر تتحرك وانتي تكلامي سيد وتقولي ليه تعالي وحشتيني والبنات نزلو عند خالتهم والوله في الشغل عبير لما نشوف اخرتها اي نزلت فاطمه جابت المنوم وعبير كلامت سيد وقالها عشر دقايق وهكون عندك طلع سيد البيت وخبط علي الباب
عبير .مين
سيد .افتحي يا مره
عبير فاتحت الباب دخل سيد عبير اوع يكون خد شافك وانتا طلع سيد متخفيش يا لبوه اي صح كسك مبيهدش خالص ولا اي
عبير .ههههههههه بس بتكسف راح سيد ضربها علي طيزها اقلها عاوزين نجرب الشيلات دي انهارده ابطل
عبير . ماشي بس اعقد الاول ونشوف الموضوع ده
سيد .اعقد اي انتي اللي هتعقدي عليه
عبير .هعقد وهعملك كل حاجه بس اعمل فنجان قهوه عشان اظبط دماغي واظبطك اعملك معايا
سيد .ماشي ابطل
دخلت عبير عملت القهوه وحطت المنوم في القهوه وطلعت لقيت سيد بيلف سجارتين جايه تعقد جانبو قلها تعقدي اي قومي ارقص ليا يلا امره
قامت ترقص وتهز في طيزها وبزازها وتتمايل عليه راح ضربها علي طيزها قلها اقلعي بقا حته حته اقلعت عبير كلو لا السنتيانه والكلوت بتبص علي سيد كان خلاص راحت منديا علي اميره اخدو سيد لحد اوضة النوم وقلعتو الهدوم وجابت الموبايل وخليت فاطمه تصور وجابت كريم الشعر وخياره ودهنت الخياره كريم وراحت مدخله الخياره في طيز سيد
سيد .اه اه اه بتعملي اي ابت المتناكه كانت عبير ماسكه ايدو الاتنين تقسير المنوم مقدرش يقوام راحت اميره مدخله الخياره واحده واحده وسيد بيصرخ من كتر الوجع مش اقدر راحت مطلعه الخياره ودهنت خرم سيد با كريم تاني ودهنت الخياره ودخلتها تاني بس المره دي حته كبيره وبقيت تتدخل وطلع تتدخل وطلع وسيد خلاص مش اقدر من كتر والوجع بيصرخ اجدع من الشرموطه اميره طلعت الخياره سيد اه اه الهواء دخل في خرم طيز سيد مبقاش اقدر قالها دخليها تاني امتناكه
اميره .مص الاول وانا احطها
سيد.هز دماغو با الموفقه
راحت اميره حطيت الخياره عند بوء سيد اعقد يمص جامد في الخياره
اميره شاطر مدام طلعت جدع انا كمان هطلع جدعه واخليك تنيك بصيت عبير ل اميره اميره متبصيش مش انتي جايبه سيد هنا عشان ينيكك ولا اي راحت قايمه عادي لابسه قميص النوم علي اللحم وبزازها منفوخه وقابه وشويه شويه لقيت جسمها سخن من عند بزازهاورحت مقلعاها قميص النوم وفضلت بالكلوت وانا لمات شفت بزازها عريانه اعجبت بيهم اوي وقلتها سدرك حلو اوي يا ماما وكبيرهورحت شاده الكلوت ونزلته بين فخادها القشطه وهي كانت بتلبس كلوتات شورت علشان العرق ما يسمرش وراكها واوف علي البايض بتاع كسها وزنبوره الباظظ لونه الوردي والشعر الي حواليه حاجه تهبلاحححححححححححح اههههههههههه ايدك ساقعه ساقعه كفايه بقه وانا عماله ادعك وابتدي كسها يفرز سوائل لزجه ووتظفلط في ايدي ورحت نازله علي كسها ببقي الحس واشفط وهي اههههههههههه اخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححح اوووووووووووووووف وتقولي اشفطي اوي اووووووووي وعضعضي زنبوري اححححح لقيت سيد قام ورحت زقني ومدخل زبو فكسها وهي كانت خلاص امش قدره احححححححح هموت حرام عليك هموت وتشخر الشخره من ضوافر رجلها ونزل علي بزازها اخد بز يرضع فيه وهو بينك
عبي .بتقولي ارضعهم قطعهم افشخني نييييييك حرام عليك انا خلاص مش اقدره جسمها بقي يترعش ويعلي ويوطي من عند وسطها ولاقيتها جابت حنفيه من كسها وبتقولو نيكيني بقي افشخ كسمي قتلتني
سيد.لسه بدري يا كسمك
عبير. انا عايزه ابقي لبوتك طول العمر ابقي شرموطتك تقتلني نيك تفشخني
سيد.متكيفه يا شرموطه
عيبر.اول مره اتناك في حياتي كده احححححححححححح افشخني بقي دخله بقي هموت نيكيني كسي مولع
سيد . اهو بيرزع جامد لحد ما جبهم في كسها
نكمل في الجزء الجاي
عبير .اي اللي بتقولو ده يا مروان اختك فين
مروان.معرفش انا امبارح اميره كلمتني بتقولي اختك مرجعتش لحد دلوقتي
عبير.احيه ليكون حصل للبت حاجه
مروان. ان شاء **** لا متخفيش انا هروح اشوفها عند صحابها
عبير.استنا هغير هدومس واجاي معاك
مروان .ماشي وانتي يا اميره خليكي هنا عشان لو حصل حاجه تكلمني
اميره .ماشي حاضر
نزل مروان وامو يشوفو فاطمه عند صحابها او في المستشفيات
اميره.قامت تاخد شور لقيت الجرس بتاع الباب بيرن راحت تفتح لقيت فاطمه شكلها متبهدل خالص ومش اقدره توقف علي رجليها
اميره.مالك يا ابت افاطمه
اخدت اميره فاطمه لحد الاوضه ونايمتها علي السرير وراحت اتصلت با مروان وقالت ليه ان فاطمه رجعت وان هي كانت عند واحده صاحبتها وهي مروحه خبطتها عربيه وراحت علي المستشفي ولما فاقت الناس جبوها علي هنا
مروان.اقفلي انا جاي
رجع مروان البيت لقي فاطمه نايمه راح طلع واقالهم انا هروح الشغل ولما ارجع ابقا اطمين عليه سلام
عبير. اي اللي حصل لفاطمه
اميره .معرفش انا قولت اللي اعرفو
عبير.انا خايفه لتكون شرمطتك وصلت ل اختك كمان
اميره .ههههههه متخفيش بنت فاطمه شرموطه مش محتاجه حد يعلمها بنتك متحوزه عرفي
عبير .انتي بتقولي اي يا وسخه اطلعي بره مش عاوزه اشوف وشك تاني هتوسخينا
اميره .هههههههه انا بردو ولا انتي اللي ميفيش حد منكيش
عبير .اخرسي واقمت تضربها بقلم
اميره .انتي عاوزه تضربني وتطردني بره عشان البيت تعرفي تاخدي راحتك انتي وحسن صح
عبير .حسن يا وسخه
اميره حسن جارنا بامارة الحمام بتاعو من يومين ها فكره
عبير راحت ساكته اميره ايو كده جدعه انا دخله النام دخلت اميره تنام لقيت فاطمه صحيت بتقولها انا نايمه من كتير
اميره .اه من بدري
فاطمه .انا اي اللي حصل ليا
اميره.هههههه تقربنا الليله كانت جامده شويه عشان كده مقدرتيش تروحي
فاطمه .اخرسي انتي مفكرني شرموطه زايك واقمت تمسك في اميره
عبير دخلت عليهم بس اي اللي بتعملو ده
فاطمه .بنتك الوسخه دي شوفي بتقولي اي
اميره .بقولها شكلو كان جامد عليكي عشان كده معرفتيش تروحي
عبير .بس بقا هتخريبي البيت هتفضحينا بشرمطتك دي
اميره .انا بردو ولا انتو واحده بتتناك من جارها والتانيه متجوزه عرفي والدنيا حلوه طيب خدو بقا النصيبه الكبر سيد وخالد معاهم فيديوهات ممكن تفضحنا طول العمر
عبير.يا لهوي يالهوي روحنا في داهيه خلاص
اميره .لا متخفيش انا مرتبه خطه حلوه بس هتساعدوني فيها
عبير .خطة اي ونصيبة اي
اميره اسمعي فاطمه هتنزل تجيب من الوله الصيدلي الخول اللي بيعاكسها ده منوم بس يكون الماده ضعيفه يعني يكون حساس وتتكلم بس مش اقدر تتحرك وانتي تكلامي سيد وتقولي ليه تعالي وحشتيني والبنات نزلو عند خالتهم والوله في الشغل عبير لما نشوف اخرتها اي نزلت فاطمه جابت المنوم وعبير كلامت سيد وقالها عشر دقايق وهكون عندك طلع سيد البيت وخبط علي الباب
عبير .مين
سيد .افتحي يا مره
عبير فاتحت الباب دخل سيد عبير اوع يكون خد شافك وانتا طلع سيد متخفيش يا لبوه اي صح كسك مبيهدش خالص ولا اي
عبير .ههههههههه بس بتكسف راح سيد ضربها علي طيزها اقلها عاوزين نجرب الشيلات دي انهارده ابطل
عبير . ماشي بس اعقد الاول ونشوف الموضوع ده
سيد .اعقد اي انتي اللي هتعقدي عليه
عبير .هعقد وهعملك كل حاجه بس اعمل فنجان قهوه عشان اظبط دماغي واظبطك اعملك معايا
سيد .ماشي ابطل
دخلت عبير عملت القهوه وحطت المنوم في القهوه وطلعت لقيت سيد بيلف سجارتين جايه تعقد جانبو قلها تعقدي اي قومي ارقص ليا يلا امره
قامت ترقص وتهز في طيزها وبزازها وتتمايل عليه راح ضربها علي طيزها قلها اقلعي بقا حته حته اقلعت عبير كلو لا السنتيانه والكلوت بتبص علي سيد كان خلاص راحت منديا علي اميره اخدو سيد لحد اوضة النوم وقلعتو الهدوم وجابت الموبايل وخليت فاطمه تصور وجابت كريم الشعر وخياره ودهنت الخياره كريم وراحت مدخله الخياره في طيز سيد
سيد .اه اه اه بتعملي اي ابت المتناكه كانت عبير ماسكه ايدو الاتنين تقسير المنوم مقدرش يقوام راحت اميره مدخله الخياره واحده واحده وسيد بيصرخ من كتر الوجع مش اقدر راحت مطلعه الخياره ودهنت خرم سيد با كريم تاني ودهنت الخياره ودخلتها تاني بس المره دي حته كبيره وبقيت تتدخل وطلع تتدخل وطلع وسيد خلاص مش اقدر من كتر والوجع بيصرخ اجدع من الشرموطه اميره طلعت الخياره سيد اه اه الهواء دخل في خرم طيز سيد مبقاش اقدر قالها دخليها تاني امتناكه
اميره .مص الاول وانا احطها
سيد.هز دماغو با الموفقه
راحت اميره حطيت الخياره عند بوء سيد اعقد يمص جامد في الخياره
اميره شاطر مدام طلعت جدع انا كمان هطلع جدعه واخليك تنيك بصيت عبير ل اميره اميره متبصيش مش انتي جايبه سيد هنا عشان ينيكك ولا اي راحت قايمه عادي لابسه قميص النوم علي اللحم وبزازها منفوخه وقابه وشويه شويه لقيت جسمها سخن من عند بزازهاورحت مقلعاها قميص النوم وفضلت بالكلوت وانا لمات شفت بزازها عريانه اعجبت بيهم اوي وقلتها سدرك حلو اوي يا ماما وكبيرهورحت شاده الكلوت ونزلته بين فخادها القشطه وهي كانت بتلبس كلوتات شورت علشان العرق ما يسمرش وراكها واوف علي البايض بتاع كسها وزنبوره الباظظ لونه الوردي والشعر الي حواليه حاجه تهبلاحححححححححححح اههههههههههه ايدك ساقعه ساقعه كفايه بقه وانا عماله ادعك وابتدي كسها يفرز سوائل لزجه ووتظفلط في ايدي ورحت نازله علي كسها ببقي الحس واشفط وهي اههههههههههه اخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححح اوووووووووووووووف وتقولي اشفطي اوي اووووووووي وعضعضي زنبوري اححححح لقيت سيد قام ورحت زقني ومدخل زبو فكسها وهي كانت خلاص امش قدره احححححححح هموت حرام عليك هموت وتشخر الشخره من ضوافر رجلها ونزل علي بزازها اخد بز يرضع فيه وهو بينك
عبي .بتقولي ارضعهم قطعهم افشخني نييييييك حرام عليك انا خلاص مش اقدره جسمها بقي يترعش ويعلي ويوطي من عند وسطها ولاقيتها جابت حنفيه من كسها وبتقولو نيكيني بقي افشخ كسمي قتلتني
سيد.لسه بدري يا كسمك
عبير. انا عايزه ابقي لبوتك طول العمر ابقي شرموطتك تقتلني نيك تفشخني
سيد.متكيفه يا شرموطه
عيبر.اول مره اتناك في حياتي كده احححححححححححح افشخني بقي دخله بقي هموت نيكيني كسي مولع
سيد . اهو بيرزع جامد لحد ما جبهم في كسها
نكمل في الجزء الجاي