NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية مرات البواب وابنها ج١ ( المشاهدين 2)

العربي الاصيل

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
28 أغسطس 2025
المشاركات
179
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
256
نقاط
840
دي اول مشاركاتي وياريت تنول اعجابكم

أهلا بالجميع
القصةحقيقية ١٠٠٪ مع اختلاف الاسماء

الجزء الاول

انا عمر ٢٨ سنه جسمي متناسق طويل١٨٥سم وعريض قمحاوي اللون ، عايش مع ولدي حركته قليله بسبب سنه عنده ٦٨ سنه ، عايش في برج في منطقة سكنية متوسطة في القاهرة ودا محور قصتي ، تبدا قصتي مع الجنس من حوالي ٤ سنين ، كنت الفترة عندي حاله هيجان غير طبيعية وكل تجاربي كانت مع بنات بس سطحية ، بوس او تقفيش مص ، يعني شوق ولا تدوق ودا خلاني زي الطور الهايج لدرجه اني كنت هغتصب وحده زملتي ودا الي عمل مشكله وسبتني ومن ساعتها مبفكرش غير في الجنس .
لحد ما يوم لقيت اعلان عن مركز مساج وفي علاقة بعد المساج باااس هو دا قمت مظبط معاهم وفي الاول مفهمتش كلامهم لما قالو واحد شوت ولا ٢ شوت
ودا الي فهمتو بعدين ان قصدهم علي اني اجبهم دا يعني شوت
فقولت ١ شوت وروحت لقيت فعلا مركز علاج طبيعي ومساج ووحده سكرتيره خده الفلوس ودخلتني في غرفة
وحده تانية جت معاها تابلت وعليه صور البنات قالت اختار
وانا بصراحه حلمي اني انيك وحده بلدي مربربه وسنها فوق ال٣٥ اففففف
بقولها علي طلبي قالت مفيش غير سحر هيا الملبن الي فيهم بس انت هتستحملها ، قولتلها هيا بس الي تستحمل
ف المهم خرجت وانا قاعد مش عارف اعمل ايه
لحد مدخلت الماتور حتي نفس الجسم دا 👇


KltGicG.jpg

اول مدخلت سحر : ازيك
انا : تمام كويس
سحر : انت اول مره ولا ايه ههههههه ضحكه لبوة
انا : لالالا طبعا بس اول مره اجرب جو المراكز
سحر : قربت مني قووي طب وانت جوك ايه بقي
انا سخنت وبتاعي شد ومش قادر
قولتها عادي شقق
سحر : طب خش الحمام غير لو بتتكسف ههههههههه
حاستها مستقلاني او قفشاني ، بصراحه دمي فار وبقيت عاوز اجبها تحت مني ، بس قولت الصبر
انا : وانا هتكسف من مين قمت قالع البنطلون والقميص ولسا جي اقلع البوكسر قالتلي لا انت مستعجل علي اي
اطلع علي السرير ونام علي بطنك عشان امسجك ، طلعت وهيا ابتدت تجيب زيوت وابتدت المساج
اينعم دا مش مساج ولا نيله بس اديها الملبن لوحدها تهيج
ابتدت بظهري ورقبتي وهيا شغاله اديا تخبط في سوتها شويه وجمبها شويه ، بتعرف ازاي تهيج ،
لحد منزلت علي رجلي وطبعا كل دا كروته ، قالتلي اتقلب علي ظهرك قلبت نفسي وزبي كان طالع من البوكسر وللعلم هو ١٨ سم اسود معرق وتخين اووي زي دا بالظبط 👇

KlDffpV.jpg
اول مشافتو شهقت وقامت مغطياه بفوطه
انا : ليه متسبي بتهوا كان مزنوق تحتي
سحر : ششششش لسا وقتو مجاش
ابتدت تميل عليا وتمسح بزازها علي جسمي ومسكت ايدي وحطتها علي طيزها ، انا مصدقت قفشت فيها وعمال اطرقع علي كل فرده شويه وهيه طيزها لبن بتترج مع كل ضربة
مره وحده شالت الفوطه من علي زبي وقلعتني البوكسر
وهو واقف زي الحمار لقيتها وقفت مساج مره وحده وبتقولي لالا مش هستحملو بقالي كتير مخدش الاحجام دي
انا : متقلقيش هتعامل وحده وحده
وانا اصلان ناولها علي رزع بسبب اسلوبها
سحر : يخوفي منك ، قامت قالعه القميص والبراه
واففف اح علي البزاز الملبن دي والحلمات الوردي الي تتاكل اكل
انا قفشت فيهم وقعدت اعصر بايدي فرده والفرده التانيه في بوقي وهيا اهههههه حححححح براحه هتعورني اففففففففف يلهوية اهدي خخخخخخخخ اححححح
وانا ولا هنا هكاني ماسك حرامي
سحر : مسكه زبي ، ودا مش هدوقو زيك ، انا بصراحه مبمصش بس دا جري ريقي ونفسي ادوقي
انا : اتفضلي يا قلبي قامت نزلت علي ركبها وابتدت تدخلو في بوقها وحده وحده لحد نصو وبتلف لسنها علي الراس وخلتو يحمر وتحشرو لحد زورها وتدخلو وتخرجو لحد موشها احمر وانا بقيت خلاص علي اخري
وبقولها تعالي بقي ادوق عسلك يا ملبن
طلعت علي السرير وقلعت الكلوت واحااا اي الكس اللبن دا لون وردي ومنفوخ علي الاخر انا نزلت لحس في من تحت لفوق وفاتح رجليه ب ايدي وهيا اهههههههههه الحسو جامد قطع كس اللبوه نيك شرموطك وانا ولا هنا عمال انيك بلساني وانزل لخرم طيزها واطلع علي كها لحد زنبورها واعض في وهيا جسمها يتكهرب وبقت علي اخرها
قمت ماسك زبي بحطيتو علي كسها وابتديت افرش بيه طالع نازل وهيا دخلو بقي ابوس ايدك مش قدره
دخلو بقي
انا مصدقت ان هيا هاجت قمت قولتلها مش انا بتكسف يبنت اللبوه مش دي اول مره يا شرموطه
ايه رأيك
هيا : انا بنت متناكه انا لبوة واستاهل بس دخلو بقي
انا عدلت زبي علي كسها وبليتو من عسلها ورشقتو مره وحده لاخرو خدي يبنت اللبوه
هيا اااااهههههههههههههههههههههههههه سمعت المكان قامت مكلبشه رجليها عليا عشان متحركش
قمت ماسك بزازها عصرهم في ايدي عشان تفتح رجليها
يدوب رجعت ورا قمت رازع واحد تاني وهيا ااااااهههههههههههههه
مش قادره خلاص بمووت انا اسفه حرام عليك اي دا
وانا ولا هنا وابتدت ادخله واخرجه برزع واقولها عجبك يا شرموطه بيكيف يا لبوه وهيا اااه اففففف بيوجع اااوي مش قارده احححححححححح افففففف يلهوي جاااامد وانا شغال رزع لحد مقربت اجيب قمت مخرجه
وقولتها انزلي زي الكلبه قدامي يا شرموطه
عملت وضع الدوج ستايل وانا قمت راشقو في كسها لاخرو
اففففففففف علي صوت لحمها وهو بيرزع فيها وانا شغاال زرع يا تصوووت بيحرق اووووي جاااامد اوووي نيك كمااان نيك يا حبيبي انا شرموطك انا لبوتك وانا شغال رزع نيك فيها كده 👇🤤

Klb63eR.gif

وانا خلاص بقيت علي اخري قمت مهدي وقلبتها علي ظهرها ورفعت رجل وحده وقعت اضرب علي كسها بزبي وادخل الراس واطلعها واضرب تاني لحد ملقيت نافورة عسل من كسها وهيا ااااااااااههه وعنيها قلبت وجسمها كلو اتكهرب
وانا مستنتش قمت رشقو في كسها مره وحده وقمت جايب ٦ دفعات وهيا اححححححححححححححح افففففففففف مولع
وسبت زبي لحد منزل كل الي جواه ومخرجو علي بوقها عشان تنضفو ، قعدت لحس وتمص البيوض وتبوسو
وقمنا خدنا دش كان في حمام في قلب الاوضة وخرجنا
لقتها بتحضني وبتقولي اسفه علي اسلوبي قمت بايسها وادتها فلوس ليها ولبست
ووانا خارج لقيت الست الي دخلتني بتقولي هو في اي يا استاذ احنا متفقيش علي شوت
قولتلها يعني اي
قالت يعني تجبهم مرا وحده
انا : مهو فعلا جبتهم مره وحده حتي اسألي سحر
الست : ساعه ونص عشان تجبهم احاااااا انت عملت اي في البت
انا : انا مش قولتلك هيا بس تستحمل
الست : كيفتك ؟
انا : بصراحة طرررش وانا راضتها متقلقيش
الست : طب وانا
قمت مديها حاجة بسيطه ومشيت
اول مروحت طبعا جسمي كله ريحته نيك , والي بينيك عارف قصدي , اول موصلت ركنت العربيه و لقيت ام سلمي بتجري علي يا ا عمر معاك حاجة اشيلها
انا : لالا تسلمي يا ام سلمي
بس انا كان باين عليا التعب لان مكنتش كلت وكنت سهران قبلها يعني كان باين عليا التعب
وصف سريع
(((( ام سلمى مرات البواب مره بيضة عندها ٤٥ سنه عود فرنساوي علي مقسم شويه بزازها متوسطه وطيازها كبيره واقصر مني شويه حوالي١٦٥ سم ))))
ام سلمي عمري مفكرت فيها مع انها بقالها ٥ سنين او اكتر ومره علقة في لبسها بس مكانتش في دماغي

نرجع تاني
ام سلمي : مالك يا ا عمر وشك اصفر كده
انا : لالا مدخديش في بالك
ام سلمى: قربت مني وضحكت ضحكة شراميطي فلاحي
وقال الف سلامه بالصح منك وجيت اطلع اخد الزباله قبل متنام
انا : انتي مخدتها من ابويا ليه مهو فوق
ام سلمي : مبرداش اطلع وهو فوق لوحده عشان متعبوش
انا : طب خليها الصبح
ام سلمي : كده كده عربيه الزباله هتعدي دلوقتي فبلاش تفضل للصبح عشان الريحة
انا : بعد زهق ماشي اطلعي تعالي
المهم ركبنا الاسانسير لاني في الدور الثامن
وهيا معايا
اول حاجة لقتها لزقت فيها علي اساس انها بتسجل الشفره
قولت في دماغي عادي
بعده علطول وقعت الشفرة ووطت ولزقت طزها في زبي وفضلت ونا كان زي شادد اصلا من زنقتها
ولقتها بتقولت ااااه بصوت واطي
قولت اهدي يا عمر انت في البيت
طلعنا وفتحت الشقة وقولتلها خدي خديها
فلقتها بتقول اه يا ضهري
انا : مالك
ام سلمي : ظهري وجعني
انا : الف سلامة
ام سلمى: معندكش حاجة تسكني يا ا عمر
انا : للاسف لا
( وانا عاوز اقفل الحوار عشان حرفيا هموت وانام )
ام سلمي : اصل انا وقعت ع السلم الصبح ومن ساعتها معرفش اي الي فيا
ممكن تشوف يمكن اتعورت انت زي اخويا يا ا عمر مع حفظ المقمات طبعا
ولسا مردتش عليا قامت رفعة الجلبية


KlpvlNS.md.jpg

ولقيت المنظر داااا


......................................................
كده احنا وصلنا لنهايه الجزء الاول
قولو اي رأيكم عشان انزل الجزء الثاني في اسرع وقت

ولسا الي جي اسخن 🤤

الي اللقاء 👋
 
دي اول مشاركاتي وياريت تنول اعجابكم

أهلا بالجميع
القصةحقيقية ١٠٠٪ مع اختلاف الاسماء

الجزء الاول

انا عمر ٢٨ سنه جسمي متناسق طويل١٨٥سم وعريض قمحاوي اللون ، عايش مع ولدي حركته قليله بسبب سنه عنده ٦٨ سنه ، عايش في برج في منطقة سكنية متوسطة في القاهرة ودا محور قصتي ، تبدا قصتي مع الجنس من حوالي ٤ سنين ، كنت الفترة عندي حاله هيجان غير طبيعية وكل تجاربي كانت مع بنات بس سطحية ، بوس او تقفيش مص ، يعني شوق ولا تدوق ودا خلاني زي الطور الهايج لدرجه اني كنت هغتصب وحده زملتي ودا الي عمل مشكله وسبتني ومن ساعتها مبفكرش غير في الجنس .
لحد ما يوم لقيت اعلان عن مركز مساج وفي علاقة بعد المساج باااس هو دا قمت مظبط معاهم وفي الاول مفهمتش كلامهم لما قالو واحد شوت ولا ٢ شوت
ودا الي فهمتو بعدين ان قصدهم علي اني اجبهم دا يعني شوت
فقولت ١ شوت وروحت لقيت فعلا مركز علاج طبيعي ومساج ووحده سكرتيره خده الفلوس ودخلتني في غرفة
وحده تانية جت معاها تابلت وعليه صور البنات قالت اختار
وانا بصراحه حلمي اني انيك وحده بلدي مربربه وسنها فوق ال٣٥ اففففف
بقولها علي طلبي قالت مفيش غير سحر هيا الملبن الي فيهم بس انت هتستحملها ، قولتلها هيا بس الي تستحمل
ف المهم خرجت وانا قاعد مش عارف اعمل ايه
لحد مدخلت الماتور حتي نفس الجسم دا 👇


KltGicG.jpg

اول مدخلت سحر : ازيك
انا : تمام كويس
سحر : انت اول مره ولا ايه ههههههه ضحكه لبوة
انا : لالالا طبعا بس اول مره اجرب جو المراكز
سحر : قربت مني قووي طب وانت جوك ايه بقي
انا سخنت وبتاعي شد ومش قادر
قولتها عادي شقق
سحر : طب خش الحمام غير لو بتتكسف ههههههههه
حاستها مستقلاني او قفشاني ، بصراحه دمي فار وبقيت عاوز اجبها تحت مني ، بس قولت الصبر
انا : وانا هتكسف من مين قمت قالع البنطلون والقميص ولسا جي اقلع البوكسر قالتلي لا انت مستعجل علي اي
اطلع علي السرير ونام علي بطنك عشان امسجك ، طلعت وهيا ابتدت تجيب زيوت وابتدت المساج
اينعم دا مش مساج ولا نيله بس اديها الملبن لوحدها تهيج
ابتدت بظهري ورقبتي وهيا شغاله اديا تخبط في سوتها شويه وجمبها شويه ، بتعرف ازاي تهيج ،
لحد منزلت علي رجلي وطبعا كل دا كروته ، قالتلي اتقلب علي ظهرك قلبت نفسي وزبي كان طالع من البوكسر وللعلم هو ١٨ سم اسود معرق وتخين اووي زي دا بالظبط 👇

KlDffpV.jpg
اول مشافتو شهقت وقامت مغطياه بفوطه
انا : ليه متسبي بتهوا كان مزنوق تحتي
سحر : ششششش لسا وقتو مجاش
ابتدت تميل عليا وتمسح بزازها علي جسمي ومسكت ايدي وحطتها علي طيزها ، انا مصدقت قفشت فيها وعمال اطرقع علي كل فرده شويه وهيه طيزها لبن بتترج مع كل ضربة
مره وحده شالت الفوطه من علي زبي وقلعتني البوكسر
وهو واقف زي الحمار لقيتها وقفت مساج مره وحده وبتقولي لالا مش هستحملو بقالي كتير مخدش الاحجام دي
انا : متقلقيش هتعامل وحده وحده
وانا اصلان ناولها علي رزع بسبب اسلوبها
سحر : يخوفي منك ، قامت قالعه القميص والبراه
واففف اح علي البزاز الملبن دي والحلمات الوردي الي تتاكل اكل
انا قفشت فيهم وقعدت اعصر بايدي فرده والفرده التانيه في بوقي وهيا اهههههه حححححح براحه هتعورني اففففففففف يلهوية اهدي خخخخخخخخ اححححح
وانا ولا هنا هكاني ماسك حرامي
سحر : مسكه زبي ، ودا مش هدوقو زيك ، انا بصراحه مبمصش بس دا جري ريقي ونفسي ادوقي
انا : اتفضلي يا قلبي قامت نزلت علي ركبها وابتدت تدخلو في بوقها وحده وحده لحد نصو وبتلف لسنها علي الراس وخلتو يحمر وتحشرو لحد زورها وتدخلو وتخرجو لحد موشها احمر وانا بقيت خلاص علي اخري
وبقولها تعالي بقي ادوق عسلك يا ملبن
طلعت علي السرير وقلعت الكلوت واحااا اي الكس اللبن دا لون وردي ومنفوخ علي الاخر انا نزلت لحس في من تحت لفوق وفاتح رجليه ب ايدي وهيا اهههههههههه الحسو جامد قطع كس اللبوه نيك شرموطك وانا ولا هنا عمال انيك بلساني وانزل لخرم طيزها واطلع علي كها لحد زنبورها واعض في وهيا جسمها يتكهرب وبقت علي اخرها
قمت ماسك زبي بحطيتو علي كسها وابتديت افرش بيه طالع نازل وهيا دخلو بقي ابوس ايدك مش قدره
دخلو بقي
انا مصدقت ان هيا هاجت قمت قولتلها مش انا بتكسف يبنت اللبوه مش دي اول مره يا شرموطه
ايه رأيك
هيا : انا بنت متناكه انا لبوة واستاهل بس دخلو بقي
انا عدلت زبي علي كسها وبليتو من عسلها ورشقتو مره وحده لاخرو خدي يبنت اللبوه
هيا اااااهههههههههههههههههههههههههه سمعت المكان قامت مكلبشه رجليها عليا عشان متحركش
قمت ماسك بزازها عصرهم في ايدي عشان تفتح رجليها
يدوب رجعت ورا قمت رازع واحد تاني وهيا ااااااهههههههههههههه
مش قادره خلاص بمووت انا اسفه حرام عليك اي دا
وانا ولا هنا وابتدت ادخله واخرجه برزع واقولها عجبك يا شرموطه بيكيف يا لبوه وهيا اااه اففففف بيوجع اااوي مش قارده احححححححححح افففففف يلهوي جاااامد وانا شغال رزع لحد مقربت اجيب قمت مخرجه
وقولتها انزلي زي الكلبه قدامي يا شرموطه
عملت وضع الدوج ستايل وانا قمت راشقو في كسها لاخرو
اففففففففف علي صوت لحمها وهو بيرزع فيها وانا شغاال زرع يا تصوووت بيحرق اووووي جاااامد اوووي نيك كمااان نيك يا حبيبي انا شرموطك انا لبوتك وانا شغال رزع نيك فيها كده 👇🤤

Klb63eR.gif

وانا خلاص بقيت علي اخري قمت مهدي وقلبتها علي ظهرها ورفعت رجل وحده وقعت اضرب علي كسها بزبي وادخل الراس واطلعها واضرب تاني لحد ملقيت نافورة عسل من كسها وهيا ااااااااااههه وعنيها قلبت وجسمها كلو اتكهرب
وانا مستنتش قمت رشقو في كسها مره وحده وقمت جايب ٦ دفعات وهيا اححححححححححححححح افففففففففف مولع
وسبت زبي لحد منزل كل الي جواه ومخرجو علي بوقها عشان تنضفو ، قعدت لحس وتمص البيوض وتبوسو
وقمنا خدنا دش كان في حمام في قلب الاوضة وخرجنا
لقتها بتحضني وبتقولي اسفه علي اسلوبي قمت بايسها وادتها فلوس ليها ولبست
ووانا خارج لقيت الست الي دخلتني بتقولي هو في اي يا استاذ احنا متفقيش علي شوت
قولتلها يعني اي
قالت يعني تجبهم مرا وحده
انا : مهو فعلا جبتهم مره وحده حتي اسألي سحر
الست : ساعه ونص عشان تجبهم احاااااا انت عملت اي في البت
انا : انا مش قولتلك هيا بس تستحمل
الست : كيفتك ؟
انا : بصراحة طرررش وانا راضتها متقلقيش
الست : طب وانا
قمت مديها حاجة بسيطه ومشيت
اول مروحت طبعا جسمي كله ريحته نيك , والي بينيك عارف قصدي , اول موصلت ركنت العربيه و لقيت ام سلمي بتجري علي يا ا عمر معاك حاجة اشيلها
انا : لالا تسلمي يا ام سلمي
بس انا كان باين عليا التعب لان مكنتش كلت وكنت سهران قبلها يعني كان باين عليا التعب
وصف سريع
(((( ام سلمى مرات البواب مره بيضة عندها ٤٥ سنه عود فرنساوي علي مقسم شويه بزازها متوسطه وطيازها كبيره واقصر مني شويه حوالي١٦٥ سم ))))
ام سلمي عمري مفكرت فيها مع انها بقالها ٥ سنين او اكتر ومره علقة في لبسها بس مكانتش في دماغي

نرجع تاني
ام سلمي : مالك يا ا عمر وشك اصفر كده
انا : لالا مدخديش في بالك
ام سلمى: قربت مني وضحكت ضحكة شراميطي فلاحي
وقال الف سلامه بالصح منك وجيت اطلع اخد الزباله قبل متنام
انا : انتي مخدتها من ابويا ليه مهو فوق
ام سلمي : مبرداش اطلع وهو فوق لوحده عشان متعبوش
انا : طب خليها الصبح
ام سلمي : كده كده عربيه الزباله هتعدي دلوقتي فبلاش تفضل للصبح عشان الريحة
انا : بعد زهق ماشي اطلعي تعالي
المهم ركبنا الاسانسير لاني في الدور الثامن
وهيا معايا
اول حاجة لقتها لزقت فيها علي اساس انها بتسجل الشفره
قولت في دماغي عادي
بعده علطول وقعت الشفرة ووطت ولزقت طزها في زبي وفضلت ونا كان زي شادد اصلا من زنقتها
ولقتها بتقولت ااااه بصوت واطي
قولت اهدي يا عمر انت في البيت
طلعنا وفتحت الشقة وقولتلها خدي خديها
فلقتها بتقول اه يا ضهري
انا : مالك
ام سلمي : ظهري وجعني
انا : الف سلامة
ام سلمى: معندكش حاجة تسكني يا ا عمر
انا : للاسف لا
( وانا عاوز اقفل الحوار عشان حرفيا هموت وانام )
ام سلمي : اصل انا وقعت ع السلم الصبح ومن ساعتها معرفش اي الي فيا
ممكن تشوف يمكن اتعورت انت زي اخويا يا ا عمر مع حفظ المقمات طبعا
ولسا مردتش عليا قامت رفعة الجلبية


KlpvlNS.md.jpg

ولقيت المنظر داااا


......................................................
كده احنا وصلنا لنهايه الجزء الاول
قولو اي رأيكم عشان انزل الجزء الثاني في اسرع وقت

ولسا الي جي اسخن 🤤

الي اللقاء 👋
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
دي اول مشاركاتي وياريت تنول اعجابكم

أهلا بالجميع
القصةحقيقية ١٠٠٪ مع اختلاف الاسماء

الجزء الاول

انا عمر ٢٨ سنه جسمي متناسق طويل١٨٥سم وعريض قمحاوي اللون ، عايش مع ولدي حركته قليله بسبب سنه عنده ٦٨ سنه ، عايش في برج في منطقة سكنية متوسطة في القاهرة ودا محور قصتي ، تبدا قصتي مع الجنس من حوالي ٤ سنين ، كنت الفترة عندي حاله هيجان غير طبيعية وكل تجاربي كانت مع بنات بس سطحية ، بوس او تقفيش مص ، يعني شوق ولا تدوق ودا خلاني زي الطور الهايج لدرجه اني كنت هغتصب وحده زملتي ودا الي عمل مشكله وسبتني ومن ساعتها مبفكرش غير في الجنس .
لحد ما يوم لقيت اعلان عن مركز مساج وفي علاقة بعد المساج باااس هو دا قمت مظبط معاهم وفي الاول مفهمتش كلامهم لما قالو واحد شوت ولا ٢ شوت
ودا الي فهمتو بعدين ان قصدهم علي اني اجبهم دا يعني شوت
فقولت ١ شوت وروحت لقيت فعلا مركز علاج طبيعي ومساج ووحده سكرتيره خده الفلوس ودخلتني في غرفة
وحده تانية جت معاها تابلت وعليه صور البنات قالت اختار
وانا بصراحه حلمي اني انيك وحده بلدي مربربه وسنها فوق ال٣٥ اففففف
بقولها علي طلبي قالت مفيش غير سحر هيا الملبن الي فيهم بس انت هتستحملها ، قولتلها هيا بس الي تستحمل
ف المهم خرجت وانا قاعد مش عارف اعمل ايه
لحد مدخلت الماتور حتي نفس الجسم دا 👇


KltGicG.jpg

اول مدخلت سحر : ازيك
انا : تمام كويس
سحر : انت اول مره ولا ايه ههههههه ضحكه لبوة
انا : لالالا طبعا بس اول مره اجرب جو المراكز
سحر : قربت مني قووي طب وانت جوك ايه بقي
انا سخنت وبتاعي شد ومش قادر
قولتها عادي شقق
سحر : طب خش الحمام غير لو بتتكسف ههههههههه
حاستها مستقلاني او قفشاني ، بصراحه دمي فار وبقيت عاوز اجبها تحت مني ، بس قولت الصبر
انا : وانا هتكسف من مين قمت قالع البنطلون والقميص ولسا جي اقلع البوكسر قالتلي لا انت مستعجل علي اي
اطلع علي السرير ونام علي بطنك عشان امسجك ، طلعت وهيا ابتدت تجيب زيوت وابتدت المساج
اينعم دا مش مساج ولا نيله بس اديها الملبن لوحدها تهيج
ابتدت بظهري ورقبتي وهيا شغاله اديا تخبط في سوتها شويه وجمبها شويه ، بتعرف ازاي تهيج ،
لحد منزلت علي رجلي وطبعا كل دا كروته ، قالتلي اتقلب علي ظهرك قلبت نفسي وزبي كان طالع من البوكسر وللعلم هو ١٨ سم اسود معرق وتخين اووي زي دا بالظبط 👇

KlDffpV.jpg
اول مشافتو شهقت وقامت مغطياه بفوطه
انا : ليه متسبي بتهوا كان مزنوق تحتي
سحر : ششششش لسا وقتو مجاش
ابتدت تميل عليا وتمسح بزازها علي جسمي ومسكت ايدي وحطتها علي طيزها ، انا مصدقت قفشت فيها وعمال اطرقع علي كل فرده شويه وهيه طيزها لبن بتترج مع كل ضربة
مره وحده شالت الفوطه من علي زبي وقلعتني البوكسر
وهو واقف زي الحمار لقيتها وقفت مساج مره وحده وبتقولي لالا مش هستحملو بقالي كتير مخدش الاحجام دي
انا : متقلقيش هتعامل وحده وحده
وانا اصلان ناولها علي رزع بسبب اسلوبها
سحر : يخوفي منك ، قامت قالعه القميص والبراه
واففف اح علي البزاز الملبن دي والحلمات الوردي الي تتاكل اكل
انا قفشت فيهم وقعدت اعصر بايدي فرده والفرده التانيه في بوقي وهيا اهههههه حححححح براحه هتعورني اففففففففف يلهوية اهدي خخخخخخخخ اححححح
وانا ولا هنا هكاني ماسك حرامي
سحر : مسكه زبي ، ودا مش هدوقو زيك ، انا بصراحه مبمصش بس دا جري ريقي ونفسي ادوقي
انا : اتفضلي يا قلبي قامت نزلت علي ركبها وابتدت تدخلو في بوقها وحده وحده لحد نصو وبتلف لسنها علي الراس وخلتو يحمر وتحشرو لحد زورها وتدخلو وتخرجو لحد موشها احمر وانا بقيت خلاص علي اخري
وبقولها تعالي بقي ادوق عسلك يا ملبن
طلعت علي السرير وقلعت الكلوت واحااا اي الكس اللبن دا لون وردي ومنفوخ علي الاخر انا نزلت لحس في من تحت لفوق وفاتح رجليه ب ايدي وهيا اهههههههههه الحسو جامد قطع كس اللبوه نيك شرموطك وانا ولا هنا عمال انيك بلساني وانزل لخرم طيزها واطلع علي كها لحد زنبورها واعض في وهيا جسمها يتكهرب وبقت علي اخرها
قمت ماسك زبي بحطيتو علي كسها وابتديت افرش بيه طالع نازل وهيا دخلو بقي ابوس ايدك مش قدره
دخلو بقي
انا مصدقت ان هيا هاجت قمت قولتلها مش انا بتكسف يبنت اللبوه مش دي اول مره يا شرموطه
ايه رأيك
هيا : انا بنت متناكه انا لبوة واستاهل بس دخلو بقي
انا عدلت زبي علي كسها وبليتو من عسلها ورشقتو مره وحده لاخرو خدي يبنت اللبوه
هيا اااااهههههههههههههههههههههههههه سمعت المكان قامت مكلبشه رجليها عليا عشان متحركش
قمت ماسك بزازها عصرهم في ايدي عشان تفتح رجليها
يدوب رجعت ورا قمت رازع واحد تاني وهيا ااااااهههههههههههههه
مش قادره خلاص بمووت انا اسفه حرام عليك اي دا
وانا ولا هنا وابتدت ادخله واخرجه برزع واقولها عجبك يا شرموطه بيكيف يا لبوه وهيا اااه اففففف بيوجع اااوي مش قارده احححححححححح افففففف يلهوي جاااامد وانا شغال رزع لحد مقربت اجيب قمت مخرجه
وقولتها انزلي زي الكلبه قدامي يا شرموطه
عملت وضع الدوج ستايل وانا قمت راشقو في كسها لاخرو
اففففففففف علي صوت لحمها وهو بيرزع فيها وانا شغاال زرع يا تصوووت بيحرق اووووي جاااامد اوووي نيك كمااان نيك يا حبيبي انا شرموطك انا لبوتك وانا شغال رزع نيك فيها كده 👇🤤

Klb63eR.gif

وانا خلاص بقيت علي اخري قمت مهدي وقلبتها علي ظهرها ورفعت رجل وحده وقعت اضرب علي كسها بزبي وادخل الراس واطلعها واضرب تاني لحد ملقيت نافورة عسل من كسها وهيا ااااااااااههه وعنيها قلبت وجسمها كلو اتكهرب
وانا مستنتش قمت رشقو في كسها مره وحده وقمت جايب ٦ دفعات وهيا اححححححححححححححح افففففففففف مولع
وسبت زبي لحد منزل كل الي جواه ومخرجو علي بوقها عشان تنضفو ، قعدت لحس وتمص البيوض وتبوسو
وقمنا خدنا دش كان في حمام في قلب الاوضة وخرجنا
لقتها بتحضني وبتقولي اسفه علي اسلوبي قمت بايسها وادتها فلوس ليها ولبست
ووانا خارج لقيت الست الي دخلتني بتقولي هو في اي يا استاذ احنا متفقيش علي شوت
قولتلها يعني اي
قالت يعني تجبهم مرا وحده
انا : مهو فعلا جبتهم مره وحده حتي اسألي سحر
الست : ساعه ونص عشان تجبهم احاااااا انت عملت اي في البت
انا : انا مش قولتلك هيا بس تستحمل
الست : كيفتك ؟
انا : بصراحة طرررش وانا راضتها متقلقيش
الست : طب وانا
قمت مديها حاجة بسيطه ومشيت
اول مروحت طبعا جسمي كله ريحته نيك , والي بينيك عارف قصدي , اول موصلت ركنت العربيه و لقيت ام سلمي بتجري علي يا ا عمر معاك حاجة اشيلها
انا : لالا تسلمي يا ام سلمي
بس انا كان باين عليا التعب لان مكنتش كلت وكنت سهران قبلها يعني كان باين عليا التعب
وصف سريع
(((( ام سلمى مرات البواب مره بيضة عندها ٤٥ سنه عود فرنساوي علي مقسم شويه بزازها متوسطه وطيازها كبيره واقصر مني شويه حوالي١٦٥ سم ))))
ام سلمي عمري مفكرت فيها مع انها بقالها ٥ سنين او اكتر ومره علقة في لبسها بس مكانتش في دماغي

نرجع تاني
ام سلمي : مالك يا ا عمر وشك اصفر كده
انا : لالا مدخديش في بالك
ام سلمى: قربت مني وضحكت ضحكة شراميطي فلاحي
وقال الف سلامه بالصح منك وجيت اطلع اخد الزباله قبل متنام
انا : انتي مخدتها من ابويا ليه مهو فوق
ام سلمي : مبرداش اطلع وهو فوق لوحده عشان متعبوش
انا : طب خليها الصبح
ام سلمي : كده كده عربيه الزباله هتعدي دلوقتي فبلاش تفضل للصبح عشان الريحة
انا : بعد زهق ماشي اطلعي تعالي
المهم ركبنا الاسانسير لاني في الدور الثامن
وهيا معايا
اول حاجة لقتها لزقت فيها علي اساس انها بتسجل الشفره
قولت في دماغي عادي
بعده علطول وقعت الشفرة ووطت ولزقت طزها في زبي وفضلت ونا كان زي شادد اصلا من زنقتها
ولقتها بتقولت ااااه بصوت واطي
قولت اهدي يا عمر انت في البيت
طلعنا وفتحت الشقة وقولتلها خدي خديها
فلقتها بتقول اه يا ضهري
انا : مالك
ام سلمي : ظهري وجعني
انا : الف سلامة
ام سلمى: معندكش حاجة تسكني يا ا عمر
انا : للاسف لا
( وانا عاوز اقفل الحوار عشان حرفيا هموت وانام )
ام سلمي : اصل انا وقعت ع السلم الصبح ومن ساعتها معرفش اي الي فيا
ممكن تشوف يمكن اتعورت انت زي اخويا يا ا عمر مع حفظ المقمات طبعا
ولسا مردتش عليا قامت رفعة الجلبية


KlpvlNS.md.jpg

ولقيت المنظر داااا


......................................................
كده احنا وصلنا لنهايه الجزء الاول
قولو اي رأيكم عشان انزل الجزء الثاني في اسرع وقت

ولسا الي جي اسخن 🤤

الي اللقاء 👋
القصه حلوه المزيد من الصور عشان القصه تحلا
 
دي اول مشاركاتي وياريت تنول اعجابكم

أهلا بالجميع
القصةحقيقية ١٠٠٪ مع اختلاف الاسماء

الجزء الاول

انا عمر ٢٨ سنه جسمي متناسق طويل١٨٥سم وعريض قمحاوي اللون ، عايش مع ولدي حركته قليله بسبب سنه عنده ٦٨ سنه ، عايش في برج في منطقة سكنية متوسطة في القاهرة ودا محور قصتي ، تبدا قصتي مع الجنس من حوالي ٤ سنين ، كنت الفترة عندي حاله هيجان غير طبيعية وكل تجاربي كانت مع بنات بس سطحية ، بوس او تقفيش مص ، يعني شوق ولا تدوق ودا خلاني زي الطور الهايج لدرجه اني كنت هغتصب وحده زملتي ودا الي عمل مشكله وسبتني ومن ساعتها مبفكرش غير في الجنس .
لحد ما يوم لقيت اعلان عن مركز مساج وفي علاقة بعد المساج باااس هو دا قمت مظبط معاهم وفي الاول مفهمتش كلامهم لما قالو واحد شوت ولا ٢ شوت
ودا الي فهمتو بعدين ان قصدهم علي اني اجبهم دا يعني شوت
فقولت ١ شوت وروحت لقيت فعلا مركز علاج طبيعي ومساج ووحده سكرتيره خده الفلوس ودخلتني في غرفة
وحده تانية جت معاها تابلت وعليه صور البنات قالت اختار
وانا بصراحه حلمي اني انيك وحده بلدي مربربه وسنها فوق ال٣٥ اففففف
بقولها علي طلبي قالت مفيش غير سحر هيا الملبن الي فيهم بس انت هتستحملها ، قولتلها هيا بس الي تستحمل
ف المهم خرجت وانا قاعد مش عارف اعمل ايه
لحد مدخلت الماتور حتي نفس الجسم دا 👇


KltGicG.jpg

اول مدخلت سحر : ازيك
انا : تمام كويس
سحر : انت اول مره ولا ايه ههههههه ضحكه لبوة
انا : لالالا طبعا بس اول مره اجرب جو المراكز
سحر : قربت مني قووي طب وانت جوك ايه بقي
انا سخنت وبتاعي شد ومش قادر
قولتها عادي شقق
سحر : طب خش الحمام غير لو بتتكسف ههههههههه
حاستها مستقلاني او قفشاني ، بصراحه دمي فار وبقيت عاوز اجبها تحت مني ، بس قولت الصبر
انا : وانا هتكسف من مين قمت قالع البنطلون والقميص ولسا جي اقلع البوكسر قالتلي لا انت مستعجل علي اي
اطلع علي السرير ونام علي بطنك عشان امسجك ، طلعت وهيا ابتدت تجيب زيوت وابتدت المساج
اينعم دا مش مساج ولا نيله بس اديها الملبن لوحدها تهيج
ابتدت بظهري ورقبتي وهيا شغاله اديا تخبط في سوتها شويه وجمبها شويه ، بتعرف ازاي تهيج ،
لحد منزلت علي رجلي وطبعا كل دا كروته ، قالتلي اتقلب علي ظهرك قلبت نفسي وزبي كان طالع من البوكسر وللعلم هو ١٨ سم اسود معرق وتخين اووي زي دا بالظبط 👇

KlDffpV.jpg
اول مشافتو شهقت وقامت مغطياه بفوطه
انا : ليه متسبي بتهوا كان مزنوق تحتي
سحر : ششششش لسا وقتو مجاش
ابتدت تميل عليا وتمسح بزازها علي جسمي ومسكت ايدي وحطتها علي طيزها ، انا مصدقت قفشت فيها وعمال اطرقع علي كل فرده شويه وهيه طيزها لبن بتترج مع كل ضربة
مره وحده شالت الفوطه من علي زبي وقلعتني البوكسر
وهو واقف زي الحمار لقيتها وقفت مساج مره وحده وبتقولي لالا مش هستحملو بقالي كتير مخدش الاحجام دي
انا : متقلقيش هتعامل وحده وحده
وانا اصلان ناولها علي رزع بسبب اسلوبها
سحر : يخوفي منك ، قامت قالعه القميص والبراه
واففف اح علي البزاز الملبن دي والحلمات الوردي الي تتاكل اكل
انا قفشت فيهم وقعدت اعصر بايدي فرده والفرده التانيه في بوقي وهيا اهههههه حححححح براحه هتعورني اففففففففف يلهوية اهدي خخخخخخخخ اححححح
وانا ولا هنا هكاني ماسك حرامي
سحر : مسكه زبي ، ودا مش هدوقو زيك ، انا بصراحه مبمصش بس دا جري ريقي ونفسي ادوقي
انا : اتفضلي يا قلبي قامت نزلت علي ركبها وابتدت تدخلو في بوقها وحده وحده لحد نصو وبتلف لسنها علي الراس وخلتو يحمر وتحشرو لحد زورها وتدخلو وتخرجو لحد موشها احمر وانا بقيت خلاص علي اخري
وبقولها تعالي بقي ادوق عسلك يا ملبن
طلعت علي السرير وقلعت الكلوت واحااا اي الكس اللبن دا لون وردي ومنفوخ علي الاخر انا نزلت لحس في من تحت لفوق وفاتح رجليه ب ايدي وهيا اهههههههههه الحسو جامد قطع كس اللبوه نيك شرموطك وانا ولا هنا عمال انيك بلساني وانزل لخرم طيزها واطلع علي كها لحد زنبورها واعض في وهيا جسمها يتكهرب وبقت علي اخرها
قمت ماسك زبي بحطيتو علي كسها وابتديت افرش بيه طالع نازل وهيا دخلو بقي ابوس ايدك مش قدره
دخلو بقي
انا مصدقت ان هيا هاجت قمت قولتلها مش انا بتكسف يبنت اللبوه مش دي اول مره يا شرموطه
ايه رأيك
هيا : انا بنت متناكه انا لبوة واستاهل بس دخلو بقي
انا عدلت زبي علي كسها وبليتو من عسلها ورشقتو مره وحده لاخرو خدي يبنت اللبوه
هيا اااااهههههههههههههههههههههههههه سمعت المكان قامت مكلبشه رجليها عليا عشان متحركش
قمت ماسك بزازها عصرهم في ايدي عشان تفتح رجليها
يدوب رجعت ورا قمت رازع واحد تاني وهيا ااااااهههههههههههههه
مش قادره خلاص بمووت انا اسفه حرام عليك اي دا
وانا ولا هنا وابتدت ادخله واخرجه برزع واقولها عجبك يا شرموطه بيكيف يا لبوه وهيا اااه اففففف بيوجع اااوي مش قارده احححححححححح افففففف يلهوي جاااامد وانا شغال رزع لحد مقربت اجيب قمت مخرجه
وقولتها انزلي زي الكلبه قدامي يا شرموطه
عملت وضع الدوج ستايل وانا قمت راشقو في كسها لاخرو
اففففففففف علي صوت لحمها وهو بيرزع فيها وانا شغاال زرع يا تصوووت بيحرق اووووي جاااامد اوووي نيك كمااان نيك يا حبيبي انا شرموطك انا لبوتك وانا شغال رزع نيك فيها كده 👇🤤

Klb63eR.gif

وانا خلاص بقيت علي اخري قمت مهدي وقلبتها علي ظهرها ورفعت رجل وحده وقعت اضرب علي كسها بزبي وادخل الراس واطلعها واضرب تاني لحد ملقيت نافورة عسل من كسها وهيا ااااااااااههه وعنيها قلبت وجسمها كلو اتكهرب
وانا مستنتش قمت رشقو في كسها مره وحده وقمت جايب ٦ دفعات وهيا اححححححححححححححح افففففففففف مولع
وسبت زبي لحد منزل كل الي جواه ومخرجو علي بوقها عشان تنضفو ، قعدت لحس وتمص البيوض وتبوسو
وقمنا خدنا دش كان في حمام في قلب الاوضة وخرجنا
لقتها بتحضني وبتقولي اسفه علي اسلوبي قمت بايسها وادتها فلوس ليها ولبست
ووانا خارج لقيت الست الي دخلتني بتقولي هو في اي يا استاذ احنا متفقيش علي شوت
قولتلها يعني اي
قالت يعني تجبهم مرا وحده
انا : مهو فعلا جبتهم مره وحده حتي اسألي سحر
الست : ساعه ونص عشان تجبهم احاااااا انت عملت اي في البت
انا : انا مش قولتلك هيا بس تستحمل
الست : كيفتك ؟
انا : بصراحة طرررش وانا راضتها متقلقيش
الست : طب وانا
قمت مديها حاجة بسيطه ومشيت
اول مروحت طبعا جسمي كله ريحته نيك , والي بينيك عارف قصدي , اول موصلت ركنت العربيه و لقيت ام سلمي بتجري علي يا ا عمر معاك حاجة اشيلها
انا : لالا تسلمي يا ام سلمي
بس انا كان باين عليا التعب لان مكنتش كلت وكنت سهران قبلها يعني كان باين عليا التعب
وصف سريع
(((( ام سلمى مرات البواب مره بيضة عندها ٤٥ سنه عود فرنساوي علي مقسم شويه بزازها متوسطه وطيازها كبيره واقصر مني شويه حوالي١٦٥ سم ))))
ام سلمي عمري مفكرت فيها مع انها بقالها ٥ سنين او اكتر ومره علقة في لبسها بس مكانتش في دماغي

نرجع تاني
ام سلمي : مالك يا ا عمر وشك اصفر كده
انا : لالا مدخديش في بالك
ام سلمى: قربت مني وضحكت ضحكة شراميطي فلاحي
وقال الف سلامه بالصح منك وجيت اطلع اخد الزباله قبل متنام
انا : انتي مخدتها من ابويا ليه مهو فوق
ام سلمي : مبرداش اطلع وهو فوق لوحده عشان متعبوش
انا : طب خليها الصبح
ام سلمي : كده كده عربيه الزباله هتعدي دلوقتي فبلاش تفضل للصبح عشان الريحة
انا : بعد زهق ماشي اطلعي تعالي
المهم ركبنا الاسانسير لاني في الدور الثامن
وهيا معايا
اول حاجة لقتها لزقت فيها علي اساس انها بتسجل الشفره
قولت في دماغي عادي
بعده علطول وقعت الشفرة ووطت ولزقت طزها في زبي وفضلت ونا كان زي شادد اصلا من زنقتها
ولقتها بتقولت ااااه بصوت واطي
قولت اهدي يا عمر انت في البيت
طلعنا وفتحت الشقة وقولتلها خدي خديها
فلقتها بتقول اه يا ضهري
انا : مالك
ام سلمي : ظهري وجعني
انا : الف سلامة
ام سلمى: معندكش حاجة تسكني يا ا عمر
انا : للاسف لا
( وانا عاوز اقفل الحوار عشان حرفيا هموت وانام )
ام سلمي : اصل انا وقعت ع السلم الصبح ومن ساعتها معرفش اي الي فيا
ممكن تشوف يمكن اتعورت انت زي اخويا يا ا عمر مع حفظ المقمات طبعا
ولسا مردتش عليا قامت رفعة الجلبية


KlpvlNS.md.jpg

ولقيت المنظر داااا


......................................................
كده احنا وصلنا لنهايه الجزء الاول
قولو اي رأيكم عشان انزل الجزء الثاني في اسرع وقت

ولسا الي جي اسخن 🤤

الي اللقاء 👋
البدايه جميله استمر وحاول تطول الجزء شويه
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%