NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة مجدي ـ حتي الجزء السابع 6/1/2026 ( المشاهدين 64)

حربي الهرم

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
27 مايو 2025
المشاركات
217
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
269
نقاط
755

الجزء الاول:​

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
انا مجدي ٢٥ سنه انسان عادي معنديش حاجه مميزه اوي طولي ١٧٥ وزني ٨٠ لا انا تخين ولا رفيع جسمي وسط شعري طويل دقني طويله عيوني عسلي وبشرتي قمحيه وسط لا ابيض اوي ولا غامق في سنة حمار كدا في بشرتي بذات لما بتعصب بقلب تامر هجرس 😂 شغال دليفري يومي كلو عباره عن شغل توصيل دليفري ادويه أو قياس ضغط وسكر وكنت بجتهد دايما وبحاول اتعلم اكون مساعد صيدلي بحكم اني متعلم وكويس في الانجليزي معايا معهد فني تجاري دخلته بعد ما جبت مجموع تعبان في الثانويه العامه بسبب ظروفي ووضعي رغم اني كنت بحاول بس الظروف كانت اقوي مني وحيد اهلي ومسابوليش غير شقه لماني من صغري واهي ماشيه بعتها وقولت اعيش في المدن وأبدأ اكسب واعرف اعيش كويس ودا القرار الي قررته طبسبب واحد معرفه من المعهد وكان عايش في حدايق الاهرام وانا كنت مايل للفكره اني اعيش زي الناس واكسب واشتغل وبعد تفكير قررت انقل إقامتي هناك واشتريت موتوسيكل وبقيه الفلوس حطتها في البنك وقولت اهي حاجه اتسند عليها وكانت الفكره الي في دماغي هي اني اشتغل دليفري شغلانه فيها مرتب كويس وتأمين وبونص ووووو الخ وهسكن في سكن تبع الشغل كل دا طبعا بتخطيط أولي لما قولت لصاحبي يشوفلي الدنيا وبالفعل تمت علي خير ويبدأ اول يوم ليا في الشغل لقيت في الصيدليه اتنين دكاتره بنات واحده اسمها دكتوره تالين ودكتوره هدي وهوصفهم في الوقت المناسب الصيدليه كويسه وواسعه بتاعت دكتور شاب بس ... فاتحها عليه والدنيا ماشيه معاه كويس ومعاه كذا فرع و كان شواف و استجدع معايا لانه شافني مختلف وحبني وقالي دا انا كان بيجيلي بلاوي ف كانت بدايه مشجعه ليا المهم طولت عليكم في المقدمه سامحوني
اول يوم شغل دخلت الصيدليه واتعرفت علي دكتوره تالين ٢٨ سنه ودي بقي حاجه شقيه كدا وروحها حلوه وبشوشه ومش تنكه وصفها عيونها عسلي بس كل يوم لانسيز شكل مهتمه بنفسها جدا عود فرنساوي علي أبوه مصبوب صب وشها جميل كدا يخش القلب علطول بزازها وسط اد حبايه الشمام طيز وسط بكيرف محترم منحنيات فرنساوي خطر فخاد مظبوطه كدا وشايله نفسها حلمات بني فاتح كس بني فاتح مايل للوردي تخصصها كعوب عاليه مع انها طويله ١٧٠ وبنطلونات جينس محزقه نيك وبرفاناتها سكسي مووووت تخش عليها تبقي عايز تنكحها وقتي بس جدعه وساذجه سيكا وعلي وش جواز بس شكلها هتفركش نيجي بقي لدكتوره هدي ٢٩ سنه الاوزعه بوز الاخص التنكه بس عليها جوز عيون خضر تتوه في جمالهم وبياض بشرتها و جسمها وسط كدا بطرف حلو وبزازها تكاد تكون أكبر من تالين حاجه بسيطه بس ملبن جيلي بيرقص كدا مش زي تالين مشدودين وطيزها مدملكه كدا واخده كيرف حلو كس وردي حلمات وردي حاجه حلوه كدا بس اوزعه ١٥٥ لبسها مداري علي كل حاجه لأنها محافظه شويه بس علي مين بارده حبتين مطلقه وبائسه برس السنين شخصيه غريبه بس تصعب عليك علي اد متغيظك بسبب تناكتها الندي اليوم وطبعا كنت بواجهه مشكله بسبب اني جديد في المنطقه بس شغلت دماغي وجبت خريطه للمدينه واتعاملت الي جاي محادثات عاديه لاول يوم دخول ليا الصيدليه
انا : مساء الخير
تالين: مساء النور اهلا يافندم اقدر اساعدك ازاي 🤩
انا : احمم انا الدليفري الجديد يا دكتور 😁
تالين و هدي : بيبصوا لبعض ويبصولي وفي نفس واحد دليفري !!!!!!!! 😨
دا الجزء الاول بعتذر عن انو قصير ومفيهوش جنس بس دي اول قصه ليا ومنتظر تشجيعكم اكمل ولا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الدليفري الجديد 😨
انا : اه يا دكتور مالكم في ايه 😅
تالين : اصل ميبانش عليك انك دليفري خالص لا شكلك شكل دليفري ولا لبسك لبس دليفري فمش مستوعبين انك الدليفري 🤩☺️
هدي: بتبص لتالين ووتزغدها علشان تفوق من الي بتقوله وترد عليا بحزم اهلا اسمك ايه 🤨
انا : مجدي يا دكتور اااا.....ي 😅
هدي :انا دكتوره هدي 😌
تالين: وانا دكتوره تالين اهلا بيك يااستاذ مجدي اعذرنا بقي اصل كان عندنا بلطجيه مش دليفريه اخيرا استنضفو دليفري 🥰
انا : يااااه هو للدرجادي الدليفريه عندكم كانوا سمعتهم سبقاهم 😅
تالين : اه بقي شوفت انت جتلنا نجده عندنا اوردرات متلتله
هدي : تعال امضي حضور علي الجهاز بالكود دا ولما تمشي انصراف بنفس الطريقه تمام
انا : تمام طب يلا جهزو الاوردرات علشان اطلعها
تالين :حالا
اخدت الاوردرات ووزعتهم وطبعا اول يوم صعب ولسه باخد علي الجو و العناوين واخلص الاوردرات وارجع اخد غيرها واخلص وهكذا لحد ما عدي نص اليوم ورجعت الصيدليه لقيت تالين و هدي بيتغدوا
تاين : تعال اتغدي معانا
انا : الف هنا طب ليه مقولتوش كنت جبتلكم معايا من برا بدل متطلبوا دليفري
تالين : مش مشكله ملحوقه انا عامله حسابك والمره الجايه عليك سجل رقمي .....
هدي : ودا رقمي بردو ........ وبعد كدا مش هنطلب فطار ولا غدي غير منك استحمل بقي انت الي جبته لنفسك
انا : ولا يهمك تعبكوا راحه ااهو هكسب فيكم ثواب بدل متضيعوا فلوسكم علي الدليفري
دخل عميل وهما بيتغدوا قولتلهم زي منتوا وقفت علي الكوانتر
انا :اؤمر يافندم
العميل : محتاج علبه بنادول لو سمحت يادكتور
انا : موجود ولا ناقص يا دكتور هدي
هدي: اخر علبه في المدرجه p
انا : تمام ..اتفضل يافندم حساب حضرتك .... نورتنا
تالين: اوبا دنا صدقت انك دكتور بجد ايه ياعم الشطاره دي
انا : عادي يعني دي حاجه بديهيه مع شويه لباقه والدنيا بتمشي
تالين : طب انزل اتغدي معانا يلا
انا : ماشي مش هكسفك
اكلنا وعملوا شاي وشربنا وقعدنا دردشنا كانت الدنيا هاديه وساعدت معاهم في رص شويه ادويه و بامبرز وبضاعه وهكذا واليوم عدي وقفلنا دكتوره هدي روحت بدري عن ميعادها علشان اخوها كان مستنيها برا واتعرفت عليها ووصاني عليها وراحوا مشوارهم وبعد ما قفلنا دكتوره تالين طلبت مني اوصلها ومعترضتش ركبت ورايا و اول مجيت اطلع قفشت فيا وحضنتني من عند صدري و بزازها لزقت في ضهر واوووووووووؤووووف علي كدا
انا : ايه دا يا دكتور
تالين : دكتور ايه واحنا لوحدنا قولي تالين عادي ها ايه الي ايه
انا : حاضر . في حجات طريه بزياده في ضهري
تالين : هههههههه بس ياقليل الادب
ونكشتني في ضهري
انا : لا بجد انا مصهد بسبب العفأه الي عفأتيهالي دي واحده واحده عليا انا مش ادك
تالين : هههههههه يخرب عقلك انت مشكله يعني مضايقينك
انا : احممممم المهم تبقي مرتاحه
تالين: ممممممم ماشي...... وحضنت اكتر لحد موصلنا عند عمارتها ونزلت و وهي طالعه السلم وقعت علي رجليها اتلوت تحت منها رفعت الموتسيكل وجريت عليها سندتها وبتحرك رجليها بالعافيه
انا : وجعاكي ؟ حركيها كدا
تالين : اه وجعاني اوي اهووووو اااااه
انا : في سري ( احا هو يوم محن مش فايت ) طالما بتتحرك يبقي بسيطه ومفيش ورم متقلقيش ولا مزرقه ف كدمه بسيطه اكيد
دعكتلها رجليها شويه وكل دا وهي قاعده علي السلم
تالين : اه (بنعومه مبالغ فيها وبتغمض عليها )
انا : طب اتسندي عليا اطلعك انتي في الدور الكام
تالين : اااه في الدور الخامس
انا : هتقدري تتسندي ولا ايه ظروفك
تالين : اااه لاءه مش قادره
انا : طب تعالي .. رفعتها وشيلتها شيل ودخلت بيها الاسانسير واحا علي طراوة جسمها ونفسها سخن مولع وزبي وقف حجر لدرجه انو بيحك في فخدة طيزها وانا علي اخري وهي بصالي وعنيها مغربه وفاتحه شفايفها ربع فاتحه وقربت مني اوي مقاومتش ودعكت شفايفها دعك لحد مطلعنا الخامس انا ببوس فيها وبمص لسانها مش قادر اول ما بابا الاسانسير فتح طلعت المفتاح من جيبها وفتحت الباب وقالتلي اقفل الباب ودخلني جوا وكل دا وهي ماسكه في رقبتي دخلتها الاوضه وفردت جسمها علي السرير
تالين: متخفش محدش هنا اهلي مسافرين وهييجوا بعد اسبوع ممكن تقلعني الشوز
انا : ماشي .. قلعتها الشوز لقيتها قعدت علي السرير وحضنتني اوووووووووووووي حضن ابن متناكه كلو شهوه وشوق وحنين لحاجه جواها كانت محتاجاها وتايهه منها وكأنها لقتها وقافشه فيا كأنها قفشت حرامي
انا : تالين انا خايف نتمادي ونغلط ومنعرفش نسيطر علي نفسنا انا لو فضلتي كدا مش هقدر اقاومك (نفسها كان سخن نار وجسمها حرفيا بجد بيطلع صهد نار)
تالين: متقلقش سيبها وهي ونصيبها ممكن طلب ( بتتكلم وعينها في عيني ونظرتها خلت قلبي دب تمن تلاف تمنوميه تمانيه وتمانين دقه في الدقيقه كسم سحر نظراتها
انا : اطلبي
تالين: ممكن تقلعني هدومي وتشيلني تدخلني الحمام عايزه اخد دش معاك... بتتكلم وهي بتقلعني
انا : انتي مش ناويه تجيبيها لبر ..قلعتها هدومها حته حته وماسك نفسي بالعافيه مش عايز ابص بدل ما تتهور
دخلنا خدنا دش ونشفتها وخرجنا وانا شايلها ببشكيرها وبشكيري ونزلت علي رجليها ادعكهالها علشان تخف شويه ولا هي الي بتتلكك وقاصده تبالغ ولا ايه مش فاهم المهم لقيت عينيها بردو بتغرب وبتروح مني وجسمها بيسخن وشدتني فوقها وفكت بشكيري وبشكيرها وقربت من شفايفها كل دا وانا فوقها ملط زبي بين شفايف كسها و صدري ودرعاتي محوطاها و بزازها قدامي بس مش شايف غير شفايفها وعينيها وريأكشن وشها وفتحه شفايفها الي مستسلمه عايزاني ارجع ليها ذكرايات لحظات الاسانسير ونزلت علي شفايفها ببطء اوي واخدت شفايفها بين شفايفي وفضلت امص في شفايفها ولسانها بيحضن لساني وبتنفس انفاسها وبتتنفس انفاسي وكفوفي مفارقوش فروة شعرها نزولا لاول كتفها ورقبتها وهي حضناني وانا حاضنها وزبي بيحك في كسها وشفراته وبظرها هو نقطه الانطلاق واللقاء كل دا وانا بفعص في كتابها ودراعتها وجمالها وبزازها وسئلت نفسي لغريزتي وهي بتأن بأهات بس مغمضه تايهه مغم عليها مش فاهم مالها كأنها مسحوره
تالين : ااه مجدي مش قادره اااااه مجدي روحي بتتسحب مني حاسه بشلل ودايخه اوووووووي
انا : في حاجه تعباكي اوقف
تالين : ااااح ااااه لاءه ك م ل متوقفش عايزه احس بيك جوايا
انا : مش هينفع ياتالين خلينا كدا احسن نزلت علي بزازها الي اد الشمام مشدودين وحلماتها منتصبه ورفيعه وهالتها البني الفاتح الي بتقلب غامق اول ما بتتبل مسكتهم بكفوفي وفضلت اداعبهم وانا ببوسها وزبي علي كسها مكمل حك وبرضع من بزازها وهنا اتجننت احنا حرفيا كنا عايميين علي مية كسها مغرقاني ومغرقه طيزها وانا معنديش خيره وبتعامل بغريزتي وبإيديها وفضلت تلعب في شعري وشعر صدري وعماله تجيب وتنزل سيول لحد ما قربت انزل قولتلها هجيب قالتلي وانا ااااااااااخ ااااااااااخ ااااااه ونزلت كميه وصلت لبزازها وبطنها ورقبتها ازاي معرفش نمت فوقها وهي اغم عليها تقريبا وفين وفين علما فوقنا واخدنا دش وطلعتها ومن ساعتها ساكته ومسهمه فيا
تالين : مجدي انا جعانه ☺️
انا : تعرفي انك جميله وطفوليه بشكل مدهش
تالين: ودي حاجه حلوه ☺️
انا : مش عارف بس حابب شخصيتك الغريبه دي المهم عندك حاجه في الثلاجه اقوم اعملها ولا انزل اجيب اكل من تحت
تالين: التلاجه: افتحها وشوف هتلاقي
انا : ماشي ..بحكم اني عايش لوحدي بعرف اطبخ لنفسي وقت متبقي الغزاله رايقه فقومت ظبطت اكله وروقت العمل وكلو تمام
تالين : ايه الروايح الحلوه دي شكلك شيف اد الدنيا
انا : فضلة خيرك ياست تالين يا...ه بسم...
تالين: امممممم ....تحفه انا حاسه اني بعيش اجمل يوم في حياتي
انا : يجعل ايامك كلها سعاده ممكن اعرف بقي سبب الجنان والحاله الي كنتي فيها دي
تالين: مش عارفه يامجدي انا اول مره احس الاحساس دا وسيبت نفسي ليك انت بس معرفش ليه بس كنت مطمنه وحاسه بالأمان وانا معاك وكنت واثقه فيك ولقيت سحرك سيطر عليا
انا : سحر ايه وانا عملت حاجه دنا يادوب دعكت رجليكي علشان الوجع ايه دعكت الفانوس
تالين: مش عارفه ممكن حاجه زي كدا بس استجابه جسمي وروحي ليك محصلتش ولا هتحصل
انا : تالين فوقي انتي لسه عارفاني انهارده متوهميش نفسك وبعدين انتي مخطوبه يادكتوره
تالين: اوف يامجدي انت فصلتني بجد مش كدا ياخي طب مهدهالي مش تنزانيا من سابع سما لسابع ارض علي جدور رقبتي كدا متبقاش غشيم
انا : تالين كلي ياماما ياك بس مترساش علي مصيبه
تالين: فكك بقي وعيش اللحظه اعتبرني صحبتك مراتك عشيقتك حبيبتك عيشلك يومين يافقري مش هتجيلك الفرصه دي مع حد زيي ابدا
انا : تالين انا بقول ياحيط داريني متعرضيهاش في حقك وحقي اوي كدا
تالين : بشوقك انت الي هتندم
انا : طب خلاص خلاص يالا خلصي اكل يامراتي علشان نسهر سوا سهره حلوه
تالين: ممممممم موشي
انتهي الجزء التاني رأيكم يهمني واي نصيحه هتقبلها انا مبتدئ واول مره اكتب قصه وواقعيه بدون اي مبالغات أو ملل معتاد
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
خلصنا اكل وقومت شيلت كل حاجه وعملت شاي وقعدنا ندردش سوا عن حياتها وعلاقاتها واهلها
انا : قوليلي بقي هتعرفي تروحي الشغل بكرا برجلك كدا ولا ايه
تالين: بص في مرهم هدهن منو هيظبطلي الدنيا هيا فعلا كدمه زي منتا قولت
انا : طب ادهنلك انا ؟!
تالين : ياريت هتلاقيه في درج الكومدينو في اوضتي
انا : تمام..دخلت دورت ولقيته وجبته ونزلت علي رجليها ادلكها بالمرهم لحد ما كلو بقي تمام بس هي مكنتش تمام ودخلت في نفس الحاله الي تقريبا وصلتلها بسبب أن رجليها من اكتر المناطق الحساسه ليها ونقطه ضعف
تالين كانت لابسه هوت شورت من الي كلنا بنحبه و فوقه حته كات من الي هي وطبعا مفيش تحتهم حاجه فحلماتها بارزه والهوت شورت معلم في كسها ومنطقه الكسه منحوته وبدأت تزيد في بللها
انا : تالين مالك لسه موجوعه
تالين: اممم ااه لا حاسه اني بقيت احسن (بترد بتقلب وكأنها واخده بنج )
انا : بس شكلك غير منتي بتقولي خالص ( طبعا انا في حاله صعبه زيها وصاحبنا شد وانا عمال ازود في جرعات التحسيس علي رجليها والسمانه وهي مفيش اي رد فعل غير أنها بتئن وبتستلذ وفجأه لقيت نظره بطرف عينها سكسي مع اغراء وبرجليها وبتحسس علي زوبري
انا: هوب هوب هوب كدا احنا دخلنا منحدر خطر ( وانا زبي بيستجيب وبيشد اكتر وانا بتأمل ملامحها وشفايفها وبزازها وعيني بتنزل علي كسها تلقائي )( لاحظ عزيزي القارئ ضعف خبرة الثنائي الي تكاد تكون معدومه ولكنهم بس بيسايروا رغبتهم وبيحاولوا يستمتعوا باللحظه المتاحه من المعرفه النظريه الطبيعيه لاي حد بيشوف سكس أو يقرأ قصص ..نظرات تالين ومجدي كانت كلها شهوه واحساس ب الإحتياج النابع من حرمانهم وانفجار احاسيسهم )
مجدي بدأ يبادل المبادره ونزل بكفوفه وانامل صوابعه علي رجلين تالين الاتنين كل كف علي رجل وبيحسس عليهم بشهوه وإحساس كأنه مش عايز يضيع لحظه ولا لمسه الا ويخوض التجربه كامله ودا احساس جديد بالنسباله فكان بيدي كل حته في جسمها حقها اوي وكانت تالين بتئن وتستمتع هي كمان وراميه راسها لورا ونفس فتحه الشفايف وعيونها مغمضه وسانده بإيديها الاتنين علي السرير و مجدي تحتها عمال ينتهك كل حته في لحمها الابيض المشدود وبدأ يبوس في كل حته بعد ما بيحسس عليها ويدلكها ويدعكها بكل سلاسة لحد ما وصل لأعلي فخادها وبدأ يضغط عليهم ويفعص فيهم بشهوه وتالين هتتجنن وكسها بقي باين من كتر عسلها كأنها مش لابسه حاجه وهنا نزل مجدي الهوت شورت بتاعها وظهرلو كسها البني الفاتح الي مايل للوردي ونضيف وفيهوش شعره لان تالين مهتمه بنفسها وبتعمل ليزر المهم مجدي فتح رجليها ومسكها من طيزها وهو تحتها وحاوطها ونزل براسه بين رجلها وبدأ يمص بظرها ومن اول لمسه وتالين اتجننت ومسكت رأسه وبقت زي الي ركبها عفريت بتمتم بكلام مش مفهوم وبتزق راسه اكتر وتقوله اااااااه انت بتعمل ايه مش قادره اااااااااااااه ونزلت المرادي بشكل اقوي وغرقته واعتذرتله وقالتله اسفه بجد معرفش حصل ازاي انا مش داريه بنفسي بجد ومجدي كمل وهي بدأت تصوت ومجدي بدأ يتحول كأنه بقي وحش كاسر وبياكل كسها وبظرها اكل وتالين اتجننت اكتر اول ما دخل طرف لسانه في كسها نزلت تاني وهنا مجدي قلع كل هدومه وقالتله عايزه المسه يا مجدي وقرب منها ولمسته
تالين : اححح اوووووووف سخن اوي ومنفوخ راسه كدا ليه
مجدي : المهم يكون عجبك
تالين: بتدعك زبه وماسكه بيوصه بكل رقه وكفوفها الناعمه بتغمر مجدي بالسعاده وبينتشي بالإحساس دا وبتقوله ممممممم ممكن اجرب المسه بلساني
مجدي :في دنيا تانيه وهز رأسه
تالين: بتلف دوائر بلسانها علي راسه وحواف راسه بطريقه مثيره وبلسانها وبتنزل علي أسفل راسه من تحت ومجدي بيحس بقشعريره كهربا في جسمه وزبه الي كان لا يتعدي ال١٥ سنتي وراسه كانت كبيره جدا تجيلها نص صباع بتاع اربعه سنتي أو اكتر سنه ودا بيحصل لما بيثار جدا بتحس راسه بقت بلونه وحواف راسه بارزه جدا وحاده كأنها مسنونه سن وزوبره بينزل لتحت عرض اقل من الرأس وعروقه نافره بشكل مدهش ولونه وردي
الي حد ما بتكتشف تالين تفاصيله وبتحسس بصوابعها علي عروقه وبتحاول علي اد متقدر انها تستوعبه بين شفايفها وبتمص راسه واحده واحده وبتفضل تطلعه وتخرجه وبكفها بتفركه لفوق وتحت ومجدي بيشد دماغها اكتر وبيسرع اكتر لحد ما يجيب لبنه علي لسانها وبتبلعه كلو وتمص زبه وتنضفه
مجدي : ااااه اوووووووووف كسم مصك احا ايه دا انا هجيب اووووف
تالين : قفشت فيه ومخليتهوش يخرجه
مجدي : اوف انتي فظيعه بجد ايه الاحساس دا ليه مخرجتيهوش
تالين: حبيت اجرب طعمه هو غريب شويه بس له طعم مزز كدا بس شغال مش وحش امممممم
مجدي : شكلك مغري اوي علفكرا وانتي كدا
تالين : امممم بجد عجبتك
مجدي : جدا ايه رأيك جاي منك الهوي نكمل ولا تعبتي
تالين: خلينا نريح شويه ولا اقولك خدني في حضنك
مجدي : نزل جميعا علي السرير بيبوس فيها بنهم وبيحسس علي ضهرها وقلعها الكات ودراعاته محاوطاها كف بيحسس علي ضهرها والتاني بيقفش في طيزها وبيبعبصها في خرمها وكسها الاتنين سوا بكل تلقائيه زبه شد تاني وخبط في بطنها وهي مسكته تاني وبقت تجليهوله قلبها علي ضهرها و وكمل لعب في كسها و طيزها يجيب من عسل كسها لخرم طيزها وبنيك بصباعه ويفرك بظرها بصباعه الكبير وبكفه التاني وبدأ يدعك بزازها ويرضع منها وينقل من بز للتاني ويوسعه في طيزها ويحط صباع في التاني والتالت مع الوقت كانت طيزها وسعت شويه واخدت علي الوضع ومستمتعه
تالين: بتفكر في ايه يا مجدي انا مش هستحمل
مجدي : متخفيش هتعامل براحه وسعت واحلوت اهي (وبقي يدخل صوابعه للأخر )
تالين : عشان خاطري بلاش اسمع ان الموضوع صعب
مجدي : عندك فزلين أو أي كريم مرطب
تالين: اه علي التسريحه
مجدي : ماشي (فزلين ودهن خرمها كلو وزود )
تالين : اه مش قادره يا مجدييييييييي
مجدي : متخفيش ( داس مجدي علي رأس زبه علشان تصغر شويه ودهن زبه فازلين وقلبها علي بطنها واخدت وضع الدوجي وحط رأس زبه علي فتحه طيزها ودخل الراس وقعد ينيكها بالراس شويه
تالين : اممممممم ااااااااااااه اوووووووووف اححححححححح حلو اوي ممممممممممم
مجدي : مش قولتلك متقلقيش
داس مجدي وكل شويه يزود في دخوله سنتي واحده واحده
تالين : اااااااااه لا يا مجدي لا بتوجع حاسه اني بتشق براحه علشان خاطري
مجدي زود سنه سنه وبينيك براحه وراح مدخله كلو مره واحده ووقف
تالين : ااااااااااااه لا لا عشان خاطري متتحركش اهدي اييييييييي مش قادره بموت
مجدي : يابت اهدي هتتعودي عليه دلوقتي بدأ مجدي يداعبها في ضهرها ووقفها علي ركبتها ونزل بيها علي الارض وقف زي ما هو وراها وبيلعب في بزازها وكسها وطيزها قامطه علي زبه عصراه
مجدي : اووووف عليكي يا تالين كسم جسمك فاجر وطيزك احساسها متناك اووووووي وزود لعب وبوس في شفايفها وبدأ يتحرك سنه سنه
تالين : اححححح انت الي زوبرك راسه كبيره وبيوجع انا حاسه بيه بيكبر جوايا وبحاول اسيب نفسي مش قادره ااااااه بتعمل فيا ايه ايديك حنينه اوووووي حاسه انو بدأ يبقي ممتع
مجدي : زود اكتر في نيكه لطيز تالين وقال امممم طب يلا علشان انيكك حلو بقي انا عايز احس بطعم حلاوة طيزك امممممممم اوووووووووف وبيسرع اوووووووووووي
تالين : اه اه اه اااااه بقت اهاتها ماشيه مع رتم النيك وبتستلذ وعماله تنزل اوووي ورجليها نزل عليها من عسلها وسيل ومجدي بيلعب في كسها والايد التانيه ماسك بزازها بيفعصهم
تالين : ااااااه تعبت نزل بقي مش قادره
مجدي : قربت اهو امممممم اوووووووووف
تالين : نزل جوايا عايزه احس بلبنك احححححححح
مجدي : خدي في طيزك المتناكه اهوووو اوووووووووف بجيب اااااممممممممم
تالين: ااااااااااااه هات طفي نار طيزي اووووووووووووف بحبك اوووووووووووووووي وباست مجدي من شفايفه ونزلو سوا ونام مجدي فوقها علي السرير لحد منفسهم هدي واخدها ودخلو ياخدو دش بس كانوا منهكين مقدروش يعملوا حاجه تاني
تالين : انا مبسوطه اووووووي بس طيزي وجعاني اوووي
مجدي : معلش بقي الي اخد الحلو يستحمل مرو
تالين: ياسلام اشمعني انت اخدت الحلو بس
مجدي : منا عملت مجهود بردو
تالين: ممكن عندك حق ياقلبي انا كنت حاسه بدقات قلبك في ضهري وكأن قلبك هيتخلع من مكانه بس انت افتريت عليا اوي
مجدي: انتي شايفه كدا يعني مكنتش واخدك علي مراحل
تالين: اه بس في الاخر سرعت اوي كنت حاسه روحي هتطلع
مجدي: هتتعودي مع الوقت ولا مش ناويه تاني
تالين : بكسوف بس بقي متكسفنيش بصراحه يامجدي انا حبيت احساسي معاك ومعنديش مانع اكرره
مجدي : طب وخطيبك
تالين: يووووه فكك بقي متفصلنيش متشغلش بالك
مجدي: احا دي تاني مره تكلميني كدا وعديت اول مره خفي وبلاش تكلميني بالطريقه دي علشان مبحبهاش
تالين: منتا الي بتفصلني يامجدي عموما حقك عليا يا دكري وبتلعب في شعر صدره وبتدعكهوله
مجدي : ودا من ايه دا ..طيب يلا علشان الساعه بقت واحده عايز انام و ساعدوا بعض وكل واحد فيهم كانت بتجيله فرصه يدعك جسم التاني ويقفش ويبوس ويحضن وهكذا
تالين: انت هنام معايا هنا عايزاك تنام في حضني
مجدي: ياك تعدي علي خير
خلص مجدي وتالين حمامهم وغيروا ملايه السرير وناموا في حضن بعض
صحيوا الصبح تالين بقت رجليها احسن جهزوا فطار فطروا وشربوا شايهم ونزلوا سوا للشغل وتالين عافقه مجدي كالعاده وبزازها في ضهره فارشه وصلوا وفتحوا الصيدليه
وبدأ يوم جديد ووصلت دكتوره هدي الي دخلت
هدي : صباح الخير يا جماعة الخير
تالين: صباح الخير يا دودو عامله ايه
مجدي : صباح الخير يا دكتوره هدي حمد.... علي سلامتك
هدي : الحمد..... بخير .....يسلمك يا مجدي ايه الاخبار فطرتوا
تالين ومجدي في نفس واحد اه سبقناكي ( تالين ومجدي بصوا لبعض 🤐
هدي : ايه دا انتوا فطرتوا مع بعض ولا ايه
مجدي : لا انا فطرت برا
تالين : اه انا فطرت في البيت بردو
هدي : في سرها (مالهم دول مش مطمنالهم حاسه في حاجه غريبه 🤨) طيب يلا شوفي النواقص علشان نبعت بيها قبل ما العربيه تيجي تنزل الاصناف
هدي : مجدي معلش بعد اذنك ممكن تجبلي فطار
مجدي : من عيني حاضر اجبلك ايه
هدي :........هات واحد فول وواحد طعميه و باكت بطاطس
مجدي : تمام ماشي حد محتاج حاجه تاني
هدي : لا شكرا تسلملي
تالين : مجدي ممكن تجيبلي بيبسي دايت معاك
مجدي: تمام جيت أخرج لقيت وتد داخل الصيدليه
حاجه اجنبي كدا بلوندايه مبلف في أواخر التلتينات
بس ايه عود علي أبوه كيرلي ابيض لبن حليب لابس جلد اسود في جلد اسود اكيد متخيل معايا الجاكت الجلد والبنطلون الجلد و الكعب طقم بيفوح منه ريحة الفخامه والشياكه سيبتهم بعد متنحت شويه وتالين وهدي لحظوا وكانوا شايطين خلعت علطول قضيت الطلبات ورجعت كانت القطه بتاخد حقنه في الطرش منه عضل وياريتني كنت انا اااااااخ
اديتهم طلباتهم و البلوندايه اول ما خرجت وشافتني وشها جاب الوان
الزبونه: هو حضرتك دكتور هنا اول مره اشوفك
مجدي: لا انا الدليفري الجديد في الصيدليه
الزبونه: بجد ميبانش عليك خالص علي كدا هنشوفك كتير
مجدي : اوامر يافندم الف سلامه علي حضرتك
الزبونه: .....يسلمك ميرسي فرصه سعيده باي
مجدي : 🥰 ااااااااااخ😈
تالين وهدي: 🤨
مجدي : 🫡 ايه دا في ايه يا جدعان
هدي : في مرقعه ونظرات مش تمام للعملاء في الصيدليه
مجدي : بعد اذنك يا دكتوره متتخطيش حدودك معايا مسمحلكيش تكلميني بالنبره دي
تالين: بس بس اهدي يا مجدي وانت يا هدي مش كدا دا مش اسلوب
فتح مجدي الباب وخرجت ومستناش رد من واحده منهم ليه ولا اتكلم تاني وفضل قاعد برا مولع سيجاره وبيشرب قهوه وبيخش ياخد الاوردرات اول مبيرنوا عليه ومكشملهم يروح يودي الاوردرات ويرجع يقعد علي موتسيكله برا بيتفرج علي النسوان الى رايحه والي جايه ومقضيه
تالين رنت عليه
تالين: مجدي اهلي عملوا حادثه ولا من اسافر حالا ارجوك ممكن توصلني الموقف
مجدي : طب اطلعي بسرعه يلا مستنيكي دورت الموتسيكل وطلعت وديتها الموقف لقت مفيش عربيات طلبتلها اوبر احسن واسرع وبقيت علي تواصل معاها لحد ما وصلت بالسلامه كنت انا رجعت الصيدليه ودكتوره هدي رنت عليا
مجدي : الو عندك اوردرات يا دكتوره
هدي : ايوا يا مجدي لا معلش لو سمحت ممكن تدخل عايزاك
مجدي : تمام جي
هدي : مجدي انا اسفه معرفش دا حصل مني ازاي انا بجد مكنتش اقصد
مجدي: حصل خير يا دكتوره بس انا دمي حامي ومحبش حد يكلمني بالشكل دا واسفك تقدير ليا اعتز بيه محتاجه اي حاجه
هدي: اه محتاجه اصالحك واعزمك علي الغدي ممكن
مجدي : لا ملوش لزوم يا دكتوره
هدي : مش احنا متفقين نتغدي كلنا سوا المرادي هعزمك انا والمره الجايه عندك يا سيدي
مجدي : تمام شوفي نجيب ايه واروح اجيبه
هدي: تمام ايه رأيك نشكل بحري وأسماك
مجدي : ممممم ماشي هروقلك علي العمل اعرف مطعم هنا في الرايق منو
هدي : اشطه يلا متتأخرش
وادتني الفلوس نصايه وجبت الاكل وفرشنا في الاوضه الي ورا الكوانتر بتاعت المخزن وقعدنا ناكل
هدي : امممممم تصدق فعلا حلو اوي
مجدي : الف هنا يا دكتوره
هدي : يعم خلي البساط احمدي طول منا وإنتاج لوحدنا انا هدي بس
مجدي : وهو كذلك يا هدهد الجناين
هدي : ينهر ابيض هدهد الجناين مره واحده مقبوله منك يا دولي
مجدي : اوبااااا دولي حلوه دولي دي مش بطاله
هدي : الي جه علي بالي قريب من اسمك ملقتش اليق منو مع انو شعبي شويه
مجدي : فعلا عندك حق
اكلنا وعملنا شاي وبنشرب
هدي : ينهر ابيض انا نسيت معاد الحقنه بتاعتي و تالين مشيت مش عارفه هعمل ايه
مجدي : ضرورية الحقنه دي
هدي : اه لازم أحدها ضروري انت بتعرف تدي حقن
مجدي : لا بصراحه عمري
هدي : بسيطه هعلمك ☺️
مجدي : مبلاش بدل معمل حاجه غلط
هدي : لا الموضوع بسيط متقلقش
مجدي : طالما شايفه كدا ماشي
هدي : بص اقفل الباب وعلق اليافطه الي هناك دي وتعال
مجدي : ماشي
هدي : تعال بقي انا خلاص حضرت الحقنه
مجدي : ماشي يلا
هدي : بص انا هشرحلك نظري الاول و انت بعد كدا تبدأ عملي احنا بنقسم كل جمب من الناحيتين ل اربع مربعات
مجدي : دا ازاي دا
هدي : ركز معايا يا مجدي وبدأت تلف وتديني ضهرها وقالتلي الجمب دا هتقسمه اربع مربعات كدا وشاورت علي فلقه طيزها اليمين وبندي في اقصي مربع في اليمين والشمال بندي في اقصي مربع في الشمال بس كدا بنعبي الحقنه و تفضي الهوا و ندخل السن للأخر واضرب الحقنه بكل سلاسه وخلاص كدا
مجدي : بيبلع ريقه 🥵 تمام دخلت وكانت لابسه البالطو و دريس لحد الركبه وتحته بنطلون جينس وطبعا كانت محجبه المهم بدأت ترفع الدريس بعد ما قلعت البالطو و بينت حته من طيزها وانا بحاول
انا مش عارف احدد المربعات
هدي : نزلت البنطلون سيكا طب كدا
مجدي: مش عارف احدد بردو 🥵🥵🥵
هدي : شكلك هتتعبني يا مجدي ونزلت البنطلون بالاندر كلو لحد رجليها تحت
مجدي : بيبلع ريقه 🥵
هدي : ها يا مجدي هتعرف تحدد ولا ايه
مجدي : اه لحظه واحده
مسك مجدي الرنجه بعد مقسم اربع اقسام ومسك المربع اليمين فوق وفي النص ودخل السرنجه
هدي : بتئن امممممم اااه واحده واحده يا مجدي
مجدي : دخل سن ومسك طيزها وضرب الحقنه و طلعها مع بطنها وقفلها وفضل يدعك مكان الحقنه وهدي رجليها بتترعش وزير متكون يابت وهتقع من طولها وجسمها صعد نار
هدي : خلصت أمتي محستش بيها انا مش عارفه مالي يا مجدي حاسه اني هقع من طولي
مجدي : مصدق زبه واقف من اول الشرح وقرب منها يساندها وزبه رشق بين فلقتين طيزها وحاوطها بدرعاته من تحت بزازها وقالها مالك بس
هدي : مش عارف يامجدي رجليا مش شايلاني حاسه بصهد وفي حاجه ناشفه ورا في النص ايه دا
مجدي : انا اسف بس غصب عني مش قاصد حاجه بجد
هدي : طلعه يا مجدي
مجدي : هو ايه
هدي : احححححح طلع زبك انا مش قادره ارجوك
مجدي : طلع زبو و حطه علي باب كسها لقاها مبلوله خالص وعلي آخرها
هدي: ممكن تدخله يا مجدي احححححححح تعبانه اوى انت ولعت نار في جسمي ارجوك ريحني
مجدي : دعك زبه في كسها من ورا وعصر رأس زبه علشان كسها يستوعبه وبدأ يدخل راسه
هدي : احححححح اوووووووف واحده واحده
مجدي : مسك بزازها ودخل زبو كلو واحده واحده لحد ما كسها استوعبه وبدأ ينيكها واحده واحده لحد ما بدأ يسرع اوووووووووووي
هدي : ااااااااه كمان اووووووووي بسررررررررعه متوقفش
مجدي : اووووووووف كسك نار يا هدهد اححححححححح
هدي : وزبك كمان كبير اوي ورأسه حاسه بيها بتكبر جوايا احساس حلو اووووووووي العب في بازار كمان واحضني اوي اوي يا مجدي
مجدي : ااااااااااه انا قربت اجيب ااااااااااخ
هدي وانا كمان نيك بسرعه اوي متوقفش نزل جوايا عايزه احس بلبنك انا مبخلفش
مجدي : اااااااااااااامممممم اوووووووووف بجيب
هدي وانا كمان اححححححححححححححححح
انتهت النيكه بأن كل واحد نزل مع التاني في نفس الوقت
هدي : مجدي سامحني بجد غصب عني انا مش عارفه عملت كدا ازاي وبدأت تعيط
مجدي : بس اهدي ولا يهمك المهم انك ارتحتي واتبسطي وانا كمان زيك واكتر محصلش حاجه والي **** متقلقيش ولا هيأثر في نظرتي ليكي بأي شكل
هدي : بجد يا مجدي يعني مش شايفني وحشه
مجدي : لا طبعا وبعدين احنا ريحنا بعض بدل مايحصل حاجه برا ونندم عليها
كل دا وكان زب مجدي لسه في كسها وبياخدو نفسهم و مجدي كان مثار جدا من الموقف وزبه منا مش
هدي : هو بتاعك منامش ليه
مجدي : مش عارف شكل الموقف مثير وانتي بطل بزياده فطبيعي يفضل واقف تعالي كمان جوله انا مشبعتش
هدي : لا بلاش يامجدي ارجوك
محدش : شششش تعالي نيمها مجدي علي الارض ونزل فوقها ورفع الدريس والبرا ودخل زبه للأخر وبدأيلوس فيها و يلعب في بزازها ويدعك اووووووووي وبيمص وبيرض من بزازها وهي بتزووووووم وبتروح في دنيا تانيه
ويفضل مجدي ينيك فيها بكل عنف
هدي : اااااااخ ااااااااااخ اححححححححححح مجدي زبك كبير اوي ماليني نيك كمان بسرعه اوي ريحني اوووووووف
مجدي : اهووووووو يلا كسك نااااااااار ومبوشني انتي شرموطه اوي يا هدهد مكنتش متخيل انك تبقي بالحلاوه دي كسم جمال عيونك
مجدي قال الجمله دي من هنا وهدي انفجرت من هنا عسلها من قوته طرد زب مجدي برا ومجدي مستناش وفضل يدق فيها لحد منزلوا تاني وقاموا اتشطفوا علشان يفتحوا الصيدليه
وبدأ ينتهي الجزء الثالث واتمني ينول اعجابكم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:​

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

خلصنا الجزء الي فات لما مجدي عمل دورين واجب مع دكتوره هدي وفتحوا الصيدليه وكان الجو هادي والشغل كان مريح لأجل حظهم
هدي كانت من جواها مش فاهمه ومش عارفه كل دا حصل ازاي وبتفكر ودماغها مقلوبه و قلبها مقبوض وكانت حاسه بالندم وعقل بالها بيقول انا ازاي سمحت بدا يحصل وايه وصلنا لكدا
ويبدأ الصراع مابين ضميرها وبين نفسها
نفسها : ايه وصلك لكدا يعني ايه مش انتي الي خليتيه يتعلم فيكي ضرب الحقن يالبوه
ضميرها: ايوه بس كان بصفي نيه مكنتش متخيله ان الموضوع هيوصل لكدا
نفسها: واهو وصل وناكك وجاب لبنه جواكي مرتين وهيعاملك زي الكلبه وهيذلك ويخليكي ملكيش عين تبصي في وشه
فاقت من سرحانها وتوهتها علي مجدي بعد ما فتح باب الصيدليه ورجعلها وقال
مجدي : هدي مالك الي حصل ضعف مني ومنك واللوم مش علي حد ولا عليكي متزعليش نفسك واعتبري الي حصل نزوه وانسي وخلينا نرجع زي الاول انا بحترمك وبقدرك ومازلت والي حصل لا هيقدم ولا يأخر ولو بتلومي نفسك بلاش علشان انتي الي هتتعبي وصدقيني كل الي حصل هنساه وكأنه محصلش انا مش بني ادم وسخ ولا مستغل
كلام مجدي نزل علي دماغ دكتوره هدي زي الصاعقه كأنه فاهمها وقاري افكارها وكلامه جه علي جرحها وانفجرت بالعياط واترمت في حضنه
هدي : بجد يا مجدي الكلام دا من قلبك ومش هتفضحني ولا تفكر في اني شمال او وحشه
مجدي: ايوا يا دكتوره هدي من فضلك اهدي لحد يخش علينا يبقي شكلنا مش لطيف من هنا ورايح كأننا أصحاب ومتقلقيش واذا احتجتي اي حاجه انا ضهرك وسندك وطالما في مقدوري مش هقصر
هدي : شكرا يا مجدي انت بجد انسان جدع وطيب وقلبك حنين
مجدي : مفيش شكر بين الصحاب فكك بقي من الجو دي ورني علي تالين احنا نسيناها خالص شوفيها وصلت ولا ايه الدنيا وعملت ايه
هدي : حاضر هرن ....... جرس ومحدش بيرد
مجدي : رني تاني خليكي وراها
هدي : جرس ............. ردت ..الو هدي وصلتي
الي بيرد : مع حضرتك الممرضه الاستاذه صاحبة التليفون فاقده الوعي مستحملتش خبر وفاه اهلها لما تفوق هنديها التليفون
هدي : طب هي وضعها الحالي مستقر
الممرضه : اه غالبا صدمه عصبيه وهنعمل اللازم وهتفوق قريب بس تستجيب لأن الصدمه كانت قويه عليها
هدي : شكرا ياميس ارجوكي طمنيني من وقت للتاني لو فاقت
مجدي مصدوم ويضرب كف علي كف
هدي: اهلها اتوفوا ومستحملتش الصدمه وجالها انهيار عصبي وفاقده الوعي
مجدي : طب وبعدين العمل ايه
هدي : ليا زمايل من اسكندريه هخليهم يتابعوا ويتطمنوا عليها
مجدي : طب كويس انا قلقت وبجد متضايق علشانها يعني حالها صعب وظروفها والي حصل لاهلها مش سهل اي حد يتحمله ....يسترها وتعدي علي خير
عربيه المندوب بتاعت الادويه وصلت و المندوب بدأ يحول في الاصناف وبدأنا ننشغل و العملا بدأوا يهلوا واتشغلت انا في الرص مع هدي وكان يوم متعب وخلصت رص وبدأت الاوردرات تهل وبدأت اطلع اوردرات قياس سكر وضغط وادويه
وطول ما مجدي شغال و سائق بيفكر في الأحداث الي حصلتله طول اليومين دول والي كانت كتيره وتفاصيلها اكتر وبدأ يفتكر تالين وهدي والي حصل معاهم ومش مستوعب أن كل دا حصل في يومين مع اتنين دكاتره صيدله بنات لسه متعرف عليهم ويحصل كل دا حكاوي افلام وقصص خياليه وبيسأل نفسه طب انا بحلم طيب ولا ايه الحياه الجديده زحمت عقله وخلته شارد طول الوقت وذكريات وفلاش باك لكل حياته بيمر قدامه مجدي انسان حساس ومرهف ومتعدد الشغف والمواهب وعاطفي جدا غير انه ربي نفسه بنفسه اخد خبره من الحياه بس لسه مش كفايه يكون مؤهل لحاجه عظيمه هوا حاسس انها هتيجي بس مش عارف ايه هي كان مؤمن بنفسه جدا وواثق انه هيكون حاجه كبيره وعنده احلام اكبر بس ناقصه الوسيله ودوشه كل حاجه حواليه مشوشه تفكيره ومخلياه مش عارف يركز في حاجه معينه غير شغله حاليا وانه يكون نفسه ويكون عنده استقلال مالي بخطط مختلفه وليها بدايل واضحه قدام عنيه مجدي كان بينهي كل الوش الي في عقله دا بإنه يغني علي صوت موتسيكله الي بيديله تون معين ويخلي الهوا يديله مساحه يغني بحريه وكان صوته جميل الي حد ما من شهادة الناس الي كان يعرفهم حواليه فكان دايما بيدندن ويسلي نفسه ويومه بقي عباره عن اوردرات وشغل وشغل واوردرات قابل زباين كتير اشكال وألوان منهم البخيل والمعفن ومنهم الكريم السخي ومنهم النضيف ومنهم المهزق قليل الزوق بس كان دايما حريص انه قبل مايطلع لعميل يرن عليه يعرفه الحساب ويفهمه انه طالع وزوقيا كان يطلب من العميل لو فيه امكانيه يسحبه بالاسانسير اوقات يطلع اسانسير اوقات يطلع سلم واهي ماشيه مكنش بيحب يقف علي الباب ولا حد يرزع الباب في وشه ولا يكون قليل الزوق معاه كان عنده كبرياء وكرامه ميحبش ياخد اكتر من حقه وكان دايما معاه فكه من كل الفئات علشان ميتحرجش مع عميل فيه الي كان بيسيب جنيه اتنين خمسه عشره بس مكنش بيرضي الا لما العميل يأكد علي التبس تلت مرات ودا حبب العملا فيه واداهم فكره محترمه عنه وفي خلال اليومين بقي في ضغط مش طبيعي علي مجدي في الاوردرات والتبس بقي يزيد ويخشله في ميه وخمسين جنيه صدف غريبه مش كدا .مش صدفه لا العملا الي كانت بتتبسط من مجدي وادبه واخلاقه وذوقه وسرعته وامانته كانوا بيرشحوا الصيدليه لكل معارفهم وهنا كانت البدايه عدي يوم والتاني والتالت واسبوع وتقريبا مجدي يومه مشابهه الي حد ما وعلاقته ب دكتوره هدي بقت ادفي وبقوا سمن علي عسل بس في حدود الصداقه المتبادله والشغل و ضغطه خلاهم مبيقعدوش مع بعض الا وقت الاكل بحكم الضغط وطبعا في خلال المده دي اطمنوا علي دكتوره تالين وكلموها وعزوها وقالت انها خلاص راجعه قريب بعد ما خلصت الدفنه وايام العزا وطبعا قرايبها كانوا مصممين متمشيش في حالتها دي بس قالت إن وراها شغل ومش هتقدر تكمل ولازم ترجع لحياتها وطبعا غصب عن مجدي و هدي انهم محضروش الدفنه ولا العزا عشان شغلهم وسفر وموال ف اتفقوا يعزوها في الفون بس وجه الدكتور صاحب الصيدليه و سلم على مجدي و هدي وكان الحوار كالتالي
دكتور سليم: ....ينور يا مجدي وشك حلو علينا الفرع هنا بقي مبيعاته في السما بسبب اجتهادك ووصلني شكر العملا فيك ايه يعم انت بتسحرلهم ولا ايه
مجدي : عادي يا دكتور هو الواحد بيعمل الي عليه بس مش اكتر بالذوق والاحترام والحدود واللسان اللبق بيريح العميل وبيخليه مطمن نفسيا ف القبول دا بتاع ......طالما الواحد بيدي لكل واحد حقه وبيديله مساحته الشخصيه يجهز نفسه بيستقبل اي حاجه
دكتور سليم : نظرتي فيك صدقني مخيبتش وعلفكرا الدكتوره بتوصلي اخبارك اول باول وقالتلي بردو انك متعاون معاها في حجات كتير مش شغلك زي رص الادويه والاصناف وبتدخل بيانات الاصناف كمان واوقات بتساعدها لو في زحمه في الصيدليه وبتتعامل كأنك دكتور وحفظت الاصناف ومكانها علشان كدا انا مش هديك مرتب دليفري بس هتاخد فوقه مرتب مساعد صيدلي كمان وليك في التارجت زي ما ليهم لو فضلت ماشي بنفس النظام دا انا عارف انك شاب ومجتهد وانا بحب اساعد الشباب الي زيك واديهم حقهم انا اخوك الكبير لو احتجت اي حاجه مش هقصر معاك وهأمن عليك واي وقت اضافي هحسبهولك دوبل مساعد ومندوب
مجدي: بس دا كتير عليا يا دكتور
دكتور سليم: لا كتير ولا حاجه يابطل دنتا ولا اجدعها دكتور بقيت بتدي حقن ***** وكبار و اختبار حساسيه و بتقيس ضغط وسكر وبتشتغل علي السيستم عملا و تليفون وواتس و شغال دليفري يعني بتاخد الاوردرات تليفون وتوصلها بنفسك وفي وقت قياسي دا اعجاز ياخي ومريح الدكتوره علي الاخر ومش حاسه بضغط في وجودك وهي لوحدها مع أن الشغل دا يقوم بيه اربعه مرتاح بيني وبينك الدكتوره في وجود تالين كانت بتتوتر وبتغرق في شبر ميه انما انتا اديتها الثقه مع أن المفروض العكس في عاش استمر يا وحش ولسه كل ما اسمع عن انجازات اكتر هكافأك اكتر
مجدي : انا مش عارف اقولك ايه يادكتور بجد كفايه تقديرك وكلامك علي راسي حضرتك شخصيه محترمه وبتشرف بالشغل معاك و .... يديم المعروف والخير ما بينا
دكتور سليم: .... علي خيرة ... . همشي انا ودا رقمي احتجت اي حاجه انا في ضهرك
مجدي : شكرا يا دكتور توصل بالسلامه
هدي : ابسط ياعم الدكتور مبسوط بيك اوي فعلا عنده حق وجودك سبب في أن الشغل يزيد بالشكل دا احنا عاملين اربع اضعاف تارجت كل الفروع مع بعض ما شاء .....
مجدي : كل بمجهودك بردو ياهدهد الجناين انتي مبخلتيش عليا بأي معلومه وكنتي بتعلميني
هدي : ما بردو انت كنت بتستقبل بسرعه ودماغك شغاله والانجليزي بتاعك حلو ودا سهل عليا وعليك هتصدقني لو قولتلك وجودك اداني ثقه في نفسي وخلاني احس بأني في قمة عطائي واجتهادي ف إعتبرها منفعه متبادله
مجدي : ماشي يا هدهد هي تالين جايه أمتي
هدي : بكرا هتوصل
مجدي : علي خيرة ..... الدنيا هديت اخيرا
هدي : اه فعلا دنا اتهد حيلي مفرهده وعايزه انام جدا ...وبتسهم في وش مجدي و بتتوتر .. مجدي
مجدي : نعم ..
هدي : احممم هو في حاجه عايزه اطلبها منك بس متردده وخايفه وقلبها بيدق وايديها بتترعش ونفسها بيعلي وجسمها بيسخن وشفايفها بتترعش وهي بتتكلم لدرجه ان نبض قلبها وصل كسها دايركتلي ..وقالت معاد اللل حقنه بتاعت كل اسبوع انهارده ومقداميش حل غير انك تديهالي
مجدي : يختاااااااااااااااي انا اعصابي بايظه خلقه 😔 هو في سره احا انا مالي قلبي بيدق بسرعه كدا ليه حاسه هيطلع من مكانه خخخخخخخخخ احا مش وقت كسمك دلوقتي 😮‍💨😫😩🤥 طبعا صحبه شد ويكأنه بيقول طلعناااااااااي وسيبني عليها حرام عليك متنفستش بقالي خمس تيام يرضيك كدا الزنقه الي انا فيها دي
احمم يرجع لعقله تاني ويتكلم هدي انا علي اخري اول مجبتي سيرة الموضوع دا وانا جسمي اتلبش
هدي : هتصدقني لو قولتلك اني انا كمان اول ما افتكرت وجيبت سيرت الموضوع دا وقلبي بيدق اووووووووي وحاسه اني باخد نفسي بالعافيه كأني بجري ميت متر حواجز وأيدي وشفايفي فيهم رعشه وحاسه بتقل في لساني وتحت بياكلني اوي ومكنش عندي اي نيه لاي حاجه بجد
مجدي : طب وبعدين انا زيك اعصابي بايظه
هدي: طب قوم اقفل باب الصيدليه وعلق اليافطه وتعال بس وهي وظروفها
مجدي :في سره ( كنت عارف ان دا هيحصل داحنا لسه مبدأناش وحاسس كأنها قالعه قدامي ومستنياني انيكها ) حاضر هقوم ..قفل الباب وعلق اليافطه ورجع...لقاها حضرت الحقنه
هدي: مجدي انا محتاجاك تديني الحقنه و محتاجاك جوايا ارجوك مترفضش
مجدي : انتي سيبتي اعصابي من اول مجبتي سيرة الحقنه اصلا هرفضك ازاي وانا رغبتي فيكي متقلش عن رغبتك فيا دلوقتي انا زيك محتاجك زي منتي محتاجاني ( وهنا عزيزي القارئ كنت رغبة هدي اقوي بس هو عارف من جواه انها هتحس بالقله وبالانكسار والندم لحظة متخلص معاه العلاقه وهو محبش يخليها تحس بالذنب زي المره الي فاتت لانه بدأ يحفظها ويعرف تفكيرها وهنا يكمن عشق المرأه لعمق الراجل الي بيفهمها منغير متتكلم ويداوي اي شرخ لسه بيبدأ يتفتح وادراك دا مبيحصلش الا مع الوقت نرجع تاني للحظه الي قرر فيها مجدي يدي الحقنه ل هدي و يهاديها بحقنة الحياه الكامنه مابين رجليه ويقولها يلا يا هدي بس ارجوكي مش عايزك تندمي ولا تخشي في دراما زي المره الي فاتت انا مبحبش اشوفك بتعيطي وهنا هدي حضنت مجدي حضن عاشقه لمعشوقها ودابت تحت جناحاته وسابت نفسها وغرزت كل مصادر أنوثتها في كل مصادر رجولته و اصبح مجدي يبادلها الحضن ورفعها في حضنه لأنها قصيره وبقي كل واحد دقنه علي كتف التاني وتلاقت بزازها الطريه الناعمه صدره وحس بيهم وهي حست بصلابه صدره وتلاقي كسها بزبه وبقي كل جزء بيحضن ويلمس مثيله ولا يفصلهم الا هدومهم الي لابسينه وهدي اندمجت وساحت ودابت زي التلج في عز الشتا لما تظهر شمسه وينتهي فصله و لفت رجليها حوالين وسطه ودابو سوا زي العشاق وهدي غمضت وركبت سفينة الاحلام وايديها بدأت تتغلغل بين بصيلات وفروة شعره الناعم البني الفاتح وايديها التانيه ماسكه رقبته من عند افاه واه يا افي يا في ومجدي حاوط بدرعاته هدي وبقي محتويها وهدي صبرها نفد وبقت تحرك كسها علي زب مجدي من فوق الهدوم وهيجانها وصل اقصي مراحله لحد ما وصلت للنشوه ونزلت وارتاحت شويه كل دا ومعملوش حاجه لسه .
يمامه فرفرت في ايدي لما
سقيتها من حناني وداخت ومالت حبه
شافت علي ايدي الهنا ولا داقت مره زيه
سكرت ودابت في حضني وكأني أرضها الخضره
شاف وحس مجدي أن هدي بتنتشي انتشاء مش عادي علي ايده شهقتها وهيا بتحك كسها في اركان زبه من فوق الهدوم اقصي مراحل الحرمان الغريبه الي اول مره يشوفها ويحسها بيكتشف بير مالوش قرار الا وهو الحريم الي مختلفه في شخصياتها وشكلها واحساسها وانوثتها وطباعها وجمالها بكل انواعها دا حتي الجسد في النسا عمره ما كان واحد يمكن اساس واحد لكن مهواش واحد في من العوامل الف الي تخلي الاختلاف يظهر وان ظهر يتحس ويبان المخفي في الجوهر
مجدي بقي بيشوف كل حاجه في هدي سلو موشن حركتها علي زبه كانت كأنها راقصه باليه بتبدع في الوصول لأعمق نقطه توصل ليها الاحساس وهي مغمضه وبتدور علي النشوه وبعد ما خلصت فاقت وفاقوا السكرانين من سكرهم المؤقت وصحوتهم المؤقته وبادر مجدي وقال هدي يلا علشان اديكي الحقنه قلعت هدي بنطلونها ورفعت دريسها الفضفاض الي بيستر معالم جسمها وكان بنطلونها رقيق ناعم اسود مريح واندرها بينك تحسه بوكسر لكن مش بوكسر بس مثير عليها جدا جاب مجدي الحقنه وبخفه يد ادهالها ولسه هدي مصدره طيازها الملبن الكيرفي الناعمه البيضه الملبن الي مفيهاش غلطه الي تجنن العاقل وتفوق السكران وتسكر الفايق وهدي مغمضه عينيها و كسها افرازاته مش مبطله سيلان و مجدي بيتفرج علي المنظر الطبيعي الخلاب وهي كل دا مفكره أن ليه بيديها الحقنه وكانت دخلت في مرحلة سكر تانيه وفاقت علي صوابع مجدي بتشق طريقها بين هضبتين شفايف كسها وصولا لبظرها مع شهقه فيها كأن الروح خرجت واتمسكت بالجسد لأجل متنعم بالنعيم تاني وتتسحر بإيد المبتدئ الي بيبقي خبير علي عود كسها بيعزف المواويل ترد هدي وتقولها انا كل دا مستنيه الحقنه يرد ويقولها منا اديتهالك من بدري وبتفرج علي جمال كسك وبتأمل حلاوته عشان اشوف هبدأ منين قصايد الاشجان ويكمل لمساته وكل لمسه تتسحب شهقه من هدي وتروح لعالم السكرانين ياخد وقته ويشبع كسها وتجيب مره واتنين وتلاته وهو مكمل علي كل حته في جسمها من ورا بيشوفها لحد ما لفها لوشه وقلع هدومه وقلعها هدومها معادا حجابها وحضنها اووووووووووووووي حضن كأنه كسر ضلوعها من صوت طقطقته زي مايكون عارف بيعمل ايه بفطرته المثاليه للحدث مصبرش مجدي واخد هدي ورفعها علي وسطه وزبه علي كسها وبيحك بين شفايف كسها وشفراته بالطول ومثبتها علي الحيطه زي اللوحه بمسمار ونزل في شفايفها بوس ومص ولحس ولسانه بيحضن لسانها وعارف أمتي يبطئ وانتي يسرع وامتي يكون عنيف وامتي يكون رومانسي وامتي يدعك ايه وفين بزازها مسلمتش وكل حته في جسمها علم عليها سواء بشفايفه أو ايديه أو لسانه رضع من بزازها وضمته ليها كأنه حته منها وكانت الاه صادقه اكتر من واقع كونها انثي وفتحة شفايفها كانت لوحه تترسم تعابير وشها هيجان وجع دلع شهوه تعابير بألف معني تتوصف و جيبينها بيجاهد تجاعيد بتترسم من فرض اللذه وحواجبها بتترفع من فرط النشوه و مجدي بينتهك اي اسوار واي حواجز جواها خارجيا وداخليا خلاص سيطر عليها وملكها ودي كانت صفه جواه ومهاره بيكتشفها اللعب علي الوتر الأنثوي والوصول لاعمق نقطه ضعف فيه باستمتاع وتلذذ كأنه سجان بييعذذب سجينه بكل ادوات التعذيب بس تعزييب من نوع اخر ويدك مجدي اخر حصون كسها ويخترق بزوبره الي باش من فرط سيلان عسل كسها أعمق نقطه في كسه دفعه واحده ويتحول لديب شرس بيفترس لحم ضحيته وبيأكد علي قوته وفراسته وبيرفع رجليها علي درعاته وبيفضل يرزع في كسها بجنون وهدي بتموت حرفيا لا هيا نايمه ولا صاحيه لا هي فايقه ولاسكرانه هيا في عالم موازي لكل دا تاهت وسط الاشئ فقط السحاب والمتعه والنشوه تسيطر عليها وتئن علي شفايفها وتضمه اكتر كأنها عايزاها جواها اكتر وتبوسه بشهوه اكتر وتمص لسانه واكتر واهات مكتومه ثنائيه وذئير احادي مقابل استغاثة انثي لبؤه جسدها وصل حد السخونه نفسها مثير لدرجه الموت فقط الاندماج المثالي لدفقات متتاليه ثنائيه غير محسوبه وبدون اي مقدمات معا حتي خارت قواهم و سالت شهوتهم علي افخاذهم ارتاحوا من فرط التعب احتضن كل منهما الآخر وناما دون ان يدريان مجهود جبار و وارهاق استنفذهم
حتي خارت قواهم
والي هنا ينتهي الجزء الرابع

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الخامس:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

انتهي الجزء الرابع بمعركه ولا اروع ما بين هدي ومجدي كانت كلها عواطف وأحاسيس مليانه شهوه واحساس وساعد في دا تطابق احساسهم ووصول كل طرف لسد احتياجات روحه احنا هنا مش بنتكلم عن علاقه فيها جنس متتابع متوالي غير واقعي العلاقه الواحده الي كانت بتتم بين مجدي واي واحده كان بيكون ليها شبع ذاتي للطرفين يصل حرفيا حد الاغماء بسبب فرط الشهوه والاثاره الي بتصل حد الانهاك وكانت العلاقه اغلب الوقت بتنتهي بفقدان كل طرف القدره علي الحركه نام مجدي وهدي بدون ما يحسوا بنفسهم ونسيوا وجودهم في الصيدليه ولحسن الحظ فاق مجدي وبسرعه بص في ساعته لقي أن الوقت جري بسرعه ومعاد وصول اخوها قرب كانت نايمه ولبن مجدي سايل من كسها وناشف زي ماهو ناشف علي مجدي وعضوه بردو ومنظرها اثار مجدي تاني بس مسك العقل علطول وصحاها وقامت مخضوضه وهداها ودخلوا الحمام سوا ساعدو بعض واخدو دش مخليش من الهمسات واللمسات والضحك والهزار كانت هدي انسانه تانيه ومكنش فيه ندم زي اول مره لكن كانوا مبسوطين جدا وراضيين تماما عن علاقتهم وكان لازم يتكلموا عن الي حصل ووضعهم الجديد كل واحد لبس هدومه و استعدوا علشان يروحوا وقفلوا الصيدليه لما وصل اخوها بعربيته وسلم مجدي علي اخوها كالعاده وركب موتسيكله ورجع لسكنه وجاب في طريقه عشا علشان حس بجوعه بعد المعركه الي دارت وبعد موصل السكن واكل لقي اشعار رسالة واتس من هدي وكان فيه رساله من تالين مشفهاش علشان كان مشغول وكان ردها علي تعزيه ليها لانها معظم الوقت كانت قافله الفون وفي حاله يأس وبؤس مش طبيعيه بسبب الي حصل لاهلها والدها ووالدتها واختها الصغيره الي فارقوا الحياه في حادث صعب وكان مضمون ردها الدوام .... شكرا يامجدي ويعتذر اني مردتش عليك ولا كلمت حد منكم بس بجد انا لحد دلوقت مش مستوعبه الي حصل ولسه بادئه افوق من الصدمه خطيبي جه و هياخدني معاه بكرا وهرجع الشغل وشكرا علي سؤالك رد عليها مجدي وقالها توصلي بالسلامه لا شكر علي واجب انا لو كان ينفع اجيلك كنت عملت دا بس انتي عارفه ظروف الشغل ومفيش حد غيري شدي حيلك.
وفتح محادثه هدي الي قالتله بتعمل ايه
مجدي : مفيش كنت بتعشي وبعمل شاي تشربي معايا
هدي : امممم الف هنا نشربه بكرا سوا
مجدي : ماشي من عيني حاضر
هدي : تسلملي عيونك ☺️
مجدي : 😅 لا لا خفي عليا كدا انا مش حمل الردود الحلوه دي منك
هدي : امممم ياسلاااااام ودا من ايه
مجدي : عليك انوثه بتفجر جوايا بركان ثاير وبتخلي جتتي نار مبتهداش وانا ماسك نفسي عنك وانتي الي فجرتي بركاني وخرجتي نابالمي
هدي: ياااااااااه كل دا
مجدي : اه واكتر انتي عارفه اني لسه عازب والمفروض تكوني قدامي طول الوقت وامسك نفسي
هدي : هو انا حلوه للدرجادي
(اعذرني عزيزي القارئ هنا مش هدي الي بتتكلم هنا الانثي الي جوا هدي هي الي بتتكلم ومحتاجه تحس بنفسها وحلاوتها وانوثتها وانها مرغوبه وعايزه تشبع حرمانها ماهي انثي مطلقه ارض بور مستنيه الي يسقيها ويرويها ويديها سماد و يزرع فيها الامل ويخرج منها خيرها وأتت الرياح بما تشتهي السفن)
مجدي : محسساني انك مش عارفه دا طب خدي عندك عليكي عيون خضرا ملونه بيسحرني جمالهم وبتوه فيهم غصب عني لدرجة اني بمنع نفسي ابصلهم يفتنونني وللأسف فتنوني عليكي بشره ناعمه وبيضه زي الحليب ونعومتهم وجمالهم بيخلوني عايز دايما المسهم وعليكي شفايف كريز ناعمين ولونهم جميل وليهم رعشه باخد بالي منها بحسها بتنده شفايفي وبتقولي تعال خلي شفايفك يحضنوني وعليكي لسان لما بيلمس لساني بتكهرب والرعشه بتسري في كل جسمي وبتخليني عايز اكون جواكي بكل كياني عليكي جسم ملبن لبن الصابع لو لمسه يغرز ومكانه يعلم يتحول لبن بالفراوله عليكي جوز فخاد مدملكين وواخدين انحراف فاجر خطر وببقي عايز اكولهم اكل عليكي جوز طياز ببقي عايز افركهم وكفوفي تنتهكهم هتك لما اخرج كل غلي فيهم ولا بزازك الي حلماتهم وردي وهالتهم تسحر وبيبقوا في ايدي زي الجيلي و مبعرفش املكهم وبيعدوا بين صوابع ايدي من طراوتهم ولا كسك الوردي الجميل الي مش بلحق المسه وابوسه وامصه وادوق حلاوة عسله يابت انتي كلك علي بعض لبن بالفراوله متحلي بعسل وعليه كريمه
هدي : احححح يالهوي يامجدي انا وانا بقرأ نزلت تلت مرات منغير ملمس جسمي بوصفك دا بس
مجدي : يااااااه للدرجادي انتي مشبعتيش ولا ايه
هدي : كلامك صحي كل رغبه جوايا وطفاها في نفس الوقت انا بجد حاسه بسعاده مش طبيعيه انت جيتلي منين
بس بجد بحس بالذنب اوووووي لاني عمري مكنت كدا 😔 وبجد عايزاك بس مش عايزه اعمل حاجه غلط وحاسه اني بخون ثقة اهلي بس مش عايزاك تبعد عني وبحب حنيتك اوي وعارفه انك انسان كويس ومش وحش ومش هتستغلني وعارفه أن الي عملناه غلط جوايا حرب قايمه فاهمني
مجدي : بصي اي قرار هتقرريه انا هحترمه انا مش عايز اجبرك علي حاجه ولا عايزك تحسي نفسك وحشه ولو علي الموقفين الي حصلوا ممكن نعتبرهم نزوه وننساهم وانا معنديش مشكله في دا
هدي : يعني انت شايف كدا 😔
مجدي :انتي انسانه نضيفه ومش حابب تخسري نفسك أو تحسي بالاحاسيس دي وانتي عارفه معزتك عندي واني بحترمك جدا
هدي : شكرا يامجدي تصبح علي خير
مجدي : وانتي من أهله
هدي حست أن قلبها هينفجر وفضلت تبكي طول الليل لحد ما نامت
مجدي فضل يفكر في كل الي حصل من اول ما بدأت حياته هنا وازاي وصل لكل دا وبيفكر بالعقل وبيقول لنفسه لازم تبعد عن أي ارتباط انت مش حمل حد في رقبتك ولسه قدامك كتير تعمله وبدأ يرجع بذاكرته ويفتكر والدته الي اتوفت وهو في اعدادي بالسرطان ووالده الي عاش علي ذكراها وكان زهيد في حياته جدا ومكنش بيفكر في مستقبل ولا اي حاجه كان موظف بسيط وعلي اد حاله وكان بيحب زوجته جدا لدرجه انه مفكرش يتجوز بعدها وعاش مخلص ليها ومكنش له صحاب ولا اي حد غير جيرانه وقافل علي نفسه وعلي ابنه عايز يربيه ويطلعه حاجه تشرف زي ما كان حلم والدته لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن اتوفي والده وهو في تانيه ثانوي عام بجلطه ومن بعدها وبقي مجدي وحيد وبيكافح وبيصرف علي نفسه كان عايش في قريه بسيطه وكانت كل الناس بتحبه وبتحب والده ووالدته وكانت سيرتهم طيبه و تعلقه ب والدته ووالده أثروا في نفسيته جدا بس كان بيجاهد نفسه وبيحاول يذاكر ويجتهد لكن الحزن كان مسيطر عليه اكتر كان بيشتغل اي حاجه وكل حاجه علشان يمشي حاله وكانت دماغه كويسه وعمل مشروع شبكة إنترنت ايام ماكان النت غير محدود كان وقتها الي عنده نت باشا كان جاب خط وبدأ يوصل للناس بدأ بجيرانه و بيتوسع واحده واحده وكان اجر الاشتراك الشهري مبلغ بسيط وقتها بالنسبه للناس ٢٠ جنيه في الشهر ولما بدأ يتوسع والناس كترت وبقي فيه اقبال بقي يدور علي طريقه يزود بيها السرعه علشان ضغط العدد وضعف النت وبالفعل لقي طريقه وبدأ يجيب خطوط وعملهم دمج بسيرفر والسرعه اتضاعفت وكان المشروع واخد كل وقته توصيلات جديده اعطال و هكذا تفاصيل كتير جدا كانت ضغطاه وبدأ يفتكر الي كان بيحصل معاه لما كان بيخش بيوت الناس دايما راسه في الأرض ويحترم حرمته وياما بنات وستات حاولوا يجروه للغلط افتكر منهم تلاته هيام الي كانت متجوزه راجل سريح بتاع خرده بس راجل بيحب المزاج ومراته زيه و مره ميلفايه كانت بزازها كبيره كدا وطيازها حاجه بلدي بلدي يعني وصابغه شعرها اصفر ووشها لأجل الامانه لوحده كان مثير جدا كسم الفجر الي هي فيه كانت بتقعد بجلبيه بيتي علي اللحم وأما كان يكون عندها عطل كانت تعد تتفرج علي مجدي وهو شغال علي الكمبيوتر وتوطي تحك بزازها فيها في أي موقف أو تتحجج باي حاجه وكانت لتحاول تثيره طول الوقت بس مجدي كان بيمسك نفسه لان دي سمعه وهتبقي وحشه في حقه فكان بيسيبها وينفض وهو بيقول في عقل باله دا انتي مره بنت متناكه شرموطه وكان بيخاف يحصله كمين وياما فكر يريحها ويخلص بس بيرجع يندم علي تفكيره وبردو كان فيه طالبه من سنه وجارته كانوا تقريبا زي الصحاب الي حد ما واسرارهم كانت مع بعض لدرجة أن في مره وهو بيصلحلها الكمبيوتر وبيظبطلها النت فتحت صفحة سكس وفجأته مفجأه متوقعهاش وضحكتله وقالت اوووف شوف صدرها اد ايه وشوف بيعمل فيها ايه احححح ومجدي مصدوم ومرعوب ستها أو امها تخش عليهم تبقي فضيحه وفجأه قالتله وهي ايديها علي كسها من فوق البنطلون البيتي انا حاسه انك انت الي بتعمل فيا كدا وليه هينطق وياخد خطوه لقي مامتها ندهت عليها مجدي كان عارف ان نجوي ودا اسمها كانت بنت طاقه الي حد ما وشرموطه نظريا مش عمليا زي اي بنت عايزه تحب وتتحب وتحب دا شويه في سرها وتحب دا شويه وهكذا بس هما يعني كانوا بيعتبروا بعض اخوات مش اكتر وصحاب وهو كان معجب بيها من طرف واحد لكن مصرحش بدا لانه عارف انها بتحب شخص تاني لكن الي حصل حرك فيه الشجاعه يعترفلها وهو قفل وخلص بسرعه واستأذن ومشي وهو من كتر الاحراج و اللعبكه مكنش عارف يفكر بس قرر يواجهها بإعجابه ومش بس يقولها انا معجب بيكي لا يقولها بحبك ودا كان أكبر قلم نزل علي وشه لما صارحها وقالتله احنا اصحاب واخوات والي حصل دا معرفش حصل ازاي يمكن انا كنت محتاجه دا ومتحكمتش في نفسي بس انا مش مستوعبه أني عملت كدا وانكرت دا وتوهت لأن مواجهته ليها كان بعد وقت طويل علما صادفت الظروف يجتمعوا تاني وفاق فجأه من كل تفكيره وقال ايام واتقلب ونام
صحي مجدي الصبح و لقي رساله من تالين بتقوله ممكن لو سمحت يا مجدي تعدي عليا وانت رايح الشغل تاخدني في سكتك
رد عليها مجدي وقالها تمام اول ما اوصل هرن عليكي تنزلي بس تجهزي
عدي مجدي عمل حسابه في فطار للكل وراح لعمارة تالين ورن عليها نزلت وطبعا كان لبسها اسود في اسود عيونها حزينه ومش حاطه اي ميكب ووشها باهت وتحت عينيها اسود من كتر البكي والحزن علي فراق اهلها كان روحها راحت منها .سلمت علي مجدي بعد ما عزاها شخصيا وركبت معاه وراحوا الصيدليه وفتحوا ودخلوا شغلوا الاجهزه و بصمو وشفلو الاجهزه لبدايه يوم جديد للشغل كانت وصلت هدي ودخلت اخدت تالين بالاحضان وعزتها تاني وبدأ مجدي وصله من الدعايات علشان يخرج تالين من جوها الكئيب شويه
مجدي : يلا بقي نفرش الفطار الا انا جعاااااان اوي اوي اوي
تالين : واخيرا ضحكت هههههههه طيب يالا ياعم الجعان اوي اوي اوي
مجدي : يااااااااااه اسلاااااام علي دا كلام هي دي الضحكه الي مستنيها ياااااا قلبهي يااااااااااه
تالين : ههههههه متحرمش منك يا مجدي ايه كل الفطار دا انت عازم بقية دليفريه الصيدليات التانيه ولا ايه
مجدي : لا عازم دكتوره هدي و دكتوره تالين 😁 الف هنا علي قلوبكم
هدي : تعرف يا مجدي أن انت اول دليفري ياكل معانا ونعامله كدا كأنه دكتور زميلنا
مجدي : دا انا حصلي الشرف يادكتوره هدي طب ايه طيب مش هنتكلم ولا ايه . بصي بقي شويه الفول دول عليهم عصرة الليمون دي و البيضتين دول مع الفول هيبقي خرافه ااااااايوه افرشي كدا طلعي البطاطس والبتناجان والطعمية دي الطعميه سخنه وبسمسم وفيه حبة سلطه اهم وجايبلكم معالق بلاستيك صغيره لزوم التحبيش
تالين وهدي : يعم جوعتنا اهدي شويه 😋😁
مجدي : حلو دا طالما جوعتم كل الاكل دا يخلص انا دافع شئ وشويات ومفيش حاجه هتترمي
تالين : هههههههههه طيب خد العيش اهو متقلقش مفيش حاجه هتترمي 🤣
بعد ما بدأو ياكلو وكلو اندمج وخاصة اكل وكلو اتنسف
مجدي : امممممم أسلااااااااام علي دا كلام تم تعبئة الكرش بنجاح 😋😌
تالين : الف هنا علي قلوبكم هقوم اعمل الشاي وانتي يا هدي لمي بقي
هدي :ممممم ماشي 😁
خلصت تالين الشاي ووزعت علي كل واحد كوبايته
مجدي : تسلم ايدك اشوفك في بيت عدلك ونشرب شرباتك ياااااا...ب حيس كدا هطلع انا اشرب سيجاره لزوم الحبس بقي وكدا
هدي : ر..نا يتوب عليك منها
مجدي : هي وظروفها ..وخرج مجدي يشرب سيجارته مع كوباية الشاي وبدأ يومه عادي جدا زي اي يوم وبدأت الاوردرات تهل وهو رايح جاي بالموتسيكل ولو لقي الدكاتره محتاجين مساعده مبيقصرش وطبعا المعامله عاديه مع الكل كلها ود واحترام ومحبه كالعاده ومفيش جديد غير انه بيقابل عملا جداد يإما بيروح لنفس العملا المعتادين
الي عايز يقيس سكر الي عايز يقيس ضغط أو ياخد حقنه بخلاف اوردرات الادويه وهكذا بقي فيه زباين معتاده بيروحلهم باستمرار منهم واحده كانت ارمله عندها طفله رضيعه وكانت باستمرار بتطلب حقن فيتامين وكانت قليلة الكلام جدا لدرجه مريبه كان مجدي بيديها الحقنه وتحاسبه ويمشي علطول واخر اوردر كانت طالبه قبل الاوردر دا كان فيه منشط جنسي علبه كامله ودا مشغلش بال مجدي ولا ركز فيه و لما أداها الحقنه كانت بتترعش وجسمها سخن جدا لدرجة انه كان مطلع صهد حرفيا لكن مجدي مركزش وبعد ما خلص وبدأ يلم في الحاجه لقتها مصره يقعد ويشرب عصير هي عملاه ويادوب هتصبهوله استغرب مجدي علي غير العاده وقعد علي زوقيا وجابت العصير وبدأت تفتح معاه كلام عنه وعن حياته الشخصيه كالآتي
العميله وكان اسمها ايمي
ايمي : انت كل مره بتيجي ومبقدملكش حاجه زوقيا وبصراحه كنت ببقي مكسوفه من نفسي
مجدي : لا لا خالص تسلم ايدك بجد مكنش له لزوم انتي مش مجبره يعني ودي حاجه انا اعتز بيها جدا وشكرا ليكي علي اهتمامك حضرتك عميله محترمه ومستدامه معانا كفايه زوقك بجد
ايمي وشها احمر اوي وكانت مكسوفه جدا وقالت
ايمي : انت الي محترم جدا و من ساعت ما اتعاملت مع الصيدليه ومشوفتش منك غير كل زوق واخلاق ورقي في التعامل بس هو انت من هنا اصلا ولا منين
مجدي : لا انا من قرية ..في مركز...محافظة....
ايمي : غريبه مع أن لكنتك وشكلك ميبينوش خالص انك من ارياف وبعدين شكلك متعلم كمان انتا معاك مؤهل ايه
مجدي : هههههههه كل الناس بتقولي كدا فعلا ودائما بيستغربو انا متعلم اه بس يادوب ثانويه ومعهد فني تجاري مش اكتر يعني ظروفي مسمحتليش اكمل و استقريت هنا بعد ما خلصت دراسه واشتغلت هنا في الصيدليه لما لقيت بعادي في البلد مش جايب همه والعمر ليجري ومش لاحق اعمل حاجه .وحكي ليها مجدي قصة حياته وهي قاعده منتبهه جدا ومركزه معاه ومع تفاصيله
ايمي : وبدأت تحكي هي كمان قصه حياتها وعرفته أنها ارمله وحكت قصه حياتها
لحد ما صوت عياط بنتها اشتغل ودخلت جابتها وفي حركه جريئه استأذنته ترضع بنتها قدامه مع صدمه مجدي لما هز راسه وحاول يستأذن وقالتله
ايمي : لا رايح فين استني علشان خاطري هرضعها علطول وهتنام.. ومسكت ايديها وقعدته وهي مطلعه بزازها برا التيشرت الي بنص كوم وبنطلون البيجامه الصيفي الرقيق الي كانت لابساه وبنتها بترضع من حلماتها البني الي هالتها كبيره وبزازها لونها ابيض اوووووووووووي وعين مجدي بتبصلها من تحت لتحت وايمي واخده بالها وبتضحك بكسوف بينها وبين نفسها في المتداري وقالتله
ايمي : عايز تمشي وتسيبني انا مصدقت لقيت طريقه اتكلم معاك واعرفك اكتر وبعدين انت مبقتش غريب وانا واثقه فيك
مجدي: احممممم انا بس اتأخرت وزمان فيه اوردرات كتير مستنياني هو حضرتك محتاجه مني حاجه معينه
ايمي: قربت منه وطلعت بزها التاني ومسكت ايده وقالتله محتاجاك اوي بجد ومقداميش حل تاني غيرك ومقدرش افضح نفسي مع حد غريب مش واثقه فيه ويعمل فيا حاجه وحشه أو يستغلني وانت عارف الزمن دا مبقاش مضمون
مجدي : كان سخن و وشه احمر جدا وزبه قايم وهيفرتك بنطلونه لانها حطتله مهيج في العصير واشتغل معاه فقالها انا بس مش عايز اتأخر رضعي بنتك ودخليه وانا معاكي بس بسرعه علشان انا علي اخري وانتي زودتي عليا الموضوع
ايمي : كانت رضعت بنتها و نامت فعلا وقالتله هدخلها جوا واجيلك مش هتأخر عليك..ودخلت دخلت بنتها ورجعتله و نزلت تحت رجله فتحت سوستة البنطلون وفكت الازرار ونزلت البنطلون وظهر قدامها زبه ومسكته بكفوفها ومصت راسه وفضلت ترضع فيه شويه لحد ما مجدي قومها واخدها علي حجره وفضل يبوس في شفايفها ويمصها ويمص لسانها وقلعته التيشرت الي كان لابسه وبقي عريان من فوق و فضلت تبوس في وشها وخدوده بهيجان وكسها علي زبه بتحك فيه ومجدي قلعها التيشرت وفضل يدعك في بزازها ويبوس فيها وحاضنها من ضهرها بإيد والايد التانيه نازله دعك في بزازها وبينقل من بز لبز كانت ايمي عنها جسم فاجر رفيع من فوق ببزاز متوسطه ومليانه ومحجره بسبب تراكم اللبن فيها وشعرها بني مصفر لفاه بكحكه وراشقه فيه عصايه كدا صغيره في النص كان شكلها سكسي شويه قومها مجدي ونزل بنطلونها الي مبلول واندرها الي بقي حرفيا بايش من كتر عسلها واتفرج علي جسمها لقي وسطها صغير وعليها قعر ابن متناكه فاجر طيزها واخده كيرف بفخادها ملوش حل حاجه مدملكه كدا وسط في الطول عيون عسلي فاتح شفايف مليانه وكلها رغبه وفي حالة هياج صعبه نيمها مجدي علي الكنبه ونزل علي كسها مص ولحس وكان بياكل بظرها اكل كدا وبيمصه بنهم من كتر هياجه وايمي عماله تنزل اكتر واكتر وبتموت من كتر المتعه والهياج ويدخل لسانه جوا كسها وبتتلوي من فرط الاثاره والنشوه لحد ما ايمي مبقتش قادره وقفلت برجليها علي راسه وقعدت تقوله دخلو ارجوك ارحمني مش قادره قام مجدي وقالها ادخل ايه قالتله بتاعك دخله جوايا قالها اسمه ايه قالتله زبك قالها ادخلوا فين قالتلو دخل زبك في كسي يامجدي ارحمني علشان خاطري مش مستحمله شالها مجدي وقعد علي الكنبه وقالها تعالي اقعدي علي زبي يلا قامت بسرعه وقعدت علي زبه وبتدخل راسه واحده واحده ومجدي بقي يرفع نفسه من تحته علشان يساعدها لان كسها ضيق وصغير وبقي يسمع صوت راس زبه وهي بتخش وبتخرج تدريجي بفعل بللها وراس زبه الي بيشق كسها الي عليه شعر خفيف لحد مزبه بيخش كلو تدريجي للأخر و ايمي بتضعف من فرط اللذه ومبتقدرش تتحرك لان زبه رشق لاعمق نقطه فيها وبتحضنه اوي وكسها بيضيق علي زبه اوي وبيعصره حرفيا و بوقها مفتوح بتبوسه بجنون ومجدي بيتجاوب معاها وبيمسكها من طيازها وبيرفعها علي زبه وينزلها عليها ويفضل ينيك فيها اوووووووووي وبزازها قدامه بتنزل لبن يمسكها ويفضل يرضع منها ويبدل علي كل بز شويه بكل سرعته مبيرحمهاش لحد مبيحس انو هينزل بيرفعها وبينطر لبنه علي الارض وبيقوم بسرعه يخش الحمام يعصر زبه ويغسله بالصابون ويتأكد انو مبقاش عليه أي اثر للبنه ويطلع وزبه شادد لسه يرفعها علي زبه ويفضل ينيك فيها تاني أشد من الاول وتحضنه اووووووووي وبتجيب كتير ودراعه تحت فخادها شايلها من طيزها وعمال يدقر فيها مفعول الحبايه شغال وهو هيجان هياج فوق الوصف وايمي في دنيا تانيه وعنيها مغربه وحاضناه وهو ينزلها علي الكنبه تاني ويرفع رجلها ويفضل ينيك فيها أو اوووووووووووووي
ايمي : ااااااااااخ اااااااااااااامممممم اوووووووووف اححححححح وبتئن بكل اللغات الشهوه ليه منزلتش جوايا
مجدي : معرفش ظروفك ايه دخلت غسلته بالصابونه ورجعت اكمل مش عايز اوقف كسك حلو اوووووووووووووي بيعصر زبي
ايمي : زبك يجنن يامجدي حاسه براسه بتكبر جوايا وبعروقه حتي وهو خارج اطراف راسه بتثيرني اوي انا عمري منزلت بالشكل دا في حياتي
مجدي : المهم اكون قدرت اكفي احتياجاتك وتبقي مرتاحه انا مش عارف انا حاسس اني هيجان بطريقه محصلتش شكل دا من فرط حلاوتك ولا ايه طيزك تجنن وتهبل مهيجاني اووووي وكسك قايم بالواجب وضيق عاصر زبي عصر
ايمي : اااااه بجد يا مجدي انا حلوه وعجباك اححححححح كلامك مولعني حاسه اني هنزل اااااااااه اممممممم نزل بقي يلا جوايا
مجدي: متأكده انك عايزاني انزل جواكي لتحملي
ايمي : متقلقش مركبه شريط يلا بسرعه اووووووي مترحمنيش نزل جوا اااااااااااااه
مجدي : اااااااخ اووووووووووف هنزل يالبوتي اووووووووف
خدي اهم يلا احححح
ايمي : امممممممم اوووووف سخن اووووووووووي ااااااااااه
مجدي: ايه الجمال والحلاوه دي يخربيت كدا انا بجد اتمتعت بيكي اوي
ايمي : وانا كمان اوي ومبسوطه جدا حاسه اني طايره من السعاده شكرا ليك يامجدي واسفه اني عطلت عن شغلك وهعوضك ووقت ما تحب تجيلي انا تحت امرك انا عارفه انك هتاخد بالك مني وهتحافظ عليا بس ارجوك مترفضش انا مصدقت لقيت واحد زيك بجدعنته وشهامته وعليت اوي في نظري لما جبتهم اول مره برا ودا يدل علي انك فعلا بجد يتأمن ليك
مجدي: من ناحية هتتكرر ف دي بتاعتك وسيبيها لظروفها كدا كدا رقمك معايا ورقمي معاكي هقوم اخد دش علشان امشي انا اتأخرت اوي
ايمي : تسلم ياقلبي ماشي خد راحتك انا مهدوده هريح شويه خلص انت واقفل الباب وراك وبتحاسب علي الاوردر بس فيه فلوس زياده كتيره
مجدي : ايه دا فيه فلوس زياده بتاعت ايه دي
ايمي : ولا فلوس الدنيا تكفيك ياروحي كفايا اني عطلتك عن شغلك اعتبرها عوض عن وقتك
مجدي : كدا هبتدي ازعل منك خدي فلوسك ومتكرريهاش وهعديها المرادي علشان انتي لسه متعرفينيش كويس يالبوه وضربها علي طيزها
ايمي : اي براحه طيب ممممممم لبوه طالعه منك عسل امووووووواه وبتديه بوسه شفايف من الي بتخلي الواحد مش شايف
مجدي: يخربيت كدا انتي شكلك هتخليني اكلك اكل دلوقتي
ايمي : لا لا خلاص انا بجد مش قادره
مجدي ؛ ايوه كدا يلا
دخل مجدي اخد دشه ونزل راح الصيدليه
مجدي : احممم ياساتر حد خالع راسه
تالين وهدي بيضحكوا
تالين: لا محدش خالع راسه ولا حاجه هنمشي منغير راسنا ازاي يعني ايه السؤال الغريب دا 😂😂😂
هدي: دي كانوا بيقولوها زمان قبل ميخشوا علي ستات علشان لو مش لابسين حاجه علي راسهم يلحقوا يغطوها
تالين:اااااااااا ه فهمت دانتا عليك كلام غريب يامجدي 😂
مجدي: هههههههههه معرفش اني قدمت اوي كدا
تالين: اتأخرت كدا ليه بقالك كتير برا
مجدي: منا روحت حطيت بنزين و غيرت زيت وقولت لو في اوردرات هتعرفوني
تالين: ااااااا ه بنزين وزيت قولتلي كل غيار وانت طيب
مجدي: انا جيبت الغدي معايا يلا علشان ناكل ولا انتوا مش جعانين
هدي : بالعكس دا انت جيت في وقتك
تالين: يلا بينا
أكلوا وشربوا وعملوا الشاي وكالعاده طلع برا مجدي يشرب الشاي مع السيجاره وعدي من قدامه بالصدفه زميله الي شار عليه بموضوع الشغل والنقل
مجدي: ياسر عامل فينك يا راجل
ياسر: بيسلم وبياخده بالاحضان موجود ياحبيبي بس انت عارف المشاغل والظروف والدنيا بتلهي اخبارك واخبار شغلك ايه
مجدي: تمام وكلو ماشي ايه انت بتعمل ايه اليومين دول
ياسر:شغال في قطاع السياحه والنقل بورد عربيات ليموزين وكدا واهي ماشيه بس شغلانه حلوه وبترزق
مجدي : ازاي بقي فهمني
ياسر: بص يا سيدي في شركات سياحه بتحتاج عربيات ليموزين بمختلف أنواعها وفي ناس لتشتري زيرو وتستثمر فيه بعقود من سنه لخمسه بصيانتها وتأمينها وضمانات وكلو انا بقي الي بجيب الناس دي وبتعاقد معاهم و كل شهر بياخدو مبلغ محترم
مجدي : اوبااااا انا راشق في المصلحه دي انا طول عمري نفسي اجيب عربيه بس ازاي
ياسر: الموضوع سهل لو معاك مقدمه ممكن اجيبلك واظبطلك كل حاجه
مجدي : ماشي بس انا مش هدفع مقدمه انا هشتري كاش مالوش لزوم نخش في قصه فوائد واقساط ووجع دماغ
ياسر: يعم امين هخلص الحوار واكلمك علي التسليم وتخليص الاجراءات وتاخد عقدك وتشوف هتدفع ازاي ودبر امورك لحد ما اكلمك بالكتير تلت ايام
مجدي : خلصانه انا دائما بشوفك في الخير ياسر مش عارف اشكرك ازاي
ياسر: عيب ياجدع احنا اخوات وانت مجدع وتستاهل كل خير يلا اشوفك علي خير
مجدي : حبيبي ياغالي... ( حلو الحوار دا جه في وقته اهو كدا استثمر القرش الي مركون واكبره محدش ضامن بكره في ايه دلوقتي عربيه وبعده الشقه واظبطها واروق علي حالي كلو واحده واحده..ولع خالد كمان سيجاره وكما سرحان...طب انا دلوقتي حياتي اتشقلبت ونسوان والرزق بيزيد لازم اعمل حساب للزمن انا اكيش العربيه ولو اتبقي حاجه اجيب دهب واركنه واحده واحده احفظ قيمة مالي ولما احب اعمل حاجه افك الدهب وابيع هوصل للراحه بس كلو في وقته ...دخل مجدي الصيدليه ..ايه الدنيا يادكاتره هيا مريحه ليه كدا
تالين: احنا اخر الشهر و الناس مبتجيبش الا الضروريات متقلقش اول الشهر لاحق انت بس 😂😂
مجدي : وجهه نظر بردو
تالين: هو انت مش ناوي تتجوز يا مجدي
مجدي : ليه السؤال دا دلوقتي
تالين: عادي بنتكلم واحنا يعني ورانا ايه
مجدي: بصي ياتالين انا مبحبش الهم والربطه والخنقه وبحب اعيش حياتي في هدوء بالإضافة إلى اني لسه مكونتش نفسي وانا لازم شقه ملك وعربيه و مستقبل يعتمد عليه يعني ممكن علي الاربعين أو الخمسين كدا
تالين : اربعين وخمسين ايه يابني هو انت هيكون فيك حيله انت هتكون كحكحت وعجزت ومش هتعرف تسد 😉
مجدي: لا متشغليش بالك انا هعرف اتصرف كلو في وقته يا تالين محدش هياخد اكتر من نصيبه
تالين: يعني عايز تفهمني أن مفيش حته كدا ولا كدا
مجدي : حته معينه مفيش لا لكن الصدفه ممكن توقعني في علاقه حلوه طياري كدا وانا مبحبش تتعلق لحد ولا اعلق حد بيا...
طبعا هدي سمعت الكلمتين وشها جاب الوان وافتكرته بيلقح عليها وكان هاين عليها تعيط وساكته بس مجدي لاحظ وحاول يلطف الجو
مجدي : ايه يا هدي مالك انتي تعبانه ولا حاجه كنتي كويسه من شويه اي الي جرا
تالين : يمكن متأثره بكلامك أو سرحت في حاجه شخصيه
هدي: لا مفيش انا كويسه
مجدي : علفكرا انا بعزكم جدا وارتحتلكم جدا من اول يوم عمري ما افكر ازعل واحده منكم مني احنا صحاب واخوات والداخل بينا خارج ف نخرج الي في قلبنا وبلاش نكتم ولا ايه يا هدي
هدي : طبعا يا مجدي اكيد انا بس سرحت في اللاشئ مش عارفه مالي زي ميكون قلبي اتقبض مره واحده مش اكتر بس انا كويسه متقلقش
مجدي : ماشي ايوا كدا انا هجيب قهوه من الكافي الي جمبنا اجبلكم معايا
تالين: ياريت هاتها مظبوط
هدي : ماشي هتهالي زياده
مجدي : تمام
شرب مجدي قهوته في الكافيه مع سيجاره في التانيه وعمال يفكر في هدي وتالين وانه لازم يحافظ علي علاقته بيهم كويسه ويحط حدود لنفسه معاهم ويعاملهم زي ما قال لهم بظبط لانه دايما كان ليحاول يكون بعيد عن الشبهات والمشاكل والي حصل كأنه نزوه وعدت اخد قهوة تالين وهدي وراحلهم الصيدليه
مجدي : القهوه يا دكاتره
هدي : تسلم ايدك
تالين تسلم ايدك يا مجدي اتأخرت ليه
مجدي: كنت بشرب سيجاره
تالين: يادي السيجاره الي مش هنخلص منها
مجدي : تالين علشان خاطري حاولي تتجنبي تعلقي علي الموضوع دا علشان بيضايقني والا هعلمهالك واشربهالك وعليا وعلي اعدائي 😂😂
تالين: ايه دا ايه دا دا تهديد ولا ايه خلاص يعم مش هقولك كدا تاني الطيب احسن
مجدي: ايوه كدا خليكي حلوه
هدي : ممممممم القهوه تحفه
مجدي : الف هنا ..فضل مجدي وتالين وهدي مقاضيينها كلام في أي هتش لحد ما ميعاد قال الصيدليه جه مشيت هدي مع اخوها و تالين مجدي هيروحها
تالين: مجديييي
مجدي : نعم
تالين: انتي وحشتني اوي
مجدي: احاااااااا انتي يابت انتي مش مخطوبه عايزه مني ايه
تالين: مش عارف بس خطيبي بضان مش زيك انا اصلا بفكر افسخ الخطوبه
مجدي : انتي حره انا ماليش دعوه بس متعشميش نفسك بيا علشان انا ليا دماغ لوحدي وانتي عارفه
تالين: يعم خلاص متزوقش ملكش انت دعوه سيبلي نفسك ومش هلزمك باي حاجه
مجدي : تالين اعقلي انا مش عايزك تتعلقي بيا بالشكل دا خايف عليكي اخرتها هتبقي بايخه خلينا كدا احسن
تالين: مجدي وحياتي عندك انا مش هتحكم فيك بس ترضي اروح لواحد ميحافظش عليا زي منتا محافظ انا بثق فيك وبطمن معاك بحس بالامان والطيبه والحنيه متحرمنيش من كل دا
مجدي: عموما الي تشوفيه بس زي ماقولتلك انا مش ملزم باي حاجه تجاهك واحنا برضو صحاب وحبايب يلا علشان اروحك
تالين: هتبات معايا انهارده
مجدي: انتي مش بتضيعي وقت كدا خالص
تالين: بمنيكه..تؤتؤ
مجدي: هو انتي اتحولتي كدا ليه يلا طيب هبات معاكي وهفشخك هخليكي تحرمي
تالين : ايوه بقي يا مجدييييييييييييييييييي
نهايه الجزء الخامس
اتمني ينول اعجابكم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السادس:​

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

بشكر كل الاعضاء علي رأيهم الإيجابي وبعتذر عن التأخير بس بحاول اربط الاحداث واظبط حبكه واقعيه تخلي القارئ مستمتع وميملش ويحس انه جوا القصه وعايش احداث البطل كأنها حقيقيه وبردو هربط تفكير كل شخصيه بذاتها علشان تعبر عن نفسها قصة مجدي مش هتكون اسم شخص علي اد ماهيا رحله كفاح شاب بيوصل للمجد بمجهوده وبواقعيته وعقلانيته وحكمته في كل افعاله وواقعية الاحداث ناتجه عن تفاعل الشخصيات مع شخصية البطل وبحاول دايما اطول في كل جزء ودا بياخد مني وقت طبعا فااعذروني
الجزء السادس
وقفنا في الجزء الي فات عند مجدي و تالين بعد ما اتفقوا يقضو الليله سوا كنوع من الانس و الصحبه الحلوه بدون قيود وبكل حريه .مجدي مكنش بيسعي لانه يوصل للحريم بس حظه والصدف والظروف هي الي بتخدمه في النقطه دي وعوامل الانجذاب ليه كانت بسبب طبيعته الهاديه والجديه والحازمه وقت الحاجه وشخصيته اللطيفه المرحه المجدع بدون مبالغه وسايب كل حاجه بظروفها بس بيحاول يخطط لمستقبله كويس وعنده طموح واجتهاد شخصي و مهارات متنوعه بيحاول يوظفها لخدمة طموحه وانه يرتقي بحياته..الظروف اتهيأت لتالين وهدي وايمي بحكم ظروف حياتهم و تحليلهم للمنطق وشخصية مجدي كان في صالح انهم يرضو احتياجتهم بدون اي مشاكل وتالين ارتاحت وعايزه تعيش حياه جديده وتنسي همومها وتعيش براحتها كانت شايفه نفسها حره مع اهلها وبقت حره اكتر بفقدانهم بس بدأت تفكر في الجواز وخطيبها ولقت انها ممكن تتقيد وتعيش حياه تعيسه بذات ان خطيبها كان انسان عادي وحياته روتينيه بحته وتقريبا مفيهوش اي شئ مميز زي الي بتحس وجوده في مجدي ورغم كدا هدفها مكنش جواز بل انها تعيش حياتها بحريه واستقلاليه وتتمتع بشبابها علشان كدا اخدت قرار انها تخوض في المتعه اكتر وتستكشف مجدي اكتر حتي لو مش هيتجوزها
قفلوا الصيدليه ودور مجدي موتسيكله واتجهوا لشقة تالين الي اول ما ركبت
مجدي: هو انتي اتحولتي كدا ليه يلا طيب هبات معاكي وهفشخك هخليكي تحرمي
تالين : ايوه بقي يا مجدييييييييييييييييييي
مجدي : دانتي الحماس نايكك
تالين: اتلم... وضربته بوكس خفيف في ضهره وحضنته اول ما طلع بالموتسيكل وبزازها راشقه في ضهره وضماهم عليه اوي لدرجة أن مجدي حس بطراوتهم الملبن
مجدي : بلبلمورميوينيزيوبم
تالين: بتقول ايه مش سمعاك من الهوا ...ما هما راكبين الموتسيكل ياصديقي فطبيعي لما يكون بيتكلم ووشه قدام ميتسمعش والناس الي بتركب موتوسيكل هتفهم الحوار دا 😂
مجدي :لف وشه ..بقولك براحه علشان اعرف اسوق هو انتي قافشه حرامي
تالين: هههههههه حاضر حاضر اسفه مخدتش بالي
عدو علي مطعم ومقله جاب مجدي اكل كان موصي عليه وسجاير وتسالي ومشروبات ووصلوا الشقه ومجدي من فرط اثارته دخل عفأها في حضنه كانت لابسه بنطلون جينز اسود وهاي كول اسود وجاكيت جلد وشعرها مفرود بطوله لحد اخر ضهرها حضنها مجدي ونزل فيها بوس وفين يوجعك رقبتها وحلمة ودنها وخدودها لحد شفايفها الي كان بياكلها اكل وبيمصها اوي وبيمص لسانها وهنا تالين بدأت تدوخ منه
تالين: امممم طب استني مش قادره بجد اخد دش طيب
مجدي : انا بنفسي هقلعك حته حته و هتاخدي دش معايا
تالين: بجد بس أنا كدا مش هقدر انت هتتشاقي وانا رجلي مش شايلاني
مجدي : وهو مكمل بوس فيها وبيقلعها الجاكت..انا قولتلك هشيلك متقلقيش
تالين: امممممم اااااااااااااااااه انا حاسه اني في دنيا تانيه جسمي سايب خالص مش قادره
مجدي : تستحملي بقي مش هيجتيني ببزازك وعماله تزنقيهم في ضهري دنا زبي هينفجر بسببك
تالين: احححححح انا كنت ماسكه فيك علشان بخاف ااااااااه ممممممممم
مجدي:يلا اهو حظك ونصيبك..قلعها الهاي كول وكل حته يقلعهالها يفضل يبوس ويلمس مكانها لحد ما فك البرا ودعك بزازها دعك وهو بيبوس فيها ونزل كمل وقلعها البنطلون والاندر وقلع هو كل هدومه وزبه واقف للأخر وشالها وهو بيفرك فخادها و ضهرها وبيبوسها من شفايفها ورقبتها..مشهد تالين كان مثير باستسلامها لضعفها وحاجتها وانطلاقها كأنها كان نفسها تعيش بالشكل دا بجد اهاتها وأنينها كان صادق بصدق سيلان كسها بفائض عسله الي تقريبا غرق دراع مجدي الي كفوفه غارزه في لحمها المشدود والطري والناعم نسبيا بخلاف هدي وايمي لون بشرتها مكنش البياض الناصع علي اد ما كان واخد لسعة برونز مديها اختلاف واثاره خاصه جسد لعوب ساخن مثير حد الاحتقان بطنها متقسمه وبزازها مشدوده حاجه خيال..مجدي نزلها في البانيو وظبط الميه وروق العمل وجاب الشاور جيل وفضي منه ونزل معاها بعد ما دعك جسمها كويس وهو كمان سابها تستجم شويه وتفوق وتاخد نفسها
مجدي: ايه ياقطتي لحقتي تفرهدي لسه الليل في اوله
تالين: انت فرهضتني بجد
مجدي : شوقك جايبك استحملي
تالين: ممكن طلب
مجدي : عيوني ليكي يا فرنساوي
تالين : هههههههههه ☺️ ممكن امص زبك
مجدي : شوبيكي لوبيكي زبي بين ايديكي تيرا 😂
تالين : هههههههههه هنضفه الاول من الشاور افتح الدش وهاته
مجدي : اه صحيح ماشي خدي 😘
تالين : ..بعد ما غسلته بتبص لمجدي بلبونه وبتمسك زبه بإيديها الاتنين كف بيلعب في البيوض والتاني ماسك العمود وهاتك يا تجليخ حنين من الي يسيب ويلين وبلسانها وبدأت تداعب طربوشه...اممممممم زبك شكله جميل اوي عروقه امممممممم وراسه...ونزلت بلسانها علي العامود من تحت وشغاله بإيديها الاتنين....احححح ...وحطت راسه بين شفايفهاو بدأت تمص الراس
مجدي: ااااااااااخ عليكي وعلي فنك يا اجرام البراءه
تالين: انا اول مره اعمل كدا وبجد بعمل دا بإحساسي وفطرتي لمجرد اعجابي بيه وبحلاوته ولونه الوردي الجميل ونعومة راسه ملمسها حلو اوي بزات من الأطراف بتاعت نهاية راسه اممممممممممم ااااااااااه زبك مخلي كسي يسيل
مجدي : فنانه حرفيا كملي يخربيت حلاوة شفايفك ولسانك انا حاسس زبي حجر ...ودخلت زبه كلو وبتمص بنهم وشراهه ورغبه وشوق كأنها متعوده علي كدا باستمرار
مجدي : ياااااااااااااااه اااااااااااااااه انا اول مره احس الاحساس الفاجر دا تالين انتي مبدعه ومتمكنه اوووووووي كفايه علشان مش عايز اجيب دلوقتي ويلا علشان تكملي دشك
تالين: عيوني ياقلبي
مجدي : العب يادلع دا واحد صاحبنا هيتحسر فاته الهنا..وقومها ونزل الميه علي جسمه بعد ما أداها بوسه سريعه فرنش
تالين: سيبني بقي اجهز واجيلك
مجدي : منطلع سوا
تالين: تؤتؤ في حجات هعملها الاول قبل ما نبتدي معركتنا
مجدي : حجات ايه دي
تالين : حجات بنات متنحش يلا واطلع برا خليني اجهز
مجدي : هوب هوب براحه طيب متزوقيش طالع
تالين: هههههههههههههه😂
اخد مجدي بشكيره وروق علي حاله ولبس برلس من الدولاب قالتله عليه وطلعلها واحد وبشكير وسأله لها قدام الحمام وطلع هو الصاله يولع سيجاره وسرح بأفكاره كالعاده
مجدي: ينهر ابيض علي النعيم دنا مكنتش عايش ايه الخبره و الجمدان الي ظهر فجأة دا انا لازم امسك نفسي والا هتوقعني في دباديبها واركز كدا لازم ابقي صلب انا كدا كدا موعدتهاش بحاجه ومش معشمها وكيفها الي جايبها وانا كدا كدا بالنسبالي الموضوع حلو فبيس احنا متفاهمين ومتأقلمين حلو سوا why not(ليه لا) يعني ممكن نقول just friends with benefits (الي هو اصدقاء بمنافع يعني )( الي هو شيلني واشيلك حملني واحملك😂) ايه دا هو انا بفكر بالانجليزي ولا ايه يادي ام عوجة اللسان الي بتجيلي ...وقطع حبل افكاره الهايف خروج تالين من الاوضه..ايوا خرجت من الحمام ودخلت الاوضه واللطخ قاعد بيفكر في الهيافه 😂😂 وعلي انغام اغنيهput your head on my shoulder خرجت من الاوضه قدامه وبوقه مفتوح علي المنظر تالين full make up عامله ميكاب كامل لابسه هوت شورت في الطرش منه و فوق لابسه كات لحد قبل السره
مجدي : خخخخخخخخخخ احاااااااااااااااااا علي الجمدان دانتي يومك اسود من البتنجان 😂
تالين: اممم ☺️ دا استايل لبسي في البيت جو قمصان النوم واللانجيري دا مبيجيش معايا سكه
مجدي : ااااااااااااااه توينكيز اكيد محشي كريمه 🥴😉😘 تعال ياغزال يابو كعوب محنيه اتمخطر تعال دنا ايد نار والشوق جبار 🥵
تالين : ههههههههه بموت في خفة دمك ☺️
مجدي : من ناحية هتموتي ف بعد الشر يومك هيبقي للذكري
تالين: خدني في حضنك يامجدي 😞 محتاجاك اوووووووي
مجدي : ايه بس مالك بتقوليها بزعل كدا ليه
تالين: مش عارفه قلبي بيدق اووووووووي وحاسه اني محتاجه حضنك بس
مجدي : تعالي ياروح قلبي عيوني ليكي ...اخدها في حضنه وشالها وقعدو علي كنبة الانتريه الي واسعه ومريحه جدا وواخده في حضنه ومغمضه وانغام الاغنيه شغاله في هدوء ورومانسيه تكاد تكون قمه في الهدوء والراحه وصفاء النفس تالين ضامه رجليها زي ******* ومجدي محتويها ودموعها بتنزل غصب عنها ومجدي بيلاحظ وبيمسح دموعها وبيبوس جفون عنيها الاتنين ودراعاته محاوطاها وكفوفه بتسرح علي ضهرها بيحاول يفك تشنج جسمها علشان يسيب وترتاح نفسيا اكتر لحد مهديت وسألها
مجدي: مالك يا توتا مكنتيش كدا من شويه
تالين: انا لو عارفه هقولك بجد يا مجدي انا نفسي مش عارفه بس كفايا اماني في حضنك وارتياحي
مجدي : وانا موجودلك دايما يا روحي اهدي وروقي وباس جيبينها وكفوف اديها وبدأت تغمض تاني وهو يزيد في خدودها وشفايفها وهي تروح مع الي بيروحو تاني وجسمها يسيب و نفسها يعلي وصهد يطلع من جسمها حاسس بيه مجدي اوي ودا اثاره جدا وعدل من وضعها واخدها علي حجره ورجليها حوالين ضهره ودراعاتها حوالين ضهرها وحاضنها اوي وزبه تحت كسها حرفيا مابين الشفرتين كانوا لسه بهدومهم هي بالهوت شورت الي متحتوش حاجه وهو بالبوكسر واالبرلص ومفتوح ودراعاتها حوالين راسه بتلعب في شعره من ورا وهو بيضغط عليها في حضنها وبيضمها اوي وبيزنق زبه في كسها اوي اوي ودا وضع مخلي الموضوع حميمي و الكلام هنا مش باللسان لا بالمشاعر والأحاسيس و الهمسات واللمسات والانفاس الي يكاد يكونوا بياخدوها بالعافيه وكلها حراره وسخونه بيدعك في ضهرها كلو من كتافها لحد خلفيته وشفايفه بتشوف مسارها وتحدده بكل بطئ وسلو موشن وجو ياخد الاثاره في حته تانيه يلعب علي الوتر الحساس في الرقبه بكل فطره ويرجع للشفايف يمصها ويدعكها دعك ويحضن لسانه بلسانها ويمصه وكأنهم نفس الجسد بلسانين واربع شفايف بيتعاركو في نداء الطبيعه لتلبية احتياج اثارتهم وشهوتهم بتوصل للعنان هوت شورت تالين حرفيا مبلول وباش من كتر بللها شفايف مجدي ولسانه بينتهكوا حرمة رقبتها وحلمة ودنها وحتي كفوفه مسابتش فروة شعرها وهدمت كل الثوابت في الطاقه الكهربائيه جسمها بيرتعش وبيفيض بشهوته وعسله بيبوس كتافها وكفه التاني بيدعك جنابها علي اللحم وبيروح وييجي بالعرض علي الجمبين وبيطلع وينزل لحد اول بزازها الي حلماته منتصبه انتصاب مش عادي وزانقه في شعر صدره وحاسس بصلابة وانتصاب بزازها البكر الي ماخدش حقه وبيرفع عنهم سترهم وبيدعكهم وبيكمل بوس في شفايفها ومص في لسانها وهي بتتلوي علي زبه وبتحك كسها فيه وتضغط اكتر بيشيلها ويقوم بيها يخش الاوضه ويقعد بيها علي السرير ويفرد ضهره علي شباك السرير ويكمل بلسانه حوالين هالة حلماته بدواير خفيفه ونفسه السخن بيكمل عليها عنائها وعذابها الحلو الي بتستلذ بيه وريقها بيجري وبتمص لسانها وبتبلع ريقها كأنها بتستطعم الي بيعمله فيها واه من الفطره السليمه ووجدانها لما بتسمو في جنان السحاب بكل اتقان كأنه امتحان والجسد متذاكر ونفس الجسد المشارك قلم وبيكتب وبيجاوب بتئن تالين انين صامت مبيشبهوش وجع ولا دلع ولا حتي شهوه استلذاذ مابعده استلذاذ بيبدل مجدي علي لسانها ويكمل كربكه فيها وماينولهاش مراد جسدها ويكمل وينهيها الا لما يجيب اخرها ويصفيها ولما تشكي وتقول تعبت انا من المجهول ينزلها مرادها وينزل بشفايفها ولسانه علي حلماتها ويرضع بشكل مش معقول كأنه لقي لقيه وبيهجم بنهم وشراسه شويه ويهدي شويه ويغرق كل بزازها بمصه ولحسه ورضاعته عشان يديها قيمتها ويخليها متعترفش بذكر غيره لو نالت مانالت من حظها مش راح تنول زيه كسها بينبض يفتح ويقفل كأنه عايز يبلع زبه ويكمل دخوله لو بالعرض المهم انو يدخل لكن مجدي مش سامح الا بشفايفه ولسانه وكفوفه واطراف صوابعه بتعزف علي كل اوتار ضهرها سلاسل طالع فوق او حتي نزل يمسك طيازها ويدعك ويفرك بعنف ويكمل عليها لحد ما بتتجنن وبتقومله فجأه وتنزل عنها الهوت شورت وتخلع عنه بوكسره وتنزل علي زبه تمص فيه وترضعه واهاتها شغاله وانينها شغال ومجدي راح في دنيا تانيه مهو كان طويل البال متسيطرش تالين علي نفسها وتقوم وتباغته وتنزل عليه يقوم يكمل عذابه فيها لانه عارف هي عايزه تعمل ايه ينزل علي بطنها وكسها بالبوس واللحس والمص نزول وطلوع لحد خرمها بلسانه ينيكها بيها ويبدل مابينهم وهو عارف بيعمل ايه مكنشتش قادره تتحرك وكانت بتترجاه يدخله جواها ويخليها تطلع الاه فهم مرادها لكن مهوش عايز يطاوعها في طيشها بل خرمها وحط زبه علي باب طيزها وعلي حرف السرير ورفع رجليها علشان عسلها ينزل علي زبه ويسهل دخوله فيها دخل طرف زبه وكانت منها الاه وبيدعك في بظرها وتزيد معاه الاه واحده واحده وسنه سنه لحد ما زبه كله دخل جواها واستقر وبدأ واحده واحده ينيكها
تالين: ااممممممممممم اااااااااااااه براحه يامجدي علشان خاطري اححححح
مجدي : حاضر ياقلبي واحده واحده اهو براحه خالص اووووووووف طيزك تجنن يا توتا
تالين: انت ال زبك وكلك علي بعضك تهبل اوف زود كمان شويه
مجدي حاضر ياقلبي مبسوطه يعني
تالين: اوي اوي بس كنت عايزاه في حته تانيه
مجدي: عارف انتي عايزه ايه وبعينك مش هعمل حاجه تندمي عليها بعدين خلينا كدا احسن وكدا كدا هروقلك عليه
تالين: طب يلا نيك اوي اوووووف
مجدي : عيوني تعالي نغير الوضعيه زي منتي هقلبك وزبي جواكي وتبقي علي ركبك علشان اركبك صح بس الاول عايز ابوس شفايفك قبل مااغير الوضع شويه
تالين: تعال ياحبيبي امممممووووووواه ممممممممم اااااه ااااااااه ااااااه مممممممم
مجدي : البوس وقت النيكه دا كيف ابن وسخه فاجر
تالين: مممممممم عندك حق اااااااااااااه
مجدي : يلا نغير الوضعيه وهبوسك بردو
تالين: ازاي
مجدي : هقولك ايوه كدا زي منتي همسك بزازك واحضنك من ضهرك وهاتي وشك ليا ااييييوا كدا
تالين: اوووووف اي الوضع دا احححححح ممممممممم ااااااااااااه اوووووووف مش قادره متسيبش شفايفي ونيك اووووووووووي
مجدي : ...بيلعب في بظرها من قدام وبينيكها من ورا وهو حاضن ضهرها وبيبوسها من شفايفها وبيدعك بزازها بإيديه التانيه ونازل دعك وسرع اوووووووي وهما علي نفس الوضع
مجدي : قربت اجيب يا توتا نزلي معايا يلا ولا عايزاني اطول كمان شويه
تالين : ااااه اااااه اااه ئنننننمممم لا نزل جوايا ياقلبي متسيبش شفايفي انا كمان هنزل معاك .....وداس مجدي اكتر بقي بينيك طيزها زي المكوك وبيدعك كسها اوووووووووووووووي صباعه الكبير علي بظرها بيدعكه وصباع تاني بينيك فتحة كسها بشويش وايد بتدعك بزازها الاتنين وشفايفه داعكها شفايفها وبيمص لسانها لحد ما هما الاتنين جابو شهوتهم واترموا فوق بعض نيكها علي ضهرها وهو زبه لسه فيها ومكمل بوس وبيعصر زبه جزاها اكتر علشان يصفي وينزل كل الي فيه وهديو شويه
تالين: الاه يامجرم فرهدتني بجد مكنتش متخيله هتمتع كدا اووووووف موووووواه
مجدي : ممممممم وانا كمان اتبسطت اوي وجبت كل نقطه في زبي طيزك دافيه نيك
تالين: طب يلا ناخد دش سوا
مجدي : يلا بس اعملي حسابك احتمال انيكك تاني 😂
تالين: ايه دا احا زبك وقف جوايا اكتر من الاول فعلا انا مش هقدر يا مجدي لا
مجدي : هنشوف ياقلب مجدي قدرتي ماشي مقدرتيش خلاص
تالين طب يلا
مجدي : زي منتي ..شالها مجدي علي زبه حرفيا وبقي بينيكها وهو شايلها ما زبه لسه واقف بسبب ضغط طيزها عليه وكمل فيها نيك وهي انسجمت وكملو نيكتهم في الحمام تحت الدش لحد ما نزلوا تاني وخلصوا دشهم ونشفوا بعض وقعدوا في الصاله جابو الاكل سخنوه في الميكروويف و قاعدة ياكلو سوا
تالين: شكرا يامجدي علي الليله الجميله دي عمري ما هنساها
مجدي : عيوني ليكي ياقلبي خدي يلا دي مني ..وبقي يأكلها وتأكله زي العرسان أكلوا وظبطوا الدنيا ولموا الاكل و فتحوا مشروبات من الي جابوها ولع مجدي سيجاره و تالين طلبت واحده ومجدي قلها بلاش هتتعب صدرك واصرت وسابها براحتها وولعت سيجاره واداها تعليمات تسحب بسيط علما تتعود علشان متكحش وصدرها يتعب في الاول وبدأت تنسجم معاه وفضلوا يدردشو شويه مع حبة تسالي وهما في حضن بعض وسجاره في التانيه علي انغام الاغاني الهاديه الي مجدي مشغلها من علي تليفونه الي ربطه بالشاشه وكان الجو بينهم حلو ومليان دفي وتفاهم و انسجام وكان حديثهم شيق وجاذب لكل واحد منهم
تالين:ناوي علي ايه في حياتك
مجدي : زي مقولتلك قبل كدا انا عايز استقر ماديا والحق صحتي اكون نفسي كبدايه شقه وعربيه ملك ومشروع كبدايه أأمن بيه نفسي علشان العمر بيجري ومش هنفضل بصحتنا طول العمر الجواز دا اخر اهتمامي عايز افضل حر واخد خبره من الدنيا واتوتك كدا واتعلم من هنا ومن هنا مش عايز اكون بني ادم ملوش لازمه عايز ابقي حاجه بس مش عارف ايه هي حاسس ان مستنيني مستقبل كبير وعندي يقين غريب اني هكون بني ادم مختلف عندي احلام عايز احققها عندي طموح افيد كل الي حواليا بعد ما الظروف تتهيأ ليا
تالين: يااااااه كل دا انت فعلا مختلف من اول يوم شوفتك فيه وعارفه وحاسه انك مش بني ادم عادي علي اد انبهاري بيك في اول مره وصدمتي انك كنت جاي تشتغل دليفري بدماغك دي هتوصل لكل الي نفسك فيه انا مش طالبه منك اكتر من اني اكون من ضمن حساباتك انت بالنسبالي انسان نادر وعايزه احافظ عليه واوهبله نفسي ومش عايزه منك مقابل ولا هفرض عليك حياتك أو اقيدك او حتي اغير عليك كفايا عندي اني اكون في حساباتك
مجدي : وخطيبك ياتالين ازاي الي بتقوليه دا هتوقفي حالك علشاني وانتي عارفه اني....قاطعته تالين وحطت ايدها علي شفايفه
تالين: شششششش متكملش انا بحبك ومش هكون لغيرك لو حتي اخترت جمبي ستات الدنيا كلها كفايا اماني واطمئناني وانا جمبك دا احساس لما وحده تحسه متحبش تفقده ومش مستنيه منك تبادلني حبك وقلبك بس بادلني نفس المشاعر و العلاقه الي انا محتاجاها وشوف هتناسبك ولا لا مش عايزه منك رد دلوقتي حد وقتك وفكر
مجدي: مش هاخد وقتي ومش هفكر انتي تستاهلي احاول اسعدك بس مش حابب اظلمك
تالين: وانا راضيه ياسيدي انت مالك ملكش دعوه بيا وعايزه علاقتنا كدا بس صحاب وحبايب وعشاق ممممم ومعنديش مانع نكتب ورقه عرفي لو حبيت
مجدي: طيب هفكر وارد عليكي يلا ننام الوقت اتأخر..اخدها مجدي تحت باطه ودخلو الاوضه ونامو سوا وهما حاضنين بعض.....صحي مجدي الصبح فتح عينيه لقي هدي نايمه جمبه وبتفتح عينيها
هدي: صباح الخير يا حبيبي ...وقربت عليه وباسته من شفايفه وبتلعب في زبه ونزلت علي زبه نزلت بوكسره وبتمص فيه بحرفنه واتقان زي ما كانت بتعمل تالين بظبط
مجدي: بتعملي ايه يا هدي وايه الي جابك هنا امممممم اااااااه اووووووووووف
هدي :اممممممممم ...وبتكمل مص منغير اي كلمه لحد ما ينتصب علي اخره وتقوم وتمسكه وتزنقه علي بطنه وتحك كسها فيه وهي بتلعب في صدره وشعر صدره ومجدي علي اخره مش قادر لحد ما حس بكسها بينزل علي زبه ببطئ اوي ومبلول وناعم وسخن نار لحد ما استقر لاخره وكان احساسه قمه المتعه وكسها كان ضيق جدا مجدي كان متلجم ومش قادر يتكلم ودا الي استغربه بس مش قادر يفكر من فرط المتعه وفضلت هدي تطلع وتنزل علي زبه وكل شويه كسها يزيد حركته اكتر ومسكت كفوفه وحطتها علي بزازها وبقت تنيك نفسها اوي وبسرعه وهو بيقفش في بزازها جامد وزبه بيتصلب اكتر وبيكبر اكتر جواها لحد ما عدي وقت وجت قمة شهوته وشهوتها وبتقوله هجيب وهو في نفس اللحظه معاها لبنه ضرب زي نابلم البركان وبتنزل عليه تبوس شفايفه وفجأه عنيه بتفتح يلاقي الي بتبوسه تالين بنفس وضع هدي وزبه في كسها بس مش واخد باله أنها تالين
مجدي: ااااااااه ياهدي انتي جيتي هنا ازاي
تالين: هدي مين انا تالين ياحلو بقي هو كدا بقي انت عملت حاجه مع تالين قبل كدا حلمك فضحك يا استاذ😂😂😂
بيبص مجدي يلقي زبه في كسها بدم ولبنه بيخرج منها
مجدي : احا هو انتي الي كنتي في الحلم يعمر بيتك عملتي ايه
تالين : متغيرش الموضوع انت نمت مع هدي قبل كدا
مجدي : انا اسف يا تالين مش هقدر اتكلم في الموضوع دا بس ارجوكي اي حاجه انا خطرفت بيها بلاش توصل اهدي دا موضوع حصل غصب عننا وانتهي
تالين: ولا يهمك ياحبيبي وانا مش عايزه اعرف انت حر وبراحتك كفايا انك معايا وحته منك جوايا وليا جزء في قلبك هنا اموووووواه
مجدي: انا بردو استغربت ايه جاب هدي هنا وازاي بتمص زبي زيك بظبط اتاريكي كنتي بتعملي كل دا وانا بحلم بعدي معرفش ليه وعملت تقريبا كل حاجه انتي عملتيها والاحساس الي حسيته معاها كان معاكي انتي بس انا كنت حاسس انها مش هي وفي حاجه غلط مكنتش قادر اتكلم ولا اقاوم مع اننا اتفقنا أن الي حصل بينا غلطه ومش هتتكرر
تالين : اممممممم هو حصل كام مره
مجدي : مرتين بس الاتنين كانوا غصب عننا بجد
تالين اممممم لا اطمن هيتكرر 😉 😘
مجدي: يعني ايه الكلام دا
تالين: يعني الحلوه واقعه وانا كنت منفضه وبكدب نفسي لكن نظراتها ليك وتسهيمها فيك والمواقف الي حصلت مابينكم مكنتش
فاهماها جمعت دلوقتي وبعدين عادي ياعم البت غلبانه وطيبه ظبطها هي كمان ولا اقولك انا هظبط كل حاجه 😘😘
هتعمل ايه تالين وبتفكر في ايه وايه الي جاي دا الي هنعرفه في الجزء السابع
رأيكم يهمني وبعتذر لو الجزء قصير بس بحاول متأخرش عليكم والوقت بتاعي ضيق شويه اتمني تكونوا استمتعتم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السابع:​

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

تخضع الانثي لرغباتها طبقا للمعايير المفضله لها والظروف المهيئه بطبيعة الحال وتختلف الظروف والمراد واحد امان اطمئنان بفعل الارتياح الغريزي للطرف القريب والمخالط لها واذا لم ترتاح وتصل حد الشبع في كل ذلك باليقين التام لن تبادر بزمام الامر ولن تخطو خطوه واحده تجاه هذا الطرف حتي وان تهيأت الظروف هي مشاعر واحاسيس تولد دون قصد بحوار شيق بين القلب والعقل والنفس لتنفجر علي هيئة قرار مشاعر احاسيس و رغبه في الحياه ورحله تبني عليها رؤيتها لشكل حياتها ومحاكاه لواقع تريده أن يتحقق حتي لو بالتجربه الآمنه وان انتهت التجربه تعيش عليها ودائما تبحث عن الكمال بتجربه مشابهه لهذه التجربه المثاليه وتحافظ علي هذه التجربه لتطول اطول وقت ممكن حتي اذا اضطرت للتنازلات احيانا لكن ليس علي حساب كرامتها وكبريائها ودمار حياتها وفي رواية اخري يمكن أن تتنازل عن الكبرياء وبعض من الكرامه اذا كانت تستحق التضحيه وهناك روايات اخري ولكن هاذان الشائعان الانثي في اغلب الاحيان انانيه ولكن تقلب الطاوله لصالحها دون أن تدرك ولكنها مقتنعه بأن انانيتها حق مكتسب ولذلك فهذه هي القاعده المثاليه بالنسبه لها وايضا ان احبت بصدق وادركت ان الفقدان سيؤلمها ولن تستطيع الا ان تتنازل فهي تريد مايمكن أن ينال بما انه اثار اكتفائها واحتوائها تأتي علاقات وتذهب علاقات وتبقي المثاليه دائما في ذهنها اطلت عليكم في المقدمه قد تختلف أو تتفق فيها فقط تذكر في اختلافنا رحمه.
انتهت علاقه بدأتها هدي في احلام مجدي وانهتها تالين في واقع مجدي وبرغم انه كان حلما ولكنه احس بكل شئ كأنه كان حقيقه ونالت تالين في النهايه مرادها فلقد عزمت علي أن تتخلص من عذريتها علي زبر مجدي سواء شاء ام ابي فلقد ارادت دائما ان لا تفقد المثاليه في علاقتها بالكامل واشبعت غرورها وكبريائها وتخلت عن ثوب العفه وسلكت طريقها الذي لا رجعة فيه بل وأرادت بلا وعي ان تكافئ مجدي وتقدم له هدي بتسهيلات وقد فضح امرها علي لسانه دون ان يقصد وانكشف المستور بعد ان دفنه ودفنته هدي بلا رجعه ولكن تالين بغريزة الانثي تريد أن تكافئ بما لا تملك لمن تراه يستحق فهي تري هدي مطلقه غير منجبه ولا حياة لها بائسه لم تشرق ولم تتنازل عن طبيعتها الا في وجود مجدي تشرق وتزهو وتري علي ملامحها وردود افعالها مالم تراه من قبل وتري في مجدي بعد أن اثبت تخمينها وشكها ان هدي ايضا تستحق مشاركتها فيه مما سيعزز علاقتها بمجدي اكثر فهي تعرف الرجال ودارسة لهم جيدا فقد وضع مجدي حدود وشروط وستكسرها تالين باللين والدهاء فليستمتع وينعم الجميع وسنعيش كما نريد
تالين : اممممممم هو حصل كام مره
مجدي : مرتين بس الاتنين كانوا غصب عننا بجد
تالين اممممم لا اطمن هيتكرر 😉 😘
مجدي: يعني ايه الكلام دا
تالين: يعني الحلوه واقعه وانا كنت منفضه وبكدب نفسي لكن نظراتها ليك وتسهيمها فيك والمواقف الي حصلت مابينكم مكنتش فاهماها جمعت دلوقتي وبعدين عادي ياعم البت غلبانه وطيبه ظبطها هي كمان ولا اقولك انا هظبط كل حاجه 😘😘
مجدي: انتي ليه شايفه كل حاجه بسيطه وسهله كدا هدي انا قفلت معاها الموضوع دا بذات لما ضميرها انبها وقالت كلام عن اهلها أنها حاسه انها بتخون ثقتهم فيها ومش عارف ايه كلامها خلاني اتراجع نهائي عن العلاقه دي مع اني كنت قبلها واصف ليها كل حته في جسمها وصف خلاها تنزل وانا بكلمها بس بعد ما ارتاحت تأنيب الضمير اشتغل في انا مش عاوز وجع دماغ ولا دراما انا وهي زمايل شغل وصحاب عادي وبس
تالين : اممممم قولتلي انا بس عايزه افهم هي عجباك وانت معندكش مشكله تعاملها زيي
مجدي: عادي لا معنديش مشكله بصي انا عارف انك ذكيه الي تشوفيه مناسب اعمليه بس متدبسينيش في علاقه قواعدها انتي عارفاها واتربط بالتزام غير الي وضحتهولك مع حد قومي بقي ظبطي حالك واقعدي في ميه دافيه شويه علشان الي عملتيه دا بدل ما يومك يبقي صعب
تالين: امممممم لا مفيش يوم ولا حاجه انا مش رايحه الشغل اصلا..وبدأت تدعك كسها تاني علي زب مجدي الي بدأ يقوم تاني من ردود افعالها و اغرائها ليه وسابها تكمل وخلي ضهره لشباك السرير وبدأو جوله من اسخن ما يكون ومسكها مجدي من طيازها وبدأ يتفاعل معاها ويبوس شفايفها ويمص لسانها وكفوفه بتنتهك حرمة كل حته في جسمها بضهرها وطيازها وكتافها وبزازها ورقبتها بيدي كل حاجه حقها من لمس و وبوس ومص ولحس
مجدي: مبقدرش اقاوم رغبتك بتدب فيا الروح وبتخليني عايز اسعد كل حته في جسمك اممممم موووواه محظوظ بيكي منكرش بجمالك وانوثتك وجسمك ونارك خليتيني عايز احس الاحساس الي حسيته من شويه تاني بزازك وشفايفك وطيازك وتقسيمة ضهرك وسوتك وكسك كل حاجه فيكي مظبوطه عليكي
تالين: اااااااه احححححححح كمان يامجدي كمان بجد جسمي عاجبك عايزه احس بيك جوايا عايزه انسي نفسي تاني كلامك ايد جوايا نار كسي بياكلني من جوا اوي مع حرقان بسيط بس مبسوطه اووووووووووي دخله جوايا يامجدي دخله وريحني ااااااااااااااهح ممممممممم...وبتمص شفايفها بستلذاذ وبتستطعم الي بيعمله فيها وفي بزازها وبيدخل زبه فيها لما بترفع نفسها وبيداعب بزبه شفرات كسها وبظرها وكسها اصلا منشفش من ساعت مانزل جواها وسايح خالص دخل مجدي زبه واحده واحده للأخر وبدأ يرفعها سنه سنه ودخل صباعه في طيزها وهو بينيكها وبيبدل علي شفايفها ورقبتها وبزازها بوس ومص ولحس
مجدي : جسمك مختلف وله اثارته الخاصه بيه بمحنك ودلعك وانوثتك وشقاوتك كسك ناعم وجميل ودافي اوي
تالين: امممممم اااااااه اووووووووووف يعني انا ولا هدي اممممم
مجدي: كل واحده فيكم ليها طعم مختلف كأنك بتخيريني بين الكاكا والتفاح منا بحب الاتنين بس التفاح له طعم مميز وفايده عاليه ومزازته حلاوه وطعمه في كل وقت علي حسب طيابته ليها لذه خاصه فانا بعتبرك تفاحتي
تالين: اممممم كلامك حلو واقنعني عايزه احس بزبك اووووووووي كمان نيك اوووووي .....وبقي ينيكها مجدي اسرع وينيك طيزها بصوابعه وهي في قمة هياجانها ومتعهتها وعماله تنزل كتير وكسها سايح وخلاص في قمة نشوتها
مجدي : عايزاني انزل دلوقتي ولا اطول اكتر
تالين: لا كمان شويه استني
مجدي : طب قومي عايز انيكك بوضع تاني
تالين: ممكن ازاي
مجدي : علي ركبك وايديكي وطيزك ليا....ودخل مجدي زبه جواها بالوضع الجديد علي كس تالين ..
تالين: ووووو امممممم حلو اوي كمان اوي بسرعه ..ونزل مجدي ترويع في كسها وبيعصر طيازها بكفوفه وميل طيزها لتحت وضهرها بقي اقرب ليه ومسكها من فوق ركبتها من الفخد وفين يوجعك ونزل فيها ترزيع اكتر من الاول بشكل هيستيري وتالين بتموت من كتر سرعته وترزيعه
تالين : ...بتصوت ااااااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااه كمان قربت انزل نزل بقي يلااااااااااااااااا اااااااااااااااااه ممممممممم نزل جوا اااااااااااه
كمل مجدي بدون ما يوقف باقصي سرعه وساب نفسه جواها ومسكها من بزازها عصرهم واتعصر زبه جواها بدفعات لبن متتابعه متتاليه حرفيا اتصفت بيوضه وفي نفس الوقت تالين بتصرخ وكان عرقان جدا هو وهي من فرط سرعة دقات قلوبهم ونام فوقها وزبه جواها ياخدو نفسهم
تالين: احضني اوي يامجدي بحبك اوي
وحضنها مجدي من بزازها ولسه سايب زبه جواها وبيضمها علي اد ميقدر علشان زبه الي بدأ ينام تحس بيه اكتر وتتبسط اكتر
مجدي : اتبسطتي ياروحي
تالين: اوي ياحبيبي يلا نخش ناخد دش سوا....خرج مجدي زبه منها متغطي بلبنه مخلوط بعسلها وهي بدأ يسيل علي فخادها هي كمان شالها ودخل بيها الحمام أخدو دشهم مع شوية مناكفه ومداعبه ودعك بالشاور وخرج مجدي وسابها تكمل تنضيف كسها من لبنه نشف بالباشكير وجابلها باشكير وبرلس وعلقهملها ولقاها قاعده في البانيو بميه دافيه وقالها
مجدي : طبعا انتي مش هتروحي الشغل
تالين: عامله حسابي من امبارح اني هكلم هدي واقولها اني تعبانه شويه ومش هقدر انزل
مجدي : اه انتي مخططه لكل دا من امبارح اصلا
تالين: اممممم ههههههههه بس ايه رأيك
مجدي : المهم تكوني مخططه صح انا نزلت جواكي مرتين عشان خاطري قوليلي انك عامله حسابك
تالين: اه طبعا عامله حسابي متقلقش مش محتاج تنبهني انا مفيش حاجه هتربطني بيك اكتر من علاقتنا زي ما انا وانت حددناها ومفيش مجال لغلط
مجدي : احبك وانتي ماسكه العقل ..و دخل رقعها بوسه وقالها الخراشي عليكي وانتي بشرتك مورده كدا داحنا نقول صباحيه مباركه بقي 😘😘
تالين: حبيبي يامجدي دا من اجمل ايام حياتي وعمري مهنساه ونحاول دايما اعيش معاك ايام متقلش عنه بحبك اوووووي اموووووواه
مجدي : وانا كمان حبيتك وانتي عارفه حبي دا واصلك ازاي
تالين: واصلني وحاسه بيه في همساتك ولمساتك وعشقك فيا ومتفهماه وعارفه حدوده كويس ومبسوطه من اندماجنا سوا
مجدي : ماشي ياقلبي انا هلبس علشان انزل الصيدليه وهجبلك فطار الاول وبعد كدا اروح عايزه اي حاجه تاني
تالين : كان نفسي نفطر سوا بس متعوده بكرا 😉
مجدي : ماشي يلا علشان متأخرش هسيبك تكملي حمامك وهبقي احطلك الفطار علي طرابيزه الانتريه الي في الصاله
تالين : ماشي ياقلبي متحرمش منك مووووواه 😘
نزل مجدي علي السلم علشان ميلفتش النظر وكان راكن موتسيكله في البدروم وبث كويس علي مدخل البدروم أنه مفيش حد وطلع بص برا لقي الدنيا امان سخن موتسيكله ودوره وطلع جاب فطار ليه ولهدي لوحدهم وجاب لتالين لوحدها سندوتشات زي ما بتحب وكانت مدياه نسخه من مفتاح الشقه طلع فتح ولسه بيحط الاكل لقي صوتها بتكلم حد في التليفون وبتشد معاه في الكلام
تالين : احمد انا مش مرتاحه واديت نفسي فرصه معاك ومش حاسه اني سعيده أو مبسوطه وكل ما باترن عليا مببقاش حاسه اني عاوزه ارد ولا ليا نفس اتكلم احمد انا هقابل اختك لديها الدهب وكل شئ قسمه ونصيب وربنا يوفقك...مجدي قبل ما تقفل مكملش اتسحب قفل الباب وراه ونزل دوره موتسيكله واتجه للصيدليه مفكرش كتير هو عارف ان دا هيحصل ودي حياتها وهي حره ترتب اولوياتها براحتها
وصل مجدي الصيدليه فتح وشغل الاجهزه وطلع جاب قهوه وولع سيجاره واستني هدي لحد موصلت وبعد السلام والكلام
هدي: تالين مجتش يا مجدي
مجدي : لا هي كلمتني وقالتلي اجبلها فطار علشان تعبانه ومش هتقدر تنزل تجيب هي مكلمتكيش
هدي: لا مكلمتنيش بس ماشي انا هكلمها اشوف مالها
مجدي : ماشي وانا هخلص القهوه والسيجاره علما تكلميها ونفكر سوا انا جايب فطار جوا
هدي : ماشي يامجدي تسلم مترحمش منك
ودخلت كلمت تالين وقالتلها انها تعبانه ومش هتقدر تنزل انهارده وقفلوا ودخل مجدي بعد مخلص قهوته و سيجارته وفرشوا الفطار وبدأو ياكلو سوا
مجدي: ايه كلمتيها
هدي: اه قالتلي انها تعبانه ومش هتقدر تيجي قولتها ابعتلك حاجه قالتلي عندها وخدع
مجدي: لا الف سلامه عليها تقوم بالسلامه علي خيريلا نفطر انا مرضتش افطر من غيرك
هدي: تسلملي متحرمش منك...وخدودها بتورد كدا وتتكسف
مجدي: في طلبيات جايه انهارده ؟
هدي: اه في نواقص وانت عارف احنا اخر الشهر واول الشهر لازم كل النواقص تبقي كامله علشان طلبات التأمين وغيره
مجدي: متقلقيش انا معاكي انا هدخل الاصناف و اظبط اكوادها وانتي رصي في المدرجه أو الي يعجبك وتشوفيه مناسب ليكي
هدي: ماشي هي عموما علي وصول علما نكون فطرنا هتكون العربيه جت
مجدي: ماشي علي خير ...ودخلت عميله ..خليكي انتي هقوم اتعامل كملي اكلك ..اؤمري يافندم
العميله: ...............
مجدي : تمام يافندم محتاجه حاجه تاني
العميله: شكرا يادكتور كدا الحساب كام
مجدي: كدا كلو ١٦٥٠
العميله: اتفضل ..ومشيت
هدي: حلو الاستفتاح دا....ينور عليك انت تقف لوحدك بعد كدا بقي
مجدي : لما انا اقف لوحدي انتي بتعملي ايه
هدي : هركب الموتسيكل مكانك 😂😂😂
مجدي : اه وماله علشان ترجعيلي بالجدون وصامولتين زي غبي منه فيه 😂😂😂
هدي : لا منتا هتعلمني بقي 😂😂
مجدي .....يباركلك خليها مستوره وكل واحد في مكانه انا مساعد بس متفخميهاش 😂😂
هدي : ماشي ياعم خليك فاكرها 🥺
مجدي : متبصليش كدا بس احسن بضعف قصاد العيون البريئه دي
هدي: اه ياسلام مهو باين كل بعقلي حلاوه كل
مجدي : هو انا لا بجامل ولا باكل بعقلك حلاوه عيونك فعلا جميله وملونه وأسألي الي حواليكي وهما يشهدولك لو شايفه كدا ولا انتي مرايات بيتكم مكسره
هدي : ههههه ماشي ياعم شكرا ...وبتسهم في عيونه 🥹
مجدي: هو انا قولت أن عيونك الي حلوه مش عيوني انا خلصي اكلك
هدي: حاضر اهو باكل اهو بقي كدا تكسفني يعني 🥺
مجدي: اخراشي وانا اقدر يابو عيون حلوه وجميله انت
هدي: بكاش 🥹
مجدي : ماشي ياستي يلا ابقي شيلي الاكل هتشربي شاي ولا قهوه
هدي: انت هتشرب ايه
مجدي: انا جايه معايا بقهوه
هدي: خلاص يبقي قهوه 🥰
مجدي : من عيني حاضر
هدي : تسلم عينيك
جاب مجدي القهوه ودخل يدي هدي قهوتها
مجدي : اتفضلي ياستي قهوتك اهي
هدي: تسلم ايدك شكرا يامجدي
مجدي: العفو الف هنا هطلع انا اشرب سيجاره مع القهوه
هدي : ماشي وانا هراجع الاصناف وانا بشرب القهوه العربيه علي وصول
مجدي : ماشي هخلص ولو جت وانا واقف هاجي اساعدك
هدي : ماشي
طلع مجدي يشرب قهوته ورن علي ياسر
مجدي : الو ايه يا ياسر عامل ايه ياباشا
ياسر : بخير ياغالي ايه اخبارك انت
مجدي: تمام بخير ايه هنخلص موضوعنا امتي
ياسر : شوف الوقت الي يناسبك هات كشاتك وتعالي انا مأمنلك علي كل حاجه والاجراءات واقفه علي وجودك
مجدي : خلاص هتلاقيني معدي عليك في أي وقت ومكلمك قبلها ااكد عليك وانسق معاك لو تمام تجي علطول ونمضي العقود ونخلص انا كدا كدا مش هوصيلك
ياسر: متقلقش انت اخويا ياجدع جايبلك العربيه كأنها ليا بظبط ومأمنلك علي كل حاجه وكدا كدا اضمنلك الناس والشغل برقبتي وكلو بردو موجود في العقود سواء شهريه وسنويه وصيانات وكلو انت كنت قايل معندكش مشكله في عقد خمس سنين صح
مجدي : اه ولو لقيت ساعتها الدنيا تمام نكمل عادي
ياسر: علي البركه ياخويا يجعلهالك فتحة خير
مجدي : حبيبي يا ياسر انتظر مني تليفون سلام
ياسر : ماشي يابا سلام
مجدي شرب رشفه من قهوته ومعاها نفس من سيجارته وبدأ يتكتك للجاي ويحسب حساباته..وهو بيفكر وصلت عربية التوريد وبدأو ينزلوا الاصناف ويدخلوها الصيدليه ودخل معاهم يراجع كل حاجه وخلصوا دنيتهم والناس مشيت
مجدي : يلا نبتدي المعركه
هدي : هههههه يلا
قسموا نفسهم وكل واحد فيهم بدأ يشتغل الي بيرص في المدرجه والي بيدخل اكواد اصناف وهكذا والعميل الي بييجي اي حد فيهم ايده فاضيه يتعامل وبدأت التليفونات ترن واوردرات كالعاده و مجدي يوصلها ويرجع كان ممكن يطلع بالخمسه والعشره مع بعض يخلصهم وهكذا مجدي كان مركز في شغله جدا وبينفض لاي اغراءات مش صريحه بس اوقات كانت فيه اغراءات تعجبه بس بيتقل علي الرز يستوي ومش عايز يسبب مشاكل لا ليه ولا لنفسه بس من حظه أن سيستم شغله كان متوافق مع اللباوي الي بتصطاد والسيستم دا كان عامله بغرض ميقفش قدام باب حد ولا يستني كتير سواء الحساب أو حد قالع يلبس ويجهز نفسه وهكذا يرن علي العميل قبل مايطلع سواء راجل أو ست الو مع حضرتك دليفري الصيدليه يافندم انا موجود تحت العماره وطالع الحساب كذا لو في امكانيه تسحبني بالاسانسير اكون شاكر جدا .دا طبعا لو دور عالي العميل كان ذوق سحبه ماشي مينفعش اهو بيطلع سلالم عادي بس مرمطة السلالم طول اليوم هم وتعب . وطبعا كل العملاء كانوا بيتعاملوا مع مجدي انه دكتور مش دليفري احتراما لزوقه وقبوله ولباقته ومعرفته ب روتين حجات كتير في تخصص دكاتره الصيدله بيجاوب علي الي يعرفه بس وبيقيس ضغط وسكر وبيدي حقن عضل أو تحت الجلد واختبارات حساسيه وطبعا كل دا اتعلمه علي ايدين هدي وتالين وتفتيح مخه معاهم خلاه يتطور اكتر واكتر وبسرعه.وطبعا ارقامه تقريبا بقت مع كل زباين الصيدليه لدرجة أن كل زبون مسجل بإسمه عنده علشان اوقات بيتصلوا يطلبوا منه شخصيا العلاج وفي منهم الي بتجس نبضه بس هو واخد باله كويس ومبيتخطاش حدوده مع حد علي الواتس حتي ايمي نفسها مكنش بيكلمها واتس ومن بعد الي حصل بينها وبينه مكلمتهوش ولا طلبت اوردرات تاني بس انهارده طلبت حقنتها المعتاده ومش من الصيدليه دي رنت علي مجدي شخصيا
ايمي: الو ازيك يا دكتور ....بصوت انوثي بس مليان ضعف وخنقه في نفس الوقت زي ميكون حد غاصبها ترن
مجدي: الو اهلا وسهلا انا بخير ازي حضرتك يااستاذه ايمي
ايمي : تعبانه اوي يادكتور ومحتجاك اوي كنت مستنياك ترن بس مرنتش...بتتكلم وصوتها كلو محن وهيجان مكتوم
مجدي: الف سلامه عليكي مالك بس انا مقدرش ارن انتي عايزاني كلميني عرفت اجيلك ماشي معرفتش نظبطها أو اطلبي حقنه من الصيدليه لوحدك علشان اتفاجئ 😉
ايمي: امممممم حلو دا طيب ينفع تيجي تديني الحقنه دلوقتي الي باخدها كل مره بس عايزاها زي اخر مره
مجدي: بس كدا عيوني ياقطر مكنش ليا نفس بس محنتك دي هيجتني الصراحه وهظبطلك حقنه تجيب معاكي من الاخر بس اخلص بقية الاوردرات واخليك في الاخر يابطل علشان اعرف استفرد بيك واديك الحقنه مظبوط ولا ايه رأيك
ايمي : اممممم رأيي من رأيك طبعا ودي فيها كلام مستنياك 😘 اموووواه باي
مجدي: احم ماشي باي ...خخخخخخخ احا علي كسم الهيجان ايه المره الميلف الفاجره دي كسم هيجانها هيجتني بنت القحبه دنا هفشخها علي الي عملته فيا خخخخ قال استاذه ايمي قال 😂😂😂
كمل مجدي اوردراته وخلصها ورجع اخد اوردرات تانيه بأوردر ايمي وخلاها الاخر ورن عليها فون وهو تحت عمارتها
مجدي : ايه يا قطر انا تحت اسحبيني بالاسانسير يلا
ايمي : احح امم حاضر عيوني لحظه واحده هلبس الروب واطلع اسحبك
مجدي : بس براحه لتسحبي روحي معاكي يا تعباني
ايمي : هي هئ للدرجادي
مجدي : اه للدرجادي صوتك مش عادي ..تعبتيني ياارق لبوه شافتها عنيا مستنيكي ......ايه دا ايه دا طبعا عزيزي القارئ مستغرب رد فعل مجدي الي بدأ يتجر لتجارب مختلفه ويتفاعل معاها بكل صراحه..ودا لانه بدأ يكون شبكة علاقات جنسيه خاصه بيه وتبقي مجموعة الانس والجوده بالموجوده...
سحبته ايمي ودخل عليها وقفل الباب وراه ولقاها جريت عليه حط كيس الحقنه علي السفره ودخل رفعها في حضنه وهاتك ياضم وزنق وبوس وتفعيص كان واضح عليهم الاحتياج والهيجان والشهوه علي بعض جدا وخلاص ورق كل واحد انكشف للتاني لا كسوف ولا خجل ولا غيره كلو متعري قدام التاني بشهوته ورغبته صريحه ودا لان اول علاقه بينهم كل حاجه وضحت ارمله عايشه لوحدها ببنتها وعندها احتياج غلب كبريائها وعرب عنها الكرامه ونسيت يعني ايه حرمان خلاص جابت اخرها وانفجرت بكل ما فيها
كانت لابسه قميص اسود مفيش تحته اي حاجه وبياضها يهيج اتخنها تخين مع جمالها وانوثتها وهيجانها شعلل الجو وسخن مجدي اكتر مهو سخنان من صوتها وبدأت تحضنه اوي وتتجاوب معاه ويتحاوب معاها ويبوسها من شفايفها الي منسيش طعمها وملمسها من المره الي فاتت طريه اووووووووووي دافيه اووووووي نفسها سخن ناااااااااار كل حته فيها مسبوكه سبكه عجب شالها مجدي لحد الكنبه ونزل فوقها وبيبوس بحرمان وبيمص لسانها واي حته في جسمها بيطولها ايده مبتعتقهاش وشفايفه بتختم بعدها ان تم انتهاكها انينها اشتغل وجسمها بيطلب اكتر وصهد بيدعك بزازها وهو بيبوس مل حته تقابله من خدودها لجبينها لشفايفها ورقبتها بوس ومص ولحس في كل جانب منها علم في كل حته علمات حمره حلمات ودانها مسبهاش الا وهي بتصوت من المتعه كل دا وايده وكفوفه بتحسس علي بزازها وبتدعكهم وتعصرهم منفردين ومجتمعين لحد ما جه وقت عذابهم لما نزل قميصها وظهروا بزازها بحلماتهم البني الفاتح ونزل عليهم بوس في كل خته ومص ماعدا حلماتها وبقي يدعكهم ويفركهم ويقرص حلماتهم اوووووي كأنه بينتقم من هياجه بسببها وبقي ينزل بلسانه واحده واحده بدواير حوالين هالة حلمة بزازها وهي تصوت اكتر وتحاول تشده يرضع وتقوله
ايمي : ارضعهم بقي حرام علييييييييييك ليه بتعذبني كدا ااااااااااااااااااه ممممممممم مش قادره ....وفي عز ما بيعمل كل دا ايديه بتنزل علي كسها يلقاه غرقان يكمل جميله ويدعك بظرها وفتحة كسها و تتجنن اكتر
مجدي : اممممممممم هفشخك بالبوه هعذبك ومش هتنولي مرادك الا لما اعوز انا هصفي كسك دا وهنشفه مبسوطه
ايمي : احححححححح لا لا بجد مش قادره مجدي ارجوك اه اه اه برحه امممممم اااااااااااااه....وتنزل دفعه محترمه من عسلها وهي مش قادره وتتعدل وتنزل بنطلونه وبوكسره عايزه توصل لزبه
ايمي : اااااااه امممم مبسوط كدا جننتني وهتجنن اكتر علي زبك وراسه الكبيره وعروقه اااااااااااه عايزاه عايزه امصه اوووووووي
مجدي : مصي يالبوه يلا اهو قدامك
ايمي : اممممممممممم اححححححح اااااه حلو اووووووي
مجدي : انتي الي مصك ابن متناكه فاجر كسم حلاوة شفايفك في البوس والمص مستعد اعيش عليهم بس امممممممممم ..ومسك راسها وبقي يقف علي اطراف صوابع رجليه من فرط النشوه وهي تبوس وتمص في عروقه وبيوضه بنهم وجوع وتداعب بضانه بإيد والتانيه علي العامود وتحط كل بضانه في بوقها
مجدي : يابنت اللذينه احاااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخ ايه الخيال دا هو في متعه كدا ينهر ابيض يخربيتك كدا انا جسمي كهرب يابت ايه الحلاوه دي ..وبقي يمسك دماغها واطراف صوابعع تغوص بين فروة راسها ويدعكها وهي بتمص وبيلعب في قفاها ورقبتها وراسه لفوق بيتمتع وبيعيش امتع لحظات حياته
مجدي : كفايه يا ايمي انا مش قادر هجيب خلاص اهدي شويه...وايمي مكمله ولا كأنها سامعه وغرقانه باندماجها مع بحر المتعه ومنسجمه وحبت الموضوع اوووووي وكسها حرفيا مبطلش ينزل نار ايده جواها والموضوع باسطها اوي زي متكون مكنتش لاقيه نفسها ولقتها تحت زوبر مجدي
ايمي : امممممم نزل براحتك ياقلبي متشغلش بالك بيا انا مبسوطه مش انت مبسوط ممممممم ...وبتكمل مص ولحس في كل حته فيه من راسه لبضانه وبتبلعه بلع
مجدي : مبسوط ايه دنا مكنتش عايش ااااااااااخ هنزل اوووووووووووف ....ونزل مجدي كمية لبن منزلهاش قبل كدا بدفعات قويه متتابعه متتاليه لحد ما ايمي صفته ومخلتش نقطه الا وبلعتها وبتستلذ وبتكمل مص وزوبره مبينا مش وبيفضل واقف مستجيب لكل الي بتعمله ايمي ونزلت هي كمان في نفس التوقيت الي كان بينزل لبنه في بوقها من كتر الشهوه والنشوه بالي بتعمله
مجدي : لا اهدي عليا بقي دا دوري زين ما بسطتيني هبسطك تعالي ..واخدها في حضنه وبقي يبوس في شفائها بعنف وقلع كل هدومه ونزل علي اكتافها ورقبتها بوس ومص ولحس و مسك بزازها وكمل دواير بلسانه حوالين هالة بزازها ومره واحده حط حلمتها بين شفايفه ودفاها بريقه وايمي تاهت اكتر ماهي تايهه ونزلت تلت مرات لحد دلوقتي وبقي يبدل رضاعه في كل بز شويه ويعصرهم ويدعكهم ويفركهم اووووووووووي ويقربهم من بعض ويحط الحلمتين سوا ويرضعهم مع بعض وايمي اهاتها مبتوقفش ونزل يبوس كل حته تحت بزازها وبطنها لحد عانتها وفخادها بكل ما فيهم واستقر عند كسها وبدء يفتح رجليها وبلسانه وبيلحس وبيمص بظرها ونازل طالع مابين بظرها وفتحة كسها ويشفط اووووووووووي لحد متنزل مره رابعه وتهمد خالصه وتبعده عنها
ايمي : ااااااااااخ لا استني اهدي شويه علشان خاطري مش قادره عايزاك اوي بس تعبت اخد نفسي
مجدي : خدي نفسك بس سيبيلي شفايفك اكمل بيها لحد ما احمدي شويه ولا تمصي زبي تاني 😉
ايمي : هات زبك امصه نكني بزبك في بوقي اممممممممم
مجدي : طب يلا اهو عيشي يافنانه...وكملت ايمي مص ورضاعه في زوبر مجدي لحد ما هاجت تاني وبدأت تستجيب وهو لاحظ بس سابها براحتها وبيستجم بالي بتعمله
ايمي : اممممم حلوووووووو بعشقه وبعشق راسه وعروقه طعمه حلو اووووووووي عسلللل اممممممممم يلا نيكني بيه في كسي مش قادره يامجدي امممممممم
مجدي : تعالي يالبوه مش هخليكي قادره تتحركي تاني
ايمي : براحه في الاول يامجدي علشان خاطري زبك راسه كبيره نيكني بيها شويه في الاول عايزه احس بيها امممممم
...حط مجدي راسخ زبه علي باب كسها فركه في بظرها شويه وفي فتحة كسها شويه وبعدين بدأ يدخل راسه وكان كسها سلس وناعم بشكل مش طبيعي من كتر عصارة كسها ماهي مبهدلاها برا وجوا ومغرقه الدنيا وبقي مجدي ينيكها براس زبه وهي تتأوه وتأن وسننها علي شفايفها وبصباعه الكبير ويفرك في بظرها وكسها بينبض ويقفل ويفتح اووووووووووووي
ايمي : اووووووووووووف حلو اوي الي انت بتعمله دا ااااااااااااخ كمل امممممممممممم حلو اوي ......وبتلحس بلسانها شفايفها زي الي اكل اكله حلوه وبيستلذ اكتر
مجدي : مبسوطه يامتناكه
ايمي : احححححح اوووووووووي شتيمتك بتهيجني اوي انا شرموطتك انت بس وتحت زبك انا بس وعمري مهستجري افتح قلبي ولا كسي لغيرك كنت محتاجاك واديك جوايا ماليني ومالي كياني وكل شبر فيا انا بحبك اووووووووووي وبحب كل الي بتعمله فيا يامجدي انت بتححسني بكياني وبتخرج اي احساس مش حباها مني حابه وجودك جوايا اووووووووي خش جوايا اكتر حسسني بيك حسسني اكتر بوجودك املاني بكل كيانك خليني انسي اي حاجه وكل حاجه.....وضمته اووووووووي وقفلت رجلها علي ضهره بوسطه وكسها قفل علي زبه عصره وشدته ليها وباسته من شفايفه واندمجت اوي وهو هاج اوووووي وفضل يدك فيها وهو بيبوسها بكل قوته وبقي خبط اللحم علي اللحم عالي والاهات مختلطه ببعضها والانين طالع متفرقش بتاع مين فيهم ولفت ايمي دراعتها حوالين رقبته وكسها قفل اكتر ونزل مجدي حرفيا بيشق كسها و بتبرق من الي بيعمله فيها وفاتحه بوقها ومش مستوعبه بيجرالها ايه لحد ما الاتنين في نفس واحد بيجيلوا سوا في مشهد ابن متناكه ملحمية وهما الاتنين غرقانين في عسلهم ولبنهم وبقي مجدي فوقها زي ماهو وزبه جواها والاتنين بيبوسو بعض بوس عنيف بيعصوروا بعض عصر وكس ايمي بيعصر زب مجدي وصفاه من اخر قطرات لبن موجوده جواه ولما بياخدوا نفسهم
ايمي : انا نفسي تفضل زي منتا بتقلك جوايا حتي وهو نايم وافضل حضناك وببوسك كدا انا هدمنك يامجدي هدمنك بجد دا اذا مكنتش ادمنتك
مجدي: انا مش عارف جرالك ايه بصراحه مكنتيش كدا المره الي فاتت اه البوسه نفس البوسه بكل حلاوتها بس رغبتك المرادي غير
ايمي : لاني بفكر فيك وفي كل الي عملناه سوا من ساعت ما سبتني ونار ايده جوايا وعارفه مش هيطفيها غيرك متسيبنيش يامجدي متسيبنيش انا مش هقدر علي بعدك مستغناش عني
مجدي : طب قومي ناخد دش يلا ...وشالها ودخل بيها الحمام اخدو دشهم واداها حقنتها وودعته وودعها ووعدوا بعض انها هتتكرر كتير لما الظروف تسمح..رجع مجدي نازل في منتهي النشاط والحيويه والسعاده بعد ما داق متعه من اجمل المتع الي جربها بسبب قوة الرغبه والشغف والشوق واللهفه الي كانوا عند مدام ايمي الي اخدت الحقنه ودخلت نامت كأنها دخلت في غيبوبه رجع مجدي الصيدليه كمل اوردراته وقفل حساباته وخلص كل حاجه وقفل الصيدليه ومشيت دكتوره هدي واخد بعضه وطلع علي ياسر وخلص معاه كل إجراءات العربيه واخد اول دفعه من الايجار مقدم وروح علي السكن وكلمته تالين بس ماردش وفرد جسمه وسرح بخياله وتفكيره لحد ما راح في النوم ....
جماعه بعتذر عن التأخير بجد غصب عني بحاول اطلع بنموذج محترم لعقلية القارئ وبركز في واقعيه كل حاجه وبضيف لمسات وخبرات حقيقيه وبحاول اظبط الحبكه والسيناريو ومش بقدر اكتب وانا معنديش شغف الحقيقه فغصب عني مشاغلي ومشاكلي الشخصيه اتمني تستمتعوا
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
الجزء الاول
انا مجدي ٢٥ سنه انسان عادي معنديش حاجه مميزه اوي طولي ١٧٥ وزني ٨٠ لا انا تخين ولا رفيع جسمي وسط شعري طويل دقني طويله عيوني عسلي وبشرتي قمحيه وسط لا ابيض اوي ولا غامق في سنة حمار كدا في بشرتي بذات لما بتعصب بقلب تامر هجرس 😂 شغال دليفري يومي كلو عباره عن شغل توصيل دليفري ادويه أو قياس ضغط وسكر وكنت بجتهد دايما وبحاول اتعلم اكون مساعد صيدلي بحكم اني متعلم وكويس في الانجليزي معايا معهد فني تجاري دخلته بعد ما جبت مجموع تعبان في الثانويه العامه بسبب ظروفي ووضعي رغم اني كنت بحاول بس الظروف كانت اقوي مني وحيد اهلي ومسابوليش غير شقه لماني من صغري واهي ماشيه بعتها وقولت اعيش في المدن وأبدأ اكسب واعرف اعيش كويس ودا القرار الي قررته طبسبب واحد معرفه من المعهد وكان عايش في حدايق الاهرام وانا كنت مايل للفكره اني اعيش زي الناس واكسب واشتغل وبعد تفكير قررت انقل إقامتي هناك واشتريت موتوسيكل وبقيه الفلوس حطتها في البنك وقولت اهي حاجه اتسند عليها وكانت الفكره الي في دماغي هي اني اشتغل دليفري شغلانه فيها مرتب كويس وتأمين وبونص ووووو الخ وهسكن في سكن تبع الشغل كل دا طبعا بتخطيط أولي لما قولت لصاحبي يشوفلي الدنيا وبالفعل تمت علي خير ويبدأ اول يوم ليا في الشغل لقيت في الصيدليه اتنين دكاتره بنات واحده اسمها دكتوره تالين ودكتوره هدي وهوصفهم في الوقت المناسب الصيدليه كويسه وواسعه بتاعت دكتور شاب بس ... فاتحها عليه والدنيا ماشيه معاه كويس ومعاه كذا فرع و كان شواف و استجدع معايا لانه شافني مختلف وحبني وقالي دا انا كان بيجيلي بلاوي ف كانت بدايه مشجعه ليا المهم طولت عليكم في المقدمه سامحوني
اول يوم شغل دخلت الصيدليه واتعرفت علي دكتوره تالين ٢٨ سنه ودي بقي حاجه شقيه كدا وروحها حلوه وبشوشه ومش تنكه وصفها عيونها عسلي بس كل يوم لانسيز شكل مهتمه بنفسها جدا عود فرنساوي علي أبوه مصبوب صب وشها جميل كدا يخش القلب علطول بزازها وسط اد حبايه الشمام طيز وسط بكيرف محترم منحنيات فرنساوي خطر فخاد مظبوطه كدا وشايله نفسها حلمات بني فاتح كس بني فاتح مايل للوردي تخصصها كعوب عاليه مع انها طويله ١٧٠ وبنطلونات جينس محزقه نيك وبرفاناتها سكسي مووووت تخش عليها تبقي عايز تنكحها وقتي بس جدعه وساذجه سيكا وعلي وش جواز بس شكلها هتفركش نيجي بقي لدكتوره هدي ٢٩ سنه الاوزعه بوز الاخص التنكه بس عليها جوز عيون خضر تتوه في جمالهم وبياض بشرتها و جسمها وسط كدا بطرف حلو وبزازها تكاد تكون أكبر من تالين حاجه بسيطه بس ملبن جيلي بيرقص كدا مش زي تالين مشدودين وطيزها مدملكه كدا واخده كيرف حلو كس وردي حلمات وردي حاجه حلوه كدا بس اوزعه ١٥٥ لبسها مداري علي كل حاجه لأنها محافظه شويه بس علي مين بارده حبتين مطلقه وبائسه برس السنين شخصيه غريبه بس تصعب عليك علي اد متغيظك بسبب تناكتها الندي اليوم وطبعا كنت بواجهه مشكله بسبب اني جديد في المنطقه بس شغلت دماغي وجبت خريطه للمدينه واتعاملت الي جاي محادثات عاديه لاول يوم دخول ليا الصيدليه
انا : مساء الخير
تالين: مساء النور اهلا يافندم اقدر اساعدك ازاي 🤩
انا : احمم انا الدليفري الجديد يا دكتور 😁
تالين و هدي : بيبصوا لبعض ويبصولي وفي نفس واحد دليفري !!!!!!!! 😨
دا الجزء الاول بعتذر عن انو قصير ومفيهوش جنس بس دي اول قصه ليا ومنتظر تشجيعكم اكمل ولا
الجزء الثاني
 
الجزء الاول
انا مجدي ٢٥ سنه انسان عادي معنديش حاجه مميزه اوي طولي ١٧٥ وزني ٨٠ لا انا تخين ولا رفيع جسمي وسط شعري طويل دقني طويله عيوني عسلي وبشرتي قمحيه وسط لا ابيض اوي ولا غامق في سنة حمار كدا في بشرتي بذات لما بتعصب بقلب تامر هجرس 😂 شغال دليفري يومي كلو عباره عن شغل توصيل دليفري ادويه أو قياس ضغط وسكر وكنت بجتهد دايما وبحاول اتعلم اكون مساعد صيدلي بحكم اني متعلم وكويس في الانجليزي معايا معهد فني تجاري دخلته بعد ما جبت مجموع تعبان في الثانويه العامه بسبب ظروفي ووضعي رغم اني كنت بحاول بس الظروف كانت اقوي مني وحيد اهلي ومسابوليش غير شقه لماني من صغري واهي ماشيه بعتها وقولت اعيش في المدن وأبدأ اكسب واعرف اعيش كويس ودا القرار الي قررته طبسبب واحد معرفه من المعهد وكان عايش في حدايق الاهرام وانا كنت مايل للفكره اني اعيش زي الناس واكسب واشتغل وبعد تفكير قررت انقل إقامتي هناك واشتريت موتوسيكل وبقيه الفلوس حطتها في البنك وقولت اهي حاجه اتسند عليها وكانت الفكره الي في دماغي هي اني اشتغل دليفري شغلانه فيها مرتب كويس وتأمين وبونص ووووو الخ وهسكن في سكن تبع الشغل كل دا طبعا بتخطيط أولي لما قولت لصاحبي يشوفلي الدنيا وبالفعل تمت علي خير ويبدأ اول يوم ليا في الشغل لقيت في الصيدليه اتنين دكاتره بنات واحده اسمها دكتوره تالين ودكتوره هدي وهوصفهم في الوقت المناسب الصيدليه كويسه وواسعه بتاعت دكتور شاب بس ... فاتحها عليه والدنيا ماشيه معاه كويس ومعاه كذا فرع و كان شواف و استجدع معايا لانه شافني مختلف وحبني وقالي دا انا كان بيجيلي بلاوي ف كانت بدايه مشجعه ليا المهم طولت عليكم في المقدمه سامحوني
اول يوم شغل دخلت الصيدليه واتعرفت علي دكتوره تالين ٢٨ سنه ودي بقي حاجه شقيه كدا وروحها حلوه وبشوشه ومش تنكه وصفها عيونها عسلي بس كل يوم لانسيز شكل مهتمه بنفسها جدا عود فرنساوي علي أبوه مصبوب صب وشها جميل كدا يخش القلب علطول بزازها وسط اد حبايه الشمام طيز وسط بكيرف محترم منحنيات فرنساوي خطر فخاد مظبوطه كدا وشايله نفسها حلمات بني فاتح كس بني فاتح مايل للوردي تخصصها كعوب عاليه مع انها طويله ١٧٠ وبنطلونات جينس محزقه نيك وبرفاناتها سكسي مووووت تخش عليها تبقي عايز تنكحها وقتي بس جدعه وساذجه سيكا وعلي وش جواز بس شكلها هتفركش نيجي بقي لدكتوره هدي ٢٩ سنه الاوزعه بوز الاخص التنكه بس عليها جوز عيون خضر تتوه في جمالهم وبياض بشرتها و جسمها وسط كدا بطرف حلو وبزازها تكاد تكون أكبر من تالين حاجه بسيطه بس ملبن جيلي بيرقص كدا مش زي تالين مشدودين وطيزها مدملكه كدا واخده كيرف حلو كس وردي حلمات وردي حاجه حلوه كدا بس اوزعه ١٥٥ لبسها مداري علي كل حاجه لأنها محافظه شويه بس علي مين بارده حبتين مطلقه وبائسه برس السنين شخصيه غريبه بس تصعب عليك علي اد متغيظك بسبب تناكتها الندي اليوم وطبعا كنت بواجهه مشكله بسبب اني جديد في المنطقه بس شغلت دماغي وجبت خريطه للمدينه واتعاملت الي جاي محادثات عاديه لاول يوم دخول ليا الصيدليه
انا : مساء الخير
تالين: مساء النور اهلا يافندم اقدر اساعدك ازاي 🤩
انا : احمم انا الدليفري الجديد يا دكتور 😁
تالين و هدي : بيبصوا لبعض ويبصولي وفي نفس واحد دليفري !!!!!!!! 😨
دا الجزء الاول بعتذر عن انو قصير ومفيهوش جنس بس دي اول قصه ليا ومنتظر تشجيعكم اكمل ولا
كمل وماتتاخر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%