MØRGØTH
👑♚ MAD MECH ENGINEER (❤️L A I L MY HEAVEN❤️)♚👑
فارس الكلمة
كاتب ذهبي
افضل عضو
العضو الخلوق
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي خفيف الظل
خبير صور
برنس صور
قناص صور
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر حصري
كاتب جولدستار
ناشر المجلة
فضفضاوي برنس
شاعر نسوانجى
لما سرحت علي سريري وانا مولع سجارتي و باصص للسقف لقيتني بكلم نفسي و بقول مكنتش اعرف ان ديه كانت البداية ل مغامرات معرفش هتوصلني لحد فين ولا عارف اخرتها ايه
جهزلي بقي كوباية القهوة المظبوطة و خد وضعية القراية بتاعت المفضلة و تعالي معايا في قصتي
أنا اسمي هيثم عندي ١٩ سنة ولسه مخلص ثانوية عامة طازة عايش مع امي بعد ما ابويا مات و سابلنا فلوس ملهاش آخر و فيلا و عربيات احدث موديل
شاب رياضي و محافظ علي جسمي و صحتي بس كنت لعبي بس شاطر وبعرف الم نفسي في الاخر بس عيبي الوحيد هو النسوان نقطة ضعفي الحقيقة
بشوف أن الست اتخلقت عشان تدلع وبس و طبعا مفيش غيري اللي المفروض يقوم بالمهمة ديه
المهم جبت مجموع كويس بس امي صممت ادخل جامعة خاصة عشان البرستيج و بصراحه انا اتبسطت عشان هاخد شهادتي من جامعة محترمة و كمان بيبقي فيها مزز كتير من بتوع ايجيبت زيي كده أنا كنت مهووس بالكمبيوتر و بدخل علي الديب ويب كتير و بشوف كورسات كتير علي النت في ال cyber security و أنظمة الحماية و الاختراق و كده ف حبيت ادخل computer science
في يوم لقيت امي داخلة عليا و بتقولي جيبتلك مفاجأة يا حبيبي انا عارفة أن كليتك هتبدء الاسبوع الجي ولقيتها بتطلع مفاتيح عربية من جيبها و بتقولي يارب ذوقي يعجبك و طلعت وانا بجري علي جنينة الفيلا و الاقي حتة BMW كوبيه احدث موديل و متفيمه و حاجة عظمة بصراحة كنت طاير من الفرحة و دخلت قعدت اشكر امي كتير و اقولها منحرمش منك يا لولو اصل امي اسمها ليلي و عندها ٤٥ سنة بس ميبانش عليها خالص مهتمة بنفسها جدا و جيم و مايكب و حركات تشوفها تديها ٣٠ سنة و بزاز متوسطة و مرفوعة و طيزها كبيرة و كيرفي فشخ بس مكنتش ببص لامي نظرة جنسية في الاول خالص
أنا مكنش عندي صحاب خالص كنت بشقط نسوان بس من علي الانستا و السناب شات بالفلوس و اعمل معاهم سكس كول أو فيديو كول و خلاص لحد ما دخلت الكلية
امي صحتني وهي رايحة البيوتي سنتر بتاعها
لولو:هيثم اصحي يا حبيبي عشان متتاخرش علي كليتك ده انهاردة اول يوم
هيثم: يوووووه طيب يا ماما صحيت اهو
بس ايه الحلاوة ديه كلها يا لولو و غمزتلها
لولو: بس يا ولا بطل قلة ادب يلا أنا جهزتلك الفطار عقبال ما تاخد الشاور بتاعك و سوق علي مهلك يا حبيبي
هيثم: ماشي يا لولو عيني
قومت عشان اخد شاور و طلعت قميص اسود و بنطلون اسود اصلي بحب الغوامق فشخ و لبست نضارة شمس براند اللي هي رفلكس و ساعة رولكس شيك و حطيت بيرفيوم اوريجنال كان شكلي شياكة فشخ و خدت مفتاح العربية و روحت الكلية
وانا داخل خبطت في واحدة من غير ما اقصد
هي: مش تفتح
أنا: سوري مخدتش بالي حصل خير
هي: ابقي خد بالك بعد كده
أنا: ما خلصنا و اعتذرتلك انتي بتحرقي كتير ليه
هي: ما تتكلم كويس
أنا: بصي بصراحه انا مش فايق اتخانق مع واحدة معرفهاش اصلا يلا باي
هي مستغربة و رافعة حواجبها
أنا لفيت ضهري و مشيت ولا اكني شايفها خالص و روحت اشوف محاضراتي و جدولي
خدت الجدول و روحت عشان اقعد في الكافتيريا ببص وانا داخل لقيتها قاعدة علي ترابيزة لوحدها
روحت و سحبت كرسي جنبها و قولتلها اسف لو كان دمي تقيل الصبح بس بصراحه انتي زنانة وانا مكنش ليا خلق
هي: واللهي هو ده اعتذار يعني ولا ده جر شكل
أنا: تصدقي مش عارف علي العموم انا هيثم
هي: وناوي تعرف أمتي وهي حاطة ايدها علي خدها بتريقة
أنا: الحقيقة مش بفكر في الموضوع ده دلوقتي يا اللي ملكيش اسم تقريبا
هي: ضحكت كده و قالتلي تعرف انك بارد و بعدين ايه مليش اسم ديه
أنا: ما أنا قولتلك اسمي و لقيتك عملتي عبيطة
هي: أنا ماريان يا غلس
اعرفكم علي ماريان بنت بعود فرنساوي و بزاز صغيرة و طيز متوسطة و كيرفي بس بارزة فشخ و شفايفها لونها زي الكريز و شعرها اسود و ناعم و طويل و عينها عسلي بجد حاجة كده فشيخة و عندها ١٩ سنة و زمليتي في الكلية و السكاشن كمان
أنا: مش كنتي تقولي من الصبح ولا لازم ازعق يعني
ماريان: لا واللهي انت غلباوي ليه
أنا: ميخصكيش الحقيقة
ماريان: لا ده انت الغلاسة عندك موهبة
أنا: شكرا علي المعلومة صحيح ما تجيبي رقمك عشان اوريكي باقي مواهبي
ماريان: لا واللهي طيب هفكر
أنا: تفكري ايه هو انتي تطولي اصلا
ماريان: يابني ما تبطل غرور بقي و تتلم
أنا: هتجيبي رقمك ولا لا
ماريان: خلاص خلاص خد اهو
أنا: ماشي يا ميرو هبعتلك علي الواتساب انهاردة
ماريان: خلاص يا هيثم تمام
و قومت اتمشي في الكلية شوية و بعد كده خدت العربية و عديت علي امي في السنتر
دخلت السنتر لقيت ناريمان واقفة في الريسبشن
ناريمان شغالة عند امي في البيوتي عندها ٢٥ سنة بطاية حرفيا بزاز كبيرة و طيز كبيرة و قصيرة مش طويلة و لبوة
ناريمان: اهلا نورتنا يا مستر هيثم ايه الشياكة ديه
أنا: عارف اني منوركم هو انتوا تطولوا اصلا ديه عيونك اللي حلوة يا نونو
ناريمان: مش هتبطل اسلوبك ده ابدا
أنا: شكرا علي المعلومة ماما فين بقي يا رغاية
ناريمان: جوا في مكتبها
أنا مش تقولي من الصبح وانا داخل روحت رازعها بعبوص سريع وانا واقف جنبها هي راحت ناطة و ضاحكة ضحكة شرمطة بصوت واطي وانا روحت غامزلها بطرف عيني عشان محدش ياخد باله من الموجودين
ناريمان: يخربيتك مش هتتلم و تبطل الناس هتشوفنا
أنا: اعمل ايه يا نونو مش بقدر اقاوم طيزك يا لبوتي
ناريمان: و**** هنتفضح بسبب عمايلك و ايه البعبوص الغشيم ده يخربيتك
أنا: اومال لما نتقابل هتعملي ايه ده انا هفشخ كسمك
ناريمان: ياريت يا هيثم انت واحشني اوي
أنا: هظبط و اكلمك يا لبوة و روحت رازعها اسبانك وانا ماشي
ناريمان: اححححح ايدك تجنن
و روحت رايح عند مكتب امي و مخبط و فاتح الباب
أنا: ينفع التأخير ده بقي ده مش اسلوب
لولو: لا طبعا مينفعش يا فندم احنا اسفين
أنا: ماشي هخليها عليا المرة ديه
لولو: يخربيت لماضتك
أنا: طب يلا بقي عشان انا ميت من الجوع و حضرتك هتعزميني علي الغدا حالا
لولو: بس كده من عيني يا هيثم باشا
خدت امي و روحنا مطعم كباب شيك اوي و جت حتة جارسونة طلقة تاخد مننا الاوردر المهم طلبت منها الاوردر و قولتلها و هي ماشية بهزار كده اهم حاجة انتي اللي تجيبي الاوردر عشان يبقي الاكل مولع و طعمه حلو راحت ضاحكة ضحكة مكسوفة عرفت أن الصنارة غمست كده
لولو: ما تحترم نفسك يعني امك معاك و بتعاكس
أنا: اعاكس ايه يا لولو ديه مجاملة مش اكتر و روحت قايم
لولو: رايح فين
أنا: الحمام مش هتاخر
و مشيت و روحت رايح عند الجارسونة
أنا: بقولك يا صاحبي متعرفيش الحمام فين
هي: صاحبي ايه بقي ده شكل واحد صاحبك برضو
أنا: هو أنا لو عندي صاحب بالحلاوة ديه هحله برضو ده حتي عيب عليا
هي: مش كده برضو علي العموم اسمي ميار
اوصف لكم ميار عندها ٢٥ سنة موزة فشخ و جسمها فرنساوي و بزازها متوسطة بس مشدودة و طيزها صغيرة بس كيرفي و شعرها طويل و اصفر و شفايفها كبيرة
أنا: عاشت الاسامي يا ميار وانا هيثم طب متجيبي رقمك عشان لو توهت أو الأكل اتاخر اعرف اجيبك
ميار: لا ده انت مش بتضيع وقت خالص بس دمك خفيف خد يا سيدي ٠١
خدته فعلا و رنيت عليها عشان تسيڤه و أنا ماشي قولتلها ايه اللي علي الجيبة بتاعتك ده
ميار: في ايه
أنا: ثواني بس و عملت نفسي بنفضه ليها و أنا عمال لديها اسبانكات وهي خدت بالها
ميار: طب خلاص يا استاذ ديه لو حاجة لازقة زمانها طلعت ولا هي عجبتك
أنا: بالظبط علي العموم هتصل بيكي و نظبط يوم نتقابل فيه
ميار: ماشي يا استاذ
و روحت رايح قاعد مع امي و اكلنا و حاسبنا و اديتها تيبس كبير فشخ و مشينا
و روحنا و دخلت غيرت هدومي و فردت نفسي علي السرير و قعدت افكر دلوقتي ياترا هوصل لفين مع ماريان وميار و لسه القوس مفتوح
وكل ده بدء بسبب ناريمان و اللي حصل زمان
هخطفك كده فلاش باك سريع عشان تعرف ايه اللي حصل مع ناريمان
بص يا سيدي الحكاية كلها بدأت لما ........
نتقابل في الجزء التاني ده كان مجرد جزء قصير للتسخين بس
لو عجبتكم هكمل بس عرفوني
جهزلي بقي كوباية القهوة المظبوطة و خد وضعية القراية بتاعت المفضلة و تعالي معايا في قصتي
أنا اسمي هيثم عندي ١٩ سنة ولسه مخلص ثانوية عامة طازة عايش مع امي بعد ما ابويا مات و سابلنا فلوس ملهاش آخر و فيلا و عربيات احدث موديل
شاب رياضي و محافظ علي جسمي و صحتي بس كنت لعبي بس شاطر وبعرف الم نفسي في الاخر بس عيبي الوحيد هو النسوان نقطة ضعفي الحقيقة
بشوف أن الست اتخلقت عشان تدلع وبس و طبعا مفيش غيري اللي المفروض يقوم بالمهمة ديه
المهم جبت مجموع كويس بس امي صممت ادخل جامعة خاصة عشان البرستيج و بصراحه انا اتبسطت عشان هاخد شهادتي من جامعة محترمة و كمان بيبقي فيها مزز كتير من بتوع ايجيبت زيي كده أنا كنت مهووس بالكمبيوتر و بدخل علي الديب ويب كتير و بشوف كورسات كتير علي النت في ال cyber security و أنظمة الحماية و الاختراق و كده ف حبيت ادخل computer science
في يوم لقيت امي داخلة عليا و بتقولي جيبتلك مفاجأة يا حبيبي انا عارفة أن كليتك هتبدء الاسبوع الجي ولقيتها بتطلع مفاتيح عربية من جيبها و بتقولي يارب ذوقي يعجبك و طلعت وانا بجري علي جنينة الفيلا و الاقي حتة BMW كوبيه احدث موديل و متفيمه و حاجة عظمة بصراحة كنت طاير من الفرحة و دخلت قعدت اشكر امي كتير و اقولها منحرمش منك يا لولو اصل امي اسمها ليلي و عندها ٤٥ سنة بس ميبانش عليها خالص مهتمة بنفسها جدا و جيم و مايكب و حركات تشوفها تديها ٣٠ سنة و بزاز متوسطة و مرفوعة و طيزها كبيرة و كيرفي فشخ بس مكنتش ببص لامي نظرة جنسية في الاول خالص
أنا مكنش عندي صحاب خالص كنت بشقط نسوان بس من علي الانستا و السناب شات بالفلوس و اعمل معاهم سكس كول أو فيديو كول و خلاص لحد ما دخلت الكلية
امي صحتني وهي رايحة البيوتي سنتر بتاعها
لولو:هيثم اصحي يا حبيبي عشان متتاخرش علي كليتك ده انهاردة اول يوم
هيثم: يوووووه طيب يا ماما صحيت اهو
بس ايه الحلاوة ديه كلها يا لولو و غمزتلها
لولو: بس يا ولا بطل قلة ادب يلا أنا جهزتلك الفطار عقبال ما تاخد الشاور بتاعك و سوق علي مهلك يا حبيبي
هيثم: ماشي يا لولو عيني
قومت عشان اخد شاور و طلعت قميص اسود و بنطلون اسود اصلي بحب الغوامق فشخ و لبست نضارة شمس براند اللي هي رفلكس و ساعة رولكس شيك و حطيت بيرفيوم اوريجنال كان شكلي شياكة فشخ و خدت مفتاح العربية و روحت الكلية
وانا داخل خبطت في واحدة من غير ما اقصد
هي: مش تفتح
أنا: سوري مخدتش بالي حصل خير
هي: ابقي خد بالك بعد كده
أنا: ما خلصنا و اعتذرتلك انتي بتحرقي كتير ليه
هي: ما تتكلم كويس
أنا: بصي بصراحه انا مش فايق اتخانق مع واحدة معرفهاش اصلا يلا باي
هي مستغربة و رافعة حواجبها
أنا لفيت ضهري و مشيت ولا اكني شايفها خالص و روحت اشوف محاضراتي و جدولي
خدت الجدول و روحت عشان اقعد في الكافتيريا ببص وانا داخل لقيتها قاعدة علي ترابيزة لوحدها
روحت و سحبت كرسي جنبها و قولتلها اسف لو كان دمي تقيل الصبح بس بصراحه انتي زنانة وانا مكنش ليا خلق
هي: واللهي هو ده اعتذار يعني ولا ده جر شكل
أنا: تصدقي مش عارف علي العموم انا هيثم
هي: وناوي تعرف أمتي وهي حاطة ايدها علي خدها بتريقة
أنا: الحقيقة مش بفكر في الموضوع ده دلوقتي يا اللي ملكيش اسم تقريبا
هي: ضحكت كده و قالتلي تعرف انك بارد و بعدين ايه مليش اسم ديه
أنا: ما أنا قولتلك اسمي و لقيتك عملتي عبيطة
هي: أنا ماريان يا غلس
اعرفكم علي ماريان بنت بعود فرنساوي و بزاز صغيرة و طيز متوسطة و كيرفي بس بارزة فشخ و شفايفها لونها زي الكريز و شعرها اسود و ناعم و طويل و عينها عسلي بجد حاجة كده فشيخة و عندها ١٩ سنة و زمليتي في الكلية و السكاشن كمان
أنا: مش كنتي تقولي من الصبح ولا لازم ازعق يعني
ماريان: لا واللهي انت غلباوي ليه
أنا: ميخصكيش الحقيقة
ماريان: لا ده انت الغلاسة عندك موهبة
أنا: شكرا علي المعلومة صحيح ما تجيبي رقمك عشان اوريكي باقي مواهبي
ماريان: لا واللهي طيب هفكر
أنا: تفكري ايه هو انتي تطولي اصلا
ماريان: يابني ما تبطل غرور بقي و تتلم
أنا: هتجيبي رقمك ولا لا
ماريان: خلاص خلاص خد اهو
أنا: ماشي يا ميرو هبعتلك علي الواتساب انهاردة
ماريان: خلاص يا هيثم تمام
و قومت اتمشي في الكلية شوية و بعد كده خدت العربية و عديت علي امي في السنتر
دخلت السنتر لقيت ناريمان واقفة في الريسبشن
ناريمان شغالة عند امي في البيوتي عندها ٢٥ سنة بطاية حرفيا بزاز كبيرة و طيز كبيرة و قصيرة مش طويلة و لبوة
ناريمان: اهلا نورتنا يا مستر هيثم ايه الشياكة ديه
أنا: عارف اني منوركم هو انتوا تطولوا اصلا ديه عيونك اللي حلوة يا نونو
ناريمان: مش هتبطل اسلوبك ده ابدا
أنا: شكرا علي المعلومة ماما فين بقي يا رغاية
ناريمان: جوا في مكتبها
أنا مش تقولي من الصبح وانا داخل روحت رازعها بعبوص سريع وانا واقف جنبها هي راحت ناطة و ضاحكة ضحكة شرمطة بصوت واطي وانا روحت غامزلها بطرف عيني عشان محدش ياخد باله من الموجودين
ناريمان: يخربيتك مش هتتلم و تبطل الناس هتشوفنا
أنا: اعمل ايه يا نونو مش بقدر اقاوم طيزك يا لبوتي
ناريمان: و**** هنتفضح بسبب عمايلك و ايه البعبوص الغشيم ده يخربيتك
أنا: اومال لما نتقابل هتعملي ايه ده انا هفشخ كسمك
ناريمان: ياريت يا هيثم انت واحشني اوي
أنا: هظبط و اكلمك يا لبوة و روحت رازعها اسبانك وانا ماشي
ناريمان: اححححح ايدك تجنن
و روحت رايح عند مكتب امي و مخبط و فاتح الباب
أنا: ينفع التأخير ده بقي ده مش اسلوب
لولو: لا طبعا مينفعش يا فندم احنا اسفين
أنا: ماشي هخليها عليا المرة ديه
لولو: يخربيت لماضتك
أنا: طب يلا بقي عشان انا ميت من الجوع و حضرتك هتعزميني علي الغدا حالا
لولو: بس كده من عيني يا هيثم باشا
خدت امي و روحنا مطعم كباب شيك اوي و جت حتة جارسونة طلقة تاخد مننا الاوردر المهم طلبت منها الاوردر و قولتلها و هي ماشية بهزار كده اهم حاجة انتي اللي تجيبي الاوردر عشان يبقي الاكل مولع و طعمه حلو راحت ضاحكة ضحكة مكسوفة عرفت أن الصنارة غمست كده
لولو: ما تحترم نفسك يعني امك معاك و بتعاكس
أنا: اعاكس ايه يا لولو ديه مجاملة مش اكتر و روحت قايم
لولو: رايح فين
أنا: الحمام مش هتاخر
و مشيت و روحت رايح عند الجارسونة
أنا: بقولك يا صاحبي متعرفيش الحمام فين
هي: صاحبي ايه بقي ده شكل واحد صاحبك برضو
أنا: هو أنا لو عندي صاحب بالحلاوة ديه هحله برضو ده حتي عيب عليا
هي: مش كده برضو علي العموم اسمي ميار
اوصف لكم ميار عندها ٢٥ سنة موزة فشخ و جسمها فرنساوي و بزازها متوسطة بس مشدودة و طيزها صغيرة بس كيرفي و شعرها طويل و اصفر و شفايفها كبيرة
أنا: عاشت الاسامي يا ميار وانا هيثم طب متجيبي رقمك عشان لو توهت أو الأكل اتاخر اعرف اجيبك
ميار: لا ده انت مش بتضيع وقت خالص بس دمك خفيف خد يا سيدي ٠١
خدته فعلا و رنيت عليها عشان تسيڤه و أنا ماشي قولتلها ايه اللي علي الجيبة بتاعتك ده
ميار: في ايه
أنا: ثواني بس و عملت نفسي بنفضه ليها و أنا عمال لديها اسبانكات وهي خدت بالها
ميار: طب خلاص يا استاذ ديه لو حاجة لازقة زمانها طلعت ولا هي عجبتك
أنا: بالظبط علي العموم هتصل بيكي و نظبط يوم نتقابل فيه
ميار: ماشي يا استاذ
و روحت رايح قاعد مع امي و اكلنا و حاسبنا و اديتها تيبس كبير فشخ و مشينا
و روحنا و دخلت غيرت هدومي و فردت نفسي علي السرير و قعدت افكر دلوقتي ياترا هوصل لفين مع ماريان وميار و لسه القوس مفتوح
وكل ده بدء بسبب ناريمان و اللي حصل زمان
هخطفك كده فلاش باك سريع عشان تعرف ايه اللي حصل مع ناريمان
بص يا سيدي الحكاية كلها بدأت لما ........
نتقابل في الجزء التاني ده كان مجرد جزء قصير للتسخين بس
لو عجبتكم هكمل بس عرفوني