NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية لبوة خام

الملبن

LAall
نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
5 أكتوبر 2025
المشاركات
87
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
291
نقاط
1,715
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
بدايه قويه اوي منك يقمر ومستني منك خررراااب وقصص مولعه🌚🔥🔥
 
جميله اوي اوي انا كنت زيها لما مراتي لعبت في طيزي شعور جامد والاجمل ان معداش علي جوزنا 5شهور وهيا بتنكني بالخياره بلبسلها قميص نوم واندر وبرا شعور بجد حلو اوي اني في وقت مبتنكني اكون انا بنت واتاوه واصرخ واتكلم زي البنات واكون مايصه ودلوعه و وقت ماكون بنكها بكون دكر وبفشخها
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
طول عمري بسمع عن حلاوة البدايات اول مره اشوفها
اي الحلاوه دي يا لولا 👏❤
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
ياريتني كنت مكان محمد
 
جميله اوي اوي انا كنت زيها لما مراتي لعبت في طيزي شعور جامد والاجمل ان معداش علي جوزنا 5شهور وهيا بتنكني بالخياره بلبسلها قميص نوم واندر وبرا شعور بجد حلو اوي اني في وقت مبتنكني اكون انا بنت واتاوه واصرخ واتكلم زي البنات واكون مايصه ودلوعه و وقت ماكون بنكها بكون دكر وبفشخها
دكر يمعرص 😅 بهزر معاك يا اخويا طبعا احلا مثا عليك 😘
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
جامده فشخ استمرى بس نزلى قصص مختلفه فاهمانى مرا محارم مرا عاديه مرا سن صحاب القصه كبير مرا صغير كدا + انتى اجمد 🥵
 
جامده فشخ استمرى بس نزلى قصص مختلفه فاهمانى مرا محارم مرا عاديه مرا سن صحاب القصه كبير مرا صغير كدا + انتى اجمد 🥵
عنيا المرة الجاية سحاق 💋
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
بدايه جميلة ي قمراية بس ف كام ملاحظة كده صغيره ي قشطة والقصة هتبقى اجمل
1- السن مخالف للقانون المنتدى لازم يبقا 18
2- حوالى توصفى تفصيل الاشخاص بدقة توصفى تفصيل المكان بدقة عالية عشان تعيشى القارئ اجواء القصة
3- حوالى تعملى احداث اكتر ف القصة ي بنتى عشان تحلو متتسرعيش كده وتجرى بسرعة
4- توصفى تفاصيل وملاحم القصة بالمكان المناسب ليها بكده هتعملى قصة مفيش احلى من كده طبعاً ي ست البنات
وهعملك منشن لدعمين القصص والمشرفين وناشرين عشان يقراؤ ويشجع كى اكتر ي غالية
 
القصة واقعية حقيقية جدا ..تمت ف2016

ليلي 16سنة لبوة جسمها مشدود بس ملبن بزازها مدورة وطرية وطيزها مدورة وبارزة وشفايفها تهيج وقصيرة ووسطها متقسم من تحت بزازها ، ومحمد 27سنة قمر اوى ابيض عيونه ملونة زرقة طوله ف180 كدا جسمه متناسق بعضل خفيف ....

اتعرفوا شات وعرف انها خام جدا ، لكن قرأت قصص وشافت فيديوز وفاهمة وعوزة تجرب بس خيفة والانسان بطبعه فضولي

المهم اتفقوا يتقابلوا لأول مرة فشقتها وهي عايشة مع اهلها اب وام واخوها الصغير والاب والام بيشتغلوا قفلت ع اخوها باب اوضته ،جهزت نفسها وعوزة تبقا حلوة المهم محمد طلع اول اهلها ما نزلوا شغلهم الساعة 7 الصبح كان محمد جيلها من المنوفية وهي فالجيزة

دخل شافها لابسة لانجيري اسود بزازها تجنن فيه ومن غير اندر وشبه شفاف فسلم عليها وباس ايدها وعينهم فعين بعض قربها ليه باسها من شفايفها بوسة مش عاوز يبعدها عنه قالتله تعالا معيا ومسكت ايده ودخلوا الاوضة التانية لسا هتلف راح حضنها من ضهرها هايج نيك من منظهرها يحرك الجبل حرفيا ..

وهاتك ي دعك فبزازها وبوس من الرقبة واهاتها ورقتها اااه اممم اااه مش مش قادرة اقف ي بيبي راح شالها كانو منسجمين بطريقة فاجرة فراح نزل بيها ع السرير ببطئ

وقالها وحشتيني اوى مش مصدق انك بين ايدي وفحضنى مكنتش متخيل انك كدا ..❤️

وعينهم فعيون بعض وبين كل كلمة والتانية يخطف بوسة رقيقة من شفتها

بتقوله كدا ايه ؟؟

قالها ملبن نيييك فطلعت غصب عنها ااااآه مكتومة

قالها اوف ع اهاتك بصي وقف ازاى فاتكسفت اوى ولفت وشها راح قام قلع كل هدومه فلحظة وقالها تعاليلى بقا

قالتله شكل زبك تحفة ده بتاعي انا هتنكني

قالها لو حابة من طيزك ماشي لكن مش هقدر اذيكي وافتحك راح شد ايدها وقلعها القميص ووقفوا ملط يحسسوا ع جسم بعض وهو راح شالها ولفت رجليها حولين واسطه ومكنتش قادرة تتكلم من والهيجان وسيطرته بحبه عليها

بصتله بحب و بتقوله خطفتني ف حد يعمل كدا

قالها سبيلي نفسك خالص عاوز امتعك واعملك كل الي نفسك فيه

و نيمها ع السرير وقفل النور

وقالها مكسوفة مني ليه سبيلي نفسك خاااالص ي روحي وراح محسس ع بطنها وقفشها من وسطها وضغط عليه جامد

فشدته عليها من سلسلته وهاتك ي بوس شفايف بهيجان وتحسيس ع الجسم كله

قالها مكنتش اعرف انك جامدة كدا

بتقوله بجد عجبتك ...

قالها ده انتي تعجبي الباشا ي شرموطتي

حست ان جسمها كله ولع وشهوتها زادت وقلعته البنطلون ومص مص مص ع زبه وتدليك وتحسيس ع بضانه وتبوسه وتضرب بيه وشها

قالها تعاليلي عوزة ادوقك يملبنى نامت ع ضهرها وبوسة من الشفايف لحسة من الرقبة مصة من البز ده وعضة للبز ده ويبوس سرتها وينزل ع كسها يفتحه ب ايده ويشمه ويحط لسانه عليه راحت مطلعة اااه عالية قالها اهدي اخوكي نايم لسا معملتش حاجة

قالتله اول مرة حد يلحسلي كسي تانى تاني ي محمد راح لحسلها وبقا يلعب ف بظرها وهو نايم ع فخدتها وبيقفش ف بزازها وهي اهاتها عالية اوي لحد ما جابت ع وشه ونضفلها كسها بلسانه وشرب عسلها فقالتله نكني قالها انتي بنوتة مش هينفع

قالتله هايجة اوي تعالا ريحني مش انت حبيبي دكري تعالى كسي بيندهلك بقا متعني راح قام قاعد نص قعدة وخلاها تيجى تقعد ع زبه تحكه فكسها عشان هيجنها يزيد وتنزلهم فضل كل مدى هيجانها يزيد يزيد لحد ما صرخت واترمت فحضنه راح نيمها ع ضهرها وقعد ع بطنها وقرب زبه من بزازها وخد من غسل كسها دلك بيه زبه

وقالها هنيك بزازك ي متناكتى وافتحي بوقك مصي زبي لما يجي لشفايفك يهايجة فراحت عينها خااااص من هيجانه ومعاملته ليها هيجانها رجع من تانى وبقا يقرصها من بزازها ويدعكلها كسها لحد ما نطر ع بزازها ووشها واترمي جنبها شوية وبعدها مسك ايدها قالها ايه رايك انبسطي قالتله اوي

وقامت جابتله عصير وقالتله ده لروح قلبي نخلص واعملك احلا فطار ي سيد الناس ودخلوا ف بوس شفايف وتحسيس ومداعبة ربع ساعة وحنية لا توصف وجابوا 3مرات بعد كدا وكل مرة بتطور نفسها لحد ما بقت خبرة فالمص والبوس واتفقوا انهم هيتقابلوا تاني وخدوا شاور سوا ولبسوا وبعدها سلم عليها ومشي

KhJzvSa.jpg
حتلها لينك قوانين القصص ي احمد
عشان تعرف القوانين بعد كده وان اقل سن 18سنة للقصص عشان ميبقاش مخالف وتعرف باقى القوانين ي صاحبى @aahmedegypt
 
حتلها لينك قوانين القصص ي احمد
عشان تعرف القوانين بعد كده وان اقل سن 18سنة للقصص عشان ميبقاش مخالف وتعرف باقى القوانين ي صاحبى @aahmedegypt
أقسام القصص مسموح بسن 16 يا حمص
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أقسام القصص مسموح بسن 16 يا حمص
خالص ي كبير
كنت فاكر انها 18عشان فى حد قالى كده قبل كده
نستنى انت خلى بالك ف الموضوع بتعنا
وانا مش عايز ابعتلك وابقى رخم واتقل عليك
لانك بصراحه مش بتتاخر عنى ف حاجة بس افتكرنى ف موضوعى ي عم الدنيا
 
خالص ي كبير
كنت فاكر انها 18عشان فى حد قالى كده قبل كده
نستنى انت خلى بالك ف الموضوع بتعنا
وانا مش عايز ابعتلك وابقى رخم واتقل عليك
لانك بصراحه مش بتتاخر عنى ف حاجة بس افتكرنى ف موضوعى ي عم الدنيا
و**** يا صاحبى مش ملاحق على شكاوى رفع الصور
والمشكلة انها شغالة عندى عادى فمش قادر افهم فين المشكلة
 
و**** يا صاحبى مش ملاحق على شكاوى رفع الصور
والمشكلة انها شغالة عندى عادى فمش قادر افهم فين المشكلة

KwxEPmQ.md.jpg
اى حد عنده مشكلة ف رفع الصور
يغير اللغة من ال 3 شورط اللى فوق ع الشمال يخلى اللغة انجلش وهيرفع صور برحته خالص
ده احلى واسهل طريقة ي كبير
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%