NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مثلية قصتي لما نزلت بكلوت

user384467

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
21 أبريل 2025
المشاركات
24
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
48
نقاط
525
بصو القصه ده حقيقه مبكدبش عليكو في حرف المهم عشان مندخلش في مواضيع تانيه انا اسمي نور محمد من اسكندريه عندي 18 سنه وهتم ال19 في شهر واحد الحوار الشواذ بدأ معايا من وانا صغير لوحدي كنت بتفرج علي افلام ولما طولت شويه بقا يظهرلي فيديوهات شواذ وكده وانا كنت *** من فضولي دخلت اتفرجت في الاول قرفت بعد كده خدت علي الحوار وبقيت اتبسط لما بتفرج عليه كنت ديما نفسي انيك مش اتناك بس مره قولت هو الي بيتناك ده بيحس بي ايه قولت اجرب دخلت مره استحمي روحت جايب فرشه سنان وفضلت ادخلها براحه الاول وجعتني بعد كده حطيت شاور وبقت تدخل بسهوله محستش بحاجه بعد كده بقيت احط خيار فضل كده مدة لحد ما مره وانا بدخل الخياره جبتهم من غير ما المسو ساعتها كانت اكتر مره اتبسطت فيها وحته بعد ما جبتهم فضلت مكمل بي الخياره حرفيا لحد ما خرمي اتعور وتعبت مقدرتش اكمل روحت رافع البوكسر ونمت زاي منا منغير ما اغسل خرمي ولا اعمل حاجه ده كده بدايه الشذوذ معايا المهم بقا الحوار الي جاي أكلمكو عليه ان أنا بتمرن سباحه الحوار ده من كام شهر وكنت ديما بتعمد اجيب ميوهات الي هيا زاي السبعه ده بس رجالي وكنت بجبها ضايقه اوي وكنت ببقا مبسوط والناس بتتفرج عليا وانا بتمرن وبعمل نفسي مش واخد بالي للعلم انا جسمي عادي بس طيزي من النوع الي هيا لو شوفتها ومتعرفش ان انا ولد تقول طيز واحده المهم كنت كل لما اخلص تمرين مكنتش بغير كنت باخد دش واتعمد امشي بس الميوه لحد البيت انا بيتي جمب النادي الي بتمرن فيه علطول وكان نفسي الناس تفضل تتفرج عليا بس انا من النوع الي اخاف ان الناس تعرف ان أنا سالب اوي وكنت ديما بحاول مبينش بس اعمل ايه خرمي بيكلني المهم حوار الميوه السبعه ده عجبني اوي قولت ما اجرب البس كلوت حريمي بجد في يوم مكنش في غيري في البيت فتحت دولاب اختي الصغيره هيا اصغر مني بي تلت سنين يعني لسا طيزها مكبرتش ف كلوتتها كانت بتيجي بظبط عليا المهم اول لما لبست الكلوت و**** كنت اكني واحده بظبط صورت نفسي بس مبينتش غير طيزي الناس افتكروني واحده ساعتها انا كنت مبسوط اوي قولت ما اجرب انزل بيه تحت الهدوم وفعلا نزلت روحت بيه درس الكلام ده كنت في سنتر والسنتر الي عندنا عشان مفيش غيرو المنطقة كلها بتاخد فيه المهم انا نزلت ولابس الكلوت واحساسو وهو بيحك في طيزي والبنطلون ديق وكنت حالق شعر طيزي حسيت اني بجد لازم اتناك ده اول مره انزل بيه بعد كده كنت بنزل فتره بيه وحبه لا جيت في مره كنت في البيت لوحدي روحت لابس كلوت من بتوع اختي هو اصلا صغير علي اختي تخيل علي طيزي عامل ازاي كان ماسك اوي فرحت بشكلي وفضل واقف قدام مرايه الحمام وببص علي جسمي وبصور نفسي لي واحد ساعتها لقيت امي بتفتحت باب الشقه ساعتها كنت في الحمام ومعيش غير البنطلون روحت لبسو علي الكلوت وصحابي كلموني عشان أنزلهم روحت نازل بي الكلوت وهو حرفيا ماسك علي طيزي اوي ومش عارف اتحرك المهم صحابي دول اعرفهم من زمان بس ميعرفوش حوار اني شاذ ده خالص المهم نزلنا قاعدنا علي القهوه زاي كل يوم وكنا كتير اوي بس انهارده بذات الي كنت لابس فيه كلوت وانا نازل مع صحابي قعدنا حبه وهزرنا وانا جاي اقوم اقف في البنطلون مسك مبين الفلقتين في اديت لصحابي ضهري عشان كنت رايح الحمام حرفيا رسمت الكلوت من تحت البنطلون بانت اوي وهو ماسك علي طيزي راح واحد صاحبي اسمو حازم هو بيحب الهزار وكده راح قايل الحقو يجدعان ده نور شكلو لابس اندر سبعه بهزار في كلو ضحك وخدوها بهزار وانا عملت نفسي مش سامع وكملت مشي دخلت الحمام وقلبي بيدق خايف يعرفو اني لابس كلوت روحت معيط انا من النوع الي بيخاف من حاجه بيعيط قعدت شويه روحت قمت غسلت وشي وخرجت وروحت قعدت معاهم لقيت حازم بيقولي ايه يبت لابسه كلوت ولا ايه هو بيقولها بهزار مش قصدو حاجه روحت انا قيلو لا يعم ده بوكسر ضيق فشخ ومبحبش البسو قالي يعم ضيق ايه انت الي طيزك كبيره المهم الحوار اتقفل وهزرنا شويه وانا قاعد خايف اكن واحده اتفتحت وخايفه أهلها يعرفو روحت قيلهم يجدعان انا هروح عشان ورايا مشوار الصبح مع ابويا وكده روحت قايم وانا ماشي ومديهم ضهري الكلوت حرفيا دخل في فلقت طيزي لحد الاخر وانا عمال اشدو ومش راضي يخرج هنا بقا بان انو كلوت خالص بس عشان صحابي مش شاكين فيا عدوها راح حازم بقا قايلهم و**** العظيم الواد ده لابس كلوت وارهنك علي الي انتو عاوزينو عملت نفسي مش سامع وكملت مشي وبجد بجد كنت مبسوط فشخ اني زاي الخول ولابس كلوت وماشي بيه وكان نفسي اروح اقلع البنطلون واريهم اني لابس كلوت وينكوني وانا ماشي وهيجان وعمال أفكر في الكلام ده لدرجه اني جبتهم في الكلوت بس كده روحت روحت وسعتها بقا دخلت اوضتي وخدت خياره كبيره اوي عمري مدخلت الحجم ده في طيزي وفتحت صور حازم وبتفرج عليها وبتخيل انو بينكني وعمال ادخل الخياره في خرمي لحد ماجبتهم ونمت و الخياره في طيزي لحد اخرها و**** بس كده ده و**** مش بكدب عليكو بحرف
 
اقولك حاجه حلوه تعملها

انت تحط.ف طيزك خياره وتلبس عليها اندر اختك وتبقى مش لابس اى حاجه غير الاندر و جوا طيزك الخياره

وتقف ف البلكونه وتقول بصوت عالى انا بتنااااااااك انا خول
 
اقولك حاجه حلوه تعملها

انت تحط.ف طيزك خياره وتلبس عليها اندر اختك وتبقى مش لابس اى حاجه غير الاندر و جوا طيزك الخياره

وتقف ف البلكونه وتقول بصوت عالى انا بتنااااااااك انا خول
لا انا ممكن اعمل كده بس مخرجش واقول كده
 
لا انا ممكن اعمل كده بس مخرجش واقول كده
مش عارف اتعامل ع انك ولد ولا بنت 😂

ع العموم مش هتفرق كتير الناس بتعرف المتناك من نظره 😉
 
بصو القصه ده حقيقه مبكدبش عليكو في حرف المهم عشان مندخلش في مواضيع تانيه انا اسمي نور محمد من اسكندريه عندي 18 سنه وهتم ال19 في شهر واحد الحوار الشواذ بدأ معايا من وانا صغير لوحدي كنت بتفرج علي افلام ولما طولت شويه بقا يظهرلي فيديوهات شواذ وكده وانا كنت * من فضولي دخلت اتفرجت في الاول قرفت بعد كده خدت علي الحوار وبقيت اتبسط لما بتفرج عليه كنت ديما نفسي انيك مش اتناك بس مره قولت هو الي بيتناك ده بيحس بي ايه قولت اجرب دخلت مره استحمي روحت جايب فرشه سنان وفضلت ادخلها براحه الاول وجعتني بعد كده حطيت شاور وبقت تدخل بسهوله محستش بحاجه بعد كده بقيت احط خيار فضل كده مدة لحد ما مره وانا بدخل الخياره جبتهم من غير ما المسو ساعتها كانت اكتر مره اتبسطت فيها وحته بعد ما جبتهم فضلت مكمل بي الخياره حرفيا لحد ما خرمي اتعور وتعبت مقدرتش اكمل روحت رافع البوكسر ونمت زاي منا منغير ما اغسل خرمي ولا اعمل حاجه ده كده بدايه الشذوذ معايا المهم بقا الحوار الي جاي أكلمكو عليه ان أنا بتمرن سباحه الحوار ده من كام شهر وكنت ديما بتعمد اجيب ميوهات الي هيا زاي السبعه ده بس رجالي وكنت بجبها ضايقه اوي وكنت ببقا مبسوط والناس بتتفرج عليا وانا بتمرن وبعمل نفسي مش واخد بالي للعلم انا جسمي عادي بس طيزي من النوع الي هيا لو شوفتها ومتعرفش ان انا ولد تقول طيز واحده المهم كنت كل لما اخلص تمرين مكنتش بغير كنت باخد دش واتعمد امشي بس الميوه لحد البيت انا بيتي جمب النادي الي بتمرن فيه علطول وكان نفسي الناس تفضل تتفرج عليا بس انا من النوع الي اخاف ان الناس تعرف ان أنا سالب اوي وكنت ديما بحاول مبينش بس اعمل ايه خرمي بيكلني المهم حوار الميوه السبعه ده عجبني اوي قولت ما اجرب البس كلوت حريمي بجد في يوم مكنش في غيري في البيت فتحت دولاب اختي الصغيره هيا اصغر مني بي تلت سنين يعني لسا طيزها مكبرتش ف كلوتتها كانت بتيجي بظبط عليا المهم اول لما لبست الكلوت و** كنت اكني واحده بظبط صورت نفسي بس مبينتش غير طيزي الناس افتكروني واحده ساعتها انا كنت مبسوط اوي قولت ما اجرب انزل بيه تحت الهدوم وفعلا نزلت روحت بيه درس الكلام ده كنت في سنتر والسنتر الي عندنا عشان مفيش غيرو المنطقة كلها بتاخد فيه المهم انا نزلت ولابس الكلوت واحساسو وهو بيحك في طيزي والبنطلون ديق وكنت حالق شعر طيزي حسيت اني بجد لازم اتناك ده اول مره انزل بيه بعد كده كنت بنزل فتره بيه وحبه لا جيت في مره كنت في البيت لوحدي روحت لابس كلوت من بتوع اختي هو اصلا صغير علي اختي تخيل علي طيزي عامل ازاي كان ماسك اوي فرحت بشكلي وفضل واقف قدام مرايه الحمام وببص علي جسمي وبصور نفسي لي واحد ساعتها لقيت امي بتفتحت باب الشقه ساعتها كنت في الحمام ومعيش غير البنطلون روحت لبسو علي الكلوت وصحابي كلموني عشان أنزلهم روحت نازل بي الكلوت وهو حرفيا ماسك علي طيزي اوي ومش عارف اتحرك المهم صحابي دول اعرفهم من زمان بس ميعرفوش حوار اني شاذ ده خالص المهم نزلنا قاعدنا علي القهوه زاي كل يوم وكنا كتير اوي بس انهارده بذات الي كنت لابس فيه كلوت وانا نازل مع صحابي قعدنا حبه وهزرنا وانا جاي اقوم اقف في البنطلون مسك مبين الفلقتين في اديت لصحابي ضهري عشان كنت رايح الحمام حرفيا رسمت الكلوت من تحت البنطلون بانت اوي وهو ماسك علي طيزي راح واحد صاحبي اسمو حازم هو بيحب الهزار وكده راح قايل الحقو يجدعان ده نور شكلو لابس اندر سبعه بهزار في كلو ضحك وخدوها بهزار وانا عملت نفسي مش سامع وكملت مشي دخلت الحمام وقلبي بيدق خايف يعرفو اني لابس كلوت روحت معيط انا من النوع الي بيخاف من حاجه بيعيط قعدت شويه روحت قمت غسلت وشي وخرجت وروحت قعدت معاهم لقيت حازم بيقولي ايه يبت لابسه كلوت ولا ايه هو بيقولها بهزار مش قصدو حاجه روحت انا قيلو لا يعم ده بوكسر ضيق فشخ ومبحبش البسو قالي يعم ضيق ايه انت الي طيزك كبيره المهم الحوار اتقفل وهزرنا شويه وانا قاعد خايف اكن واحده اتفتحت وخايفه أهلها يعرفو روحت قيلهم يجدعان انا هروح عشان ورايا مشوار الصبح مع ابويا وكده روحت قايم وانا ماشي ومديهم ضهري الكلوت حرفيا دخل في فلقت طيزي لحد الاخر وانا عمال اشدو ومش راضي يخرج هنا بقا بان انو كلوت خالص بس عشان صحابي مش شاكين فيا عدوها راح حازم بقا قايلهم و** العظيم الواد ده لابس كلوت وارهنك علي الي انتو عاوزينو عملت نفسي مش سامع وكملت مشي وبجد بجد كنت مبسوط فشخ اني زاي الخول ولابس كلوت وماشي بيه وكان نفسي اروح اقلع البنطلون واريهم اني لابس كلوت وينكوني وانا ماشي وهيجان وعمال أفكر في الكلام ده لدرجه اني جبتهم في الكلوت بس كده روحت روحت وسعتها بقا دخلت اوضتي وخدت خياره كبيره اوي عمري مدخلت الحجم ده في طيزي وفتحت صور حازم وبتفرج عليها وبتخيل انو بينكني وعمال ادخل الخياره في خرمي لحد ماجبتهم ونمت و الخياره في طيزي لحد اخرها و** بس كده ده و**** مش بكدب عليكو بحرف
انا بيلعب عليا السالب اللي زيك انو مش لاقي زبي انا يريحو زبري جو خرمك هيعمل عظمه
انا موجب تعالي انيكك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو القصه ده حقيقه مبكدبش عليكو في حرف المهم عشان مندخلش في مواضيع تانيه انا اسمي نور محمد من اسكندريه عندي 18 سنه وهتم ال19 في شهر واحد الحوار الشواذ بدأ معايا من وانا صغير لوحدي كنت بتفرج علي افلام ولما طولت شويه بقا يظهرلي فيديوهات شواذ وكده وانا كنت * من فضولي دخلت اتفرجت في الاول قرفت بعد كده خدت علي الحوار وبقيت اتبسط لما بتفرج عليه كنت ديما نفسي انيك مش اتناك بس مره قولت هو الي بيتناك ده بيحس بي ايه قولت اجرب دخلت مره استحمي روحت جايب فرشه سنان وفضلت ادخلها براحه الاول وجعتني بعد كده حطيت شاور وبقت تدخل بسهوله محستش بحاجه بعد كده بقيت احط خيار فضل كده مدة لحد ما مره وانا بدخل الخياره جبتهم من غير ما المسو ساعتها كانت اكتر مره اتبسطت فيها وحته بعد ما جبتهم فضلت مكمل بي الخياره حرفيا لحد ما خرمي اتعور وتعبت مقدرتش اكمل روحت رافع البوكسر ونمت زاي منا منغير ما اغسل خرمي ولا اعمل حاجه ده كده بدايه الشذوذ معايا المهم بقا الحوار الي جاي أكلمكو عليه ان أنا بتمرن سباحه الحوار ده من كام شهر وكنت ديما بتعمد اجيب ميوهات الي هيا زاي السبعه ده بس رجالي وكنت بجبها ضايقه اوي وكنت ببقا مبسوط والناس بتتفرج عليا وانا بتمرن وبعمل نفسي مش واخد بالي للعلم انا جسمي عادي بس طيزي من النوع الي هيا لو شوفتها ومتعرفش ان انا ولد تقول طيز واحده المهم كنت كل لما اخلص تمرين مكنتش بغير كنت باخد دش واتعمد امشي بس الميوه لحد البيت انا بيتي جمب النادي الي بتمرن فيه علطول وكان نفسي الناس تفضل تتفرج عليا بس انا من النوع الي اخاف ان الناس تعرف ان أنا سالب اوي وكنت ديما بحاول مبينش بس اعمل ايه خرمي بيكلني المهم حوار الميوه السبعه ده عجبني اوي قولت ما اجرب البس كلوت حريمي بجد في يوم مكنش في غيري في البيت فتحت دولاب اختي الصغيره هيا اصغر مني بي تلت سنين يعني لسا طيزها مكبرتش ف كلوتتها كانت بتيجي بظبط عليا المهم اول لما لبست الكلوت و** كنت اكني واحده بظبط صورت نفسي بس مبينتش غير طيزي الناس افتكروني واحده ساعتها انا كنت مبسوط اوي قولت ما اجرب انزل بيه تحت الهدوم وفعلا نزلت روحت بيه درس الكلام ده كنت في سنتر والسنتر الي عندنا عشان مفيش غيرو المنطقة كلها بتاخد فيه المهم انا نزلت ولابس الكلوت واحساسو وهو بيحك في طيزي والبنطلون ديق وكنت حالق شعر طيزي حسيت اني بجد لازم اتناك ده اول مره انزل بيه بعد كده كنت بنزل فتره بيه وحبه لا جيت في مره كنت في البيت لوحدي روحت لابس كلوت من بتوع اختي هو اصلا صغير علي اختي تخيل علي طيزي عامل ازاي كان ماسك اوي فرحت بشكلي وفضل واقف قدام مرايه الحمام وببص علي جسمي وبصور نفسي لي واحد ساعتها لقيت امي بتفتحت باب الشقه ساعتها كنت في الحمام ومعيش غير البنطلون روحت لبسو علي الكلوت وصحابي كلموني عشان أنزلهم روحت نازل بي الكلوت وهو حرفيا ماسك علي طيزي اوي ومش عارف اتحرك المهم صحابي دول اعرفهم من زمان بس ميعرفوش حوار اني شاذ ده خالص المهم نزلنا قاعدنا علي القهوه زاي كل يوم وكنا كتير اوي بس انهارده بذات الي كنت لابس فيه كلوت وانا نازل مع صحابي قعدنا حبه وهزرنا وانا جاي اقوم اقف في البنطلون مسك مبين الفلقتين في اديت لصحابي ضهري عشان كنت رايح الحمام حرفيا رسمت الكلوت من تحت البنطلون بانت اوي وهو ماسك علي طيزي راح واحد صاحبي اسمو حازم هو بيحب الهزار وكده راح قايل الحقو يجدعان ده نور شكلو لابس اندر سبعه بهزار في كلو ضحك وخدوها بهزار وانا عملت نفسي مش سامع وكملت مشي دخلت الحمام وقلبي بيدق خايف يعرفو اني لابس كلوت روحت معيط انا من النوع الي بيخاف من حاجه بيعيط قعدت شويه روحت قمت غسلت وشي وخرجت وروحت قعدت معاهم لقيت حازم بيقولي ايه يبت لابسه كلوت ولا ايه هو بيقولها بهزار مش قصدو حاجه روحت انا قيلو لا يعم ده بوكسر ضيق فشخ ومبحبش البسو قالي يعم ضيق ايه انت الي طيزك كبيره المهم الحوار اتقفل وهزرنا شويه وانا قاعد خايف اكن واحده اتفتحت وخايفه أهلها يعرفو روحت قيلهم يجدعان انا هروح عشان ورايا مشوار الصبح مع ابويا وكده روحت قايم وانا ماشي ومديهم ضهري الكلوت حرفيا دخل في فلقت طيزي لحد الاخر وانا عمال اشدو ومش راضي يخرج هنا بقا بان انو كلوت خالص بس عشان صحابي مش شاكين فيا عدوها راح حازم بقا قايلهم و** العظيم الواد ده لابس كلوت وارهنك علي الي انتو عاوزينو عملت نفسي مش سامع وكملت مشي وبجد بجد كنت مبسوط فشخ اني زاي الخول ولابس كلوت وماشي بيه وكان نفسي اروح اقلع البنطلون واريهم اني لابس كلوت وينكوني وانا ماشي وهيجان وعمال أفكر في الكلام ده لدرجه اني جبتهم في الكلوت بس كده روحت روحت وسعتها بقا دخلت اوضتي وخدت خياره كبيره اوي عمري مدخلت الحجم ده في طيزي وفتحت صور حازم وبتفرج عليها وبتخيل انو بينكني وعمال ادخل الخياره في خرمي لحد ماجبتهم ونمت و الخياره في طيزي لحد اخرها و** بس كده ده و**** مش بكدب عليكو بحرف
@aahmedegypt
قسم شواذ
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%