NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

منقول قصة مروة الجزء الاول

الفيوميxx

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
17 أبريل 2025
المشاركات
891
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,070
نقاط
150
هذه القصة منقولة من الفيسبوك على انها برخصة المشاع الإبداعي او بموافقة كاتبها الاصلى على مسؤلية الناقل وبدون أدنى مسؤلية على إدارة المنتدى


الجزء الاول
مروه ده اسم متسعار
عندها ٢٨ سنه و***** ومتجوزه حسام شاب عنده ٣٢ سنه وبيسافر وقاعده في بيت عيله وكل يوم الصبح بتقوم من النوم تنزل من شقتها وتقضي باقي اليوم وسط اهل جوزها حماتها واخته واخوه .
وحماتها ست كبيره متقاعدة ٥٥ سنه .
واخت جوزها بتدرس ومهتمه بالتعليم ١٨ سنه .
واخو جوزها (يوسف) شاب ٢٥ سنه بس بيشرب سجاير واغلب وقته مابين اصدقاءه والبيت والسهر وبتاع بنات ونسـ.ـوان وكنت ديما الاحظ ان عينه عليا وبيبصلي ويبص على جسـ.ـمي واوقات كتير كنت بلاحظ ان زبـ.ـره بيقف عليا وكان بيحاول يداريه بس هعمل ايه مكنش ينفع اتكلم مادام محصل منه اي تعدي عليا .

وانا بتكلم من بداية القصه قبل ما اتجوز حسام وانا اساسا متجوزه جواز صالونات بس كنت بحب شاب اسمه (محمود) وكان بيحبني بس للاسف محصلش نصيب اننا نتجوز .
بس طول فترة الحب اللي كانت بينا كنا على تواصل مع بعض واخت محمود (ريهام)صحبتي وزميلة دراسه وكانت عارفه كل اللي كان بينا من غير ماتعرف ان فيه تعديات جنـ.ـسيه يعني الموضوع كان سهل اني اروح البيت عنهم وكنت بتقابل انا ومحمود كتير عندهم في البيت على حس اني رايحه لاخته وكانت اخته بتسيبلنا المكان علشان نقعد مع بعض شويا وكان بيحصل بينا تعديات صطحيه بـ.ـوس واحضـ.ـان ودعك ومـ.ـص ولحـ.ـس وبعبـ.ـصه وانا بصراحه كنت بحب الموضوع ده اووي لدجه اني لما كنت بروح البيت بلاقي الاندر غرقان وكنا بنبعت لبعض صورنا واحنا عريـ.ـانين .
يعني الدنيا كانت مفتوحه بينا الى ابعد درجه مكانش ناقص غير انه ينيـ.ـكني في كـ.ـسي وينزل لبـ.ـنه فيا .
وفي يوم كنت رايحا لـ ريهام من غير ماعرف هيا في البيت ولا لاء وكان بعد الظهر في عز الصيف واغلب الناس بتكون مريحه شويا في الوقت ده خصوصا اننا في ارياف وخبطت على الباب وطلع محمود فتحلي بالصدفه سلمنا على بعض وسائلته على ريهام سكت شويا وهوا بيبصلي وبيفكر وسرحان لحد مانا سألته تاني
وقولتله انتا يابني ريهام فين عيزاها .
قالي ريهام فوق تعالي اطلعيلها في الدور التاني .
بس كنت حاسه ان في حاجا مش مظبوطه في رد محمود . بنحب بعض وعرفين بعض بقى
وبعد ما دخلت من الباب قالي اسكتي ووطي صوتك علشان ابويا وامي نيمين وممكن يصحو .
قولتله وريهام فوق .
قالي لاء في الدرس وتعالي نستغل الفرصه ونطلع فوق نقعد مع بعض شويا .
قولتله ولو ريهام جت ايه اللي هيحصل .
قالي حتى لو جت ما هيا برضه اللي بتخلينه نتقابل على حسها وبتسيبنا مع بعض .
قولتله طيب انا هسبقك على السلم وانتا اكد ان ابوك وامك نيمين وتعالى .
وانا بصراحه بحب الوقت اللي بنسفرد فيه ببعض يعني ماعنديش مشكله اطلع معاه .
كده كده انا اللي بروحله برجلي .
بس المره دي جت من غير حسابات .
واول ما طلعنا ودخلنا الشقه ومحمود قفل الباب .
وطلع التليفون وفتح الفيديو وبيصور وسند التليفون على الكرسي
ولقيته حضنـ.ـي حضن جـ.ـامد ولزق جسـ.ـمه فيا من قدام وبيقطع شفـ.ـايفى من البـ.ـوس وحاطط ايد على طيـ.ـزي وبيشدني ويلـ.ـزقني عليه اكتر والايد التانيه بتـ.ـدعك بـ.ـزازي وانا مسلمه وزنقني في ركن الصاله .
وانا مندمجه ورايحه معاه .
وعماله اقوله طيب اهدى وبراحه وبلاش تتهور احسن نقع في حاجا احنا مش قدها دلوقتي .
وحاسة بـ.ـزبره وهوا بيقف على كـ.ـسي من فوق الهدوم وبيـ.ـحك فيا .
وبداءت اسخـ.ـن في ايده واهيـ.ـج واهاتي بتطلع بصوت واطي ومحمود كمان هايـ.ـج وزنقـ.ـني كأنه بيغتـ.ـصبني وماسك طيـ.ـزي يأيده بيهري فيها بعبـ.ـصه ويدخل صوابعه لحد ما بتوصل بين رجلـ.ـي عند شفايف كـ.ـسي من ورا .
والايد التانيه بتقطع في بـ.ـزازي وحلامـ.ـاتي وبيفرك فيهم .
ده انا بـ.ـزازي كبرت بسبب محمود وكل اللي كان بيحصل بينا قبل كده حاجا والمره دي حاجا تانيه خالص .
كأننا في عش الزوجية.
وانا مسكت زبـ.ـره من فوق البنطلون وبدعك فيه .
عنده زبـ.ـر جبار بحب امـ.ـصه اووي .
ولقيت محمود فكلي الطرحه وشعري بقى سايب .
اااااااه يامحمود براحه واهده شويا بلاش الهيـ.ـجان ده .
قالي انا من يوم ماعرفتك وانا بتخيل لحظه زي دي تجمعنا واعبرلك عن حبي وشوقي ليك .
ونزل على رقبتي بـ.ـوس وهوا ماسكني من شعري وجاب ايده التانيه حطها على كـ.ـسي من فوق الهدوم وبيبعـ.ـبصني .
ااااااااه براحه اهدي يامحمود علشان صباعك ميدخلش يعورني في كـ.ـسي .
قالي ماتتكلميش كتير علشان محدش يسمعنا وخلينا نستفاد بالوقت .
وقلـ.ـعني العبايه وانا بالاند والبرا بس لان الجو حر وانا بصراحه كنت بتعمد اني اخفف الهدوم وانا رايحه عندهم علشان اسهل عليه الموضوع .
وهوا كان لابس ترنج خفيف .
وقلع التيشرت والبنطلون بقى بالبكسر بس
ولفني حضـ.ـني من ورا وزبـ.ـره خابط في طيـ.ـزي وماسك بـ.ـزازي وحلامـ.ـاتي بأيديه الاتنين دعك وفرك .
وانا بتأوه اااااااااااااه ااااااااح ياوسـ.ـخ يامحمود انتا هايـ.ـج ليه كده .
شخـ.ـرلي وقالي كـ.ـسمك يا بنت المتنـ.ـاكه .
وقلـ.ـعني البـ.ـرا ونزلي الانـ.ـدر وقـ.ـلع البوكسر وبيكمل دعك فيا وزبـ.ـره راشق بين رجليه وبيحـ.ـك في طيـ.ـزي وكـ.ـسي من ورا وانا بصرخ بصوت مكتوم وخايفه حد يسمعنا .ااااااه اااااااااااح كمل يامحمود كمل بس اوعى زبـ.ـرك يدخل في كـ.ـسي
وانا دخلت ايدي بين رجليا وحطيت تيدي على زبـ.ـره وكنت بساعده علشان زبـ.ـره يحك كـ.ـسي اوووي ولنا مبلوله من تحت وزبـ.ـره بيغرق وبضم عليه برجلي اوووي وايدي التانيه بتدعك بـ.ـزازى معاه انا خلاص ولعت ونفسي اتنـ.ــاك بأي طريقه في كـ.ـسي بس ماينفعش انا لسه بنت .
وبهـ.ـيج وبصرخ اااااااااااح ااااااااااه زبـ.ـرك جامد يامحمود .
ونزلت على ركبي ومسكت زبـ.ـره بأيدي وبمـ.ـصه وهوا غرقان وكنت بمص جامد والحـ.ـس بضـ.ـانه وحشرت راسه في بوقي وبدعك زبـ.ـره بأيدي ومسكت بضـ.ـانه بأيدي التانيه وبلعب فيها لحد مانزل لبـ.ـنه في بوقي وعلى بـ.ـزازي ورقدني على ضهري وفـ.ـتح رجلي وكان شعر كـ.ـسي باين شويا بس مش طويل وقعد يبـ.ـوسني في كـ.ـسي وانا كـ.ـسي مولع وبهـ.ـيج زياده وعمال ينزل لبـ.ـن
وهموا بيمـ.ـص ويلـ.ـحس ومطلع ايده عند بـ.ـزازي وبيدعك فيهم.
وانا بهـ.ـيج اكتر ااااااااااه ااااااااه ااااااه اااااااااااح كمل يامحمود.
وبيدعك زبـ.ـره في كـ.ـسي وخرم طيـ.ـزي .ونزلني على ركبي وايدي زي الكـ.ـلبه ونزل تفافه من بوقه على خرم طيـ.ـزي وانا سألته هتعمل ايه قالي هدخله في طيـ.ـزك .
قولتله لاء بلاش هيوجني وانتا زبـ.ـرك كبير.قالي ماتخفيش وبداء يوسعلي طيـ.ـزي بصباعه ويحط فزلين على زبـ.ـره ويدخل صباعه علشان يوسع ومسكني من وراكي وحط راس زبـ.ـره على خرم طيـ.ـزي وبداء يدخل صرخت اااااااااه ااااااااه لاء لا بلاش بيوجع قالي ده في الاول بس .
ولما لقي صوتي هيعلى حشر الاندر في بوقـ.ـي وضـ.ـربني على طيـ.ـزي وانا بصرخ بصوت مكتوم ااااااااااااااااه اااااااااااح اااااااااااح اااااااااااه.
ارحم طيـ.ـزي يامحمود .
وهوا بيدخل وكأنه مش سامعني وفضل يدخل لحد ما دخـ.ـله كله في طيـ.ـزي .
ولما قولتله طيب خلاص طلـ.ـعه قالي لاء لازم انـ.ـزل فيك .
قولتله لاء طلعه .
قالي لو طلعته من طيـ.ـزك من غير ما ان$.$زل يبقى هدخـ.ـله في كـ.ـسك واللي يحصل يحصل .
خوفت اوووي وقولتله لاء خلاص كمل .
قالي اكمل ايه .
قولتله نيـ.ـك في طيـ.ـزي .
قالي مش سامع قولي تاني .
قولتله نيـ.ـكني في طيـ.ـزي .
قالي خلاص هطلعه من طيـ.ـزك وادخله في كـ.ـسك .قولتله لاء ارجوك ابـ.ـوس رجلك نيـ.ـكني في طيـ.ـزي اوعى تطلعه نيـ.ـكني كمان افشـ.ـخ طيـ.ـزي
اااااااااااه ااااااح اااااه زبـ.ـرك كبير وجامد نيـ.ـك كمان وحسيت بحاجا سخنه بتنـ.ـزل في طيـ.ـزي وزبـ.ـره بينبض وبيفرك بأيده في زنبـ.ـوري بيولع كـ.ـسي بأيده وينيـ.ـك طيـ.ـزي بـ.ـزبره لحد ما حسيت برعشا واعصابي سابت ولبـ.ـني نزل من كـ.ـسي وزنبـ.ـوري ورم ونفخ من السخـ.ـونه ولف شعـ.ـري على ايده وعمال يشد فيا ويدخل ويطـ.ـلع في طيـ.ـزي وان بصرخ اااااااااااه اااااااااااح ابـ.ـوس رجلك ارحمـ.ـني كفايه وهوا مكمل وكأنه راكب فرسا وجسـ.ـمه بيطـ.ـرقع على طيـ.ـزي وايده بتضـ.ـرب وطيـ.ـزي احمرت من الضـ.ـرب لحد ما فرهدني وسلمت ونمت على بطـ.ـني وهوا نايم فـ.ـوقيا وعمال ينيـ.ـك برضه هرى طيـ.ـزي من الضـ.ـرب .
وخلاص انا مفرهده لحد ما سمعنا صوت رجلين ع السلم
وقام محمود لبس هومه بسرعه وشال التليفون اللي كان بيصور بيه .
وانا راقده مكاني مش قادره اقوم .
ودخلت ريهام واتصدمت من اللي شافته وكانت بتلطم على وشها .


لو عجبتكم هكمل باقي الاجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هذه القصة منقولة من الفيسبوك على انها برخصة المشاع الإبداعي او بموافقة كاتبها الاصلى على مسؤلية الناقل وبدون أدنى مسؤلية على إدارة المنتدى


الجزء الاول
مروه ده اسم متسعار
عندها ٢٨ سنه و***** ومتجوزه حسام شاب عنده ٣٢ سنه وبيسافر وقاعده في بيت عيله وكل يوم الصبح بتقوم من النوم تنزل من شقتها وتقضي باقي اليوم وسط اهل جوزها حماتها واخته واخوه .
وحماتها ست كبيره متقاعدة ٥٥ سنه .
واخت جوزها بتدرس ومهتمه بالتعليم ١٨ سنه .
واخو جوزها (يوسف) شاب ٢٥ سنه بس بيشرب سجاير واغلب وقته مابين اصدقاءه والبيت والسهر وبتاع بنات ونسـ.ـوان وكنت ديما الاحظ ان عينه عليا وبيبصلي ويبص على جسـ.ـمي واوقات كتير كنت بلاحظ ان زبـ.ـره بيقف عليا وكان بيحاول يداريه بس هعمل ايه مكنش ينفع اتكلم مادام محصل منه اي تعدي عليا .

وانا بتكلم من بداية القصه قبل ما اتجوز حسام وانا اساسا متجوزه جواز صالونات بس كنت بحب شاب اسمه (محمود) وكان بيحبني بس للاسف محصلش نصيب اننا نتجوز .
بس طول فترة الحب اللي كانت بينا كنا على تواصل مع بعض واخت محمود (ريهام)صحبتي وزميلة دراسه وكانت عارفه كل اللي كان بينا من غير ماتعرف ان فيه تعديات جنـ.ـسيه يعني الموضوع كان سهل اني اروح البيت عنهم وكنت بتقابل انا ومحمود كتير عندهم في البيت على حس اني رايحه لاخته وكانت اخته بتسيبلنا المكان علشان نقعد مع بعض شويا وكان بيحصل بينا تعديات صطحيه بـ.ـوس واحضـ.ـان ودعك ومـ.ـص ولحـ.ـس وبعبـ.ـصه وانا بصراحه كنت بحب الموضوع ده اووي لدجه اني لما كنت بروح البيت بلاقي الاندر غرقان وكنا بنبعت لبعض صورنا واحنا عريـ.ـانين .
يعني الدنيا كانت مفتوحه بينا الى ابعد درجه مكانش ناقص غير انه ينيـ.ـكني في كـ.ـسي وينزل لبـ.ـنه فيا .
وفي يوم كنت رايحا لـ ريهام من غير ماعرف هيا في البيت ولا لاء وكان بعد الظهر في عز الصيف واغلب الناس بتكون مريحه شويا في الوقت ده خصوصا اننا في ارياف وخبطت على الباب وطلع محمود فتحلي بالصدفه سلمنا على بعض وسائلته على ريهام سكت شويا وهوا بيبصلي وبيفكر وسرحان لحد مانا سألته تاني
وقولتله انتا يابني ريهام فين عيزاها .
قالي ريهام فوق تعالي اطلعيلها في الدور التاني .
بس كنت حاسه ان في حاجا مش مظبوطه في رد محمود . بنحب بعض وعرفين بعض بقى
وبعد ما دخلت من الباب قالي اسكتي ووطي صوتك علشان ابويا وامي نيمين وممكن يصحو .
قولتله وريهام فوق .
قالي لاء في الدرس وتعالي نستغل الفرصه ونطلع فوق نقعد مع بعض شويا .
قولتله ولو ريهام جت ايه اللي هيحصل .
قالي حتى لو جت ما هيا برضه اللي بتخلينه نتقابل على حسها وبتسيبنا مع بعض .
قولتله طيب انا هسبقك على السلم وانتا اكد ان ابوك وامك نيمين وتعالى .
وانا بصراحه بحب الوقت اللي بنسفرد فيه ببعض يعني ماعنديش مشكله اطلع معاه .
كده كده انا اللي بروحله برجلي .
بس المره دي جت من غير حسابات .
واول ما طلعنا ودخلنا الشقه ومحمود قفل الباب .
وطلع التليفون وفتح الفيديو وبيصور وسند التليفون على الكرسي
ولقيته حضنـ.ـي حضن جـ.ـامد ولزق جسـ.ـمه فيا من قدام وبيقطع شفـ.ـايفى من البـ.ـوس وحاطط ايد على طيـ.ـزي وبيشدني ويلـ.ـزقني عليه اكتر والايد التانيه بتـ.ـدعك بـ.ـزازي وانا مسلمه وزنقني في ركن الصاله .
وانا مندمجه ورايحه معاه .
وعماله اقوله طيب اهدى وبراحه وبلاش تتهور احسن نقع في حاجا احنا مش قدها دلوقتي .
وحاسة بـ.ـزبره وهوا بيقف على كـ.ـسي من فوق الهدوم وبيـ.ـحك فيا .
وبداءت اسخـ.ـن في ايده واهيـ.ـج واهاتي بتطلع بصوت واطي ومحمود كمان هايـ.ـج وزنقـ.ـني كأنه بيغتـ.ـصبني وماسك طيـ.ـزي يأيده بيهري فيها بعبـ.ـصه ويدخل صوابعه لحد ما بتوصل بين رجلـ.ـي عند شفايف كـ.ـسي من ورا .
والايد التانيه بتقطع في بـ.ـزازي وحلامـ.ـاتي وبيفرك فيهم .
ده انا بـ.ـزازي كبرت بسبب محمود وكل اللي كان بيحصل بينا قبل كده حاجا والمره دي حاجا تانيه خالص .
كأننا في عش الزوجية.
وانا مسكت زبـ.ـره من فوق البنطلون وبدعك فيه .
عنده زبـ.ـر جبار بحب امـ.ـصه اووي .
ولقيت محمود فكلي الطرحه وشعري بقى سايب .
اااااااه يامحمود براحه واهده شويا بلاش الهيـ.ـجان ده .
قالي انا من يوم ماعرفتك وانا بتخيل لحظه زي دي تجمعنا واعبرلك عن حبي وشوقي ليك .
ونزل على رقبتي بـ.ـوس وهوا ماسكني من شعري وجاب ايده التانيه حطها على كـ.ـسي من فوق الهدوم وبيبعـ.ـبصني .
ااااااااه براحه اهدي يامحمود علشان صباعك ميدخلش يعورني في كـ.ـسي .
قالي ماتتكلميش كتير علشان محدش يسمعنا وخلينا نستفاد بالوقت .
وقلـ.ـعني العبايه وانا بالاند والبرا بس لان الجو حر وانا بصراحه كنت بتعمد اني اخفف الهدوم وانا رايحه عندهم علشان اسهل عليه الموضوع .
وهوا كان لابس ترنج خفيف .
وقلع التيشرت والبنطلون بقى بالبكسر بس
ولفني حضـ.ـني من ورا وزبـ.ـره خابط في طيـ.ـزي وماسك بـ.ـزازي وحلامـ.ـاتي بأيديه الاتنين دعك وفرك .
وانا بتأوه اااااااااااااه ااااااااح ياوسـ.ـخ يامحمود انتا هايـ.ـج ليه كده .
شخـ.ـرلي وقالي كـ.ـسمك يا بنت المتنـ.ـاكه .
وقلـ.ـعني البـ.ـرا ونزلي الانـ.ـدر وقـ.ـلع البوكسر وبيكمل دعك فيا وزبـ.ـره راشق بين رجليه وبيحـ.ـك في طيـ.ـزي وكـ.ـسي من ورا وانا بصرخ بصوت مكتوم وخايفه حد يسمعنا .ااااااه اااااااااااح كمل يامحمود كمل بس اوعى زبـ.ـرك يدخل في كـ.ـسي
وانا دخلت ايدي بين رجليا وحطيت تيدي على زبـ.ـره وكنت بساعده علشان زبـ.ـره يحك كـ.ـسي اوووي ولنا مبلوله من تحت وزبـ.ـره بيغرق وبضم عليه برجلي اوووي وايدي التانيه بتدعك بـ.ـزازى معاه انا خلاص ولعت ونفسي اتنـ.ــاك بأي طريقه في كـ.ـسي بس ماينفعش انا لسه بنت .
وبهـ.ـيج وبصرخ اااااااااااح ااااااااااه زبـ.ـرك جامد يامحمود .
ونزلت على ركبي ومسكت زبـ.ـره بأيدي وبمـ.ـصه وهوا غرقان وكنت بمص جامد والحـ.ـس بضـ.ـانه وحشرت راسه في بوقي وبدعك زبـ.ـره بأيدي ومسكت بضـ.ـانه بأيدي التانيه وبلعب فيها لحد مانزل لبـ.ـنه في بوقي وعلى بـ.ـزازي ورقدني على ضهري وفـ.ـتح رجلي وكان شعر كـ.ـسي باين شويا بس مش طويل وقعد يبـ.ـوسني في كـ.ـسي وانا كـ.ـسي مولع وبهـ.ـيج زياده وعمال ينزل لبـ.ـن
وهموا بيمـ.ـص ويلـ.ـحس ومطلع ايده عند بـ.ـزازي وبيدعك فيهم.
وانا بهـ.ـيج اكتر ااااااااااه ااااااااه ااااااه اااااااااااح كمل يامحمود.
وبيدعك زبـ.ـره في كـ.ـسي وخرم طيـ.ـزي .ونزلني على ركبي وايدي زي الكـ.ـلبه ونزل تفافه من بوقه على خرم طيـ.ـزي وانا سألته هتعمل ايه قالي هدخله في طيـ.ـزك .
قولتله لاء بلاش هيوجني وانتا زبـ.ـرك كبير.قالي ماتخفيش وبداء يوسعلي طيـ.ـزي بصباعه ويحط فزلين على زبـ.ـره ويدخل صباعه علشان يوسع ومسكني من وراكي وحط راس زبـ.ـره على خرم طيـ.ـزي وبداء يدخل صرخت اااااااااه ااااااااه لاء لا بلاش بيوجع قالي ده في الاول بس .
ولما لقي صوتي هيعلى حشر الاندر في بوقـ.ـي وضـ.ـربني على طيـ.ـزي وانا بصرخ بصوت مكتوم ااااااااااااااااه اااااااااااح اااااااااااح اااااااااااه.
ارحم طيـ.ـزي يامحمود .
وهوا بيدخل وكأنه مش سامعني وفضل يدخل لحد ما دخـ.ـله كله في طيـ.ـزي .
ولما قولتله طيب خلاص طلـ.ـعه قالي لاء لازم انـ.ـزل فيك .
قولتله لاء طلعه .
قالي لو طلعته من طيـ.ـزك من غير ما ان$.$زل يبقى هدخـ.ـله في كـ.ـسك واللي يحصل يحصل .
خوفت اوووي وقولتله لاء خلاص كمل .
قالي اكمل ايه .
قولتله نيـ.ـك في طيـ.ـزي .
قالي مش سامع قولي تاني .
قولتله نيـ.ـكني في طيـ.ـزي .
قالي خلاص هطلعه من طيـ.ـزك وادخله في كـ.ـسك .قولتله لاء ارجوك ابـ.ـوس رجلك نيـ.ـكني في طيـ.ـزي اوعى تطلعه نيـ.ـكني كمان افشـ.ـخ طيـ.ـزي
اااااااااااه ااااااح اااااه زبـ.ـرك كبير وجامد نيـ.ـك كمان وحسيت بحاجا سخنه بتنـ.ـزل في طيـ.ـزي وزبـ.ـره بينبض وبيفرك بأيده في زنبـ.ـوري بيولع كـ.ـسي بأيده وينيـ.ـك طيـ.ـزي بـ.ـزبره لحد ما حسيت برعشا واعصابي سابت ولبـ.ـني نزل من كـ.ـسي وزنبـ.ـوري ورم ونفخ من السخـ.ـونه ولف شعـ.ـري على ايده وعمال يشد فيا ويدخل ويطـ.ـلع في طيـ.ـزي وان بصرخ اااااااااااه اااااااااااح ابـ.ـوس رجلك ارحمـ.ـني كفايه وهوا مكمل وكأنه راكب فرسا وجسـ.ـمه بيطـ.ـرقع على طيـ.ـزي وايده بتضـ.ـرب وطيـ.ـزي احمرت من الضـ.ـرب لحد ما فرهدني وسلمت ونمت على بطـ.ـني وهوا نايم فـ.ـوقيا وعمال ينيـ.ـك برضه هرى طيـ.ـزي من الضـ.ـرب .
وخلاص انا مفرهده لحد ما سمعنا صوت رجلين ع السلم
وقام محمود لبس هومه بسرعه وشال التليفون اللي كان بيصور بيه .
وانا راقده مكاني مش قادره اقوم .
ودخلت ريهام واتصدمت من اللي شافته وكانت بتلطم على وشها .


لو عجبتكم هكمل باقي الاجزاء
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
عاش ياخويا

لكن انا واثق لو انت كتبت حاجه بي نفسك هتكون عظمه
اكتب بي طريقتك واسلوبك انت
مش لازم تاخد كوبي وتنزل
ابدأ فكر في قصه واسلوب وسرد رائع
بالتوفيق ليك في اللي جاي
ومش عاوزك تزعل من الكومنت بتاعي لو ضايقك
 
عاش ياخويا

لكن انا واثق لو انت كتبت حاجه بي نفسك هتكون عظمه
اكتب بي طريقتك واسلوبك انت
مش لازم تاخد كوبي وتنزل
ابدأ فكر في قصه واسلوب وسرد رائع
بالتوفيق ليك في اللي جاي
ومش عاوزك تزعل من الكومنت بتاعي لو ضايقك
كومنتك علي راسي يا باشا
بس الكتابة عايزة وقت كبير وتنسيق دا غير القصة نفسها والاحداث والترتيب كل دا هيحتاج وقت كبير وانا معنديش الوقت دة
انا مباخدش اي حاجة كوبي الي لو عجبتني بحب اشاركها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%