NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة عيله خطيبي ( المشاهدين 3)

user427967

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
2 أغسطس 2025
المشاركات
4
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
70
نقاط
170
اصدقائي عاملين اي هحكي قصه انهارده حصل معايا اغلب احداثها انا اول مره اكتب قصتي هي مع خطيبتي و عيلتها حماتي و اخت خطيبتي
خطيبتي هنا ٢٤ سنه
حماتي مني ٥٢
اختها نرمين ٢٢
انا علي ٢٦
الجزء الاول
بتبداء القصه معايا انا و هنا اتعرفنا في الجامعه و اتصاحبنا و احنا في سنه اولي و اتربطنا و هنا شخصيه بتتكسف اوي بس بتحبيني و انا بحبها و كنا كويسين مع بعض و قعدنا سوا مع بعض علاقتنا كويسه و مع الوقت بنتعلق ببعض اكتر و ابتدت تاخد عليا انا من منطقه شعبيه و ليا علاقات قبلها كلها سكس و دي هتبقا قصه تانيه اسمها مع شرموطه المطعم فا انا كا شخص بحب السكس و بشتم طبيعي زي اغلبنا بس هنا كانت بتتكسف مكنتش كده معها لحد ما في يوم بنتكلم شات و لاقيتها بعتت صورتها بتوريني بنطلون البيت فا لاقيت انها فرصه ليا ابداء معها منها قعد اقولها شكل رحلك حلو و تعبتيني و هي مكسوفه و بتقولي عيب قولتلها ده لو انتي معايا مكنتش سبتك قالتلي كنت هتعمل اي قولتلها كنت هبوس كل حته في جسمك قالتلي ازاي قولتلها هنيمك علي السسرير و هبوس شفايفك و هنزل علي رقبتك و بعدين انزل علي صدرك اطلعه قالتلي بس عيب انا جسمي سخن قولتلها في اي قالتلي هخش الحمام و اجيلك و قامت راحت الحمام و رجعت قالتلي يلهوي متكلمنيش كده انا مستحملتش الكلام ده و جسمي سخن قولتلها ليه قالتلي اتخيلتك الكلام ده و انت بتعمله معايا و هنا بدء الموضوع ياخد مجري تاني بعدها بيومين اتقابلنا في الجامعه و قولتلها اي رايك في كلامي قالتلي بس بقا انا جسمي بيسخن من السيره قولتلها تعالي معايا خدها في مبني في اخر الجامعه محدش بيروحه كتير يعتبر مهجور و طلعنا و داخلنا مدرج و قعدنا ورا و قولتلها اي رايك اوريكي الكنت بقولك عليه قالتلي بس يا علي عيب كده و كنت بترفض با استحياء كده اوصفلكو جسمها هي طويله و جسمها مظبوط صدرها اكبر من متوسط و طيزها كبيره و قابه لورا و دي صفه في كل العيله و كسها بني فاتح زي حلماتها
بعد ما قولتلها تعالي اوريكي قربت منها و كنت بتحط ايديها علي صدري بتزقني بس براحه قربت منها و بوستها من خدودها غمضت عنيها و روحت فكيت طرحتها و كنت ببوس شفايفها مكنتش عارفه تتجاوب معايا بس كانت بتتنفس با صعوبه و نزللت علي رقبتها قعد ابوس فيها و هي راحت في عالم تاني و انا كنت طاير عملت علاقات كتير بس دي كنت طعم تاني لما تكون بتحب الشخص الموضوع بيفرق و بقت هي بتحط ايديها علي شعري و علي ضهري و بعدين مسكت صدرها اترعشت رعشه كبيره و قالتلي كفايه يا علي و قامت و سبتني و لمت نفسها و مشيت بسرعه و روحت اليوم ده لوحدها روحت بعتلها بقولها مالك في اي قالتلي انا عمري ما عملت كده و اتكسفت لما مسكتني قولتلها مسكت اي قالت صدري قولتلها صدرك ناعم اوي قالتلي عجبك حسيت اني بكلم بنادمه تانيه قولتلها اوي قالتلي انت بهدلتني انا مش هروح مكان تاني لوحدنا كره قولتلها اي متبسطيش قالتلي الصراحه اتبسط اوي قولتلها حستيي با اي قالتلي احساس اول مره احسه اعصابي كلها سابت كان نفسي متوقفش بس جسمي اترعش و حسيت با مايه في جسمي قولتلها فين قالتلي بطل قله ادب قولتلها قولي قالتلي تحت قولتلها في كسك شافت المسدج و قعدت بتاع تلت دقايق مبتردش قالتلي يلهوي اي البتقوله ده قولتلها في اي قالتلي ازاي تقولي كده قولتلها مراتي حببتي قالتلي عيب بتكسف قولتلها لا مفيش واحده بتتكسف من جوزها ولا انا مش جوزك مش علطول بتقوليلي يا جوزي قالتلي اه قولتلها خلاص مفيش بينا كسوف قالتلي برضو قولتلها يا ستي ماشي حسيتي با مايه في بتاعك قالتلي اه و لما روحت لاقيت هدومي غرقانه قولتلها انتي مجبتش قبل كده قالتلي يعني اي قولتلها متعرفيش بتكلم عن اي قالتلي لا قولتلها معملتيش العاده السريه قالتلي لا طبعا بس صحابي بيتكلمو عنها قولتلها الحصلك ده كده كانك جبتي العاده السريه قالتلي بجد قولتلها اه بجد حسيتي اي قالتلي كنت مبسوطه اوي قولتلها المره الجايه هبهدلك اكتر انا معملتش حاجه قالتيلي خلاص مفيش تاني و ضحكت قولتلها هنشوف و بعدين قعدنا ننزل الجامعه و مبعملش حاجه و هي كانت بتقرب مني يوم عن يوم و تلزق فيا اكنها مستنيها اخدها نفس المكان بس كنت تقلان عليها في يوم بنتكلم قالتلي اي انت مش قولتلي هنشوف بقولها علي اي قالتلي علي العملنه قولتلها اه ده انا نسيت و بعدين منتي مش عايزه قالتلي بجد قولتلها اه بجد قالتلي طيب قولتلها انتي عايزه ولا اي قالتلي انت شايف اي قولتلها منتي قولتي لا قالتلي من امتي و انت بتعمل با كلامي قولتلها ماشي البسي الهقولك عليه قالتلي اي قولتلها البنطلون الاسود الضيق الخامته فيزون ده و بلوزه با زراير قالتلي حاضر و روحنا تاني يوم الجامعه و خدها نفس المكان و كانت لابسه القولت عليه عرفت انها شرقانه خدها و قعد اقفش في بزازها و ابوس فيها و بقت تتجاوب معايا بجد احلي شفايف دوقتها في حياتي و فتحت البلوزه و شوفتها صدرها يلهوي علي ده صدر اي ده ابيض زي التلج و حلماتها لونها بني فاتح و كبيره اوي نزلت قعد ابوس فيها و امص حلمتها و هي عماله تتاوه و تقول امممم و ايديها في شعري و تزوقني علي صدرها نزلت بايدي علي كسها البت اتنفضت البنطلون اكني علي الحم و قعد ادعك و انا بمص صدرها و طلعت عند ودنها قولتلها اي رايك قالتلي حلو اوي بصوت مش ممسوع قعد ادعك و مسكت ايديها حطيتها علي زبي و كنت لابس بنطلون ملتون فضلت مسكه مبتحركش ايديها قولتلها حركي ايديك بقت تحرك ايديها با حركه فطريه طده مش متمرسه قعد ادعك و هي ساحت لدرجه اني حيبت با ميتها في ايدي و جبت و قعدت تترعش بتاع دقيقه كامله و بعدين عدلت هدومها و عدلت زبي و قومنا و روحنا و قعدنا نتكلم فون قالتلي اي الحصل ده قولتلها عجبك قالتلي كنت طايره قولتلها المهم انك اتبسطي يا حببتي قالتلي اتبسط اوي هتتكرر تاني امتي قولتلها اي ده انتي اي مش بتشبعي قالتلي انا مكنتش عايشه اول مره احس الاحساس ده قولتلها منتي مش بترحيني و قومت بتاعي تاعبني و مجبتش قالتلي بتجيب ازاي قولتلها بتمسكي زبي و بتقعدي تطلعي و تنزلي قالتلي عيب كده قولتلها لا منا عايز اخد راحتي قالتلي بس عيب قولتلها ده انا فشختك في عيب بعد العملته في كسك قالتلي لا الصراحه و بتضحك قولتلها خلاص قالتلي ماشي هعمل كل النفسك في........


و بكده يكون انتهي الجزء الاول قوله رائيكم عجبكم اكمل باقي القصه ؟
 
اصدقائي عاملين اي هحكي قصه انهارده حصل معايا اغلب احداثها انا اول مره اكتب قصتي هي مع خطيبتي و عيلتها حماتي و اخت خطيبتي
خطيبتي هنا ٢٤ سنه
حماتي مني ٥٢
اختها نرمين ٢٢
انا علي ٢٦
الجزء الاول
بتبداء القصه معايا انا و هنا اتعرفنا في الجامعه و اتصاحبنا و احنا في سنه اولي و اتربطنا و هنا شخصيه بتتكسف اوي بس بتحبيني و انا بحبها و كنا كويسين مع بعض و قعدنا سوا مع بعض علاقتنا كويسه و مع الوقت بنتعلق ببعض اكتر و ابتدت تاخد عليا انا من منطقه شعبيه و ليا علاقات قبلها كلها سكس و دي هتبقا قصه تانيه اسمها مع شرموطه المطعم فا انا كا شخص بحب السكس و بشتم طبيعي زي اغلبنا بس هنا كانت بتتكسف مكنتش كده معها لحد ما في يوم بنتكلم شات و لاقيتها بعتت صورتها بتوريني بنطلون البيت فا لاقيت انها فرصه ليا ابداء معها منها قعد اقولها شكل رحلك حلو و تعبتيني و هي مكسوفه و بتقولي عيب قولتلها ده لو انتي معايا مكنتش سبتك قالتلي كنت هتعمل اي قولتلها كنت هبوس كل حته في جسمك قالتلي ازاي قولتلها هنيمك علي السسرير و هبوس شفايفك و هنزل علي رقبتك و بعدين انزل علي صدرك اطلعه قالتلي بس عيب انا جسمي سخن قولتلها في اي قالتلي هخش الحمام و اجيلك و قامت راحت الحمام و رجعت قالتلي يلهوي متكلمنيش كده انا مستحملتش الكلام ده و جسمي سخن قولتلها ليه قالتلي اتخيلتك الكلام ده و انت بتعمله معايا و هنا بدء الموضوع ياخد مجري تاني بعدها بيومين اتقابلنا في الجامعه و قولتلها اي رايك في كلامي قالتلي بس بقا انا جسمي بيسخن من السيره قولتلها تعالي معايا خدها في مبني في اخر الجامعه محدش بيروحه كتير يعتبر مهجور و طلعنا و داخلنا مدرج و قعدنا ورا و قولتلها اي رايك اوريكي الكنت بقولك عليه قالتلي بس يا علي عيب كده و كنت بترفض با استحياء كده اوصفلكو جسمها هي طويله و جسمها مظبوط صدرها اكبر من متوسط و طيزها كبيره و قابه لورا و دي صفه في كل العيله و كسها بني فاتح زي حلماتها
بعد ما قولتلها تعالي اوريكي قربت منها و كنت بتحط ايديها علي صدري بتزقني بس براحه قربت منها و بوستها من خدودها غمضت عنيها و روحت فكيت طرحتها و كنت ببوس شفايفها مكنتش عارفه تتجاوب معايا بس كانت بتتنفس با صعوبه و نزللت علي رقبتها قعد ابوس فيها و هي راحت في عالم تاني و انا كنت طاير عملت علاقات كتير بس دي كنت طعم تاني لما تكون بتحب الشخص الموضوع بيفرق و بقت هي بتحط ايديها علي شعري و علي ضهري و بعدين مسكت صدرها اترعشت رعشه كبيره و قالتلي كفايه يا علي و قامت و سبتني و لمت نفسها و مشيت بسرعه و روحت اليوم ده لوحدها روحت بعتلها بقولها مالك في اي قالتلي انا عمري ما عملت كده و اتكسفت لما مسكتني قولتلها مسكت اي قالت صدري قولتلها صدرك ناعم اوي قالتلي عجبك حسيت اني بكلم بنادمه تانيه قولتلها اوي قالتلي انت بهدلتني انا مش هروح مكان تاني لوحدنا كره قولتلها اي متبسطيش قالتلي الصراحه اتبسط اوي قولتلها حستيي با اي قالتلي احساس اول مره احسه اعصابي كلها سابت كان نفسي متوقفش بس جسمي اترعش و حسيت با مايه في جسمي قولتلها فين قالتلي بطل قله ادب قولتلها قولي قالتلي تحت قولتلها في كسك شافت المسدج و قعدت بتاع تلت دقايق مبتردش قالتلي يلهوي اي البتقوله ده قولتلها في اي قالتلي ازاي تقولي كده قولتلها مراتي حببتي قالتلي عيب بتكسف قولتلها لا مفيش واحده بتتكسف من جوزها ولا انا مش جوزك مش علطول بتقوليلي يا جوزي قالتلي اه قولتلها خلاص مفيش بينا كسوف قالتلي برضو قولتلها يا ستي ماشي حسيتي با مايه في بتاعك قالتلي اه و لما روحت لاقيت هدومي غرقانه قولتلها انتي مجبتش قبل كده قالتلي يعني اي قولتلها متعرفيش بتكلم عن اي قالتلي لا قولتلها معملتيش العاده السريه قالتلي لا طبعا بس صحابي بيتكلمو عنها قولتلها الحصلك ده كده كانك جبتي العاده السريه قالتلي بجد قولتلها اه بجد حسيتي اي قالتلي كنت مبسوطه اوي قولتلها المره الجايه هبهدلك اكتر انا معملتش حاجه قالتيلي خلاص مفيش تاني و ضحكت قولتلها هنشوف و بعدين قعدنا ننزل الجامعه و مبعملش حاجه و هي كانت بتقرب مني يوم عن يوم و تلزق فيا اكنها مستنيها اخدها نفس المكان بس كنت تقلان عليها في يوم بنتكلم قالتلي اي انت مش قولتلي هنشوف بقولها علي اي قالتلي علي العملنه قولتلها اه ده انا نسيت و بعدين منتي مش عايزه قالتلي بجد قولتلها اه بجد قالتلي طيب قولتلها انتي عايزه ولا اي قالتلي انت شايف اي قولتلها منتي قولتي لا قالتلي من امتي و انت بتعمل با كلامي قولتلها ماشي البسي الهقولك عليه قالتلي اي قولتلها البنطلون الاسود الضيق الخامته فيزون ده و بلوزه با زراير قالتلي حاضر و روحنا تاني يوم الجامعه و خدها نفس المكان و كانت لابسه القولت عليه عرفت انها شرقانه خدها و قعد اقفش في بزازها و ابوس فيها و بقت تتجاوب معايا بجد احلي شفايف دوقتها في حياتي و فتحت البلوزه و شوفتها صدرها يلهوي علي ده صدر اي ده ابيض زي التلج و حلماتها لونها بني فاتح و كبيره اوي نزلت قعد ابوس فيها و امص حلمتها و هي عماله تتاوه و تقول امممم و ايديها في شعري و تزوقني علي صدرها نزلت بايدي علي كسها البت اتنفضت البنطلون اكني علي الحم و قعد ادعك و انا بمص صدرها و طلعت عند ودنها قولتلها اي رايك قالتلي حلو اوي بصوت مش ممسوع قعد ادعك و مسكت ايديها حطيتها علي زبي و كنت لابس بنطلون ملتون فضلت مسكه مبتحركش ايديها قولتلها حركي ايديك بقت تحرك ايديها با حركه فطريه طده مش متمرسه قعد ادعك و هي ساحت لدرجه اني حيبت با ميتها في ايدي و جبت و قعدت تترعش بتاع دقيقه كامله و بعدين عدلت هدومها و عدلت زبي و قومنا و روحنا و قعدنا نتكلم فون قالتلي اي الحصل ده قولتلها عجبك قالتلي كنت طايره قولتلها المهم انك اتبسطي يا حببتي قالتلي اتبسط اوي هتتكرر تاني امتي قولتلها اي ده انتي اي مش بتشبعي قالتلي انا مكنتش عايشه اول مره احس الاحساس ده قولتلها منتي مش بترحيني و قومت بتاعي تاعبني و مجبتش قالتلي بتجيب ازاي قولتلها بتمسكي زبي و بتقعدي تطلعي و تنزلي قالتلي عيب كده قولتلها لا منا عايز اخد راحتي قالتلي بس عيب قولتلها ده انا فشختك في عيب بعد العملته في كسك قالتلي لا الصراحه و بتضحك قولتلها خلاص قالتلي ماشي هعمل كل النفسك في........


و بكده يكون انتهي الجزء الاول قوله رائيكم عجبكم اكمل باقي القصه ؟
كمل وماتتاخر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%