NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية عمتي الهايجه ( مشاهد 1)

يوكي

Yuki ١
نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
17 نوفمبر 2025
المشاركات
185
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
216
نقاط
1,085
قصه كدا مه عمتي النهارده جه في دماغي اني انزلها
كنت قولتلها اني هرجع اعمل معاها ذي مهيا عايزه فا المفروض كان الجنس النهارده وانا ملمستهاش من تلت سنين تقريبا وجوزها بتسافر كتير وزبي اكبر منه بصو هيا في جسمها متوسط في كل حاجه بس طري اووي تحس نفسك بتدوب وانت بتمسك اي حاجه فيها
المهم كلمتها امبارح
الو عامله اب يا نونه
هيا اسمها نور وانا بدلعها بقولها نونه
عمتي :ذي منا يا رورو انتي عامله اي فينك كدا معتيش بتيجي
انا: انتي عارفه الجامعه وكدا انا في البيت دلوقتي هاجي ازوركم بكرا علي ٤ العصر كدا عشان متاخرش
عمتي :لا انتي عارفه احمد هيكون لسه موجود بصي
انا : مش فاهمه اي المشكله انا عايزه اسلك علي اصلا مشوفتش من زمان
عمتي :انتي هتعملي فيها عبيطه بقا (انا كنت عامله عبيطه فعلا بس كنت بدات اهيج )
عمتي :انا موحشتكيش يا حيوانه
انا : وحشتيني يا عمتو و**** وجاي بكرا مخصوص عشان اشوفك
عمتي : طيب انا متخانقه مع احمد اصلا عشان عايز يسافر اخر الاسبوع تاني وكان مفيش كلبه في البيت تعالي وهتباتي عندي النهارده اي رايك
انا :حاضر يا عمتو انا ليا كام نونه اصلا
عمتي:ضحكت بلبونه كدا . تمام يا بطه هستناكي
حصلت حبت مشاكل هنا في المنتدي بعدها علطول واغلبكو عارفينها يعني وبعدت انا واغلي شخص في حياتي
فجأه لقيت الدنيا اسودت في وشي كانت آخر امل ليا
قعدت اتكلم مع شخص م المنتدي فتره ومش مبطله عياط لحد ما خدت جرعه زياده من المهدئات بتاعتي وانا مش واخده بالي كنت خايفه ومش عارفه اهدي وكل شوبه اخد منها واغمي عليا
فوقت في المستشفي بعد شويه تعب
وابويا الي كلامو ذي السم والقرف وكلام العيله لقيت عمتي دي جايه ولابسه عبايه اسخن من بدلت الرقص قاعده وسطهم وبصالي ذي المحرومه وكلامها كلو تلميحات محدش بفهمو غيرنا حجات بتحب تعملها
روحوني وكانت العيله كلها موجوده تقريبا اغلب الي موجودين انا عملت معاهم علاقات قبل كدا كامله وغير كامله تحسيس وبوس وكدا
نرجع للهايجه الي بتموت دي
في نص القاعده كدا طلعت من اوضتي وفي زاويه كدا للاوضه بتاعتي ببقا الي نايم ع السرير شايف الي برا والي جوا مش شايفينو لقيتها بتنزل الكلوت بتاعها واخده واحده وتورهوني وهوا مبلول كأنها بتهيجيني اكتر بعد ما اتهزقت وطلع عيني كلام عمتي دي قالتلهم كفايه كدا عشان ترتاح شويه سيبوها بقا شويه وقعدت تعمل كدا لحد ما وافقو وطلعو قعدو في الصاله ومع اخر واحد طلع عملت انها بتنيمني وقامت طالعه شويه واتحججت انها خايفه عليا وانها هتبات النهارده وتمشي بكرة او بعده لما ابقا انا كويسه لقيتها دخلت الاوضه بعد ما اقنعتهم انها هتاخدني في حضنها وتفهم مني انا عملت كدا لي وتقفل الاوضه عشان انا خايفه منهم او الي حصل بسببهم ومحدش فيهم يعرف اني نيكاهم كلهم كلو فاكر انو الوحيد الي عمل كدا فا فكريني عملت كدا عشان الي عملو
لقيتها دخلت الاوضه وراحت علي دولابي علطول وقامت قالعه قدامي كانت من غير كلوت وقلعت البرا ورمتها عليا وبتقول اخص عليكي يا بطه عايزه تسبيني كدا لمين وطلعت قميص بيجامه من بجماتي ومش عارفه لبستها ازاي كانت ضيقه عليها اوووي اوي بجد وصدرها هيفجر القميص وطلعت هوت شورت راسم كل تفاصيلها كأنها مش لابسه وكل دا وانا قاعده وزبي علي اخر ما فيه خلاص هينفجر واتاكدت ان الباب مقفول وجت قعدت جنبي حطت وشي ما بين صدرها الكبير دا وبزازها حرفيا مخبييا وشي وانا من غير ما افكر فتحت القميص الي كان بيصرخ اصلا من بزازها لقيتهم نطو برا خت حلمتها في بوقي كأني محرومه وقعدت ارضع منها واقرصها في حلمتها التانيه وهيا بتمشي ايدها علي شعري وتضحك ضحكه لبوه مكتومه وتحاول تكتم الصرخه شويه ولما أشد تطلع لما خلاص هاجت ومعدتش قادره بدات تمصلي كأنها اول مره تشوف زب وتمص تمص بي آخرها وتلعب بي لسانها حوالين زبي وانا في دنيا تانيه حرفيا معنش عارفه انا فين م المتعه الي انا فيها مسكت شعرها وزقيت زبي جوة بوقها لحد زورها وهيا قاعده تخبط علي رجلي وانا في دنيا تانيه سبت راسها بصتلي كدا وضحكت و ماليه الدنيا رياله من بوقها وف كل حته ومغرقاني واحنا سرحانين كدا الباب بدا يخبط
دا اول جزء وكل دا تقريبا حصل النهارده لو عايزين اكمل الحكايه دي لو عجبتكو او احكي اي حكايات وتجارب تاني

شكر خاص لتالين الي فتحت عقلي ع التحرر @talinsex
 
قصه كدا مه عمتي النهارده جه في دماغي اني انزلها
كنت قولتلها اني هرجع اعمل معاها ذي مهيا عايزه فا المفروض كان الجنس النهارده وانا ملمستهاش من تلت سنين تقريبا وجوزها بتسافر كتير وزبي اكبر منه بصو هيا في جسمها متوسط في كل حاجه بس طري اووي تحس نفسك بتدوب وانت بتمسك اي حاجه فيها
المهم كلمتها امبارح
الو عامله اب يا نونه
هيا اسمها نور وانا بدلعها بقولها نونه
عمتي :ذي منا يا رورو انتي عامله اي فينك كدا معتيش بتيجي
انا: انتي عارفه الجامعه وكدا انا في البيت دلوقتي هاجي ازوركم بكرا علي ٤ العصر كدا عشان متاخرش
عمتي :لا انتي عارفه احمد هيكون لسه موجود بصي
انا : مش فاهمه اي المشكله انا عايزه اسلك علي اصلا مشوفتش من زمان
عمتي :انتي هتعملي فيها عبيطه بقا (انا كنت عامله عبيطه فعلا بس كنت بدات اهيج )
عمتي :انا موحشتكيش يا حيوانه
انا : وحشتيني يا عمتو و**** وجاي بكرا مخصوص عشان اشوفك
عمتي : طيب انا متخانقه مع احمد اصلا عشان عايز يسافر اخر الاسبوع تاني وكان مفيش كلبه في البيت تعالي وهتباتي عندي النهارده اي رايك
انا :حاضر يا عمتو انا ليا كام نونه اصلا
عمتي:ضحكت بلبونه كدا . تمام يا بطه هستناكي
حصلت حبت مشاكل هنا في المنتدي بعدها علطول واغلبكو عارفينها يعني وبعدت انا واغلي شخص في حياتي
فجأه لقيت الدنيا اسودت في وشي كانت آخر امل ليا
قعدت اتكلم مع شخص م المنتدي فتره ومش مبطله عياط لحد ما خدت جرعه زياده من المهدئات بتاعتي وانا مش واخده بالي كنت خايفه ومش عارفه اهدي وكل شوبه اخد منها واغمي عليا
فوقت في المستشفي بعد شويه تعب
وابويا الي كلامو ذي السم والقرف وكلام العيله لقيت عمتي دي جايه ولابسه عبايه اسخن من بدلت الرقص قاعده وسطهم وبصالي ذي المحرومه وكلامها كلو تلميحات محدش بفهمو غيرنا حجات بتحب تعملها
روحوني وكانت العيله كلها موجوده تقريبا اغلب الي موجودين انا عملت معاهم علاقات قبل كدا كامله وغير كامله تحسيس وبوس وكدا
نرجع للهايجه الي بتموت دي
في نص القاعده كدا طلعت من اوضتي وفي زاويه كدا للاوضه بتاعتي ببقا الي نايم ع السرير شايف الي برا والي جوا مش شايفينو لقيتها بتنزل الكلوت بتاعها واخده واحده وتورهوني وهوا مبلول كأنها بتهيجيني اكتر بعد ما اتهزقت وطلع عيني كلام عمتي دي قالتلهم كفايه كدا عشان ترتاح شويه سيبوها بقا شويه وقعدت تعمل كدا لحد ما وافقو وطلعو قعدو في الصاله ومع اخر واحد طلع عملت انها بتنيمني وقامت طالعه شويه واتحججت انها خايفه عليا وانها هتبات النهارده وتمشي بكرة او بعده لما ابقا انا كويسه لقيتها دخلت الاوضه بعد ما اقنعتهم انها هتاخدني في حضنها وتفهم مني انا عملت كدا لي وتقفل الاوضه عشان انا خايفه منهم او الي حصل بسببهم ومحدش فيهم يعرف اني نيكاهم كلهم كلو فاكر انو الوحيد الي عمل كدا فا فكريني عملت كدا عشان الي عملو
لقيتها دخلت الاوضه وراحت علي دولابي علطول وقامت قالعه قدامي كانت من غير كلوت وقلعت البرا ورمتها عليا وبتقول اخص عليكي يا بطه عايزه تسبيني كدا لمين وطلعت قميص بيجامه من بجماتي ومش عارفه لبستها ازاي كانت ضيقه عليها اوووي اوي بجد وصدرها هيفجر القميص وطلعت هوت شورت راسم كل تفاصيلها كأنها مش لابسه وكل دا وانا قاعده وزبي علي اخر ما فيه خلاص هينفجر واتاكدت ان الباب مقفول وجت قعدت جنبي حطت وشي ما بين صدرها الكبير دا وبزازها حرفيا مخبييا وشي وانا من غير ما افكر فتحت القميص الي كان بيصرخ اصلا من بزازها لقيتهم نطو برا خت حلمتها في بوقي كأني محرومه وقعدت ارضع منها واقرصها في حلمتها التانيه وهيا بتمشي ايدها علي شعري وتضحك ضحكه لبوه مكتومه وتحاول تكتم الصرخه شويه ولما أشد تطلع لما خلاص هاجت ومعدتش قادره بدات تمصلي كأنها اول مره تشوف زب وتمص تمص بي آخرها وتلعب بي لسانها حوالين زبي وانا في دنيا تانيه حرفيا معنش عارفه انا فين م المتعه الي انا فيها مسكت شعرها وزقيت زبي جوة بوقها لحد زورها وهيا قاعده تخبط علي رجلي وانا في دنيا تانيه سبت راسها بصتلي كدا وضحكت و ماليه الدنيا رياله من بوقها وف كل حته ومغرقاني واحنا سرحانين كدا الباب بدا يخبط
دا اول جزء وكل دا تقريبا حصل النهارده لو عايزين اكمل الحكايه دي لو عجبتكو او احكي اي حكايات وتجارب تاني

شكر خاص لتالين الي فتحت عقلي ع التحرر @talinsex
أنا دلوقتي عايز أعرف بقيه العيله
 
يغني اكمل الجزء التاني ولا اجيب الحكايات م الاول
لأ أنا عايز بصراحه الحكايات من الاول وتعرفنى على كل الشخصيات
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هوا ك بدايا ف موفقا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%