NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة عمارة ٣٥

زعيم الليل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
23 فبراير 2024
المشاركات
19
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
199
نقاط
120
انا أسمي أحمد هحكيلكم قصة حصلت معايا بالفعل في ٢٠٢٢ .
أسكن في مساكن الظباط اللي في الحي العاشر انا شاب ٣١ سنة كنت متزوج وحالياً اعيش بمفردى اعشق ممارسة الجنس طولي ١٨٠ سم وجسمي وكتافي عريضة بسبب ممارسة الرياضة زبي طويل وتخين الي حد ما . وسيم الملامح بشهادة الستات اللي عرفتهم . من أول ما جيت سكنت في العمارة هنا لاحظت إن معظم العمارة ستات قاعدة لوحدها اللي عرفته بعد كدة إنهم متجوزين واجوازهم مش موجودة بصفة مستمرة . أول واحدة عرفتها من العمارة اسمها ندى ودى عرفتها بالصدفة لما كانت بتشترى حجات من السوبر ماركت وساعدتها في شيل الحجات فا سألتها ساكنة فين طلعت ساكنة في نفس عمارتي في الدور الرابع . واتعرفنا علي بعض اكتر ندى شغالة دكتورة تحاليل وجسمها فاااااااااجر بجد بزاز مرفوعة مدورة وحجمها يعتبر كبير بطنها مشدودة طيازها تهبل اي حد عاقل مدورة وكبيرة شفايفها منفوخة شوية تحسها بتناديك علشان تقطعها نظرة عينها الطبيعية تخلي زبك حديدة جوة بنطلونك . المهم وانا بوصلها اتعرفنا ببعض وفضلنا نتكلم عن قد إيه المنطقة مفيهاش حياة والجيران كل واحد في حاله وطلعت قدامي سلم العمارة وطيازها بتترج قدامي بقي عقلي طااااير وصممت اني انيكها وصلتها لحد باب شقتها واستاذنتها قالتلي لأ لازم تدخل تشرب حاجة قولتلها معلش ممكن حد من الأولاد يرجع من مدرسته . عندها ولدين في المرحلة الابتدائية. طمنتني ان محدش هيجي وفعلاً دخلت وسالتني تشرب إيه طلبت ليمون فا قالتلي دقيقة واحدة دخلت اوضتها غيرت وطلعت ملكة جماااال لابسة ترنج بيتي محزق علي كسمها كله فلقة كسها باينة منه وطيازها هتفرتك الترنج وبزازها بتترج جواه اكنها مش لابسة براه انا بصيتلها تنحت قالتلي إيه يا أحمد مالك قولتلها بصراحة انا لو اعرف إن ليا جارة بالجمال ده انا افضل في البيت علي طول منزلش قالتلي بجد ؟ يا خسارة بس جوزى علي طول سايبني قولتلها ده لو شغال وزير حتي مينفعش يسيب القمر ده . دخلت وراها المطبخ وبغازلها واتمتع بنظرى علي جسمها لحد ما زبي بقي زى الحديدة روحت مقرب من ودنها وزبي رشق في فلقة طيزها وقولتلها ما تيجي نخليه عسلك بدل الليمون راحت مغمضة عينها وعضت علي شفايفها واستسلمت بدون اي مقاومة تذكر وقالتلي أحمد انا ضعيفة اوى ومحرومة اوى اوى وخايفة اتعود عليك وتسيبني روحت حاضنها من ضهرها وقولتلها لا يمكن اسيب القمر ده ولفيت وشها ليا واندمجنا في بوسة ساخنة جدآ واكلنا شفايف بعض تقطيع ونزلت ايدى تقفيش في احلي بزاز وطلعتهم من الترنج ومديت ايدى علي كسها لقيته غرقان عسل ومش قادرة تقف شيلتها وهي في حضني ودخلنا علي اوضتها ونيمتها علي أول السرير وقلعتها الترنج من فوق مكنتش لابسة براه وفضلت ارضع في بزازها اوى وهي تتاأوه وتطلع احلي اهات مبينة حرمانها كله ونزلت بنطلون الترنج ومكنتش لابسة اندر وكسها مغرق البنطلون عسل فتحت رجلها وقعدت تلعب في كسها بايدها عقبال ما قلعت قميصي وبنطلوني وبقيت بالبوكسر روحت نازل لحس في كسها اللي مليان عسل ومنفوخ وهي في دنيا تانية وبتطلع احلي اهات فجأة راحت قامت منيماني علي السرير وفضلت تحسس بايدها علي زبي وأول ما شدت البوكسر وشافته شهقت من الخضة كأنها أول مرة تشوف زبر كبير راحت نزلت فيه مص ولا اجدع شرموطة ولحس بيضاني ودلعته اخر دلع روحت ساحبها عليا وخليتها تطلع تقعد فوق زبي واول ما دخل في كسها سمعت احلي اه في حياتي . صوتها بقي يهز اركان الاوضة وفضلت تطلع وتنزل عليه زى اللي راكبة حصان وهيجانها بجد جنني روحت قالبها وعملنا وضع الدوجي وبقيت ادخله في كسها من ورا جامد لحد ما قولتلها انا عايز افشخ الطيز دى قالتلي انا ملكك يا أحمد اعمل اللي تحبه فيا عشر طيزى . جيت ادخل زبي في طيزها بالراحة لقيت طيزها أصلا مفتوحة و متعودة عادى . ودخلت زبي كله في طيزها حسيت عنيها قلبت ابيض من الشهوة واهات عالية اوى . هيجتني اكتر واكتر لحد ما حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم جوة كسي اللي كان لسة عمال يجيب في عسلها . روحت مخرج زبي من طيزها وحشرته في كسها وقعدت انيك فيها لحد ما جيبت شلال لبن جوة كسها وهي ااااه ااااح سخنين اوى يا حبيبي وقومنا اخدنا دش سوا ولبست هدومي ونزلت شقتي فرحان باحلي نيكة عدت عليا . وده الجزء الاول من قصتي في عمارتي . مستني رأيكم.
 
انا أسمي أحمد هحكيلكم قصة حصلت معايا بالفعل في ٢٠٢٢ .
أسكن في مساكن الظباط اللي في الحي العاشر انا شاب ٣١ سنة كنت متزوج وحالياً اعيش بمفردى اعشق ممارسة الجنس طولي ١٨٠ سم وجسمي وكتافي عريضة بسبب ممارسة الرياضة زبي طويل وتخين الي حد ما . وسيم الملامح بشهادة الستات اللي عرفتهم . من أول ما جيت سكنت في العمارة هنا لاحظت إن معظم العمارة ستات قاعدة لوحدها اللي عرفته بعد كدة إنهم متجوزين واجوازهم مش موجودة بصفة مستمرة . أول واحدة عرفتها من العمارة اسمها ندى ودى عرفتها بالصدفة لما كانت بتشترى حجات من السوبر ماركت وساعدتها في شيل الحجات فا سألتها ساكنة فين طلعت ساكنة في نفس عمارتي في الدور الرابع . واتعرفنا علي بعض اكتر ندى شغالة دكتورة تحاليل وجسمها فاااااااااجر بجد بزاز مرفوعة مدورة وحجمها يعتبر كبير بطنها مشدودة طيازها تهبل اي حد عاقل مدورة وكبيرة شفايفها منفوخة شوية تحسها بتناديك علشان تقطعها نظرة عينها الطبيعية تخلي زبك حديدة جوة بنطلونك . المهم وانا بوصلها اتعرفنا ببعض وفضلنا نتكلم عن قد إيه المنطقة مفيهاش حياة والجيران كل واحد في حاله وطلعت قدامي سلم العمارة وطيازها بتترج قدامي بقي عقلي طااااير وصممت اني انيكها وصلتها لحد باب شقتها واستاذنتها قالتلي لأ لازم تدخل تشرب حاجة قولتلها معلش ممكن حد من الأولاد يرجع من مدرسته . عندها ولدين في المرحلة الابتدائية. طمنتني ان محدش هيجي وفعلاً دخلت وسالتني تشرب إيه طلبت ليمون فا قالتلي دقيقة واحدة دخلت اوضتها غيرت وطلعت ملكة جماااال لابسة ترنج بيتي محزق علي كسمها كله فلقة كسها باينة منه وطيازها هتفرتك الترنج وبزازها بتترج جواه اكنها مش لابسة براه انا بصيتلها تنحت قالتلي إيه يا أحمد مالك قولتلها بصراحة انا لو اعرف إن ليا جارة بالجمال ده انا افضل في البيت علي طول منزلش قالتلي بجد ؟ يا خسارة بس جوزى علي طول سايبني قولتلها ده لو شغال وزير حتي مينفعش يسيب القمر ده . دخلت وراها المطبخ وبغازلها واتمتع بنظرى علي جسمها لحد ما زبي بقي زى الحديدة روحت مقرب من ودنها وزبي رشق في فلقة طيزها وقولتلها ما تيجي نخليه عسلك بدل الليمون راحت مغمضة عينها وعضت علي شفايفها واستسلمت بدون اي مقاومة تذكر وقالتلي أحمد انا ضعيفة اوى ومحرومة اوى اوى وخايفة اتعود عليك وتسيبني روحت حاضنها من ضهرها وقولتلها لا يمكن اسيب القمر ده ولفيت وشها ليا واندمجنا في بوسة ساخنة جدآ واكلنا شفايف بعض تقطيع ونزلت ايدى تقفيش في احلي بزاز وطلعتهم من الترنج ومديت ايدى علي كسها لقيته غرقان عسل ومش قادرة تقف شيلتها وهي في حضني ودخلنا علي اوضتها ونيمتها علي أول السرير وقلعتها الترنج من فوق مكنتش لابسة براه وفضلت ارضع في بزازها اوى وهي تتاأوه وتطلع احلي اهات مبينة حرمانها كله ونزلت بنطلون الترنج ومكنتش لابسة اندر وكسها مغرق البنطلون عسل فتحت رجلها وقعدت تلعب في كسها بايدها عقبال ما قلعت قميصي وبنطلوني وبقيت بالبوكسر روحت نازل لحس في كسها اللي مليان عسل ومنفوخ وهي في دنيا تانية وبتطلع احلي اهات فجأة راحت قامت منيماني علي السرير وفضلت تحسس بايدها علي زبي وأول ما شدت البوكسر وشافته شهقت من الخضة كأنها أول مرة تشوف زبر كبير راحت نزلت فيه مص ولا اجدع شرموطة ولحس بيضاني ودلعته اخر دلع روحت ساحبها عليا وخليتها تطلع تقعد فوق زبي واول ما دخل في كسها سمعت احلي اه في حياتي . صوتها بقي يهز اركان الاوضة وفضلت تطلع وتنزل عليه زى اللي راكبة حصان وهيجانها بجد جنني روحت قالبها وعملنا وضع الدوجي وبقيت ادخله في كسها من ورا جامد لحد ما قولتلها انا عايز افشخ الطيز دى قالتلي انا ملكك يا أحمد اعمل اللي تحبه فيا عشر طيزى . جيت ادخل زبي في طيزها بالراحة لقيت طيزها أصلا مفتوحة و متعودة عادى . ودخلت زبي كله في طيزها حسيت عنيها قلبت ابيض من الشهوة واهات عالية اوى . هيجتني اكتر واكتر لحد ما حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم جوة كسي اللي كان لسة عمال يجيب في عسلها . روحت مخرج زبي من طيزها وحشرته في كسها وقعدت انيك فيها لحد ما جيبت شلال لبن جوة كسها وهي ااااه ااااح سخنين اوى يا حبيبي وقومنا اخدنا دش سوا ولبست هدومي ونزلت شقتي فرحان باحلي نيكة عدت عليا . وده الجزء الاول من قصتي في عمارتي . مستني رأيكم.
استمر
فى انتظار القادم
 
انا أسمي أحمد هحكيلكم قصة حصلت معايا بالفعل في ٢٠٢٢ .
أسكن في مساكن الظباط اللي في الحي العاشر انا شاب ٣١ سنة كنت متزوج وحالياً اعيش بمفردى اعشق ممارسة الجنس طولي ١٨٠ سم وجسمي وكتافي عريضة بسبب ممارسة الرياضة زبي طويل وتخين الي حد ما . وسيم الملامح بشهادة الستات اللي عرفتهم . من أول ما جيت سكنت في العمارة هنا لاحظت إن معظم العمارة ستات قاعدة لوحدها اللي عرفته بعد كدة إنهم متجوزين واجوازهم مش موجودة بصفة مستمرة . أول واحدة عرفتها من العمارة اسمها ندى ودى عرفتها بالصدفة لما كانت بتشترى حجات من السوبر ماركت وساعدتها في شيل الحجات فا سألتها ساكنة فين طلعت ساكنة في نفس عمارتي في الدور الرابع . واتعرفنا علي بعض اكتر ندى شغالة دكتورة تحاليل وجسمها فاااااااااجر بجد بزاز مرفوعة مدورة وحجمها يعتبر كبير بطنها مشدودة طيازها تهبل اي حد عاقل مدورة وكبيرة شفايفها منفوخة شوية تحسها بتناديك علشان تقطعها نظرة عينها الطبيعية تخلي زبك حديدة جوة بنطلونك . المهم وانا بوصلها اتعرفنا ببعض وفضلنا نتكلم عن قد إيه المنطقة مفيهاش حياة والجيران كل واحد في حاله وطلعت قدامي سلم العمارة وطيازها بتترج قدامي بقي عقلي طااااير وصممت اني انيكها وصلتها لحد باب شقتها واستاذنتها قالتلي لأ لازم تدخل تشرب حاجة قولتلها معلش ممكن حد من الأولاد يرجع من مدرسته . عندها ولدين في المرحلة الابتدائية. طمنتني ان محدش هيجي وفعلاً دخلت وسالتني تشرب إيه طلبت ليمون فا قالتلي دقيقة واحدة دخلت اوضتها غيرت وطلعت ملكة جماااال لابسة ترنج بيتي محزق علي كسمها كله فلقة كسها باينة منه وطيازها هتفرتك الترنج وبزازها بتترج جواه اكنها مش لابسة براه انا بصيتلها تنحت قالتلي إيه يا أحمد مالك قولتلها بصراحة انا لو اعرف إن ليا جارة بالجمال ده انا افضل في البيت علي طول منزلش قالتلي بجد ؟ يا خسارة بس جوزى علي طول سايبني قولتلها ده لو شغال وزير حتي مينفعش يسيب القمر ده . دخلت وراها المطبخ وبغازلها واتمتع بنظرى علي جسمها لحد ما زبي بقي زى الحديدة روحت مقرب من ودنها وزبي رشق في فلقة طيزها وقولتلها ما تيجي نخليه عسلك بدل الليمون راحت مغمضة عينها وعضت علي شفايفها واستسلمت بدون اي مقاومة تذكر وقالتلي أحمد انا ضعيفة اوى ومحرومة اوى اوى وخايفة اتعود عليك وتسيبني روحت حاضنها من ضهرها وقولتلها لا يمكن اسيب القمر ده ولفيت وشها ليا واندمجنا في بوسة ساخنة جدآ واكلنا شفايف بعض تقطيع ونزلت ايدى تقفيش في احلي بزاز وطلعتهم من الترنج ومديت ايدى علي كسها لقيته غرقان عسل ومش قادرة تقف شيلتها وهي في حضني ودخلنا علي اوضتها ونيمتها علي أول السرير وقلعتها الترنج من فوق مكنتش لابسة براه وفضلت ارضع في بزازها اوى وهي تتاأوه وتطلع احلي اهات مبينة حرمانها كله ونزلت بنطلون الترنج ومكنتش لابسة اندر وكسها مغرق البنطلون عسل فتحت رجلها وقعدت تلعب في كسها بايدها عقبال ما قلعت قميصي وبنطلوني وبقيت بالبوكسر روحت نازل لحس في كسها اللي مليان عسل ومنفوخ وهي في دنيا تانية وبتطلع احلي اهات فجأة راحت قامت منيماني علي السرير وفضلت تحسس بايدها علي زبي وأول ما شدت البوكسر وشافته شهقت من الخضة كأنها أول مرة تشوف زبر كبير راحت نزلت فيه مص ولا اجدع شرموطة ولحس بيضاني ودلعته اخر دلع روحت ساحبها عليا وخليتها تطلع تقعد فوق زبي واول ما دخل في كسها سمعت احلي اه في حياتي . صوتها بقي يهز اركان الاوضة وفضلت تطلع وتنزل عليه زى اللي راكبة حصان وهيجانها بجد جنني روحت قالبها وعملنا وضع الدوجي وبقيت ادخله في كسها من ورا جامد لحد ما قولتلها انا عايز افشخ الطيز دى قالتلي انا ملكك يا أحمد اعمل اللي تحبه فيا عشر طيزى . جيت ادخل زبي في طيزها بالراحة لقيت طيزها أصلا مفتوحة و متعودة عادى . ودخلت زبي كله في طيزها حسيت عنيها قلبت ابيض من الشهوة واهات عالية اوى . هيجتني اكتر واكتر لحد ما حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم جوة كسي اللي كان لسة عمال يجيب في عسلها . روحت مخرج زبي من طيزها وحشرته في كسها وقعدت انيك فيها لحد ما جيبت شلال لبن جوة كسها وهي ااااه ااااح سخنين اوى يا حبيبي وقومنا اخدنا دش سوا ولبست هدومي ونزلت شقتي فرحان باحلي نيكة عدت عليا . وده الجزء الاول من قصتي في عمارتي . مستني رأيكم.
كمل يا برنس وما تتأخر بالجزء الجديد
 
انا أسمي أحمد هحكيلكم قصة حصلت معايا بالفعل في ٢٠٢٢ .
أسكن في مساكن الظباط اللي في الحي العاشر انا شاب ٣١ سنة كنت متزوج وحالياً اعيش بمفردى اعشق ممارسة الجنس طولي ١٨٠ سم وجسمي وكتافي عريضة بسبب ممارسة الرياضة زبي طويل وتخين الي حد ما . وسيم الملامح بشهادة الستات اللي عرفتهم . من أول ما جيت سكنت في العمارة هنا لاحظت إن معظم العمارة ستات قاعدة لوحدها اللي عرفته بعد كدة إنهم متجوزين واجوازهم مش موجودة بصفة مستمرة . أول واحدة عرفتها من العمارة اسمها ندى ودى عرفتها بالصدفة لما كانت بتشترى حجات من السوبر ماركت وساعدتها في شيل الحجات فا سألتها ساكنة فين طلعت ساكنة في نفس عمارتي في الدور الرابع . واتعرفنا علي بعض اكتر ندى شغالة دكتورة تحاليل وجسمها فاااااااااجر بجد بزاز مرفوعة مدورة وحجمها يعتبر كبير بطنها مشدودة طيازها تهبل اي حد عاقل مدورة وكبيرة شفايفها منفوخة شوية تحسها بتناديك علشان تقطعها نظرة عينها الطبيعية تخلي زبك حديدة جوة بنطلونك . المهم وانا بوصلها اتعرفنا ببعض وفضلنا نتكلم عن قد إيه المنطقة مفيهاش حياة والجيران كل واحد في حاله وطلعت قدامي سلم العمارة وطيازها بتترج قدامي بقي عقلي طااااير وصممت اني انيكها وصلتها لحد باب شقتها واستاذنتها قالتلي لأ لازم تدخل تشرب حاجة قولتلها معلش ممكن حد من الأولاد يرجع من مدرسته . عندها ولدين في المرحلة الابتدائية. طمنتني ان محدش هيجي وفعلاً دخلت وسالتني تشرب إيه طلبت ليمون فا قالتلي دقيقة واحدة دخلت اوضتها غيرت وطلعت ملكة جماااال لابسة ترنج بيتي محزق علي كسمها كله فلقة كسها باينة منه وطيازها هتفرتك الترنج وبزازها بتترج جواه اكنها مش لابسة براه انا بصيتلها تنحت قالتلي إيه يا أحمد مالك قولتلها بصراحة انا لو اعرف إن ليا جارة بالجمال ده انا افضل في البيت علي طول منزلش قالتلي بجد ؟ يا خسارة بس جوزى علي طول سايبني قولتلها ده لو شغال وزير حتي مينفعش يسيب القمر ده . دخلت وراها المطبخ وبغازلها واتمتع بنظرى علي جسمها لحد ما زبي بقي زى الحديدة روحت مقرب من ودنها وزبي رشق في فلقة طيزها وقولتلها ما تيجي نخليه عسلك بدل الليمون راحت مغمضة عينها وعضت علي شفايفها واستسلمت بدون اي مقاومة تذكر وقالتلي أحمد انا ضعيفة اوى ومحرومة اوى اوى وخايفة اتعود عليك وتسيبني روحت حاضنها من ضهرها وقولتلها لا يمكن اسيب القمر ده ولفيت وشها ليا واندمجنا في بوسة ساخنة جدآ واكلنا شفايف بعض تقطيع ونزلت ايدى تقفيش في احلي بزاز وطلعتهم من الترنج ومديت ايدى علي كسها لقيته غرقان عسل ومش قادرة تقف شيلتها وهي في حضني ودخلنا علي اوضتها ونيمتها علي أول السرير وقلعتها الترنج من فوق مكنتش لابسة براه وفضلت ارضع في بزازها اوى وهي تتاأوه وتطلع احلي اهات مبينة حرمانها كله ونزلت بنطلون الترنج ومكنتش لابسة اندر وكسها مغرق البنطلون عسل فتحت رجلها وقعدت تلعب في كسها بايدها عقبال ما قلعت قميصي وبنطلوني وبقيت بالبوكسر روحت نازل لحس في كسها اللي مليان عسل ومنفوخ وهي في دنيا تانية وبتطلع احلي اهات فجأة راحت قامت منيماني علي السرير وفضلت تحسس بايدها علي زبي وأول ما شدت البوكسر وشافته شهقت من الخضة كأنها أول مرة تشوف زبر كبير راحت نزلت فيه مص ولا اجدع شرموطة ولحس بيضاني ودلعته اخر دلع روحت ساحبها عليا وخليتها تطلع تقعد فوق زبي واول ما دخل في كسها سمعت احلي اه في حياتي . صوتها بقي يهز اركان الاوضة وفضلت تطلع وتنزل عليه زى اللي راكبة حصان وهيجانها بجد جنني روحت قالبها وعملنا وضع الدوجي وبقيت ادخله في كسها من ورا جامد لحد ما قولتلها انا عايز افشخ الطيز دى قالتلي انا ملكك يا أحمد اعمل اللي تحبه فيا عشر طيزى . جيت ادخل زبي في طيزها بالراحة لقيت طيزها أصلا مفتوحة و متعودة عادى . ودخلت زبي كله في طيزها حسيت عنيها قلبت ابيض من الشهوة واهات عالية اوى . هيجتني اكتر واكتر لحد ما حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم جوة كسي اللي كان لسة عمال يجيب في عسلها . روحت مخرج زبي من طيزها وحشرته في كسها وقعدت انيك فيها لحد ما جيبت شلال لبن جوة كسها وهي ااااه ااااح سخنين اوى يا حبيبي وقومنا اخدنا دش سوا ولبست هدومي ونزلت شقتي فرحان باحلي نيكة عدت عليا . وده الجزء الاول من قصتي في عمارتي . مستني رأيكم.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%