NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة عائلة ميم ـ حتي الجزء الثامن 10/1/2026 ( المشاهدين 141)

Ma1ek

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
3 مايو 2022
المشاركات
30
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
124
نقاط
470
عائلة ميم
تمهيد:

انا مازن عايش في اسكندريه مع أمي وأخواتي البنات

مازن 18 سنة في تانية ثانوي ملامحي حلوة و ومهتم بجسمي و بلبسي طولي 180 ووزني 78 فقريب من الوزن المثالي

مليكة (أمي) 43 سنة دكتورة ***** بس شكلها حلو واللي يشوفها يقول عليها 30 بالكتير

ميرنا (أختي) 23 سنة في كلية حاسبات. حلوة ومربربة بس لبسها كله واسع واهم حاجة عندها مذاكرتها وبتطلع من الأوائل دايما وأي حاجة في الكمبيوتر بتعرف تعملها

مريم (اختي) 20 سنة في كلية علوم. دي بقي عكس ميرنا في كل حاجه مش مهتمة بالمذاكرة بتاعتها ومركزة في أي حاجه غير المذاكرة

ملك (أختي التؤام) معايا في المدرسة ودي أحلى واحدة في اخواتى عاملة زي بتوع الافلام الأجنبي بيضاء وبزازها و طيازها مظبوطين عليها

مي (اختي الصغيرة) 16 سنة في تالتة اعدادى. مع إنها أصغر واحدة في اخواتى بس لو متعرفناش تقول عليها أكبر واحدة فيهم بزازها كبار ولو حاولت تمسكهم مش هتعرف

بابا كان مدير شركة كبيرة اوي بس اتوفي في حادث عربية وأنا عندي 5 سنين وسايلنا فلوس كتير ومعارف اكتر. العمارة اللي ساكنين فيها دي بتاعتنا العمارة عبارة عن 10 أدوار كل دور شقتين واحدة كبيرة ودي اللي بيأجرها عائلات والشقة التانية صغير بتكون لو عريس وعروسة لسه متجوزين جداد او لو في طلاب جايين يدرسوا هنا. الشثث بنأجرهم بالسنة وساعات بيكون في شقة او اتنين مش متأجرين. إحنا ساكنين في الدور الاخير بس واخدين الشقتين لينا عايشين في شقة والشقة اللي قدامنا فاضية علشان لو حد حب بيذاكر عيد عن دوشة البيت او لو حد من قرايبنا جيه يزورنا. خالي ساكن معانا في نفس العمارة في الدور الأول وخالي كان لواء في الجيش بس هو دلوقتي علي المعاش هو متجوز طنط سارة (48 سنة) وعنده 4 أولاد (عماد - مهند - حلا - سما) عماد و مهند دكاترة وبيشتغلوا عماد متجوز روان وساكن في شقة قريبة مننا ومهند خاطب سلمي وفرحهم على الأبواب. حلا مع مريم في علوم وسما معايا أنا وملك في نفس المدرسة. خالي هو اللي ماسك العمارة وبيشوف السكان وطلبتهم وكل حاجة وأول كل شهر بيلم الايجارات ويديهالنا. انا علاقتي بالعمارة اني معايا اكسيسس لكاميرات المراقبة علشان خالي ملوش في التكنولوجيا.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الأول:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
كنا تالت أسبوع في الدراسة. اليوم كان بادئ عادي روحت المدرسة وكان عندي درسين بعدها والمفروض بتغدي أنا وملك وسما بره وبنروح على المغرب بس أنا اليوم ده نسيت اخد حاجات الدرس فقولت لملك وسما يسبقوا وأنا هروح أجيب الحاجة واحصلهم. انا كنت بذاكر في الشقة الفاضية ف روحت كنت مستعجل فدخلت علطول من غير ما اخبط وعامل حسابي ان مفيش حد جوه بس اول ما فتحت الباب لقيت ميرنا قاعدة في الصالة ملط مشغلة فيديو سكس علي شاشة الصالة وبتضرب سبعة ونص. أنا اتصدمت لما شوفتها واتسمرت مكاني بالذات علشان دي ميرنا (أنا كنت عارف ان مريم بتضرب سبعة ونص) هي مأخدتش بالها مني غير بعد دقيقين ولا حاجه واول ما شافتني اتخضت وجرت علي اوضتها أنا فوقت ساعتها وروحت جري علي الاوضة بتاعتي اخدت الحاجات ووانا نازل سمعتها بتنادي عليا بصيت لقيتها لابسة اسدال بس باين إنه كان علي اللحم وبزازها كانت متحددة وحلمتها واقفة وعرقانة جامد

انا: إيه

ميرنا : تعالي عاوزه أتكلم معاك

انا: عندي درس ومستعجل

ميرنا : معلش مش هاخد دقيقة

روحت قعدت على الكنبة

ميرنا : انا عارفه انك مصدوم دلوقتي و......

هي قعدت تقول كلام عن ان كل إللي في سنها بيعملوا كده وبتاع بس انا كنت مركز مع بزازها ومكنتش مركز معاها كنت بقول تمام و بشاور ب راسي ايوه وخلاص لحد ما قالت

ميرنا: انت شكلك مش مركز معايا

انا: قصدك إيه

بصيت بعينها علي زبي اللي كان واقف متصلب في البنطلون أنا اتكسفت ووشي بدأ يحمر وجيت وحاولت ادريه بشنطتي

ميرنا: بتداريه ليه

انا: اا...

ميرنا: هو انت شايفني حلوة؟

برضه مرديتش وبحاول ابص في أي حتة في الشقة غير عينيها

ميرنا: انا مش هفضل أكلم نفسي كده كتير. انا هخش أجيبلك مايه تبل ريقك وانزل الحق درسك ولما تيجي بليل نبقي نتكلم

قامت جابتلي مايه شربتها وطلعت روحت علي الدرس علطول وصورة ميرنا وهي عريانة وبتضرب سبعة ونص مش راضية تسيبني. انا علاقتي بميرنا مش حلوة تقريبا مش بنتكلم ومعرفش عنها حاجة ولا اعرف شخصيتها بس الكلام بيننا بيتقفل بسرعة ومفيش مواضيع بينا. المهم روحت الدرسين مفهمتش منهم حاجة وكنت طول اليوم سرحان وروحنا مطعم علشان نتغدي قبل ما نروح

سما: مالك سرحان فيه إيه ؟

ملك: تلاقيه سرحان في البنت الجديدة

سما: قصدك شهد؟

ملك: أيوه. من أول الدراسة ما بدأت وهو عينه عليها وكانت غايبة النهاردة فتلاقيه بيفكر فيها

انا مكنتش مركز معاهم بس لقطت كلمة شهد وانا فعلا كنت معجب بيها وكنت بحاول ألاقي طريقة أتعرف عليها

شهد (شعرها قصير وشكلها زي الاجانب وجسمها عود فرنساوي بزازها صغيرين شوية بس لايقين عليها) هي بنت مدرسة الماث الجديدة وامها هي اللي خلتها تحول السنة دي معانا علشان نكون تحت عنيها والمدرسة هنا احسن. أبوها متوفي بقاله فتره وامها مرضيتش تتجوز علشان تهتم بتربيتها

انا: اه صحيح هي مجاتش ليه النهاردة؟

ملك بتضحك : شوفتي مش قولتلك. ده محدش يعرفه زيي

سما بتضحك : معاكي حق

انا: أنجزوا

ملك: مالك في إيه. النهاردة كانت مسابقة السباحة علي مستوي المحافظة وهي راحت مع فريق المدرسة واخدت مركز هي وعمر صاحبك كمام

انا: اه صح أنا مكلمتش عمر النهاردة

قومت اتصلت ب عمر ولقيته أخد مركز أولي رجال وشهد مركز أول سيدات ورجعت كان الاكل جهز. خلصنا اكل وكان في كلام كتير بين ملك وسما انا مكنتش مركز فيه. وإحنا مروحين قالوا عاوزين نتمشى شوية فو إحنا ماشيين ملك وسما قدام وأنا وراهم لقيت واحد جاي من ورا خبطني فوقعت علي ملك وزبي على طيزها وبين الفلقتين وكان واقف نص وقفة علشان كنت بفكر في ميرنا بس قومت نفسي بسرعة وروحت علشان اتخانق معاع الراجل لقيته بتأسف انه مكنش واخد باله ومعلش وبتاع وكان راجل عجوز فسيبتخ وروحت اتطمن علي ملك لقيتها تمام قامت نفضت التراب اللي عليها وكان وشها محمر سيكا من الكسوف وقالت كفاية كده وناخد تاكسي. وإحنا في التاكسي دماغي كانت بتفكر في الموقف اللي لسه حاصل ولقيت أمي بتتصل بيا بتقولي مي عند صاحبتها روح وصلها علشان متجيش لوحدها قولتها ماشي. قولت للسواق ينزلني علي جمب واديته حسابه وكلمت مي أخدت العنوان وروحت اتصلت عليها نزلتلي وإحنا ماشيين في اتنين كانوا ماشيين جنبنا بيبصوا علي مي وعمالين يتكلموا على بزازها وأنا بدأت أركز مع بزازها وانهم كبار فعلا مع إنها لسه صغيرة ولاحظت إنهم بيترجوا كتير وقعدت طول الطريق لا إراديا أفكر في شكلها وهي ملط وخبطت فيها كوعى كذا مرة علي اساس انه بالغلط لحد ما روحنا. دخلت البيت واخدت دوش وروحت علي اوضتى لقيت مريم داخلة عليا بتقولي ان عندها امتحان ماث اونلاين وعاوزاني أساعدها علشان دي اكتر مادة أنا شاطر فيها وافقت ادتني اللاب بتاعها وقفلت واتساب ويب علشان كانت فاتحها وقعدت على المكتب وهي راحت قعدت علي السرير وانا بحل تليفونها رن قالت ثواني وجاية وطلعت تتكلم في البلكونه أنا إستغربت الموضوع وقررت إني افتح الواتساب بتاعها من الاب لقيت اخر شاتين لحلا وواحد اسمه أمجد. حلا كانت باعتها رسالة بتقول أكيد بتهزري فتحت الشات لقيت آخر رسالة ل مريم بتقولها إنها بعتت لامجد الصور كلها وبعد كده رد حلا فتحت شات أمجد لقيت مريم باعته 10 صور ليها بكذا وضعية ب قميص نوم مبين اكتر من اللي مخبيين وكان في صورة ملط معرفش ليه فرودت الصور ليا وعملت ديليت فور مي من عند مريم وقفلت الواتس وكملت حل هي دخلت لقيتني بسلم الإجابة قالتلي شكرا واخدت اللاب ومشيت. فتحت التليفون وشوفت الصور بتاعة مريم وكانت الصور بنت متناكة تهييج الجبل قعدت اقلب فيهم كلهم واركز فيهم. انا متعود انها بتلبس لبس خفيف في البيت بس مكنتش بفكر بزبي. فضلت اقلب في الصور لحد ما زبي وقف. فجاءة باب الاوضة اتفتح وميرنا دخلت فقفلت التليفون بسرعة وقولتها

انا: مش تخبطي للأول

ميرنا: انت مخبطتش الصبح

أنا: دي غير دي

ميرنا: ليه بقي

انا: علش.... انجزى قولي عاوزة إيه وامشي

قفلت الباب ودخلت قعدت جمبي علي السرير انا اتحركت علشان اخبي زبي اللي كان باين انه واقف بس معرفتش وفضل باين

ميرنا: انت قولت حاجة لملك

انا: حاجة زي إيه

ميرنا: حكيتلها حاجة من اللي حصلت

انا: لا.. و بتسألي ليه

ميرنا: علشان هي من ساعة ما جت وهي مش علي بعضها وبترد علي قد الكلمة ونامت من غير ما تتعشي

انا: تلاقيها تعبانة من اليوم بس مفيش حاجة

وانا في دماغي بفكر ان أكيد ده بسبب اللي حصل الصبح بينا وان ملك اكيد محصلش معاها حاجة زي كده قبل كده

ميرنا: طب انت بتفكر في اللي حصل الصبح ؟

انا: لا

ميرنا: طب داري زبك اللي فضحك ده

انا: انا عندي سؤال

ميرنا:اسأل

أنا: بتعملي كده بقالك قد ايه؟

ميرنا: بقالي 6 سنين وانت؟

انا: انا ايه؟

ميرنا: بتضرب عشرة بقالك قد ايه؟

انا: لا مش بعمل كده

ميرنا: انا بكلمك بصراحة فبلاش تكدب عليا

انا: بقالي 3 سنين

ميرنا: ايوه كده خلينا صرحة مع بعض

انا: انتي كنت متأكدة ليه اني بعملها؟

ميرنا: علشان ال search history بتاع لابك معايا وكان باين انك بتشوف سكس كتير

انا: معاكي بيعمل ايه؟

ميرنا: كان عندي فضول اشوفك انت واخواتك بتعملوا ايه علي النت

انا: انتي مراقبة البيت كله بقي

ميرنا: مش براقبكم يعني

انا: بتشوفي ال search بتاع ملك؟

ميرنا: ايوه

انا: لقيت فيه حاجة خليتك تشكي اني قولتلها؟

ميرنا: ايوه. ثانية هجيب التليفون

راحت اوضتها جابت اللاب وشاورتلي اوسعلها مكان وقعدت جمبي تحت البطانية وقتحت ابليكشن بايقونة غريبة لقيت اسامي البيت كله واسامي معرفهاش ولقيت اسم امجد بس قولت مش اسالها دلوقتي وداست علي ملك فتحلها قايمة تانية اختارت منها search history وورتني ان ملك دورت عن لو حصل موقف جنسي بين اخ واخته هيأثر علي علاقتهم لقيتيني بتكلم من غير ما اخد بالي

انا: هي مفكرة ان ده موقف جنسي

ميرنا: ايه

انا: متشغليش بالك

ميرنا: طب كده

ملامحها قلبت وقفلت اللاب وقامت من جمبي ومسكتها من ايديها قولتلها

انا: استني هقولك خلاص

ميرنا: قول

حكيتلها اللي حصل النهاردة وحسيت انها حست بسعادة لما عرفت وابتسمت ابتسامة خفيفة ورجعت مكانها وفتحت اللاب ولقيت ان ملك دخلت من موقع للتاني لحد ما فتحت بورن اخوات

انا: ده كله يطلع من ملك

ميرنا: ده اول مرة ملك تفتح بورن

انا: عرفتي ازاي

ميرنا: انا مخلية ان لو حد فتح اي موقع بورن يجيبلي نوتفكشين

فتحت قسم النوتفكشين وورتني ان حلا بنت خالي فاتحة فيديو ليزبيان

ميرنا: تحب تتفرج؟

انا سكت كنت هايج من الفكرة بس كنت مكسوف من ميرنا فسكت فلقيت ميرنا ضحكت وفتحت برنامج تاني وداست علي حلا ف شاشة تليفون حلا بقيت مفتوحة والفيديو كان لسه في اوله

ميرنا: معاك سماعات؟

انا: في درج المكتب

فتحت درج المكتب وهي قاعدة علشان المكتب جمبي السرير وشغلت السماعات ووصلته ب اللاب بتاعها وادتني سماعة وهي اخدت التانية وبدانا نتفرج وكان باين عليا اني متوتر ومش واخد راحتي عكس ميرنا اللي اندمجت علطول مع الفيديو وحطت ايديها علي كسها وبدأت تحركها وبعد شوية لقيتها حطت ايديها علي بتاعي

انا: بتعملي ايه

ميرنا: لقيت مش بتعمل حاجة ف حبيت اساعدك

انا: لا سيبيني انا تمام كده

ميرنا: مش ناوي تفكها بقي. انت النهاردة شوفت 2 من اخواتك ملط وحطيت زبك علي طيز التالتة

انا: ايه اللي شوفت 2 ملط

ميرنا: رجعنا لشغل الاستعباط تاني. مش انت شوفت الصور اللي مريم بعتتها لامجد

انا: مراقبة الواتس كمان

ميرنا بباتسامة: ايوه. اسرارك كلها معايا

انا: علشان كده دخلتي عليا دلوقتي

ميرنا بنفس الابتسامة: ايوه

الفيديو لسه شغال وميرنا بتلعب في زبي. انا بعد ما عرفت انها عارفة كل حاجة حسيت ان الحاجز بيني وبينها اتكسر وحطيت ايدي علي كسها لقيتها ضحكت بشرمطة

ميرنا: ايوه كده اشتغل معايا. كفاية علي حلا لحد كده

قفلت البرنامج وفتحت فيديو من علي اللاب لاتنين اخوات ودخلت ايديها تحت البنطلون ومسكت زبي وبقت بتعملي هاندجوب وف فانا سيبتها وركزت علي الفيديو وفضلنا حوالي 10 دقايق لحد ما جبتهم

ميرنا: انا بعمل هاندجوب احسن ولا نور (نور دي الاكس بتاعتي)

انا: كل واحدة فيكم ليها احساس مختلف

لقيت الباب بيخبط وماما بتنادي علشان العشاء قولنا ماشي. ميرنا طلعت ايديها من البوكسر ومسحت اللبن اللي علي ايديها

ميرنا بتغمز: كده انا ليا عندك مرة

ميرنا فتحت الباب وطلعت وانا قاعد مش متخيل اللي حصل. فضلت كده لحد ما مي جات

مي: يلا علشان الأكل هيبرد

انا كنت لسه سرحان ف مرديتش فجات هزتني

مي: مالك في ايه؟

انا: لا مفيش حاجة

مي: لا في. انت سرحان طول اليوم ومش مركز في حاجة

انا اكيد مش هقولها ان اختي لسه عاملالي هاندجوب واني كنت بفكر فيها ملط

انا: بحب وغمزتلها

مي بابتسامة : مين سعيدة الحظ

قومت من علي السرير ومسكت ايديها بوستها (متعود اعمل معاها الحركة دي من وهي صغيرة)

انا: انتي سعيدة الحظ

حسيت انها فرحت فاخدتها في حضني وحسيت ببزازها وزبي بدأ يقف وبقي يلمس كسها من تحت بس هي ملاحظتش ولاول مرة اطول في الحضن معاها وقعدت اتخيل اني بلعب فيهم

لقيت ميرنا جاية من بره

ميرنا: مش ناويين تاكلوا

انا ومي: جايين

ميرنا: ملناش حتة من الحنان ده ولا ايه

انا: لا. الحنان كله ل مي

مي: وانا حناني كله هيروح لميزو وطلعت لسانها ل ميرنا

ميرنا: طب يلا انجزونا

سبت مي وسبقتنا علي بره

ميرنا: كده 4 من 4 يا حنين

انا: طب اقفلي الباب علشان اغير

ميرنا: انت زبك مش بينام يبني

انا: هو كده اعمل ايه

ميرنا: اوعي تكون بتفكر في مي

انا: لا مستحييل

ميرنا: طب يالا وابقي غير بعدين

انا: هغير البوكسر بس

ميرنا: انت حضنت اختك بيه تعالي كل معانا الاكل هيبرد

سمعت كلامها وطلعنا لقيت ماما ومريم ومي قاعدين

انا: ملك فين

ماما: بتقول انها شبعانة

انا: انا هروح اشوفها

روحت اوضة ملك خبطت عليها ودخلت لقيتها قاعدة بتذاكر

انا: مش هتكلي ليه

ملك: مش عايزة اكل

انا: انا مش هاكل من غيرك

ملك: لا علشان خاطري. كل انت وانا لو جعت هعمل اكل

انا قفلت الباب وقعدت علي السرير

ملك: متزعلنيش بقي يا ميزو

انا: مش هتحرك من غيرك

ملك: يوووه بقي

وقامت من علي المكتب لقيتها حاطه بلاستر علي دراعها

انا: ايه البلاستر ده

ملك: ده خدش بسيط من الوقعة بتاعة النهاردة ماما طهرته وحطت البلاستر

انا: طب تعالي ناكل

ملك طلعت قبلي وطيزها كانت عمالة تترقص قدامي وعيني بتترقص معاهم . طلعنا لقيناهم بدأوا اكل قعدنا ناكل وانا باكل كنت مركز في بزاز اخواتي لحد ما خلصنا اكل انا لاحظت ان ملك تقريبا مكالتش وكل واحد راح علي اوضته وانا دخلت علي ملك الاوضة

انا: ملوكتي كنت عاوز اكلمك في موضوع الوقعة

ملك اتوترت: تتكلم في ايه

انا: انا لما وقعت عليكي جزء مني جيه علي جزء منك لمسك

ملك وشها احمر وبصيت في الارض

انا: هو ده اللي خلاكي متكليش كويس

ملك فضلت باصة في الارض

انا: twin truth؟ (ديه كلمة متقفين نقولها لعبض لما نكون هنتكلم جد علشان احنا مش متعودين نخبي حاجة عن بعض)

ملك: هنتكلم خلاص

انا: انتي فكرتي في حاجة النهاردة

ملك: اه

انا: فكرتي في ايه؟

ملك: فكرت فيك بس مش زي اخويا

انا: بس؟

ملك: وفتحت فيديو لاتنين اخوات

انا: فيديو ايه

ملك سكتت مرديتش

انا: فهمت. طب احساسك كان ايه

ملك: معرفش بس الاحساس كان غريب وحسيت بماية تحت ولقيت نفسي بحط ايدي

انا: ده طبيعي بس ده غلط

ملك: اشمعنا انت بتتفرج (عملت معايا نفس الكلمة قبل كده)

انا: الموضوع ده زي الادمان واللي بيبدأ مش بيعرف يبطل وانا عاوزك متبدأيش فيه

ملك: طب لو انا عاوزه

انا: صدقيني انتي مش عاوزة تخشي السكة دي

ملك: حاضر

انا: اوعديني انك مش هتتفرجي علي حاجة تاني

ملك: وعد

انا: احلي ملوكة

ملك: ينفع اسالك سؤال

انا: ايوه طبعا

ملك: هو كان واقف ليه

انا بضحكه: لا هو مكانش وقف لما بيقف بيكون اكبر

ملك: زي دلوقتي؟

انا مكنتش واخد بالي انه وقف من كلامنا

انا: ايوه

ملك: ينفع اشوفه؟

انا: لا

ملك: بليز يا ميزو

انا: لا يا لوكة

ملك: لو موريتنيش هفتح ابص علي النت

انا: والوعد ؟

ملك: انا هشوف صور بس مش هفتح فيديوهات

انا: هي بتبدأ كده وبعد كده بتخشي علي فيديوهات

ملك: لو موريتنيش هخش

انا: موافق بس بشرط

ملك: اشرط زي ما انت عاوز

انا: اي حاجة عاوزة تعرفيها عن الموضوع ده تسأليني انا ومتفتحيش النت

ملك: موافقة

انا وقفت قدامها ونزلت البنطلون والبوكسر وزبي نطر قدامي ملك بصت شوية وعضت علي لسانها من غبر ما تاخد بالها

ملك: هو ليه مختلف عن اللي في الفيديو؟

انا: كل واحد بيكون ليه شكل في الكبير والصغير والمعووج واللي باصص لفوق واللي باصص لتحت

ملك: انت بتاعك كبير؟

انا: فوق المتوسط

ملك: هو كام سانتي

انا: 18 سنتي

ملك: هو ايه الحاجة الملزقة اللي عليه ده (اللبن اللي جبته من ميرنا)

انا: ده اللبن بتاعي

ملك: انت عملت حاجة؟

انا: ايوه

ملك: كنت بتفكر في ايه؟

انا: مكنتش بفكر في حد

ملك: كنت مشغل فيديو

انا: ايوه

ملك: ليه عملت كده؟

انا: ان كنت عاوزاغير تفكيري فضربتها علشان ده بيخليه ينام ويساعدني اغير تفكيري

ملك: هو وقف تاني ليه دلوقتي؟

انا: وقف علشان الكلام بتاعنا ده

ملك: ده اي ولد؟

انا: ايوه

ملك: طب والبنات بيبان عليهم؟

انا: ايوه

ملك: ازاي؟

انا: الحلمات بتقف

ملك كانت لابسة برا فمكانتش حاسة فقامت وقلعت لحد ما بقيت ملط من فوق وعملت كده بسرعة فملحقتش اوقفها ودي اول مرة اشوف بزازها ( بزازها بيضاء و حجمهم متسوط لاهما كبار ولا صغيرين وحلماتها كانت وردي وواقفين ) انا استغربت من اللي هي عملته وفضلت ساكت مبحلق في بزازها

ملك: بتبحلق في ايه؟

انا: مستغرب

ملك: عاجبك اللي شفته ؟

انا: عاجبني اوي

ملك: عاوز تلمسهم؟

انا: ايوه

قربت مني مدتلي بزازها سبت زبي ومسكتهم بايدي الاتنين وحسيتها ساحت مني من غير ما اعمل حاجة بدأت الحس فيهم وافرك في حلامتها بلساني بقيتها بدأت تطلع اهات خفيفة ونيمتها علي السرير وبوستها بوسة طويلة سيحنا فيها احنا الاتنين ونزلت بعد كده علي رقابتها قعدت ابوس ولحد ما وصلت عند بزازها وشغال ارضع واعض فيهم وهي بتتلوي اييييي احححح وانا شغال فضلنا كده شوية لحد لقيتها طلعت اااااااه كبيرة وجابت عسلها وكان باين انها ارتاحت. انا قومت وهي فضلت زي ما هي بنطلون البيجامة وملط من فوق والعرق بينزل من كل حتة انا روحت قعدت علي اللي كرسي المكتب وبدأت اضرب عشرة علي شكل اختي ولقيتها بتبصلي وانا بلعب في زبي بس مش بتتحرك ومنظرها كان سيكسي فشششخ جبتهم بسرعة علشان كنت علي اخري لبست البنطلون وروحت ناحية ملك بوست دماغها وطفيت النور وطلعت. استحميت ودخلت الاوضة قعدت افكر في اللي حصل بيني وبين ميرنا وملك لحد ما روحت في النوم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
عدي يومين وعلاقتي بميرنا اتغيرت 180 درجة بقيت كل كلامنا فيه ايحاءات وبقي كل الورق بتاعي مكشوف ليها وحاسس انها عاوزة تقرب مني وبتستغل الموضوع ده علشان تلاقي كلام بينا. ومش عارف علاقتي ب ملك بقيت عاملة ازاي انا خاسس ان اللي حصل ده قربنا من بعض اكتر بس التوتر زاد بينا ولما بنمشي مع بعض من غير سما بنكون ساكتين مش بنقول حاجة بس لما بيكون في حد بتتعامل عادي.

كنا في البريك

عمر: ايه يا معلم مش واقف مع اختك ليه

انا: واقفة الرجالة احسن

عمر: طالما واقفة الرجالة احسن ليه عينك عمالة تبص عليهم

انا كنت عمال ابص ناحية ملك وسما وهما بيتكلموا مع شهد ومرديتش علي عمر

عمر: واضح ان شهد واكلة بعلقك حلاوة

انا: بتقول حاجة؟

عمر قعدت يضحك وقالي : ما تروح باي حجة وعرفها علي نفسك

انا: انت شايف كده

عمر: اكيد احسن من انك تقعد تبص عليها من بعيد كده

انا سمعت كلام عمر وروحتلهم وقبل ما اتكلم

ملك: مازن.. دي شهد اللي حولت المدرسة جديد

انا: ايوه اهلا.. ازيك عاملة ايه؟

شهد: بخير

ملك: شهد ومامتها لسه جايين اسكندرية جديد بس لسه مأخدوش شقة وقاعدين عند حد قريبهم تعرف تكلم خالو يخليهم يشوفوا شقة عندنا في العمارة ولو عجبتهم يأجروها

انا: اه طبعا.. ونعملهم احلي واجب كمان

شهد: بجد؟

انا: جد الجد كمان

وطلعت التليفون اتصلت علي خالي وقالي ان في شقق فاضية في العمارة واتفقت معاه اني هشوف ميعاد مناسب ليهم واجبهم

شهد: متشكرة اوي. مش عارفة اقولك ايه

انا: العفو.. دي اقل حاجة ممكن اعملها

شهد: طب هستأذن انا علشان اروح اقول لماما

انا: اتفضلي

ملك: مش هتاخدي نمرة عمر علشان تكلميه؟

شهد: اه صح

وادتني التليفون كتبت رقمي ورنيت علي نفسي علشان اسجل النمرة وبعد كده شهد مشيت لقيت ملك بتخبطني في كتفي وتغمزلي

ملك: اي خدمة يعم تحب اخليك ترتبط بيها كمان

انا بابتسامة : لو ينفع

سما: مش هتعزمنا علي حاجة حلاوة الرقم

انا: اللي انتو تعزوه عليا

وروحت اشتريت لكل واحدة شيكولاته واديتهالهم وروحنا علي الكلاس. لقيت شهد بعتالي رسالة واتس بتقولي لو فاضي بعد المدرسة نروح نشوف الشقة انا بعتلها ان تمام خلصنا اليوم وقولت لسما وملك يروحوا مع الباص علشان انا وشهد هنستني مامتها تخلص ونروح نشوف الشقة لقيت الاتنين بيغمزلوا ويضحكوا ومشوا مع الباص وفضلت انا وشهد بس قعدت اتكلم معاها في اي حاجة ومحستش بالوقت ولقيت واحدة جاية علينا عندها 40 سنه وحوالي 165 سانتي .. بيضه جدا وعود مظبوط على الاخر .. بزازها صغيره جدا بس طيزها بارزه وفخادها طريه جدا وشعرها اسود غامق وعيونها عسلي

شهد: يلا علشان ماما جات

انا: هي فين؟

شهد: اللي جاية علينا دي

انا: متأكد ان دي مامتك مش اختك الكبيرة

شهد بضحكة: لا لا دي ماما

شاهندا: انت اكيد مازن

انا: ايوه

شاهندا: انا شاهندا ماما شهد

شهد: لسه بيقولي انك تنفعي اختي الكبيرة مش مامتي

انا: لحد دلوقتي مش مقتنع وحاسسكم بتضحكوا عليا

شاهندا ضاحكت وقالت: يخليك

شهد: هنروح نشوف الشقة ولا ايه

انا: يلا

اتعرفت عليهم في الطريق واتكلمنا عن الشقة والنظام بتاع العمارة وكل حاجة لحد ما وصلنا العمارة ولقيت عم خالد البواب عرفتهم عليه و طلعنا لخالو وطلعنا وريناهم الشقة وعجبتهم. الشقة كانت في الدور السادس واللي ساكن قدامهم اسرة عم علي ومراته وبناته التلاتة وابنه بيجي يزورهم مع مراته كل خميس وجمعة. اتفقوا معانا انهم هياخدوا الشقة وجهزنا العقد وكلمت ماما علشان وهي جاية من الشغل تعدي علينا تمضي علي العقد (العمارة كلها باسمها فلازم تمضي علي كل حد هيأجر جديد) ووجدي معاهم سهل الدنيا وخالي كان متساهل ومشي الدنيا واديناهم نسخة من المفتاح وقالوا انهم بكره هيجيبوا حاجاتهم ويعزلوا. ماما جات ومضوا العقد وكل حاجة تمام ونزلت وصلتهم

شاهندا: تسلم يا مازن مش عارفين كنا هنعمل ايه من غيرك

انا: العفو دي اقل حاجة ممكن اعملها

شهد: بجد شكرا اوي يا مازن (مازن كانت طالعة منها زي العسل)

انا: خلاص احنا بقينا جيران

مشوا وانا طلعت الشقة لقيت الغداء جاهز اكلت ودخلت الاوضة كلمت علي الواتس لقيتهم روحوا وبدؤا يجهزوا الحاجات لقيت الباب بيخبط

انا: اتفضل

ميرنا دخلت وقعدت علي السرير وابتسمتها فاشخة وشها

انا: مالك يبنتي فيه ايه

ميرنا: مين شهد دي

انا: دي جارتنا الجديدة

ميرنا: وانت مالك ومالها

انا: زميلتي في المدرسة وانا اللي جايبلها الشقة ومخلصلها كل حاجة

ميرنا: يا حنين

انا: وبعدين انتي عرفتيها منين

ميرنا: انت عارف اني براقب موابايلك ولما كنا بناكل كنت لامم نفسك مش زي عوايدك

انا: عوايدي ايه

ميرنا: بتكون عمال تبص علي بزازنا وباتكلهم بعينيك

انا: هو انا بكون مفضوح اوي؟

ميرنا: انا اللي بركز معاك فباخد بالي انما باقي اخواتك تلاقيهم نايمين في ماية البطيخ

انا: انا ليا عندك طلب

ميرنا: اؤمر

انا: عاوز اعرف انتي ازاي بتراقبي التليفون

ميرنا: بص في طريقتين.. الطريقة الاولي بتكون بحاجة اسمها الip بتاع التليفون ودي عاملة زي الرقم القومي كل تليفون او لاب ليه ip مختلف والموضوع بيكون سهل لو متصليين بنفس الوايفاي انما لو حد بعيد ف الموضوع بيكون اصعب وبيحتاج ابعتله لينك يدوس عليه زي الافلام

انا: في طريقة امنع بيها الموضوع ده

ميرنا: اه بس ده محتاج حد عنده خبرة وكل اللي براقبهم محدش فيهم يعرف اني براقبه اساسا ده سري انا وانت بس

انا: تمام

ميرنا: في حد عاوز تراقبه ولا ايه؟

انا: لا بس عاوز افهم الموضوع ماشي ازاي

ميرنا: بص ده اللينك اللي بجيب بيه التليفونات البعيدة لو عاوز تشوف تليفون حد ابعتهوله وسيب الباقي عليا

وفعلا ميرنا بعتتلي اللينك لقيتها بصيت علي نوتفكشن وضحكت

انا: في ايه؟

ميرنا: دي اختك مريم فتحت موقع بورن. تحب تشوف (هي محملة البرنامج علي اللاب والتليفون)

انا: وريني

ميرنا كانت عارفة مكان السماعات ف فتحنا قعدنا نتفرج لقينها فتحت فيديو سادية لواحد رابط واحدة وافشخ رجلها وهاريها سبانكات وبعابيص خلصت فيديو ودخلت في غيره وحسيت ميرنا بدأت تنسجم وبدأت تلعب بايديها علي كسها من فوق الهدوم ومش مركزة معايا مسكت ايديها

انا: عليا الطلعة دي

ميرنا: وريني شطارتك

ميرنا ريحت ضهرها وانا نزلت علي كسها اشمه من فوق الهدوم وبدأت الحس لقيتها بدأت تستجيب معايا وبدأت تطلع اااااهات لحد حسيتها سخنت معايا ف نزلت البنطلون وكانت لابسة بانتي لونه احمر هيجني اوي لما شوفته وكان فيه سائل ملزق عليه فضلت الحس فيه وريحة كسها كانت جامدة وعالية وفخدها المهلبية عمالة تتهز وانا شغال الحس البانتي الاحمر وهي في عالم تاني نفخت في كسها فلقيتها ضحكت ضحكة خفيفة ف بدأت اقلعها البانتي هي حطت ايديها علشان تمنعني بس كان شكلها هاييج اوي فضربتها علي ايديها لقيتها سحبت ايديها وحطتها علي عينيها وبمياصة فشخ

انا: ايه المياصة دي

ميرنا: بس بقي

نزلت البانتي ودي كانت اول مرة اشوف كس اختي بوضوح كسها كان تخين سنة بس مشدود و فيه شعر خفيف و احمر كدة فشخت رجليها ف شفايفهاربانت وظهر اللون البمبي وعسلها خارج منها قمت لحست كسها جامد لدرجة ان لساني دخل جواه وقعدت الحس لحد ما شلت كل العسل لقيتها حطت ايديها ع راسي و قربت وشي من كسها اكتر واشتغلت الحس وهي شغالة اوووووف احححححححح فضلت الحس في كسها لحد ما جابتهم ف بقي ولقيتها عمالة ترعش فسبتها لحد ما هديت خلص

ميرنا: دوري بقي

قلعت البنطلون ونمت علي ضهري وهي نزلت مسكت زوبرى وفضلت تمص فيه جامد وانا عمال اتاوه من المتعه اه اه اه اه اهو وهي عماله تمص اممممممممم هتاكله فى بقها وانا سخنت جامد من اللي هي بتعمله بس هي كان باين انه مش خبرة (اتعملي بلوجوب احسن من كده) مغبتش كتير علشان انا كنت سخن من اللي عملته فيها وجبتهم علي وشها هي اخدت منديل ومسحت اللبن اللي نزل ونامت جمبي انا روحت في النوم صحيت بعد ساعتين لقيتها قامت من جمبي غطتني بس لسه مش لابس حاجة من تحت اول ما صحيت لقيت زوبري واقف وريحة ميرنا لسه موجودة في الاوضة ف هيجت تاني وضربت عشرة وانا عمال افتكر اللي حصل بيني وبين اختي علي سريري.

لبست وطلعت لقيت مي قاعدة تتفرج علي التليفزيون فقعدت اناكشها شوية والبس بزازها مرة امسك فخادها مرة تحرش بس خفيف وهي مش واخدة بالها من حاجة لحد ما العشاء جهز قعدنا وكنت مركز مع ميرنا كلنا وكل واحد دخل اوضته. لقيت عمر بيتصل عليا بيقولي تعالي ننزل نقعد علي القهوة شوية نزلنا والوقت سرقنا وكانت الساعة جات 12 طلعت لقيت البيت كله نايم فروحت اعمل حمام وانا معدي سمعت صوت جاي من أوضة مريم (اوضتها قريبة من أوضتي) فقربت من الباب وبدأت اسمع

مريم: اعتبره كل اللي قولته حصل.. هتعمل إيه ؟

صوت: اول حاجة هبدا من غير غشومية وهقطع شفايفها بوس وبعد كده هنزل من رقبتها الحسه واقعد ابوس لحد ما تسيح واقلعها الدريس اللي لابساه وانزل علي بزازها الملبن اللي زي القشطة وأرضع منها زي عيل عنده سنتين وأقعد انزل لحد ما أوصل لكسها هدخل صوباعي واقعد العب شوية وبعد كده اقلبها علي بطنها واخليها في وضع الدوجي وافتح رجليها واقعد الحس في طيزها الملبن دي لحد ما الاقيها ساحت خالص واد خل زوبري مرة واحدة وأفضل انيك فيها لحد ما اجيب لبني كله وبعد كده اخليكي تنزلي تلحسي لبني من كس امك يلبوة

مريم: احححححح... انا عاوزة اجيبهالك تفشخها واكون أنا وهي تحت أمرك تعمل فينا اللي انت عاوزة

صوت: ياما نفسي انيكها في كسها زي ما بنيكك كده

انا واقف بره مصدوم من اللي سمعته وإزاي اختي وصل بيها الحالة لكده. وانا قاعد مركز معاها لقيت حد بيحط ايده علي كتفي اتنفض من الخضة وبصيت ورايا لقيتها ميرنا وشي ارتاح

ميرنا: مالك يعم عامل زي اللي شاف عفريت

انا: كنت مفكر امي او حد من أخواتي

ميرنا: بتتنص علي أختك ليه

انا: كنت هجيلك نتكلم في الموضوع ده

ميرنا: طب تعالي الاوضة بدل ما انت واقف زي الحرامي كده

روحنا الاوضة وقفلنا الباب وطفينا النور وشغلنا نور خفيف من الاباجورة

انا: انتي بتعملي ريكورد للتليفون ؟

ميرنا: لا.. الموضوع بياخد مساحة كبيرة علي الفاضي فبخليه يسيف الداتا لمدة 5 دقايق بعد كده يمسحها بس أنا ممكن اوريك اللي الشخص فاتحه دلوقتي أو الداتا اللي موجودة علي التليفون

انا: يعني تعرفي تجيبيلي اللي مريم كانت بتعمله علي تليفونها آخر 5 دقايق ؟

ميرنا: ايوه

انا: طب افتحي بسرعة

ميرنا فتحت اللاب وجابت تليفون مريم وكان نص المكالمة راح بس لحقنا الحتة لما كان بيقولها عاوز أنيك امك زي ما بنيكك

ميرنا: يبن المتناكة يا أمجد

انا: مين أمجد ده؟

ميرنا: ده صاحب مريم

انا: انتي عارفه انه فتحها؟

ميرنا: ايوه

انا: ومعملتيش حاجة ليه

ميرنا: هي حرة في حياتها تعمل اللب هي عاوزاه

انا: إزاى دي مهما كان أختك

ميرنا: انا حاولت انصحها كذا مرة بس من غير ما ابين أني أعرف حاجة بس هي كانت بتصدني

انا: طب انا عاوز ابعدها عنه

ميرنا: علشان خاطرك نبعد كسمه عنها

انا: انا كنت شوفت اسمه عندك علي البرنامج

ميرنا: ايوه. من حوالي شهرين كانت مريم جابته علشان كان عاوز يأجر شقة في العمارة بس خالك حس ان وراه لبش ف فركش الموضوع قبل ما ماما تمضي العقد

انا: لبش زي ايه

ميرنا: كل حاجة كانت ماشية تمام لحد ما خالك جاله تليفون وقلب من بعدها بي قبل ما خالك يقلب كانت مريم فتحتله النت علشان يبعت فيديو الشقة لامه فأنا استغليت الفرصة وخليته عندي يمكن احناجه ودلوقتي احتجته

انا: طب تعالي ندور وراه ونشوف محدوف علينا من انهي داهية

ميرنا طلعت علي القايمة وجابت أمجد وفتحت تليفونه ودخلت علي الملفات لقيت في فولدر باسم الشراميط فتحته لقيت جواه فولدرات ل10 كل واحد باسم بنت منهم فولدر باسم مريم وفولدر باسم مليكة (ماما) فتحنا فولدر مريم لقينا فيه صور كتير ليها وفيديوهات وهي بتضرب سبعة ونص وفيديوهات وهو بينيكها في طيزها وكسها قلبنا في الفيديوهات وكان في فيديو بينيك مريم وكمان بنت بس مش واضح هي مين علشان هي اللي كانت بتصور اغلب الفيديو. انا بدأت اهيج علي أختي وهي بتتناك قدامي من حد غريب وزوبري بدأ يبان من البنطلون ودخلنا علي فولدر مليكه كان فيه صور بقمصان النوم وباين إن ملك كانت بتصورها من غير ما تاخد بالها

ميرنا: امك عجباك ولا إيه ؟

انا: لا ده من مريم

ميرنا: يخربيتك هيجت علي أختك وهي بتتناك من ابن المتناكه ؟

انا: منظرها يحرك الجبل

ميرنا: من ناحية يحرك فهو يحرك ونص

انا: تعرفي تنقلي الداتا دي عندك ؟

ميرنا: أعرف بس جودتها هتقل سيكا

انا: مش مهم

ميرنا بدأت تنقل الداتا وقعدنا نقلب في الشاتات بتاعته لقينا انه مدورها مع بنات كتير عامل زي الساحر بينيك ويختفى وانه مش بيحب مريم بس طمعان في فلوسها وعاجبه ان هي مش بتدور وراه ف بيلعب بديله براحته

ميرنا: دلوقتي معانا الدليل إنه خول ابن متناكة عاوزين نثبته قدامها علشان لو قولنلها ممكن متصدقش

انا: ايوه صح

اتفقنا علي طريقة نفضح بيها امجد قدام مريم ولقيت ميرنة بتديني فلاشة

ميرنا: الفلاشة دي عليها فيديوهات مريم علشان لو عاوز تتأكد انها هي وبتغمزلي

انا بضحك : هتأكد من كل فيديو

ميرنا: وحطيتلك صور مليكة برضة علشان لو غيرت رأيك

انا: تسلمي يا احلي اخت

واخدت الفلاشه وبوستها على خدها لقيتها وكنت هطلع من الاوضة لقيتها بتشدنى عليها وادتني أحلى بوسة. الشفتين كانوا مظبوطين على بعض وقعدت تلاعب لسانى بلسانها ومدت ايديها علي زوبري اللي كان بدأ ينام وقعدت تلعب فيه لحد ما بقي حديدة في أيديها وسابت البوسة

ميرنا: اعتبر دي ال good night kiss

لما روحت الاوضة لقيت شهد باعتالي رسالة رديت عليها وهي كانت اونلاين فردت بسرعة وقعدنا نتكلم شوية و سألتها هتنقلوا أمتي ردت انه بعد المدرسة علطول مامتها هتستأذن بدري علشان يلحقوا اليوم من اوله فاتفقت معاها انى هروح أساعدهم وهي رفضت بس وافقت لما اصريت وفضلنا نرغي لحد بعد الفجر ونمت وأنا بكلمها. صحيت تاني يوم بعد الدقايق علشان المدرسة تخلص واروحلها فعلا لما اليوم خلص كلمتها وروحت معاها لحد البيت اللي هي قاعدة فيه ولما وصلنا لقينا شاهندا مجهزة كل حاجة ومستنية عربية نقل العفش تيجي. عملتلي عصير وقعدنا نتكلم شوية لحد ما العربية وصلت وساعدتهم في تنزيل الحاجات ولما وصلنا عند العمارة ملقيناش عم خالد البواب بس لقينة مراته ام علياء ( طولها حوالي 165 سانتي وتخينه شويه بس مربربه وطيزها كبيره لو شوفتها تفكرها دبدوب ماشي قدامك .. وكان كل لبسها جلاليب سمرا من اللي توقف الزوبر.. والجلاليب بتكون متجسمه على بزازها وباين انها كبيره وطريه ) حاولت تساعدنا في النقل بس كان واضح انها مش عارفة تشييل حاجة لحد ما طلعنا كل حاجة في الشقة وقولتلهم انا هطلع بقي.

بعد شوية لقيت شهد بترن عليا

شهد: الحقني يا مازن

انا: خير في ايه؟

شهد: ماما وقعت وشكل رجليها اتلوت تحتها

انا: جايلك دلوقتي

قفلت معاها ونزلت بسرعة خبطت شهد فاتحتلي وقالتلي ان شاهندا وقعت في اتزحلقت في الحمام وهي بتسيقه. انا دخلت الحمام لقيتها واقعة علي الارض ولابسه روب وباين من تحته قميص نوم لونه لبني لحد فوق الركبه بشويه . انا اول ما شوفتها هيجت عليها وزبي بدأ ينشف بس موقفش وروحت ساعدتها تقف ولمست بزازها اللي كانوا اطري من اي لامستها قبل كده ودخلت بيها لاوضة النوم نيمتها علي السرير

انا: ريحي هنا لحد وهتصل علي الدكتور يجي

شاهندا: لا ملوش لزوم دي وقعة خفيفة

انا: علشان نتأكد برضه

شهد: ايوه يا عمر هات الدكتور

انا اتصلت علي الدكتور وقالي ربع ساعة واكون عندك. فضلنا مستنين وكان باين ان الاوضة لسه مترتبتش في شنطتين هدوم موجودين الدكتور وصل وقال انها التواء خفيف وهتحتاج تريح يومين متعملش حاجة وقال علي مرهم نجيبهولها وحاسبته ومشي

انا: كويس انها جات خفيفة

شهد: ايوه انا كنت هموت من الرعب

شاهندا: انتو اللي كبرتوا الموضوع وهو مش مستاهل

انا: اهم حاجة عندنا صحتك

شاهندا: تعالي جمبي يا مازن

وشاورت بايديها علي السرير انا روحت قعدت جمبها ولقيتها بتديني فلوس في ايدي

شاهندا: خد دول حساب الدكتور

انا: كده هزعل منك. احنا جيران وده اقل حاجة يعني اهم حاجة تريحي اليومين دول لحد ما تبقي كويسة

وقفلت ايديها علي الفلوس ايديها كانت صغيرة وناعمة وحسست عليها بخفة علشان ما تاخدش بالها

شاهندا: انا هقوم اخلص الشقة وابقي اريح بعد ما اخلص

انا: لا مينفعش تعملي حاجة. ما تقولي حاجة يا شهد

شهد: ايوه يا ماما لازم تسمعي كلام الدكتور

انا: انا هطلع اشوف حد من اخواتي واجي نخلص كل حاجة

شاهندا: معلش يا مازن متقلين عليك

انا: مش متقلين ولا حاجة. من هنا ورايح اعتبريني ابنك واي حاجة عاوزاها اطلبيها مني

وطلعت البيت لقيت مريم وميرنا في الجامعة وملك نايمة وملك بس اللي موجودة قولتلها تيجي معايا ونزلنا لقينا شهد بدأت تشتغل قعدنا حوالي ساعتين خلصنا كل حاجة واتبقي بس اوضة نوم شاهندا والمطبخ شهد قالت انها هتعمل الاوضة وانا ومي روحنا المطبخ. مي كانت عمالة تتحرك كتير وتوطي هنا وتشب هناك وانا بقيت بشتغل اي كلام ومركز معاها وزبي بدأ ينشف لحد ما مي كانت بتحط الاطباق في مكان عالي وكانت هتقع من ايديها

مي: الحقني يا ميزو

انا روحت من وراها ومسكت الاطباق منها بس زبي كان لمس طيزها بس مكانش مظبوط بين الفلقتين قعدنا ثانيتين بس ده كان كفيل انه يخلي زبي يعمل خيمة في البنطلون

مي: تسلم يا ميزو

انا: لو حاجة عالية بعد كده خليني انا اللي احطها

مي: حاضر

انا حسيت ان زبي هيفضحني فقولت ادخل الحمام اضرب عشرة علشان يهدي شوية لما دخلت لقيت هدوم لشاهندا وافتكرت شكلها وهي واقعة قدامي علي الارض ولا لما لست بزازها وبدأت اشم الهدوم وبصيت ع سبت الغسيل لاقيت جواه هدوم ف شيلت الغطا لاقيت هدومها اللي كانت لابساها الصبح وبرا وبانتي لونهم اسود وطلعتهم وقعدت اشم فيهم والهيجان مليني ولاقيت نفسي بمسكهم وبحطهم علي زبي وبدعك فيه وانا مش حاسس بنفسي لحد ما جبت لبني وزبي هدا شوية ورجعت كل حاجة مكانها وطلعت لقيتهم خلصوا كل حاجة ومي وشهد كانوا اخدوا علي بعض وقاعدين يهزروا ولقيت ميرنا باعتالي علي الواتس انها في الشقة الفاضية وعاوزاني

انا: يلا يا مي نمشي علشان اتأخرنا

شهد: ينفع مي تستني شوية؟

انا: اللي هي عاوزاه

مي: انا هفضل قاعدة شوية

سيبتهم وطلعت دخلت الشقة الفاضية لقيت ميرنا ملط ومشغل بتضرب سبعة ونص وباين من شكلها انها هايجة علي الاخر

ميرنا: اتاخرت ليه

انا: كنت مع مي بنساعد شهد وامها

ميرنا: طب تعالي علشان انا مش قدرة

قربت منها ونزلت على كسها مص ولحس فيه وهيا عمالة تطلع اهات اه اه اه اه

ميرنا: مص يا ميزو جامد مص كسى اللى هايج

كملت مص شويه ومصيت زنبورها براحه وبمتعه كبيره وهيا تتاوه معايا لولدأت ازود من سرعة مصي فى زنبورها ومن المتعه ساحت مني ولحس جامد وبسرعه وهيا تتاوه جامد لحد ما نزلت عسلها وسيبتها شوية تاخد نفسها

انا: مالك بقي

ميرنا: كنت في كافيه مع واحدة صاحبتي اسمه دينا ودي شرموطة فشخ الفشخ وكان في ولدين شكلهم سوريين قاعدين قريب مننا هي قعدت تبص لواحد فيهم وتبتسملوا وبتاع لحد ما لقيناهم جايين يقعدوا معانا ويفتحوا مواضيع مكملناش دقايق وكانت ريم بتحط ايديها علي زوبره وبان ان الواد بقي هيجان فاستئذنوا وراحوا الحمام والواد التاني حاول يتحرش بيا بس كان غلبان مش فاهم هو بيعمل ايه بس عجبني فسيبته ياخد راحته ولما جيت المس زوبره لقيته جابهم علطول وفضلت هايجة لحد مارجعوا من الحمام استئذنا انا وريم وجيت علي هنا علطول

انا: ما توريني صورتها كده

ميرنا فتحت الانستا وجابتلي الاكونت بتاع ريم. (ريم 25 سنة حوالي 160 سانتي جسمها حلو بزازها صغيره بالنسبه لجسمها لكن شكلهم يهيج وطيزها مش كبيره يعني مناسبه لطولها) شكلها عجبني وبالذات ان لبسها في كل الصور كان قصير فكان مبيين كل حاجة بس وانا بقلب في الاكونت لقيت واحدة اجمد منها (طولها 165 ووزنها ماشي مع طولها جدا عود فرنساوي وشها كان احلي حاجة فيها وبعيون خضرا وعاملة boy cut وكان لايق عليها جدا وشفايفها صغيره وبزازها وطيزها كبار سنة علي جسمها بس مش اوفر وشكلهم ملبن وواقفين مش مدلدلين

انا: مين دي؟

ميرنا: دي امنية اخت ريم الكبيرة

انا: نظامها ايه؟

ميرنا: شرموطة اكبر من اختها

لقيت ميرنا عاملالها فولو فدخلت اقلب في الصور بتاعتها وكانت فعلا شرموطة وليها صور بالبكيني وانا هيجت عليها جامد وزبي بدأ يقف ميرنا لاحظته

ميرنا: هات التليفون ثانية

اديتها التليفون لقيتها جابتلي فيديو ل امنية وهي بتتناك من اتنين في نفس الوقت

ميرنا: خد ده احسن من الصور اللي بتقلب فيها

انا بضحك: ايوه كده

ميرنا: ولو عاوز تنيكها قول وانا اخليك تنيكها

انا: الصراحة نفسي

ميرنا: اعتبره حصل

وخدت التليفون واتصلت علي امنية اتطمنت عليها وفينك وكلمتين من دول وفي الاخر قالتلها عاوزة الخدمة بتاعتي وقفلت وقالتلي يلا علشان هي مستنياك

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
انا قومت غيرت بس مكنتش عارف ميرنا بتهزر ولا بتتكلم جد بس من اللي انا شوفته منها لحد دلوقتي فهي تقدر تخليني انيك الدنيا كلها.

ميرنا: يلا علشان منتأخرش

نزلنا من العمارة وطلبنا اوبر وروحنا والمكان كان قريب

انا: انتي واصلة اوي كده؟

ميرنا بتضحك: هو انت لسه شوفت حاجة

انا: ايه موضوع الخدمة ده

ميرنا: انا بحب اكون عارفة كل حاجة عن اللي حوالي وبحس بمتعة وانا براقبهم واعرف اسرارهم وساعات ببتزهم بيها لو الموضوع مهم بالنسبالي بس قررت اني لو استخدمت الداتا اللي معايا علشان اكون صداقات مش اعداء هيكون احسنلي وبقيت لو اعرف حد محتاجة مساعدة بساعده وفي المقابل بيكون ليا عنده خدمة لو احتجتها هستخدمها ولو محتجتهاش خلاص

انا: ايه الخدمة اللي عملتيها ل امنيه

ميرنا: لا ده موضوع طويل ممكن احكيهولك بعدين

انا: اشطا

ميرنا: خلي بالك ان امنية في النيك متعرفش ابوها

انا: متخافيش مش اول مرة ليا

ميرنا: شوف الواد.. دي غير نور خالص (الاكس بتاعتي)

انا: هنشوف

ميرنا: معاك كاندوم؟

انا: لا

ميرنا: طب خلي بالك وهاتهم بره لاحسن تجبلنا مصيبة

انا: حاضر

نزلنا ولقينا اومنيه قاعدة في البلكونة وشاورتلنا نطلع ولما طلعنا لقينا الباب مفتوح وفي ريحة نيك جامدة نيك طالعة من الشقة

ميرنا: نفس الريحة بقالها سنتين متغيرتش

امنية: عاش من شافك

ميرنا: انا برضه. انتي اللي مسمعناش عنك من ساعة الواد محمود

امنية: نصيبة تاخده هو وسيرته

ميرنا: علي رأيك. ليكي وحشة يبنت يا امنية

امنية: انتي اكتر يا حبيبتي. معرفتنيش علي المز اللي معاكي

ميرنا: ده مازن اخويا الصغير

امنية: قمر شبهك

ميرنا: مازن كانت تعبان وكنا عاوزين نريحه وبتغمزلها

امنية: اوي اوي.

امنية دخلت المطبخ وجابتلي كوباية عصير

امنية: خلص الكوباية دي وتعالي الاوضة جوه انا مستنياك

انا شربت العصير (كان طعمه غريب شوية ) وحسيت الدم بدأ يجري في دمي

ميرنا بتضحك: استعد للمعركة

دخلت الاوضة والريحة كانت سيسكي فشخ الفشخ ولقيت امنية قاعدة علي السرير وبصالي بصة لبوة سرير عاوز تتناك

امنية: اقفل الباب وتعالي

قفلت الباب ولما قربت ناحية السرير شدتني عليها ومسكت شفايفي ورقبتي بوس ولحس كأنها بقالها سنين متناكتش وانا اندمجت معاها ف وبدأت احسس ع جسمها كله بدأت من عند طيزها وطلعت علي ضهرها وكملت لرقبتها وبزازها كنت بفعص جامد والعبايه بتاعتها كانت قصيرة وضيقة عليها مبينة تضاريس جسمها كلها وانا شغال هاري جسمها تفعيص ودعك ف كل حته فيه لحد ما جسمها بدأ يحمر وقفتها قلعتها العبايه اللي هي لبساها وبقت واقفه قدامي بالبانتي والبرا وشغال بوس وتفعيص لحد ما نفسها زاد وبدأت تطلع اهات ونزلت علي صدرها رضاعة وبلحس بلساني لحم بزازها وبينهم وهي ببتضغط براسي علي بزازها اكتر لحد ما احمروا وبقوا دمم. قلبتها علي بطنها وخليتها في وضع الدوجي ونزلت علي طيزها بفعص ف لحمها واضربها عليها وهي تتأوه جامد وااهااات بدأت تزيد وتبقي عالية وقومت فكيت لها البرا وبزازها نطروا لتحت وايدي دخلت تحت اندرها بدعك شفرات كسها وابعبص كسها بصوابعي وانا عمال امشي بلساني علي طيزها وشويه وامسك زنبروها بين صوابعي وافرركه قلبتها تاني ونزلت علي بزازها اللي كانوا كبار واحلي من شكلهم في الصور بزازها طريه ملبن بقيت بعضهم وارضعهم بعنف وهي كان شكلها متعود علي الموضوع ده نزلت عند كسها وقلعتها البانتي بتاعها وخليتها تبعد رجليها عن بعض وقربت من كسها بلساني وبدأت احركه علي شفرات كسها وطرف لساني بين شفراتها بحركه علي زنبورها وهي بتتأوه وتضغط علي راسي جامد بدأت اتغاشم واسرع في الحركة علي زنبورها ب وشويه ادخل بلساني بين شفرات كسها واخرجه واطلع علي زنبورها وايدي مسابتش بزازها تقفش ودعك وبشد في حلمات بزازها وانا باكل ف كسها وهي اهااتها بتهيجني اكتر فضلت كده لحد ما جابت عسلها وسيبتها تهدي شويه وقومت قلعت هدومي وبقيت ملط وشاورتلها تمصي وهي تقريبا ما صدقت مسكت زوبري وبدأت تلحس الرأس الاول وتحطه ف بوقها وتمصه وتنزل علي بيوضي تدعكهم وتطلع تاني وكان لسانها فشيخ ووتمص احسن من ممثلات البورن وقعدنا فترة وده كان احسن بلوجوب اخدته في حياتي . خرجت زوبري من بوقها وزقتها علي ضهرها وفشخت رجليها عن بعض ومسكت زوبري خبطت بيه علي كسها وامشبه علي شفراتها وهي تتلوي تحتي وفضلت احركه ع كسها من بره شوية وقومت مثبت راس زوبري ع فتحة كسها ومدخله كله كسها مرة واحده لاقيتها بتشهق وبتصوت بصوت علي لدرجة ان فتحت الباب وجات تطمن عليها لما شوفت ميرنا بصيتلها بنظرة انتصار كده وكملت نيك في الشرموطة اللي تحتي اشتغلت نيك ف كسها جامد وعمال ارزع زوبري ف كسها جامد شويه ومسكتها من بزازها ونمت فوقها وبقيت اطلع بوسطي وانزل بجسمي كله عليها وزوبري يترزع ف كسها بكل قووه وهي ااااااه احححححححححححح ااااااه وصويت واهااتها بتعلي كل شوية وانا مش راحم كسها وميرنا اندمجت وبدأت تلعب في كسها. قلبت الشرموطة دوجي ولفيت شعرها حوالين ايدي وشديتها عليا جامد وزوبري دخلته مره واحده كله ف كسها من ورا وبقيت ارزع بكل قوتي والشرموطة تصوت وتتأوه جامد قعدت ابعبص ف خرم طيزها شويه وافرك زنبورها شويه واضغط ع زنبورها وانا بنيك كسها وعسلها نازل من كسها زي الشلال علي زوبري مزحلقه فيها يدخل بسهوله ويترزع اجمد وفضلت كده فوق لحد ما لاقيتها اترمت علي السرير وبتترعش جامد طلعت زوبري من كسها وبقيت بدعك في كسها بايدي بسرعة وهي بتصوت جامد وكسها بيخررج عسل كتير وانا عمال افرك لحد ما عسلها بطل ينزل نزلت بلساني علي كسها الحس العسل واخدت عسل منها علي صوابعي في بوقها ولما حسيت انها هديت مسكت زوبري حطيته ع خرم طيزها وبدأت انيك طيزها وادخل زوبري واخرجه بسرعه وطيزها كانت مظبوطة علي زوبري وانا بنيك فيها بقيت بدعك كسها وهي بتصووت جامد واهاااتها عالية وبدأ زوبري ينزل لبنه في طيزها واول ما لبني بدأ ينزل لاقيتها بتصووت وبدأت تترعش معايا ونزلت لبني كله وهي اترعشت ونزلت عسلها تاني معايا نمت فوقها وهي نايمه ع بطنها وزوبري لسه ف طيزها بصيت علي ميرنا لقيته كانت قلعت البنطلون والبانتي وعمالة تدعك في كسها ومنزله عسلها مرتين شويه وطلعت زوبري من طيزها لاقيت لبني نازل يسيل من طيزها

انا: احلي نيكة دي

امنية: انا مش حاسه بجسمي

ميرنا: رفعت رأسنا يا ميزو

امنية: انا كسي متفشخش كده قبل كده

روحت اخد دش ورجعت ملقيتش ميرنا وامنية لسه علي السرير زي ما هي

انا: اومال فين ميرنا

امنية: هتلاقيها في الاوضة التانية

روحت الاوضة التانية لقيت ميرنا قاعدة علي كمبيوتر وبتحط فيه فلاشة

انا: بتعملي ايه؟

ميرنا: باخد الفيديو

انا: فيديو ايه؟

ميرنا: الفيديو بتاعك.. متقولش انك مأخدتش بالك من الكاميرات

رجعت عند امنية لقيت ان الوضة فيها 3 كاميرات كاشفين الاوضة كلها

انا: ايه الكاميرات دي؟

امنية: دول بنصور بيهم اللي بيحصل هنا وبنبيعهم علي مواقع اجنبيه

انا: يعني هلاقيه علي النت بكره؟

امنية: لا مش كده. احنا بنبيع الفيديوهات دي لناس كبار بره وليهم سمعتهم ومينفعش حد يعرف انهم بيتفرجوا علي سكس اساسا

انا: وبيدفعوا ياما علي كده؟

امنية: بييرموا الفلوس كأنهم بيلاقوها في الارض

ميرنا جات من الاوضة التانية وقعدت بتلبس في هدومها

ميرنا: بس ميزو طلع جامد

امنية: انا عاوزه اعرف انتي كنت مخبياه فين ده كله

ميرنا بتضحك: بيستوي

انا: هو العصير اللي شربته كان فيه ايه؟

امنية: ده فيه خلطة بيزود الوقت عبقال ما تجيبهم علشان كده تلاقيك قعدت ياما

ميرنا: مش ناوية تجيبي منه حبة بقي؟

امنية: ابدا.. ده سر من اسرار البيت وهيفضل كده

واحنا قاعدين لقينا ريم داخلة علينا وشافت اختها نايمة علي السرير واللبن بتاعي بينقط من طيزها

ريم: ايه ده هو انا فاتتني الحفلة ولا ايه

امنية: فاتتك احلي حفلة

ريم: مين اللي كان العريس:

امنية: ميزو اخو ميرنا

ريم: اخص عليكي يا ميرنا.. بقي ده العشم

ميرنا: ما انا سايباكي مع الواد السوري وكنتي واخدة راحتك علي الاخر ومسألتيش فيا

ريم: برضه ده مش عذر

انا: الحل سهل.. نعمل حفلة تانية علي شرفك

ريم: هتقدر بعد امنية؟

انا: ده كويس اني عارف اقف علي رجلي بعد اللي حصل.. بس انا ممكن اجيلك مخصوص

ريم: اتفقنا بس تكون قريب

انا: اكيد

ريم: وانتي كنتي معاهم في الحفلة يا ميرنا؟

ميرنا: لا انا كنت بتفرج بس

ريم: ما تيجي نعمل واحد علشان منظر امنية مهيجني

ميرنا: يلا.. انا بقالي كتير ملمستش الناعم

ريم رمت شنطتها وسحبت ميرنا من ايدها على السرير وفي ثانية الاتنين كانوا قلعوا ملط وبدأوا يبوس ايد ريم بتلعب ب بزاز ميرنا اللى زى الجيلى وقرصت حلمتها و

ميرنا: اه اه ... واحدة واحدة مش كده

ريم كأنها مسمعتش ونزلت بلسانها تلحس رقبتها وبعدين نزلت على حلمتها لحد ما حلمتها انتصبت.وكملت مص لحد ما وصلت لكسها وأول ما لمست كسها طلعت اااهات خفيفة وفضلت تدعك في زنبورها و تشفطه وبعد كده ناكت اختي ولسانها غاص جو كسها و وميرنا بتصوت لحد ما ارتعشت وجابت عسلها. قامت ريم مغيرة الوضعية وبقوا 69 و كبست كسىها علي وش ميرنا وكان باين انها خبرة عكس ميرنا اللي كانت علي قدها شوية. وبدأت ميرنا تاكل كسها وقعدوا يدعكوا بزازهم في بعض حوالى 10 دقايق وركبة ريم بتدعك في كس ميرنا وهى بإيدها بتلاعب كس ريم. وعملوا مقص وبقوا يكبسوا علي بعض وبينيكوا بضع بالزنبوروفضلوا يدقوا في بعض لحد ما الاتنين جابوا عسلهم. وانا كنت عمال اتفرج وزبي كان وقف بس انا مكنتش قادر العب فيه حتي. ريم بصتلي

ريم: ده تسخين والليلة الكبيرة معاك

امنية: خلي بالك علشان هو يبان عليه غلبان انما هو شيطان

ريم: هنشوف

انا مكانش فيا حيل ارد علي الكلام وقعدنا شوية لحد ما ميرنا هديت وطلبنا اوبر وروحنا. انا دخلت البيت نمت لحد تاني يوم

صحيت من النوم على بوس ومص وبفتح عينى لقيت ميرنا وكانت لابسه تيشرت اوفر سايز وبانتي بينك اول ما شوفتها اتخضيت

انا: يخربيتك هتفضحينا

ميرنا: متخافش مفيش حد في البيت غيرنا

بصيت في الساعة لقيتها 12 الظهر

انا: هو انا نمت ده كله امتي

ميرنا: حاولت اصحيك الصبح بس كان باين ان امبارح كان تقيل عليك

انا بضحك: انا شاكلي هقعد اسبوع في السرير بسبب اللي حصل امبارح

ميرنا: لا اسبوع ايه.. ومين اللي هيطفي نار كسي ده انا ما صدقت لقيتك

انا: مش ريم لسه فشخاكي امبارح

ميرنا: لا الطري ده بيكون تسالي كده .. مفيش زي الزوبر الحقيقي

وقالت بمياصة ولبونة: ومفيش زي زوبرك

ونزلت ايديها تحت البطانية تحسس علي زوبري اللي كان وقف من اللي هي بتعمله

انا: لا اهدي عليا شوية علشان أقدر اكمل اليوم

ميرنا: ماشي... قوم خدلك دش علشان عاوزة اوريك حاجة

قومت دخلت الحمام اخدتلي الدش المظبوط وطلعت لقيت ميرنا قاعدة في اوضتي وفاتحه لابها والبرنامج

انا: في ايه؟

ميرنا: تعالي شوف ب عينيك

روحت وبصيت لقيتها بتوريني الشات اللي بين ملك وسما وان ملك قالتلها اللي حصل بينا ومن ساعتها وسما بقت بترمي ايحائات جنسية عليا وانه نفسها تشوف زبي وتلمسه وملك كانت في الاول مش موافقة بس بعد زن سما عليها وافقت وقرروا انهم يتقابلوا في المدرسة ويعملوا خطة علشان يخلوا سما تستفرد بيا

انا: ده كسم الضحك

ميرنا: ليه مقولتيش علي اللي حصل مع ملك

انا: عادي مجاتش فرصة

ميرنا: مجاتش فرصة تقولي انك بتنيك اختك؟

انا: منكتهاش.. انا لعبت في بزازها وضربت عشرة علي شكلها بس

ميرنا: يا راجل

انا بضحك: وغلاوة الليلة بتاعة امبارح

ميرنا: بس انا زعلانة منك برضه

انا: طب اعملك ايه علشان اصالحك؟

ميرنا: متخبيش عليا حاجة تاني

انا: حاضر... من هنا ورايح مش هخبي عليكي حاجة

ميرنا: وعد ؟

انا: وعد

انا مكنتش عارف ميرنا زعلانة ليه من موضوع ملك ما هي عارفة اني بهيج علي اخواتي وعادي وساعدتني في لما ادتني فيديوها مريم وهي بتتناك لحد ما جيه في دماغي انها بتحب تكون عارفة كل حاجة وانها زعلت لما عرفت موضوع ملك من بره مش مني انما موضوع مريم كان قدامها وفكانت موافقة

فتحت التليفون علشان كان مقفول من امبارح لقيت في 3 باعتينلي واتس ( عمر – شهد – رقم غريب)

اول حاجة فتحت شات شهد لقيتها بتطمن عليا علشان مشافتنيش في المدرسة قولتلها اني تمام بس راحت عليا نومة. وعمر كان نفس الكلام. فتحت الرقم الغريب لقيته امنية وباعتالي صورتين ليها ملط وبزازها مدلدلين وشكلها كان يهيج الحجر فرديت عليها كانت اونلاين

انا: احا.. ايه الجمال ده؟

امنية: يبكاش اومال لو مكنتش هاري جسمي نيك وتقفيش امبارح

انا: انتي ميتشبعش منك

امنية: يخربيتك انا جسمي لسه متكسر من امبارح

انا: بس ايه الصور الجامدة دي

امنية: انت عجبتني امبارح فكنت حابه ابعتلك تذكار علشان متنسانيش

انا: انا هافضل فاكرك طول عمري بعد ليلة امبارح

امنية: ده في ليالي كمان جاية علشان ريم

انا: لا انا محتاج فترة اريح الاول علشان اسد معاكوا

امنية: انا طول الليل بحكي ليها حكايات عنك وعن زوبرك اللي فشخني فمتطولش علشان هي هتفضل تصدعني

انا: هحاول اجي اللاسبوع ده

امنية سكتت دقيقة وبعتت ريكورد كان فيه صوت صوت طرقعة جامد

ريم: اه اه انا مستنياك يا ميزو متتأخرش عليا

كان باين ان الطرقعة دي طرقعة طياز وان ريم بتتناك وهي بتتبعت الريكورد

انا: ياما نفسي اكون انا اللي بخليها تصوت

امنية: هي كده بتسخنلك

وبعتت صور ل ريم وهي في وضع الدوجي وفي واحد بينيكها بس ملامحه مش باينة. انا كنت جبت اخري وبدأت العب في زوبري واضرب عشرة علي الصور

امنية: روحت فين؟

انا: هيجتيني يا بنت الوسخة فبضرب عشرة

امنية: ما تبعت صورة ل زوبرك

نزلت البنطلون وصورت زوبري كذا صورة وبعته وبعت بعده ريكورد

انا: الزوبر ده واقف تعظيم سلام للي شافه وبيقولكوا جهزوا نفسكوا علشان هيوريكوا ليلة من الف ليلة وليلة

امنية: مستنيناك

سيفت الرقم وقفلت الشات ودخلت الحمام ضربت عشرة علي الصور وزبي من الهيجان منمش. خلصت لقيت ميرنا في المطبخ

ميرنا: شكلك ارتحت

انا: امنية الشرموطة هيجتني تاني

ميرنا: امنية تخليك تعمل كده انما ميرنا تقولها مش قادر

روحت حاضنها من وراها وخليت زبي يقف بين فلقتين طيزها وبايدي بقفش في بزازها

انا: هو انا عندي اغلي منك يا قمر

ميرنا: كل بعقلي حلاوة كل

انا: انا عندي سؤال

ميرنا: اتفضل

انا: انتي عرفتي موضوع سما وملك ازاي؟

ميرنا: سما مش متعودة تفتح سكس كتير يعني مرة كل شهر مثلا بس بقالها حوالي 3 ايام بتفتح كل يوم فالموضوع شدني ودخلت علي ال search history بتاعها لقيتها بتدور ازاي اجذب ولد ليا وحاجات زي كده. فاستغربتها وقلبت في التليفون شوية لحد ما وصلت لشاتها مع ملك وقريت فيه لحد ما عرفت

انا: انتي رأيك ايه في الكلام ده؟

ميرنا: مش عارفة

أنا: يعني اقفل الباب عليها ولا اريحها؟

ميرنا: بص.. هي لو عاوزة تعمل حاجة هتعملها ولو طلعت ل بره ممكن اللي يعمل معاها كده يفضحها بس انت اكيد مش هتفضحها

ليقت تليفوني بيرن ببص لقيته خالي

خالي: ايه يا مازن عامل ايه؟

انا: بخير تمام

خالي: تعرف تعدي عليا لما ترجع من المدرسة

انا: انا غايب النهاردة

خالي: كويس... تعرف تجيب اللاب بتاعك وتنزلي انا في الشقة

انا: حاضر

وقفلت التليفون

ميرنا: خالك عاوز ايه؟

انا: غالبا حاجة تبع الكاميرات

ميرنا: مش ناوي تعلمه الموضوع ده علشان تكبر دماغك

انا: حاولت كذا مرة بس مفيش فايدة

حطيت اللاب في الشنطة ونزلت لخالي لقيته قاعد مع واحد وشه مخطوف اكنه عامل مصيبة

خالي: تعالي يا مازن.. ده استاذ باسم ساكن في الدور الرابع هنا

انا: ازاي حضرتك؟

باسم: تمام

خالي: العربية بتاعة استاذ باسم اتسرقت النهاردة الصبح من قدام العمارة تعرف تشوفهالنا بالكاميرات

انا: اكيد طبعا

فتحت اللاب وجبت كاميرات المراقبة وفضلنا نراجع فيهم لحد ما لاقينا اللي سرق العربية. كانوا 2 ووشهم كان باين وفي كاميرا كانت جايبة وشهم بوضوح وقصيته

باسم: ينفع تبعتلي الصور علي التليفون

انا: ايوه طبعا

اخدت منه نمرته وفتحت واتساب ويب وبعتله الصور

خالي: ابعتهملي انا كمان

بعتهم لخالي كمان

باسم: هكلم المدام اقولها اننا جبنا اشكالهم

وسابنا وطلع البلكونة يكلم مراته

خالي: تعرف يا مازن تروح عند القهوة اللي علي اول الشارع تشوف العربية مشيت من انهي اتجاه

انا: حاضر

ونزلت للقهوة وبصيت في الكاميرات ومشيت وراها شوية لحد ما جبت الطريق اللي العربية مشيت فيه ( كانت رايح للطريق الصحراوي) رجعت لقيت خالي بيتكلم في التليفون واستاذ باسم قاعد بس وشه ارتاح شوية خالي اول ما شافني ساب التليفون

خالي: عرفت مشوا منين؟

انا: ايوه راحوا للطريق الصحراوي

خالي: تمام

خالي كمل التليفون وقال للي بيكلمه ان العربية طلعت علي الصحراوي

انا: متقلقش يا استاذ باسم العربية هترجع

باسم: انا مش عارف هقول لمراتي ايه.. ده العربية لسه جايبنها مبقالهاش شهر

انا: هي العربية موديل كام؟

باسم: السنة دي

انا: فيها gps؟

باسم: ايوه

انا: طب ثانية كده

طاعت البلكونة كلمت ميرنا وقالتلي انها حدد مكان العربية لو التليفون اللي كانت متصلة بيه اخر مرة موجود رجعتلهم واخدت تليفون باسم علشان ده اخر تليفون اتصل بالعربية وطلعت لميرنا عملت اللي بتعمله وجابت مكان العربية اخدت الموقع وبعته لخالي وبوست ميرنا فرنشاية ونزلت

خالي: انا قولت لحبايبي علي مكان العربية وهيردوا عليا كمان شوية

قعدنا حوالي نص ساعة ولقينا تليفون خالي بيرن

خالي: ازيك يا باشا. ايوه. ايوه . لونها احمر ايوه. تسلم يا باشا جايين دلوقتي

خالي: لقوا العربية

باسم وشه ارتاح وردت فيه الروح

خالي: يلا يا استاذ باسم نروح نخلص شوية ورق

باسم: بس العربية باسم المدام

خالي: طب اطلع خليها تلبس وهات الرخصة وورق العربية

باسم: حاضر

باسم طلع يقول لمراته وفضلت انا وخالي

انا: عاوز حاجة مني انا بقي؟

خالي: استني خالتك سارة عاوزاك تعملها حاجة في تليفونها

انا: حاضر

مرات خالي سارة من الريف مكملتش تعليم خالي عارفها وهي صغيرة وطلعت من بيت ابوها علي بيت خالي بزازها كبيرة و طيزها شكلها ملبن في النيك 48 سنه طولها 160 ووزنها 70 وشها جميل ومشدود و اغلب لبسها جلاليب واسعة

خالي لبس هدومة ونزل يقابل استاذ باسم وانا قاعد في الصالة مستني مرات خالي لحد ما جات

سارة: معلش يا مازن يا حبيبي معطلاك معايا حاطه الاكل علي النار

انا: لا عادي

سارة: التليفون بقاله يومين بيعلق ومش عارفه اعمل ايه

اخدت منها التليفون وقعدت العب في الاعدادات شوية وفي الاخر عملتله اعادة ضبط مصنع

سارة: انا هخش اشوف الاكل وجاية

التليفون خلص واشتغل عادي

انا: خالتي سارة

سارة: تعالي يا مازن ( انا كنت قاعد في الصالة وهي في المطبخ)

دخلت اديتها التليفون

انا بضحك: رجع احسن من الاول اهو

سارة: يخليك ليا

انا: ينفع اخش الحمام؟

سارة: اتفضل

دخلت عملت حمام ووانا طالع لقيت برا لونها بنبي في نقط بني متعلقة علي الباب مسكتها وقعدت اسال نفسي بتاعة مين اكيد مش بتاعة مرات خالي علشان حجم البرا اصغر من بزازها فكنت محتار بين حلا وسما ومعرفتش اميز هي بتاعة مين بس كان فيها عرق ودس هيجني ولما شميتها هيجت اكتر وزبي واقف وانا بتخيل بنات خالي الاتنين ملط وانا بقيس البرا عليهم هما الاتنين ومسكت زبي وضربت عشرة علي البرا بس من كتر هيجاني جبتهم في البرا فتحت صندوق الغسيل وحطيتها في النص وقفلته لقيت الباب بيخبط

انا: ثانية

سما: مازن؟

انا: ايوه

غسلت وشي وفتحت الباب لقيت سما واقفة بيونيفورم المدرسة والعرق بينزل من كل حتة منها وعامل علامة في التيشيرت تحت باطها وعند بزازها

انا بضحك: ايه اللي عامل فيكي كده؟

سما وشها احمر وزقتني دخلت الحمام وقفلت الباب وشكلها وهي مكسوفة كان كيوت وطلعت لقيت مرات خالي قاعدة في الصالة

انا: استئذن انا بقي

سارة: مش هتتغدي معانا؟

انا: مرة تانية بقي

سارة: سلام يا حبيبي

انا: سلام

وانا طالع قولت اعدي علي شهد وشاهندا. خبطت عليهم شاهندا فتحتلي وكانت لابسة جلابية بيتي

انا: حاضرتك بنفسك بتفتحيلي؟

شاهندا: ايه حضرتك دي يا ميزو.. هتكبرني ولا ايه؟

انا: اسف يا طناط

شاهندا بتضحك: كده بقيت صغيرة يعني ؟

انا: طب اقولك ايه؟

شاهندا: قولي شوشو زي ما شهد بتقولي

انا: حاضر يا شوشو

شاهندا: هتفضل واقف بره كده ؟

دخلنا وهي بتعرج وهي ماشية بس ده بيخلي طيزها تتهز اكتر

انا: رجلك عاملة ايه دلوقتي؟

شاهندا: احسن بس لسه في وجع

انا: كلها كام يوم وتقومي بالسلامة

شاهندا: ياريت يا ميزو علشان قعدة البيت وحشة

انا: اومال شهد فين؟

شاهندا: لسه مجاتش في المدرسة

اتكلمت معاها شوية وبدأنا ناخد علي بعض وحسيت انها بدأت تاخد راحتها معايا وتاعملني زي ابنها

واحنا في نص الكلام لقينا الباب بيتفتح وشهد بتنادي من بره

شهد: شوشو حبيبتي انا جيت

شاهندا: تعالي يا شهد انا في الصالون

شهد دخلت علينا ولما شافتني استغربت

شهد: مازن؟

شاهندا بتضحك: شوفتي عفريت ولا ايه؟

شهد: لا مكنتش متوقعة بس

انا: انا جيت اتطمن علي شوشو واشوفها عاملة ايه

شاهندا ابتسمت ابتسامة خفيفة لما قولتلها شوشو

شهد: طب انا داخلة اغيرهدومي

شهد دخلت اوضتها تغير هدومها وانا وشاهندا كملنا كلام لحد ما هي غيرت ورجعت

شهد: انت معانا في المسابقة صح؟

انا: مسابقة ايه؟

شهد: هو محدش وصلك؟

انا: لا

شهد: في مسابقة علي مستوي الجمهورية وكل مدرسة بيطلع منها تيم... التيم 3 ولاد و3 بنات

انا: محدش قالي حاجة عن الموضوع

شهد: علي العموم احنا كتبنا اسمك معانا

انا: احنا مين بقي؟

شهد: انا وسما وملك وعمر وخالد وانت

خالد ده كان معانا في الفصل بس ابوه وامه منفصلين وامه مدلعاه اخر دلع فكنت بحسه خول ومكنتش بتعامل معاه كتير

انا: والمسابقة دي عبارة عن ايه

شهد: متقسمة لجزئين (مسابقة علمية ومسابقة رياضية) وبيجمعوا نتيجة الاتنين والفريق اللي بيجيب نقاط اكتر بيكسب

انا: في كام فريق من المدرسة؟

شهد: 4 فرق... وهيعملوا التصفية بينا الاسبوع الجاي

انا: حلو نلحق نستعد ليها

قعدت معاهم شوية وطلعت البيت لقيتهم مجهزين الغداء اكلت معاه ودخلت الاوضة فتحت اللاب اقعد عليه لقيت الكاميرات لسه مفتوحة ففولت اقلب فيهم شوية قعدت اقلب فيهم واشوف شهد وهي طالعة وهي داخلة او وهي بتظبط نفسها في الاسانسير ( في كاميرا صغيرة في الاسانسير محدش يعرف انها موجودة غيري انا وخالي) وفضلت اقلب فيهم لحد ما باسم بيبوس ايد مراته في الاسانسير جبت الكاميرا بتاعة الدور بتاعهم وشوفتهم وهما طاليعن و وهما نازلين وكان باين انه دلدول ليها فضلت لحد الساعة 6 ببص في الكاميرات وجيه في دماغي ان التليفون كان مع ميرنا فأكيد زودته في البرنامج بتاعها فروحتلها

انا: ميرنا حبيبتي احلي اخت في الدنيا

ميرنا: قدمت الدخلة دي قول عاوز ايه واخلص

انا: التليفون اللي جبتهولك النهاردة دخلتيه علي البرنامج

ميرنا: عاوز تعرف ليه

انا فتحت اللاب ووريتها الفيديوهات اللي مرات احمد بتعامله اكنه خدام عندها

انا: عاوز اعرف هو خول ولا لا

ميرنا:طالما جيت معايا دوغري هاجي معاك دوغري

ميرنا فتحت اللاب وجابتلي تليفونه وقالتلي عيش

قعدت اقلب في الداتا اللي علي التليفون لقيته خول فعلا ومراته هي اللي بتنيكه وبتصوره وهي بتذله لقيته نقلت الفيديوهات بتاعته علي تليفوني والداتا بتنقل لقيت جمب اسمه علامة خضرا

انا: هي ايه العلامة الخضرا دي

ميرنا: ده معناه انه ماسك التلبفون دلوقتي


جابتلي شاشة تليفونه لقيته بيتصل بحد ولقيت التليفون بيرن
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
رديت علي التليفون

باسم: ازيك يا مازن انا باسم اللي كان معاك النهاردة

انا: ايوه يا استاذ باسم اهلا بحضرتك

باسم: اهلا بيك يا حبيبي

انا: العربية رجعت؟

باسم: ايوه رجعت والفضل ليك

انا: انا معملتش حاجة

باسم: انت جبت شكلهم ومكان العربية كانت ناقص تجيب لون هدومهم الداخلية

انا ضحكت

باسم: انا والمدام عاوزين نعزمك علي الغداء بكره علشان نشكرك

انا: لا ... مينفعش انا معملتش حاجة فعلا

باسم: عاوز تزعل المدام منك يعني؟

انا: لا مقصدش بس ملوش لزوم التعب

باسم بضحكة: احنا ناس غاووين تعب ياسيدي

انا: خلاص طالما كده بقي

باسم: اتفقنا يبقي معادنا بكرة

انا: اتفقنا

وقفلت التليفون وبصيت لميرنا لقيتها باصالي وبتضحك

انا: في ايه؟

ميرنا: هتروح تتغدي عند الخول؟

انا: فيها ايه؟

ميرنا: هيخليك تنيك مراته

انا: مش لازم

ميرنا: ريح النهاردة علشان هتنيك بكره

سيبت ميرنا وروحت الاوضة افكر في الكلام بتاعها واقتنعت بكلامه سكيا وفتحت الواتس اقلب فيه وكلمت شهد شوية وقالتلي ان المدرسة نزلت قرار ان المنهج اللي اتلغي السنة اللي فاتت هيتزود علي منهج الترم ده وقعدت تصيح شوية علي الموضوع وكانت كيوت اوي وهي بتقول ان مدرستها القديمة ملغتش حاجة وليه تاخدهم تاني وسمعت مي وملك قاعدين مع ماما بيصيحوا علي نفس الموضوع طلعت قعدت معاهم شوية لحد ما لقيت امنية بعتالي ريكورد علي الواتس لبست السماعات وشغلته لقيته بتتلبون فيه وبتقولي ان ريم ماسكاها وبتنحط في كسها اي حاجة تلاقيها في البيت وجات زوبر صناعي وحطته في كسها وجابت خيارة وبتنيكها في طيزها بيها وعمالة بتوصف بادق التفاصيل وصوتها فيه هيجان وبعتالي صورة ليها انا زبي وقف من اللي هي باعتاه ودخلت الحمام ضربت عشرة علشان يهدي شوية وطلعت لقيتهم لسه قاعدين وملك بتبصلي بابتسامة قولتلهم انا هخش انام لقيت امنية باعته رسالة

امنية: مش بترد يعني

انا: كنت بضرب عشرة

امنية: بتفكر في مين؟

انا: بقكر فيكي وفي اختك الشرموطة دي

امنية: عاوز تنيكنا؟

انا: عاوز افشخكوا انتوا الاتنين علي سرير واحد

امنية: وايه اللي مانعك

انا: بريح علشان لما اجي انيكوا نيكة تفتكروها طول عمركوا

امنية: طب هتيجي امتي؟

انا: بعد بكرة

امنية: ليه مش بكره؟

انا: في واحد خول عازمني علي مراته

امنية: ده مين الديوث ده؟

انا: واحد عندي في العمارة عربيته كانت مسروقة ورجعتاله

امنية: وعرفت ازاي انه خول؟

بعتلها فيديوهاته مع مرااته

امنية: احا ده خول نيك

انا: يعني انتي شايفه اني هنيك مراته بكره؟

امنية: اكيد هتنيكها

انا: اعرف ازاي علشان مروحش في داهية

امنية: بص... هتلاقيها لابسة لبس خفيف مبين بزازها ومش لابسه برا علشان تشوف بزازها بيتحركوا وتهيج عليها وهتلاقيها بتوطي قدامك علشان تخليك تعرف تشوف براحتك وبالنسبة للاكل لو هي بجحة هتجيب كوارع لو مش بجحة هتجيب سمك وجمبري وهتحطلك حاجة في العصير

انا: انتي شكلك خبرة بقي

امنية: الرجالة كلها بتفكر بزبها فسهل نعمل اللي احنا عاوزينه معاهم

انا: معاكي حق انا من ساعة ما شوفتك وانا بفكر براس زبي مش براسي

امنية: بس خلي بالك علشان المرة دي شكلها بتحب هي اللي تسوق الراجل

انا: يعني ايه؟

امنية: يعني هي بتحب تنيك مش تتناك... فلو مشيت وراها هتتناك في طيزك

انا: متخافيش

امنية: ابقي صورها وانت بتنيكها وابعتلي

انا: اشطا

ونمت. صحيت تاني يوم روحت المدرسة والكلام كله كان علي القرار اللي لسه طالع ده. انا مكنتش مركز مع حد وكنت عمال اشغل فيديوهات باسم ومراته علي التليفون وبتخيل وانا بنيكها قدامه والفكرة كانت مهيجاني نيك النيك وكنت بلعب في زبي من فوق الهدوم طول اليوم لحد ما خلص وكان ورايا درس بعد المدرسة روحته ورجعت بسرعة علي البيت غيرت ونزلت لباسم ومراته خبطت علي الباب

باسم: مين؟

انا: مازن

باسم: حاضر ثواني

باسم فتح الباب ودخلت قعدنا نتكلم شوية وشكرني علي موضوع العربية وشوية ولقينا مراته داخلة علينا

باسم: دي مراتي سندس

سندس عندها 29 سنه طولها حوالي 165 ووزنها 70 جسمها مظبوط جدا وتحس ان وزنها في بزازها وطيازها بزازها اكبر من المتوسط بس مبلن نيك وجسمها ابيض ومفيش فيه شعره طيزها ومدوره وتعتبر اكبر حاجه ف جسمها وكسها من بره ابيض والشفرات لونها احمر خفيف شعرها طويل واسود كانت لابسه قميص نوم احمر قصير تحت كسها بحاجات بسيطه والاندر بتاعها لونه اسود ومش لابسه برا. انا اول ما شوفتها زبي بدأ يوقف بس كنت قاعد ضامم رجلي فمكانش باين

سندس: انت مازن؟

انا: ايوه

سندس: الف شكر علي العربية

انا: العفو ده اقل واجب

سندس: ثواني والغدا يكون جاهز

ودخلت وباسم دخل وراه وانا كل اللي في دماغي ان ميرنا وامنية كانوا صح واني هنيك سندس النهاردة قدام جوزها الديوث المعرص. الاكل جهز وكان سمك فعلا زي ما امنية توقعت. وقعدنا ناكل مع بعض الطربيزة كان عليها 3 كراسي انا وسندس في وش بعض و بلسم قاعد في الجمب وانا طول القعده عينى مش بتفارق صدرها ولما هي اخدت باله ابتسمت بخبس

سندس: معلش يا ميزو انا متعودة اقعد في البيت براحتي

انا: لا عادي

وكملنا اكل وسندس كانت جريئة اوي عكس باسم اللي كان ساكت وبياكل بس وانا وسندس عمالين نهزر ونضحك وهي كانت بتتلبون لبونة شرموطة وبتأكلني في بوقي وبتوطي كل شوية علشان توريني بزازها اوضح انا كنت واخد راحتي علشان عارف ان باسم معرص خلصنا اكل وغسلت ايدي وطلعت لقيت سندس جاية بكوباية عصير وتديهالي. فانا عرفت ان فيها حاجة تهيجني وانا اساسا مش ناصق شربتها وقعدنا نتكلم في اي مواضيع. انا كنت قاعد علي كنبة لشخصين وهما قاعدين قدامي وسندس اللبوة كل شوية بتفتح رجلها تبين البانتي ولما تلمحني ببص عليها تقفل رجليها ولما حسيت اني اكيد هنيكها قولت اخش الحمام اضرب عشرة علشان مجيبهمش بسرعة فاستأذنت وروحت الحمام ضربتها علي شكل سندس وهي بتفتح رجليها ولما خلصت ببص في التليفون لقيت في نوتفكيشن واتس من ميرنا

ميرنا: جاهز يا بطل؟

انا: جاهز لأيه؟

ميرنا بعتتلي ريكورد دقيقة فيه سندس بتكلم باسم وغالبا كانت مشغلة المايك بتاع تليفون باسم وبتسمع هما يبقولوا ايه. الريكورد كان

سندس: بس الواد طلع مز

باسم: قولتلك انه حلو

سندس: الواد دخل دماغي بصراحة.. وعاوزاه ينكني النهاردة

باسم: مش اتفقنا ناخده واحدة واحدة؟

سندس: ايوه بس انا هايجة عليه

باسم: طب فكري تاني علشان منتفضحش

سندس: هو فاهم احنا عاوزين نعمل ايه.. لو مكانش موافق كان زمانه مشي

باسم:انت واخده بالك هو بيبصلك ازاي؟

سندس: الواد بياكلني بعينيه

باسم: بس الواد شكله غلبان

سندس: شكله غلبان وعاوز يجرب النيك.. وانا عاوزه اكون اول واحدة ليه علشان يفضل معايا وقت ما اعوزه

باسم: بس نخليها زي ما احنا متفقين علشان متبوظش منا

سندس:انا قولت هنعمل النهاردة يعني هنعمل النهاردة

باسم: حاضر

سندس: طب لما يطلع من الحمام اعمل نفسك نازل تجيب حاجة من تحت وخليك تحت لحد اما وخليك واقف ورا الباب. الواد شكله هايج وعمال يداري زبه كل شوية

باسم: حاضر

انا: احا نيييك

ميرنا: دول شكلهم خبرة في الموضوع ده

انا: ده باسم شكله معرص نيك

ميرنا: ده ديوث خول

انا: دي مفكرة اني لسه فيرجن

ميرنا: وبتقول عليك غلبان..

انا: هخليها تعرف مين الغلبان لما انيك كسمها قدام جوزها الخول

لقيت باسم بيخبط علي الباب

باسم: انت تمام يا مازن؟

انا: ايوه طالع اهو

وقفلت الشات مع ميرنا وغسلت ايدي وطلعت لقيت باسم كان غير هدومه وفت باب الشقة

باسم: انا نازل اجيب حاجة من تحت وطالع

انا: طب انا جاي معاك بقي

سندس: رايح فين؟ ده نازل خمس دقايق وجاي. ولسه التحلية جاية

انا: خلاص طالما فيها تحلية يبقي نقعد

باسم قفل الباب وسمعت صوت الاسانسير بينزل بس انا عارف انه واقف بره.

سندس: مقولتش ايه رأيك في الاكل؟

انا: تسلم ايدك. احلي من اكل المطاعم

سندس قامت وجات تقعد جمبي

سندس: ولسه لما تدوق الحلو

انا: ايه الحلو؟

سندس: انت عارف

انا: ايوه عارف

وطلعت التليفون وريتها فيديوهاتها هي وباسم

سندس: ايه ده؟

انا: ده انتي لابسه ديلدو وبتنيكي جوزك من طيزه

لقيتها اتوترت ومبقيتش فاهمة مين فين

انا: انا عارف انك عاوز تتناكي قدام جوزك. وانا عاوز انيكك قدامه برضه

سندس: ب..

مخليتهاش تقول الكلمة وبدأت ابوسها في شفايفها وهي كانت خبرة في البوس فضلت ماسك شفايفها بوس ومص دقيقتين لحد ما لقيتها اندمجت معايا في الجو ولقيتها بتمد ايديها علي زوبري وبتحسس عليه من فوق البنطلون وهو كان واقف وانا مندمج في البوسة ومسكت بزها بايدي وعمال العب فيه وبالايد التانية نزلت علي كسها من فوق البانتي وبلعب في كسها

انا: انزلي مصي زوبري

لقيتها نزلت على ركبتها ونزلت البنطلون ومسكت زبي تمصه وكانت محترفة نيك في المص كانت بتمص زبي وتلحس بضاني بلذة وشهوة كبيرة وانا كنت هايج اوي من اللي هي بتعمله وافتكرت اللي امنية قالتوهلي واني مسيبش نفسي وليها واني اكون انا اللي بوجه النيكة. وكنت مستمع وانا حاسس ان انا اللي معايا ال upper hand في النيكة. شديت شعرها و خرجت زوبري من بوقها لقيتها بترجع تاني قومت ضاربها بالقلم و قلتلها

انا: هفشخك يا شرموطة

سندس: وانا عاواك تنيكني

انا: علشان جوزك مش مكفيكي يا متناكة

سندس: ايوه انا جوزي خول ومعرص ومسمياه بسمة

انا: طب ما تيجي تشوف مراتك وهي بتتناك يا بسمة

لقيت الباب بيفتح وباسم بيخش وشكل زبه واقف نص وقفة

سندس: عرفت ازاي انه بره؟

انا: باينة نيك انك كنتي بتطرقيه

سندس: طب انا عاوزاك تنيكني قدامه

انا: تعال يا معرص شوف مراتك وهي بتمص زبي

سندس كملت مص في زوبري وانا ماسكها من من دماغها وبنيكها في بوقها جامد وبدخله لحد زورها لحد ما حسيت اني هجيبهم فطلعت زوبري منها

انا: تعالي يا بسمة قلع مراتك القميص

باسم وطي راسه في الارض وقلع سندس القميص وهى من نفسها بتقلع البرا وبزازها دلدلوا قدامها نيمتها وبقيت العب فيهم وادعكهم في ايدي وفضلت افرك حلماتها وانيك فيهم لحد ما حسيت انها راحت في حتة تاني وبدات تتأوه

سندس: أه أه أه ...براحة

انا: قلع مراتك البانتي عاوز اشوف كسها

قلعها البانتي وكسها كان عليه شعر خفيف كان شكلو جنان وشفايف كسها منفوخه وبظرها واقف ولونو وردي وشكلو يهيج الجبل. نزلت علي كسها الحس ببوقي في شفرات كسها واشدهم بشفايفي وسندس بتتلوي تحتي واستمريت علي كدا فترة بشد في زنبورها بسناني والعب بين شفراتها بطرف لساني ودخلت صوباعي في كسها وغرقته من عسلها اللي كان بينزل منها وشاورت لباسم يلحس عسل مراته من علي صوباعي وفعلا جيه لحسه

انا: تعالوا ندخل اوضة النوم عاوز انيكك على سرير جوزك الديوث

دخلنا الاوضة وقعدنا علي السرير انا وسندس وباسم كان ماشي ورانا. و سندس كانت بتتلبون بشرمطة فشخ وعمالة تبوس فيا وتقلعني الهدوم لحد ما بقيت انا وهي ملط وباسم لسه لابس هدومه كلها

انا: ما تقلعي يا بسمة كده

سندس شاورتله انه يقلع وبدأ يقلع فعلا بس سندس كانت مخلياه يلبس اندر حريمي

انا بضحك: ايه ده يا بسمة؟

سندس: بسمة مش بترتاح غير لما تكون لابسة اندر من بتوعي

انا: طب ما تورينا كسك يا بسمة

سندس: ياريت كان عند كس كان هيكون احسن من اللي عنده ده

باسم نزل الاندر وزبه كان واقف بس كان صغير

انا لما شوفته قعدت اضحك عليه وباسم باصص في الارض

سندس: انت هتفضل مركز مع بسمة ولا ايه؟

انا: لا طبعا

نيمتها علي ضهرها ورفعت رجلها بإيدي

انا: تعالي امسك زوبري دخله فى كس مراتك بإيدك يا ديوث

باسم مسك زوبري وهى بتبص لى بنظرات اللبونة وهى ممحونة على الأخر

سندس: دخله .. دخله كله في كسي .. دخله يا معرص

باسم سمع كلامها وكان هيدخل زوبري كله بس انا ضربته بالقلم

انا: مش عافية هي.. لازم تمتعها قبل ما تدخله كله.. بص يمكن تتعلم حاجة

نزلت على كسها مص ولحس بلساني وادخل لساني لجوه وسندس اهاتها طلعت وبقت عاليه وهاجت اكتر من حركاتي. طلعت بلساني لبظرها ادعكه بلساني وافرك فيه وصوابعي بتدخل في كسها براحه ودخلت صوباع لقيته دخل بسهوله فدخلت التاني. وفضلت ابعبص في كسها بصوابعي والعب فيه من جوا وادعك بظرها وباسم بيلعب في زبه وسندس كانت في عالم تاني مش مبطله اهات ولا مبطله حركة من الهيجان وجابت ميتها وانا بلحسلها. عدلت نفسي وحطيت زبي على باب كسها وبقيت افرش فيه وغرقت زوبري من عسلها. فضلت شويه على كدا وسندس بتقفش في بزازها قدامي ومغمضة عيونها. بدأت اضغط على زبي وبدأ يدخل لجوه ودخلت نصه وسندس هاجت على الاخر وبقت تصوت من الشهوه .كملت بزوبري ووصلت لاخر كسها. بدأت اتحرك براحه وانيك فيها وهي بتتأواه وتزوم وتتمتم بكلام مش مفهوم. قلبتها لوضع الدوجي ودخلت زبي من ورا في طيزها مرة واحدة وهي شهقت مرة واحدة وبقيت بنيك طيزها ومنزل صوباعي بمشيه ع المسافه اللي بين خرم طيزها وكسها واخربش المسافه اللي بين خرم طيزها وكسها بضافري وبيطلع لكسها يخربش شفراتها واستمريت كده ببص علي باسم لقيته جايب لبنه مرتين تقريبا وسندس كانت في قمة شهوتها

سندس: مش قادرة كفاية كده

انا: بس يا لبوة لسه بدرى يا كسمك

وبقيت انيك فيها من ورا وبرزع زبي جامد وصوت اللحم بيطرقع مع صوت أهاتها

سندس: أه أه أه

انا: شايف لحم مراتك يا ديوث يا خول يا معرص

باسم:ايوه شايفك وانت بتنيكها

انا: انا بنيك مراتك يا ديوث

ببص في الاوضة لقيت في ديدلو مرمي علي الارض

انا: هات الديلدو ده لبسه لمراتك وانزل دوجي

باسم سمع الكلام ولبسه لسندس ونزل دوجي قدامه وهي دخلته في طيزه وانا زبي في طيزها وفضلت انيك فيها وهي بتنيك فيه وجبت تليفوني وبقيت بصورهم فيديو من ورا لحد ما حسيت اني هجيب فسرعت النيك وجبتهم في طيزها وفضلت نايم عليها لحد زبي ما خرج من طيزها وهي نايمة علي جوزها. فضلنا كده شوية لحد ما كل واحد اخد نفسه

سندس: تعالي ناخد دش

دخلنا الحمام انا وسندس وكنا ملط طبعا وفتحنا الدش ونزلنا تحته سوا وباسم كان واقف علي الباب بيتفرج علينا وهي مسكت الشامبو خدت شوية وحطت في أيدي شوية وبقينا نحمي بعض وندعك جسمنا وغسلت طيزها وكسها بايدي وهي بقت تغسل زبي بالشامبو وقعدت تغسلة وتدعكه وتبوسه وبعدين بقت تمص فيه لحد ما وقف زي الحديدة تاني وتضرب زبي في بزازها وتدعك زبي في حلماتها تدعك كسها في زبي قولتلها لفي ووطي وعملت كدا وانا دخلت زبي في كسها وهي هاجت اكتر رفعت ضهرها شوية وبقيت اقفش بزازها وبعدين خرجت زبي وروحت قاعد علي قاعدة الحمام

انا: تعالي اقعدي علي زوبري

سندس قامت وجات تقعد علي زبي

انا: تعالي دخل زوبري في كس مراتك يا خول

باسم مسك زبي ودخله في كس مراته وانا حضنتها وبقفش بزازها وهي طالعة نازلة علي زبي

سندس: احححح اوووف زبك حلو اوي ومولع كسي

وشيلتها وزبي في كسها وروحت علي السرير ونيمتها وانا فوقها وبقيت ارزع في كسها وهي توحوح ووقلبتها cowgirl وبقت هي فوق وبقت تتنطط علي زبي وفضلت انيك فيها نيك واشتمها واشتم جوزها المعرص لحد ما حسيت اني هجيب

انا: المرة دي هجيب في كسك

سندس: اروي كسي بدل جوزي الخول ده

وجبت في كسها وهي جابت عسلها وشاورت لباسم يجي يلحس اللبن المخلوط مع عسلها اللي نازل من كسها وهو جيه يلحس لحد ما بلعه كله ولما خلص رجع يقف تاني عند الباب وانا وسندس كنا تعبانين من النيكة محسيتش بنفسي غير بعدها بساعتين وسندس بتصحيني

سندس: مازن اصحي يلا

انا: في ايه؟

سندس: عاوزين نتكلم شوية

انا: ماشي

قومت لبست هدومي علشان كنت نايم ملط ودخلت الحمام غسلت وشي وطلعتلهم الصالة. سندس كانت لابسه روب علي اللحم وكانت مكشرة سنة وبتتكلم بجد وباسم الخول واقف جمبها ملط

انا: عاوزين تتكلموا فيه؟

سندس: عاوزين نتكلم في النيكة اللي حصلت دي

انا: عاوزة تتأكدي اني مش هقول لحد؟

سندس: ايوه

انا: وطبعا صورتوني وانا بنيكك علشان لو معملتش اللي انتو عاوزينه هتقولي اني اغتصبتك

سندس: مش عاوزين نمشي في الطريق ده

انا: ولا انا

سندس: يعني هتسمع الكلام؟

انا: هنوصل لحل وسط

سندس: ماشي... انا عندي 3 شروط

انا: ايه هما؟

سندس: اول حاجة انك متقولش لحد

انا: موافق

سندس: لما اعوزك تيجي تنكني هتيجي

انا بضحك: ده أكيد

سندس فضلت مكشرة

سندس: تالت حاجة تقولي جبت الفيديوهات اللي معاك ازاي وتمسحهم

انا: هنا هنختلف

سندس: ايه؟

انا: الفيديوهات مش همسحها ومش هقولك جبتها ازاي

سندس: ليه؟

انا ببتسم: اصلي حابب البطلة اللي فيه اوي

سندس: انا بتكلم بجد

انا: شوفي مهما عملتي مش همسحهم بس ممكن اوعدك اني مش هوريهم لحد

سندس قعدت تفكر شوية

سندس: موافقة

انا: بس انا كمان ليا شروطي

سندس: ايه؟

انا: لو حبيت انيكك هاجي انيكك في اي وقت

سندس: ماشي

انا: انا عاوز اعرف ايه اللي خلي باسم يبقي بسمة

سندس: انا ابويا وامي مسافرين وكنت عايشة مع خالتي فلما لقيت فرصة ان حد عاوز يخطبني وافقت علطول ولما جيه يخطبني كان عادي شكله محترم وبيشتغل في شركة كبيرة ومعاه فلوس ومكنتش حاسه ان في حاجة غلط وكنت مبسوطة اني هسيب خالتي وهروح اعيش في بيتي بس كل حاجة اختلفت ليلة دخلتنا. زبه مكانش راضي يقف وعملتله كل حاجة ممكن تتعمل ومفيش فايدة وفضلت بنت ليلة دخلتي وكلمت خالتي قالتي انها ما صدقت لقيت عريس ليا واني لو اتطلقت مكلمهاش تاني. فرضيت بقدري وبقيت بحاول اهيجه بس هو مفيش حاجة لحد ما فمرة لقيته فاتح فيديوهات femdom. فدورت علي النت وفهمت هو بيحب ايه وبقيت انا بنيكه وزوبره بقي بيقف وانا بنيكه وبعد سنة جواز مديره في الشغل قال انه عاوز ينكني ولو رفض هيرفده ودي كانت بداية اني اتناك قدام جوزي

انا: انما حكاية بنت متناكة بصحيح

سندس: انت اول مرة نكت واحدة كانت امتي؟

انا: من 4 سنين

سندس: يا لاهوي وانا اللي فاكرك لسه مطلعتش من البيضة

انا: انتي لو تعرفي اللي فيها مش هتقولي كده

سندس: طب احكيلي

انا: لا ده موضوع طويل ممكن ابقي اقولهولك مرة تانية علشان الوقت اتأخر

سندس: ماشي


وسيبتهم وطلعت
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الخامس:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
طلعت لقيت ميرنا واقفة مستنياني وحكيتلها علي كل حاجة وهي بان عليها انها هايجة بس قولتلها اني مش قادر اعمل حاجة واني داخل انام علشان بكره رايح لامنية وريم فقالتلي انها هتيجي معايا بكره ودخلت نمت لقيت في امنية وشهد باعتينلي علي الواتس ففتحت ارد علي امنية الاول
امنية: رفعت راسنا ولا ايه؟
انا: اكيد بس لسه بسخن والماتش بكره
امنية: اكيد يعني مش هتفكسلنا؟
انا: لا انا مبرجعش في كلمتي.. جهزي اختك الشرموطة دي وبكره علي العصر كده هجيلكم انا وميرنا
امنية بعتتلي صورة لريم وهي فاتحة رجلها وكسها ياين وبتقولي
امنية: الشرموطة مستنياك
عملت ريأكت وفتحت شات شهد لقيتها بعتالي تسألني في حاجات تبع الدروس واتكملنا شوية ونمت صحيت تاني يوم نزلت انا وملك لقينا سما وشهد مستنيين تحت العمارة وشهد بدأت تقرب مني وتمشي جنبي وعمالة تديني في نظرات كده وملك وسما واخدين بالهم بس محدش بيقول حاجة لحد ما وصلنا المدرسة وعملنا اجتماع علشان المسابقة في البريك وعرفنا مين ال4 تيمات الجاية واتفقنا كل واحد هيعمل ايه واليوم خلص ولقيت ميرنا بعتالي علشان نروح لامنية فاتفقت معاها اني هاخد اوبر اعدي عليها ونروح وقولت لملك اني هروح مع ميرنا هنجيب شوية حاجات وروحت اخدت ميرنا ووصلنا تحت البيت
ميرنا: جاهز ولا ايه البنت ريم دي مبتهزرش
انا: هشرب العصير وهكون تمام
ميرنا: اموت واعرف بيحطوا ايه في العصير ده
انا: هنشوف اهو
واحنا طالعين علي السلم لقيت ميرنا بتديني كاندوم وبتقولي
ميرنا : علشان عارفة انك مش عامل حسابك
وطلعنا لقينا في مفتاح في الباب ففتحنا ودحلنا لقينا علي السفرة في كوباية عصير وورقة مكتوب فيها "احنا في الاوضة اشرب العصير وتعالي" لقيت ميرنا بتقولي انها هتسبقني وان اشرب العصير واجهز واخشلهم فشربت العصير ودخلت لقيت منظر جامد فشخ.
الاضاءة حمراء والتلاتة نايمين علي السرير كل واحدة لابسه بانتي بس قولت دي هتبقي ليلة دمار ودخلت وبدأت المعركة اول لما دخلت لقيت ريم قربت عليا وقالتلي
ريم: اخيرا جيت… انا عاوزة اشوف الزوبر اللي امنية مصدعاني بيه
واول حاجة عملتها كانت انها نزلت علي ركبتها وطلعت زوبري من البنطلون وبدأت تمص فيه وكانت شرموطة وكانت بتاكل زوبري ولا كأنه اخر يوم في حياتها وزوبري بدأ يقف وببص علي امنية وميرنا لقيتهم دخلوا في بوسة جامدة فشخ ومش مركزين معانا وريم ماسكه زوبري ومش راضية تسيبه وبعد كده قامت وخدتني علي السرير وقالت انها عاوزاني اكل كسها فانا روحت معاها ونمت علي ظهري علي طرف السرير ورجلي بره وريم نزلت البانتي وكسها بان قدامي وقعدت علي وشي وبدأت اكل فيه ولقيت امنية وميرنا قربوا مننا وامنية حودت البانتي علي جنب بتركب علي زوبري وبتدخله في كسها وميرنا بتمسك زوبري علشان ميطلعش فكده الوضع بقي اني باكل كس ريم وميرنا بتمسك زوبري تتدخله في امنية والاهات بدأت تطلع بقي من ريم وامنية وانا اخدت الموضوع كتحدي وبدأت اكل في كس ريم وهي عمالة تصوووت فوقي ااااه وااححححححح وبتشخر وكل حاجة وباين اني وصلت للجي سبوت بتاعتها فعمال اكل كسها بلساني لحد ما جابت عسلها وانا لسه مكمل وامنية بدأت تزود في الحركة وعمالة تطلع وتنزل علي زوبري لحد ما جابت عسلها هي كمان وقامت وميرنا بدأت تلحس عسلها من علي زبي فاديت لريم سبانك علي طيزها وقولتها
انا: هتسيبها تمص لوحدها كده انزلي مصي عسل اختك من علي زوبري
وفعلا نزلت فبقت ميرنا علي اليمين وريم علي الشمال الاتنين ماسكين زوبري بيلحسوا عسل أمنية من عليه وامنية قربت مني وقالت
امنية: طب وانا مش هدوق عسل ريم ؟
انا : اكيد هتدوقي
واخدتها في بوسة جامدة نيك وهي كانت عمالة تمص في لساني وشفايفي لحد ما ريقي نشف وحسيت اني هجيب فقولهلم نغير الوضع وطلعت ال3 ناموا علي طرف السرير بالترتيب ميرنا امنية ريم فروحت في النص مسكت زبي ودخلته في امنية مرة واحدة وهي صوتت اوففف احححححح وايدي اليمين روحت ناحية كس ميرنا والشمال ناحية ريم وبدأت احرك ايدي في دواير علي اكساسهم وانا عمال انيك في امنية وصوت الطرقعة باين في الفيديو وبدأت ازود حركة ايدي لحد ما ميرنا نزلت عسلها وريم لسه فسيبت ميرنا تريح شوية وكان باين ان امنية قربت تجيبهم فطلعت زوبري منها وشديت ريم عليها خليتها دوجي فوق اختها فكده امنية نايمة علي ظهرها وريم فوقها والاتنين كسهم واضح وضوح الشمس ليا فبدأت ادخل زوبري في ريم وبنيك فيها بغل وهي بدأت تصوت وأمنية بتاكل في بزازها ولقيت ميرنا بتنزل علي الارض تحت ولما بطلع زوبري من كس ريم بتلحسه قبل ما يخش تاني وفضلت ببدل بين كس ريم وكس امنية وميرنا بتلحس في زوبري مع كل رزعة لحد ما حسيت اني قربت اجيب فقولتلهم ينزلوا يمصوا لبني والتلاتة نزلوا تحت مني وكانوا بيمصوا في زوبري وبضاني لحد ما جبتهم علي وشهم هما التلاتة وكده ريم وامنية جابوا مرتين وميرنا وانا مرة واحدة والبنات قعدوا يبسوا في بعض ويلحسوا لبني من علي وشوش بعض وكان منظرهم وهما بيلحسوا لبني فاجر نيك النيك لدرجة ان بتاعي وقف تاني ريم بصت عليا وقالتلي
ريم: ايه ده ده واقف تاني ليه؟
امنية: اومال فكراني بشكر فيه من فراغ يعني
ميرنا: ده اخويا اللي رافع راسي ده
انا: احنا هنقضيها كلام ولا ايه
وروحت واخدهم وعملنا راوند تو كانت افشخ من اللي قبلها وامنية وريم جابو 3 مرات وميرنا مرتين
ريم: اخوكي طلع جامد بجد يابت يا ميرنا
ميرنا: راجل وسيد الرجالة
ريم: انا بقالي كتير متناكتش بالشكل ده
امنية: لا وده قايم ب3 مش واحدة لوحده
انا: التلاتة دول مزز يهيجوا جبل لوحدهم
ميرنا بصت في التليفون ولقت ان الساعة داخلة علي سبعة فقالت اننا كده اتاخرنا وانهم هيقلقوا في البيت فقومنا استحمينا انا وهي الاول وطبعا الحمام ميخلاش من التحرشات واللعب ولبسنا ونزلنا اخدنا اوبر وروحنا لقينا مي ومريم في الصالة مريم قاعدة علي تليفونها ومي بتتفرج علي التليفزيون
مي: اتاخرتوا ليه كده؟
انا : اختك يا ستي قعدت تلففني لحد ما تبعت منها وفي الاخر مفيش ولا حاجة عجبتها
ميرنا: يعني انا غلطانة اني اخدتك معايا؟
انا: انا عيوني ليكي
مي: وانا؟
انا : انا كلي لك يا قمر انت
لقيتها قعدت تضحك وميرنا كانت اتعصبت بهزار
ميرنا: ماشي يبكاش
مي: اسخنلكم اكل ولا اكلتوا بره؟
انا: انا مش قادر انا هموت وانام
موبايل مريم رن ولقيتها قامت دخلت اوضتها ولا كأننا جينا حتي فميرنا قالت لمي
ميرنا: تسلمي يا حبيبتي انا هعمل حاجة خفيفة ليا انا واخوكي وخشي انت ذاكري علشان لو وراكي حاجة
مي: اه صحيح ده انا ورايا امتحان بعد بكره
وانا دخلت انام 5 دقايق لقيت ميرنا بتخش عليا وبتقولي
ميرنا: هنعمل موضوع مريم ده امتي؟
انا: لما ييجي الوقت المناسب ليه؟
ميرنا: اصلها بتكلم امجد دلوقتي وشكلها مش بتعرص علي امك بس دي هتعرص علينا كلنا
انا: قصدك ايه؟
مبرنا فتحت اللاب وجابت السماعات من الدرج وبدات تسمعني وتسمع معايا

امجد: كسم فجر اختك عاوز انيكها هي كمان مع امك يا لبوة
مريم: انا عيلتي كلها تحت زبك يا حبيبي انت تأشر بس وانا اجيبهم تحت رجلك
امجد: اهو ده اللي بحبه فيكي يا لبوة
مريم: انا اعملك كل حاجة انت عايزة
امجد: هو مفيش صور تانية لملك ؟
مريم: لا لسه هي شوية وهتخش تستحمي وانا هخش قبلها اخبي التليفون في المكان بتاعي واصورها وابعتهولك
امجد: لو مبعتيهوش يا شرموطة زبي مش هنتقابل بكره
مريم: لا انا مقدرش انا مصدقت الدورة خلصت انا بقالي اسبوع متناكتش
امجد: وهيبقوا شهر لو مسمعتيش الكلام
مريم: حاضر هبعتهولك اول لما اصوره
وامجد قفل السكة في وشها

انا زوبري وقف شوية من الفكرة وان مريم طلعت معرصة بس كنت عاوزها تبعد عن الواد ده علشان عارف ان اخرته مش حلوة
ميرنا: هنعمل ايه بقي… ده مش بعيد كمان يومين نلاقيها بتعرص عليك انت كمان
انا: لازم ناخد خطوة ودلوقتي علشان الموضوع ميوسعش اكتر من كده .. هي مريم فين دلوقتي؟
ميرنا: المكالمة دي خلصت من 5 دقايق فهي تلاقيها خبت التليفون خلاص
انا: طب ما تفتحي الكاميرا بتاعتها نشوفه هو فين كده ونعمل نفسنا لقيناه
ميرنا فتحت الابلكيشن وفتحت موبايلها لقت الكاميرا شغالة وبتريكورد ملك وهي في الحمام لسه هتنزل تحت الدش وجسمها الابيض وبزازها واضحة اوي للكاميرا انا مقدرتش اقاوم وزوبري بدأ يقف جامد
ميرنا: هو زوبرك ده مبيهداش ابدا
انا: ما انت شايفة اللي انا فيه والمزز الللي حواليا اللي اولهم انت يا جميل
وقربت منها افعص بزازها لقيتها مش لابسه برا قولتلها
انا: احا ايه الجمال ده
ميرنا: لا ابعد ايدك دي انا زعلانة منك اصلا
انا: ليه كده هو انا عملت ايه علشان ازعل القمر ده طب
ميرنا: النهاردة كنت متجاهلني ومركز عل ريم وامنية بس (انا كنت كده فعلا)
انا: دول شراميط مفتوحين انما انت ملكة جمال وملكة قلبي لازم يكون ليكي احتفال ليكي لوحدك
ميرنا: خلاص انا عاوزاك تنيكني من كسي وتفتحنب
انا: بس عل
ميرنا: مبسش ياما كده ياما مش هتلمسني تاني
انا: حاضر ماشي
ميرنا:وابقي استخدم الكاندم المرادي مش زي المرة اللي فاتت
انا: عيوني يا قمر بكره دخلتك يا عروسة
وأخدتها في بوسة جامدة وهي نزلت ايديها تحت البوكسر وبدأت تدعك في زوبري وبصينا علي اللاب لقينا ملك لسه في الفيديو وعمالة تدعك في بزازها وشكلها جامد فشخخ ولقيت ميرنا بتهمس في وداني
ميرنا: اديك بتتفرج علي فيديو لاختك والتانية بتلعبلك في زوبرك اهو
الجملة دي هيجتني نييييك وقربت اجيب لبني لقيتها حطت بوقها علي زوبري وبلعت اللبن كله وقالتلي
ميرنا: النهاردة دول في بوقي بكره يكونوا في كسي
انا اخدت شوية عقبال ما ريحت وببص علي الفيديو لقيت ملك بتلعب في كسها قولت لميرنا تعلي الصوت وبدأت اسمع
ملك: ااااه يا ميزو اااه انا حبيبتك يا ميزو عايزاك تكون ليا
لقيت ميرنا بتبصلي وبتضحك ومقالتش ولا كلمة
انا: مالك فيه ايه؟
ميرنا: البنت شكلها تعبانة وعاوزة اللي يريحها
انا: بقولك ايه متكبريش الموضوع في دماغي نخلص من مصيبة مريم الاول
ميرنا: ايوه صحيح ده انا نسيتها طب هنعمل فيها ايه
انا: هقولك
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السادس:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
اتفقت مع ميرنا اني اشوف كام حد بلطجي واني اروح اطب عليهم وامسك امجد افشخه علشان يحرم ييجي جنب مريم تاني
ميرنا: لا انت كده غشيم ومش هتوصل لنتيجة ومتعرفش امجد هيكون اخره ايه
انا: طب عندك فكرة تانية؟
ميرنا: ايوا … اتصل بس علي امنية اسألها علي حاجة
انا : حاضر واتصلت علي امنية ردت علطول

امنية: لا انا مفيش حيل خلاص وبتضحك
وصوت ريم جاي من بعيد
ريم: انا فيا عادي
ميرنا: اتلمي يا شرموطة منك ليها انا عاوزة منكم مصلحة
ريم: يخسارة كنت عاوزة اتناك تاني
انا: الجايات كتيرة يا لبوة اسمعي بس ميرنا هتقول ايه
امنية: قولي يا حبيبتي
ميرنا: انت مش كنتي قولتيلي قبل كده ان في خلطة عندكم بتبوظ الزوبر وتخليه مش نافع تاني
امنية: اه تقصدي " بتاعك باظ"؟
ميرنا: ايوا هي دي كنا عاوزينها
امنية وريم عملوا ميوت كام ثانية وبعد كده شالوه
امنية: انت عارفة اننا مش بنوافق علي حاجة تطلع بره بس علشان خاطر اليوم الحلو ده هنعديها المرة دي بكره ابقي عدي عليا اديهالك
ميرنا: تسلميلي يا قمر .. بكره مازن هيعدي عليكي ياخدها
ريم: هياخدها ويمشي ومش هيمسي علينا يعني؟
امنية: اتلمي يا موكسة.. مقولتيش يا ميرنا انت عايزاها ليه؟
ميرنا: الواد امجد بتاع مريم عاوزين نخليه يبعد عنها ومازن كان بيفكر يخصيه علشان يبعد عنها
امنية: لا بلاش غشومية مع الواد امجد ده
ميرنا: انا قولته كده برضه
امنية: انت تعرفي انه بيعمل حوار دلوقتي مع بنت اعرفها؟
انا:بجد؟
امنية: ايوه وعايش عليها الدور الحبيب الرومانسي ومعيشها الوهم كله
انا: تعرفي تبعتي رقمها؟
امنية: هو مع ريم علشان هي صاحبتها هخليها تبعتهولك دلوقتي
ميرنا: الف شكر يا امنية
امنية: عيب يا بت الكلام ده
وقفلنا مع امنية وظبطت الخطة انا وميرنا واتفقت معاها انها تبعتلي اللايف لوكيشن بتاع مريم بكره وانها تعملي واتساب برقم تاني غير رقمي وقبل ما تمشي قولتلها
انا : متنسيش بس تبعتيلي الفيديو بتاع ملك ده علشان عاوزه
ميرنا وهي بتضحك: كنت متأكدة
ميرنا مشت ولقيتها بعتتلي الفيديو وبعده لينك وباعته رسالة بتقول فيها ان ده هيفتح واتساب ويب من رقم غريب وقالتلي برضه ان مريم بعتت فيديو ملك لامجد وانه اتفق معاها بكره يتقابلوا في المكان بتاعهم وكان رقم غريب بعت كذا رسالة وبعد كده صورة وفيديو فتحت الشات وكانت ريم باعته رقم البنت ومعلومات عنها وصورة للبنت وفيديو ليها فتحت الفيديو لقيتها ملط فيه وجايبة نفسها وامنية ملط في الباجراوند وبتقول "زوبرك جامد فشخ يا ميزو انا الكام ساعة دول بسطوني فشخ ومستنياك تاني قريب والمرة الجاية هتجيبهم جوا علشان عاوزة اللبن بتاعك في كسي"
انا زوبري كان واقف بسبب فيديو ملك اصلا وكلام البنت ريم ده هيجني اكتر ووقف علي اخره فقولتلها
انا: هيجتيني يابنت اللبوة
ريم: ما توريني زوبرك وهو واقف كده
صورته وبعتهولها
ريم: ياريت تكون هنا كنت همص زبك
انا: طب ما البنت ميرنا هنا
وقفلت التليفون وروحت اوضة ميرنا فتحت من غير ما اخبط كانت واقفة بتغير هدومها كانت ملط من فوق ولابسه بنطلون بيجامة من تحت وماسكه تيشرت في ايديها
ميرنا: في حد يخش من غير ما يخبط؟
انا: انا لما بكون هايج
ميرنا بصت علي زبي وضحكت : كل ده من فيديو ملك؟
انا: ملك والبت ريم بنت الشرموطة هيجتني اكتر
ميرنا: طب تعالي اقعد علي السرير
ورمت التيشيرت علي الارض ونزلت البنطلون وبدأت تمص زوبري فانا صورتها وبعت لريم صورة لزبي وهو في بوقها وفضلت تمص لحد ما جبتهم في بوقها وفجأة لقينا الباب بيخبط
مي: ميرنا.. هو مازن عندك؟
انا وميرنا اتخضينا وميرنا بلعت لبني ولبست التيشيرت بسرعة وانا رفعت البنطلون ورديت عليها
انا: انا هنا يا مي
مي: طب ينفع اخش ؟
شكلنا بقي احسن شوية بس لسه في ريحة في الاوضة بس مكانش في حل تاني
ميرنا ايوه تعالي يا حبيبتي
مي دخلت وطلعت محتاجة مساعدة في كام مسئلة ومكانتش لقتني في اوضتي فساعدتها فيهم وهي ماشية سألت
مي: هي ليه الاوضة ريحتها غريب كده؟
ميرنا: ده علشان نسيت اهويها اخر يومين بس بكره هفتح الشباك وهتتهوي وهترجعي طبيعي
مي: ماشي .. انا هنام بقي تصبحوا علي خير
انا: وانت من اهل الخير يا حبيبتي
مي مشت وميرنا بصتلي وقعدنا نضحك وجات تنام علي السرير
ميرنا: شوف البنت المحترمة بتخبط وبتستأذن قبل ما تخش
انا: ما هي لو بتشوف البزاز دي هتخش من غير ما تخبط
ومسكت بزازها بفعص فيهم
ميرنا: تتوقع شكت في حاجة؟
انا: لا دي غلبانه لو كانت مريم كانت اكيد عرفت
ميرنا بضحكة: دي اكبر لبوة في البيت
انا: ايوه
ميرنا: انت بعتلها حاجة ولا لسه؟
انا: لسه كنت هروح ابعتلها
ميرنا: طب ما تبعتلها وانا جنبك هنا
انا: هو ينفع؟
ميرنا: اه.. اللينك ده تفتحه من اي جهاز هيفتح شات الواتس معاها من نفس الرقم انا مظبطاه علي كده
انا: تمام بس نبعت لنهلة الاول
ميرنا: دي البنت التانية؟
انا: ايوا
ميرنا: طب هات اللاب ثانية كده
اديتلها اللاب واخدته فتحت الابليكشن وداست علي امجد وراحت علي فولدر الشراميط ولقت في فولدر باسم نهلة ففتحته ولقينا صور وفديوهات ليها لوحدها وفيدوهات وهو بينيكها في طيزها ووشها كان باين في كل حاجة
ميرنا: تعرف هي دي ولا لا؟
انا: اه هي
وفتخت الواتس لقيت ريم باعته
ريم: اللبوة اخدت الزوبر علي الجاهز
فطلعت في الشات ووريتها الصورة وكانت هي فعلا وقرت المعلومات عنها والمعلومات ان اسمها نهلة في كلية علوم برضه مع مريم بس دفعة اكبر وان الحالة المادية بتاعتها متوسطة واهلها شادين عليها جامد وبتخاف علي سمعتها اوي وهتعمل اي حاجة علشان متفضحش

انا ببعت للريم في الشات: بقولك لو روحت بكره اقابل نهله تيجي معايا؟
ريم: احنا مش اصحاب اوي هي مجرد معرفة
انا: بس يكون في وش مألوف يعني علشان تطمن اكتر
ريم: ماشي ابعتلي الميعاد
انا: شوية وهبعتلك
ميرنا: حلوة فكرة ان ريم تيجي معاك دي
انا: ايوه وابعتيلي الفيديوهات بتاعتها
ميرنا: حالا
انا سيفت رقم ريم وطلعت جبت رقم نهلة وبعتلها كذا رسالة كانت بتعمل سين ومبتردش
ميرنا: شكله مش هترد غير لو بعتلها حاجة ليها
انا: شكلها كده
ميرنا: طب ابدأ بحاجة خفيفة
قمت جايب صورة نود ليها وبعتها ليها
انا: احنا محتاجين نتكلم ضروري
نهلة: انت مين يابن الكلب وجبت الصورة دي منين؟
انا: هو كان لازم الصورة يعني علشان تردي
نهلة: انطق يا حيوان جبت الصورة منين؟
انا: بصي الشتايم مش هتجيب نتيحة وانا مش عاوز منك حاجة
نهلة: امال عاوز ايه
انا: امجد هو اللي بعتلي الصورة وبيتفشخر بيها وهو بيكدب عليكي ومفهمك انه بيحبك
نهلة: وانا هصدقك يعني انت الملاك البريء تلاقيك سرقت تليفونه واخدت الصورة منه
انا بعتلها الفيديو وهو بينيكها في طيزها
نهلة: خبر اسود
انا: بصي انا جايلك دوغري ومش هحور عليكي انا اختي مكانك دلوقتي وانت صعبانة عليا زي ما هي صعبانه عليا وانا عاوز اساعدك تخلصي منه وتخلصي اختي منه ومش عاوز منك اي حاجة في المقايل
نهلة: تخلصني منه ازاي؟
انا: ازاي دي هحكيلك عليها بكره تعالي قابليني
نهلة: حاضر

ميرنا: حلو اوي كده اتبقي نشوف مريم
انا: ايوا افتحي اللينك وهاتي اللاب
ميرنا فتحت اللينك وجابت اللاب مفتوح شات واتس ومفيش غير شات مريم وكان باين انها اونلاين

انا: ازيك يا مريم
مريم: تمام مين معايا
انا: مش مهم انا حد عاوز مصلحتك
مريم: مصلحة ايه مش فاهمه حاجة
انا: هفهمك.. دلوقتي انت في علاقة مع امجد وهو بيستغلك علشان الجنس بس
مريم: طب وفكرك انا قاعدة معاه علشان سواد عيونه يعني ما علشان بينيكني
انا: انت عارفه انه بيعمل نفس الموضوع ده مع بنات تانية؟
مريم: اه عارفه… انت مالك برضه

ميرنا: هي المتناكة دي مالها موافقة علي كل حاجة كده ليه وبترد ببجاحة
انا: مش عارف بس اكيد ليها داخلة يعني
ميرنا: طب تجرب تقولها انه بيبيع صورها وفيديوهاتها وفي الاخر بيجيب حد ينيكهم وميعبرهمش تاني
انا: ده انت دماغ سم
ميرنا: عيب عليك
انا: طب تعرفي تشوفي التليفون بتاعها وتعرفي المكان اللي بيتقايلوا فيه ده فين علشان يكون عندنا حاجة اكيدة واحنا بنكلمها
ميرنا: حاضر
ميرنا اخدت اللاب وفتحت تليفون مريم لقت انها فاتحة علي الواتس وباعتة رسالة لامجد بتسأله لو صاحي بس الرسالة مش دليفرد
ميرنا: خلي بالك علشان هي بعتت لامجد رسالة وشكلها هتقولها
انا: طب كملي انت وانا هفتح الواتس من عندي احاول اكلمها شوية
فتحت الواتس من علي تليفوني وفتحت اللينك وجابلي واتساب ويب من علي كروم علي الشات وفيه اخر رسالة ورجعت ابعتلها تاني

انا: هقولك مالي بس عاوزك تكوني عارفه اني عاوز مصلتحك مش حاجة تانية
دقيقة ولقيتها بترد
مريم: كنت كل ده بتدور علي مصلحتي؟
انا: لا كنت بجيب ده علشان اثبتلك ان امجد ده حد زبالة
وبعتلها فيديو ليها وامجد بينيكها في كسها وبيعاملها كأنها سليف
انا: ده فيديو من الفديوهات اللي امجد بيبعها وفي فيديوهات كتيرة تانية فهو بيستغلك زي ما بيستغل باقي البنات وبيبع صوركم وفيديوهاتكم ولسه منزل ان معاه فيديو جديد لبنت 18 سنة اسمها ملك
مريم: انت بتقول ايه؟
انا: وهو متفق معاكي انكو تتقابلوا بكره وهو عرض ان اي حد ييجي ينام معاكي وياخد المقابل والمزاد هيخلص كمان نص ساعة
مريم عملت سين ومبتردش

ميرنا: انا حاولت ابص علي المكان بس مش عارفه محتاجة اتحكم في التليفون واعمل سيرش في الواتس بتاعها
انا: طب ما تعملي عادي
ميرنا: ما انا هعرف عادي بس محتاجاها تسيب التليفون علشان ميبانش قدامها انه بيتحرك لوحده
انا: طب وايه العمل؟
ميرنا: انك تطلع تكلم مريم وتخليه تسيب التليفون لحد ما اعمل سيرش وابعتلك
انا: حاضر.. لما تخلصي ابقي ابعتي رسالة لمريم من اللينك
ميرنا: تمام
وسيبت الاوضة وروحت خبطت علي اوضة مريم
انا: مريم.. صاحية؟
مريم: ايوه يا مازن
فتحت الباب ودخلت لقيتها قاعدة وباصة في التليفون وشكلها سرحان
انا: مالك في ايه وشك مسحوب كده؟
مريم قفلت التليفون وسابته علي وشه علي الكومودينو جنبها انا كنت فاتح شات الواتس مع ميرنا ومستني اول لما مريم حطته بعتلها من غير ما ابص
مريم: لا مفيش حاجة عندي مشاريع وحوارات في الكلية
انا: ما اه من ساعة ما جينا وانت مش بتعبرينا
مريم: معلش كنت سرحانة شوية
انا: طب في حاجة اقدر اساعدك فيها
مريم: لا مفيش انا تمام هي حوارات بسيطة وهتعدي يعني
انا: طب انا كنت بفكر اقول لماما نطلع بيت الساحل في الويك اند ناخدلنا يومين هناك فكنت بشوفك لو جاية منك يعني
مريم: لا انا مزنوقة اوي فمش هعرف لا
انا: لو مش هتعرفي الاسبوع ده نأجلها يعني
مريم: لا انا ورايا حاجات كتير ومش هفضي قريب ممكن تروحوا انتو وانا هبقي اكلم حلا بنت خالك تيجي تقعد معايا
انا: لا انت لازم تيجي معانا تفكي شوية
جات نوتيفكشن علي تليفونها بصت فيها وقالتي
مريم: طب نتكلم في الموضوع ده بعدين
انا: ماشي براحتك بس اعرفي انك اختي يعني واني موجود لو احتاجت اي حاجة يعني
مريم: ماشي ماشي
وسيبتها وطلعت روحت علي اوضة ميرنا
ميرنا: جبتلك اللوكيشن اهو وبعتلها "اني المزاد قرب يخلص
قومت فاتح الشات ولقيتها تايبينج

مريم: طب وانت عاوز ايه يعني؟ عاوز تنيكني ولا ايه؟
انا: لا انا مش عاوز كده خالص
مريم: امال؟
انا: انا عرفت ان اختي علي علاقة بامجد ده ولما دورت وراه عرفت ان في حاجة بينكم فانا عاوزك تبعدي عنه وابعد اختي عنه ومش عاوز حاجة تانية منك خالص
مريم: اختك اسمها ايه؟
انا: نهله
مريم: اه عارفاها
انا: انا مش عاوزها ولا عاوزك توصلي لمرحلة انه يبيع جسمكم ويخلي اي حد يشتري فيكم
مريم: انا كنت عارفه انه خول مع البنات بس مكنتش اعرفه انه خول بيبيع فيا
انا: عامة انا عندي خطة وعاوز مساعدتك فيها
مريم : ايه؟
قولتلها علي الخطة ووأكدت عليها متقولش حاجة لأمجد

ميرنا: حلو اوي كده ابعت بقي لنهلة وريم تتقابلوا بكره ولما مريم تروح لامجد هبقي ابعتلكم
انا: تمام
بعت لريم اني هعدي عليها وبعد كده نروح نقابل نهله سوا ونتحرك لمريم سوا ودخلت نمت
صحيت تاني يوم علي ملك بتصحيني علشان المدرسة
ملك: اصحي يا ميزو يلا علشان المدرسة
انا: لا انا تعبان مش قادر اصحي النهاردة واحنا معندناش حاجة فمش لازم
ملك: لا اصحي يلا علشان منتأخرش
انا: لا لا مش قادر
ملك: هو علشان ماما نزلت بدري محدش هيقدر عليك يعني انا هروح اقول لميرنا
انا: روحيلها واللي هتقول عليه نعمله
ملك: ماشي ونادت علي ميرنا
ميرنا جات
ملك: ميرنا مازن مش راصي يروح الكلية
ميرنا: مش عاوز تروح ليه يا ميزو؟
انا: تعبان من امبارح والمشاوير اللي روحتها معاكي
ميرنا بضحكة كده: اه اليوم امبارح كان متعب فعلا…. خلاص يا لوكا سيبيه يريح النهاردة
ملك: يووووه ماشي
وملك ومي ومريم نزلوا واتبقي انا وميرنا بس في الشقة فانا كملت نوم وسرحت شوية وبعد كده لقيت ميرنا بتنادي عليا بصوت عالي علشان افطر صحيت وقومت غسلت وشي وروحت المطبخ ملقيتش حاجة ولا كأن حد كان بيطبخ دلوقتي فنديت عليها
ميرنا: انا في الاوضة
روحتلها الاوضة ولقيتها واقفة عند الدولاب لابسه قميص مفتوح مغطي نص بزازها بس وبانتي لونه ابيض
انا: هو مفيش فطار ولا ايه؟
ميرنا: لا في اهو
ولفت اداتني ظهرها ووطت بحيث طيزها تبان وبدأت تنزل البانتي واحدة واحدة براحة لحد ما قلعته وهزت طيزها ولفت ورتني كسها وقالت
ميرنا: اهو كل براحتك اهو
انا اورلدي زوبري كان واقف علشان لسه صاحي فقربت عليها وخليتها تنام علي اول السرير ونزلت علي كسها اكله بلساني وهي صوتها يدأ يطلع ااااههه اححححححح وفتحت شفرات كسها وبدأت ادخل لساني علي قد ما أقدر في كسها والحس فيه وطلعت بايدي امسك بزازها وادعك فيهم واقرصها من الحلمة
وهي بتصوت وبتزق وشي اكتر علي كسها وبتقولي اكمل مص واني بمص حلو اوي وفضلت امص والحس لحد ما بدأت تنزل عسلها ولحسته كله مخليتش نقطة وبعد كده طلعت بوستها وكان بتدوق عسلها مني
ونزلت البنطلون طلعت زوبري وبدات احكه في كسها من بره ونزلت علي بزازها امصهم واعض فيهم وعمال احرك زوبري علي كسها لحد ما جابتهم تاني
انا: مالك دي تاني مرة في 5 دقايق
ميرنا: هايجة اوي علي فكرة انك هتنيكني من كسي
انا: ايوه بس مش دلوقتي انا بريحك بس وعاوز اكون فايق لامجد
ميرنا: ماشي اللي تشوفه … هتنزل امتي
انا: هلبس وانزل دلوقتي

كلمت ريم ونزلت قابلتها في الكافيه وهي قاعدة قدامي لقيتها بتقولي هات تليفونك اخدته ونزلت برنامج عليه وادتهولي الشاشة كان فيها مربع فاضي وخمس سرعات وزرار فوق علي الشمال فيه اون واوف كان معمول اوف
انا: ايه ده؟
ريم بضحكة خبيثة: دوس اون وشوف هيعمل ايه
انا دوست علي اون لقيتها بدأت تكون مش علي بعضها ففهمت ان ده فايبريتور وهي لابساه دلوقتي والموضوع هيجني اوي
انا: اوبا
ريم: عجبك؟
انا:بصي علي زوبري وانت هتعرفي
هي كانت قاعدة قدامي فمش عارفة تشوف كويس بس قلعت الجزمة ومدت رجلها من تحت الترابيزة وحطتها علي زوبري وكان واقف نييك
ريم : يبقي عجبك وبتضحك
انا بابستامه: هو لو عملت كده هيحصل ايه وبدأت احرك صوباعي علي المربع الفاضي يمين وشمال
ريم حركتها زادت وعلي حسب ما فهمت انه بدأ يتحرك يمين وشمال جوه كسها
انا: اجمدي كده ده لسه علي مستوي تلاتة
وقعدت شوية العب بالفايبرتور وازود السرعة واقلل السرعة واتحرك لحد ما لقيت ميرنا بعتالي ان مريم رايحة للوكيشن فبعت لنهلة قالتلي قدامها 5 دقايق وتوصل وفتحت الواتس التاني بعت لمريم اني عارف انهم رايحين وبسألها لو لسه علي اتفاقنا هي ردت ب اه وانها عملت اللي قولنا عليه نهلة جات واتفاجئت لما شافت ريم
نهلة: ريم انت بتعملي ايه هنا؟
انا: اهدي بص يا نهلة… ريم صاحبتي وانا عارف انك تعرفيها وهي اللي قالتلي ان اللي في الفيديو تكون انت وانا اللي اقنعتها تيجي معايا علشان تتأكدي انك في امان وان مش بضحك عليكي ولا حاجة وان طالما في حد عارفاه فانت هتثق فيا اكتر
نهلة: انا واثقة فيك اكيد علشان امبارح دورت ورا أمجد وعرفت انه ابن كلب ميستاهلنش ويستاهل الشنق
انا: لا مش للدرجة بس احنا عاملينه مفاجئة احسن
ريم طلعت ازازة صغيرة وحطتها علي الترابيزة
نهلة: ايه دي؟
ريم: ده مشروب صغير كده هنخلي أمجد يشربه هيخلي بتاعه اللي فرحان بيه ده خارج الخدمة
نهلة بضحكة: هو ده بجد؟
ريم: صدقيني وعن تجربة
مريم بعتالي ان كل حاجة زي ما اتفقنا فقولت للبنات نتحرك وحاسبت علي المشاريب وروحنا باوبر للوكيشن المكان كان قريب وهي كانت شقة ليه بيجيب فيها البنات
انا قولت للبنات يطلعوا هما وانا هستني هنا ووهما ماشيين شغلت الفايبريتور تاني فريم اتكعبلت وهي ماشية وكانت هتقع بس لحق نفسها وبصتلي وكانت بتضحك ووقفته لما دخلوا العمارة وطلعوا لحد الشقة ومريم كانت سايبة الباب مفتوح ورابطة امجد بحبل وكاتمة بوقه بمنديل ومقعداه علي كرسي ملط والبنات دخلوله فهو اتفاجئ لما شاف نهلة ومكانش يعرف مين ريم اصلا ومريم كانت تعرف نهلة ومتعرفش مين ريم وفكرت انها الرقم اللي كان بيكلمها بس مقالتش حاجة
نهلة: اه يبن الكلب يا زبالة بقي يحيوان بتبيع صوري للناس يا عديم الرباية
وضربته بالقلم علم علي وشه وهو مذهول مش فاهم حاجة ومش عارف يتكلم
ريم راحت للمطبخ وجابت سكينة ووقفت بيها عند زوبره وطلعت الازازة من شنطتها وقالتله
ريم: ده مشروب صغير كده هتشربه ولا اقطعلك حمادة اللي فرحان بيه ده
فهو شاورلها بايوه
ريم: قالتله لو قولت كلمة واحدة هقطعهولك بجد
وحطت سن السكينة علي زوبره وشالت المنديل وشرب الازازة لحد ما خلصها كلها ورجعت المنديل
ريم: بص بقي انت محتاج تدور علي محامي شاطر علشان الفلاشة دي عليها بلاوي ليك وفيديوهات ليك مع بنات وشهم عليه بلور وفيديوهات فيك وليك فيها شوية حاجات تقعدك في السجن حبة حلوين والمشروب ده هيخلي صحتك كأن عندك 90 سنة ووريني بقي بتاعك هيقف ازاي تاني
ومسكت تليفونه بعتت رسالة لميرنا علي الواتس وميرنا ردت عليها بلينك فتحته واستنت شوية لحد ما ميرنا ركبت التليفون والراوتر والكاميرات
ريم: انا هاخد التليفون ده تذكار منك
نهلة: اتفو عليك يابن الكلام
مريم: سلام يا خول
ريم: واه صحيح البوليس جاي في السكة دلوقتي
والبنات نزلوا لقوني واقف تحت العمارة ومريم لما شافتني اتخضت وقالت
مريم: مازن انت بتعمل ايه هنا؟

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السابع:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
والبنات نزلوا لقوني واقف تحت العمارة ومريم لما شافتني اتخضت وقالت
مريم: مازن انت بتعمل ايه هنا؟
انا: تعالي ونبقي نتكلم في البيت
وكنت طالب اوبر مريم ركبت وقبل ما اركب ريم ادتني التليفون وقالتلي
ريم: اي خدمة .. متنسانيش بس
انا: مقدرش
بعد كده بصيت لنهلة
انا: بصي يا بنت الناس انا مش عاوز منك حاجة وادي التليفون اهو
فتحت فولدر الشراميط وروحت علي الفولدر بتاعها فتحته وريتهولها ان فيه الصور والفيديوهات بتوعها مسحته قدامها وقولتلها
انا: اظن كده هتثقي فيا واني فعلا مش عاوز منك حاجة
نهلة: انا متشكرة جدا اجدا يا مازن
انا: انا اللي متشكر علشان ساعدتيني في موضوع اختي
وركبت الاوبر مبسوط اننا خلصنا من موضوع امجد ده ووصلنا لحد البيت محدش فينا كلم التاني وروحنا مكانش في غير ميرنا في البيت ومريم دخلت علي اوضتها وروحت اكلم ميرنا
ميرنا: كله تمام انا مسحت فيديو اخر كام ساعة وعملت سكان علي وش مريم ونهلة في السيرفر ومسحت اي فيديو متعلق بيهم
انا: تسلميلي يا فانوسي السحري
ميرنا: هنعمل ايه مع مريم؟
انا: لسه معرفش هغير واخشلها اشوف الموضوع هيمشي ازاي
دخلت الاوضة غيرت وروحت عند اوضة مريم خبطت ودخلت
مريم: بص انا عارفه اننا مش قريبين اوي من بعض وان ملك اقرب حد ليك بس انا مش عاوزة حكم ومواعظ
انا: مفيش لا حكم ولا مواعظ
مريم: اومال جاي تقول ايه؟
انا: جاي اقولك انك اختي زيك زي ملك بالظبط وان مفيش اي فرق بينكم واني خايف عليكي زي ما انا خايف علي باقي اخواتي بالظبط وان امجد ده نهايته مكانتش حلوة
مريم: يعني انت مش هتقول لحد علي اللي حصل؟
انا: ده هيفضل سر بينا ومش هقول لحد
مريم: حتي موضوع اني بتناك من كسي؟
اتخضيت من كلامها مع انها كانت بتتكلم معايا كده علي الواتس امبارح بس اول مرة اسمعها بتقول كده
انا: لا يا ستي ده هيفضل سر برضه
مريم: طب انا عندي كذا سؤال
انا: اتفضلي
مريم: هو في حد غيرك يعرف الموضوع ده احنا نعرفه؟
انا: بصراحة ميرنا هي اللي ساعدتني في كذا حاجة
مريم: منطقي…. ومين البنت اللي كانت موجودة النهاردة دي؟
انا: دي واحدة صاحبة ميرنا هي اللي قالتلها علي كل حاجة وساعدت في الموضوع
مريم: خخخخ ما في ناس كتير عارفه اهي
انا: هما دول بس مفيش حد تاني
وحاولت اضحك الطف الجو بس هب ملامحها ثابته متغيرتش حتي
مريم: سؤال كمان
انا: شكلنا مطويلن
مريم: هو في حاجة بينك وبين ملك؟
اتصدمت من السؤال ومعرفتش ليه بتسأل علي ملك تحديدا
انا: لا ليه
مريم: بص مش هنحور علي بعض انا عارفة ان في علاقة بينك وبين ميرنا بقالكم فترة وانتو مفضوحين اوي
انا: انا هاجي معاكي دوغري ايوا وفي علاقة بيني وبين ميرنا بس برضه ملك مالها؟
مريم: اصل ملك امبارح وهي بتستحمي ضربت سبعة ونص وكانت بتتخيل انك بتنيكها
افتكرت الفيديو بتاع ملك وهي بتلعب في كسها وبتقول اسمي وزوبري بدأ يقف
انا: انا مفيش حاجة بيني وبين ملك خالص ومعرفش انت بتتكلمي علي ايه
مريم: مش قولنا نتكلم بصراحة؟
انا: طب ما انا جاي معاكي دوغري اهو ومش بحور
مريم: ماشي.. اخر سؤال
انا: اسألي علشان نخلص
مريم: لو انا عاوزة افضل اتناك في كسي هتعمل ايه؟
انا وقفت ساكت مش عارف اقول ايه ولا ارد عليها بس الفكرة هيجتني فشخخخخ ازاي ولقيتها قربت من وداني وبتهمسلي وبتقولي
مريم: وعاوزاك انت اللي تنيكني
انا برضه واقف ساكت بس هاييج علي اخري وزوبري هيخرم الهدوم وواضح اوي
مريم: شكل زبك بيقول انك موافق
وزقتني علي السرير ونزلت البنطلون والبوكسر وطلعت زوبري وبدأت تمصه وكانت محترفة في المص بجد وكانت بتمص بضاني وتطلع علي الرأس تاني وتبدل ما بينهم بعد كده طلعت علي السرير وقلعت هدومها وشوفت بزازها لاول مرة وبزازها طلعت حلوة فشخ الفشخ اكبر من حجم الايد بشوية ولايقة علي جسمها ولقيتها مسكت ايدي حطتها علي بزازها وحطت زوبري في كسها وبدأت تتنطط عليها
مريم: ما تقول حاجة محسسني اني بتناك من ميت
انا برضه ساكت مش عارف اقول حاجة بس بدأت اتفاعل معاها واقفش في بزازها
مريم: انا من امبارح وانا بفكر فيك من ساعة ما شوفت فيديو ملك وهي بتهيج عليك وانا كمان هايجة
لما جابت سيرة ملك انا هيجت علي الاخر وبدأت انيك فيها بقي
انا: بتقولي انك بتتناكي من ميت؟ طب انا هوريكي
ومسكت ايديها حطيتها ورا ضهرها وكتفتها جامد وبدأت ارزع فيها جامد وصوتها بدأ يعلي وبتشخرر وتاوه وانا عمال ارزع فيها علي اخري وبدأت تنزل عسلها وبعد كده قومتها لوضع الدوجي وبقت علي السرير وانا واقف وراها ودخلت زوبري في طيزها كانت واسعة شوية والعسل بتاعها ساعد في ان زوبري يخش وعمال ادقرها ومكتف ايديها ورا ضهرها بايد وبشد شعرها بالايد التانية مرجع وشها لورا وطيزها بدأت تحمر من الرزع فيها لحد ما حسيت اني قربت اجيب
انا: انا هجيب خلاص
مريم: هاتهم في كسي انا واخدة حبوب
قلبتها علي ضهرها وفتحت رجليها وحشرت زوبري مرة واحدة في كسها وبايدي عمال افعص في بزازها واضربها علي بزازها لحد ما احمروا وجبت لبني كله في كسها
مريم وهي بتنهج: ده انت طلعت راجل وسيد الرجالة
سمعنا صوت جاي من علي الباب طلعت ميرنا واقفة مربعة ايديها وبصالنا واحنا ماخدناش بالنا
ميرنا بضحكة: وانا اشهد علي كده
انا كنت جبت اخري وقومت من علي مريم ريحت علي السرير
ميرنا: يخربيتك ملبستش كاندوم برضه
مريم: متقلقيش انا واخدة حبوب
ميرنا بان عليها الارتياح شوية ومريم طلعت تنام جنبي
مريم: لو حد قالي اني هتناك من اخويا قدام اختي مكنتش هصدق
ميرنا: لا صدقي وده هيحصل كتير الفترة الجاية
انا: اهم حاجة ده يفضل سر بينا وميطلعش لحد
ميرنا: لحد ما نشوف هتنيك مين تاني في البيت ده وبتضحك
مريم: اكيد ملك انت مشوفتيش هو هاج ازاي لما جيبت سيرتها
ميرنا : عارفة يا اختي دي سيرتها بتهيجه ولا كأنها حباية فياجرا
انا: انتو هتطلعوني مسرح انتو الاتنين ولا ايه
ميرنا: لا يا حبيبي انت طالع لوحدك
مريم: شوف زبك بيهيج ازاي لما لما بنقول ان ملك عاوزة تتناك منك
انا وشي احمر سيكا: ما خلاص بقي
مريم: يعني لو ملك قدامك دلوقتي مش هتقوم تفشخ كسها نيك؟
انا مرديتش عليها وقومت مشيت روحت اوضتي لقيتهم بيضحكوا وبيقولوا يبقي هي اللي عليها الدور روحت اخدت هدوم واستحميت ورجعت نمت لحد ما لقيت ملك بتصحيني وبتقولي يالا علشان اكل وعلشان عندنا درس وكانت لابسه بيجاما ضيقة سيكا عليها وشكل جسمها متحدد فيها وانا اول لما شوفتها هيجت عليها ومن كلام ميرنا ومريم عليها هيجني اكتر وزوبري بدأ يقف بس تحت البطانية فمش باين
انا: سيبيني نايم شوية
ملك: لا اصحي انت مش هتقضي اليوم كله نوم كده
انا: شوية وهصحي
ملك: لا هتقوم
وشدت البطانية من عليا وزوبري ملامحه بانت من الهدوم وهي بصت عليه بسرعة ورجعت تبصلي تاني
ملك: هتقوم يعني هتقوم
وبدأت تطلع فوق السرير تحاول تنغزني او تعمل اي حاجة تصحيني قومت انا في خطوة واحدة واخدها ولافف بيها ومخليها تحتي وهي فوقي وفكرة انها تحتي دي هيجتني نيك وكنت عاوز اطلع زوبري وانيكها بس مسكت نفسي بس الفكرة مفارقتش دماغي وقعدت ازغزغ فيها وانكشها في الكلام زي انها ليه علطول عاوزة تصحيني وانها تسيبني انام شوية والتلامسات مكانتش بتخلوا من التحرش الصريح ولمس بزازها بايدي واني كل شوية اخبط زوبري اللي واقف في بطنها وارجع تاني وفضلت كده لحد ما ميرنا جات تنادي علينا فسيبت ملك وقامت جري تمشي وميرنا بصتلي وضحكت ومشت
قومت اكلت معاهم والكام ساعة عدوا عادي لحد ما علي الساعة 12 كده لقيت الباب بيخيط
انا:مين؟
ملك: ينفع اخش؟
انا: طبعا
ملك دخلت ووشها محمر وقفلت الباب وجات قعدت جنبي علي السرير
انا: مالك في ايه؟
ملك: عندي ليك طلب بس pinky promise انك مش هتقول لحد؟
انا عملت الحركة بتاعتنا: اكيد مش هقول لحد
ملك: فاكر لما اتكلمنا في الموضوع وقولتي اجي اسألك مسألش النت (الجزء الاول)
انا: ايوه فاكر
ملك: انا بقالي كام يوم بتيجي في دماغي افكار زي كده وامبارح عملت حاجة غلط
انا: عملتي ايه؟
ملك: كنت في الحمام وحسيت اني مفتقداك فعملت حاجة كدة
انا: وانت عرفتي الحاجة دي منين؟
ملك: كنت بتكلم مع سما وهي اللي عرفتني
انا: وهي سما كمان بتعمل كده؟
ملك وشها احمر شوية ومردتش
انا: طب كنتي بتفكري في ايه؟
ملك بصتلي وكلها كسوف: بفكر فيك بس كأنك حبيبي بس مش جوزي
انا: كنتي مبسوطة؟
ملك: اتبسط شوية وبعد كده حسيت بندم
انا: ده طبيعي وعادي جدا
ملك: يعني انت مش متضايق مني؟
انا: بالعكس ده انا مبسوط اوي انك بتحكيلي وواثقة فيا
ملك: في حاجة كمان.. وانا بصحيك النهاردة حسيت بحاجة بتخبط في بطني
انا: ده برضه طبيعي الولد لما بيصحي من النوم بيكون كده
ملك: كل يوم لما تصحي؟
انا بضحكة: شوفتي احنا بنتعب ازاي؟
ملك بكسوف: وهو انت لسه صاحي دلوقتي؟
ببص علي زوبري لقيت انه واقف
انا يعني لما واحدة قمر زيك كده تقول انها بتفكر فيا عاوزاني اعمل ايه
ملك: هو الكلام ده بيخليك تفكر فيا بطريقة مش حلوة؟
انا: بالعكس ده طبيعي جدا في سننا ده وهتلاقي سما بتفكر كده
ملك: تفتكر ميرنا ومريم كده برضه؟
انا: اتوقع ايوا
ملك: هو عادي لو عاوزه اشوفه ؟
انا: متأكدة؟
ملك: ايوه
نزلت البنطلون والبوكسر وزوبري كان واقف سيكا من الكلام اللي ملك كانت بتقوله
ملك: بنفع المسه؟
انا: ايوه
وملك قربت من زوبري وبدأت تمسكه وهي ايديها صغيرة فزوبري كان كبير عليه
ملك بضحكة فيها توتر: المفروض بمسكه واتحرك؟
انا بضحكة: ايوا
فجأة الباب خبط
مريم: ميزو صاحي؟
فانا اتكهربت و ورفعت البنطلون وملك بعدت شوية
انا: اا اه
مريم: ينفع اخش؟
كنت انا وملك بعدنا عن بعض شوية بس باين علينا التوتر
انا: خشي ايوا
مريم دخلت ببسمة علي وشها
مريم: ايه ده لوكا ايه اللي مصحيكي لحد دلوقتي؟
ملك بتوتر: كنت بسأل ميزو علي حاجات تبع المدرسة
مريم: اوكيه.. انا مش بقاطعكم صح؟
ملك: لا خالص انا كنت ماشية دلوقتي
وملك قامت مشت ووشها محمر ومتوترة علي الاخر
انا: ايه اللي جابك؟
مريم: سمعتكوا من بره فقولت اجي ارخم المود الرومانسي ده
انا: انت بضان فشخ
مريم بسماجة: عارفة
انا: طب عندي سؤال
مريم: ايه؟
انا: اقفلي الباب وتعالي
قفلت الباب وجات قعدت جنبي
انا: انت ليه مقولتيش حاجة لما عرفتي موضوعي انا وميرنا؟
مريم: من شابه اباه فما ظلم
انا: تقصدي ايه؟
مريم: يعني دي جينات وابوك كان خاربها في زمانه
انا: ايه؟؟
مريم: لا ده موضوع يطول شرحه بس الملخص ان تقريبا مفيش كس في العيلة الا وابوك ناك كسمه
انا: ده بجد؟
مريم: وانا هضحك عليك ليه؟
انا: ومين اللي يعرف الكلام ده؟
مريم: الجيل القديم بس انما الجيل الجديد محدش يعرف غير عماد وحلا وانا
انا: عرفتوا ازاي؟
مريم: حلا من كام سنة كانت لقت فيديو لابوك مع امها ومكانتش عارفة تعمل ايه وقالت لعماد علشان هو قريب منها اوي وواجهوا سارة مامتهم وانهارت قدامهم بكل حاجة
انا: طب وخالي يعرف حاجة؟
مريم: لا الكلام ده لما كان في الخدمة ابوك كان بيعدي عليها وهو مش موجود
انا: طب وانت عرفتي ازاي
مريم: حلا مكانتش راضية تقولي بس في صيف اولي كان خالك شافلنا تدريب ونزلنا وكان في يوم عملنا تحليل dna وحلا نتيجة التشابه معايا طلعت كبيرة اوي
انا: احااا اوعي يكون اللي في بالي صح
مريم: ايوا… حلا تبقي اختك بس خالك ميعرفش ومفكرها بنته
انا: احا نيييك
مريم: انا لما لقيت التشابه كبير استغربت اوي بس هي مستغربتش زيي يعني ولا شكت ان النتيجة غلط فقعدت وراها لحد ما قررتها وعرفت منها كل حاجة وعلشان تثبتلي ورتني الفيديو بتاعهم
انا: انا مش مصدق خالص
مريم: اانا تاني يوم جيت اخدت عينات منكم كلكم لما قولتكم اني عندي مشروع علشان اتاكد انكم اخواتي بجد
انا: اه فاكر
مريم: بس النهاردة اتاكد انك ابن ابوك بجد حتي نفس الزب وملك طلعالي برضه
انا: طالعالك ازاي
مريم: انا كنت قطة مغمضة لحد ما عرفت الموضوع ده ومن بعدها بدأت سكة الانحراف والشرمطة ومكدبش عليك انا فكرت فيك وانك بتنيكني كتير وياما ضربت سبعة ونص عليك
انا: وبعدين في الكلام اللي يوقف الزوبر ده
مريم: انت زبك واقف علطول متحورش
انا:طب مش ناوية تريحيه بقي؟
مريم: لا كفاية عليه سيبه انت يريح شوية
انا: ما هو مش هيرتاح بعد اللي عرفته ده
مريم: هو انت لسه عرفت ايه ده العيلة دي طلع فيها بلاوي وقصص كتير
انا: زي ايه ما تحكيلي
مريم: لا بعدين بقي ده الوقت اتأخر وانا هنام علشان تبعتني النهاردة وبكره خارجة مع اختك حلا
انا بضحك: اختي؟
مريم: ما انت خلاص مبقتش غريب
انا: طب بما انها اختي وانت كمان اختي ف…
مريم: ولا متفكرش في حاجة كده ولا وكده واتخمد
انا: ماشي
مريم: يلا تصبح علي خير
انا: وانت من اهل الخير
ومريم مشت راحت عند الباب وبعد كده وقفت ولفت
مريم: انا عارفه انك مش هتعرف تنام وهتقعد تفكر فخدي دي مني فكر فيها
وقامت رفعت التيشيرت وشوفت بزازها الطرية وهي بترجهم قدامي وسابتني ومشت وانا قعدت ربع ساعة ولا حاجة بفكر في بزازها قبل ما انام صحيت تاني يوم كان الخميس علي ماما بتصحيني علي ميعاد الفطار وكانت اجازة اليوم ده من الشغل فعلشان كده صحت البيت كله وكله كان هينزل المدرسة او الجامعة وقالتلنا ان النهاردة عاملين حفلة علشان عيد ميلاد مي ونزلت انا وملك قابلنا شهد وسما وكان في حاجة غريبة مكنتش فاهم سببها ايه وروحنا المدرسة واليوم كان عادي مكانش في حاجة مميزة غير ان ميعاد التصفية علي المدرسة كان يوم الاثنين وراجعنا مين عمل ايه و البروجرس بتاعنا وعزمت شهد ومامتها علي عيد الميلاد بالليل واليوم خلص وروحنا ولما روحت لقيت ان ماما بدأت تجهز في الحفلة وطلبت مني كذا حاجة اجيبها علشان الحفلة فقولتلها هريح شوية وانزل ودخلت غيرت هدومي وروحت علي اوضة ميرنا وكانت صاحية قاعدة علي اللاب
انا: ميرنا كنت عايز منك طلب
ميرنا: اتفضل
انا: كنت عاوز اشوف تليفون سما
ميرنا: في حاجة ولا ايه؟
انا: لا مفيش بس كانت مش علي بعضها النهاردة فكنت عاوز هل ملك قالتلها حاجة ولا لا؟
ميرنا: وهي ملك تقولها ايه؟
انا: ما اصلها جاتلي الاوضة امبارح تتكلم…
ميرنا: جاتلك الاووضةة قولتلي
انا: محصلش حاجة ومريم البضان جات بوظت الليلة
ميرنا: انتو كنتو بتعملوا حاجة ولا ايه؟
انا بضحك: لا ده انا كنت طلعت زوبري وهي مسكته بس
ميرنا: بس
انا: شوفتي قد ايه اختك بضان
ميرنا: ملهاش حق
انا: هاه هتوريني ولا لا
ميرنا ماشي خد يعم ومش مهم البروجكت اللي شغالة عليه
وفتحت الابليكشن جابت شات ملك وسما وطلع فعلا شكي صح بس عرفت ان ملك وسما اتكلموا في موضوع انها تيجي تقولي وسما اللي شجعتها ولما مشت رجعت اوضتها حكتلها علي كل حاجة وسما كان باين من كلامها انها هاجت علي الموضوع وانها بتحسد ملك علشان شافت ومسكت زوبري حقيقي مش زيها صور بس وطلع بقي سبب التعامل الغريب ده انها حلمت اني بنيكهم هما الاتنين سوا وملك كانت شافت الرسالة ومردتش عليها من امبارح فقفلنا الابليكشن وقعدنا نتكلم فجاة لقينا الباب بيتفتح براحه ومريم بتقول بصوت واطي وهي بتضحك
مريم: اوعوا تكونوا ناطين فوق بعض
انا: لا يبضان مفيش حاجة هنا
مريم: اومال بتتكلموا في ايه؟
ميرنا بضحكة : العادي… احوكي وبنات العيلة
مريم: لوكا ؟
ميرنا: تؤتؤ سما
مريم: البنت دي لو تهتم بنفسها شوية تبقي وتكة
انا: هي حلوة باوتفيت المدرسة
مريم: شكل عندك فيتش وبتضحك
انا: لا كان في مره شوفتها وكانت جامدة موت
مريم: براحتك يعم بس امبارح بتتكلم في حلا والنهاردة في سما ارسي علي بر
انا: هختار مريم
وقومت عليها قبل ما تاخد اي رد فعل زنقتها في الحيطة ودخلت ايدي تحت الاندر وقعدت العب في كسها
ميرنا: بروطة قاعدة انا
انا: لولا ان في ناس بره كنت نطيت عليكم انتو الاتنين فشختكوا سوا
ميرنا: لا وعلي ايه الطيب احسن انا هقعد اخلص البروجكت
وفصلت العب في كس مريم واحرك ايدي علي زنبورها لحد ما شهوتها بدأت تنزل قومت نازل بلساني وقعدت الحس في شفرات كسها لحد ما جابت عسلها ولحسته كله
انا: ده شكري علي الهدية بتاعة امبارح
وسيتهم وطلعت الحمام غسلت وشي وزوبري كان واقف حاولت اداريه بس كان في اثار يعني وقولت محدش هيركز يعني وطلعت لقيت سما موجودة بتساعد ماما في التجهيزات للحفلة وكده واول حاجة عينيها جات عليها هي زوبري اتكسفت ووشها احمر وراحت قالت اي عذر ودخلت اوضة ملك وانا استأذنت ماما واخدت عربيتها وروحت جبت الطلبات وفي عيد الميلاد كان كل قرايبنا جم وكانت حفلة حلوة بس انا نظرتي لقرايبي اتغيرت وبقيت بسأل نفسي بابا ناك مين فيهم ولا ناكهم كلهم وهل في اسرار تانية هتظهر ولا ايه؟

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثامن:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الحفلة متقسمة علي نصين نص في البيت عندنا والاحتفالية وكده وبعد كده هنروح كافيه علي البحر قريب مننا نقضي السهرة فيه بما ان يكره اجازة فعادي نسهر والكافيه يعتبر بتاعنا فبنحجز الليلة كلها لينا احنا بس.. المهم الحفلة بدأت وكل قرايبنا جم والبنات كانوا لابسين اوتفيتس ودريسيس جامدة فشخ اللي اغلب بزها طالع واللي يدوب مغطية طيزها واحنا ده العادي بتاعنا بس انا تفكيري هو اللي اتغير وبقيت بلاحظ اجسامهم واهيج عليهم وكده وبقيت بركز مع حركات كل واحدة فيهم لحد ما ميرنا ومريم قربوا مني بدأوا يتكلموا بصوت واطي وبيضحكوا
ميرنا: لم نفسك هتفضحنا
مريم: هو زبك ده مش بيهدي خالص؟
زوبري كان بدأ يتحدد من البنطلون
انا: انتو مش حاسين باللي انا حاسه
مريم: ما انا بهيج علي البنات برضه بس مش مدلوقة زيك
انا: هو انت باي؟
مريم: انا جاية في اي حاجة تريح كسي وبتضحك بشرمطة
ميرنا: اموت واعرف جايبه السفالة والجراءة دي منين
مريم: انا لما بعوز حاجة باخدها مش بتكسف
وفي نص الكلام لقيت شهد ومامتها جم فروحت استقبلهم وشهد كانت لابسه جمبسوت بينك جامدة فشخ عليها وشكله زي الممثلات الاجانب وشاهندا مامتها كانت لابسه بلوزة ستان وبنطلون قماش وحاطه ميكاب خفيف مخليها قمر فانا روحت سلمت عليهم وسيبت ميرنا ومريم بيتكلموا
انا: البيت نور
شاهندا: البيت منور باهله
شهد: الحفلة شكلها حلو اوي
انا: ده من ذوقكم انتو بس
شهد: لا بجد الديكور حلو وستايل الحفلة سيمبل بس جميل
انا بضحكة: اه الديكور ده اهم حاجة في الحفلة علشان انا اللي جايبه
شاهندا بتضحك برضه: طالما انت اللي جايبه يبقي اهم حاجة
انا: مش للدرجادي يعني
شاهندا: هي ماما فين عاوزة اسلم عليها
انا: موجودة جوه اهي
وشاورتلها عليها وراحت تسلم عليها وفضلت انا واقف مع شهد

شهد: مالك بقالك كام يوم مختفي كده ومش متواجد زي عوايدك
انا: اه ميرنا ومريم كان عندهم شوية حاجات تبع الجامعة وكنت بساعدهم
شهد: طب ايه في حاجة اقدر اساعد فيها ؟
انا: لا تسلمي الحاجات خلصت خلاص
شهد: ايوا كده عاوزينك معانا وتركز في المسابقة علشان نكسب
انا: هي المسابقة دي مهمة اوي بالنسبالك؟
شهد: تجربة مختلفة وهتعرفني علي ناس جديدة زي البنات وانت وخالد فمتحمسة ليها يعني
وفضلت اتكلم معاها كتير ونسيت كل حاجة تانية لحد ما جالها مكالمة وسابتني وراحت ترد بعيد شوية معرفتش كانت بتكلم مين بس كانت بتضحك فانا كنت مبسوط اني شايفها بتضحك لحد ما خلصت مكالمة ورجعت تكلمني
شهد: بقولك معلش ينفع باسورد الواي فاي؟
انا: اكيد
واخدت تليفونها دخلتلها النت واستئذنتني علشان في حاجة مهمة هتبعتها فسيبتها وروحت لميرنا ومريم اللي كانوا قاعدين في ركن بيتكلموا

ميرنا: انا عاوزة منك خدمة
مريم: اطلبي براحتك
ميرنا: انا كنت متفقة مع ميزو انه يفتحني وعاوزه ده يحصل النهاردة
مريم: وعاوزاني اهيجه ليكي يعني
ميرنا: لا يا جزمة انا عندي خطة بس عاوزك تساعديني
مريم: يبقي اكيد عندك خطة
ميرنا: ايوه لما نروح الكافيه انا هعمل نفسي تعبانه واقول لماما ان مازن يروحني ونيجي هنا البيت وعاوزاكي بس تبعتيلي لما حد يتحرك من هناك وكده
مريم: عيوني يا عروسة
انا لسه داخل عليهم ومكنتش سمعت اي حاجة بيتكلموا فيها
انا: بتتكلموا في ايه؟
مريم بتضحك: ميرنا هتقولك
وسابتنا وراحت تحضر التورتة
انا: في ايه؟
ميرنا: انا عاوزاك تنام معايا النهاردة؟
انا: النهاردة ازاي يعني
ميرنا: في الكافيه هعمل نفسي تعبانه وانت تيجي معايا تروحني ومتفقة مع مريم انها تقولنا لو في حاجة
انا: انت مخططة لكل حاجة
ميرنا: بتغمزلي فوق ما تتخيل

واتجمعنا كلنا طفينا النور وولعنا الشمع واحتفالنا بعيد الميلاد وكله حد كان جايب الهدية طلعها ومي فرحت بالهدايا جدا وانا كنت شايل فلوس علشان اجيبلها سلسلة دهب مكتوب عليها اسمها وكل حد جايبلها هدية ادهالها وبعد كده روحنا الكافيه وكله كان عمال يتصور او يرقص وكله بيضحك ويهزر لحد ما شاهندا قالت انها هتروح علشان مش متعودة علي السهر واتفقت مع ملك ان شهد تسهر براحتها معاها وتبقي تروح معانا في اخر اليوم وبعد شوية لقيت شهد جايالي
شهد: مازن ينفع اطلب منك طلب؟
انا: اكيد
شهد: ماما اتفقت مع ملك اني هسهر معاكوا بس انا عندي مشوار عاوز اروحه من غير ما ملك تقول لماما ينفع تقنع ملك متقولهاش؟
انا: متقلقيش ملك جدعة ومش هتفتن عليكي
شهد: انا كنت قلقانة منها علشان شكلها كيوت ومش بتعرف تخبي حاجة
انا: هي كيوت ايوا بس ممكن تثقي فيها عادي
شهد: اشطا هروح اقولها
وراحت قالتلها ان حد صاحبها هيعدي عليها يروحوا مشوار بسرعة ويرجعوا وملك وافقت عادي وبعد كده طلعت بره الكافيه في عربية جات وقفت قدامها وهي ركبت فيها ببص في العربية لقيت خالد هو اللي بيسوق ولما شهد ركبت ادالها بوسة علي خدها واتحركوا انا اتعصبت شوية من الموضوع وان كده اكيد في حاجة بينهم فبعت لميرنا انها تعمل الحركة بتاعتها وفعلا عملت الفيلم بتاعها ومريم بتحاول تكتم الضحكة بتاعتها وماما قالتي اروحها البيت ولو عوزت اجي تاني ابقي اجي واخدت ميرنا وروحنا البيت قالتلي استني في الصالة شوية ولما تنادي عليا ادخل وفعلا سمعت كلامها ولما دخلت اتصدمت من المنظر اللي شوفته

ميرنا نايمة علي السرير ملط من فوق ولابسه بانتي احمر فيه شريطة كده ومربوطة فيونكه حوالين كسها وعلي بزازها حاطة whipped cream علي كل بز وكان شكلها سيكسي فششخ وتهيج الحجر ودخل عليها زي الطور الهايج وزوبري بدأ يقف علي منظرها وقربت منها نزلت علي بزازها اكلهم والحس الكريمة من علي بزازها لحد ما خلصتها كلها وفضلت الحس وكان طعم البزاز احلي من الكريمة وفضلت الحس وامص فيهم واتحركت بايدي ناحية كسها وكانت بدأ يتبل من عسلها ودخلت ايدي جوه البانتي وبدأت ادعك في كسها والف في دواير لحد ما ساحت مني علي الاخر
ميرنا: يلا بقي انا علي اخري دخل زوبرك فيا
فقلعت بنطلوني وقولتلها تعالي لما انيكك بقي ولقيت ميرنا بتفتح الدرج وبتديني كاندوم وبتقولي البسه ولبسته ولقيتها بتطلع لوبريكانت
انا: وايه لازمة اللوب مانت عسلك مغرق كسك
ميرنا: احتياطي برضه
وحطينا لوب و حطيت زوبري علي باب كسها وقولتها
انا: جاهزة؟
ميرنا: ايوه… دخله انا مش قادرة
ودخلت زوبري في كسها وبدأت تنزل ددمم وكان باين انها حاسه بالم علشان اول مرة تاخد زوبر في كسها وبدأت تنزل كام نقطة ددمم وهي كانت مجهزة مناديل فمسحنا الدم ورجعنا نكمل النيك وهي تأوهاتها صوتها بيعلي بس كان باين ان الالم بيقل وان المتعة بتزيد وانا هايج علي اخري وعمال ارزع في كسها لحد ما جابت عسلها وقولتلها كفاية عليكي كده تعالي تاخدي دش ساخن واخدتها وديتها الحمام ولقيت تليفونها بيرن فروحت جبته وكان مريم بتقول انهم جايين وان قدامهم عشر دقايق ولا حاجة فحاولنا ننجز وننضف الدنيا علشان محدش يحس بحاجة ودخلتها اوضتها تريح وانا دخلت اوضتي واول لما قفلت الباب سمعت صوتهم بره ولقيت مريم بعد شوية جاية بتخبط عليا وبتفتح الباب براحه
مريم: صاحي؟
انا: ايوه
مريم: مبروك يا عريس لسه متطمنه علي العروسة
انا: هي ارتاحت دلوقتي؟
مريم: ايوه بقت احسن ومحدش من اهلك حس بحاجة
انا: طب كويس
مريم: عندي سؤال
انا: اسألي
مريم: هو في حاجة بينك وبين شهد؟
انا: بتسألي ليه؟
مريم: اصلك اتضايقت وملامحك اتغيرت لما شوفتها بتسيب الحفلة وركبت العربية
انا: انت اخدتي بالك؟
مريم: انا باخد بالي من كل حاجة
انا: اخدت بالك من ايه تاني؟
مريم: من ان زبك مبيهداش وعايز ينيك اي كس يشوفه
انا بضحكة: وفي راجل مش كده؟
مريم: في رجالة بعد الشر عنك بتكتفي بواحدة او اتنين
انا: بعد الشر اوي
مريم: انما انت طالع لابوك وعاوز تنيك الدنيا بحالها
انا: طب ما تحكيلي عن بابا علشان معرفش اي حاجة عنه
مريم: لما تحكيلي عن شهد الاول
انا: ماشي.. شهد دي جاية المدرسة السنادي وهي شكلها حلو وشخصيتها حلوة وكان باين اننا لايقين علي بعض وساعدتها هي وماماتها لما حصل عندهم مشكلة في الشقة وكنت عاوز اشوف لو ممكن يحصل حاجة بينا
مريم: والولد اللي في العربية موضوعه ايه؟
انا: طب عرفتي ازاي اني عارفه؟
مريم: يبني افهم دي صفة فيا يعني انا بلاحظ التفاصيل الصغيرة بجمع الخطوط بسرعة بلقط كل حاجة يعني مثلا اختك ميرنا دي الصفة بتاعتها انها بتحب تجمع معلومات وداتا عن اي حد تعرفه هي مش هتعمل بيهم حاجة بس انها تكون عارفه ده بيديها دوبامين حلو وانا ملاحظة من زمان وعارفه انها مراقبة التليفونات بتاعة البيت كلها علشان كده لما قولت انها عارفه قولت منطقي فانا عكسها بجمع وبلقط بسرعة وبحب عملية التدوير واني اوصل للمعلومة حتة بحتة مش اخدها علي الجاهز
انا: طب وليه عاوزاني اقولك علي الواد علي الجاهز؟
مريم: علشان انا عارفه
انا برفع حاجب كده: عارفه ايه؟
مريم: العربية دي انا كنت شوفتها قبل كده كذا مرة في ايفنتات تبع المدرسة بتاعتكم فالواد معاكم في المدرسة هتلاقيه دفعتك وانت كان في ولد بتكرهه اسمه خالد من ساعة حوارتك مع الاكس واحتمال من قبل كده كمان والبوسة اللي بينهم دي اكيد معناها انهم في علاقة فانت متضايق علشان البنت ضاعت منك وضاعت لحد انت بتكرهه
انا: مانت عارفه كل حاجة اهو اومال بتسألي ليه
مريم: علشان كنت عاوزة اسمعها منك واشوفك قد الثقة ولا لا
انا: يعني انت مش واثقة فيا؟
مريم: يا عبيط مش كده… ما انا هسيبك تنيكني لو مش واثقة فيك؟
انا: هي تفرق؟
مريم: ايوا.. انا عارفه انك مش هتطلع انك بتنيكني علشان انت عاقل وبتحب تنيكني لحد بس هل هيكون في بينا ثقة اننا نحكي كل حاجة لبعض و تكون ضهري يعني واعتمد عليك
انا: يعني انت مكنتيش حاسة كده قبل كده؟
مريم: مش هنحور علي بعض انت عارف ان محدش فينا قريب من التاني يعني انت متعرفش حاجة عن امك ولا عماتك ولا خالاتك واننا في البيت هنا عايشين كأننا غرباء وانه الدم اللي بينا ده ولا كأنه حاجة واسم العيلة ده اي كلام وان اي حد فينا لو قدامه فرصة يسيب البيت ويمشي مش هيدور علي التاني
انا: بس انا عاوز نفضل قريبين
مريم: علشان تنيكنا اكيد وبتضحك
انا: لا بجد انا عاوز اثبتلك اني قريب منك واني اكون اول حد تكلميه لو احتاجتي مساعدة
مريم: متأكد انك عاوزنا نكون زي كده؟
انا: ايوا
مريم: طب اكشف ورقك وقولي عاوز تنيك مين؟
انا: انت يا جميل
وبدأت امد ايدي لكسها ولقيتها مسكت ايدي وبصت بجد
مريم: انا بتكلم بجد
انا: معرفش بس انا بحس ان كل بنت ليها طعم ومختلفة عن التانية وانا عاوز ادوق كله
مريم بضحكة: فاهماك
انا: انت كمان كده؟
مريم: يعتبر اه… يعني انا بزهق بسرعة وبحب اغير واني اغير اللي معايا بتكون اسهل حاجة وبتخلي الموضوع فريش كده
انا: يعني ممكن تزهقي مني
مريم: معرفش بس ممكن انا مفيش ولد قعدت معاه شهرين علي بعض غير أمجد علشان كان مختلف وكنت كل شوية بجرب حاجات مختلفة مع غيره
انا:حاجات زي ايه؟
مريم: انا جربت كل حاجة وعملت حاجات متتخيلهاش ولا انا كنت اتخيلها بس كنت بستمتع وده المهم بالنسبالي
انا: ده كله بعد لما عرفتي حوارات العيلة؟
مريم: ايوا لقيت انها مش فارقة وان العيلة وسخة فقولت لما امتع نفسي شوية
انا: ايه الحاجات اللي عملتيها؟
مريم: لا دي حاجات كتير اوي لدرجة اني بقيت بنساهم بس في حاجة انا متأكدة انها هتعجبك
انا:ايه هي؟
مريم: كنت بعمل ثريصم مع عماد وحلا وساعات مع روان مراته كمان
انا: احا
مريم: انت فاكر نفسك اول واحد ينيك اخته ولا ايه
انا: مكنتش متخيل ان في حد في اللي نعرفه كده بس شكل العيلة طلعت حواراتها كتير
مريم: اكتر مما تتخيل
انا: ما تحكيلي علي الحوارات بتاعة العيلة دي
مريم: هحكيلك.. بص بقي ابوك ده كان زبير من صغره وناك نسوان بعدد شعر راسه واللي عرفت اوصلهم لحد دلوقتي حوالي 47 غير الشراميط اللي كانوا بفلوس واللي لسه معرفتهمش
انا: احا وانت عرفتي ازاي؟
مريم: ابوك كان بيحب يصور فليه فديوهات بورن تكفي موقع بحاله وابوك كان عنتيل يعني زبه كان 22 سانتي وكان طخين فكان بينيك لحد ما الشرموطة اللي تحته تسيح تحته
انا: وايه كمان؟
مريم: ابوك كان بيخلص الشغل بتاعه بالنيك وكان عنده مجموعة من الشراميط بيبعتهم يخلصوا اي صفقة تعطل معاه واي واحدة في منصب عالي او تنفعه ك وسطة كان بيجيبها ينيكها وتكون تحت طوعه او يبتزها لو بعدت عنه
انا: وماما محستش بحاجة؟
مريم: امك دي مصيبة لوحدها دي كانت دراعه اليمين وكانت بتجيبله حريم او تغري رجالة وكانت زي الخاتم في صباعة دي حتي جابتله اخواتها علشان يمتعوه
انا: ايه؟
مريم: ده ليه فيديو مجمع فيه خالاتك كلهم بينيك فيهم وامك بتصوره وبتصورهم وهو بيعشرهم مع بعض ده حتي مرات خالك كانت موجودة معاهم
انا: ده مسابش حد خالص
مريم: وانت شكلك هتكمل المسيرة بزبك اللي مش بيهدي ده
زوبري كان بدأ يقف من الفكرة ولقيت مريم بتمد ايديها في بنطلوني وبتلعب في زوبري وتعملي هاند جوب
مريم: وابوك كان بينيك في اخواته كمان واول حد ناكها كانت عمتك عبير واول حاجة عملوها كانت هاند جوب زي ده بالظبط لحد ما جابهم في ايديها
وفضلت تعملي هاندجوب وتحكيلي في تفاصيل لحد ما قربت اجيبهم ولقيتها بتقرب من زوبري واخدت لبني كله في بوقها وبلعتهم كلهم علي مرة واحدة
مريم: اصلي بحب اللبن اوي وانا عرفت انك ملحقتش تجيب مع ميرنا النهاردة
انا: لا اصيلة
مريم: يلا تصبح علي خير
وسابتني وراحت تنام وتاني يوم روحت لميرنا وكانت لسه نايمة علي السرير بس فاتحة التليفون
انا: صاحية ولا نايمة؟
ميرنا: تعالي يا حبيبي
انا: عاملة ايه دلوقتي؟
ميرنا: كويسة حاسة بشوية وجع بس مبسوطة
انا: دايما
ميرنا: طول ما انت معايا اكيد يا حبيبي
انا: انا كنت عاوز منك طلب
ميرنا: اكيد
انا: امبارح شهد كانت دخلت علي النت فكنت عاوز اعرف لو تقدري تفتحيها تليفونها
ميرنا: اوي اوي
ودخلت علي الابليكشن من تليفونها وكان في تليفون جديد متسجل فهي عملتله اعادة تسمية لاسم شهد وفتحته واداتني الموبايل وقالتلي ادور براحتي وانها هتروح الحمام فانا مسكت التليفون وفتحت الواتس لقيت ان اول شات بتاع خالد وهي عاملاله بين وحاطة قلب جنب اسمه وقعدت ادور في الشات شوية لقيت انه بيحاول يفتح كلام معاها سيكشوال ويسكست معاها بس هي وافقة في النص مش مسلماله نفسها ومش بتصده وتمنع الكلام فهي اخرها ان بيكون في هزار سكشوال او فلرت صريح علي جسمها وحاجات زي كده وفي صور هي بتبعتها اونلي ونس بس باين من رده انها صور ليه بهدوم البيت او هدوم خفيفة يعني مش نودز بس هو كان بيحاول يخليها كل شوية تتجرأ وتبعت صور اكتر ومكشوفة اكتر فانا قفلت الواتس وفتحت الجاليري لقيت صور ليها بكات او يكون في حتة من بزازها باينة في الصورة فتوقعت ان الصور اللي بتبعتها بتكون زي كده وانها لسه فيرجن ولقيت ميرنا جاية عليا بتسأليني بقي ليه عاوز التليفون فحكيتلها كل حاجة واني مش بحب الواد ده وان شهد باين عليها كيوتة وكده واني بحب اقضي وقت معاها من غير اي حاجة تانية وانها البنت الوحيدة اللي عاوز اتعامل معاها من غير ما بكون افكر اني انيكها واني كنت بكراش عليها بجد
ميرنا: طب ما سهلة ممكن نخليهم يفركشوا والجو يخلالك
انا: ازاي؟
ميرنا: ممكن المسابقة اللي انتو داخلينها دي تخليهم يجوا عندنا مرة ونخش علي تليفونه ونشوف اي حاجة نمسكها عليه
انا: انت دماغك سم
واليومين عدوا محصلش فيهم اي حاجة غير شوية تحرش بيني وبين مريم وميرنا لما محدش يكون موجود وروحنا المدرسة والتصفية الاولي كل تيم من 6 افراد اتقسموا اتنينات كل ولد وبنت سوا هيخشوا راوند ولو كسبنا راوندين يبقي الفريق كسب واتفقنا اننا نقسم راندم وخالد كتب 3 ارقام مرتين علي ورق وكنا هنختار منهم وطلع هو وشهد وانا وسما وعمر ومريم وانا كنت شاكك انه مظبطها بس معنديش دليل واحنا كنا احسن فريق فعلا وبقينا الفريق اللي هيمثل المدرسة ولقينا ان المسابقة هتكون علي اخر السنة الدراسية في فندق في القاهرة وانها مهمة علشان الفريق اللي هيكسب هياخد درجات تفوق زيادة علي المجموع بتاعه في الثانوية وانها هتساعدنا لو حبينا ناخد منح في جامعات خاصة او بره مصر ده غير ان اول مركزين علي الجمهورية وهيشاركوا في المسابقة العالمية في الصيف في اسبانيا فكلنا اتحمسنا وقعدنا نبني احلام للسفرية وكده.

رجعنا البيت وعلي الغداء ماما قالتلنا ان في مؤتمر هي هتروحه تبع الشغل هيكون في شرم الشيخ وانه 3 ايام وان الشركة اللي مطلعاها حاجزة لفردين معاها وهي بتسأل مين فينا عاوز يروح معاها احنا طبعا كنا كلنا عاوزين نروح ونغير جو فماما قالتلنا اعملوا اللي تعملوه واللي تتفقوا عليهم يجهزوا علشان هنسافر بعد بكره فبعد الاكل اتفقنا اننا نعمل قرعة واللي اسمه يطلع هو اللي يروح فعملنا القرعة واول اسم طلع كان ملك ودخلت اوضتها تجهز شنطتها وتاني اسم كان ميرنا فمي اتضايقت شوية ودخلت اوضتها وفضلت انا ومريم وميرنا
مريم: مي شكلها كانت عاوزة تروح
ميرنا: اه شكلها زعلانة.. انا بفكر اقولها تروح هي مكاني
فجأة كده مريم عينيها لمعت وهمست لميرنا حاجة مسمعتهاش
ميرنا: تصدقي معاكي حق فكره جامدة فشخ دي
وقامت دخلت تقول لمي انها تحضر حاجاتها علشان هتسافر ومي فرحت اوي
انا: فكرة ايه دي اللي قولتي عليها؟
مريم وهي بتضحك : مش هقولك بس هتعجبك
انا: شكلك مش ناوية علي خير

وماما اخدت اذن لملك ومي من المدرسة والدروس وجهزوا كل حاجة انهم هيسافروا خلاص وخلاص وهفضل انا وميرنا ومريم في البيت لوحدنا مكنتش فاهم الفكرة لحد ما استوعبت ان هفضل انا وميرنا ومريم لوحدنا!!!

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
حاول تنزل الجديد قريب
 
ومش تتاخر ف تنزيل الاجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%