NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة ظروف اجبارية خلتني اعيش تجارب - حتي الجزء الثالث 1/1/2026 ( المشاهدين 3)

Ahmed bakr

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
3 أكتوبر 2025
المشاركات
34
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
86
نقاط
430
تمهيد:


صباح الخير أو مساء الخير على حسب ما تقرأ حبيت اشارك معاكم تجربة جديدة حقيقية حصلت لي في حياتي مع اضافة بعض الخيال عشان أعمل القصة دي.

ساعات كثير الحياة بتضربك ضربات تخليك مش عارف تقف على رجلك و لو وقفت بعدها بتلاقي نفسك ضايع و تايه و بتبدأ ثاني من تحت الصفر. و دة إلي حصل معايا في حياتي.

اسمي مازن 27 سنة حاليا جسمي معضل و مقسم و رياضي بلعب چيم من و انا 16سنة أسمر و زبي طوله 17 سم و تخين و عريض . القصة حصلت من 3 سنين و لسة مكملة معايا لحد دلوقتي. انا كنت عايش مع عائلة غنيه و ميسورة الحال إب و أم طيبين في حي راقي من احياء مصر الجديدة عايشين سعداء والدي رجل اعمال عنده شركات و بنكسب كويس و دة مخليني مش محتاج شغل حياتي كلها رياضة و چيم و فرجه على سكس عشان مكنش ليا علاقات كثير مع البنت لاني وحيد مبعرفش اتعامل معاهم و اخري كلام بحدود و احترام.

آسف على الاطاله في المقدمة بس دة مهم عشان تفهموا القصة...

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الاول:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


تبدأ القصة في يوم الصبح بدري اصحى على زعيق و صويت و عياط والدتي قمت جري عليها لاقيتها واخدة والدي في حضنها و بتعيط، عرفت بعدها أن والدي اتوفى بسكته قلبيه لما عرف أن حد من شركائه نصب عليه و سرق كل شركاته و فلوسه و بقينا على الحديده و مستحملش الصدمة و اتوفى هو كان 65 سنه.
من اليوم دة حياتي اتشقبلت 180 درجة و اتغيرت و بقيت مكتئب و منطوي و اضطرينا نبيع شقتنا بالخسارة و نروح لمنطقة شعبيه عشان نعرف نعيش و اضطريت ادور على شغل و دة كان حاجة صعبة عليا جدا. لحد ما في يوم من الايام واحد من صحابي إلي متخلوش عني بعد إلي حصل لان كله اتغير و بعد عني بعد ما بقيت فقير، كلمني و عرض عليا اجي اشتغل عنده في الچيم و ابقى كوتش و كدة فالاول رفضت عشان الچيم ميكس و انا مش برتاح فيهم بس بعد زن منه وافقت و عرض عليا مرتب مغري في الشهر كنوع من المساعدة لاني رفضت أخد منه فلوس و يا أما اشتغل و اقبض يا ما لا و طبعا غير فلوس البرايفت إلي هيشتركوا معايا و قالي مش هياخد منهم نسبتته و هيسيبهم ليا. وافقت طبعا و روحت أول يوم و بدأت اشتغل عادي و اشرح الناس و امرن الناس و لما يخلص الشفت بتاعي بغير يونيفورم الشغل و ألبس لبس التمرين و اتمرن عشان افضل محافظ على فورمتي و كمان دة المكان الوحيد إلي بطلع فيه طاقة.

المهم.. عدا شهرين و بدأت اتعرف في الجيم و شخصيتي بدأت تتغير و اتعرف على الناس و اتمرن معاهم و اتصاحب عليهم و بدأت الناس تشترك معايا برايفت و الفلوس بدأت تظبط، لحد ما في يوم جت واحدة جامدة جدا عيني انجذبت ليها أول ما شفتها بس حاولت مبينش عشان ميحصلش مشاكل فجاءة جت تكلمني و تتعرف عليا..
البنت: أزبك يا كوتش ايه الأخبار؟
انا: تمام الحمد لله و حضرتك
البنت : بخير، ممكن اشترك معاك برايفت و تمرني
انا بكسوف و تلعثم: إاااكيد طبعا يا فندم، هحتاج اعرف اسم حضرتك و سنك و نعمل in body و اعرف هدف حضرتك ايه عشان اعرف احط نظام الأكل و التمرين.
البنت: تمام.. انا اسمي نيرمين و عندي 38 سنة
انا بذهول : 38 !!!
نيرمين: اه في حاجة؟! و مسكت وسطها و رفعت حاجبها باستغراب
انا : لا طبعا انا مستغرب

آسف طبعا عزيزي القارئ إني موصفتهاش بس كنت عايز ادخل في الحديث الأول.
وصف نيرمين جسمها كيرفي فشخ يحل من على حبل المشنقة بزازها حجم 42 و عندها كرش صغير و طيزها كبيرة و مدورة و مظبوطة و بتلبس بناطيل استرش ضيقة اوي.

نيرمين: اه بحسب في حاجة
انا: لا طبعا يا فندم مقدرش
نيرمين: طب يا مازن مبدائيا كدة بطل يا فندم و قولي يا نيرمين و خلينا صحاب و لذاذ مع بعض
انا : اكيد طبعا، يلا بينا نروح نوزن !
نيرمين: اكيد يلا
مشيت نيرمين قدامي بمرقعة و طيزها بتترج قدامي زي الچيلي و تطلع و تنزل و هنا بدأ زبي يقف و يعمل خيمة في البنطلون و بحاول اداريه بالدفتر إلي في ايدي.

طلعت نيرمين على الميزان و كان وزنها 75كيلو و طولها 163 سم و دة مخليها بطة في نفسها اوي.
نزلت نيرمين من على الميزان و بدأنا نحط الأهداف بتاعتها

انا: تمام يا فندم كدة في شوية دهون هنحتاج ننزلها
نيرمين بنرفزة و لبونة: برضو يا فندم... و بعدين دهون ايه يا ميزو هو انا جسمي ميعجبكش؟
سمعت منها الجملة و اتصدمت لأني مش متعود إني اوصل للمرحلة دي مع بنت مش هقولك حتى ست خبرة و لبوة زيها
انا: انتي زي القمر يا نيرمين بس انا بتكلم عشان الچيم
نيرمين: تمام يا كوتش يلا نبدأ
انا: يلا

بدأنا تمرين و كانت كل حركاتها اغراء و بتتعمد تنزل قدامي و تفرجني على طيزها الكبيرة و تهزها
أو توطي و تبين فرق بزازها و هنا بدأت اسيب زبي يظهر لها و بدأت الاحظ اني مركزة معاه

خلصنا تمرين و طلعتها شوية على التريد ميل و وقفت اتفرج على طيزها و لبونتها لحد ما خلصت.

بدلنا ارقام بعض و قولت لها لما تروح تصور جسمها عشان نشوف في تطور مع الوقت ولا لا

خلصت الشيفت و روحت البيت بفتح الموبايل لاقيت مسدجات واتساب من رقم نيرمين بفتحها لاقيت مصايب...

هنا بيخلص الجزء الأول اتمنى اعرف رأيكم و دعمكم اكمل ولا لا

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الثاني :
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

نبدأ الجزء لما روحت البيت و لقيت مسدجات كثير من نيرمين على الواتساب بفتحها لقيتها بتسأل روحت ولا لسة رديت إني روحت و بعدها لقيت المفاجأة نيرمين بعتت لي صور ليها بالبرا و الاندر بس من الصدمة اتأخرت شوية في الرد و انا متنح في جمال جسمها و طبعا زبي وقف زي الصخرة خصوصا إني مش متعود امارس العادة عشان احافظ على جسمي و اعصابه..

انا: ايه إلي انتي بعتاه دة يا نيرمين
نيرمين: ايه ممرتنش بنات قبل كدة؟
انا : لا ممرتنش بس برضو دة ايه علاقته بالتمرين؟
نيرمين: مش انت وزنت و عملت in body و قولت لي عندي كرش بوريك إني مافيش
انا بهيجان شديد: طب افرضي جوزك شافها
نيرمين: متقلقش جوزي متوفي و معنديش اولاد
هنا يا صديقي كأن طاقة القدر اتفتحت لي و خلتني ابدا افكر ادخل عالم الجنس
انا بحاول ابقا جرئ لاول مرة في حياتي
انا: بس نسبة دهون الجسم مش بتبقي في البطن بس
نيرمين: ازاي يعني يا مازن
انا: بصي يا ستي الدهون بتتوزع في كل الجسم بتاعنا في ناس بتتوزع عندها الدهون أكثر من منطقة البطن و الوسط و في ناس في الوش في ناس في اماكن ثانية
نيرمين: ايوة يعني أماكن ثانية زي ايه
انا بكسوف مصطنع: بصراحة و من غير ما تزعلي مني في ناس بتتوزع دهونهم في منطقة الصدر و الارداف و الرجول
نيرمين: طب و انا ايه يا ميزو قالتها في تسجيل صوتي بلبونة خلت زبي بقا عامل زي الصخرة حرفيا و عروقة بقت بارزة
انا: قولت لها مش عارف انا مع الأولاد بشوف الجسم عريان ف بعرف احدد لكن أول مرة ابقا في الموقف دة
غابت شوية نيرمين و بعد كدة رجعت ردت و سألتني
نيرمين: هو انت ملكش علاقات مع بنات قبل كدة
انا:مع ان دة برضو مالوش علاقة بالتمرين بس لا يا ستي مبحبش جو الارتباط و الكلام دة و ماليش علاقات سابقة
نيرمين: امال بتفرغ طاقتك في ايه
انا : الچيم
نيرمين: بس!!!
انا: اه
هنا نيرمين فاجئتني زيادة و بعتت لي صورة سيلفي ليها و بزازها من غير برا و عريانين
و كانوا بصراحة جامدين نيك و كبار و حلمتهم وردي و واقفة و كان نفسي تكون قدامي عشان ارضعهم
انا: ايه دة في ايه
نيرمين: بوريك عشان تشوف دهوني كثيرة ولا لا زي ما قولت
انا: لا مش كثيرة هي كبيرة 😂
نيرمين: هي ايه دي
انا : مش مهم
نيرمين: لا قول متبقاش رخم مش احنا بقينا صحاب
انا: اه صحاب
نيرمين: خلاص قول يلا
انا: بصراحة بزازك كبيرة 😂❤
نيرمين: عجبوك؟
انا: اه جدا بصراحة
هنا حسيت خلاص إني غرزت و مش عارف الايام هتوديني على فين
نيرمين: لو قدامك دلوقتي هتعمل فيهم ايه؟
انا: هرضعهم زي الطفل
نيمرين في تسجيل صوتي: اه اه اه ارضع يا حبيبي اه
صوتها كان بيهيج و انا كنت على اخري
عملنا واحد في الشات و طلبت تشوف زبي بس مرضتش ابعته كنت خايف لحسن يتمسك عليا حاجة 😂 عبيط بقا
نيرمين بزعل : مخصماك و هاخد حقي منك

جينا ثاني يوم في الجيم و كان يوم عادي بمرن الشباب الي معايا و بكلم نيرمين واتس و اتفقنا أنها تيجي على الساعة9 بليل بيكون الجيم رايق و هادي و خصوصا أن دول آخر ساعتين ليا و بروح بعدها

و فعلا جت نيرمين الساعة 9 و لابسة سبورت برا ضيق فشخ عليها و مبين حلماتها الكبار البارزة و بنطلون سترتش مخلي طيزها عايزة تتضرب سبانكات
الاوسخ بقا أنه كان يوم الرجل

نيرمين: ازيك يا كوتش عامل ايه
انا: كوتش!! تمام و انتي
نيرمين: اه كوتش عشان مخصماك
انا: بقا كدة! طب يلا نبدأ تمرين
بدأنا تمرين و خليتها تسخن و عيني مش متشالة من على طيزها و بزازها إلي زي الچيلي قدامي
و طبعا زبي واقف و عامل خيمة في الشورت بحاول اداريه بأيدي و نيمرين مركزة و عمالة تعض على شفايفها . دخلنا تمرينة الاسكوات و بدانا و بعد أول مجموعة طلبت مني اساعدها و أقف وراها عشان الوزن تقيل عليها و هنا بدأت اجمل و أسخن تجربة في حياتي عزيزي القارئ. نيرمين بدأت مع كل عدة و هي نازلة ترجع يطيزها عليا و تلمس زبي بطيزها انا في الاول اتفاجئت و بدأت ارجع ورا خطوة بس هي طلبت مني اقرب ثاني و مع كل عدة بتنزلها بتتلبون أكثر و تلمس زبي أكثر.
نيرمين بنهج بعد المجموعة الثانية: خلاص كدة؟
انا: لا لسة فاضل واحدة ثالثة
نيرمين: نفس الوزن برضو؟
انا: لا هنزود أكثر
نيرمين: لا ثقيل عليا يا ميزو بتقولها بلبونة
انا: منا واقف وراكي اهو حماية
نيمرين: لا هحتاجك تقرب و تمسكني و تطلع و تنزل معايا
انا: ماشي مافيش مشكلة
بدائنا المجموعة الثالثة و الدنيا بدات تسخن نيرمين شدتني و حطت ايدي على وسطها و قربتني منها أكثر و زبي بقا محشور بين طيزها و بقيت حاسس بسخونية كبيرة و بقت بتنزل و انا بنزل معاها و زبي يلمس كسها من ورا و نفسي السخن في ودنها و هي طالعة بقيت اطلع ايدي من على وسطها و تلمس بزازها من تحت كدة و مع كل اه و أممم هي بتطلعها بقيت احشر زبي أكثر في طيزها لحد ما بقيت حاسس زبي وصل للخرم و كان سخن زي الفرن. خلصنا التمرين و زبي مبقاش ينفع يتخبى و نيرمين واضح أن كسها نزل عسله و بقا باين في البنطلون .

انا: نيرمين انتي كويسة؟
نيرمين و هي بتنهج: اه بتسأل ليه
انا: أصل في حاجة في بنطلونك
نيرمين: يخبريتك
انا: انا مالي انا يا لمبي
نيرمين: مهو بسبب زبك إلي راشق في طيزي دة و راحت ماسكة زبي و عضت شفايفها و قالت لي ثواني هروح اجيب الجاكيت و ارجع.
انا استغلت الفرصة و دخلت الحمام قلعت البوكسر و خلية زبي منه للشورت على طول عشان شكل اليوم هيبقي مليان تحرش و لعب.

نيرمين رجعت و لافة الجاكيت حوالين وسطها عشان كسها إلي غرق البنطلون
نيمرين: يلا نكمل
انا: يلا

دخلنا التمرين إلي بعده و كان جهاز خلفية بتنام على بطنها و ترفع الجهاز برجليها و نامت و طيزها بتترج قدامي زي الجيلي و بقيت استغل إني بشرحلها لها و اضغط على فخادها و المس طيزها و ابعبها و احرك صوابعي على كسها من برة و طبعا كله مش باين بسبب الجاكيت إلي هي لابساه
في آخر كل مجموعة بديها بعبوصين و هي ساكتة و بتضحك و بتطلع اصوات و تنهيدات بتزود هيجاني.

كملنا تمرين و تحرش لحد ما حصلت حاجة مكانتش في الحسبان.
بدأنا تمرينة البطن و انا وقفت فوقيها ضامم رجليها و هي تطلع لحد قدام زبي بشوية و تنزل ثاني لحد ما غصب عني الشورت اترفع شوية و راس زبي بانت من جنب الشورت كدة سمعت شهقتها بس محستش إن في حاجة غلط غير و هي بتطلع بوشها و بتبوس رأس زبي هنا وقفت متسمر مش عارف اعمل عادت الحركة ثاني بتغمزلي روحت عادل نفسي و خلصنا تمرين.

نيرمين: هتروح متى يا ميزو
انا: قدامي نصاية كدة
نيرمين: خلاص هاخد شاور و استناك اروحك بالعربية
انا: مينفعش لا عشان البيت في مكان مش تمام و بتاع
بعد زن و محايلة منها وافقت و خلصت الشيفت و خرجت لقيتها فعلا مستنياني في العربية و لابسة تيشيرت أبيض ضيق على بزازها مبين حلماتها و انها من غير برا و سويت بانتش اسود مجسم على طيزها و مخليها سكسي.

ركبت العربية و اتحركنا و بدأت نيرمين ترمي شباكها و هي خبرة و انا لسة خام

نيرمين: ينفع بقا الي انت عملته النهاردة دة
انا باستعباط: عملت ايه
نيمرين: انت زنقتني و اتحرشت بيا و بعبصتني كان ناقص تنيكني
انا مصدوم: مقدرتش اسيطر على نفسي بصراحة
نيرمين و هي بتحط ايدها على فخادي: هو انا حلوة اوي الدرجة دي يعني
انا: الي يقول غير كدة يبقي كداب
نيرمين و هي بتمشى ايدها على زبي: واضح اني عجبته هو كمان
انا : هو مين دة
نيرمين: زبك الي واقف من اول ما بدائنا تمرين و خرج برة الشورت و خلاني ابوسه و بدأت تحرك ايدها على زبي فوق الشورت و تحاول تخرجه
انا: نيرمين الي بتفكري فيه دة مش هينفع في العربية هنتحبس
نيرمين: خلاص تعال بات عندي النهاردة
انا: مش هينفع انا سايب والدتي لوحدها
نيرمين: عشان خاطري بقا يا ميزو دي أول مرة أطلب منك حاجة
انا كلمت والدتي قولتلها إني هبات برة النهاردة و اتطمنت عليا و قفلت و طلعنا علي بيت نيرمين كانت فيلا فخمة في مدينتي.

دخلنا البيت و اول ما دخلنا راحت قلعت الجاكيت و خطفت شفايفي في بوسة و كنت أول مرة ابوس واحدة و هي كانت خبرة فضلت تاكل شفايفي بلهفة و انا بدأت اتعلم منها و اكل شفايفها و الحس لسانها و ايدي بحسس بيها على طيزها و اضربها سبانكات خفيفة و اقفش كل فردة و اضغط عليها. قومت شايلها و طالع بيها السلالم و وصفت لي الطريق و دخلنا قوضت النوم قلعتها اللبس و هي قلعتني اللبس و فضلت تحسس في بطني و عضلاتها و تبوس فيهم و رجعت خدت شفايفي في بوسة طويلة و اعنف من إلي قبلها و انا دخلت صباعي في طيزها و ابعبصها والف صباعي جوه خرم طيزها.
سيبت شفايفها و نزلت ابوس في رقابتها و اعض فيهم و هي ايديها بتمشيها على جسمي و تمسك كل عضلة فيا تبوسها . بعد كدة نزلت على بزازها ارضع حلمات بزها اليمين و امصهم و ايدي بتقفش في بزها الشمال و فضلت ابدل بين بزازها لحد ما لاقيتها بتجيب عسلها و بتترعش قومت شايلها و منيمها على السرير و كملت رضاعة في بزازها و اضغط عليهم جامد لحد ما نزل قطرات لبن في بقي و طعمهم كان مسكر.
انا: لبنك حلو اوي يا لبوة
لاقيتها بتسخن أكثر و شكلها بتحب الشتيمة
نزلت علي بطنها و فضلت ابوس فيها و انزل لحد ما وصلت لكسها أول ما لساني لمس كسها حسيتها اتكهربت و اتنفضت
فضلت الحس كسها كأني بلحس ايس كريم و ايدي بتلعب في زنبورها و عملت ايدي على شكل رقم ٧ و مشيتها على كسها من بره و دخلت صوابعي جزا كسها و وصلت لل Gspot بتاعتها (كنت قريت عنها هنا في قصة) و فضلت العب في كسها لحد ما جابت نافورة عسل على وشي و نزلت الحس في كسها و أشرب عسلها
نيرمين مش قادرة تأخد نفسها: انت ازاي دي اول مرة ليك أنت اكيد بتكدب
انا: لا بس انا اتعلمت دة من الفيديوهات و القصص (أقصد قصص موقع نسوانجي)
نيرمين: طب يلا دخله عشان خاطري
انا: هو ايه دة
نيمرين بدلع: زبك
انا باستعباط: ادخله فين
نيمرين: في كسي يا رخم
انا: طب قومي مصي يا لبوة زبي و جهزيه لكسك
قامت نيرمين نزلت على ركبها و فضلت تمص و كانت بتمص باحتراف و كنت كل شوية اخليها توقف مص و ابوس شفايفها عشان مجبهمش بسرعة خصوصا إني كنت هايج اوي و أول مرة كمان فكنت بحاول امسك نفسي على قد ما اقدر.
نيرمين خدت زبي و دخلته بين بزازها و فضلت تنيك بيه بزازها و انا بعشق الحركة دي قومت وساحبها و منينها على ظهرها على طرف السرير و رفعت رجلها على كتفي و بدأت أمشي زبي على كسها و اخبط بيه على كسها
نيرمين بعياط: ابوس آيدك دخله و ارويني من الحرمان إلي عايشه فيه
انا ولا سامعها و عمال افرش زبي في كسها و اقرص حلماتها بايدي و قومت رازع زبي كله مرة واحدة في كسها نيرمين راحت مصرخة و قالت
نيرمين: فشختني يخربيتك انا حساه جوا بطني مش قادرة
بدأت اتحرك ب رومانسية واحدة واحدة لحد ما بدأت تهدأ و بدأت ازود السرعة لحد ما بقيت أرزع فيها حامد و افشخ و احفر كسها و صوت لحمنا إلي بيخبط في بعضه عامل مزاج جامد
قومت منيمها على جمبها و نايم وراها و حشرت زبي في كسها و بنيك كسها بعنف و بقفش في بزازها و حلماتها و بقولها ...
انا: انتي خلاص بقيتي لبوتي
نيمرين: لبوتك و شرموطتك كمان
فضلت ارزع فيها خمس دقائق على الوضع دة جابت فيهم عسلها لثالث مرة
قولت لها: يلا بقا عشان نعمل أكثر وضع بحبه
نيرمين: و هو ايه بقا
انا : horse riding /الفارس
قامت نيرمين و انا عدلت نفسي و قعدت على زبي و فضلت تنطط عليه و تدخله كله جوا كسها و تنزل بتوسني و ترجع ثاني و انا كل دة عمال اقرص و اعصر في حلماتها و بزازها
فضلنا كدة بتاع عشر دقايق لحد ما قربت اجيب
انا: هجيب يا شرموطة خلاص
نيرمين: استنى هاتهم على بزازي عشان مش عاملة حسابي
قامت و قعدت على ركبها و خدت زبي بين بزازها الكبار و فضلت تنيك بزازها لحد ما جبت شلال لبن غرق بزازها و ووشها و شعرها و فضلت تصوت من الفرحة و تأخد اللبن و تاكله بلبونة
و قعدنا نبوس في بعض و قومنا خدنا دش و عملنا واحد ثاني سريع و كنت عايز انيك طيزها بس قالت لي مرة ثانية عشان مش مفتوحة

و خرجنا نمنا في حضن بعض . لحد ما لاقيتها فجاءة بتقولي
نيرمين: تتجوزني يا مازن؟!

و هنا ينتهي الجزء الثاني أتمنى يعجبكم و مستني ارائكم و دعمكم المستمر ❤❤

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
الجزء الثالث:
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

هحاول اعمل زي ما قولتولي و اكتب الاجزاء الجديدة متسلسلسة و ادمجهم

وقفنا الجزء إلي فات لما صحينا من النوم بعد ما رفعت نيرمين مرتين و جبتهم على بزازها
نيرمين: تتجوزني؟
انا باستغراب: ايه!!
نيرمين: ايه مالك استغربت ليه معجبكش ولا ايه
انا: لا تعجبي طبعا بس انا مش جاهز للجواز دلوقتي
نيرمين: انا مش هخليك محتاج حاجة بس تبقي بتاعي انا بس عشان عمري ما اتبسط في السرير كدة قبل كدة
انا : بصي يا نيرمين انا مبحبش حد يتحكم فيا انا حر نفسي و بحب اعمل الحاجة بمزاجي و لو عملت حاجة غصب مش بتبسط
نيرمين بزعل: طيب براحتك
انا بحاول افكها خدتها بالحضن و بقولها لبوتي زعلانه ليه و بدأت اقفش في بزازها و ابوس شفايفها
نيرمين بتنهيده: مش عايز تبقي معايا
انا: ازاي يا لبوة و انتي أول نيكة ليا في حياتي و هفضل انيك فيكي طول عمري حتى لو في الشارع
نيرمين بهيجان: بجد!!
انا: مالك هيجتي ليه يا لبوة
نيرمين : بحب الجنان و الأفكار المجنونة
انا : لبوة فعلا
و قومت نايم عليها و قلعتها الروب و قعدت ارضع في حلمتها جامد و بجنان و اضغط على بزازها
نيرمين: اه اه براحة هيطلعوا في ايدك
انا ولا سامعها و بدأت ازود في التقفيش و الرضاعة لحد ما نقط لبن نزلوا في بقي من بزازها كملت رضاعة و قولتها
انا: بزازك فاجرة يا لبوة و لبنهم حلو
و طلعت زبي و دخلته بين بزازها و وصلته لبقها و قولتلها يلا مصي
و فضلت احرك زبي بين بزازها و هي تمصه لمدة خمس دقايق
و نزلت بعدها الحس كسها و بدأت تتشنج
دخلت صباعين جوه كسها و بدأت العب لها في Gspot بتاعتها (سقف الكس) و انا باكل في زنبورها لمدة دقيقتين لحد ما نزلت عسلها بلعته كله و طلعت ابوسها بهيجان
قلبت على ظهري و قولتلها يلا يا لبوة اطلعي
نيرمين نطت على زبي كأنها ما صدقت و فضلت تطلع و تنزل جامد و تنيك نفسها حوالي10 دقايق
لحد ما قومت و نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها على كتفي و حشرت زبي في كسها جامد و فضلت ارزع فيه بقوة و عنف و نيرمين بتعيط و بتتمتع
و نيرمين كسها بيقفل على زبي و بتنزل عسلها و تغرق زبي و انا خلاص هجيب
سحبت زبي و جبتهم شلال على بطنها و بزازها
و مسكتها من رقبتها و قولتلها مش هتجوزك اه بس انتي بتاعتي انا بس يا لبوة فاهمة؟
نيرمين: حاضر يا دكري
قومت بعد نيكة الصبح الجامدة دي أنصح بيها أي حد 😂😉 و ادعيلي
و خدت شاور و لبست لبس الچيم على اللحم و طلعت على الچيم عشان الحق الشيفت و كانت نيرمين نامت ملط زي ما هي بلبني عليها
من اليوم دة يا صديقي نظرتي للستات اتغيرت بقيت شايف اغلبهم لباوي عايزة تتناك و انا الاسد إلي مستني الفرصة 😂 و خصوصا إلي عندي في الچيم
قاعد في الچيم مفرهض طبعا من إلي حصل امبارح لاقيت نيرمين محولهالي20 ألف على انستاباي كلمتها اتخانق معايا قالت لي دي هدية بسيطة عشان خلتني مبسوطة و انا بتاعتك انت و بس خليني ابسطك و ابسط نفسي
عدى اليوم بسلام بين كلام مع نيرمين شات عشان طبعا مجتش الچيم النهاردة و بين تدريب الناس لحد ما روحت و انا طالع العمارة لاقيت جارتنا بتنده عليا عشان عايزاني اساعدها في حاجة و دي كانت أول مرة اكلمها في حياتي بحكم إني متجنب الناس عشان المشاكل و شخصيتي كدة أصلا
وصف الجارة... ست ثلاثينة(السن المفضل ليا) جسمها بلدي مليان شوية بزاز كبار قد البطيخ طراز مدورة تخينة تغرق فيها و كرش كبير شوية و لابسة عباية ضيقة مبينة حجم بزازها و تكويرهم و طيازها و حجمها واسمها صابرين
صابرين: لو سمحت يا كابتن
انا: اتفضلي حضرتك
هي بضحكة صوت عالي شبه الرقاصات: حضرتك!!
انا: اه فين المشكلة
صابرين: ماشي يا أسد ممكن تساعدني اشيل حاجة تقيلة على ظهري عندي عشان مش عارفة و انت شكلك عضل و جامد
انا مستغرب جرائتها: اكيد طبعا اشيل أي حاجة تتشال
هي ماشي اتفضل و مشيت قدامي و قفلت الباب ورايا و شايف طيزها و العبايا محشورة بين طيازها هيجت و زبي وقف و طبعا انا لابس شورت على اللحم فخوفت يبان دخلنا المطبخ و هي كانت عايزة تخرج الدولاب من المطبخ عشان تنصف تحته وصلنا المطبخ و كان ضيق شوية و هي وقفت و مستنياني ادخل بس الدخلة ضيقة اوي حاولت اعديها بسلام عشان مش عايز مشاكل و خصوصا أنها جارتي و تعرف والدتي اكيد بس للاسف المكان ضيق و زبي واقف و انا داخل بجنبي زبي لمس فخادها و كانت سخنة و طرية اوي قلتلها آسف باحراج هي بصت و ضحكت و فضلت مركزة في زبي قلتلها يلا نشيل
وطت قدامي عشان تشيل من ناحية و انا بشيل من الناحية الثانية و طيزها شكلها فاجر اوي قدامي زبي شد أكثر و كالعادة رأسه خرجت من الشورت بره روحت رافع الشورت شوية عشان يبان أكثر قدر ممكن منه
حطينا الدولاب و هي لفت لقت زبي خارج راحت مبرقة و قالت ايه دة في ايه
أنا: في ايه
صابرين بتشاور على زبي
انا عملت نفسي محرج و مصدوم و بدخله قلت لها آسف جدا
صابرين: انت مش بتلبس حاجة داخلية ليه
انا: بيضايقوا حركتي و بيبقوا ضيقين
صابرين: ما هو مش هينفع يبقى طالع للناس كلها كدة
أنا: لا دة بس لما بيبقي تعبان
صابرين: ايه دة تعبان ماله
انا حسيت الصنارة غمزت: مافيش شاف حاجة حلوة بيظهر اعجابة
صابرين: حاجة ايه دي بقا و حطت ايدها في وسطها
انا: خلاص مش مهم
صابرين: لاقول عيب مينفعش
انا: من غير زعل
صابرين: اه
انا : شاف طيز كبيرة و حلوة
صابرين و هي بتلف و توطي: دي يعني؟
انا بهيجان: اه
صابرين: طب ما تخليه يسلم عليها
انا: اكيد؟
صابرين: مالك يا أسد خايف ليه
انا: مش خايف بس مش بحب المشاكل
صابرين راحت راجعة عليا بضهرها و حشرت زبي بين بين طيازها و حسيت بزبي على الفلقة
صابرين: كدة في فضايح؟
انا : لا في لبوة هتتناك
و روحت قافش بزازها الكبار من على العباية و عمال افرك في الحلمة الي كبرت و بقت زي المدفع
و بهمس في ودانها هفشخك يا شرموطة
صابرين: نيكني بقالي سنين محرومة
انا: عيوني يا لبوة
و بدأت اقلعها العباية و هي استجابت ليا و قلعت معايا و ظهرت بزازها الكبار اوي قدامي
انا: كسم بزازك
صابرين: ملكك يا اسدي
نزلت هجمت عليهم زي الجعان مص و عض و رضاعة فيهم و ايدي نزلت على طيزها تتضربها سبانكات و
صابرين: اه طيزي براحة
انا: مافيش براحة انتي تتفشخي و بس
صابرين ساكتة خدت شفايفها في بوسة ومص لمدة 5 دقايق و نزلت قلعتها الاندر و كان في شعر على كسها قرفت ملحستوش
صابرين: معلش مكنتش عاملة حسابي اتناك النهاردة
انا بضحك: طيزك مجودة
مستنش ردها و روحت مدخل صباعي في طيزها لاقيته دخل
انا: دي واسعة شكلها متتعودة
صابرين: بريح نفسي اعمل ايه
انا: ماشي يا لبوة
دخلت صباعين في طيزها و فضلت انيك بصوابعي لحد ما حسيتها جاهزة
نزلتها على ركبها و قولتلها مصي يا متناكة فضلت تمص بحرفنه و متعة و خرجته و حطيته بين بزازها الكبار (أكثر حركة بحبها ) و اختفى بينهم من كبرهم خمس دقايق مص لحد ما قومتها وقفتها و دخلت راس زبي في طيزها صوتت كانت هتفضحنا فضلت سايبة جوه لحد ما اتعودت عليه و بدأت اتحرك واحدة واحدة و أسرع لحد ما دخل زبي كله
صابرين: يخربيت زبي فشخني انا حاسه بيه في بطني
انا مكمل رزع في طيزها و خدتها و قعدنا على الكنبه و قعدت عليه و فضلت انيكها في الوضع المحبب ليا و انا باكل بزازها لحد ما جبتهم جوا طيزها و طبعا كنت نايك نيمرين قبلها بيوم و الصبح فمعرفتش اطول
بعد ما خلصنا قولتلها هتكرر كثير و غمزت لها
صابرين: اه كسي شرقان هنضفه و هكلمك بكره ترجع لي الدولاب أكون نضفت
و هنا بينتهي الجزء الثالث و هنشوف في الاجزاء الجاية الايام مخبية ايه...
 
صباح الخير أو مساء الخير على حسب ما تقرأ حبيت اشارك معاكم تجربة جديدة حقيقية حصلت لي في حياتي مع اضافة بعض الخيال عشان أعمل القصة دي.

ساعات كثير الحياة بتضربك ضربات تخليك مش عارف تقف على رجلك و لو وقفت بعدها بتلاقي نفسك ضايع و تايه و بتبدأ ثاني من تحت الصفر. و دة إلي حصل معايا في حياتي.
بدايةجميلة
اسمي مازن 27 سنة حاليا جسمي معضل و مقسم و رياضي بلعب چيم من و انا 16سنة أسمر و زبي طوله 17 سم و تخين و عريض . القصة حصلت من 3 سنين و لسة مكملة معايا لحد دلوقتي. انا كنت عايش مع عائلة غنيه و ميسورة الحال إب و أم طيبين في حي راقي من احياء مصر الجديدة عايشين سعداء والدي رجل اعمال عنده شركات و بنكسب كويس و دة مخليني مش محتاج شغل حياتي كلها رياضة و چيم و فرجه على سكس عشان مكنش ليا علاقات كثير مع البنت لاني وحيد مبعرفش اتعامل معاهم و اخري كلام بحدود و احترام.

آسف على الاطاله في المقدمة بس دة مهم عشان تفهموا القصة...

تبدأ القصة في يوم الصبح بدري اصحى على زعيق و صويت و عياط والدتي قمت جري عليها لاقيتها واخدة والدي في حضنها و بتعيط، عرفت بعدها أن والدي اتوفى بسكته قلبيه لما عرف أن حد من شركائه نصب عليه و سرق كل شركاته و فلوسه و بقينا على الحديده و مستحملش الصدمة و اتوفى هو كان 65 سنه.
من اليوم دة حياتي اتشقبلت 180 درجة و اتغيرت و بقيت مكتئب و منطوي و اضطرينا نبيع شقتنا بالخسارة و نروح لمنطقة شعبيه عشان نعرف نعيش و اضطريت ادور على شغل و دة كان حاجة صعبة عليا جدا. لحد ما في يوم من الايام واحد من صحابي إلي متخلوش عني بعد إلي حصل لان كله اتغير و بعد عني بعد ما بقيت فقير، كلمني و عرض عليا اجي اشتغل عنده في الچيم و ابقى كوتش و كدة فالاول رفضت عشان الچيم ميكس و انا مش برتاح فيهم بس بعد زن منه وافقت و عرض عليا مرتب مغري في الشهر كنوع من المساعدة لاني رفضت أخد منه فلوس و يا أما اشتغل و اقبض يا ما لا و طبعا غير فلوس البرايفت إلي هيشتركوا معايا و قالي مش هياخد منهم نسبتته و هيسيبهم ليا. وافقت طبعا و روحت أول يوم و بدأت اشتغل عادي و اشرح الناس و امرن الناس و لما يخلص الشفت بتاعي بغير يونيفورم الشغل و ألبس لبس التمرين و اتمرن عشان افضل محافظ على فورمتي و كمان دة المكان الوحيد إلي بطلع فيه طاقة.

المهم.. عدا شهرين و بدأت اتعرف في الجيم و شخصيتي بدأت تتغير و اتعرف على الناس و اتمرن معاهم و اتصاحب عليهم و بدأت الناس تشترك معايا برايفت و الفلوس بدأت تظبط، لحد ما في يوم جت واحدة جامدة جدا عيني انجذبت ليها أول ما شفتها بس حاولت مبينش عشان ميحصلش مشاكل فجاءة جت تكلمني و تتعرف عليا..
البنت: أزبك يا كوتش ايه الأخبار؟
انا: تمام الحمد لله و حضرتك
البنت : بخير، ممكن اشترك معاك برايفت و تمرني
انا بكسوف و تلعثم: إاااكيد طبعا يا فندم، هحتاج اعرف اسم حضرتك و سنك و نعمل in body و اعرف هدف حضرتك ايه عشان اعرف احط نظام الأكل و التمرين.
البنت: تمام.. انا اسمي نيرمين و عندي 38 سنة
انا بذهول : 38 !!!
نيرمين: اه في حاجة؟! و مسكت وسطها و رفعت حاجبها باستغراب
انا : لا طبعا انا مستغرب

آسف طبعا عزيزي القارئ إني موصفتهاش بس كنت عايز ادخل في الحديث الأول.
وصف نيرمين جسمها كيرفي فشخ يحل من على حبل المشنقة بزازها حجم 42 و عندها كرش صغير و طيزها كبيرة و مدورة و مظبوطة و بتلبس بناطيل استرش ضيقة اوي.

نيرمين: اه بحسب في حاجة
انا: لا طبعا يا فندم مقدرش
نيرمين: طب يا مازن مبدائيا كدة بطل يا فندم و قولي يا نيرمين و خلينا صحاب و لذاذ مع بعض
انا : اكيد طبعا، يلا بينا نروح نوزن !
نيرمين: اكيد يلا
مشيت نيرمين قدامي بمرقعة و طيزها بتترج قدامي زي الچيلي و تطلع و تنزل و هنا بدأ زبي يقف و يعمل خيمة في البنطلون و بحاول اداريه بالدفتر إلي في ايدي.

طلعت نيرمين على الميزان و كان وزنها 75كيلو و طولها 163 سم و دة مخليها بطة في نفسها اوي.
نزلت نيرمين من على الميزان و بدأنا نحط الأهداف بتاعتها

انا: تمام يا فندم كدة في شوية دهون هنحتاج ننزلها
نيرمين بنرفزة و لبونة: برضو يا فندم... و بعدين دهون ايه يا ميزو هو انا جسمي ميعجبكش؟
سمعت منها الجملة و اتصدمت لأني مش متعود إني اوصل للمرحلة دي مع بنت مش هقولك حتى ست خبرة و لبوة زيها
انا: انتي زي القمر يا نيرمين بس انا بتكلم عشان الچيم
نيرمين: تمام يا كوتش يلا نبدأ
انا: يلا

بدأنا تمرين و كانت كل حركاتها اغراء و بتتعمد تنزل قدامي و تفرجني على طيزها الكبيرة و تهزها
أو توطي و تبين فرق بزازها و هنا بدأت اسيب زبي يظهر لها و بدأت الاحظ اني مركزة معاه

خلصنا تمرين و طلعتها شوية على التريد ميل و وقفت اتفرج على طيزها و لبونتها لحد ما خلصت.

بدلنا ارقام بعض و قولت لها لما تروح تصور جسمها عشان نشوف في تطور مع الوقت ولا لا

خلصت الشيفت و روحت البيت بفتح الموبايل لاقيت مسدجات واتساب من رقم نيرمين بفتحها لاقيت مصايب...

هنا بيخلص الجزء الأول اتمنى اعرف رأيكم و دعمكم اكمل ولا لا
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%