NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

فانتازيا وخيال صديق جوزى وجوزى

ميرو كات

اسطورة وكاتبة ناشرة قصص متميزه
كاتب متميز
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
افضل عضوة
العضو الخلوق
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
13 سبتمبر 2024
المشاركات
668
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
3,074
الإقامة
مصر /سوريا
نقاط
82,273
القصه من الخيال

انا عزة متجوزة من عمر بقلنا 7 سنين
انا ست بيت مش بشتغل رغم انى خريجه جامعه
عمر بيشتغل فى المبيعات فى شركه كبيرة
مرتبه كويس ومعيشنا كويس بس كان مشكلته انه عصبى جدا ودايما شتيمه واهانه واوقات ضرب
هو مكنش كويس اوى معايا فى السرير ويمكن ده سبب مشاكله معايا مع انى مكنتش بتكلم
انا كنت عايشه فى بيت كله مشاكل وماصدقت اهرب منه مع اول عريس
كنت متحمله لانى عارفه لو اطلقت هارجع للقرف تانى خصوصا ان كان فيه تميز فى التعامل بين اخواتى الولاد والبنات فى البيت
واننا عبيد ليهم بحكم بابا حتى اصغر ولد ممكن يضربنى او يشتمنى مفيش مشكله
لدرجه انى لما اتجوزت مبرحش الا كل شهر مرة بس لانى حتى فى الزياره لو حد طلب حاجه لازم انا اللى اعملها
ومش بيحترمونى حتى لو جوزى معايا ويمكن ده اللى خلاه يعامل معايا كده
كنت بروح الصبح بدرى يكنوا فى الشغل او الجامعات بتعتهم عشان اقعد مع ماما واخواتى البنات
مكنش حابه حد منهم يزورنى فى البيت واوقات لو حد جه وجوزى مش موجود وببص من العين السحريه مفتحش الباب
كنت بكرهم جدا
عمر لما طلبنى وافقت على طول من غير اى تفكير اه عايشه كويس بس مشكلته مسببه عنده حاله نقص
كنت بريح نفسى طبعا وكنت بحسسه انا التنين الخارق بس هو كان حاسس انه عنده عقدة نقص
عمر كان فى الشغل ومسافر اسكندريه وحصلت العربيه اللى كان راكب فيها عملت حادثه
كبيرة واتعور وبقا عنده اصابات صعبه منها كسر فى العمود الفقرى نتيجه انقلاب العربيه
مكنتش اعرف والاسعاف اللى ودته مستشفى صغيرة عملت اسعافات اوليه وقالوا لازم يتنقل مسشتفى
كبيرة فى القاهره ونقلوه لاقيت تليفون من على زميله وبيسلم فى الاول وبعد كده قلى ان عمر عمل حادثه
وراح المستشفى ساعتها صوت وبقله مستشفى ايه قلى الجامعه قلى عموما انا وقف تحت بالعربيه
انا رحت واطمنت عليه وجاى اخدك ليه
جريت لبست جسيه وبلوزه وخدت شنطتى وجريت نزلت
لاقيت على بينده عليا مدام عزة هى مكنتش عرفانى قلتلى حصل ايه قلتلها خير متقلقيش
ركبت معاه ووصلنا المستشفى ولاقيت اخواته واتصلت بماما قلتلها
وكنت طبعا بعيط وشويه دخل العمليات وفضلنا قاعدين لحد ما خرج
ودخل اوضه وكلنا حواليه لحد ما فاق
وشافنا وكان لسه بيفوق وعلى واخواته عمر اطمنوا من الدكتور وقال حالته بقت احسن بس هايحصل مضاعفات
كله هايبان بعد اسبوع ونشوف
فضلنا قاعدين لحد بليل والزياره خلصت وكان ممنوع البيات معاه
اخواته مشيوا وانا مبقتش عارفه اعمل ايه
قلتلهم انا مش ماشيه ونزلت تحت وعلى عمل محاولات بس منفعش والامن خرج كل الناس
على قلى مش هاينفع تباتى كده تعالى روحى وفى ميعاد الزياره تعالى
فضل يكلمنى وفى الاخر مشيت معاه
روحنى وقبل الطريق قلى انه هايروح الشركه يعمل اجرائات لعمر عشان حقه
وهاجي اوديكى المستشفى قلتله انا هاروح قلى عيب عمر اخويا وانتى اختى
وبقا كل يوم يجى معايا ويروحنى ومره قلى انا متعشتش ينفع تيجى ناكل فى مطعم قريب حاولت اعتزر بس اصر عليا
على كان اسلوبه جميل وشيك فى كلامه وقلته مش هاتتعشى مع ولادك فضل يضحك بقله بتضحك على ايه
قلى انا مطلق وعايش لوحدى حتى اهلى من محافظه تانيه ساعتها اتكسفت وقلتله انا اسف يا استاذ على
قلى استاذ ايه انا على وبس
رحنا مطعم واتعشينا الصراحه كنت جعانه انا كمان واكلنا وتمام ورحنا قعدنا فى كافيه وشربنا قهوة وعصير
يمكن اول مره اخرج واروح مطعم واكملها بقعده كده على كان دمه خفيف اوى وشيك فى نفسه البنطالون والقميص والشوز والبرفان
ومهتم بنفسه رغم انه قال عايش لوحده
روحنى وقالى على ميعادنا بكره
فى نفس الميعاد على اتصل بس المره دى كنت لابسه لبس حلو اكتر من اى مره ومظبطه شعرى بس كنت لماه
على جه نزلته سلمت عليه وطلع على طول وقلى اخبارك ايه وكلام عادى وقلى النهارده هانشوف نتيجه العمليه
وقريب الشركه هاتصرف تعويض مؤقت لعمر انا قلبت الدنيا فى الشركه
وصلنا المستشفى وعلى كان صاحى وسلمنا عليه وقعدنا وعلى سال على الدكتور وعرف النتيجه المصدمه ان عمر مش هايمشى
وانه حصله شلل بس ممكن قدام يتعمل عمليه تانيه واحتمال يمشى تانى بس مش زى الاول
ورجع على وقال لا تمام الدكتور قالى انك بقيت تمام يا معلم وعمر قله انا زهقت من المستشفى قله معلش فترة وتعدي يا عمر
وترجع تانى تغلس علينا فى الشغل وبصلى وقلى جوزك ارخم واحد فى الشركه بيطلع عنينا انا بقلك فى وشه اهو ههههههه
بس خف انت وحشتنا رخمتك يا عمر
اخواته ومراتتهم جم وعلى طلع بره وقال هاشرب سيجاره اخو عمر طلع وعلى كلمه وقله مش لازم يعرف دلوقتى خالص
عشان حالته النفسيه
اخو عمر رجع ووشه زعلان اوى حسيت بحاجه
كنت جايبله لبس عشان يغير والتمريض هو اللى كانوا بيغيروله وينضفوا جسمه بالمطهرات
شويه طلعت بره واتكلمت مع اخوه ولاقيته بيقلى كنت هاسرخ كتم بقى
وقلى حسك عينك تتكلمى اهدى لحد ما يطلع من المستشفى
رحت غسلت وشى بره فى حمام خارجى ورجعت عملت نفسى عادى وفضلنا قاعدين
لحد ما الزياره خلصت واخواته مشيوا مع بعض فى عربيه واحده
وانا فضلت والامن قلنا خلاص ومشيت انا وعلى
وكنت بعيط وعلى قلى لا مينفعش كده لازم تبقى جامده
ووقف بالعربيه وفضل يهدينى ويسكتنى لحد ما سكتنى
وقلى ايه رايك تعالى نتعشى ونكمل كلامنا قلتله يا على مليش نفس قلى قله الاكل مش هاترجع اللى حصل
لازم نفكر هانعمل ايه هو خلاص اسبوع ولا عشر ايام ويخرج بالكتير اسبوعين حسيت انى هديت شويه
كنا وصلنا لمطعم وقلى يلا بقا ولا هاتروحينى جعان ودخلنا المطعم وقلتله دقيقه وراجعه دخلت التوليت وفكيت شعرى ورجعت على التربيزة
وعلى طلب الاكل واكلنا
وبعد ما خلصنا رحنا كافيه وطلبلى لمون وهو قهوة قلتله خف القهوة بقا اشرب زىى لمون وقلى عشان خطرك
وطلب لمون معايا وشربنا وفضلنا نتكلم ومش حسيت الا وانا بساله ليه اطلقت مع مراتك
وقلى انها كانت متسلطه ولسانها سليط وانا مقبلتش كده على نفسى وحصل مشاكل واطلقنا والصراحه عقدتنى فى الجواز
قلتى ليه فى ستات كويسه كتير قلى لو تضمنيلى ست تخاف على جوزها زيك كده موافق ورحت ضحكت
قلى ممكن اطلب قهوة بقا قلتله لاء برضه انت شربت كام قهوه النهارده قالى 5 قلتله يالهوى كتير اوى
مفيش قهوة ورحت انا طلب اتنين عصير مانجه وقلتله مفيش قهوه تانى النهارده قلى بس انا قلتله من غير بس
معرفش ليه الكلام بيتحول بينى وبينه كده وسالنى عن حياتى ومرة واحده سكت وعينى دمعت مش عارفه ليه
طلع منديل وقلى كل ده لاقتنى بحكيله حياتى فى البيت عند اهلى وحكتله انى هربت نت حياة اهلى التعيسه
بالجواز وان عمر كتير بيبهدلنى ورجعت عينى تدمع تانى وطلع منديل ومسحلى دموعى وقلى خلاص بقا احنا
هانتكم بالدموع اشمعنى انا معيطش ولا اعيطلك واعملك بحيرة تحت منك ههههههههههه
خلانى ضحكت قلى ايه رايك نتمشى بالعربيه فى الهوا رحنا العربيه واتمشينا على طريق كورنيش النيل
وركن الناحيه المقابله وكان لازم نعدى على الرصيف بتاع النيل والعربيات معديه لاقيته مسك ايدى وعدينا
كانت اول مره حد يمسك ايدى وعدينا ووقفنا على النيل وعدى ولد بيبيع ورد وقله و.... يابشا خدى منى ورد للقمر
دى الورد الجميل المهم على نقى كام ورده حلوين منه احمر وابيض واصفر ودفعله فلوس والولد مشى

وعلى قلت هاخدهم بس لاقيته وقف على صور الكورنيش فكهم وراح عملهم اكنه بوكيه صغير
وراح مقدمه ليا فرحت اوى اوى كنت هاطير من الفرح ومكنتش مصدقه

وقلتله عارف قبل ما اكمل قلى عارف ومش هاتكون اخر مره
وقلى نكمل تمشيه قلتله طبعا واول خطوة وانا ماسكه الورد بشم فيه لاقيته مسك ايدى تانى
ياااااااااااااااااه عمرى ما حسيت بشعور ده اكنى رجعت لبنت مراهقه صغيرة
فضلنا نمشى ونتكلم ونحكى وقلى تعالى بقا نرجع عشان ماتتأخريش على البيت مينفعش تروحى متأخر
لاقتنى بقله ما الجيران عرفوا انه فى المستشفى وانا معاه كانت اشاره انى عايزة اكون معاه
قلى معلش بكره نكمل الخروج قلتله حاضر
رجعنا تانى مشى على النيل وبعدين جينا نعدى العربيات ماشيه بسرعه واحد كان هايخبطنا لاقيته لا ارادى شدنى فى حضنه
وقفت فى حضنه كده بتاع10 ثوانى وانا حاطه راسه فى حضنه وفقت من الخضه وعدلت نفسى وعدينا
قلى حصل خير
عدينا ورحنا للعربيه وركبت جنبه ومشينا كان ماشى براحه قلتله ماشى براحه قلى الصراحه مش عايز اسرع
وبيبصلى ومد ايده ومسك ايدى فضلت سايبه ايدى فى ايده
وقلتله محنا هانتقابل بكره قلى طبعا
روحنى وسلمت عليه وانا نازله
وطلعت وانا حطيت الورد فى الشنطه بس كنت طالعه مبسوطه اوى
دخلت البيت قلعت بسرعه وخدت الورد حطيته فى ميه عشان يفضل مزهزه كده
ودخلت خدت دش وطلعت لبست شورت وتى شرت
وفضلت قاعده بتفرج على التلفزيون
ولاقتنى بمسك الموبايل وبتصل بعلى قلتله وصلت ولا لسه قلى لسه واصل قلتله كنت عايزة اطمن عليك
قلى اول مرة من سنين طويله حد يطمن عليا وانا راجع قلتله خلاص مش هاتبقا اول مره
وفضلنا نتكلم لحد ما قلتله على الموبايل هايفص شحن قلى طيب تصبحى على خير
قلتله وانت من اهل الخير وقفلت ونمت
اكتشفت اننا اتكلمنا 3 ساعات ومحستش بالوقت
قمت الصبح فى ميعادى خدت دش وظبط نفسى لاقيت

على بيتصل وبيقلى الشركه هاتصرف جزء من المكافئه لعلى
انا هاستلمهم وهاجبهم معايا عشان على يستلمهم
قلتله هاتعدى عليا قلى طبعا لازم اعدى عليكى
مش عارفه كنت فرحانه ليه دخلت الحمام ظبط نفسى تانى من فوق لتحت
معرفش ليه وعملت شعرى
وطلعت طقم حلو جيب طويل بس مفتوح لفوق الركبه بشويه ولبست بلوزه
الكمام شفافه وعند السدر كده بقالى كتير ملبستهمش
وطلعت عبايا وقلت هالبس دول وعليهم العبايا
وججه الوقت ولاقيت على بيتصل وبيقلى ها انتى فين ولاقتنى غلطت فى الكلام
وبقله خلاص يا حبيبى نازلة ولحقت نفسى وقلتله خلاص يا على هانزل اهو
لبست الهدوم وعليهم العبايا
ونزلت ركبت العربيه وان بيبصلى وبيضحك وانا كنت مكسوفه وكل مايبصلى اتكسف
وقلتله عملت ايه قلى مفيش يوم شغل عادى بس كنت عايزة يخلص بسرعه قلتله اشمعنى قلى عشان اجيلك
بصتله واتكسفت تانى وقلى انا جبت الفلوس لعمر والورق قلتله بس متدهمش قدام حد من اهله
قلى حاضر ولاقيته مسك ايدى وفضل ماسكها وانا بمسك ايده كمان
وصلنا هو ركن العربيه وقلى هامشى قبل منك وهاستناكى لما تنزلى قلتله ماشى فهمت انا طلعت استنى شويه
كنت فى الاوضه مع عمر وبعد ما سالت على حاله وخدت غيراته وحطيت النضيفه
وسالنا الدكتور وقال يعنى فى تقدم فى الحاله بس لازم نطمن اكتر وهانعرض الاشاعات على استشارى كبير
فضلنا قاعدين لحد ما اخواته مشيوا وعلى طلع الورق والفلوس وقله دى جزء من المكافئه يا عمر خدها وامضيلى هنا
دول ,,,,,,, وادهملى قلى عديهم يا مدام قلتله اعد ايه يا استاذ على هانعد وراك قال معلش دى عهده وصمم اعدهم
وعدتهم وقلتله تمام وبديهم لعمر قلى خليهم معاكى عشان المصاريف وشكر على وقله انا تعبك معايا انت اكتر واحد وقف جنبى
وقلها متقلش كده تعالى انت بس يا رخم وحشتنا
قعد شويه وقال معلش يا عمر هامشى انا ورايا مشوار لازم اخلصه وبكره هاكون عندك سلم علينا واتكا على ايدى فهمت
على مشى وحطيت الفلوس فى الشنطه
وفضلت قاعده واخواته معانا لحد ما كل واحد مشى وانا مشيت اخر واحده
نزلت على اتصل بيا وقلى نزلتى قلتله ايوه قلى تمام يلا بينا
افتكرت دخلت الحمام قلعت العبايا وفكيت شعرى وظبط الروج وميك اب خفيف ورشه برفيوم جميل
ونزلت ركبت العربيه لقيته بيقلى ايوا يا فندم حضرتك راكبه غلط ولا ايه مين حضرتك بصتله وضحكت وقلته بطل بكش
ومشينا بالعربيه وقلى قولى تحبى نروح فين قلتله اى مكان انت تحبه قلى كل مكان انتى فيه حلو
قلتله تعرف نفسى فى ايه قلى ايه
قلتله اكل كشرى فى محل واتمشى فى وسط البلد واركب مركب واكل دره قلى كل ده قلتله

لو مش هاينفع بلاش قلى ده لو مش هاينفع هاخليه ينفع عشان خاطر عيونك الحلوة
وطلعنا على وسط البلد ودخلنا محل كشرى كبير واكلنا وطلبنا كمان واكلنا رز بالبن
وبقيت ماشيه فرحانه وماسكه ايده وبقينا نتفرج على الفتارين ويقلى ده يبقا حلو عليكى وانا اقله ايه رايك فى ده
وعجبنى فستان قصته فرنساوى حمالات ومعاه جاكيت جينز قلى ادخلى قسيه دخلت قسيته والبنت جبتلى مقاسى
وكان من من النص زراير ولبسته وكان جميل قلتله اه حلو بس عايز كوتسى ابيض قلى ماشى دخلت قلعته
وكنش فى دماغى اخده بس لاقيته دفع فلوسه عند الكاشير
وطلعنا دخلنا محل كوتشهات وجبلى كوتشى برضه
وقلى يلا لسه هاتكلم قلى ولا كلمه
رحنا على النيل ووقف حانطور وركبنا مع انى مطلبتش واتمشينا شويه والراجل مشغل اغانى شعبى
وخلصنا وقلى تعالى ورحنا ركبنا مركب شراعى وكان قاعد جنبى وايده ورا ضهرى
والمراكبى مشغل اغانى شعبى ولاقيت نفسى اتجنت وقمت رقصت يالهوى على الجنان
وخلصنا ورجعنا للمرسى وبقيت ابصله وفرحانه اوى
وبيقلى مبسوطه قلتله اوى اوى يا حبيبى قصدى يا على قلى ليه خلاص قليها تانى قلتله لاء خلاص قلى مش ماشى الا لما تقليها
قلتله يلا يا مجنون قلى ابدا وراح قاعد على الرصيف قلتله يلا قلى مش هاقوم قلتله طب اوى اوى يا حا بيبى
وراح قايم وحضنى وسط الشارع وقلتله يا مجنون قلى اه مجنون ومشينا ايدنا فى ايد بعض ورجعنا على العربيه فى البارك
واول ما دخلنا راح باصصلى وقرب منى وانا ببصلى لاقتنى بغمض وراح بايسنى بوسه خفيفه على خدى
ومشينا وماسك ايدى وقلتى على قلى عيون على قلتله قلى ولا كلمه انا حبيت اوى وخلاص ماتقليش حاجه
وانتى قلتله وانا كمان يا على بحبك اوى
بس قلى من غير بس وفضل يتمشى بالعربيه لحد ما وصلنى وسبته ومشىت
طلعت شقتى كنت فرحانه اوى اوى بطير من الفرحه
يالهوى انا نسيت الشنطه فى العربيه اتصلت بعلى وبقله تصدق انا نسيت الشنطه
قلى يا خبر وبعدين قلتله كنت عايزة البسهولك بكره قلى طيب هالف واجبهولك
قلتله لاء خلاص متتعبش نفسك خليه وقت تانى قلى خلاص انا لفيت
ومتخفيش مش عايز اشرب قهوه يا ستى قلتله خبر
وشويه اتصل وقلى انا طالع فتحت الباب واول ما طلع فتحت ودخل على طول
وقفلت الباب ودخل قعد وقلتله تشرب ايه قلى قهوه قلتله قلنا ايه قلى اللى تحبيه اعمليه اى حاجه من ايدك جميله
دخلت عملت عصير لمون وطلعت قدمته لعلى وقعدت وقلى مش هاتورينى الفستان
قلتله مش هالبسهولك بكره قلى كنت عايز اشوفه
قلله ثانيه واحده ودخلت جوا وقلعت ولبسته وعليه الجاكت والكوتشى وطلعت زى عارضات الازياء
وقلى تحفه يا حبيبتى وراح قايام ومسك ايدى وخلاانى الف وراح شددنى عليه وقتها دخلت فى حضنه

وهو ماسك ايدى ورا ضهرى والحركة خلتنه اقرب منه اوى اوى وبص فى عينى وانا ببص فى عنيه
ومحستش الا شفايفه على شفايى فى بوسه خلتنى ادوخ اوى اوى منه
فضل يبوس فى شفايفى وساب ايدى وانا حطيت اديا على كتافه وهو لف ايده على وسطه وضهرى وبقا يقربنى اوى اوى
وبيبوس فيا وانا عينى غمضت يالهوى على شفايفى دوبتنى خالص
محستش الا وهو بيقلعنى الجاكت والفستان حمالات ومفتوح من ضهره
وبقت ايده تحسس على ضهر ومش سايب شفايفه ويبدله فيهم
يمسك شفتى اللى فوق وسيبها ويمسك اللى تحت ويدخل لسانه على لسانى
وانا كنت ولعت اوى اوى حاسه بالنار مسكت فى جسمى كله
وبقيت ادوس على رجله واقرب منه اوى اوى وصدرى يلزق فى صدره
وخدنى وقعدنى وهو لسه بيبوس فيا
وايده نزلت الحمالات من على كتافى وبقا يبوس فى رقبتى براحه انا جسمى ساب خالص مش قادرة
وهو مكمل بوس فى رقبتى وانا مش قادرة اتكلم وبقلى يا على يا على براحه لاء مش قادرة لا كفايه
طب سبنى لا خلاص حرام اه اه يا على لاء سبنى كفايا يا على وانا من جوايا بقلى متسبنيش
وحاسه بنار بتذيد وا جسمى بقا كتله نار بركان وانفجر على حرام لاء اه يا على ويبسوس فى شفايفى
وماسك رقبتى وايده بالعب فى شعرى وانا بتلوى جنبه
وفتح زراير الفستان ودخل ايده تمسك بزى وانا هاموت وحسيت ان كسى بينبض وف شلال نازل منه
وايده بتلعب فى بزى وتمسكه اوى اوى وشويه رفع الفستان لفوق وبقا يحسس على وراكى وانا ماسكه ايده
وبقت طالع نازله على وراكى لحد ما دخلها عند كسى سعاتها طلعت منى ااااااااااااه وكده كنت خلاص سلمت لعلى
وبقت ايده بتعك فى كسى وشد الاندر ودخل صباعه فى كسى اللى غرقان من هيجانى
وفضل يلعب فيه وانا اترعش حسيت بالرعشه مرتين
وراح مقومنى وقلعنى الفستان وبقيت بالبراه والاندر وفكه ورماه على الارض
وانا بقيت افكس زراير القميص وفكيت حزام البنطالون وفكيته
ومره واحده على بالبوكسر وانا باندر وقلتله تعالى على السرير مش قادرة
شالنى بين ايده ودخلنا السرير ونزلنى عليه براحه ونزل عليا هو كمان
وبقا نايم عليا بيرضع فى بزازى اللى الحلمات وقفت زي المدافع وبقا يرضع فيها بكل حنيه

وانا ماسكه وشه بايديا وبقله ارضع يا حبيبى ارضع من بزاز حبيبتك اوى
بزازى متجننه عليك وبقا يشد الحلمات بسنانه شداد خفيفه تجننى حسيت بحرقانهم الشهوانى
وانا مديت ايدى ومسكت زبه اللى كان يالهوى ايه ده كله اه هايدخل فى كسى
وراح قايم وانا نايمه على ضهرى وشد الاندر ورماه وتنى رجليا الاتنين وبقا كسى مفتوح قدامى بشلالاته
اللى نازله منه ومن غير مايمسك زبه الجبار لاقيت زبه زى التعبان اللى بيدخل جحر الفريسه
وبيدخل براحه اوى وانا بموت لحد ما دخله كله وكبسه لحد البضان وانا طلعت منى اااااااااااااااااااااااااااح
ااااااااااااااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااح مع رعشه بنت متناكخ منى ااااااااااااااااااااااح اااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااه
وهو محركش زبه بس دخله حسيت انه هايفرتك كسى وبقا يطلعه ويدخله براحه بكل رومانسيه وفضل ينيك فيا كده
وانا بموت منه ورعشاتى ورا بعضها مكنتش عارفه انى مجنونه جنس كده
وانا بقله نكنى يا على نكيك حبيبتك اوى انا شرقانه اوى طفى كسى يا على
ريحنى يا على اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه يا كسى
كسى بيموتنى اااااااااااااااااااااه وهو نازل دعك وفحت فيا بزبه اللى زى الحفار
كنت اترعشت كمان ومش قادره
وبقا يسرع فى دكه لكسى وبقا زى النار جوايا وفضل يرزع ويسرع اكتر واكتر لحد ما حسيت انه بيشد نفسه اوى اوى
وحسيت بصاروخ بيضرب نار جوا كسى ساعتها ولعت واترعشت اوى معاه
وهو يا حبيبى فضل ينهج اوى اوى ونزل هليا يبوس فى شفايفى وانا بحضنه اوى اوى
ونزل من عليا وخدنى فى حضنه اوى وبيبوس فيا وبيقلى بموت فيكى يا عزة بحبك اوى اوى
وانا بحضنه اوى اوى
وقمت انا وهو ودخلنا الحمام وبقا يمسكلى الدش على جسمى ويدعكلى بايده التانية جسمى وينضف كسى بايده
يالهوى على لمساته وانا بغسله زبه الجبار وكان واقف نص
وفضلت العب فيه لحد ما وقفله واكنه بيقلى عايزة ايه
وعلى راح مثبتنى على الحيطه وبقا يبوس فيا ويدعك بزازى
اه يا على بموت وراح رافعلى رجل وحط زبه فى كسى تانى وفضل ينيك فيا كده وانا بموت من الهيجان
منه وبزازى تترج من ضرباته فى كسى وبعد كده شال زبه وخلانى اسند على البانيوا ومسك زبه
وراح حطه فى كسى من ورا ومسك وسطى وبقا يدب فيا وانا مش قادرة وبترعش وجسمى سايب منى
لحد ما اترعشت وبعدها حس بعرشتى سخن وراح ناطرهم فيا تانى اووووووووووووووووووووووووف
فضل حاضنى من ورا لحد ما زبه طلع من كسى ورجليا مكنتش شايلانى قومنى وقعدنى على القاعدة
وغسلى جسمى تانى وغسل جسمه وبعد ما غسلى جسمى قمت نشفت ونشفته وطلعنا بره
وقعد ولع سيجارة وانا دخلت لبست بيبى دول بينك نارى اوى
وطلعت لحبيبى وقعدت جنبه وكنت ببصله وكنت حاسه انى مكسوفه من اللى حصل
وقربنى منه وحط ايده على كتفى وطفى السيجارة ومسك وشى بايده وباسنى وقلى انا بحبك اوى
بصيت لتحت راح رافع وشى وتانى قلى بحبك اوى وقتها بصتله وقلتله وانا كمان بحبك اوى
ورحت حضناه وحضنى حسيت بحنيته اوى اوى قلتله على اوعى تسبنى راح اموت نفسى لو بعدت عنى
قلى عمرى ما ابعد عنك ابدا قلى هو انا هاقوم امشى قلتله مش هايحصل انت هاتبات معايا النهارده
قلى ازاى قلتله هو كده مش هاسيبك تمشى ولو فكرت تنزل هانزل معاك
قلى يا مجنونه قلتله اه مش هاتمشى وهتبات قلى خلاص قلتى دقيقه وراجعه دخلت غيرت فرش اسرير بسرعه
وقلتله تعالى يا حبيبى السرير جاهز تعالى وخدنى فى حضنه وبقا يحضنى اوى لحد ما رحنا فى النوم

وهانشوف بعد كده هايحصل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
 
القصه من الخيال

انا عزة متجوزة من عمر بقلنا 7 سنين
انا ست بيت مش بشتغل رغم انى خريجه جامعه
عمر بيشتغل فى المبيعات فى شركه كبيرة
مرتبه كويس ومعيشنا كويس بس كان مشكلته انه عصبى جدا ودايما شتيمه واهانه واوقات ضرب
هو مكنش كويس اوى معايا فى السرير ويمكن ده سبب مشاكله معايا مع انى مكنتش بتكلم
انا كنت عايشه فى بيت كله مشاكل وماصدقت اهرب منه مع اول عريس
كنت متحمله لانى عارفه لو اطلقت هارجع للقرف تانى خصوصا ان كان فيه تميز فى التعامل بين اخواتى الولاد والبنات فى البيت
واننا عبيد ليهم بحكم بابا حتى اصغر ولد ممكن يضربنى او يشتمنى مفيش مشكله
لدرجه انى لما اتجوزت مبرحش الا كل شهر مرة بس لانى حتى فى الزياره لو حد طلب حاجه لازم انا اللى اعملها
ومش بيحترمونى حتى لو جوزى معايا ويمكن ده اللى خلاه يعامل معايا كده
كنت بروح الصبح بدرى يكنوا فى الشغل او الجامعات بتعتهم عشان اقعد مع ماما واخواتى البنات
مكنش حابه حد منهم يزورنى فى البيت واوقات لو حد جه وجوزى مش موجود وببص من العين السحريه مفتحش الباب
كنت بكرهم جدا
عمر لما طلبنى وافقت على طول من غير اى تفكير اه عايشه كويس بس مشكلته مسببه عنده حاله نقص
كنت بريح نفسى طبعا وكنت بحسسه انا التنين الخارق بس هو كان حاسس انه عنده عقدة نقص
عمر كان فى الشغل ومسافر اسكندريه وحصلت العربيه اللى كان راكب فيها عملت حادثه
كبيرة واتعور وبقا عنده اصابات صعبه منها كسر فى العمود الفقرى نتيجه انقلاب العربيه
مكنتش اعرف والاسعاف اللى ودته مستشفى صغيرة عملت اسعافات اوليه وقالوا لازم يتنقل مسشتفى
كبيرة فى القاهره ونقلوه لاقيت تليفون من على زميله وبيسلم فى الاول وبعد كده قلى ان عمر عمل حادثه
وراح المستشفى ساعتها صوت وبقله مستشفى ايه قلى الجامعه قلى عموما انا وقف تحت بالعربيه
انا رحت واطمنت عليه وجاى اخدك ليه
جريت لبست جسيه وبلوزه وخدت شنطتى وجريت نزلت
لاقيت على بينده عليا مدام عزة هى مكنتش عرفانى قلتلى حصل ايه قلتلها خير متقلقيش
ركبت معاه ووصلنا المستشفى ولاقيت اخواته واتصلت بماما قلتلها
وكنت طبعا بعيط وشويه دخل العمليات وفضلنا قاعدين لحد ما خرج
ودخل اوضه وكلنا حواليه لحد ما فاق
وشافنا وكان لسه بيفوق وعلى واخواته عمر اطمنوا من الدكتور وقال حالته بقت احسن بس هايحصل مضاعفات
كله هايبان بعد اسبوع ونشوف
فضلنا قاعدين لحد بليل والزياره خلصت وكان ممنوع البيات معاه
اخواته مشيوا وانا مبقتش عارفه اعمل ايه
قلتلهم انا مش ماشيه ونزلت تحت وعلى عمل محاولات بس منفعش والامن خرج كل الناس
على قلى مش هاينفع تباتى كده تعالى روحى وفى ميعاد الزياره تعالى
فضل يكلمنى وفى الاخر مشيت معاه
روحنى وقبل الطريق قلى انه هايروح الشركه يعمل اجرائات لعمر عشان حقه
وهاجي اوديكى المستشفى قلتله انا هاروح قلى عيب عمر اخويا وانتى اختى
وبقا كل يوم يجى معايا ويروحنى ومره قلى انا متعشتش ينفع تيجى ناكل فى مطعم قريب حاولت اعتزر بس اصر عليا
على كان اسلوبه جميل وشيك فى كلامه وقلته مش هاتتعشى مع ولادك فضل يضحك بقله بتضحك على ايه
قلى انا مطلق وعايش لوحدى حتى اهلى من محافظه تانيه ساعتها اتكسفت وقلتله انا اسف يا استاذ على
قلى استاذ ايه انا على وبس
رحنا مطعم واتعشينا الصراحه كنت جعانه انا كمان واكلنا وتمام ورحنا قعدنا فى كافيه وشربنا قهوة وعصير
يمكن اول مره اخرج واروح مطعم واكملها بقعده كده على كان دمه خفيف اوى وشيك فى نفسه البنطالون والقميص والشوز والبرفان
ومهتم بنفسه رغم انه قال عايش لوحده
روحنى وقالى على ميعادنا بكره
فى نفس الميعاد على اتصل بس المره دى كنت لابسه لبس حلو اكتر من اى مره ومظبطه شعرى بس كنت لماه
على جه نزلته سلمت عليه وطلع على طول وقلى اخبارك ايه وكلام عادى وقلى النهارده هانشوف نتيجه العمليه
وقريب الشركه هاتصرف تعويض مؤقت لعمر انا قلبت الدنيا فى الشركه
وصلنا المستشفى وعلى كان صاحى وسلمنا عليه وقعدنا وعلى سال على الدكتور وعرف النتيجه المصدمه ان عمر مش هايمشى
وانه حصله شلل بس ممكن قدام يتعمل عمليه تانيه واحتمال يمشى تانى بس مش زى الاول
ورجع على وقال لا تمام الدكتور قالى انك بقيت تمام يا معلم وعمر قله انا زهقت من المستشفى قله معلش فترة وتعدي يا عمر
وترجع تانى تغلس علينا فى الشغل وبصلى وقلى جوزك ارخم واحد فى الشركه بيطلع عنينا انا بقلك فى وشه اهو ههههههه
بس خف انت وحشتنا رخمتك يا عمر
اخواته ومراتتهم جم وعلى طلع بره وقال هاشرب سيجاره اخو عمر طلع وعلى كلمه وقله مش لازم يعرف دلوقتى خالص
عشان حالته النفسيه
اخو عمر رجع ووشه زعلان اوى حسيت بحاجه
كنت جايبله لبس عشان يغير والتمريض هو اللى كانوا بيغيروله وينضفوا جسمه بالمطهرات
شويه طلعت بره واتكلمت مع اخوه ولاقيته بيقلى كنت هاسرخ كتم بقى
وقلى حسك عينك تتكلمى اهدى لحد ما يطلع من المستشفى
رحت غسلت وشى بره فى حمام خارجى ورجعت عملت نفسى عادى وفضلنا قاعدين
لحد ما الزياره خلصت واخواته مشيوا مع بعض فى عربيه واحده
وانا فضلت والامن قلنا خلاص ومشيت انا وعلى
وكنت بعيط وعلى قلى لا مينفعش كده لازم تبقى جامده
ووقف بالعربيه وفضل يهدينى ويسكتنى لحد ما سكتنى
وقلى ايه رايك تعالى نتعشى ونكمل كلامنا قلتله يا على مليش نفس قلى قله الاكل مش هاترجع اللى حصل
لازم نفكر هانعمل ايه هو خلاص اسبوع ولا عشر ايام ويخرج بالكتير اسبوعين حسيت انى هديت شويه
كنا وصلنا لمطعم وقلى يلا بقا ولا هاتروحينى جعان ودخلنا المطعم وقلتله دقيقه وراجعه دخلت التوليت وفكيت شعرى ورجعت على التربيزة
وعلى طلب الاكل واكلنا
وبعد ما خلصنا رحنا كافيه وطلبلى لمون وهو قهوة قلتله خف القهوة بقا اشرب زىى لمون وقلى عشان خطرك
وطلب لمون معايا وشربنا وفضلنا نتكلم ومش حسيت الا وانا بساله ليه اطلقت مع مراتك
وقلى انها كانت متسلطه ولسانها سليط وانا مقبلتش كده على نفسى وحصل مشاكل واطلقنا والصراحه عقدتنى فى الجواز
قلتى ليه فى ستات كويسه كتير قلى لو تضمنيلى ست تخاف على جوزها زيك كده موافق ورحت ضحكت
قلى ممكن اطلب قهوة بقا قلتله لاء برضه انت شربت كام قهوه النهارده قالى 5 قلتله يالهوى كتير اوى
مفيش قهوة ورحت انا طلب اتنين عصير مانجه وقلتله مفيش قهوه تانى النهارده قلى بس انا قلتله من غير بس
معرفش ليه الكلام بيتحول بينى وبينه كده وسالنى عن حياتى ومرة واحده سكت وعينى دمعت مش عارفه ليه
طلع منديل وقلى كل ده لاقتنى بحكيله حياتى فى البيت عند اهلى وحكتله انى هربت نت حياة اهلى التعيسه
بالجواز وان عمر كتير بيبهدلنى ورجعت عينى تدمع تانى وطلع منديل ومسحلى دموعى وقلى خلاص بقا احنا
هانتكم بالدموع اشمعنى انا معيطش ولا اعيطلك واعملك بحيرة تحت منك ههههههههههه
خلانى ضحكت قلى ايه رايك نتمشى بالعربيه فى الهوا رحنا العربيه واتمشينا على طريق كورنيش النيل
وركن الناحيه المقابله وكان لازم نعدى على الرصيف بتاع النيل والعربيات معديه لاقيته مسك ايدى وعدينا
كانت اول مره حد يمسك ايدى وعدينا ووقفنا على النيل وعدى ولد بيبيع ورد وقله و.... يابشا خدى منى ورد للقمر
دى الورد الجميل المهم على نقى كام ورده حلوين منه احمر وابيض واصفر ودفعله فلوس والولد مشى

وعلى قلت هاخدهم بس لاقيته وقف على صور الكورنيش فكهم وراح عملهم اكنه بوكيه صغير
وراح مقدمه ليا فرحت اوى اوى كنت هاطير من الفرح ومكنتش مصدقه

وقلتله عارف قبل ما اكمل قلى عارف ومش هاتكون اخر مره
وقلى نكمل تمشيه قلتله طبعا واول خطوة وانا ماسكه الورد بشم فيه لاقيته مسك ايدى تانى
ياااااااااااااااااه عمرى ما حسيت بشعور ده اكنى رجعت لبنت مراهقه صغيرة
فضلنا نمشى ونتكلم ونحكى وقلى تعالى بقا نرجع عشان ماتتأخريش على البيت مينفعش تروحى متأخر
لاقتنى بقله ما الجيران عرفوا انه فى المستشفى وانا معاه كانت اشاره انى عايزة اكون معاه
قلى معلش بكره نكمل الخروج قلتله حاضر
رجعنا تانى مشى على النيل وبعدين جينا نعدى العربيات ماشيه بسرعه واحد كان هايخبطنا لاقيته لا ارادى شدنى فى حضنه
وقفت فى حضنه كده بتاع10 ثوانى وانا حاطه راسه فى حضنه وفقت من الخضه وعدلت نفسى وعدينا
قلى حصل خير
عدينا ورحنا للعربيه وركبت جنبه ومشينا كان ماشى براحه قلتله ماشى براحه قلى الصراحه مش عايز اسرع
وبيبصلى ومد ايده ومسك ايدى فضلت سايبه ايدى فى ايده
وقلتله محنا هانتقابل بكره قلى طبعا
روحنى وسلمت عليه وانا نازله
وطلعت وانا حطيت الورد فى الشنطه بس كنت طالعه مبسوطه اوى
دخلت البيت قلعت بسرعه وخدت الورد حطيته فى ميه عشان يفضل مزهزه كده
ودخلت خدت دش وطلعت لبست شورت وتى شرت
وفضلت قاعده بتفرج على التلفزيون
ولاقتنى بمسك الموبايل وبتصل بعلى قلتله وصلت ولا لسه قلى لسه واصل قلتله كنت عايزة اطمن عليك
قلى اول مرة من سنين طويله حد يطمن عليا وانا راجع قلتله خلاص مش هاتبقا اول مره
وفضلنا نتكلم لحد ما قلتله على الموبايل هايفص شحن قلى طيب تصبحى على خير
قلتله وانت من اهل الخير وقفلت ونمت
اكتشفت اننا اتكلمنا 3 ساعات ومحستش بالوقت
قمت الصبح فى ميعادى خدت دش وظبط نفسى لاقيت

على بيتصل وبيقلى الشركه هاتصرف جزء من المكافئه لعلى
انا هاستلمهم وهاجبهم معايا عشان على يستلمهم
قلتله هاتعدى عليا قلى طبعا لازم اعدى عليكى
مش عارفه كنت فرحانه ليه دخلت الحمام ظبط نفسى تانى من فوق لتحت
معرفش ليه وعملت شعرى
وطلعت طقم حلو جيب طويل بس مفتوح لفوق الركبه بشويه ولبست بلوزه
الكمام شفافه وعند السدر كده بقالى كتير ملبستهمش
وطلعت عبايا وقلت هالبس دول وعليهم العبايا
وججه الوقت ولاقيت على بيتصل وبيقلى ها انتى فين ولاقتنى غلطت فى الكلام
وبقله خلاص يا حبيبى نازلة ولحقت نفسى وقلتله خلاص يا على هانزل اهو
لبست الهدوم وعليهم العبايا
ونزلت ركبت العربيه وان بيبصلى وبيضحك وانا كنت مكسوفه وكل مايبصلى اتكسف
وقلتله عملت ايه قلى مفيش يوم شغل عادى بس كنت عايزة يخلص بسرعه قلتله اشمعنى قلى عشان اجيلك
بصتله واتكسفت تانى وقلى انا جبت الفلوس لعمر والورق قلتله بس متدهمش قدام حد من اهله
قلى حاضر ولاقيته مسك ايدى وفضل ماسكها وانا بمسك ايده كمان
وصلنا هو ركن العربيه وقلى هامشى قبل منك وهاستناكى لما تنزلى قلتله ماشى فهمت انا طلعت استنى شويه
كنت فى الاوضه مع عمر وبعد ما سالت على حاله وخدت غيراته وحطيت النضيفه
وسالنا الدكتور وقال يعنى فى تقدم فى الحاله بس لازم نطمن اكتر وهانعرض الاشاعات على استشارى كبير
فضلنا قاعدين لحد ما اخواته مشيوا وعلى طلع الورق والفلوس وقله دى جزء من المكافئه يا عمر خدها وامضيلى هنا
دول ,,,,,,, وادهملى قلى عديهم يا مدام قلتله اعد ايه يا استاذ على هانعد وراك قال معلش دى عهده وصمم اعدهم
وعدتهم وقلتله تمام وبديهم لعمر قلى خليهم معاكى عشان المصاريف وشكر على وقله انا تعبك معايا انت اكتر واحد وقف جنبى
وقلها متقلش كده تعالى انت بس يا رخم وحشتنا
قعد شويه وقال معلش يا عمر هامشى انا ورايا مشوار لازم اخلصه وبكره هاكون عندك سلم علينا واتكا على ايدى فهمت
على مشى وحطيت الفلوس فى الشنطه
وفضلت قاعده واخواته معانا لحد ما كل واحد مشى وانا مشيت اخر واحده
نزلت على اتصل بيا وقلى نزلتى قلتله ايوه قلى تمام يلا بينا
افتكرت دخلت الحمام قلعت العبايا وفكيت شعرى وظبط الروج وميك اب خفيف ورشه برفيوم جميل
ونزلت ركبت العربيه لقيته بيقلى ايوا يا فندم حضرتك راكبه غلط ولا ايه مين حضرتك بصتله وضحكت وقلته بطل بكش
ومشينا بالعربيه وقلى قولى تحبى نروح فين قلتله اى مكان انت تحبه قلى كل مكان انتى فيه حلو
قلتله تعرف نفسى فى ايه قلى ايه
قلتله اكل كشرى فى محل واتمشى فى وسط البلد واركب مركب واكل دره قلى كل ده قلتله

لو مش هاينفع بلاش قلى ده لو مش هاينفع هاخليه ينفع عشان خاطر عيونك الحلوة
وطلعنا على وسط البلد ودخلنا محل كشرى كبير واكلنا وطلبنا كمان واكلنا رز بالبن
وبقيت ماشيه فرحانه وماسكه ايده وبقينا نتفرج على الفتارين ويقلى ده يبقا حلو عليكى وانا اقله ايه رايك فى ده
وعجبنى فستان قصته فرنساوى حمالات ومعاه جاكيت جينز قلى ادخلى قسيه دخلت قسيته والبنت جبتلى مقاسى
وكان من من النص زراير ولبسته وكان جميل قلتله اه حلو بس عايز كوتسى ابيض قلى ماشى دخلت قلعته
وكنش فى دماغى اخده بس لاقيته دفع فلوسه عند الكاشير
وطلعنا دخلنا محل كوتشهات وجبلى كوتشى برضه
وقلى يلا لسه هاتكلم قلى ولا كلمه
رحنا على النيل ووقف حانطور وركبنا مع انى مطلبتش واتمشينا شويه والراجل مشغل اغانى شعبى
وخلصنا وقلى تعالى ورحنا ركبنا مركب شراعى وكان قاعد جنبى وايده ورا ضهرى
والمراكبى مشغل اغانى شعبى ولاقيت نفسى اتجنت وقمت رقصت يالهوى على الجنان
وخلصنا ورجعنا للمرسى وبقيت ابصله وفرحانه اوى
وبيقلى مبسوطه قلتله اوى اوى يا حبيبى قصدى يا على قلى ليه خلاص قليها تانى قلتله لاء خلاص قلى مش ماشى الا لما تقليها
قلتله يلا يا مجنون قلى ابدا وراح قاعد على الرصيف قلتله يلا قلى مش هاقوم قلتله طب اوى اوى يا حا بيبى
وراح قايم وحضنى وسط الشارع وقلتله يا مجنون قلى اه مجنون ومشينا ايدنا فى ايد بعض ورجعنا على العربيه فى البارك
واول ما دخلنا راح باصصلى وقرب منى وانا ببصلى لاقتنى بغمض وراح بايسنى بوسه خفيفه على خدى
ومشينا وماسك ايدى وقلتى على قلى عيون على قلتله قلى ولا كلمه انا حبيت اوى وخلاص ماتقليش حاجه
وانتى قلتله وانا كمان يا على بحبك اوى
بس قلى من غير بس وفضل يتمشى بالعربيه لحد ما وصلنى وسبته ومشىت
طلعت شقتى كنت فرحانه اوى اوى بطير من الفرحه
يالهوى انا نسيت الشنطه فى العربيه اتصلت بعلى وبقله تصدق انا نسيت الشنطه
قلى يا خبر وبعدين قلتله كنت عايزة البسهولك بكره قلى طيب هالف واجبهولك
قلتله لاء خلاص متتعبش نفسك خليه وقت تانى قلى خلاص انا لفيت
ومتخفيش مش عايز اشرب قهوه يا ستى قلتله خبر
وشويه اتصل وقلى انا طالع فتحت الباب واول ما طلع فتحت ودخل على طول
وقفلت الباب ودخل قعد وقلتله تشرب ايه قلى قهوه قلتله قلنا ايه قلى اللى تحبيه اعمليه اى حاجه من ايدك جميله
دخلت عملت عصير لمون وطلعت قدمته لعلى وقعدت وقلى مش هاتورينى الفستان
قلتله مش هالبسهولك بكره قلى كنت عايز اشوفه
قلله ثانيه واحده ودخلت جوا وقلعت ولبسته وعليه الجاكت والكوتشى وطلعت زى عارضات الازياء
وقلى تحفه يا حبيبتى وراح قايام ومسك ايدى وخلاانى الف وراح شددنى عليه وقتها دخلت فى حضنه

وهو ماسك ايدى ورا ضهرى والحركة خلتنه اقرب منه اوى اوى وبص فى عينى وانا ببص فى عنيه
ومحستش الا شفايفه على شفايى فى بوسه خلتنى ادوخ اوى اوى منه
فضل يبوس فى شفايفى وساب ايدى وانا حطيت اديا على كتافه وهو لف ايده على وسطه وضهرى وبقا يقربنى اوى اوى
وبيبوس فيا وانا عينى غمضت يالهوى على شفايفى دوبتنى خالص
محستش الا وهو بيقلعنى الجاكت والفستان حمالات ومفتوح من ضهره
وبقت ايده تحسس على ضهر ومش سايب شفايفه ويبدله فيهم
يمسك شفتى اللى فوق وسيبها ويمسك اللى تحت ويدخل لسانه على لسانى
وانا كنت ولعت اوى اوى حاسه بالنار مسكت فى جسمى كله
وبقيت ادوس على رجله واقرب منه اوى اوى وصدرى يلزق فى صدره
وخدنى وقعدنى وهو لسه بيبوس فيا
وايده نزلت الحمالات من على كتافى وبقا يبوس فى رقبتى براحه انا جسمى ساب خالص مش قادرة
وهو مكمل بوس فى رقبتى وانا مش قادرة اتكلم وبقلى يا على يا على براحه لاء مش قادرة لا كفايه
طب سبنى لا خلاص حرام اه اه يا على لاء سبنى كفايا يا على وانا من جوايا بقلى متسبنيش
وحاسه بنار بتذيد وا جسمى بقا كتله نار بركان وانفجر على حرام لاء اه يا على ويبسوس فى شفايفى
وماسك رقبتى وايده بالعب فى شعرى وانا بتلوى جنبه
وفتح زراير الفستان ودخل ايده تمسك بزى وانا هاموت وحسيت ان كسى بينبض وف شلال نازل منه
وايده بتلعب فى بزى وتمسكه اوى اوى وشويه رفع الفستان لفوق وبقا يحسس على وراكى وانا ماسكه ايده
وبقت طالع نازله على وراكى لحد ما دخلها عند كسى سعاتها طلعت منى ااااااااااااه وكده كنت خلاص سلمت لعلى
وبقت ايده بتعك فى كسى وشد الاندر ودخل صباعه فى كسى اللى غرقان من هيجانى
وفضل يلعب فيه وانا اترعش حسيت بالرعشه مرتين
وراح مقومنى وقلعنى الفستان وبقيت بالبراه والاندر وفكه ورماه على الارض
وانا بقيت افكس زراير القميص وفكيت حزام البنطالون وفكيته
ومره واحده على بالبوكسر وانا باندر وقلتله تعالى على السرير مش قادرة
شالنى بين ايده ودخلنا السرير ونزلنى عليه براحه ونزل عليا هو كمان
وبقا نايم عليا بيرضع فى بزازى اللى الحلمات وقفت زي المدافع وبقا يرضع فيها بكل حنيه

وانا ماسكه وشه بايديا وبقله ارضع يا حبيبى ارضع من بزاز حبيبتك اوى
بزازى متجننه عليك وبقا يشد الحلمات بسنانه شداد خفيفه تجننى حسيت بحرقانهم الشهوانى
وانا مديت ايدى ومسكت زبه اللى كان يالهوى ايه ده كله اه هايدخل فى كسى
وراح قايم وانا نايمه على ضهرى وشد الاندر ورماه وتنى رجليا الاتنين وبقا كسى مفتوح قدامى بشلالاته
اللى نازله منه ومن غير مايمسك زبه الجبار لاقيت زبه زى التعبان اللى بيدخل جحر الفريسه
وبيدخل براحه اوى وانا بموت لحد ما دخله كله وكبسه لحد البضان وانا طلعت منى اااااااااااااااااااااااااااح
ااااااااااااااااااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااح مع رعشه بنت متناكخ منى ااااااااااااااااااااااح اااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااه
وهو محركش زبه بس دخله حسيت انه هايفرتك كسى وبقا يطلعه ويدخله براحه بكل رومانسيه وفضل ينيك فيا كده
وانا بموت منه ورعشاتى ورا بعضها مكنتش عارفه انى مجنونه جنس كده
وانا بقله نكنى يا على نكيك حبيبتك اوى انا شرقانه اوى طفى كسى يا على
ريحنى يا على اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه يا كسى
كسى بيموتنى اااااااااااااااااااااه وهو نازل دعك وفحت فيا بزبه اللى زى الحفار
كنت اترعشت كمان ومش قادره
وبقا يسرع فى دكه لكسى وبقا زى النار جوايا وفضل يرزع ويسرع اكتر واكتر لحد ما حسيت انه بيشد نفسه اوى اوى
وحسيت بصاروخ بيضرب نار جوا كسى ساعتها ولعت واترعشت اوى معاه
وهو يا حبيبى فضل ينهج اوى اوى ونزل هليا يبوس فى شفايفى وانا بحضنه اوى اوى
ونزل من عليا وخدنى فى حضنه اوى وبيبوس فيا وبيقلى بموت فيكى يا عزة بحبك اوى اوى
وانا بحضنه اوى اوى
وقمت انا وهو ودخلنا الحمام وبقا يمسكلى الدش على جسمى ويدعكلى بايده التانية جسمى وينضف كسى بايده
يالهوى على لمساته وانا بغسله زبه الجبار وكان واقف نص
وفضلت العب فيه لحد ما وقفله واكنه بيقلى عايزة ايه
وعلى راح مثبتنى على الحيطه وبقا يبوس فيا ويدعك بزازى
اه يا على بموت وراح رافعلى رجل وحط زبه فى كسى تانى وفضل ينيك فيا كده وانا بموت من الهيجان
منه وبزازى تترج من ضرباته فى كسى وبعد كده شال زبه وخلانى اسند على البانيوا ومسك زبه
وراح حطه فى كسى من ورا ومسك وسطى وبقا يدب فيا وانا مش قادرة وبترعش وجسمى سايب منى
لحد ما اترعشت وبعدها حس بعرشتى سخن وراح ناطرهم فيا تانى اووووووووووووووووووووووووف
فضل حاضنى من ورا لحد ما زبه طلع من كسى ورجليا مكنتش شايلانى قومنى وقعدنى على القاعدة
وغسلى جسمى تانى وغسل جسمه وبعد ما غسلى جسمى قمت نشفت ونشفته وطلعنا بره
وقعد ولع سيجارة وانا دخلت لبست بيبى دول بينك نارى اوى
وطلعت لحبيبى وقعدت جنبه وكنت ببصله وكنت حاسه انى مكسوفه من اللى حصل
وقربنى منه وحط ايده على كتفى وطفى السيجارة ومسك وشى بايده وباسنى وقلى انا بحبك اوى
بصيت لتحت راح رافع وشى وتانى قلى بحبك اوى وقتها بصتله وقلتله وانا كمان بحبك اوى
ورحت حضناه وحضنى حسيت بحنيته اوى اوى قلتله على اوعى تسبنى راح اموت نفسى لو بعدت عنى
قلى عمرى ما ابعد عنك ابدا قلى هو انا هاقوم امشى قلتله مش هايحصل انت هاتبات معايا النهارده
قلى ازاى قلتله هو كده مش هاسيبك تمشى ولو فكرت تنزل هانزل معاك
قلى يا مجنونه قلتله اه مش هاتمشى وهتبات قلى خلاص قلتى دقيقه وراجعه دخلت غيرت فرش اسرير بسرعه
وقلتله تعالى يا حبيبى السرير جاهز تعالى وخدنى فى حضنه وبقا يحضنى اوى لحد ما رحنا فى النوم

وهانشوف بعد كده هايحصل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
جامدة فشخ يا ريت ما تتأخري
 
كع انها خيالبس ممتعه
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%