NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

دياثة صدفة كشفت المستور ( المشاهدين 2)

Blackfacts

مؤسس قسم الدياثة
نسوانجي متفاعل
خبير صور
برنس صور
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر حصري
إنضم
18 أكتوبر 2023
المشاركات
2,446
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
4,928
نقاط
22,030
طبعا الكل عارفنا مين شريف ومين غادة مراته واللي ميعرفناش يقدر يدخل ع قصصنا وهيعرفنا اكتر وهيعرف واصلين لفين ف التحرر بينا
الموقف ده حصل حقيقي مش تخيلات وهمية
الساعة 3 قبل الفجر بتقلب ملقتش مراتي ع السرير بصيت ف تليفوني لقيت الساعة 3 ص قومت اشوفها فين سهرانة بتكلم حد ع النت ولا معاها تليفون ولا حكايتها ايه ملقتهاش ف الشقة دخلت ع الواتس عندها لقتها اخر ظهور من ساعة مثلا بصراحة كنت هتجنن ازاي تنزل دلوقتي وراحت فين انا متكلمتش خالص وقولت هعمل نفسي نايم لحد ما اشوف الحكاية ايه ومش هسالها علشان اعرف هي بتنزل كل يوم وانا نايم ولا ده اول مرة وكمان اعرف بتروح فين
الساعة داخلة علي 9 ص وكنا يوم جمعة وانا بحكم العادة بصحي 10ص كل يوم علشان اجهز نفسي واروح شغلي ومعروف ان اغلب الناس بتصحي متأخر
فضلت صاحي ولقتها بتفتح الباب جريت ع السرير وعملت اني لسة نايم الباب اتفتح وطلعت تليفونها ايوة ياحبيبي خلاص انا روحت وف الشقة كمان وراحت ضاحكة بكرة بقي سلام
طبعا مش عارف اعمل ايه وازاي تخبي عليا ماهي لو قالتلي حد عايز ينكني مش هقولها حاجة اصلا دنا ممكن اجبهولها ف قلب اوضة نومها واحنا لاعندنا عيل ولا تيل
لقتها بتصحيني قوم ياحبيبي انا جبت فطار
قولتلها انتي صحيتي امتي قالتلي من ساعة كدة لبست ونزلت اجيب فطار
قوم بقي
قومت فطرت وهي دخلت الحمام تاخد شاور
مسكت تليفونها واكتشفت الصدمة كانت مع جارتنا وباعتلها متنسيش كلميني اول ماتروحي
استغربت ازاي جارتنا وصورتها وتقولها لما تروحي فالفضول خدني اخد الرقم واعمل سيرش عليه وفعلا اللي حسبته طلع صح الرقم متسجل باسم حد اسمه مصطفي ومكتوب جمبه مصطفي غاز
بسرعة دخلت ع الفيس وكتبت الرقم وعملت اني نسيت الباسورد كاني بدور ع حسابي وظهرلي اسم حساب بس مدوستش ارسال رمز علشان ميعرفش ودخلت عليه من موبايلي ولقيته شاب يعني مطلعش جارتنا زي ماهي مسجلاه
بصراحة حسيت اني مقصر معاها وكان لازم افهم ليه كذبت عليا او خبت اصلا
وكان لازم اتصرف بدون حتي ما اسالها جيت ف نص اليوم اتصلت عليه وقولتله عندي مشكلة ف الغاز ينفع تيجي تشوفها علشان اتاكد هو فعلا بتاع غاز ولا كلام قالي من عنيا وحددت معاه وقت ومكان قالي دنا جمبك يدوبك 10 دقايق مشي قولتله خلاص استناك ع قهوة كذا واتقابلنا وكلمته بمنتهي الصراحة طبعا ده بعد ماعرفت ان علاقتهم ببعض اتكررت ومقابلاتها كل يوم تقريبا لما شوفته طلع شاب اسمراني زي مابنقول كدة زنجي واد بصحته بصراحة عجبني انا اكتر 😄 فقولتله انا جوز غادة وعارف اللي بينكم بصلي كدة وخاف قولتله متخافش انا مش زي ما انت فاكر خالص وعايزك تحكيلي عرفتها ازاي اصلا قالي بعد ما اطمن ووريته حجات خليته يطمنلي تبتله اني متحرر جدا
قالي شوفتها مع اختي وعرفت منه ان اخته صاحبة مراتي وكلمة منه ع كلمة منها اتعرفوا ببعض وكلام ع الواتس وصور وزاد الامر لمقابلات ف سوبر ماركت صاحبه بعد مني بحوالي دقيقة مثلا وكان بيتقابلوا فيه هي بتنزل تدخل وهو بيكون جوا بيدخلوا المخزن والصبح بيطلعوا وطبعا بتشتري حجات م الماركت وتطلع كانها اشترت فطار من عنده وبعدين هو يخرج ويمشي وعرفت منه ان صاحبه تمام التمام كاتم سر المهم قولتله طيب انا عايز اعملها مفاجاة انا هخدك وتطلع معايا وتبص ع الغاز او اي حاجة وبعدين هسيبك معاها المهم اني اشوفك بتنكها قدامي ده متعتي قالي تمام وفعلا خدته وطلعت شقتي وهي لما شافته اتبرجلت كانت لابسة بنطلون فيزون وبتاعة كت كدة دخل معايا راحت طالعة جري ع اوضة النوم وغيرت هدومها وطبعا مصطفي شافها فانا قولتلها معلش ياحبيبتي معرفتش اكلمك رصيدي خلص كنت شاري معايا فاكهة وشوية حجات لزوم القعدة وطلبت منها انها تغير هدومها وتلبس حاجة تهيجه وقولتلها علشان خاطري عايز اشوفه بيتحرش بيكي وانا هسيبك قالتلي لا طبعا ده معفن ازاي ومش ازاي لحد ما اقتنعت قالتلي خلاص سبني هفرجك بس هتداري ازاي قولتلها هعمل بتكلم ف التليفون وهفضل برة وانتوا ف المطبخ براحتكم قالتلي بس لو هخليه ينكني يبقي ع سريري هتتصرف ازاي بقي قولتلها سهلة هدخل الحمام وكان جالي مغص وتاخديه بعد ماتهيجيه وتدخلي بيه الاوضة قالتلي ماشي ودخلت المطبخ وطبعا عارف انه بينكها بس هي متعرفش وهو متفق معايا مش هيقولها حاجة وطلع راجل ومعرفهاش وفضلت تتمايل قصاده وبعدين لمحته بيحط ايده علي طيازها وضحكة بصوت واطي كدة دخلت عليهم بعد ماعملت صوت علشان ياخدوا بالهم وقولتلها الجو حر اللي لبساه ده هيزهقك ولا ايه ياريس رد مصطفي قالي اه فعلا الحو حر اوي قالتلي طيب خلاص هدخل اغير وراحت دخلت تغير وانا قولت لمصطفي انا هدخل الحمام وعايزك تدخل وراها بس زي ما اتفقنا متعرفهاش حاجة تكسبني كل يوم هجيبك هنا وتنكها براحتك تخسرني مش هتلمح ضفرها تاني قالي تمام وهي طلعت لابسة قميص نوم شفاف بس مدخلتش المطبخ يدوبك فتحت اوضة النوم وفضلت تسرح وهو شايفها قالي انا هايج مش قادر قولتله خلاص روحلها وقولها اني دخلت الحمام وشكل عندي مغص قالي تمام دخل اوضة النوم وانا دخلت الحمام وبعد شوية الباب اتقفل وانا روحت خارج متسحب ابص عليهم من خرم الباب لقيته بيبوس فيها وهي بتقوله انت ازاي جيت هنا قالها النصيب قالتلوا هو راح فين عليا قالها دخل الحمام هي فهمت اني داخل الحمام علشان اسبها براحتها وهو نفس الكلام ولحد دلوقتي هي متعرفش اني عارف مسكها راح حاضنها وايده علي طيازها وراح رافعها لفت رجلها علي وسطه ونزل بوس ف رقبتها وايديه ماسكة طيازها وانا واقف برة بنقط ع نفسي من اللي بشوفه لحد ماخلاص مبقتش قادر روحت فاتح الباب وداخل عليهم مرة واحدة وقولتلها ايه رائك ف المفاجاة ده هي استغربت ان مصطفي متحركش وفضل يبوس فيها بصتله وبصتلي وقالت انتوا مرتبين مع بعض صح
قولتلها صح انا شوفت موبايلك وصحيت بليل ملقتكيش وعرفت كل حاجة وفهمت مصطفي
قالتلي اه يامعرص دنا مرضتش اعرفه حاجة تقوم انت قايله
قالها ده احلي حاجة عملها علشان متتسحبيش تاني بليل وكدة هجيلك براحتي وهنيكك قدام العرص جوزك وقالي خد يامعرص تعالي مص زوبري علشان تدخله بايدك ف كس مراتك وراح منزلها خلي طيازها هو بيمص فيهم وانا تحت كسها بمص ف زوبر مصطفي زي كدة
قبل ما ادخله ف كس مراتي بايدي ودخلته قالي قوم ياعرص هات كرسي وتعالي اتفرج وانا بفشخلك كس اللبوة مراتك جريت جبت كرسي وقعدت اتفرج عليهم
قعدت وانا ماسك زوبري بلعب فيه ومصطفي ماسك مراتي بيفشخها حرفيا وكنت متردد لحد ماقولتله عايزك تنكني زيها بعد ماتنكها قالي لا تعالي هنيكك معاها ياخول
وهي كانت بالشكل ده

قلعت هدومي كلها ونمت ع بطني ورفعت رجلي وبقي يدخل زوبره ف كسها يطلعه يدخله ف طيزي فضلنا ع كدة شوية والواد ايه شدييييييد بعدها قلبني ع ضهري وخلي غادة تطلع فوقي بزازها ف بوقه وهو حاطك زوبره ف بوقي بمصهوله زي كدة

كان يوم ممتع جدا جدا وده كانت احلي حاجة حصلت معايا ومعاها صدفة
 
حصري لمنتديات نسوانجي لايجوز نقل او نسخ الاقصوصة الا باذن مسبق
 
متنسوش التقييم للاقصوصة ده شئ مهم بالنسبالي 😍
 
هفشخ طيزك انت ومراتك يا متناك هخليك شرموطة زوبري انت ومراتك
 
طبعا الكل عارفنا مين شريف ومين غادة مراته واللي ميعرفناش يقدر يدخل ع قصصنا وهيعرفنا اكتر وهيعرف واصلين لفين ف التحرر بينا
الموقف ده حصل حقيقي مش تخيلات وهمية
الساعة 3 قبل الفجر بتقلب ملقتش مراتي ع السرير بصيت ف تليفوني لقيت الساعة 3 ص قومت اشوفها فين سهرانة بتكلم حد ع النت ولا معاها تليفون ولا حكايتها ايه ملقتهاش ف الشقة دخلت ع الواتس عندها لقتها اخر ظهور من ساعة مثلا بصراحة كنت هتجنن ازاي تنزل دلوقتي وراحت فين انا متكلمتش خالص وقولت هعمل نفسي نايم لحد ما اشوف الحكاية ايه ومش هسالها علشان اعرف هي بتنزل كل يوم وانا نايم ولا ده اول مرة وكمان اعرف بتروح فين
الساعة داخلة علي 9 ص وكنا يوم جمعة وانا بحكم العادة بصحي 10ص كل يوم علشان اجهز نفسي واروح شغلي ومعروف ان اغلب الناس بتصحي متأخر
فضلت صاحي ولقتها بتفتح الباب جريت ع السرير وعملت اني لسة نايم الباب اتفتح وطلعت تليفونها ايوة ياحبيبي خلاص انا روحت وف الشقة كمان وراحت ضاحكة بكرة بقي سلام
طبعا مش عارف اعمل ايه وازاي تخبي عليا ماهي لو قالتلي حد عايز ينكني مش هقولها حاجة اصلا دنا ممكن اجبهولها ف قلب اوضة نومها واحنا لاعندنا عيل ولا تيل
لقتها بتصحيني قوم ياحبيبي انا جبت فطار
قولتلها انتي صحيتي امتي قالتلي من ساعة كدة لبست ونزلت اجيب فطار
قوم بقي
قومت فطرت وهي دخلت الحمام تاخد شاور
مسكت تليفونها واكتشفت الصدمة كانت مع جارتنا وباعتلها متنسيش كلميني اول ماتروحي
استغربت ازاي جارتنا وصورتها وتقولها لما تروحي فالفضول خدني اخد الرقم واعمل سيرش عليه وفعلا اللي حسبته طلع صح الرقم متسجل باسم حد اسمه مصطفي ومكتوب جمبه مصطفي غاز
بسرعة دخلت ع الفيس وكتبت الرقم وعملت اني نسيت الباسورد كاني بدور ع حسابي وظهرلي اسم حساب بس مدوستش ارسال رمز علشان ميعرفش ودخلت عليه من موبايلي ولقيته شاب يعني مطلعش جارتنا زي ماهي مسجلاه
بصراحة حسيت اني مقصر معاها وكان لازم افهم ليه كذبت عليا او خبت اصلا
وكان لازم اتصرف بدون حتي ما اسالها جيت ف نص اليوم اتصلت عليه وقولتله عندي مشكلة ف الغاز ينفع تيجي تشوفها علشان اتاكد هو فعلا بتاع غاز ولا كلام قالي من عنيا وحددت معاه وقت ومكان قالي دنا جمبك يدوبك 10 دقايق مشي قولتله خلاص استناك ع قهوة كذا واتقابلنا وكلمته بمنتهي الصراحة طبعا ده بعد ماعرفت ان علاقتهم ببعض اتكررت ومقابلاتها كل يوم تقريبا لما شوفته طلع شاب اسمراني زي مابنقول كدة زنجي واد بصحته بصراحة عجبني انا اكتر 😄 فقولتله انا جوز غادة وعارف اللي بينكم بصلي كدة وخاف قولتله متخافش انا مش زي ما انت فاكر خالص وعايزك تحكيلي عرفتها ازاي اصلا قالي بعد ما اطمن ووريته حجات خليته يطمنلي تبتله اني متحرر جدا
قالي شوفتها مع اختي وعرفت منه ان اخته صاحبة مراتي وكلمة منه ع كلمة منها اتعرفوا ببعض وكلام ع الواتس وصور وزاد الامر لمقابلات ف سوبر ماركت صاحبه بعد مني بحوالي دقيقة مثلا وكان بيتقابلوا فيه هي بتنزل تدخل وهو بيكون جوا بيدخلوا المخزن والصبح بيطلعوا وطبعا بتشتري حجات م الماركت وتطلع كانها اشترت فطار من عنده وبعدين هو يخرج ويمشي وعرفت منه ان صاحبه تمام التمام كاتم سر المهم قولتله طيب انا عايز اعملها مفاجاة انا هخدك وتطلع معايا وتبص ع الغاز او اي حاجة وبعدين هسيبك معاها المهم اني اشوفك بتنكها قدامي ده متعتي قالي تمام وفعلا خدته وطلعت شقتي وهي لما شافته اتبرجلت كانت لابسة بنطلون فيزون وبتاعة كت كدة دخل معايا راحت طالعة جري ع اوضة النوم وغيرت هدومها وطبعا مصطفي شافها فانا قولتلها معلش ياحبيبتي معرفتش اكلمك رصيدي خلص كنت شاري معايا فاكهة وشوية حجات لزوم القعدة وطلبت منها انها تغير هدومها وتلبس حاجة تهيجه وقولتلها علشان خاطري عايز اشوفه بيتحرش بيكي وانا هسيبك قالتلي لا طبعا ده معفن ازاي ومش ازاي لحد ما اقتنعت قالتلي خلاص سبني هفرجك بس هتداري ازاي قولتلها هعمل بتكلم ف التليفون وهفضل برة وانتوا ف المطبخ براحتكم قالتلي بس لو هخليه ينكني يبقي ع سريري هتتصرف ازاي بقي قولتلها سهلة هدخل الحمام وكان جالي مغص وتاخديه بعد ماتهيجيه وتدخلي بيه الاوضة قالتلي ماشي ودخلت المطبخ وطبعا عارف انه بينكها بس هي متعرفش وهو متفق معايا مش هيقولها حاجة وطلع راجل ومعرفهاش وفضلت تتمايل قصاده وبعدين لمحته بيحط ايده علي طيازها وضحكة بصوت واطي كدة دخلت عليهم بعد ماعملت صوت علشان ياخدوا بالهم وقولتلها الجو حر اللي لبساه ده هيزهقك ولا ايه ياريس رد مصطفي قالي اه فعلا الحو حر اوي قالتلي طيب خلاص هدخل اغير وراحت دخلت تغير وانا قولت لمصطفي انا هدخل الحمام وعايزك تدخل وراها بس زي ما اتفقنا متعرفهاش حاجة تكسبني كل يوم هجيبك هنا وتنكها براحتك تخسرني مش هتلمح ضفرها تاني قالي تمام وهي طلعت لابسة قميص نوم شفاف بس مدخلتش المطبخ يدوبك فتحت اوضة النوم وفضلت تسرح وهو شايفها قالي انا هايج مش قادر قولتله خلاص روحلها وقولها اني دخلت الحمام وشكل عندي مغص قالي تمام دخل اوضة النوم وانا دخلت الحمام وبعد شوية الباب اتقفل وانا روحت خارج متسحب ابص عليهم من خرم الباب لقيته بيبوس فيها وهي بتقوله انت ازاي جيت هنا قالها النصيب قالتلوا هو راح فين عليا قالها دخل الحمام هي فهمت اني داخل الحمام علشان اسبها براحتها وهو نفس الكلام ولحد دلوقتي هي متعرفش اني عارف مسكها راح حاضنها وايده علي طيازها وراح رافعها لفت رجلها علي وسطه ونزل بوس ف رقبتها وايديه ماسكة طيازها وانا واقف برة بنقط ع نفسي من اللي بشوفه لحد ماخلاص مبقتش قادر روحت فاتح الباب وداخل عليهم مرة واحدة وقولتلها ايه رائك ف المفاجاة ده هي استغربت ان مصطفي متحركش وفضل يبوس فيها بصتله وبصتلي وقالت انتوا مرتبين مع بعض صح
قولتلها صح انا شوفت موبايلك وصحيت بليل ملقتكيش وعرفت كل حاجة وفهمت مصطفي
قالتلي اه يامعرص دنا مرضتش اعرفه حاجة تقوم انت قايله
قالها ده احلي حاجة عملها علشان متتسحبيش تاني بليل وكدة هجيلك براحتي وهنيكك قدام العرص جوزك وقالي خد يامعرص تعالي مص زوبري علشان تدخله بايدك ف كس مراتك وراح منزلها خلي طيازها هو بيمص فيهم وانا تحت كسها بمص ف زوبر مصطفي زي كدة
قبل ما ادخله ف كس مراتي بايدي ودخلته قالي قوم ياعرص هات كرسي وتعالي اتفرج وانا بفشخلك كس اللبوة مراتك جريت جبت كرسي وقعدت اتفرج عليهم
قعدت وانا ماسك زوبري بلعب فيه ومصطفي ماسك مراتي بيفشخها حرفيا وكنت متردد لحد ماقولتله عايزك تنكني زيها بعد ماتنكها قالي لا تعالي هنيكك معاها ياخول
وهي كانت بالشكل ده

قلعت هدومي كلها ونمت ع بطني ورفعت رجلي وبقي يدخل زوبره ف كسها يطلعه يدخله ف طيزي فضلنا ع كدة شوية والواد ايه شدييييييد بعدها قلبني ع ضهري وخلي غادة تطلع فوقي بزازها ف بوقه وهو حاطك زوبره ف بوقي بمصهوله زي كدة

كان يوم ممتع جدا جدا وده كانت احلي حاجة حصلت معايا ومعاها صدفة
يبختكم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت متجوز وهل عندك ميول مثلية وهل انت سالب؟
لا مش متجوز
انا لسة طالب
انا متحرر عامة بحب كل الممارسات منغير حدود
بنجذب للبنات كمشاعر عادي
لكن الجنس اه ممكن انجذب للذكور
 
يا بخت يا درش يارتنى مكانك 😍
 
لا مش متجوز
انا لسة طالب
انا متحرر عامة بحب كل الممارسات منغير حدود
بنجذب للبنات كمشاعر عادي
لكن الجنس اه ممكن انجذب للذكور
انا بايسيكشوال موجب فقط بحب البنات جدا وبنجذب ليهم بس بردو بنجذب للولاد بس كموجب فقط
 
انا بايسيكشوال موجب فقط بحب البنات جدا وبنجذب ليهم بس بردو بنجذب للولاد بس كموجب فقط
انا عاوز اكتشف هل انا سالب او لا انا لسة عذرى بس بتخيل انى بتناك واضرب عشرة بكدة ولكن فى الجد اخاف جداً
 
انا عاوز اكتشف هل انا سالب او لا انا لسة عذرى بس بتخيل انى بتناك واضرب عشرة بكدة ولكن فى الجد اخاف جداً
اة غالبا انت مثلي
 
طبعا الكل عارفنا مين شريف ومين غادة مراته واللي ميعرفناش يقدر يدخل ع قصصنا وهيعرفنا اكتر وهيعرف واصلين لفين ف التحرر بينا
الموقف ده حصل حقيقي مش تخيلات وهمية
الساعة 3 قبل الفجر بتقلب ملقتش مراتي ع السرير بصيت ف تليفوني لقيت الساعة 3 ص قومت اشوفها فين سهرانة بتكلم حد ع النت ولا معاها تليفون ولا حكايتها ايه ملقتهاش ف الشقة دخلت ع الواتس عندها لقتها اخر ظهور من ساعة مثلا بصراحة كنت هتجنن ازاي تنزل دلوقتي وراحت فين انا متكلمتش خالص وقولت هعمل نفسي نايم لحد ما اشوف الحكاية ايه ومش هسالها علشان اعرف هي بتنزل كل يوم وانا نايم ولا ده اول مرة وكمان اعرف بتروح فين
الساعة داخلة علي 9 ص وكنا يوم جمعة وانا بحكم العادة بصحي 10ص كل يوم علشان اجهز نفسي واروح شغلي ومعروف ان اغلب الناس بتصحي متأخر
فضلت صاحي ولقتها بتفتح الباب جريت ع السرير وعملت اني لسة نايم الباب اتفتح وطلعت تليفونها ايوة ياحبيبي خلاص انا روحت وف الشقة كمان وراحت ضاحكة بكرة بقي سلام
طبعا مش عارف اعمل ايه وازاي تخبي عليا ماهي لو قالتلي حد عايز ينكني مش هقولها حاجة اصلا دنا ممكن اجبهولها ف قلب اوضة نومها واحنا لاعندنا عيل ولا تيل
لقتها بتصحيني قوم ياحبيبي انا جبت فطار
قولتلها انتي صحيتي امتي قالتلي من ساعة كدة لبست ونزلت اجيب فطار
قوم بقي
قومت فطرت وهي دخلت الحمام تاخد شاور
مسكت تليفونها واكتشفت الصدمة كانت مع جارتنا وباعتلها متنسيش كلميني اول ماتروحي
استغربت ازاي جارتنا وصورتها وتقولها لما تروحي فالفضول خدني اخد الرقم واعمل سيرش عليه وفعلا اللي حسبته طلع صح الرقم متسجل باسم حد اسمه مصطفي ومكتوب جمبه مصطفي غاز
بسرعة دخلت ع الفيس وكتبت الرقم وعملت اني نسيت الباسورد كاني بدور ع حسابي وظهرلي اسم حساب بس مدوستش ارسال رمز علشان ميعرفش ودخلت عليه من موبايلي ولقيته شاب يعني مطلعش جارتنا زي ماهي مسجلاه
بصراحة حسيت اني مقصر معاها وكان لازم افهم ليه كذبت عليا او خبت اصلا
وكان لازم اتصرف بدون حتي ما اسالها جيت ف نص اليوم اتصلت عليه وقولتله عندي مشكلة ف الغاز ينفع تيجي تشوفها علشان اتاكد هو فعلا بتاع غاز ولا كلام قالي من عنيا وحددت معاه وقت ومكان قالي دنا جمبك يدوبك 10 دقايق مشي قولتله خلاص استناك ع قهوة كذا واتقابلنا وكلمته بمنتهي الصراحة طبعا ده بعد ماعرفت ان علاقتهم ببعض اتكررت ومقابلاتها كل يوم تقريبا لما شوفته طلع شاب اسمراني زي مابنقول كدة زنجي واد بصحته بصراحة عجبني انا اكتر 😄 فقولتله انا جوز غادة وعارف اللي بينكم بصلي كدة وخاف قولتله متخافش انا مش زي ما انت فاكر خالص وعايزك تحكيلي عرفتها ازاي اصلا قالي بعد ما اطمن ووريته حجات خليته يطمنلي تبتله اني متحرر جدا
قالي شوفتها مع اختي وعرفت منه ان اخته صاحبة مراتي وكلمة منه ع كلمة منها اتعرفوا ببعض وكلام ع الواتس وصور وزاد الامر لمقابلات ف سوبر ماركت صاحبه بعد مني بحوالي دقيقة مثلا وكان بيتقابلوا فيه هي بتنزل تدخل وهو بيكون جوا بيدخلوا المخزن والصبح بيطلعوا وطبعا بتشتري حجات م الماركت وتطلع كانها اشترت فطار من عنده وبعدين هو يخرج ويمشي وعرفت منه ان صاحبه تمام التمام كاتم سر المهم قولتله طيب انا عايز اعملها مفاجاة انا هخدك وتطلع معايا وتبص ع الغاز او اي حاجة وبعدين هسيبك معاها المهم اني اشوفك بتنكها قدامي ده متعتي قالي تمام وفعلا خدته وطلعت شقتي وهي لما شافته اتبرجلت كانت لابسة بنطلون فيزون وبتاعة كت كدة دخل معايا راحت طالعة جري ع اوضة النوم وغيرت هدومها وطبعا مصطفي شافها فانا قولتلها معلش ياحبيبتي معرفتش اكلمك رصيدي خلص كنت شاري معايا فاكهة وشوية حجات لزوم القعدة وطلبت منها انها تغير هدومها وتلبس حاجة تهيجه وقولتلها علشان خاطري عايز اشوفه بيتحرش بيكي وانا هسيبك قالتلي لا طبعا ده معفن ازاي ومش ازاي لحد ما اقتنعت قالتلي خلاص سبني هفرجك بس هتداري ازاي قولتلها هعمل بتكلم ف التليفون وهفضل برة وانتوا ف المطبخ براحتكم قالتلي بس لو هخليه ينكني يبقي ع سريري هتتصرف ازاي بقي قولتلها سهلة هدخل الحمام وكان جالي مغص وتاخديه بعد ماتهيجيه وتدخلي بيه الاوضة قالتلي ماشي ودخلت المطبخ وطبعا عارف انه بينكها بس هي متعرفش وهو متفق معايا مش هيقولها حاجة وطلع راجل ومعرفهاش وفضلت تتمايل قصاده وبعدين لمحته بيحط ايده علي طيازها وضحكة بصوت واطي كدة دخلت عليهم بعد ماعملت صوت علشان ياخدوا بالهم وقولتلها الجو حر اللي لبساه ده هيزهقك ولا ايه ياريس رد مصطفي قالي اه فعلا الحو حر اوي قالتلي طيب خلاص هدخل اغير وراحت دخلت تغير وانا قولت لمصطفي انا هدخل الحمام وعايزك تدخل وراها بس زي ما اتفقنا متعرفهاش حاجة تكسبني كل يوم هجيبك هنا وتنكها براحتك تخسرني مش هتلمح ضفرها تاني قالي تمام وهي طلعت لابسة قميص نوم شفاف بس مدخلتش المطبخ يدوبك فتحت اوضة النوم وفضلت تسرح وهو شايفها قالي انا هايج مش قادر قولتله خلاص روحلها وقولها اني دخلت الحمام وشكل عندي مغص قالي تمام دخل اوضة النوم وانا دخلت الحمام وبعد شوية الباب اتقفل وانا روحت خارج متسحب ابص عليهم من خرم الباب لقيته بيبوس فيها وهي بتقوله انت ازاي جيت هنا قالها النصيب قالتلوا هو راح فين عليا قالها دخل الحمام هي فهمت اني داخل الحمام علشان اسبها براحتها وهو نفس الكلام ولحد دلوقتي هي متعرفش اني عارف مسكها راح حاضنها وايده علي طيازها وراح رافعها لفت رجلها علي وسطه ونزل بوس ف رقبتها وايديه ماسكة طيازها وانا واقف برة بنقط ع نفسي من اللي بشوفه لحد ماخلاص مبقتش قادر روحت فاتح الباب وداخل عليهم مرة واحدة وقولتلها ايه رائك ف المفاجاة ده هي استغربت ان مصطفي متحركش وفضل يبوس فيها بصتله وبصتلي وقالت انتوا مرتبين مع بعض صح
قولتلها صح انا شوفت موبايلك وصحيت بليل ملقتكيش وعرفت كل حاجة وفهمت مصطفي
قالتلي اه يامعرص دنا مرضتش اعرفه حاجة تقوم انت قايله
قالها ده احلي حاجة عملها علشان متتسحبيش تاني بليل وكدة هجيلك براحتي وهنيكك قدام العرص جوزك وقالي خد يامعرص تعالي مص زوبري علشان تدخله بايدك ف كس مراتك وراح منزلها خلي طيازها هو بيمص فيهم وانا تحت كسها بمص ف زوبر مصطفي زي كدة
قبل ما ادخله ف كس مراتي بايدي ودخلته قالي قوم ياعرص هات كرسي وتعالي اتفرج وانا بفشخلك كس اللبوة مراتك جريت جبت كرسي وقعدت اتفرج عليهم
قعدت وانا ماسك زوبري بلعب فيه ومصطفي ماسك مراتي بيفشخها حرفيا وكنت متردد لحد ماقولتله عايزك تنكني زيها بعد ماتنكها قالي لا تعالي هنيكك معاها ياخول
وهي كانت بالشكل ده

قلعت هدومي كلها ونمت ع بطني ورفعت رجلي وبقي يدخل زوبره ف كسها يطلعه يدخله ف طيزي فضلنا ع كدة شوية والواد ايه شدييييييد بعدها قلبني ع ضهري وخلي غادة تطلع فوقي بزازها ف بوقه وهو حاطك زوبره ف بوقي بمصهوله زي كدة

كان يوم ممتع جدا جدا وده كانت احلي حاجة حصلت معايا ومعاها صدفة
نفسي اجرب الشعور و انيك وحده قدام جوزها
 
نفسي اجرب الشعور و انيك وحده قدام جوزها
اجمل احساس ممكن تتخيله ف الوجود خصوصا لما تكون مالك الست اللي ف ايدك قدام مالكها الاصلي يعني انت راجل البيت وجوزها تحت امرك
 
اجمل احساس ممكن تتخيله ف الوجود خصوصا لما تكون مالك الست اللي ف ايدك قدام مالكها الاصلي يعني انت راجل البيت وجوزها تحت امرك
اتفق ب ريت اجربه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%