أنا مش بعرف اكتب قصص بس كل حاجة بكتبها هي بجد حصلت
هو كل اللي ناكوني كانوا صحابي و جيراني و قريبين من بعض اوي
حكيت قصة هنا عن واحد صاحبي بقا يسيطر عليا فعلا و ناكني و هقولكوا عن حاجة كمان حصلت بجد
هو نفس الشخص اللي ناكني و بيحب يزنقني و مرة في التانية بقيت خلاص بدل شخص مبادل بقيت مجرد متناك هو بيزنقني بيقلعني و يستلم طيزي لحد ما يخلص و ينزل لبنه فيها و يقولي يللا خلصنا
الفكرة انه دايما يستغل اي موقف احنا فيه لوحدنا و بحكم أننا جيران كتير اوي نتقابل لوحدنا و اول ما يلمسني ببقا عارف أنا بسيب نفسي ليه و اطيع اوامره و بس
في مرة قالي انه عايز ينيكني علي السلم
قولتله ماشي بس أستنا آخر النهار عشان هيكون كل اللي عندي نزلوا و البيت فاضي بس بلاش في بيتي خليها علي السلم
قالي ماشي مش مشكلة و فعلا آخر النهار كدا و البيت فاضي فا طلع و طلعت أنا و هو علي السلم اللي ادامي و احنا اعلي دور مفيش حد فوقينا و العمارة فاضية
طلعنا و كنت لابس شورت و بوكسر و تيشيرت
و فرشنا حصيرة و قعدنا عليها و هو بسبوسني و طلب مني العب في زبه و أنا طبعا لما صدقت أنا بحب زبه اوي
و قالي اقوم اقف و قومت وقفت راح ننزل الشورت بتاعي و البوكسر و بقيت عريان و طيزي ادامه
راح قعد يبوس فيها و يضرب شوية و يفتحها يتفرج علي خرم طيزي و يقفلها و يقفش اكنها حتة لعبة في ايده و يقولي انت ناقصك كس بس علي طيزك دي
قام وقف ورايا و حط زبه في طيزي و قالي بص انت علي السلم يا خول و أنا هنيكك
طبعا بسمع الكلام علي طول و عيني علي السلم و سايب طيزي ليه و حاسس بسخونة زبه الحلو فيها
ف قالي سيبك من السلم بقا اكيد محدش هيشوفنا الشوية اللي هنيكك فيهم دول
قالي انزل اقعد علي الارض و نام علي ضهرك عادي
نمت فعلا و قعد ادامي و رفع رجلي علي كتافه و بردوا قعد يلمس زوبره الحلو في طيزي و ينيك فيا و كل شوية يبوسني و يقولي يا خول يا متناك دا أنا كل ما أمسكك هسيب لبني فيك و أنا مندمج اوي مع كلامه بس ساكت مش برد لحد ما سألني انت ايه ؟ قولتله خول و متناك
لحد ما نزل لبنه في طيزي و قالي قوم اقف يا متناك وقفت راح لبسني البوكسر و قالي أنا بلبسهولك عشان تخلي لبني في طيزك
فضلنا قاعدين شوية قالي ايه رأيك تجيلي الشقة التانية بكرة ( هو عنده شقة تانية محدش بيروحها و علي طول فاضية )
قالي هتقلع ملط و تبقا عروسة و انيك فيك براحتي
قولتله ما انت بتنيكني براحتك أصلا
قالي لا تقلع ملط و تقضي اليوم ملط في الشقة يا كسمك
قولتله حاضر موافق
قالي يللا بوس زبي و الحسه قبل ما انزل
و فعلا قعدت ابوس فيه زي المجنون أنا مكنتش بحس بنفسي ونا تحت منه و بحسني فعلا شرموطة و كل هدفي في الحياة اني اتناك منه
تاني يوم اتصلت بيه قالي أنا في الشقة تعالالي
روحتله فعلا لقيته مستنيني و لابس بوكسر بس
اول ما دخلت قالي اللبوة بتاعتي نورت الشقة و بيهزر و أنا طبعا ضحكت
قالي مش تسلم علي اللي بينيكك يا خول
قولتله اه صح معلش و نزلت علي ركبي و طلعت زوبره و قولت ازيك عامل ايه و بهزر و بتريق بس ببوسله زوبره و قولتله هتعمل فيا ايه النهاردة ؟
راح قالي انت نفسك في ايه ؟
قولتله أنا عايز اتفشخ نصين
قالي احا انت بقيت لبوة اوي بجد
قولتله اه بقيت احس اني مراتك بجد
قالي طب خش يا كسمك علي الاوضة يللا و ضربني علي طيزي قولتله حاضر داخل اهو براحة
دخلنا الاوضة قالي بص اللي هقولك عليه النهاردة تقول حاضر و بس
قولتله حاضر موافق
لقيته بيقولي اقلع ملط و قلعت و هو كمان قلع خالص و حضني حضن كبير كدا بيبوسني و في نفس الوقت ماسك طيزي بيقطعها بإيده بجد اكنها هتطلع في ايده
قالي انزل مص زوبر سيدك يا خول
نزلت فعلا علي ركبي قعدت أمص زي المجنون و هو من هيجانه عمال يشتمني و يهيني و كل شتيمة بتخليني اعشق زوبره و اهيج اوي
قالي بصلي و انت بتمص يا خول ياللي بتتناك روحت بصيتله ف ضربني بالقلم براحة كدا قالي انت حتة خدام عندي يا خول
روحت طلعت زوبره من بؤي و بوست ايده و قولتله أنا خدامك
قالي تعالا يا متناك أصور طيزك و أنا ماسكها
قولتله ليه
قالي أنا حر يا متناك افرض عايز أوريها لحد
قولتله ماشي بس متبينش وشي قالي ماشي متخافش
صور طيزي صور كتير منهم صور و هو بيبعبصني و صور فيديو و هو بيكلمني فيه و بيقولي هز طيزك يابن اللبوة لو نفسك انيكك روحت مرقص طيزي و هزيتها كدا
قولتله كفاية صور بقا عايز اتناك
قالي معاك حق طيزك دي لازم تخرج من هنا منيوكة
قام شدني وقفني علي باب البلكونة و وقف ورايا و حط زبه في طيزي و هو لازق فيا و صوت النيك و أجسامنا في بعض عالي و هو بيقولي طيزك محتاجة اتنين يكيفوها يا خول و يقولي هجيب حد ينيكك معايا و أنا هايج و مش في وعيي و بقوله هات اي حد بس المهم طيزي ترتاح و قالي انت خول و بتتناك و خدام ازبار الرجالة قولتله اه أنا بتناك و خول و مراتك
مسكني من رقبتي نيمني علي بطني و كمل نيك اكنه بينتقم مني ونا بحاول اخد راحتي و مش عارف أتحرك من تحته اكني متكتف و استسلمت للنيك لحد ما جابهم في طيزي
وقف علي الارض ورايا ونا علي طرف السرير مفلقس و رجلي علي الارض و بيمشي زبه عليا بقا اكنه عايز كل نقطة من لبنه تبقا في طيزي
راح قالي شايف يا خول
جبتك في شقتي زيك زي الشرموطة و نيكتك و عشرتك و همشيك من هنا و اللبن في طيزك و كل دا عمال يقوله و احنا في الوضع دا
و راح مطلع رجله جمب كتفي كدا و هو راكب عليا بجد مش عارف اعمل حاجة غير اني ابقا مفلقس كدا و من كتر هيجاني روحت بوست رجله بعفوية مقصدش
بوستها و قولتله أنا خدامك
هو نفسه استغرب اني بوست رجله و اني خول كدا و ضربني علي طيزي و قالي أنا هخليك تعبدني يا متناك
روحت اتعدلت كدا و بوست زبه اللي لسا منزل لبنه فيا دا و قعدت امشي لساني عليه و كل شوية ببصله و اقوله أنا بعبد زبك و مسكت ايده بوستها
قالي عايز أصورك
قولتله ماشي روحت مخبي وشي و صورني و أنا مفلقس و حاطت زبه في طيزي وسط اللبن
كالعادة قومت لبست البوكسر علي لبنه و قالي يللا يا خول علي بيتك و لما تيجي فرصة انيكك هجيبك الشقة
هو كل اللي ناكوني كانوا صحابي و جيراني و قريبين من بعض اوي
حكيت قصة هنا عن واحد صاحبي بقا يسيطر عليا فعلا و ناكني و هقولكوا عن حاجة كمان حصلت بجد
هو نفس الشخص اللي ناكني و بيحب يزنقني و مرة في التانية بقيت خلاص بدل شخص مبادل بقيت مجرد متناك هو بيزنقني بيقلعني و يستلم طيزي لحد ما يخلص و ينزل لبنه فيها و يقولي يللا خلصنا
الفكرة انه دايما يستغل اي موقف احنا فيه لوحدنا و بحكم أننا جيران كتير اوي نتقابل لوحدنا و اول ما يلمسني ببقا عارف أنا بسيب نفسي ليه و اطيع اوامره و بس
في مرة قالي انه عايز ينيكني علي السلم
قولتله ماشي بس أستنا آخر النهار عشان هيكون كل اللي عندي نزلوا و البيت فاضي بس بلاش في بيتي خليها علي السلم
قالي ماشي مش مشكلة و فعلا آخر النهار كدا و البيت فاضي فا طلع و طلعت أنا و هو علي السلم اللي ادامي و احنا اعلي دور مفيش حد فوقينا و العمارة فاضية
طلعنا و كنت لابس شورت و بوكسر و تيشيرت
و فرشنا حصيرة و قعدنا عليها و هو بسبوسني و طلب مني العب في زبه و أنا طبعا لما صدقت أنا بحب زبه اوي
و قالي اقوم اقف و قومت وقفت راح ننزل الشورت بتاعي و البوكسر و بقيت عريان و طيزي ادامه
راح قعد يبوس فيها و يضرب شوية و يفتحها يتفرج علي خرم طيزي و يقفلها و يقفش اكنها حتة لعبة في ايده و يقولي انت ناقصك كس بس علي طيزك دي
قام وقف ورايا و حط زبه في طيزي و قالي بص انت علي السلم يا خول و أنا هنيكك
طبعا بسمع الكلام علي طول و عيني علي السلم و سايب طيزي ليه و حاسس بسخونة زبه الحلو فيها
ف قالي سيبك من السلم بقا اكيد محدش هيشوفنا الشوية اللي هنيكك فيهم دول
قالي انزل اقعد علي الارض و نام علي ضهرك عادي
نمت فعلا و قعد ادامي و رفع رجلي علي كتافه و بردوا قعد يلمس زوبره الحلو في طيزي و ينيك فيا و كل شوية يبوسني و يقولي يا خول يا متناك دا أنا كل ما أمسكك هسيب لبني فيك و أنا مندمج اوي مع كلامه بس ساكت مش برد لحد ما سألني انت ايه ؟ قولتله خول و متناك
لحد ما نزل لبنه في طيزي و قالي قوم اقف يا متناك وقفت راح لبسني البوكسر و قالي أنا بلبسهولك عشان تخلي لبني في طيزك
فضلنا قاعدين شوية قالي ايه رأيك تجيلي الشقة التانية بكرة ( هو عنده شقة تانية محدش بيروحها و علي طول فاضية )
قالي هتقلع ملط و تبقا عروسة و انيك فيك براحتي
قولتله ما انت بتنيكني براحتك أصلا
قالي لا تقلع ملط و تقضي اليوم ملط في الشقة يا كسمك
قولتله حاضر موافق
قالي يللا بوس زبي و الحسه قبل ما انزل
و فعلا قعدت ابوس فيه زي المجنون أنا مكنتش بحس بنفسي ونا تحت منه و بحسني فعلا شرموطة و كل هدفي في الحياة اني اتناك منه
تاني يوم اتصلت بيه قالي أنا في الشقة تعالالي
روحتله فعلا لقيته مستنيني و لابس بوكسر بس
اول ما دخلت قالي اللبوة بتاعتي نورت الشقة و بيهزر و أنا طبعا ضحكت
قالي مش تسلم علي اللي بينيكك يا خول
قولتله اه صح معلش و نزلت علي ركبي و طلعت زوبره و قولت ازيك عامل ايه و بهزر و بتريق بس ببوسله زوبره و قولتله هتعمل فيا ايه النهاردة ؟
راح قالي انت نفسك في ايه ؟
قولتله أنا عايز اتفشخ نصين
قالي احا انت بقيت لبوة اوي بجد
قولتله اه بقيت احس اني مراتك بجد
قالي طب خش يا كسمك علي الاوضة يللا و ضربني علي طيزي قولتله حاضر داخل اهو براحة
دخلنا الاوضة قالي بص اللي هقولك عليه النهاردة تقول حاضر و بس
قولتله حاضر موافق
لقيته بيقولي اقلع ملط و قلعت و هو كمان قلع خالص و حضني حضن كبير كدا بيبوسني و في نفس الوقت ماسك طيزي بيقطعها بإيده بجد اكنها هتطلع في ايده
قالي انزل مص زوبر سيدك يا خول
نزلت فعلا علي ركبي قعدت أمص زي المجنون و هو من هيجانه عمال يشتمني و يهيني و كل شتيمة بتخليني اعشق زوبره و اهيج اوي
قالي بصلي و انت بتمص يا خول ياللي بتتناك روحت بصيتله ف ضربني بالقلم براحة كدا قالي انت حتة خدام عندي يا خول
روحت طلعت زوبره من بؤي و بوست ايده و قولتله أنا خدامك
قالي تعالا يا متناك أصور طيزك و أنا ماسكها
قولتله ليه
قالي أنا حر يا متناك افرض عايز أوريها لحد
قولتله ماشي بس متبينش وشي قالي ماشي متخافش
صور طيزي صور كتير منهم صور و هو بيبعبصني و صور فيديو و هو بيكلمني فيه و بيقولي هز طيزك يابن اللبوة لو نفسك انيكك روحت مرقص طيزي و هزيتها كدا
قولتله كفاية صور بقا عايز اتناك
قالي معاك حق طيزك دي لازم تخرج من هنا منيوكة
قام شدني وقفني علي باب البلكونة و وقف ورايا و حط زبه في طيزي و هو لازق فيا و صوت النيك و أجسامنا في بعض عالي و هو بيقولي طيزك محتاجة اتنين يكيفوها يا خول و يقولي هجيب حد ينيكك معايا و أنا هايج و مش في وعيي و بقوله هات اي حد بس المهم طيزي ترتاح و قالي انت خول و بتتناك و خدام ازبار الرجالة قولتله اه أنا بتناك و خول و مراتك
مسكني من رقبتي نيمني علي بطني و كمل نيك اكنه بينتقم مني ونا بحاول اخد راحتي و مش عارف أتحرك من تحته اكني متكتف و استسلمت للنيك لحد ما جابهم في طيزي
وقف علي الارض ورايا ونا علي طرف السرير مفلقس و رجلي علي الارض و بيمشي زبه عليا بقا اكنه عايز كل نقطة من لبنه تبقا في طيزي
راح قالي شايف يا خول
جبتك في شقتي زيك زي الشرموطة و نيكتك و عشرتك و همشيك من هنا و اللبن في طيزك و كل دا عمال يقوله و احنا في الوضع دا
و راح مطلع رجله جمب كتفي كدا و هو راكب عليا بجد مش عارف اعمل حاجة غير اني ابقا مفلقس كدا و من كتر هيجاني روحت بوست رجله بعفوية مقصدش
بوستها و قولتله أنا خدامك
هو نفسه استغرب اني بوست رجله و اني خول كدا و ضربني علي طيزي و قالي أنا هخليك تعبدني يا متناك
روحت اتعدلت كدا و بوست زبه اللي لسا منزل لبنه فيا دا و قعدت امشي لساني عليه و كل شوية ببصله و اقوله أنا بعبد زبك و مسكت ايده بوستها
قالي عايز أصورك
قولتله ماشي روحت مخبي وشي و صورني و أنا مفلقس و حاطت زبه في طيزي وسط اللبن
كالعادة قومت لبست البوكسر علي لبنه و قالي يللا يا خول علي بيتك و لما تيجي فرصة انيكك هجيبك الشقة