الجزء الثاني
الجزء الاول انتهى عند لما كنت هدخل الحمام وسمعت صوت هيجان وميزت انه صوت ريهام واتصدمت اوى ومكنتش عارف اعمل ايه اخبط عليها وافضحها ولا اتنيل اعمل ايه ووسط ما انا مصدوم لقيت الصوت سكت وريهام بتقول بصوت واطى ثوانى يا احمد باين حد بره فاكتشفت انى صدمتنى خلتنى اوقع الشنطه اللى باخد فيها الاكل فشيلتها بسرعه وعملت انى فى المطبخ وهى طلعت قالتلى
ريهام : ايه ده يازين انت جيت بدرى النهارده
زين : اه كنت تعبان فاستاءنت
ريهام : ايوه فعلا باين عليك التعب
زين : وانتى كمان
ريهام : التعب ! هاااا ! اه الظروف وكده انت عارف البنات بقى "بتحاول تجر ناعم"
زين : اه عارفهم
ريهام : انت جيت امتى دلوقتى ولا من شويه "بتحاول تستنتج سمعتها ولا لا"
زين : لسه جاى
ريهام : طيب انا هعمل فطار وهصحيهم متنمش بقى
زين : لا جسمى مهدود من الشغل وهنام "الحقيقه من النيكه"
ريهام : ماشى ياقلبى
ودخلت نمت فعلا وانا مصدوم فى اختى هى صحيح لبسها ضيق وليها صحاب ولاد وانا كنت معترض على ده وابويا اللى كان بيقولى ملكش دعوه طول ما انا عايش بس عمرى ما تخيلت ان هتكون شرموطه كده وبتعمل سكس فون مع حد وهى فى الحمام
صوت : يلا بقى قوم انت النهارده متعب هتتتاخر .. زين .. يازين !
زين : ايوه حاضر
امى : يلا عشان تلحق تاكل
قومت وكلت ورحت المحل وبعد شويه جت سميره ولابسه المره دى بنطلون وبلوزه واستغربت انا كنت فاكر لبس الفئه دى من الناس عبايات بس المهم دخلت رمت السلام
زين : وعليكم السلام يا ام ملك
سميره : الف سلامه عليك
زين : *** يسلمك يا ام ملك
سميره : متبقاش تبذل مجهود وانت تعبان عشان التعب ميبقاش الضعف
زين فى سره : احا ! احا الكاميرات انا ازاى نسيت الحوار ده ! يعنى سميره شافت اللى حصل بينى ومروه يانهار اسود ووسط ما انا مصدوم كانت هى مشيت ناحيه القهوه عشان تروح للمعلم وانا عمال العن فى غبائي انى نسيت حاجه مهمه زى دى وبعدين جه المعلم بالموتوسكل وهى وراه وقالى عندك سجاير تحت هيجى احمد تبع الحاج سعيد ياخدهم ويحاسبك عايز حاجه ؟ قولتله لا يامعلم تسلم توصل بالسلامه وهى وراه كانت بتبصلى جامد كده
المهم فضلت طول السهره العن فى غبائي وبعدين فجأه قولت لنفسى استنى طيب وانت خايف اوى ليه ؟ المعلم بيعاملك عادى يعنى معرفش ، يعنى هى عرفت ومفضحتنيش .... طيب ازاى شافت من موبايل المعلم وهو مشافش وكنت هتجنن وحاسس صابر ده هيجيلى بعد شويه يقتلنى ولا حاجه المهم فوقت من سرحانى على صوت يارا صباح الخير ايه فينك !!
زين : معلش سرحان ،صباح النور
يارا : خدت واحده مولتو وعايزه تحولى ب 15 فودافون
حاولت احول كانت الشبكه نيله فقالتلى خلاص ابقي حول بعدين وعرفنى ابعتلى مسدج واتس قولتلها تمام والمره دى وانا بديها الباقى الفلوس الفضه اتعمدت ان يحصل تلامس بين ضوافرنا
انا نسيت اوصف يارا صحيح
"هى لبسها فورمال يعنى بنطلون بدله بيج وبلوزه والجاكيت وشها رفيع لكن جسمها متوسط ومتناسق وصدرها كبير بالنسبه لجسمها وبيضه شمع ومحجبه بس نص شعرها بره وطلعت بره ابص عليها وهى بتركب المكروباص لقيت وهى بتطلع كانت حاطه من الحر الجاكيت على ايدها فالبلوزه اترفعت شويه وهى بتوطى عشان تدخل وبان لون البانتى اصفر وكنت فرحان اوى كأن انجاز ان البنت الفورماال الجامده دى انا عارف لون البانتى بتاعها اللى لازق على كسها ومحشور فى طيزها دلوقتى وبعدين جه زبون وبعتله وخلصت شغل استلم منى رمضان فسألته هو المحل متوصل بكاميرات على موبايل ياسطا قالى اه اشمعنا قولتله لا مفيش اصل حاسس انى لداتلخبطت فى باقى فقولت لو كده ابقي اورى المعلم الوقت ونشوف كده ع موبايله لقيته بيقولى لا هى الكاميرات متوصله على تليفون الست ام ملك قولتله اه ماشى تمام سلام انا بقى ومشيت وقولت ايوه كده منطقى اكتر يعنى هو مخليها هى اللى تراقب الدنيا وان بنشتغل ولا قاعدين وبنسرق مثلا من الدرج ولا لا وعشان كده عرفت انى ببص على الستات وان نكت مروه
ورجعت البيت لقيت ريهام مقبلانى ونازله متشيكه قولتلها رايحه فين قالتلى رايحه اختبارات تبع قناه
فقولتلها قناه ايه دى اللى بتشغل ناس وهما لسه فى رابعه قالتلى لا مهو يعنى واحد معرفه هو اللى متوسطلى فقولتلها اااااه معرفه ماشى ياستى وطلعت وقولت يعنى هو بينيكك مقابل يشغلك ولا ده حد تانى ولا انتى حكايتك ايه ياريهام طلعت الشقه مهدود كانت زينه صاحيه قولتلها
زين : اى خدمه جبتلك طعم الكيس اللى بتحبيه وفول وطعميه اعمليلنا فطار بقي
زينه : وانت صغير ! هاااا رد عليا هل انت صغير ؟ متعرفش معندكش ايد معندكش رجل
زين : مش ناقصه لطافه يابت يلا بقى جعان بجد
زينه : خلثانه يازميلى
المهم كلت ونمت ودوامه اليوم المقلوب ابن الوسخه مكمله معايا بعد ما كانت حياتى قهوه وجيم وخروجات بسبب ان ابويا خلع ايده من مصاريفى .... نزلت الشغل وملقتش رمضان كان استاذن وروح لان لقيت مروه اللى فى المحل فبصيت على القهوه لقيت المعلم صابر هناك فدخلت لقيتها بتبتسم ابتسامه خفيفه كده مش مبيناها فدخلت رميت السلام ورحت جاى من وراها وممشى ايدى على طيزها
مروه: اهدى الشارع فيه ناس زين : ما انا مش قادر بجد
مروه: ياسلام !
زين : ايوه بجد .. انتى جامده كده ليه
مروه : انا من يومها وانا نفسى اجيلك على فكره بس كنت ببقي ف المحل اللى عند المحطه ما صدقت صابر قالى رمضان وراه مشوار وتعالى مكانه ساعتين
زين : كسم رمضان .. المهم انك هنا ومشيت زبى على طيزها
مروه : ااااااه يخربيتك يلا انت وزبك
زين : نفسك فيه ؟
مروه : اوووى
زين : طب مهو هنا الدنيا صعبه انا عايز ناخد راحتنا
مروه : بص هات رقمك وانا ببقى موجوده عند امى الجمعه بروقلها هى ضريره تعال ونقضيها هناك
زين :وافرضى المعلم طب علينا
مروه : مش عارفه
زين : رقمى اهو وانا اللى هبقي اكلمك ... اهلى رايحين الجمعه لخالى اسكندريه عشان نجاح ابنه فى الثانويه
وهبقى لوحدى
مروه : تمام يادكرى
عدلت نفسى عشان المعلم لو جه لانه الصراحه شديد ويتخاف منه وجت زبونه وبعتلها والدنيا مشيت وبفتح الواتس لقيت مسدجات من يارا
- بعت الرصيد ؟
-لسه موصلش انت نسيت ؟
قولت اخ انا نسيت خالص يالهوى فبعتلك انا اسف جدا انا نسيت هبعته حالا
وعدى اليوم والصبح لقيت يارا جايه وبتقولى صباح الخير وهى مبتسمه
زين : صباح النور
يارا : ايه واكل عقلك باجى الاقيك سرحان وكمان بتنسى تبعتلى الرصيد ينفع كده ؟
زين : انا اسف بجد فعلا
يارا : ولايهمك انا بهزر .. هو انت فى جامعه ؟
زين : داخل اولى اهو يامسهل
زين : انا قولت كده بردو يعنى باين عليك متعلم وابن ناس
زين : اه انا نازل شغل بس عشان مصاريف الجامعه وكده
يارا : شاطر
زين : هو انا عيل صغير ! 😂
يارا : اه كتكوت خالص
زين فى سره : كتكوت ! الكتكوت ده كان بيبعبص واحده امبارح
زين : ماشى مقبوله منك ياعم
يارا : ياعم !
زين : انا اسف تخطيت حدودى
يارا : لا بهزار علدى متقفش كده
زين : تمام
يارا : حضرلى باقى عشرين هاخد مولتو ومايه
فضلت باصص ناحيتها ولقيتها بتنزل وتوطى كده عشان تجيب المولتو والبلوزه اترفعت وبان جزء من ضهرها وكمان حته من البانتى اللى كان ازرق وانا كنت هيجان اوى قصه انا قدامك بنت عارفك كلوتها لونه ايه تهيج فشششسخ وزبى طبعا ترجم الهيجااان ده ولقيتها جايه بتقولى فين الباقى انت على طول سرحان كده ! فاديتها الباقى والمره دى لمست ايدها بردو ولقيت عينها ناحيه زبى وانا بصيت وكان واقف وبعدين رجعت ابصلها تانى وهى بصالى اللى هو باين اوى لينا احنا الاتنين اننا فاهمين وبعدين مشيت وانا هيجلن اوى كان نفسى ادخلها جوه واقلعها كسم اللبس الفورمال الجامد عليها ده واقلعها البنطلون وادخل ايدى جوه طيزها ابعبصها واقغش فى صدرها وانزلها تلحسلى وسط التخيلات دى كلها فوقت على صوت سميره : انت على طول مسهم كده !!
الجزء الاول انتهى عند لما كنت هدخل الحمام وسمعت صوت هيجان وميزت انه صوت ريهام واتصدمت اوى ومكنتش عارف اعمل ايه اخبط عليها وافضحها ولا اتنيل اعمل ايه ووسط ما انا مصدوم لقيت الصوت سكت وريهام بتقول بصوت واطى ثوانى يا احمد باين حد بره فاكتشفت انى صدمتنى خلتنى اوقع الشنطه اللى باخد فيها الاكل فشيلتها بسرعه وعملت انى فى المطبخ وهى طلعت قالتلى
ريهام : ايه ده يازين انت جيت بدرى النهارده
زين : اه كنت تعبان فاستاءنت
ريهام : ايوه فعلا باين عليك التعب
زين : وانتى كمان
ريهام : التعب ! هاااا ! اه الظروف وكده انت عارف البنات بقى "بتحاول تجر ناعم"
زين : اه عارفهم
ريهام : انت جيت امتى دلوقتى ولا من شويه "بتحاول تستنتج سمعتها ولا لا"
زين : لسه جاى
ريهام : طيب انا هعمل فطار وهصحيهم متنمش بقى
زين : لا جسمى مهدود من الشغل وهنام "الحقيقه من النيكه"
ريهام : ماشى ياقلبى
ودخلت نمت فعلا وانا مصدوم فى اختى هى صحيح لبسها ضيق وليها صحاب ولاد وانا كنت معترض على ده وابويا اللى كان بيقولى ملكش دعوه طول ما انا عايش بس عمرى ما تخيلت ان هتكون شرموطه كده وبتعمل سكس فون مع حد وهى فى الحمام
صوت : يلا بقى قوم انت النهارده متعب هتتتاخر .. زين .. يازين !
زين : ايوه حاضر
امى : يلا عشان تلحق تاكل
قومت وكلت ورحت المحل وبعد شويه جت سميره ولابسه المره دى بنطلون وبلوزه واستغربت انا كنت فاكر لبس الفئه دى من الناس عبايات بس المهم دخلت رمت السلام
زين : وعليكم السلام يا ام ملك
سميره : الف سلامه عليك
زين : *** يسلمك يا ام ملك
سميره : متبقاش تبذل مجهود وانت تعبان عشان التعب ميبقاش الضعف
زين فى سره : احا ! احا الكاميرات انا ازاى نسيت الحوار ده ! يعنى سميره شافت اللى حصل بينى ومروه يانهار اسود ووسط ما انا مصدوم كانت هى مشيت ناحيه القهوه عشان تروح للمعلم وانا عمال العن فى غبائي انى نسيت حاجه مهمه زى دى وبعدين جه المعلم بالموتوسكل وهى وراه وقالى عندك سجاير تحت هيجى احمد تبع الحاج سعيد ياخدهم ويحاسبك عايز حاجه ؟ قولتله لا يامعلم تسلم توصل بالسلامه وهى وراه كانت بتبصلى جامد كده
المهم فضلت طول السهره العن فى غبائي وبعدين فجأه قولت لنفسى استنى طيب وانت خايف اوى ليه ؟ المعلم بيعاملك عادى يعنى معرفش ، يعنى هى عرفت ومفضحتنيش .... طيب ازاى شافت من موبايل المعلم وهو مشافش وكنت هتجنن وحاسس صابر ده هيجيلى بعد شويه يقتلنى ولا حاجه المهم فوقت من سرحانى على صوت يارا صباح الخير ايه فينك !!
زين : معلش سرحان ،صباح النور
يارا : خدت واحده مولتو وعايزه تحولى ب 15 فودافون
حاولت احول كانت الشبكه نيله فقالتلى خلاص ابقي حول بعدين وعرفنى ابعتلى مسدج واتس قولتلها تمام والمره دى وانا بديها الباقى الفلوس الفضه اتعمدت ان يحصل تلامس بين ضوافرنا
انا نسيت اوصف يارا صحيح
"هى لبسها فورمال يعنى بنطلون بدله بيج وبلوزه والجاكيت وشها رفيع لكن جسمها متوسط ومتناسق وصدرها كبير بالنسبه لجسمها وبيضه شمع ومحجبه بس نص شعرها بره وطلعت بره ابص عليها وهى بتركب المكروباص لقيت وهى بتطلع كانت حاطه من الحر الجاكيت على ايدها فالبلوزه اترفعت شويه وهى بتوطى عشان تدخل وبان لون البانتى اصفر وكنت فرحان اوى كأن انجاز ان البنت الفورماال الجامده دى انا عارف لون البانتى بتاعها اللى لازق على كسها ومحشور فى طيزها دلوقتى وبعدين جه زبون وبعتله وخلصت شغل استلم منى رمضان فسألته هو المحل متوصل بكاميرات على موبايل ياسطا قالى اه اشمعنا قولتله لا مفيش اصل حاسس انى لداتلخبطت فى باقى فقولت لو كده ابقي اورى المعلم الوقت ونشوف كده ع موبايله لقيته بيقولى لا هى الكاميرات متوصله على تليفون الست ام ملك قولتله اه ماشى تمام سلام انا بقى ومشيت وقولت ايوه كده منطقى اكتر يعنى هو مخليها هى اللى تراقب الدنيا وان بنشتغل ولا قاعدين وبنسرق مثلا من الدرج ولا لا وعشان كده عرفت انى ببص على الستات وان نكت مروه
ورجعت البيت لقيت ريهام مقبلانى ونازله متشيكه قولتلها رايحه فين قالتلى رايحه اختبارات تبع قناه
فقولتلها قناه ايه دى اللى بتشغل ناس وهما لسه فى رابعه قالتلى لا مهو يعنى واحد معرفه هو اللى متوسطلى فقولتلها اااااه معرفه ماشى ياستى وطلعت وقولت يعنى هو بينيكك مقابل يشغلك ولا ده حد تانى ولا انتى حكايتك ايه ياريهام طلعت الشقه مهدود كانت زينه صاحيه قولتلها
زين : اى خدمه جبتلك طعم الكيس اللى بتحبيه وفول وطعميه اعمليلنا فطار بقي
زينه : وانت صغير ! هاااا رد عليا هل انت صغير ؟ متعرفش معندكش ايد معندكش رجل
زين : مش ناقصه لطافه يابت يلا بقى جعان بجد
زينه : خلثانه يازميلى
المهم كلت ونمت ودوامه اليوم المقلوب ابن الوسخه مكمله معايا بعد ما كانت حياتى قهوه وجيم وخروجات بسبب ان ابويا خلع ايده من مصاريفى .... نزلت الشغل وملقتش رمضان كان استاذن وروح لان لقيت مروه اللى فى المحل فبصيت على القهوه لقيت المعلم صابر هناك فدخلت لقيتها بتبتسم ابتسامه خفيفه كده مش مبيناها فدخلت رميت السلام ورحت جاى من وراها وممشى ايدى على طيزها
مروه: اهدى الشارع فيه ناس زين : ما انا مش قادر بجد
مروه: ياسلام !
زين : ايوه بجد .. انتى جامده كده ليه
مروه : انا من يومها وانا نفسى اجيلك على فكره بس كنت ببقي ف المحل اللى عند المحطه ما صدقت صابر قالى رمضان وراه مشوار وتعالى مكانه ساعتين
زين : كسم رمضان .. المهم انك هنا ومشيت زبى على طيزها
مروه : ااااااه يخربيتك يلا انت وزبك
زين : نفسك فيه ؟
مروه : اوووى
زين : طب مهو هنا الدنيا صعبه انا عايز ناخد راحتنا
مروه : بص هات رقمك وانا ببقى موجوده عند امى الجمعه بروقلها هى ضريره تعال ونقضيها هناك
زين :وافرضى المعلم طب علينا
مروه : مش عارفه
زين : رقمى اهو وانا اللى هبقي اكلمك ... اهلى رايحين الجمعه لخالى اسكندريه عشان نجاح ابنه فى الثانويه
وهبقى لوحدى
مروه : تمام يادكرى
عدلت نفسى عشان المعلم لو جه لانه الصراحه شديد ويتخاف منه وجت زبونه وبعتلها والدنيا مشيت وبفتح الواتس لقيت مسدجات من يارا
- بعت الرصيد ؟
-لسه موصلش انت نسيت ؟
قولت اخ انا نسيت خالص يالهوى فبعتلك انا اسف جدا انا نسيت هبعته حالا
وعدى اليوم والصبح لقيت يارا جايه وبتقولى صباح الخير وهى مبتسمه
زين : صباح النور
يارا : ايه واكل عقلك باجى الاقيك سرحان وكمان بتنسى تبعتلى الرصيد ينفع كده ؟
زين : انا اسف بجد فعلا
يارا : ولايهمك انا بهزر .. هو انت فى جامعه ؟
زين : داخل اولى اهو يامسهل
زين : انا قولت كده بردو يعنى باين عليك متعلم وابن ناس
زين : اه انا نازل شغل بس عشان مصاريف الجامعه وكده
يارا : شاطر
زين : هو انا عيل صغير ! 😂
يارا : اه كتكوت خالص
زين فى سره : كتكوت ! الكتكوت ده كان بيبعبص واحده امبارح
زين : ماشى مقبوله منك ياعم
يارا : ياعم !
زين : انا اسف تخطيت حدودى
يارا : لا بهزار علدى متقفش كده
زين : تمام
يارا : حضرلى باقى عشرين هاخد مولتو ومايه
فضلت باصص ناحيتها ولقيتها بتنزل وتوطى كده عشان تجيب المولتو والبلوزه اترفعت وبان جزء من ضهرها وكمان حته من البانتى اللى كان ازرق وانا كنت هيجان اوى قصه انا قدامك بنت عارفك كلوتها لونه ايه تهيج فشششسخ وزبى طبعا ترجم الهيجااان ده ولقيتها جايه بتقولى فين الباقى انت على طول سرحان كده ! فاديتها الباقى والمره دى لمست ايدها بردو ولقيت عينها ناحيه زبى وانا بصيت وكان واقف وبعدين رجعت ابصلها تانى وهى بصالى اللى هو باين اوى لينا احنا الاتنين اننا فاهمين وبعدين مشيت وانا هيجلن اوى كان نفسى ادخلها جوه واقلعها كسم اللبس الفورمال الجامد عليها ده واقلعها البنطلون وادخل ايدى جوه طيزها ابعبصها واقغش فى صدرها وانزلها تلحسلى وسط التخيلات دى كلها فوقت على صوت سميره : انت على طول مسهم كده !!