NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

سلسة تحرر الجزء الاول

الملكة نور

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
26 مارس 2025
المشاركات
151
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,171
نقاط
2,310
بكتب قصة احداث كتيرة اوي حقيقية و انتو هتحس بدة
انا مروة تقريبا ناس كتيرة عارفة تفاصيل كتيرة عن حياتي بس هعرفكم تاني انا مطلقة من سنين كتيرة اوي كان عندي 26 سنة و عندي ولد وحيد حياتي معاه مش معتبراه ابني انا بعتبره جوزي و حصل مابينا مواقف كتير هحكيها ليكم بعدين بس انا جاية اقولكم علي السبب الخلاني اوقعه في السكة ده و يحبني و يشتهيني ده مش علشان انا مطلقة و محرومة من الجنس و الكلام ده انا اة بحب الجنس و زي اي ست بتحب الجنس بس مكنتش اتوقع في يوم ان ال نازل مني هو سبب متعتي هحكيلكم الفكرة اتزرعت جوايا ازاي و انا صغيرة كنت في اسرة زي اي اسرة ام و اب و 3 بنات و ولد هو اخونا الصغير انا البنت الوسطانية المهم كنا في اسرة محافظة جدا و كنا 3 بنات عايشين مع بعض مبسوطين و ابويا زودنا و جاب اخويا الصغير انا اكبر من ب 8 سنين كبرنا و مكانش في كسوف او خجل بينا في البيت يعني ممكن امي تقلع قدام اخويا الولد و انا كنت بقلدها بدافع عادي ممكن اخويا يبقا قاعد و انا بغير هدومي علشان نازلة الدرس كان جسمي صغير طبعا خالص عن دلوقتي جسمي كان زي الصورة ده

K984JIe.png
و اخويا لما بقلع قدامه مش بينتبهلي خالص احنا واخدين علي كدة لغاية ما جة يوم امي كانت بتعمل سويت هي و خالتي و جدتي و انا و اخويا كنا في الاوضة التانية امي دخلت الحمام تستحمي. هي و خالتي رايحين جاين في الشقة ملط طبعا ده عادي واخدين علي كدة و اخويا كان عنده 14سنة بس هما طبعا بيعتبروه لسة صغير لغاية ما انا اتفاجئت بحاجات كتيرة في اخويا اسمه عمر بعد ما دخلو الحمام جدتي دخلت الاوضة عندنا تاخد هدوم ليها فدخلت عريانة ملط و تناتيف الحلوة لسة في جسمها بصيت علي اخويا لاقيته منتبه اوي ليها و بيبص جامد اوي و هي رايحة جاية و بزازها المكرمشة بتترج قدام عمر انا و عمر كنا قاعدين علي السرير حسيت انه بقا في عالم تاني و كأني مش موجودة جنبه جدتي جسمها مدلدل و مش حلو اصلا

K98DZwQ.jpg
فا ساعتها حسيت بالفضول عايزه اعرف اي في دماغة و لية اهتم يبص عليها اوي كدة المهم بعدها بيومين لاقيت عمر بيقولي تعالي نروح نبيت عند ستك انهاردة و هو عمره ماقال كدة هو مبيحبهاش اصلا قولتله لا مش قادرة بس حسيت ان في حاجة غلط فات كام يوم و كام اسبوع لغاية ماستي ات عندما تاني لاقيت اخويا عمر بيرحب بيها عكس ال كان بيعمله و قالها كمان تنام جنبه عالسرير و ستي اتبسطط اوي لما لاقيته مهتم بيها لانه كان بيكرها بقيت اراقبه طول الوقت حتي و احنا نايمين في يوم صحيت كانت ستي نايمة جنبه و لابسة قميص نوم عادي في الركبة و مش لابسة برا و نايمة و ضهرها لية حاولت عديت من قدام السرير و حاولت اشوفه بس الدنيا ضلمه رعت نمت تاني و فيوم كان بابا و ماما في الشغل و انا كنت تعبانة في الشغل استأذنت و روحت بدري مش عارفه اي ال خلاني افتح الباب براحة و ادخل شوفت منظر غير فكرتي و حياتي شوفت جدتي كانت نايمة و طبعا زي اي ست في البيت بتبقا براحتها هي مش بتلبس كلوت و لا سنتيانة كانت لابسة قميص النوم بتاعها و هي بزازها مدلدلة اصلا و مليانة حبوب سودا و نايمة لاقيت اخويا واقف وراها و عريان ملط اول مرة اشوفه كدة و لاقيت زوبرة كبير اوي و ضخم اوي و راسة محمرة و حااسة انها كانت هتنفجر من انتفاخها و بضانه مدلدله اوي

K9SHFCQ.md.jpg
و انا اول مرة اشوفه بالمنظر ده ارتبكت جامد و هو مش حاسس بيا خالص وقفت اتفرجت عليه شوية و صورته كمان و رجعت تاني فتحت الباب و قفلته واستنيت شوية عقبال ما يلبس دخلت الاوضة التانية و فتحت صورته و لما شوفت زوبرة اضايقت اوووي و فضلت افكر هو لية عمل كدة طيب انا صورته لية اصلا المهم عدى اليوم و جدتي مشيت و فات كام اسبوع و جه في يوم فتحت صورته و شوفت جسمه و زوبره و اتضايقت اوي حسيت بالنقص و ان ستي العجوزة قادرة تخلي عمر الشاب الصغير يهيج و الشهوة تضرب في دمه و انا البنوتة الجسمي يتمناه اي شاب و اي راجل ميبصليش حسيت بالنقص اوي و قعدت اعيط و نمط من العياط صحيت لاقيت نفسي وقت الفجر و البيت كله نايم كنت حاسة اني عايزه اعمل اي حاجة علشان اخويا يبصلي نفس النظرة ده و احس اني مرغوب فيا قومت خدت دش و رجعت و فكرت و قولت لازم اختبر اخويا و اشوف انا بعجب ولا لا لبست بيجامة ضيقة و روحت نمت نب اخويا و فضلت صاحبة مستنية اي حاجة تحصل مفيش روحت نمت علي بطني علشان اظهر طيزي و فضلت في الوضع ده للصبح اخويا صحي و صحاني و استغرب اني نمت جنبه قولتله كنت خايفه. و كنت بقولها بلبونة المهم قومنا و هو نزل الدرس و بابا و ماما راحو الشغل خدت اجازة اليوم ده و صممت مع نفسي ان لازم اهيج عمر و زوبره يقف عليا رجع من الدرس و دخل ياخد شاور و خرج دخلت انا الحمام و خدت شاور و خرت بالفوطة الصغيرة يدوب مدارية حلمة بزازي و كسي و روحت المطبخ اجهز الاكل بعد كدة طلعت قعدت في الصالة و انا بالفوطة و هو قاعد قدامي ماسك التليفون و مش باصصلي روحت قومت و كنتست الاوضة و وطيت و بزازي وقعت قدامه من الفوطة و هو مبصش خالص عملت نفسي وقعت عالارض و مش قادرة اقوم و بعيط و الفوطة اترفعت كلها من علي طيزي قام جري عليا عيط و قولتله مش قادرة اقوم و هنا اللحظة ال غيرت حياتي راح شالني علي ايدة و الفوطة اتفتحت و بزازي و شعر كسي اتكشفه و انا نسيت الدنيا لما شالني و من هنا بدأت حكايتي مع اخويا ثم انتقلت اللعنة الي ابني ........لو عايزني اكمل عرفوني انا كتبت ده بداية
 
بكتب قصة احداث كتيرة اوي حقيقية و انتو هتحس بدة
انا مروة تقريبا ناس كتيرة عارفة تفاصيل كتيرة عن حياتي بس هعرفكم تاني انا مطلقة من سنين كتيرة اوي كان عندي 26 سنة و عندي ولد وحيد حياتي معاه مش معتبراه ابني انا بعتبره جوزي و حصل مابينا مواقف كتير هحكيها ليكم بعدين بس انا جاية اقولكم علي السبب الخلاني اوقعه في السكة ده و يحبني و يشتهيني ده مش علشان انا مطلقة و محرومة من الجنس و الكلام ده انا اة بحب الجنس و زي اي ست بتحب الجنس بس مكنتش اتوقع في يوم ان ال نازل مني هو سبب متعتي هحكيلكم الفكرة اتزرعت جوايا ازاي و انا صغيرة كنت في اسرة زي اي اسرة ام و اب و 3 بنات و ولد هو اخونا الصغير انا البنت الوسطانية المهم كنا في اسرة محافظة جدا و كنا 3 بنات عايشين مع بعض مبسوطين و ابويا زودنا و جاب اخويا الصغير انا اكبر من ب 8 سنين كبرنا و مكانش في كسوف او خجل بينا في البيت يعني ممكن امي تقلع قدام اخويا الولد و انا كنت بقلدها بدافع عادي ممكن اخويا يبقا قاعد و انا بغير هدومي علشان نازلة الدرس كان جسمي صغير طبعا خالص عن دلوقتي جسمي كان زي الصورة ده

K984JIe.png
و اخويا لما بقلع قدامه مش بينتبهلي خالص احنا واخدين علي كدة لغاية ما جة يوم امي كانت بتعمل سويت هي و خالتي و جدتي و انا و اخويا كنا في الاوضة التانية امي دخلت الحمام تستحمي. هي و خالتي رايحين جاين في الشقة ملط طبعا ده عادي واخدين علي كدة و اخويا كان عنده 14سنة بس هما طبعا بيعتبروه لسة صغير لغاية ما انا اتفاجئت بحاجات كتيرة في اخويا اسمه عمر بعد ما دخلو الحمام جدتي دخلت الاوضة عندنا تاخد هدوم ليها فدخلت عريانة ملط و تناتيف الحلوة لسة في جسمها بصيت علي اخويا لاقيته منتبه اوي ليها و بيبص جامد اوي و هي رايحة جاية و بزازها المكرمشة بتترج قدام عمر انا و عمر كنا قاعدين علي السرير حسيت انه بقا في عالم تاني و كأني مش موجودة جنبه جدتي جسمها مدلدل و مش حلو اصلا

K98DZwQ.jpg
فا ساعتها حسيت بالفضول عايزه اعرف اي في دماغة و لية اهتم يبص عليها اوي كدة المهم بعدها بيومين لاقيت عمر بيقولي تعالي نروح نبيت عند ستك انهاردة و هو عمره ماقال كدة هو مبيحبهاش اصلا قولتله لا مش قادرة بس حسيت ان في حاجة غلط فات كام يوم و كام اسبوع لغاية ماستي ات عندما تاني لاقيت اخويا عمر بيرحب بيها عكس ال كان بيعمله و قالها كمان تنام جنبه عالسرير و ستي اتبسطط اوي لما لاقيته مهتم بيها لانه كان بيكرها بقيت اراقبه طول الوقت حتي و احنا نايمين في يوم صحيت كانت ستي نايمة جنبه و لابسة قميص نوم عادي في الركبة و مش لابسة برا و نايمة و ضهرها لية حاولت عديت من قدام السرير و حاولت اشوفه بس الدنيا ضلمه رعت نمت تاني و فيوم كان بابا و ماما في الشغل و انا كنت تعبانة في الشغل استأذنت و روحت بدري مش عارفه اي ال خلاني افتح الباب براحة و ادخل شوفت منظر غير فكرتي و حياتي شوفت جدتي كانت نايمة و طبعا زي اي ست في البيت بتبقا براحتها هي مش بتلبس كلوت و لا سنتيانة كانت لابسة قميص النوم بتاعها و هي بزازها مدلدلة اصلا و مليانة حبوب سودا و نايمة لاقيت اخويا واقف وراها و عريان ملط اول مرة اشوفه كدة و لاقيت زوبرة كبير اوي و ضخم اوي و راسة محمرة و حااسة انها كانت هتنفجر من انتفاخها و بضانه مدلدله اوي

K9SHFCQ.md.jpg
و انا اول مرة اشوفه بالمنظر ده ارتبكت جامد و هو مش حاسس بيا خالص وقفت اتفرجت عليه شوية و صورته كمان و رجعت تاني فتحت الباب و قفلته واستنيت شوية عقبال ما يلبس دخلت الاوضة التانية و فتحت صورته و لما شوفت زوبرة اضايقت اوووي و فضلت افكر هو لية عمل كدة طيب انا صورته لية اصلا المهم عدى اليوم و جدتي مشيت و فات كام اسبوع و جه في يوم فتحت صورته و شوفت جسمه و زوبره و اتضايقت اوي حسيت بالنقص و ان ستي العجوزة قادرة تخلي عمر الشاب الصغير يهيج و الشهوة تضرب في دمه و انا البنوتة الجسمي يتمناه اي شاب و اي راجل ميبصليش حسيت بالنقص اوي و قعدت اعيط و نمط من العياط صحيت لاقيت نفسي وقت الفجر و البيت كله نايم كنت حاسة اني عايزه اعمل اي حاجة علشان اخويا يبصلي نفس النظرة ده و احس اني مرغوب فيا قومت خدت دش و رجعت و فكرت و قولت لازم اختبر اخويا و اشوف انا بعجب ولا لا لبست بيجامة ضيقة و روحت نمت نب اخويا و فضلت صاحبة مستنية اي حاجة تحصل مفيش روحت نمت علي بطني علشان اظهر طيزي و فضلت في الوضع ده للصبح اخويا صحي و صحاني و استغرب اني نمت جنبه قولتله كنت خايفه. و كنت بقولها بلبونة المهم قومنا و هو نزل الدرس و بابا و ماما راحو الشغل خدت اجازة اليوم ده و صممت مع نفسي ان لازم اهيج عمر و زوبره يقف عليا رجع من الدرس و دخل ياخد شاور و خرج دخلت انا الحمام و خدت شاور و خرت بالفوطة الصغيرة يدوب مدارية حلمة بزازي و كسي و روحت المطبخ اجهز الاكل بعد كدة طلعت قعدت في الصالة و انا بالفوطة و هو قاعد قدامي ماسك التليفون و مش باصصلي روحت قومت و كنتست الاوضة و وطيت و بزازي وقعت قدامه من الفوطة و هو مبصش خالص عملت نفسي وقعت عالارض و مش قادرة اقوم و بعيط و الفوطة اترفعت كلها من علي طيزي قام جري عليا عيط و قولتله مش قادرة اقوم و هنا اللحظة ال غيرت حياتي راح شالني علي ايدة و الفوطة اتفتحت و بزازي و شعر كسي اتكشفه و انا نسيت الدنيا لما شالني و من هنا بدأت حكايتي مع اخويا ثم انتقلت اللعنة الي ابني ........لو عايزني اكمل عرفوني انا كتبت ده بداية
كملى ياعسل
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%