NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة دينا ( مشاهد 1)

anas 20

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
12 يونيو 2024
المشاركات
2,033
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,817
نقاط
8,220
دينا ست بيت 30 سنة محترمة و ملتزمة من الإسكندرية و عايشة في منطقة شعبية جوزها مسافر شغل و هي قعدا في البيت لوحدها.
تبدأ القصة لما تكون واحدة صحبتها اسمها مني عندها في البيت سهرانين مع بعض
مني: مالك كدا يا دينا شكلك زعلان
دينا:لا مليش بس انت عارفة بقي انا احمد جوزي مسافر وانا قعدا لوحدي فيمكن من الزهق و كدا
مني:يعني دا من الزهق بس مفيش حاجة تاني
دينا:ايوة امال هيكون من اية تاني يعني
مني:قولي يا بت احنا ستات زي بعض
دينا:ايوة منا قلتلك من زهق و كدا انت عايزة تعرفي اية يعني
مني:اصل بصراحة انا سعات بقعد افكر كدا هو انت إزاي متجوزة و مستحملة جوزك يكون بعيد عنك كدا
دينا:هنعمل اية بقي لقمة العيش و كمان جوزي مش بعيد ولا حاجة احنا بنتكلم كل يوم
مني:يا دينا بطلي تضحكي علي نفسك كدا إزاي يعني متجوزين و بعاد عن بعض كدا
دينا:سنة الحياة بقي وكمان انت عايزاني أعمل اية يعني يا مني
مني:تشوفي حياتك يا حبيبتي
دينا:اشوف حيآتي إزاي يعني
مني:يعني تشوفي حياتك كدا وكمان انت عايزة تفهميني انك مش بتحسي باحتيجاتك كست
دينا:لا طبعا بحس بس هنعمل اية بقي
مني:هو انا كل مكلمك تقليلي هنعمل اية بقي لا يا حبيبتي تعملي كتير انت عايزة تفهميني ان جوزك مبيعملش لحياتو يعني
دينا:قصدك اية يعني يا مني جوزي احمد راجل محترم و بيحبني جدا و كمان هو مسافر يشتغل مش بيلعب يعني
مني:يا ستي انا مقلتش انو مش محترم بس هو راجل برضو ولية احتياجات تلاقية قاعد هناك متجوز بدل الست اتنين كمان
دينا:اية الكلام الانت بتقلي دا يا مني انت اتجننتي ولا اية
مني:بس بس خلاص انت اتعصبتي لية كدا اهدي انا همشي ديلوقتي واسيبك تفكري في الكلام برحتك يلا سلام

بعد ما مني مشيت دينا طبعا مبطلتش تفكير في كلامها بس كانت بتقول لنفسها مينفعش تعمل حاجة من كدا عشان حرام بقي و تصون جزها في غربتو بس برضو التفكير مسبهاش

بعدها بيومين دينا كلمت مني ترحلها البيت
دينا:بصي يا مني انا فكرت في كلامك بس برضو حسا ان مش هينفع
مني:يا بت بطلي قفلتت دماغك دي انا بقلك كدا عشان ترتاحي و متبقيش متديقة كدا
دينا:ايوة بس...
مني:مبسش انت بس قولي تمام و انا هظبتك
دينا:ماشي انا همشي وراكي بس اول ماحس اني بدأت ادايق مش هكمل ماشي
مني:صدقيني مش هتندمي استني بس عليا يومين و انا هكلمك

بعد تلت ايام مني راحت لدينا تقلها هي عملت اية
مني:بصي بقي دا عادل يبقي مديري في الشركة الشغالة فيها عندو 34 سنة واية بقي مقلكيش معاه فلوس و عربية حلوة اوي و ساكن في منطقة راقية جدا شقة كدا ترد الروح ومستعد يعملك الانت عايزة
دينا:ياه للدرجادي انا عجبتو
مني:عجبتي بس دا كان عايز يجيلك اول ما قلتلو عليكي
دينا:بس هو لازم يعرف اني متجوزة
مني:يا بنتي هو الانت في دا اسمو جواز عمتا انا قلتلو متقلقيش
دينا:طيب هنعمل اية بقي ديلوقتي
مني:هو قلي يوم الخميس هيعزمك علي العشا في مكان كدا إنما اية حاجة علي البحر
دينا:طب انا مش عرفه اعمل اية ولا البس اية
مني :هتلبس اية يعني فستان حلوة كدا و لفي الطرحة علي شعرك وخلاص

يوم الخميس يجي و دينا راحت المطعم لبسة فستان اسود مش ديق بس مقسم جسمها الكيرفي المشدود و حطة ميكب وجزمة كعب
دخلت المطعم و الريسبشن قلها علي رقم الطربيزة
دخلت و شافت عادل طويل شعرو خفيف اصفر و عندو دقن باين علية الجيم
دينا:مساء الخير استاذ عادل
عادل:اه اهلا وسهلا اكيد انت دينا
دينا:ايوة انا
عادل:طلعتي احلى بكتير يا دينا
دينا:شكرا جدا لحضرتك
قعدو مع بعض اتعشو واتعرفو علي بعض اكتر و خلصوا وعادل روحها البيت
من سعتها بقي و هما بيتكلموا صبح وليل و الكلام وصل لحب بس كل دا من غير كلام سكس ولا اي حاجة

بعد تلت اسبيع عادل يكلم دينا عشان عامل حفلة عيد ميلادو في البيت عندو و عازم صحابو المقربين لية
طبعا دينا فرحت جدا و قلتلو انها هتيجي طبعا

يوم العيد ميلاد راحت لعادل البيت لبسه فستان سوارية قصير شوية عند السمانة كدا و الطرحة
لما طلعت ملقتش حد غير عادل و التورتة
بدأت تخاف و تقلق شوية بس عادل هداها و قعدت
دينا:بس يا عادل انت قلتلي ان في ناس تانية جاية
عادل:بصراحة انا كدبت عليكي عشان كنت عايز اقدي انا وانت وقت مع بعض
دينا:بس برضو ميصحش يعني اقعد انا وانت لوحدنا كدا و مقفول علينا باب
عادل:لا يا دينا اوعي تكوني بتخافي مني مش عايزك تقلقي و تهدي خالص
قعدو يتكلمو شوية و دينا هديت خالص و بدأت ترتاح
بعد كدا عادل قلها انو هيخش الحمام بس و يرجعلها تاني
بعد مرجع كان لابس روب بتاع الحمام و طبعا دينا اتخضت و بدأت تتوتر
عادل يقرب منها براحة بكل هدوء و يحط إديو علي كتفها
عادل:مالك بس يا دينا اتخضيتي كدا لية انت شوفتي عفريت
دينا:لا بس...
عادل:شششش انا عايزك تهدي خالص و تريحي أعصابك
عادل يبدأ يقرب من دينا اكتر و يحط إدو علي وسطها و يبدأ يبوس في رقبتها براحة و يحسس علي طيزها و ظهرها
و طبعا دينا ساحت من اول بوسة محرومة بقي
بعد بوس كتير في دينا و تحسيس علي طيزها عادل فتح الفستان لدينا ب بدأ يقلعها براحة و هو بيبوس فيها
و بعد كدا قلعها الطرحة و فرد شعرها كل دا و هو بيبوس فيها و بيحسس علي طيزها و هي سايحة خالص و بدأت تهيج اوي
عادل مسكها من إيديها و بيشدها علي غرفة النوم
اول مدخلو رماها علي السرير و قلع الروب طبعا دينا اتخضت من حجم زبو كان كبير اوي و مشدود
عادل نزل علي كس دينا المحروم المولع و قعد يلحس فيه و يمصو جامد و دينا خلاص بقت في عالم تاني من كتر المتعة
بعد لحس و مص لكس دينا بدأ يطلع ببقو علي جسمها براحة لحد بزازها و قعد يمص حلمتها البني الكبيرة الهيجانة و يقفش في بزازها الكبيرة الطرية
بعدها بسكها من شعرها و خلاها تمص زبو الكبير
طبعا عشان دينا محرومة مصت زبو ولا اجدعها شرموطة
بعدها عادل خلاص مبقاش قادر قام مسك دينا رماها علي ظهرها و قام مدخل زبو كلو في كسها مرا واحدة
طبعا دينا من الوجع كانت هتموت و قعدت تصوت و تطلعت أهات تدوب الحجر
عادل قعد ينيك في كسها و دخلو علي طيزها و نكها جامد اوووي لدرجة ان دينا بدأت تعيط و جبتهم مرتين و بعدها قام مطلع زبو و جبهم علي وش دينا و غرقها لبن من وشها لحد كسها


قلولي رأيكو
 
دينا ست بيت 30 سنة محترمة و ملتزمة من الإسكندرية و عايشة في منطقة شعبية جوزها مسافر شغل و هي قعدا في البيت لوحدها.
تبدأ القصة لما تكون واحدة صحبتها اسمها مني عندها في البيت سهرانين مع بعض
مني: مالك كدا يا دينا شكلك زعلان
دينا:لا مليش بس انت عارفة بقي انا احمد جوزي مسافر وانا قعدا لوحدي فيمكن من الزهق و كدا
مني:يعني دا من الزهق بس مفيش حاجة تاني
دينا:ايوة امال هيكون من اية تاني يعني
مني:قولي يا بت احنا ستات زي بعض
دينا:ايوة منا قلتلك من زهق و كدا انت عايزة تعرفي اية يعني
مني:اصل بصراحة انا سعات بقعد افكر كدا هو انت إزاي متجوزة و مستحملة جوزك يكون بعيد عنك كدا
دينا:هنعمل اية بقي لقمة العيش و كمان جوزي مش بعيد ولا حاجة احنا بنتكلم كل يوم
مني:يا دينا بطلي تضحكي علي نفسك كدا إزاي يعني متجوزين و بعاد عن بعض كدا
دينا:سنة الحياة بقي وكمان انت عايزاني أعمل اية يعني يا مني
مني:تشوفي حياتك يا حبيبتي
دينا:اشوف حيآتي إزاي يعني
مني:يعني تشوفي حياتك كدا وكمان انت عايزة تفهميني انك مش بتحسي باحتيجاتك كست
دينا:لا طبعا بحس بس هنعمل اية بقي
مني:هو انا كل مكلمك تقليلي هنعمل اية بقي لا يا حبيبتي تعملي كتير انت عايزة تفهميني ان جوزك مبيعملش لحياتو يعني
دينا:قصدك اية يعني يا مني جوزي احمد راجل محترم و بيحبني جدا و كمان هو مسافر يشتغل مش بيلعب يعني
مني:يا ستي انا مقلتش انو مش محترم بس هو راجل برضو ولية احتياجات تلاقية قاعد هناك متجوز بدل الست اتنين كمان
دينا:اية الكلام الانت بتقلي دا يا مني انت اتجننتي ولا اية
مني:بس بس خلاص انت اتعصبتي لية كدا اهدي انا همشي ديلوقتي واسيبك تفكري في الكلام برحتك يلا سلام

بعد ما مني مشيت دينا طبعا مبطلتش تفكير في كلامها بس كانت بتقول لنفسها مينفعش تعمل حاجة من كدا عشان حرام بقي و تصون جزها في غربتو بس برضو التفكير مسبهاش

بعدها بيومين دينا كلمت مني ترحلها البيت
دينا:بصي يا مني انا فكرت في كلامك بس برضو حسا ان مش هينفع
مني:يا بت بطلي قفلتت دماغك دي انا بقلك كدا عشان ترتاحي و متبقيش متديقة كدا
دينا:ايوة بس...
مني:مبسش انت بس قولي تمام و انا هظبتك
دينا:ماشي انا همشي وراكي بس اول ماحس اني بدأت ادايق مش هكمل ماشي
مني:صدقيني مش هتندمي استني بس عليا يومين و انا هكلمك

بعد تلت ايام مني راحت لدينا تقلها هي عملت اية
مني:بصي بقي دا عادل يبقي مديري في الشركة الشغالة فيها عندو 34 سنة واية بقي مقلكيش معاه فلوس و عربية حلوة اوي و ساكن في منطقة راقية جدا شقة كدا ترد الروح ومستعد يعملك الانت عايزة
دينا:ياه للدرجادي انا عجبتو
مني:عجبتي بس دا كان عايز يجيلك اول ما قلتلو عليكي
دينا:بس هو لازم يعرف اني متجوزة
مني:يا بنتي هو الانت في دا اسمو جواز عمتا انا قلتلو متقلقيش
دينا:طيب هنعمل اية بقي ديلوقتي
مني:هو قلي يوم الخميس هيعزمك علي العشا في مكان كدا إنما اية حاجة علي البحر
دينا:طب انا مش عرفه اعمل اية ولا البس اية
مني :هتلبس اية يعني فستان حلوة كدا و لفي الطرحة علي شعرك وخلاص

يوم الخميس يجي و دينا راحت المطعم لبسة فستان اسود مش ديق بس مقسم جسمها الكيرفي المشدود و حطة ميكب وجزمة كعب
دخلت المطعم و الريسبشن قلها علي رقم الطربيزة
دخلت و شافت عادل طويل شعرو خفيف اصفر و عندو دقن باين علية الجيم
دينا:مساء الخير استاذ عادل
عادل:اه اهلا وسهلا اكيد انت دينا
دينا:ايوة انا
عادل:طلعتي احلى بكتير يا دينا
دينا:شكرا جدا لحضرتك
قعدو مع بعض اتعشو واتعرفو علي بعض اكتر و خلصوا وعادل روحها البيت
من سعتها بقي و هما بيتكلموا صبح وليل و الكلام وصل لحب بس كل دا من غير كلام سكس ولا اي حاجة

بعد تلت اسبيع عادل يكلم دينا عشان عامل حفلة عيد ميلادو في البيت عندو و عازم صحابو المقربين لية
طبعا دينا فرحت جدا و قلتلو انها هتيجي طبعا

يوم العيد ميلاد راحت لعادل البيت لبسه فستان سوارية قصير شوية عند السمانة كدا و الطرحة
لما طلعت ملقتش حد غير عادل و التورتة
بدأت تخاف و تقلق شوية بس عادل هداها و قعدت
دينا:بس يا عادل انت قلتلي ان في ناس تانية جاية
عادل:بصراحة انا كدبت عليكي عشان كنت عايز اقدي انا وانت وقت مع بعض
دينا:بس برضو ميصحش يعني اقعد انا وانت لوحدنا كدا و مقفول علينا باب
عادل:لا يا دينا اوعي تكوني بتخافي مني مش عايزك تقلقي و تهدي خالص
قعدو يتكلمو شوية و دينا هديت خالص و بدأت ترتاح
بعد كدا عادل قلها انو هيخش الحمام بس و يرجعلها تاني
بعد مرجع كان لابس روب بتاع الحمام و طبعا دينا اتخضت و بدأت تتوتر
عادل يقرب منها براحة بكل هدوء و يحط إديو علي كتفها
عادل:مالك بس يا دينا اتخضيتي كدا لية انت شوفتي عفريت
دينا:لا بس...
عادل:شششش انا عايزك تهدي خالص و تريحي أعصابك
عادل يبدأ يقرب من دينا اكتر و يحط إدو علي وسطها و يبدأ يبوس في رقبتها براحة و يحسس علي طيزها و ظهرها
و طبعا دينا ساحت من اول بوسة محرومة بقي
بعد بوس كتير في دينا و تحسيس علي طيزها عادل فتح الفستان لدينا ب بدأ يقلعها براحة و هو بيبوس فيها
و بعد كدا قلعها الطرحة و فرد شعرها كل دا و هو بيبوس فيها و بيحسس علي طيزها و هي سايحة خالص و بدأت تهيج اوي
عادل مسكها من إيديها و بيشدها علي غرفة النوم
اول مدخلو رماها علي السرير و قلع الروب طبعا دينا اتخضت من حجم زبو كان كبير اوي و مشدود
عادل نزل علي كس دينا المحروم المولع و قعد يلحس فيه و يمصو جامد و دينا خلاص بقت في عالم تاني من كتر المتعة
بعد لحس و مص لكس دينا بدأ يطلع ببقو علي جسمها براحة لحد بزازها و قعد يمص حلمتها البني الكبيرة الهيجانة و يقفش في بزازها الكبيرة الطرية
بعدها بسكها من شعرها و خلاها تمص زبو الكبير
طبعا عشان دينا محرومة مصت زبو ولا اجدعها شرموطة
بعدها عادل خلاص مبقاش قادر قام مسك دينا رماها علي ظهرها و قام مدخل زبو كلو في كسها مرا واحدة
طبعا دينا من الوجع كانت هتموت و قعدت تصوت و تطلعت أهات تدوب الحجر
عادل قعد ينيك في كسها و دخلو علي طيزها و نكها جامد اوووي لدرجة ان دينا بدأت تعيط و جبتهم مرتين و بعدها قام مطلع زبو و جبهم علي وش دينا و غرقها لبن من وشها لحد كسها


قلولي رأيكو
كمل حلو ومتأخرش
 
خخخخخخخ فكرتنى بواحدة اسمها دينا وجوزها احمد ومسافر بردو وهى نفسى انيكها اوووى و٣٠سنة بردو احااا
 
انت قايل انها محترمه وملتزمه ازاي اقتنعت بسرعه انها تتعرف ب عادل وكمان حاول بعد كده تعمل حبكه في القصة علي حسب مقدار الشخصيات يعني دينا ملتزمه لازم يكون في حبكه قويه عشان تقع تحت ايد عادل وبعدين طول الحوار يعني كتر شوية في التفاصيل عشان القارئ يعيش مع القصة اكتر... مش كل حاحه بسرعه يعني اتعرفت عليه واتقابله مره وناكها في التانيه

صدقني النقد بيطور من مستوي اي كاتب حتي لو قديم
تحياتي 🙏🏻
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%