NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية دنيا الإسكندرانية صاحبه اختي ـ حتى الجزء السادس 9/1/2026 ( المشاهدين 170)

D: omar

نسوانجى خبرة
فارس الكلمة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
12 ديسمبر 2021
المشاركات
686
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,975
نقاط
8,050

الجزء الاول:


انا اسمي يحيي عندي 24 مش متجوز من
سكان المنصوره..


بعد تخرجي من الجامعه واللف ع الشغل.. اخيرا لاقيت شغل ف اسكندريه... محاسب ف سلسله مطاعم وفنادق بس انا ف الاداره طبعا


كنت بلاقي شغل كتير بره المنصوره او اسكندريه.. ف القاهره مثلا بس وافقت ع اسكندريه لان عندنا شقه في اسكندريه بنقضي فيه المصيف انا والعيله طبعا


عملت المقابله الخاصه للشغل واتقبلت وقالولي ان ف سكن للمغتربين انا وقتها كان ردي اني لينا هنا شقه وهسكن فيها


وللحظ الكويس ان الشقه كانت قريبه من مكان الشغل


المهم اهلي وافقوا ومطمنين لاني رجل.. كنت وقتها لسه متخرج يعني 22سنه


رجعت المنصوره جهزت حالي وتاني يوم سافرت لاسكندريه واستلمت الشغل ف يومها


وعدت الايام والشهور والسنين وبقيت خلاص يعتبر مقيم ف اسكندريه وبنزل بس المنصوره اجازاات كل فتره مش كبيره


بعد ما عدي ع اقامتي ف اسكندريه سنتين والدنيا فل الفل


اختي بسنت اللي اصغر مني باربع سنين كانت وقتها 18سنه


نجحت ف الثانويه وتنسيقها جابها صيدله اسكندريه


العيله وافقت انها تقضي سنه ف الكليه هنا ف اسكندريه وبعد سنه تعمل تقليل اغتراب وترجع للمنصوره


فكان طبيعي تيجي تعيش معايا ف الشقه


الشقه اوضتين يعني كل واحد هينام ف اوضه..


ومن هنا بدات القصه...


برغم اني انا واختي قريبين اوووي من بعض.. بس تربيتنا زي الكل.. عمري ما فكرت فيها جنسيا ابدا ولا حتي خطر ع بالي...


اختي عاشت معايا ف الشقه هيا ليها اوضه وانا ليا اوضه


ارجع من شغلي نتغدا سوا لو موجوده ولو مش موجوده استناها نجهز الغدا سوا ونتغدا والامور ماشيه


وبرده الايام تعدي وانا مستمر ف شغلي واختي ف كليتها


بس اجازاتي قلت ونزولي المنصوره قل لاني اختي مكنتش بتعرف تنزل المنصوره كتير فكنت بستني اجازتها ننزل سوا


لحد ما عدي ع اختي ترم ف الكليه ونزلنا اجازه الترم ورجعنا تاني اسكندريه


ومع رجوع اختي للكليه كانت عملت صداقات ف الكليه


اهمهم دنيا.. كانت انتيمه اختي بسنت رايحين جايين مع بعض للكليه واوقات دنيا تيجي تذاكر مع بسنت ف الشقه


موجود انا او مش موجود واوقات كتير ببقي موجود وهما بيذاكروا

ولما يخلصوا مذاكرتهم انزل اوصل دنيا لحد الموقف وهيا تركب وتكمل طريقها


وطول الطريق نتكلم ف اي حاجه.. لحد ما حصل بينا استلطاف وانجذاب من ناحيتي وحسيت برده نفس الانجذاب


وف يوم رجلي اخدتني لحد ما وصلتها الموقف ومكنش ف عربيات رايحه منطقتهم سموحه


فضلنا واقفين شوي نتكلم والكلام سرقنا.. لحد ما عربيه جت..


وقبل ما تركب قربت مني وبصوت همس جمب ودني


قالت.. بحبك


وركبت العربيه ع طول


فضلت مسهم ع مبسوط ع فرحان.. حاولت اتصل بيها ما انا معايا رقمها.. بس مكنتش بترد


رجعت البيت وانا مبسوط وباين عليا


حتي مستغربتش لما بسنت اختي سالتني...اي فرحان لي كدا فرحني معاك..


انا.. لا مافيش حاجه ودخلت اوضتي وسبت بسنت اختي واقفه ف الصاله لوحدها


حاولت اتصل بدنيا تاني برده مش ردت عليا


للاسف تاني يوم عدي ودنيا مش ظهرت واليوم جاب يوم وجاب اللي بعده بعد ما عدي اكتر من تلت ايام


وطول الفتره دي بتصل بيها ومش بترد عليا


كان طبيعي ولابد اسال بسنت عليا.. بعد ما رجعت من شغلي


روحت ع طول ع اوضه بسنت اختي سالتها..


انا.. هيا دنيا معدتش بتيجي لي تذاكر معاكي


بسنت من غير ما تبصلي وتسيب الكتاب من ايديها..

معرفش.. ف حاجه ولا اي


انا.. لا لا مافيش بس مستغرب


بسنت بصت ليا ومع ابتسامه خفيفه.. عاوز تشوفها


انا.. لاعادي.. اشوفها ليه يعني


كنت مفكر ان دنيا مش حكت حاجه لبسنت اختي.. كنت اهبل تقريبا


بسنت رجعت بصت للكتاب.. خلاص براحتك كنت عاوزه اساعدك


جريت زي المجنون وقعدت جمبها.. بجد ممكن تخليني اشوفها..


بسنت من دلوقتي لو حابب.. بس اي حبيتها ولا اي


مش رديت عليها وقتها وفضلت ساكت


بسنت.. خلاص انسي مش هخليها تيجي تاني


بصيت ليها بعصبيه.. انجزي وخليكي جدعه


بسنت.. واي المقابل


انا.. مدايه حقيره.. هجيبلك شكولاته.. عارف انها بتحبها


بسنت سقفت كدا ومبسوطه..


قولي بقا حبيتها..


انا.. مش عارف.. هيا حكت ليكي حاجه


بسنت.. كل حاجه.. دنيا مش بتخبي عليا حاجه


بصيت ليها.. وقمت ضاربها ع قفاها.. وبتتراخمي ليه يا رخمه..


اناقالت ليكي اي..


بسنت.. بقولك قالت كل حاجه..


انا.. طب اي اشوفها بكري


بسنت مش عارفه احنا معندناش محاضرات بكري فاكيد مش هتعرف تخرج


انا.. خليكي جدعه بقا


بسنت غمزت ماشي.. هخليك تشوفها بكري.. اشوف اخر جدعتني اي.. بس اتلحلح انت وانجز معاها..البت متتسابش


من فرحتي.. مسكت راس بسنت اختي وبوستها من خدها جامد وجريت ع اوضتي


قعدت ع السرير ومستني الليل يعدي واشوف دنيا تاني


نمت وصحيت وكان للحظ عندي اجازه ف الشغل


قلقت من نومي ع صوت جرس الباب وصوت بسنت بترحب بدنيا واحضان وبوس كانهم مش شافوا بعض بقالهم سنين


خرجت بصيت عليهم من غير ما يشوفوني


كانوا رايحين ناحيه اوضه بسنت اختي


ولاحظت ان عين دنيا كانها بتدور عليا


سبتهم يدخلوا الاوضه وجريت ع الحمام اخدت دش مع برفان هادي ع تيشيرت وشورت خرجت خبطت ع اوضه بسنت


فتحتلي بسنت الباب نص فتحه كدا..


بسنت وهيا بتضحك.. عاوز حاجه يا يحيي


.. انا بكسوف.. لا كنت بسال لو مش فطرتي.. اعمل حسابك ف الفطار


كنت بكلمها وانا عيني بتحاول تلمح دنيا من جوا الاوضه


بعمل حركه بايدي ع دقني لبسنت اختي هوريكي


وهيا بتتبارد وبتضحك


ومره واحده لقيتها فتحت الباب ع اخره وبانت دنيا لعيني


اتكسفت وبان ع دنيا الكسوف وبصينا لبعض وبهمس سلمنا ع بعض


رجلي مش عاوزه تتحرك وتدخل الاوضه علشان اسلم عليها بالايد..


مع دا كان بيحصل الفتره اللي فاتت..


بس اكمني ماليش علاقات فمكسوف وكان واضح ان دنيا هيا كمان مكسوفه


لحد ما بسنت اختي قربت من ودني واتكلمت بهمس وهيا بتخرج من الاوضه.. بقولك اتلحلح


وبصوت عالي نسبيا عن الهمس


انا هروح اجهز الفطار.. هتفطري معانا يا دينا


لسه دنيا هتتكلم واضح انها هترفض..


بسنت.. هتفطري


وهمست تاني ف ودني اتلحلح.. انجز وزقتني براحه لجوا الاوضه


بخطوات بطيئه روحت لعند دنيا وقفت ادامها وهيا كمان وقفت


انا.. ازيك عامله اي


عنيها ف الارض.. كويسه انت عامل اي


قعدت جمبها وساكت وكل ما ابص عليها الاقي عنيها ف الارض


مديت ايدي مسكت ايدها سحبتها مني..


رجعت بايدي امسك ايدها تاني.. المره دي سابتها


وبصتلي


انا.. مكنتيش بتردي لي عليا


مردتش وفضلت ساكته


انا.. وانا كمان للعلم من اول ما شوفتك وانا معجب بيكي


لقيتها بصتلي وباين عليها انها متضايقه شويه


كملت كلامي.. وانا كمان بحبك ❤


لقيتها قامت وقفت وسحبت ايدها من ايدي.. وقالت بصوت هادي.. انا رايحه اساعد بسنت


فضلت قاعد مكاني مش عارف اعمل اي ولا اروح فين


لحد ما سمعت صوت بسنت بتنادي عليا ان الفطار جاهز


خرجت قعدت معاهم ع السفره الصغيره


بسنت ودنيا قاعدين جمب بعض وانا قاعد قصادهم


وعيني مش بتنزل من ع دنيا وهيا عنيها ف الطبق ادامها


بصيت لبسنت اختي وهزيت راسي.. تنكزها وتخليها تتكلم


شاورت هيا كمان براسها هيا كمان اني اتكلم


قلت بصوت مش مسموع يدوب بحرك شفايفي.. مش عارف اتكلم ف اي طيب


شاورت بايدها اصبر لما ناكل


خلصنا فطارنا وهما رجعوا اوضتهم


وانا قلتلهم هعمل نسكافيه و هعمل لكم معايا


روحت المطبخ وبقيت مش عارف اعمل اي وساند ع المطبخ وعيني باصه للصاله


فجااه لقيت دنيا معديه من ادامي ف الطرقه اللي موصله بين الحمام والمطبخ


حاولت الحقها بس سبقتني ودخلت الحمام


مطولتش جوا وانا مستنيها ف الطرقه


خرجت وزي ما تكون اتفاجأات بوجودي


وقفت للحظه وبعدها حاولت تعدي


كان لازم ابقي جرئ معاها واللي جه ف دماغي وقتها عملته

صح او غلط بقا


حطيت ايدي ع الحيطه ادامها امنعها من انها تمشي


دنيا بصتلي وفضلت ساكته


قربت منها براسي وهيا مش بتتحرك


لحد ما شفايفي وصلت لشفايفها


بوسه هاديه مني وهيا واقفه ثابته ولا ممانعه ولا باين عليها انها متجاوبه


بس وقفتها ثابته خلاني اتمادا


وامد ايدي حوالين وسطها واضمها ليا بحنيه


جسمي لمس جسمها ف الوقت دا سمعت اه خفيفه منها اوووي...


ولقيتها بتضم جسمها اوووي عليا من غير ما تلمسني بايدها


وبتتجاوب هيا كمان بشفايفها وبدات تبوسني


والبوسه بقت اسخن بينا


فضلت ماسك شفايفها بشفايفي


حسيت الوقت وقف بينا وانا حاضنها بايدي وشفايفي حاضنه شفايفها من غير صوت


لدرجه ان زبري وقف وبقا راشق ف بطنها لانها اقصر مني سيكا


بصيت ع عنيها لقيتها مغمضه وسرحانه


مافوقناش غير ع صوت بسنت وهيا بتنادي من اوضتها عليا.. النسكافيه يااللي بره


دنيا فلتت من ايدي ومكنتش عاوز اسيبها


وخرجت من حضني وراحت لاوضه بسنت وكان وشها احمر ددمم من الكسوف ممكن او التوتر


فرحت من جوايا..


وروحت كملت النسكافيه وصبيته وروحت ليهم


كانوا بيتكلموا بصوت واطي واول ما دخلت سكتو


حطيت النسكافيه ادامهم وكنت هقعد


بس بسنت.. قالت بصوت مضايق.. اي هتذاكر معانا يا يحيي


وقامت شدتني من ايدي وخرجتني من الاوضه


وانا خارج لمحت ضحكه مرسومه ع وش دنيا


يعني مش زعلانه ولا متضايقه من اللي حصل


فضلت قاعد ع نار عاوز اعرف هيا قالت اي لبسنت


بسنت بقت همزه الوصل بيني وبين صحبتها... هتشكتيلها مني ومن اللي حصل ولا مش هتحكيلها اصلا


اكيد مش هتحكيلها... ازاي تحكي حاجه زي دي حني لو اتضايقت


ما انا برده اتسرعت بس االي حصل


ساعه اتنين تلاته اربعه ومش سامع ليهم حس وقافلين عليهم الاوضه


كنت كل فتره اروح اقرب من الباب احاول اسمع اي حاجه


بس مكنتش بسمع غير صوت الفون شغال ع اغاني هاديه بس بصوت عالي


حتي حاولت ابص من فتحه مفتاح الباب.. مش شوفت حاجه ف الاوضه نهائي


رجعت اوضتي وبعد محاولتين تلاته عشرين محاوله اني افهم اللي بيحصل.. بردخ معرفتش اوصل لحاجه


كنت قاعد ف اوضتي وسمعت باب بسنت بيتفتح


خرجت من الاوضه لقيتهم خارجين من الاوضه


وبيسلموا ع بعض وباين ان دنيا هتمشي وترجع بيتها


كنت هتكلم واقولها استني اوصلك


بس بسنت لحقتني وبايدها من ورا ظهرها شاورت اصبر


وودعت دنيا وبعد ما دنيا نزلت من ع السلم قفلت الباب وفضلت واقفه


انا.. ف اي قالت ليكي حاجه


بسنت ببرود.. حاجه اي.. لا مقلتش حاجه


وسابتني وكانت رايحه اوضتها


انا بعصبيه.. بسنت بطلي برود قوليلي قالت ليكي اي


ولي كنتوا قافلين الباب ومش سبتينا نقعد سوا مع بعض


بسنت بنفس البرود..هتقول ليا اي يعني.. هو حصل بينكم كلام ولا اي حاجه


بعدت عيني عن عنيها اللي كانها بتحاول تخرج الكلام مني غصب..


انا.. لا محصلش حاجه يعني


بسنت.. خلاص يبقي مش قالت حاجه ليا وكانت هتسبيني وتمشي


مسكت ايديها.. ما تبقيش بارده بقا وقوليلي. قالت ليكي اي


بسنت.. لما تحكيلي انت كمان هبقا احكيلك هيا قالت ليا اي


انا.. احكيلك اي هو حصل حاجه علشان احكيها


بسنت.. خلاص وانا مش هقولك حاجه وبرده سحبت ايدها من ايدي وكانت هتسبني وتمشي


المره دي وقفت ادامها وقلتها.. خلاص خلاص هقولك


بسنت ضحكت ببرود.. ناس مش بتجي غير بالعين الحمرا


اتفضل قولي ققلتلها اي


انا.. طب ما انتي عارفه كل حاجه


بسنت.. لا معرفش حاجه ولو اعرف عاوزه برده اعرف منك


اانا.. اوووف.. قلتلها بحبك


بسنت بس


انا اااه بس


بسنت ماش


انا.. ماشي اي.. استني.. وحضنتها هنا وشاورت ع طرقه المطبخ


وبوستها من شفايفها...


بسنت.. ما انا عارفه.. بس يا غبي ف حد يعمل كدا


دا انت لسه قايلها بحبك من ساعتين تلاته

مستعجل اوووي يا اخويا وضربتني ع كتفي


انا بخوف وتوتر.. معرفش بقا اللي حصل.. هيا زعلت.. قالت ليكي حاجه


بسنت..هههه.. لا مش زعلت..


وكملت يابني البت دايبه فيك.. ومن زمان.. وللعلم انا اللي شجعتها ع انها تقولك بحبك من كام يوم


ما هيا تهمه زيك كدا ولو مش انا كنتوا زمنكم مضينها بصات


معرفش ازاي لقتني بحضن بسنت اختي جاااامد وبابوسها من خدودها من غير انتظام وشفايفي تبوس الحته اللي تطولها من وشها وانا ضاممها ليا اوووي


حتي افتكر اني بوستها من شفايفها


سامع صوتها مش واضح... اهدي اهدي..


سبتها وانا بضحك جامد وبسنت هيا كمان بتضحك وبتعدل ف هدومها وبتنزل جاكت البيجامه اللي لبساها


بسنت.. اي يا عم انت مفكرني دنيا ولا اي.. للدرجه دي


انا... مبسوط اوووي.. بجد مبسوط


بسنت.. ضحكت جااامد وغمزت بعنيها.. بس شكلك شقي يا واااد.. دا البت من اول بوسه واول حضن دابت ف ايدك


طول القعده مكنتش ع بعضها.. دا انا كنت حاسه انها عاوزه تدخلك الاوضه وتتجوزك وقتي


انا.. تتجوزني.. هيا قالت كدا


بسنت.. لا يا خفيف مش قالت حاجه.. بس كان باين عليها مووووت..


فضلت سرحان ف كلام بسنت


بس لما ركزت بصيت ليها وانا مضايق سيكا..


انا.. تعالي هنا.. هو انتي ازاي تتكلمي ف حاجه زي دا معايا ولا معاها


بسنت. بهزار.. اه بقا كدا.. يعني بعد ما نولت مرادك ترميني كدا.. طب اللي ف بطني دا توديه لفين


كانت اول مره الكلام بيني وبين اختي يوصل للمرحله دي

والطريقه دي اصلا وعمرنا ما وصل بينا الهزار ولا النقار لحاجه جنسيه ابدا وبيني وبين اختي حتي لو بسيطه او بالكلام


.. بس دلوقت صحيح الكلام عادي بس اول مره يحصل بينا


مش رديت عليها غير اني ضحكت ع كلامها..


وسبتها وكنت رايح اوضتي.. وافتكرت


انا.. اه هعرف اشوفها تاني امتي


بسنت.. لا انا كدا دوري خلص.. انت معاك فونها..


اتصل بيها واطمن وصلت ولا لا وبين انك خايف عليها.. كدا


وعيش يا باشا..


انا.. شكرا


غمزت ليا.. العفو افتكر الجمايل


وقتها كنت سرحان ف دنيا وحلاوه الحب والعلاقات ومش مهتم باي حاجه تخص بسنت اختي


ما اكيد زي ما بتسهل ليا علاقتي بدنيا صاحبتها


فاكيد ليها علاقه هيا كمان.. بس فعلا كنت تايه ف علاقتي بدنيا العلاقه الجديده االي هتفتح لي باب مكنتش اتصور اني ممكن افتحه ولا ادخله ابدا


.......


طبعا الجزء الاول مافهوش اي حاجه تخص مضمون اللي منتظر.. بس اهي محاوله اخرج من عدم الكتابه... قولولي رايكم ف الجزء دا.. ولو لقيت تفاعل هكتب واكتب واكتب


بس رجاءا.. خليني مركز ف القصه دي لاني صدقوني بحاول من زمان اني اكتب اي حاجه هنا ع المنتدي بس مش عارف..


كتباتي ف القصص العاديه واخده كل شغفي.. بس اتمني اكتب هنا ليكم وليا


مستني رايكم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


وقفنا ف الجزء اللي فات باعترافي بحبي لدنيا

كنت مفكر ان دنيا هتضايق من اللي حصل بينا او ع الاقل مش تحكي حاجه زي دي لبسنت اختي

بس اكتشفت انها مش اتضايقت
وف نفس الوقت حكت كل حاجه لبسنت بالتفصيل زي ما بحكي ليكم كدا..

حلاوه الحب مخلتنيش اركز ف حاجات كانت واضحه ادامي

كل حاجه حصلت بسرعه واتطورت اسرع ودا كله بمساعده بسنت اختي الصغيره وانتيمه دنيا

دنيا مش قصيره ولا طويله جسم فرنساوي ع بلدي ع ملبن ع كل حاجه

جسم ابيض زي الحليب.. خدودها مقلبظه وبتتلون احمر وقت الكسوف او الدفا

صدرها عالي ومشدود وسطها رفيع بانحاء ع افخادها وطيزها متوسطه بس بارزه لبرا كدا

بقينا نتكلم كل يوم ف الفون بليل ونسهر سوا ونحب ف بعض..

وطول النهار اتصل اطمن عليها وهيا ف كليتها..

افتكر ف مره ان بسنت اخدت الفون من ايدها وانا بكلمها وقالتلي.. يا واطي دا انا اختك ومش بتطمن عليا كدا

ضحكنا وهزرنا

حتي كل ما تيجي تذاكر مع بسنت اختي اللي كانت زيارتها بتحصل شبه يومي

وتفضل مع بسنت لما ارجع من شغلي واقعد معاها لوحدنا دقايق

التطورات الجنسيه بدات بلمسه زي بوسه سريعه ع شفايفها.. حضن خفيف بس ممتع

بس برده مكنتش باخد حريتي لوجود بسنت اختي

بس كنت بلاحظ ان بسنت كل ما تكلمني ف الموضوع تقولي اتلحلح ما تبقاش تهمه كدا وانجز

مكنتش فاهمها بصراحه بس كنت باخد الموضوع انها تقصد لو بحبها فعلا اخد خطوه ف العلاقه لخطوبه او جواز

كنت بسكت ما برده اتجوز اي دلوقت..لسه مشواري طويل

لحد ما ف مره كنت بكلم دنيا ع الفون وانا راجع من شغلي

وهيا كانت موجوده عندنا ف الشقه مع بسنت بيذاكروا وطمنتها اني ف الطريق

بس لما وصلت وفتحت باب الشقه...

حسيت بهدوء وسكوت مش مفهوم...

كأن مافيش موجود ف الشقه...
ازاي وانا مكلم دنيا من شويه وقالت انها موجوده وبم ان دنيا موجوده يبقي بسنت موجوده

روحت ع اوضه بسنت ملقتش حد فيها...

وانا خارج من الاوضه حسيت بحركه ناحيه الحمام والمطبخ

اتحركت لهناك واول ما قربت من طرقه الموزعه للحمام والمطبخ
لقيت دنيا خارجه من الحمام

بصينا لبعض لثوان وبعدها ضحكنا..

تاني نتقابل ف نفس المكان ف نفس الموقف

كنت واقف ع اخر الطرقه من ناحيه الصاله ودنيا جايه لعندي

واول ما وصلت ليا

دنيا.. ازيك عامل اي..

انا.. بخير يا حبيبتي انتي عامله اي.. امال فين بسنت

دنيا.. بخير طول ما انت بخير..
بسنت نزلت تشتري حاجات من السوبر ماركت علشان الغدا

انا.. يعني انا وانتي لوحدنا ف الشقه

ابتسمت وهزت راسها باه.. ف نفس اللحظه كنت ماسك ايديها الاتنين بايدي الاتنين

وبوطي براسي اقرب من شفايفها.. مسبتلهاش فرصه تفكر

بوستها وهيا متجاوبه معايا وبتبادلي ف انها تاكل ف شفايفي بحب

حضنتها بعد ما سبت كفوف ايديها وضميتها ليا اووووي

وايدي حوالين ظهرها فوق طيزها بشويه

لقيتها بتشب وتقف ع طراطيف صوابع رجليها

نزلت ايدي لحد فلقات طيزها... كانوا طراي اووووي وملبن

ملقتش منها رد فعل غير بااه مكتومه بشفايفي

استغليت الفرصه وبقيت اقفش ف طيازها اكتر وهيا بتشب لفوق اكتر

دخلت ايدي جوا بنطلون البيجامه.. ولمست لحم طيزها بايدي.. لقيت اعصابها بتسيب بس بتحاول تقاوم نفسها وتقاومني

اتحركت لادام لحد ما زنقتها ف الحيطه وسبت ايد تلعب ف طيزها والايد التانيه ع بزازها من فوق الهدوم

اعصابها سابت وبقت سايبه نفسها ليا لدرجه انها مش قادر تبادلني البوس.. بقت زي لعبه ف ايدي

هيجانها مسيطر عليها بدرجه مش متوقعها

لسه بحاول افك سوسته جاكت البيجامه..
سمعت صوت باب شقتنا بيتفح من برا

بعدت عنها ف نفس لحظه دخول بسنت للشقه

بسنت.. يحيي انت جيت امتي

بصيت لدنيا وهيا بتحاول تلم اعصابها..
وبعدها بصيت لبسنت وقلت لها.. لسه دلوقت

بسنت بصتلي وبصت لدنيا بعيون مليانه اسئله

سبتهم واقفين ودخلت اوضتي وبفتكر عيون بسنت اختي وهيا ع زبري اللي واضح للاعمي انه واقف مع اني لابس جينز بس كان باين ليها انه واقف

فضلت اوضتي لثوان وبعدها اخدت من دولابي تيشيرت وشورت طقم داخلي وخرجت للحمام

بسنت ودنيا كانوا واقفين ف المطبخ بيجهزوا الغدا وصوت همس خارج منهم بس مش واضح اي اللي بيتقال

دخلت الحمام اخد دشي وبعدها خرجت كانوا هما جهزوا الغدا

قعدنا نتغدا ف سكوت ومحدش فينا بيتكلم

شويه وبسنت قامت تغسل ايدها وقالت تشربوا معايا نسكافيه

ردينا ف وقت واحد اه.. فضحكنا كلنا

خلصت ودنيا خلثت وكل واحد دخل يغسل ايده

وبعدها خرجت الصاله انا ودنيا بس مش عارفين نتكلم

لحد ما بسنت خرجت من المطبخ بالنسكافيه وحطت مج ادامي واخدت دنيا من ايديها ودخلوا اوضتها

وقفلوا عليهم الباب...
مقدرتش اشوف دنيا تاني ف اليوم دا حتي محستش بيها وهيا مروحه لاني كنت نمت

صحيت ع اتصال منها ع الفون..

عاتبتها انها رةحت من غير ما اوصلها

وقالت انها مش رضيت تقلقني لما بسنت قالت ليها اني نمت

فضلنا نتكلم شويه عن شغلي وعن الكليه وعن اي حاجه

وشويه كلام حب.. لحد ما وصل بينا الكلام.. ل

انا.. تعرفي نفسي اعمل اي

دنيا بصوتها الرقيق.. نفسك ف اي

انا.. نفسي احضنك اوووي

دنيا.. يا سلام ما انت حضنتي النهارده لما بسنت كانت بره

انا.. هو دا حضن.. لا انا عاوز احضنك جاااامد.. عاوز ادوب جوا منك..

دنيا.. يعني لو احنا لو لوحدنا دلوقت هتعمل اي

انا.. هحضنك جاااامد وابوسك من شفايفك

حسيتها بتسرح كدا وقالت اممم ازاي

انا.. هضمك ليا اوووي من وسطك وانا ببوس ف رقبتك بعد ما اشبع من شفايفك بوس

لقيت صوت نفسها بيعلي وهيا بتقولي اممم واي تاني

انا..واضم صدرك ف ايدي وافركه من فوق الهدوم

دنيا.. كفايه يا حبيبي.. مش قادره

انا.. واخرج بزازك وانزل بشفايفي ابوس فيهم بحنيه وانا بفرك حلماتك بين صوابعي

بسنت.. حبيبي كفايه مش قادره

انا..بحبك😍

بسنت صوتها ضايع.. وانا كمان..

وافضل ابوس ف صدرك لحد لما اوصل لحلمتك وتكون واقفه بشفايفي افركهم وارضع منهم جااامد

بسنت.. اااااااه ارضع جااامد يا حبيبي.. عجبك صدري

انا... اووووي ونفسي المسه بايدي واضمه بين صوابعي وارضع منه

فضلنا نتكلم كدا بس الكلام مش زاد اكتر عن صدرها وبزازها..

لحد ما حسيتها ارتاحت او خافت تتعب اكتر وقالت.. بحبك اوووي

وانا كمان بحبك.. هشوفك بكري

دنيا.. مش عارفه.. معنديش حاجه بكري ف الكليه

انا..ازاي دا بسنت رايحه الكليه بكري

دنيا..اه ماهيا وراها سيكشن بس انا مش معاها فالسيكشن دا..

انا..طب ما انا بكري اجازه من الشغل.. اي رايك نتقابل ونخرج نفطر سوا لوحدنا

دنيا.. مش عارفه هعرف اخرج ولا لا واخاف اخرج معاك حد يشوفنا سوا

انا..ولي نخرج بره

دنيا.. سرحت زي اللي بتفكر معرفش او اللي فهمت قصدي وزعلت برده معرفش

انا.. دنيا روحتي فين

دنيا.. موجوده ف قلبك.. بص انا هحاول بس مش متاكده هعرف ولا لا

اتاكدت وقتها انها هتيجي بس مكسوفه او متردده مش عارف

حبيت اكد ع الكلام..خلاص وانتي خارجه اتصلي بيا.. علشان ممكن اكون نايم

دنيا.. ماشي يا حبيبي هحاول واقلك

وقفلنا ونمت.. صحيت ف ميعاد شغلي كتعود كانت الساعه يدوب دقت 8

وكانت بسنت موجوده وبتلبس ف اوضتها

انا.. صباح الخير.. رايحه الكليه النهارده ولا اي

بسنت.. اه ورايا سيكشن

عملت اهبل وكاني مش متفق مع دنيا.. وقلتلها ودنيا معاكي

بسنت.. لا دنيا ف مجموعه تانيه

انا تمم.. ودخلت اخد دشي وخرجت كانت بسنت خارجه لكليتها

كان الساعه يدوب تسعه الا شويه

لقيت مسج ع الواتس من دنيا

دنيا.. صباح الخير حبيبي 😍

انا.. صباح النور يا قلبي

دنيا.. صاحي بدري لي

انا.. عندي ميعاد مع حبيبتي ومنتظرها بشوق

دنيا.. حبيبتك.. هيا حلوه ع كدا

انا.. زي القمر

دنيا.. تتهنوا ببعض.. فطرت ولا لسه

انا.. لا مش هفطر غير معاها

دنيا.. طب افرض مجتش هتفضل من غير فطار كدا

انا.. لا هتيجي انا عارف

دنيا.. انت متاكد بقا انها هتيجي

انا.. زي ما متاكد انها بتحبني زي ما بحبها بالظبط

.. طب قوم افتح ليها الباب هيا دقيقه وتكون ادامك

انا.. بجد جريت ع باب الشقه لقيتها فعلا خارجه من الاسانسير

وقربت مني ودخلت الشقه.. قفلت باب الشقه وراها ع طول

كانت واقفه ف نص الصاله وانا باصص عليها بحب وهيا بصالي بكسوف

كانت لابسه عبايه بكباسين من فوق ويعتبر مجسمه عليها ودي اول مره اشوفها لابسه عبايات

قربت منها وجيت احضنها لقيتها فلتت من ايدي وراحت قعدت ع الكنبه ف الصاله

قعدت جمبها وايدي ع مسند الكنبه بس مش لامسها

قعدنا نتكلم ونرغي شويه وكل شويه اقرب منها اوووي وانزل ايدي علي كتافها شويه

مكنتش ممانعه.. جربت احضنها واحنا قاعدين لقيتها بتلف ايدها هيا كمان حوالين رقبتي

بوستها من خدها معترضتش وقربت شفايفي من شفايفها

وبوستها من شفايفها حسيتها دابت ف ايدي اكتر من كل مره

غمضت عنيها وفتحت شفايفها وبقيت انا باكل شفايفها
بقيت اكل ف شفايفها كل شفه لوحدها

فضلنا نبوس ف بعض شويه وبنضم بعض اوووي

فجااه لقيتها قامت وفلتت من حضني ووقفت ادامي
وقالت بكسوف.. انا رايحه المطبخ

بم انها بتيجي هنا كتير فحافظه كل شبر ف الشقه والمطبخ

دخلت المطبخ وغابت عن عيني
كان زبي شبه واقف شويه. بس خايف ومتردد اعمل اكتر من كدا.. علشان مش عاوز اخسرها

شويه ولقيتها خارجه وف ايدها صنيه وعليها سندوتشات
جبنه ومربي وكوبايتين حليب 🥛

حطت الصنيه ع السفره الصغيره اللي ف الصاله وقعدت ومش اتكلمت

كل دا انا باصص عليها بحب

قمت قعدت قصادها .. ناولتني ساندوتش واخدت لنفسها واحد

بقينا ناكل واحنا باصين لبعض ساكتين مش بنتكلم.. عيونا هيا اللي بتتكلم

كل ما تيجي تناولي سندوتش ايدنيا تلمس بعض

احس برعشه ايدها بس مش بعمل اكتر من كدا

خلصنا اكل وشربنا الحليب

بعد ما خلصنا شالت الصنيه ودخلت المطبخ

دقيقه ولقيتها غابت روحت لقيتها واقفه بتغسل الاطباق

مش مستاهله دول سندوتشات يعني

ااخدتها فرصه ودخلت المطبخ وقفت وراها ع طول وعملت كاني بغسل ايدي

معملتش اي رد فعل وفضلت ماسكه الطبق ف ايدها

الوقت وقف بينا وانا حاضنها من ظهرها وهيا واقفه ثابته ومش بتتحرك نهائي غير انها سابت الطبق ف الحوض

لزقت فيها اكتر لدرجت اني حسيت بزبري اللي كان واقف ع اخره راشق ف نص طيزها

وقتها عرفت انها مش لابسه غير العبايه وتحتها الاندر والبرا بس

فضلت واقف وراها رفعت ايدي لفيتها ع بطنها وبمشيها ع بطنها لحد ما وصلت لتحت بزازها

واول ما لمستهم من فوق الهدوم

زي اللي اتكهربت

ووطت وخرجت من حضني.. لدرجه اني كنت هقع ع الحوض ادامي

بصتلي وابتسمت وخرجت للصاله

خرجت وراها وقعدنا زي ما كنا ع الكنبه ف الصاله جمب بعض

بس مش بنتكلم.. لحد ما لقيتها بتردد قالتلي.. تعرف

انا.. اي

دنيا.. مع اني جيت هنا كتير بس عمري ما دخلت اوضتك

بصيت ليها باستغراب وابتسمت..
انا.. بجد.. تعالي افرجك عليها

كلامها شبه صريح بس برده مستخبي جوا كسوفها

قمت اخدتها من ايدها لجوا الاوضه
وهيا واقفه ف نص الاوضه وانا واقف وراها عند الباب

دنيا.. جميله اوووي

انا.. انتي اجمل

لفت بصتلي وقالت انا همشي بقا

انا.. خليكي شوي

دنيا بزعل.. مش هينفع علشان ما تاخرش

انا.. حبه صغيرين

دنيا.. ماشي بس نخرج نقعد برا

انا.. هنا كويس برده

بصتلي وضحكت وقالت.. بلاش هزار

انا.. مش بهزر

قربت منها وحضنتها واحنا واقفين زي ما احنا

وببوس ف شفايفها وهيا متجاوبه معايا وايدها متعلقه ف رقبتي..

بقيت اتحرك جوا الاوضه اكتر لحد ما بقيت عند السرير

حاولت انيمها عليها.. بس كانت زي متبته ف الارض وماسكه نفسها ومش بتتجاوب غير ف الحضن والبوس بس

لقيتها بعدت شفايفها عن شفايفي بس لسه ف حضني ومتعلقه بايدها ع رقبتي

دنيا.. عاوزك اقولك حاجه

انا.. قولي حبيبتي..

دنيا.. انت شايفني وحشه..

انا.. لا طبعا بتقولي كدا لي

دنيا.. مش عارفه بس حساك شايفني كدا

انا.. لا طبعا.. تعرفي ان عمري قلب ما دق غير ليكي

دنيا بجد يا حبيبي.. وانا برده عمري ما ارتبطت ولا حبيت حد غيرك انت

قربت شفايفي ابوسها من تاني كانت متجاوبه معايا بزياده
بقينا بحضن بعض جااامد
كاننا زوجين ماشفوش بعض من زمان وما صدقوا اتقابلوا

دنيا بقت تحضني جاااامد وانا بضمها ليا اووووي

اول مره نتجرأ ع بعض كدا والكسوف يموت بينا

مديت ايدي ع طيزها وقفشت فيهم وبعصرهم جااامد

لقيت نفسها بيعلي واهات بتخرج منها مكتومه جوا شفايفنا اللي لسه بتحضن بعض

خليت ايد قافشه ف طيزها زي ما هيا والتانيه بتحاول تعريها من تحت

حسيتها بتحاول تبعد عني.. وبتزقني براحه من صدري

خوفت لتكون زعلت او اتضايقت من اللي بعمله فيها بايدي

فسبت ايدي وفكتني من حضنها

لقيتها بصالي ومبتسمه وبدات تفك كباسين العبايه وتقلعها

بقت واقفه ادامي ببرا واندر دانتيل لونهم لبني
جسمها ابيض زي الشمع وصوابعي معلمه ع جسمها

كنت اول مره اشوف جسمها عريان كدا
لقيت صدرها كبير كانت مخبياه دايما ف هدومها الواسعه اللي دايما متعود اشوفها بيهم

لدرجه ان لحم بزازها باظظ لبرا كأن البرا مش قادر يلمهم جوا منه

قربت مني تاني وانا متنح ف جسمها.. مكنتش متخيل ان جسمها جااامد كدا

حضنتها جااامد وحضنتي اجمد..

دنيا بصوت همس.. عجبك

انا.. هو اي دنيا.. اللي بتبص عليه

انا.. كلك عجبني.. جسمك حلو اووووي

حسيتها فرحت وضمتني ليها جااامد

ايدها اتمدت تقلعني التيشرت وانا قلعت الشورت اللي كنت لابسه

وبقيت واقف ف حضنها بالبوكسر بس وزبري مترين ادام وظاهر تحت قماش البوكسر الناعم

ببص ف عنيها وانا بقلع هدومي وهيا عنيها بتاكل ف جسمي.. لحد ما بصت ع زبري.. ابتسمت وحطت ايدها ع بقها بكسوف

مكنتش لازم اقف هنا ولا اركز ف كسوفها

ضميتها من تاني واترميت بيها ع السرير وانا فوق منها

ولسه بناكل ف شفايف بعض واهاتها بتعلي وصوت البوس عالي اوووي

مسكت صدرها وبقيت اعصره ف ايدي وانا بفكر ف حلماتها

وهيا بتتاوه جاااااامد ااااااه براحه يا حبيبي... مشتقالك اووووي.. مشتاقه للمسه ايدك ع جسمي كله

انا.. بحبك مش مصدق انك معايا وف حضني🫂

مديت ايدي ورا ظهرها افك مشبك البرا وهي ساعدتني لما رفعت ظهرها شوي تحت مني

فكيته ليها وبزازها اترموا مشدوين ع صدرها

دفنت راسي بينهم وانا ضاممهم لبعض وباكل ف لحمهم الطري

وهيا بتصرخ وانا بعض ف بزازها جااامد بشفايفي

بقت تصوت ااااااه براحه مشتاقلك.. كلمات متنقاضه بس باين من صوتها محنتها وشوقها ليا وللي بعمله

كل ما اسمعها اعض بشفايفي ف لحم بزازها جااامد وافرك حلماتها بسناني براحه

بدات ابوس ف لحم بزازها وبطنها وكل حته بتوصل ليها شفايفي

وابوس ف بطنها وانا ماسك بزازها الاتنين بايدي الاتنين وهيا بترفع بطنها لفوق

نزلت عند كسها مش مانعت ولا اي رد فعل بقيت ابوسه من برا من ع اندرها المبلول وشفايفي تلمس لحمه من برا

لقيتها بتصرخ جاااامد وايدها ع راسي تزقها ع كسها اكتر

قلعتها الاندر وخلعته من رجلها ورميته ع الارض

كانت مغمضه عنيها وفارده ايدها جمبها كانها مغمي عليها

بقيت ابص ع كسها المليان لحم اول مره اشوف كس بالحلاوه دي..

اكيد بتفرج ع سكس زي اي شاب

كس ملحم وشفراته كبيره لدرجه باين انه كبير ع جسمها الصغير وشفايفه الداخليه باظه لبرا وبتلمع من عسل شهوتها

اترميت براسي بين رجلها وانا بفتحهم بايدي
وانا ببوس ف فخادها ورجلها من فوق ركبتها والف حوالين كسها بشفايفي من غير ما المسه نهائي

لما وصلتله مشيت لساني ع كسها من بره

اتهزت جااامد واتنفضت وهيا بتذوم ااااااامممممم

حشرت لساني جوا كسها المليان لحم
وبقيت الحس فيه وانا شامم ريحه شهوتها ماليه المكان

فضلت الحس ف كسها وابوس فيه ودنيا بتتلوي تحت ايدي ع السرير

ااااااه كمان يا حبيبي وتمسك راسي تدفنها جوا كسها

وهيا بتصرخ ااااااه حلو اووووي يا حبيبي

ااااه كمان هموت مش قادره لقيتها جسمها بيتشنج واترفع لفوق حاجه بسيطه وعسلها بيسيل من جوا كسها بطريقه مش بشوفها غير ف الافلام

سبتها تهدي للحظات وقلعت البوكسر لقيت عينها علي زبري جااامد

كان بصراحه شكله يخوف انا نفسي مستغربه

عمري ما شفته بالمنظر دا.. ولا بالشكل دا واقف كبير واحمر وعروقه ظاهره وبيوضي مدلدله تحت منه

لقيتها بتفتح رجلها اكتر وبترفعهم ع فخادي المتنين وراها

مسكت زبري وبقيت امشيه ع كسها وانا باصص ع تعابير الشهوه اللي بتترسم ع وشها وهيا مغمضه عنيها

وايدها بتحاول تكتم اهاتها اللي بقت صراخ من المتعه

وانا ماسك زبري وبمشي راسه بين شفايف كسها جااامد واحكه وواخد بالي انه ميدخلش جواها

مديت ايدها هيا ع ايدي ومسكت زبري وبقت تحكه ع كسها جاااامد وبسرعه لحد ما صرختها خرجت غصب عنها وهيا بتنزل عسلها جااااامد

نمت فوق منها وزبري نايم فوق كسها بالطول وببوس ف شفايفها

كانت زي المغمي عليها ومش متجاوبه ف البوس معايا

خوفت عليها ولسه بحاول اقوم من عليها لقيتها بتضمني ليها اوووي

وبتهمس ف ودني عوزاك جوااااي اوووي يا حبيبي

دخله جوا..

انا.. جوا فين

اول مره اسمع منها كلمه اباحيه كدا... جوا كسي.. دخل زبرك جوا كسي..

انا.. هو انتي.... وقبل ما اكمل

لقيتها بتقولي.. لا محدش لمسني غيرك...

بس انا مستعده اسلمك نفسي اي وقت ومحدش هيلمسني غيرك لو مهما حصل

صدقتها لان من اول ما اعترفنا بحبنا لبعض وانا متاكد انها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه علشان خاطري

بس برده مينفعش.. بلاش يا حبيبتي.. خليها لما نتجوز

مش ردت عليا وباين عليها انها فهمتني وبرده بان عليها الزعل

نمت جمبها واخدتها ف حضنها ظهرها ليا وايدي ملفوفه حوالين وسطها تحت بزازها

طيزها بايته جوا حجري وزبري نايم بين رجلها

دقايق غمضنا عنينا وهيا ف حضني

وبعدها لفت ليا وشها ف وشي... وايدها ع صدري بتتحرك براحه وبهدوء وهيا بصالي ومش بتتكلم

لحد ما نزلت بايدها عند زبري اللي كان شبه نايم

مسكته براحه ومش باصه عليه وبتتحرك بصوابعها حوالين منه كانها بتقيسه

فضلت تحرك صوابعها عليه لحد ما شد ف ايدها

اول ما وقف هيجت عليها وقفتها ادام مني ع ركبتها وظهرها ليا وانا حاضنها من ظهرها

مسكت بزازها ف ايدي وبقيت ادعك فيهم من غير ما اشوفهم وهيا مميله راسها لورا ع كتفي

وزبري واقف بين رجليها تحت كسها بالظبط وبقيت بتحرك لورا ولادام كاني بنيكها من غير ما يدخل جوا منها

فضلنا ع الوضع دا لدقيقه او اتنين وعسل كسها بينزل ع زبري بيسهل الحركه

نيمتها ع بطنها ونمت فوق منها وزبري بين فلقات طيزها

ساند بايد ع ظهري براحه وبحرك وسطي وزبري بيمشي بين فلقات طيزها وهيا بتزوم تحت مني

مش عاوز اكتر من كدا ومكتفي بدا

بس واضح ان شهوه دنيا مش مكتفيه

لقيتها بتتحرك تحت مني فقمت من عليها واقف ع ركبتي من تاني ادامها

بصت ليا ونامت ادامي ع بطنها من تاني بس راسها عند زبري

مسكته بايدها تتحرك عليه براحه وهيا بصاله كانها بستكشفه لاول مره

وبعدها باسته بوسه ورا التانيه
وتلحس فيه وهيا مسكاه ف ايدها

تلحس عمود زبري بلسانها وتحط راسه بين شفايفها

تشفطهم كانها بتمص ف مصاصه

لحد ما وقف اوووي ف ايدها
لفت صوابعها علي عمود زبري والايد التانيه ع بيوضي

تلعب فيهم ولسانها بيمشي ورا صوابعها ع زبري

مديت ايد اقفش ف اجناب بزازها وانا بمشي ع ظهرها لحد ما وصلت لطيزها
وطيت ع ظهرها وهيا بتمص ف زبري العب ف طيزها

مشيت صوابعي بين فلقات طيزها لحد ما حسيت بخرم طيزها سخن تحت صابعي دخلت عقله جوا

دخلت بسهوله زقيته شويه اااااااه براحه حبيبي بيوجع

بس صابعي دخل لنصه تقريبا بقيت اخرجه وادخله وهيا بتلحس ف زبري وبتلعب ف بيوضي

وقفت وسبت صابعي جوا خرم طيزها
لما حسيت اني هنزل لبني ومااتكلمتش ولا قلت ليها

ومره واحده رميت لبني ع وشها وشعرها اول ما وصل لوشها دفنت راسها تحت زبري وهيا بتصرخ

ولبني اتنطر ع راسها وظهرها.. كميه كبيره اول مره انزلها

هديت وهيا قامت بتضحك وبتقولي ينفع كدا

معلش حبيبتي مقدرتش امسك نفسي

ولايهمك حبيبتي ارتحت هزيت راسي باااه

وانتي... اووووي اووووي وفرحانه اوووي اني ف حضنك

انا عارفه انك بتخاف عليا.. بس نفسي اعملك اي حاجه تمتعك

وانا متعتي بحضنك حبيبتي

لمحت لبني ع قورتها وخدودها

مديت صوابعي امسحهم من ع وشها وغصب عني قربت من شفايفها

لقيتها بتفتح بقها وبتمص صابعي بطريقه تهيج

حلوين اووووي وكدا نبقا خااالصين

حضنتها جااااامد وقعدنا ف حضن بعض شوي وزبري بين رجلها تحت كسها ع طول

فجأه سمعت صوت فونها بره ف الصاله

قامت مخضوضه

وقالت اتاخرت اوووي...

اهدي بس لما تشوفي مين

خرجت انا جبت فونها وكانت بسنت اللي بتتصل

اديتها الفون وكانت الرنه خصلت
قلت ليها بصوت واطي كأن بسنت هتسمعنا
بسنت رنت تاني ع فون دنيا

شاورت بصوابعها ع شفايفها يعني بتقولي اسكت

دنيا بتتكلم واكيد مش سامع بسنت بتقول اي

دنيا.. اي حبيبتي عامله اي
بسنت.....
دنيا.. صوتي.. لا اكمني صاحيه من النوم بس
بسنت..
دنيا.. لا ممكن معرفش اعدي عليكي النهارده..
بسنت..
دنيا..هتعدي عليا.. خلاص ماشي مستنياكي..
بسنت...
دنيا.. اموووااااه.. مع السلامه

دنيا قامت نطت من ع السرير وهيا بتتكلم

بسنت خلصت السيكشن وهتروح ليا البيت

لمت هدومها من ع الارض ولبستهم بسرعه اوووي وعدلت طرحتها ف ثواني

وكنت انا لبست البوكسر..

استني اوصلك..

مافيش وقت هنزل واكلمك باي يا حبيبتي وباستني من خدي وخرجت بسرعه من الشقه حتي ملحقتش افتح ليها الباب واوصلها للاسانسير

دنيا مشيت وانا دخلت اخدت دش

حاولت اتصل بيها اطمن وصلت بيتهم ولا لسه

بس مكنتش بترد اتصلت اكتر من مره بس برده مافيش رد

نمت ع السرير بفتكر كل لحظه عدت عليا من اول ما دنيا ظهرت ف حياتي لحد ما لبني كان مرسوم ع وشها

ومكنتش مصدق ان كل دا حصل بينا ولا حصل من دنيا
وقد اي انا محظوظ بوجودها معايا واني مكنتش اتخيل ان العلاقه توصل بينا لكدا

بس جه ف تفكيري هاجس جااامد...

من اول ما عرفتها وانا اعرف عنها انها بتتكسف بس لما دخلنا الاوضه والدنيا اتطورت بينا لحد ما قلعنا هدومنا

لاقيت واحده تانيه خااالص.. واحده هايجه اوووي
اكيد عملت حاجه مع حد ما اكيد الهيجان دا مش من فراغ ابدا

وبدات اقلبها شمال يمين وانا مش فاهم حاجه..

ف الاخر قلت واتعب نفسي لي.. هو ليا اكل وبحلقه.. ما كل حاجه هتظهر لوحدها..

صحيح قبل اللي حصل ما يحصل
كنت بفكر فيها زوجه ليا
اما دلوقت.. مش عارف

متاكد انها بتحبني ومتاكد اني بحبها وهفضل احبها

بس مش عارف..

نمت معرفس ازاي بس نمت
حتي ما حستش برجوع بسنت اختي

محستش بيها الا وهيا فوق راسي وانا نايم

بتحاول تصحيني..

بسنت.. يحيي يا يحيي قوم يلا علشان نتغدا.. كل دا نوم

فتحت عيني وبصيت ليها وقلت لها.. ماشي جاي وراكي


اتحركت من ادامي وقبل ما تخرج من باب اوضتي لقيتها وطت واخدت حاجه من ع الارض

معرفتش احدد هيا اخدت اي من ع الارض

بس هيا بغد. ما اخدتها لفت وبصتلي وبرغم الظلمه

لمحت ابتسامه بتترسم ع شفايفها وبعدها خرجت

حاولت افكر هيا اخدت اي من ع الارض.. بس ما وصلتش لرد

مسكت فوني وانا لسه ع السرير.. ممكن تكون دنيا اتصلت بيا ولا حاجه

بس لا ملقتش منها اي اتصال... لقيت رساله ع الواتس

ولما فتحتها كانت من دنيا...

=يحيي انا نسيت عندك.....

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
فتحت الواتس و قرأت المسج من دنيا

يحيي انا نسيت 👙🫣بتاعي عندك

كتبتها كدا بايموشن

بصيت ع المكان اللي بسنت اخدت منه حاجه انا مشوفتهاش وقتها

وكاني شايف مشهد بيتعاد ادامي... لما كانت دنيا معايا ع السرير وقلعتها الاندر ورميته من غير اهتمام ع الارض

اوووووووف...

رديت ع دنيا.. احا يا دنيا ازاي تنسي حاجه زي دي

ردت ع طول..
معرفش..من استعجالي مبقتش عارفه انا بلبس ازاي

انا..خلاص هقوم اشوفه واحتفظ بيه لحد ما البسهولك بنفسي

محبتش اقولها اني مش لاقيه واني شوفت بسنت بتاخده من ع الارض

ازاي هقولها اني اختي اللي هيا صاحبتها معاها دلوقت هيا بالاندر بتاعها..اللي انا مقلعه ليها

دنيا..ماشي يا حبيبي

اتكلمنا شويه بس مجبناش سيره عن اللي حصل بينا

فضلت اتكلم معاها ع الواتس لحد ما سمعت صوت بسنت بتنادي ان الغدا جااااهز

قفلت من دنيا وخرجت للصاله كانت بسنت موجوده ع السفره الصغيره ومستنياني

قعدنا ناكل وحاولت افتح معاها كلام

سالتها عن دنيا كاني مش شفتها النهارده

انا..هيا دنيا مش هتيجي النهارده

كانت باصه ف طبقها وبتاكل وردت من غير ما ترفع وشها يدوب عنيها اللي اترفعت وبصتلي وابتسمت بجمب شفايفها.. ابتسامه استهزاء

بسنت.. لادنيا مش جايه النهارده

سكتت لحد ما خلصنا اكلنا والاغرب انها مجابتش سيره الاندر اللي لقيته ف اوضتي

خلصنا اكلنا وقمت لبست وقلت لبسنت اني خارج شويه لو عاوزه حاجه من بره

بسنت.. هتتأخر

انا... لا شويه مع صحابي وهرجع ع طول

بسنت.. ماشي..عاوزه سلامتك ولو احتجت حاجه هتصل بيك

نزلت وسبته كنت عاوز افصل من التفكير من اللي بيني وبين دنيا ومن التفكير ف موقف بسنت لما لقت اندر دنيا ف اوضتي وكمان مش اتكلمت فحاجه..غريبه

مطولتش بره او ملحقتش حتي اوصل للمكان اللي كنت قاصد اروحه

لقيت بسنت بتتصل بيا وبتصرخ ف الفون وباين ع صوتها الخوف
بسنت.. انت فين ارجع بسرعه حصل قفله ف كهربا الشقه والدنيا ضلمه وخايفه اقعد لوحدي

رجعت ليها بسرعه حتي لمحتها واقفه ف البلكونه بتسأنس بالشارع ونوره

طلعت ف الاسانسير وفعلا لما فتحت الشقه لقيت الشقه ضلمه

لحظه ولقيت بسنت بتجري عليا وبتحضني وباين عليها الخوف

ضحكت.. ف حد يخاف من شقته
اي اللي حصل علشان يحصل قفله

بسنتبعد ما دقات قلبها هديت
معرفش.. كنت بعمل نسكافيه وفجأه لقيت صوت جااامد والكهربا فصلت من بعدها

انا..طب سبيني اروح اشوف هعرف اعملها ولا اكلم حد يجي يعملها

كلبشت فيا اكتر وقالتلي خدني معاك انا خايفه اقعد لوحدي

اخدتها من ايدها وروحت للمطبخ ع نور كشاف الفون

لقيتها فعلا ريحه شياط وفيشه الكاتل متفحمه

انا..كنتي هتولعي ف الشقه

بسنت..انت معندش تخرج وتسبني لوحدي..مفهوم

انا.. ههههه حاضر حاضر يا جبانه

سحبت الفيشه من الكبس وروحت ع اوتوماتيك الشقه اجرب ممكن الكهربا ترجع ومش احتاج حد يصلحها

وفعلا دا اللي حصل

انا..اهي خلاص بسيطه الكهربا رجعت وكل حاجه تمم.. اخرجي من حضني بقا.. خليني اعرف اتنفس

بسنت ضربتني ع صدري براحه..كاتمه ع نفسك انا يعني

يعني لو كانت دنيا مكاني..كنت هتقول ليها كدا

انا.. دنيا غير طبعا

بسنت..غير ازاي يعني..بتحبها اكتر مني وبتخاف عليها اكتر مني

انا.. لا طبعا مش كدا
انتي برده اختي حبيبتي وبخاف عليكي وهيا تبقي حبيبتي وبكري تبقي... وسكت

بسنت.. سكت لي.. دنيا تبقي اي حبيبتك واي

انا...مش عارف

بسنت.. مش عارف لي..مش ناوي تكمل معاها ولا اصلا مش بتحبها

انا بتوتر.. مش عارف يا بسنت..انا بحب دنيا واول مره احب حد كدا واصلا اول مره احب
ما انتي عرفاني عمري ما ارتبطت ببنت ف حياتي.. بس

بسنت.. بس اي كمل

انا.. مش عارف..هعرف اكمل معاها ولا لا

بسنت..تقصد علشان..
ولقيتها بتمد ايدها جنبها ورا المسند بتاع كرسي الانتريه
وبتطلع اندر دنيا

بصيت ليها لثانيه وبعدها بعدت عيني عنها

بسنت..هقولك حاجه بس صدقني

بصيت ليها باهتمام..مش معني ان دنيا سلمت ليك نفسها تبقي وحشه..اكيد تكون عملت كدا علشان بتحبك

وانا متأكده ان دنيا بتحبك وبتحبك اوووي كمان

ابتسمت وقلت ليها..ما انتي اكيد هتقولي كدا..ما هيا صحبتك

بسنت..انت اهبل صح.. ما انت اخويا برده..تفتكر هفضل صحبتي علي اخويا.. طبعا لا

فضلنا نتكلم شويه والكلام اخدنا

انا.. تعرفي ان انا وانتي اول مره نقعد مع بعض كدا ونتكلم كتير كدا

بسنت.. هههه اه فعلا.. البركه ف دنيا

انا.. طب اي مش هناام

بسنت.. لا يلا دا انا هموت وانام.. تصبح ع خير

سابتني ودخلت اوضتها وانا فضلت ف مكاني لدقايق افكر ف كلامها

لحد ما غلبني النوم فقمت دخلت اوضتي ونمت

صحيت ع صوت بسنت وهيا بتصحيني وف ايدها فوني ومنبه ببدق

بسنت..يحيي قوم يلا الساعه بقت 8مش هتروح شغلك

انا قبل ما افتح عيني.. لا يلا قايم اهوه

وقمت قعدت ع طرف السرير.. وقلت لبسنت اللي كانت بتخرج من اوضتي..انتي وراكي كليه النهارده

مهتمتش بردها قد ما ركزت ف بسنت نفسها ولبسها

وكانت اول مره اشوف بسنت بلبس كدا
صحيح لبسها مريح بالنسبه ليها جوا الشقه بس عمرها ما وصلت انها تلبس ادام مني
بدي بحمالات مغطي بطنها بالعافيه وفرق بزازها باين كدا
وشورت قطن ضيق ع طيازها ومحشور بين فلقات طيزها

قالت ردها االي مسمعتوش اصلا بس فهمت بانها اه خارجه كمان ساعتين

سابتني وخرجت لاوضتها وانا قمت دخلت الحمام

لقيتها بتنده من بره.. يحيي هتفطر معايا

انا.. اه يا حبيبتي اعملي ليا سندوتش بس ومعاه فنجان قهوه

بسنت حاضر.

خرجت بعد ما اخدت دشي اكمل لبسي ف الاوضه

بعد ما لبست ناديت علي بسنت اختي لقيت صوتها جاي من المطبخ

روحت ليها ومكونتش متخيل انها تكون بنفس لبسها اللي شفته وانا صاحي لسه

كان لابسه نفس اللبس.. البدي والشورت الضيق

بسنت.. خلاص خلصت..وخرجالك دلوقت

معرفش لي وقفت ابص عليها.. اول مره المح ان بسنت اختي بالجسم الجااامد دا

متعوده تلبس بيجامات او عبايات بيتي كبيرها تبقي نص كم

بس انا اشوف فخادها عريانه بالمنظر دا.. لا عمرها ما حصلت.. حتي لو بالصدفه محصلتش ف مره

بسنت بشرتها خمريه.. بتلمع ف العين زي الدهب..

كاس نبيذ احمر يسكر اللي يلمح حته بسيطه منها

وانا دلوقت مش مجرد شايف حته من جسمها

انا شايف فخادها من اول كعب رجليها لحد بدايه الشورت عند بدايه طيزها البارزه لورا بطريقه سكسيه

واللي زود جمال جسمها لما شوفت مرسوم فوق طيزها غمازتين مش بتلاقيهم ف اجدعها جسم ف الدنيا

سكران ف جمال جسمهااختي...

شايفها بتتحرك. زي فراشه ف المطبخ المكتوم بريحه القهوه اللي مقدرتش تفوقني من سكرتي ف جمالها

ما فوقتش الا ع صوتها وهيا بتخطي بخطوات خفيفه

وف ايدها صنيه عليها سندوتشات وفنجانين قهوه

بسنت.. يلا تعال نفطر بره

انا.. اهه.. ماشي يلا

خطت وعدتني وشميت ريحه جسمها البكر

اي ف اي ما هيا كانت ادامي طول حياتي دا اتولدت ع ايدي وكبرت سنه ورا سنه ادام عيني

افتكرت ايام لعبنا واحنا ***** سوا.. افتكرت لما بطلت تلعب معايا لما بدات تكبر معالم انوثتها

افتكر لما اتغير استايل لبسها ف البيت من شورتات ***** لبيجامات..

لي دلوقت كاني اول مره اشوفها ف حياتي
ممكن كنت بشوفها في عادات وتقاليد اللي اتربينا عليها
اختي المفروض انها اختي اللي انا دلوقت بقيت ذئب وببص ع جسمها بشهوه

حتي لما انا اتحركت خطوتين لادام
حسيت بيه واقف بيمنعني من الحركه بحريه لادام
واقف زي حرامي منتظر اللحظه المناسبه علشان يهجم ع مراده


كله منك يا دنيا طول الليل مهيجاني عليكي
وافتح عيني ملقيش غير اختي علشان املي عيون شهوتي بجمال جسمها

يحيي هتقف عندك كتير

كان كلام بسنت وهيا قاعده مستنياني ع السفره الصغيره اللي بتجمعني بيها كل ما نحب نملي شهوه بطننا بالاكل

لا لا جاي اهوه هدخل الحمام اغسل وشي وجاي

بسنت.. تغسل وشك.. ماشي

دخلت غسلت وشي وبصيت لنفسي ف المرايه.. اي يا يحيي.. اهدي واعقل

خرجت بعد ما عقلت عقلي ورجعته لصوابه ورجعت كل حاجه مكانها بعد ما عدلت زبري ف البنطلون الجينز اللي كنت لابسه

خرجت فطرت معاها وانا بحاول مش ابصلها كتير

بس لما تصادف عيني تقع عليها الاقيها مبتسمه ابتسامه رقيقه زي عيونها

اخيرا خرجت من قفص اللي جمعني بانثي لا مش زي انثي

خرجت روحت شغلي واتلهيت ف شغلي

بس منستش اكلم دنيا ع الواتس.. اطمن عليها

وبرده كنت بكلم بسنت اختي اطمن عليها وع يومها

لحد ما خلصت شغلي

وانا ف الطريق.. بعت مسج لدنيا.. هشوفك النهارده

شافت المسج ومش ردت.. مجاش ف بالي حاجه

بس فرحت لما ردت وقالت.. اه يا حبيبي... ساعه وهكون مع بسنت فالبيت

انا.. ماشي يا حبيبتي.. انا وصلت الشقه دلوقت

فتحت باب الشقه.. هدوء متعود عليه.. لما ارجع وتكون بسنت اختي لسه مرجعتش من كليتها

بس نور اوضه بسنت مفتوح والنور خارج للصاله من بابها المقفول نص نص

روحت لاوضتها ولسه هخبط زي ما متعود لما اكون محتاج حاجه منها

بس مكملتش وقبل ما اوصل للباب بايدي
لمحت خيال بسنت واقفه ادام مرايتها بتبدل هدومها

كان ظهرها ليا واقفه ادام المرايه ومش حاسه بيا ولا شيفاني

واقفه عريانه من فوق ومافيش حاجه بتداري ظهرها غير شريط البرا الرفيع

وايدها ماسكه برمودا ليجن ضيقه بتحاول تدخلها ف طيزها الكبيره

منظر يهيج اجدع زبر.. ينسيني اني واقف ع باب اختي

صدف غريبه بتحصل كلها مره واحده زي سلسله اتفكت وبتفرد واحده ورا واحده

نطت لفوق علشان تقدر تحشر البرمودا ف رجلها

ف نفس اللحظه بز من بزازها خرج بره السنتيانه

حلماتها بني فاتح بهاله كبيره والحلمه نفسها كبيره وبارزه زي عقله صابع

هزيت راسي زي سكران وعاوز يفوق

ورجعت خطوه بعيد ع الباب وعملت كأني لسه جاي من بره

ناديت باسمها.. بسنت انتي هنا

كنت متوقع انها هتجري تقفل الباب عليها زي ما بتعمل لما تكون ناسيه تقفله

لكن سمعت صوتها من جوا الاوضه.. ايوه يا ادهم بغير هدومي وجيالك اهوه.. جيت امتي

انا.. من غير ما اقرب.. لسه دلوقت

انتظرت ردها بس هيا نفسها خرجتلي

لابسه بدي والبرمودا..

بسنت تتغدا

انا.. لو جعانه ماشي.. اما انا شويه كدا

بسنت.. خلاص خلينا شويه كدا لما دنيا تيجي تتغدي معانا

ثانيه وضحكت وهيا بتقول.. وشك نور لما عرفت انها جايه

انا.. ما انا عارف انها جايه كمان شويه.. مكلمها وانا ف الطريق.. جبتي اي جديد

ماش يا خويا ادخل يلا خد دشك لحد ما توصل.. نجهز الغدا سوا

سبتها ودخلت اوضتي ولبست تيشيرت وشورت ورايح للحمام

كانت بسنت ف الصاله بتنضف

وقفت وقلتهلها... بس اي الجمال دا كله

بسنت.. وقفت بصت لنفسها..لي هو انا مكنتش جميله قبل كدا ولا اي

انا.. لا مش اقصد.. بس ف تغير كبير بقالك يومين مش فاهمه

بسنت.. تقصد يعني لبسي وكدا

هزيت راسي من غير ما اتكلم

بسنت.. بصراحه انا واخويا ومحدش غريب بيشوفني.. فليه اكتم نفسي ف هدوم غريبه

انا.. طب تمم

بسنت.. ولا انت اي رايك

انا... ما قلتلك تمم بس متفاجئ مش اكتر

بسنت.. لا مش تتفاجئ.. ما انت واخد راحتك اهوه ف البيت وعارض لينا اعضاءك ههه من الصبح

بصيت مكان ما شاورت بعنيها عليا..

لقيت زبري عامل بروز خفيف ف الشورت

يعني بسنت ملاحظه هيجاني ع تغير لبسها من الصبح قبل ما اخرج لشغلي

بصيت ليها تاني ليها لقيتها لفت تكمل اللي بتعمله وبتضحك جااامد

روح يا يحيي خد دشك

مش رديت ودخلت الحمام واخدت دشي

وانا تحت الميه سمعت صوت جرس الباب.. عرفت ان دنيا وصلت

فخلصت دشي ولبست التيشيرت وبوكسر وشورت وخرجت

كانوا واقفين ف الصاله لسه

لمحتني بسنت وانا خارج قالت.. اهوه حبيب القلب اهوه..
مشتاقه لشوفته

ضربتها دنيا ع كتافها.. غلسه..

وشاورت ليا بايدها.. ازيك يا يحيي

بسنت كانها بتكلم نفسها.. بيمثلوا عليا.. امال لو مكنش كل حاجه ادام عيني وتحت ايدي

وشاورت بايدها بعلامه الاندر وبتترقص بجسمها

بسنت كانت بصالي وظهرها لدنيا

دنيا ضربتها جااامد المره دي

بسنت وهيا جايه عليا.. هتاخدلي حقي ولا اخده انا

ابتسمت... لا انتي الكبيره.. سامحيها علشان خاطري

بسنت بصت لدنيا... علشان خاطر يحيي بس.. بس المره الجايه مش عارفه هعمل فيكي اي

دنيا.. مش هتعرفي تعملي حاجه وكانت بتتحرك ناحيه بسنت

بسنت مكنتش شيفاها لانها بصالي.. بس لما حست بيها جريت عليا واستخبت ورا ظهري

الحقني يا يحيي.. هتضربني

انا.. خلاص يا حبيبتي المسامح كريم

دنيا.. خلاص مسمحاها

بسنت وهيا واقفه لسه ورايا وماسكه ايدي الاتنين

حبيبته.. مسمحاني... وجريت ع اوضتها ووراها دنيا ووراهم انا

كانوا الاتنين بيهزوا مع بعض ويجروا ورا بعض ف الاوضه

بسنت تطلع ع السرير ووراها دنيا

والاتنين صوت ضحكهم عالي وانا بضحك ع هزارهم

لحد ما بسنت قدرت تجري منها وتخرج من الاوضه وتقف ورايا وهيا بتطلع لسانها لدنيا

انا.. خلاص بقا انا جعان وعاوز اكل

دنيا نسيت بسنت ونسيت هزارهم..

وقربت مني وهيا بتقول.. دقيقه واخد الغلسه دي ونجهز الغدا
خرجوا الاتنين سوا ع المطبخ يجهزوا الاكل

مافيش ربع ساعه ولقيتهم بينادوا عليا ان الاكل جاهز

قعدنا ناكل سوا احنا التلاته
وبسنت ودنيا كانوا لسه بيهزروا مع بعض ادامي وانا بردهوكنت بدخل معاهم ف الهزار

لحد ما خلصنا الاكل كلنا والبنتين قاموا يلموا الاطباق سوا

ودخلوا الاتنين سوا وشويه لقيت دنيا خارجه وف اديها عصير

كانوا كوبايتن اتنين

سالتها امال بسنت فين.. مجتش تقعد معانا لي

دنيا قالت.. لا هيا هتغسل الاطباق ف المطبخ

ابتسمت وقربت منها ع الكنبه

انا.. وحشتيني

دنيا.. وانت كمان وحشتني اوووي..

كنت بقرب لسه علشان ابوسها..

قامت بسرعه وبتقول وهيا بتضحك.. بسنت موجوده

ومشيت باتجاه اوضه بسنت ووقفت ع باب الاوضه

بصيت ع المطبخ لقيت بسنت لسه جوا وباين انها مشغوله


لقيت رجلي بتروح لوحدها ناحيه اوضه بسنت ودنيا بتبتسم ليا

وقبل ما اوصل ليها لقيتها بتختفي جوا الاوضه

دخلت الاوضه كانت واقفه ف نص الاوضه

قفلت الباب ورايا

اول ما الباب اتقفل.. لقيت دنيا بتقرب مني وتحضني
وهيا بتقولي.. وحشتني اوووي

ضميتها ليا اووي وانتي اوووي يا حبيبيتي

ودخلنا ف بوسه بناكل فيها شفايف بعض وايدي بتمسك اي حته بتطولها ف جسمها من فوق الهدوم

ببوس فيها وبرفعها من طيزها بايدي الاتنين..

لحد ما رفعتها وهيا لفت رجلها حوالين وسطي بخفه

سامع صوت همس مكتوم ف شفايفي وهيا متعلقه ف رقبتي

اتحركت بيها ناحيه السرير ونيمتها ع ظهرها وانا فوق منها ولسه لافه ايدها حوالين رقبتي ورجليها حوالين وسطي

هيجاني من الصبح منسيني كل حاجه..

بقيت اكل ف كل وشها خدودها وشفايفها حتي كنت ببوس عنيها وهيا بتفرك تحت مني

هيجاني بيزيد عليها وزبري واقف بين رجلها

مسكت بزازها من فوق الهدوم وبقيت افعص فيهم جااامد

هاجت اوووي ومسكت وشي وبقت تبوس بشهوه جااامد

استغليت الفرصه وهيا بتبوسني فكيت زراير بلوزتها
اول ما شفت لحم بزازها الابيض.. هجت اوووي

مديت ايدي جوا البرا ومسكت فرده من بزازها الكبيره

خرجتها من البرا ونزلت بشفايفي اعض وارضع فيهم

وهيا بتحاول تكتم اهاتها علشان بسنت متسمعناش

وانا نزلت بشفايفي ابوس ف لحم بزازها وهيا حاطه ايدها ع راسي بتضغطها اكتر ف بزازها

كملت فك زراير بلوزتها وبنزل البرا لتحت بزازها لحد ما خرجوا منه

بقيت اضمهم الاتنين سوا وانا برضع ف حلماتهم
وابدل بين البزين وصوتها بيعلي وهيا بتضغط ع راسي ف بزازها

فضلت ارضع ف بزازها

ودنيا هاجت اوووي وبقت تحك كسها ف بروز زبري تحت الشورت

عدلت دنيا ع السرير.. بس المره دي ع بطنها ورجلها ع الارض

نزلت بنطلونها لقيتها مش لابسه اندر

بس مش سالت لي جايه من غير اندر

خرجت زبري من جوا الشورت من غير ما اقلعه ومسكته بقيت امشيه ع لحم طيازها وبين فلقات طيزها

دنيا مدت ايدها تبعد فلقات طيزها عن بعض وظهرلي كسها من تحت مبلول وخرم طيزها الوردي

يدوب كنت لسه هنزل ورا طيزها علشان الحس ف كسها

سمعت خبط ع باب الاوضه وصوت بسنت بتنادي علينا

اتفزعت وقتها كاني كنت ناسي الوقت وناسي وجود بسنت معانا ف الشقه

من شهوتي واشتياقي لدنيا ناسي وجودها وعقلي لاغيه وواخد كل حريتي

قمت بسرعه وانا مفزوع دخلت زبري

وبشاور لدنيا تعدل لبسها

بصتلي وباين عليها الزعل.. بس معرفش السبب

كل اللي بيدور ف تفكيري حاجه واحده..

هيا بسنت بتستاذن ليه علشان تدخل اوضتها

الطبيعي تدخل ع طول من غير اي نوع من الاستذان

ولأ كمان منتظره حد يفتحها علشان تدخل اوضتها

اتاكدت ان دنيا عدلت هدومها وروحت فتحت الباب لبسنت

من غير ما تتكلم وكأن مافيش اي حاجه حصلت وان دا طبيعي..

دخلت الاوضه وف ايدها مج النسكافيه بتاعها

سكتت ومتكلمتش ودنيا ساكته ووشها احمر معرفش من الكسوف ولا من هيجانها

قعدت دقيقه او اتنين معاهم

وبعدها قلت لهم هقوم علشان ورايا شويه شغل هخلصه

وسبتهم وخرجت

قبل ما ادخل اوضتي سمعت باب اوضه بسنت بيتقفل ورايا

بعد ما قفلوا الاوضه عليهم.. سكوت وهدوء مالي المكان

بس ف دوشه ف دماغي من تفكيري..

رجعت اوضتي وكنت هنام بس مش عارف لاني مش مرتاح من التفكير ونفس الوقت هايج وزبري مش راضي ينام

مش هنكر اني كنت هقوم ادخل الحمام واريح نفسي بايدي

بس يدوب فتحت باب اوضتي لقيت بسنت واقفه ع بابها ولسه هتخبط

وبتقولي تعال وصل دنيا علشان ماشيه

قمت من غير ما ارد عليها لقيت دنيا واقفه عند باب الشقه ومستنياني

خرجنا بسكوت من الشقه انا ودنيا ودخلنا الاسانسير سوا

اول ما الاسانسير اتقفل بينا كنت لسه هتكلم..

لقيت دنيا من غير ما تبصلي.. ينفع اللي حصل دا ومنظري ادام اختك..

مقدرتش ارد وسكتت وهيا سكتت

خرجنا من العماره ساكتين وطول الطريق ساكتين

لحد ما ما وصلنا للمكان اللي هتركب منه وتروح منطقتهم

وكنت هركب معاها بس هيا قالت لا.. ارجع علشان بسنت متبقاش لوحدها

وركبت وسابتني واقف باصص ليها

والعربيه اتحركت ع طول زي اللي كانت مستنياها تاخدها وتبعد

مكنتش هرجع الشقه كنت هقعد ع الكافتيريا شويه.. بس لقيت بسنت بتتصل بيا

بسنت.. يحيي بعد ما توصل دنيا كلمني وانت راجع علشان عاوزه حاجاات من تحت ممكن تجبهالي وانت جاي

انا.. حاجاات اي.. انا جاي ف الطريق اهوه

بسنت.. لحقت.. وقالي ليا علي شويه طلبات من البيت اكل وشرب وعصاير

روحت اشتريهم ورجعت

كانت بسنت ف اوضتها حطيت الحاجه ف المطبخ

ورحت ليها الاوضه علشان اقول لها ع اللي جبته.. علشان لو ف حاجه هتتحط ف التلاجه

خبطت ع الباب وسمعت صوتها من جوا.. ادخل

فتحت الباب.. وفضلت متنح مش عارف اتكلم من المنظر اللي شفته

بسنت واقفه ادام الدولاب موطيه زي اللي هتجيب لبس وهتلبسه

مش دا الغريب

شايف بسنت من الجنب واقفه ونصها اللي تحت عريان يدوب اندر صغير مش مغطي حاجه من جسمها

والجزء اللي فوق مداري ف دلفه الدولاب

لحظات عدت وانا باصص عليها مش عارف مستغرب موقفها اني سمحت ليا ادخل وهيا بالمنظر دا كانها قاصده

ولا مستغرب رد فعلي انا وتتنيح عيني وانا باصص للحم اختي ومش اداريت بعيد عنها

بسنت كملت الموقف غرابه.. لما وقفت واتعدلت وقفلت دلفه الباب وبصتلي وبان ليا الجزء العلوي من جسمها عريان وبرا بس اللي بيداريه

مش لاقي كلام اقوله ف الموقف دا.. حتي نسيت انا كنت بخبط ع باب اوضتها لي

مفوقتش غير ع صوت بسنت.. جبت الحاجه

وهيا بتمد ايد جوا البرا وبتعدل بزازها جوا منه

مش رديت يدوب شاورت بايدي من غير ما اتكلم ولا ابعد عيني من عليها

لحد ما وصلت لعندي وانا عيني زي المسحوره بجمالها ولون بشرتها اللي بتلمع

بسنت.. يحيي عديني.. كانها بتتكلم من زمان

لقتني بقول ليها من غير تفكير..

انتي حلوه اووووي..

بصتلي وقامت ضرباني ع كتفي بحنيه.. ما انا عارفه انتي بس اللي مش واخد بالك

وزقتني براحه وعدت من جمب

حسيت بسخونه جسمها كان نار لسعتني

وعيني لسه ماشيه معاها وعلي طيزها اللي بتترج جوا اندرها لحد ما وصلت للحمام واختفت جواه

فضلت مكاني لثواني وزي اللي فاق من سكره

هزيت راسي وحاولت ما افكرش ف حاجه
روحت المطبخ اعمل قهوه علشان اعرف افكر او بمعني تاني اعرف اركز

اخدت قهوتي وخرجت من المطبخ ع اوضتي وكانت لسه بسنت ف الحمام.. بتاخد دش لاني كنت سامع صوت الميه من اول ما دخلت لحد ما انا اللي خرجت من الحمام

ودي عاده بسنت لما تيجي تاخد دش ممكن تقعد بالساعه جوا

مع اول رشفه من القهوه وزي ما تقول مفعولها اشتغل

ساعه ف الحمام لي بتعمل اي جوا... اكيد..

اه عزيزي القارئ.. قمت نطيت بسرعه خرجت من اوضتي جري بخطوات مش مسموعه علشان اتصنت ع بسنت اختي ف الحمام

اكيد اكيد بتتاخر كدا جوا علشان بتعمل العاده

مكنتش بركز ف الاول نهائي ولا عمري ظنيت ف حاجه زب كدا

بس اللي بيحصل من اول ما بسنت جت هنا غريب

مش غريب ع الكل.. غريب بيني وبين بسنت اختي الوحيده

بس للاسف مش عارف اسمع غير صوت الميه المفتوحه ولا ف مجال ف اي مكان اني اوصل لمكان ابص عليها منه

وقفت زي التايه بفكر ازاي اعرف..

عدي دقيقه واحده وقلت اجرب... مع اني متوقع الرد بس اهي تجربع

انا.. اي هتنامي جوا انجزي بقا علشان استعمل الحمام

اتقفل صوت الميه وبعدها بسنت قالت
شويه وهخرج.. اصبر

انا.. مش قادر اصبر مستنيكي من ساعه تخلصي.. مش عارف بتعملي اي كل دا..

بسنت.. لو خلصان اوي كدا ثواني افتحلك

انا ابتسمت.. بس لازم اكمل.. ازاي يا فالحه وانتي جوا انجزي اخرجي

مش سمعت رد منها..

بس هما خمس ثوان وولقيتها بتفتح الباب وشايف خيالها بيتحرك جوا الحمام وبتروح ناحيه البانيو 🛀 من تاني

بسنت.. ادخل وانجز..

عملت اهبل زي كل مره.. ودخلت الحمام وبسنت جوا بتاخد دشها

لقيتها جوا البانيو وجسمها واضح معالمه بس بتشويش ورا ستاره البانيو

بسنت.. انجز بقا علشان اخلص هبرد كدا

مش رديت.. كان لازم اتعامل معاها بتحرر وجرأه زي ما هيا بتتاعمل بقالها يومين معايا بتحرر وجرأه

نزلت الشورت مع البوكسر لحد ركبتي ووقفت ادام التواليت 🚽

ومسكت زبري وظاهره اوووي لاني متاكد انها هتشوفه او هتحاول تشوفه

وبقيت اعمل حمام ميه وانا واقف..

فرق بين الرجل والست هههه متعه

لمحتها فعلا عنيها عليا من ورا الستاره

خلصت ولسه برده واقف ومطلع زبري

بسنت. انجز بقا مش خلصت..

مش رديت عليها.. مديت ايدي اغسل زبري وانا بحرك ايدي عليه علشان يقف اكتر ويبان لعنيها اكتر

وبعدها دخلته جوا الشورت وروحت ناحيه الباب

وخرجت من الحمام..

وفضلت ف الصاله مستنيها وعامل كاني بتفرج ع التلفزيون الممل

لحد ما بسنت خرجت من الحمام وفوطه ملفوفه ع شعرها

وبشكير ملفوف من اول صدرها مداري بزازها لحد فوق ركبتها

وصلت لادامي مداريه شاشه التلفزيون عني

وبتتلف الفوطه حوالين شعرها...

بسنت.. اي مش قادر تصبر.. لحد ما اخلص

انا.. ساعه علشان تستحمي.. كل دا بتعملي اي..

بسنت.. هههه بعمل زي الناس.. انت مالك بعمل اي براحتي

زي ما سيباك براحتك مع دودو

انا قمت وقفت.. يعني اي.. تقصدي اي..

بسنت.. انت اهبل لا طبعا.. بس اقصد يعني مع نفسي كدا بعمل زيكم برده ولا ماليش نفس انا كمان

انا بغباء.. بتعملي اي يعني

بسنت.. مع نفسي يا يحيي اي مش فاهم..

سكت.. لحد ما هيا سالتي سؤال كان متوقع انها تساله.. وكنت خايف اصلا انها تساله..

بسنت.. انت شايفني حلوه

انا.. اه.. شايفك حلوه ازاي يعني

بسنت.. انت غبي لي النهارده كدا..

ضربتها ع وشها براحه.. غبي اي اعقلي..

بسنت.. اقصد يعني شايفني حلوه كدا زي ما انت شايف دنيا..

معرفتش ارد..

وهيا اللي قالت.. اانا عرفت الرد خلاص مش ترد

انا... عرفتي اي..

بسنت.. عرفت انتي شايفني حلوه ولا لا

انا.. عرفتي اي يعني..

بسنت شاورت بعنيها قبل ما تتكلم..
وقالت.. واضح اني حلوه اوووي ف عنيك.. باين عليك

بصيت ع مكان ما شاورت.. زبري اللي فاضحني واقف بين رجلي زي عمود وطبعا انا قاعد ف واقف لفوق ورافع الشورت

بصيت ليها ومش رديت فسابتني وراحت ع اوضتها

عدي الوقت وانا معرفش ازاي عدي عليا.. ولا ازاي سبته يعدي.. بس هعمل اي الوقت كالسيف

بقينا بليل وكل واحد فينا ف اوضته.. بفكر ف كلام بسنت
اختي واسلوبها اللي اتغير مليون درجه معايا

وف نفس الوقت بفكر ف دنيا حبيبتي اللي حطيتها ف موقف زي الزفت

ع الساعه 9
لقيت بسنت اختي بتخبط ع بابي وبتدخل
لابسه قميص بيتي وكتافها عريانه واصل لفوق ركبتها

قعدت ع السرير وانا قاعد ع المكتب
بكمل شغل ناقص


بسنت.. بتعمل اي..


انا.. شويه شغل هخلصهم دلوقت..


بسنت.. انا ملانه ومش ورايا حاجه حتي مخلصه مذاكره ومش عارفه اعمل اي


انا.. العبي باليه..


بسنت.. سخيف اوووي وقديم.. بجد ما تسيب االي ف ايدك وتعاال اقعد معايا نتكلم شويه


انا ولسه مكمل ف اللي بعمله.. هنتكلم ف اي يعني


بسنت قامت قفلت اللاب ع ايدي وقالت.. ف اي حاجه بس اخرج من الزهق دا


قوم يلا هعمل فشار واطيب اي حاجه تسلينا ونقعد ف الصاله شويه


انا.. طب اخرجي جهزي الحاجه وانا خمس دقايق واحصلك


بسنت.. متتاخرش.. مستنياك


وخرجت وسابتني ويدوب عشر دقايق كنت خلصت اللي ورايا..


وخرجت لقيتها ف المطبخ روحت ليها


انا.. خلصت.. يلا


بسنت.. ثانيه.. تعالي خد الحاجه دي اخرجها بره


روحت مكان ما شاورت.. لقيتها مقطعه فاكهه وعامله فشار ع شويه تسالي خفيفه دايما موجودين ف البيت


وكانت لسه بتعمل سحلب..


اخدت الحاجه وخرجت وهيا جت ورايا..


حطت الحاجه وقعدت جمبي مع تنهيده كانها بترتاح من مشوار طويل اومشوار هتبداه لسه


اخدت ريموت التلفزيون ف ايدها... ها احكيلي بقا


انا.. احكيلك اي.. انتي اللي عاوزه تتكلمي فانتي المفروض اللي عندك الكلام


بسنت.. احكيلي عن دنيا..اي اللي حببك فيها وكدا


انا..ما انتي عارفه كل حاجه.. هقولك اي تاني


بسنت.... امممم..


طب... اشمعنا دنيا االلي حبيتها يعني.. مافي بنات كتير ادامك.. لي دنيا


بسنت... كتير فين.. ع يدك عمري ما كلمت بنت وايام الكليه كنت بشتغل مع الدراسه يعني مش فاضي للكلام دا


ولما انتي صاحبتيها وقربت منها.. فاحنا قربنا من بعض وحبينا بعض..


بسنت يعني.. انت حبيت دنيا علشان هيا اللي ادامك تقصد كدا


انا.. لا طبعا.. مش كدا خالص.. بس زي ما تقولي فيها حاجااات عجبتني فيها وشويه شويه فهمتها ولقتنا فاهمين بعض فحبينا بعض


بسنت.. انت هتقولي.. انتوا فاهمين بعض اوووي


دا سبتكم عشر دقايق بس الصبح.. ارجع الاقيكم واخدين راحتكم ع الاخر..

لا وكمان اي ع سريري يا..... ولا بلاش


انا.. ياااا اي...


بسنت.. لا خلاص بدل ما تقوم تضربني


انا.. طب احكيلي انتي بقا.. اكتر من ساعه ف الحمام بتعملي اي


بسنت.. ههههههه ما انا قلتلك ولا هيا حدوته يعني


انا..ما انا مش فاهم..


بسنت.. ما انت الي غبي او بتستغبي..


انا ضربتها ع كتفها العريان براحه.. احترمي نفسك بدل بجد ما اقوملك


بسنت. لا خوفت يا واد.. قوملي مش هتعرف تعمل حاجه


ضربتها ع قفاها ضربه صغيره متاكد انها مش توجع


اتفاجأت لما لقيتها قامت وهيا قاعده جمبي ومره واحده نطت ع رجلي ووشها لوشي وهيا قاعده ع حجري


اييه.. هو انا علشان سكتالك من الصبح هتسوق فيها ولا اي

هو انا ملطشه ليك ولدنيا ولا اي


كانت مسكاني من رقبتي وكانها بتخنقني بس كان مسكتها خفيفه وهيا بتهز ف راسي وبتضحك


كان فعلها غريب بس فعلي انا كان اغرب


مره واحده كرد فعل رفعت ايدي الاتنين وانا بنزل ع طيزها بايدي الاتنين..


صووت خبط كف ايدي ع لحم طيزها كان مممتع اووووي


بس الامتع صوتها الااااه وهيا خارجه بمحن باين من بين شفايفها.. ااااي... براحه يا يحيي مش جااامد كدا


سابت رقبتي ورجعت بايدها تحسس ع طيزها كانها بتشوف تاثير ضربه ايدي ع لحم طيزها


شوفت اهي وجعتني اوووي اهوه وزمانها احمرت


انا معرفش ازاي الكلام خرج مني ازاي وانا بمد ايدي ع هدومها..وريني كدا


ضربتني ع ايدي بحنيه.. اوريك اي يا قليل الادب انت


وقامت نزلت وقفت ادامي وشها ليا لسه..لفت راسها ورا ظهرها وبتحاول تشوف طيزها حصل فيها اي


ومره واحده لفت وادتني ظهرها وهيا بترفع قميصها وتعري لحم طيزها.. وبدلع قالت.. اهي احمرت اهوه ينفع كدا


مديت ايدي لمست طيزها بصوابعي وبمشي طراطيف صوابعي علي لحم طيزها وانا باصص ف وشها وهيا بصالي


قمت وقفت وانا بقول.. اعتذرلي ليها مكاني.. مكنتش اقصد اوجعها


وكانت ايدي لسه حاضنه لحم طيزها وهيا مدياني ظهرها


بسنت بصتلي بعيون مسبله.. وشفايفها بترتعش..


اعتذر ليها انت بنفسك..


انا.. بجرأه.. حاضر ونزلت ورا منها رفعت قميصها فوق طيزها وعريت لحم طيز اختي وانا هايج مش هنكر


وطبعت بوسه رقيقه مكان صوابعي ع لحمها مباشره

لانها لابسه اندر يعتبر فتله بس عريضه شويه ودا مكنتش اعرفه الا لما ضربتها..


وقلت لها كدا حلو..


بسنت بمحن.. لسه الناحيه التانيه..


روحت بوشي ع فلقتها التانيه وصوابعي برده معلمه عليها


بوستها بحنيه بوستين ورا بعض ورفعت وشي ليها.. كمان


هزت راسها باااه..


بوسه ورا بوسه وانا قافش بايدي ف لحم طيز بسنت اختي الناعم..


وبسنت بتحاول تظهرها ليا اكتر وبتوطي براسها لورا


دفنت راسي بين فلقات طيزها الكبيره وانا بهزها جوا منها وبمناخيري شامم ريحه الشهوه خارجه من كسها


حسيت بايدها بتزق راسي لجوا كانها عوزاني ادخل راسي كلها جوا طيزها مثلا..


ااايييي وبتضحك بشرمطه.. كفايه.. هتاكلها


قمت وقفت وراها وبوستها من رقبتها.. انتي اللي جااامده.. كدا سامحتني صح


هزت راسها بااه وبصوت ممحون ااااه


هجت من صوتها فضميتها ليا جااامد وانا داقر زبري ف طيزها وايدي ملفوفه تحت بزازها


وبحرك وسطي ع طيزها...


اااااه ااممممم لفت ايدها حوالين رقبتي من ورا وبتحك جسمها فيا من ورا جاااامد


فضلنا شويه كدا ف الوضع دا واقف وراها ولازق فيها اوووي


لفت ليا وبقت وشها ف وشي وباصين لبعض لثواني


عنينا بتتكلم من غير الكلام يطلع من بين شفايفنا


ومره واحده هجمنا ع شفايف بعض وبنبوس جاااامد لدرجه اني حسيتها بتعض شفايفي


بفعص ف كل حته بتوصلها ايدي طيزها ولحم ظهرها


حسيت بايدها وهيا بتتمد جوا الشورت مسكت زبري وقفلت قبضه ايدها عليه جااامد من الشهوه لدرجه انه وجعني


بسنت فضلت ماسكه زبري جااامد وضاغطه عليه

وبعدها طلعت زبري من الشورت

وانا قافش ف لحم بزازها

وبقت تدعك فيه وهيا لافه صوابعها عليه


سبت لحم بزازها وقفت ادامها وهيا واقفه بصالي وبتحرك ايدها علي زبري


مسكت عمود زبري وراسه بره كف ايدها تحكه ف كسها من فوق الاندر جاامد وهيا بتصرخ جاااامد اوووي


والبلل بيزيد ف اندرها.. اتاوهت جاااامد اااااه وتصرخ وجسمها اترعش ادام مني كاني كهربا مسكتها


عرفت انها جابت شهوتها..


ثواني وقالت بصوت ممحون.. مش قادره اقف ع رجلي تعال ندخل جوا ع السرير


اختي بتدعوني نكمل متعتنا ع السرير بحريتنا


خلاص الشهوه كانت بتحركنا..

مبقناش اخت واخت.. معدش موجود بين حيطان شقتنا اللي موجودين فيها وبابها مقفول عليها

انت انثي شبقه جنسيا ورجل بين رجليه متعتها


اخدتها من غير تفكير

دخلنا لاوضتي كانت سبقاني وجسمها كله متهيأ ياخد متعته.. لبسها عريان

وانا ماشي وراها منتظر اسكتشف معالم عفتها

مستعجل ع المتعه االي اشتقت ليها مع اختي ع سرير


بسنت نامت ع ظهرها ع سريري

بعد ما قلعت القميص ورمته ع الارض قبل ما توصل للسرير وفضلت ببرا مش قادر يداري من بزازها حاجه

واندر فتله معري كسها اكتر ما هو ساتره اساسا



قلعت التيشيرت وانا واقف ع الارض وباصص وشايف انبهار ف عنيها ليا

وشوق ولهفه علشان توصل لرجولتي وتتمتع برجوله اخوها


خلعت كمان الشورت مبقتش لابس غير البوكسر اللي ع ما اظن مخلي منظر زبري سكسي اكتر


بهيجان شهوه وعامل زي المسحور بسحر جميل روحت ناحيه اختي بسنت

نمت فوق منها وبحرك ايدي براحه اووووي ع اجناب بطنها وانا طالع لصدرها كاني بتاكد من اللي انا لامسه بايدي


مافيش تفكير ف عقلي.. غير اتمتع بيها وامتعها ولاغي خاالص ان العريانه اللي تحت مني دلوقت وبتتلوي علشان زبري يحك ف جسمها. هيا بسنت اختي الصغيره


بقيت ادعك ف لحم صدرها الناعم براحه وصوابعي بتدور حوالين حلمات بزازها


بتغني بنغمات متعه واهات تنسيني اصلا انا مين


نزلت بهدوء ع بزازها المنفوخه الحس ف لحمها الخمري

الف لساني حوالين حلماتها المنتصبه


لكن تقريبا بسنت مش عاوزه كدا نهائي


صرخت معرفش من المتعه ولا بتصرخ علشان تفوقني من هدوءي


اااااه... مش قادره يا يحيي.. ادعكهم جااامد يا حبيبي

افرم بزازي ف ايدك وقطعهم بسنانك


هجت من كلامها واتعانفت عليها وفعلا بقيت اعض ف لحم بزازها المنفوخ وانا بعصرهم ف ايدي


اضم حلمه بزازها بين سناني واعضهم وانا بشدهم لبرا جااامد


صراخها بقا اعلي واعلي بس صراخ متعه ورجليها بتترعش تحت مني جاااامد وبتفرك بوسطها تحتي


اااااه جاااامد يا يحيي مش ترحمهم ولا ترحمني..


ااااام ااااااه دخله يا يحيي دخله جوا مني


انا.. ادخله فين.. مش هينفع يا حبيبتي... انتي لسه..


قبل ما اكمل كلامي واقولها انك بنت ومينفعش


بسنت بعلو صوتها .. مش قادره كسي بياكلني اووووي عاوزه اقطعه بايدي ومدت ايدها تلعب ف كسها بعنف واضح من تحت مني


كلامها قبيح واول مره اعرف ان اختي شرموطه كدا


فتحت رجلها بايدي اوووي وبايدي ع ايدها وبقينا ندعك ف لحم كسها جااامد وهيا بتصرخ


اااااه دخله دخله يا يا يحيي عاوزه زبرك يملي كسي.. افتحي وملكش دعوه..


انا.. مينفعش ف كسك.. بس ممكن ادخله فيكي من ورا



مقدرتش اقولها بلساني ف. طيزك..


بلهفه وبلبونه.. ماش ماش دخله ف اي حته بس دخله


كانها مدمنه وناقصها جرعه الادمان

زقتني بهدوء من فوق منها وقامت اخدت وضع الدوجي..ونزلت اندرها لحد. ركبتها


مش هكدب خوفت منها وقتها وبرده خوفت عليها..


بس معنديش وقت افكر.. لما شوفت خرم طيزها وهيا بتوطي بظهرها لتحت وترفع طيزها لفوق اكتر


وخرمها يبان ليا وايدها بتلعب ف كسها


وبعلو صوتها.. مستني اي.. نكني يا يحيي.. ابوس ايدك ريحني


هيجانها وصراخها وهيا بتترجاني انيكها ف اي حته بس المهم انيكها واريحها


رفعت طيزها لفوق اكتر


وفتحت طيزها الكبيره بايدي التانيه كسها كان احمر وشفايفه ددمم وخرم طيزها بني فاتح


وطيزها برونزيه بتلمع...


انا بهيجان كسم حلاوه طيزك يا بسنت


عجبتك.. نكيها واتمتع بيها يا روحي انا لبوتك وشرموطتك


انا نزلت ع خرم طيزها بعبصه وانا بدخل صباع جوا ف خرم طيزها وباقي صوابعي بتحك ف كسها


وهيا بتأن من المتعه وبصالي من الجمب وف عنيها شهوه الدنيا كلها وع شفايفها مرسوم ابتسامه انتصار


كانها بتقولي اخيرا هتناك واتمتع بجسمي


خرمها بيستقبل صوابعي الاتنين بسهوله


بطلت بعبصه ف خرم طيزها وزي ما انا بتلفت حواليا وبدور ع اي كريم يساعدني افتح طيزها لاول مره


سمعتها بتسعجلني وبتترجاني ادخله


وقفت ليه دخلت بقا..


انا.. ثواني بس اشوف الكريم فين علشان...


من غير ما ترد عليا لقيتها لفت ليا ومسكت زبري وبقت تلحس بصوابعها من ريقها وتدعك بيه زبري وترجع ف زبري تاني.. لحد ما بقا مزفلط ف كف ايدها الصغير..


واتقلبت تاني ف وضع الدوجي


بريقك يا يحيي ع خرم طيزي..


عملت زي ما ما قالت من غير ما افهم هيا عرفت دا كله منه..


لحد ما صوباعي دخل ف طيزها بسهوله اوووي.. مسكت زبري مشيت بين شفايف كسها الحوسه من بببلها


ودعكت راس زبري ف خرم طيزها.. وزقيتها جوا


دخلت بصعوبه بس برده دخلت


احساس بن متناكه وراس زبري بتختفي ف طيزها لاول مره ف حياتنا الجنسيه


برغم ان الراس دخلت صرخت جاااامد كان اتطعنت بسكينه


بس مشجعاني اكمل... براحه وزقه لحد ما اقلك كفايه


بقيت ازق ف زبري وانا بشق لحم طيزها ولامحها بتكبر بسبب دخول زبري العريض جوا منها


نااااار يا يحيي.. بيوجع اووووي.. زبرك كبير


كلمه زبرك دي هيجتني اوووي لما سمعت لاول مره من لسان اختي المحترمه..


خرجت راس زبري من طيزها ووقتها شهفت كان روحها بتخرج منها..


من قبل ما تتكلم نزلت بلساني الحس ف خرم طيزها اللي كان بينبض تحت لساني وطعنات لساني جوا خرم طيزها


حسيته بيتفح لساني اكتر


ااااه حلو اوووي كمان يا يحيي دا حلو اوووي


بقيت انزل بلساني من طيزها لكسها واطلع من عند كسها لخرم طيزها


بسنت تقفل فلقات طيزها ع وشي وانزل الحس كسها وانا بحشر شوابعي من تاني وابعبصها..


تأن وتترعتش تحت صوابعي ولساني ومش عوازني ابطل بعبصه ف خرم طيزها


اتعدلت ورا منها ومسكت زبري وبقيت احكه ف كسها اكتر من تحت

بقيت تضم فخادها ع زبري يحك اكتر ف كسها وهيا بتأه من الشهوه


لحد ما زبري وقف اكتر وكسها بله جاااامد وطيزها احمرت وبقت تلمع ف عيني من ريقي ومن بلل كسها


مسكت زبري زقيت راسه تاني ف طيزها... شقهت شهقه متعه بدل صراخ..


ااااااه دخله كله مش قادره

محستشي بنفسي غير وانا بضغط علي طيزها بكل جسمي


وزبري بيتزفلط مره واحده كله ف طيزها


ااااااااااه رجت المكان كلها

نااااار مش قادره مش قادره


فضلت نايم فوق منها وزبري كله جوا ومالي طيزها وانا ثابت مش بتحرك


لافف ايدي حوالين رقبتها كاني بخنقها.. لدرجه ان وشها احمر اووووي وعنيها مبرقه


بسنت.. خليك كدا شويه مش قادره.. خليك حاضني..


بقيت ابوس ف رقبتها وانا بعض ودنها بشفايفي.. شويه.. ورفعت وسطي عنها براحه وقبل ما زبري يخرج من طيزها

رجعته تاني


وبعدها سحبته براحه زي اول مره ورجعته بهدوء


مقدرتش اتحمل اكتر من كدا بصراحه


سخونيه طيزها ونعومه جسمها تحتي


وعرقها ووشها الاحمر... لقتني بنزل نار ع هيئه لبني جوا خرم طيزها


اااحححح.. نار.. لبنك سخن اووووي


مش اتكلمت ولا رديت عليها... نمت عليها بكل جسمي بتد ما نزلت لبني كله جوا منها وزبري لسه جوا طيزها


وخرمها قامط عليه بيصفيه من لبنه


بوستها من خدودها وغمضنا عنينا ونمنا زي ما احنا وانا فوق منها



لما نمنا معرفش كانت الساعه كام ولا كنا امتي ولا حسينا بنفسنا. ونمنا وانا حاضنها عريانين ف اوضتي


مفوقتش الا ع صوت الفون بيرن بالحاح

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


صحيت ع صوت رنه الفون كأن كنت بحلم


فتحت عيني بصعوبه ولمحت اسم دنيا ع فوني


كنت مسجلها دنيتي..


مقدرتش امسك الفون واكلمها.. مكنش السبب تعبي مثلا ولا قله نومي


كنت مكسوف من نفسي

ومن العيون اللي بتبصلي ف نفس اللحظه

بعد ما اتعدلت ع السرير ورجلي لمست الارض

وساند بايدي جمبي وباصص ع شاشه الفون


كنت لسه عريان وانا باصص ف الارض


كانت عيون بسنت اختي لما قلقت من نومها لنفس السبب صوت اتصالات دنيا


بصتلي ومعرفتش معني بصتها ليا.. ومتكلمتش ولا كلمه


ولا عملت اي حاجه غير انها نزلت من ع السرير ولفت جسمها العريان بملايه مش متربته ع السرير


وخرجت من اوضتي وهيا ع الباب بصتلي بصه مفهمتهاش وقتها


وبعدها خرجت وسابتني


فضلت باصص ف الارض ومبقتش عارف الوم نفسي ازاي


اللوم والندم اصلا مش كفايه.. اللي حصل من شويه ميكفوش ندم


بس انا ذنبي اي.. وهو الذنب ذنبي انا لوحدي


ازاي بسال السؤال دا واصلا انا الذنب نفسه


انا اللي سمحت لدا كله يحصل من البدايه


قربي من دنيا وعلاقتي بيها.. كانت لازم تبقي مداريه عن اختي..


فضلت اكلم نفسي واعاتبها وانا باصص ف الارض

بس زي ما قلت ف الاول هيفيد بايه دا كله


وازاي هنكمل باقي السنه مع بعض دلوقت وازاي هترجع علاقه الاخويه بينا من تاني.. واحنا.. مش قادر اقولها بيني وبين نفسي حتي


ضميري يأنبني.. مهما كان دي اختي الصغيره.. اللي المفروض انا احافظ عليها.. مش استغل مراهقتنا..


طب وهيا عملت كدا لي واي اللي وصلنا لدا كله


لحد ما سمعت رنه فوني من تاني واسم دنيا بيظهر ادامي..


خوفت ارد عليها.. تحس باي حاجه..مع اني نفسي احكي مع اي حد افضفض ليه ع هم التفكير اللي هيقتلني


احكيلها.. دا دنيا بالذات اللي مينفعش احكيلها.. مافيش حد ف الدنيا كلها ينفع احكيله.. حتي لو عاوز نصيحه من حد مافيش حد ينفع يتحكي له اللي حصل


مينفعش اللي حصل يخرج بره جدارن الشقه


مره تانيه دنيا بتتصل.. كان لازم ارد عليها.. لانها مش هتبطل


فكرت اقفل فوني.. بس لو عملت كدا.. اكيد هتيجي لحد البيت تسال لي مش برد عليها ولي فوني مقفول


او ممكن تتصل ببسنت قبل ما تيجي وبسنت تعمل زي ما انا بعمل دلوقت.. فتحس بحاجه


مسكت فوني علشان ارد كانت الاتصال خلص


رنيت عليها انا لقيتها مشغول تقريبا بتتصل تاني


مره والتانيه لقيتها ويتنج.. ف مكالمه تانيه


ثواني وانا زي ما انا منتظرها تخلص مكالمتها وتتصل بيا او انا اتصل بيها


لحد ما سمعت صوت بسنت جاي من بعيد وبيقرب من اوضتي


بسنت.. لا صحيت متاخر..فكسلت

...

بسنت.. عادي بقا خلصي انتي المحاضرات وسجليها وانا اخدها منك..

....

بسنت..لا.. ما فيش مشكله

...

بسنت.. اه خديه معاكي..صاحي اه


تقرييا دنيا بتسالها انتي لي مش حضرتي المحاضرات وبعدها سالت عليا


بسنت وقفت ادام باب اوضتي ف الصاله ومكنتش شايفها..

بس سمعت صوتها وهيا بتقولي..


خد كلم دنيا بتتصل بيك من زمان وانت مش بترد


من غير ما افكر ولا حتي احس انا لابس اي


لا من غير ما احس اني اصلا مش لابس حاجه نهائي.. او كان عقلي الباطن بيقولي.. عادي اخرج عريان..


خرجت من اوضتي علشان اخد الفون من بسنت اللي واقفه بره ع الباب منتظراني


خرجت ليها وانا عريان ملط


اول ما خرجت لقيتها لفت وشها الجهه التانيه وبتداري عنيها عني وبتلف ايدها تديني الفون


وقتها بس عرفت اني عريان اخدت الفون بسرعه من ايدها ورجعت اوضتي وقفلت الباب عليا


ايوه يا دنيا..


دنيا.. اي يا حبيبي بتصل بيك من بدري.. انت مروحتش الشغل ولا اي


انا.. لا مروحتش زي ما انتي شايفه صحيت متأخّر وفكسلت


دنيا.. مالك يا يحيي صوتك متغير لي.. انت تعبان


انا.. لا انا كويس بس لسه صاحي من النوم


دنيا.. ماشي يا حبيبي.. قوم يلا افطر ولما تفوق كدا كلمني


انا.. تمم.. ماش


دنيا.. هو انت هترجع المنصوره مع بسنت النهارده


انا.. منصوره لا.. هيا بسنت قالتك انها هترجع المنصوره


دنيا.. اه بتقول انكم هترجعوا كام يوم كدا


انا.. لا انا مش هنزل المنصوره ممكن تكون هيا تقصد انها هيا اللي هتنزل لوحدها.. مش عارف. عموما هشوف كدا واقولك


دنيا.. ماش يا حبيبي باي


انا.. باي


قفلت معاها وقمت لبست تيشيرت وشورت وخرجت لاوضه بسنت اللي كانت مقفوله المره دي


خبطت عليها ومش اتاخرت لما فتحت.. لكنها فتحت واخدت الفون مني وكانت بتقفل الباب من غير ما تتكلم


صديت الباب بايدي وسالتها


هو انتي قلتي لدنيا لي اننا نازلين المنصوره النهارده


بسنت.. اه انا هنزل المنصوره ومش هرجع الا ع الامتحانات


انا.. طيب لي كدا..


بسنت بصوت بعصبيه.. علشان معدش نقعد مع بعض يا يحيي


بصيت ف الارض وبعدها بس انتي بتقولي اننا احنا الاتنين نازلين المنصوره


بسنت.. اه طبعا.. اي هتسبني ارجع المنصوره لوحدي.. لو عادي بالنسبه ليك.. اكيد بابا وماما هيسالوا لي انت منزلتش معايا زي كل مره..


هتقولهم انت اي وقتها


انا.. ودا قرار تاخديه لوحدك.. مش عارفه ان عندي شغل


بسنت.. خد اجازه يوم اتنين وصلني للمنصوره وبعدين اعمل الي انت عاوزه


هزيت راسي بتمم وسبتها ولفيت راجع اوضتي


مكنتش عارف اعمل اي ولا عارف اللي حصل دا يتصلح ازاي


لقيت مسج ع الواتس والغريبه انها كانت من بسنت


قوم البس يلا بسرعه انا ربع ساعه واكون جاهزه


من غير تفاصيل مش مهمه


فعلا نزلنا المنصوره وكنت انا وبسنت زي اتنين اغراب واحنا ف الموصلات


لحد ما وصلنا المنصوره وطلعنا شقه العيله


وكانوا ف انتظارنا لان بسنت اديتهم خبر الصبح اننا هنزل النهارده


سلامات واكل وشرب لحد ما اليوم ما خلص


اتصالات من دنيا وشات واتس بينا.. مفاده اني هرجع اسكندريه بكري.. بس لوحدي


وبسنت هتفضل كام يوم كدا وهبقا ارجع اجيبها لما تنوي ع الرجوع


عدي اليوم عادي ونمت وصحيت محتجتش وقت كبير


علشان اركب المواصلات اللي رايحه اسكندريه لاني مكنتش عامل حسابي ع بيات ف المنصوره مش هينفع اكسل عن الشغل اكتر من كدا


ودا سبب والتاني عاوز مكنش انا وبسنت ف مكان واحد


ممكن يكون دا حل اقتنعت بيه بيني وبين نفسي

لما قالت انها مش هتيجي اسكندريه الا ع الامتحانات.. وبعد ظهور النتيجه هتنقل المنصوره زي ما الكل كان متفق ف الاول


رجعت شقتي وطول الطريق ع تواصل مع دنيا 😍

لحد ما وصلت اسكندريه وبقيت واقف تحت العماره اللي انا ساكن فيها


لقيتها بتقولي كانها حاجه طبيعيه..

طيب هقفل انا دلوقت ونص ساعه واعدي عليك


مقدرتش اقول لها لا.. اقول لا ازاي وانا اول ما سمعت منها كلامها بقيت مشتاق اشوفها


وكنت متاكد السبب انها تجيلي دلوقت.. اكيد عوزاني مشتاقه زي ما انا مشتاق ليها..


طلعت الشقه واول ما دخلت روحت ع اوضتي علشان اخد شورت وتيشيرت علشان اخد دش


لقيت قميص نوم بسنت اختي وملابسها الداخليه موجوده لسه ف اوضتي.. دارتهم بسرعه ف اوضتها


ورحت ع الحمام اخد دشي


يدوب خلصت دشي ولبست الشورت والتشيرت ع اللحم


لقيت جرس باب شقتي بيرن


فتحت لدنيا واول ما دخلت قفلت الباب وراها وهيا مش اتحركت خطوه لجوا الصاله فضلت واقفه ورايا مستنياني


دنيا جايه لابسه عبايه سمرا مجسمه عليها وظاهره اوي معالم انوثتها


قربت منها واخدتها ف حضني.. كانت بتحضني اكتر ما كنت بحضنها وتحك جسمها فيا زي قطه بتحوم حوالين اللي مربيها


لفيت ايدي حوالين وسطها وضميتها ليا اووووي


وحشتني اوووي يا حبيبي.. كدا تلت ايام مش اشوفك فيهم


وانتي كمان وحشاني اوووي


وبقينا نبوس ف بعض جااامد وانا بمص ف شفايفها وضاممها ليا اووووي


لقيتها بتقف ع صوابع رجليها علشان تقدر تطولني وتبوس فيا بحريه


رفعتها من وسطها وكان سهل دا يحصل لانها خفيفه


دنيا لفت رجليها حوالين وسطي

وانا بايدي سندتها من تحت وبقيت افعص ف طيازها وانا ببوس في شفايفها


رجلي كانت وخداني لاوضتي


دنيا.. لا استني عاوزه ادخل الحمام الاول..


فكرتها عاوز تستعمل الحمام فنزلتها ع الارض وهيا باستني من خدي وراحت لناحيه الحمام


وروحت قعدت ع الكنبه ف الصاله مستنيها تخلص.. بس


اللي شفته منها مكنتش مستوعبه لسه


لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم اسود مبين جمال جسمها الابيض

وضيق عليها فشخ من عند وسكها ولامم بزازها ولحم بزازها باظظ لبره


والقميص قصير مش مغطي كسها لدرجه شايف الاندر اللي يدوب مثلث مغطي لحم كسها المليان بالعافيه


روحت عليها ضميتها ليا وقعدنا ع كنبه الصاله


مديتهاش فرصه ونزلت فيها بوس لما قالتلي تعالي ندخل جوا


هايج ع منظرها ولمسه ايدي لجسمها الطري


دنيا بقت تتموحن وانا بعصر ف كل جسمها


بقت احسس ع بزازها واقفش فيهن وانا بمص ف حلمه البز التاني


نيمتها ع الكنبه وانا فوق منها واحنا حاضنين بعض وبنبوس ف بعض جااامد


كنا هايييجين اوووي


لحد ما بقيت راكب فوقها وهيا ع ظهرها


قلعت التيشرت بسرعه من هيجاني وقبل ما افكر اقوم من عليها اقلع الشورت


لقيت دنيا بتمد ايدها جوا الشورت بتاعي وهيا نايمه تحت مني وبتطلع زبري تفرك فيه وهيا بصالي


اتعدلت جمبها ومسكتها من راسها نزلتها ع الارض ادام مني سحبتها ع زبري وانا ماسكه ف ايدي


وحطيته ع شفايفها بصتلي تاني وابتسمت


وبقت تمصه لوحدها وانا بحسس ع بزازها ورقبتها


ودنيا تتموحن وهيا بتمصلي ااااام كانها بتستطعم طعم زبري بين شفايفها


فضلت تمص شويه وشويه ورفعتها ع رجلي بعد ما قلعتها الاندر ورميته ع الارض


مسكت زبري ف ايدي وبقيت احكه ف كسها من بره وبزازها ف بقي وواخد بالي اني مفتحهاش


بقت ترفع راسها من الشهوه وانا اعض حلماتها واشدهم وهيا تصرخ جاااامد ااااااي ااااااااه حلو يا يحيي حلو اوووي


لحد ما لقيت بلل كسها بيغرق زبري تحت منها


وبقينا هايجين اوووي وبقيت انا مسيطر عليها

قومتها وعدلتها ف وضع دوجي ع الكنبه وطيزها لفوق مفشوخه ادام مني


وانا ورا منها نزلت لحس ف كسها وانا بعض فيه بشفايفي وهيا بتتلبون باهاتها جااامد


لساني جوا كسها وبصابعي بلفه حوالين خرم طيزها


لحد ما حسيتها دابت تحت ايدي ومستمتعه اوووي

دخلت صباعي جوا طيزها براحه وبقيت ابعبص ف خرم طيزها وهيا بتتاوه جااامد وبصوت عااالي


صابع وراه التاني والفهم جوا طيزها بحاول اوسعها


لحد ما بقا احمر من البعبصه وانا لسه بقفش بايدي ف لحم كسها المبلول


وقفت وراها ورجلي الشمال جمبها ع الكنبه واليمين لسه ع الارض


ضربتها ع خرم طيزها بكف ايدي لقيتها بتمد ايدها تفتح فلقات طيزها اكتر


بزوبري بقيت احكه ع خرم طيزها لحد ما خرم طيزها بقا يفتح ويقفل ادام راس زبري


قمت ضاغط راس زبري جوا خرم طيزها براحه اوووي

واول ما الراس فلتت جوا طيزها... صرخت اااااااه براحه براحه يا يحيي


اول مره تتكلم من اول ما رجعت من الحمام.. براحه سا يحيي بتاعك كبير اووووي وبيوجع اوووي


بكف ايدي مشيت ع طيزها بظهرها..


هتتعودي عليه دلوقتي يا حبيبتي..


براحه ع حبيبتك يا يحيي.. ههه


ابتسمت ليها بس برده زقيت زبري جوا طيزها براحه وانا بطغط ع ظهرها ينزل لتحت اكتر وطيزها تفتح ادام زبري اكتر


لحد ما طيزها بلعت زبري كله سبته جوا وبقيت بلسوع ف لحم طيزها ورا بعض


سابت صراخها ياخد حريته وصوتها يعلي شوي شوي


ااااااه ااااااام ممممم


بدات اتحرك جوا طيزها بزبري براحه اسحبه وقبل ما يخرج ارجعه تاني واحده واحده وانا ضاغط ع ظهرها جااامد


لحد ما بقيت متمكن منها وطيزها وسعت


وصوتها بدا يهدي واتحول لاهات متعه


بقيت اسرع واحده واحده لحد ما بقا تدقير وفحر ف طيزها


صوتها رجع صراخ جااامد بي انا هايج ومش مهتم بصراخها وفاشخ لحم طيزها جااامد بايدي وزبري داخل خارج جوا طيزها


حسيتها بتحاول ترفع راسها لفوق قمت دايس برجلي ع راسها وغصب عني لقتني بضغط برجلي ع راسها


وكملت نيك ف طيزها وانا مش مهتم بوجعها


ومتعتي بتزيد لما اتعانف عليها اكتر واكتر وحسيتها بتهيج اكتر لما دوست ع راسها برجلي وهيا مش قادره تفلفص من تحتي


زقيت زبري لاخره جوا طيزها مره واحده وصوتها مكتوم ف الكنبه


وبقيت اضربها ع كسها مباشرة مره ف التانيه


فجاااه لفيتها بتنزل عسل كسها جااامد من كسها ع الكنبه وع الارض


كل تفكيري ف هيجاني وسيطرتي عليها


سحبت زبري مره واحده من طيزها وشديتها من شعرها بعنف وانا بضربها ع بزازها جااامد


اللي يشوفني يقول دا بيغتصبها وينيكها غصب عنها


مش يشوفها وهيا جيالي ومجهزه قميص نوم علشان تتناك


زنقتها ف الحيطه وشديت وسطها لبره برزت طيزها اكتر


براحه يا يحيي.. براحه علشان خاطري


قربت من ودنها.. مش انتي اللي جيالي يا لبوه علشان تتناكي

استحملي بقا..


ابوس ايدك براحه..


مش دا اللي انتي عوزاه.. اديني بحققك طلبك اهوه


ومن غير ما اديها فرصه ترد فسخت طيزها لزبري بايد والتانيه بوجه زبري جوا طيزها


زقيته كله وبقيت انيك كاني فاتحها من زمان مش اول مره ليها..


نزلت نيك ف طيزها وهيا بتصوت وانا مش مهتم وزانقها جااامد ف الحيطه وبدخل زبري جااامد ف طيزها للاخر


خلاص خلاص مش قادره ابوس رجلك كفايه يا يحيي


كاني مش سامعها بالعكس كلامها زودني هيجان عليها وهيا بتسعطفنس ابطل وكفايه نيك فيها


رفعت رجلها ع دراعي وزبري جوا طيزها مكمل نيك فيها


شويه وبقيت خلاص ع اخري ومش. قادر امسك نفسي اكتر من كدا


سبت رجلها تنزل ع الارض لوحدها فلقات طيزها عبطت زبري وهو مالي خرم طيزها


زقيته لاخره وانا ماسك بزازها ف ايدي جاااامد


نزلت كل لبني جوا طيزها بعد ما فضيت لبني جوا طيزها


سحبت زبري منها بعد ما نام ولمحت لبني بيخرج من طيزها


وهيا مش قادره تقف لولا اني لافف ايدي تحت بزازها كانت وقعت ع الارض تحت رجلي


لفيت وشها ليا.. وحضنتها وانا بملس ع طهرها وبوست جبينها


.. واخدتها وودخلت اوضتي نيمتها ع السرير ونمت جمبها وراسها ع صدري وانا ضاممها ليا


صعبت عليا عارف فبقيت اطبطب عليها لحد اما لقيتها بترفع راسها وبتبصلي بصعبنه


ينفع كدا.. حرام عليك بجد انت وجعتني اوووي


انا.. بوست خدودها بحبك..


وانا كمان بحبك ولو مكنش كدا.. مكنتش توحشني كدا.. بس بجد مش متخيله انك تعمل كدا فيا..


بوستها تاني من خدودها.. ولقتني بقرب من شفايفها وبندمج ف بوس شفايفيها وانا برفعها عليا


مع انها كانت بتعاتبني بس لقيتها بتتجاوب بسرعه معايا ف البوس

فجاه لقيتها بتبعد شفايفها عني وبتقولي هو اي مش بيرتاح


انا.. هو اي دا اللي مش بيرتاح..


مدت ايدها ومسكت زبري اللي كان واقف فعلا بسرعه


دنيا.. دا... مش هيرتاح ويسبني ارتاح ف حضنك شويه


انا.. دا علشان بيحبك عاوز يفضل معاكي ع طول


دنيا.. وانا كمان بحبه.. بس دا كبير اوووي وبيوجع يا يحيي بجد..


انا.. هههه طب نعمل نقصره شويه


دنيا.. لا طبعا دا كدا حلو اوووي.. انا هستحمله علشان خاطرك


ضميتها ليا بحبك.. بقيت ابوس فيها.. تاني لحد ما هجنا تاني ع بعض


دنيا.. بحبك ❤.. مش مصدقه اني ف حضنك ووو


انا.. واي يا حبيبتي


دنيا.. بس بقا مش تكسفني..


همست ف ودنها بصوت هادي نايمه ف حضني عريانه


ضربتني ع صدري براحه.. قليل الادب اوووي


بقيت ابوس ف كل حته تطولها شفايفي


اندمجت معاايا وبقت تبوس فيا بهيجان جاااامد


ونزلت ابوس ف صدرها وانا بقفش ف ف بزازها وارضع من حلمه بزها المنتصبه


مش قادره يا يحيي دخله يا حبيبي


حبيت اعمل وضع جديد نزلت من ع السرير وانا بشدها..


من رجلها لطرف السرير


وقلبتها ع بطنها ورجلها ع الارض


وبقيت احك زبري تاني ف طيزها ودخلته والمره دس كان صوتها متحول لمتعه اكبر


فضلت انيك فيها شويه

المره دي نزلت لبني كله ف طيزها وهيا بتوحوح تحت مني


اه ناااار يا يحيي سخن اوووي..


وقمضت ع زبري بخرم طيزها لحد ما زبري صفي لبنه جوا طيزها


نمت جمبها ع طرف السرير وانا رجلي ع الارض

وباصص عليها وهيا مبتسمه ليا


استغربت لما لقيتها بتمد ايدها ع طيزها كانها بتتاكد من حاجه وبعدها رجعتها وابتسمت


شويه زي ما احنا كدا لحد ما اخدنا نفسنا وبعدها قمنا انا دخلت اخد دش وهيا دخلت المطبخ عريانه وتجهز اكل ناكل


اكلنا وبعد الاكل قعدنا ف الصاله ف حضن بعض.. وقت كبير وتقريبا نعسنا


فتحت عيني وهيا نايمه ف حضني وجسمها كله ع جسمي


وبتهز ف صدري براحه.. يحيي


بصيت ليها..


دنيا.. يلا قوم علشان لازم امشي دلوقت..


انا.. متخليكي شويه..


دنيا.. مش هينفع يا حبيبي اتاخرت اوووي

بوستها وقلتلها.. ماشي


خلص اليوم ودنيا روحت بيتها بعد ما وصلتها لادام العماره اللي ساكنه فيها ورجعت شقتي


وكان لازم انام من الفصلان حتي تاني يوم مقدرتش اصحي لشغلي... كويس اني كنت عامل اجازه لكم يوم


قضيت اليوم ف الشقه وع الواتس مع دنيا


نتكلم ف اي حاجه ولما الكلام اخدنا للنيك والسكس


وقلتلها طب ما تعدي عليا نقعد مع بعض شوي


قالتلي لا يا حبيبي مش هينفع.. انا مش قادره خالص من تحت خليها يوم تاني


فكملنا كلامنا هزار لحد ما خلص اليوم ونمت وصحيت تاني يوم روحت شغلي


وخلص دوام شغلي كلمت دنيا اطمن عليها وبرده


عرضت عليها انها تيجي تقعد معايا شوي بم ان الشقه فاضيه وقاعد لوحدي


بس اعتذرت علشان وراها محاضرات لسه ف الكليه


وقفلت معاها لانها هتدخل المدرج خلااص


رجعت الشقه ولما فتحت الباب ودخلت


حسيت ان ف حاجه غريبه ف الشقه والاغرب احساسي اللي مفهمتوش وقتها


قلبي بيدق معرفش من الخوف وقتها ولا التوتر ولا من اي بالظبط


والاغرب لما شميت ريحه معينه.. ريحه كانت غايبه عني من اسبوع..


ريحه بسنت اختي لما تخرج من الحمام بعد ما تاخد شاور بتقضي فيه ساعه كامله واوقات اكتر


بس ثوان وعرفت اي اللي مخليني اشم الريحه دي


لقيت بسنت اختي واقفه ع باب اوضتها

بصالي باهتمام لفتره هيا ثواني بس


ثوان عدت عليا كانهم ساعات.. عدوا زي ايام طويله


بسنت.. ازيك يا يحيي


سكت لثواني..وقلتلها.. كويس انتي عامله اي


بسنت.. كويسه.. اسفه اني رجعت تاني.. بس ف ظمحاضرات . وسكيشن لازم احضره


انا..متقوليش كدا.. انتي تيجي ف اي وقت.. لو هيضايقك ممكن اخرج انا اشوف مكان تاني


بسنت.. لا مالوش لزوم احنا برده اخوات


وبعدها دخلت اوضتها وقفلت الباب وراها

بعد ما قفلت الباب لمحت خيالها من تحت الباب واقفه لسه وراه


معرفش لي.. رجلي اخدتني لحد باب اوضتها وخبطت خبطتين.. وبعدها قلت..


انا عارف يا بسنت انك زعلانه مني.. بس صدقيني غصب عني انا معرفش دا حصل ازاي


بس عاوزك تسامحيني وزي ما انتي احنا برده اخواات وهنفضل اخواات طول عمرنا..


مش رديت عليا.. وانا بعدت عن بابها وكنت رايح اوضتي


لفيت لما سمعت صوت بابها بيتفتح


وبسنت جايه ناحيتي بخطوات سريعه

دموعها بتنزل من غير صوت ع خدودها


لحد ما بقت ف حضني وهيا بتضمني ليها اووووي ولافه ايدها حوالين مني وراسها ع صدرها


لفيت ايدي ضميتها اوووي ليا


بسنت..عاوزه اقلك يا يحيي انا بحبك


وانا كمان بحبك يا بسنت.. واوعدك مش هزعلك تاني مني..


لقيتها دفنت راسها ف صدري تاني..


طبطبت عليها وفضلنا كدا شويه مش صغيرين..


لحد ما لقيتها خرجت من حضني..


انا.. وعلشان اصالحك مع انك سيباني من غير اكل بقالي اسبوع انا النهارده هاخدك افسحك وناكل بره


لقيتها ابتسمت وحسيتها فرحت وقالتلي بجد.. انت احسن اخ ف الدنيا


انا.. يلا اجهزي لحد ما اخد دش ونخرج نتغدا بره


فرحت لفرحتها

بسنت سابتني ودخلت اوضتها

اخدت دش وخرجت لبست تيشيرت وبنطلون جيينز


وخرجت من اوضتي انتظرها ف الصاله دقايق.. ولقيت

اجمل بنت ف الدنيا بتظهر ادامي


كانت لابسه بلوزه هاديه لونها روز.. محدد جمال تقسيم جسمها..


وبنطلون واسع من تحت لونه ابيض بس ملموم من ع طيزها..


وميك اب خفيف مبين رقه ملامحها..


ابتسمت ليها وروحت اخدتها من ايدها وقلت مش قلت ليكي قبل انك اجمل بنت ف الدنيا


مش اتكلمت وبصت ف الارض


اخدها وخرجنا والي يشوفنا مش يقول اخوات ابدا. يقول اتنين بيحبوا بعض او مخطوبين ع حب كبير


بقينا نلف شوي لما رفضت نركب وقالتلي خلينا نتمشي ع البحر شويه


وبعدها روحنا اتغدينا ورجعنا نتمشي تاني لحد ما وقفنا ادام مول


دخلنا علشان نشتري شويه حاجات ناقصه البيت والتلاجه


وخلصنا وكنا مروحين لقيتها وقفت ادام محل اكسوارات وملابس


وعنيها ع طقم اكسسوارات..


انا.. عجبك

هزت راسها باه..


ما اتكلمتش انا تاني.. دخلت بسرعه اشتريته


وقلتلها علشان خاطر عيون اجمل بنت.. واديتها الشنطه اللي فيها طقم االاكسسوار اللي عجبها


فرحت اكتر وقالتلي انا مبسوطه اوووي ونفسي احضنك


قلتلها ما تحضني.. حد حايشك..


بسنت.. لا خليها ف البيت..


اخدتها ورجعنا الشقه وبسنت دخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي


بعد يجي ربع ساعه لقيتها بتخبط عليا.. دخلت بعد ما اذنت لها بالدخول


لما لفيت ليها لقيتها لسه نفس اللبس اللي كانت خارجه بيه معايا


فضلت باصص عليها ومستنيها تتكلم


لقيتها بتقرب مني وبتترمي ف حضني


ضميتها ليا شوي بحنيه.. زي اي حضن اخوي بيحصل بين اي اتنين اخوات..


لقيتها بتبعد راسها من ع كتفي وبتفاجأني ببوسه ع رقبتي من فوق.. وبصوت مبحوح قالت.. بحبك ❤


وبعدهامباشره سابتني وخرجت تجري من اوضتي ع اوضتها..


كنت واقف مصدوم ع مستغرب ع مش فاهم اي حاجه ولا فاهم هيا عملت كدا لي


اخدتني رجلي لعند اوضتها المقفوله..

خبطت ع بابها.. مردتش.. حتي لما خبطت تاني... مكنش فيه رد


انا.. بسنت انتي كويسه


برده ملقتش رد بس كنت سامع صوت عياط خفيف..


فتحت الباب.. لقيتها قاعده طرف السرير وبتعيط..


قربت منها ووقفتها ومن غير تفكير اخدتها ف حضني وبقيت اطبطب عليها وانا اصلا معرفش سبب عياطها..


وانا بمسح دموعها بكف ايدي.. مالك يا حبيبي بتعيطي لي.. هو انا زعلتك ف حاجه..


بسنت.. لا

انا.. امال بس بتعيطي لي


بسنت.. زعلانه من نفسي.. معرفش ازاب بفكر فيك بالطريقه دي.. انت اخويا.. مينفعش افكر فيك كدا


مقدرتش ارد عليها.. ولا لقيت رد


بس ضميتها تاني لحضني وانا بطبطب ع ظهرها.. وبعدها قلتلها..


خلاص يا حبيبي.. انا هخرج واشوف مكان تاني اقعد فيه..


بسنت.. يحيي انا بحبك من زمان وماتقوليش انك كمان بتحبني.. لانك بتحبني لاني اختك.. اما انا بحبك لانك الرجل الوحيد اللي حبيته.. عمري ما فكرت ف اي حد زي ما بفكر فيك..


انا يا يحيي اللي قربت منك دنيا علشان اشوف هتتقبل وجودها ف حياتك كحبيبتك ولا هترفض زي ما انا كنت برفض. ادخل اي علاقه.. علشان بحبك ❤


كانت لسه بتتكلم.. قلتلها.. ومين قالك اني بحبك علشان انتي اختي.. انا برده يا بسنت بحبك وعمري ما فكرت ادخل علاقه قبل كدا.. علشانك..


زي ما قاطعهتها ف كلامها.. بسنت قاطعتني ف كلامي.. بس المره..


قاطعتني لما اترمت ف حضني جاااامد


حضن طويل اووووي وحنين اووووي.. عمري ما حسيت بدفا زي ما حسيته دلوقت وهيا ف حضني


لقتني ببوسها من خدودها ومن جبينها ومن كل حته ف وشها.. لحد ما شفايفي لمست شفايفها


وشفايفها حضنوا بعض ف بوسه كلها حب 😍

بمص ف شفايفها بحنيه بسنت كمان مقدرتش تكتم مشاعرها ناحيتي لقيتها بتمص ف شفايفي وبتدخل لسانها جوا علشان ااخده بين شفايفي وامصه والف لساني حوالين لسانها


صوتنا مليان غنج ولهفه وشوق بينا كاننا اول مره نتقابل..


وحقيقي كانت بوسه مختلفه اول مره احس بطعمها كدا واحس بطعم شفايفها..


مقدرتش امسك نفسي اكتر من كدا.. دخلت ايدي من ورا البلوزة ع لحم ظهرها ع طول


وبمسح بايدي ظهرها لحد رقبتها وبنزل بيها لحد اول طيزها والمس طرف بنطلونها بصوابعي


كل دا واحنا لسه بناكل ف شفايف بعض وهيا ضامه نفسها ف حضني اوووي


لفيت كفي ايدي ع بطنها وانا طالع لحد بزازها امسح بطنها واول ما لمست لحم بزازها من تحت.. لقيتها اترعشت زي كهربا مسكت ف جسمها


ورمت راسها ع كتفي


حشرت ايدي بيني وبين صدرها وفكيت زراير البلوزه


بعد ما فكيت كل زراير البلوزه وخلعتها من ع جسمها وسبتها تقع ع الارض بين رجلينا


مديت ايدي فكيت مشبك البرا


ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ما وصلت للحم بزازها


اعضه بشفايفي وهيا بتتموحن وتتاوه ااهات بكل محن ونعومه ومستسلمه للمسه شفايفي ع بزازها


نزلت بلساني بين بزازها الاتنين وانا بحركه ناحيه حلمه بزها اخدتها بين شفايفي وشفطهم وانا برضع منهم


وايدي بتفرك ف حلمه بزها التاني وهيا ايدها بتتحرك ع زبري فوق بنطلوني الجينز


وبايدها التانيه ماسكه شعري وبتضغط ع راسي تدفنهم ف لحم بزازها الطري


بقيت ارضع ف بزازها واحنا واقفين وجسمها بيرقص جوا حضني وانا ضاممها من وسطها اوووي لي


لقيتها بتشب ع طراطيف صوابعي رفعتها بايدي لحد ما لفت رجليها حوالين وسطي


سبت بزازها ورجعت ابوس ف شفايفها واا

واتحركت بيها للسرير
نزلتها ع السرير وانا فوق منها

فكت رجليها من حوالين وسكي وانا نزلت ابوس ف بزازها وبطنها وبفك زراير البنطلون اللي لبساه

وخلعته من رجليها رفعت رجلها اليمين ع كتفي وبقيت ابوس ف رجليها من اول صوابع رجليها وسمانته رجليها وفخادها لحد ما وصلت لمنطقه الحوض

وانا شامم ريحه هيجتني اكتر ما انا هايج ومخليه زبري محشور جوا بنطلون الجينز

كان عسلها مغرق الاندر بتاعها نزلت الحس فوق الاندر عند كسها وانا بستطعم شهد كسها من فوق الاندر

جبت الاندر ع جنب وشوفت اجمل كس ف الدنيا بيلمع ف عيني زي لؤلؤه كبيره وشفراته مقلبظه مليانه لحم

مشيت لساني بين شفراتها فبقت تأن بصوت مسموع اشبه لصراخي ولحم فخادها بيرتعش

وبتضغط بايدها ع راسي اتاكدت انها عوزاني الحس كسها

بقيت الحس كسها وانا جايب اندرها ع جمب

صرخت بصوت كانه زعيق.. جااامد يا يحيي الحس جامد.. قلعني الاندر اقطعه بس الحس جااامد

شديت الاندر قطعته وضميت ركبتها الاتنين ع فخادها وفتحت رجلها جااامد وانا بنزل ع ركبتي ادام كسها ه الارض

كسها كله بقا ادام لساني وكاني بنتقم منه ع غيابه عني

بقيت الحس واعض فيه بشفايفي وهيا بتان وتصرخ من الشهوه وتقول كلام مش مفهوم وهيا بتحاول تكتم صراخها بايديها

وانا بمص ف لحم كسها وبعض زنبورها اللي قد عقله الصوباع بشفايفي وادخل لساني جوا كسها امسح كسها من البلل من جوا

وبللها بيزيد تحت لساني

فضلت الحس شويه لحد ما لقيتها بتصرخ وهيا بتقول

نكني يا يحيي نكني مش قادره كسي بياكلني اوووي

ومسكت شعر راسي وبترفعها عن كسها

ونامت ع بطنها ع السرير وانا واقف ع الارض وبتفك زراير بنطلوني بسرعه اووووي بهيجان.. زي المصعوره

ونزلت بنطلوني ومعاه البوكسر وزبري نط خبطها ف وشها

مسكته بعنف تعصره لدرجه انه وجعني وصرخت براحه يا بسنت هتخليعه ف ايدك

من غيرما ترد عليا نزلت تبوس فيه بحنيه

وتحط راس زبري بين شفايفها وتمصها وهيا بتشفط لبرا
فضلت تعمل كدا وهيا بتلف ايدها الناعمه حوالين عمود زبري بحنيه

ومنظرها وهيا رافعه عنيها بتبصلي وتشوف تاثير اللي بتعمله ف زبري هيجني اوووي

مسكت شعرها الناعم ولفيته ف ايدي وزقيت زبري ف بقها

وانا ماسكها من شعرها لحد ما بقاش بقها قادر ياخد زبري اكتر وشها احمر وحسيتها بتتخنق فسحبت زبري من بقها تاخد نفسها وهيا بتكح ورياله نازله من بقها ع الارض

هديت ولقيتها لوحدها بتفتح بقها اكتر مسكت زبري وزقيته تاني بين شفايفها وهيا ماسكه فخادي بايدي

طولت ع الاولي لحد ما لقيتها بتتحرك بكل جسمها ع السرير وطيزها بتترج ادامي عيني

وخبطت بايدها ع فخادي فسحبت زبري لحد ما هديت

زقيته تاني من غير تفكير والمره دي وطيت براسي بسرعه وزبري مالي بقها اقفش ف لحم طيزها واضربها جاااامد عليه

خبطت ع فخادي بس انا مش سحبت زبري من بقها زي كل مره وفضلت اضرب طيازها جااامد لثواني

وبعدها سحبت زبري من بقها وسبتها ترتاح خاالص

بس مقدرتش اشوف تدويره طيزها وبروزها وهيا نايمه ع السرير ادامي

طلعت ع السرير ونمت فوق منها وراسها متطرفه ف كرف السرير

لفيت ايدي حوالين رقبتها كأني بخنقها وكان فعلا مخنوقه ومش عارف تاخد نفسها

وبايدي التانيه ماسك زبري وبشق خرم طيزها من غير اي مقدمات وبغرزه ف طيزها

صرخت جاااامد وصراخها بيهيجني مش بيهدني

زقيت زبري لحد ما فخادي خبطت ف لحم طيازها وانا خانقها من رقبتها

سبت زبري جوا طيازها وانا بعض ف ودنها بشفايفي

وبهمس.. مبسوطه كدا يا لبوه

هزت راسها بين ايدي ونطقت بصوت مخنوق..

نكني يا يحيي.. مترحمنيش انا لبوتك وشرموطتك

سبت رقبتها وبايدي فشخت فلقتين طيزها ادامي لحد ما ظهرلي خرم طيزها احمر وكسها الوردي

غرزت زبري تاني ف خرمها عمودي بيتحشر ف خرمها بصعوبه ولحم طيزها بيقمض ع زبري

بقيت انيكها ولحمها كله بيترج تحت من زبري وهيا بتتاوه بصراخ ش

اااااه يا يحيي مترحمنيش نيك نيك ف اختك

بقيت اسرع نيكي ف طيزها وبيضاني بتخبط وتصقف ف كسها بصوت مسموع

مستحملتش اكتر من كدا نزلت بكل وسطي ع طيازها
وانا فاشخ فلقات طيزها ادام زبري يتغرز ف خرم طيزها بعنف لاخره

ولبني بينطر جوا طيزها نار 🔥خارجه من زبري

فضلت انطر ف لبني.. كميه كبيره مليت طيزها بيها
وزبري لسه واقف ف طيزها ةهيا بتتموحن وتتأوه تحت مني

لحد ما زبري ارتخي جوا طيزها وخرج ووراه لبني

وهيا لسه نايمه ع بطنها مستلمه ومفرهده مش بتتحرك

ونفسها ضعيف

بصوابع ايدي بقيت امسح لبني اللي بيخرج من طيزها ع صوابعي

مديت ايدي المتعاصه بلبني ع شفايفها المقفوله وبعنف زقيت صوابعي جوا بقها

.. الحسي لبني ودوقيه يا لبوه وهو خارج من طيزك

استقبلت صوابعي بسرعه وبقت تمص فيهم وانا نايم بجسمي كله ع طيازها

فضلت نايم عليها وصوابعي ف بقها

بعد ما لحست لبني من ع صوابعي قمت نزلت من ع السرير

وخرجت من اوضتها وانا ع الباب بصيت ليها
رفعت عنيها وبصتلي وابتسامه رضا بتترسم ع وشها

خرجت وروحت الحمام فتحت الدش وانا عارف

ان اول مره كانت ممكن تبقي غلطه من غير ترتيب
لكن التانيه مع ان مكنش ف اي نيه انها تحصل ولا ترتيب
بس خلاص اتفتح الباب اللي محدش هيقدر يقفله

كنت تحت الدش وسرحان ف كل حاجه
ف تفكيري وف متعتي ومشاعري ناحيه دنيا حبيبتي
وف تفكيري ف متعتي المختلفه اللي دوقتها مرتين مع اختي بسنت

حتي محستش بدخول بسنت عليا الحمام ووقوفها معايا ف الشاور تحت الميه

محستش بيها الا وهيا بتحضني من ظهري وبتحط راسها ع كتفي من ورا وايدها ملفوفه حوالين وسطي

قبل ما اتكلم..

بسنت.. يحيي عارف معني اللي حصل دلوقت لتاني مره اي

انا من غير ما الف بيها.. معناه حاجه واحده.. انك مش هتنامي تاني ف اوضه لوحدك

سمعت ضحكتها من غير ما ابصلها..

نزلت ايدها زي حرامي ع بطني لحد ما وصلت لزبري المدلل بين رجلي

لفيت ليها لقيتها عريانه لسه والميه نازله ع جسمها مديها جمال اكتر ما هيا جميله

ضميتها بايد واحده من وسطها وقربتها مني ونزلت ع شفايفها ببوسه طويله وايدي بتتسحب ع طيزها اقفش فيهم

قفشتهم جااامد.. ااااي براحه يا يحيي

ضربتها ع طيازها وهيا ف حضني وبعدها دوست ع راسها انزلها ع ركبتها ادام مني

من غير كلام مسكت زبري ف ايدها تفرك فيها شويه لحد ما وقف بين صوابعها

اول ما وقف حطيته ف بقها تمصه كانت بتمص حلو.. بس واضح انها بتقلد..

وتلعب ف بيوضي وتحطهم بين شفايفها تمصهم وترجع تمص ف زبري تاني

قفلت الميه ومسكت راسها ثبتها وبقيت احرك زبري جوا بقا بسرعه كاني بنيكها بس ف بقها.. لحد ما حسيت اني هنزل

خرجت زبري وجهته ع وشها ونطرت لبني ع وشها وشعرها

وهيا فاتحه بقها تحاول حاجه تدخل بين شفايفها

بعد ما خلصت لبني ع وشها لقيتها بكل فجر بتطلع لسانها وبتوريني اللبن اللي قدرت تستقبله ف بقها

وبعدها بلعتهم كلهم

قومتها زنقتها ادامي ف الشاور وفتحت الميه علينا

اخدنا دشنا سوا وبعدها خرجنا من الحمام زي ما احنا عريانين..

دخلت اوضتي وبسنت راحت ع اوضتها لبست انا شورت جديد مع تيشيرت و فردت ظهري ع السرير

لقيتها راجعه من اوضتها ولابسه روب صيفي واصل لركبتها ومافيش حاجه تحت منه

ونامت جمب مني..

انا..بس متاخرتيش المره دي ف الشاور بتاعك

رمت راسها ع صدري وقالت ليا وهيا بتبتسم.. معندش محتاجه اني اتاخرت ف الشاور بعد كدا.. خلاص وقت وانتهي

ضحكت ع كلامها.. واخدتها ف حضني ونمت


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الخامس:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


بقيت عارف ان خلاص اللي ف حضني دلوقت..
مبقتش اختي..لا بقت متعتي زي ما بقيت انا متعه ليها

الندم.. كان بعد المره الاولي.. اما دلوقتي مافيش ندم.. لاوكمان مافيش مفر..هنروح من بعض لفين..

لو كانت الاولي جت ف وقت مقدرناش نسيطر ع نفسنا
ف التانيه كانت جايه بعد تفكير وشوق

مكنتش مصدق نفسي لما الكلام خرج مني وانا بصارح بسنت اختي..

اني متعلق بيها من اول ما فتحت عيني وفهمت يعني اي حب..
حتي زمان لما كنت بقولها بيني وبين نفسي
كنت بحاول اكدب نفسي.. ازاي اخ يحب اخته..
ازاي اخ يشوف اخته احلي واحده ف الدنيا..
ازاي ينام يحلم بيها وبلقائهم سوا..

حتي لما جيت ادور ع شغل.. كنت بدور عليه بعيد عنها..
بس مهما بعدت ف الاول والاخر كل حاجه حصلت

حصلت باصرار مننا.. بمشاعر متحصلش غير بين اتنين بيحبوا بعض


لا مش بس حبيتها.. دا عشقتها وبعشقها وهعقشها العمر كله

عشقت كل تفاصيلها.. عشقت ريحتها.. عشقت لمستها ليا..

حتي لما كنا سوا ف اصدق اوقاتنا.. حاولت اتعانف عليها وابين ليها قد اي انا انسان اناني.. انسان سادي

بس دا زود حبها ليا واستسلامها لسيطرتي..

لما شوفت ملامح المتعه مرسومه ع وشها وجسمها كله

لما جت عليا وانا باخد دشي وقالتلي ف كامل وعيها..

انها خلاص معدش ينفع تنام ف اوضه لوحدها..

لما بعد ما خرجت من الحمام لاوضتي ولقيتها جايه ورايا ولابسه روب خفيف اشبه لقميص نوم لكن مفتوح من ادام

ومربوط حوالين وسطها.. والروب مش واصل حتي لركبتها

وشق بزازها باين مع انها ربطاه باحكام وفخادها اللي باينه تحت منه

وطيازها البارزه واخده شكل الاقواس المتلاقه ع جسمها

وقعدت ادام مرايتي تمشط شعرها وهيا بصالي ف المرايه ومبتسمه.. حطت برفانها اللي لما بيتمزج بريحه جسمها..
اعشقه

وقامت تتغنج ف مشيتها ونامت جمب مني من غير كلام..

باصص عليها وانا سرحان ف جمالها..

كانت بتتحرك كانها مراتي مش اختي نهائي

حطت راسها ع صدري ولفت ايدها حوالين وسطي ورجلها اليمين ع جسمي

باستني من خدودي وغمضت عنيها وراحت ف النوم

كانت بتتصرف بتلقائيه كانه مش شئ جديد علينا

دقايق باصص عليها... وسرحان ف هدوءها والتناقض اللي انا شايفه منها..

ازاي اختي تطلع بالفجر دا وازاي بتتعامل ع السرير بالخبره دي كلها.. اكيد ف سر ولازم اعرفه

رجوعها تاني للشقه بعد تأنيبها ليها مش سهل..

دنيا هيا السر.. دنيا هيا اللي فتحت كل الطرق للي وصلناه

وخطر ف بالي سؤال ملقتش ليه اجابه وقتها...

هل بسنت اختي عرفت بلقائي بدنيا ف غيابها عن الشقه اليومين اللي فاتوا...؟

كان لازم انام حتي لو غصب عني فنمت وانا ضامم بسنت اختي لحضني

نمت لتاني يوم الصبح.. مكنتش لسه اعرف الساعه كام ولا اهتميت.. لاني متاكد ان مافيش شغل كمان النهارده

اول ما فتحت عيني لقيت بسنت جوا حضني مدياني ظهرها ولازقه فيا وريحتها اللي بعشقها

ماليه نفسي.. احساس اول مره اجربه ف حياتي

احساس حب ودفا غريب وخفيف ع مشاعري

بحركه بسيطه ع شعرها وصوابعي بتتحرك ع راسها بحنيه

تقريبا حست بيا.. لقيتها اتحرك لورا اكتر دفنت نفسها ف حضني اكتر ولسه مغمضه عنيها

باصص ليها ومكنتش مصدق نفسي..

بسنت اللي يا كانت بطله احلامي ف عز مراهقتي.. دلوقت نايمه ف حضني شبه عريانه

بسنت اللي شوفتها بتكبر ادام عيني سنه ورا سنه
وبتبان انوثتها ليا.. باتت طول الليل دايبه جوا حضني

كانها حته مني وانا حته منها..

فوقت من سرحاني ع صوتها وابتسامه بتترسم ع وشها

بسنت.. صباح الخير

انا.. صباح النور يا قلبي

بسنت.. قلبك مره واحده ❤

ضميتها ليا اوووي وراسها مدفونه جوا صدري

وكل حاجه حلوه ف حياتي ❤

دفنت راسها اكتر ف حضني وقالت وهيا بتداري كسوفها.. هيا الساعه كام دلوقت..

انا.. معرفش بس الي اعرفه اني مش عاوز الوقت يعدي وانتي ف حضني..

بسنت..انا مش مصدقه نفسي يا يحيي..ان دا حصل بينا
وارجع اقول ازاي.. انت برده اخويا..

كانت باينه انها بتتكلم بجد.. بس افعالها تبين قد اي انها مبسوطه باللي حصل وناويه تكمل فيه

لانها نايمه ف حضني تقريبا عريانه يدوب اندر وبرا بس اللي بيداروا جزء بسيط من جسمها..شكلها مثير اوووي

انا..اللي حصل بينا هيا احلي حصلتلي يا بسنت.. اللي حصل بينا.. دليل ع حبي ليكي وحبك ليا..

بسنت.. طب والناس واهلنا والاهم دنيا هنعمل ف دول اي لما يعرفوا بعلاقتنا

انا..ولي يعرفوا من الاساس ننسي الناس وننسي كل حاجه ومش نفكر غير ف نفسنا

ولو ع دنيا انا برده بحبها مش هنكر.. بس انتي اول حب اتولد عليه قلبي.. انتي اول فرحه ليا..
انا.. يا بسنت انسي كل حاجه ومش تفكري الا ف فرحتنا بعض.. وتعالي بقا نقوم نفطر.. لاني هموت من الجوع

بصتلي بصه تفكير.. محاولتش اتكلم ف الكلام تاني ولا افتح مجال للكلام معاها

سبتها وقمت من ع السرير وانا رايح الحمام اخد دشي
واتعمدت اسيب باب الحمام مفتوح

وزي ما توقعت لقيتها دخلت عليا الحمام وهيا لافه الروب الخفيف ع جسمهامن غير حتي ما تحاول تقفله

كنت وقتها باخد دش وعريان والميه مفتوحه ع جسمي

راحت ع الحوض غسلت وشها..
لاحظت انها بتتعمد تقف وقفات سكسيه وحركاتها كلها كأنها بتغريني وتثيرني عليها

حتي لما سبت الميه تنزل عليا وبقيت باصص عليها وهيا بتغسل سنانها وبتوطي علشان تتمضمض
طيزها لورا اووووي ومنظرها سكسي اوووي

بعدها بصتلي وابتسمت وسابتني وخرجت

عرفت وقتها ان بسنت مافيش عندها اي ذره شك اننا نرجع زي ما بتفضل تتكلم..ومشتهياني اكتر ما انا مشتهيا..
بس تحاول تبين ليا اني انا اللي بغريها بكلامي مثلا او مأثر عليها ف قرارها

بتلعب لعبه.. وبتحاول تشيلني الذنب لوحدي

خلصت دشي وخرجت بعد ما لبست شورت بس وفضلت عريان من فوق

عديت ع المطبخ لقيتها واقفه ادام البوتجاز ومشغوله ف تحضير الفطار
وكانت بتترقص ادام البوتجاز وبتدندن باغاني رومانسيه وحب

قربت منها لحد ما حضنتها من ورا بس مديت ايدي جوا فتحه الروب

حاوطت فرده بزها بين صوابعي وانا بقرص جااامد ع بزها وانا بقرب منها اوووي

اااااااام.. براحه يا يحيي.. بيوجع اوووي

ابتسمت واتاكدت من اللي انا فهمته.. فكان لازم مش اديها فرصه للتفكير وممكن يكون دا اللي هيا عاوزه توصله

مديت ايدي التانيه وطفيت نار البوتجاز

ورفعتها ع دراعي ومن غير اي كلام لقيتها بتلف ايديها حاولين رقبتي وبتبتسم

بسكات اخدتها لاوضه نومي ع سرير حطيتها ع السرير براحه وانا واقف ع الارض بقلع الشورت

عنيها ع زبري مركزه اووووي فيه

جيت ع ايديها ورجلها تحبي لطرف السرير
نزلت تلعب ف زبري بايد والتانيه تحت بيوضي بتفرك فيهم براحه

بسنت بقت تمص وتلحس ف بيوضي وزبري مرحمتهوش الا وهو زي حته حديده ف ايدها

سحبت زبري من بقها لو كنت سبته اكتر من كدا
كنت نزلت ف بقها من هيجاني من مصها..

مسكت شعرها ف ايدي ولفيتها بقت طيزها ع طرف السرير وراكزه ع ركبتها وراسها نايمه ع المرتبه

مسكت طيازها جااامد ف ايدي وضربتها ع فلقات طيزها الاتنين لحد ما اللون الاحمر بان ع لحم طيزها

كل ما ايدي تنزل ع لحم طيزها تتاوه بمحن وهيا بتصرخ
كمان يا حبيبي.. اضربها كمان يا ابيه.. خليها ترتاح

نزلت ورا منها ع ركبتي لحس ف خرم طيزها وعض بشفايفي حوالين شفرات كسها الكبير

بسنت تصوت من الهيجان وتأن وتصرخ من الشهوه
اااامممممم اااااه يا يحيي كل كسي يا يحيي قطعه بسنانك يا حبيبي

شهوتي عليت وهيجاني زاد اوووي ع محنها وصراخها تحت لساني اللي بينيك كسها البكر

وانا بلحس عسل كسها وهو بيسيل من كسها ع فخادها قبل ما يقع ع الارض

فضلت تصرخ بشهوه.. اااااه مش قادره يا يحيي..قوم دخله بقا مش قادره ارحمني وارحم كسي من اللي بتعمله

انا..ضربتها بايدي ع كسها بعد ما وقفت ع رجلي وراها

اهدي يا لبوه علشان انيكك وادلعك بزبري..

اول مره اشتمها بكلمه سافله زي دي.. بس وقت الهيجان الواحد ميبقاش عارف ولا بيقول اي ولا بيعمل اي

بس كان تاثير كلمه لبوه عليها كانت زي السحر ع جسمها كله

فخادها اترعشت جاااامد وانا بضرب كسها بايدي ونطرت ميه من كسها كتييير اوووي مش بشوفها غير من ممثلين البورنو..

عرفت ان بسنت بتحب تبان مش راغبه بس لما شهوتها تتملك منها بتنسي نفسها وبتحب تكون خاضعه اكتر
مش مجرد نيك وخلاص..

بقت تنزل ميه كسها كتير وصراخها بيعلي لدرجه ان خوفت حد من الجيران يسمع

زقيتها تنام ع بطنها وانا بركب فوق منها فوق منها بكل جسمي وانا بكتم صوتها بايدي

وبصوت همس ف ودنها اهدي يا شرموطه هتفضحينا

مش فاهم حاجه من ردها لاني كاتم صوتها بايدي

بعدت ايدي ع شفايفها..

بسنت.. ابوس رجلك دخله بقا ونكني بقا هموت مش قادره

رفعت راسي من عليها وبقيت قاعد ع طيازها فشختهم بايدي

بسنت لفت ايدها ورا ظهرها مسكت فلقاتها لزبري

مسكت زبري بإيدي وغرزته ف طيزها عمودي للاخر مره واحده

بسنت صرخت جاامد بعلو صوتها.. يا بن المتناكه براحه

اتصدمت..من اللي قالتله بس انا ف وضع مينفعش اقف فيه وافكر ف اي حاجه

غير ف الللبوه اللي تحت مني وزبري مالي طيزها

نزلت بكل جسمي نايم ببطني ع ظهرها وزبري راشق جوا طيزها لاخره

وبهمس هوريكي مين اللي متناكه يا لبوه..

بقيت ارفع وسطي من فوق طيازها وبطني لسع ع ظهرها وخانقها من رقبتها
وارجع احشر زبري ف طيزها بعنف وصوت خبط فخادي ف طيزها عالي حتي مغطي ع صراخها

اسحب زبري براحه وارجع ارشقه ف طيزها جااامد
كاني بنتقم منها ع اللي قالتله

اااه ااااحوه يا يحيي براحه بجد طيزي اتفشخت

مين اللي متناكه دلوقت...

انا انا انا اللي لبوه ومتناكه وشرموطه كمان بس ابوس ايدك.. براحه ع طيزي

««ف عز هيجاني ع بسنت اختي وصراخها تحت مني سمعت صوت فوني بيرن مكنش شايفه ولا مهتم اساسا مين اللي بيتصل دلوقتي»»

مشغلتش بالي خاالص بصوت تلفوني.. لاني كنت ف دنيا تانيه.. متعه ان اختي اللي اتربت ادام عيني تحت مني وبتمتع بلحمها دلوقتي

هديت عليها وبقيت انيك براحه خارج داخل بزبري ف طيزها صراخها بقا صراخ متعه

فضلت انيك فيها شويه وهيا ع بطنها

واحده واحده وخلاص بقيت ع اخري وزبري حاسه اتنفخ من كتر هيجانه

غيرت الوضع وقلبتها ع ظهرها ف نص السرير وروحت ركبت فوق منها بعد ما رفعت رجليها الاتنين ع كتافي

ونزلت باكتافي لحد ما رجليها وصلت لراسها تقريبا

بتفاهم مدت ايدها ع زبري وظبطته ع خرم طيزها

بدات انيكها وزبري بيخرج ويدخل ف طيزها بسهوله واهاتها شغاله

بشرمطه.. ااااااه اااامممزوبرك جااامد اوووي يا يحيي..

بقيت مره انزل براسي ابوس ف شفايفها ومره انزل ارضع ف حلمه بز من بزازها واعضهم بسناني جااامد وانا عاصرها تحت مني

وفاشخ طيزها بزبري..

ياريت كنت اقدر اقعد اليوم كله انيك فيها
متاكد وقتها اني مش هشبع منها.. ولا هيا هتقول لا

بس لازم اجيب شهوتي من كتر المتعه وسخونه طيزها

زقيت زبري لاخره ف طيزها وفضيت لبني كله جوا من طيزها

ااااااححح لبنك سخن اووووي بعشقه جوا مني

ف ثانيه كنت رافع جسمي من عليها وبسحب زبري معايا من طيزها

ااااااه مش كدا متخرجوش

مهتمتش باللي قالتله وشديتها عدلتها ع السرير بحيث ان راسها تكون ع طرف السرير ادام زبري وانا واقف ع الارض

مسك راسها بايدي الاتنين من غير ما اتكلم لقيتها بصتلي وفتحت بقها

حطيت زبري وبقيت انيكها ف بقها بنص زبري

نضفي زبري من طيزك..

بصتها مليانه شرمطه ولبونه ولا اجدعها بنت ليل وشرموطه

فضلت انيكها ف بقها وهيا مستسلمه باخر ذره ف جسمها

حاولت ادخله اكتر لحد ما اتخنقت بس خلاص زبري بدا ينام بعد المجهود اللي عمله..

كتر خيره مش ماثر معايا خااالص

زبري نايم بين رجلي وانا واقف ادام بسنت اختي

عريانه نايمه ع بطنها و بعيني شايف لبني ابيض خارج من خرم طيزها ع سريري

اترميت جمبها ع السرير ع ظهري معرفش نمت ولا غفيت ولا وقت عدي قد اي علينا واحنا نايمين

بس كل اللي حاسس بيه وبسنت نايمه ف حضني عريانه
وجسمها السخن ف قلب حضني

ارتحنا شويه ف حضن بعض.. وكل واحد فينا بيفكر بينه وبين نفسه اننا مش هنبطل لازم نشبع من بعض لاخر لحظه ممكنه

ودا اللي حصل..
حسيت بحركتها البسيطه بايدها ع بطني لحد ما وصلت لزبري اللي مدلدل بين رجلي وهيا بصالي

بقت تدلك ف زبري بصوابعها الناعمه واحنا بناكل ف شفايف بعض وبزازها معصورين فوق صدري

لحد ما زبري وقف بين ايدها

وسعت رجلي ليها تاخد حريتها ورفعت راسي ع ظهر السرير
لما لقيتها بتنزل بجسمها كله بين رجلي وراسها عن زبري

بقت تدلك ف زبري بصوابعها

نزلت تمص تاني في زبري بنهم جاااامد وشرمطه
وهيا بتلعب ف بيوضي وتشيلهم كانها بتقيس حجمهم وبصالي وهيا رافعه عنيها

بهيج بس حتي من نظرتها فضلت تمص ف زبري

لحد ما هيجاني علي اوووي عليها وزبري بقا ع اخره ف بقها

قمتعدلتها ف وضع الدوجي وراسها ع السرير
طيزها مرفوعه لفوق

انقلبت طيزها لفوق وبان ليا خرم طيزها واسع واحمر من النيك..وكسها احمر ومبلول وبيلمع من لبني اللي نزلته من شويه ف طيزها وسال ع كسها

بقيت امشي زبري ع كسها وانا بطلع لحد خرم طيزها ادخل الراس جوا طيزها واخرجها ارجعه يمشي بين شفرات كسها

مره ورا التانيه وهيا بتوحوح بلبونه ااااه اااااحيحييح

بس ف مره لما كان زبري ادام فتحه كسها..

اتفاجأت بيها بترجع لورا بجسمها لحد ما راس زبري اختفت

جوا كسها

سحبت زبري بسرعه قبل ما يغوص ف كسها اكتر من كدا

بس


قلبي وقف ف نفس اللحظه اللي لقيت ددمم عذريتها ع راس زبري بعد ما خرجته من كسها

حصل المحظور اللي الكل يخاف منه..

فضيت عذريه اختي البكر بزبري

فضلت متنح وعقلي مش مستوعب اللي حصل

بصيت عليها وهيا بصالي من غير كلام ولسه ف وضعها لدوجي ومفنسه طيزها لورا

متكلمتش معاها ولا هيا كلمتني كلمه واحده

كل ما عيني تيجي ع ددمم عذريتها وهو مخلوط بلبني وعسل كسها تحت منها ع ملايه السرير

احس بنبضه ف قلبي تخوف.. نبضه خوف وقلق وتوتر مرعبين..

مخطرش ف بالي غير اني انا بنفسي اللي اذيت اختي

بشهوتي وسيطرتي.. كل اللي حصل بحاول اتذكره.. ازاي دا حصل..

ملحقتش حتي افكر ف الوضع ولا حتي حصل ازاي


لاني اتفاجأت وانا ف عز توتري

بجرس الباب بيضرب باصرار مع رنه تلفوني ف نفس الوقت


لفيت بعيني ادور ع تلفوني ولما مسكته كان اسم دنيا هو اللي ع الشاشه


بصيت لبسنت وبعدها رديت ع دينا.


انا.. ايوه يا دنيا صباح الخير


دنيا بنرفزه.. اي يا يحيي مش بترد لي عليا من بدري..لسه نايم ولا اي


انا.. اه.. صحيت ع فونك..


دنيا.. طيب انا ع الباب.. افتحلي..


كررت كلام بسنت علشان بسنت تفهم وتاخد بالها وتقوم بسرعه


انتي ع الباب.. طيب ثواني هقوم افتحلك اهوه


رميت الفون من ايدي وبصيت حواليا علي اي حاجه تكشف اللي كان بيحصل..



من اغرب حاجه ممكن تكون حصلتلي ف حياتي كلها

اني اكون خايف من الشخص اللي واقف ع باب شقتي مهما يكون هو مين

والاغرب ان اللي قاقلني اوووي هو وجود اختي الوحيده معايا


المفروض تكون حاجه طبيعيه مافيش فيها اي ذره شك من حصولها..

بس فعلا اللي حصل يخليني متوتر بالشكل دا

بس دا مش اغرب حاجه حصلت وقتها


مع اني متوتر لوقفه دنيا ع باب الشقه.. بس دا فرحني.. هيأجل مواجهتي ببسنت لحبه من الوقت


بس مكنش غريب كفايه


اغرب حاجه كان رد فعل بسنت اختي.. لما قامت من ع السرير عريانه بهدوء من غير ولا كلمه


وسحبت الملايه وفيها اثار ددمم بكارتها اللي فضيتها من ثواني


ولملمت هدومها اللي ع الارض واللي ع السرير واخدتهم ف ايديها وخرجت من اوضتي عريانه باتجاه الحمام


بعد ما اتاكدت ان بسنت اختي دخلت الحمام


اخدت نفسي وانا بحاول ابان هادي..


وروحت فتحت لدنيا صحبتها..


كانت بصتها غريبه او ممكن توتري اللي حسسني بدا


دخلت الشقه بسرعه وهيا بتلفت حواليها علشان تتاكد هل حد شافها ع السلم.. وهيا داخله لوحدها ولا لا


الجو كله كان مكهرب وكل واحد فينا خايف من حاجه


دنيا دخلت وانا قفلت باب الشقه وراها


دنيا.. اي يا يحيي كل دا علشان تفتح


انا.. معلش كنت لسه صاحي لحد ما لبست بس


دنيا..ماشي يا حبيبي عامل اي


انا.. بخير


دنيا.. مالك يا يحيي حساك متوتر..


انا.. لا مافيش.. علشان صاحي من النوم بس


توتري وقلقي.. مخليني ف وض


يعني دنيا لولا انها صاحبه بسنت.. فهيا اللي مفروض تكون قلقانه مش انا.. لانها هيا اللي ف الوضع الغلط


مكملتش كلامي ولقينا بسنت خارجه من الحمام ولافه فوطه ع شعرها كانها كاانت بتاخد دش او كانت لسه هتاخد دش


بسنت وهيا جايه علينا وبتضحك.. كدا يا ندله اربع ايام متساليش عليا ولا تفكري تكلميني..


دنيا لفت لبسنت وبعدها بصتلي وعلامات الاستغراب ماليه وشها


كانت بتحاول تتكلم او ترد..


بس ملحقتش لان بسنت كانت خلاص قربت منها واخدتها ف حضنها وبوس واحضان وضحك من بسنت


كنت مستغربها بصراحه انا اللي مليان توتر وهيا ولا كان ف حاجه حصلت


ولا كانها فقدت عذريتها ع ايد وزبر اخوها اللي هو انا


ثواني وهما حاضنين بعض ادامي


وبعدها بسنت اخدت دنيا ف ايدها

راحت ف اتجاه اوضتها وغابوا جوا بعد ما قفلوا الباب عليهم



محاولتش افكر لاني عارف لو فكرت مش هوصل لحل لان ببساطه مافيش حل


جريت ع الحمام اخدت دش افوق نفسي وبعدها لبست هدوم خروج


وخرجت من الشقه.. زي حرامي بيهرب قبل ما حد ما يكتشف جريمته


بس الفرق بيني وبين الحرامي.. ان ممكن فعلا محدش يكتشف جريمته..


اما جريمتي هتكتشف هتكتشف..


اخيرا خرجت من الشقه كلها ورميت ظهري ع جدار الاسانسيير اخد نفسي


خرجت من العماره كلها وروحت ع البحر اشم نفسي

كنت محتاج اقعد لوحدي شويه..دا كل اللي محتاجه دلوقت


بقيت ماشي ع رجلي زي التايه معرفش انا فين ولا رجليا وخداني لفين


حتي الوقت مكنتش بحسبه كان واخد اخر تفكيري


كنت ع البحر.. هادي هدوء يخوف..

دوشه ف دماغي ومش عارف المها ولا عارف اترجم حاجه واحده اشغل بيها حتي تفكيري


سرقتني عيني ع البحر.. شايف كام قصه حب لسه عايشه ع البحر


يا تري مين دول.. واي اللي بينهم


دا واحد لافف دراعه حوالين حبيبته.. وحبيبته هايمه ف دنيا تانيه وراسها ع كتفه.. تقريبا ناسيه كل اللي حواليها


ومش بتفكر ف اي حاجه غير ف الدفا اللي حساه وهيا ف حضنه



حد تاني بيهمس ف ودن حبيبته وحبيبته بصتله بصه كسوف وبعدها هما وايديهم ف ايد بعض ومشيوا


رايحين فين محدش عارف غيرهم هما.. بس اتوقع رايحين للمكان اللي ممكن يترجموا فيه حبهم وهما ف اصدق لحظه ممكن تحصل بين اتنين..


نسيت كل حاجه ونسيت حتي نفسي


فوقت من كل دا ع صوت فوني

بصيت ع الشاشه..بسبوسه


ابتسمت بيني وبين نفسي لحد ما الاتصال خلص


ورن تاني.. كانت بسنت اختي


بتسالني اتاخرت لي كدا و بتستعجلني ارجع البيت


معرفتش احدد اي افتعال ف نبره صوتها.. هل هيا زعلانه.. متضايقه.. عادي.. مش عارف


بس اللي فاهمه انها بتسالني اتاخرت لي يا يحيي.. مستنياك من ساعتها والاكل جاهز


لفيت حوالين نفسي كنت حاسس اني تايهه ومش مدرك انا فين ولا احنا امتي


الوقت سرقني لما بصيت ف ساعه الفون لقيتها عدت 10بليل. طب ازاي وامتي دا حصل


دا انا كمان بعيد اوووي عن البيت


ركبت المواصله اللي توصلني لبيتي وصلت وطلعت البيت


كنت متوقع حاجاات كتير تحصل

بس مكنتش اعرف هو اي اصلا اللي ممكن يحصل ف الوضع دا


هدوء مميت ف الشقه.. متاكد ان بعد الهدوء عاصفه ممكن تقلب الدنيا


صوتي مكنش راضي يطلع علشان انادي علي بسنت اختي


بس هيا قصرت كل دا عليا وكان الرد ع كل اللي بيدور ف دماغي


لمحته ف وقفتها ع باب اوضتها وهيا

.............

مع ان دي حاجه تفرح اي راوي بيكتب هنا..
لما يلاقي مشاهدات كتير ع قصته..

بس انا بزعل اووووي.. لما الاقي مشاهداات وملاقيش اي لايك ولا حتي كومنت الا من اشخاص معينه.. بفرح بوجودهم اووووي ف الكومنتات..

عارفين اي حد بيكتب بيبقي بينتظر ريبلاي ع قصصه حتي لو بالنقد لان دا بيفتح مجال ليه انه يعمل احداث اكتر..

لاننا مش بنكسب حاجه من كتباتنا هنا غيركم انتوا

ودي احسن من اي مكسب ف اتمني كومنتاكم تبقي رايي ف القصه.. بلاش موضوع كمل وفين الحزء كذا

احنا بنتعب جامد صدقوني ممكن نكتب جزء كبير ف حدث ونمسحه تاني لانه مش عاحبنا او نخاف انه مش يعحبكم

فاهم حاجه عندنا هو رضاكم عن اللي بنحاول نفضفض بيه معاكم..

اعزروني

الجزء السادس​


كنت زي التايهه وانا باصص ع الوشوش حواليا.. زي اللي بيدور ع حاجه وهو ميعرغش بيدور ع اي


ف فتره قصيره اوووي ممكن اكون دمرت حاجات كتيير


عاداات وتقاليد وتربيه وحاجااات بالنسبه للكل تعتبر خط احمر


لكن انا ف فتره قصيره ضربت دول ف عرض الحائط..

ف لحظه شهوه دمرت حياه اختي الوحيده


بلوم نفسي كتيييير ومبقتش عارف اي اللي ممكن يحصل بعد كدا..


ف البدايه كنت مبسوط

وانا بتسحب واحد واحده جوا حضنها للحظه

لكن كنت ف اي لحظه ممكن ارجع


بس دلوقت هرجع ازاي وانا بقيت


حتي معرفش بقيت اي.. ما هو مستحيل اكون اخوها لسه


اخوها ازاي وانا دمرت حياتنا.. ما احنا ف مجتمعنا وتقاليدنا.. ان البنت شرف والشرف غشاء بكاره


ممكن منكم كتير يغلطني وممكن يتبسط للي حصل


بس مش عارف احدد اي حاجه


وفضلت ف توه وانا شايف كل الوشوش حواليا زيي بس حاسس اني الوحيد المكشوف فيهم


لما لمحت اتنين ولد وبنت قاعدين ع البحر بيهمسوا لبعض والبنت بصت للولد بصه كسوف


كنت متاكد ان الولد طلب منها كفايه كدا.. وتعالي نروح مكان لوحدنا نمارس فيه الحب..


بس انا غيرهم لاني لما حبيت حبيت اختي بسنت


لما مارست الحب مارسته مع اختي..


يعني علاقه الكل يرفضها.. فضلت كتير افكر وانا معرفش بفكر ف اي


ولا اعرف هيكون رد فعل بسنت اي ع اللي حصل

...............


كل دا انتهي لما لقيت اسمها بيظهر ع شاشه فوني


بسبوسه


زي ما ما بدلعها واحنا صغيرين


كنت متوتر ومش عاوز ارد عليها ولا عاوز ارجع البيت تاني


خايف عيني تيجي ف عنيها


حتي لما رديت عليها.. معرفتش احدد اي مشاعر ف نبره صوتها


اكيد جواها بركان غضب..هيعريني ويحرق الكل


خوفت لما لقيتها بتتكلم بنبره هاديه وبتستعجلني ارجع البيت بسرعه


مافيش مفر منها ولا من المواجهه..

اللي حصل محصلش مع حد غريب عني..دا اكتر واحده مني..


رجعت البيت وانا مش متخيل اي اللي ممكن يحصل


ميت ف جلدي وايدي بترتعش وانا بدخل من باب الشقه اللي بتجمعنا سوا


مش خوف منها ولا من رد فعلها.. كان الخوف من اللي جاي


حتي الهدوء اللي قابلني اول ما فتحت باب الشقه كان هدوء مرعب..


حاولت انادي باسمها علشان تعرف اني وصلت


بس صوتي مطاوعنيش ومرضاش يخرج من حنجرتي

بسنت قصرت عليا كل حاجه


كانها حست برجوعي مع اني دخلت بتسحب زي ما خرجت بحاول اهرب حتي مع رجوعي



بعقل مشوش.. وعين مرهقه.. لمحتها واقفه ع باب اوضتها


هاديه.. واقفه ثابته.. هدوء حسيته بدايه اعصار

واقفه كانها منتظراني من فتره..


كانها منتظراني ارجع من سفر وغياب طويل اووووي


ومنتظره اللحظه اللي ارجع فيها..


كانت ثابته واثقه من كل خطوه بتخطيها وهيا جايه عليا من باب اوضتها


كانت المسافه قصيره اوووي بينا

بس حسيتها اخدت وقت اكبر من اللازم علشان توصل ليا


ببص عليها وانا ساكت وهيا بتقرب مني بهدوء


لحد ما بقت واققه ادامه.. بصالي بعين ثابته


وفجأه فتحت ف العياط..

ممكن اكون اول مره اشوفها بتعيط كدا

كانت بتعيط بحرقه..كأن عمرها كله عدي من غير بكا ومنتظر اللحظه دي علشان يعوض حرمانه من البكا


وبعدها رمت راسها ع صدري واترمت بكل جسمها ف حضني كانها بتستخبي من حاجه


كنت متلخبط وايدي ثابته جمب مني ومش عارف اعمل اي..


بس الحاجه اللي فهمتها انها فعلا محتاجه لحضني اكتر من اي وقت..


فمكنش ينفع اسيبها غير اني اضمها لحضني وانا ايدي ملفوفه ع ظهرها بحنيه.. حضن اخوي.. حضن امان..


قلت لها.. انا اسف يا بسنت.. معرفش دا حصل ازاي.. صدقيني غصب عني


كنت عارف اني اسفي مش هيصلح حاجه.. بس محلتيش غيره..


بسنت رفعت راسها وبصتلي والدموع نازله من عنيها زي شلال مغرق خدودها


واتكلمت وهيا لسه بتعيط..

مكنش ينفع تسبني يا يحيي..كنت محتجاك تحضني وتضمني ليك..


سكتت لحظه وبعدها كملت كلامها.. بعد ما حسيت عياطها هدي شويه


هو لازم اقولها لك كل شويه يا يحيي

هو لازم اقولك اني بحبك..مستعده اعمل اي حاجه علشان اثبتلك اني بحبك قد اي


غصب عني صدقني عارفه انه مينفعش.. بس صدقني غصب عني


سبتها تتكلم وتطلع كل اللي جواها


كملت وهيا بتبصلي ف عيني وشفايفها بترتعش وهيا بتتكلم


انا عارفه ان اللي حصل دا ممكن يدمر اي بنت

بس مش دا اللي مزعلني يا يحيي


اللي مزعلني انك مش فاهمني.. انا مش وحشه يا يحيي

علشان افكر ف اخويا بالطريقه دي


انا بس بحبك.. يحيي انسي خااالص اني اختك

لاني مش بعتبرك اخويا


انت حبيبي.. انت عشيقي.. انت دنيتي..


بصيت ليها من غير ما ارد

عارف يا يحيي..انا بحلم باي


هزيت راسي وبصوت مش مسموع.. بايه يا بسنت


بحلم بكوشه وزفه ومعازيم بحلم بناس بتبارك ليا ع فرحي


وتكون انت تبقي اللي جمبي.. تبقي انت اللي معايا


عارفه انه مستحيل دا يحصل.. وعارف انه جنان..

بس لو الجنان معاك هعمله.. لان جنون اصلا انك اخويا

انت المفروض تبقي جوزي.. مش اخويا


عارفه انك هتقول مينفعش وعارفه انه فعلا مينفعش

بس خليني احس بكدا حتي لفتره اي كانت بقا


كبرت قصرت سبني اعيشها.. سبني اعيش ف حضنك يا يحيي.. لو فعلا بتحبي...


سكتت لحظات وهيا حاطه راسها ف حضني.. كانها بتستخبي فيا


فضلت ساكت زي ما كنت فالاول ساكت


كل اللي قدرت اعمله مديت ايدي مسحت دموعها من ع خدودها وضميتها ليا بعد. ما بوستها من جبينها


فضلت واقف كتير وواخدها ف حضني..


مش انكر اني كنت مبسوط بكلامها وبحضنها.. لاني حاسس بدفا وبسنت ف حضني..


بسنت...اهوه انا دلوقتي مش عاوزه غير الحضن دا منك يا يحيي


ضميتها جااامد ف حضني وانا بطبطب ع ظهرها..


متزعليش نفسك يا حبيبتي.. انا جمبك وهفضل جمبك ع طول


بسنت.. بحبك.. بحبك اوووي يا يحيي


وانا بحبك يا بسنت اووووي


وبعدها ضميتها تاني ف حضني لللحظات وانا بضمها اووووي لدرجه اني سمعت اه وجع لما ضغطت ع جسمها


كنت عاوز ادخلها جوا ضلوعي.. تدخل جوا مني ونبقي حته واحده جسم واحد


فضلنا واقفين كتير وانا حاضنها..


لحد ما بسنت قالت وهيا ف حضني..

وبصوت مش قادر يطلع من ضمتي الجامده ليها..


تعال ناكل..انت مأكلتش حاجه من الصبح..


فكينا بعض من الحضن وروحنا رصينا الاكل اللي كانت بسنت مجهزاه ع السفرة وقعدنا ناكل سوا


متكلمناش كتير اكتفينا ببصات حب وابتسامات واحنا بناكل


لحد ما خلصنا اكلنا وانا روحت عملت اتنين نسكافيه بعد ما غسلت ايدي


واخدتهم ودخلت اوضتي واستنيت بسنت اختي لما قالت هتدخل تاخد دش علشان تنام


لان وراها كليه بكري من بدري


منكرش اني منيت نفسي بعلاقه جنسيه ادوق فيها متعه نيك الكس.. ما خلاص بقت كل حاجه مستباحه ف اي وقت


بس مقدرتش اني اكون انا البادئ بالذات لما حسيت من بسنت انها موجوعه من تحت بسبب فض عذريتها اللي حصل من كام ساعه


فعملت نفسي مشغول ف شويه حاجاات ع اللاب


كانت بسنت رجعت الأوضة.. ولابسه ملابس نومه


عيني بتتحرك مع حركتها لحد ما فردت جسمها ع السرير


نايمه ع جمبها وبصالي وابتسمت وغمضت عنيها

وف ثانيه كانت نامت


متاخرتش لحظه عليها وقمت انا كمان قلعت التيشيرت وفضلت بالشورت


وفردت جسمي قصادها واخدتها ف حضني


كنت محتاج انام.. والنوم متاخرش عليا وطاوعني وملي عيني ونمت وانا واخدها ف حضني


.......................

الليل عدي بسرعه..


صحيت ع صوت جرس الباب.. ورنه منبه فوني


فوقت.. كنت لوحدي ع السرير.. عيني جت ع الصاله لقيت بسنت معديه من ادام اوضتي باتجاه باب الشقه


مين هيجي ف الوقت دا..


صوت دنيا وهيا بتعاتب بسنت ع التاخير..

وبعدها سالتها عليا..


بسنت.. ف الاوضه لسه نايم ادخلي صحيه لحد ما اخلص


دنيا.. طب يلا انجزي علشان متاخريين


دنيا اتخضت لما لقتني قاعد ع السرير صاحي


دنيا... اوووف يا يحيي خضتني


انا... ههه المفروض انا اللي اتخض مش انتي


دنيا..بحسبك نايم وداخله اصحيك.. استني تقصد اي انك انت اللي تتخض.. شوفت عفريت


ابتسمت ومش رديت..


كانت بسنت جت واقفه ورا دنيا..


وبتكلم دنيا.. يلا بينا علشان اتاخرنا


وبعدها بصت ليا.. صباح الفل حبيبي.. انا رايحه الكليه

مجهزالك فطار.. افطر قبل ما تنزل.. متاخره ع الكليه


كلامها ورا بعضه وماليش فرصه ارد


والاتنين اختفوا بره الشقه


من غير تفاصيل.. اخدت دش وفطرت ونزلت شغلي


ورجعت لعادتي القديمه..شغال وانا بكلم بسنت ودنيا طول الوقت اطمن عليهم..


لحد ما خلصت شغلي وكنت راجع الشقه


لما فتحت الباب واول ما خطيت جوا..

ريحه برفان رقيق قابلتني ملت صدري


ظنيت ان بسنت رجعت.. مع اني لما كنت بكلمها.. قالت انها هترجع متاخر علشان عندها لسه محاضرات


وكنت رايح ناحيه طرقه توزيع المطبخ والحمام لما حسيت بحركه بسيطه هناك


لحقتني لما لقيتها خارجه ع باب المطبخ وف ايدها مج نسكافيه ولافه صوابع ايدها الرقيقه حواليه محاوله منها تحتويه بحب


كانت لابسه قميص من قمصاني وقافله زرايره اللي تحت وسايبه اول زرارين تدي لبزازها حريه الحركه


فخادها عريانين.. باين انها لابسه القميص ع اللحم مافيش حاجه تحت منه


باستغراب وانا بتلفت حواليا.. دنيا.. انت جيتي امتي وازاي


مش ردت عليا وسابت المج من ايدها ع رخامه المطبخ وجت دخلت ف حضني وهيا ضماني ليها اوووي وانا بتلقائيه لفيت ايدي حوالين ظهرها وضميتها ليا


دنيا.. واحشني اوووي يا حبيبي..


انا مستغرب..مش انتوا لسه عندكم محاضرات


... لا ما انا كنسلتها واتججت باني ورايا مشوار مع ماما

وجيتلك..


كانت دنيا مرميه ف حضني وانا مش فاهم جت ازاي وفين بسنت


لقيتها بتحاول تقف ع طراطيف صوابعها علشان تبوسني ف شفايفي


باستني ف شفايفي مكنتش متجاوب معاها


انا.. انتي دخلتي ازاي طيب


دنيا.. ف اي يا يحيي حساك مش مبسوط انك شوفتني..

ما انا عارفه مكان المفتاح الاحتياطي.. فحبيت اعملك مفاجأه.. بس شكلك مضايق


انا.. لا مش كدا بس بسنت فين


دنيا.. يا حبيبي بسنت لسه ف الكليه ادامها اكتر من ساعتين.. انت واحشني اوووي يا يحيي


كانت بتتكلم دافنه جسمها الصغير ف حضني و بصالي وعينها ف عيني


ومدخله ايدها بين زراير قميصي بتحسس ع صدري بحنيه


كناواقفين ودنيا ف حضني..


فكره ان دنيا خلعت من بسنت وعملت كل دا علشان تقابلني ف شقتي.. كفيله تحرك مشاعري ناحيتها وتنسيني اي قلق من اي ناحيه


المهم انها ف حضني دلوقت وكمان لوحدنا وباب الشقه مقفول علينا


كنت بضم فيها بحنيه وهيا كانها بتستخبي ف حضني من الدنيا كلها


بحبك اوووي اي يحيي


مسكت دقنها بين صوابعي ورفعت راسها لفوق وبوستها من شفايفها


خبت راسها تاني ف حضني

وهيا بتتنفس ف رقبتي وبتبوسني بحنيه


جسمها دافي وصغنن ف حضني.. لفيت دراعي وضميتها اكتر واكتر واكتر


سمعت اه خفيفه من ضغطي ع جسمها الرقيق


حسيتها بتقف ع طراطيف صوابعها علشان تطول شفايفي وتبوسني


رفعتها بين دراعي وقفت ع رجلي وباستني من شفايفي


اخدتها تحت دراعي وراسها ع صدري وااحركت بيها لاقرب مكان ممكن نقعد فيه ف حضن بعض


ركنت بيها ع كنبه الصاله الكبيره وهيا جمب مني وجسمها لازق ف جسمي وايدها لسه بتحسس ع صدري بحنيه


دنيا.. بحب حضنك اووي.. عاوزه افضل فيه ع طول.. افضل فيه عمري كله..


انا..برتاح اوووي وانت ف حضني ببقا حاسس اني ملكت الدنيا كلها.. ملكت الحياه بين ايدي


دنيا.. ضمني اكتر يا حبيبي 😍..


مش اتفاجأت لما قامت وقعدت ع رجلي الاتنين بين رجليها

وشها ف وشي .. باصه ف عيني وبهدوء بتقرب شفايفها من شفايفي وبقت تبوسني ف وشي بوس كله حب


لفيت ايدي ع ظهرها وانا بشدها ناحيتي اكتر واضمها لجسمي


ايدي ع راسها ومسكت شفايفها بين شفايفي ف بوسه طويله


وبايدي التانيه بحركها ع ظهرها بحسس عليه بحنيه وانا بحس بملمس جسمها الناعم


اهاتها مكتومه ف شفايفي..


ولقيتها بتفرك جسمها فوق رجلي وزبري واقف بالطول تحت كسها العريان


نزلت بصوابعي ع ظهرها لحد ما نزلت ع طيزها الطريه

وبقيت امشي بصوابعي بين فلقات طيزها وافرك ف خرم طيزها واهاتها مكتومه ف شفايفي


مش قادره يا يحيي واحشني اوووي يا حبيبي


وانتي كمان وحشاني اوووي يا دنيتي..


اتحركت ع رجلي بجسمها وكانت بتعدل قعدتها ع رجلي ويبقي بروز زبري نايم بالطول تحت كسسها السخن


ورجعت ترمي راسها ع صدري ونفسها السخن بتسخن فيا اكتر ما انا سخن عليها..


هجت اكتر وزبري وقف اكتر... حاسه عاوز يخرج ويفرتكها وينيكها ف كل حته


وهيا كمان بان عليها هيجانها لما لقيتها بتفرك فوق رجلي وتحك كسها ف بروز زبري وخشونه بنطلوني


عرفت انها خلاص جابت اخرها


رفعت راسها وبقيت ابوسها بسرعه وجاااامد ابوس ف خدودها وشفايفها ودقنها وكل حته ف وشها


بقيت انزل بشفايفي ابوسها من رقبتها و بشفايفي الحس ع صدرها وع لحم بزازها وانا بعض فيهم بشفايفي


اااااه ااااححح يحيي مش قادره

بزازها منفوخين من اثارتها وحلماتها واقفه


ببوس ف كل بزازها الاتنين وبلساني الحس الفرق بين بزازها والف لساني حوالين حلملتها المنتصبه وامسكهم بشفايفي واشدهم لبرا


اتنفضت ع رجلي بترفع جسمها كله لفوق وانا باصص ع وشها

اااااه كمان يا يحيي.. كمان يا حبيبي


فركت حلمه بزها الشمال بين صوابعي وحلمه البز التاني بين شفايفي ارضع فيهم

وانا باصص ع وشها الهيجان وبيصرخ من الشهوه ووجع فرك صابعي ف حلمتها..


صرخت بصوت مليان محن.. ااااامااااهااااح.. يحيي براحه


براحه ع اي حبيبي..


براحه عليهم انت كدا بتوجعني..


مهتمش بكلامها.. صوتها خاارج بلبونه ومحن.. معناه ازود ف اللي بعمله


بقيت ابدل بين بزازها ارضع ف واحد واقفش ف واحد واعضها من لحم بزازها بسناني


دنيا بتصرخ وتتنفض فوق رجلي وشوي تحك كسها ف رجلي


لحد ما حسيتها جابت اخرها واستوت..


دنيا.. مش قادره يا يحيي..عوزاك


انا وبضغط بصابعي ع حلمه بزها وباصص ع وشها..


عاوزه اي


دنيا.. عوزاك جوايا..مش قادره حبيبي


قلبتها ع ظهرها ع الكنبه وقمت وقفت ادامها


بخلع القميص اللي كانت زرايره مفتوحه من قبل


ووقفت فكيت زراير بنطلوني وقلعلته وبقيت واقف ادامها وزبري عامل بروز كبير جوا البوكسر


وقتها كانت نايمه ع ظهرها ع الكنبه..

نزلت ع الارض ادام مني عريانه بين رجلي وبايدها بتحسس ع رجلي وهيا بتطلع لفوق لحد ما وصلت لزبري


باسته من فوق البوكسر

بايدها الصغيره بقت تحسس ع زبري من فوق البوكسر وهيا بصالي والابتسامه ماليه وشها وبتعض ع شفايفها بمحن


شدت البوكسر زبري نط ادام عنيها لحقته ومسكته ف ايدها تدلك فيه وهيا بصالي


كبير اوووي بتاعك كبير

ملحقتش ارد عليها لانها اخدت راس زبري بين شفايفي تمص فييها وبايدها بتدعك ف عمود زبري رايح جاي


وبتدخل حته حته من زبري ف بقها لحد ام بقتش قادره تاخد اكتر من نصه


وبدات تمص فيه وتلحس وتمص ف بيوضي وتسيب رياله بقها تنزل ع زبري وتدعكه بيها


ايدي ع راسها وهيا بتمص بلعب ف شعرها وامشي شعرها بين صوابعي وانا واقف ادامها


مديت ايدي اكمل فرك ف لحم بزازها وهيا بتمص ف زبري


لحد ما زبري حسيته هينفجر بين ايدها وف بقها


رفعتها تركز ع الكنبه طيزها وكسها بره ليا وراسها ع مسند اللي ورا من الكنبه


ومسكت زبري ف ايدي بعد ما فتحت فلقه طيزها بايد وضربتها بزبري ع طيازها مره واتنين وتلاته


بصالي لورا مرسوم ع وشها نظره انتظار.. مستنيه اللحظه اللي يشق زبري طيزها


بقيت امشي راس زبري وانا ماسكه ف ايدي بين شفرات كسها المبلول وانا بضغط راس زبري بين شفرات كسها


وصوباعي بيفوت ف خرم طيزها ابعبصها بصابع


اااااه ااااااك ااااااح مستمتعه بلعبي ف كسها بزبري وبعبصتي ف طيزها


وانا بنيكها ف طيزها بصوابعي


مدت ايديها لمست راس زبري بتفرش ف كسها


وبقت تفرك هيا كمان ف كسها


تاوهتها بتعلي وبتحاول تكتمها ف مسند الكنبه ادام منها وهيا بتعض


بليت زبري من كسها ورفعته لخرم طيزها


ودخلته براحه وراسه فلتت جوا طيزها


برقت بعنيها وكتمت صراخها بايدها بس صوتها كان واضح


ثانيه واحده سبت راس زبري جوا طيزها


فضلت اضغط بزبري جوا طيزها وادخله براحه شوي شويه ف طيزها


بقت تتاوه جااامد وزبري بيفوت جوا طيزها السخنه


زبري بيفوت جوا طيزها وكل حته تدخل تبرق بعنيها اكتر واكتر وصوتها يعلي لحد ما بقتش قادره تكتمه بايدها وبيخرج منها غصب عنها


لحد ما زبري بقا كله ف طيزها وبيوضي لامسه كسها السخن


وطيت براسها اخدت شفايفي ف شفايفي ابوس فيها


وسايب زبري مالي طيزها تتعود عليه..


دنيا.. ااااممم بحب احساس انك جوا مني وبتاعك ماليني كدا

مسكت بزازها الاتنين ف ايدي افعص فيهم

وسحبت زبري لبره براحه وادخله تاني واسحبه وادخله


وبزود سرعه نيكي واحده واحده وانا قافش ف بزازها الاتنين


صوت خبط فخادي ف طيزها عالي مغطي ع اهاتها


ااااااه زوبرك حلو اوووي يا يحيي..دخله كله جوايا يا حبيبي.. املي طيزي بيه.. بحبك اوووي..


بقيت اتحرك بزبري جوا طيزها برتم سريع ما اهاتها العاليه اهيج اكتر وازود نيكي ف طيزها


احييييه حلو اوووي اااااه نيكني يا حبيبي.. نيكني يا يحيي


بقيت انيك وانا بفعض ف جسمها كله واضربها ع طيازها البيضه.. لحد ما اتلونوا بالاحمر


هنزل هنزل..


جوا.. نزل جوا يا يحيي.. جيبتهم جوا


زقيت زبري جوا طيزها لاخره انا بقفش ف طيزها اوووي وبرفع راسي لفوق من متعتي وزبري جوا طيز حبيبتي

بينزل لبنه


وانا مكمل ف دخوله ونيكي جوا طيزها وانا بنزل


كل ما اسحب زبري لبره..شويه من لبني يطلعوا من طيزها وزبري متعاص من لبني.. شكله يهيج اوووي وبنيك فيها بسرعه اوووي

وهيا بتصرخ جااامد.. وبتوحوح تحت من سخونيه لبني جوا طيزها


نمت بكل جسمي ع طيازها وزبري بينام جوا منها وراسي جمب راسها


لحد ما زبري خرج من طيزها


لمحتها بتسد بايدها خرم طيزها بصيت ف عنيها


.. حلوين اوووي وهما جوه.. مش عوزاهم يخرجوا مني


ابتسمت ليها ومديت ايدي بعد ما عدلت جسمي جمبها ع الكنبه..


نامت متقوقعه جمبي ع الكنبه وراسها ع رجلي جمب زبري المدلدل بين رجلي


وايدي بتحسس بحنيه ع بزها وهيا بصالي ومبتسمه


باست فخدي ومش نسيت تبوس زبري تشكره ع مجهوده مع طيزها


ساكت مغمض عيني عريان ودنيا نايمه ع رجلي عريانه


برتااااح لثانيه واحده وخيال نظرتها وزبري مالي طيزها ف خيالي..

فتحت عيني ع صوتها

ودنيا بتهزني ع صدري.. يحيي حبيبي 😍


اي يا روحي..

انت نمت..

لا يا حبيبتي..


لقيتها بصت تحت بين رجلي ع زبري.. اصله وقف تاني


ههههه.. مش عاوز يسيبك غيرما يشبع منك


مش ردت الا بعد ما لحسته بلسانها وهيا بتقولي.. ولا انا عوزاه ع طول جوا مني..


عاوزه اتمتع بيه ع طول..


حسست ع راسها.. واخدتها ونمنا ع الكنبه ع جمبنا واحنا حاضنين بعض بنبوس ف بعض


دنيا رافعه فاخدها ع رجلي وزبري واقف ادام كسها حاسس بسخونه كسها


سبت شفايفها وبقيت ابص ع ايدها وهيا ماسكه زبري تمشيه بين شفرات كسها وتحكه ف زنبورها


فضلت تحك راس زبري ف كسها وهيا بتضم نفسها ليا اوووي واهاتها عاليه وبترجع راسها لورا


هيجت عليها وع حركتها وصوتها الممحون


وهيا بتقولي.. نكني يا يحيي نيكني جااامد مش قادره عوزاك تاني تركب فوق مني


عدلتها ع بطنها وركبت فوق منها

دنيا فشخت فلقات طيزها بايدها جااامد

انا بضغط ع ظهرها اووووي وخرم طيزها بيبان واسع واحمرر وكسها مبلول وشفراته خارجه لبرا


بصيت عليها وهيا مستسلمه ليا وبتترجاني ادخله فيها


معرفش كنت بفكر ف اي وقتها وراس زبري ع باب كسها


دخله يا يحيي ابوس ايدك دخله بقا مش قادره


لحظه واحده بتفصلني ع فض عذريتها.. منظر بسنت اختي امبارح ودم بكارتها ع زبري


ف ثانيه كان زبري جوا خرم طيزها كله بعنف مره واحده زقيته كله ف طيزها..


خرمها واسع بس برده صرخت


بنتقم من طيزها ممكن وانا بضغط ع وسطها جااامد وبعشر ف طيزها كاني بنتقم منها..


ع سخونتها وهيجانها اااااه براحه طيزي


بقيت انيك فيها بغل واضح اوووي

حاسس ان الكنبه هتتكسر تحت مننا


وهيا بتصرخ من تحتي بتطلب ارحم طيزها اللي اتفشخت من زبري


صويتها مهيجني اوووي عليها ومخليني ازود ف نيكي فيها بافترا


عنفي عليها وهيجاني وانا شايف ان اللي تحت هيا بسنت اختي

مش ملامح وجسم دنيا حبيبتي


لقيتني بنطر كل لبني لتاني مره املي طيز دنيا

كنت وقتها بزوم وانا بنزل لبني


لما لبني فضي ف طيز دنيا من زبري.. اتعدلت وانا راكب فوق رجليها


بصيت عليها وهيا نايمه تحت مني ولبني بينزل كتير من طيزها


حسيتها قطعت النفس او اغمي عليها مثلا


هزيتها.. دنيا انتي كويسه


صوتها ضعيف مش قادر حتي يخرج... مش قادره حرام عليك..


معلش حبيبتي.. لما بكون معاكي مش بحس بنفسي


بصتلي ودفنت راسها ف الكنبه من تاني


ارتحنا لدقايق وبعدها لقيتها بتقوم بصعوبه


وراحت مسكت فونها وقالتلي..حبيبي انا همشي..


مش رديت عليها وفضلت مكاني عريان زي ما انا


وانا شايفها بتدخل الحمام عريانه وغابت فيه يجي ربع ساعه وبعدها خرجت لابسه هدومها اللي مش شفتها وهيا جايه بيها


دنيا... حبيبي.. قوم البس قبل ما بسنت تيجي


كنت سامعها بتقولي.. قوم البس قبل ما مراتك تيجي فابتسمت ومش رديت عليها


باستني من خدي وحضن وخرجت من الشقه


فضلت مكاني عريان سايب جسمي واخد راحته ف قعدتي


معرفش كنت بفكر ف اي ولا ناوي انا ع اي وقتها.. بس شاغلني موضوع واحد..


تقريبا بعد ما فوقت من نشوه الحب وشهوه هيجاني..


افتكرت اني المفتاح الاحتياطي بتاع الشقه دا معايا..

مفتاحي ضايع من وقت ما كانت بسنت اختي ف المنصوره..


فازاي دنيا دخلت الشقه..


حاجاات كتير خطرت ع بالي.. مش فاهم لي اساسا حصلت


قمت من مكاني وانا سرحان لميت هدومي المرميه ف الصاله و ودخلت اخد دش


كنت لسه ف الحمام لما سمعت باب الشقه بيتفتح وصوت بسنت بتنادي عليا


كنت خلصت دش ولبست خرجت ورديت عليها


انا هيا يا حبيبتي..


خرجت ف الصاله كانت بسنت ف اوضتها


صحيح احنا اتفقنا انها خلاص هتنام دايما ف اوضتي بس

دا مش يمنع ان دولابها لسه مليان بهدومها


روحت ليها اوضتها


وقتها كانت بدات تقلع هدومها


وقفت انا ع الباب ابص عليها من غير ما تاخد بالها بوجودي


ببتسم وببالي..

لو حاول مليون رسام يرسموا انوثه كامله ف لوحه

مش هيعرفوا يرسموا حاجه تقارب انوثه بسنت اختي


مغريه اوووي وهيا بتخلع بلوزتها من ع جسمها وتفضل بالبرا بس ولحم بزازها المنفوخ باظظ منه


كنت ممكن اقول لسه جسم بكر..نعومه *****.. بس يعتبر بكر ما لسه مدقش لذه الجنس المهبلي


فكت زراير بنطلونها يقع ع الارض وهيا ماشيه بايدها مع نزوله لحد ما وقع بين رجليها


وطت تجيبه وظهرها ليا.. الاندر مجسم ع طيازها


كل دا مكنتش لسه شافتني وانا باصص عليها بانبهار


مره واحده لفت شافتني واقف.. اتخضت وحطت ايدها ع بزازها بعفويه


بسنت.. يحيي..خضتني.. بتعمل اي عندك وواقف لي كدا


انا قربت منها وانا بقولها.. بملي عيني باجمل بنت ف الدنيا


ابتسمت ومش ردت..


بسنت.. زمانك جعان.. ثواني بس اكمل لبسي واخرج اجهز الغدا

خلصت كلامها ولفت تكمل لبسها...


شديتها من دراعها واخدتها ف حضني وانا ببوس ف شفايفها.. وضاممها ليا اووووي


كانت متجاوبه معايا وبتبوسني بنفس لهفتي علي شفايفها..


كنت لسه واخدها ف حضني وانا بقول لها


.. عاوز اخد رايك ف حاجه كدا

بسنت.. اي يا حبيبي

.. بفكر اكلم بابا وماما.. ونروح نطلب ايد دنيا واخطبها وكدا


حسيتها اتفاجأت.. وفعلا كان باين عليها لما خرجت من حضني وبعدت خطوه لورا.. والمفاجأه الاكبر كان ردها


بسنت.. تخطب دنيا.. بسرعه كدا


باستغراب.. هو كدا بسرعه.. مش دا كان رايك ف الاول برده غيرتي رايك لي


بسنت اتلججلت ف كلامها.. لا مش اقصد..

بس يعني. كنت بقول استني حتي لما تخلص الكليه..


انا.. لا ما احنا نعمل خطوبه سنه ولا اتنين تكون مش باقي غير سنه كمان ولا حاجه..


بسنت بنفس التوتر.. خلاص ماشي كلمها وقولها..وشوف رايها.. حتي تعرف ماماتها هترجع امتي وتحدد معاها ميعاد


انا.. مامتها ترجع.. ترجع منين


بسنت.. انت متعرفش ولا اي.. ترجع من البحيره.. ماهو طنط مسافره البحيره من اسبوع علشان تيته دنيا تعبانه وكدا


بصيت لبسنت ومش رديت

وسبتها وروحت ع اوضتي..من غير ما اتكلم كلمه تانيه..

.......

كنت ناوي انهي القصه ف الجزء دا... بس اكتشفت انها تستاهل تتعمق اكتر فممكن اكون اثرت ف الجزء المنتظر واللحظه اللي الكل ومنهم انا شخصيا.. فسبتها تاخد وقتها وتبعد شوي.. علشان نشوفها بشكل اجمل

وبشكر كل حد من غير ذكر اسماء معينه علشان مش انسي حد ع تعليقتاكم الحلوه اللي بتشجعني اني اكتب..

وبتخلق عندي تحدي اني اكتب واطور من مشاعر ف القصه.. شكر ليكم ولدعمكم ووجودكم معايا.. لان مش انا اللي بكتب القصه بايدي.. انتوا كمان مشاركين معايا فيها بمشاعركم تجاه كل سطر بكتبه
 
جميله جدا وسردك ممتاز وسهل
جزء معقول عامل فرش كويس للأحداث الجايه استمر ومتتأخرش بالباقى علشان نحكم عليها اكتر
بس بأمانه البدايه مبشره
 
الجزء الاول

انا اسمي يحيي عندي 24 مش متجوز من
سكان المنصوره..


بعد تخرجي من الجامعه واللف ع الشغل.. اخيرا لاقيت شغل ف اسكندريه... محاسب ف سلسله مطاعم وفنادق بس انا ف الاداره طبعا


كنت بلاقي شغل كتير بره المنصوره او اسكندريه.. ف القاهره مثلا بس وافقت ع اسكندريه لان عندنا شقه في اسكندريه بنقضي فيه المصيف انا والعيله طبعا


عملت المقابله الخاصه للشغل واتقبلت وقالولي ان ف سكن للمغتربين انا وقتها كان ردي اني لينا هنا شقه وهسكن فيها


وللحظ الكويس ان الشقه كانت قريبه من مكان الشغل


المهم اهلي وافقوا ومطمنين لاني رجل.. كنت وقتها لسه متخرج يعني 22سنه


رجعت المنصوره جهزت حالي وتاني يوم سافرت لاسكندريه واستلمت الشغل ف يومها


وعدت الايام والشهور والسنين وبقيت خلاص يعتبر مقيم ف اسكندريه وبنزل بس المنصوره اجازاات كل فتره مش كبيره


بعد ما عدي ع اقامتي ف اسكندريه سنتين والدنيا فل الفل


اختي بسنت اللي اصغر مني باربع سنين كانت وقتها 18سنه


نجحت ف الثانويه وتنسيقها جابها صيدله اسكندريه


العيله وافقت انها تقضي سنه ف الكليه هنا ف اسكندريه وبعد سنه تعمل تقليل اغتراب وترجع للمنصوره


فكان طبيعي تيجي تعيش معايا ف الشقه


الشقه اوضتين يعني كل واحد هينام ف اوضه..


ومن هنا بدات القصه...


برغم اني انا واختي قريبين اوووي من بعض.. بس تربيتنا زي الكل.. عمري ما فكرت فيها جنسيا ابدا ولا حتي خطر ع بالي...


اختي عاشت معايا ف الشقه هيا ليها اوضه وانا ليا اوضه


ارجع من شغلي نتغدا سوا لو موجوده ولو مش موجوده استناها نجهز الغدا سوا ونتغدا والامور ماشيه


وبرده الايام تعدي وانا مستمر ف شغلي واختي ف كليتها


بس اجازاتي قلت ونزولي المنصوره قل لاني اختي مكنتش بتعرف تنزل المنصوره كتير فكنت بستني اجازتها ننزل سوا


لحد ما عدي ع اختي ترم ف الكليه ونزلنا اجازه الترم ورجعنا تاني اسكندريه


ومع رجوع اختي للكليه كانت عملت صداقات ف الكليه


اهمهم دنيا.. كانت انتيمه اختي بسنت رايحين جايين مع بعض للكليه واوقات دنيا تيجي تذاكر مع بسنت ف الشقه


موجود انا او مش موجود واوقات كتير ببقي موجود وهما بيذاكروا

ولما يخلصوا مذاكرتهم انزل اوصل دنيا لحد الموقف وهيا تركب وتكمل طريقها


وطول الطريق نتكلم ف اي حاجه.. لحد ما حصل بينا استلطاف وانجذاب من ناحيتي وحسيت برده نفس الانجذاب


وف يوم رجلي اخدتني لحد ما وصلتها الموقف ومكنش ف عربيات رايحه منطقتهم سموحه


فضلنا واقفين شوي نتكلم والكلام سرقنا.. لحد ما عربيه جت..


وقبل ما تركب قربت مني وبصوت همس جمب ودني


قالت.. بحبك


وركبت العربيه ع طول


فضلت مسهم ع مبسوط ع فرحان.. حاولت اتصل بيها ما انا معايا رقمها.. بس مكنتش بترد


رجعت البيت وانا مبسوط وباين عليا


حتي مستغربتش لما بسنت اختي سالتني...اي فرحان لي كدا فرحني معاك..


انا.. لا مافيش حاجه ودخلت اوضتي وسبت بسنت اختي واقفه ف الصاله لوحدها


حاولت اتصل بدنيا تاني برده مش ردت عليا


للاسف تاني يوم عدي ودنيا مش ظهرت واليوم جاب يوم وجاب اللي بعده بعد ما عدي اكتر من تلت ايام


وطول الفتره دي بتصل بيها ومش بترد عليا


كان طبيعي ولابد اسال بسنت عليا.. بعد ما رجعت من شغلي


روحت ع طول ع اوضه بسنت اختي سالتها..


انا.. هيا دنيا معدتش بتيجي لي تذاكر معاكي


بسنت من غير ما تبصلي وتسيب الكتاب من ايديها..

معرفش.. ف حاجه ولا اي


انا.. لا لا مافيش بس مستغرب


بسنت بصت ليا ومع ابتسامه خفيفه.. عاوز تشوفها


انا.. لاعادي.. اشوفها ليه يعني


كنت مفكر ان دنيا مش حكت حاجه لبسنت اختي.. كنت اهبل تقريبا


بسنت رجعت بصت للكتاب.. خلاص براحتك كنت عاوزه اساعدك


جريت زي المجنون وقعدت جمبها.. بجد ممكن تخليني اشوفها..


بسنت من دلوقتي لو حابب.. بس اي حبيتها ولا اي


مش رديت عليها وقتها وفضلت ساكت


بسنت.. خلاص انسي مش هخليها تيجي تاني


بصيت ليها بعصبيه.. انجزي وخليكي جدعه


بسنت.. واي المقابل


انا.. مدايه حقيره.. هجيبلك شكولاته.. عارف انها بتحبها


بسنت سقفت كدا ومبسوطه..


قولي بقا حبيتها..


انا.. مش عارف.. هيا حكت ليكي حاجه


بسنت.. كل حاجه.. دنيا مش بتخبي عليا حاجه


بصيت ليها.. وقمت ضاربها ع قفاها.. وبتتراخمي ليه يا رخمه..


اناقالت ليكي اي..


بسنت.. بقولك قالت كل حاجه..


انا.. طب اي اشوفها بكري


بسنت مش عارفه احنا معندناش محاضرات بكري فاكيد مش هتعرف تخرج


انا.. خليكي جدعه بقا


بسنت غمزت ماشي.. هخليك تشوفها بكري.. اشوف اخر جدعتني اي.. بس اتلحلح انت وانجز معاها..البت متتسابش


من فرحتي.. مسكت راس بسنت اختي وبوستها من خدها جامد وجريت ع اوضتي


قعدت ع السرير ومستني الليل يعدي واشوف دنيا تاني


نمت وصحيت وكان للحظ عندي اجازه ف الشغل


قلقت من نومي ع صوت جرس الباب وصوت بسنت بترحب بدنيا واحضان وبوس كانهم مش شافوا بعض بقالهم سنين


خرجت بصيت عليهم من غير ما يشوفوني


كانوا رايحين ناحيه اوضه بسنت اختي


ولاحظت ان عين دنيا كانها بتدور عليا


سبتهم يدخلوا الاوضه وجريت ع الحمام اخدت دش مع برفان هادي ع تيشيرت وشورت خرجت خبطت ع اوضه بسنت


فتحتلي بسنت الباب نص فتحه كدا..


بسنت وهيا بتضحك.. عاوز حاجه يا يحيي


.. انا بكسوف.. لا كنت بسال لو مش فطرتي.. اعمل حسابك ف الفطار


كنت بكلمها وانا عيني بتحاول تلمح دنيا من جوا الاوضه


بعمل حركه بايدي ع دقني لبسنت اختي هوريكي


وهيا بتتبارد وبتضحك


ومره واحده لقيتها فتحت الباب ع اخره وبانت دنيا لعيني


اتكسفت وبان ع دنيا الكسوف وبصينا لبعض وبهمس سلمنا ع بعض


رجلي مش عاوزه تتحرك وتدخل الاوضه علشان اسلم عليها بالايد..


مع دا كان بيحصل الفتره اللي فاتت..


بس اكمني ماليش علاقات فمكسوف وكان واضح ان دنيا هيا كمان مكسوفه


لحد ما بسنت اختي قربت من ودني واتكلمت بهمس وهيا بتخرج من الاوضه.. بقولك اتلحلح


وبصوت عالي نسبيا عن الهمس


انا هروح اجهز الفطار.. هتفطري معانا يا دينا


لسه دنيا هتتكلم واضح انها هترفض..


بسنت.. هتفطري


وهمست تاني ف ودني اتلحلح.. انجز وزقتني براحه لجوا الاوضه


بخطوات بطيئه روحت لعند دنيا وقفت ادامها وهيا كمان وقفت


انا.. ازيك عامله اي


عنيها ف الارض.. كويسه انت عامل اي


قعدت جمبها وساكت وكل ما ابص عليها الاقي عنيها ف الارض


مديت ايدي مسكت ايدها سحبتها مني..


رجعت بايدي امسك ايدها تاني.. المره دي سابتها


وبصتلي


انا.. مكنتيش بتردي لي عليا


مردتش وفضلت ساكته


انا.. وانا كمان للعلم من اول ما شوفتك وانا معجب بيكي


لقيتها بصتلي وباين عليها انها متضايقه شويه


كملت كلامي.. وانا كمان بحبك ❤


لقيتها قامت وقفت وسحبت ايدها من ايدي.. وقالت بصوت هادي.. انا رايحه اساعد بسنت


فضلت قاعد مكاني مش عارف اعمل اي ولا اروح فين


لحد ما سمعت صوت بسنت بتنادي عليا ان الفطار جاهز


خرجت قعدت معاهم ع السفره الصغيره


بسنت ودنيا قاعدين جمب بعض وانا قاعد قصادهم


وعيني مش بتنزل من ع دنيا وهيا عنيها ف الطبق ادامها


بصيت لبسنت اختي وهزيت راسي.. تنكزها وتخليها تتكلم


شاورت هيا كمان براسها هيا كمان اني اتكلم


قلت بصوت مش مسموع يدوب بحرك شفايفي.. مش عارف اتكلم ف اي طيب


شاورت بايدها اصبر لما ناكل


خلصنا فطارنا وهما رجعوا اوضتهم


وانا قلتلهم هعمل نسكافيه و هعمل لكم معايا


روحت المطبخ وبقيت مش عارف اعمل اي وساند ع المطبخ وعيني باصه للصاله


فجااه لقيت دنيا معديه من ادامي ف الطرقه اللي موصله بين الحمام والمطبخ


حاولت الحقها بس سبقتني ودخلت الحمام


مطولتش جوا وانا مستنيها ف الطرقه


خرجت وزي ما تكون اتفاجأات بوجودي


وقفت للحظه وبعدها حاولت تعدي


كان لازم ابقي جرئ معاها واللي جه ف دماغي وقتها عملته

صح او غلط بقا


حطيت ايدي ع الحيطه ادامها امنعها من انها تمشي


دنيا بصتلي وفضلت ساكته


قربت منها براسي وهيا مش بتتحرك


لحد ما شفايفي وصلت لشفايفها


بوسه هاديه مني وهيا واقفه ثابته ولا ممانعه ولا باين عليها انها متجاوبه


بس وقفتها ثابته خلاني اتمادا


وامد ايدي حوالين وسطها واضمها ليا بحنيه


جسمي لمس جسمها ف الوقت دا سمعت اه خفيفه منها اوووي...


ولقيتها بتضم جسمها اوووي عليا من غير ما تلمسني بايدها


وبتتجاوب هيا كمان بشفايفها وبدات تبوسني


والبوسه بقت اسخن بينا


فضلت ماسك شفايفها بشفايفي


حسيت الوقت وقف بينا وانا حاضنها بايدي وشفايفي حاضنه شفايفها من غير صوت


لدرجه ان زبري وقف وبقا راشق ف بطنها لانها اقصر مني سيكا


بصيت ع عنيها لقيتها مغمضه وسرحانه


مافوقناش غير ع صوت بسنت وهيا بتنادي من اوضتها عليا.. النسكافيه يااللي بره


دنيا فلتت من ايدي ومكنتش عاوز اسيبها


وخرجت من حضني وراحت لاوضه بسنت وكان وشها احمر ددمم من الكسوف ممكن او التوتر


فرحت من جوايا..


وروحت كملت النسكافيه وصبيته وروحت ليهم


كانوا بيتكلموا بصوت واطي واول ما دخلت سكتو


حطيت النسكافيه ادامهم وكنت هقعد


بس بسنت.. قالت بصوت مضايق.. اي هتذاكر معانا يا يحيي


وقامت شدتني من ايدي وخرجتني من الاوضه


وانا خارج لمحت ضحكه مرسومه ع وش دنيا


يعني مش زعلانه ولا متضايقه من اللي حصل


فضلت قاعد ع نار عاوز اعرف هيا قالت اي لبسنت


بسنت بقت همزه الوصل بيني وبين صحبتها... هتشكتيلها مني ومن اللي حصل ولا مش هتحكيلها اصلا


اكيد مش هتحكيلها... ازاي تحكي حاجه زي دي حني لو اتضايقت


ما انا برده اتسرعت بس االي حصل


ساعه اتنين تلاته اربعه ومش سامع ليهم حس وقافلين عليهم الاوضه


كنت كل فتره اروح اقرب من الباب احاول اسمع اي حاجه


بس مكنتش بسمع غير صوت الفون شغال ع اغاني هاديه بس بصوت عالي


حتي حاولت ابص من فتحه مفتاح الباب.. مش شوفت حاجه ف الاوضه نهائي


رجعت اوضتي وبعد محاولتين تلاته عشرين محاوله اني افهم اللي بيحصل.. بردخ معرفتش اوصل لحاجه


كنت قاعد ف اوضتي وسمعت باب بسنت بيتفتح


خرجت من الاوضه لقيتهم خارجين من الاوضه


وبيسلموا ع بعض وباين ان دنيا هتمشي وترجع بيتها


كنت هتكلم واقولها استني اوصلك


بس بسنت لحقتني وبايدها من ورا ظهرها شاورت اصبر


وودعت دنيا وبعد ما دنيا نزلت من ع السلم قفلت الباب وفضلت واقفه


انا.. ف اي قالت ليكي حاجه


بسنت ببرود.. حاجه اي.. لا مقلتش حاجه


وسابتني وكانت رايحه اوضتها


انا بعصبيه.. بسنت بطلي برود قوليلي قالت ليكي اي


ولي كنتوا قافلين الباب ومش سبتينا نقعد سوا مع بعض


بسنت بنفس البرود..هتقول ليا اي يعني.. هو حصل بينكم كلام ولا اي حاجه


بعدت عيني عن عنيها اللي كانها بتحاول تخرج الكلام مني غصب..


انا.. لا محصلش حاجه يعني


بسنت.. خلاص يبقي مش قالت حاجه ليا وكانت هتسبيني وتمشي


مسكت ايديها.. ما تبقيش بارده بقا وقوليلي. قالت ليكي اي


بسنت.. لما تحكيلي انت كمان هبقا احكيلك هيا قالت ليا اي


انا.. احكيلك اي هو حصل حاجه علشان احكيها


بسنت.. خلاص وانا مش هقولك حاجه وبرده سحبت ايدها من ايدي وكانت هتسبني وتمشي


المره دي وقفت ادامها وقلتها.. خلاص خلاص هقولك


بسنت ضحكت ببرود.. ناس مش بتجي غير بالعين الحمرا


اتفضل قولي ققلتلها اي


انا.. طب ما انتي عارفه كل حاجه


بسنت.. لا معرفش حاجه ولو اعرف عاوزه برده اعرف منك


اانا.. اوووف.. قلتلها بحبك


بسنت بس


انا اااه بس


بسنت ماش


انا.. ماشي اي.. استني.. وحضنتها هنا وشاورت ع طرقه المطبخ


وبوستها من شفايفها...


بسنت.. ما انا عارفه.. بس يا غبي ف حد يعمل كدا


دا انت لسه قايلها بحبك من ساعتين تلاته

مستعجل اوووي يا اخويا وضربتني ع كتفي


انا بخوف وتوتر.. معرفش بقا اللي حصل.. هيا زعلت.. قالت ليكي حاجه


بسنت..هههه.. لا مش زعلت..


وكملت يابني البت دايبه فيك.. ومن زمان.. وللعلم انا اللي شجعتها ع انها تقولك بحبك من كام يوم


ما هيا تهمه زيك كدا ولو مش انا كنتوا زمنكم مضينها بصات


معرفش ازاي لقتني بحضن بسنت اختي جاااامد وبابوسها من خدودها من غير انتظام وشفايفي تبوس الحته اللي تطولها من وشها وانا ضاممها ليا اوووي


حتي افتكر اني بوستها من شفايفها


سامع صوتها مش واضح... اهدي اهدي..


سبتها وانا بضحك جامد وبسنت هيا كمان بتضحك وبتعدل ف هدومها وبتنزل جاكت البيجامه اللي لبساها


بسنت.. اي يا عم انت مفكرني دنيا ولا اي.. للدرجه دي


انا... مبسوط اوووي.. بجد مبسوط


بسنت.. ضحكت جااامد وغمزت بعنيها.. بس شكلك شقي يا واااد.. دا البت من اول بوسه واول حضن دابت ف ايدك


طول القعده مكنتش ع بعضها.. دا انا كنت حاسه انها عاوزه تدخلك الاوضه وتتجوزك وقتي


انا.. تتجوزني.. هيا قالت كدا


بسنت.. لا يا خفيف مش قالت حاجه.. بس كان باين عليها مووووت..


فضلت سرحان ف كلام بسنت


بس لما ركزت بصيت ليها وانا مضايق سيكا..


انا.. تعالي هنا.. هو انتي ازاي تتكلمي ف حاجه زي دا معايا ولا معاها


بسنت. بهزار.. اه بقا كدا.. يعني بعد ما نولت مرادك ترميني كدا.. طب اللي ف بطني دا توديه لفين


كانت اول مره الكلام بيني وبين اختي يوصل للمرحله دي

والطريقه دي اصلا وعمرنا ما وصل بينا الهزار ولا النقار لحاجه جنسيه ابدا وبيني وبين اختي حتي لو بسيطه او بالكلام


.. بس دلوقت صحيح الكلام عادي بس اول مره يحصل بينا


مش رديت عليها غير اني ضحكت ع كلامها..


وسبتها وكنت رايح اوضتي.. وافتكرت


انا.. اه هعرف اشوفها تاني امتي


بسنت.. لا انا كدا دوري خلص.. انت معاك فونها..


اتصل بيها واطمن وصلت ولا لا وبين انك خايف عليها.. كدا


وعيش يا باشا..


انا.. شكرا


غمزت ليا.. العفو افتكر الجمايل


وقتها كنت سرحان ف دنيا وحلاوه الحب والعلاقات ومش مهتم باي حاجه تخص بسنت اختي


ما اكيد زي ما بتسهل ليا علاقتي بدنيا صاحبتها


فاكيد ليها علاقه هيا كمان.. بس فعلا كنت تايه ف علاقتي بدنيا العلاقه الجديده االي هتفتح لي باب مكنتش اتصور اني ممكن افتحه ولا ادخله ابدا


.......


طبعا الجزء الاول مافهوش اي حاجه تخص مضمون اللي منتظر.. بس اهي محاوله اخرج من عدم الكتابه... قولولي رايكم ف الجزء دا.. ولو لقيت تفاعل هكتب واكتب واكتب


بس رجاءا.. خليني مركز ف القصه دي لاني صدقوني بحاول من زمان اني اكتب اي حاجه هنا ع المنتدي بس مش عارف..


كتباتي ف القصص العاديه واخده كل شغفي.. بس اتمني اكتب هنا ليكم وليا


مستني رايكم
كمل حلوه اووي
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%