NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مثلية خضوع صاحبى لزبى الشيميل

Sexy Ghost

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 مايو 2024
المشاركات
74
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
388
نقاط
65
للى ميعرفنيش انا شيميل و بحب انيك كدا ما بحب اتناك بحبهم اوى و انيك اى حد مش مهم ميولك اية

قصة النهاردة عن ولد صاحبى - و مازلنا صحاب و انا استأذنته قبل ما انشر - خلينا نسمية سوزى الشرموطة و طبعا مش محتاجة اقلكم انى بكلمة بالشكل دا لما نكون وحدنا

المهم احنا كنا صحاب عادى جدا و كنت اعرف انه بيحب يتناك

و فى مرة كنا بنتكلم عادى و هو كان زعلان نيك عشان ساب صاحبه

و فضل يقلى انه زبى صغير و يا دوب دقيقتين بلو جوب و يترمى جنية على السرير من التعب

و انه هيموت و يتناك بقالة اسبوع متنكش و طيزة بتاكلة جامد

فأنا زى الحمارة قلتله طاب ما تيجى انيكك

لقيته شاف الرسالة و سكت و دقيقة و بيتصل بيا فون و دى حاجة غريبة فشخ

انا هاى كيفك هو هاى انا كويس

هو نتى فى البيت ؟

انا لا انا مش ف البيت انا ف الشغل

هو خلاص انا جايلك البيت بعد الشغل

طبعا و للى لسه فاكر من قصة بنت خالتى طلعت شيميل و ناكيتنى - و انا مش بصراحة متأسفه انى لسة مكملتهاش بس بصراحة انا مش فاكرة الباقى و مش عاوزة اكتب اى حاجة و خلاص - انى ساكنة ف بيت اهلى

فقلتله طبعا لا لو لو الموضوع مهم للدرجة دى تعالا عند بيت صاحبتىو بعتله العنوان و قلى تمام

طلعت من الشغل و روحت على بيت صاحبتى إللى حنا بتسمية المكنة

المهم دخلت لقيتة قاعد و معاه صاحبتى و هى اول ما دخلت قالتلى الدخول دا عاوزك ف اى

قلتلها مش عارفة و هى مفرقش معاها الموضوع و قالتلى انا نازلة رايحة حفلة و مش هرجع غير فى منصف الليل ابقى اقفلى الباب كويس بعد ما تخلصوا و ضحكت و قالت و يا ريت ما تظروتوش الدنيا

دخلت و قعدت و قلته نعم مالك فيه اى بقالك اسبوع مضايق و لو على الخول التانى بتاعك مش مشكلة بكرى تشوف احسن منه

لقيته قالى انا مش مضايق من كدا انا مضايق انى عاوز اتناك ببساطة

انا ضحكت ضحكة شرموطة كالعادة و إن كان بصراحة بحاجة غلط عشان الشخص دا عمرة ما كان بالبجاحة دى

لقيتة كمل و قال انا عاوز إللى يقودنى و يحكمنى و يشكمنى و يخلينى عبد عند رجلية و يضربى لو خلطت

طبعا مش محتاجة اقولكم قد ايه الموضوع كان غريب بالنسبة لي

بس كان باين عليه بيتكلم جد فملقتش غير بكرى تلاقى إللى يبستطك بقولهاله

بكل الثقة إللى فى الدنيا لقيته بيقولى انتى انتى إللى انا عاوزها لطالما كنتى دكر لما بحتجلك

بغض النظر عن دكر إللى قالها بس انا بصراحة خوفت سيكه

دى اول مرة اجرب حالة غضوع بالشكل دا و بصراحة افتكرته مصدوم بالفركشة بينه و بين صحبة

بس لو شوفت الطريقة إللى تكلم بيها

المهم انا قولتله انى مش بفكر فيك كدا و انى مش بدخل علاقات غير بهدف المتعة

و أنت مش كدا

الاقية بيرد و بيقول مش مشكلة انا عاوزك تكونى دكرى دايما بعيدا عن العلاقات

عاوز تتسللى بيا

عاوزك تفرضى نفسك و حضورك عليا

عاوز اكون كلبتك المطيع إللى ميقدرش ينبح بدون اذنك

انا خفت اكتر بس بصراحة حبيت الموضوع مين مبحبش انوا كلب مطيع زى دا بخدمة

بس بردوا انا مش عارفة اعمل ايه و لقيتة نزل على ركبة و قرب من رجلى و انا حاطة رجلين على بعض و بحركهم و باس الجزمه بتاعتى و قلى انا تحت رجليكى اعملى إللى انت عاوزاه

معرفش اعمل ايه و جه فى بالى المانجا و افلام البورن الخضوع و قلتله قلعنى الجزمة يا خول

48574371.gif


و فعلا قلعنى الجزمة و الشراب و قلتله مص صوابع سيدتك يا سوزى يا شرموطة

48566631.gif

و لقيته بدا يشم رجلية التعبانين من الشغل و بدأ يبوس فى رجلى من تحت و بعدها بدأ يمص و يلحس صوابع رجلى زى الشرموطة

49466911.gif


و كنت عرفت من افلام البورن انوا الخاضعين بيحب يتشتموا

ف بدأت اشتمة باقذر الألفاظ و إن كان بصراحة انا لا اعنية بس كان لازم اشتم ابن المتناكة الشرموطة عشان يعرف مين الدكر

يا ابن المتناكة يا خول يا عرص يا إللى اموك كانت بتتانك عشان تخلفك انت و اخواتك

و هو طبعا كان بيموت من الفرحة

انا : مبصوت و أنت بتمص و تلحس رجلى التعبانة من الشغل يا خول

هو : أممم امم اه اوى اه صوابعك حلوة اوى

بعد ما خلص قلتله تعالا يا خول و شديته من الكرافتة ناحية زبى و قلتله خلى فمك يشوف شغلة يا متناك

و هو بكل غضوع قال حاضر

و راح شد السسته و طلعتله زبى الحديد و كان طولة 18 سنتى وسمكه 5 سنتى و لونة داكن مش اسود و لكنة يميل للرمادى الداكن و راس زبى حمراء و ملساء خالص أقرب حاجة لية هو زب الادى بوى التاليندى و طولة طول فحل أسود


المهم فضل يشمشم فى زبى زى الكلب و انا قاعدة على الكنبة و فاردة ايديا و بعد كدا و بدون مقدمات بدأ يمص زبى و كأنه شاليموة عصير فضل يمص و يلحس و يتأوه زى الشراميط و انا امسك راسه و ادخلها عشان تاخد العب كله

و فضل يمص لحد ما جبتهم على وشه


روحت قمت و قلتله اه يعرص يكفيك كدا النهاردة


راح وقف و قالى لا ارجوكى انا لسة متنكش

قولتلة و لا يهمك يا سوزى و رحتة قولتلة تعالا ورايا زى الكلب على رجليك الأربعة ورايا على أوضة النوم و انا ماشية اتقصع قدامة و هو روايا زى الشرموطة

دخلتة أوضة النوم و قلتله اقلع يا شرموطة و فعلا قلع و بقا ملك قدامى ورحت فتحت دولاب صاحبتى و طلعت قميص نوم و هى مقولكوش عندها شوية قمصان لا تتخيلوها لا طالما كنت عاوزة انيكها أو تنيكنى و و احنا لابسين القمصان دول - هى شيميل زى -.

و طلعت محبس من درج جنب السرير و رمتهوله على الأرض و قلتله ألبسة و لبسة حولين زبة الصغير و لبسته قميص نوم احمر

و بعد ما لبس رميتة على السرير على ظهره و حطيت مزلق على زبى و شوية على خرمة و دخلت صوابعى واحدة واحدة فى خرم طيزة و هو يصرخ زى الشرموطة ايوه ايوه دخلى صباع كمان

روحت طلعت صوابعى و رحت نزلت علية بزبى على فلقته نصين بمعنى الكلمة فضل يصرخ و يتأوه من المتعة


و روحت فضلت انط علية و هو يصرخ تحتى زى الشرموطة

و بعدها قعدته فوضع الدوجى و فضلت انيك فيه و اضربه على طيزة و انيك و انيك لحد محبتهم اول مرة



و فضلت اغير الوضعيات كل شوية لحد ما شبعت

و هو مكنش قادر يقوم أو يقعد على طيزة ففضل نايم على بطنة و روحت اخدتله صورة و اللبن بينزل من خرم طيزة

و بعدها بشوية لبستة سنتيان وكلوت

و خلينة يخدمنى زى الشرموطة و يرقصلى و يفلص قدامى و هكذا

و فى الوقت دا صاحبتى رجعت و شافت إللى بيحصل و راحت قعدت جنبى و الكلب لابس قميص نومها و السنتيان و الكلوت و قالت تصدقى يا شرموطة لايقين عليكى اكتر منى

انا هنا قلتلها الشرموطة دى اسمها سوزى الكلبة بتاعتى إللى بعمل بيها كل إللى انا عاوزاه

و لفيت لصاحبتى و قلتلها انتى اكيد تعبانة صح قالتى اه يا بت الحفلة كان دمار بوس و بعبصة فكل حتة

و انا قلت تعالى يا سوزى ريحى رجلين صاحبتى

صاحبتى فهمت و راحت حاطة رجل على رجل

و سوزى قلعتها الجزمة و الشراب و فضل يلحس رجليها و هى فضلت تضحك و تقول هو انتى عملت ايه فى سوزى دى شرموطة قوى و انا رديت و بضحك ضحكة شراميط دا هو مكانها الطبيعي تحت رجلينا

و يوميها فضلت انا و صاحبتى نتناوب على نيك سوزى و انيكها انا و سوزى تمص زب صاحبتى و العكس و ترقصلنا و تمص ازبارنا و نضرهم عليها


ودى كانت قصة كيف حولت صاحبى لعبد خاضع لزبى الشيميل
 
للى ميعرفنيش انا شيميل و بحب انيك كدا ما بحب اتناك بحبهم اوى و انيك اى حد مش مهم ميولك اية

قصة النهاردة عن ولد صاحبى - و مازلنا صحاب و انا استأذنته قبل ما انشر - خلينا نسمية سوزى الشرموطة و طبعا مش محتاجة اقلكم انى بكلمة بالشكل دا لما نكون وحدنا

المهم احنا كنا صحاب عادى جدا و كنت اعرف انه بيحب يتناك

و فى مرة كنا بنتكلم عادى و هو كان زعلان نيك عشان ساب صاحبه

و فضل يقلى انه زبى صغير و يا دوب دقيقتين بلو جوب و يترمى جنية على السرير من التعب

و انه هيموت و يتناك بقالة اسبوع متنكش و طيزة بتاكلة جامد

فأنا زى الحمارة قلتله طاب ما تيجى انيكك

لقيته شاف الرسالة و سكت و دقيقة و بيتصل بيا فون و دى حاجة غريبة فشخ

انا هاى كيفك هو هاى انا كويس

هو نتى فى البيت ؟

انا لا انا مش ف البيت انا ف الشغل

هو خلاص انا جايلك البيت بعد الشغل

طبعا و للى لسه فاكر من قصة بنت خالتى طلعت شيميل و ناكيتنى - و انا مش بصراحة متأسفه انى لسة مكملتهاش بس بصراحة انا مش فاكرة الباقى و مش عاوزة اكتب اى حاجة و خلاص - انى ساكنة ف بيت اهلى

فقلتله طبعا لا لو لو الموضوع مهم للدرجة دى تعالا عند بيت صاحبتىو بعتله العنوان و قلى تمام

طلعت من الشغل و روحت على بيت صاحبتى إللى حنا بتسمية المكنة

المهم دخلت لقيتة قاعد و معاه صاحبتى و هى اول ما دخلت قالتلى الدخول دا عاوزك ف اى

قلتلها مش عارفة و هى مفرقش معاها الموضوع و قالتلى انا نازلة رايحة حفلة و مش هرجع غير فى منصف الليل ابقى اقفلى الباب كويس بعد ما تخلصوا و ضحكت و قالت و يا ريت ما تظروتوش الدنيا

دخلت و قعدت و قلته نعم مالك فيه اى بقالك اسبوع مضايق و لو على الخول التانى بتاعك مش مشكلة بكرى تشوف احسن منه

لقيته قالى انا مش مضايق من كدا انا مضايق انى عاوز اتناك ببساطة

انا ضحكت ضحكة شرموطة كالعادة و إن كان بصراحة بحاجة غلط عشان الشخص دا عمرة ما كان بالبجاحة دى

لقيتة كمل و قال انا عاوز إللى يقودنى و يحكمنى و يشكمنى و يخلينى عبد عند رجلية و يضربى لو خلطت

طبعا مش محتاجة اقولكم قد ايه الموضوع كان غريب بالنسبة لي

بس كان باين عليه بيتكلم جد فملقتش غير بكرى تلاقى إللى يبستطك بقولهاله

بكل الثقة إللى فى الدنيا لقيته بيقولى انتى انتى إللى انا عاوزها لطالما كنتى دكر لما بحتجلك

بغض النظر عن دكر إللى قالها بس انا بصراحة خوفت سيكه

دى اول مرة اجرب حالة غضوع بالشكل دا و بصراحة افتكرته مصدوم بالفركشة بينه و بين صحبة

بس لو شوفت الطريقة إللى تكلم بيها

المهم انا قولتله انى مش بفكر فيك كدا و انى مش بدخل علاقات غير بهدف المتعة

و أنت مش كدا

الاقية بيرد و بيقول مش مشكلة انا عاوزك تكونى دكرى دايما بعيدا عن العلاقات

عاوز تتسللى بيا

عاوزك تفرضى نفسك و حضورك عليا

عاوز اكون كلبتك المطيع إللى ميقدرش ينبح بدون اذنك

انا خفت اكتر بس بصراحة حبيت الموضوع مين مبحبش انوا كلب مطيع زى دا بخدمة

بس بردوا انا مش عارفة اعمل ايه و لقيتة نزل على ركبة و قرب من رجلى و انا حاطة رجلين على بعض و بحركهم و باس الجزمه بتاعتى و قلى انا تحت رجليكى اعملى إللى انت عاوزاه

معرفش اعمل ايه و جه فى بالى المانجا و افلام البورن الخضوع و قلتله قلعنى الجزمة يا خول

48574371.gif


و فعلا قلعنى الجزمة و الشراب و قلتله مص صوابع سيدتك يا سوزى يا شرموطة

48566631.gif

و لقيته بدا يشم رجلية التعبانين من الشغل و بدأ يبوس فى رجلى من تحت و بعدها بدأ يمص و يلحس صوابع رجلى زى الشرموطة

49466911.gif


و كنت عرفت من افلام البورن انوا الخاضعين بيحب يتشتموا

ف بدأت اشتمة باقذر الألفاظ و إن كان بصراحة انا لا اعنية بس كان لازم اشتم ابن المتناكة الشرموطة عشان يعرف مين الدكر

يا ابن المتناكة يا خول يا عرص يا إللى اموك كانت بتتانك عشان تخلفك انت و اخواتك

و هو طبعا كان بيموت من الفرحة

انا : مبصوت و أنت بتمص و تلحس رجلى التعبانة من الشغل يا خول

هو : أممم امم اه اوى اه صوابعك حلوة اوى

بعد ما خلص قلتله تعالا يا خول و شديته من الكرافتة ناحية زبى و قلتله خلى فمك يشوف شغلة يا متناك

و هو بكل غضوع قال حاضر

و راح شد السسته و طلعتله زبى الحديد و كان طولة 18 سنتى وسمكه 5 سنتى و لونة داكن مش اسود و لكنة يميل للرمادى الداكن و راس زبى حمراء و ملساء خالص أقرب حاجة لية هو زب الادى بوى التاليندى و طولة طول فحل أسود


المهم فضل يشمشم فى زبى زى الكلب و انا قاعدة على الكنبة و فاردة ايديا و بعد كدا و بدون مقدمات بدأ يمص زبى و كأنه شاليموة عصير فضل يمص و يلحس و يتأوه زى الشراميط و انا امسك راسه و ادخلها عشان تاخد العب كله

و فضل يمص لحد ما جبتهم على وشه


روحت قمت و قلتله اه يعرص يكفيك كدا النهاردة


راح وقف و قالى لا ارجوكى انا لسة متنكش

قولتلة و لا يهمك يا سوزى و رحتة قولتلة تعالا ورايا زى الكلب على رجليك الأربعة ورايا على أوضة النوم و انا ماشية اتقصع قدامة و هو روايا زى الشرموطة

دخلتة أوضة النوم و قلتله اقلع يا شرموطة و فعلا قلع و بقا ملك قدامى ورحت فتحت دولاب صاحبتى و طلعت قميص نوم و هى مقولكوش عندها شوية قمصان لا تتخيلوها لا طالما كنت عاوزة انيكها أو تنيكنى و و احنا لابسين القمصان دول - هى شيميل زى -.

و طلعت محبس من درج جنب السرير و رمتهوله على الأرض و قلتله ألبسة و لبسة حولين زبة الصغير و لبسته قميص نوم احمر

و بعد ما لبس رميتة على السرير على ظهره و حطيت مزلق على زبى و شوية على خرمة و دخلت صوابعى واحدة واحدة فى خرم طيزة و هو يصرخ زى الشرموطة ايوه ايوه دخلى صباع كمان

روحت طلعت صوابعى و رحت نزلت علية بزبى على فلقته نصين بمعنى الكلمة فضل يصرخ و يتأوه من المتعة
42618101.gif


و روحت فضلت انط علية و هو يصرخ تحتى زى الشرموطة

و بعدها قعدته فوضع الدوجى و فضلت انيك فيه و اضربه على طيزة و انيك و انيك لحد محبتهم اول مرة

28217222.gif


و فضلت اغير الوضعيات كل شوية لحد ما شبعت

و هو مكنش قادر يقوم أو يقعد على طيزة ففضل نايم على بطنة و روحت اخدتله صورة و اللبن بينزل من خرم طيزة

و بعدها بشوية لبستة سنتيان وكلوت

و خلينة يخدمنى زى الشرموطة و يرقصلى و يفلص قدامى و هكذا

و فى الوقت دا صاحبتى رجعت و شافت إللى بيحصل و راحت قعدت جنبى و الكلب لابس قميص نومها و السنتيان و الكلوت و قالت تصدقى يا شرموطة لايقين عليكى اكتر منى

انا هنا قلتلها الشرموطة دى اسمها سوزى الكلبة بتاعتى إللى بعمل بيها كل إللى انا عاوزاه

و لفيت لصاحبتى و قلتلها انتى اكيد تعبانة صح قالتى اه يا بت الحفلة كان دمار بوس و بعبصة فكل حتة

و انا قلت تعالى يا سوزى ريحى رجلين صاحبتى

صاحبتى فهمت و راحت حاطة رجل على رجل

و سوزى قلعتها الجزمة و الشراب و فضل يلحس رجليها و هى فضلت تضحك و تقول هو انتى عملت ايه فى سوزى دى شرموطة قوى و انا رديت و بضحك ضحكة شراميط دا هو مكانها الطبيعي تحت رجلينا

و يوميها فضلت انا و صاحبتى نتناوب على نيك سوزى و انيكها انا و سوزى تمص زب صاحبتى و العكس و ترقصلنا و تمص ازبارنا و نضرهم عليها


ودى كانت قصة كيف حولت صاحبى لعبد خاضع لزبى الشيميل
من اجمل القصص اللي شوفتها في حياتي و خليتني انزل لبني
 
للصراحة انا جربت اكون بوتوم مع الشيميل والشعور حلو بس مش خضوع 😅
 
@Sexy Ghost @Sexy Ghost @Sexy Ghost
للى ميعرفنيش انا شيميل و بحب انيك كدا ما بحب اتناك بحبهم اوى و انيك اى حد مش مهم ميولك اية

قصة النهاردة عن ولد صاحبى - و مازلنا صحاب و انا استأذنته قبل ما انشر - خلينا نسمية سوزى الشرموطة و طبعا مش محتاجة اقلكم انى بكلمة بالشكل دا لما نكون وحدنا

المهم احنا كنا صحاب عادى جدا و كنت اعرف انه بيحب يتناك

و فى مرة كنا بنتكلم عادى و هو كان زعلان نيك عشان ساب صاحبه

و فضل يقلى انه زبى صغير و يا دوب دقيقتين بلو جوب و يترمى جنية على السرير من التعب

و انه هيموت و يتناك بقالة اسبوع متنكش و طيزة بتاكلة جامد

فأنا زى الحمارة قلتله طاب ما تيجى انيكك

لقيته شاف الرسالة و سكت و دقيقة و بيتصل بيا فون و دى حاجة غريبة فشخ

انا هاى كيفك هو هاى انا كويس

هو نتى فى البيت ؟

انا لا انا مش ف البيت انا ف الشغل

هو خلاص انا جايلك البيت بعد الشغل

طبعا و للى لسه فاكر من قصة بنت خالتى طلعت شيميل و ناكيتنى - و انا مش بصراحة متأسفه انى لسة مكملتهاش بس بصراحة انا مش فاكرة الباقى و مش عاوزة اكتب اى حاجة و خلاص - انى ساكنة ف بيت اهلى

فقلتله طبعا لا لو لو الموضوع مهم للدرجة دى تعالا عند بيت صاحبتىو بعتله العنوان و قلى تمام

طلعت من الشغل و روحت على بيت صاحبتى إللى حنا بتسمية المكنة

المهم دخلت لقيتة قاعد و معاه صاحبتى و هى اول ما دخلت قالتلى الدخول دا عاوزك ف اى

قلتلها مش عارفة و هى مفرقش معاها الموضوع و قالتلى انا نازلة رايحة حفلة و مش هرجع غير فى منصف الليل ابقى اقفلى الباب كويس بعد ما تخلصوا و ضحكت و قالت و يا ريت ما تظروتوش الدنيا

دخلت و قعدت و قلته نعم مالك فيه اى بقالك اسبوع مضايق و لو على الخول التانى بتاعك مش مشكلة بكرى تشوف احسن منه

لقيته قالى انا مش مضايق من كدا انا مضايق انى عاوز اتناك ببساطة

انا ضحكت ضحكة شرموطة كالعادة و إن كان بصراحة بحاجة غلط عشان الشخص دا عمرة ما كان بالبجاحة دى

لقيتة كمل و قال انا عاوز إللى يقودنى و يحكمنى و يشكمنى و يخلينى عبد عند رجلية و يضربى لو خلطت

طبعا مش محتاجة اقولكم قد ايه الموضوع كان غريب بالنسبة لي

بس كان باين عليه بيتكلم جد فملقتش غير بكرى تلاقى إللى يبستطك بقولهاله

بكل الثقة إللى فى الدنيا لقيته بيقولى انتى انتى إللى انا عاوزها لطالما كنتى دكر لما بحتجلك

بغض النظر عن دكر إللى قالها بس انا بصراحة خوفت سيكه

دى اول مرة اجرب حالة غضوع بالشكل دا و بصراحة افتكرته مصدوم بالفركشة بينه و بين صحبة

بس لو شوفت الطريقة إللى تكلم بيها

المهم انا قولتله انى مش بفكر فيك كدا و انى مش بدخل علاقات غير بهدف المتعة

و أنت مش كدا

الاقية بيرد و بيقول مش مشكلة انا عاوزك تكونى دكرى دايما بعيدا عن العلاقات

عاوز تتسللى بيا

عاوزك تفرضى نفسك و حضورك عليا

عاوز اكون كلبتك المطيع إللى ميقدرش ينبح بدون اذنك

انا خفت اكتر بس بصراحة حبيت الموضوع مين مبحبش انوا كلب مطيع زى دا بخدمة

بس بردوا انا مش عارفة اعمل ايه و لقيتة نزل على ركبة و قرب من رجلى و انا حاطة رجلين على بعض و بحركهم و باس الجزمه بتاعتى و قلى انا تحت رجليكى اعملى إللى انت عاوزاه

معرفش اعمل ايه و جه فى بالى المانجا و افلام البورن الخضوع و قلتله قلعنى الجزمة يا خول

48574371.gif


و فعلا قلعنى الجزمة و الشراب و قلتله مص صوابع سيدتك يا سوزى يا شرموطة

48566631.gif

و لقيته بدا يشم رجلية التعبانين من الشغل و بدأ يبوس فى رجلى من تحت و بعدها بدأ يمص و يلحس صوابع رجلى زى الشرموطة

49466911.gif


و كنت عرفت من افلام البورن انوا الخاضعين بيحب يتشتموا

ف بدأت اشتمة باقذر الألفاظ و إن كان بصراحة انا لا اعنية بس كان لازم اشتم ابن المتناكة الشرموطة عشان يعرف مين الدكر

يا ابن المتناكة يا خول يا عرص يا إللى اموك كانت بتتانك عشان تخلفك انت و اخواتك

و هو طبعا كان بيموت من الفرحة

انا : مبصوت و أنت بتمص و تلحس رجلى التعبانة من الشغل يا خول

هو : أممم امم اه اوى اه صوابعك حلوة اوى

بعد ما خلص قلتله تعالا يا خول و شديته من الكرافتة ناحية زبى و قلتله خلى فمك يشوف شغلة يا متناك

و هو بكل غضوع قال حاضر

و راح شد السسته و طلعتله زبى الحديد و كان طولة 18 سنتى وسمكه 5 سنتى و لونة داكن مش اسود و لكنة يميل للرمادى الداكن و راس زبى حمراء و ملساء خالص أقرب حاجة لية هو زب الادى بوى التاليندى و طولة طول فحل أسود


المهم فضل يشمشم فى زبى زى الكلب و انا قاعدة على الكنبة و فاردة ايديا و بعد كدا و بدون مقدمات بدأ يمص زبى و كأنه شاليموة عصير فضل يمص و يلحس و يتأوه زى الشراميط و انا امسك راسه و ادخلها عشان تاخد العب كله

و فضل يمص لحد ما جبتهم على وشه


روحت قمت و قلتله اه يعرص يكفيك كدا النهاردة


راح وقف و قالى لا ارجوكى انا لسة متنكش

قولتلة و لا يهمك يا سوزى و رحتة قولتلة تعالا ورايا زى الكلب على رجليك الأربعة ورايا على أوضة النوم و انا ماشية اتقصع قدامة و هو روايا زى الشرموطة

دخلتة أوضة النوم و قلتله اقلع يا شرموطة و فعلا قلع و بقا ملك قدامى ورحت فتحت دولاب صاحبتى و طلعت قميص نوم و هى مقولكوش عندها شوية قمصان لا تتخيلوها لا طالما كنت عاوزة انيكها أو تنيكنى و و احنا لابسين القمصان دول - هى شيميل زى -.

و طلعت محبس من درج جنب السرير و رمتهوله على الأرض و قلتله ألبسة و لبسة حولين زبة الصغير و لبسته قميص نوم احمر

و بعد ما لبس رميتة على السرير على ظهره و حطيت مزلق على زبى و شوية على خرمة و دخلت صوابعى واحدة واحدة فى خرم طيزة و هو يصرخ زى الشرموطة ايوه ايوه دخلى صباع كمان

روحت طلعت صوابعى و رحت نزلت علية بزبى على فلقته نصين بمعنى الكلمة فضل يصرخ و يتأوه من المتعة


و روحت فضلت انط علية و هو يصرخ تحتى زى الشرموطة

و بعدها قعدته فوضع الدوجى و فضلت انيك فيه و اضربه على طيزة و انيك و انيك لحد محبتهم اول مرة



و فضلت اغير الوضعيات كل شوية لحد ما شبعت

و هو مكنش قادر يقوم أو يقعد على طيزة ففضل نايم على بطنة و روحت اخدتله صورة و اللبن بينزل من خرم طيزة

و بعدها بشوية لبستة سنتيان وكلوت

و خلينة يخدمنى زى الشرموطة و يرقصلى و يفلص قدامى و هكذا

و فى الوقت دا صاحبتى رجعت و شافت إللى بيحصل و راحت قعدت جنبى و الكلب لابس قميص نومها و السنتيان و الكلوت و قالت تصدقى يا شرموطة لايقين عليكى اكتر منى

انا هنا قلتلها الشرموطة دى اسمها سوزى الكلبة بتاعتى إللى بعمل بيها كل إللى انا عاوزاه

و لفيت لصاحبتى و قلتلها انتى اكيد تعبانة صح قالتى اه يا بت الحفلة كان دمار بوس و بعبصة فكل حتة

و انا قلت تعالى يا سوزى ريحى رجلين صاحبتى

صاحبتى فهمت و راحت حاطة رجل على رجل

و سوزى قلعتها الجزمة و الشراب و فضل يلحس رجليها و هى فضلت تضحك و تقول هو انتى عملت ايه فى سوزى دى شرموطة قوى و انا رديت و بضحك ضحكة شراميط دا هو مكانها الطبيعي تحت رجلينا

و يوميها فضلت انا و صاحبتى نتناوب على نيك سوزى و انيكها انا و سوزى تمص زب صاحبتى و العكس و ترقصلنا و تمص ازبارنا و نضرهم عليها


ودى كانت قصة كيف حولت صاحبى لعبد خاضع لزبى الشيميل
حبيبتي انت بجد😍😍😍 اذ كنتي بمصر انتزلك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%