أنا محمد عندي 20 سنه طولي 178 شهوتي عاليه جدا وبعشق حاجه إسمها نيك
في السلسه دي ههحكي فيها عن كل حاجه وكل موقف في سكس حصل لي
مش هطول عليكم نبدأ
الجزء الأول
كنت لسة عندي 16 سنة وكنت لسه عارف يعني أي سكس وبتفرج على بورن
وكانت فترة دروس كنت بشوف البنات في درس
ببقي هايج آوي
درس العربي دا كان في بيت مدرسه في عماره الدور الرابع
وكان معانا بنت إسمها ملك دي بطل القصه صدرها كان وسط وطيزها صغيره
بس كانت لبوه اوي في طريقتها ولبسها وسايبه شعرها
وكان معروف إنها شمال
دايما كانت عيني عليها بس هيا ولا كانت بتبص لي
معاد الدرس دا كان ١٠ الصبح صحيت فطرت ونزلت ورحت الدرس وركبت الاسانسير
ولسه هتضغط على الدور الرابع لقيتك ملك جايه تركب
كانت لابسه جاكت جينز وتحته توب ابيض وبنطلون جينز
فضلت باصص عليها لحد الوقتي مش عارف البصه دي كانت حب ولا شهوة
ومن غير كلام طلبت الدور الرابع وقبل ما الباب يفتح قلت لها عامله أي ملك صح ؟
لقيتها ردت على ب ابتسامه ومشيت وسابتني
مش عارف افرح من الابتسامه ولا ادايق إنها سابتني
رحت علي باب لقينا مكتوب أن مفييش درس النهاردة
ملك. أوف طب مش كانت تكتب دا أنا ورايا درس إلي بعدها كمان ساعتين هعمل أي بقي
وبتبصلي
محمد. نا كمان ورايا درس متأخر تحبي نعد في مكان سوا علي ما معاد الدروس تيجي
لقيتها بتبص جامد وبتقولي تمام
كنت طاير من الفرحة صراحه
رحنا كافيه كان قريب وطلبنا حاجه نشربها وفضلت اتكلم لحد ما تصاحبنا وبقت بتدي معايا في كلام
وعرفت إنها وملهاش أخوات وابوها متوفي وامها بتشتغل ممرضه
وجه معاد الدرس
ملك. نا همشي بقي عشان متأخرش ميرسي علي الواجب دا
محمد. ولا أي حاجه تحت قمر القمر ف أي وقت
وخدنا أرقام بعض وروحنا نا روحت نمت صحيت علي بليل
لقيتك مسدج مبعوته من ملك
بتسألني عامل أي وكدا ورديت عليها
وسالتها بتعملي أي كدا
قالت نايمه على سرير زهقانه
قلت اتجراء اجي أنام جنبك اسليكي
لقتها قالت هتعمل أي 😂😂
هعمل حجات كتييره آوي هو القمر دا يتساب برده😂😂
دا إنت مش سهل خالص ونا بقول برده عينك كانت دايما عليا في درس ليه 😂😂
دا آنتي مركزه بقي😂
ملك/امممم لا عادي يعني
رديت قلتلها ماشي
فضلنا نتكلم لحد تأنى يوم جه معاد الدرس
قبل متيجي الساعة 10 لقيت ملك بترن
لقيتها بتعيط وبتقولي ممكن تيجي تعد معايا ف نفس الكافية
رحت لها طبعا وكسم الدرس دخلت لقيتها بتعيط دخلت قعدت جنبها وفضلت أتكلم معاها افهم مالها
لقيتها اترمت في حضني ونا فضلت أطبط عليها والكافيه كان فاضي
لحد ما رفعت وشها ونا مسحت ودموعها ب أيدي وقلت لها كل حاجه هتبقي تمام و**** ونا معاكي متقلقيش
لقيتها هدت وبطلت تعيط وباستني من خدي
وضحكت نا وهيا قلت لها القمر دا ومينفعش يزعل و**** 😂😂
واليوم مشي وروحنا وفضلنا نتكلم لحد بليل اتكلمنا فون قلت هزود معاها في كلام سكس
كنا بنتكلم عادي لقيتها مره وآحده قالت
ااااااه
قلت لها سلامتك مالك بس
ملك/أتخبط في الدولاب يوسخ
محمد م تعرفيش ال اااه دي وقفت أي بس 😂
ملك /اي
محمد / زبي قصدي قلبي
ملك /ضحكت أتلم عيب
محمد /متجيبي بوسه يبت يملك
ملك أهو 💋💋
محمد امممم شفايفك حلوه آوي نفسي اقطعها
ملك بجد نفسك
حسيتها بدائت تهيج
محمد /آوي نفسي امسكك من وسطك وبشدك عليا وبحسس على وشك وبمسك شفايفك ابوسها براحه
ملك /ااااه اممم كمل أي كمان
محمد/هنزل علي رقبتك ابوسها والحسها واعضك من ودنك
ملك/اووف إنت طلعت صعب آوي براحه
محمد/لسه مشفتش حاجة وبنزل بوس لحد ماوصل على بزازك بقلعك التيشرت والبرا
ملك/ااااااه حلو اوي
بمسك بزازك ب أيدي بقفش في بزازك أوف ملبن آوي يروحي
ملك/بتاعتك يقلبي افشخهم
برضع من بزازك وبنزل ب أيدي بلعب في كسك أوف مبلول آوى يلبوتي
ملك/أوف أيوه نا لبوتك افشخني
محمد / دا أنا هفشخ كسمك يلبوه
ملك /اححححح يلا افشخني
بقلعك كل حاجه وبنيمك علي ضهرك وبنزل علي رجلك ببوسها لحد إما أوصل لكسك
وبنزل بلساني
بطل وبنزل من عليها أوف كسك منزل عسل كتييره يكسمك
ملك/أوف مش قادرة براحه احيه بجيب بجيب ااااااه كس مش قادره أوف هههههن
احا جبتي يلبوه
ملك آه مش قادره إنت نزلت ولا لسة
لسه طب إستني هوريك حاجه
لقيتها بعتت لي فديوا وهيا بتلعب في كسها نزلت عليه
محمد اتبسطي يروحي
ملك اوي و****
محمد بس عايزين نعمل علي حقيقه
ملك مش هقدر إنت صعب لا
هبقي حنين متخافيش
ملك هنشوف
خلصنا كلام ونمنا
واتفقنا هنتقابل بكرا عندي في البيت
لو عجبك الجزء الأول وعايزين أكمل أشوف دعمكم عشان اكمل 😂♥️
وشايفين إن الاحداث بطيئه اسرعها ولا لا ؟
في السلسه دي ههحكي فيها عن كل حاجه وكل موقف في سكس حصل لي
مش هطول عليكم نبدأ
الجزء الأول
كنت لسة عندي 16 سنة وكنت لسه عارف يعني أي سكس وبتفرج على بورن
وكانت فترة دروس كنت بشوف البنات في درس
ببقي هايج آوي
درس العربي دا كان في بيت مدرسه في عماره الدور الرابع
وكان معانا بنت إسمها ملك دي بطل القصه صدرها كان وسط وطيزها صغيره
بس كانت لبوه اوي في طريقتها ولبسها وسايبه شعرها
وكان معروف إنها شمال
دايما كانت عيني عليها بس هيا ولا كانت بتبص لي
معاد الدرس دا كان ١٠ الصبح صحيت فطرت ونزلت ورحت الدرس وركبت الاسانسير
ولسه هتضغط على الدور الرابع لقيتك ملك جايه تركب
كانت لابسه جاكت جينز وتحته توب ابيض وبنطلون جينز
فضلت باصص عليها لحد الوقتي مش عارف البصه دي كانت حب ولا شهوة
ومن غير كلام طلبت الدور الرابع وقبل ما الباب يفتح قلت لها عامله أي ملك صح ؟
لقيتها ردت على ب ابتسامه ومشيت وسابتني
مش عارف افرح من الابتسامه ولا ادايق إنها سابتني
رحت علي باب لقينا مكتوب أن مفييش درس النهاردة
ملك. أوف طب مش كانت تكتب دا أنا ورايا درس إلي بعدها كمان ساعتين هعمل أي بقي
وبتبصلي
محمد. نا كمان ورايا درس متأخر تحبي نعد في مكان سوا علي ما معاد الدروس تيجي
لقيتها بتبص جامد وبتقولي تمام
كنت طاير من الفرحة صراحه
رحنا كافيه كان قريب وطلبنا حاجه نشربها وفضلت اتكلم لحد ما تصاحبنا وبقت بتدي معايا في كلام
وعرفت إنها وملهاش أخوات وابوها متوفي وامها بتشتغل ممرضه
وجه معاد الدرس
ملك. نا همشي بقي عشان متأخرش ميرسي علي الواجب دا
محمد. ولا أي حاجه تحت قمر القمر ف أي وقت
وخدنا أرقام بعض وروحنا نا روحت نمت صحيت علي بليل
لقيتك مسدج مبعوته من ملك
بتسألني عامل أي وكدا ورديت عليها
وسالتها بتعملي أي كدا
قالت نايمه على سرير زهقانه
قلت اتجراء اجي أنام جنبك اسليكي
لقتها قالت هتعمل أي 😂😂
هعمل حجات كتييره آوي هو القمر دا يتساب برده😂😂
دا إنت مش سهل خالص ونا بقول برده عينك كانت دايما عليا في درس ليه 😂😂
دا آنتي مركزه بقي😂
ملك/امممم لا عادي يعني
رديت قلتلها ماشي
فضلنا نتكلم لحد تأنى يوم جه معاد الدرس
قبل متيجي الساعة 10 لقيت ملك بترن
لقيتها بتعيط وبتقولي ممكن تيجي تعد معايا ف نفس الكافية
رحت لها طبعا وكسم الدرس دخلت لقيتها بتعيط دخلت قعدت جنبها وفضلت أتكلم معاها افهم مالها
لقيتها اترمت في حضني ونا فضلت أطبط عليها والكافيه كان فاضي
لحد ما رفعت وشها ونا مسحت ودموعها ب أيدي وقلت لها كل حاجه هتبقي تمام و**** ونا معاكي متقلقيش
لقيتها هدت وبطلت تعيط وباستني من خدي
وضحكت نا وهيا قلت لها القمر دا ومينفعش يزعل و**** 😂😂
واليوم مشي وروحنا وفضلنا نتكلم لحد بليل اتكلمنا فون قلت هزود معاها في كلام سكس
كنا بنتكلم عادي لقيتها مره وآحده قالت
ااااااه
قلت لها سلامتك مالك بس
ملك/أتخبط في الدولاب يوسخ
محمد م تعرفيش ال اااه دي وقفت أي بس 😂
ملك /اي
محمد / زبي قصدي قلبي
ملك /ضحكت أتلم عيب
محمد /متجيبي بوسه يبت يملك
ملك أهو 💋💋
محمد امممم شفايفك حلوه آوي نفسي اقطعها
ملك بجد نفسك
حسيتها بدائت تهيج
محمد /آوي نفسي امسكك من وسطك وبشدك عليا وبحسس على وشك وبمسك شفايفك ابوسها براحه
ملك /ااااه اممم كمل أي كمان
محمد/هنزل علي رقبتك ابوسها والحسها واعضك من ودنك
ملك/اووف إنت طلعت صعب آوي براحه
محمد/لسه مشفتش حاجة وبنزل بوس لحد ماوصل على بزازك بقلعك التيشرت والبرا
ملك/ااااااه حلو اوي
بمسك بزازك ب أيدي بقفش في بزازك أوف ملبن آوي يروحي
ملك/بتاعتك يقلبي افشخهم
برضع من بزازك وبنزل ب أيدي بلعب في كسك أوف مبلول آوى يلبوتي
ملك/أوف أيوه نا لبوتك افشخني
محمد / دا أنا هفشخ كسمك يلبوه
ملك /اححححح يلا افشخني
بقلعك كل حاجه وبنيمك علي ضهرك وبنزل علي رجلك ببوسها لحد إما أوصل لكسك
وبنزل بلساني
بطل وبنزل من عليها أوف كسك منزل عسل كتييره يكسمك
ملك/أوف مش قادرة براحه احيه بجيب بجيب ااااااه كس مش قادره أوف هههههن
احا جبتي يلبوه
ملك آه مش قادره إنت نزلت ولا لسة
لسه طب إستني هوريك حاجه
لقيتها بعتت لي فديوا وهيا بتلعب في كسها نزلت عليه
محمد اتبسطي يروحي
ملك اوي و****
محمد بس عايزين نعمل علي حقيقه
ملك مش هقدر إنت صعب لا
هبقي حنين متخافيش
ملك هنشوف
خلصنا كلام ونمنا
واتفقنا هنتقابل بكرا عندي في البيت
لو عجبك الجزء الأول وعايزين أكمل أشوف دعمكم عشان اكمل 😂♥️
وشايفين إن الاحداث بطيئه اسرعها ولا لا ؟