NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

جارتنا وصديقة امى

Medo Fucker

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 يونيو 2024
المشاركات
15
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
189
الإقامة
مصر
نقاط
50
مساء الخير على كل النسوانجية الحلوين الى سهرانين😍
انهاردة هحكيلكمقصة حصلت فعلا وانا صغير مع جارتنا وصديقة امى وزوجها المدرس صاحب ابي
القصة بداءت لما عزلنا وروحنا منطقة جديدة ودخلت مدرسة جديدة ومكنتش اعرف حد وابويا طبعا قدملى وكان اتعرف على كذا مدرس بحكم انت يتابعنى بردوك بما انى لسه *** وغريب عن المنطقة وكده المهم من بين المدرسين دول كان مدرس لغة عربية اسمه ***** وكان بيدينى درس مخصوص فى البيت انا وكان معايا ناس تانيين صحابى كان بيجيلنا وكنت ساكن جمب عمارتة ف كان بيجمعما عندى وكان بيسلم على ابويا دايما ويقعد معاه قبل او بعد الحصة وكانت مراتة تعرفت على امى وبدء يكون فى صحوبية بينهم وكان استاذ***** مبيخلفش هو ومراتة الى نسيت اقولكم على اسمها امل المهم الاستاذ كان دايما يخرج مع صحابة ودايما فى درةس خصوصية وبعدها سهر مع صحابة ويرجع يدوب ينام عشان يصحى للمدرسة وهى كانتدايما بتقعد لوحدها وبداءت تيجي تقعد معانا وتسهر عندنا ونقعد طول الليل نتفرج على افلام ونجيب مسليات وضحك وهزار وتبات معانا لتانى يوم وتروح وكانت دايما كدا كل يومين تلاتة هى كانت مبتخلفس وكانت بتعتبرنا زى ولادها وبتحبنا وكدا المهم جيه الصيف واتفق اهلنا نطلع رحلة مصيف سوا طبعا فرحنا وكله وافق وروحنا اسماعيلية يوم صد رد كدا نفك فيه وجمبنا قريبة روحنا هناك ودخلنا الشط وروحت غيرت وبالصدفة نسيت اجيب بوكسر تانى معايا ف خوفت الى لابسة يتبل وهرجع مش لابس بوكسر قولت يبقى البس المايوة من غير بوكسر احسن ونزلت طبعا فضلت العب فى البحر لحد لما لاقيت امل غيرت ولبست مايوة الى هو شرعى عادى وبتكلم امى تقنعها تنزل بس ماما مش بتحب الماية وجوزها مش عاوز ينزل روحتشاورتلها نزلت معانا انا واختى وكان فى واحدة اختى عرفتها فى الماية وبنلعب بالكرة وانا كنت بغطس وافضل اعمل انى بعوم واجى ناحيتها وامسك طيزها المس بزازها مثلا واحنا بنلعب وكل لما كنت باجى من تحتها وامسك وراكها وناحية كسها كانت بتستغرب وتتخض ومش عارفة انا قصدى ولا بلعب عادى وبعدين حسيتها كانت هاجت وحبت الموضوع وفضلت اقرب منها واحضنها من طيزها وامسك رجلها لحد لما جوعنا وطلعنا ناكل قولوى اكمل ولا.....؟
 
مساء الخير على كل النسوانجية الحلوين الى سهرانين😍
انهاردة هحكيلكمقصة حصلت فعلا وانا صغير مع جارتنا وصديقة امى وزوجها المدرس صاحب ابي
القصة بداءت لما عزلنا وروحنا منطقة جديدة ودخلت مدرسة جديدة ومكنتش اعرف حد وابويا طبعا قدملى وكان اتعرف على كذا مدرس بحكم انت يتابعنى بردوك بما انى لسه * وغريب عن المنطقة وكده المهم من بين المدرسين دول كان مدرس لغة عربية اسمه *** وكان بيدينى درس مخصوص فى البيت انا وكان معايا ناس تانيين صحابى كان بيجيلنا وكنت ساكن جمب عمارتة ف كان بيجمعما عندى وكان بيسلم على ابويا دايما ويقعد معاه قبل او بعد الحصة وكانت مراتة تعرفت على امى وبدء يكون فى صحوبية بينهم وكان استاذ***** مبيخلفش هو ومراتة الى نسيت اقولكم على اسمها امل المهم الاستاذ كان دايما يخرج مع صحابة ودايما فى درةس خصوصية وبعدها سهر مع صحابة ويرجع يدوب ينام عشان يصحى للمدرسة وهى كانتدايما بتقعد لوحدها وبداءت تيجي تقعد معانا وتسهر عندنا ونقعد طول الليل نتفرج على افلام ونجيب مسليات وضحك وهزار وتبات معانا لتانى يوم وتروح وكانت دايما كدا كل يومين تلاتة هى كانت مبتخلفس وكانت بتعتبرنا زى ولادها وبتحبنا وكدا المهم جيه الصيف واتفق اهلنا نطلع رحلة مصيف سوا طبعا فرحنا وكله وافق وروحنا اسماعيلية يوم صد رد كدا نفك فيه وجمبنا قريبة روحنا هناك ودخلنا الشط وروحت غيرت وبالصدفة نسيت اجيب بوكسر تانى معايا ف خوفت الى لابسة يتبل وهرجع مش لابس بوكسر قولت يبقى البس المايوة من غير بوكسر احسن ونزلت طبعا فضلت العب فى البحر لحد لما لاقيت امل غيرت ولبست مايوة الى هو شرعى عادى وبتكلم امى تقنعها تنزل بس ماما مش بتحب الماية وجوزها مش عاوز ينزل روحتشاورتلها نزلت معانا انا واختى وكان فى واحدة اختى عرفتها فى الماية وبنلعب بالكرة وانا كنت بغطس وافضل اعمل انى بعوم واجى ناحيتها وامسك طيزها المس بزازها مثلا واحنا بنلعب وكل لما كنت باجى من تحتها وامسك وراكها وناحية كسها كانت بتستغرب وتتخض ومش عارفة انا قصدى ولا بلعب عادى وبعدين حسيتها كانت هاجت وحبت الموضوع وفضلت اقرب منها واحضنها من طيزها وامسك رجلها لحد لما جوعنا وطلعنا ناكل قولوى اكمل ولا.....؟
كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%