NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة بيت ياسين | السلسلة الأولى | الجزء الاول

user493911

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
48
نقاط
195
الاول نبدا بالشخصيات
أنا (ياسين) حاليا 23 سنة اكبر اخواتي جسمي حلو نسبيا بروح جيم بانتظام 190cm 78kg اخر سنة ف كلية هندسة
اختي (نور) 20 سنة جسمها مظبوط وتكة من الاخر بزاز وسط مش تخينة طيزها كبيرة عود فرنساوي من الاخر 170cm 65kg تانية هندسة
اختي (ملك ) 18 سنة ثانوية عامة مركزة ف مزاكرتها جسمها زي اختها بس قصيرة شوية
اخويا (مالك) تؤام مالك مبيلعبش رياضة كان بيلعب كورة بس اتخانق مع الكابتن وبطل
اختي(حبيبة) 16 سنة رغم صغر سنها بس جسمها وتكة عدت اخواتها بزاز كبار طيز كبيرة ووشها مدي شوية احمرار كدة اولى ثانوي
امي ( هالة) مطلقة جسمها زي اي ام كرش بس مش اوي بزاز كبار طيز كبيرة قصيرة
ابويا ( احمد) دكتور وبيزورنا كل فين وفين
يلا نخش على القصة
------------------------------------------------------------------------------
الجزء الاول
الساعه سته الصبح يوم التلات الام بتصحى تروق الشقة وتجهز سندوتشات بطاطس الساعة سبعه ونص
هالة: بت يحبيبه انتي يبت!
حبيبة:نعم يماما خمس دقايق مش قادرة
هالة :قومي يبت اخلصي عندك مدرسة هو احنا هنفضل ف الموال ده كل يوم
حبيبة : طيب طيب قايمة اهو اوف
حبيبة قامت غسلت وشها وعملت حمام وجهزت
حبيبة :أنا خلصت فين ياسين
هالة:استني هصحيه
هالة: ياسين حبيبي قوم عشان توصل اختك المدرسة
انا :الساعة كام
هالة: تمانية واختك اتأخرت
أنا:طيب قومت غسلت وشي و لبست وقومت نازل وصلت حبيبة وقولت اشتغل شوية بشتغل اوبر فتحت الابلكيشن لقيت فيه واحدة عايزة تروح شيراتون روحت اللوكيشن ال هي فيه قاعد ببص مش لاقي حد قومت رنيت عليها
أنا: الو
هي:الو مين
أنا:حضرتك طالبة اوبر
هي: أيوة
أنا:طب أنا مستني ف اللوكيشن بقالي خمس دقايق ومش شايفك
هي:أيوة اسفة جاية حالا
وقفلت السكة
بعد دقيقتين لقيت واحدة بتنغزني على كتفي وبتقولي اوبر؟
لفيت وشي شوفت حلاوة بلمت بزاز ايه شكل ايه
هي:ها
أنا : أيوة اتفضلي
لقيتها قعدت ف الكرسي ال جمبي استغربت بس متكلمتش
أنا : قعدت مستني حضرتك ربع ساعة
هي: اسفه و**** بس كان فيه مشكلة كدة
أنا: اسمك ايه صح مش ظاهر ف الابلكيشن
هي:اسمي يارا وانت؟
أنا: ياسين اتشرفت بمعرفتك
يارا:أنا اكتر وانت بتدرس ايه يا ياسين
أنا: هندسة بس اخر سنة ليا
في البيت
هالة:بت يانور قومي الساعه بقت تسعه
نور:أنا صاحية يحببتي حبيبة نزلت وياسين
هالة:اه واخوكي شكلو بيشتغل مش جاي دلوقتي
نور:يووووه ايه القرف ده كنت عايزاه يوديني الكلية
هالة:وانتي لازم تروحي اوي عندك حاجة مهمة
نور:Mid يماما مانا قايلالك
هالة:نسيت يبنتي خلاص **** معاكي ممكن تطلبي اوبر
نور لبست ونزلت
هالة: ملك ماااالك قومو مش عندكو درس
مالك :قايم اهو
ملك :أنا مش قادرة يماما تعبانة مش هروح
هالة :تعبانة عندك ايه
ملك:تعبانة بقولكك
هالة:اهه عندك الدورة طب ما تقولي
ملك: ماما!!!
مالك :بس يماما عشان بتتكسف
هالة:بس يحيوان هههه وقعدو يضحكو
مالك فطر ولبس ونزل راح الدرس
هالة :بت يملك سيبي التليفون شوية وقومي زاكري
ملك :يووه حاضررر
هالة دخلت اوضتها وفتحت التليفون على فيديو سكس
هالة : اااااااااه مش قادرة اااه ياني يكسي اااااااه نفسي اتناك اوي عايزة زوبر ينيكيني ااااااااااه وفضلت كدة وطبعا صوتها كان عالي نسيت أن ملك ف البيت
ملك ف اوضتها :هو ايه الصوت ده بس ده مش من الجيران ده قريب
طلعت من اوضتها ومشيت ف الشقة لغاية ما وصلت على اوضة باب امها
ملك:احا ايه ده وقعدت تسمع من ورا الباب صوت اهات مامتها فتحت الباب سنة بسيطة والسرير كان شمال الباب وامها مكانتش شايفة
ملك: احاااااا ماما عريانة وبتلعب ف كسها وبتتفرج على سكس
ملك جابت تليفونها وصورت امها لغاية ما حست أنها هتاخد بالها قفلت الباب وراحت اوضتها ونقلت الفيديو على اللابتوب وشافت محاضرة عربي وطبعا كانت سرحان ومش مركزة ف المحاضرة اصلا
عندي ف العربية
يارا:ايه ده انت هندسة وايه ال مشغلك اوبر يبني😂
أنا:عادي بقى اهو بسلي وقتي ومنها بجيب فلوس
يارا:طب ايه رأيك تسلي وقتك ف مكتب عمي
أنا: مكتب ايه
يارا:مكتب هندسي وهمسكك منصب محترم متقلقش المهم انت تخصص ايه
أنا:ميكانيكا باور
يارا: اوبا وانا كمان بس أنا لسه تاينة جامعة
أنا :حلو وايه رأيك ف هندسة
يارا :زفت ياريتني مادخلتها
أنا:ليه بس😂
وقعدنا نضحك ونتكلم شوية وكان الطريق واقف شوية ف قعدنا حبة ف الطريق لغاية ما وصلنا المكتب
أنا :حمد**** ع السلامة
يارا :**** يسلمك اطلع معايا بقى اعرفك على عمي واقولو على الشغل
دخلنا المكتب وكان لسه عمها مجاش قعدنا نتكلم وعرفت انها صاحبت مرتين و 20 سنة وعرفت بتحب ايه وكدة واهتمامات بعض لغاية ما لقيت راجل كبير خمسيناتي داخل علينا
يارا :هاااي عمووو واحشني معلش بقى كنت إجازة لان ماما تعبانة
عمها: ولا يهمك حبيبتي
أنا:طب مش هتعرفينا ولا ايه
يارا:اه معلش نسيت ياسين ده عمو البشمهندس وإئل صاحب المكتب عمو ده ياسين ف اخر سنة جامعة
أنا:ازاي حضرتك يبشمهندس
وائل :ازيك يا ياسين اتفضل اقعد واقف ليه
وقعدت وتكلمنا ف الشغل والمرتب كويس اوي واتفقنا على كل حاجة وقالي هبدأ شغل من بكرة
أنا : تمام هكون هنا من بكرة ان شاء ****
وائل:تمام عن اذنكو
وسابنا ومشي
يارا:يلا اي خدمة بدل ما كنت شغال سواق ههههههههه
وقعدنا نضحك شوية
------------------------------------------------------------------------------
الجزء التاني)
عزيزي القارئ ممكن فيه ناس تقولي ليه الجنس مش كتير بس ده كان تسخين لل جاي والقصة مش مجرد جنس دي حياة كاملة
بعد ما مشيت من المكتب ركبت العربيه وكلمت ماما وقولتلها على الشغل واني هبدا بكرة لقيت صوتها مبحوح وبتنهج اكنها كانت بتجري
روحت وروحت جبت نور من الكلية بتاعها وعديت على مدرسة حبيبة عملتلها إذن وخرجتها كان الساعه لسه اتناشر ونص وروحنا على البيت
دخلت اوضتي قعدت شوية بهدومي وكنت هنام بس قولت اغير الاول وكنت شفت فيديو سكس بس معملتش حاجة لاني ماكنتش قادر بس زبي كان واقف بالمناسبة مش بفخم ف نفسي ولا بقول أنا وانا بس أنا زبي فعلا كبير هو مش زب ده دبابة حوالي 25 سنتي قلعت كل هدومي ومن سوء حظي نسيت اقفل الباب لقيت نور دخلت
نور: ي..يا..ياسين
وقعدت مبحلقة ف زبي شوية
أنا:عايزة ايه ومش تخبطي قبل ما تخشي
:نور معلش نسيت كنت بس عايزاك تعمل معايا بروجكت لاني مش عارفة اعملو لوحدي
أنا: طيب ينفع البس ولا نعملو وانا قالع
لقيت حبيبة داخلة وقبل ما تشوفني
حبيبة :ياسييييييين بص جبت كااااممم
ودخلت وفضلت مبحلقة ف زبي شوية كدة وبعد كدة جبت فوطة حطيتها على زبي
أنا: ايييه هي بقت فورجة اندهو امكو تيجي تشوف هي كمان
واتكسفو وطلعو وانا لبست وطلعتلهم لقيتهم مش على بعضهم عملت مع نور البروجيكت وبصراحة عزيزي القارئ مش هكدب عليك واقولك لأول مرة اركز مع جسم اخواتي حط نفسك مكاني معاك اربع وتكات ف البيت مش هتبص عليهم وانا كنت ببص بس مكانش ف نيتي اني انيك أي واحدة فيهم بس أخري كان تحرش مش صريح
وطبعا طول ما بعمل البروجيكت قعدت اخبط كتفي ف بزازها خلصنا
أنا:نور عايز اتكلم معاكي في حاجة مهمة بس من غير كسوف
نور:حاجة ايه
أنا: لما دخلتي عليا الصبح وشوفتي زبي مش عايز ده يأثر على علاقتنا
نور :ايه ده لالالا ايه الألفاظ دي ومتقلقش مش هيأثر
أنا:كويس أنا هقول الكلام ده لأختك برضو
نور:بس هو ده طبيعي
أنا:هو ايه
نور:ده وشاورت على زبي طبيعي انو يكون بالحجم ده
أنا:أيوة طبيعي اشمعنى بتسألي
نور :لا عادي
أنا:قولنا من غير كسوف
نور:ا...اص..اصل انا بصراحه اتفرجت على فيلمين كدة بس مكانش كبير اوي كدة وو**** هما فيلمين بس كان فضول
أنا: عادي هو احجام في ال عندو زب صغير وال عندو كبير
نور:تمام ممكن اشوفو تاني
أنا:طب تعالي ف اوضتي عشان محدش من اخواتك أو امك يشوفنا
نور:يلا
ودخلنا اوضتي وقلعت البنطلون
نور: اوف ايه ده كلو يخربيتك ينفع المسو؟
أنا:ينفع
نور لمستو وقعدت تمسكو
أنا:بس دوري بقى
نور:ايه لا طبعا دورك ايه
أنا:ما انتي شوفتي زبي دوري اشوف كسك
نور : طيب
أنا مقلعتهاش علطول عزيزي القارئ متبقاش غشيم لعبت ف كسها من فوق البنطلون وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي ويلهوي على ال شوفتو فخاد طرية فشخخخ والاندر مبلول نيك قعدت العب ف كسها من فوق الاندر لغاية ما اترعشت ولقيت الاندر اتغرق اكتر
نور:ايه ده أنا عملت حمام أنا اسفة اوي
حسيتها اتحرجت اوي
أنا:ههههههه لا لا ده مش حمام ده شهوتك حسيتي بمتعه لما جبتيهم صح
نور:أيوة اوي
قلعتها الاندر وشوفت كس مشعر حلو اوي
نور:هتعمل ايه
أنا:هريحك يحببتي
نور:ريحني يحبيبي
أنا نزلت لحس ف كسها واشفط البظر واقفش ف طيزها
نور:اااااااااه ااااااااااااااه احاااا مش قادرة الحس ياخويا الحس يدكر اختك الحس كس اختك الشرموطة ااااااااااه مش قادرة أنا منيوكتك أنا شرموطك
أنا:خخخخ اهدي يأحبة صوتك عالي فيه ناس ف البيت
نور :اااااااه مش قادرة
لقيتها جابتهم تاني المرادي خدتهم ف بوقي مسبتش نقطة
أنا: افتحي بوقك يكسمك
فتحت بوقها ونزلت لبنها ف بوقها
لقيتها لفت وقعد وضع doggy style
نور: نيكني نيك اختك الشرموطة
روحت جبت زيت ودهنت خورم طيزها ودهنت زبي وحطيت شوية على أيدي دخلت عقله صباعي
نور:ااااااه أيوة دخلو كلو
دخلت صباعي كلو
نور :ااااااااه مش قادرة بيوجع
فضلت سايب صباعي جوا لغاية ما خدت عليه نكتها بصباعي لغاية ما خورمها وسع نوعا ما دخلت صباعين بعد كدة تلت صوابع
نور:ااااااه مش قادرة دخل زبك بقى ف طيزيييييي ااااه
أنا: ماشي يشرموطة كسم طيزك
ودخلت راس زبي ف طيزها
نور:ااااااه مش قادرة شيلو عشان خاطري
أنا:خخخ أحا أنا لسه عملت حاجة
وفضلت سايبو ف طيزها شوية وبعد كدة دخلت ربعو وبدأت انيكها
نور:ااااااه مش قادرة نيك نيك جامد بسرعه اااااااااه أنا
أنا:انتي ايه يكسمك
نور:أنا شرموطك ولبوتك اضرب طيزي
أنا:قعدت اضرب طيزها وأشد شعرها و لقيتها جابت للمرة التالتة وعرفت انها مازوخية
أنا: بتحبي الضرب يشرموطة احا
نور: ااااااه أنا كلبتك وخدامتك من النهاردة
حسيت اني هجيب ف زودت السرعه وجيبتهم ف طيزها وضربتها على طيزها
أنا: قومي يوسخة البسي الاندر وخلي لبني ف طيزك
هي عملت كدة قولتلها هاتي وشك وافتحي بوقك
قومت تافف ف بوقها وضربتها قلم جامد لقيتها بلعتو وتعابير وشها بنت متناكة اوي
أنا :يلا قومي روحي اوضتك قبل ما حدث ياخد بالو
نور:انت جامد اوي يا ياسو
وباست رجلي وطلعت
وهنا ينتهي الج
زء التاني
دي اول قصة ليا ف ياريت لو حد عندو انتقادات يقولهالي عشان اغير في طريقة السرد أو القصة نفسها وقولولي عايزين فيها دياثة ولا لا ولو لقيت اقبال على القصة هنزل الجزء التالت
 
الاول نبدا بالشخصيات
أنا (ياسين) حاليا 23 سنة اكبر اخواتي جسمي حلو نسبيا بروح جيم بانتظام 190cm 78kg اخر سنة ف كلية هندسة
اختي (نور) 20 سنة جسمها مظبوط وتكة من الاخر بزاز وسط مش تخينة طيزها كبيرة عود فرنساوي من الاخر 170cm 65kg تانية هندسة
اختي (ملك ) 18 سنة ثانوية عامة مركزة ف مزاكرتها جسمها زي اختها بس قصيرة شوية
اخويا (مالك) تؤام مالك مبيلعبش رياضة كان بيلعب كورة بس اتخانق مع الكابتن وبطل
اختي(حبيبة) 16 سنة رغم صغر سنها بس جسمها وتكة عدت اخواتها بزاز كبار طيز كبيرة ووشها مدي شوية احمرار كدة اولى ثانوي
امي ( هالة) مطلقة جسمها زي اي ام كرش بس مش اوي بزاز كبار طيز كبيرة قصيرة
ابويا ( احمد) دكتور وبيزورنا كل فين وفين
يلا نخش على القصة
------------------------------------------------------------------------------
الجزء الاول
الساعه سته الصبح يوم التلات الام بتصحى تروق الشقة وتجهز سندوتشات بطاطس الساعة سبعه ونص
هالة: بت يحبيبه انتي يبت!
حبيبة:نعم يماما خمس دقايق مش قادرة
هالة :قومي يبت اخلصي عندك مدرسة هو احنا هنفضل ف الموال ده كل يوم
حبيبة : طيب طيب قايمة اهو اوف
حبيبة قامت غسلت وشها وعملت حمام وجهزت
حبيبة :أنا خلصت فين ياسين
هالة:استني هصحيه
هالة: ياسين حبيبي قوم عشان توصل اختك المدرسة
انا :الساعة كام
هالة: تمانية واختك اتأخرت
أنا:طيب قومت غسلت وشي و لبست وقومت نازل وصلت حبيبة وقولت اشتغل شوية بشتغل اوبر فتحت الابلكيشن لقيت فيه واحدة عايزة تروح شيراتون روحت اللوكيشن ال هي فيه قاعد ببص مش لاقي حد قومت رنيت عليها
أنا: الو
هي:الو مين
أنا:حضرتك طالبة اوبر
هي: أيوة
أنا:طب أنا مستني ف اللوكيشن بقالي خمس دقايق ومش شايفك
هي:أيوة اسفة جاية حالا
وقفلت السكة
بعد دقيقتين لقيت واحدة بتنغزني على كتفي وبتقولي اوبر؟
لفيت وشي شوفت حلاوة بلمت بزاز ايه شكل ايه
هي:ها
أنا : أيوة اتفضلي
لقيتها قعدت ف الكرسي ال جمبي استغربت بس متكلمتش
أنا : قعدت مستني حضرتك ربع ساعة
هي: اسفه و**** بس كان فيه مشكلة كدة
أنا: اسمك ايه صح مش ظاهر ف الابلكيشن
هي:اسمي يارا وانت؟
أنا: ياسين اتشرفت بمعرفتك
يارا:أنا اكتر وانت بتدرس ايه يا ياسين
أنا: هندسة بس اخر سنة ليا
في البيت
هالة:بت يانور قومي الساعه بقت تسعه
نور:أنا صاحية يحببتي حبيبة نزلت وياسين
هالة:اه واخوكي شكلو بيشتغل مش جاي دلوقتي
نور:يووووه ايه القرف ده كنت عايزاه يوديني الكلية
هالة:وانتي لازم تروحي اوي عندك حاجة مهمة
نور:Mid يماما مانا قايلالك
هالة:نسيت يبنتي خلاص **** معاكي ممكن تطلبي اوبر
نور لبست ونزلت
هالة: ملك ماااالك قومو مش عندكو درس
مالك :قايم اهو
ملك :أنا مش قادرة يماما تعبانة مش هروح
هالة :تعبانة عندك ايه
ملك:تعبانة بقولكك
هالة:اهه عندك الدورة طب ما تقولي
ملك: ماما!!!
مالك :بس يماما عشان بتتكسف
هالة:بس يحيوان هههه وقعدو يضحكو
مالك فطر ولبس ونزل راح الدرس
هالة :بت يملك سيبي التليفون شوية وقومي زاكري
ملك :يووه حاضررر
هالة دخلت اوضتها وفتحت التليفون على فيديو سكس
هالة : اااااااااه مش قادرة اااه ياني يكسي اااااااه نفسي اتناك اوي عايزة زوبر ينيكيني ااااااااااه وفضلت كدة وطبعا صوتها كان عالي نسيت أن ملك ف البيت
ملك ف اوضتها :هو ايه الصوت ده بس ده مش من الجيران ده قريب
طلعت من اوضتها ومشيت ف الشقة لغاية ما وصلت على اوضة باب امها
ملك:احا ايه ده وقعدت تسمع من ورا الباب صوت اهات مامتها فتحت الباب سنة بسيطة والسرير كان شمال الباب وامها مكانتش شايفة
ملك: احاااااا ماما عريانة وبتلعب ف كسها وبتتفرج على سكس
ملك جابت تليفونها وصورت امها لغاية ما حست أنها هتاخد بالها قفلت الباب وراحت اوضتها ونقلت الفيديو على اللابتوب وشافت محاضرة عربي وطبعا كانت سرحان ومش مركزة ف المحاضرة اصلا
عندي ف العربية
يارا:ايه ده انت هندسة وايه ال مشغلك اوبر يبني😂
أنا:عادي بقى اهو بسلي وقتي ومنها بجيب فلوس
يارا:طب ايه رأيك تسلي وقتك ف مكتب عمي
أنا: مكتب ايه
يارا:مكتب هندسي وهمسكك منصب محترم متقلقش المهم انت تخصص ايه
أنا:ميكانيكا باور
يارا: اوبا وانا كمان بس أنا لسه تاينة جامعة
أنا :حلو وايه رأيك ف هندسة
يارا :زفت ياريتني مادخلتها
أنا:ليه بس😂
وقعدنا نضحك ونتكلم شوية وكان الطريق واقف شوية ف قعدنا حبة ف الطريق لغاية ما وصلنا المكتب
أنا :حمد**** ع السلامة
يارا :**** يسلمك اطلع معايا بقى اعرفك على عمي واقولو على الشغل
دخلنا المكتب وكان لسه عمها مجاش قعدنا نتكلم وعرفت انها صاحبت مرتين و 20 سنة وعرفت بتحب ايه وكدة واهتمامات بعض لغاية ما لقيت راجل كبير خمسيناتي داخل علينا
يارا :هاااي عمووو واحشني معلش بقى كنت إجازة لان ماما تعبانة
عمها: ولا يهمك حبيبتي
أنا:طب مش هتعرفينا ولا ايه
يارا:اه معلش نسيت ياسين ده عمو البشمهندس وإئل صاحب المكتب عمو ده ياسين ف اخر سنة جامعة
أنا:ازاي حضرتك يبشمهندس
وائل :ازيك يا ياسين اتفضل اقعد واقف ليه
وقعدت وتكلمنا ف الشغل والمرتب كويس اوي واتفقنا على كل حاجة وقالي هبدأ شغل من بكرة
أنا : تمام هكون هنا من بكرة ان شاء ****
وائل:تمام عن اذنكو
وسابنا ومشي
يارا:يلا اي خدمة بدل ما كنت شغال سواق ههههههههه
وقعدنا نضحك شوية
------------------------------------------------------------------------------
الجزء التاني)
عزيزي القارئ ممكن فيه ناس تقولي ليه الجنس مش كتير بس ده كان تسخين لل جاي والقصة مش مجرد جنس دي حياة كاملة
بعد ما مشيت من المكتب ركبت العربيه وكلمت ماما وقولتلها على الشغل واني هبدا بكرة لقيت صوتها مبحوح وبتنهج اكنها كانت بتجري
روحت وروحت جبت نور من الكلية بتاعها وعديت على مدرسة حبيبة عملتلها إذن وخرجتها كان الساعه لسه اتناشر ونص وروحنا على البيت
دخلت اوضتي قعدت شوية بهدومي وكنت هنام بس قولت اغير الاول وكنت شفت فيديو سكس بس معملتش حاجة لاني ماكنتش قادر بس زبي كان واقف بالمناسبة مش بفخم ف نفسي ولا بقول أنا وانا بس أنا زبي فعلا كبير هو مش زب ده دبابة حوالي 25 سنتي قلعت كل هدومي ومن سوء حظي نسيت اقفل الباب لقيت نور دخلت
نور: ي..يا..ياسين
وقعدت مبحلقة ف زبي شوية
أنا:عايزة ايه ومش تخبطي قبل ما تخشي
:نور معلش نسيت كنت بس عايزاك تعمل معايا بروجكت لاني مش عارفة اعملو لوحدي
أنا: طيب ينفع البس ولا نعملو وانا قالع
لقيت حبيبة داخلة وقبل ما تشوفني
حبيبة :ياسييييييين بص جبت كااااممم
ودخلت وفضلت مبحلقة ف زبي شوية كدة وبعد كدة جبت فوطة حطيتها على زبي
أنا: ايييه هي بقت فورجة اندهو امكو تيجي تشوف هي كمان
واتكسفو وطلعو وانا لبست وطلعتلهم لقيتهم مش على بعضهم عملت مع نور البروجيكت وبصراحة عزيزي القارئ مش هكدب عليك واقولك لأول مرة اركز مع جسم اخواتي حط نفسك مكاني معاك اربع وتكات ف البيت مش هتبص عليهم وانا كنت ببص بس مكانش ف نيتي اني انيك أي واحدة فيهم بس أخري كان تحرش مش صريح
وطبعا طول ما بعمل البروجيكت قعدت اخبط كتفي ف بزازها خلصنا
أنا:نور عايز اتكلم معاكي في حاجة مهمة بس من غير كسوف
نور:حاجة ايه
أنا: لما دخلتي عليا الصبح وشوفتي زبي مش عايز ده يأثر على علاقتنا
نور :ايه ده لالالا ايه الألفاظ دي ومتقلقش مش هيأثر
أنا:كويس أنا هقول الكلام ده لأختك برضو
نور:بس هو ده طبيعي
أنا:هو ايه
نور:ده وشاورت على زبي طبيعي انو يكون بالحجم ده
أنا:أيوة طبيعي اشمعنى بتسألي
نور :لا عادي
أنا:قولنا من غير كسوف
نور:ا...اص..اصل انا بصراحه اتفرجت على فيلمين كدة بس مكانش كبير اوي كدة وو**** هما فيلمين بس كان فضول
أنا: عادي هو احجام في ال عندو زب صغير وال عندو كبير
نور:تمام ممكن اشوفو تاني
أنا:طب تعالي ف اوضتي عشان محدش من اخواتك أو امك يشوفنا
نور:يلا
ودخلنا اوضتي وقلعت البنطلون
نور: اوف ايه ده كلو يخربيتك ينفع المسو؟
أنا:ينفع
نور لمستو وقعدت تمسكو
أنا:بس دوري بقى
نور:ايه لا طبعا دورك ايه
أنا:ما انتي شوفتي زبي دوري اشوف كسك
نور : طيب
أنا مقلعتهاش علطول عزيزي القارئ متبقاش غشيم لعبت ف كسها من فوق البنطلون وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي ويلهوي على ال شوفتو فخاد طرية فشخخخ والاندر مبلول نيك قعدت العب ف كسها من فوق الاندر لغاية ما اترعشت ولقيت الاندر اتغرق اكتر
نور:ايه ده أنا عملت حمام أنا اسفة اوي
حسيتها اتحرجت اوي
أنا:ههههههه لا لا ده مش حمام ده شهوتك حسيتي بمتعه لما جبتيهم صح
نور:أيوة اوي
قلعتها الاندر وشوفت كس مشعر حلو اوي
نور:هتعمل ايه
أنا:هريحك يحببتي
نور:ريحني يحبيبي
أنا نزلت لحس ف كسها واشفط البظر واقفش ف طيزها
نور:اااااااااه ااااااااااااااه احاااا مش قادرة الحس ياخويا الحس يدكر اختك الحس كس اختك الشرموطة ااااااااااه مش قادرة أنا منيوكتك أنا شرموطك
أنا:خخخخ اهدي يأحبة صوتك عالي فيه ناس ف البيت
نور :اااااااه مش قادرة
لقيتها جابتهم تاني المرادي خدتهم ف بوقي مسبتش نقطة
أنا: افتحي بوقك يكسمك
فتحت بوقها ونزلت لبنها ف بوقها
لقيتها لفت وقعد وضع doggy style
نور: نيكني نيك اختك الشرموطة
روحت جبت زيت ودهنت خورم طيزها ودهنت زبي وحطيت شوية على أيدي دخلت عقله صباعي
نور:ااااااه أيوة دخلو كلو
دخلت صباعي كلو
نور :ااااااااه مش قادرة بيوجع
فضلت سايب صباعي جوا لغاية ما خدت عليه نكتها بصباعي لغاية ما خورمها وسع نوعا ما دخلت صباعين بعد كدة تلت صوابع
نور:ااااااه مش قادرة دخل زبك بقى ف طيزيييييي ااااه
أنا: ماشي يشرموطة كسم طيزك
ودخلت راس زبي ف طيزها
نور:ااااااه مش قادرة شيلو عشان خاطري
أنا:خخخ أحا أنا لسه عملت حاجة
وفضلت سايبو ف طيزها شوية وبعد كدة دخلت ربعو وبدأت انيكها
نور:ااااااه مش قادرة نيك نيك جامد بسرعه اااااااااه أنا
أنا:انتي ايه يكسمك
نور:أنا شرموطك ولبوتك اضرب طيزي
أنا:قعدت اضرب طيزها وأشد شعرها و لقيتها جابت للمرة التالتة وعرفت انها مازوخية
أنا: بتحبي الضرب يشرموطة احا
نور: ااااااه أنا كلبتك وخدامتك من النهاردة
حسيت اني هجيب ف زودت السرعه وجيبتهم ف طيزها وضربتها على طيزها
أنا: قومي يوسخة البسي الاندر وخلي لبني ف طيزك
هي عملت كدة قولتلها هاتي وشك وافتحي بوقك
قومت تافف ف بوقها وضربتها قلم جامد لقيتها بلعتو وتعابير وشها بنت متناكة اوي
أنا :يلا قومي روحي اوضتك قبل ما حدث ياخد بالو
نور:انت جامد اوي يا ياسو
وباست رجلي وطلعت
وهنا ينتهي الج
زء التاني
دي اول قصة ليا ف ياريت لو حد عندو انتقادات يقولهالي عشان اغير في طريقة السرد أو القصة نفسها وقولولي عايزين فيها دياثة ولا لا ولو لقيت اقبال على القصة هنزل الجزء التالت
بداية موافقة اخي
 
الاول نبدا بالشخصيات
أنا (ياسين) حاليا 23 سنة اكبر اخواتي جسمي حلو نسبيا بروح جيم بانتظام 190cm 78kg اخر سنة ف كلية هندسة
اختي (نور) 20 سنة جسمها مظبوط وتكة من الاخر بزاز وسط مش تخينة طيزها كبيرة عود فرنساوي من الاخر 170cm 65kg تانية هندسة
اختي (ملك ) 18 سنة ثانوية عامة مركزة ف مزاكرتها جسمها زي اختها بس قصيرة شوية
اخويا (مالك) تؤام مالك مبيلعبش رياضة كان بيلعب كورة بس اتخانق مع الكابتن وبطل
اختي(حبيبة) 16 سنة رغم صغر سنها بس جسمها وتكة عدت اخواتها بزاز كبار طيز كبيرة ووشها مدي شوية احمرار كدة اولى ثانوي
امي ( هالة) مطلقة جسمها زي اي ام كرش بس مش اوي بزاز كبار طيز كبيرة قصيرة
ابويا ( احمد) دكتور وبيزورنا كل فين وفين
يلا نخش على القصة
------------------------------------------------------------------------------
الجزء الاول
الساعه سته الصبح يوم التلات الام بتصحى تروق الشقة وتجهز سندوتشات بطاطس الساعة سبعه ونص
هالة: بت يحبيبه انتي يبت!
حبيبة:نعم يماما خمس دقايق مش قادرة
هالة :قومي يبت اخلصي عندك مدرسة هو احنا هنفضل ف الموال ده كل يوم
حبيبة : طيب طيب قايمة اهو اوف
حبيبة قامت غسلت وشها وعملت حمام وجهزت
حبيبة :أنا خلصت فين ياسين
هالة:استني هصحيه
هالة: ياسين حبيبي قوم عشان توصل اختك المدرسة
انا :الساعة كام
هالة: تمانية واختك اتأخرت
أنا:طيب قومت غسلت وشي و لبست وقومت نازل وصلت حبيبة وقولت اشتغل شوية بشتغل اوبر فتحت الابلكيشن لقيت فيه واحدة عايزة تروح شيراتون روحت اللوكيشن ال هي فيه قاعد ببص مش لاقي حد قومت رنيت عليها
أنا: الو
هي:الو مين
أنا:حضرتك طالبة اوبر
هي: أيوة
أنا:طب أنا مستني ف اللوكيشن بقالي خمس دقايق ومش شايفك
هي:أيوة اسفة جاية حالا
وقفلت السكة
بعد دقيقتين لقيت واحدة بتنغزني على كتفي وبتقولي اوبر؟
لفيت وشي شوفت حلاوة بلمت بزاز ايه شكل ايه
هي:ها
أنا : أيوة اتفضلي
لقيتها قعدت ف الكرسي ال جمبي استغربت بس متكلمتش
أنا : قعدت مستني حضرتك ربع ساعة
هي: اسفه و**** بس كان فيه مشكلة كدة
أنا: اسمك ايه صح مش ظاهر ف الابلكيشن
هي:اسمي يارا وانت؟
أنا: ياسين اتشرفت بمعرفتك
يارا:أنا اكتر وانت بتدرس ايه يا ياسين
أنا: هندسة بس اخر سنة ليا
في البيت
هالة:بت يانور قومي الساعه بقت تسعه
نور:أنا صاحية يحببتي حبيبة نزلت وياسين
هالة:اه واخوكي شكلو بيشتغل مش جاي دلوقتي
نور:يووووه ايه القرف ده كنت عايزاه يوديني الكلية
هالة:وانتي لازم تروحي اوي عندك حاجة مهمة
نور:Mid يماما مانا قايلالك
هالة:نسيت يبنتي خلاص **** معاكي ممكن تطلبي اوبر
نور لبست ونزلت
هالة: ملك ماااالك قومو مش عندكو درس
مالك :قايم اهو
ملك :أنا مش قادرة يماما تعبانة مش هروح
هالة :تعبانة عندك ايه
ملك:تعبانة بقولكك
هالة:اهه عندك الدورة طب ما تقولي
ملك: ماما!!!
مالك :بس يماما عشان بتتكسف
هالة:بس يحيوان هههه وقعدو يضحكو
مالك فطر ولبس ونزل راح الدرس
هالة :بت يملك سيبي التليفون شوية وقومي زاكري
ملك :يووه حاضررر
هالة دخلت اوضتها وفتحت التليفون على فيديو سكس
هالة : اااااااااه مش قادرة اااه ياني يكسي اااااااه نفسي اتناك اوي عايزة زوبر ينيكيني ااااااااااه وفضلت كدة وطبعا صوتها كان عالي نسيت أن ملك ف البيت
ملك ف اوضتها :هو ايه الصوت ده بس ده مش من الجيران ده قريب
طلعت من اوضتها ومشيت ف الشقة لغاية ما وصلت على اوضة باب امها
ملك:احا ايه ده وقعدت تسمع من ورا الباب صوت اهات مامتها فتحت الباب سنة بسيطة والسرير كان شمال الباب وامها مكانتش شايفة
ملك: احاااااا ماما عريانة وبتلعب ف كسها وبتتفرج على سكس
ملك جابت تليفونها وصورت امها لغاية ما حست أنها هتاخد بالها قفلت الباب وراحت اوضتها ونقلت الفيديو على اللابتوب وشافت محاضرة عربي وطبعا كانت سرحان ومش مركزة ف المحاضرة اصلا
عندي ف العربية
يارا:ايه ده انت هندسة وايه ال مشغلك اوبر يبني😂
أنا:عادي بقى اهو بسلي وقتي ومنها بجيب فلوس
يارا:طب ايه رأيك تسلي وقتك ف مكتب عمي
أنا: مكتب ايه
يارا:مكتب هندسي وهمسكك منصب محترم متقلقش المهم انت تخصص ايه
أنا:ميكانيكا باور
يارا: اوبا وانا كمان بس أنا لسه تاينة جامعة
أنا :حلو وايه رأيك ف هندسة
يارا :زفت ياريتني مادخلتها
أنا:ليه بس😂
وقعدنا نضحك ونتكلم شوية وكان الطريق واقف شوية ف قعدنا حبة ف الطريق لغاية ما وصلنا المكتب
أنا :حمد**** ع السلامة
يارا :**** يسلمك اطلع معايا بقى اعرفك على عمي واقولو على الشغل
دخلنا المكتب وكان لسه عمها مجاش قعدنا نتكلم وعرفت انها صاحبت مرتين و 20 سنة وعرفت بتحب ايه وكدة واهتمامات بعض لغاية ما لقيت راجل كبير خمسيناتي داخل علينا
يارا :هاااي عمووو واحشني معلش بقى كنت إجازة لان ماما تعبانة
عمها: ولا يهمك حبيبتي
أنا:طب مش هتعرفينا ولا ايه
يارا:اه معلش نسيت ياسين ده عمو البشمهندس وإئل صاحب المكتب عمو ده ياسين ف اخر سنة جامعة
أنا:ازاي حضرتك يبشمهندس
وائل :ازيك يا ياسين اتفضل اقعد واقف ليه
وقعدت وتكلمنا ف الشغل والمرتب كويس اوي واتفقنا على كل حاجة وقالي هبدأ شغل من بكرة
أنا : تمام هكون هنا من بكرة ان شاء ****
وائل:تمام عن اذنكو
وسابنا ومشي
يارا:يلا اي خدمة بدل ما كنت شغال سواق ههههههههه
وقعدنا نضحك شوية
------------------------------------------------------------------------------
الجزء التاني)
عزيزي القارئ ممكن فيه ناس تقولي ليه الجنس مش كتير بس ده كان تسخين لل جاي والقصة مش مجرد جنس دي حياة كاملة
بعد ما مشيت من المكتب ركبت العربيه وكلمت ماما وقولتلها على الشغل واني هبدا بكرة لقيت صوتها مبحوح وبتنهج اكنها كانت بتجري
روحت وروحت جبت نور من الكلية بتاعها وعديت على مدرسة حبيبة عملتلها إذن وخرجتها كان الساعه لسه اتناشر ونص وروحنا على البيت
دخلت اوضتي قعدت شوية بهدومي وكنت هنام بس قولت اغير الاول وكنت شفت فيديو سكس بس معملتش حاجة لاني ماكنتش قادر بس زبي كان واقف بالمناسبة مش بفخم ف نفسي ولا بقول أنا وانا بس أنا زبي فعلا كبير هو مش زب ده دبابة حوالي 25 سنتي قلعت كل هدومي ومن سوء حظي نسيت اقفل الباب لقيت نور دخلت
نور: ي..يا..ياسين
وقعدت مبحلقة ف زبي شوية
أنا:عايزة ايه ومش تخبطي قبل ما تخشي
:نور معلش نسيت كنت بس عايزاك تعمل معايا بروجكت لاني مش عارفة اعملو لوحدي
أنا: طيب ينفع البس ولا نعملو وانا قالع
لقيت حبيبة داخلة وقبل ما تشوفني
حبيبة :ياسييييييين بص جبت كااااممم
ودخلت وفضلت مبحلقة ف زبي شوية كدة وبعد كدة جبت فوطة حطيتها على زبي
أنا: ايييه هي بقت فورجة اندهو امكو تيجي تشوف هي كمان
واتكسفو وطلعو وانا لبست وطلعتلهم لقيتهم مش على بعضهم عملت مع نور البروجيكت وبصراحة عزيزي القارئ مش هكدب عليك واقولك لأول مرة اركز مع جسم اخواتي حط نفسك مكاني معاك اربع وتكات ف البيت مش هتبص عليهم وانا كنت ببص بس مكانش ف نيتي اني انيك أي واحدة فيهم بس أخري كان تحرش مش صريح
وطبعا طول ما بعمل البروجيكت قعدت اخبط كتفي ف بزازها خلصنا
أنا:نور عايز اتكلم معاكي في حاجة مهمة بس من غير كسوف
نور:حاجة ايه
أنا: لما دخلتي عليا الصبح وشوفتي زبي مش عايز ده يأثر على علاقتنا
نور :ايه ده لالالا ايه الألفاظ دي ومتقلقش مش هيأثر
أنا:كويس أنا هقول الكلام ده لأختك برضو
نور:بس هو ده طبيعي
أنا:هو ايه
نور:ده وشاورت على زبي طبيعي انو يكون بالحجم ده
أنا:أيوة طبيعي اشمعنى بتسألي
نور :لا عادي
أنا:قولنا من غير كسوف
نور:ا...اص..اصل انا بصراحه اتفرجت على فيلمين كدة بس مكانش كبير اوي كدة وو**** هما فيلمين بس كان فضول
أنا: عادي هو احجام في ال عندو زب صغير وال عندو كبير
نور:تمام ممكن اشوفو تاني
أنا:طب تعالي ف اوضتي عشان محدش من اخواتك أو امك يشوفنا
نور:يلا
ودخلنا اوضتي وقلعت البنطلون
نور: اوف ايه ده كلو يخربيتك ينفع المسو؟
أنا:ينفع
نور لمستو وقعدت تمسكو
أنا:بس دوري بقى
نور:ايه لا طبعا دورك ايه
أنا:ما انتي شوفتي زبي دوري اشوف كسك
نور : طيب
أنا مقلعتهاش علطول عزيزي القارئ متبقاش غشيم لعبت ف كسها من فوق البنطلون وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي ويلهوي على ال شوفتو فخاد طرية فشخخخ والاندر مبلول نيك قعدت العب ف كسها من فوق الاندر لغاية ما اترعشت ولقيت الاندر اتغرق اكتر
نور:ايه ده أنا عملت حمام أنا اسفة اوي
حسيتها اتحرجت اوي
أنا:ههههههه لا لا ده مش حمام ده شهوتك حسيتي بمتعه لما جبتيهم صح
نور:أيوة اوي
قلعتها الاندر وشوفت كس مشعر حلو اوي
نور:هتعمل ايه
أنا:هريحك يحببتي
نور:ريحني يحبيبي
أنا نزلت لحس ف كسها واشفط البظر واقفش ف طيزها
نور:اااااااااه ااااااااااااااه احاااا مش قادرة الحس ياخويا الحس يدكر اختك الحس كس اختك الشرموطة ااااااااااه مش قادرة أنا منيوكتك أنا شرموطك
أنا:خخخخ اهدي يأحبة صوتك عالي فيه ناس ف البيت
نور :اااااااه مش قادرة
لقيتها جابتهم تاني المرادي خدتهم ف بوقي مسبتش نقطة
أنا: افتحي بوقك يكسمك
فتحت بوقها ونزلت لبنها ف بوقها
لقيتها لفت وقعد وضع doggy style
نور: نيكني نيك اختك الشرموطة
روحت جبت زيت ودهنت خورم طيزها ودهنت زبي وحطيت شوية على أيدي دخلت عقله صباعي
نور:ااااااه أيوة دخلو كلو
دخلت صباعي كلو
نور :ااااااااه مش قادرة بيوجع
فضلت سايب صباعي جوا لغاية ما خدت عليه نكتها بصباعي لغاية ما خورمها وسع نوعا ما دخلت صباعين بعد كدة تلت صوابع
نور:ااااااه مش قادرة دخل زبك بقى ف طيزيييييي ااااه
أنا: ماشي يشرموطة كسم طيزك
ودخلت راس زبي ف طيزها
نور:ااااااه مش قادرة شيلو عشان خاطري
أنا:خخخ أحا أنا لسه عملت حاجة
وفضلت سايبو ف طيزها شوية وبعد كدة دخلت ربعو وبدأت انيكها
نور:ااااااه مش قادرة نيك نيك جامد بسرعه اااااااااه أنا
أنا:انتي ايه يكسمك
نور:أنا شرموطك ولبوتك اضرب طيزي
أنا:قعدت اضرب طيزها وأشد شعرها و لقيتها جابت للمرة التالتة وعرفت انها مازوخية
أنا: بتحبي الضرب يشرموطة احا
نور: ااااااه أنا كلبتك وخدامتك من النهاردة
حسيت اني هجيب ف زودت السرعه وجيبتهم ف طيزها وضربتها على طيزها
أنا: قومي يوسخة البسي الاندر وخلي لبني ف طيزك
هي عملت كدة قولتلها هاتي وشك وافتحي بوقك
قومت تافف ف بوقها وضربتها قلم جامد لقيتها بلعتو وتعابير وشها بنت متناكة اوي
أنا :يلا قومي روحي اوضتك قبل ما حدث ياخد بالو
نور:انت جامد اوي يا ياسو
وباست رجلي وطلعت
وهنا ينتهي الج
زء التاني
دي اول قصة ليا ف ياريت لو حد عندو انتقادات يقولهالي عشان اغير في طريقة السرد أو القصة نفسها وقولولي عايزين فيها دياثة ولا لا ولو لقيت اقبال على القصة هنزل الجزء التالت
جميله
 
الاول نبدا بالشخصيات
أنا (ياسين) حاليا 23 سنة اكبر اخواتي جسمي حلو نسبيا بروح جيم بانتظام 190cm 78kg اخر سنة ف كلية هندسة
اختي (نور) 20 سنة جسمها مظبوط وتكة من الاخر بزاز وسط مش تخينة طيزها كبيرة عود فرنساوي من الاخر 170cm 65kg تانية هندسة
اختي (ملك ) 18 سنة ثانوية عامة مركزة ف مزاكرتها جسمها زي اختها بس قصيرة شوية
اخويا (مالك) تؤام مالك مبيلعبش رياضة كان بيلعب كورة بس اتخانق مع الكابتن وبطل
اختي(حبيبة) 16 سنة رغم صغر سنها بس جسمها وتكة عدت اخواتها بزاز كبار طيز كبيرة ووشها مدي شوية احمرار كدة اولى ثانوي
امي ( هالة) مطلقة جسمها زي اي ام كرش بس مش اوي بزاز كبار طيز كبيرة قصيرة
ابويا ( احمد) دكتور وبيزورنا كل فين وفين
يلا نخش على القصة
------------------------------------------------------------------------------
الجزء الاول
الساعه سته الصبح يوم التلات الام بتصحى تروق الشقة وتجهز سندوتشات بطاطس الساعة سبعه ونص
هالة: بت يحبيبه انتي يبت!
حبيبة:نعم يماما خمس دقايق مش قادرة
هالة :قومي يبت اخلصي عندك مدرسة هو احنا هنفضل ف الموال ده كل يوم
حبيبة : طيب طيب قايمة اهو اوف
حبيبة قامت غسلت وشها وعملت حمام وجهزت
حبيبة :أنا خلصت فين ياسين
هالة:استني هصحيه
هالة: ياسين حبيبي قوم عشان توصل اختك المدرسة
انا :الساعة كام
هالة: تمانية واختك اتأخرت
أنا:طيب قومت غسلت وشي و لبست وقومت نازل وصلت حبيبة وقولت اشتغل شوية بشتغل اوبر فتحت الابلكيشن لقيت فيه واحدة عايزة تروح شيراتون روحت اللوكيشن ال هي فيه قاعد ببص مش لاقي حد قومت رنيت عليها
أنا: الو
هي:الو مين
أنا:حضرتك طالبة اوبر
هي: أيوة
أنا:طب أنا مستني ف اللوكيشن بقالي خمس دقايق ومش شايفك
هي:أيوة اسفة جاية حالا
وقفلت السكة
بعد دقيقتين لقيت واحدة بتنغزني على كتفي وبتقولي اوبر؟
لفيت وشي شوفت حلاوة بلمت بزاز ايه شكل ايه
هي:ها
أنا : أيوة اتفضلي
لقيتها قعدت ف الكرسي ال جمبي استغربت بس متكلمتش
أنا : قعدت مستني حضرتك ربع ساعة
هي: اسفه و**** بس كان فيه مشكلة كدة
أنا: اسمك ايه صح مش ظاهر ف الابلكيشن
هي:اسمي يارا وانت؟
أنا: ياسين اتشرفت بمعرفتك
يارا:أنا اكتر وانت بتدرس ايه يا ياسين
أنا: هندسة بس اخر سنة ليا
في البيت
هالة:بت يانور قومي الساعه بقت تسعه
نور:أنا صاحية يحببتي حبيبة نزلت وياسين
هالة:اه واخوكي شكلو بيشتغل مش جاي دلوقتي
نور:يووووه ايه القرف ده كنت عايزاه يوديني الكلية
هالة:وانتي لازم تروحي اوي عندك حاجة مهمة
نور:Mid يماما مانا قايلالك
هالة:نسيت يبنتي خلاص **** معاكي ممكن تطلبي اوبر
نور لبست ونزلت
هالة: ملك ماااالك قومو مش عندكو درس
مالك :قايم اهو
ملك :أنا مش قادرة يماما تعبانة مش هروح
هالة :تعبانة عندك ايه
ملك:تعبانة بقولكك
هالة:اهه عندك الدورة طب ما تقولي
ملك: ماما!!!
مالك :بس يماما عشان بتتكسف
هالة:بس يحيوان هههه وقعدو يضحكو
مالك فطر ولبس ونزل راح الدرس
هالة :بت يملك سيبي التليفون شوية وقومي زاكري
ملك :يووه حاضررر
هالة دخلت اوضتها وفتحت التليفون على فيديو سكس
هالة : اااااااااه مش قادرة اااه ياني يكسي اااااااه نفسي اتناك اوي عايزة زوبر ينيكيني ااااااااااه وفضلت كدة وطبعا صوتها كان عالي نسيت أن ملك ف البيت
ملك ف اوضتها :هو ايه الصوت ده بس ده مش من الجيران ده قريب
طلعت من اوضتها ومشيت ف الشقة لغاية ما وصلت على اوضة باب امها
ملك:احا ايه ده وقعدت تسمع من ورا الباب صوت اهات مامتها فتحت الباب سنة بسيطة والسرير كان شمال الباب وامها مكانتش شايفة
ملك: احاااااا ماما عريانة وبتلعب ف كسها وبتتفرج على سكس
ملك جابت تليفونها وصورت امها لغاية ما حست أنها هتاخد بالها قفلت الباب وراحت اوضتها ونقلت الفيديو على اللابتوب وشافت محاضرة عربي وطبعا كانت سرحان ومش مركزة ف المحاضرة اصلا
عندي ف العربية
يارا:ايه ده انت هندسة وايه ال مشغلك اوبر يبني😂
أنا:عادي بقى اهو بسلي وقتي ومنها بجيب فلوس
يارا:طب ايه رأيك تسلي وقتك ف مكتب عمي
أنا: مكتب ايه
يارا:مكتب هندسي وهمسكك منصب محترم متقلقش المهم انت تخصص ايه
أنا:ميكانيكا باور
يارا: اوبا وانا كمان بس أنا لسه تاينة جامعة
أنا :حلو وايه رأيك ف هندسة
يارا :زفت ياريتني مادخلتها
أنا:ليه بس😂
وقعدنا نضحك ونتكلم شوية وكان الطريق واقف شوية ف قعدنا حبة ف الطريق لغاية ما وصلنا المكتب
أنا :حمد**** ع السلامة
يارا :**** يسلمك اطلع معايا بقى اعرفك على عمي واقولو على الشغل
دخلنا المكتب وكان لسه عمها مجاش قعدنا نتكلم وعرفت انها صاحبت مرتين و 20 سنة وعرفت بتحب ايه وكدة واهتمامات بعض لغاية ما لقيت راجل كبير خمسيناتي داخل علينا
يارا :هاااي عمووو واحشني معلش بقى كنت إجازة لان ماما تعبانة
عمها: ولا يهمك حبيبتي
أنا:طب مش هتعرفينا ولا ايه
يارا:اه معلش نسيت ياسين ده عمو البشمهندس وإئل صاحب المكتب عمو ده ياسين ف اخر سنة جامعة
أنا:ازاي حضرتك يبشمهندس
وائل :ازيك يا ياسين اتفضل اقعد واقف ليه
وقعدت وتكلمنا ف الشغل والمرتب كويس اوي واتفقنا على كل حاجة وقالي هبدأ شغل من بكرة
أنا : تمام هكون هنا من بكرة ان شاء ****
وائل:تمام عن اذنكو
وسابنا ومشي
يارا:يلا اي خدمة بدل ما كنت شغال سواق ههههههههه
وقعدنا نضحك شوية
------------------------------------------------------------------------------
الجزء التاني)
عزيزي القارئ ممكن فيه ناس تقولي ليه الجنس مش كتير بس ده كان تسخين لل جاي والقصة مش مجرد جنس دي حياة كاملة
بعد ما مشيت من المكتب ركبت العربيه وكلمت ماما وقولتلها على الشغل واني هبدا بكرة لقيت صوتها مبحوح وبتنهج اكنها كانت بتجري
روحت وروحت جبت نور من الكلية بتاعها وعديت على مدرسة حبيبة عملتلها إذن وخرجتها كان الساعه لسه اتناشر ونص وروحنا على البيت
دخلت اوضتي قعدت شوية بهدومي وكنت هنام بس قولت اغير الاول وكنت شفت فيديو سكس بس معملتش حاجة لاني ماكنتش قادر بس زبي كان واقف بالمناسبة مش بفخم ف نفسي ولا بقول أنا وانا بس أنا زبي فعلا كبير هو مش زب ده دبابة حوالي 25 سنتي قلعت كل هدومي ومن سوء حظي نسيت اقفل الباب لقيت نور دخلت
نور: ي..يا..ياسين
وقعدت مبحلقة ف زبي شوية
أنا:عايزة ايه ومش تخبطي قبل ما تخشي
:نور معلش نسيت كنت بس عايزاك تعمل معايا بروجكت لاني مش عارفة اعملو لوحدي
أنا: طيب ينفع البس ولا نعملو وانا قالع
لقيت حبيبة داخلة وقبل ما تشوفني
حبيبة :ياسييييييين بص جبت كااااممم
ودخلت وفضلت مبحلقة ف زبي شوية كدة وبعد كدة جبت فوطة حطيتها على زبي
أنا: ايييه هي بقت فورجة اندهو امكو تيجي تشوف هي كمان
واتكسفو وطلعو وانا لبست وطلعتلهم لقيتهم مش على بعضهم عملت مع نور البروجيكت وبصراحة عزيزي القارئ مش هكدب عليك واقولك لأول مرة اركز مع جسم اخواتي حط نفسك مكاني معاك اربع وتكات ف البيت مش هتبص عليهم وانا كنت ببص بس مكانش ف نيتي اني انيك أي واحدة فيهم بس أخري كان تحرش مش صريح
وطبعا طول ما بعمل البروجيكت قعدت اخبط كتفي ف بزازها خلصنا
أنا:نور عايز اتكلم معاكي في حاجة مهمة بس من غير كسوف
نور:حاجة ايه
أنا: لما دخلتي عليا الصبح وشوفتي زبي مش عايز ده يأثر على علاقتنا
نور :ايه ده لالالا ايه الألفاظ دي ومتقلقش مش هيأثر
أنا:كويس أنا هقول الكلام ده لأختك برضو
نور:بس هو ده طبيعي
أنا:هو ايه
نور:ده وشاورت على زبي طبيعي انو يكون بالحجم ده
أنا:أيوة طبيعي اشمعنى بتسألي
نور :لا عادي
أنا:قولنا من غير كسوف
نور:ا...اص..اصل انا بصراحه اتفرجت على فيلمين كدة بس مكانش كبير اوي كدة وو**** هما فيلمين بس كان فضول
أنا: عادي هو احجام في ال عندو زب صغير وال عندو كبير
نور:تمام ممكن اشوفو تاني
أنا:طب تعالي ف اوضتي عشان محدش من اخواتك أو امك يشوفنا
نور:يلا
ودخلنا اوضتي وقلعت البنطلون
نور: اوف ايه ده كلو يخربيتك ينفع المسو؟
أنا:ينفع
نور لمستو وقعدت تمسكو
أنا:بس دوري بقى
نور:ايه لا طبعا دورك ايه
أنا:ما انتي شوفتي زبي دوري اشوف كسك
نور : طيب
أنا مقلعتهاش علطول عزيزي القارئ متبقاش غشيم لعبت ف كسها من فوق البنطلون وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي ويلهوي على ال شوفتو فخاد طرية فشخخخ والاندر مبلول نيك قعدت العب ف كسها من فوق الاندر لغاية ما اترعشت ولقيت الاندر اتغرق اكتر
نور:ايه ده أنا عملت حمام أنا اسفة اوي
حسيتها اتحرجت اوي
أنا:ههههههه لا لا ده مش حمام ده شهوتك حسيتي بمتعه لما جبتيهم صح
نور:أيوة اوي
قلعتها الاندر وشوفت كس مشعر حلو اوي
نور:هتعمل ايه
أنا:هريحك يحببتي
نور:ريحني يحبيبي
أنا نزلت لحس ف كسها واشفط البظر واقفش ف طيزها
نور:اااااااااه ااااااااااااااه احاااا مش قادرة الحس ياخويا الحس يدكر اختك الحس كس اختك الشرموطة ااااااااااه مش قادرة أنا منيوكتك أنا شرموطك
أنا:خخخخ اهدي يأحبة صوتك عالي فيه ناس ف البيت
نور :اااااااه مش قادرة
لقيتها جابتهم تاني المرادي خدتهم ف بوقي مسبتش نقطة
أنا: افتحي بوقك يكسمك
فتحت بوقها ونزلت لبنها ف بوقها
لقيتها لفت وقعد وضع doggy style
نور: نيكني نيك اختك الشرموطة
روحت جبت زيت ودهنت خورم طيزها ودهنت زبي وحطيت شوية على أيدي دخلت عقله صباعي
نور:ااااااه أيوة دخلو كلو
دخلت صباعي كلو
نور :ااااااااه مش قادرة بيوجع
فضلت سايب صباعي جوا لغاية ما خدت عليه نكتها بصباعي لغاية ما خورمها وسع نوعا ما دخلت صباعين بعد كدة تلت صوابع
نور:ااااااه مش قادرة دخل زبك بقى ف طيزيييييي ااااه
أنا: ماشي يشرموطة كسم طيزك
ودخلت راس زبي ف طيزها
نور:ااااااه مش قادرة شيلو عشان خاطري
أنا:خخخ أحا أنا لسه عملت حاجة
وفضلت سايبو ف طيزها شوية وبعد كدة دخلت ربعو وبدأت انيكها
نور:ااااااه مش قادرة نيك نيك جامد بسرعه اااااااااه أنا
أنا:انتي ايه يكسمك
نور:أنا شرموطك ولبوتك اضرب طيزي
أنا:قعدت اضرب طيزها وأشد شعرها و لقيتها جابت للمرة التالتة وعرفت انها مازوخية
أنا: بتحبي الضرب يشرموطة احا
نور: ااااااه أنا كلبتك وخدامتك من النهاردة
حسيت اني هجيب ف زودت السرعه وجيبتهم ف طيزها وضربتها على طيزها
أنا: قومي يوسخة البسي الاندر وخلي لبني ف طيزك
هي عملت كدة قولتلها هاتي وشك وافتحي بوقك
قومت تافف ف بوقها وضربتها قلم جامد لقيتها بلعتو وتعابير وشها بنت متناكة اوي
أنا :يلا قومي روحي اوضتك قبل ما حدث ياخد بالو
نور:انت جامد اوي يا ياسو
وباست رجلي وطلعت
وهنا ينتهي الج
زء التاني
دي اول قصة ليا ف ياريت لو حد عندو انتقادات يقولهالي عشان اغير في طريقة السرد أو القصة نفسها وقولولي عايزين فيها دياثة ولا لا ولو لقيت اقبال على القصة هنزل الجزء التالت
حلوووووووة
 
الاول نبدا بالشخصيات
أنا (ياسين) حاليا 23 سنة اكبر اخواتي جسمي حلو نسبيا بروح جيم بانتظام 190cm 78kg اخر سنة ف كلية هندسة
اختي (نور) 20 سنة جسمها مظبوط وتكة من الاخر بزاز وسط مش تخينة طيزها كبيرة عود فرنساوي من الاخر 170cm 65kg تانية هندسة
اختي (ملك ) 18 سنة ثانوية عامة مركزة ف مزاكرتها جسمها زي اختها بس قصيرة شوية
اخويا (مالك) تؤام مالك مبيلعبش رياضة كان بيلعب كورة بس اتخانق مع الكابتن وبطل
اختي(حبيبة) 16 سنة رغم صغر سنها بس جسمها وتكة عدت اخواتها بزاز كبار طيز كبيرة ووشها مدي شوية احمرار كدة اولى ثانوي
امي ( هالة) مطلقة جسمها زي اي ام كرش بس مش اوي بزاز كبار طيز كبيرة قصيرة
ابويا ( احمد) دكتور وبيزورنا كل فين وفين
يلا نخش على القصة
------------------------------------------------------------------------------
الجزء الاول
الساعه سته الصبح يوم التلات الام بتصحى تروق الشقة وتجهز سندوتشات بطاطس الساعة سبعه ونص
هالة: بت يحبيبه انتي يبت!
حبيبة:نعم يماما خمس دقايق مش قادرة
هالة :قومي يبت اخلصي عندك مدرسة هو احنا هنفضل ف الموال ده كل يوم
حبيبة : طيب طيب قايمة اهو اوف
حبيبة قامت غسلت وشها وعملت حمام وجهزت
حبيبة :أنا خلصت فين ياسين
هالة:استني هصحيه
هالة: ياسين حبيبي قوم عشان توصل اختك المدرسة
انا :الساعة كام
هالة: تمانية واختك اتأخرت
أنا:طيب قومت غسلت وشي و لبست وقومت نازل وصلت حبيبة وقولت اشتغل شوية بشتغل اوبر فتحت الابلكيشن لقيت فيه واحدة عايزة تروح شيراتون روحت اللوكيشن ال هي فيه قاعد ببص مش لاقي حد قومت رنيت عليها
أنا: الو
هي:الو مين
أنا:حضرتك طالبة اوبر
هي: أيوة
أنا:طب أنا مستني ف اللوكيشن بقالي خمس دقايق ومش شايفك
هي:أيوة اسفة جاية حالا
وقفلت السكة
بعد دقيقتين لقيت واحدة بتنغزني على كتفي وبتقولي اوبر؟
لفيت وشي شوفت حلاوة بلمت بزاز ايه شكل ايه
هي:ها
أنا : أيوة اتفضلي
لقيتها قعدت ف الكرسي ال جمبي استغربت بس متكلمتش
أنا : قعدت مستني حضرتك ربع ساعة
هي: اسفه و**** بس كان فيه مشكلة كدة
أنا: اسمك ايه صح مش ظاهر ف الابلكيشن
هي:اسمي يارا وانت؟
أنا: ياسين اتشرفت بمعرفتك
يارا:أنا اكتر وانت بتدرس ايه يا ياسين
أنا: هندسة بس اخر سنة ليا
في البيت
هالة:بت يانور قومي الساعه بقت تسعه
نور:أنا صاحية يحببتي حبيبة نزلت وياسين
هالة:اه واخوكي شكلو بيشتغل مش جاي دلوقتي
نور:يووووه ايه القرف ده كنت عايزاه يوديني الكلية
هالة:وانتي لازم تروحي اوي عندك حاجة مهمة
نور:Mid يماما مانا قايلالك
هالة:نسيت يبنتي خلاص **** معاكي ممكن تطلبي اوبر
نور لبست ونزلت
هالة: ملك ماااالك قومو مش عندكو درس
مالك :قايم اهو
ملك :أنا مش قادرة يماما تعبانة مش هروح
هالة :تعبانة عندك ايه
ملك:تعبانة بقولكك
هالة:اهه عندك الدورة طب ما تقولي
ملك: ماما!!!
مالك :بس يماما عشان بتتكسف
هالة:بس يحيوان هههه وقعدو يضحكو
مالك فطر ولبس ونزل راح الدرس
هالة :بت يملك سيبي التليفون شوية وقومي زاكري
ملك :يووه حاضررر
هالة دخلت اوضتها وفتحت التليفون على فيديو سكس
هالة : اااااااااه مش قادرة اااه ياني يكسي اااااااه نفسي اتناك اوي عايزة زوبر ينيكيني ااااااااااه وفضلت كدة وطبعا صوتها كان عالي نسيت أن ملك ف البيت
ملك ف اوضتها :هو ايه الصوت ده بس ده مش من الجيران ده قريب
طلعت من اوضتها ومشيت ف الشقة لغاية ما وصلت على اوضة باب امها
ملك:احا ايه ده وقعدت تسمع من ورا الباب صوت اهات مامتها فتحت الباب سنة بسيطة والسرير كان شمال الباب وامها مكانتش شايفة
ملك: احاااااا ماما عريانة وبتلعب ف كسها وبتتفرج على سكس
ملك جابت تليفونها وصورت امها لغاية ما حست أنها هتاخد بالها قفلت الباب وراحت اوضتها ونقلت الفيديو على اللابتوب وشافت محاضرة عربي وطبعا كانت سرحان ومش مركزة ف المحاضرة اصلا
عندي ف العربية
يارا:ايه ده انت هندسة وايه ال مشغلك اوبر يبني😂
أنا:عادي بقى اهو بسلي وقتي ومنها بجيب فلوس
يارا:طب ايه رأيك تسلي وقتك ف مكتب عمي
أنا: مكتب ايه
يارا:مكتب هندسي وهمسكك منصب محترم متقلقش المهم انت تخصص ايه
أنا:ميكانيكا باور
يارا: اوبا وانا كمان بس أنا لسه تاينة جامعة
أنا :حلو وايه رأيك ف هندسة
يارا :زفت ياريتني مادخلتها
أنا:ليه بس😂
وقعدنا نضحك ونتكلم شوية وكان الطريق واقف شوية ف قعدنا حبة ف الطريق لغاية ما وصلنا المكتب
أنا :حمد**** ع السلامة
يارا :**** يسلمك اطلع معايا بقى اعرفك على عمي واقولو على الشغل
دخلنا المكتب وكان لسه عمها مجاش قعدنا نتكلم وعرفت انها صاحبت مرتين و 20 سنة وعرفت بتحب ايه وكدة واهتمامات بعض لغاية ما لقيت راجل كبير خمسيناتي داخل علينا
يارا :هاااي عمووو واحشني معلش بقى كنت إجازة لان ماما تعبانة
عمها: ولا يهمك حبيبتي
أنا:طب مش هتعرفينا ولا ايه
يارا:اه معلش نسيت ياسين ده عمو البشمهندس وإئل صاحب المكتب عمو ده ياسين ف اخر سنة جامعة
أنا:ازاي حضرتك يبشمهندس
وائل :ازيك يا ياسين اتفضل اقعد واقف ليه
وقعدت وتكلمنا ف الشغل والمرتب كويس اوي واتفقنا على كل حاجة وقالي هبدأ شغل من بكرة
أنا : تمام هكون هنا من بكرة ان شاء ****
وائل:تمام عن اذنكو
وسابنا ومشي
يارا:يلا اي خدمة بدل ما كنت شغال سواق ههههههههه
وقعدنا نضحك شوية
------------------------------------------------------------------------------
الجزء التاني)
عزيزي القارئ ممكن فيه ناس تقولي ليه الجنس مش كتير بس ده كان تسخين لل جاي والقصة مش مجرد جنس دي حياة كاملة
بعد ما مشيت من المكتب ركبت العربيه وكلمت ماما وقولتلها على الشغل واني هبدا بكرة لقيت صوتها مبحوح وبتنهج اكنها كانت بتجري
روحت وروحت جبت نور من الكلية بتاعها وعديت على مدرسة حبيبة عملتلها إذن وخرجتها كان الساعه لسه اتناشر ونص وروحنا على البيت
دخلت اوضتي قعدت شوية بهدومي وكنت هنام بس قولت اغير الاول وكنت شفت فيديو سكس بس معملتش حاجة لاني ماكنتش قادر بس زبي كان واقف بالمناسبة مش بفخم ف نفسي ولا بقول أنا وانا بس أنا زبي فعلا كبير هو مش زب ده دبابة حوالي 25 سنتي قلعت كل هدومي ومن سوء حظي نسيت اقفل الباب لقيت نور دخلت
نور: ي..يا..ياسين
وقعدت مبحلقة ف زبي شوية
أنا:عايزة ايه ومش تخبطي قبل ما تخشي
:نور معلش نسيت كنت بس عايزاك تعمل معايا بروجكت لاني مش عارفة اعملو لوحدي
أنا: طيب ينفع البس ولا نعملو وانا قالع
لقيت حبيبة داخلة وقبل ما تشوفني
حبيبة :ياسييييييين بص جبت كااااممم
ودخلت وفضلت مبحلقة ف زبي شوية كدة وبعد كدة جبت فوطة حطيتها على زبي
أنا: ايييه هي بقت فورجة اندهو امكو تيجي تشوف هي كمان
واتكسفو وطلعو وانا لبست وطلعتلهم لقيتهم مش على بعضهم عملت مع نور البروجيكت وبصراحة عزيزي القارئ مش هكدب عليك واقولك لأول مرة اركز مع جسم اخواتي حط نفسك مكاني معاك اربع وتكات ف البيت مش هتبص عليهم وانا كنت ببص بس مكانش ف نيتي اني انيك أي واحدة فيهم بس أخري كان تحرش مش صريح
وطبعا طول ما بعمل البروجيكت قعدت اخبط كتفي ف بزازها خلصنا
أنا:نور عايز اتكلم معاكي في حاجة مهمة بس من غير كسوف
نور:حاجة ايه
أنا: لما دخلتي عليا الصبح وشوفتي زبي مش عايز ده يأثر على علاقتنا
نور :ايه ده لالالا ايه الألفاظ دي ومتقلقش مش هيأثر
أنا:كويس أنا هقول الكلام ده لأختك برضو
نور:بس هو ده طبيعي
أنا:هو ايه
نور:ده وشاورت على زبي طبيعي انو يكون بالحجم ده
أنا:أيوة طبيعي اشمعنى بتسألي
نور :لا عادي
أنا:قولنا من غير كسوف
نور:ا...اص..اصل انا بصراحه اتفرجت على فيلمين كدة بس مكانش كبير اوي كدة وو**** هما فيلمين بس كان فضول
أنا: عادي هو احجام في ال عندو زب صغير وال عندو كبير
نور:تمام ممكن اشوفو تاني
أنا:طب تعالي ف اوضتي عشان محدش من اخواتك أو امك يشوفنا
نور:يلا
ودخلنا اوضتي وقلعت البنطلون
نور: اوف ايه ده كلو يخربيتك ينفع المسو؟
أنا:ينفع
نور لمستو وقعدت تمسكو
أنا:بس دوري بقى
نور:ايه لا طبعا دورك ايه
أنا:ما انتي شوفتي زبي دوري اشوف كسك
نور : طيب
أنا مقلعتهاش علطول عزيزي القارئ متبقاش غشيم لعبت ف كسها من فوق البنطلون وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي ويلهوي على ال شوفتو فخاد طرية فشخخخ والاندر مبلول نيك قعدت العب ف كسها من فوق الاندر لغاية ما اترعشت ولقيت الاندر اتغرق اكتر
نور:ايه ده أنا عملت حمام أنا اسفة اوي
حسيتها اتحرجت اوي
أنا:ههههههه لا لا ده مش حمام ده شهوتك حسيتي بمتعه لما جبتيهم صح
نور:أيوة اوي
قلعتها الاندر وشوفت كس مشعر حلو اوي
نور:هتعمل ايه
أنا:هريحك يحببتي
نور:ريحني يحبيبي
أنا نزلت لحس ف كسها واشفط البظر واقفش ف طيزها
نور:اااااااااه ااااااااااااااه احاااا مش قادرة الحس ياخويا الحس يدكر اختك الحس كس اختك الشرموطة ااااااااااه مش قادرة أنا منيوكتك أنا شرموطك
أنا:خخخخ اهدي يأحبة صوتك عالي فيه ناس ف البيت
نور :اااااااه مش قادرة
لقيتها جابتهم تاني المرادي خدتهم ف بوقي مسبتش نقطة
أنا: افتحي بوقك يكسمك
فتحت بوقها ونزلت لبنها ف بوقها
لقيتها لفت وقعد وضع doggy style
نور: نيكني نيك اختك الشرموطة
روحت جبت زيت ودهنت خورم طيزها ودهنت زبي وحطيت شوية على أيدي دخلت عقله صباعي
نور:ااااااه أيوة دخلو كلو
دخلت صباعي كلو
نور :ااااااااه مش قادرة بيوجع
فضلت سايب صباعي جوا لغاية ما خدت عليه نكتها بصباعي لغاية ما خورمها وسع نوعا ما دخلت صباعين بعد كدة تلت صوابع
نور:ااااااه مش قادرة دخل زبك بقى ف طيزيييييي ااااه
أنا: ماشي يشرموطة كسم طيزك
ودخلت راس زبي ف طيزها
نور:ااااااه مش قادرة شيلو عشان خاطري
أنا:خخخ أحا أنا لسه عملت حاجة
وفضلت سايبو ف طيزها شوية وبعد كدة دخلت ربعو وبدأت انيكها
نور:ااااااه مش قادرة نيك نيك جامد بسرعه اااااااااه أنا
أنا:انتي ايه يكسمك
نور:أنا شرموطك ولبوتك اضرب طيزي
أنا:قعدت اضرب طيزها وأشد شعرها و لقيتها جابت للمرة التالتة وعرفت انها مازوخية
أنا: بتحبي الضرب يشرموطة احا
نور: ااااااه أنا كلبتك وخدامتك من النهاردة
حسيت اني هجيب ف زودت السرعه وجيبتهم ف طيزها وضربتها على طيزها
أنا: قومي يوسخة البسي الاندر وخلي لبني ف طيزك
هي عملت كدة قولتلها هاتي وشك وافتحي بوقك
قومت تافف ف بوقها وضربتها قلم جامد لقيتها بلعتو وتعابير وشها بنت متناكة اوي
أنا :يلا قومي روحي اوضتك قبل ما حدث ياخد بالو
نور:انت جامد اوي يا ياسو
وباست رجلي وطلعت
وهنا ينتهي الج
زء التاني
دي اول قصة ليا ف ياريت لو حد عندو انتقادات يقولهالي عشان اغير في طريقة السرد أو القصة نفسها وقولولي عايزين فيها دياثة ولا لا ولو لقيت اقبال على القصة هنزل الجزء التالت
قصتك حلوة جدا بس ناقصة حاجتين وابقا راحت لحتة تانية
اولا انك تطول الجزء شوية عشان الجزء صغير جدا
ثانيا لو شفت صور في القصة القصة بتاعتك هتروح في حتة تانية
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%