NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة بنت عمتي والمستقبل المجهول ( مشاهد 1)

user487897

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
27 نوفمبر 2025
المشاركات
12
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
46
نقاط
315
الجزء الثالث
(اللي مشافش الأجزاء اللي قبل كده يدخل يشوفهم عشان يفهم القصة ماشية ازاي)

فضلنا يومين انا وياسمين علي كده
نصحي الساعة ٢بالليل نمص لبعض لحد ما اجيب انا وهي
وفي يوم صحيت الصبح علي حد ماسك زبي وبيمص شفايفي
فتحت عيني لقيت ياسمين
انا : يخربيتك فيه ايه انتي مروحتيش المدرسة مع ملك ليه
هي : قولتلهم اني تعبانة ومش هقدر اروح انهارده
انا : تعبانة مالك 😂
ياسمين: من ساعة ما بقيت بتمص كسي وانا هايجة علي طول انت عملت فيا ايه
انا : ولا حاجه خليتك انثي بمشاعر
ياسمين : خلي بالك مفيش حد هنا خالص
ابوك راح الشغل وملك في المدرسة وامك راحت السوق وقالت إنها ممكن تتأخر
انا : يعني مفيش غير انا وانتي
ياسمين : اه يا حبيبي

fnK393v.md.jpg
ياسمين كانت لابسه زي كده بالظبط
قربنا من بعض وبدأنا نمص شفايف بعض واحنا بتقلع
لحد ما بقينا ملط ع السرير
فتحت رجليها وبدأت امص كسها وكان سخن اوي وحاسس نبضه
ومسكت بزازها قطعتها مص
ياسمين : انت عرفت الحاجات دي منين اوعي يكون عملت قبل كده مع حد غيري
انا : عمري طبعا انتي وبس
ياسمين: طيب عرفت كل ده ازاي
انا : بتفرج ع سكس كتير واتعلمت منهم
ياسمين: انا عمري ما انفرجت عايزة اشوف
انا : طلعت فيلم سكس لبنت روسية صغيرة نفس جسم ياسمين
وياسمين بدأت تتفرج ع البنت وهي بتتناك في كسها
قالت يالهوي احنا هنعمل كده امتي بقي
انا : لما نتجوز عشان لو دخلته دلوقت غلط وممكن اقتحم
ياسمين : اوف ده النيك جامد
انا : طبعا يا روحي
البنت في الفيديو بتتناك في طيزها
ياسمين : أية الفرق بين نيك الكس ونيك الطيز
انا : نيك الكس بعد الجواز إنما نيك الطيز في أي وقت عادي
ياسمين : انهو الممتع فيهم
انا : الاتنين ممتعين
ياسمين: اممممممممم
انا : مالك
ياسمين : بتفكر في اللي بفكر فيه
انا : ضحكت وقولت انا معاكي في أي حاجه
ياسمين :ضحكت وقالت بس براحه علي طيزي
فتحت رجليها تاني ونزلت مص ف كسها
لحد ما بقي مياه
اخدت عسل كسها وبدأت احطه ع خرم طيزها
وادخل صباعي واحدة واحدة
وهي كاتمة الاهات ومش قادرة
وعمالة تقول بيوجع اوي
انا : هي أول مرة بس
ياسمين : مص طيزي الاول
فتحت طيزها وبدأت امشي عليها لساني
ياسمين : مفيش حاجه تساعد أن يدخل بسهولة
انا : عندك فازلين
هي : ايوه عندي
جابت الفازلين ودهنت بيه خرم طيزها
ودهنت زبي اللي زي الحديدة
وبدأت ادخله وهي سابت نفسها خالص
اول ما الرأس دخلت فضلت تعيط وتقول بيوجع وبيحرق
قولتلها اول مرة بعد كده هتاخدي عليه
طلعته ونامت ع بطنها وبدأت ادخله تاني
الراس دخلت وبدأت يدخل كله بسهولة
وهي تصوت وانا شغال نيك ع الهادي

fnKlkgf.md.png
وعشان دي اول مرة ادخله فيها
جبت لبني كله في خرم طيزها
قومنا ودخلنا الحمام سوا
وحصلت حاجه هبقي اقولكم عليها
في الجزء الرابع
باي
 
الجزء الثالث
(اللي مشافش الأجزاء اللي قبل كده يدخل يشوفهم عشان يفهم القصة ماشية ازاي)

فضلنا يومين انا وياسمين علي كده
نصحي الساعة ٢بالليل نمص لبعض لحد ما اجيب انا وهي
وفي يوم صحيت الصبح علي حد ماسك زبي وبيمص شفايفي
فتحت عيني لقيت ياسمين
انا : يخربيتك فيه ايه انتي مروحتيش المدرسة مع ملك ليه
هي : قولتلهم اني تعبانة ومش هقدر اروح انهارده
انا : تعبانة مالك 😂
ياسمين: من ساعة ما بقيت بتمص كسي وانا هايجة علي طول انت عملت فيا ايه
انا : ولا حاجه خليتك انثي بمشاعر
ياسمين : خلي بالك مفيش حد هنا خالص
ابوك راح الشغل وملك في المدرسة وامك راحت السوق وقالت إنها ممكن تتأخر
انا : يعني مفيش غير انا وانتي
ياسمين : اه يا حبيبي

fnK393v.md.jpg
ياسمين كانت لابسه زي كده بالظبط
قربنا من بعض وبدأنا نمص شفايف بعض واحنا بتقلع
لحد ما بقينا ملط ع السرير
فتحت رجليها وبدأت امص كسها وكان سخن اوي وحاسس نبضه
ومسكت بزازها قطعتها مص
ياسمين : انت عرفت الحاجات دي منين اوعي يكون عملت قبل كده مع حد غيري
انا : عمري طبعا انتي وبس
ياسمين: طيب عرفت كل ده ازاي
انا : بتفرج ع سكس كتير واتعلمت منهم
ياسمين: انا عمري ما انفرجت عايزة اشوف
انا : طلعت فيلم سكس لبنت روسية صغيرة نفس جسم ياسمين
وياسمين بدأت تتفرج ع البنت وهي بتتناك في كسها
قالت يالهوي احنا هنعمل كده امتي بقي
انا : لما نتجوز عشان لو دخلته دلوقت غلط وممكن اقتحم
ياسمين : اوف ده النيك جامد
انا : طبعا يا روحي
البنت في الفيديو بتتناك في طيزها
ياسمين : أية الفرق بين نيك الكس ونيك الطيز
انا : نيك الكس بعد الجواز إنما نيك الطيز في أي وقت عادي
ياسمين : انهو الممتع فيهم
انا : الاتنين ممتعين
ياسمين: اممممممممم
انا : مالك
ياسمين : بتفكر في اللي بفكر فيه
انا : ضحكت وقولت انا معاكي في أي حاجه
ياسمين :ضحكت وقالت بس براحه علي طيزي
فتحت رجليها تاني ونزلت مص ف كسها
لحد ما بقي مياه
اخدت عسل كسها وبدأت احطه ع خرم طيزها
وادخل صباعي واحدة واحدة
وهي كاتمة الاهات ومش قادرة
وعمالة تقول بيوجع اوي
انا : هي أول مرة بس
ياسمين : مص طيزي الاول
فتحت طيزها وبدأت امشي عليها لساني
ياسمين : مفيش حاجه تساعد أن يدخل بسهولة
انا : عندك فازلين
هي : ايوه عندي
جابت الفازلين ودهنت بيه خرم طيزها
ودهنت زبي اللي زي الحديدة
وبدأت ادخله وهي سابت نفسها خالص
اول ما الرأس دخلت فضلت تعيط وتقول بيوجع وبيحرق
قولتلها اول مرة بعد كده هتاخدي عليه
طلعته ونامت ع بطنها وبدأت ادخله تاني
الراس دخلت وبدأت يدخل كله بسهولة
وهي تصوت وانا شغال نيك ع الهادي

fnKlkgf.md.png
وعشان دي اول مرة ادخله فيها
جبت لبني كله في خرم طيزها
قومنا ودخلنا الحمام سوا
وحصلت حاجه هبقي اقولكم عليها
في الجزء الرابع
باي
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
الجزء الثالث
(اللي مشافش الأجزاء اللي قبل كده يدخل يشوفهم عشان يفهم القصة ماشية ازاي)

فضلنا يومين انا وياسمين علي كده
نصحي الساعة ٢بالليل نمص لبعض لحد ما اجيب انا وهي
وفي يوم صحيت الصبح علي حد ماسك زبي وبيمص شفايفي
فتحت عيني لقيت ياسمين
انا : يخربيتك فيه ايه انتي مروحتيش المدرسة مع ملك ليه
هي : قولتلهم اني تعبانة ومش هقدر اروح انهارده
انا : تعبانة مالك 😂
ياسمين: من ساعة ما بقيت بتمص كسي وانا هايجة علي طول انت عملت فيا ايه
انا : ولا حاجه خليتك انثي بمشاعر
ياسمين : خلي بالك مفيش حد هنا خالص
ابوك راح الشغل وملك في المدرسة وامك راحت السوق وقالت إنها ممكن تتأخر
انا : يعني مفيش غير انا وانتي
ياسمين : اه يا حبيبي

fnK393v.md.jpg
ياسمين كانت لابسه زي كده بالظبط
قربنا من بعض وبدأنا نمص شفايف بعض واحنا بتقلع
لحد ما بقينا ملط ع السرير
فتحت رجليها وبدأت امص كسها وكان سخن اوي وحاسس نبضه
ومسكت بزازها قطعتها مص
ياسمين : انت عرفت الحاجات دي منين اوعي يكون عملت قبل كده مع حد غيري
انا : عمري طبعا انتي وبس
ياسمين: طيب عرفت كل ده ازاي
انا : بتفرج ع سكس كتير واتعلمت منهم
ياسمين: انا عمري ما انفرجت عايزة اشوف
انا : طلعت فيلم سكس لبنت روسية صغيرة نفس جسم ياسمين
وياسمين بدأت تتفرج ع البنت وهي بتتناك في كسها
قالت يالهوي احنا هنعمل كده امتي بقي
انا : لما نتجوز عشان لو دخلته دلوقت غلط وممكن اقتحم
ياسمين : اوف ده النيك جامد
انا : طبعا يا روحي
البنت في الفيديو بتتناك في طيزها
ياسمين : أية الفرق بين نيك الكس ونيك الطيز
انا : نيك الكس بعد الجواز إنما نيك الطيز في أي وقت عادي
ياسمين : انهو الممتع فيهم
انا : الاتنين ممتعين
ياسمين: اممممممممم
انا : مالك
ياسمين : بتفكر في اللي بفكر فيه
انا : ضحكت وقولت انا معاكي في أي حاجه
ياسمين :ضحكت وقالت بس براحه علي طيزي
فتحت رجليها تاني ونزلت مص ف كسها
لحد ما بقي مياه
اخدت عسل كسها وبدأت احطه ع خرم طيزها
وادخل صباعي واحدة واحدة
وهي كاتمة الاهات ومش قادرة
وعمالة تقول بيوجع اوي
انا : هي أول مرة بس
ياسمين : مص طيزي الاول
فتحت طيزها وبدأت امشي عليها لساني
ياسمين : مفيش حاجه تساعد أن يدخل بسهولة
انا : عندك فازلين
هي : ايوه عندي
جابت الفازلين ودهنت بيه خرم طيزها
ودهنت زبي اللي زي الحديدة
وبدأت ادخله وهي سابت نفسها خالص
اول ما الرأس دخلت فضلت تعيط وتقول بيوجع وبيحرق
قولتلها اول مرة بعد كده هتاخدي عليه
طلعته ونامت ع بطنها وبدأت ادخله تاني
الراس دخلت وبدأت يدخل كله بسهولة
وهي تصوت وانا شغال نيك ع الهادي

fnKlkgf.md.png
وعشان دي اول مرة ادخله فيها
جبت لبني كله في خرم طيزها
قومنا ودخلنا الحمام سوا
وحصلت حاجه هبقي اقولكم عليها
في الجزء الرابع
باي
فين باقي القصه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف
الجزء الثالث
(اللي مشافش الأجزاء اللي قبل كده يدخل يشوفهم عشان يفهم القصة ماشية ازاي)

فضلنا يومين انا وياسمين علي كده
نصحي الساعة ٢بالليل نمص لبعض لحد ما اجيب انا وهي
وفي يوم صحيت الصبح علي حد ماسك زبي وبيمص شفايفي
فتحت عيني لقيت ياسمين
انا : يخربيتك فيه ايه انتي مروحتيش المدرسة مع ملك ليه
هي : قولتلهم اني تعبانة ومش هقدر اروح انهارده
انا : تعبانة مالك 😂
ياسمين: من ساعة ما بقيت بتمص كسي وانا هايجة علي طول انت عملت فيا ايه
انا : ولا حاجه خليتك انثي بمشاعر
ياسمين : خلي بالك مفيش حد هنا خالص
ابوك راح الشغل وملك في المدرسة وامك راحت السوق وقالت إنها ممكن تتأخر
انا : يعني مفيش غير انا وانتي
ياسمين : اه يا حبيبي

fnK393v.md.jpg
ياسمين كانت لابسه زي كده بالظبط
قربنا من بعض وبدأنا نمص شفايف بعض واحنا بتقلع
لحد ما بقينا ملط ع السرير
فتحت رجليها وبدأت امص كسها وكان سخن اوي وحاسس نبضه
ومسكت بزازها قطعتها مص
ياسمين : انت عرفت الحاجات دي منين اوعي يكون عملت قبل كده مع حد غيري
انا : عمري طبعا انتي وبس
ياسمين: طيب عرفت كل ده ازاي
انا : بتفرج ع سكس كتير واتعلمت منهم
ياسمين: انا عمري ما انفرجت عايزة اشوف
انا : طلعت فيلم سكس لبنت روسية صغيرة نفس جسم ياسمين
وياسمين بدأت تتفرج ع البنت وهي بتتناك في كسها
قالت يالهوي احنا هنعمل كده امتي بقي
انا : لما نتجوز عشان لو دخلته دلوقت غلط وممكن اقتحم
ياسمين : اوف ده النيك جامد
انا : طبعا يا روحي
البنت في الفيديو بتتناك في طيزها
ياسمين : أية الفرق بين نيك الكس ونيك الطيز
انا : نيك الكس بعد الجواز إنما نيك الطيز في أي وقت عادي
ياسمين : انهو الممتع فيهم
انا : الاتنين ممتعين
ياسمين: اممممممممم
انا : مالك
ياسمين : بتفكر في اللي بفكر فيه
انا : ضحكت وقولت انا معاكي في أي حاجه
ياسمين :ضحكت وقالت بس براحه علي طيزي
فتحت رجليها تاني ونزلت مص ف كسها
لحد ما بقي مياه
اخدت عسل كسها وبدأت احطه ع خرم طيزها
وادخل صباعي واحدة واحدة
وهي كاتمة الاهات ومش قادرة
وعمالة تقول بيوجع اوي
انا : هي أول مرة بس
ياسمين : مص طيزي الاول
فتحت طيزها وبدأت امشي عليها لساني
ياسمين : مفيش حاجه تساعد أن يدخل بسهولة
انا : عندك فازلين
هي : ايوه عندي
جابت الفازلين ودهنت بيه خرم طيزها
ودهنت زبي اللي زي الحديدة
وبدأت ادخله وهي سابت نفسها خالص
اول ما الرأس دخلت فضلت تعيط وتقول بيوجع وبيحرق
قولتلها اول مرة بعد كده هتاخدي عليه
طلعته ونامت ع بطنها وبدأت ادخله تاني
الراس دخلت وبدأت يدخل كله بسهولة
وهي تصوت وانا شغال نيك ع الهادي

fnKlkgf.md.png
وعشان دي اول مرة ادخله فيها
جبت لبني كله في خرم طيزها
قومنا ودخلنا الحمام سوا
وحصلت حاجه هبقي اقولكم عليها
في الجزء الرابع
باي
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
استمر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%