مساء الخير او صباح الخير علي حسب م بتشوف القصه
ف البدايه اعرفكم ب نفسي انا مازن سني 18 سنه طولي 185سم و زبي 20 سم ملامحي حلوه
شويه ابيضاني جسمي حلو مش رفيع اوي ولا تخين وسط
من عيله شبه غنيه حالتنا الماديه حلوه و كويسه
انا شب عادي زي اي شب خلصت تالته ثانوي وجبت مجموع حلو و دخلت طب
جالي طب القاهره ونا كنت من ريف ف محافظه تانيه ف اطريت اني اسافر ابويا رفض السكن الجامعي
وقالي اني هسكن ف شقه تكون قريبه من الكليه سافرت قبل الدراسه ب مدي مش كبيره روحت و شوف
الاماكن و القيت شقه ف مكان قريب من الكليه واتأجرتها و طلعت مع عم سعيد البواب اشوف الشقه وكانت حلوه
اخدت منو المفاتيح و قالي ان مدام رنيا هترجع بعد الضهر علشان نمضي العقد بتاع الشقه قلتلو تمام ماشي
دخلت حطيت الشنطه و اخدت غيار و دخلت اخدت دش و قعدت اتفرج علي التليفزيون ولقيت الباب بيخبط
فتحت الباب لقيت وحده جسمها فاير حرفيا بزاز مشدوده و كبيره و طيز مدوره وخدود محمره لقيتها بتقول
ازي حضرتك ي دكتر مازن انت اللي هتتأجر الشقه قلتلها إن******* اتفضلي دخلت وانا شوفت طيز مدوره بتتهز
وهي ماشيه دخلت و قعدت ونا قعد لقيتها بتقول انا مدام رنيا صاحبت الشقه قلتلها اتشرفت ب حضرتك قالتي
هو انت مش من هنا قلتلها لا قالتي باين عليك لهجتك مخلفه قلتلها تمام قالتي عجباك الشقه قلتها اه حلوه و كويسه
قالتلي تمام خلاص مبروك عليك قلتلها ****يبارك فيكي اتفقنا علي الايجار و كدا و مضيت العقد وخرجت ونا قاعت
لقيت الباب بيخبط بفتح لقيت عم سعيد بيقولي مبروك عليك الشقه ي دكتور قلتله شكرا ي عم سعيد قالي لو احتجت حاجه
ابق انده عليا ونا تحت امرك فهمت انو عاوز فلوس قلتلو دقيقه ي عم سعيد دخلت الاوضه جبلو ٥٠٠ جنيه وطلعت عطتهملو
قالي من يد م نعدمها ي دكتر قلتلو هو فيه حد ييجي رتب الشقه ي عم سعيد و ياخد حسابو متقلقش قالي ايوه ي دكتر موجود
قلتلو مين ي عم سعيد قالي مراتي هنادي قلتلو تمام ي عم سعيد و هو نزل ونا قفلت الباب و دخلت حطيت الهدوم ف الدولاب و قعدت شويه و دخلت نمت صحيت علي خبط الباب بقتح لقيت حته بلدي واقفه قدامي لونها خمري بزاز وسط وطيز مش كبيره اوي بس مشدوده
وشفايف لونها وردي بقولها اتفضلي قالتي حضرتك الدكتر اللي ساكن هنا جديد قلتلها اه اتفضلي مين حضرتك قالتي انا هنادي ي بيه
هنادي( دي ٢٨ سنه طولها ١٥٨ سم ووزنها ٦٥كيلو بس مش باين عليها السن جسمها بلدي قشطه لونها خمري و بزاز بحلمه منفوخه و وطيز مشدوده و مكوره كدا وشفايف تحس انك هاوز تنيكها ف شفايفها ) قلتلها اتفضلي وبلاش كلمة بيه دي قالتي مينفعش ي بيه قلتلها قوليلي ي مازن عادي معنديش مشكله بس بلاش كلمه بيه دي قالتي خلاص ي بيه قلتلها برضو قالتلي خلاص ي دكتر قلتلها تمام دخلت و لقيتها بتخلع الجلابيه كانت لابسه قميص شوفت رجليها الملفوفه زبي وقف رجليت تستاهل اللحس قلتلها الشقه معاكي و انا هدخل جوا لو احتجي حاجه ابق اندهي عليا
قالتي ماشي ي دكتر و دخلت جوا ونا تفكيري كلو فيها و فجسمها وزبي واقف علي اخرو وقطع تفكيري لما سمعت صوتها بتنده عليا ي دكتر مازن خرجت ونا ناسي ان زبي واقف وكنت لابس شورت وتيشير بس طلعت لقيتها واقفه ف المطبخ و بتقولي تعالي شيل رف الاطباق علشان مش طيلاه روحت وقفت وراها ونا زبي لزق ف ضهرها وحسيتها بترجع عليا لورا انا محطتش ف بالي و بفك ف الرف علشان انزلو
وببص لتحت لقيت زبي راشق ف ضهرها وهي ضاغطه عليه حسيت نفسها بدا يعلي وبتهج وكل شويه تضغط علي زبي بضهرها رحت منزل ايدي ونزل زبي لتحت خليتو يلمس طيزها لقيتها بتحك طيزها ف زبي رحت رافع ايدي علي وسطها ولفيتها ليا بقولها مالك جسمك عرقان ليه لقيتها بتتكلم بصوت منبوح معلش ي بيه تعبانه شويه قلتلها تحبي ترتاحي شويه قالتي لا ي بيه علشان سعيد جوزي ميتعصبش عليا
قلتلها تمام قربت منها شويه حسيتها سايحه خالص قلت فرصتي قربت من شفايفها ف بوسها طويله هي مكنتش بتعرف تبوس بس انا بعرف ببوس فيها وبحسس علي وسطها رحت شلتها و دخلتها الاوضه وفضلت ابوس ف شافيفها الملبن و احسس علي جسمها القشطه
لحد م لقيتها ساحت خالص قلعتها القميص و شوف بزاز اول مرا اشوفها ف حياتي بزاز ولا حد لمسها قبل كدا حمتها كبيره وبزازها مشدوده ونزلت مص و لحس فيها وهي عماله تتأوه و تقول انت بتعمل فيا ايه حرام عليا اااااه اااااام ونا ولا هنا شغال مص ف بزازها الفاجره
خلصت مص ف بزازها ونزلت علي بطنها لحس و ف ايدي التانيه بزازها عمال اقفش فيهم وشغال لحس و تقفيش ف بزازها فصلت الحس ف بطنها لحد م وصلت لكسها كانت لابسه كلوت اسود شلتو وشوف احسن و افجر كس شفتو ف حياتي كلها كسها مبطرخ و شفيف كسها مليانه عسل ومفيهوش شعر وكسها من جوا وردي نيك اول م حطيت لساني علي كسها لقيتها شقت ونفسها بدا يزيد و صوت اهاتها بق عالي وعماها ااااااه ااااااااه ااااااااه ونا مش راحمها وشغال حس ف كسها و اطلع علي زنبورها وهي امممممممم اااااااااااااه ااااااااااااااه اااااااااااه وصوتها بيزيد ونا ف دنيا غير الدنيا لحد م لقيت جسمها بتنفض و بيتشنج عرفت وجابت عسلها وغرقت وشي كلو ونا شفتت كسها من العسل بعد كدا قلعت التيشيرت و الشورت و لقيتها بتشهق وبتقول يخربيتك ايه دا كل دا زب انا مش هقدر استحمل ولقيتها بتقرب منو وبتمسكو ب ايديها وبتولي لا دا يفشخني قلتلها مصيه ي شرموطه نزلت عليه ومكنتش بتعرف تمص اوي وفضلت تمص فيه حسيت اني هجيبهم رحت مطلعو من بقها و رحت رافع رجلها وفضلت احركو علي شفايف كسها وهي عماله تزوم اممممممممم اممممممممممم فضلت كدا شويه لحد م لقيتها بتقول دخلو بقا انا مش قادره حرام عليك رحت زقتو ف كسها مره وحده لقيتها صوتت بسرعه كتمت نفسها لحد م سكتت بطلع زبي من كسها لقيت عليه ددمم انا اتخضيت وقولتها هو انتي متفتحتيش قالتي اتفتحت بس هو بتاعو صغير واخرو موره ف الاسبوع وبتضحك ب شرمطه رحت ماسك زبي وقلتلها نضفيه ي لبوه لقيتها نزلت عليه مص لحد م نضف و حرجتو من بقها وحطيتو علي كسها ونزلت عليها اخدت نها بوسه وجيت رازعو فيها مره وحده صوتت بس انا كاتم نفسها اول م هديت بدات انيك فيها وهي اااااااااه نيك فيا افشخني متعني ااااااااه ااااااااااه نيك شرموطك نيك اااااااااااااااه اااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه انا سخنت من كلامها وزودت اكتر وهي ااااااااااااه اااااااااااااه اااااااااااه نيك نيك متعني متع شرموطك متع لبوتك فضلت انيك فيها لحد م محستش بنفسي وجبتها جوا كسها لقيتها بتقول اححححححححححح لبنك سخن اوي لقيتها لقت رجليها حولين وسطي بقولها كدا مش ممكن تحملي قالتلي عادي احمل منك ي دكري هو مش هيحس ب حاجه خرجت زبي من كسها لقيتها نزلت عليه مص فضلت تمص فيه لحد م نضفتو خلصت و انا اخدتها ف حضني ونزلت فيها بوي و مص ف بزازها اللي عاوزه تتاكل اكل دي وبعدها وقفتها وعدلتها ف وضع الدودج و كنت عاوز انيكها من طيزها الملبن دي جيت ادخل صباعي لقيتها بتقول حرام عليك بتوجعني مقدرتش ادخل صباعي رحت ماسك زبي ف نفس الوضع وحطيتو علي كسها قالتلي انت مش بتتعب قلتلها حد يشوف الجمال دا ويتعب برضو رحت مدخلو وهي حرام عليك هتفشخني مش قادره ونا نزلت فيها نيك وهي اااااااه ااااااااه مش قادره نيك نيك افشخ لبوتك نيك شرموطك ي حبيبي نيك ونا ماسكها من طيزها ونازل فيها نيك فضلت كدا تقريبا ربع ساعه لحد م هي جابت عسلها ونا حسيت اني حجيب رحت مسرع ولقيتها اااااااااه ااااااااااه ااااااااااه كمان ي حبيبي نيكي افشحني رحت مدخل زبي ف كسها للاخر وجبت كميت لبن بنت متناكه نفوره ف كسها خرجت زبي من كسها واترميت جمبها علي السرير واخدت شفايفها ف بوسه مفقتشه منها غير علي موبيلها بيرن لقيتها بتقول ي خرابي سعيد بيرن شكلي اتأخرت قلتلها خلاص ي لبوتي متخافيش قومي خدي دش وانزلي ودخلت معاها الحمام و اخدنا دش وبوس و احضان و تقفيش ونزلت علي كسها فضلت الحس فيه وخلصنا و طلعنا ولبست و نزلت انا نمت مكاني زي منا مكنتش قادر اتحرك بس كنت مبسوط نيك عدي اول يوم وصحيت علي الباب بيخبط وصحيت لبست و طلعت فتحت الباب لقيت مدام رنيا ف وشي صباح الخير ي دكتر صباح الخير ي مدام رنيا اتفضلي قالتلي لا شكرا انت معزوم عندنا علي العشا ي دكتر النهردا و اتمني انك تيجي قلتلها طبعا هاجي قالتلي هستناك النهاردا قلتلها تمام وهي مشيت ونا قفلت الباب ودخلت اخدت دش وكنت ميت من الجوع حرفيا دخلت اللبس علشان انزل اجيب اكل لبست وخارج لقيت الباب بيخبط بقتح لقيت هنادي ومعاها صنيه اكل قلتلها لمين دا ي هنادي قالتلي ليك ي دكري قلتلها بجد جت ف وقتها انا كنت نازل اجيب اكل قالتلي تجيب اكل ونا موجوده فتحت الباب ودخلت ونا قفلت الباب دخلت وراها وحطت الصنيه علي السفرا و نا قعدت ولفيتها اجت قعدت علي رجليا زبي وقف لقيتها بتبصلي وبتعض علي شفايفها وبتقول هو انت مبتهمدش انا مكنتش قادره اتلم علي نفسي امبارح قلتلها اتلم ازاي وانتي موجوده قعدت وكانت بتأكلني ف بوقي وخلت وغسلت ايدي وقعد اتكلمت معاها وعرفت ان سعيد جوزها بياخد فيجرا ومقويات علشان يخلف ولحد دلوقت مخلفش وانو اخرو معاها ٥ دقايق وبيجيب اخرو خلصت كلام معاها وقربت منها وبوستها من رقبتها لقيها حاطه برفيوم عرفت انها ناويه تتناك النهردا فضلت ابوس فيها وعمال افقش ف بزازها لحد م جبت اخري جيت شيلها ودخلت الاوضه قلعتها الجلابيه و لقيتها مش لابسه تحتها قميص براه و الكولوت بس فكتلها البراه ونزلت مص ف بزازها وهي عماله تتأوه ااااااااااه اااااااااااه ااااااه ونا شغال مص ف بازاها وتقفيش فيهم قمت قلعت هدومي وبقيت ملط ومسكت بتاعلي وقلتلها مصيه ي شرموطه لقيتها بتقرب منو و فضلت تمص فيه لحد م حسيت اني هجيبهم خرجتو من بقها ونيمتها ونزلت علي كسها شيلت الكولوت و نزلت لحس وفيه بس لقيت ريحتو حلوه نيك فضلت الحس فيه وهي امممممممم امممممممممم ونا شغال مش موقف وهي اااااااااه ااااااااه ااااااااه لحد م لقيتها اترعشت وجابت عسلها ونا شفطو كلو وطلعت فضلت امص ف شفايفها لحد م جبت اخري مسكت زبي ومشتو علي كسها ودخلتو ولقيتها بتتلوي زي التعبان ونا مكمل نيك فيها وعمال ارزع فيها وهي تزوم و اااااااااه اااااااااه اااااااااااه كمان نيك شرموطك افشخ لبوتك نيك كمان نيك افشخني امممممممم اااااااااه
ااااااااااه ااااااه ونا مش راحمها وشغال فيها رزع لحد م حسيت اني هجيب جيت رازع زبي ف كسها للأخر و جبت لبني كلو ف كسها لقيتها بتقول احححححححح لبنك سخن اوي خلصنا وقلتلها ناخد دش قالتلي لا انا عاوزه ابق ب لبنك كدا ولقيتها بتمشي ايدها علي زبي ونزلت مص فيه نضفتو هي اه مش بتمص حلو بس شفايفها مسعداها نيك ف المص خلصنا ولبست ونا لبست شورت و كات و لقيتها بتقولي ي خليك ليا ي دكري وميحرمنيش منك ابدا رحت لطشها ب القلم علي وشها وماسكها ونزلت معاها ف بوسه ولقيتها متجاوبه نيك وخلصنا وقالتي هنزل انا علشان متأخرش وهي نازله لطشتها وحده اسبانك طيزها اترجت ونزلت
دا كان الجزاء الاول احب اعرف رايكو وهل اكمل باقي الاجزاء او لا وشكرا لوقتكو
ف البدايه اعرفكم ب نفسي انا مازن سني 18 سنه طولي 185سم و زبي 20 سم ملامحي حلوه
شويه ابيضاني جسمي حلو مش رفيع اوي ولا تخين وسط
من عيله شبه غنيه حالتنا الماديه حلوه و كويسه
انا شب عادي زي اي شب خلصت تالته ثانوي وجبت مجموع حلو و دخلت طب
جالي طب القاهره ونا كنت من ريف ف محافظه تانيه ف اطريت اني اسافر ابويا رفض السكن الجامعي
وقالي اني هسكن ف شقه تكون قريبه من الكليه سافرت قبل الدراسه ب مدي مش كبيره روحت و شوف
الاماكن و القيت شقه ف مكان قريب من الكليه واتأجرتها و طلعت مع عم سعيد البواب اشوف الشقه وكانت حلوه
اخدت منو المفاتيح و قالي ان مدام رنيا هترجع بعد الضهر علشان نمضي العقد بتاع الشقه قلتلو تمام ماشي
دخلت حطيت الشنطه و اخدت غيار و دخلت اخدت دش و قعدت اتفرج علي التليفزيون ولقيت الباب بيخبط
فتحت الباب لقيت وحده جسمها فاير حرفيا بزاز مشدوده و كبيره و طيز مدوره وخدود محمره لقيتها بتقول
ازي حضرتك ي دكتر مازن انت اللي هتتأجر الشقه قلتلها إن******* اتفضلي دخلت وانا شوفت طيز مدوره بتتهز
وهي ماشيه دخلت و قعدت ونا قعد لقيتها بتقول انا مدام رنيا صاحبت الشقه قلتلها اتشرفت ب حضرتك قالتي
هو انت مش من هنا قلتلها لا قالتي باين عليك لهجتك مخلفه قلتلها تمام قالتي عجباك الشقه قلتها اه حلوه و كويسه
قالتلي تمام خلاص مبروك عليك قلتلها ****يبارك فيكي اتفقنا علي الايجار و كدا و مضيت العقد وخرجت ونا قاعت
لقيت الباب بيخبط بفتح لقيت عم سعيد بيقولي مبروك عليك الشقه ي دكتور قلتله شكرا ي عم سعيد قالي لو احتجت حاجه
ابق انده عليا ونا تحت امرك فهمت انو عاوز فلوس قلتلو دقيقه ي عم سعيد دخلت الاوضه جبلو ٥٠٠ جنيه وطلعت عطتهملو
قالي من يد م نعدمها ي دكتر قلتلو هو فيه حد ييجي رتب الشقه ي عم سعيد و ياخد حسابو متقلقش قالي ايوه ي دكتر موجود
قلتلو مين ي عم سعيد قالي مراتي هنادي قلتلو تمام ي عم سعيد و هو نزل ونا قفلت الباب و دخلت حطيت الهدوم ف الدولاب و قعدت شويه و دخلت نمت صحيت علي خبط الباب بقتح لقيت حته بلدي واقفه قدامي لونها خمري بزاز وسط وطيز مش كبيره اوي بس مشدوده
وشفايف لونها وردي بقولها اتفضلي قالتي حضرتك الدكتر اللي ساكن هنا جديد قلتلها اه اتفضلي مين حضرتك قالتي انا هنادي ي بيه
هنادي( دي ٢٨ سنه طولها ١٥٨ سم ووزنها ٦٥كيلو بس مش باين عليها السن جسمها بلدي قشطه لونها خمري و بزاز بحلمه منفوخه و وطيز مشدوده و مكوره كدا وشفايف تحس انك هاوز تنيكها ف شفايفها ) قلتلها اتفضلي وبلاش كلمة بيه دي قالتي مينفعش ي بيه قلتلها قوليلي ي مازن عادي معنديش مشكله بس بلاش كلمه بيه دي قالتي خلاص ي بيه قلتلها برضو قالتلي خلاص ي دكتر قلتلها تمام دخلت و لقيتها بتخلع الجلابيه كانت لابسه قميص شوفت رجليها الملفوفه زبي وقف رجليت تستاهل اللحس قلتلها الشقه معاكي و انا هدخل جوا لو احتجي حاجه ابق اندهي عليا
قالتي ماشي ي دكتر و دخلت جوا ونا تفكيري كلو فيها و فجسمها وزبي واقف علي اخرو وقطع تفكيري لما سمعت صوتها بتنده عليا ي دكتر مازن خرجت ونا ناسي ان زبي واقف وكنت لابس شورت وتيشير بس طلعت لقيتها واقفه ف المطبخ و بتقولي تعالي شيل رف الاطباق علشان مش طيلاه روحت وقفت وراها ونا زبي لزق ف ضهرها وحسيتها بترجع عليا لورا انا محطتش ف بالي و بفك ف الرف علشان انزلو
وببص لتحت لقيت زبي راشق ف ضهرها وهي ضاغطه عليه حسيت نفسها بدا يعلي وبتهج وكل شويه تضغط علي زبي بضهرها رحت منزل ايدي ونزل زبي لتحت خليتو يلمس طيزها لقيتها بتحك طيزها ف زبي رحت رافع ايدي علي وسطها ولفيتها ليا بقولها مالك جسمك عرقان ليه لقيتها بتتكلم بصوت منبوح معلش ي بيه تعبانه شويه قلتلها تحبي ترتاحي شويه قالتي لا ي بيه علشان سعيد جوزي ميتعصبش عليا
قلتلها تمام قربت منها شويه حسيتها سايحه خالص قلت فرصتي قربت من شفايفها ف بوسها طويله هي مكنتش بتعرف تبوس بس انا بعرف ببوس فيها وبحسس علي وسطها رحت شلتها و دخلتها الاوضه وفضلت ابوس ف شافيفها الملبن و احسس علي جسمها القشطه
لحد م لقيتها ساحت خالص قلعتها القميص و شوف بزاز اول مرا اشوفها ف حياتي بزاز ولا حد لمسها قبل كدا حمتها كبيره وبزازها مشدوده ونزلت مص و لحس فيها وهي عماله تتأوه و تقول انت بتعمل فيا ايه حرام عليا اااااه اااااام ونا ولا هنا شغال مص ف بزازها الفاجره
خلصت مص ف بزازها ونزلت علي بطنها لحس و ف ايدي التانيه بزازها عمال اقفش فيهم وشغال لحس و تقفيش ف بزازها فصلت الحس ف بطنها لحد م وصلت لكسها كانت لابسه كلوت اسود شلتو وشوف احسن و افجر كس شفتو ف حياتي كلها كسها مبطرخ و شفيف كسها مليانه عسل ومفيهوش شعر وكسها من جوا وردي نيك اول م حطيت لساني علي كسها لقيتها شقت ونفسها بدا يزيد و صوت اهاتها بق عالي وعماها ااااااه ااااااااه ااااااااه ونا مش راحمها وشغال حس ف كسها و اطلع علي زنبورها وهي امممممممم اااااااااااااه ااااااااااااااه اااااااااااه وصوتها بيزيد ونا ف دنيا غير الدنيا لحد م لقيت جسمها بتنفض و بيتشنج عرفت وجابت عسلها وغرقت وشي كلو ونا شفتت كسها من العسل بعد كدا قلعت التيشيرت و الشورت و لقيتها بتشهق وبتقول يخربيتك ايه دا كل دا زب انا مش هقدر استحمل ولقيتها بتقرب منو وبتمسكو ب ايديها وبتولي لا دا يفشخني قلتلها مصيه ي شرموطه نزلت عليه ومكنتش بتعرف تمص اوي وفضلت تمص فيه حسيت اني هجيبهم رحت مطلعو من بقها و رحت رافع رجلها وفضلت احركو علي شفايف كسها وهي عماله تزوم اممممممممم اممممممممممم فضلت كدا شويه لحد م لقيتها بتقول دخلو بقا انا مش قادره حرام عليك رحت زقتو ف كسها مره وحده لقيتها صوتت بسرعه كتمت نفسها لحد م سكتت بطلع زبي من كسها لقيت عليه ددمم انا اتخضيت وقولتها هو انتي متفتحتيش قالتي اتفتحت بس هو بتاعو صغير واخرو موره ف الاسبوع وبتضحك ب شرمطه رحت ماسك زبي وقلتلها نضفيه ي لبوه لقيتها نزلت عليه مص لحد م نضف و حرجتو من بقها وحطيتو علي كسها ونزلت عليها اخدت نها بوسه وجيت رازعو فيها مره وحده صوتت بس انا كاتم نفسها اول م هديت بدات انيك فيها وهي اااااااااه نيك فيا افشخني متعني ااااااااه ااااااااااه نيك شرموطك نيك اااااااااااااااه اااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه انا سخنت من كلامها وزودت اكتر وهي ااااااااااااه اااااااااااااه اااااااااااه نيك نيك متعني متع شرموطك متع لبوتك فضلت انيك فيها لحد م محستش بنفسي وجبتها جوا كسها لقيتها بتقول اححححححححححح لبنك سخن اوي لقيتها لقت رجليها حولين وسطي بقولها كدا مش ممكن تحملي قالتلي عادي احمل منك ي دكري هو مش هيحس ب حاجه خرجت زبي من كسها لقيتها نزلت عليه مص فضلت تمص فيه لحد م نضفتو خلصت و انا اخدتها ف حضني ونزلت فيها بوي و مص ف بزازها اللي عاوزه تتاكل اكل دي وبعدها وقفتها وعدلتها ف وضع الدودج و كنت عاوز انيكها من طيزها الملبن دي جيت ادخل صباعي لقيتها بتقول حرام عليك بتوجعني مقدرتش ادخل صباعي رحت ماسك زبي ف نفس الوضع وحطيتو علي كسها قالتلي انت مش بتتعب قلتلها حد يشوف الجمال دا ويتعب برضو رحت مدخلو وهي حرام عليك هتفشخني مش قادره ونا نزلت فيها نيك وهي اااااااه ااااااااه مش قادره نيك نيك افشخ لبوتك نيك شرموطك ي حبيبي نيك ونا ماسكها من طيزها ونازل فيها نيك فضلت كدا تقريبا ربع ساعه لحد م هي جابت عسلها ونا حسيت اني حجيب رحت مسرع ولقيتها اااااااااه ااااااااااه ااااااااااه كمان ي حبيبي نيكي افشحني رحت مدخل زبي ف كسها للاخر وجبت كميت لبن بنت متناكه نفوره ف كسها خرجت زبي من كسها واترميت جمبها علي السرير واخدت شفايفها ف بوسه مفقتشه منها غير علي موبيلها بيرن لقيتها بتقول ي خرابي سعيد بيرن شكلي اتأخرت قلتلها خلاص ي لبوتي متخافيش قومي خدي دش وانزلي ودخلت معاها الحمام و اخدنا دش وبوس و احضان و تقفيش ونزلت علي كسها فضلت الحس فيه وخلصنا و طلعنا ولبست و نزلت انا نمت مكاني زي منا مكنتش قادر اتحرك بس كنت مبسوط نيك عدي اول يوم وصحيت علي الباب بيخبط وصحيت لبست و طلعت فتحت الباب لقيت مدام رنيا ف وشي صباح الخير ي دكتر صباح الخير ي مدام رنيا اتفضلي قالتلي لا شكرا انت معزوم عندنا علي العشا ي دكتر النهردا و اتمني انك تيجي قلتلها طبعا هاجي قالتلي هستناك النهاردا قلتلها تمام وهي مشيت ونا قفلت الباب ودخلت اخدت دش وكنت ميت من الجوع حرفيا دخلت اللبس علشان انزل اجيب اكل لبست وخارج لقيت الباب بيخبط بقتح لقيت هنادي ومعاها صنيه اكل قلتلها لمين دا ي هنادي قالتلي ليك ي دكري قلتلها بجد جت ف وقتها انا كنت نازل اجيب اكل قالتلي تجيب اكل ونا موجوده فتحت الباب ودخلت ونا قفلت الباب دخلت وراها وحطت الصنيه علي السفرا و نا قعدت ولفيتها اجت قعدت علي رجليا زبي وقف لقيتها بتبصلي وبتعض علي شفايفها وبتقول هو انت مبتهمدش انا مكنتش قادره اتلم علي نفسي امبارح قلتلها اتلم ازاي وانتي موجوده قعدت وكانت بتأكلني ف بوقي وخلت وغسلت ايدي وقعد اتكلمت معاها وعرفت ان سعيد جوزها بياخد فيجرا ومقويات علشان يخلف ولحد دلوقت مخلفش وانو اخرو معاها ٥ دقايق وبيجيب اخرو خلصت كلام معاها وقربت منها وبوستها من رقبتها لقيها حاطه برفيوم عرفت انها ناويه تتناك النهردا فضلت ابوس فيها وعمال افقش ف بزازها لحد م جبت اخري جيت شيلها ودخلت الاوضه قلعتها الجلابيه و لقيتها مش لابسه تحتها قميص براه و الكولوت بس فكتلها البراه ونزلت مص ف بزازها وهي عماله تتأوه ااااااااااه اااااااااااه ااااااه ونا شغال مص ف بازاها وتقفيش فيهم قمت قلعت هدومي وبقيت ملط ومسكت بتاعلي وقلتلها مصيه ي شرموطه لقيتها بتقرب منو و فضلت تمص فيه لحد م حسيت اني هجيبهم خرجتو من بقها ونيمتها ونزلت علي كسها شيلت الكولوت و نزلت لحس وفيه بس لقيت ريحتو حلوه نيك فضلت الحس فيه وهي امممممممم امممممممممم ونا شغال مش موقف وهي اااااااااه ااااااااه ااااااااه لحد م لقيتها اترعشت وجابت عسلها ونا شفطو كلو وطلعت فضلت امص ف شفايفها لحد م جبت اخري مسكت زبي ومشتو علي كسها ودخلتو ولقيتها بتتلوي زي التعبان ونا مكمل نيك فيها وعمال ارزع فيها وهي تزوم و اااااااااه اااااااااه اااااااااااه كمان نيك شرموطك افشخ لبوتك نيك كمان نيك افشخني امممممممم اااااااااه
ااااااااااه ااااااه ونا مش راحمها وشغال فيها رزع لحد م حسيت اني هجيب جيت رازع زبي ف كسها للأخر و جبت لبني كلو ف كسها لقيتها بتقول احححححححح لبنك سخن اوي خلصنا وقلتلها ناخد دش قالتلي لا انا عاوزه ابق ب لبنك كدا ولقيتها بتمشي ايدها علي زبي ونزلت مص فيه نضفتو هي اه مش بتمص حلو بس شفايفها مسعداها نيك ف المص خلصنا ولبست ونا لبست شورت و كات و لقيتها بتقولي ي خليك ليا ي دكري وميحرمنيش منك ابدا رحت لطشها ب القلم علي وشها وماسكها ونزلت معاها ف بوسه ولقيتها متجاوبه نيك وخلصنا وقالتي هنزل انا علشان متأخرش وهي نازله لطشتها وحده اسبانك طيزها اترجت ونزلت
دا كان الجزاء الاول احب اعرف رايكو وهل اكمل باقي الاجزاء او لا وشكرا لوقتكو