NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

محارم انا وخالتي العشق

medoo436

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
9 مارس 2024
المشاركات
17
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
120
نقاط
360
جاي انهارده احكيلكوا قصتي مع خالتي انا جديد هنا ع العموم و حبيت اشارككم قصتي لانها مش هتتعوض ابداا قصتي بدات ب ان من و انا صغير كنت بحلم اني بس المس طيز خالتي هي طيزها كبيره جدا و بزازها مش كبيره اوي ولا صغيره اوي حجمها معقول و هي كانت بيضه و كانت ع طول بتلبس قدام بناطيل ضيقه و ستريتشات المهم ف مره كنت عندها و دخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها في الحمام قولت امسکه اشمه و بالفعل شميته كانت ريحته تجنن سخنت و جيبتهم في الكلوت بس نسيت امسح اثر الجريمه اللي عملتها وهتعرفو هي جريمه ليه بعدين المهم انا خبيت الكلوت ورا الغساله عندها و خرجت ولا اكن حصل حاجه و زبي واقف كالعاده لقيتها معديه من قدامي داخله الاوضه في طرقه كده فيها ٣ اوض و حمام و مطبخ والحمام كان جمب اوضتها و المكان ده كان ضيق جت هي عدت انا من غير ما احس لقيتني بقرب منها زبي جه ف جمب طيزها هي مدتنيش انتباه اصلاا بس انا اول ما عملت كده ولعت و مكنتش قادر و كنت عايز اجيبهم تاني خرجت الصاله عادي كنت قاعد بالشورت والشورت ضيق شويه هي خرجت هي كمان قعدنا اتفرجنا ع التليفزيون شويه لقيتها قالتلي انها هتقوم تستحمي و هي ع طول بتبقا فاتحه باب الحمام عليها شويه عشان بتتخنق انا قولت ف اللحظه دي هي فرصتي اني اشوف اكبر طيز شوفتها في حياتي استنيتها دخلت الحمام و اول م سمعت صوت المايه روحت ع طول ع الحمام يخرابيييي شوفتت طيز خالتي الي كونت بحلم اشوفها و كنتت بموتت قدام باب الحمام فكرت ف اني اصورها و بالفعل خدت التليفون و روحت مصورها فيديو و صور عشان كل ما افتكرها افتحهم و اشوفها بعد ما عملت ده فضلت قدام الباب مطلع زبي عمال ادعك فيه و جمال طيزها میتوصفش مدوره و بيضه و كبيره اوي تستاهل النييك خلصت و دخلت اوضتها و غیرت هدومها طلعت قدامي بكاش مايوه لونه تايجر كده و ضيق هي متعوده انها تقعد قدامي ع طول كده بحكم اني ابن اختها و ف سن ولادها المهم كلمت صاحبتها تقعد معانا وصاحبتها دي عندها ولد اسمو محمد عنده 18 سنه جه معاها وخالتي فضلت قاعده زي ما هي مغيرتش هدومها ونا بصراحه كنت غيران اوي عليها و ان حد يشوفها كده غيري و هو في الراحه والجايه يبص عليها المهم هي دخلت المطبخ و لقيته دخل وراها روحت انا عملت نفسي هجيب حاجه من الاوضه اللي قدام المطبخ و فصلت موارب الباب لقيته واقف ورا خالتي عامل نفسه بيجيب طبق و حاشر زبه في طيزها
لقيتها زقته و قالتله عيب انا زي امك قالها بس انا مش جامده كده زيك
راحت ضربته بالقلم ع وشه هو قالها خلاص اسف والنبي متحكيش حاجه
لامي عشان مش عايز مشاكل و اعتبري اخر مره يحصل حاجه زي كده هي
عدت الموضوع و خرجت العصير انا دخلت اوضتها و طلعت زبي قعدت ادعكفيه لقيتها دخلت بتخبط عشان تقريبا كانت شافتني ونا ماسك زبي روحت علطول مدخل زبي البنطلون تاني و بقا شكلي وحش قدامها قولتلها ايوه يخالتي عايزه حاجه بتقولي لا و انت الصادق عايزه ادخل اوضتي خرجت انا منها وحكيت في جسمها تاني و ولعت اكثر الضيوف مشيوا و معاد النوم قرب لقيتها قاعده في الاوضه بتاعتها وبتناديلي روحتلها لقيتها لابسه نفس الكاش مايوه لقيتها بتكلمني ف انها شافتني و قالتلي انا عارفه انك ف سن مراهقه وعارفه ان وارد حاجه زي كده تحصل بس مش ع المشاع كده قولتلها انا مكنتش قادر لما شوفتك اتحرجت و معرفتش اكمل قالتلي مش قادر من اي يولا قولتلها مينفعش اقول قالتلي انا زي امك احكيلي قولتلها بصراحه يخالتي منك لقيتها شهقت و بتقولي مني اي يواد ده انا زي امك عيب تفكر فيا كده قولتلها انا اتضايقت ع فكره لما شوفتت الواد لازق فيكي بس عجبتيني لما ضربتيه بالقلم قالتلي بس اي رأيك ف خالتك انفع صح قولتلها ده انتي تنفعي و تنفعي يعني قالتلي طب و المطلوب اي قولتلها اللي تشوفيه يخالتي لقيتها ضحكت قالتلي بس تعتبرها اخر مره من قبل ما نعمل حاجه بس عشان جوزي مسافر ونا كمان مش قادره استحمل و لما شوفت زبك سخنت و كسي ولع استغربت من انها بتتكلم معايا بتلقائيه كده بس مترددتش و قلعت الشورت لقيتها مسكت زبي بتقولي بقا ده بتاع عيل صغير لسه ١٦ سنه قولتلها وحش بعني ولا اي قالتلي لا ده وحش قعدت تمص فيهه و تلحس راسه ونا كل اللي كان بيدور ف بالي ازاي خالتي وافقت اني اعمل معاها كده مكنتش حتي بفكر ف متعة المص بعدين شيلت كل ده من دماغي و قولتلها لفي بقا عشان انا مش قادر راحت لافه و رفعتلها الكاش مايوه من علي طيزها مقولكوش يعني طيزها حكايه و روايه قعدت الحس في خرم طيزها و بعدين دخلت صابع ورا صابع و هي اهاتها موتتني زبي بقا زي الحديده روحت مدخل راسه براحه خالص و هي بتقولي براحه عليا انا بقالي كتير معملتش من ورا قولتلها بس اسكتي انا مش قادر بعدين بدات ادخل شويه بشويه لحد ما دخل كله و هي كل ما بيدخل بتصوت و بتتأوه تحتي لحد ما قعدت ارزع بزبي في طيزها واضربها عليها قعدنا زي يجي ربع ساعه نيك طيز بس لقيتها بتقولي كفايه ورا و دخله قدام ونفذت اللي هي عايزاه و تفيت ع زبي و دخلته ف كسها كسها كان ضيق شويه و ده كان اكثر متعه و سخننا احنا الاتنين اكثر و قعدت ادخله و صوتها اهاتها بتوديني ف دنيا تانيه خالص قولتلها خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم في بوقي عدلتها بسرعه و جيبتهم كان حرفيا بركان و بيطلع حمم من جواه غرقت وشها و بوقها لبن و اتمتعنا اخر متعه

صور خالتي🥵♥


dr6GB7j.jpg dr6Gqdb.jpg dr6GKru.jpg
 
جاي انهارده احكيلكوا قصتي مع خالتي انا جديد هنا ع العموم و حبيت اشارككم قصتي لانها مش هتتعوض ابداا قصتي بدات ب ان من و انا صغير كنت بحلم اني بس المس طيز خالتي هي طيزها كبيره جدا و بزازها مش كبيره اوي ولا صغيره اوي حجمها معقول و هي كانت بيضه و كانت ع طول بتلبس قدام بناطيل ضيقه و ستريتشات المهم ف مره كنت عندها و دخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها في الحمام قولت امسکه اشمه و بالفعل شميته كانت ريحته تجنن سخنت و جيبتهم في الكلوت بس نسيت امسح اثر الجريمه اللي عملتها وهتعرفو هي جريمه ليه بعدين المهم انا خبيت الكلوت ورا الغساله عندها و خرجت ولا اكن حصل حاجه و زبي واقف كالعاده لقيتها معديه من قدامي داخله الاوضه في طرقه كده فيها ٣ اوض و حمام و مطبخ والحمام كان جمب اوضتها و المكان ده كان ضيق جت هي عدت انا من غير ما احس لقيتني بقرب منها زبي جه ف جمب طيزها هي مدتنيش انتباه اصلاا بس انا اول ما عملت كده ولعت و مكنتش قادر و كنت عايز اجيبهم تاني خرجت الصاله عادي كنت قاعد بالشورت والشورت ضيق شويه هي خرجت هي كمان قعدنا اتفرجنا ع التليفزيون شويه لقيتها قالتلي انها هتقوم تستحمي و هي ع طول بتبقا فاتحه باب الحمام عليها شويه عشان بتتخنق انا قولت ف اللحظه دي هي فرصتي اني اشوف اكبر طيز شوفتها في حياتي استنيتها دخلت الحمام و اول م سمعت صوت المايه روحت ع طول ع الحمام يخرابيييي شوفتت طيز خالتي الي كونت بحلم اشوفها و كنتت بموتت قدام باب الحمام فكرت ف اني اصورها و بالفعل خدت التليفون و روحت مصورها فيديو و صور عشان كل ما افتكرها افتحهم و اشوفها بعد ما عملت ده فضلت قدام الباب مطلع زبي عمال ادعك فيه و جمال طيزها میتوصفش مدوره و بيضه و كبيره اوي تستاهل النييك خلصت و دخلت اوضتها و غیرت هدومها طلعت قدامي بكاش مايوه لونه تايجر كده و ضيق هي متعوده انها تقعد قدامي ع طول كده بحكم اني ابن اختها و ف سن ولادها المهم كلمت صاحبتها تقعد معانا وصاحبتها دي عندها ولد اسمو محمد عنده 18 سنه جه معاها وخالتي فضلت قاعده زي ما هي مغيرتش هدومها ونا بصراحه كنت غيران اوي عليها و ان حد يشوفها كده غيري و هو في الراحه والجايه يبص عليها المهم هي دخلت المطبخ و لقيته دخل وراها روحت انا عملت نفسي هجيب حاجه من الاوضه اللي قدام المطبخ و فصلت موارب الباب لقيته واقف ورا خالتي عامل نفسه بيجيب طبق و حاشر زبه في طيزها
لقيتها زقته و قالتله عيب انا زي امك قالها بس انا مش جامده كده زيك
راحت ضربته بالقلم ع وشه هو قالها خلاص اسف والنبي متحكيش حاجه
لامي عشان مش عايز مشاكل و اعتبري اخر مره يحصل حاجه زي كده هي
عدت الموضوع و خرجت العصير انا دخلت اوضتها و طلعت زبي قعدت ادعكفيه لقيتها دخلت بتخبط عشان تقريبا كانت شافتني ونا ماسك زبي روحت علطول مدخل زبي البنطلون تاني و بقا شكلي وحش قدامها قولتلها ايوه يخالتي عايزه حاجه بتقولي لا و انت الصادق عايزه ادخل اوضتي خرجت انا منها وحكيت في جسمها تاني و ولعت اكثر الضيوف مشيوا و معاد النوم قرب لقيتها قاعده في الاوضه بتاعتها وبتناديلي روحتلها لقيتها لابسه نفس الكاش مايوه لقيتها بتكلمني ف انها شافتني و قالتلي انا عارفه انك ف سن مراهقه وعارفه ان وارد حاجه زي كده تحصل بس مش ع المشاع كده قولتلها انا مكنتش قادر لما شوفتك اتحرجت و معرفتش اكمل قالتلي مش قادر من اي يولا قولتلها مينفعش اقول قالتلي انا زي امك احكيلي قولتلها بصراحه يخالتي منك لقيتها شهقت و بتقولي مني اي يواد ده انا زي امك عيب تفكر فيا كده قولتلها انا اتضايقت ع فكره لما شوفتت الواد لازق فيكي بس عجبتيني لما ضربتيه بالقلم قالتلي بس اي رأيك ف خالتك انفع صح قولتلها ده انتي تنفعي و تنفعي يعني قالتلي طب و المطلوب اي قولتلها اللي تشوفيه يخالتي لقيتها ضحكت قالتلي بس تعتبرها اخر مره من قبل ما نعمل حاجه بس عشان جوزي مسافر ونا كمان مش قادره استحمل و لما شوفت زبك سخنت و كسي ولع استغربت من انها بتتكلم معايا بتلقائيه كده بس مترددتش و قلعت الشورت لقيتها مسكت زبي بتقولي بقا ده بتاع عيل صغير لسه ١٦ سنه قولتلها وحش بعني ولا اي قالتلي لا ده وحش قعدت تمص فيهه و تلحس راسه ونا كل اللي كان بيدور ف بالي ازاي خالتي وافقت اني اعمل معاها كده مكنتش حتي بفكر ف متعة المص بعدين شيلت كل ده من دماغي و قولتلها لفي بقا عشان انا مش قادر راحت لافه و رفعتلها الكاش مايوه من علي طيزها مقولكوش يعني طيزها حكايه و روايه قعدت الحس في خرم طيزها و بعدين دخلت صابع ورا صابع و هي اهاتها موتتني زبي بقا زي الحديده روحت مدخل راسه براحه خالص و هي بتقولي براحه عليا انا بقالي كتير معملتش من ورا قولتلها بس اسكتي انا مش قادر بعدين بدات ادخل شويه بشويه لحد ما دخل كله و هي كل ما بيدخل بتصوت و بتتأوه تحتي لحد ما قعدت ارزع بزبي في طيزها واضربها عليها قعدنا زي يجي ربع ساعه نيك طيز بس لقيتها بتقولي كفايه ورا و دخله قدام ونفذت اللي هي عايزاه و تفيت ع زبي و دخلته ف كسها كسها كان ضيق شويه و ده كان اكثر متعه و سخننا احنا الاتنين اكثر و قعدت ادخله و صوتها اهاتها بتوديني ف دنيا تانيه خالص قولتلها خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم في بوقي عدلتها بسرعه و جيبتهم كان حرفيا بركان و بيطلع حمم من جواه غرقت وشها و بوقها لبن و اتمتعنا اخر متعه

صور خالتي🥵♥


dr6GB7j.jpg dr6Gqdb.jpg dr6GKru.jpg
زبري ع اخره من خالتك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جاي انهارده احكيلكوا قصتي مع خالتي انا جديد هنا ع العموم و حبيت اشارككم قصتي لانها مش هتتعوض ابداا قصتي بدات ب ان من و انا صغير كنت بحلم اني بس المس طيز خالتي هي طيزها كبيره جدا و بزازها مش كبيره اوي ولا صغيره اوي حجمها معقول و هي كانت بيضه و كانت ع طول بتلبس قدام بناطيل ضيقه و ستريتشات المهم ف مره كنت عندها و دخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها في الحمام قولت امسکه اشمه و بالفعل شميته كانت ريحته تجنن سخنت و جيبتهم في الكلوت بس نسيت امسح اثر الجريمه اللي عملتها وهتعرفو هي جريمه ليه بعدين المهم انا خبيت الكلوت ورا الغساله عندها و خرجت ولا اكن حصل حاجه و زبي واقف كالعاده لقيتها معديه من قدامي داخله الاوضه في طرقه كده فيها ٣ اوض و حمام و مطبخ والحمام كان جمب اوضتها و المكان ده كان ضيق جت هي عدت انا من غير ما احس لقيتني بقرب منها زبي جه ف جمب طيزها هي مدتنيش انتباه اصلاا بس انا اول ما عملت كده ولعت و مكنتش قادر و كنت عايز اجيبهم تاني خرجت الصاله عادي كنت قاعد بالشورت والشورت ضيق شويه هي خرجت هي كمان قعدنا اتفرجنا ع التليفزيون شويه لقيتها قالتلي انها هتقوم تستحمي و هي ع طول بتبقا فاتحه باب الحمام عليها شويه عشان بتتخنق انا قولت ف اللحظه دي هي فرصتي اني اشوف اكبر طيز شوفتها في حياتي استنيتها دخلت الحمام و اول م سمعت صوت المايه روحت ع طول ع الحمام يخرابيييي شوفتت طيز خالتي الي كونت بحلم اشوفها و كنتت بموتت قدام باب الحمام فكرت ف اني اصورها و بالفعل خدت التليفون و روحت مصورها فيديو و صور عشان كل ما افتكرها افتحهم و اشوفها بعد ما عملت ده فضلت قدام الباب مطلع زبي عمال ادعك فيه و جمال طيزها میتوصفش مدوره و بيضه و كبيره اوي تستاهل النييك خلصت و دخلت اوضتها و غیرت هدومها طلعت قدامي بكاش مايوه لونه تايجر كده و ضيق هي متعوده انها تقعد قدامي ع طول كده بحكم اني ابن اختها و ف سن ولادها المهم كلمت صاحبتها تقعد معانا وصاحبتها دي عندها ولد اسمو محمد عنده 18 سنه جه معاها وخالتي فضلت قاعده زي ما هي مغيرتش هدومها ونا بصراحه كنت غيران اوي عليها و ان حد يشوفها كده غيري و هو في الراحه والجايه يبص عليها المهم هي دخلت المطبخ و لقيته دخل وراها روحت انا عملت نفسي هجيب حاجه من الاوضه اللي قدام المطبخ و فصلت موارب الباب لقيته واقف ورا خالتي عامل نفسه بيجيب طبق و حاشر زبه في طيزها
لقيتها زقته و قالتله عيب انا زي امك قالها بس انا مش جامده كده زيك
راحت ضربته بالقلم ع وشه هو قالها خلاص اسف والنبي متحكيش حاجه
لامي عشان مش عايز مشاكل و اعتبري اخر مره يحصل حاجه زي كده هي
عدت الموضوع و خرجت العصير انا دخلت اوضتها و طلعت زبي قعدت ادعكفيه لقيتها دخلت بتخبط عشان تقريبا كانت شافتني ونا ماسك زبي روحت علطول مدخل زبي البنطلون تاني و بقا شكلي وحش قدامها قولتلها ايوه يخالتي عايزه حاجه بتقولي لا و انت الصادق عايزه ادخل اوضتي خرجت انا منها وحكيت في جسمها تاني و ولعت اكثر الضيوف مشيوا و معاد النوم قرب لقيتها قاعده في الاوضه بتاعتها وبتناديلي روحتلها لقيتها لابسه نفس الكاش مايوه لقيتها بتكلمني ف انها شافتني و قالتلي انا عارفه انك ف سن مراهقه وعارفه ان وارد حاجه زي كده تحصل بس مش ع المشاع كده قولتلها انا مكنتش قادر لما شوفتك اتحرجت و معرفتش اكمل قالتلي مش قادر من اي يولا قولتلها مينفعش اقول قالتلي انا زي امك احكيلي قولتلها بصراحه يخالتي منك لقيتها شهقت و بتقولي مني اي يواد ده انا زي امك عيب تفكر فيا كده قولتلها انا اتضايقت ع فكره لما شوفتت الواد لازق فيكي بس عجبتيني لما ضربتيه بالقلم قالتلي بس اي رأيك ف خالتك انفع صح قولتلها ده انتي تنفعي و تنفعي يعني قالتلي طب و المطلوب اي قولتلها اللي تشوفيه يخالتي لقيتها ضحكت قالتلي بس تعتبرها اخر مره من قبل ما نعمل حاجه بس عشان جوزي مسافر ونا كمان مش قادره استحمل و لما شوفت زبك سخنت و كسي ولع استغربت من انها بتتكلم معايا بتلقائيه كده بس مترددتش و قلعت الشورت لقيتها مسكت زبي بتقولي بقا ده بتاع عيل صغير لسه ١٦ سنه قولتلها وحش بعني ولا اي قالتلي لا ده وحش قعدت تمص فيهه و تلحس راسه ونا كل اللي كان بيدور ف بالي ازاي خالتي وافقت اني اعمل معاها كده مكنتش حتي بفكر ف متعة المص بعدين شيلت كل ده من دماغي و قولتلها لفي بقا عشان انا مش قادر راحت لافه و رفعتلها الكاش مايوه من علي طيزها مقولكوش يعني طيزها حكايه و روايه قعدت الحس في خرم طيزها و بعدين دخلت صابع ورا صابع و هي اهاتها موتتني زبي بقا زي الحديده روحت مدخل راسه براحه خالص و هي بتقولي براحه عليا انا بقالي كتير معملتش من ورا قولتلها بس اسكتي انا مش قادر بعدين بدات ادخل شويه بشويه لحد ما دخل كله و هي كل ما بيدخل بتصوت و بتتأوه تحتي لحد ما قعدت ارزع بزبي في طيزها واضربها عليها قعدنا زي يجي ربع ساعه نيك طيز بس لقيتها بتقولي كفايه ورا و دخله قدام ونفذت اللي هي عايزاه و تفيت ع زبي و دخلته ف كسها كسها كان ضيق شويه و ده كان اكثر متعه و سخننا احنا الاتنين اكثر و قعدت ادخله و صوتها اهاتها بتوديني ف دنيا تانيه خالص قولتلها خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم في بوقي عدلتها بسرعه و جيبتهم كان حرفيا بركان و بيطلع حمم من جواه غرقت وشها و بوقها لبن و اتمتعنا اخر متعه

صور خالتي🥵♥


dr6GB7j.jpg dr6Gqdb.jpg dr6GKru.jpg
يابختك بيها😍
 
جاي انهارده احكيلكوا قصتي مع خالتي انا جديد هنا ع العموم و حبيت اشارككم قصتي لانها مش هتتعوض ابداا قصتي بدات ب ان من و انا صغير كنت بحلم اني بس المس طيز خالتي هي طيزها كبيره جدا و بزازها مش كبيره اوي ولا صغيره اوي حجمها معقول و هي كانت بيضه و كانت ع طول بتلبس قدام بناطيل ضيقه و ستريتشات المهم ف مره كنت عندها و دخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها في الحمام قولت امسکه اشمه و بالفعل شميته كانت ريحته تجنن سخنت و جيبتهم في الكلوت بس نسيت امسح اثر الجريمه اللي عملتها وهتعرفو هي جريمه ليه بعدين المهم انا خبيت الكلوت ورا الغساله عندها و خرجت ولا اكن حصل حاجه و زبي واقف كالعاده لقيتها معديه من قدامي داخله الاوضه في طرقه كده فيها ٣ اوض و حمام و مطبخ والحمام كان جمب اوضتها و المكان ده كان ضيق جت هي عدت انا من غير ما احس لقيتني بقرب منها زبي جه ف جمب طيزها هي مدتنيش انتباه اصلاا بس انا اول ما عملت كده ولعت و مكنتش قادر و كنت عايز اجيبهم تاني خرجت الصاله عادي كنت قاعد بالشورت والشورت ضيق شويه هي خرجت هي كمان قعدنا اتفرجنا ع التليفزيون شويه لقيتها قالتلي انها هتقوم تستحمي و هي ع طول بتبقا فاتحه باب الحمام عليها شويه عشان بتتخنق انا قولت ف اللحظه دي هي فرصتي اني اشوف اكبر طيز شوفتها في حياتي استنيتها دخلت الحمام و اول م سمعت صوت المايه روحت ع طول ع الحمام يخرابيييي شوفتت طيز خالتي الي كونت بحلم اشوفها و كنتت بموتت قدام باب الحمام فكرت ف اني اصورها و بالفعل خدت التليفون و روحت مصورها فيديو و صور عشان كل ما افتكرها افتحهم و اشوفها بعد ما عملت ده فضلت قدام الباب مطلع زبي عمال ادعك فيه و جمال طيزها میتوصفش مدوره و بيضه و كبيره اوي تستاهل النييك خلصت و دخلت اوضتها و غیرت هدومها طلعت قدامي بكاش مايوه لونه تايجر كده و ضيق هي متعوده انها تقعد قدامي ع طول كده بحكم اني ابن اختها و ف سن ولادها المهم كلمت صاحبتها تقعد معانا وصاحبتها دي عندها ولد اسمو محمد عنده 18 سنه جه معاها وخالتي فضلت قاعده زي ما هي مغيرتش هدومها ونا بصراحه كنت غيران اوي عليها و ان حد يشوفها كده غيري و هو في الراحه والجايه يبص عليها المهم هي دخلت المطبخ و لقيته دخل وراها روحت انا عملت نفسي هجيب حاجه من الاوضه اللي قدام المطبخ و فصلت موارب الباب لقيته واقف ورا خالتي عامل نفسه بيجيب طبق و حاشر زبه في طيزها
لقيتها زقته و قالتله عيب انا زي امك قالها بس انا مش جامده كده زيك
راحت ضربته بالقلم ع وشه هو قالها خلاص اسف والنبي متحكيش حاجه
لامي عشان مش عايز مشاكل و اعتبري اخر مره يحصل حاجه زي كده هي
عدت الموضوع و خرجت العصير انا دخلت اوضتها و طلعت زبي قعدت ادعكفيه لقيتها دخلت بتخبط عشان تقريبا كانت شافتني ونا ماسك زبي روحت علطول مدخل زبي البنطلون تاني و بقا شكلي وحش قدامها قولتلها ايوه يخالتي عايزه حاجه بتقولي لا و انت الصادق عايزه ادخل اوضتي خرجت انا منها وحكيت في جسمها تاني و ولعت اكثر الضيوف مشيوا و معاد النوم قرب لقيتها قاعده في الاوضه بتاعتها وبتناديلي روحتلها لقيتها لابسه نفس الكاش مايوه لقيتها بتكلمني ف انها شافتني و قالتلي انا عارفه انك ف سن مراهقه وعارفه ان وارد حاجه زي كده تحصل بس مش ع المشاع كده قولتلها انا مكنتش قادر لما شوفتك اتحرجت و معرفتش اكمل قالتلي مش قادر من اي يولا قولتلها مينفعش اقول قالتلي انا زي امك احكيلي قولتلها بصراحه يخالتي منك لقيتها شهقت و بتقولي مني اي يواد ده انا زي امك عيب تفكر فيا كده قولتلها انا اتضايقت ع فكره لما شوفتت الواد لازق فيكي بس عجبتيني لما ضربتيه بالقلم قالتلي بس اي رأيك ف خالتك انفع صح قولتلها ده انتي تنفعي و تنفعي يعني قالتلي طب و المطلوب اي قولتلها اللي تشوفيه يخالتي لقيتها ضحكت قالتلي بس تعتبرها اخر مره من قبل ما نعمل حاجه بس عشان جوزي مسافر ونا كمان مش قادره استحمل و لما شوفت زبك سخنت و كسي ولع استغربت من انها بتتكلم معايا بتلقائيه كده بس مترددتش و قلعت الشورت لقيتها مسكت زبي بتقولي بقا ده بتاع عيل صغير لسه ١٦ سنه قولتلها وحش بعني ولا اي قالتلي لا ده وحش قعدت تمص فيهه و تلحس راسه ونا كل اللي كان بيدور ف بالي ازاي خالتي وافقت اني اعمل معاها كده مكنتش حتي بفكر ف متعة المص بعدين شيلت كل ده من دماغي و قولتلها لفي بقا عشان انا مش قادر راحت لافه و رفعتلها الكاش مايوه من علي طيزها مقولكوش يعني طيزها حكايه و روايه قعدت الحس في خرم طيزها و بعدين دخلت صابع ورا صابع و هي اهاتها موتتني زبي بقا زي الحديده روحت مدخل راسه براحه خالص و هي بتقولي براحه عليا انا بقالي كتير معملتش من ورا قولتلها بس اسكتي انا مش قادر بعدين بدات ادخل شويه بشويه لحد ما دخل كله و هي كل ما بيدخل بتصوت و بتتأوه تحتي لحد ما قعدت ارزع بزبي في طيزها واضربها عليها قعدنا زي يجي ربع ساعه نيك طيز بس لقيتها بتقولي كفايه ورا و دخله قدام ونفذت اللي هي عايزاه و تفيت ع زبي و دخلته ف كسها كسها كان ضيق شويه و ده كان اكثر متعه و سخننا احنا الاتنين اكثر و قعدت ادخله و صوتها اهاتها بتوديني ف دنيا تانيه خالص قولتلها خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم في بوقي عدلتها بسرعه و جيبتهم كان حرفيا بركان و بيطلع حمم من جواه غرقت وشها و بوقها لبن و اتمتعنا اخر متعه

صور خالتي🥵♥


dr6GB7j.jpg dr6Gqdb.jpg dr6GKru.jpg
خالتك جامده قوى عايزه تتناك فى كل حته فى جسمها ياريت انيكها
 
جاي انهارده احكيلكوا قصتي مع خالتي انا جديد هنا ع العموم و حبيت اشارككم قصتي لانها مش هتتعوض ابداا قصتي بدات ب ان من و انا صغير كنت بحلم اني بس المس طيز خالتي هي طيزها كبيره جدا و بزازها مش كبيره اوي ولا صغيره اوي حجمها معقول و هي كانت بيضه و كانت ع طول بتلبس قدام بناطيل ضيقه و ستريتشات المهم ف مره كنت عندها و دخلت الحمام لقيت الكلوت بتاعها في الحمام قولت امسکه اشمه و بالفعل شميته كانت ريحته تجنن سخنت و جيبتهم في الكلوت بس نسيت امسح اثر الجريمه اللي عملتها وهتعرفو هي جريمه ليه بعدين المهم انا خبيت الكلوت ورا الغساله عندها و خرجت ولا اكن حصل حاجه و زبي واقف كالعاده لقيتها معديه من قدامي داخله الاوضه في طرقه كده فيها ٣ اوض و حمام و مطبخ والحمام كان جمب اوضتها و المكان ده كان ضيق جت هي عدت انا من غير ما احس لقيتني بقرب منها زبي جه ف جمب طيزها هي مدتنيش انتباه اصلاا بس انا اول ما عملت كده ولعت و مكنتش قادر و كنت عايز اجيبهم تاني خرجت الصاله عادي كنت قاعد بالشورت والشورت ضيق شويه هي خرجت هي كمان قعدنا اتفرجنا ع التليفزيون شويه لقيتها قالتلي انها هتقوم تستحمي و هي ع طول بتبقا فاتحه باب الحمام عليها شويه عشان بتتخنق انا قولت ف اللحظه دي هي فرصتي اني اشوف اكبر طيز شوفتها في حياتي استنيتها دخلت الحمام و اول م سمعت صوت المايه روحت ع طول ع الحمام يخرابيييي شوفتت طيز خالتي الي كونت بحلم اشوفها و كنتت بموتت قدام باب الحمام فكرت ف اني اصورها و بالفعل خدت التليفون و روحت مصورها فيديو و صور عشان كل ما افتكرها افتحهم و اشوفها بعد ما عملت ده فضلت قدام الباب مطلع زبي عمال ادعك فيه و جمال طيزها میتوصفش مدوره و بيضه و كبيره اوي تستاهل النييك خلصت و دخلت اوضتها و غیرت هدومها طلعت قدامي بكاش مايوه لونه تايجر كده و ضيق هي متعوده انها تقعد قدامي ع طول كده بحكم اني ابن اختها و ف سن ولادها المهم كلمت صاحبتها تقعد معانا وصاحبتها دي عندها ولد اسمو محمد عنده 18 سنه جه معاها وخالتي فضلت قاعده زي ما هي مغيرتش هدومها ونا بصراحه كنت غيران اوي عليها و ان حد يشوفها كده غيري و هو في الراحه والجايه يبص عليها المهم هي دخلت المطبخ و لقيته دخل وراها روحت انا عملت نفسي هجيب حاجه من الاوضه اللي قدام المطبخ و فصلت موارب الباب لقيته واقف ورا خالتي عامل نفسه بيجيب طبق و حاشر زبه في طيزها
لقيتها زقته و قالتله عيب انا زي امك قالها بس انا مش جامده كده زيك
راحت ضربته بالقلم ع وشه هو قالها خلاص اسف والنبي متحكيش حاجه
لامي عشان مش عايز مشاكل و اعتبري اخر مره يحصل حاجه زي كده هي
عدت الموضوع و خرجت العصير انا دخلت اوضتها و طلعت زبي قعدت ادعكفيه لقيتها دخلت بتخبط عشان تقريبا كانت شافتني ونا ماسك زبي روحت علطول مدخل زبي البنطلون تاني و بقا شكلي وحش قدامها قولتلها ايوه يخالتي عايزه حاجه بتقولي لا و انت الصادق عايزه ادخل اوضتي خرجت انا منها وحكيت في جسمها تاني و ولعت اكثر الضيوف مشيوا و معاد النوم قرب لقيتها قاعده في الاوضه بتاعتها وبتناديلي روحتلها لقيتها لابسه نفس الكاش مايوه لقيتها بتكلمني ف انها شافتني و قالتلي انا عارفه انك ف سن مراهقه وعارفه ان وارد حاجه زي كده تحصل بس مش ع المشاع كده قولتلها انا مكنتش قادر لما شوفتك اتحرجت و معرفتش اكمل قالتلي مش قادر من اي يولا قولتلها مينفعش اقول قالتلي انا زي امك احكيلي قولتلها بصراحه يخالتي منك لقيتها شهقت و بتقولي مني اي يواد ده انا زي امك عيب تفكر فيا كده قولتلها انا اتضايقت ع فكره لما شوفتت الواد لازق فيكي بس عجبتيني لما ضربتيه بالقلم قالتلي بس اي رأيك ف خالتك انفع صح قولتلها ده انتي تنفعي و تنفعي يعني قالتلي طب و المطلوب اي قولتلها اللي تشوفيه يخالتي لقيتها ضحكت قالتلي بس تعتبرها اخر مره من قبل ما نعمل حاجه بس عشان جوزي مسافر ونا كمان مش قادره استحمل و لما شوفت زبك سخنت و كسي ولع استغربت من انها بتتكلم معايا بتلقائيه كده بس مترددتش و قلعت الشورت لقيتها مسكت زبي بتقولي بقا ده بتاع عيل صغير لسه ١٦ سنه قولتلها وحش بعني ولا اي قالتلي لا ده وحش قعدت تمص فيهه و تلحس راسه ونا كل اللي كان بيدور ف بالي ازاي خالتي وافقت اني اعمل معاها كده مكنتش حتي بفكر ف متعة المص بعدين شيلت كل ده من دماغي و قولتلها لفي بقا عشان انا مش قادر راحت لافه و رفعتلها الكاش مايوه من علي طيزها مقولكوش يعني طيزها حكايه و روايه قعدت الحس في خرم طيزها و بعدين دخلت صابع ورا صابع و هي اهاتها موتتني زبي بقا زي الحديده روحت مدخل راسه براحه خالص و هي بتقولي براحه عليا انا بقالي كتير معملتش من ورا قولتلها بس اسكتي انا مش قادر بعدين بدات ادخل شويه بشويه لحد ما دخل كله و هي كل ما بيدخل بتصوت و بتتأوه تحتي لحد ما قعدت ارزع بزبي في طيزها واضربها عليها قعدنا زي يجي ربع ساعه نيك طيز بس لقيتها بتقولي كفايه ورا و دخله قدام ونفذت اللي هي عايزاه و تفيت ع زبي و دخلته ف كسها كسها كان ضيق شويه و ده كان اكثر متعه و سخننا احنا الاتنين اكثر و قعدت ادخله و صوتها اهاتها بتوديني ف دنيا تانيه خالص قولتلها خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم في بوقي عدلتها بسرعه و جيبتهم كان حرفيا بركان و بيطلع حمم من جواه غرقت وشها و بوقها لبن و اتمتعنا اخر متعه

صور خالتي🥵♥


dr6GB7j.jpg dr6Gqdb.jpg dr6GKru.jpg
روعه روعه اجمل الورود الحمراء
استمر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%