NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا وجارتى ( مشاهد 1)

batot

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
23 أبريل 2022
المشاركات
21
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
46
نقاط
120
مساء الخير . هلا بالخميس
انهردة معانا قصة حقيقيه
حسام . وثرايا
حسام بطل االقصه 28 سنه طوله 177 رياضي عضلات شيك وحلوه ووسيم وكله مستني هيتجوز مين
ثرايا 25 سنه مطلقه طولها ١٦٨ تقريبا بيضه وجسمها ت حلو طيز مشوده ومفيش كرش اطلقت بسبب الخلفه اخوها وليد كان زميل دراسه ولعب في. الشارع قبل ما نكبر وكل واحد يسافر واخ تانى ملوش دور في القصه
حسام كان مسافر دولة من دول الخليج ورجع بيجهز في بيته عشان يتجوز
وثرايا بنت مطلقه بعد جواز 3 سنين
حسام رجع ومشغول في تجهيز بيته
وفي مره واقف قدام البيت ثرايا عدت قدامه ومكنش غير نظرات فقط خد باله منها وسال وعرف انها اطلقت ومن يوم شاف طيزها وهو مش ناسيها وعايز يشوف طريقه يركبها ازاي وبدا يسال ويعرف هى ابوها وامها متوفين عايشه مع اخواتها اثنين بيسافرو للشغل بالاشهر ويرجعو وفي يوم كان في فرح جيران وشافها واتكلم معاها ازيك عامله ايه تمام وانت حمد **** على السلامه والكلام جاب بعضه والمهم عشان الناس متاخدش بالها كل واحد مشى وهو ببفكر ازاى بكلمها ثانى وفي يوم كانت بتتخانق مع جارها وانا روحت جرى وخلصت الموضوع واتكلمت معاها ووقفت في صفها وبعدها بكام يوم جه اخوها وعمل مشكله وانا روحت ولقيتها فرصه اقرب وفعلا قربت وبقيت صاحبهم وبقي اسهر عنده قدام البيت وهى تطلع لنا الشاى واحيانا يسهر عندى واتكلمنا والناس بدات تاخد بالها انها تخصنى وانتشرت اشاعه انى هخطبها وده محصلش بس لقيته فرصه عشان اوصلها .
وبدات النظرات ما بينا وفي مرة بيقولى عندى لاب توب عايز اصلحه قولتله هعمله انا مهندس برمجيات وشغلى ودخلت البيت
وبعد شوية قولتله عايز اروح الحمام شاورلي عليه واول ما همشي عديت قدام اوضتها وشوفت بدر بيسرح في شعره وسرحت فيها وعشان محدش ياخد باله كملت للحمام وشوفت اندرها ازرق وريحته تجنن
ومن وقتها وقلت لازم خطوه اكبر
هو قال انا مسافر بعد يومين ودخلت ثرايا بالشاى وانا في مخى اشيلها وادخل بيها اوضه نومها والحس كل حته فيها من رجليها البيضه الورديه لشعرها
ومشيت وانا بسرح فيها وجبت رقمها من موبيل اخوها وانا كنت قاعد وجيت باليل
بعتلها .
مساء الخير😊
مساء النور . مين 🤔
انا حسام جارك
دى رقمى لو عوزتى حاجه
وجبت رقمى منين
قولت من السنترال 🤣
😄 لو حد غيرك كنت بلكته
قلتلها لا الطيب احسن
والكلام جاب بعضه
وسالنا في تفاصيل بعض وسبب الطلاق وان السبب الخلفه
وبدانا شهر على كدا وتلميحات واتاكدت انها مش شرموطه بس عايزه حنيه
وبدانا نتكلم فون ونهزر وفي مرة لمحت على طيزها وبدا نغسها يعلى ومرضش ازود وقفلت
وبعدها معدى قدام البيت كان بعد العشاء وشارع فاضي وهى واقفه وقولت مساء الخير لسه هتكمل كنت زقيتها لجوه ودخلت وقفلت ااباب ولسه هتتكلم كنت شفايفي على شفايفها ومسبتههاش غير لما ساحت خالص .
وقالتى عشان خاطرى كفايه انا مش قادره
لفيتها على الكرسي وزقتها بحيث توطى وايدى ع دماغها وبقولها بحبك
وهى وانا كمان بحبك بس الى بتعمله مينفعش هتفضخ لو حد شافنا
مخلتهاش تتكلم وكانت لابسه عبايه بيتى رفعتها
ونزلت على طيزها ايه الجمال ده لابسه شورت اسود
قعدت اشم فيه ونزلته وحطيت وشي وهى قالت اه حرام عليك بتعمل. ايه
وانا بشم وفتحتها وطلعت لسانى ومشيته على خرم طيزها وهى قالت اااااه اوووى حررررام عليك
خرم يستاهل الاكل نظيف واحمر اوف اووى
ولحست ونزلت بلسانى على كسها الحس وقومت مشيت زبي على كسها لفوق لتحت وبدات ادخله وكان ضيق اوى ودخلت راسه وهى تعض في الكرسي وطلعته ودخلته مره ثانى .. دخل كله صرخت وضربت برجليها في الارض
انا ثبت وهديت لحد ما تتعود عليه وبعدين اشتغلت ادخل واطلع وشيلتها ورحنا اوضتها على السرير وبصت على زبي ومن غير ولا كلمه مسكته وقعدت تبوس فيه من زمان نفسي في زب زى كده وتمص وتلحس لحد ما قربت زقتها ونزلت على كسها لحس كانى باكله اكل وهى تقول كفايه دخله وانا اقولها ادخل ايه قالتى بتاعك قالتلها اسمى زبي قالت دخل زبك قولتلها من انهرده انتى بتاعتى وتحتى قالت انا تحت زبك ومسكت رجليها قعدت امص في صوابع رجليها ودخلت زبي بعد تدليك كسها بيه واشتغلت نيك لحد ما جبنا اخرنا واول ما قربت انزل طلعته ونزلت على بطنها غرقتها وقالت كنت نزلت جوه انا مبخلفش .
وكده خلص الجزء. الاول
نمتنى يعجبكم
 
مساء الخير . هلا بالخميس
انهردة معانا قصة حقيقيه
حسام . وثرايا
حسام بطل االقصه 28 سنه طوله 177 رياضي عضلات شيك وحلوه ووسيم وكله مستني هيتجوز مين
ثرايا 25 سنه مطلقه طولها ١٦٨ تقريبا بيضه وجسمها ت حلو طيز مشوده ومفيش كرش اطلقت بسبب الخلفه اخوها وليد كان زميل دراسه ولعب في. الشارع قبل ما نكبر وكل واحد يسافر واخ تانى ملوش دور في القصه
حسام كان مسافر دولة من دول الخليج ورجع بيجهز في بيته عشان يتجوز
وثرايا بنت مطلقه بعد جواز 3 سنين
حسام رجع ومشغول في تجهيز بيته
وفي مره واقف قدام البيت ثرايا عدت قدامه ومكنش غير نظرات فقط خد باله منها وسال وعرف انها اطلقت ومن يوم شاف طيزها وهو مش ناسيها وعايز يشوف طريقه يركبها ازاي وبدا يسال ويعرف هى ابوها وامها متوفين عايشه مع اخواتها اثنين بيسافرو للشغل بالاشهر ويرجعو وفي يوم كان في فرح جيران وشافها واتكلم معاها ازيك عامله ايه تمام وانت حمد **** على السلامه والكلام جاب بعضه والمهم عشان الناس متاخدش بالها كل واحد مشى وهو ببفكر ازاى بكلمها ثانى وفي يوم كانت بتتخانق مع جارها وانا روحت جرى وخلصت الموضوع واتكلمت معاها ووقفت في صفها وبعدها بكام يوم جه اخوها وعمل مشكله وانا روحت ولقيتها فرصه اقرب وفعلا قربت وبقيت صاحبهم وبقي اسهر عنده قدام البيت وهى تطلع لنا الشاى واحيانا يسهر عندى واتكلمنا والناس بدات تاخد بالها انها تخصنى وانتشرت اشاعه انى هخطبها وده محصلش بس لقيته فرصه عشان اوصلها .
وبدات النظرات ما بينا وفي مرة بيقولى عندى لاب توب عايز اصلحه قولتله هعمله انا مهندس برمجيات وشغلى ودخلت البيت
وبعد شوية قولتله عايز اروح الحمام شاورلي عليه واول ما همشي عديت قدام اوضتها وشوفت بدر بيسرح في شعره وسرحت فيها وعشان محدش ياخد باله كملت للحمام وشوفت اندرها ازرق وريحته تجنن
ومن وقتها وقلت لازم خطوه اكبر
هو قال انا مسافر بعد يومين ودخلت ثرايا بالشاى وانا في مخى اشيلها وادخل بيها اوضه نومها والحس كل حته فيها من رجليها البيضه الورديه لشعرها
ومشيت وانا بسرح فيها وجبت رقمها من موبيل اخوها وانا كنت قاعد وجيت باليل
بعتلها .
مساء الخير😊
مساء النور . مين 🤔
انا حسام جارك
دى رقمى لو عوزتى حاجه
وجبت رقمى منين
قولت من السنترال 🤣
😄 لو حد غيرك كنت بلكته
قلتلها لا الطيب احسن
والكلام جاب بعضه
وسالنا في تفاصيل بعض وسبب الطلاق وان السبب الخلفه
وبدانا شهر على كدا وتلميحات واتاكدت انها مش شرموطه بس عايزه حنيه
وبدانا نتكلم فون ونهزر وفي مرة لمحت على طيزها وبدا نغسها يعلى ومرضش ازود وقفلت
وبعدها معدى قدام البيت كان بعد العشاء وشارع فاضي وهى واقفه وقولت مساء الخير لسه هتكمل كنت زقيتها لجوه ودخلت وقفلت ااباب ولسه هتتكلم كنت شفايفي على شفايفها ومسبتههاش غير لما ساحت خالص .
وقالتى عشان خاطرى كفايه انا مش قادره
لفيتها على الكرسي وزقتها بحيث توطى وايدى ع دماغها وبقولها بحبك
وهى وانا كمان بحبك بس الى بتعمله مينفعش هتفضخ لو حد شافنا
مخلتهاش تتكلم وكانت لابسه عبايه بيتى رفعتها
ونزلت على طيزها ايه الجمال ده لابسه شورت اسود
قعدت اشم فيه ونزلته وحطيت وشي وهى قالت اه حرام عليك بتعمل. ايه
وانا بشم وفتحتها وطلعت لسانى ومشيته على خرم طيزها وهى قالت اااااه اوووى حررررام عليك
خرم يستاهل الاكل نظيف واحمر اوف اووى
ولحست ونزلت بلسانى على كسها الحس وقومت مشيت زبي على كسها لفوق لتحت وبدات ادخله وكان ضيق اوى ودخلت راسه وهى تعض في الكرسي وطلعته ودخلته مره ثانى .. دخل كله صرخت وضربت برجليها في الارض
انا ثبت وهديت لحد ما تتعود عليه وبعدين اشتغلت ادخل واطلع وشيلتها ورحنا اوضتها على السرير وبصت على زبي ومن غير ولا كلمه مسكته وقعدت تبوس فيه من زمان نفسي في زب زى كده وتمص وتلحس لحد ما قربت زقتها ونزلت على كسها لحس كانى باكله اكل وهى تقول كفايه دخله وانا اقولها ادخل ايه قالتى بتاعك قالتلها اسمى زبي قالت دخل زبك قولتلها من انهرده انتى بتاعتى وتحتى قالت انا تحت زبك ومسكت رجليها قعدت امص في صوابع رجليها ودخلت زبي بعد تدليك كسها بيه واشتغلت نيك لحد ما جبنا اخرنا واول ما قربت انزل طلعته ونزلت على بطنها غرقتها وقالت كنت نزلت جوه انا مبخلفش .
وكده خلص الجزء. الاول
نمتنى يعجبكم
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
مساء الخير . هلا بالخميس
انهردة معانا قصة حقيقيه
حسام . وثرايا
حسام بطل االقصه 28 سنه طوله 177 رياضي عضلات شيك وحلوه ووسيم وكله مستني هيتجوز مين
ثرايا 25 سنه مطلقه طولها ١٦٨ تقريبا بيضه وجسمها ت حلو طيز مشوده ومفيش كرش اطلقت بسبب الخلفه اخوها وليد كان زميل دراسه ولعب في. الشارع قبل ما نكبر وكل واحد يسافر واخ تانى ملوش دور في القصه
حسام كان مسافر دولة من دول الخليج ورجع بيجهز في بيته عشان يتجوز
وثرايا بنت مطلقه بعد جواز 3 سنين
حسام رجع ومشغول في تجهيز بيته
وفي مره واقف قدام البيت ثرايا عدت قدامه ومكنش غير نظرات فقط خد باله منها وسال وعرف انها اطلقت ومن يوم شاف طيزها وهو مش ناسيها وعايز يشوف طريقه يركبها ازاي وبدا يسال ويعرف هى ابوها وامها متوفين عايشه مع اخواتها اثنين بيسافرو للشغل بالاشهر ويرجعو وفي يوم كان في فرح جيران وشافها واتكلم معاها ازيك عامله ايه تمام وانت حمد **** على السلامه والكلام جاب بعضه والمهم عشان الناس متاخدش بالها كل واحد مشى وهو ببفكر ازاى بكلمها ثانى وفي يوم كانت بتتخانق مع جارها وانا روحت جرى وخلصت الموضوع واتكلمت معاها ووقفت في صفها وبعدها بكام يوم جه اخوها وعمل مشكله وانا روحت ولقيتها فرصه اقرب وفعلا قربت وبقيت صاحبهم وبقي اسهر عنده قدام البيت وهى تطلع لنا الشاى واحيانا يسهر عندى واتكلمنا والناس بدات تاخد بالها انها تخصنى وانتشرت اشاعه انى هخطبها وده محصلش بس لقيته فرصه عشان اوصلها .
وبدات النظرات ما بينا وفي مرة بيقولى عندى لاب توب عايز اصلحه قولتله هعمله انا مهندس برمجيات وشغلى ودخلت البيت
وبعد شوية قولتله عايز اروح الحمام شاورلي عليه واول ما همشي عديت قدام اوضتها وشوفت بدر بيسرح في شعره وسرحت فيها وعشان محدش ياخد باله كملت للحمام وشوفت اندرها ازرق وريحته تجنن
ومن وقتها وقلت لازم خطوه اكبر
هو قال انا مسافر بعد يومين ودخلت ثرايا بالشاى وانا في مخى اشيلها وادخل بيها اوضه نومها والحس كل حته فيها من رجليها البيضه الورديه لشعرها
ومشيت وانا بسرح فيها وجبت رقمها من موبيل اخوها وانا كنت قاعد وجيت باليل
بعتلها .
مساء الخير😊
مساء النور . مين 🤔
انا حسام جارك
دى رقمى لو عوزتى حاجه
وجبت رقمى منين
قولت من السنترال 🤣
😄 لو حد غيرك كنت بلكته
قلتلها لا الطيب احسن
والكلام جاب بعضه
وسالنا في تفاصيل بعض وسبب الطلاق وان السبب الخلفه
وبدانا شهر على كدا وتلميحات واتاكدت انها مش شرموطه بس عايزه حنيه
وبدانا نتكلم فون ونهزر وفي مرة لمحت على طيزها وبدا نغسها يعلى ومرضش ازود وقفلت
وبعدها معدى قدام البيت كان بعد العشاء وشارع فاضي وهى واقفه وقولت مساء الخير لسه هتكمل كنت زقيتها لجوه ودخلت وقفلت ااباب ولسه هتتكلم كنت شفايفي على شفايفها ومسبتههاش غير لما ساحت خالص .
وقالتى عشان خاطرى كفايه انا مش قادره
لفيتها على الكرسي وزقتها بحيث توطى وايدى ع دماغها وبقولها بحبك
وهى وانا كمان بحبك بس الى بتعمله مينفعش هتفضخ لو حد شافنا
مخلتهاش تتكلم وكانت لابسه عبايه بيتى رفعتها
ونزلت على طيزها ايه الجمال ده لابسه شورت اسود
قعدت اشم فيه ونزلته وحطيت وشي وهى قالت اه حرام عليك بتعمل. ايه
وانا بشم وفتحتها وطلعت لسانى ومشيته على خرم طيزها وهى قالت اااااه اوووى حررررام عليك
خرم يستاهل الاكل نظيف واحمر اوف اووى
ولحست ونزلت بلسانى على كسها الحس وقومت مشيت زبي على كسها لفوق لتحت وبدات ادخله وكان ضيق اوى ودخلت راسه وهى تعض في الكرسي وطلعته ودخلته مره ثانى .. دخل كله صرخت وضربت برجليها في الارض
انا ثبت وهديت لحد ما تتعود عليه وبعدين اشتغلت ادخل واطلع وشيلتها ورحنا اوضتها على السرير وبصت على زبي ومن غير ولا كلمه مسكته وقعدت تبوس فيه من زمان نفسي في زب زى كده وتمص وتلحس لحد ما قربت زقتها ونزلت على كسها لحس كانى باكله اكل وهى تقول كفايه دخله وانا اقولها ادخل ايه قالتى بتاعك قالتلها اسمى زبي قالت دخل زبك قولتلها من انهرده انتى بتاعتى وتحتى قالت انا تحت زبك ومسكت رجليها قعدت امص في صوابع رجليها ودخلت زبي بعد تدليك كسها بيه واشتغلت نيك لحد ما جبنا اخرنا واول ما قربت انزل طلعته ونزلت على بطنها غرقتها وقالت كنت نزلت جوه انا مبخلفش .
وكده خلص الجزء. الاول
نمتنى يعجبكم
جامدة كمل يا غالي
 
مساء الخير . هلا بالخميس
انهردة معانا قصة حقيقيه
حسام . وثرايا
حسام بطل االقصه 28 سنه طوله 177 رياضي عضلات شيك وحلوه ووسيم وكله مستني هيتجوز مين
ثرايا 25 سنه مطلقه طولها ١٦٨ تقريبا بيضه وجسمها ت حلو طيز مشوده ومفيش كرش اطلقت بسبب الخلفه اخوها وليد كان زميل دراسه ولعب في. الشارع قبل ما نكبر وكل واحد يسافر واخ تانى ملوش دور في القصه
حسام كان مسافر دولة من دول الخليج ورجع بيجهز في بيته عشان يتجوز
وثرايا بنت مطلقه بعد جواز 3 سنين
حسام رجع ومشغول في تجهيز بيته
وفي مره واقف قدام البيت ثرايا عدت قدامه ومكنش غير نظرات فقط خد باله منها وسال وعرف انها اطلقت ومن يوم شاف طيزها وهو مش ناسيها وعايز يشوف طريقه يركبها ازاي وبدا يسال ويعرف هى ابوها وامها متوفين عايشه مع اخواتها اثنين بيسافرو للشغل بالاشهر ويرجعو وفي يوم كان في فرح جيران وشافها واتكلم معاها ازيك عامله ايه تمام وانت حمد **** على السلامه والكلام جاب بعضه والمهم عشان الناس متاخدش بالها كل واحد مشى وهو ببفكر ازاى بكلمها ثانى وفي يوم كانت بتتخانق مع جارها وانا روحت جرى وخلصت الموضوع واتكلمت معاها ووقفت في صفها وبعدها بكام يوم جه اخوها وعمل مشكله وانا روحت ولقيتها فرصه اقرب وفعلا قربت وبقيت صاحبهم وبقي اسهر عنده قدام البيت وهى تطلع لنا الشاى واحيانا يسهر عندى واتكلمنا والناس بدات تاخد بالها انها تخصنى وانتشرت اشاعه انى هخطبها وده محصلش بس لقيته فرصه عشان اوصلها .
وبدات النظرات ما بينا وفي مرة بيقولى عندى لاب توب عايز اصلحه قولتله هعمله انا مهندس برمجيات وشغلى ودخلت البيت
وبعد شوية قولتله عايز اروح الحمام شاورلي عليه واول ما همشي عديت قدام اوضتها وشوفت بدر بيسرح في شعره وسرحت فيها وعشان محدش ياخد باله كملت للحمام وشوفت اندرها ازرق وريحته تجنن
ومن وقتها وقلت لازم خطوه اكبر
هو قال انا مسافر بعد يومين ودخلت ثرايا بالشاى وانا في مخى اشيلها وادخل بيها اوضه نومها والحس كل حته فيها من رجليها البيضه الورديه لشعرها
ومشيت وانا بسرح فيها وجبت رقمها من موبيل اخوها وانا كنت قاعد وجيت باليل
بعتلها .
مساء الخير😊
مساء النور . مين 🤔
انا حسام جارك
دى رقمى لو عوزتى حاجه
وجبت رقمى منين
قولت من السنترال 🤣
😄 لو حد غيرك كنت بلكته
قلتلها لا الطيب احسن
والكلام جاب بعضه
وسالنا في تفاصيل بعض وسبب الطلاق وان السبب الخلفه
وبدانا شهر على كدا وتلميحات واتاكدت انها مش شرموطه بس عايزه حنيه
وبدانا نتكلم فون ونهزر وفي مرة لمحت على طيزها وبدا نغسها يعلى ومرضش ازود وقفلت
وبعدها معدى قدام البيت كان بعد العشاء وشارع فاضي وهى واقفه وقولت مساء الخير لسه هتكمل كنت زقيتها لجوه ودخلت وقفلت ااباب ولسه هتتكلم كنت شفايفي على شفايفها ومسبتههاش غير لما ساحت خالص .
وقالتى عشان خاطرى كفايه انا مش قادره
لفيتها على الكرسي وزقتها بحيث توطى وايدى ع دماغها وبقولها بحبك
وهى وانا كمان بحبك بس الى بتعمله مينفعش هتفضخ لو حد شافنا
مخلتهاش تتكلم وكانت لابسه عبايه بيتى رفعتها
ونزلت على طيزها ايه الجمال ده لابسه شورت اسود
قعدت اشم فيه ونزلته وحطيت وشي وهى قالت اه حرام عليك بتعمل. ايه
وانا بشم وفتحتها وطلعت لسانى ومشيته على خرم طيزها وهى قالت اااااه اوووى حررررام عليك
خرم يستاهل الاكل نظيف واحمر اوف اووى
ولحست ونزلت بلسانى على كسها الحس وقومت مشيت زبي على كسها لفوق لتحت وبدات ادخله وكان ضيق اوى ودخلت راسه وهى تعض في الكرسي وطلعته ودخلته مره ثانى .. دخل كله صرخت وضربت برجليها في الارض
انا ثبت وهديت لحد ما تتعود عليه وبعدين اشتغلت ادخل واطلع وشيلتها ورحنا اوضتها على السرير وبصت على زبي ومن غير ولا كلمه مسكته وقعدت تبوس فيه من زمان نفسي في زب زى كده وتمص وتلحس لحد ما قربت زقتها ونزلت على كسها لحس كانى باكله اكل وهى تقول كفايه دخله وانا اقولها ادخل ايه قالتى بتاعك قالتلها اسمى زبي قالت دخل زبك قولتلها من انهرده انتى بتاعتى وتحتى قالت انا تحت زبك ومسكت رجليها قعدت امص في صوابع رجليها ودخلت زبي بعد تدليك كسها بيه واشتغلت نيك لحد ما جبنا اخرنا واول ما قربت انزل طلعته ونزلت على بطنها غرقتها وقالت كنت نزلت جوه انا مبخلفش .
وكده خلص الجزء. الاول
نمتنى يعجبكم
حلووووووووة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير . هلا بالخميس
انهردة معانا قصة حقيقيه
حسام . وثرايا
حسام بطل االقصه 28 سنه طوله 177 رياضي عضلات شيك وحلوه ووسيم وكله مستني هيتجوز مين
ثرايا 25 سنه مطلقه طولها ١٦٨ تقريبا بيضه وجسمها ت حلو طيز مشوده ومفيش كرش اطلقت بسبب الخلفه اخوها وليد كان زميل دراسه ولعب في. الشارع قبل ما نكبر وكل واحد يسافر واخ تانى ملوش دور في القصه
حسام كان مسافر دولة من دول الخليج ورجع بيجهز في بيته عشان يتجوز
وثرايا بنت مطلقه بعد جواز 3 سنين
حسام رجع ومشغول في تجهيز بيته
وفي مره واقف قدام البيت ثرايا عدت قدامه ومكنش غير نظرات فقط خد باله منها وسال وعرف انها اطلقت ومن يوم شاف طيزها وهو مش ناسيها وعايز يشوف طريقه يركبها ازاي وبدا يسال ويعرف هى ابوها وامها متوفين عايشه مع اخواتها اثنين بيسافرو للشغل بالاشهر ويرجعو وفي يوم كان في فرح جيران وشافها واتكلم معاها ازيك عامله ايه تمام وانت حمد **** على السلامه والكلام جاب بعضه والمهم عشان الناس متاخدش بالها كل واحد مشى وهو ببفكر ازاى بكلمها ثانى وفي يوم كانت بتتخانق مع جارها وانا روحت جرى وخلصت الموضوع واتكلمت معاها ووقفت في صفها وبعدها بكام يوم جه اخوها وعمل مشكله وانا روحت ولقيتها فرصه اقرب وفعلا قربت وبقيت صاحبهم وبقي اسهر عنده قدام البيت وهى تطلع لنا الشاى واحيانا يسهر عندى واتكلمنا والناس بدات تاخد بالها انها تخصنى وانتشرت اشاعه انى هخطبها وده محصلش بس لقيته فرصه عشان اوصلها .
وبدات النظرات ما بينا وفي مرة بيقولى عندى لاب توب عايز اصلحه قولتله هعمله انا مهندس برمجيات وشغلى ودخلت البيت
وبعد شوية قولتله عايز اروح الحمام شاورلي عليه واول ما همشي عديت قدام اوضتها وشوفت بدر بيسرح في شعره وسرحت فيها وعشان محدش ياخد باله كملت للحمام وشوفت اندرها ازرق وريحته تجنن
ومن وقتها وقلت لازم خطوه اكبر
هو قال انا مسافر بعد يومين ودخلت ثرايا بالشاى وانا في مخى اشيلها وادخل بيها اوضه نومها والحس كل حته فيها من رجليها البيضه الورديه لشعرها
ومشيت وانا بسرح فيها وجبت رقمها من موبيل اخوها وانا كنت قاعد وجيت باليل
بعتلها .
مساء الخير😊
مساء النور . مين 🤔
انا حسام جارك
دى رقمى لو عوزتى حاجه
وجبت رقمى منين
قولت من السنترال 🤣
😄 لو حد غيرك كنت بلكته
قلتلها لا الطيب احسن
والكلام جاب بعضه
وسالنا في تفاصيل بعض وسبب الطلاق وان السبب الخلفه
وبدانا شهر على كدا وتلميحات واتاكدت انها مش شرموطه بس عايزه حنيه
وبدانا نتكلم فون ونهزر وفي مرة لمحت على طيزها وبدا نغسها يعلى ومرضش ازود وقفلت
وبعدها معدى قدام البيت كان بعد العشاء وشارع فاضي وهى واقفه وقولت مساء الخير لسه هتكمل كنت زقيتها لجوه ودخلت وقفلت ااباب ولسه هتتكلم كنت شفايفي على شفايفها ومسبتههاش غير لما ساحت خالص .
وقالتى عشان خاطرى كفايه انا مش قادره
لفيتها على الكرسي وزقتها بحيث توطى وايدى ع دماغها وبقولها بحبك
وهى وانا كمان بحبك بس الى بتعمله مينفعش هتفضخ لو حد شافنا
مخلتهاش تتكلم وكانت لابسه عبايه بيتى رفعتها
ونزلت على طيزها ايه الجمال ده لابسه شورت اسود
قعدت اشم فيه ونزلته وحطيت وشي وهى قالت اه حرام عليك بتعمل. ايه
وانا بشم وفتحتها وطلعت لسانى ومشيته على خرم طيزها وهى قالت اااااه اوووى حررررام عليك
خرم يستاهل الاكل نظيف واحمر اوف اووى
ولحست ونزلت بلسانى على كسها الحس وقومت مشيت زبي على كسها لفوق لتحت وبدات ادخله وكان ضيق اوى ودخلت راسه وهى تعض في الكرسي وطلعته ودخلته مره ثانى .. دخل كله صرخت وضربت برجليها في الارض
انا ثبت وهديت لحد ما تتعود عليه وبعدين اشتغلت ادخل واطلع وشيلتها ورحنا اوضتها على السرير وبصت على زبي ومن غير ولا كلمه مسكته وقعدت تبوس فيه من زمان نفسي في زب زى كده وتمص وتلحس لحد ما قربت زقتها ونزلت على كسها لحس كانى باكله اكل وهى تقول كفايه دخله وانا اقولها ادخل ايه قالتى بتاعك قالتلها اسمى زبي قالت دخل زبك قولتلها من انهرده انتى بتاعتى وتحتى قالت انا تحت زبك ومسكت رجليها قعدت امص في صوابع رجليها ودخلت زبي بعد تدليك كسها بيه واشتغلت نيك لحد ما جبنا اخرنا واول ما قربت انزل طلعته ونزلت على بطنها غرقتها وقالت كنت نزلت جوه انا مبخلفش .
وكده خلص الجزء. الاول
نمتنى يعجبكم
حلوة خالص كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%