ميرو كات
اسطورة وكاتبة ناشرة قصص متميزه
كاتب متميز
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
افضل عضوة
العضو الخلوق
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
- إنضم
- 13 سبتمبر 2024
- المشاركات
- 668
- التعليقات المُبرزة
- 0
- مستوى التفاعل
- 3,092
- الإقامة
- مصر /سوريا
- نقاط
- 82,358
انا تهانى كنت متجوزة واطلقت عشان مش بخلف
بعد طلاقى رجعت لبيت بابا بس بابا وماما متوفيين
مليش الا ناصر اخ اصغر منى 21 سنه تقريبا انا كنت مربياه كنت بحيه وهو صغير ههههههه
حصل الطلاق من جوزى بعد محاولات كتير انى اخلف وعمليات ومنفعش بس هو طلب يتجوز وقلتله حقك بس انا مش هاكون ليا ضره واطلقنا فى هدوء واخدت حقوقى كامله العفش والمؤخر والنفقه القانونيه
رجعت على بيت بابا وقلتله معلش يا ناصر انا عارفه ان دى شقتك وحقك تتجوز فيها انا ممكن ادور على شقه وقت ما تلاقى بنت الحلال لاقيته قلى مفيش الكلام ده انتى امى التانيه قبل ماتكونى اختى الكبيرة ولسه بدرى على كلامك ده انا مبسوط انك هاتقعدى معايا وترحمينى من اكل الشارع
قلتله طيب يا حبيبى انزل غبلك ساعتين تلاته عايزة اوضب الشقه قلى ولا يحصل انا معاكى هاسعدك
المعم دخل قلع ولبس شورط وفانله حمالات وانا لبست جلابيه نص كم وربطت شعرى
وابتديت التنضيف وشل وحط وكان ناصر بيرفعلى الكنب والكراسى وينفض معايا ومسحت الشقه وطلعت منها كميه تراب وزباله
ياختتتتىىىىىى وكنت بقله ازاى يا ولا عايش فى الزريبه دى يقلى خلاص بقا يا توته
خلصنا على اخر النهار بس كنا اتهلكنا بس الشقه بقت زى القصر بعد ما نضفت واتروقت واتربت وقلتله انت جوعت قلى طبعا قلتله مش هاقدر اعمل اكل اديته فلوس وقلتله هات اكل بس النهارده بس اخر مره عشان تعبت على ما اخد دش
ناصر لبس ونزل وانا دخلت الحمام واخدت حمام بعد تعب يوم فى التنضيف
وطلعت لافه نفسى بالبشكير ولفه شعرى وانا طالعه كان ناضر رجع مهو معاه مفتاح للشقه طبعا
ودخل وشافنى وقلتله حط الاكل على التربيزة على ما البس قلى لسه هاتلبسى الاكل هايبرد بقله جبت ايه يا ولا قلى جبت كفته يا توته تعالى يلا قبل ما تبرد قلته طب اغير قلى هاتبرد ويبقا طعمها مش حلو اخلصى انا ميت من الجوع
قعدت جنبه وكنت لافه البشكير على سدرى وشق بزازى باين بس عادى يعنى وبقا ناكل ونهزر وياكلنى وانا اكله ويخطف اللقه منى ونضحك وقلتله ياه من بدرى مضحكتش يا ناصورة وقلى هاتضحكى على طول طول منتى معايا
رحنا غسلنا ادينا وهو غسل ايده الاول وملقاش فوط فضل ينشف ايده فيا وانا اقله بتعمل ايه يا مجنون يقلى بنشف هههههههههه ورحت ضرباه وراح مقرب ونشف بقه فيا وجرى بجرى وراه راح البشكير اتفك وانا بجرى وراه ووقع وبقيت ملط
وهو واقف يضحك لفيت بسرعه اجيبه وانا مغطيه بزاى بس لفيت طيظى طبعا وجسمى من ورا عريان لحد ما لفيت نفسى وقلتله عجبك كده وهو بيضحك وجريت تانى وراه اضربه دخل الاوضه وطلع على السرير طبعت وراه وضربته وانا نازل راح البشكير اتفك تانى واتعريت تانى وهو مات ضحك وانا يوووووووووه تانى راح نزل جابه وغطانى وهو بيضحك وانا بلف اضربه قلى تانى راح قلى يعنى انا غلطان تانى برضه بضربه على كتافه وراح وقع تانى رحت مصوته ومشيت من غيره
جريت على اوضتى دخلت لبست بنطالون برمودا وتى شيرت كت كنا فى الصيف وكل مايشوفنى يضحك عليا واقله هاقملك وانت طويل واهبل كده ويسكت وكل ما يبصلى يضحك ويغظنى وقمت جريت عليه وجرى على اوضته ومسكته على السرير وفضل نشقلب بعض انا وهو وهو طبعا كان اجمد منى وثبتنى على السرير واقله اوعى يا ولا يقلى قليلى انك مش هاتضربينى اقله طيب سيب يقلى لاء هاتضربينى واحاول افك منه مش قادرة عليه وقلى خلاص هاسيبك بس متضربنيش تانى وسابنى بس رح نطيت عليه ومسكته ونمت عليه المره دى وقلتله شفت بقا اهو بقيت تحت ايدى وقلى خلاص وانا بخبطه ايدى جت على عينا راح قال اه اوى وجعته وفضلت اقله معلش يا حبيبى حقك عليا
ومسكت عينه اشوفها ويقلى مفيش خلاص فضلت ابوسه واقله معلش ولاقيته حضنى وقلى ياه اخيرا لاقيت حد بيخاف عليا لو حصلى حاجه
قلتله انا معاك يا قلبى متخفش وفضلنا حاضنين بعض وفى الاخر قمنا وقلى ماتيجى نخرج افسحك
بقالك كتير مخرجتيش ايه رايك قلتله يا ريت هاتودينى فين قالى اى مكان نفسك فيه
قلتله عايزة اروح على النيل واركب حنطور واركب مركب واكل درة ودلعنى بقا ورينى
قلى طيب استعدى وادخلى البسى
وانا هادخل احلق دقنى واخد دش وننزل
قلتله استنى انا هادخل الاول دخلت اخدت دش وطلعت برضه بالباشكير لفه بيه نفسى وكنت بتسحب براحه وراح شافنى وقلى تانى وضحك
جريت على اوضتى دخلت عملت شعرى واتمكيجت خفيف بس كنت محتارة البس ايه ناديت على ناصر وقلتله البس ايه قلى اللى يعجبك قلتله محتاره قلتله استنى لفيت البشكير تانى ودخلته وقلتله اختار البس جيب وبلوزه ولا بنطالون وبادى وعليه شميز مفتوح قلى البس البنطالون عشان تبقى بحريتك
لبست وظبط نفسى كان ناصر خلص وشافنى قلى ايه القمر ده بقا ومسك ايدى رحت لفيت بدلع كده وقلتله ما انت كمان واد موز
ونزلنا مشينا وركبنا المترو يعنى مكنش فاضى اوى بس كنت واقفه جنبه وماسكه فيه لحد مانزلنا المحطه طلعنا اتمشينا
واول حاجه لاقينا الحناطير واتفق مع صاحبه وركبنا وفضل يتمشى بينا ومشغل اغانى شعبى حلوة والناس كالعادة بيبصوا علينا
كنت فرحانه اوى ورجع بينا الحنطور للمكان اللى ركبنا منه ومشينا لاقينا بتاع درة وجبلى درة وكنت ماشيه مأنجاه
وجه واحد بتاع ورد وفضل يقلى اتفضلى يا ست البنات ورد الحب ناصر بصلى قلى ياباشا هادى خطيبتك بالورده الحلوة ده خدتها وناصر اداله فلوس قلتله دا فاكرنا حبيبه ولا مخطوبين قلى ايوا وكنا ماشيين نضحك ونهزر
ورحنا للمراكب وركبنا مركب وكان قاعد جنبى وبرضه مشغل اغانى قلتله عارف يا ناصر نفسى فى ايه قلى ايه قتله ارقص قلى بطلى جنان
قلتله عشان خاطرى انا مبسوطه اوى قلى قومى وقمت رقصت وكنت حاسه الناس على الكوبرى واقفين يبصوا وبيصفروا رقصت رقص جامد وناصر قام معايا رقص معايا
وخلصنا وطلعنا على الكورنيش اتمشينا ودخلنا وسط البلد قلته عايزة اكل كشرى قلى كمان قلتله ايوا انا مش جعانه بس عايزه ارجع البنت بتاعة زمان قلى و***** منا حارمك من اى حاجه اى طلب هاتطلبيه هاعمله ودخلنا محل الكشرى واكلنا والغريب نفسنا اتفتحت وطلبنا تانى
خلصنا اكل وقمنا قلى ايه رايك بقا قلتلى ميحرمنيش منك يا حبيبى انا بموت فيك قلى ولسه اى حاجه تطلبيه هاعملها
قلتله عايزة اروح الهرم وعايزة اركب موتسيكل وعايزة نطلع مصيف وعايزة حاجات كتير اوى قلى اى حاجه هانفذهالك قلتله عايز انسى اللى فات قلى لو عايزة تنسى اسمك هانسهولك قلتله اه بس ازاى قلى لما نروح
روحنا كان يوم جميل واول ما دخلت الشقه حضنته وبوسته وهو شالنى وفضل يلف بيا
قلتله ياااااااااااه انا كنت محبوسه ومخنوقه ونفسيتى زفت قلى امال انا بعمل ايه
ها انسيكى اسمك ولا ايه قلتلى ايوا بس ازاى قلى ولا قلك بلاش حلو كده قلتله متبقاش رخم بقا
قلى ولا هاتضربينى قلتله ولا قلى دلوقتى ولا مش كنت حبيبك
قلته خلاص حبيبى راح دخل جوا وجاب سجاير ملفوفه كده وقلى احلى مسا قلتله ايه ده قلى مش عايزة تنسى
كنت ايام جوزى كنت بشرب معاه سجلير بس من باب الدلع راحت واخده سيجاره وولعلى خدت نفس والتانى قلتله طعمها غريب قلى كملى وهو كان معاه سيجارة شربناه والصراحه حسيت انى مبسوطه وكنت بضحك اوى معرفش ليه اسكت واضحك ويقلى بتضحكى على ايه اقله مش عارفه
قلى طب روحى غيرى هدومك قلتله بس اخد دش الاول واضحك دخلت قلعت وانا مش عارفه بعمل ايه
خدت دش ولفيت نفسى وطلعت وبرضه بضحك وقلتله مفيش تانى قلى فى واحده بس قلته هاتها قلى بس نخمس فيها قلتله ماشى
ولعها وخد نفسين وبقينا مشربها مع بعض وكنت قاعدة بالبشكير وكنت حاطه رجل على رجل ووراكى باينه كلها
وناصر كان بيبص عليا وانا اقله بتبص على ايه واضحك
خلصنا وقلى ادخلى نامى بقا ومكنتش قادرة اقوم وراح ساندى واحنا ماشين البشكير اتفك ووقع ومش عارفه امسكه ومسكهوله ودخلنى السرير وحطيت دماغى وشديته ووقع عليا على السرير وفضلت حضناه ويحضنى وكنت حاسه انه بيحسس عليا وعلى بزازى بس مكنتش فايقه خالص
بس سابنى ومشى
تانى يوم قمت لاقيت نفسى عريانه والبشكير جنبى اتخضيت قمت لبست جاش قصير مش قوى لحد ركبتى وتحته الاندر والبراه
ولاقيت ناصر نايمى بالشورت بس وببص عليه كان زبه واقف اوى دخلت هزيته وصحيته وصحى وصالى توته فى ايه قلتله يلا اصحى قوم عشان نفطر
دخلت حضرت فطار وناصر قام كان لسه بالبوكسر بتاعه اتشطف وكنت خلصت الفطار حطيت الفطار وقعدنا نفطر وقلتله عملت فيا ايه يا ولا قلى يووووووه تانى ولا قلتله اه قلى اخص بتاعه مصلحتك امبارح كنت حبيبك ويا حبيبى يا حبيبى دلوقتى يا ولا قلى حصل ايه قلتلها عملتى بلاوى فضلتى تضحكى عمال على بطال قلى المهم انبسطى قلتله اوى يا حبيبى قلى هابسطك كل يوم قلتله يعنى هاتخرجنى النهارده كمان قلى زى ما تحبى قلتله طبعا احب
قلى لو عملتيلى غدا حلو هافسحك فسحه جامده اوى
فلتله عنيا قلى طيب استعدى على الساعه 7 تكونى جاهزة فى مفاجأتين ليكى بس برضه لو عملتيلى غدا حلو قلتله نفسك فى ايه قلى عايز اكل طاجن باميه باللحمه ورز وملوخيه وسلطه قلتله عنيا يا قلبى
بس هانول السوق اجيب اللبات قلى تعالى انا هانزل معاكى قلتله منا هانزل قلى لا مفيش الكلام ده
لبسنا ونزلنا ورحنا للجزار وجبنا اللحمه وعدينا على السوق جبنا الباميه والملوخيه والطلبات الللازم لان البيت كان شبه فاضى قلتله لسه طلبات تانيه قلى نجبها بكره
عشان تلحقى تخلصى روحنا ودخلت المطبخ وقلى اساعدك يا توته فى حاجه قلتله لا يا قلب توته انا هاخلص قلى طيب هاعمل تليفون واجيلك دخل كلم واحد صحبه وسمعته بيقله هاجيلك سته ونص بقله هاتروح فين يا ولا امال هاننزل امتى قلى لا دول خمس دقايق ما دى مفاجئه
الاكل بقا على النار وقعدت اشوف هالبس ايه وقلتله ناصورة البس ايه قلى البسى كاجول بس بنطالون زى امبارح قلتله اشمعنى قلى مش هاينفع الا كده قلتله انت عاجبك البناطيل عليا ولا ايه قلى كله عليكى جميل بس لازم بنطالون
قلتله ماشى
دخلت الحمام اخدت دش وطلعت بالبشكير وقلى يادى ام البشكير ده قلتله متعوده على كده يا زفت اعمل ايه منا كنت لوحدى قلى برحتك منتى فى بيتك ودخلت لفيت شعرى وطلعت غرفت الاكل وقعدنا وقلتله اهو زى ما طلبت بقا بياكل ويقول يا سلام اخيرا بطنى هاتتطرى من الاكل قلتله مانت كنت بتاكل عندى قلى اه بس كل فين وفين
الاكل جميل اوى قلتله الف هنا يا حبيبى
خلصنا الاكل وشلت الاطباق وقلتله تشرب بقا شاى قلى طبعا عملت الشاى وطلعت قعدنا نشرب
وقلتله قلى بقا هانروح فين قلى ماتساليش
كنا مشغالين التلفزيون وولع سيجاره قلتله ايه يا كابتن لوحدك كده قلى ايه دى مش زى امبارح قلتله هات واخلص
ادانى سيجارة وولعلى
وقلى هاقوم اخد دش وانزل وهاجى 7 بالدقيقه هارن عليكى تنزلى
قمت عملت شعرى واتمكيجت ولبست وفضلت مستنيه لحد ما الساعه جت سبعه ولاقيته بيرن مزلت لاقيته راكب موتوسيكل وماسك خوزه وقلى يلا قلتله ايه ده قلى مش كان نفسك فيه يلا قلتله وانت بتعرف تسوقه قلى اركبى وبطلى غلبه ركبت وراه وقلى البسى دى قله ليه قلى كده
ركبت بس كان ركوبته غريبه لازم اميل بجسمى عليه اصله زى بتوع السباق وقلى اسمه ريس
ركبت ومشينا وكان بيجرى بيا اوى وانا حضناه وسدرى على ضهره لازق فيه وكان بيجرى ويدخل بين العربيات وانا اقله براحه يا مجنون واسرخ وصوت الريس اصلا مغطى على صوتى لحد ما وصلنا مدينه ملاهى شفتها قلتله ايه ده بجد ملاهى يا حبيبى
من فرحتى بوسته وحضنته وركنه مع السايس
ودخلنا قلى شوفى بقا هاتركبى ايه قلتله معرفش عايزة كله قلى سيبك بقا انا هاركبك على مزاجى ركبنا العربيات التصادم وكانت جميل وقلتله تانى وبقينا نجرى ورا بعض والناس تخبط فيا واخبط فيهم
وطلعنا قلى قلبك جامد قلتله ليه قلى خلاص وركبنا القطر اللى بيدور بس يالهوى على الرعب واسرخ كل ما يجى ينزل وبيجرى بسرعه اوى نزلت منه وانا بضربه كنت مرعوبه وركبنى المراجيح اللى بتدور دى
وفى لعبه على تربيزة ولعبه الملاكمه نشوف مين ضربته اجمد وطبعا طلع هو وكنا بنتصور بالموبايل او نخلى حد يصورنا وقلتله يالهوى يا ناصر تعبت اوى قلى ايه لسه ايه رايك قلتلته تسلملى يا حبيبى
خلصنا الملاهى وكنت حاسه انى بنت 18 سنه
ورحنا للريس عشان نروح وركبته وفضل يصورنى عليه وانا ركباه وانا واقفه جنبه
وركبنا وروحنا والدنيا كانت 2 بليل والشوارع فاضيه وفضل يلف بيا ويجرى ويسابق العربيات
بس كنت خدت عليه خلاص ووصلنا البيت وقلى اطلعى لحد ما اودى الريس لصاحبى قلتله وديه الصبح قلى لا ماينفعش انا متقف معاه عشان لما اطلبه تانى ميقلش لاء
قلتله صح وهو ماشى قلتله ناصر قلى ايه تانى قلتله ما تجبلنا حاجه زى امبارح بصلى وضحك قلى طيب
وقلتله وهاتلى علبه سجاير ليا قلى كمان احنا فجرنا اوى
طلعت فتحت وكنت فرحانه اوى اوى وعماله الف حوالين نفسى
دخلت خدت دش وطلعت لبست شورت وبادى
ولاقيت ناصر جاى وبيفتح الباب ودخل وكان فى ايده شنطه فيها كانز قلتله كويس جبت بيبسى
قعد وطلع السجاير وقعد فكها ولفها وادانى واحده وكانز قلتله بيبسى وطلعت بيرة
بصتله كده قلى مش عايزة ولا ايه قلتله لا ولعت السيجاره وبقيت اشرب البيرة قلتله يخرب عقلك انت يطلع منك كل ده قلى عادى يا توته بقا شربت السيجاره والبيرة ولاقيت دماغى بتلف
وهو بيولع السيجارة التانيه وقلتله هات قلى كفايا قلتله عايزة هات خدت السيجاره وولعتها وبقيش اشرب واسرح
مع نفسى ويقلى مالك يقمر قلتله سبنى انا مبسوطه اوى اوى وبقيت اضحك وراح مقلب التلفزيون وجت على اغنيه حلوة قلتله سبها وقمت رقصت عليها
وفضلت ارقص وهو يسقفلى لحد ما الاغنيه خلصت والسيجاره خلصت وخدت كانزايا تانيه وشربتها
وقتها محستش انا مين ولا انا فين ومش عارفه اقوم من مكانى كل ما اجى اقوم اقعد تانى هههههههههه
ناصر جه يقومنى ويسندنى وهو كمان مكنش مظبوط دخلنا على اوضه النوم وكنت متشقلعه فيه
ووقعنا انا وهو على السرير وكان وقع فوقى وكنت لسه ماسكه فيه ولاقيته بيبوسنى اوى وانا ببوسه اوى
ولاقيته بيمسكنى من بزازى وبيعصر فيهم وانا مكنتش قادرة خالص ولاقيته بيقلعنى وانا بساعده انى برفع ايديا
وطلعتله بزازى من البراه ونزل عليهم يرضع فيهم واقله ارضع يا حبيبى ارضع من مامى بزاز مامى حلوة
ونزل يبوس فى بطنى وقلعنى الشورط والاندر وطلع يبوس فيا تانى وايده على كسى بتفرش فيه وانا مكنتش قادرة
وبقله هاتنيك مامى يا حبيبى يلا نكنى اوى
وراح مدينى زبه اللى كان كبير اوى وطويل اكبر من زب طليقى
وفضلت امص فيه وراح نزل نام عليا ومدخل زبه فى كسى وفضل ينيك فيا اوى ويدب جامد لحد ما جابهم فى كسى ونزل من عليا
وخدنى فى حضنه ونمنا للصبح صحيت لاقتنى عريانه ملط وناصر ملط هو كمان وقلت يالهوى ازاى كده
بس ببصله لاقيت زبه واقف اوى تانى وكان نايم على ضهره لاقيت نفسى بمد ايدى وبمسكه كان واقف اوى
وحسيت بسخونه فى جسمى محستش الا وانا بنزل عليه امصه وادخله فى بقى اوى زبه كان حلو وهو واقغف ولما مصيته وقف اكتر والعروق ظهرت اكتر وراسه احمرت وكنت بدعك فى كسى اللى هاج وقمت اقعد عليه
ونزلت اقعد عليه وفتحت كسى ودخلته وبقيت اقموم وانزل براحه وايده بتعصر فى بزازى
ولاقيت ناصر فتح عينه وشافنه على زبه ولسه هايتكلم حطيت ايدى على بقه وشاورتله هس
وفضلت انزل واطلع على زبه اكتر وراح هو نزلنى على ومسك بزازى يعصر فيهم ونمت عليه واديته بزازى وقلتله ارضع بزازى مامى يا حبيبى وبقا ماسك بزى يرضع فيه وماسكنى من جسمى بيحركنى على زبه يطلعنى وينزلى
وراح قالبنى ونام عليا وفضل يدعك فيا وانا كنت بترعش تحت منه كل ما يدعك فيا ويدخله ويطلعه اترعش انا بقيت مجنونه اوى وبتلوى تحت منه
وراح مطلعه وشدنى على طرف السرير ورفع رجليا على كتفه ودخل زبه يدخله ويطلعه يدخله كله ويطلعه
وانا بترعش وبتلوى تحت منه ويدخله وينزل على بزازى ويقلى عايز ارضع يا ماما وامسكله بزى واقله ارضه يا حبيبى ارضع من بز ماما وريحها ورجع ينكنى تانى اكتر ونزلنى من السرير وخلانى اسند عليه بايدى ولان زبه طويل دخله فى كسى من ورا وفضل ينكنى اوى وكنت اول مره اعمل كده فضل ماسكنى من وسطى وينكنى اوى وانا كل ما اترعش ازنق فيه اوى لحد ما جبهم فى كسى ونزل نام عليا لحد ما هدينا وطلع زبه من كسى
وقرب منى وفضل يحضنى اوى اوى وانا كمان احضنه وعينى بتدمع معرفش ليه بس قلى متخفيش هاتفضلى معايا
وعمرى ماهسيبك ابدا انتى عارفه ان ماما ماتت وانا صغير وانتى اللى ربيتنى وهافضل اقلك يا ماما وهاكون ابنك واخوكى وجوزك كمان مش هاخليكى تحتاجى لحاجه
وانا سمعت كده حضنتع اوى اوى وفضلت ابوس فيه واحضنه وقمنا ودخلنا الحمام ومس الميه والشاور وغسلى جسمى وانا كمان غسلتله جسمه وجيت انضف زبه لاقيته وقف تانى وبقله ايه ماله ده مش بيهدى قلى لاء طبعا
فضلت ادلكه وغسلته باليه ونزلت على رجليا ومصيت فيه وفضلت امص فيه اوى لحد ما شد اوى
وراح خلانى اسند على البانيو ووسطى لفوق ورح مدخله تانى وفضل يرزع ويدب فيا ومش عايز ينزلهم
قلتله هاتهم بقا كسى اتهرى يا ولا قلى ولا تانى وفضل يرزع اكتر وكنت اتعرعشت اكتر من مرة ومش قادره اقف على رجليا وقلتله تعبت عشان خطرى
وراح مطلع وادهولى وفضلت امص فيه وادلكه وهو فى بقى لحد ما لاقيته سخن اوى وراح جايبهم فى بقى وطلعته كمل نطر على بزازى
واستحمينا تانى وطلعنا مسك البشكير ونشفنى ونشفته وجيت الف البشكير قلى لا خلاص كان زمان
وخدنى تحت ايده طلعنا انا وهو ودخلنا اوضه النوم بس المره دى طلعت بيبى دول ولبسته من غير براه ولا اندر
وهو لبس شورت وقعدنا على الكنبه وانا فى حضنه نتفرج على التلفزيون
وايده على بزازى بيلعب فيهم
وحياتنا بقت انا امه واخته ومراته وهو ابنى واخويا وجوزى
اتمنى تعجبكم
الى اللقاء فى قصة جديده
بعد طلاقى رجعت لبيت بابا بس بابا وماما متوفيين
مليش الا ناصر اخ اصغر منى 21 سنه تقريبا انا كنت مربياه كنت بحيه وهو صغير ههههههه
حصل الطلاق من جوزى بعد محاولات كتير انى اخلف وعمليات ومنفعش بس هو طلب يتجوز وقلتله حقك بس انا مش هاكون ليا ضره واطلقنا فى هدوء واخدت حقوقى كامله العفش والمؤخر والنفقه القانونيه
رجعت على بيت بابا وقلتله معلش يا ناصر انا عارفه ان دى شقتك وحقك تتجوز فيها انا ممكن ادور على شقه وقت ما تلاقى بنت الحلال لاقيته قلى مفيش الكلام ده انتى امى التانيه قبل ماتكونى اختى الكبيرة ولسه بدرى على كلامك ده انا مبسوط انك هاتقعدى معايا وترحمينى من اكل الشارع
قلتله طيب يا حبيبى انزل غبلك ساعتين تلاته عايزة اوضب الشقه قلى ولا يحصل انا معاكى هاسعدك
المعم دخل قلع ولبس شورط وفانله حمالات وانا لبست جلابيه نص كم وربطت شعرى
وابتديت التنضيف وشل وحط وكان ناصر بيرفعلى الكنب والكراسى وينفض معايا ومسحت الشقه وطلعت منها كميه تراب وزباله
ياختتتتىىىىىى وكنت بقله ازاى يا ولا عايش فى الزريبه دى يقلى خلاص بقا يا توته
خلصنا على اخر النهار بس كنا اتهلكنا بس الشقه بقت زى القصر بعد ما نضفت واتروقت واتربت وقلتله انت جوعت قلى طبعا قلتله مش هاقدر اعمل اكل اديته فلوس وقلتله هات اكل بس النهارده بس اخر مره عشان تعبت على ما اخد دش
ناصر لبس ونزل وانا دخلت الحمام واخدت حمام بعد تعب يوم فى التنضيف
وطلعت لافه نفسى بالبشكير ولفه شعرى وانا طالعه كان ناضر رجع مهو معاه مفتاح للشقه طبعا
ودخل وشافنى وقلتله حط الاكل على التربيزة على ما البس قلى لسه هاتلبسى الاكل هايبرد بقله جبت ايه يا ولا قلى جبت كفته يا توته تعالى يلا قبل ما تبرد قلته طب اغير قلى هاتبرد ويبقا طعمها مش حلو اخلصى انا ميت من الجوع
قعدت جنبه وكنت لافه البشكير على سدرى وشق بزازى باين بس عادى يعنى وبقا ناكل ونهزر وياكلنى وانا اكله ويخطف اللقه منى ونضحك وقلتله ياه من بدرى مضحكتش يا ناصورة وقلى هاتضحكى على طول طول منتى معايا
رحنا غسلنا ادينا وهو غسل ايده الاول وملقاش فوط فضل ينشف ايده فيا وانا اقله بتعمل ايه يا مجنون يقلى بنشف هههههههههه ورحت ضرباه وراح مقرب ونشف بقه فيا وجرى بجرى وراه راح البشكير اتفك وانا بجرى وراه ووقع وبقيت ملط
وهو واقف يضحك لفيت بسرعه اجيبه وانا مغطيه بزاى بس لفيت طيظى طبعا وجسمى من ورا عريان لحد ما لفيت نفسى وقلتله عجبك كده وهو بيضحك وجريت تانى وراه اضربه دخل الاوضه وطلع على السرير طبعت وراه وضربته وانا نازل راح البشكير اتفك تانى واتعريت تانى وهو مات ضحك وانا يوووووووووه تانى راح نزل جابه وغطانى وهو بيضحك وانا بلف اضربه قلى تانى راح قلى يعنى انا غلطان تانى برضه بضربه على كتافه وراح وقع تانى رحت مصوته ومشيت من غيره
جريت على اوضتى دخلت لبست بنطالون برمودا وتى شيرت كت كنا فى الصيف وكل مايشوفنى يضحك عليا واقله هاقملك وانت طويل واهبل كده ويسكت وكل ما يبصلى يضحك ويغظنى وقمت جريت عليه وجرى على اوضته ومسكته على السرير وفضل نشقلب بعض انا وهو وهو طبعا كان اجمد منى وثبتنى على السرير واقله اوعى يا ولا يقلى قليلى انك مش هاتضربينى اقله طيب سيب يقلى لاء هاتضربينى واحاول افك منه مش قادرة عليه وقلى خلاص هاسيبك بس متضربنيش تانى وسابنى بس رح نطيت عليه ومسكته ونمت عليه المره دى وقلتله شفت بقا اهو بقيت تحت ايدى وقلى خلاص وانا بخبطه ايدى جت على عينا راح قال اه اوى وجعته وفضلت اقله معلش يا حبيبى حقك عليا
ومسكت عينه اشوفها ويقلى مفيش خلاص فضلت ابوسه واقله معلش ولاقيته حضنى وقلى ياه اخيرا لاقيت حد بيخاف عليا لو حصلى حاجه
قلتله انا معاك يا قلبى متخفش وفضلنا حاضنين بعض وفى الاخر قمنا وقلى ماتيجى نخرج افسحك
بقالك كتير مخرجتيش ايه رايك قلتله يا ريت هاتودينى فين قالى اى مكان نفسك فيه
قلتله عايزة اروح على النيل واركب حنطور واركب مركب واكل درة ودلعنى بقا ورينى
قلى طيب استعدى وادخلى البسى
وانا هادخل احلق دقنى واخد دش وننزل
قلتله استنى انا هادخل الاول دخلت اخدت دش وطلعت برضه بالباشكير لفه بيه نفسى وكنت بتسحب براحه وراح شافنى وقلى تانى وضحك
جريت على اوضتى دخلت عملت شعرى واتمكيجت خفيف بس كنت محتارة البس ايه ناديت على ناصر وقلتله البس ايه قلى اللى يعجبك قلتله محتاره قلتله استنى لفيت البشكير تانى ودخلته وقلتله اختار البس جيب وبلوزه ولا بنطالون وبادى وعليه شميز مفتوح قلى البس البنطالون عشان تبقى بحريتك
لبست وظبط نفسى كان ناصر خلص وشافنى قلى ايه القمر ده بقا ومسك ايدى رحت لفيت بدلع كده وقلتله ما انت كمان واد موز
ونزلنا مشينا وركبنا المترو يعنى مكنش فاضى اوى بس كنت واقفه جنبه وماسكه فيه لحد مانزلنا المحطه طلعنا اتمشينا
واول حاجه لاقينا الحناطير واتفق مع صاحبه وركبنا وفضل يتمشى بينا ومشغل اغانى شعبى حلوة والناس كالعادة بيبصوا علينا
كنت فرحانه اوى ورجع بينا الحنطور للمكان اللى ركبنا منه ومشينا لاقينا بتاع درة وجبلى درة وكنت ماشيه مأنجاه
وجه واحد بتاع ورد وفضل يقلى اتفضلى يا ست البنات ورد الحب ناصر بصلى قلى ياباشا هادى خطيبتك بالورده الحلوة ده خدتها وناصر اداله فلوس قلتله دا فاكرنا حبيبه ولا مخطوبين قلى ايوا وكنا ماشيين نضحك ونهزر
ورحنا للمراكب وركبنا مركب وكان قاعد جنبى وبرضه مشغل اغانى قلتله عارف يا ناصر نفسى فى ايه قلى ايه قتله ارقص قلى بطلى جنان
قلتله عشان خاطرى انا مبسوطه اوى قلى قومى وقمت رقصت وكنت حاسه الناس على الكوبرى واقفين يبصوا وبيصفروا رقصت رقص جامد وناصر قام معايا رقص معايا
وخلصنا وطلعنا على الكورنيش اتمشينا ودخلنا وسط البلد قلته عايزة اكل كشرى قلى كمان قلتله ايوا انا مش جعانه بس عايزه ارجع البنت بتاعة زمان قلى و***** منا حارمك من اى حاجه اى طلب هاتطلبيه هاعمله ودخلنا محل الكشرى واكلنا والغريب نفسنا اتفتحت وطلبنا تانى
خلصنا اكل وقمنا قلى ايه رايك بقا قلتلى ميحرمنيش منك يا حبيبى انا بموت فيك قلى ولسه اى حاجه تطلبيه هاعملها
قلتله عايزة اروح الهرم وعايزة اركب موتسيكل وعايزة نطلع مصيف وعايزة حاجات كتير اوى قلى اى حاجه هانفذهالك قلتله عايز انسى اللى فات قلى لو عايزة تنسى اسمك هانسهولك قلتله اه بس ازاى قلى لما نروح
روحنا كان يوم جميل واول ما دخلت الشقه حضنته وبوسته وهو شالنى وفضل يلف بيا
قلتله ياااااااااااه انا كنت محبوسه ومخنوقه ونفسيتى زفت قلى امال انا بعمل ايه
ها انسيكى اسمك ولا ايه قلتلى ايوا بس ازاى قلى ولا قلك بلاش حلو كده قلتله متبقاش رخم بقا
قلى ولا هاتضربينى قلتله ولا قلى دلوقتى ولا مش كنت حبيبك
قلته خلاص حبيبى راح دخل جوا وجاب سجاير ملفوفه كده وقلى احلى مسا قلتله ايه ده قلى مش عايزة تنسى
كنت ايام جوزى كنت بشرب معاه سجلير بس من باب الدلع راحت واخده سيجاره وولعلى خدت نفس والتانى قلتله طعمها غريب قلى كملى وهو كان معاه سيجارة شربناه والصراحه حسيت انى مبسوطه وكنت بضحك اوى معرفش ليه اسكت واضحك ويقلى بتضحكى على ايه اقله مش عارفه
قلى طب روحى غيرى هدومك قلتله بس اخد دش الاول واضحك دخلت قلعت وانا مش عارفه بعمل ايه
خدت دش ولفيت نفسى وطلعت وبرضه بضحك وقلتله مفيش تانى قلى فى واحده بس قلته هاتها قلى بس نخمس فيها قلتله ماشى
ولعها وخد نفسين وبقينا مشربها مع بعض وكنت قاعدة بالبشكير وكنت حاطه رجل على رجل ووراكى باينه كلها
وناصر كان بيبص عليا وانا اقله بتبص على ايه واضحك
خلصنا وقلى ادخلى نامى بقا ومكنتش قادرة اقوم وراح ساندى واحنا ماشين البشكير اتفك ووقع ومش عارفه امسكه ومسكهوله ودخلنى السرير وحطيت دماغى وشديته ووقع عليا على السرير وفضلت حضناه ويحضنى وكنت حاسه انه بيحسس عليا وعلى بزازى بس مكنتش فايقه خالص
بس سابنى ومشى
تانى يوم قمت لاقيت نفسى عريانه والبشكير جنبى اتخضيت قمت لبست جاش قصير مش قوى لحد ركبتى وتحته الاندر والبراه
ولاقيت ناصر نايمى بالشورت بس وببص عليه كان زبه واقف اوى دخلت هزيته وصحيته وصحى وصالى توته فى ايه قلتله يلا اصحى قوم عشان نفطر
دخلت حضرت فطار وناصر قام كان لسه بالبوكسر بتاعه اتشطف وكنت خلصت الفطار حطيت الفطار وقعدنا نفطر وقلتله عملت فيا ايه يا ولا قلى يووووووه تانى ولا قلتله اه قلى اخص بتاعه مصلحتك امبارح كنت حبيبك ويا حبيبى يا حبيبى دلوقتى يا ولا قلى حصل ايه قلتلها عملتى بلاوى فضلتى تضحكى عمال على بطال قلى المهم انبسطى قلتله اوى يا حبيبى قلى هابسطك كل يوم قلتله يعنى هاتخرجنى النهارده كمان قلى زى ما تحبى قلتله طبعا احب
قلى لو عملتيلى غدا حلو هافسحك فسحه جامده اوى
فلتله عنيا قلى طيب استعدى على الساعه 7 تكونى جاهزة فى مفاجأتين ليكى بس برضه لو عملتيلى غدا حلو قلتله نفسك فى ايه قلى عايز اكل طاجن باميه باللحمه ورز وملوخيه وسلطه قلتله عنيا يا قلبى
بس هانول السوق اجيب اللبات قلى تعالى انا هانزل معاكى قلتله منا هانزل قلى لا مفيش الكلام ده
لبسنا ونزلنا ورحنا للجزار وجبنا اللحمه وعدينا على السوق جبنا الباميه والملوخيه والطلبات الللازم لان البيت كان شبه فاضى قلتله لسه طلبات تانيه قلى نجبها بكره
عشان تلحقى تخلصى روحنا ودخلت المطبخ وقلى اساعدك يا توته فى حاجه قلتله لا يا قلب توته انا هاخلص قلى طيب هاعمل تليفون واجيلك دخل كلم واحد صحبه وسمعته بيقله هاجيلك سته ونص بقله هاتروح فين يا ولا امال هاننزل امتى قلى لا دول خمس دقايق ما دى مفاجئه
الاكل بقا على النار وقعدت اشوف هالبس ايه وقلتله ناصورة البس ايه قلى البسى كاجول بس بنطالون زى امبارح قلتله اشمعنى قلى مش هاينفع الا كده قلتله انت عاجبك البناطيل عليا ولا ايه قلى كله عليكى جميل بس لازم بنطالون
قلتله ماشى
دخلت الحمام اخدت دش وطلعت بالبشكير وقلى يادى ام البشكير ده قلتله متعوده على كده يا زفت اعمل ايه منا كنت لوحدى قلى برحتك منتى فى بيتك ودخلت لفيت شعرى وطلعت غرفت الاكل وقعدنا وقلتله اهو زى ما طلبت بقا بياكل ويقول يا سلام اخيرا بطنى هاتتطرى من الاكل قلتله مانت كنت بتاكل عندى قلى اه بس كل فين وفين
الاكل جميل اوى قلتله الف هنا يا حبيبى
خلصنا الاكل وشلت الاطباق وقلتله تشرب بقا شاى قلى طبعا عملت الشاى وطلعت قعدنا نشرب
وقلتله قلى بقا هانروح فين قلى ماتساليش
كنا مشغالين التلفزيون وولع سيجاره قلتله ايه يا كابتن لوحدك كده قلى ايه دى مش زى امبارح قلتله هات واخلص
ادانى سيجارة وولعلى
وقلى هاقوم اخد دش وانزل وهاجى 7 بالدقيقه هارن عليكى تنزلى
قمت عملت شعرى واتمكيجت ولبست وفضلت مستنيه لحد ما الساعه جت سبعه ولاقيته بيرن مزلت لاقيته راكب موتوسيكل وماسك خوزه وقلى يلا قلتله ايه ده قلى مش كان نفسك فيه يلا قلتله وانت بتعرف تسوقه قلى اركبى وبطلى غلبه ركبت وراه وقلى البسى دى قله ليه قلى كده
ركبت بس كان ركوبته غريبه لازم اميل بجسمى عليه اصله زى بتوع السباق وقلى اسمه ريس
ركبت ومشينا وكان بيجرى بيا اوى وانا حضناه وسدرى على ضهره لازق فيه وكان بيجرى ويدخل بين العربيات وانا اقله براحه يا مجنون واسرخ وصوت الريس اصلا مغطى على صوتى لحد ما وصلنا مدينه ملاهى شفتها قلتله ايه ده بجد ملاهى يا حبيبى
من فرحتى بوسته وحضنته وركنه مع السايس
ودخلنا قلى شوفى بقا هاتركبى ايه قلتله معرفش عايزة كله قلى سيبك بقا انا هاركبك على مزاجى ركبنا العربيات التصادم وكانت جميل وقلتله تانى وبقينا نجرى ورا بعض والناس تخبط فيا واخبط فيهم
وطلعنا قلى قلبك جامد قلتله ليه قلى خلاص وركبنا القطر اللى بيدور بس يالهوى على الرعب واسرخ كل ما يجى ينزل وبيجرى بسرعه اوى نزلت منه وانا بضربه كنت مرعوبه وركبنى المراجيح اللى بتدور دى
وفى لعبه على تربيزة ولعبه الملاكمه نشوف مين ضربته اجمد وطبعا طلع هو وكنا بنتصور بالموبايل او نخلى حد يصورنا وقلتله يالهوى يا ناصر تعبت اوى قلى ايه لسه ايه رايك قلتلته تسلملى يا حبيبى
خلصنا الملاهى وكنت حاسه انى بنت 18 سنه
ورحنا للريس عشان نروح وركبته وفضل يصورنى عليه وانا ركباه وانا واقفه جنبه
وركبنا وروحنا والدنيا كانت 2 بليل والشوارع فاضيه وفضل يلف بيا ويجرى ويسابق العربيات
بس كنت خدت عليه خلاص ووصلنا البيت وقلى اطلعى لحد ما اودى الريس لصاحبى قلتله وديه الصبح قلى لا ماينفعش انا متقف معاه عشان لما اطلبه تانى ميقلش لاء
قلتله صح وهو ماشى قلتله ناصر قلى ايه تانى قلتله ما تجبلنا حاجه زى امبارح بصلى وضحك قلى طيب
وقلتله وهاتلى علبه سجاير ليا قلى كمان احنا فجرنا اوى
طلعت فتحت وكنت فرحانه اوى اوى وعماله الف حوالين نفسى
دخلت خدت دش وطلعت لبست شورت وبادى
ولاقيت ناصر جاى وبيفتح الباب ودخل وكان فى ايده شنطه فيها كانز قلتله كويس جبت بيبسى
قعد وطلع السجاير وقعد فكها ولفها وادانى واحده وكانز قلتله بيبسى وطلعت بيرة
بصتله كده قلى مش عايزة ولا ايه قلتله لا ولعت السيجاره وبقيت اشرب البيرة قلتله يخرب عقلك انت يطلع منك كل ده قلى عادى يا توته بقا شربت السيجاره والبيرة ولاقيت دماغى بتلف
وهو بيولع السيجارة التانيه وقلتله هات قلى كفايا قلتله عايزة هات خدت السيجاره وولعتها وبقيش اشرب واسرح
مع نفسى ويقلى مالك يقمر قلتله سبنى انا مبسوطه اوى اوى وبقيت اضحك وراح مقلب التلفزيون وجت على اغنيه حلوة قلتله سبها وقمت رقصت عليها
وفضلت ارقص وهو يسقفلى لحد ما الاغنيه خلصت والسيجاره خلصت وخدت كانزايا تانيه وشربتها
وقتها محستش انا مين ولا انا فين ومش عارفه اقوم من مكانى كل ما اجى اقوم اقعد تانى هههههههههه
ناصر جه يقومنى ويسندنى وهو كمان مكنش مظبوط دخلنا على اوضه النوم وكنت متشقلعه فيه
ووقعنا انا وهو على السرير وكان وقع فوقى وكنت لسه ماسكه فيه ولاقيته بيبوسنى اوى وانا ببوسه اوى
ولاقيته بيمسكنى من بزازى وبيعصر فيهم وانا مكنتش قادرة خالص ولاقيته بيقلعنى وانا بساعده انى برفع ايديا
وطلعتله بزازى من البراه ونزل عليهم يرضع فيهم واقله ارضع يا حبيبى ارضع من مامى بزاز مامى حلوة
ونزل يبوس فى بطنى وقلعنى الشورط والاندر وطلع يبوس فيا تانى وايده على كسى بتفرش فيه وانا مكنتش قادرة
وبقله هاتنيك مامى يا حبيبى يلا نكنى اوى
وراح مدينى زبه اللى كان كبير اوى وطويل اكبر من زب طليقى
وفضلت امص فيه وراح نزل نام عليا ومدخل زبه فى كسى وفضل ينيك فيا اوى ويدب جامد لحد ما جابهم فى كسى ونزل من عليا
وخدنى فى حضنه ونمنا للصبح صحيت لاقتنى عريانه ملط وناصر ملط هو كمان وقلت يالهوى ازاى كده
بس ببصله لاقيت زبه واقف اوى تانى وكان نايم على ضهره لاقيت نفسى بمد ايدى وبمسكه كان واقف اوى
وحسيت بسخونه فى جسمى محستش الا وانا بنزل عليه امصه وادخله فى بقى اوى زبه كان حلو وهو واقغف ولما مصيته وقف اكتر والعروق ظهرت اكتر وراسه احمرت وكنت بدعك فى كسى اللى هاج وقمت اقعد عليه
ونزلت اقعد عليه وفتحت كسى ودخلته وبقيت اقموم وانزل براحه وايده بتعصر فى بزازى
ولاقيت ناصر فتح عينه وشافنه على زبه ولسه هايتكلم حطيت ايدى على بقه وشاورتله هس
وفضلت انزل واطلع على زبه اكتر وراح هو نزلنى على ومسك بزازى يعصر فيهم ونمت عليه واديته بزازى وقلتله ارضع بزازى مامى يا حبيبى وبقا ماسك بزى يرضع فيه وماسكنى من جسمى بيحركنى على زبه يطلعنى وينزلى
وراح قالبنى ونام عليا وفضل يدعك فيا وانا كنت بترعش تحت منه كل ما يدعك فيا ويدخله ويطلعه اترعش انا بقيت مجنونه اوى وبتلوى تحت منه
وراح مطلعه وشدنى على طرف السرير ورفع رجليا على كتفه ودخل زبه يدخله ويطلعه يدخله كله ويطلعه
وانا بترعش وبتلوى تحت منه ويدخله وينزل على بزازى ويقلى عايز ارضع يا ماما وامسكله بزى واقله ارضه يا حبيبى ارضع من بز ماما وريحها ورجع ينكنى تانى اكتر ونزلنى من السرير وخلانى اسند عليه بايدى ولان زبه طويل دخله فى كسى من ورا وفضل ينكنى اوى وكنت اول مره اعمل كده فضل ماسكنى من وسطى وينكنى اوى وانا كل ما اترعش ازنق فيه اوى لحد ما جبهم فى كسى ونزل نام عليا لحد ما هدينا وطلع زبه من كسى
وقرب منى وفضل يحضنى اوى اوى وانا كمان احضنه وعينى بتدمع معرفش ليه بس قلى متخفيش هاتفضلى معايا
وعمرى ماهسيبك ابدا انتى عارفه ان ماما ماتت وانا صغير وانتى اللى ربيتنى وهافضل اقلك يا ماما وهاكون ابنك واخوكى وجوزك كمان مش هاخليكى تحتاجى لحاجه
وانا سمعت كده حضنتع اوى اوى وفضلت ابوس فيه واحضنه وقمنا ودخلنا الحمام ومس الميه والشاور وغسلى جسمى وانا كمان غسلتله جسمه وجيت انضف زبه لاقيته وقف تانى وبقله ايه ماله ده مش بيهدى قلى لاء طبعا
فضلت ادلكه وغسلته باليه ونزلت على رجليا ومصيت فيه وفضلت امص فيه اوى لحد ما شد اوى
وراح خلانى اسند على البانيو ووسطى لفوق ورح مدخله تانى وفضل يرزع ويدب فيا ومش عايز ينزلهم
قلتله هاتهم بقا كسى اتهرى يا ولا قلى ولا تانى وفضل يرزع اكتر وكنت اتعرعشت اكتر من مرة ومش قادره اقف على رجليا وقلتله تعبت عشان خطرى
وراح مطلع وادهولى وفضلت امص فيه وادلكه وهو فى بقى لحد ما لاقيته سخن اوى وراح جايبهم فى بقى وطلعته كمل نطر على بزازى
واستحمينا تانى وطلعنا مسك البشكير ونشفنى ونشفته وجيت الف البشكير قلى لا خلاص كان زمان
وخدنى تحت ايده طلعنا انا وهو ودخلنا اوضه النوم بس المره دى طلعت بيبى دول ولبسته من غير براه ولا اندر
وهو لبس شورت وقعدنا على الكنبه وانا فى حضنه نتفرج على التلفزيون
وايده على بزازى بيلعب فيهم
وحياتنا بقت انا امه واخته ومراته وهو ابنى واخويا وجوزى
اتمنى تعجبكم
الى اللقاء فى قصة جديده