دي اول مره اكتب قصتي وحصلت فعلا مطولش عليكم هي مش طويله اووي بس اكيد هيجي يوم واكملها
انا عايشه ف الأرياف وعايزين كلنا في ارض بتاعتنا ف الزراعه
انا يارا عندي ١٩ سنه وعندي اختي سلوي ٢١ سنه جسمها كيرفي وبيضه اوووي انا بجسدها ع جمالها وعليها صدر كبير وتحفه واخويا الصغير ١١ سنه اسمو معاذ ملوش اي دور ف الدنيا غير انو يجيب الحماره ويأكلها وامي القصه كلها سهام ٣٥ سنه بس اي ملبن وجسمها كيرفي وابويا سعيد ٤٥ سنه وابن عمتي اسمو هادي ٢٨ سنه عايش ف مصر ع طول وبيجي عندنا زيارات
ابويا سعيد بحبو اووووي وع طول لما هادي بن عمتي يجي يقعد مع ابويا ويبات معانا اسبوع وكان كل ماجي بن عمتي بيبات ف اوضه لوحدو وانا واخواتي ف اوضه وابويا وامي ف اوضه وع طول اختي عينها عليه وتبعد تبصلو ولما يجي يسلم عليها بتشدو عليا واتبوسو وتلمس زبو وهو كان بيستغرب ويبصلها وف يوم جه وعملت معاه كدا وهو بصرها اووي حتي بعد ما مشيت واليوم ده كان هو لسه جي وابوياكان شغال ف ارض جنبنا وهي كانت لسه خارجه من الحمام بتاخد دش وقعد يبص عليها سعتها عرفت انو فاهم هي بتعمل اي بس هو كان بيعتبرنا اخواتو وسلم علينا وسأل امي ع ابويا ردت عليه امي سهام وقولتلو ف الأرض بيزرع قلها طيب انا هروح ع الأوضاع اغير هدومي وارحلو قعد معاه شويه علشان عيب اقعد هنا وهو مش موجود قلتلو ياحبيبي قعد برحمتك احنا كلنا بنحبك وبعتبرك واحد مننا قلها لا عيب المهم دخل غير هدومو وكان لابس شورت وتيشرت جمال اوووي عليه اختي اول ما شافت عضت شفايفها وكنت حاسه انها ستقوم تختصب الواد المهم راح قعد مع ابويا وسلم عليه واتأخرو حوالي ساعتين وكان هو متعود يروح يزور اهلنا في القريه ويسلم عليهم ويجي يبان عندنا اخر اليوم المهم جه هو وابويا كنت انا واختي وامي جهزنا الاكل قعدوا كلو وبعد كدا كلنا انا وامي واخواتي اصل عندنا الرجاله بتاكل الاول وبعد كدا الحريم كلنا ودخلت انا واختي المطبخ نعمل الشاي وقعد هو وأمي وابويا واخويا ف الصاله وامي انا عرفها بتحب هادي اووي ومعجبه بيه وكانت بتبص عليه ف كل حركه بيعملها
وانا ف المطبخ انا واختي قولتها
جره اي يابت ياسلوي هو كل ما يجي الواد تعقيد تبصيلو كدا
قلتلي انا هموت عليه ونفسي اتناك منو اوووي اختي كانت معروفه ف المدرسه أنها بتاعت شباب كانت بتكلم فوق ٥ ولاد مع بعض وطلع منهم فلوس والي كان بيعزمها وببجبلها هدايا و محدش قدر يعلمها كان آخرهم بوسه يمسكوها من بزازها
قولتها وانا كمان نفسي فيه اووي
قلتلي حره ايه يابت انتي ايش عرفيك ب الكلام ده قولتها كنت بشوف ابويا وامي وهما نايمين مع بعض وكنت نفسي ادخل معاهم اووي
قلتلي يلا يا شرموطه وع كدا زب ابوكي جامد
قولتلها يلاهو يابت كبير اوووي ده اميك مكنتش بتستحمل وهو اي عايش معها وكان بينكها ف طيزها وكسها
قلتلي علشان كدا اميك هايجه ع طول طلامه بتتناك فى طيزها
كنت اول مره اعرف المعلومه دي
هكملكو المره الجايه اسفه لازم انام بدري علشان عندي شغل الصبح
اه نسيت اقولكو انا بشتغل مع ابويا ف الأرض بيزرع وكدا يلا سلام
انا عايشه ف الأرياف وعايزين كلنا في ارض بتاعتنا ف الزراعه
انا يارا عندي ١٩ سنه وعندي اختي سلوي ٢١ سنه جسمها كيرفي وبيضه اوووي انا بجسدها ع جمالها وعليها صدر كبير وتحفه واخويا الصغير ١١ سنه اسمو معاذ ملوش اي دور ف الدنيا غير انو يجيب الحماره ويأكلها وامي القصه كلها سهام ٣٥ سنه بس اي ملبن وجسمها كيرفي وابويا سعيد ٤٥ سنه وابن عمتي اسمو هادي ٢٨ سنه عايش ف مصر ع طول وبيجي عندنا زيارات
ابويا سعيد بحبو اووووي وع طول لما هادي بن عمتي يجي يقعد مع ابويا ويبات معانا اسبوع وكان كل ماجي بن عمتي بيبات ف اوضه لوحدو وانا واخواتي ف اوضه وابويا وامي ف اوضه وع طول اختي عينها عليه وتبعد تبصلو ولما يجي يسلم عليها بتشدو عليا واتبوسو وتلمس زبو وهو كان بيستغرب ويبصلها وف يوم جه وعملت معاه كدا وهو بصرها اووي حتي بعد ما مشيت واليوم ده كان هو لسه جي وابوياكان شغال ف ارض جنبنا وهي كانت لسه خارجه من الحمام بتاخد دش وقعد يبص عليها سعتها عرفت انو فاهم هي بتعمل اي بس هو كان بيعتبرنا اخواتو وسلم علينا وسأل امي ع ابويا ردت عليه امي سهام وقولتلو ف الأرض بيزرع قلها طيب انا هروح ع الأوضاع اغير هدومي وارحلو قعد معاه شويه علشان عيب اقعد هنا وهو مش موجود قلتلو ياحبيبي قعد برحمتك احنا كلنا بنحبك وبعتبرك واحد مننا قلها لا عيب المهم دخل غير هدومو وكان لابس شورت وتيشرت جمال اوووي عليه اختي اول ما شافت عضت شفايفها وكنت حاسه انها ستقوم تختصب الواد المهم راح قعد مع ابويا وسلم عليه واتأخرو حوالي ساعتين وكان هو متعود يروح يزور اهلنا في القريه ويسلم عليهم ويجي يبان عندنا اخر اليوم المهم جه هو وابويا كنت انا واختي وامي جهزنا الاكل قعدوا كلو وبعد كدا كلنا انا وامي واخواتي اصل عندنا الرجاله بتاكل الاول وبعد كدا الحريم كلنا ودخلت انا واختي المطبخ نعمل الشاي وقعد هو وأمي وابويا واخويا ف الصاله وامي انا عرفها بتحب هادي اووي ومعجبه بيه وكانت بتبص عليه ف كل حركه بيعملها
وانا ف المطبخ انا واختي قولتها
جره اي يابت ياسلوي هو كل ما يجي الواد تعقيد تبصيلو كدا
قلتلي انا هموت عليه ونفسي اتناك منو اوووي اختي كانت معروفه ف المدرسه أنها بتاعت شباب كانت بتكلم فوق ٥ ولاد مع بعض وطلع منهم فلوس والي كان بيعزمها وببجبلها هدايا و محدش قدر يعلمها كان آخرهم بوسه يمسكوها من بزازها
قولتها وانا كمان نفسي فيه اووي
قلتلي حره ايه يابت انتي ايش عرفيك ب الكلام ده قولتها كنت بشوف ابويا وامي وهما نايمين مع بعض وكنت نفسي ادخل معاهم اووي
قلتلي يلا يا شرموطه وع كدا زب ابوكي جامد
قولتلها يلاهو يابت كبير اوووي ده اميك مكنتش بتستحمل وهو اي عايش معها وكان بينكها ف طيزها وكسها
قلتلي علشان كدا اميك هايجه ع طول طلامه بتتناك فى طيزها
كنت اول مره اعرف المعلومه دي
هكملكو المره الجايه اسفه لازم انام بدري علشان عندي شغل الصبح
اه نسيت اقولكو انا بشتغل مع ابويا ف الأرض بيزرع وكدا يلا سلام