مبدئيا دي تاني قصه لي وقصة حقيقيه 100% والقصه الاولي كذالك لو مشوفتها خش شوف منشوراتي وتلاقيها
وهنا هقول الاسامي حقيقيه عادي عشان هيا اصلا شرموطه من زمان بس كان ف الدرا
ابطال القصة
انا الي اسمي ادم 18 سنه الطول 179سم قمحاوي 70 كيلو
ام صاحبي اسماء دي بق كلمة بطل عليا كفايا وهحاول اجيب ليها صوره ف الاخر لو لاقيت
الصراحه معرفش سنها بس هي في الاربعين طولها عل ما اظن 167سم بالتقريب وبزازها كبيره ومن النوع الي مدلدلة شويا واحلا حاجه فيها اصلا وعليها طيز موت ومش شهادتي لوحدي رأي ناس عندها من عيلتها كمان منا بقلم شرموطه
ابنها محمود الي قدي دلوقتي بيشم برشام هتقلي ازاي بيجيبو ويطحنو ع البطاقه بتاعو ويشد هوا وصل لمرحلة بنت متناكه وبقا يشرب آيس كمان وكدا كدا الحشيش كنا بتشرب مع بعض أمة كان صاحب عمري فعلا ملوش دور في القصه اوي بس هقلكم ازاي علاقتي اتغيرت معاه وكنت بعمل اي معاك زمان
المهم عشان مطولش عليكو انا وهوا صحاب من واحنا في الفة هتقولي اواي هقلك ابويا او عيلتي عموما كانت تعرف عيلتهم وكعبنا عالي علهم بكتير مش بالفلوس بالمعارف وان كان كل شويا حد عندهم ف العيلة يتحبس ابويا يخرجو بسبب معارف ابويا وبسبب كام شخص ابويا كان بيعزو في العيله فكان ابويا في الاول معاهم علطول المهم بداية القصه اخر يوم امتحنات تالته اعدادي يعني من تلت سنين خلصنا الامتحنات من هنا وطلعنا في نفس اليوم بليل اسكندريه وكانت اول مره اسافر لوحدي او يعني من غير عيلتي ودي اوحش حاجه يصحبي اما تكون الأسرة قفلة عليك وخايفين عليك بزياده بتبقا عايز تثبت لنفسك انك تقدر تعمل اي حاجه او تجيب فلوس حتي من غير ماتشتغل وأهم حاجه انك تمشي بمزاججك ودي احلا حاجه في شخصيتي وهقلك بقلك لي كدا دلوقتي
اليوم دا كان أول يوم نشرب حشيش وهيا دي كانت أول حاجه علي تغير حياتي 360 درجه
رجعنا عادي وبقينا بق ننزل مع بعض ومعانا كم شخص وبقا اساسي كل يوم نجيب صابع او نص صابع هتقلي كنتو بتجيبو الفلوس ازاي الشارع عامل زي الغابة ياحبي يتاكل يتتاكل اي مصلحه شمال كنا بنعمل نفتش حد في تليفون او فلوس نخلع ونسيح نحاس واي حاجه تانيه حتي انا وصلت لمرحلة اني بيعت حشيش بس كانت في مناسبات او فتره الدولايب اما تبقا مش قعده دولاب يعني ناس بتبيع حشيش قي حتت مقطوعه ف بتبقا الناس عايز تجيب وخلاص وانا كنت بسلك ف الحشيش دا علطول حتي وصلت اني فكيت نحاس مدرستي كلها بس عدت ع خير عشان كنت هتلقط واخت تاب بتاع ثانويه مره من عيل وفكل حاجه كنت بعملها كنت بدخل يقسم معايا
حتي لمى كنت بروح دروس ف الاعدادي كنت ممكن اضرب م المستر مكانو بقلك كدا عشان تعرف كان اي وبقي اي بس عشان تخش سكة الحشيش دي يصحبي لازم يبقا عندك مبدأ ومش اي هيفهم دي بس هوا كان عبد للحشيش ودة الي غير حياتو وعلاقتي معاه وللعلم غدر بيا كتير وتبقا المشكلة انا وهوا فيها ويقول ادم عمل حتي كان بيسرق مني الحشيش وكنت ببقا عارف بس بسبب مجدعتي معاه مكنتش بواجه وبقول مش هخسر صاحب عمري عشان حشيش
وبعدين عملت مصلحه كانت أكبر مصلحه عملتها ف الوقت ده كانت 15000جنيه وكان زي الكلب جمبي وتيليفوني اتسرق عشان كنت سايب خمس تلاف علي بس محدش يعرف يسحب اي حاجه غير بعلمي دماغي نضيفه في الحاجات دي
الامهم جت مشكلة كبيره كنت شغال في فرش فاكها وكان بيجي يقعد معايا ومكنش معايا جنيه وعايزين نجيب حشيش اديتو كام حتة حديد يروح يبيعهم المهم اتقطع علينا والموضوع اتعرف
وحصل مشكلة كبيره بس هوا بعني رسمي وانا قبل ما يبعني من مجدعتي معاه قولت انا الي عملت وهوا زي ميكون صدق قال مليش دعوه هوا الي عمل ودا كان آخر يوم علاقتي تتغير معاه 360 درجه وبقا زي الكلب بالنسبالي وكمان بنيكو ففلوس وبشلفة وبقا شبشب بالنسبالي
قبل اخر مشكلة طبعا كنت بخش بيتهم كتير وامو مكنتش بتعتبرني موجود قصدي ع لبسها وحركتها ووتصرفتها امو اصلا كانت كوافيره يعني شرموطه من زمان وابويا ياما نصحني منهم وقلي اني ابعد عن الواد دا كتير عشان تربية نسوان وامو شرموطه وسقلني كذا مره بعد منزل من عندهم بيقولي شفت حاجه من جسمها وانا اقلو لا عشان متصغرش فنزرو اكتر مهي صغيره بس لما كنت بخش بيتهم كنت ممكن ا وح عةن اناديله وجوزها يبقا برا وعيالها البنات الصغيرين ف الشارع تقلي خش استنها جون تبقا قعده ع بطنها عادي وتصرفاتها تبان انها كانت عايزاني وبعد وقبل مشكلة الفرش ابويا كان زهق مني ومن مشاكلي قلي اطوعك ف الجيش وانا وافقت وهيا كانت بتغير جامد من ابويا عشان انا احسن من ابنها ف كل حاجه فقلتلو روح قدم معايا ف كنا راكبين المحنه وانا مبعرفش اسوق كان محمود يسوق وانا وراه وهيا تركب بجمب ورايه وكانت تنتهز فرصة ان يجي مطب وتقرب جامد ببزها علي ضهري وايديها طبعا ع بطني من فوق وأما يجي مطب تنزل ايديها تحت واتا عشان زي مقلتلكو كنت جدع بزياده مع ابنها فمكنتش بهيج عليها حتي وهيا بتعمل الي بتعمل اقول دي ام صاحبي وكدا انا كأني بخونة وسكه ودغري اتا مبعتمدش ان الشهوة تتغلب ع راجل وحط تحت راجل ميت خط لان الراجل الي يتحكم بشهوته ومكنتش بوقف زبي وانا ومعاها بس لما بروح دماغي تاكلني علي الي شفته وكنت بضرب عشره عليها واقول احسن معمل حاجه تانيه
لحد بعد ما اخر مشكلة حصلت وعلاقتي اتغيرت معاه قولت هرجع اكلمو تاني عشان اوصل لامو وعايز اقلك كنت ممكن اخش عليها اوضت النوم عادي وهيا بتبقا صاحيه المهم رجعتلو بس كنت بنيكو فافكاره وبعلمه بس مبيتكلمش ومره وتا رايح اصحي كان نايم جمب امو عندها وهوا بينام جمبها عادي عشان ابن امه الوحيد بق ع بنتين هوا ع طرف وهيا جوه بس اليوم دا كان غير عشان كانت لابسة قميص نوم موت مش مغطي بزها غير الحلمه وحولينها من فوق ورافعه البطانيه لحد اول بزها بس ابنها كان نايم البس المراضي غير وهيا عليها بصة وعضت شفايف مانت كفيلة تقوم زبي والفكره بصتها وحركة شفايفها بتعملها عادي معايا
وبصت ع زبي ولاقته واقف بس طبعا ابنها نايم وانا كنت هايج اوي الصراحه صفرت صفارة وانا متعود بعاكسها بس كان باحترام صحيت ابنها ونزلنا عادي بس قللتله هروح اجيب الحشيش انا بس هجيب حاجه موت فهتاخر لميت الجمعيه وجبت الحشيش وروحتلها هيا بتشرب دلوقتي سجاير وحشيش لكن ساعتها مكنتش بتشرب وطلعت ع اساس جاي اعدي ع محمود تاني
اسماء:اي يابني
ادم:الولا محمود فين
اسماء: م نزل معاك يابني
ادم:اه بس قلي هروح هجيب حاجه وابقا استناني في البيت طبعا هوا مقليش كدا
اسماء:طب خش ياحبيبي
ادم: بقلك اي انا لما كنت بصحي محمود وانتي قاعده معاه جوه كنتي عاملة تعدي ع شفايفك لي انا كنت جريء معاها عشان ابويا وناس كتير ماكدنلي انها شرموطه
اسماء: عادي منتا عارف اني بعمل كدا عادي
ادم:لا مش عادي لان شوفتك بتبصي ع زبي
اسماء هيا كمان جريئة عارفة اني ببص عليها من زمان
اسماء: انت لا جاي تاخد بالك دلوقتي دنا مفكراك اهبل
وانا بقلكو هيا لبوة في كلامه بصحيح
ادم:كنت اهبل فعلان
وكنت قاعد جمبها ع كنبه في الصاله
وعادي الفكره طريقه كلامنا دي لان لما كنا بنبقا قاعدين انا وابنها. هبا محمود كان بيقول كلام زي كده وع البت بتاعتو انو عايز ينيكها وكدا وكانت كل الي بتعمل تضربو ا كتفو وتقلو بس يوسخ
الحمام عندهم بي ستاره بس لان البيت صغير ف الحمام عاملينو ف المطبخ يعني البوتجاز ف جمب والقاعده ف جمب والي فاصل بينهم ستاره دخلت وشغلت فديو سكس علي اساس اني بوطي عشان متسمعش بس هيا سمعه لان الشقه صغيره
اسماء:بتعمل اي يولا
ادم:انتي شايفه اي هوا الي بيخش الحمام بيعمل اي
اسماء:علي حسب
ادم لا اتمني بعمل حمام عشان تتأكد قامت اكنها بتغسل المواعين واول قامت هيا سمعت الصوت ال اااااه في التيلفون
اسماء :لا واضح انك بتعمل حمام
وقامت شدت الستاره ةانا اصلا كنت واقف وشي نحيت البوتجاز ومدي دهري للاعده ونازل دعك ف زبي هيا اول ما شدت عينيها جت ع زبي بسرعه وقامت بصالي
اسماء:اي دا بق
ادم: تعبان يام محمود مكنتش بقلها غير كدا
اسماء بدون ولى كلمه نزلت ع ركبها بدون تردد وقالت وريني يواد كدا
انا علفكره كنت عارف اني هنيكها لكن مش بي السرعه دي وانا قولتلكم انها شرموطه
اسماء:كنت عارفه انو كبير يولا
ادم :يلا بق اخلص انا نفسي فيكي من زمان علفكره
اسماء:انتي الي علطول قاعد عندنا ومهيجني عا الاخر
ادم:واديني هطفي نارك
ملحوظه جوزها خول بمعني ان هيا بتصرف ع البيت وكمان بتجبلو الحشيش وطول الوقت قاعد في الغيط بيخدر
عرفتو لي بق الحته كلها بتقول عليها شرموطه اكيد مش بتجيب الفلوس دي كلها من الكوافير
بس هيا مانت عايزاني لان سمعت قبل كدا انها كانت عايزه تتجوز عمي بس طبعها قولتلكو احنا عيلة كعبها عالي
وهيا اصلا شغاله مص كانت بتمص اليوم ده كانها بتمص آيس كريم الحلزونه ده بس بسرعه اوي انا مش اول مره يتمصلي لكن احلي واحده مصلتي لحد الان
قومت مقومها ودخلنا ع اوضتها زقتها ع سرير
ملحوظه بحب انيك النسوان الكبيره بعنف عشان احس اني بهدها واكني بعذبها وطبعا تكون حابة كده
وقومت جاي طالع عليها طربوش زبي تخين عن العادي نص الطربوش فكسها وانا ببوس شفايفها ووانا ببوسها بشد زبي ع اخرهر عشان يفرش كسها بنفسو يعني مش بلمسو بأيدي وهيا
آآآآآآه لا ي ادم متعملش فيها كدا وانا بقولك هتريحيني هيجانه بنت المتناكه😂 اااااه دخلو بق عشان خطري يدومه
ادم:علي اساس لما تقوليلي يدومه هدخلو وانا قصدي اعذبها عشان احسسها انها لبوتي
اسماء:امال اقولك اي
وهيا عماله تنزل بجسمها لتحت عايزه تطوله عشان يخش ف كسها قمت نازل ببقي من ع شفايفها ل بزها ووسطي وشدة زبي كل ده لسا شغال عشان اسويها ع الاخر
وطعم حلمتها كانت ليها طعم تاني بوقي ع فردة بز وايدي ع التاني وبفرشها بزبي
ادم:متقوليش يمتناكه انا هقلك
اسماء:لا لا مش قادره بق لو مدخلتوش هصوت والم عليك اناس
وانا عارف انها شرموطه وتعمل كده لان ابويا كان قايلي انها شرموطه ممكن في اي وقت تفشخ جلابيه في الشارع وتلبس اي حد مصيبه عادي بالنسبالها
بعد مقالت كده قمت نازل عل كسها عشان تهدي شويا كنت بلحص جامد ومدخل صابع في كسها وعايز اقلك من كتر هيجاني ايدي وجعتني ونملت من سرعتها مكنتش عارف جايب الطاقه دي منين
اسماء:يلهوي يادم دا انت طلعت متفوق عن الولا حمدي جوزي
طبعا حمدي اكيد مش بيعمل معاها كده
وبعد اخر كلمها قالتها صوتها علي قوي وغرقت وشي وشربت كل الي جابتو وجسمها رخي كدا
المهم خلتها توصلي تاني بس مكنتش قادر تقوم الصراحه
اسماء:تعالا هات زبك مش قادره اتحرك
رحت حطيت مخده وراه دماغها عشان متتخنق وهيا ضمها بزها بيوضي بتغبط في بزازها وهيا بالعا زبي كلو وكانت هتتخنق
رجعت بق عشان انا كمان استوي وبقيت ع اخري
وقومت رافع رجليها بس ضاممها علي عشان ارزع فيها جامد
ادم:امسكي رجليكي بايديكي
اسماء:شكلك هتشقني
ادم:مستعجلى كدا لي يوليه
اسماء:اخلص بق
قطع الي بنعمله رنت تيليفون ولله مش بهزر 🤣 وجايه في وقت غلط كان محمود ابنها هجت اوي ساعتها وفهمت هجت لي
اسماء :مين مش وقته خالص
ادم:استني يشرموطه دا ابنك
اتكسفت ومردتش عليا
محمود:الو
ادم:الو اي يشق
محمود:بتنهج كدا لي يا ابو صواف
اي حد من صاحبي بيقولولي يبو صواف
ادم :كنت في الدولاب يرجوله الي في ..... والحكومه كبست والتوكتك الي جاي في سابني وملص ومش معايا جنيه ماشي ع المسرب وهطلع اركب القطر وجاي بالقطر ساعه وكون عندك
بلد جمبنا حشيش فيها حلو وهوا عارف بكدا
محمود:انت كويس
هوا ابن متناكه اصلا بيشوفني رميت الحاجه ولا لا
ادم:مرمتش الحاجه يسط وجاي
وانا راكب امو اصلا😂
اسماء:اخترعت حوار في ثانيه
ادم: ولا ثانيه ولا حاجه انا مرتب لكل حاجه اصلا
اسماء:ممممم طب اي مش هنيلا
ادم :طب مصي زبي عشان نام
اسماء:يلهوي بق
ادم:اخلصي عشان مفيش غير ساعه وانا كنت مرتب اعمل كذا واحد بس عادي
انا مبجبش علطول بعرف وانا بنيك اسيب زبي ومجبش ودا عجبها وعجب شخص كمان في قصه تانيه نتكلم عنو
مصر زبي شويا وشعور رايق لما زبك يبقا نايم ويقف وهوا جوه بق لبوه الي جربو هيفهم بقول اي
خلتها تعمل نفس الوضع تاني
وانا هاتك يرزع ودعك فيها وسرعه بنت متناكه وانا واثق ان الجيران سامعين صوت الترقيع واهاتها لان الشقه صغيره
اسماء:اااااه لا لا مطلعتش براحه آآآآآآه مممممممممم ااااااااااه يخربيت عليك يواد يادم
وهيا اصلى من كتر ما هيا بتنهج بطلع الكلام بصعوبه
ادم:اخرسي بق يمتناكه قولي اه وانتي ساكته
اسماء: طلع فيك صحه جامده اااااااه
قالت آآآآآآه بصوت عالي لدرجة اني زهلت ووقفت
ادم: اهدي شويا انتي الي هيتخرب بيتك
وهيا فاهمه كلامي قصدي اي ومش هنخش في تفاصيل الموضوع ده
قومت قلبتها وضع الكبة عشان بعشقو شادد شعرها جامد عشان ترفع راسها هيا فلاحه شويا كانت فرضه ضهرها قمت حاطط ايدي التانيه اتني دهرها وقمت زقيت وسطي مره واحده بعد مزبت زبي ع باب كسها
شهقت شهقت واحده مخضوضه كده
كان في مرايه التسريحه عايز اوصفلكم شكلي كان عامل ازاي شعري ناعم وسايح وعمال يتهز مع الحركه عمال يتهز وشاادد شعرها جامد وكل شويه بضربها ع طيزها ونيكي كان عنيف معاه كان شكلي عامل زي الي راكل حصان 🐴 والحصان طاير شكلي عجبني اوي
وانا الصراحه حسيت اني اتاخرت وفعلا انا لسا همشي مشوار علي مروح المكنه الي بنقعد الي هنضرب فيها الفركايا مكنتش هقدر امشي كل ده وانا عرقان يعني لسا هطلع استحما وهتاخر عليه
ملحوظه احنا في نفس الشارع
بعد ماعدت في الوضع دا كتير قلتلها تعالي بق علي ركبك عشان عايز تبلعي لبني يمتناكه
اسماء: من عنيه ياحبيبي هحلبو لآخر نقطه ولو شوفتها وهيا بتنط من ع السرير اكنها عيله صغيره
نشفت زب جامد عشان اجبهم بسرعه مصت شويا وهيجيت نفسي ع الاخر غمضت عيني واتخيلت ان محمود ابنها واقف بيشوفها وهيا بالعا زبي بس مستخبي واخيرا جبتهم
سكوت .. بعد مجبتهم في بقها مخرجتش زبي سامع صوت لبونتها الي هوا لما تيجي تاكل اكل وتقول ممم حلو والصوت دا اكلانها لزبي وهيا بتفضيه زب كان هيقف تاني قمت شديته منها
اسماء:في اي
ادم:لازم انزل دلوقتي
اسماء:هتسبني عشان فركايه
هيا عارفه يعني اي فركايا لان دخلت علينا البيت قبل كدا وشافت
ادم:الحشيش معايا ولو كنت عايز اشربها كنت شربتها ورايا مشوار بعد الفركايا
وانا كان معايا مصلحه فعلا بس مش موضوعنا
نزلت طلعت خت الدش وقضيت مصلحتي ورحت المصلحه ع البيت بس مش موضعنا ده
ورحتلهم وضربنا الفركايا وروحت ابويا وعدي يومين بظبط وخرجت المصلحه برا البيت عشان كنت بعمل بيها حاجه بس مش معرف حد ان معايا حاجه كبيره لان عشان اسمك ميظهرش وتلاقي كلو بيرن عليك ف ضربت ع الحاجه لوحدي بس كنت نازل تاني وخت صابع معيا بس عارف اما تبقي عامي كذا مشكلة وبسبب مشكله تتفضح مشاكل كتير مد رن عليه وقلو اني واخد منو فلوس سكينه من كم يوم وضحك عليا ومجبليش السكينه فجاي يفتشني عادي وطلع مني الصابع بس كنتو حطو في علبة وحاطط فيها موس بقطع بي وجنيه بسيح عليه وسجاره وطرف كنت مرعوب اول كلمة طلعت مني مش بعتي ولله لاقيها هوا مسك العلبة كده وقالي ماشي هسدقك كل حاجه لاقيها لكن الموس دا من عندي من حوا واتا فعلا كنت واخدو من عندو جاب الشومه ونزل علي انا كنت بصد بايدي بس في صباع في أيدي اليمين اتعوج وكرشني انا الصراحه فرحت ان. كرشني عشان اكيد عارفين انا هروح فين
علفكره كل حاجه حقيقيه النيك والكلام العادي وكل حاجه مترتبه علي بعضها
ادم:الو
محمود:الو
ادم:انت فين يلا
محمود: في البيت في حاجه ولا اي
ادم :ابويا عرف اني بشرب
محمود :احاا وبعدين
ادم:متشغلش بالك انا جايلك وهبات معاك
وعادي كنت ببات عندهم كذا مره
بس اتاكدت ان ابويا مش واقف في البلكونة عشان لو شافني طالع عندهم هتبقي مشكلة تانيه عشان مش عايزني اكلم المتناك ده
طلعت وخدرنا انا وهوا في اوضته ونمنا الفجر وامو صحتني ع سبعه الصبح تاني بعد مجوزها جه فطر ومشي راح الغيط هوا مع انو راجل خول ومراتو بتصرف عليه بس رايق بيبعد عن الدوشه وعملت واحد في السريع بس هيا مكنتش بطلع صوت عشان ابنها وعيالها نايمين في الاوضه التانيه هيا اوضتين بس
ونزلت وخلاص عملت الي انا عاوزو وعدي ايام كتيره وبعدها بفتره سيحت علي حجات من ماضي عليتهم كان في كذا عيل بيتناك وهوا صغير بس كان بيقعد معاهم وانا كنت نازل من بيت واحد صاحبي بعد مشربت وهوا كان طالع قريبه كان اسمه شمس الي صحيح ياض يشمس الولا .... كان بينييك في المحجر وبيديك تلعب ببجي😂 وبضحك طبعا انا كنت قاطع معاه من زمان كمان وبعدت عن امه عشان رفعت قضيت خلع عن جوزها وبقت شغاله علني بس انا احب المره الي انيكها حتي لو مش مراتي متتنكش من حد تاني والصراحه برضو حبيت انضف ف كنو هخش بيتها بصفتي اي وانا منضف نفسي من ابنها عشان زي مقلتلكو في بداية القصة بقا يشم برشام ويشرب آيس وبعد مقولت لقريبه كدا اتحمقلو واتخانقت معاه وضربتو ومش بفخم ف نفسي بس اصلا انا أطول منو وكلهم عارفين هعمل في اي وخد بالك من دي ضربتو وامو رنت ع ابويا بتقولو هجبهولك يعتزر ليك عشان تعرفو ان كعبنا عالي عليهم🤣 وقولتلو هيا قالتلك كدا قالي اه قلتلو خلاص فكك
ودلوقتي بعدت عن أي أشكال وسخه تانيه وانا بقيت اشوفها مبصلهاش حتي
وباكد ليكم للمره التالته ان كل الي فيها حقيقيه وانت او انتي فهمان هتعرف من الكلام انها حقيقيه ومتنساش رايك عشان ايدي وجعتني وربنا😂
كان أول مره يقفشني بحشيش الي هيا المصلحه بس كانت حاجه كبيره وحصل حوار وابويا
وهنا هقول الاسامي حقيقيه عادي عشان هيا اصلا شرموطه من زمان بس كان ف الدرا
ابطال القصة
انا الي اسمي ادم 18 سنه الطول 179سم قمحاوي 70 كيلو
ام صاحبي اسماء دي بق كلمة بطل عليا كفايا وهحاول اجيب ليها صوره ف الاخر لو لاقيت
الصراحه معرفش سنها بس هي في الاربعين طولها عل ما اظن 167سم بالتقريب وبزازها كبيره ومن النوع الي مدلدلة شويا واحلا حاجه فيها اصلا وعليها طيز موت ومش شهادتي لوحدي رأي ناس عندها من عيلتها كمان منا بقلم شرموطه
ابنها محمود الي قدي دلوقتي بيشم برشام هتقلي ازاي بيجيبو ويطحنو ع البطاقه بتاعو ويشد هوا وصل لمرحلة بنت متناكه وبقا يشرب آيس كمان وكدا كدا الحشيش كنا بتشرب مع بعض أمة كان صاحب عمري فعلا ملوش دور في القصه اوي بس هقلكم ازاي علاقتي اتغيرت معاه وكنت بعمل اي معاك زمان
المهم عشان مطولش عليكو انا وهوا صحاب من واحنا في الفة هتقولي اواي هقلك ابويا او عيلتي عموما كانت تعرف عيلتهم وكعبنا عالي علهم بكتير مش بالفلوس بالمعارف وان كان كل شويا حد عندهم ف العيلة يتحبس ابويا يخرجو بسبب معارف ابويا وبسبب كام شخص ابويا كان بيعزو في العيله فكان ابويا في الاول معاهم علطول المهم بداية القصه اخر يوم امتحنات تالته اعدادي يعني من تلت سنين خلصنا الامتحنات من هنا وطلعنا في نفس اليوم بليل اسكندريه وكانت اول مره اسافر لوحدي او يعني من غير عيلتي ودي اوحش حاجه يصحبي اما تكون الأسرة قفلة عليك وخايفين عليك بزياده بتبقا عايز تثبت لنفسك انك تقدر تعمل اي حاجه او تجيب فلوس حتي من غير ماتشتغل وأهم حاجه انك تمشي بمزاججك ودي احلا حاجه في شخصيتي وهقلك بقلك لي كدا دلوقتي
اليوم دا كان أول يوم نشرب حشيش وهيا دي كانت أول حاجه علي تغير حياتي 360 درجه
رجعنا عادي وبقينا بق ننزل مع بعض ومعانا كم شخص وبقا اساسي كل يوم نجيب صابع او نص صابع هتقلي كنتو بتجيبو الفلوس ازاي الشارع عامل زي الغابة ياحبي يتاكل يتتاكل اي مصلحه شمال كنا بنعمل نفتش حد في تليفون او فلوس نخلع ونسيح نحاس واي حاجه تانيه حتي انا وصلت لمرحلة اني بيعت حشيش بس كانت في مناسبات او فتره الدولايب اما تبقا مش قعده دولاب يعني ناس بتبيع حشيش قي حتت مقطوعه ف بتبقا الناس عايز تجيب وخلاص وانا كنت بسلك ف الحشيش دا علطول حتي وصلت اني فكيت نحاس مدرستي كلها بس عدت ع خير عشان كنت هتلقط واخت تاب بتاع ثانويه مره من عيل وفكل حاجه كنت بعملها كنت بدخل يقسم معايا
حتي لمى كنت بروح دروس ف الاعدادي كنت ممكن اضرب م المستر مكانو بقلك كدا عشان تعرف كان اي وبقي اي بس عشان تخش سكة الحشيش دي يصحبي لازم يبقا عندك مبدأ ومش اي هيفهم دي بس هوا كان عبد للحشيش ودة الي غير حياتو وعلاقتي معاه وللعلم غدر بيا كتير وتبقا المشكلة انا وهوا فيها ويقول ادم عمل حتي كان بيسرق مني الحشيش وكنت ببقا عارف بس بسبب مجدعتي معاه مكنتش بواجه وبقول مش هخسر صاحب عمري عشان حشيش
وبعدين عملت مصلحه كانت أكبر مصلحه عملتها ف الوقت ده كانت 15000جنيه وكان زي الكلب جمبي وتيليفوني اتسرق عشان كنت سايب خمس تلاف علي بس محدش يعرف يسحب اي حاجه غير بعلمي دماغي نضيفه في الحاجات دي
الامهم جت مشكلة كبيره كنت شغال في فرش فاكها وكان بيجي يقعد معايا ومكنش معايا جنيه وعايزين نجيب حشيش اديتو كام حتة حديد يروح يبيعهم المهم اتقطع علينا والموضوع اتعرف
وحصل مشكلة كبيره بس هوا بعني رسمي وانا قبل ما يبعني من مجدعتي معاه قولت انا الي عملت وهوا زي ميكون صدق قال مليش دعوه هوا الي عمل ودا كان آخر يوم علاقتي تتغير معاه 360 درجه وبقا زي الكلب بالنسبالي وكمان بنيكو ففلوس وبشلفة وبقا شبشب بالنسبالي
قبل اخر مشكلة طبعا كنت بخش بيتهم كتير وامو مكنتش بتعتبرني موجود قصدي ع لبسها وحركتها ووتصرفتها امو اصلا كانت كوافيره يعني شرموطه من زمان وابويا ياما نصحني منهم وقلي اني ابعد عن الواد دا كتير عشان تربية نسوان وامو شرموطه وسقلني كذا مره بعد منزل من عندهم بيقولي شفت حاجه من جسمها وانا اقلو لا عشان متصغرش فنزرو اكتر مهي صغيره بس لما كنت بخش بيتهم كنت ممكن ا وح عةن اناديله وجوزها يبقا برا وعيالها البنات الصغيرين ف الشارع تقلي خش استنها جون تبقا قعده ع بطنها عادي وتصرفاتها تبان انها كانت عايزاني وبعد وقبل مشكلة الفرش ابويا كان زهق مني ومن مشاكلي قلي اطوعك ف الجيش وانا وافقت وهيا كانت بتغير جامد من ابويا عشان انا احسن من ابنها ف كل حاجه فقلتلو روح قدم معايا ف كنا راكبين المحنه وانا مبعرفش اسوق كان محمود يسوق وانا وراه وهيا تركب بجمب ورايه وكانت تنتهز فرصة ان يجي مطب وتقرب جامد ببزها علي ضهري وايديها طبعا ع بطني من فوق وأما يجي مطب تنزل ايديها تحت واتا عشان زي مقلتلكو كنت جدع بزياده مع ابنها فمكنتش بهيج عليها حتي وهيا بتعمل الي بتعمل اقول دي ام صاحبي وكدا انا كأني بخونة وسكه ودغري اتا مبعتمدش ان الشهوة تتغلب ع راجل وحط تحت راجل ميت خط لان الراجل الي يتحكم بشهوته ومكنتش بوقف زبي وانا ومعاها بس لما بروح دماغي تاكلني علي الي شفته وكنت بضرب عشره عليها واقول احسن معمل حاجه تانيه
لحد بعد ما اخر مشكلة حصلت وعلاقتي اتغيرت معاه قولت هرجع اكلمو تاني عشان اوصل لامو وعايز اقلك كنت ممكن اخش عليها اوضت النوم عادي وهيا بتبقا صاحيه المهم رجعتلو بس كنت بنيكو فافكاره وبعلمه بس مبيتكلمش ومره وتا رايح اصحي كان نايم جمب امو عندها وهوا بينام جمبها عادي عشان ابن امه الوحيد بق ع بنتين هوا ع طرف وهيا جوه بس اليوم دا كان غير عشان كانت لابسة قميص نوم موت مش مغطي بزها غير الحلمه وحولينها من فوق ورافعه البطانيه لحد اول بزها بس ابنها كان نايم البس المراضي غير وهيا عليها بصة وعضت شفايف مانت كفيلة تقوم زبي والفكره بصتها وحركة شفايفها بتعملها عادي معايا
وبصت ع زبي ولاقته واقف بس طبعا ابنها نايم وانا كنت هايج اوي الصراحه صفرت صفارة وانا متعود بعاكسها بس كان باحترام صحيت ابنها ونزلنا عادي بس قللتله هروح اجيب الحشيش انا بس هجيب حاجه موت فهتاخر لميت الجمعيه وجبت الحشيش وروحتلها هيا بتشرب دلوقتي سجاير وحشيش لكن ساعتها مكنتش بتشرب وطلعت ع اساس جاي اعدي ع محمود تاني
اسماء:اي يابني
ادم:الولا محمود فين
اسماء: م نزل معاك يابني
ادم:اه بس قلي هروح هجيب حاجه وابقا استناني في البيت طبعا هوا مقليش كدا
اسماء:طب خش ياحبيبي
ادم: بقلك اي انا لما كنت بصحي محمود وانتي قاعده معاه جوه كنتي عاملة تعدي ع شفايفك لي انا كنت جريء معاها عشان ابويا وناس كتير ماكدنلي انها شرموطه
اسماء: عادي منتا عارف اني بعمل كدا عادي
ادم:لا مش عادي لان شوفتك بتبصي ع زبي
اسماء هيا كمان جريئة عارفة اني ببص عليها من زمان
اسماء: انت لا جاي تاخد بالك دلوقتي دنا مفكراك اهبل
وانا بقلكو هيا لبوة في كلامه بصحيح
ادم:كنت اهبل فعلان
وكنت قاعد جمبها ع كنبه في الصاله
وعادي الفكره طريقه كلامنا دي لان لما كنا بنبقا قاعدين انا وابنها. هبا محمود كان بيقول كلام زي كده وع البت بتاعتو انو عايز ينيكها وكدا وكانت كل الي بتعمل تضربو ا كتفو وتقلو بس يوسخ
الحمام عندهم بي ستاره بس لان البيت صغير ف الحمام عاملينو ف المطبخ يعني البوتجاز ف جمب والقاعده ف جمب والي فاصل بينهم ستاره دخلت وشغلت فديو سكس علي اساس اني بوطي عشان متسمعش بس هيا سمعه لان الشقه صغيره
اسماء:بتعمل اي يولا
ادم:انتي شايفه اي هوا الي بيخش الحمام بيعمل اي
اسماء:علي حسب
ادم لا اتمني بعمل حمام عشان تتأكد قامت اكنها بتغسل المواعين واول قامت هيا سمعت الصوت ال اااااه في التيلفون
اسماء :لا واضح انك بتعمل حمام
وقامت شدت الستاره ةانا اصلا كنت واقف وشي نحيت البوتجاز ومدي دهري للاعده ونازل دعك ف زبي هيا اول ما شدت عينيها جت ع زبي بسرعه وقامت بصالي
اسماء:اي دا بق
ادم: تعبان يام محمود مكنتش بقلها غير كدا
اسماء بدون ولى كلمه نزلت ع ركبها بدون تردد وقالت وريني يواد كدا
انا علفكره كنت عارف اني هنيكها لكن مش بي السرعه دي وانا قولتلكم انها شرموطه
اسماء:كنت عارفه انو كبير يولا
ادم :يلا بق اخلص انا نفسي فيكي من زمان علفكره
اسماء:انتي الي علطول قاعد عندنا ومهيجني عا الاخر
ادم:واديني هطفي نارك
ملحوظه جوزها خول بمعني ان هيا بتصرف ع البيت وكمان بتجبلو الحشيش وطول الوقت قاعد في الغيط بيخدر
عرفتو لي بق الحته كلها بتقول عليها شرموطه اكيد مش بتجيب الفلوس دي كلها من الكوافير
بس هيا مانت عايزاني لان سمعت قبل كدا انها كانت عايزه تتجوز عمي بس طبعها قولتلكو احنا عيلة كعبها عالي
وهيا اصلا شغاله مص كانت بتمص اليوم ده كانها بتمص آيس كريم الحلزونه ده بس بسرعه اوي انا مش اول مره يتمصلي لكن احلي واحده مصلتي لحد الان
قومت مقومها ودخلنا ع اوضتها زقتها ع سرير
ملحوظه بحب انيك النسوان الكبيره بعنف عشان احس اني بهدها واكني بعذبها وطبعا تكون حابة كده
وقومت جاي طالع عليها طربوش زبي تخين عن العادي نص الطربوش فكسها وانا ببوس شفايفها ووانا ببوسها بشد زبي ع اخرهر عشان يفرش كسها بنفسو يعني مش بلمسو بأيدي وهيا
آآآآآآه لا ي ادم متعملش فيها كدا وانا بقولك هتريحيني هيجانه بنت المتناكه😂 اااااه دخلو بق عشان خطري يدومه
ادم:علي اساس لما تقوليلي يدومه هدخلو وانا قصدي اعذبها عشان احسسها انها لبوتي
اسماء:امال اقولك اي
وهيا عماله تنزل بجسمها لتحت عايزه تطوله عشان يخش ف كسها قمت نازل ببقي من ع شفايفها ل بزها ووسطي وشدة زبي كل ده لسا شغال عشان اسويها ع الاخر
وطعم حلمتها كانت ليها طعم تاني بوقي ع فردة بز وايدي ع التاني وبفرشها بزبي
ادم:متقوليش يمتناكه انا هقلك
اسماء:لا لا مش قادره بق لو مدخلتوش هصوت والم عليك اناس
وانا عارف انها شرموطه وتعمل كده لان ابويا كان قايلي انها شرموطه ممكن في اي وقت تفشخ جلابيه في الشارع وتلبس اي حد مصيبه عادي بالنسبالها
بعد مقالت كده قمت نازل عل كسها عشان تهدي شويا كنت بلحص جامد ومدخل صابع في كسها وعايز اقلك من كتر هيجاني ايدي وجعتني ونملت من سرعتها مكنتش عارف جايب الطاقه دي منين
اسماء:يلهوي يادم دا انت طلعت متفوق عن الولا حمدي جوزي
طبعا حمدي اكيد مش بيعمل معاها كده
وبعد اخر كلمها قالتها صوتها علي قوي وغرقت وشي وشربت كل الي جابتو وجسمها رخي كدا
المهم خلتها توصلي تاني بس مكنتش قادر تقوم الصراحه
اسماء:تعالا هات زبك مش قادره اتحرك
رحت حطيت مخده وراه دماغها عشان متتخنق وهيا ضمها بزها بيوضي بتغبط في بزازها وهيا بالعا زبي كلو وكانت هتتخنق
رجعت بق عشان انا كمان استوي وبقيت ع اخري
وقومت رافع رجليها بس ضاممها علي عشان ارزع فيها جامد
ادم:امسكي رجليكي بايديكي
اسماء:شكلك هتشقني
ادم:مستعجلى كدا لي يوليه
اسماء:اخلص بق
قطع الي بنعمله رنت تيليفون ولله مش بهزر 🤣 وجايه في وقت غلط كان محمود ابنها هجت اوي ساعتها وفهمت هجت لي
اسماء :مين مش وقته خالص
ادم:استني يشرموطه دا ابنك
اتكسفت ومردتش عليا
محمود:الو
ادم:الو اي يشق
محمود:بتنهج كدا لي يا ابو صواف
اي حد من صاحبي بيقولولي يبو صواف
ادم :كنت في الدولاب يرجوله الي في ..... والحكومه كبست والتوكتك الي جاي في سابني وملص ومش معايا جنيه ماشي ع المسرب وهطلع اركب القطر وجاي بالقطر ساعه وكون عندك
بلد جمبنا حشيش فيها حلو وهوا عارف بكدا
محمود:انت كويس
هوا ابن متناكه اصلا بيشوفني رميت الحاجه ولا لا
ادم:مرمتش الحاجه يسط وجاي
وانا راكب امو اصلا😂
اسماء:اخترعت حوار في ثانيه
ادم: ولا ثانيه ولا حاجه انا مرتب لكل حاجه اصلا
اسماء:ممممم طب اي مش هنيلا
ادم :طب مصي زبي عشان نام
اسماء:يلهوي بق
ادم:اخلصي عشان مفيش غير ساعه وانا كنت مرتب اعمل كذا واحد بس عادي
انا مبجبش علطول بعرف وانا بنيك اسيب زبي ومجبش ودا عجبها وعجب شخص كمان في قصه تانيه نتكلم عنو
مصر زبي شويا وشعور رايق لما زبك يبقا نايم ويقف وهوا جوه بق لبوه الي جربو هيفهم بقول اي
خلتها تعمل نفس الوضع تاني
وانا هاتك يرزع ودعك فيها وسرعه بنت متناكه وانا واثق ان الجيران سامعين صوت الترقيع واهاتها لان الشقه صغيره
اسماء:اااااه لا لا مطلعتش براحه آآآآآآه مممممممممم ااااااااااه يخربيت عليك يواد يادم
وهيا اصلى من كتر ما هيا بتنهج بطلع الكلام بصعوبه
ادم:اخرسي بق يمتناكه قولي اه وانتي ساكته
اسماء: طلع فيك صحه جامده اااااااه
قالت آآآآآآه بصوت عالي لدرجة اني زهلت ووقفت
ادم: اهدي شويا انتي الي هيتخرب بيتك
وهيا فاهمه كلامي قصدي اي ومش هنخش في تفاصيل الموضوع ده
قومت قلبتها وضع الكبة عشان بعشقو شادد شعرها جامد عشان ترفع راسها هيا فلاحه شويا كانت فرضه ضهرها قمت حاطط ايدي التانيه اتني دهرها وقمت زقيت وسطي مره واحده بعد مزبت زبي ع باب كسها
شهقت شهقت واحده مخضوضه كده
كان في مرايه التسريحه عايز اوصفلكم شكلي كان عامل ازاي شعري ناعم وسايح وعمال يتهز مع الحركه عمال يتهز وشاادد شعرها جامد وكل شويه بضربها ع طيزها ونيكي كان عنيف معاه كان شكلي عامل زي الي راكل حصان 🐴 والحصان طاير شكلي عجبني اوي
وانا الصراحه حسيت اني اتاخرت وفعلا انا لسا همشي مشوار علي مروح المكنه الي بنقعد الي هنضرب فيها الفركايا مكنتش هقدر امشي كل ده وانا عرقان يعني لسا هطلع استحما وهتاخر عليه
ملحوظه احنا في نفس الشارع
بعد ماعدت في الوضع دا كتير قلتلها تعالي بق علي ركبك عشان عايز تبلعي لبني يمتناكه
اسماء: من عنيه ياحبيبي هحلبو لآخر نقطه ولو شوفتها وهيا بتنط من ع السرير اكنها عيله صغيره
نشفت زب جامد عشان اجبهم بسرعه مصت شويا وهيجيت نفسي ع الاخر غمضت عيني واتخيلت ان محمود ابنها واقف بيشوفها وهيا بالعا زبي بس مستخبي واخيرا جبتهم
سكوت .. بعد مجبتهم في بقها مخرجتش زبي سامع صوت لبونتها الي هوا لما تيجي تاكل اكل وتقول ممم حلو والصوت دا اكلانها لزبي وهيا بتفضيه زب كان هيقف تاني قمت شديته منها
اسماء:في اي
ادم:لازم انزل دلوقتي
اسماء:هتسبني عشان فركايه
هيا عارفه يعني اي فركايا لان دخلت علينا البيت قبل كدا وشافت
ادم:الحشيش معايا ولو كنت عايز اشربها كنت شربتها ورايا مشوار بعد الفركايا
وانا كان معايا مصلحه فعلا بس مش موضوعنا
نزلت طلعت خت الدش وقضيت مصلحتي ورحت المصلحه ع البيت بس مش موضعنا ده
ورحتلهم وضربنا الفركايا وروحت ابويا وعدي يومين بظبط وخرجت المصلحه برا البيت عشان كنت بعمل بيها حاجه بس مش معرف حد ان معايا حاجه كبيره لان عشان اسمك ميظهرش وتلاقي كلو بيرن عليك ف ضربت ع الحاجه لوحدي بس كنت نازل تاني وخت صابع معيا بس عارف اما تبقي عامي كذا مشكلة وبسبب مشكله تتفضح مشاكل كتير مد رن عليه وقلو اني واخد منو فلوس سكينه من كم يوم وضحك عليا ومجبليش السكينه فجاي يفتشني عادي وطلع مني الصابع بس كنتو حطو في علبة وحاطط فيها موس بقطع بي وجنيه بسيح عليه وسجاره وطرف كنت مرعوب اول كلمة طلعت مني مش بعتي ولله لاقيها هوا مسك العلبة كده وقالي ماشي هسدقك كل حاجه لاقيها لكن الموس دا من عندي من حوا واتا فعلا كنت واخدو من عندو جاب الشومه ونزل علي انا كنت بصد بايدي بس في صباع في أيدي اليمين اتعوج وكرشني انا الصراحه فرحت ان. كرشني عشان اكيد عارفين انا هروح فين
علفكره كل حاجه حقيقيه النيك والكلام العادي وكل حاجه مترتبه علي بعضها
ادم:الو
محمود:الو
ادم:انت فين يلا
محمود: في البيت في حاجه ولا اي
ادم :ابويا عرف اني بشرب
محمود :احاا وبعدين
ادم:متشغلش بالك انا جايلك وهبات معاك
وعادي كنت ببات عندهم كذا مره
بس اتاكدت ان ابويا مش واقف في البلكونة عشان لو شافني طالع عندهم هتبقي مشكلة تانيه عشان مش عايزني اكلم المتناك ده
طلعت وخدرنا انا وهوا في اوضته ونمنا الفجر وامو صحتني ع سبعه الصبح تاني بعد مجوزها جه فطر ومشي راح الغيط هوا مع انو راجل خول ومراتو بتصرف عليه بس رايق بيبعد عن الدوشه وعملت واحد في السريع بس هيا مكنتش بطلع صوت عشان ابنها وعيالها نايمين في الاوضه التانيه هيا اوضتين بس
ونزلت وخلاص عملت الي انا عاوزو وعدي ايام كتيره وبعدها بفتره سيحت علي حجات من ماضي عليتهم كان في كذا عيل بيتناك وهوا صغير بس كان بيقعد معاهم وانا كنت نازل من بيت واحد صاحبي بعد مشربت وهوا كان طالع قريبه كان اسمه شمس الي صحيح ياض يشمس الولا .... كان بينييك في المحجر وبيديك تلعب ببجي😂 وبضحك طبعا انا كنت قاطع معاه من زمان كمان وبعدت عن امه عشان رفعت قضيت خلع عن جوزها وبقت شغاله علني بس انا احب المره الي انيكها حتي لو مش مراتي متتنكش من حد تاني والصراحه برضو حبيت انضف ف كنو هخش بيتها بصفتي اي وانا منضف نفسي من ابنها عشان زي مقلتلكو في بداية القصة بقا يشم برشام ويشرب آيس وبعد مقولت لقريبه كدا اتحمقلو واتخانقت معاه وضربتو ومش بفخم ف نفسي بس اصلا انا أطول منو وكلهم عارفين هعمل في اي وخد بالك من دي ضربتو وامو رنت ع ابويا بتقولو هجبهولك يعتزر ليك عشان تعرفو ان كعبنا عالي عليهم🤣 وقولتلو هيا قالتلك كدا قالي اه قلتلو خلاص فكك
ودلوقتي بعدت عن أي أشكال وسخه تانيه وانا بقيت اشوفها مبصلهاش حتي
وباكد ليكم للمره التالته ان كل الي فيها حقيقيه وانت او انتي فهمان هتعرف من الكلام انها حقيقيه ومتنساش رايك عشان ايدي وجعتني وربنا😂
كان أول مره يقفشني بحشيش الي هيا المصلحه بس كانت حاجه كبيره وحصل حوار وابويا