NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة امي و صحابي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Ammar00000

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 سبتمبر 2024
المشاركات
2
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
22
نقاط
25
دا الجزء التاني و قفنا الجزء الاول عند
لما صحبي فضل ينيك فيا لحد ما اللبن بتاعو نزل في طيزي ورحنا خدنا دش سوا وبعدين هو مشي دخلت أنا نمت صحيت علي امي كانت بتصحيني بتقولي قوم عشان تاكل قومت وكانت لابسه قميص فاجر لونو بنفسجيي بزازها باينه فوق الركبه ب شويه اول مرا أبص و اركز مع امي
كلت لقيت حماده بيكلمني بيقولي عجبك موضوع امبارح قلتله كان جامد اوي لقيته بعتلي فديو بفتح الفديو لقيته وهو بينكني انصدمت انو كان بيصورني بيقولي اي رأيك يا شرموطه قلتله انت مجنون اي عملتو دا قالي بتخفش مش هوريه لحد دا هخليه ذكري معايا ولقيته بقولي المهم عايزين نلعب بلايستيشن انهرده وبيضحك قلتله بعد الكليه هنبقى نشوف ورنيت علي احمد

انا/الو يا احمد
احمد/اي يبني مش هنروح الكليه ولا اي
أنا/انت فين دلوقتي
احمد/أنا جايلك اهو
انا/تمام مستنيك

بعد شويه لقيت الباب بيخبط روحت فتحت الباب امي كانت دخلت نامت جوا في الاوضه و الباب مفتوح شويه ولو حد قاعد في الصاله يقدر يشوف جوا المهم رحت فتحت الباب لقيت احمد قلتله تعاله ادخل علي ما البس احمد هو انت كل دا ملبستش يا عم طب انجز هستناك هنا
قلتله ادخل اقعد ف الصاله علي ما اخلص المهم احمد دخل قعد ف الصاله وانا سبتو ودخلت أوضتي اغير هدومي دخلت نسيت الكوتش في الصاله طلعت لقيت احمد واقف علي باب امي وبيتفرج عليها وبيلعب في بتاعو دخلت الاوضه تاني وعملت صوت عشان يعرف اني طالع ويقعد مكانو تاني بعدها طلعت كان هو راح قعد علي الكنبه تاني قالي هروح ادخل الحمام واجي قلتله تمام بعد تلت ساعه خرج من الحمام بقولو اتاخرت ليه بيقولي ما انت عارف اني بتأخر علطول في الحمام قلتله تمام دخلت أنا كمان الحمام اعمل حمام لقيت اندر ل امي في الحمام و عليه عشره احمد دخل جبهم علي اندر امي المهم رحنا نازلين رايحين الكليه وخلصنا لقيت احمد بيقولي هتعمل اي قلتله هروح أنا عشان عندي مشوار هخلص وهيقا أكلمك قالي تمام روحت كانت امي لسه نايمه رنيت علي حماده

أنا/الو يا حماده أنا في البيت اهو هتيجي امته
حماده/هلبس واجيلك يا قلبي
أنا/تمام مستنيك

بعد ربع ساعه لقيت الباب بيخبط رحت فتحت لقيت حماده قلتله ادخل دخلنا علي الاوضه بتاعتي بيقولي هنلعب انهرده ولا اي قلتله امي هنا مش دلوقتي قالي فين هي مش شيفها قلتله نايمه في الاوضه قالي عايز اقولك حاجه قلتله اي قالي بصراحه امي جمده اوي و هيجه مش عارف ابوك مسافر و سايب البطل دا ازاي قلتله انت مجنون ياسطا وكنت هتخانق معاه وشتمته قالي بتشتم مين يا كسمك انت ناسي اني معايا فديو ليك
وعندي مفاجاه ليك كمان قلتله اي هي لقيته طلع التلفون وشغل فديو لقيت في الفديو امي و هي بتستحمي في الحمام قلتله تصدق انك حيوان لقيته بيقولي بذمتك مش عايز تشوفها بتتناك مني قلتله اخرص بس من جوايا نفسي قالي متكذبش علي نفسك قلتله ودي هنعملها ازاي قالي ملكش دعوه قلتله تمام
المهم امي صحيت ودخلت الاوضه عندي مكنتش تعرف ان حماده موجود معايا اول ما دخلت لقتها اتكسفت لما شافت حماده ب اللبس ل كانت لبساه
حماده كان عينو علي امي لقيته بيقولها اي القمر دا وهي مكسوفه قلتله بطل بكش يا واد قالها انتي قمر يا شوشو لقيت امي قالتلي أنا هروح البس عشان اروح السوق وساعه وهاجي قلتلها تمام يا ماما امي دخلت لبست و مشيت راحت السوق و كنا أنا وحماده لوحدنا
لقيته بيبصلي و بيقولي اي يا شرموط قوم غير قلتله اغير اي قالي البس اندر فتله من بتوع شيماء الشرموطه وتعالي قلتله أنا امبارح تعبت مش قادر خليها يوم تاني قالي يلااا قوم قبل ما امك القحبه تيجي قلتله متشتمش ب الام طيب قالي استني عليا هخلي امك دي اكبر شرموطه قوم يلا البس قمت رحت عند دولاب ماما جبت اندر فتله وقميص نوم شفاف من بتوعها وجيت قالي كسمك اي الجمدان دا كلو يا ابن العرص
بدأ يقرب مني وقعد يبوس فيها شفايف بعدين طلع بتاعو قالي انزل مص يلا نزلت قعدت امص في زبو شويه لحد ما جبهم


dDiURWJ.png





في بؤي وخلاني ابلعهم وبعدين لسه هيخليني اعمل وضع الدوجي ستايل لقيت الباب بيخبط قلتله احا مين بيخبط هروح اغير واشوف مين لقيته بيقولي متغيرش
قلتله احا عايزني افتح كدا قالي هتلاقيه احمد قلتله وأحمد اي ل جابو قالي اصل مسك تلفوني وشاف الفديوهات قلتله احا قالي متخفش روح افتح روحت عند الباب قلت مين قال احمد فتحت لقيت بص وبرق كدا قال احا يا ابن القحبه هو حماده مجهزك اه يا ابن الشرموطه ودخل
دخلنا علي الاوضه لقيت احمد قلع هدومه وبيقولي تعاله مص يا خول نزلت علي ركبتي قعدت امص في زبو و حماده جاب فازلين ودهن خرم طيزي وبدا يدخل زيرو بقو احمد وحماده نازلين فشخ فيا لحد ما حماده جبهم في طيزي



dDiiFx1.md.jpg


لقيت احمد دخل زبو في طيزي علطول وهو فيه اللبن ونزلهم هو كمان ف طيزي وقالي خلي طيزك مرفوعه لفوق يا خول عشان تحس ب اللبن جواك وبعدين قمنا خدنا دش و هما روحو وانا نمت




dDissn9.md.jpg

صحيت لقيت امي نايمه ولقيت احمد و حماده عملو جروب دخلوني فيه ولقيت رساله حماده بيقولي انت فين قلتله ف البيت قالي أنا خلاص نويت انيك امك هي فين دلوقتي قلتله نايمه قالي صورها يا خول قلتله حاضر وصورتها و بعتها

dDiNnTv.jpg
لقيت احمد وحماده كسم امك الفاجره يا متناك دا أنا هفشخها يا خول كمان شويه هجيلك أنا لوحدي حماده ل كان بيقول كدا

كدا خلص الجزء التاني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%