NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة امي والمحلل - حتي الجزء السادس 31/12/2025 ( المشاهدين 23)

عاشق زوجتي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
23 مارس 2025
المشاركات
70
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
869
نقاط
915

الجزء الأول:​


قصه امي والمحلل امي تبلغ من العمر 48 عاما وابي 50 عاما ابي رجل عصبي جدا داءما يتشاجر مع امي ويرمي عليها يمين الطلاق وانا عمرى 21 عام طالب بكليه الطب رجعت بيوم من الجامعه لقيت امي منهاره من البكاء وقالتلي خلاص ابوك طلقني الطلقه الثالثه لازم امشي انا مش هعيش بالحرام قولتلها اهدي بس هنشوف حل ادخلي نامي انتي واتصلت ببابا وقولتلوا انت فين قالي انا بالكافيه روحتلوا وقولتلوا ينفع كده الي عملتوا لازم نشوف حل قالي الحل الوحيد هو المحلل وانا عمرى ما اعمل كده قولتلوا ليه احنا نروح نسال شيخ وطلعنا على الشيخ نسالو وقال لازم محلل وكمان يقيم معاها علاقه شرعيه كامله بابا ماشي دماغه هتشت منو وسرحان قولتلوا هون على نفسك وقعدنا بكافيه وقولتلوا انا ليه حد صحبي من دوله عربيه كان عايش بمصر ورجع بلدو ممكن اكلموا اخد ماما بعد العده بتاعتها ونروح ليه يكتب عليها ويطلقها من غير حد ما يحس وكمان هو في دوله تانيه قالي بجد قولتلوا بجد بس الاول اكلموا واشوف هيخدمني بكده ولا لا قالي بس الشيخ قال لازم يدخل عليها قولتلوا وايه المشكله دى هتبقي مراته وكمان على شان انت يابابا تتعلم متدخلش الطلاق في اي مشكله سبني بس اكلموا وخير متقلقش قالي كلموا قولتلوا لما اروح هكلمه على شان فرق التوقيت وهو لسه بالشغل وخلي الكلام ده بيني وبينك على ما نتاكد منو وروحنا طبعا كل واحد بغرفه من بابا وماما لقيت بابا قاعد بالصاله قولتلوا تعالي ندخل عندى الغرفه نكلمه واتصلت عليه وبعد الكلام والتحيه حكتلوا على المشكله الي احنا فيها فهو قالي بس انا لسه صوغير انا من عمرك قولتلوا انا متفهم الموضوع احنا بس عوزين نحل المشكله حتي لو تكتب عليها عرفي قالي تمام تحت امرك ياصديقي قدموا على الفيزه وهاتها وتعالي بس ليه طلب قولتلوا قول قالي هو مفيش نظره شرعيه وضحك بصيت لبابا قالي ابعتلوا صوره ليها قولتلوا طبعا نظره شرعيه من حقك وبعتلوا صورتها قالي هاتها وتعالي حالا ضحكنا انا وهو وبابا ابتسم وقفلت مع صديقي وقولتلوا تمام يابابا قالي تمام بعد العده خدها وروح قولتلوا وانت هتيجي معانا على شان تشهد انا وانت على العقد ويكون الموضوع بسريه تامه قالي ماشي تمام ودخلت كلمت ماما وتفهمت الموضوع بعد عزاب وعدت عدتها وطلعنا على البلد الي فيها صديقي واستقبلنا احسن استقبال وحجزنا مزرعه وانا قعدت مع ماما قولتلها ماما ده صحبي يعني انتي بوشي اعملي تجهيزات اي حد بيتجوز فهماني ماما قالتلي فهماك وعامله حسابي مسكتها من خدها بهزار وقولتلها ياشقيه انتي ماما ابتسمت واتصلت بصاحبي يجي بالليل ومعاه عقد الجواز ووصل صحبي ولابس ومتشيك وقعدنا شهدنا على عقد الجواز وبابا هينفجر من الغيظ خدت بابا على جمب قولتلوا اهدى الموضوع سهل واتحل اهو صحبي خد ماما وطلع على غرفتهم والبيت بحاله صمت سمعنا ضحكت ماما وتنهيدتها بابا اتعصب خدتو وخرجنا نبات باي فندق وصاحبي اتصل بيه الصبح قالي تعالي لوحدك روحت جري لقيته بيقولي مامتك تعبانه تعالي اسندها معايه نوديها للدكتوره وروحنا نكشف لقيت الدكتوره بتقول انتم ايه صفتكم ليها صاحبي قال انا جوزها قالتلو طيب اليوم مفيش ممارسه من الخلف خالص لانها حصلها شرخ انا بصيت لصحبي مال عليه وقالي متلمنيش دى شرعا مراتي وبصراحه امك فرس انا ابتسمت وخدنا ماما ومشينا وهي مكسوفه مني اوى وصلتهم وروحت لبابا اسبوع وصحبي بينيك امي ومقطع لحمها وبعدين طلقها ورجعنا بلدنا وبنفس الوقت بابا منتظر عده ماما تخلص بعد مرور اسبوع على رجوعنا بلدنا صحبي اتصل بيه وقالي اجمل اسبوع بحياتي عيشتو مع امك امك كسها ناعم ومرايه ونظيفه اوى وكمان شهوانيه جدا قولتلوا اذاي قالي عليها مص زب يفقد وعي اي راجل قولتلوا بجد قالي اوف على بززها وهيجانهم قولتلوا كفايه يابني زبي وقف ضحك وقالي صدقني لو كل يوم هنجوز بنت مش هتكون اجمل من امك قالتلوا للدرجادى قالي امك امل عندها حسنتين حسنه بشفره كسها الشمال وحسنه بطيظها قولتلوا يالهوى قالي مالك انت مشتهيها قولتلو جدا بس ده سر بنا قالي انت معاك بطل بالبيت بطل بجد وعليها بوست شفايف يالهوى تولع بالجسم قولتلوا استني اجيب اندرها اشموا والحسوا وانت بتتكلم قالي بسرعه وروحت جبتوا وعلقتوا على زبي وهو بيتكلم ونطرت حليبي عليه قولتلوا يابختك نكت ماما واستمتعت قالي اجمل متعه امك مفهاش غلطه وقفلت ونمت واستحلمت بماما وتاني يوم الصبح ماما بتصحيني اروح على جامعتي بوست ايدها وقولتلها رفعتي راسي امي ابتسمت وقالت على ايه قولتلها سعد صحبي بيشكر فيكي اوى قالتلي هو شاب لطيف قولتلها بس اتخانقت معاه امبارح قالتي خير قولتلها بيطلب مني طلب مقدرش اعملوا قالتلي طلب ايه قولتلها طلب ابوس الحسنتين الي عندك بداله بيقول وحشوه اوى عضت على شفايفها وقالت ولد قليل الادب يعني هو مش بعش بوس ومص فيهم وضحكت ومشيت وانا لبست وخرجت على كليتي بس بصراحه مش قادر ابطل تفكير بماما لقتها بتتصل بيه وتصوت وتقولي ابوك انجلط مش بيتحرك طلعت جرى على البيت خدتو وطلعت على المستشفي وطلع عندو خلطه بالمخ وكمل علاجو وطلعنا على البيت بس جالو شلل واحنا حالتنا الماديه ممتاذه وقولتلوا لو ليك علاج بره هنسفرك متحملش هم وتاني يوم جبت المازون وخليتو كتب على ماما على شان نفسيا يستريح ماما دخلت بحاله حزن شديده وحاولت كتير اخرجها من الحاله دى وهزرت معاها قولتلها تحبي اجبلك سعد يفرفشك خبطتني علي صدرى وقالتلي ياسافل ياقليل الادب قولتلها دا هيتجنن ويشوف الحسنتين ضحكت اوى وقالتلي انت بتكلموا قولتلها اه قالتلي طيب بالليل لو بتكلموا اجيلك اسلم عليه قولتلها طيب مفيش مشكله بس هتكلميته وانتي ضاربه بوز كده قالتلي لا طبعا قولتلها انا نسيت انوا طليقك صحيح وضحكنا ابويا نام ولقتها داخله الغرفه عليه وانا بكلم سعد لقيتو بيقولها وحشتيني ياروحي قالتلو بطل شقاوه قالها اسمعي ابنك مننا وعلينا واحنا اكتر من الاخوات قالتلو والمطلوب قالها اشوف الحسنتين ماتت على نفسها من الضحك وقالتلوا مشبعتش لسه قالها انتي ميتشبعش منك قالتلي وهتشوفهم اذاي ان شاء **** قالها ابنك هيمسك الموبايل ويورهمولي قالتلوا ان كان كده تمام بس خليها بكره باي وخرجت وانا قفلت وخرجت وراها قولتلها ماما بجد هتورهوملوا قربت مني ومسكتني من التيشرت وبصتلي وقالت لو عندك اعتراض خلاص قولتلها معنديش خالص اعتراض غمزتلي وقالتلي على شان انت كمان هتشوفهم وانت ماسك الموبيل لسعد صحبك صح وانا زبي واقف بالبنطلون وهي بصتلوا وقالت اوووووف ايه ده كلو يالهوى وجريت من قدامي انا دخلت اتصلت بسعد تاني وقولتلوا هلى الي حصل قالي قريب هتنكها لانها هايجه جدا وعلى فكره امك مش مختونه وزنبورها حلو اوى قولتلو يابن الجزمه خلتني اشتهيها قالي مش هتندم لو نكتها دى فرسه قولتلوا يلا يابني هنام وبكره هتصل بيك تشوف حبيبك الحسنتين هههههههه سلام الصبح طلعت ابويا على الكرسي المتحرك وفطرنا وطلعت على الجامعه واتاخرت كالعاده لقيت ماما بتقولي عدي هاتلي سويت جاهز من الصيدليه على شان انظف حالي على شان صحبك بالليل يشوفني نظيفه انا سكت قالتلي روحت فين قولتلها اسف سرحت شويه ضحكت وقالتلي متفكرش كتير وطلعت على الصيدليه جبت السويت وروحت وماما خدتو مني وهي بتقلي تسلم ايدك ووشوشتني وقالتلي بابا خد العلاج وكمان المهدء هيصحي على الصبح انا حسيت بنار بزبي هي بصتلوا وبصتلي وقالتلي لم نفسك وخليه ينام ننه وضحكت ودخلت تعمل سويت وتاخد شاور وانا دخلت اكلم سعيد وهوا مولع نار ماما وحشتو وعاوز يشوف الحسنتين ماما دخلت الغرفه بروب فوق القميص وفر
ده شعرها وقعدت قدام كامره الكمبيوتر تكلم سعيد
سعيد وحشتيني اوى ياحببتي
امي حببتك ايه ياواد دنا اكبر منك 25 سنه وانت قد ابني
سعيد انا صوغير بالعمر بس ركعتك قدامي ومسحت بيكي بلاد المزرعه
امي منكرش طبعا انا عشت معاك ايام جميله
سعيد فاكره لما قولتلي اعتبرني شرموطه قدامك
امي ضحكت وقالت بس ياسعيد ابني قاعد وسامع قالها انا مبخبيش حاجه على صديقي
امي بصتلي وانا ابتسمتلها وقالت لسعيد ايوه فاكره طبعا وكمان انت ربطني من ايدي ونكنتني من طيظي
سعيد طيب فكره لما خليتك تركعي قدامي وبوستي رجلي وايدى على شان انيكك من كسك قالتوا فاكره وهي بتضحك بردو
سعيد طيب فاكره لما جبتي كبايه شاي وقولتيلي عوزه حليب علي الشاي ومصيتي زبي ودخل كلوا بظورك وطلع نطرت الحليب بالكبايه وقعدتي قدامي تشربي شاي بحليبي
امي طبعا فاكره ياسعد فكره كل حاجه
سعد فاكره لما جيت ارمي عليكي يمين الطلاق عملتي ايه قولتلو بوست رجلك وقولتلك عشت معاك اجمل ايام بحياتي
سعد طيب ولما اول مره اقلعك الاندر وشوفت حسنت كسك فاكره عملت ايه
امي طبعا فاكره قعدت تلحس وتمص كسي كتير لدرجت اني قولتلك انا كسي باش ببوقك وداب خالص ونطرت عسلي على وشك وانتي لحستوا وبلعتوا
سعد طيب فاكره لما شوفت حسنه طيظك
امي يااااااوووووف فكره دفنت راسك بين الفلقتين ودوبتني مص ولحس
سعد قالها اقلعي الروب ونامي على السرير وخلي ابنك يقلعك الاندر انا هقفل هنا وهتصل على موبايل ابنك يوريني حسنه كس امه
امي بتضحك وتقولوا باي ياسعد اتصل على موبيل ابني
ماما نامت على ظهرها وسعد اتصل عليه وفتحتلوا كاميرا يالهوى على اندر ماما كلوا عسل وبيشبك بين لحم كسها والاندر اوووووف
نكمل الجزء الثاني

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


الجزء الثاني:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

من امي والمحلل​

سعيد واقف ملط وزبوا واقف ويعملوا مساج بايدو وهو باصص لكس ماما وانا ماما حطا صبعها ببقها وبصالي وانا باكل كسها بعيوني سعيد قالي الحس عسل امك من الاندر طعموا جميل انا لحستوا بلساني كاني عطشان من شهر وامي بصالي وتقول يالهوى وانا بمص الاندر وببص على كس ماما زنبورها واقف وانا قربت اتفرج اكتر ونفخت فيه لقتها بتقول احوووووه طالعه من بقها تجنن جبت حليبي بالبنطالون غرقت نفسي امي شافت النظر سابتني انا وسعيد وقامت تجري بره الغرفه سعيد قالي ياحمار كنت هخليك تنكها لو كنت مسكت نفسك قولتلوا مكنتش اعرف ان كسها بالجمال ده اووووو قالي امك ولا بنت العشرين ونظيفه وقشطه قفلت معاه ونمت وامي الصبح بتصحيني للكليه قمت فطرت ولبست وجاي اخرج مسكتني من ايدى قالتلي متتاخرش على شان عاوز اتكلم معاك يابني يامحترم انا خفت بصراحه منها وقلقت بس قولت لنفسي هي اصلا ممحونه ولبوه هو فيه ام تعمل كده قدام ابنها هي هتقلب التربيزه عليه خليك شديد ياولا المهم خلصت الجامعه وروحت قعدت مع بابا واتغدينا وسهرنا انا وهو وماما وهو بتحسن وخد العلاج ونام وانا دخلت غرفتي لقيت امي بتخبط عليه ودخلت قعدت جمبي قالتلي ينفع تجيب حليبك عليه وكمان تلحس عسلي قولتلها انتي بتلوميني قالتلي طبعا قولتلها جرى ايه ياشرموطه هو فيه ام تخلي ابنها يقلع اندرها لطلقها على شان يشفوها​

امي قامت وبعزم ما فيها ضربتني بالقلم ووقفت بصدمه قولتلها لو سمحتي اخرجي بره وقفلت على نفسي يومين من غير اكل وشرب وهي هتتجنن وكل شويه تيجي تقولي غصب عني معرفش ضربتك اذاي انا اسفه وانا مش بعبرها لحد ما هي وقفت عند الباب وقالتلي لو مفتحتش هقطع شريان ايدى واموت وتستريح مني انا جريت فتحت الباب وخدتها بحضني وهي اقصر مني وعصرتها بصدري وهي دخلت الغرفه وقفلت الباب وقالتلي ممكن تحل محل ابوك انا بوست ايدها وقولتلها حاسس بيكي وبحتياجك واسف على الألفاظ الي قولتها امباره قالتلي لبوه وشرموطه يعني انا بحب كده قولتلها يعني ايه قالتلي يعني انا لبوتك وشرموطك اطلع خد شاور وتعالي كل واتغزى انت داخل على حرب وضحكت وغمزتلي مسكتها من ايدها قولتلها خلينا نفكر لان الخطوه دى هتغير حياتنا تماما وشوشتني وقالتلي انا فكرت وقررت وسعيد قالي انك مشتهيني وعاوزني وانا هعيشك اجمل ايام حياتك وانا بصراحه عوزاك تفرهدني تحتيك ذنبورى مولع نار بوست ايدها وغمزتلها وقولتلها يعني اكيد فكرتي قالتلي فكرت وكررت قولتلها هتكوني حببتي ومراتي بالغرفه وبراهات هتكوني امي الي بحترمها قالتلي اوعي تقولي ياماما وانا تحتيك او بقعده رومانسيه تقولي على طول ياليلي او لولي فاهم خبطها على طيظها وقولتلها ماشي ياشرموطي ورجعت مسكت ايدها تاني وقولتلها انا بحلم بيكي كل يوم بس معلشي خليني افكر غمزتلي وقالتلي برحتك انا فكرت وقررت ومجهزه نفسي اي وقت انا معاك وانت اولي من الغريب هتكون ستر وغطا عليه وزتنا هيكون بدقيقنا وغمزتلي ومشيت وانا بغلي من جوه دخلت الحمام اخد شاور ومعايه ماكينه الحلاقه خدتها من ايدى قالتلي بحب الشعر اشموا وانا بمص انا تنحت قالتلي لو تعبان يلا بينا جاهزه ياقلب ماما​

الجزء الثالث هيكون نار​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثالث:​

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

من امي والمحلل

قولتلها ياماما الي هنعمله ده حرام وغلط بصتلي بغيظ وسابتنا ورمتلي ماكينه الحلاقه وانا دخلت اخد شاور وحلقت تحت باطي ومحلقتش زبي لاني عارف في الاخر مش هقدر اشلها من دماغي طلعت لقتها حطالي الاكل وقالتلي اتفضل كل كويس بقالك يومين مكلتش ولقتها لبسه اسدال وطرحه كلت وخلصت وقولتلها مالك زعلانه مني ليه قالتلي مش زعلانه ولا حاجه بس سعيد قالي انك مشتهيني وكمان كنت مديت ايدى عليك فحبيت ارضيك انما انا امك محرمه عليك فاهم قولتلها فاهم قالتلي والاندر بتاعي الي تحت مخدتك ده بيعمل ايه هاتو مينفعش تحتفظ باندر امك الي كسها نزل عسلو عليه قولتلها انا اسف قالتلي اسف على ايه انت مش هتلمس شعره من راسي انا محرمه عليك بقولك انا من محارمك فاهم قمت دخلت الغرفه بتاعتي وجبت الاندر ومسكتوا قدمها وشميتوا ولحستوا وقولتلها انتي بتعتي انا فاهمه ياشرموطه امي برقت وقامت نتشت الاندر وقالتلي احترم نفسك ومتقوليش الالفاظ دى تاني حضنتها وتاسفتلها وبكيت قالتلي ما كان من الاول همست بودنها قولتلها حسنتك تجنن همستلي وقالتلي اي وحده فيهم قولتلها مشفتش غير حسنت كسك قالتلي ياسافل يامجرم قولتلها بحبك اوى قالتلي انا طيظي مفهاش شعره واحده والحسنه هتعجبك اوى بتاع طيظي حضنتها وقولتلها ياروحي انتي وهمستلها قولتلها انا محلقتش شعرتي غمزتلي وقالتلي دى هتبقي ليله ضرب نار بوست ايدها وهي عيطت وقالتلي صحبك سعيد لما خدتني ليه انت وابوك على شان يكون المحلل بتاعي عشت معاه ايام جميله قولتلها اوعدك تعيشي معايه ايام اجمل سابتني ودخلت لبست قميص نوم مش ساتر حتي نص كسها والظهر باين والبزاز نصهم باين والشعر مفرود انا قولت احه ياماما انتي ملكه قالتلي انا احب اكون عبده ليك احبك تكون قاسي وشديد قلعت التيشرت بتاعي مسكت ايدى وقالتلي تعالي على غرفتك وقفلت الباب ورايا وهي قدامي بتمشي ايدها على صدرى وبصه بعيوني والكحل مرسوم على عيونها قولتلها واخيرا ياماما هتكوني عروستي ابتسمت ماما وحطت راسها على صدرى رافعت راسها وقولتلها اركعي يالبوه ومصي زبي ياشرموطه ماما شهقت وقالت حاضر ياسيد الرجاله وركعت قدامي ونزلت بنطالوني وزبي زي السيف قالت واخيرا اكون خدامه زب ابني الي حملت فيه في بطني وهي بتتكلم وباصه لزبي بحب وعيونها بتلمع وهب فتحت بقها ودخلتوا ببقها بدلال شفطت زبي كلوا دخل ذورها ياه على منظر ماما وهي وخده زب ابنها ببقها اوووف ربع ساعه تمص وتلحس والدموع نازله من عيونها ورغاوى نازله من بقها مسكتها من شعرها ووقفتها بهجمت على شفيفها وهي بتزوم ببص بشعرها قولتلها قالتلي لو عوزني اصبغ الشعر الابيض اصبغوا قولتلها دي مش كتير وكمان فيه اثاره ابتسمت واترمت بحضني وقالتلي انا حاسه بالام الدوره بلاش الليله تنكني قولتلها الدوره لسه بتجيلك قالتلي اه قولتلها يالهوي لتحبلي مني قالتلي لا متخفش منت صحبك نكني لما شبعني ومحبلتش حطيت ايدي تحت باطها وببص لبززها وهي عضت على شفايفها وانا نازل على بززها وتقولي خليك حنين على بزاز ماما انت رضعت منهم وانت صوغير وهترضع دلوقتي بس بشويش بشويش هجمت عليهم بوحشيه وامي تصرخ وتضحك بدلع لبوه اوى شلتها بعد ما قلعتها القميص اووووف على كس ماما وجمالو وشفراتو وحسنتوا ناعم وابيض ونظيف قعدت الحس فيه زى المجنون وهي بتقطع بشعر راسي بايدها رفعت رجليها لفوق وشفت اجمل حسنه بطيظ ماما هجمت عليها بين فلقتين طيظها لحس بحب بجد لحس بمشاعر الابن الي مشتهي امو امي جابت عسلها مرتين وعرقت بقت مايه ببص عليها عرقانه اوى اكيد عرق الشهوه وقفت وزبي قدام باب كسها وامي بصالي ومبرقه ومره واحده زقتني ولبست وخرجت انا قولت ايه بنت الشرموطه دى دنا لحست جسمها كلوا وهي مصت زبي هي هتعمل شريفه عليه خرجت الصاله لقتها بتاخد شاور بالحمام خرجت ندهت عليها قولتلها ليه قمتي لسه مخلصناش قالتلي ابوك كان بيصرخ عليه وانا اتخضيت وخريت عليه انت مكنتش سامعو قولتلها لا ابتسمتلي وغمزتلي وقلتلي دكر ياولا ومتزعلش هنروح من بعض فين انا ابتسمتلها ودخلت خدت شاور وخرجت نمت وصحيت الصبح على صوت ماما بتقولي قوم افطر وسلم على خالتك وجوزها جايين يشوفوا ابوك قمت وسلمت عليهم وقعدنا نضحك ونهزر وروحوا وامي جاتلي حضنتني وقالتلي خالتك بتقولي وشك موردن اوى ولا كانك عروسه قولتلي وانتي قولتلها ايه بصتلي وقالتلي ايه السؤال السازج ده رقصت صدرها قدامي وقالتلي قولتلها ابني بينكني وبيلحسي ومدوبني وابتسمت قالتلي قولتلها سبيني بحالي موردن ايه رديت علي امي وقولتلها من امبارح ولبني بيغلي بسببك خبطت على صدرها وقالت بسببي انا قولتلها ايوه قربت عليه ومشت ايدها على زبي من بره البنطلون وقالتلي استحمل خمس ايام الدوره نزلتلي وروح هات الوز على شان كس ماما وتاني يوم خالتي جت تساعد ماما وتقضي اليوم معاها وانا قعدت مع ابويا نضحك ونهزر وبشرتوا انا فيه خبراء دكاتره جيين الجامعه بتاعي من اميركا هعرض التقارير عليهم بابا طلب كبايه مايه دخلت المطبخ يانهر اسود امي وخلتي بيبوسوا شفايف بعض باسلوب غريب خالتي لمحتني بعدت عن ماما واتخضت وطلعت الانتريه وانا ببص لماما واقولها مش راحمه لا رجاله ولا ستات غمزتلي وقالتلي هحكيلك متقلقش ياسافل وخرجت لخالتي وانا دخلت لابويا وسمعت بابا الشقه بيتقفل وكانت مشيت خالتي واتغدينا وبابا قال هريح شويه وقعدت بالانتريه لقيت ماما جايبه كبيتين شاي وجايه قالتلي اتكلم على اني امك ابوك مخدش المنوم لتفضحنا وانتظرت لبليل على ما ابويا خد المنوم وقعدت بالصاله وامي الحلوه جت قعدت على رجلي بقميص ايود على لحمها الابيض ببص لبززها قالتلي ارحمهم انت قطعتهم الليله الي فاتت قولتلي قوليلي يامزه ايه الي شفتوا بالمطبخ ده غمزتلها وقالتلي خالتك هيجانه وجوزها مقصر معاها فبنمارس السحاق من فطره قولتلها ياشرموطه ياماما قالتلي وافتخر ياروح ماما قولتلها طيب متخليني انكها قلتلي ومالو ياروحي متنكها ايه المشكله خلتك قمر اوى قولتلها مش احلي منك ماما باستني من شفيفي وقالتلي تحب تنكني من طيظي الليله شخرتلها وقولتلها ودلوقتي وهنا كمان خلتها نزلت وركبت طيظها 40 دقيقه نيك متواصل وبلحس عرقها بنفس الوقت وضخيط حليب زبي بطيظ ماما ونمت فوقيها وهي بتضحك وتقولي فرمت طيظي يابن اللبوه وخدتها بحضني ونمنا بنيكه كان الاروع صحينا من النوم واحنا ملط قالتلي قوم ناخد شاور يافحل ودكر ماما وغمزتلي وقالتلي وقريب هتكون دكر خالتو بس بشويش عليها اصل كسها ضيق خبط ماما على بززها وقالت اييييي مسكت بززها اكلتهم ولحست تحت بطها ورقبتها وشفايفها وبابا شافنا الباب كان مفتوح واحنا بالصاله ماما اتخضت وجريت على الحمام وهو شاورلي اروحله لبست ودخلتلوا وانا حاطط وشي بالارض قالي قرب قربت قالي امك طول عمره هايجه اهتم بيها بدل ما تفضحنا وتدخل حد غريب ينام معاها ويبتزنا وضغط على ايدي قولتلوا يابابا امي فعلا سخنه اوى قالي وانت راجل من ظهر راجل اهتم بيها وكفيها ووفيها لحد ما اخف بس اوووووف دنا كده هاخد رحتي اوى بالبيت​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الرابع:​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

امي والمحلل

امي خارجه من الحمام مرعوبه جتلي قالتلي اتفضحنا قولتلها لا ياحببتي انتي بامان قالتلي وابوك قولتلها هو عارف انك هايجه اوى ومقدر ده ابتسمت وقالتلي بس انا مكسوفه منو اوى خدتها من ايدها ودخلت على بابا قولتلوا حد زعلان اني بنيك ماما بصلي وقالي وازعل ليه شوف طلبتها لاني مريض لحد ما اخف بس حضنت ماما وقولتلها مش هنتعشي بقي قالتلي حاضر ضربتها على طيظها وهي ماشيه ضحكت وجريت قعدت مع بابا وقولتلوا مبروك لماما سعيد فتح طيظها وانا كملت عليها قالي برافو ممتاز تصدق كان نفسي انيكها من طيظها من زمان قولتلوا اتجدعن قوم هي بقت مفتوحه خلاص قالي البركه فيك وفي صحبك قولتلوا بالمناسبة يابابا سعيد اشتاق لماما اوى ايه رايك اخليه يحجز طيران ويجلها اسبوع قالي خد راي امك الاول قولتلوا صح كلامك وضحكنا وروحنا اتعشينا واحنا بنتعشا قولت لماما على موضوع سعيد اتخضت وقالتلي سعيد مين قولتلها طليقك ياما الراجل عوزك ومشتقلك قالتلي الي تحبوه انتوا قولتلها انتي العروسه مش احنا ضحكت وقااتلي يشرف وينور بابا ضحك وقالها ياممحونه بصلي بابا وقالي احجز كوافير لامك وخليها تصبغ شعرها ومكياج كامل على شان خاطر الراجل الي جايلها من اخر الدنيا ده ردت ماما وقالتلوا دول ميجيش عشرين شعره بس قلها عاوز اشوفك باحسن صوره مع سعيد غمزت امي لبابا وقالتلوا ايه ايه ايه عاوز ايه تشوفني هههههه وقالت اتكسف ياخويا ابتسم ابويا وقالي اتصل بصحبك يجهز نفسو وكمان اتصل باحسن صالون تجميل لامك وجهز نفسك انت كمان عاوز اشوفكم بتقطعوها قدامي ماما ضحكت بشرمطه اوى وقالت ياويلي ياويلي بابا قالي سبني مع امك واطلع اتصل بصحبك وعرفنا هيوصل مصر امتي بابا مسك ايد امي وقالها اقعدى جمبي وقالها اقسم عليكي بكل غالي استمتعتي مع ابنك وصاحبه امي باست ايدو وقالتلوا استمتعت وحسيت بانوثتي وجمالي وهم بيكلوني من لحمي ويتغزلوا بجسمي ببقي فرحانه اوى واترمت على صدر باب وقالها تمام ياشرموطه اندهيلي ابنك وماما ندهت عليه خبط ودخلت قالي عوزك تنزل تشتريلي احدث كاميرا اتش دى عاوز اصور عروستنا وهي معاك انت وسعيد صحبك اوبا انا قلقت وقولتلوا حاضر وتنتني طول الليل افكر وفي الاخر نزلت اشتريت الكاميرا ولما رجعت ماما قالتلي ان بابا اتكلم معاها عن متعتي معاك ومع سعيد ومره واحده بابا صرخ فينا وقالي يازاني امك الشرموطه انا هسجنكم انتم الاثنين انا سجلت كل الي الشرموطه قالتله وانت ياكلب سجلتلك واتصلت باخويا جاي وهفضحكم قدامه وهبلغ البوليس امي اغمي عليها وسبتها بالارض لاني دكتور وفاهم ان اغماء عادى انا ابتسمت لبابا وقولتلوا شوف كده في الجنب كاميرا صوت وصوره وانت بتقولي اتصل بصحبك ينبك امك وكمان انت نكها معاه كلوا لحمها ابويا اتخض واتنرفز قولتلوا انا مش غبي يابابا ولما عمو يجي سمعوا التسجيلات وانا هسمعوا صوت وصوره ابويا الشريف بيطلب من ابنوا ايه شلت ماما ودخلت بيها الغرفه فوقتها وطمنتها وقولتلها الي الي عملتوا حضنتني وقالت حبيبي يابني ياسندى وظهرى بصتلها قولتلها بس قالتلي ونياكي واترمت بحضني قولتلها مش احنا عدينا مرحله الكسوف ياقمر قالتلي بردو بتكسف الجرس رن وعمي وصل امي اتخضت قولتلها اهدى وقومي اعملي قهوه وادخلي قدمهاله عادى خالص ابويا قعد مع اخوه وقالوا وحشتني وحبيت اشوفك معلشي جبتك على ملي وشك وامي واقفه مبتسمه وحاطه ايدها بوسطها ابويا من كتر الغيظ كان هينفجر عمي مشي وانا حضنت امي قدام بابا وبوستها من شفيفها وقولتلي حببتي طليقك جاي بعد اسبوع قالتلي بجد قولتلها وانا عوزك الليله انيكك من كسك بصت لبابا وضحكت وقالتلي عيون ماما انت حاضر ياقلب ماما دخلنا الغرفه وقولتلها كسك مجنني قالتلي هفتحلك رجلي ونيك واستمتع اهو نامت على طرف السرير ورفعت رجلبها لفوق وفتحتهم وانا نزلت الحس زي المجنون ونكتها وجبت حليبي بكس ماما وكانت مبسوطه من زبي اوى ونمنا بس قبل ما ننام خالتي اتصلت بماما.​


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الخامس :


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

خالتي اتصلت بماما وماما بتردت ولبني بكسها قال مالك ياحلوه صوتك مفرهده امي بصالي ومبتسمه قالتلها يالهوى على الي عملو فيه قالتلها ابني حبيبي خالتي قالتلها هو ناكك قالتلها فشخ كسي خالتي قالت يالهوى الام مع ابنها الحال وصل لكده امي قالتلها وفيها ايه منا وانتي بنمارس السحاق وانتي اختي الجنس متعه ووقت ممتع خالتي سكتت وقفلت الخط امي ابتسمتلي وقالتلي اختي وانا عرفاها كسها مولع دلوقتي اديني اسبوع بالكتير وهتكون راكعه تحت رجلك وغمزتلي ونامت وانا قعدت افكر بجسم خالتي اوف اشتهيتها اوى خالتي معاها طفلين وارمله وسنها صوغير 40 سنه وهي اصغر اخوتها وبززها جميله وجسمها رياضي بس هي قصيره وطيظها مدوره حاجه كيوت خالص غطيت ماما وراحت بنوم عميق لاني قطعت لحمها حرفيا قمت بدري نزلت الجامعه وسبت ماما نايمه ورجعت لقتها محضره اكل كويس وقعدنا اتغدينا وبابا بيبصلنا بقرف قولتلوا لو سمحت متبصش لينا كده انتا ليك كل الاحترام والتقدير لاكن انت كنت عاوز تفضح ماما وكمان تضمر مستقبلي وماما بعد كده هتنام بغرفتي وكمان لما طليقها يجي هناجر شقه بره متقلقش هو خد الكرسي المتحرك ودخل غرفتو ماما قالتلي بقولك ايه ياواد قولتلها اامرى ياست الكل قالتلي خالتك كانت هنا ولسه ماشيه قبل ما تيجي لانها مكسوفه اوى منك وولادها كمان تعبنها جدا اشقيه اوى قولتلها ياماما خالتوا محتاجه راجل بحياتها غمزتلي وقالتلي انت اهو موجود وتشوف طلبتها وطلباتي بوست ايد ماما قولتلها القمر كسو عامل ايه ضحكت وهزت بززها وقالتلي اوووف اتقطع امبارح من ابني حبيبي بس وجعني اوى يابيبي قولتلها معلشي ياست الكل اصلي كنت مشتاق ليه اوى فممكن اكون قرصت عليه بزبي ضحكت وقالتلي ياواد يامجرم انا ماما قولتلها ماما ام حسنتين وضحكنا ودخلت نمت لاني طول الليل سهران بفكر بخالتي وجسمها بالليل لقيت القمر امي بتصحيني وتقولي قوم عوزاك بموضوع قمت خدت شاور وقعدت قدمها قالتلي انا لسه قافله مع خالتك قولتلها تودى الاولاد عند سلفتها وتحضر غدا ليه وليك ونقضي اليوم معاها وغمزتلي قولتلها طيب ياماما زبي الشعر عليه كنير احلقوا لتقول عليه مش نظيف قالتلي بس انا بحب شعر الزب اشموا وانا بمص بس احلقوا عادى مهو هيطلع تاني مسكت ايدى وقالتلي وانت بتجوزني صحبك قولتلي جهزي نفسك يام انتي بوشي صح قولتلها صح قالتلي عوزاك تمسك خلتك تقطع نفسها نيك عاوز افتخر بيك قولتلها اوعدك هفرمها ماما شهقت وقالت يامتوحش انت قوم نعم زبك يلا متخفش مش هاجي جمبك الليله احتفظ بحليبك لسوسن خالتك غمزتلها وقمت حلقت وظبط حالي ورجعت نمت تاني على شان اكون فايق للمعركه بتاع الصبح وامس صحتني وجيبالي فطار واكل وتقلي قوم يلا افطر خالتك وزعت عيالها واعمل حسابك بزاز خالتك وتحت باطها بيجننوها ويخلواها تستسلم ده لو عصلجت يعني وضمرها فاق عوزاك تموت ضميرها ولبنك يكون برحمها اليوم فاهم قولتلها بس لو مش برضاها خلاص سيبك منها مش عوزين مشاكل قالتلي جمد قلبك انا معاك مفهوم قولتلها مفهوم ولبست وخدت ماما وطلعنا على سوسن خالتي دخلنا ورحبت بينا وكانت عامله محشي وبط والريحه تجنن قولتلها خالتو انتي نفسك جميل بالاكل اوى الريحه تجنن ابتسمت وقالتلي الف هنا على قالبك ياحبيبي قولتلها خالتو انتي هتنيكي لبسه اسود كده على طول اقلعي الاسود ده امي قالتلها عندو حق قومي غيري يابت بس استني قبل ما تغيري وأمي قامت رفعت العبايه بتاع خالتي لحد ركبتها انا شهقت وقولتلها سمانه رجلك قشطه ياخلتو خالتو زعقت لامي وشدت العبايه وقالتلي منا عارفه وضحكت وامي خدتها ودخلو الغرفه وانا مريل على سمانه خالتي امي طلعت وخالتو غيرت ولبست عبايه تانيه بس مجسمه عليها وتجنن امي قالتلها تعالي ياسوسن بلاش دلع وقعدو وامي قالت لخالتوا انتي وانا محتاجين راجل بحياتنا وابني عارف علاقتنا ببعض خالتي ساكته مش بتتكلم انا اتكلمت وقولتلها انا تحت امرك ياماما انتي وخالتو سوسن صدقيني ياخلتو مش هتندمي ابدا خالتوا حاطه راسها بالارض قمت قدمها ورفعت راسها وهي مكسوفه قولتلها تسمحيلي ندخل جوه قامت معايه وامي قالت هقف انا قدام الاكل لما يستوى ودخلنا الغرفه وقفلت الباب وشلت الطرحه من على راس خالتو وقولتلها مفيش داعي للكسوف عيشي اللحظه ابتسمت خدتها بحضني بوستها من خدها قولتلها انتي قمر اوى قالتلي مكسوفه منك قولتلها اششش ورفعت راسها وبصيت بعيونها وهي غمضت عيونها ببطء ونزلت على شفيفها بشويش وهي تتنفض وتزوم خدها بحضني وحاسس بجسمها بيترعش قولتلها اهدى حببتي وضمتها لصدرى خمس دقايق وبصتلها وقولتلها اظن ياخلتو اللبس ده مش مناسب حتي العبايه لزقه بجسمك هي ابتسمت وعضلات وشها بتترعش كانها بنت بنوت واول مره تكون مع راجل قالتلي عندك حق مسكتها قعدتها على طرف السرير وقولتلها اهدى خالص وجهزى نفسك واندهيلي قالتلي الوقت سرقنا والاولاد معدهم قرب بوست ايدها وقولتلها على رحتك لقيت ماما بتخبط الباب وتقول المحشي هيبرد ياعرسان وبتضحك بفجر فتحت الباب وقالتلي انت لسه بهدومك قولتلها خالتو متوتره وقالتلي خليها يوم تاني على شان الاولاد قربو يرجعوا امي زقتني ودخلت لاختها وقعدت قدمها قالتلها مالك بتترعشي ليه قالت لامي بقالي كتير مفيش راجل لمسني فجسمي بيترعش امي رفعت عبايه خالتو ومدت ايدها على كس خالتوا لاقتوا مغرق الاندر عسل بصتلي قالتلي بوستها قولتلها اه وخدتها بحضني قالتلي خالتك لازم تكون تحتك الليله فاهم وبصت لاختها وقالتلها هنبات الليله معاكي وانا هتصل بسلفتك اقولها اني تعبانه وانك هتباتي عندى الليله فاهمه خالتو ابتسمت قالتلها السكوت علامه الرضا وامي اتصلت بسلفه خالتوا وقالت ليها تخلي الولا عندها الليله وخرجنا ناكل وخالتي بصمت مديت ايدي ليها بصبع محشي فتحت بقها وكلت امي قالت مالك يابت ولا كانك بنت بنوت فرفشي يابنت انتي خلصنا اكل وامي دخلت مع خالتي تجهزها واتاخرت وسامعهم بيتكلموا مع بعض واخيرا امي خرجت وجاتلي قالتلي لبيتها وظبطها عوزاك تفرمها تحتيك فاهم ابتسمت لامي ومسكتها من خدودها وبوست شفايفها قالتلي ادخل جوه وفر طاقطك ليها عاوزه اسمع صريخها وانا بالصاله فاهم .

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء السادس:


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

دخلت لقتها لابسه قميص اسود واندر وبرا بصراحه جسمها منور فيه بلحمها الابيض القشطه سفرت وقولتلها مزه ياخالتو قامت وقفت وانا بكولها بعيوني قولتلها تعرفي ياخلتو قالتلي متقوليش خالتو تاني قولتلها تعرفي ياسوسو قالتلي اعرف ايه ياحبيبي قولتلها كان نفسي فيكي من زمان كنت بتخيلك هي عضت على شفايفها برقه وقالتلي صحيح قولتلي مالك عامله زي القطه كده ليه ومسكتها من كتفها وفرمت شفايفها بوس وعض وهي بتزوم وتترعش ونزلت حمالات القميص وقع على الارض ولحست رقبتها واكتفها القشطه وهي بتتلوى بين ايدي وخدتها بحضني وفكيت مشبك السنتيان وشلتو ببطء قولتلها اوف على بزازك وهي فتحه بقها نص فاتحه من الشهوه ونزلت على بزها الشمال بشويش قطفت الحلمه وطلعت احلي ااااه من بقها وهي مسكالي بزها كانها بترضع *** وبتترعش سندتها وقولتلها تعالي ريحي ياحببتي ونيمتها على السرير ورفعت زراعتها لورا وبان جمال بططها قعت جمبها ارضع ببززها والحس بططها وصوتها بيعلي بالاهااااات وعيونها بتدمع مسحت دموعها ونزلت على شفايفها وهي حضنت راسي بايدها وروحنا ببوس مص اللسان وهي بتزوم ونزلت على رقبتها وبززهاا وبطنها لحد ما وصلت لاندرها ببصلوا وهو ناقع عسلها وابوسلها وهي قايمه راسها نص قومه وتقولي ارحمني شلت اندرها ونزلت الحس شفرات كسها وصرخت صراخ عالي وبتقطع بشعر راسي بايدها وامي علت التلفزيون بره لما سمعت صريخ خالتي وقمت وزبي زي السيف وقلعت الاندر وزبي نطر من محبسه خالتي شهقت وقالت ايه ده كلو يالهوي مديت ايدي ليها قعدت بدلال وهي باصه لزبي ومبرقه قولتلها امسكيه هي سرحانه في زبي مسكت ايدها وحطتها على زبي وهي لسه مكسوفه قولتلها حركي ايزك عليه ياحببتي بصتلي وقالتلي كبير اوى وتخين وسخن قولتلها سخن لاني مشتاقلك بدءت تمشي ايدها عليه وانا شايفها ملط بجسمها الفاجر قربت منها بصتلي وابتسمت قولتلها مش عوزه تدوقيه بشفيفك فتحت بقها بشويش وقربت عليه وانا بعدت عن السرير وهي استغربت قولتلي لما تمصيه الاول لازم تركعي قدامه وتمصيه واني راكعه على ركبك ضحكت وركعت ومسكتوا وبدءت تمص باسلوب جنني وانا بزوم وبقول ليها اااه من مصك ياشرموطه وهي اندمجت وبتمص بسرعه مسكتها من شعرها وقفتها ورقتها على السرير وفتحت رجولها ودخلت زبي دفعه واحده وهي بصرخ وتتلوى تنتني على الوضع ده لمده نص ساعه لحد من جبت اخرى ونطرتهم بكسها وهيا شخرت ذي الشراميط مع صرخه عاليه وتقول اححححح كسي اتحرق وهي حضناني بصراحه فرهدتني المتناكه بس انا قطعت لحمها قمت فتحت الباب لقيت ماما بتبتسملي وتقولي تسلم ويسلم زبك محضرالك الحمام ياقلب ماما على ما اطمن على خالتك
 
قصه امي والمحلل امي تبلغ من العمر 48 عاما وابي 50 عاما ابي رجل عصبي جدا داءما يتشاجر مع امي ويرمي عليها يمين الطلاق وانا عمرى 21 عام طالب بكليه الطب رجعت بيوم من الجامعه لقيت امي منهاره من البكاء وقالتلي خلاص ابوك طلقني الطلقه الثالثه لازم امشي انا مش هعيش بالحرام قولتلها اهدي بس هنشوف حل ادخلي نامي انتي واتصلت ببابا وقولتلوا انت فين قالي انا بالكافيه روحتلوا وقولتلوا ينفع كده الي عملتوا لازم نشوف حل قالي الحل الوحيد هو المحلل وانا عمرى ما اعمل كده قولتلوا ليه احنا نروح نسال شيخ وطلعنا على الشيخ نسالو وقال لازم محلل وكمان يقيم معاها علاقه شرعيه كامله بابا ماشي دماغه هتشت منو وسرحان قولتلوا هون على نفسك وقعدنا بكافيه وقولتلوا انا ليه حد صحبي من دوله عربيه كان عايش بمصر ورجع بلدو ممكن اكلموا اخد ماما بعد العده بتاعتها ونروح ليه يكتب عليها ويطلقها من غير حد ما يحس وكمان هو في دوله تانيه قالي بجد قولتلوا بجد بس الاول اكلموا واشوف هيخدمني بكده ولا لا قالي بس الشيخ قال لازم يدخل عليها قولتلوا وايه المشكله دى هتبقي مراته وكمان على شان انت يابابا تتعلم متدخلش الطلاق في اي مشكله سبني بس اكلموا وخير متقلقش قالي كلموا قولتلوا لما اروح هكلمه على شان فرق التوقيت وهو لسه بالشغل وخلي الكلام ده بيني وبينك على ما نتاكد منو وروحنا طبعا كل واحد بغرفه من بابا وماما لقيت بابا قاعد بالصاله قولتلوا تعالي ندخل عندى الغرفه نكلمه واتصلت عليه وبعد الكلام والتحيه حكتلوا على المشكله الي احنا فيها فهو قالي بس انا لسه صوغير انا من عمرك قولتلوا انا متفهم الموضوع احنا بس عوزين نحل المشكله حتي لو تكتب عليها عرفي قالي تمام تحت امرك ياصديقي قدموا على الفيزه وهاتها وتعالي بس ليه طلب قولتلوا قول قالي هو مفيش نظره شرعيه وضحك بصيت لبابا قالي ابعتلوا صوره ليها قولتلوا طبعا نظره شرعيه من حقك وبعتلوا صورتها قالي هاتها وتعالي حالا ضحكنا انا وهو وبابا ابتسم وقفلت مع صديقي وقولتلوا تمام يابابا قالي تمام بعد العده خدها وروح قولتلوا وانت هتيجي معانا على شان تشهد انا وانت على العقد ويكون الموضوع بسريه تامه قالي ماشي تمام ودخلت كلمت ماما وتفهمت الموضوع بعد عزاب وعدت عدتها وطلعنا على البلد الي فيها صديقي واستقبلنا احسن استقبال وحجزنا مزرعه وانا قعدت مع ماما قولتلها ماما ده صحبي يعني انتي بوشي اعملي تجهيزات اي حد بيتجوز فهماني ماما قالتلي فهماك وعامله حسابي مسكتها من خدها بهزار وقولتلها ياشقيه انتي ماما ابتسمت واتصلت بصاحبي يجي بالليل ومعاه عقد الجواز ووصل صحبي ولابس ومتشيك وقعدنا شهدنا على عقد الجواز وبابا هينفجر من الغيظ خدت بابا على جمب قولتلوا اهدى الموضوع سهل واتحل اهو صحبي خد ماما وطلع على غرفتهم والبيت بحاله صمت سمعنا ضحكت ماما وتنهيدتها بابا اتعصب خدتو وخرجنا نبات باي فندق وصاحبي اتصل بيه الصبح قالي تعالي لوحدك روحت جري لقيته بيقولي مامتك تعبانه تعالي اسندها معايه نوديها للدكتوره وروحنا نكشف لقيت الدكتوره بتقول انتم ايه صفتكم ليها صاحبي قال انا جوزها قالتلو طيب اليوم مفيش ممارسه من الخلف خالص لانها حصلها شرخ انا بصيت لصحبي مال عليه وقالي متلمنيش دى شرعا مراتي وبصراحه امك فرس انا ابتسمت وخدنا ماما ومشينا وهي مكسوفه مني اوى وصلتهم وروحت لبابا اسبوع وصحبي بينيك امي ومقطع لحمها وبعدين طلقها ورجعنا بلدنا وبنفس الوقت بابا منتظر عده ماما تخلص بعد مرور اسبوع على رجوعنا بلدنا صحبي اتصل بيه وقالي اجمل اسبوع بحياتي عيشتو مع امك امك كسها ناعم ومرايه ونظيفه اوى وكمان شهوانيه جدا قولتلوا اذاي قالي عليها مص زب يفقد وعي اي راجل قولتلوا بجد قالي اوف على بززها وهيجانهم قولتلوا كفايه يابني زبي وقف ضحك وقالي صدقني لو كل يوم هنجوز بنت مش هتكون اجمل من امك قالتلوا للدرجادى قالي امك امل عندها حسنتين حسنه بشفره كسها الشمال وحسنه بطيظها قولتلوا يالهوى قالي مالك انت مشتهيها قولتلو جدا بس ده سر بنا قالي انت معاك بطل بالبيت بطل بجد وعليها بوست شفايف يالهوى تولع بالجسم قولتلوا استني اجيب اندرها اشموا والحسوا وانت بتتكلم قالي بسرعه وروحت جبتوا وعلقتوا على زبي وهو بيتكلم ونطرت حليبي عليه قولتلوا يابختك نكت ماما واستمتعت قالي اجمل متعه امك مفهاش غلطه وقفلت ونمت واستحلمت بماما وتاني يوم الصبح ماما بتصحيني اروح على جامعتي بوست ايدها وقولتلها رفعتي راسي امي ابتسمت وقالت على ايه قولتلها سعد صحبي بيشكر فيكي اوى قالتلي هو شاب لطيف قولتلها بس اتخانقت معاه امبارح قالتي خير قولتلها بيطلب مني طلب مقدرش اعملوا قالتلي طلب ايه قولتلها طلب ابوس الحسنتين الي عندك بداله بيقول وحشوه اوى عضت على شفايفها وقالت ولد قليل الادب يعني هو مش بعش بوس ومص فيهم وضحكت ومشيت وانا لبست وخرجت على كليتي بس بصراحه مش قادر ابطل تفكير بماما لقتها بتتصل بيه وتصوت وتقولي ابوك انجلط مش بيتحرك طلعت جرى على البيت خدتو وطلعت على المستشفي وطلع عندو خلطه بالمخ وكمل علاجو وطلعنا على البيت بس جالو شلل واحنا حالتنا الماديه ممتاذه وقولتلوا لو ليك علاج بره هنسفرك متحملش هم وتاني يوم جبت المازون وخليتو كتب على ماما على شان نفسيا يستريح ماما دخلت بحاله حزن شديده وحاولت كتير اخرجها من الحاله دى وهزرت معاها قولتلها تحبي اجبلك سعد يفرفشك خبطتني علي صدرى وقالتلي ياسافل ياقليل الادب قولتلها دا هيتجنن ويشوف الحسنتين ضحكت اوى وقالتلي انت بتكلموا قولتلها اه قالتلي طيب بالليل لو بتكلموا اجيلك اسلم عليه قولتلها طيب مفيش مشكله بس هتكلميته وانتي ضاربه بوز كده قالتلي لا طبعا قولتلها انا نسيت انوا طليقك صحيح وضحكنا ابويا نام ولقتها داخله الغرفه عليه وانا بكلم سعد لقيتو بيقولها وحشتيني ياروحي قالتلو بطل شقاوه قالها اسمعي ابنك مننا وعلينا واحنا اكتر من الاخوات قالتلو والمطلوب قالها اشوف الحسنتين ماتت على نفسها من الضحك وقالتلوا مشبعتش لسه قالها انتي ميتشبعش منك قالتلي وهتشوفهم اذاي ان شاء **** قالها ابنك هيمسك الموبايل ويورهمولي قالتلوا ان كان كده تمام بس خليها بكره باي وخرجت وانا قفلت وخرجت وراها قولتلها ماما بجد هتورهوملوا قربت مني ومسكتني من التيشرت وبصتلي وقالت لو عندك اعتراض خلاص قولتلها معنديش خالص اعتراض غمزتلي وقالتلي على شان انت كمان هتشوفهم وانت ماسك الموبيل لسعد صحبك صح وانا زبي واقف بالبنطلون وهي بصتلوا وقالت اوووووف ايه ده كلو يالهوى وجريت من قدامي انا دخلت اتصلت بسعد تاني وقولتلوا هلى الي حصل قالي قريب هتنكها لانها هايجه جدا وعلى فكره امك مش مختونه وزنبورها حلو اوى قولتلو يابن الجزمه خلتني اشتهيها قالي مش هتندم لو نكتها دى فرسه قولتلوا يلا يابني هنام وبكره هتصل بيك تشوف حبيبك الحسنتين هههههههه سلام الصبح طلعت ابويا على الكرسي المتحرك وفطرنا وطلعت على الجامعه واتاخرت كالعاده لقيت ماما بتقولي عدي هاتلي سويت جاهز من الصيدليه على شان انظف حالي على شان صحبك بالليل يشوفني نظيفه انا سكت قالتلي روحت فين قولتلها اسف سرحت شويه ضحكت وقالتلي متفكرش كتير وطلعت على الصيدليه جبت السويت وروحت وماما خدتو مني وهي بتقلي تسلم ايدك ووشوشتني وقالتلي بابا خد العلاج وكمان المهدء هيصحي على الصبح انا حسيت بنار بزبي هي بصتلوا وبصتلي وقالتلي لم نفسك وخليه ينام ننه وضحكت ودخلت تعمل سويت وتاخد شاور وانا دخلت اكلم سعيد وهوا مولع نار ماما وحشتو وعاوز يشوف الحسنتين ماما دخلت الغرفه بروب فوق القميص وفر
ده شعرها وقعدت قدام كامره الكمبيوتر تكلم سعيد
سعيد وحشتيني اوى ياحببتي
امي حببتك ايه ياواد دنا اكبر منك 25 سنه وانت قد ابني
سعيد انا صوغير بالعمر بس ركعتك قدامي ومسحت بيكي بلاد المزرعه
امي منكرش طبعا انا عشت معاك ايام جميله
سعيد فاكره لما قولتلي اعتبرني شرموطه قدامك
امي ضحكت وقالت بس ياسعيد ابني قاعد وسامع قالها انا مبخبيش حاجه على صديقي
امي بصتلي وانا ابتسمتلها وقالت لسعيد ايوه فاكره طبعا وكمان انت ربطني من ايدي ونكنتني من طيظي
سعيد طيب فكره لما خليتك تركعي قدامي وبوستي رجلي وايدى على شان انيكك من كسك قالتوا فاكره وهي بتضحك بردو
سعيد طيب فاكره لما جبتي كبايه شاي وقولتيلي عوزه حليب علي الشاي ومصيتي زبي ودخل كلوا بظورك وطلع نطرت الحليب بالكبايه وقعدتي قدامي تشربي شاي بحليبي
امي طبعا فاكره ياسعد فكره كل حاجه
سعد فاكره لما جيت ارمي عليكي يمين الطلاق عملتي ايه قولتلو بوست رجلك وقولتلك عشت معاك اجمل ايام بحياتي
سعد طيب ولما اول مره اقلعك الاندر وشوفت حسنت كسك فاكره عملت ايه
امي طبعا فاكره قعدت تلحس وتمص كسي كتير لدرجت اني قولتلك انا كسي باش ببوقك وداب خالص ونطرت عسلي على وشك وانتي لحستوا وبلعتوا
سعد طيب فاكره لما شوفت حسنه طيظك
امي يااااااوووووف فكره دفنت راسك بين الفلقتين ودوبتني مص ولحس
سعد قالها اقلعي الروب ونامي على السرير وخلي ابنك يقلعك الاندر انا هقفل هنا وهتصل على موبايل ابنك يوريني حسنه كس امه
امي بتضحك وتقولوا باي ياسعد اتصل على موبيل ابني
ماما نامت على ظهرها وسعد اتصل عليه وفتحتلوا كاميرا يالهوى على اندر ماما كلوا عسل وبيشبك بين لحم كسها والاندر اوووووف
نكمل الجزء الثاني
جامدة كمل وما تتأخر
 
قصه امي والمحلل امي تبلغ من العمر 48 عاما وابي 50 عاما ابي رجل عصبي جدا داءما يتشاجر مع امي ويرمي عليها يمين الطلاق وانا عمرى 21 عام طالب بكليه الطب رجعت بيوم من الجامعه لقيت امي منهاره من البكاء وقالتلي خلاص ابوك طلقني الطلقه الثالثه لازم امشي انا مش هعيش بالحرام قولتلها اهدي بس هنشوف حل ادخلي نامي انتي واتصلت ببابا وقولتلوا انت فين قالي انا بالكافيه روحتلوا وقولتلوا ينفع كده الي عملتوا لازم نشوف حل قالي الحل الوحيد هو المحلل وانا عمرى ما اعمل كده قولتلوا ليه احنا نروح نسال شيخ وطلعنا على الشيخ نسالو وقال لازم محلل وكمان يقيم معاها علاقه شرعيه كامله بابا ماشي دماغه هتشت منو وسرحان قولتلوا هون على نفسك وقعدنا بكافيه وقولتلوا انا ليه حد صحبي من دوله عربيه كان عايش بمصر ورجع بلدو ممكن اكلموا اخد ماما بعد العده بتاعتها ونروح ليه يكتب عليها ويطلقها من غير حد ما يحس وكمان هو في دوله تانيه قالي بجد قولتلوا بجد بس الاول اكلموا واشوف هيخدمني بكده ولا لا قالي بس الشيخ قال لازم يدخل عليها قولتلوا وايه المشكله دى هتبقي مراته وكمان على شان انت يابابا تتعلم متدخلش الطلاق في اي مشكله سبني بس اكلموا وخير متقلقش قالي كلموا قولتلوا لما اروح هكلمه على شان فرق التوقيت وهو لسه بالشغل وخلي الكلام ده بيني وبينك على ما نتاكد منو وروحنا طبعا كل واحد بغرفه من بابا وماما لقيت بابا قاعد بالصاله قولتلوا تعالي ندخل عندى الغرفه نكلمه واتصلت عليه وبعد الكلام والتحيه حكتلوا على المشكله الي احنا فيها فهو قالي بس انا لسه صوغير انا من عمرك قولتلوا انا متفهم الموضوع احنا بس عوزين نحل المشكله حتي لو تكتب عليها عرفي قالي تمام تحت امرك ياصديقي قدموا على الفيزه وهاتها وتعالي بس ليه طلب قولتلوا قول قالي هو مفيش نظره شرعيه وضحك بصيت لبابا قالي ابعتلوا صوره ليها قولتلوا طبعا نظره شرعيه من حقك وبعتلوا صورتها قالي هاتها وتعالي حالا ضحكنا انا وهو وبابا ابتسم وقفلت مع صديقي وقولتلوا تمام يابابا قالي تمام بعد العده خدها وروح قولتلوا وانت هتيجي معانا على شان تشهد انا وانت على العقد ويكون الموضوع بسريه تامه قالي ماشي تمام ودخلت كلمت ماما وتفهمت الموضوع بعد عزاب وعدت عدتها وطلعنا على البلد الي فيها صديقي واستقبلنا احسن استقبال وحجزنا مزرعه وانا قعدت مع ماما قولتلها ماما ده صحبي يعني انتي بوشي اعملي تجهيزات اي حد بيتجوز فهماني ماما قالتلي فهماك وعامله حسابي مسكتها من خدها بهزار وقولتلها ياشقيه انتي ماما ابتسمت واتصلت بصاحبي يجي بالليل ومعاه عقد الجواز ووصل صحبي ولابس ومتشيك وقعدنا شهدنا على عقد الجواز وبابا هينفجر من الغيظ خدت بابا على جمب قولتلوا اهدى الموضوع سهل واتحل اهو صحبي خد ماما وطلع على غرفتهم والبيت بحاله صمت سمعنا ضحكت ماما وتنهيدتها بابا اتعصب خدتو وخرجنا نبات باي فندق وصاحبي اتصل بيه الصبح قالي تعالي لوحدك روحت جري لقيته بيقولي مامتك تعبانه تعالي اسندها معايه نوديها للدكتوره وروحنا نكشف لقيت الدكتوره بتقول انتم ايه صفتكم ليها صاحبي قال انا جوزها قالتلو طيب اليوم مفيش ممارسه من الخلف خالص لانها حصلها شرخ انا بصيت لصحبي مال عليه وقالي متلمنيش دى شرعا مراتي وبصراحه امك فرس انا ابتسمت وخدنا ماما ومشينا وهي مكسوفه مني اوى وصلتهم وروحت لبابا اسبوع وصحبي بينيك امي ومقطع لحمها وبعدين طلقها ورجعنا بلدنا وبنفس الوقت بابا منتظر عده ماما تخلص بعد مرور اسبوع على رجوعنا بلدنا صحبي اتصل بيه وقالي اجمل اسبوع بحياتي عيشتو مع امك امك كسها ناعم ومرايه ونظيفه اوى وكمان شهوانيه جدا قولتلوا اذاي قالي عليها مص زب يفقد وعي اي راجل قولتلوا بجد قالي اوف على بززها وهيجانهم قولتلوا كفايه يابني زبي وقف ضحك وقالي صدقني لو كل يوم هنجوز بنت مش هتكون اجمل من امك قالتلوا للدرجادى قالي امك امل عندها حسنتين حسنه بشفره كسها الشمال وحسنه بطيظها قولتلوا يالهوى قالي مالك انت مشتهيها قولتلو جدا بس ده سر بنا قالي انت معاك بطل بالبيت بطل بجد وعليها بوست شفايف يالهوى تولع بالجسم قولتلوا استني اجيب اندرها اشموا والحسوا وانت بتتكلم قالي بسرعه وروحت جبتوا وعلقتوا على زبي وهو بيتكلم ونطرت حليبي عليه قولتلوا يابختك نكت ماما واستمتعت قالي اجمل متعه امك مفهاش غلطه وقفلت ونمت واستحلمت بماما وتاني يوم الصبح ماما بتصحيني اروح على جامعتي بوست ايدها وقولتلها رفعتي راسي امي ابتسمت وقالت على ايه قولتلها سعد صحبي بيشكر فيكي اوى قالتلي هو شاب لطيف قولتلها بس اتخانقت معاه امبارح قالتي خير قولتلها بيطلب مني طلب مقدرش اعملوا قالتلي طلب ايه قولتلها طلب ابوس الحسنتين الي عندك بداله بيقول وحشوه اوى عضت على شفايفها وقالت ولد قليل الادب يعني هو مش بعش بوس ومص فيهم وضحكت ومشيت وانا لبست وخرجت على كليتي بس بصراحه مش قادر ابطل تفكير بماما لقتها بتتصل بيه وتصوت وتقولي ابوك انجلط مش بيتحرك طلعت جرى على البيت خدتو وطلعت على المستشفي وطلع عندو خلطه بالمخ وكمل علاجو وطلعنا على البيت بس جالو شلل واحنا حالتنا الماديه ممتاذه وقولتلوا لو ليك علاج بره هنسفرك متحملش هم وتاني يوم جبت المازون وخليتو كتب على ماما على شان نفسيا يستريح ماما دخلت بحاله حزن شديده وحاولت كتير اخرجها من الحاله دى وهزرت معاها قولتلها تحبي اجبلك سعد يفرفشك خبطتني علي صدرى وقالتلي ياسافل ياقليل الادب قولتلها دا هيتجنن ويشوف الحسنتين ضحكت اوى وقالتلي انت بتكلموا قولتلها اه قالتلي طيب بالليل لو بتكلموا اجيلك اسلم عليه قولتلها طيب مفيش مشكله بس هتكلميته وانتي ضاربه بوز كده قالتلي لا طبعا قولتلها انا نسيت انوا طليقك صحيح وضحكنا ابويا نام ولقتها داخله الغرفه عليه وانا بكلم سعد لقيتو بيقولها وحشتيني ياروحي قالتلو بطل شقاوه قالها اسمعي ابنك مننا وعلينا واحنا اكتر من الاخوات قالتلو والمطلوب قالها اشوف الحسنتين ماتت على نفسها من الضحك وقالتلوا مشبعتش لسه قالها انتي ميتشبعش منك قالتلي وهتشوفهم اذاي ان شاء **** قالها ابنك هيمسك الموبايل ويورهمولي قالتلوا ان كان كده تمام بس خليها بكره باي وخرجت وانا قفلت وخرجت وراها قولتلها ماما بجد هتورهوملوا قربت مني ومسكتني من التيشرت وبصتلي وقالت لو عندك اعتراض خلاص قولتلها معنديش خالص اعتراض غمزتلي وقالتلي على شان انت كمان هتشوفهم وانت ماسك الموبيل لسعد صحبك صح وانا زبي واقف بالبنطلون وهي بصتلوا وقالت اوووووف ايه ده كلو يالهوى وجريت من قدامي انا دخلت اتصلت بسعد تاني وقولتلوا هلى الي حصل قالي قريب هتنكها لانها هايجه جدا وعلى فكره امك مش مختونه وزنبورها حلو اوى قولتلو يابن الجزمه خلتني اشتهيها قالي مش هتندم لو نكتها دى فرسه قولتلوا يلا يابني هنام وبكره هتصل بيك تشوف حبيبك الحسنتين هههههههه سلام الصبح طلعت ابويا على الكرسي المتحرك وفطرنا وطلعت على الجامعه واتاخرت كالعاده لقيت ماما بتقولي عدي هاتلي سويت جاهز من الصيدليه على شان انظف حالي على شان صحبك بالليل يشوفني نظيفه انا سكت قالتلي روحت فين قولتلها اسف سرحت شويه ضحكت وقالتلي متفكرش كتير وطلعت على الصيدليه جبت السويت وروحت وماما خدتو مني وهي بتقلي تسلم ايدك ووشوشتني وقالتلي بابا خد العلاج وكمان المهدء هيصحي على الصبح انا حسيت بنار بزبي هي بصتلوا وبصتلي وقالتلي لم نفسك وخليه ينام ننه وضحكت ودخلت تعمل سويت وتاخد شاور وانا دخلت اكلم سعيد وهوا مولع نار ماما وحشتو وعاوز يشوف الحسنتين ماما دخلت الغرفه بروب فوق القميص وفر
ده شعرها وقعدت قدام كامره الكمبيوتر تكلم سعيد
سعيد وحشتيني اوى ياحببتي
امي حببتك ايه ياواد دنا اكبر منك 25 سنه وانت قد ابني
سعيد انا صوغير بالعمر بس ركعتك قدامي ومسحت بيكي بلاد المزرعه
امي منكرش طبعا انا عشت معاك ايام جميله
سعيد فاكره لما قولتلي اعتبرني شرموطه قدامك
امي ضحكت وقالت بس ياسعيد ابني قاعد وسامع قالها انا مبخبيش حاجه على صديقي
امي بصتلي وانا ابتسمتلها وقالت لسعيد ايوه فاكره طبعا وكمان انت ربطني من ايدي ونكنتني من طيظي
سعيد طيب فكره لما خليتك تركعي قدامي وبوستي رجلي وايدى على شان انيكك من كسك قالتوا فاكره وهي بتضحك بردو
سعيد طيب فاكره لما جبتي كبايه شاي وقولتيلي عوزه حليب علي الشاي ومصيتي زبي ودخل كلوا بظورك وطلع نطرت الحليب بالكبايه وقعدتي قدامي تشربي شاي بحليبي
امي طبعا فاكره ياسعد فكره كل حاجه
سعد فاكره لما جيت ارمي عليكي يمين الطلاق عملتي ايه قولتلو بوست رجلك وقولتلك عشت معاك اجمل ايام بحياتي
سعد طيب ولما اول مره اقلعك الاندر وشوفت حسنت كسك فاكره عملت ايه
امي طبعا فاكره قعدت تلحس وتمص كسي كتير لدرجت اني قولتلك انا كسي باش ببوقك وداب خالص ونطرت عسلي على وشك وانتي لحستوا وبلعتوا
سعد طيب فاكره لما شوفت حسنه طيظك
امي يااااااوووووف فكره دفنت راسك بين الفلقتين ودوبتني مص ولحس
سعد قالها اقلعي الروب ونامي على السرير وخلي ابنك يقلعك الاندر انا هقفل هنا وهتصل على موبايل ابنك يوريني حسنه كس امه
امي بتضحك وتقولوا باي ياسعد اتصل على موبيل ابني
ماما نامت على ظهرها وسعد اتصل عليه وفتحتلوا كاميرا يالهوى على اندر ماما كلوا عسل وبيشبك بين لحم كسها والاندر اوووووف
نكمل الجزء الثاني
بجد روعه روعه اجمل الورود الحمراء
استمر
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%