NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة المصيف

جوده ام كس

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
21 أغسطس 2024
المشاركات
3
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
49
نقاط
5
انا جنه هحكيلكم قصه من تئليفي
انا احمد ١٩ سنه جسمي عادي و جارتنا منه ٤٦ سنه طيزها كبيره و كرفي و صدرها كبير

من ونا صغير كنت بلعب مع ابنها خالد كان في نفس سني و كنا صحاب هيا كانت بتلبس لبس البيت قمصان نوم و هدوم شفافه و كان الكلوت بتعها بيبقا باين و كنت بهيج عاليها اوي كان بيبئا نفسي اقوم انكها

مره كنت عندو فالبيت و خالد نزل يجيب حجات من تحت و كنت فالبيت لوحدي فدخلت الحمام عشان اتوضا لقيت الكلوت بتعها مرمي فوق الغساله و شكله مغري اوي مسكته فضلت اشم فيه و دعكت زبي بيه و لبسته و فضلت اتصور بي


dpp4XS9.md.jpg
بعد مخلصت اتوضيت نزلت صليت و خلصنا و عدت الايام

بعدها بي ٣ شهور قررنا انا و صحبي نروح نصيف و خلاص كنا هنروح لاكن امي خافت علايا فقولتلها متخفيش قلتلي انا هاجي المصيف معاكو فالاول رفضت عشان مينفعش تروح معانا بس هيا اصرت قولت لخالد قلي ان هوا هيجيب امه معاه المصيف و جهزنا شنطنا و سفرنا كان الاوضه متقصمه سيريرين انا و خالد علي سرير و منه و ماما علي سرير

نزلنا البحر بالمايوهات و الناس كلها كانت بتبص علي طيز منه و كانت لافته للأنظار

dpyoR0x.jpg
و انا يرضو كنت هايج اوي عاليها نزلنا البحر و خلصنا و اتغدينا و طلعنا عشان نستحمه و ننام خالد استحمه و بعدها ماما و بعدها منه و انا كنت بعد منه دخلت الحمام لقيت الكلوت بتعها علي الحوض فمسكته ضربت في عشرا و كنت بتخيل اني بنكها و بجبهم فيها فجئا حد فتح الباب بتاع الحمام ببص لقيت منه كانت بتدور علي الكلوت ف رميته بسرعه علي الارض و عملت نفسي متفاجئ و زعقت فيها قولتلها عايزه ايه قلتلي بدور علي الكلوت بتاعي و قلتلها اهو علي الارض اول ممسكته لقت ملمسه غريب كائن حد حاطط في شامبو فسئلتني ايه الابيض ده قلتلها معرفش و اطلعي بره

dpyGr57.jpg
خلصنا اليوم و نمنا صحينا تاتي يوم بدور علي خالد و ماما مش لاقيهم فكلمتهم كانو بيفترو خالد قالي صحي ماما و تعالو غسلت وشي و لبست و جيت اصحي منه اول مصحيه لقيت المنظر ده

dpyPANe.jpg
هجت فشخ و قررت اني هنكها قلعت البنطلون و البكسر و نمت جمبعا و فضلت العب فزبي و اضربها علي طزها و كنت خلاص هحوتو فيها لقتها بتتقلب و شكلها هتصحي فلبست بسرعه و قمت من جنبها و عملت نفسي داخل الاوضه عشان اصحيها

dy99qxV.jpg
قلتلها اصحي يلا عشان ننزل نفتر ماما و خالد تحت قلتلي حاضر اطلع استنا برا و انا هلبس اهو و هننزل قبتلها ماشي مستنيكي لبست و نزلنا فطرنا و رحنا البيسين و قعدنا شويه بده كده منه قالت انا هطلع انام شويه عشان تعبانه و فضلت انا و خالد و ماما قعدين علي البيسين جه الشيطان يلعب فدماغي و قلتلهم انا هطلع اجيب الشاحن من الاوضه و جاي تاني طلعت الاوضه لقيت المنظر ده


استنو الجزء الثاني
 
انا جنه هحكيلكم قصه من تئليفي
انا احمد ١٩ سنه جسمي عادي و جارتنا منه ٤٦ سنه طيزها كبيره و كرفي و صدرها كبير

من ونا صغير كنت بلعب مع ابنها خالد كان في نفس سني و كنا صحاب هيا كانت بتلبس لبس البيت قمصان نوم و هدوم شفافه و كان الكلوت بتعها بيبقا باين و كنت بهيج عاليها اوي كان بيبئا نفسي اقوم انكها

مره كنت عندو فالبيت و خالد نزل يجيب حجات من تحت و كنت فالبيت لوحدي فدخلت الحمام عشان اتوضا لقيت الكلوت بتعها مرمي فوق الغساله و شكله مغري اوي مسكته فضلت اشم فيه و دعكت زبي بيه و لبسته و فضلت اتصور بي


dpp4XS9.md.jpg
بعد مخلصت اتوضيت نزلت صليت و خلصنا و عدت الايام

بعدها بي ٣ شهور قررنا انا و صحبي نروح نصيف و خلاص كنا هنروح لاكن امي خافت علايا فقولتلها متخفيش قلتلي انا هاجي المصيف معاكو فالاول رفضت عشان مينفعش تروح معانا بس هيا اصرت قولت لخالد قلي ان هوا هيجيب امه معاه المصيف و جهزنا شنطنا و سفرنا كان الاوضه متقصمه سيريرين انا و خالد علي سرير و منه و ماما علي سرير

نزلنا البحر بالمايوهات و الناس كلها كانت بتبص علي طيز منه و كانت لافته للأنظار

dpyoR0x.jpg
و انا يرضو كنت هايج اوي عاليها نزلنا البحر و خلصنا و اتغدينا و طلعنا عشان نستحمه و ننام خالد استحمه و بعدها ماما و بعدها منه و انا كنت بعد منه دخلت الحمام لقيت الكلوت بتعها علي الحوض فمسكته ضربت في عشرا و كنت بتخيل اني بنكها و بجبهم فيها فجئا حد فتح الباب بتاع الحمام ببص لقيت منه كانت بتدور علي الكلوت ف رميته بسرعه علي الارض و عملت نفسي متفاجئ و زعقت فيها قولتلها عايزه ايه قلتلي بدور علي الكلوت بتاعي و قلتلها اهو علي الارض اول ممسكته لقت ملمسه غريب كائن حد حاطط في شامبو فسئلتني ايه الابيض ده قلتلها معرفش و اطلعي بره

dpyGr57.jpg
خلصنا اليوم و نمنا صحينا تاتي يوم بدور علي خالد و ماما مش لاقيهم فكلمتهم كانو بيفترو خالد قالي صحي ماما و تعالو غسلت وشي و لبست و جيت اصحي منه اول مصحيه لقيت المنظر ده

dpyPANe.jpg
هجت فشخ و قررت اني هنكها قلعت البنطلون و البكسر و نمت جمبعا و فضلت العب فزبي و اضربها علي طزها و كنت خلاص هحوتو فيها لقتها بتتقلب و شكلها هتصحي فلبست بسرعه و قمت من جنبها و عملت نفسي داخل الاوضه عشان اصحيها

dy99qxV.jpg
قلتلها اصحي يلا عشان ننزل نفتر ماما و خالد تحت قلتلي حاضر اطلع استنا برا و انا هلبس اهو و هننزل قبتلها ماشي مستنيكي لبست و نزلنا فطرنا و رحنا البيسين و قعدنا شويه بده كده منه قالت انا هطلع انام شويه عشان تعبانه و فضلت انا و خالد و ماما قعدين علي البيسين جه الشيطان يلعب فدماغي و قلتلهم انا هطلع اجيب الشاحن من الاوضه و جاي تاني طلعت الاوضه لقيت المنظر ده


استنو الجزء الثاني
بداية موافقه استمر بتوافقي ليك مستقبل ❤️✨
 
انا جنه هحكيلكم قصه من تئليفي
انا احمد ١٩ سنه جسمي عادي و جارتنا منه ٤٦ سنه طيزها كبيره و كرفي و صدرها كبير

من ونا صغير كنت بلعب مع ابنها خالد كان في نفس سني و كنا صحاب هيا كانت بتلبس لبس البيت قمصان نوم و هدوم شفافه و كان الكلوت بتعها بيبقا باين و كنت بهيج عاليها اوي كان بيبئا نفسي اقوم انكها

مره كنت عندو فالبيت و خالد نزل يجيب حجات من تحت و كنت فالبيت لوحدي فدخلت الحمام عشان اتوضا لقيت الكلوت بتعها مرمي فوق الغساله و شكله مغري اوي مسكته فضلت اشم فيه و دعكت زبي بيه و لبسته و فضلت اتصور بي


dpp4XS9.md.jpg
بعد مخلصت اتوضيت نزلت صليت و خلصنا و عدت الايام

بعدها بي ٣ شهور قررنا انا و صحبي نروح نصيف و خلاص كنا هنروح لاكن امي خافت علايا فقولتلها متخفيش قلتلي انا هاجي المصيف معاكو فالاول رفضت عشان مينفعش تروح معانا بس هيا اصرت قولت لخالد قلي ان هوا هيجيب امه معاه المصيف و جهزنا شنطنا و سفرنا كان الاوضه متقصمه سيريرين انا و خالد علي سرير و منه و ماما علي سرير

نزلنا البحر بالمايوهات و الناس كلها كانت بتبص علي طيز منه و كانت لافته للأنظار

dpyoR0x.jpg
و انا يرضو كنت هايج اوي عاليها نزلنا البحر و خلصنا و اتغدينا و طلعنا عشان نستحمه و ننام خالد استحمه و بعدها ماما و بعدها منه و انا كنت بعد منه دخلت الحمام لقيت الكلوت بتعها علي الحوض فمسكته ضربت في عشرا و كنت بتخيل اني بنكها و بجبهم فيها فجئا حد فتح الباب بتاع الحمام ببص لقيت منه كانت بتدور علي الكلوت ف رميته بسرعه علي الارض و عملت نفسي متفاجئ و زعقت فيها قولتلها عايزه ايه قلتلي بدور علي الكلوت بتاعي و قلتلها اهو علي الارض اول ممسكته لقت ملمسه غريب كائن حد حاطط في شامبو فسئلتني ايه الابيض ده قلتلها معرفش و اطلعي بره

dpyGr57.jpg
خلصنا اليوم و نمنا صحينا تاتي يوم بدور علي خالد و ماما مش لاقيهم فكلمتهم كانو بيفترو خالد قالي صحي ماما و تعالو غسلت وشي و لبست و جيت اصحي منه اول مصحيه لقيت المنظر ده

dpyPANe.jpg
هجت فشخ و قررت اني هنكها قلعت البنطلون و البكسر و نمت جمبعا و فضلت العب فزبي و اضربها علي طزها و كنت خلاص هحوتو فيها لقتها بتتقلب و شكلها هتصحي فلبست بسرعه و قمت من جنبها و عملت نفسي داخل الاوضه عشان اصحيها

dy99qxV.jpg
قلتلها اصحي يلا عشان ننزل نفتر ماما و خالد تحت قلتلي حاضر اطلع استنا برا و انا هلبس اهو و هننزل قبتلها ماشي مستنيكي لبست و نزلنا فطرنا و رحنا البيسين و قعدنا شويه بده كده منه قالت انا هطلع انام شويه عشان تعبانه و فضلت انا و خالد و ماما قعدين علي البيسين جه الشيطان يلعب فدماغي و قلتلهم انا هطلع اجيب الشاحن من الاوضه و جاي تاني طلعت الاوضه لقيت المنظر ده


استنو الجزء الثاني
كمل يا باشا
 
انا جنه هحكيلكم قصه من تئليفي
انا احمد ١٩ سنه جسمي عادي و جارتنا منه ٤٦ سنه طيزها كبيره و كرفي و صدرها كبير

من ونا صغير كنت بلعب مع ابنها خالد كان في نفس سني و كنا صحاب هيا كانت بتلبس لبس البيت قمصان نوم و هدوم شفافه و كان الكلوت بتعها بيبقا باين و كنت بهيج عاليها اوي كان بيبئا نفسي اقوم انكها

مره كنت عندو فالبيت و خالد نزل يجيب حجات من تحت و كنت فالبيت لوحدي فدخلت الحمام عشان اتوضا لقيت الكلوت بتعها مرمي فوق الغساله و شكله مغري اوي مسكته فضلت اشم فيه و دعكت زبي بيه و لبسته و فضلت اتصور بي


dpp4XS9.md.jpg
بعد مخلصت اتوضيت نزلت صليت و خلصنا و عدت الايام

بعدها بي ٣ شهور قررنا انا و صحبي نروح نصيف و خلاص كنا هنروح لاكن امي خافت علايا فقولتلها متخفيش قلتلي انا هاجي المصيف معاكو فالاول رفضت عشان مينفعش تروح معانا بس هيا اصرت قولت لخالد قلي ان هوا هيجيب امه معاه المصيف و جهزنا شنطنا و سفرنا كان الاوضه متقصمه سيريرين انا و خالد علي سرير و منه و ماما علي سرير

نزلنا البحر بالمايوهات و الناس كلها كانت بتبص علي طيز منه و كانت لافته للأنظار

dpyoR0x.jpg
و انا يرضو كنت هايج اوي عاليها نزلنا البحر و خلصنا و اتغدينا و طلعنا عشان نستحمه و ننام خالد استحمه و بعدها ماما و بعدها منه و انا كنت بعد منه دخلت الحمام لقيت الكلوت بتعها علي الحوض فمسكته ضربت في عشرا و كنت بتخيل اني بنكها و بجبهم فيها فجئا حد فتح الباب بتاع الحمام ببص لقيت منه كانت بتدور علي الكلوت ف رميته بسرعه علي الارض و عملت نفسي متفاجئ و زعقت فيها قولتلها عايزه ايه قلتلي بدور علي الكلوت بتاعي و قلتلها اهو علي الارض اول ممسكته لقت ملمسه غريب كائن حد حاطط في شامبو فسئلتني ايه الابيض ده قلتلها معرفش و اطلعي بره

dpyGr57.jpg
خلصنا اليوم و نمنا صحينا تاتي يوم بدور علي خالد و ماما مش لاقيهم فكلمتهم كانو بيفترو خالد قالي صحي ماما و تعالو غسلت وشي و لبست و جيت اصحي منه اول مصحيه لقيت المنظر ده

dpyPANe.jpg
هجت فشخ و قررت اني هنكها قلعت البنطلون و البكسر و نمت جمبعا و فضلت العب فزبي و اضربها علي طزها و كنت خلاص هحوتو فيها لقتها بتتقلب و شكلها هتصحي فلبست بسرعه و قمت من جنبها و عملت نفسي داخل الاوضه عشان اصحيها

dy99qxV.jpg
قلتلها اصحي يلا عشان ننزل نفتر ماما و خالد تحت قلتلي حاضر اطلع استنا برا و انا هلبس اهو و هننزل قبتلها ماشي مستنيكي لبست و نزلنا فطرنا و رحنا البيسين و قعدنا شويه بده كده منه قالت انا هطلع انام شويه عشان تعبانه و فضلت انا و خالد و ماما قعدين علي البيسين جه الشيطان يلعب فدماغي و قلتلهم انا هطلع اجيب الشاحن من الاوضه و جاي تاني طلعت الاوضه لقيت المنظر ده


استنو الجزء الثاني
فين الباقي اتاخرتي ليه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%