الجزء الأول
شافها و هي نايمة 🙈🙈🙈🙈🙈
إيه إللي حصل
هتعرفوا دلوقتي
أنا مازن خياط فاتح محل 32سنة متجوز مني ٢٩ست بيت
صاحبي كان بقاله مدة عابز يجيلي و نقعد زي زمان
بس عشان الاشغال مكنش بينفع
مرة مني راحت لأهلها
قولت استغل اليوم و نقعد و نطبخ زي زمان أنا و هو
و إحنا داخلين اتصدمت لما لقيت مني نايمة
و ترنج ديق كان مجسم آوي
معرفتش اعمل ايه
أنا : يا اسطا تعالي نروح حتة تانية مش هينفع نقعد هنا
صاحبي : ليه بس يا اسطا هنا حلو
و كان عمال يبصلها
أنا : أصل مني شكلها مبهدلة الدنيا
صاحبي : بيدخل بيقولي نقعد جوا سيبها نايمة شكلها تعبانة
أنا : عيب يا اسطا مينفعش نقعد هنا
صاحبي : يا اسطا مراتك زي أختي عيب
و دخل الاوضة و قعدنا كنت عايز اخرج اصحيها بس لقي
بيقولي هخرج أعمل حمام
كنت لسا هقوله إستني اصحي مني
صاحبي : خليك انا عارف الطريق و خرج
أتأخر شوية و أنا معرفش حسيت باحساس غريب
خرجت لقيته واقف يبصلها
كنت سعات لما نخرج أنا و مني لما حد يبصلها كنت بحس
باحساس غريب و مثير في نفس الوقت
حسيت بنفس الاحساس و آكتر عشان الترينج الديق
حسيت بزبي بيقف إحساس مثير
صاحبي فضل يقرب و يبعد و خدت بالي انه بيحسس علي
زبه كدا معرفش حطيت أيدي علي زبي أنا كمان إزاي
مني اتحركت خلت صاحبي يتحرك و انا دخلت
شوية ملقتهوش رجع ببص تآني لقيته في الحمام
شوية و جه
أنا : اتأخرت ليه
صاحبي : أصل عندي اسهال
و حسيته لسا هايج افتكرته نزل علي الموقف
بقوله هقوم أجيب حاجه
خرجت و لسا هصحي مني فكرت قولت لو صحيتها و عرفت
ان صاحبي هنا ممكن تتضايق و هتعرف إن شافها معرفتش
أعمل إيه لو مصحتهاش صاحبي هيقول إيه
كنت محتار بين ممكن اصحيها و ادخلها تكمل نوم
بس ممكن تصحي و متنمش
آخر مزهقت رجعتله
صاحبي : إيه يا عم مفيش اي حاجه حلوة فيلم أكل أي
حاجه نتسلي بيها
أنا : كنت عايز أعمل أكل بس مني ممكن تصحي و لو
صحيت و شافتك ممكن تضايق
صاحبي فهم لو صحيت مش هيعرف يتمتع
صاحبي :خلاص انا هنزل أجيب أي حاجه من تحت
نزل و انا هجت قولت اصحيها و خلاص و روحت أقولها
أنا : اصحي يا مني قومي نامي جوا
هي مردتش قومت شايلها و مدخلها جوا و مصحيتش
معرفش ارتحت لما كملت نوم جوا
حسيت إن لو صحيت و هو هنا عادي هي جوا مش
هتعرف إنه شافها
بس بردو هتقول دخلته ليه
لقيت الموبيل بيرن اتاريه صاحبي بيرن عشان ميصحيش
مني طلع ناصح
فتحتله لقيته بيقولي افتح الباب
دخل و لما مشفش مني ابتسامته راحت
صاحبي : هي مني صحيت
أنا : لا دخلت تنام جوا
صاحبي ابتسم تاني حس ان الحكاية هتبقي أسهل
صاحبي : كويس عشان متتخدش
و دخلنا و فرش الاكل و فضلنا ناكل و فتحنا التلفزيون
صاحبي : هقوم أغسل أيدي
و طبعا قولت لازم يشوفها خرجت وراه ولقيته
فعلا بيفتح الباب و بيتفرج عليها فضل شوية يتفرج
و فجأة بصلي
صاحبي : افتكرتها صحيت قولت اسلم عليها
أنا اتحرجت و خرجتله
أنا : نومها تقيل مش هتصحي دلوقتي
صاحبي : بس يبختك يا عم مراتك جامدة
أنا : اتعدل ياض
بس
صاحبي : يا عم يارتني كنت متجوز زيك
أنا : متتجوز
صاحبي : انت شايف الفلوس كتير
كل دا و إحنا قدام بابها المفتوح و كل شوية يبص عليها
أنا : بكرة تتجوز و تعيش
صاحبي : بس مش هتبقي بالجمال دا و بيبص ل مني
أنا : فيه احلي بكتير
صاحبي : بس مني موزة
أنا : يا عم لم نفسك
صاحبي دخل الاوضة
صاحبي : بس اوضتك حلوة
و فتح الدولاب و عمال يتفرج علي هدومها
صاحبي : مني شكلها مدلعاك
أنا : يا عم مش كل شوية
صاحبي : انا لو مكانك هيبقي كل ساعة 😂
أنا : طب نخرج لتصحي
صاحبي : بس عايز أخد القميص دا عجبني آوي
خده و خرج مستناش أوافق
دخلنا الاوضة التانية
أنا : مينفعش تاخد قميص ممكن تسأل عنه
صاحبي : قولها أي حاجه أنا مش هسيبه
و بيشمه آوي و بيحكه في زبه
أنا : اهدي يا عم مالك
صاحبي : تعبان يا اسطا اول مرة اشوف لحمة كدا
و طلع زبه بيدعكه بالقميص
أنا : اتعدل يلا لتصحي في أي وقت
صاحبي : مش قادر و بيرفع زبه و بيقولي شوف
تعبان إزاي
يتبع..........
شافها و هي نايمة 🙈🙈🙈🙈🙈
إيه إللي حصل
هتعرفوا دلوقتي
أنا مازن خياط فاتح محل 32سنة متجوز مني ٢٩ست بيت
صاحبي كان بقاله مدة عابز يجيلي و نقعد زي زمان
بس عشان الاشغال مكنش بينفع
مرة مني راحت لأهلها
قولت استغل اليوم و نقعد و نطبخ زي زمان أنا و هو
و إحنا داخلين اتصدمت لما لقيت مني نايمة
و ترنج ديق كان مجسم آوي
معرفتش اعمل ايه
أنا : يا اسطا تعالي نروح حتة تانية مش هينفع نقعد هنا
صاحبي : ليه بس يا اسطا هنا حلو
و كان عمال يبصلها
أنا : أصل مني شكلها مبهدلة الدنيا
صاحبي : بيدخل بيقولي نقعد جوا سيبها نايمة شكلها تعبانة
أنا : عيب يا اسطا مينفعش نقعد هنا
صاحبي : يا اسطا مراتك زي أختي عيب
و دخل الاوضة و قعدنا كنت عايز اخرج اصحيها بس لقي
بيقولي هخرج أعمل حمام
كنت لسا هقوله إستني اصحي مني
صاحبي : خليك انا عارف الطريق و خرج
أتأخر شوية و أنا معرفش حسيت باحساس غريب
خرجت لقيته واقف يبصلها
كنت سعات لما نخرج أنا و مني لما حد يبصلها كنت بحس
باحساس غريب و مثير في نفس الوقت
حسيت بنفس الاحساس و آكتر عشان الترينج الديق
حسيت بزبي بيقف إحساس مثير
صاحبي فضل يقرب و يبعد و خدت بالي انه بيحسس علي
زبه كدا معرفش حطيت أيدي علي زبي أنا كمان إزاي
مني اتحركت خلت صاحبي يتحرك و انا دخلت
شوية ملقتهوش رجع ببص تآني لقيته في الحمام
شوية و جه
أنا : اتأخرت ليه
صاحبي : أصل عندي اسهال
و حسيته لسا هايج افتكرته نزل علي الموقف
بقوله هقوم أجيب حاجه
خرجت و لسا هصحي مني فكرت قولت لو صحيتها و عرفت
ان صاحبي هنا ممكن تتضايق و هتعرف إن شافها معرفتش
أعمل إيه لو مصحتهاش صاحبي هيقول إيه
كنت محتار بين ممكن اصحيها و ادخلها تكمل نوم
بس ممكن تصحي و متنمش
آخر مزهقت رجعتله
صاحبي : إيه يا عم مفيش اي حاجه حلوة فيلم أكل أي
حاجه نتسلي بيها
أنا : كنت عايز أعمل أكل بس مني ممكن تصحي و لو
صحيت و شافتك ممكن تضايق
صاحبي فهم لو صحيت مش هيعرف يتمتع
صاحبي :خلاص انا هنزل أجيب أي حاجه من تحت
نزل و انا هجت قولت اصحيها و خلاص و روحت أقولها
أنا : اصحي يا مني قومي نامي جوا
هي مردتش قومت شايلها و مدخلها جوا و مصحيتش
معرفش ارتحت لما كملت نوم جوا
حسيت إن لو صحيت و هو هنا عادي هي جوا مش
هتعرف إنه شافها
بس بردو هتقول دخلته ليه
لقيت الموبيل بيرن اتاريه صاحبي بيرن عشان ميصحيش
مني طلع ناصح
فتحتله لقيته بيقولي افتح الباب
دخل و لما مشفش مني ابتسامته راحت
صاحبي : هي مني صحيت
أنا : لا دخلت تنام جوا
صاحبي ابتسم تاني حس ان الحكاية هتبقي أسهل
صاحبي : كويس عشان متتخدش
و دخلنا و فرش الاكل و فضلنا ناكل و فتحنا التلفزيون
صاحبي : هقوم أغسل أيدي
و طبعا قولت لازم يشوفها خرجت وراه ولقيته
فعلا بيفتح الباب و بيتفرج عليها فضل شوية يتفرج
و فجأة بصلي
صاحبي : افتكرتها صحيت قولت اسلم عليها
أنا اتحرجت و خرجتله
أنا : نومها تقيل مش هتصحي دلوقتي
صاحبي : بس يبختك يا عم مراتك جامدة
أنا : اتعدل ياض
بس
صاحبي : يا عم يارتني كنت متجوز زيك
أنا : متتجوز
صاحبي : انت شايف الفلوس كتير
كل دا و إحنا قدام بابها المفتوح و كل شوية يبص عليها
أنا : بكرة تتجوز و تعيش
صاحبي : بس مش هتبقي بالجمال دا و بيبص ل مني
أنا : فيه احلي بكتير
صاحبي : بس مني موزة
أنا : يا عم لم نفسك
صاحبي دخل الاوضة
صاحبي : بس اوضتك حلوة
و فتح الدولاب و عمال يتفرج علي هدومها
صاحبي : مني شكلها مدلعاك
أنا : يا عم مش كل شوية
صاحبي : انا لو مكانك هيبقي كل ساعة 😂
أنا : طب نخرج لتصحي
صاحبي : بس عايز أخد القميص دا عجبني آوي
خده و خرج مستناش أوافق
دخلنا الاوضة التانية
أنا : مينفعش تاخد قميص ممكن تسأل عنه
صاحبي : قولها أي حاجه أنا مش هسيبه
و بيشمه آوي و بيحكه في زبه
أنا : اهدي يا عم مالك
صاحبي : تعبان يا اسطا اول مرة اشوف لحمة كدا
و طلع زبه بيدعكه بالقميص
أنا : اتعدل يلا لتصحي في أي وقت
صاحبي : مش قادر و بيرفع زبه و بيقولي شوف
تعبان إزاي
يتبع..........