الجزء الاول
في الشبل......الجزء الاول
(القصه شبه حقيقة)
انا احمد 18 سنه تقريبا 180سم قحماوي وسيم 70 كيلو بس جسمي معضل اسم الشهرة الشبل انا كنت محترم نيك بس الدنيا قلبتني وكله قال عليا شمام وبايظ ورد سجون وال......خ
انا كنت قاعد في قهوة وكان معايا سكينه سلك(سلاح ابيض او سنجه )حسب منطقتك بتقول عليها ايه
المهم قاعدين انا وصحبي والا الاقي مخبرين ملين القهوة وبيفتشونا
المخبر بيفتشني انا من الخضه معرفتش اعمل حاجه بيحط ايده في جمب البنطلون لاقي السكينه قالي ايه ده يا روح امك انا مردتش لاقيت قلم ملوكي نازل علي وشي
مفتحتش بوقي لحد ما اترميت في البوكس
وصحابي راحو عرفوا اهلي للمعلوميه احنا عليتنا كلها ناس تقيله وممكن نكون اكبر عيله في البلد
وانا قاعد في البوكس وعمال يتمسي عليا من المخبرين لحد ما وصلنا المركز المهم بعد شويه ضرب واهانات من كله دخلت علي الظابط لاقيت ابن عمي كليه جويه ضربني قلم وفضل يشتم ويقول للظابط اني هتظبط والكلام التعبان ده
لحد ما طلعت (ممكن كل الي اتقال ده مش له لازمه بس لازم تعرفه هيفرق معاك )
لما طلعت اهلي فضلوا يكلموني والشغل ابن المتناكه ده يبني الي بتعمله ده غلط واحا ومش عارف ايه وخلاصة الكلام عمي (كبير العيلة قالي تنزل من بكره شغل او انا هشغلك بمعرفتي)
عمي لو كان شغلني كان ممكن يشغلني اني اعبي النيل في كياس شغلانه متعبه يعني
فا قولت لا انا هشتغل قالي من بكره الاقيك في الشغل قولت له تمام
افتكرت واحد صحبي اهلوا فاتحين مكوي كان قالي تعالا اشتغل معايا من زمان وسيبك من شغل السرسجيه ده هو اهلوا سيبين المكوه له هو شغال فيها هو اسمه كامل مش هنحتاجه اوي ف مش هيتوصف ولا نتعمق
كلمته وقالي تعالا يعم المحل محلك واتفقنا علي كل حاجه هنفتح 9 الصبح ونقفل 10 بليل
تاني يوم روحت الشغل هو بيت صاحبي واسع هما دورين دور اهله عايشن فيه الي هو الدور التاني والدور الارض ماجرينه لمحلين واحد محل ادويه دواجن والكلام ده و واحد سوبر مركت صغير كده وفاتحين المكوه فيه
المهم علي المغرب كده السجاير خلصت فا دخلت السوبر مركت الي جمبنا اجيب سجاير احااا....شوفت ملاك
بنت عندها 25 سنه بيضا اوي وشها بابي فيس وجسمها بزازها كبيره ومشدودة اوي احلي حاجه فيها وسطها رفيع طيزها علي اد الايد كده وعنيها عسلي فاتح اوووي وحاطه ميكب خفيف ومتجوزه وده محل جوزها
حماها بيقعد في المحل من الصبح لحد المغرب كده وبيروح وبعدين وهي بتقعد لحد 11 او عشره وهي ساعات بتيجي الصبح برضو حسب ظروفها اشتريت السجاير وبعدين رجعت المكوه سالت كامل عليها عرفت ان اسمها رنا وجوزها بيسافر كل اسبوع وبيجي الجمعه والسبت وهي وحماها بيقعدو في المحل بدل جوزها يعني وجوزها ساعات بيقعد في المحل اليومين الي بينزل فيهم
قولت بس عسوله اووي قالي بلاش تعمل معاها حوارات مش ناقصين مشاكل قولت له ماشي علشان اكبر دماغي منه
تاني يوم خلاص حطيتها في دماغي هنيكها يعني هنيكها (حاجه بعرفها في البنت لو حاطه ميكب يبقا عاوزه تبهر الرجاله الي قدامها وجوزها مش عاجبها 100في 100حتي لو هي مش مدركه كده بس عقلها الباطن بيفكر كده )
فا استنيت لحد ما اجيت ورحت اجيب سجاير منها دخلت عليها ممكن سجاير ال ام فا بسالها عادت بكام قالت 60 قولت هما لحقوا يغلوها ولاد الاحبه من غير قصد راحت ضحكه وقالت علشان تبطلوها وانا
بحسبها قولت ليها انا احمد الي شغال جمبكو قالت مانا عارفه شوفتك وانت واقف
قالت انا رنا قولت ليها تشرفنا
انا هوجع دماغك كل يوم بقا علشان اجي اخد منك سجاير
قالت بس انا باجي كل يوم المغرب
قولت ليها ما هستناكي انت
راحت مبتسمه وباصه في الارض ده كله بعمل معاها eye contact
معلومه بقا الي بياثر في المره مش كلامك بس لغة الجسد اهم حتي لو مش مدركه كده مباشر بس التفكير الا واعي فاهم ده فا استخدم لغة الجسد مع اي حد
الكلام مش مهم اوي
قولت ليها بعد اذنك ومشيت
تاني يوم مجتش تالت يوم ايجت قبل المغرب بشويه فا روحت اجيب منها سجاير فا قولت ليها مجتيش ليه
قالت دي اظن حاجه مش تخصك قولت ليها فعلا حاجه مش تخصني وخدت السجاير ورحت المكوه وانا مبضون يوم اتنين مش اشتريت منها تالت يوم كنت واقف في المحل لوحدي كنت علي العصر كده ايجت المحل قالت السلام عليكو رديت عليها السلام وقالت عاوزه اكوي الجلبيه دي
قولت ليها تمام سيبها ونص ساعه وتعالي خديها
قالت لا انا هستناك هنا
قولت ليها براحتك قعدت بعد شويه قالت احمد قولت ليها نعم قالت انا اسفه كنت مضايقه
قولت ليها اسفه علي ايه ؟
قالت علي طريقتي امبارح
قولت ليها انا عمري ما عديت حاجه لحد بس هحاول انسي
قالت شكرا
وفضلنا نتكلم كتييير لحد ما قولت ليها انا كنت شغال في محل كمبيوترات
قالت ده انا الكميوتر عندي بايظ قولت ليها
تمامم خدي رقمي وابقا رني عليا يوم الخميس كدده اجيلك خدنا ارقام بعض
وهي مشيت وعدي كام يوم وفضلنا نتكلم واتس شويه وكل ما اشتري منهاا سجاير
لحد ما جيه يوم الخميس .......اسف الجزء ده مش فيه جنس بس فيه حاجات كان لازم تعرفوها بس اوعدكو الاجزاء الجايه نارر وفيهه اشخاص هتدخل فيها
في الشبل......الجزء الاول
(القصه شبه حقيقة)
انا احمد 18 سنه تقريبا 180سم قحماوي وسيم 70 كيلو بس جسمي معضل اسم الشهرة الشبل انا كنت محترم نيك بس الدنيا قلبتني وكله قال عليا شمام وبايظ ورد سجون وال......خ
انا كنت قاعد في قهوة وكان معايا سكينه سلك(سلاح ابيض او سنجه )حسب منطقتك بتقول عليها ايه
المهم قاعدين انا وصحبي والا الاقي مخبرين ملين القهوة وبيفتشونا
المخبر بيفتشني انا من الخضه معرفتش اعمل حاجه بيحط ايده في جمب البنطلون لاقي السكينه قالي ايه ده يا روح امك انا مردتش لاقيت قلم ملوكي نازل علي وشي
مفتحتش بوقي لحد ما اترميت في البوكس
وصحابي راحو عرفوا اهلي للمعلوميه احنا عليتنا كلها ناس تقيله وممكن نكون اكبر عيله في البلد
وانا قاعد في البوكس وعمال يتمسي عليا من المخبرين لحد ما وصلنا المركز المهم بعد شويه ضرب واهانات من كله دخلت علي الظابط لاقيت ابن عمي كليه جويه ضربني قلم وفضل يشتم ويقول للظابط اني هتظبط والكلام التعبان ده
لحد ما طلعت (ممكن كل الي اتقال ده مش له لازمه بس لازم تعرفه هيفرق معاك )
لما طلعت اهلي فضلوا يكلموني والشغل ابن المتناكه ده يبني الي بتعمله ده غلط واحا ومش عارف ايه وخلاصة الكلام عمي (كبير العيلة قالي تنزل من بكره شغل او انا هشغلك بمعرفتي)
عمي لو كان شغلني كان ممكن يشغلني اني اعبي النيل في كياس شغلانه متعبه يعني
فا قولت لا انا هشتغل قالي من بكره الاقيك في الشغل قولت له تمام
افتكرت واحد صحبي اهلوا فاتحين مكوي كان قالي تعالا اشتغل معايا من زمان وسيبك من شغل السرسجيه ده هو اهلوا سيبين المكوه له هو شغال فيها هو اسمه كامل مش هنحتاجه اوي ف مش هيتوصف ولا نتعمق
كلمته وقالي تعالا يعم المحل محلك واتفقنا علي كل حاجه هنفتح 9 الصبح ونقفل 10 بليل
تاني يوم روحت الشغل هو بيت صاحبي واسع هما دورين دور اهله عايشن فيه الي هو الدور التاني والدور الارض ماجرينه لمحلين واحد محل ادويه دواجن والكلام ده و واحد سوبر مركت صغير كده وفاتحين المكوه فيه
المهم علي المغرب كده السجاير خلصت فا دخلت السوبر مركت الي جمبنا اجيب سجاير احااا....شوفت ملاك
بنت عندها 25 سنه بيضا اوي وشها بابي فيس وجسمها بزازها كبيره ومشدودة اوي احلي حاجه فيها وسطها رفيع طيزها علي اد الايد كده وعنيها عسلي فاتح اوووي وحاطه ميكب خفيف ومتجوزه وده محل جوزها
حماها بيقعد في المحل من الصبح لحد المغرب كده وبيروح وبعدين وهي بتقعد لحد 11 او عشره وهي ساعات بتيجي الصبح برضو حسب ظروفها اشتريت السجاير وبعدين رجعت المكوه سالت كامل عليها عرفت ان اسمها رنا وجوزها بيسافر كل اسبوع وبيجي الجمعه والسبت وهي وحماها بيقعدو في المحل بدل جوزها يعني وجوزها ساعات بيقعد في المحل اليومين الي بينزل فيهم
قولت بس عسوله اووي قالي بلاش تعمل معاها حوارات مش ناقصين مشاكل قولت له ماشي علشان اكبر دماغي منه
تاني يوم خلاص حطيتها في دماغي هنيكها يعني هنيكها (حاجه بعرفها في البنت لو حاطه ميكب يبقا عاوزه تبهر الرجاله الي قدامها وجوزها مش عاجبها 100في 100حتي لو هي مش مدركه كده بس عقلها الباطن بيفكر كده )
فا استنيت لحد ما اجيت ورحت اجيب سجاير منها دخلت عليها ممكن سجاير ال ام فا بسالها عادت بكام قالت 60 قولت هما لحقوا يغلوها ولاد الاحبه من غير قصد راحت ضحكه وقالت علشان تبطلوها وانا
بحسبها قولت ليها انا احمد الي شغال جمبكو قالت مانا عارفه شوفتك وانت واقف
قالت انا رنا قولت ليها تشرفنا
انا هوجع دماغك كل يوم بقا علشان اجي اخد منك سجاير
قالت بس انا باجي كل يوم المغرب
قولت ليها ما هستناكي انت
راحت مبتسمه وباصه في الارض ده كله بعمل معاها eye contact
معلومه بقا الي بياثر في المره مش كلامك بس لغة الجسد اهم حتي لو مش مدركه كده مباشر بس التفكير الا واعي فاهم ده فا استخدم لغة الجسد مع اي حد
الكلام مش مهم اوي
قولت ليها بعد اذنك ومشيت
تاني يوم مجتش تالت يوم ايجت قبل المغرب بشويه فا روحت اجيب منها سجاير فا قولت ليها مجتيش ليه
قالت دي اظن حاجه مش تخصك قولت ليها فعلا حاجه مش تخصني وخدت السجاير ورحت المكوه وانا مبضون يوم اتنين مش اشتريت منها تالت يوم كنت واقف في المحل لوحدي كنت علي العصر كده ايجت المحل قالت السلام عليكو رديت عليها السلام وقالت عاوزه اكوي الجلبيه دي
قولت ليها تمام سيبها ونص ساعه وتعالي خديها
قالت لا انا هستناك هنا
قولت ليها براحتك قعدت بعد شويه قالت احمد قولت ليها نعم قالت انا اسفه كنت مضايقه
قولت ليها اسفه علي ايه ؟
قالت علي طريقتي امبارح
قولت ليها انا عمري ما عديت حاجه لحد بس هحاول انسي
قالت شكرا
وفضلنا نتكلم كتييير لحد ما قولت ليها انا كنت شغال في محل كمبيوترات
قالت ده انا الكميوتر عندي بايظ قولت ليها
تمامم خدي رقمي وابقا رني عليا يوم الخميس كدده اجيلك خدنا ارقام بعض
وهي مشيت وعدي كام يوم وفضلنا نتكلم واتس شويه وكل ما اشتري منهاا سجاير
لحد ما جيه يوم الخميس .......اسف الجزء ده مش فيه جنس بس فيه حاجات كان لازم تعرفوها بس اوعدكو الاجزاء الجايه نارر وفيهه اشخاص هتدخل فيها