NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة الزواج التاني.... تجريه دياثه.... الجزء التاني

ديوث زوجتي_

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
12 يوليو 2022
المشاركات
248
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
743
الإقامة
القاهره المعادي
نقاط
680
اخر مره كنا اتكلمنا عن علاقه

محمد ورامي ازي رامي كان رغباته الجنسيه كان حلها أنه يستمر في علاقه بمحمد .

رامي دائما كان يفتكر ازي علاقته بمحمد بدأت لما كانوا في مدرسه واحده بس محمد
كان أكبر منه بسمه في المدرسه الاعداديه .

وازي محمد وأصحابه اول مره لتعرفوا علي رامي

وده يخلينا نرجع ورا شويه والحديث اللي حصل كان رامي دائما يفتكره اول ما كان محمد يلمسه.

رامي ::يعني ايه تضرب عشره .
محمد : يا عم هو انت لسه مش عارف تضرب ازي
محمود : ايه يا عم محمد انت عرفت التحفه دي منين
محمد : ده معايا في المدرسه وجارنا في الشارع
رامي وشه اتغير حسب أنه أقل من أنه يتكلم تاني
محمد ؛ خلاص يا جدعان الراجل شكله زعل ، كله بقي يلم نفسه .
المهم البنت اللي انت. بتزنقهاتحت السلم عندك يا محمود لسه برضه بتمص بزها ولا شفت كسها.
محمد : قصدك مها؟ يا عم دي بنت خام وشكلها هتقرفني. كل ما احط ايدي علي طيزها تقولي ماما وبابا.
محمد : اقفل ودانك انت يا رامي انت لسه لبنك بخيره في بيوضك.
وضحك.
محمد شاف أن رامي هاج من الكلام وزيره بداء يقف بس مرضبش يتكلم عشان رامي شكله ميبقاش
اسواءء ما هوه عليه اساسا.

بس في مشكله وهو أن محمود شاف زبر رامي .
محمود : ايه يا عم رامي انت بتهيج كده علي طول
امال لو قلتلك حلم بن مها لونه ايه . هتنزل لبنك ؟
وضحك .

محمود كان شخصية قويه
محمود : انت ضربت شكلك خام .
رامي ؛ اتلم بقي ومتغلطش
محمود: خلاص براحتك انا كنت هعلمك ازي تضرب عشره
. انا اللي مش فاهمه ازي تبقي صاحب محمود اللي مقطع السمكه وديتها ولسه متعرفش تضرب عشره.
محمد: خف بقي يا محمود ولا انت عايزه تقبلها خناقه واعلم عليك تاني ؟
محمود: خلاص يا عم انا كنت بس بتكلم عشان مصلحته.
البنات اليوميه دول ميحبوش الخام اللي زي صاحبك .
رامي : ايه المشكله يعني انا عرفت أن ضرب العشره ممكن يخلي لبني يقل وده يأثر علي الجواز بعدين.
محمد: رامي انت انصحك عليك يا معلم ثم انت لو مبتضربشش عشره لا هيبقالك جواز لا دلوقت ولا بعدين
تحب أعلمك ؟
رامي سكت وجاله شعورين عكس بعض في نفس اللحظة. اولا شعوره بالخوف من أنه ميعش زي اي شاب يعرف وبنات. ويكون ليه علاقات . والشعور التاني بالأمان اللي حسه من كلام محمد الواضح والصريح معاه.

وكان سكوت رامي وقتها اشاره لحاجات كتير.
اولها أنه فعلا خايف يكون كلام محمد صح
ثانيها : أنه فعلا محتاجه يتعلم.يضرب عشره
ثالثها : شهور بالنشوه والرغبه أنه يعرف ايه العشره اللي بيتكلموا عليها دي .
وكمان ليه عشره ليه مثلا مش تسعه..

بالرغم من أن كل الكلام ده كان في دماغك رامي إلا أن محمد فهم أن رامي عنده استعداد يجرب ضرب العشره أو علي الاقل مش ضد الفكره.

وهنا محمد قرب من رامي وبالرغم من وجود محمود معاهم كان جرئ لدرجه انه يدخل.ايه في بنطلون رامي اللي كان بنطلون بجامه ويلمس زبر رامي اللي كان في طريق أنه يقف بالكامل.

محمد حس بزبر رامي واول ما حس براسه زبره وان زبره بيقف عرف ساعتها أن رامي خلاص فقد كل مقاومته وأنه جاهز يضرب اول عشره في حياته.

هما ٣ دقائق ورامي حس شعور جديد
حاجه جديده اول مره يحس بيها وحاجات بيضه خارجه من زبره .
كل ده انتهي لما محمد قاله هو دي ضرب العشره اللي احنا بنتكلم عليه.
انا كده ضربتلك واول عشره يا رامي
خلاص يا عم محمود عشان تهدأ وتعلم .

رامي رجع للبيت وحس أنه لقي مفتاح المتعه والشعور الي كان خايف منه اتحول من حاجه رامي كان حاسسها غريبه لصديق بيلجاء ليه عشان يمتع نفسه
من غير ما يكسر اوامر أهله المتشددين أو يتعرف علي بنات.

من ساعتها وإلعاده ومحمد بقوا اصدق الاصدقاء لرامي اللي فهم ساعتها بس أن اللي عمله والعوده اللي اتعلمها . نقطه في بحر . وهو قرر ينزل البحر ده بمساعده صديقه واستاذه محمد.
كل التفاصيل دي تساعدنا نفهم شخصيه وميول رامي .
ازي ده يحدد حياته مع دينا اللي اصغر منه ب٥ سنين.
ازي محمد خدم رامي صاحب عمره
وهل محمد فعلا خدم رامي ولا اللي حصل العكس.

خليكم معايا لو مهتمين تعرفوا
 
في الغالب رامي هوه إللي خدم محمد خدمه عمره
مستني الجديد على نار 🔥
 
كمل متتاخرش بس زود الجزء متخلهوش صغير كبره شويه واكتب تفاصيل اكتر ف علاقه محمد ومحمود ورامي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكلام حلو بس قصيرة اوى وأحداثها كمان قليلة كبر الجزء اكتر وأحداثه عشان نعرف نخش فى المود بتاعها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%