NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

البداية

محمد الفارس

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 نوفمبر 2025
المشاركات
9
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
18
نقاط
130
قصة جديدة ومثيره😋
قصة جميله جدا وحصلت حقيقي حرفيا..

انا بشتغل فى شركه من الشركات الخاصه بتجهيز وتنظيم الحفلات ونوران كانت احد العملاء الدائمين ، وكانت تتردد بصفه دائمه علي مقر عملى
وفي يوم كنت جالسا علي مكتبي مندمجا في العمل وفاجاه سمعت صوت عالي في الشارع اتجهت نحو الشباك لاشاهد ماذا يحدث اجد نوران تقف اسفل العماره تصرخ فى وجه البواب ولكن لا اسمع جيدا ماذا تقول ولكني ترجمت اللي حصل بان الخلاف علي ركنه العربيه الخاصه بها فاتجهت سريعا الي باب الشركة واخذت الاسنسير وعندما وصلت الي الطابق الارضي خرجت مسرعا وتوجهت اليهم وحاولت ان اقوم بتهدئت الموقف وبالفعل نجحت فى ذلك بعد فترة قليله وطلبت من نوران ان تقول لى ما هي المشكله فقالت يا مازن دلوقتي البواب بقوله طالعه الشركه اللي فى الدور الخامس نص ساعه ونازله هاخلص شوايه حاجات بسرعه مش هتاخر يقوللي ارجعي يا هانم اركني العربيه في اي حته مش هينفع هنا علشان ده مكان استاذ فولان وهو زمانه جى لاقيت البواب بيقوللي يا استاذ مازن انا ماغلطتش فيها انا بقولها لسه هيكمل قولتله خلاص يا عم سيد انا هخرج عربيتي من مكانها وهي تركن مكاني وانا هاروح اركن عربيتي ف اول الشارع وياعم سيد انت يعني مش شايف ازاي دي تروح تركن عربيتها في اخر الشارع وتمشي كل ده ع رجليها طيب يا سيدي قولها هاتي المفتاح اركنهالك انا عموما لطفت ما بينهم وقولتلها حصل خير وروحت طلعت عربيتي طبعا بعد معاناه لانها ماكنتش موافقه المهم ركنت عربيتها وانا خدت عربيتي وركنتها في اول الشارع ورجعت لاقيتها واقفه مستنياني قدام الاسنسير قولتلها انتي بتهزرى مالطلعتيش ليه استنيتي فوق ابتسمت وقالتلي ازاي يعني بعد كل ده اسيبك واطلع وبعدين انا اصلا عيزاك انت الشغل اللي هخلصه معاك انت قولتلها اتفضلي ركبت الاسنسير وانا ركبت وطلعنا ولحد ماطلعنا وانا وهي واقفين مابنتكلمش الاسنسير وصل دخلنا الشركه قولتلها تشربي ايه اطلبه بالمره قبل ماندخل قالتلي قهوه رحت رايح للبوفيه قولتله يا مجدى اتنين قهوه مانو من البن بتاعى ( انا تقريبا الموظف الوحيد اللى ليا بن خاص مابشربش غير بن العميد ) المهم دخلنا المكتب وقعدنا نتكلم فى الشغل لكن المرة دى كان شغل خاص بيها هى ودار الحوار ده ما بنا

انا –
اتفضلي يا نوران احكيلي ايه الجديد اللى عندك
نوران –
بص يا سيدى انا جيالك النهاردة فى شغل خاص بيا انا
انا –
باستغراب ، ازاى خاص مش فاهم وضحيلي اكتر
نوران –
بص يا سيدى انا عندى واحده صاحبتى عيد ميلادها اخر الشهر وكنت عايزة اعملها حفله صغننه كده هعزم فيها اصحابي واصحابها ونحتفل بعيد ميلادها
انا –
قولتلها تمام قوليلى فين المكان بالظبط ولو فى طلبات معينه عايزاها
نوران –
لا بص بقي انا عايزاك تفكر معايا ع انا دماغى فيها مليون حاجه وكمان علشان انا بثق في زؤقك واختياراتك
انا –
ابتسمت وقولتلها ماشي يا ستى مع انى حاسسها مجامله وكبيره اوى عليا
الباب خبط قولتله ادخل لاقيته مجدى عامل البوفيه جايب القهوه قولتله لا بص بقي حطهم ع الطربيزه اللى هناك وتعالي يا نوران نشرب القهوه هناك بدل قعده المكتب الرسمي اوى دى –
وقومنا قعدنا ع طربيزة في المكتب عندى فيها 4 كراسي مدورة دى لو في زى ميتنج صغير كده بنقعد عليها
قعدنا وانا خدت اللاب بتاعي وحطيته ع الطربيزة ودار الحوار ده مابنا
انا –
بصي يا ستي الاول كده قوليلي عمله حسابك ع ميزانيه قد ايه
نوران –
قالتلي انا حطه رينچ من 30 ل 50 الف جنيه بس لو هيزيد مش مشكله لو حاجه كويسه ومفيدة ومش هايفه يعني
انا –
تمام بصي بما اننا فى اول الصيف ممكن نأجر اي مكان ع¤يلا مثلا ف الساحل او مارينا او السخنه ونجهزها للحفل هما يومين بس
نوران –
فكره حلوة جدا بس ليه نأجر انا عندي شاليه دورين بجاردن كبيرة في الساحل علي البحر ممكن نعمل فيه ايه رايك
أنا –
قولتلها حلو اووووي واهو نوفر تكاليف التأجير كده يبقي سيبي الباقي عليا مش انتي بتثقي في زؤقى وابتسمت
نوران –
ابتسمت وقالتلي جدا كمان خلاص اتفقنا بص هو فاضل بالظبط اسبوع ها هانقدر نخلص
انا –
قولتلها بس عايز اروح يوم اشوف المكان علشان نبدء الشغل
نوران –
قالتلي شوف امتي وانا معاك في اي وقت
انا –
جميل ممكن بكره ع نلحق
نوران –
قالتلي خلاص اتفقنا ده رقمي وادتني الكارت بتاعها وقالتلي هستني منك تليفون بليل علشان نظبط ونتقابل
انا –
خلاص اتفقنا وكل سنه وصاحبتك بخير وعقبال ما اعملك فرحك
نوران –
ضحكت وقالتلي تاني لا يا عم انا كويسه اووي كده
… وهنا كانت المفاجاه بالنسبالي دي ازاى مطلقه هو اللي كانت متجوزاه ده كان اعمي ( نوران اوصفهالكم هي طويله وجسمها مظبوط يعني ولا مليانه ولا رفيعه حاجه كده في جسم وطول غادة عادل وشها رسمته حلوه وكانت محجبه وقمحاويه وعينها مرسومه وشفايفها حلوة اوى وعندها طابع الحسن في دقنها )
المهم دخلت لمدير الشركة وقولتله انا عندي شغل خارجي وعايز اجازة اسبوع قاللي تمام بالتوفيق يا مازن قولتله شكرا يا ريس كله بتوجيهات وتعليمات سعاتك
وتعليمات سعاتك
وخرجت من عند المدير وانا تفكيري كله ف الحفله وفي نفس الوقت في نوران اللي غيرت نظرتي وتفكيري عنها بكلمه واحده بس
وخلصت شغلي وروحت البيت دخلت خدت شاور وحضرت غداء واتغديت وقعدت اتفرج ع التليفزيون شوايه وبعدين قومت عملت فنجان قهوة ودخلت غرفتي وخدت اللاب والموبايل معايا وقعدت ع السرير بفكر في نوران وفي الحفله
والساعه تسعه ونص بليل اتصلت بنوران ردت عليا ودار الحوار ده بنا
انا –
الو…
نوران –
الوو….
انا –
ازيك يا نوران انا مازن
نوران –
اهلا مازن عامل ايه
انا –
تمام .. انا اتصلت في وقت غير مناسب ولا !!؟
نوران –
لا مناسب ماتقلقش مكنت بعمل حاجه انا لسه داخله البيت من شوايه وكنت بريح بس ع اقوم اشوف هعمل ايه
انا –
قولتلها خلاص ع ماعطلكيش انا كنت بكلمك ع اقولك يناسبك بكرة الساعه 7 الصبح نتقابل ع نسافر ولا تحبي نغير الوقت
نوران –
لا تمام بس هنسافر بعربيتك ولا عربيتي ولا كل واحد بعربيته
انا –
زي ماتحبي شوفي اللي يريحك وانا معاكي وانا وعربيتي تحت امرك
نوران –
ضحكت وقالتلي يا سيدي ماشي ع المجامله دي خلاص نسافر بعربيتك علشان انا بتعب من السواقه مسافات طويله
انا –
لا انا عايزك يبقي نفسك طويل اللي جاي صعب وضحكت
نوران –
ماشي يا سيدي لما نشوف اخرتها
انا –
خلاص اول ما اصحي هرن عليكي ولو انتي صحيتي قبلي رني عليا اتفقنا تصبحي ع خير واشوفك بكره
نوران –
خلاص اتفقنا، وانت من اهل الخير
قفلت معاها وحاولت انام ماعرفتش شغلت اللاب وقعدت العب بيس 19 شوايه وبعدين قفلتها وقعدت العب ببچي لحد الساعه واحده ونص بليل عيني قفلت ظبط المنبه ع 5:30 ونمت
صحيت الساعه خمسه ع تليفون من نوران يتقوللي يلا يا استاذ بطل كسل كل ده نوم هي فاكره اني نايم من ساعه ماقفلت معاها ماتعرفش اللي فيها
قولتلها لا هاقوم اهو وهرن عليكي وانا نازل
قومت خدت شاور ولبست وعملت قهوتي شربتها واتصلت بيها قولتلها انا نازل بس ماقولتليش فين هنتقابل قالتلي اكيد هاتيجي تاخدني من البيت يعني هايكون معاك عربيتك وهاقبلك ف الطريق وضحكنا وقولتلها مانا ماعرفش العنوان قالتلي بس كده يا سيدى انا ساكنه في التجمع الخامس قولتلها فين قالالي عارف شارع التسعين طبعا قولتلها الجنوبي ولا الشمالي قالتلي ايوه كده عايزاك مركز التسعين الجنوبي قولتلها اه فين فيه قالتلي عارف محجوب اللي قبل سور المخابرات قولتلها اه قالتلي هناك تعالي عنده واتصل عليا اوصفلك قولتلها تمام يلا بقي انتي رغايه وضحكنا وقفلنا
طبعا مخدتش وقت لاني ساكن في المعادي طلعت الدائرى ونص ساعه كنت هناك
اتصلت عليها قعدت تقوللي شايف الشارع اللي قدام محجوب قولتلها فين اتنين قالتلي اللي قبل محجوب مش اللي بعده اللي عامل زي الطالعه ده قولتلها اها قالتلي ادخل فيه وانت معايا هتلاقيني واقفه قدام الفيلا وقابلتها وركبت واتحركنا في طريقنا للساحل وقولتلها هاتوصفيلي قالتلي ايه الشغل القديم ده وفتحت تليفونها وفتحت جوجل ماب واتاريها مسجله العنوان بتاعها هناك وحافظاه ع الخريطة شغلته حطيت التليفون قدامي ومشيت عليه
هي نامت في الطريق مني سيبتها نايمه لحد ماوصلت قعدت اقولها ماوصلت قعدت اقولها يانوران وصلنا وهي في سابع نومه لاقيت نفسي بحط ايدي علي خدها وبصحيها مش عايز اقولكم حصلي ايه وحسيت بايه حسيت ان جسمي كله بيتكهرب وخصوصا اني اول مره المس واحده بعد انفصالي عن زوجتي في 2017 صحيت نوران قولتلها حمدلله عوالسلامه ابتسمت وقالتلي انا ماحستش اني نايمه في عربيه انت سواقتك حلوه اوووي
نزلنا من العربيه دخلنا الشاليه قعدنا شوايه وقولتلها يلا نشوف شغلنا قالتلي يلا
خرجت للجاردن قولتلها بصي يا ستي احنا هنا هنعمل بوابه من البلالين والورد وهنعمل كذا وكذا وكذا ودخلنا جوه قولتلها هنا هنعمل كذا وكذا وكذا
خلاص اتفقنا علي كل حاجه قالتلي لو عايز تطلع تريح شوايه ماتتكسفش علشان انا كمان بصراحه عايزة اريح شوايه
طبعا انا مكنتش عامل حسابي ع اي حاجه من دي وطلعت نمت بهدومي وصحيت كانت الساعه 6 المغرب خرجت وانا ماعرفش هي فين سمعت صوت جاي من المطبخ دخلت لاقيتها واقفه ودي كانت تاني مفاجاه بالنسبالي
لاقيتها واقفه بشعرها ولابسه بيچامه عباره عن بنطلون وبلوزه نص كم فوشيا انا من المنظر فضلت واقف ساكت لحد ما لاقيتها بتبصلي وخدت بالها مني بتقوللي انت هنا من بدري قولتلها لا لسه صاحي قالتلي طيب يا استاذ صباح الخير ادخل يلا اسل وشك او خد شاور وتعالي ع نتغدى قولتلهت هو انتي خرجتي قالتلي اه خدت تاكسي وروحت جيبت شوايه حاجات من السوبر ماركت ع ناكل ولا هنصوم قولتلها وماصحتنيش ليه نتغدى بره ولا نروح بعربيتي قالتلي اولا علشان اكيد تعبان من الطريق قولت اسيبك ثانيا هو انت مش عايز تاكل من ايدى طيب ع الاقل تقوللي رايك قولتلها لا ماقصدتش بس
قالتلي من غير بس يلا ادخل ع ما اح الاكل ع السفرة
دخلت وخرجت قعدنا ناكل ونتكلم شوايه هنعمل ايه قالتلي بص احنا نخلينا هنا لحد عيد الميلاد اهو نشتغل براحتنا بدل المرمطه وكمان ادينا بنغير جو من تعب الشغل ولا انت عندك مانع
دى كانت بالنسبالي مفاجاه تالته ولاقتنى بقولها لا انا بس علشانك انتى والناس مش عايز حد يقول حاجه عليكي قالتلي بص يا مازن انا اولا مش بيهمنى كلام الناس ثانيا احنا في الساحل مش في القاهرة وانت زى مانت شايف كده الجو عامل ازاى ع العموم براحتك انا عامله عليك انت
قولتلها طيب حتى لو وافقت انا مش عامل حسابي علي لبس انا جاى زى مانا كده ع اساس صد رد قالتلي محلوله ننزل القاهره بعد الغدا كل واحد يروح يحضر شنته ونتقابل ونرجع تانى ها قولت ايه رغم انى كنت مبسوط بس مستغرب من جراءتها مش دى نوران اللى كنت بشوفها في الشغل وفى نفس الوقت مش عارف حاسس ان كل الاحداث والمفاجات اللى بتحصلي نهايتها حاجه واحده بس
اتغدينا وقامت غيرت هدومها ولبست وخرجنا ركبنا العربيه ووصلتها وانا مشيت ساعتين لاقيتها بتتصل بيا بتقوللي انا خلصت انت ايه وصلت لايه قولتلها انا كمان خلصت اجيلك قالتلي مستنياك روحتلها ورجعنا علي الشاليه في الساحل دخلنا كل واحد علي غرفته انا لاقيلاقيتها بتنده عليا وبتخبط ع الباب قولتلها ادخلى قالتلي انا داخله اخد دش لو عايز تاخد دش في حمام في الدور اللى تحت انزل لو مستعجل قولتلها تمام طلعت حجتى من الشنطة حيتها في الدولاب وطلعت غيار ليا وشورت وتيشيرت ونزلت اخد شاور وخلصت وطلعت كانت هي خلصت ودخلت غرفتها ندهت عليها قولتلها اعملك معايا حاجه تشربيها قالتلي اعملى قهوه قولتلها ماشي ووقفت عملت القهوه لاقيتها داخله عليا المطبخ قمر هل عليا لابسه دريس اسود في احمر لحد تحت الركبه بشوايه كات وشعرها سايب عملت القهوه وخرجنا شربناها في الجاردن وقعدنا نتكلم وبدات تحكيلي عن حياتها وتسالنى عن حياتى الشخصيه وانا سالتها عن سبب طلاقها وهنا كانت نقطه التحول سبب طلقها وبداءت تحكيلي

لاقيتها خدت نفس ورجعت بضهرها لورا ولاقيتها بتمسك فنجان القهوه وبتبص فيه وبداءت تحكى وتقوللى انا يا مازن كنت قاعدة مع بابا وماما فى الامارات مش هنا واتقدملى واحد ابن صاحب بابا فى الشغل وهو كان مقيم في مصر مش ف الامارات ونزلنا الاجازة السنويه وجى اتقدملى وطبعا بابا وافق انا مكنتش بحبه ولا كنت اعرفه اصلا يعنى زى ماتقول كده كان جواز صالونات وانا كان عندى وقتها 20 سنه وبما انى البنت الوحيدة عند بابا وماليش اخوات فكان عايز يطمن عليا ويفرح بيا وفعلا فترة الخطوبه مكانتش طويله هي شهر واتجوزنا بعديها علي طول وسافرنا قضينا شهر العسل في الامارات وكانت فتره كويسه وكان حنين اوي عليا وبيعاملني كويس
قطعتها في الكلام وقولتلها طيب ما ده كله كويس مش شايف مشكله لحد دلوقتي
ردت وقالتلي وهي متعصبه استني اكمل ماتقاطعنيش ضحكت ضحكه خفيفه وقولتلها طيب يا ستي كملي اهو انا ساكت خالص
قعدت تحكيلي وتقوللي بعد مارجعنا مصر وهو بداء يتغير
البدايه لما طلبت منه انزل شغل قاللي لا قولتله بس انا في الامارات كنت شغاله وانت عارف وانا من طبعي بحب الشغل ومش بحب قاعده البيت رد عليا بزعيق وقاللي انتي محتاجه حاجه فلوس وموجود بيت وعندك فيلا عايزة ايه تاني بصيت وقولتله بس مش كل حاجه الفلوس وانا مش بشتغل علشان الفلوس انا بحب الشغل علشان الاقي نفسي ويبقي ليا كيان المهم عدينا المشكله دي وقولتله اللي انت شايفه وقولت مع الوقت هيتغير قعدنا متجوزين سنه ونص وفي الفترة دى محصلش حمل وانا من بعد 3 شهور وانا بتخانق معاه بسبب الموضوع ده قاللي تعالي نكشف ووداني عند دكتور صاحبه واول مكشف علينا وعملنا التحاليل قاللي المشكله عندك انتي هو سليم طيب ايه المشكله يا دكتور وفي علاج ليها ولا لا قاللي هنحاول وربنا قادر ع كل شيى واداني ادويه وحاجات وكنت بتابع معاه كل فتره ومفيش جديد وكل مرة يغير العلاج
لحد ما جي اليوم اللي اكتشفت فيه الحقيقه كنت بكلم ياسمين صاحبتي وقالتلي تعالي نغير الدكتور ونشوف دكتور تاني وناخد معانا كل التحاليل والادويه والاشاعات اللي عملتيها كلها قولتلها طيب اقوله ونروح مع بعض قالتلي لا تعالي نروح لواحدينا انا عايزة اتاكد من حاجه وبرضه حاولي تلمحيله بالموضوع كده وشوفيه هايقولك ايه بس ماتقوليش ليه انك هاتروحي في حته
وفعلا اول مارجع من بره واحنا بنتغدي قولتله بقولك ايه يا حبيبي ماتيجي نغير الدكتور ده ونشوف حد غيره يمكن يكون علي ايده الشفا انا نفسي ف *** ومضايقه اووي ان المشكله من عندي لاقيته ساب الاكل واتعصب عليا وقاللي لا مفيش دكاتره تانين وانتي مش هاتتكشفي ع حد تاني ده صاحبي وانا واثق فيه قولتله خلاص يا حبيبي اهدي انا بقترح بس كمل اكل وعديت اليوم عادي واتصلت تاني يوم بياسمين وقولتلها اللي حصل قالتلي لازم نروح وبسرعه اللي كنت شاكه فيه شكله بجد وفعلا حجزت عند دكتور هي تعرفه وروحناله بالاشاعات والتحاليل بتاعتي وبتاعته والادويه بتاعتي وكانت الصدمه لما قاللي ان انا سليمه ميه بالميه وهو المشكله عنده مش عندى ومشكلته مستحيل علاجها هو مين الدكتور اللي كنتي بتكشفي عنده ومتابعه معاه قولتله وانا مصدومه واحد صاحبه واسمه عند حضرتك في ضهر الكاع¤ر بتاع الروشيته
قاللي انتي ترفعي عليه وعلي جوزك قضيه وانا شاهد معاكي ورجعت البيت وانا منهاره واتصلت بوالدي وحاكتله قاللي استني ماتعمليش اي حاجه علشان انتي لواحدك وممكن يعمل فيكي حاجه انا هاحجز وانزلك انا ومامتك ونشوف هنعمل ايه انتي بس عامليه عادي لحد مانيجي ومش هنتاخر في خلال الاسبوع ده وفعلا بعد 3 ايام لاقيت بابا وماما بيكلموني بيقولولي احنا ربع ساعه ونكون عندك هو موجود قولتلهم لا في الشغل قالولي تمام وصلوا فتحتلهم واول ماشوفتهم خدتهم بالحضن وقولتلهم شوفتوا اللي حصل فيا سنه ونص وانا فاكره ان العيب مني وبشيل نفسي الذنب وهو بيضحك عليا ومتفق مع صاحبه الدكتور يشتغلوني بابا قاللي اهدي وادخلي البسي ويلا ع ننزل ونروح للمحامي بتاعنا نشوف هنعمل ايه
وفعلا لبست ونزلت معاهم وروحنا للمحامي وحاكتله اللي حصل وخدت معايا التحاليل والاشاعات كلها رد وقاللي اطمني القضيه كسبانه كسبانه وهاجيبلك حقك منه واللي انتي عايزاه بس اهدي خد مني الحاجه وطلعنا ع قسم اول مدينه نصر لانه تابع لدايره محل السكن بتاعنا والدكتور اللي كنا بنتابع عنده وعملنا محضر وتاني يوم اتعرضت ع النيابه وخدوا اقوالي وامروا بضبط واحضار الدكتور وجوزى وفعلا راحوا للنيابه واتحقق معاهم وحاولوا ينكروا ويقولوا ان التقارير دي مزوره النيابه امرت بحبسهم 3 ايام على زمه التحقيق لحين عرض التقارير والاشاعات والتحاليل على الطب الشرعي وعمل كشف كامل عليا لاثبات صحه هذه التقارير من عدمه وفعلا اتعرضت ع الطب الشرعي تاني يوم وطلعت الاوراق والتقارير اللي اصدرها الدكتور المتهم عكس الحقيقه المبينه في الاشاعات والتحاليل النيابه خدت بكلام الطب الشرعي وامرت بتحويل القضيه الي الجنايات بتهمه التزوير واهانه شرف المهنه
للدكتور وقضيه تزوير وخيانه زوجيه والمحكمه حكمت عليهم من اول جلسه بالسجن للدكتور 5 سنوات والزوج 5 سنوات وتعويضي بمبلغ مالي عن الاضرار النفسيه والجسمانيه اللي حصلتلي والمبلغ كان 2 مليون جنيه طبعا الرقم ده بعد اثبات ثروته الماليه قد ايه وبعد الحكم انا رفعت قضيه طلاق وكسبتها وطلقني وهو ف الحبس بابا قاللي بعديها تعالي معانا نرجع الامارات ونعيش هناك قولتله لا انا هاشتغل هنا وهفتح شركه صغننه ليا رد عليا وهاتقعدي لواحدك وايه المشكله انا عندي 23 سنه يا بابا مش صغيره ماتخافش عليا وفعلا سافروا بعد ما اطمنوا عليا وانا خدت الفيلا اللي انت شوفتها دي والشركه الصغننه اللي انا عرفتك عن طريقها يا سيدي ها عرفت قصتي وببص في عينها لاقيتها مدمعه وفيها دموع قولتلها طيب انتي زعلانه دلوقتي عليه ولا علي نفسك قالتلي زعلانه علشان حسيت اني اتخدعت سنه ونص كاملين قولتلها طيب مانتي دلوقتي مبسوطه اهو قالتلي ومين قالك يا مازن انت كنت متجوز وعارف هل الحياه من غير زوجه انت مبسوط فيها انا نفس الموضوع الحياه من غير راجل وحشه اووي يا مازن قولتلها طيب انتي ماتجوزتيش تاني ليه بقالك سناتين مطلقه ليه ماتجوزتيش تاني قالتلي مش قادره اثق في حد تاني خلاص حصلتلي عقده زي ماتقول كده وضحكت قولتلها طيب كفايه كلام في الموضوع ده ونقفل بالضحكه الجميله دي وتعالي نتكلم ف الشغل انتي نسيتي عيد ميلاد صاحبتك
قالتلي ياعم شغل ايه دلوقتي الساعه داخله ع واحده تعالي ننام ولما نصحي نتكلم براحتنا ولا انت مش جايلك نوم قولتلها بصراحه لا قالتلي طيب تعالي ندخل جوه ع انا بدات ابرد لان الجو بدء يسقع قولتلها عندك حق يلا وقومت خدتها من ايدها وقومتها ولاقيت نفسي بتلقائيه بحط ايدي علي كتفها وهي لاقيتها بتحط ايدها علي ضهري وراحت سانده راسها ع كتفي واحنا ماشين لاقيت نفسي بابوسها من راسها وبلعبلها ف شعرها وقولتلها عايزك تنسي اي حاجه مضايقاكي وخلينا نتبسط باليومين اللي قاعدنهم هنا وبعيد ميلاد صاحبتك مش انتي قولتيلي اننا نستغل الموضوع ونغير جو قالتلي اه طبعآ انا اصلا معاك مرتاحه حسيت ساعتها ان الموضوع بداء يتغير من صداقه وشغل لاعجاب او يمكن حاجه تانيه وانا بما اني عارف وكنت متجوز قبل كده عارف ان الست اللي عرفت معني المتعه في الممارسه الجنسيه صعب تعيش كل ده من غير جواز او من غير ما تريح نفسها حتي ودي كانت اسئله بتدور في بالي ازاي واحده جميله زي دي قاعده سناتين من غير ما تمارس الجنس ساعتها كنا دخلنا الشاليه وهي راحت ع المطبخ تغسل الفنجانين اللي كنا بنشىرب فيهم القهوه
ولما خرجت قولتلها لو عايزة تنامي روحي يلا نامي انا هسهر شوايه اتفرج ع التليفزيون ولما احس بالنوم هنام قالتلي ماشي عايز حاجه تصبح ع خير قولتلها وانتي من اهل الخير وهي داخله قولتلها نوران قالتلي نعم قولتلها تعالي جت قولتلها وطي اقولك حاجه راحت موطيه رحت بايسها من خدها وقولتلها احلام سعيده ضحكت وقالتلي Me too baby
وبعد ما دخلت تنام قعدت افكر فيها ولاقيت راسي بتاخدني لافكار جنسيه بس وقولت لازم اضرب علي الحديد وهو سخن كده بس قعدت افكر ازاي من غير ماتزعل مني وازاي اخليها توافق وتبقي هي كمان عايزاني قعدت افكر لحد ما روحت ف النوم قدام التليفزيون وصحيت علي ايدها وهي بتمشي علي وشي وتقوللي صباح الخير انت ايه اللي نيمك هنا قومت ابتسمت وقولتلها بصراحه كنت بفكر فيكي ونمت غصب عني ضحكت وقالتلي بتفكر فيا طيب قوم يلا ادخل الحمام خد شاور ويلا ع نفطر كل ده وانا لسه مافوقتش بس لما فوقت ببص واركز لاقيتها ملكه جمال احلي من امبارح لاقيتها لابسه بيچامه نوم خفيفه لونها سماوي وباين من تاحتيها جسمها كله والبرا والاندر علشان لونهم اسود كانوا واضحين من تحت البيجامه لاقيت نفسي ببصولها وبقولها صباح الخير حاف كده يعنى امبارح قولتلك تصبحي علي خير ببوسه قالتلي يلا يا مازن وبطل دلع قولتلها طيب مش قايم من مكانى غير لما تصبحى عليا قالتلى اهو يا سيدى وراحت موطيه وانا نايم ع الكنبه ع تبوسنى من خدى رحت ماسكها من ايدها وشاددها عليا وقعت عليا ولاقيتها بتقوللي انت فعلا مجنون قولتلها بصراحه مجنون بيكى من امبارح وماعرفتش انام طول الليل من كتر التفكير فيكى كل ده وهى نايمه فوق منى بنص جسمها والنص التانى ع الارض وعيني في عينها ورحت ماسكها من وشها وببص في عينها لاقيت فيهم حرمان السنين كلها ورحت علي طول بايسها من شفايفها بوسه سريعه لاقيتها مغمضه عنها رحت لافف ايدي حوالين رقابتها وواخدها في حضنى جامد وقعدت ابوس فيها جامد اووى من شفايفها بوس فيه كل حرمان السنين اللي انا قعدتها من غير مالمس واحده لاقيتها بتتجاوب معايا وبتمص لسانى وبتبوسنى بشكل محترف وبعد كده رحت حاطط ايدى علي ضهرها وقعدت احسس جامد اوووى ورفعتلها البيجامه وقعدت احسس ع ضهرها على طول لاقيتها بتقوم وتتعدل وقعدت فوق منى كانها راكبه حصان وبتقومنى وبتقلعنى التيشرت الكات وانا بقلعها البيجامه من فوق وقلعتها البرا ورحت منيمها على ضهرها كنا ساعتها نزلنا ع الارض ونمت فوقيها وقعدت اقفش في صدرها جامد وابوسهم جامد اوووى وهى بتتلوى تحت منى زى التعبان وتقوللي براحه على صدرى يا مازن اااااه بيوجعونى اووى وانا مش سامعها بالعكس بهيج اكتر وقعدت امص في حلمه صدرها جامد واشدهم بسنانى لبره وهى تقوللي اااااااااااااااااااااه لالالا بيوجعنى ااااااااااااااه انت مجرم اوووى وتضربني علي ضهرى
بعد كده قالتلي تعالى ندخل جوه شيلتها ودخلنا الاوضه بتاعتها ونورت لامبتين بس كل واحده علي لون
رحت منيمها علي السرير علي ضهرها وانا قعدت فوقيها ورحت نازل علي بطنها لحس وبوس في كل حته فيها ورحت نازل علي كسها من فوق الاندر بوس ولحس من فوق الاندر وحسيت بكميه المايه اللي مغرقه الاندر رحت مقلعلها الاندر وانا قلعت الشورت والبوكسر وروحت قاعد تحت رجليها بحسس علي رجليها من تحت لفوق تحسيس وبوس بشكل رومانسي اووووى وهي بتتلوى تحت مني روحت فاتح رجليها وكسها كان يجنن صغير مش كبير وكانها لسه بنت ومفيهوش غير شعر خفيف اووووى وزنبورها طالع لبره حته صغيره قعدت بين رجليها وقعدت الحس وامص في كسها جامد اوووووى وهي ااااااااااااااه لسانك حلو اوووووى يا ميزو انت قتلتني ااااااااه وحياتي براحه عليا انا محدش لمسني من سناتين اااااااه وانا عمال الحس وامص جامد اوووووى وادخل لسانى جوه واطلعه جامد اوووي كاني بنيكها بلساني وهي اااااااااااااااااااااه كفايه بقي تعالي دخله اقولها لالا لسه بدرى انا هاعوضك عن السنين اللي فاتت واعرفك يعني ايه متعه تقوللي يالهوووووووووي هو في اكتر من كده متعه انا مبسوطة كده اااااااااااااااااااااااااه كفايه بيحرقني اوووووي قولتلها هاتيهم ف بوقي الاول ع اسيبك وادخله قالتلي مانا جيبتهم مره قولتلها هاتيهم تاني قالتلي يالهوووي عليك ارحمني اااااااااااااه ااااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااه اي اي اي اااااااااااااااااااااه قولتلها مالك يا حبيبتي قالتلي حبيبتك بتموت منك ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااح اااااااااااااااااااااه كفايه رحت ماسك صدرها بايدي الاتنين وبلعب فيهم وانا بنيكها بلساني بقفش والحس وامص في كسها واقرص ف حلمه صدرها اللي بقت عامله زي حبايه العنب واشد فيهم جامد وهي اااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه هو فوق وتحت سيب حته وخليك ف حته واحده قولتلها انا هانيكك وامتعك في كل حته انتي حرام ماتحسيش بالمتعه المتعه اتخلقت ليكي انتي لاقيتها بتقوللي يالهوووي عليك وعلي كلامك انا حاسه انك بتنكني بكلامك قولتلها مبسوطة قالتلي عايز تعرف قولتلها اهه قالتلي هاتعرف دلوقتي وفاجاه لاقيتها قفلت رجليها علي راسي جامد ومسكت شعري وقعدت تزق راسي علي كسها وفاجاه لاقيتها بتجيب في بوقي وبعديها لاقيتها فتحت رجليها وبتقوللي اااااه عرفت مبسوطه ولا لا قولتلها انتي مجرمه امممممم يلا بقي دورك ولا مش عايزة تدوقي طعمه قالتلي يالهووووي دانا هاموت عليه مش كفايه شكله ده وانا بحب ابقي نضيف علي طول كان بيلمع ومفيش فيه شعرايه مسكتها في وضع 69 قالتلي هاتعمل ايه تاني لا انا بس قولتلها لا احنا نعمل مسابقه ونشوف مين هايمص احلي راحت قيلالي بدلع اكيد انا طبعا
قولتلها طيب يلا نشوف وخدنا الوضع ولاقيت كسها ع بوقي وهي مسكت زوبري بلعته من كتر الهيجان وقعدت تمص فيه وتبلعه كله وتلحس فيه وتمص بيضاني وانا هاموت منها بنت اللاذينه هيجانه مع حرمانها مخليها تعمل حاجات غريبه كل ده وانا ماسكها من طيزيها وببعبص فيها وبمص وبلحس في كسها وامص في زنبورها جامد اوووى وهى عماله تقوللى اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااح كفايه هاعضك وانا اقولها طب اعمليها كده راحت عضانى من راس زبي قولتلها ااه يا لبوه مش هرحمك قعدت افرك زنبورها بايدى ولسانى جوه كسها وهى تقوللي اااااااااااااااااااااه ااااح يالهووووى اااااااااه وجابتهم تانى في بقي رحت عادلها وقعدت علي زوبري وخادته كله في كسها واول لاقيتها مصوته بصوت عالي اوووووى وتقوللى ااااااااااه يا كسي مش قادرة اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااح ااااااح اءااءااذا مش قادرة ومسكتها من صدرها وقعدت تنط على زوبري جامد اوووى وتلفه جواها جامد اوووى وانا مش قادر بصراحه خلاص بجيب مايه من كل حته وهى جامده اوووووى رحت عادلها وزوبري جواها ومنيمها ع جمبها وانا وراها ونازل نيك فيها وهى اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه هو ايه اللى بيحصل ده رديت عليها ده حلم العمر انا بنيكك نيكه عمرك ما هاتنسيها راحت قايلالي انا مكنتش متجوزه بقي اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااح ااااااح اااااااااااااااااااااه وانا بنيك فيها وبقولها انا خلاص هاجيب يا شرموطة اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه وهى تقوللى هات يا قلب وعقل وروح الشرموطة انا شرموطتك انت بس انا اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه هاتهم بقي انا هاجيبهم تانى قولتلها دى المرة الكام قالتلي الرابعه يا مجرم اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه قولتلها انا هاجيب قالتلي هاتهم في كسي طفي نارى اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه طفيني قولتلها تحملي قالتلى لو عليا عايزة منك احلى عيل بس ماتخفش هاتهم هاتهم هاتهم بقي انا بجيب قولتلها اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه انا بجيب اهوووووووووووووووو ورحت جايبهم في كسها وفضلت ابوس في ضهرها وفي رقبتها وخدها وفضلت واخدها فى حضني لحد مارتحنا وقامت وانا قومت دخلنا خدنا شاور مع بعض وبعدين خرجنا لبسنا وقعدنا ع السرير مع بعض واخدها في حضني وهى نايمه ع صدرى وبقولها نوران انتى مبسوطه قالتلي انا اكتر يوم ابقي سعيده ومبسوطه فيه من يوم ماتجوزت لحد دلوقتى قولتلها انتى متاكده من انك مش هتحملي قالتلي ماتقلقش يا حبيبي اوقات التبويض خلصت بقالها اسبوع طبعا علشان انا كنت متجوز عارف انها صادقه وطبعا البنات عارفه الموضوع ده ان فترة التبويض بتبقي بعد الدورة الشهريه بكام يوم وبتقعد يومين او تلاته بالكتير ع حسب
وفضلت واخدها في حضني ونحكى مع بعض ونهزر ونضحك ولاقيتها فاجاه بتقوللي مازن قولتلها نعم قالتلي ماتبعدتش عنى ابدا وخليك دايما جمبي وقريب منى بصيت في عنيها وقولتلها انا عمرى ما هابعد عنك ومش هتجوز تانى ع خاطرك بحبك ورحت بايسها من شفايفها وطفيت نور الاوضه وهى كانت جايبه ( لمبتين من ع¤ينوس اللي هي سمارت اللى هى عباره عن 12 لون بدراجتهم وبتشتغل بالريموت كنترول وكنا مشغلين واحده ع اللون الموع¤ الفاتح والتانيه علي الاحمر الغامق ) كانت تحفه بصراحه وعامله شغل
ونمنا في حضن بعض وقعدنا يومين كل يوم بليل ننام مع بعض لحد ما كان فاضل 3 ايام علي عيد ميلاد صاحبتها وجاتلي فكرة اننا نلغي حوار الحفله ونخليها علي قدنا انا وهي وصاحبتها وبالفلوس اللى كانت هاتعمل بيها الحفله ننزل نجيب حاجات بسيطة ونعمل الريسبشن بس ونجيبلها هدايا كتير وقيمه قالتلي حلوه الفكرة دى اهو ع الاقل نخلص العيد ميلاد بدرى بدرى علشان استفرد بحبيبي قولتلها وصاحبتك هاتقوليلها يلا روحى سكتت شوايه وقالتلي اكيد لا بس ساعتها نتصرف مش هنغلب قولتلها تمام بصي مش فاضل 3 ايام قالتلي اه قولتلها عندى فكره تانيه احلي قالتلي ايه قولتلها احنا بكرة ننزل نجيب كل حاجه ونجهز كل حاجه ونسيبها ع الفينش ونتصل بصحبتك بليل نقولها تيجى علشان عملالها مفاجاه قالتلي بس هاتيجي قبل عيد ميلادها بيومين هتحرق المفاجاه قولتلها لا احنا نقولها حبينا نقولك كل سنه وانتى طيبه اول ناس ع انتى مميزة عندى وتيجي حتى لو قعدت تقعد يوم او اتنين وتمشي واحنا نقضي يومين مع بعض
قالتلي فكرة جامدة طحن اوووى راحت بيسانى من خدى ونمنا مع بعض وبعديها دخلنا ننام وصحينا تانى على واحد جامد على الريق وبقينا مع بعض على طول كده🥰

fTHqBON.md.jpg
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%