ميرو كات
اسطورة وكاتبة ناشرة قصص متميزه
كاتب متميز
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
افضل عضوة
العضو الخلوق
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
- إنضم
- 13 سبتمبر 2024
- المشاركات
- 668
- التعليقات المُبرزة
- 0
- مستوى التفاعل
- 3,093
- الإقامة
- مصر /سوريا
- نقاط
- 82,368
القصه من وحى الخيال
انا صباح 24 سنه عايشه فى حى شعبى اوى زى مابيقولوا منطقه عشوائيه
كنت عايشه مع ابويا وامى و3 اخوات فى شقه صغيره جوا حاره ضيقه
عشتنا كانت على ادها اوى وامى كانت شغاله خياطه اهو بتساعد ابويا
اهو تخيط جلبيه بيته تضيق عبايا واهو ماشيه ومش هاكدب عليكم انا كمان كنت بعمل مصالح
من ايام الاعداديه كان جسمى فاير طويله وبزازى كبروا وشعرى اسود وطويل
كنت كتير مرحش المدرسه انا وبنت خلتى كانت من سنى وفى نفس المدرسه
اهو نمشى نشوف اى حد يصرف علينا ندخل سينما والمقابل بوس على حبه تقفيش
مكناش بنمشى مع عيال صغيره نختار شباب كبير شويه
حتى فى النتيجه نجحنا بالعافيه ودخلنا مدرسة التجارة المتوسطه اهو دبلوم والسلام
اه نسيت بنت خلتى الهام كانت فيها شبه منى بس هى اقصر شويه
كنا كتير نزوغ ونمشى وبقينا نركب عربيات الصراحه الفقر علمنا الشرمطه
دى كانت حياتنا لحد ما خلصنا الدبلوم انا وهى بالغش طبعا هههههههههه
ونجحنا بالعافيه كنا نزلنا نشتغل فى محل ملابس حريمى انا وهى لحد ما جالها عريس
شغال فى السعوديه بس يعنى شغلانه بسيطه ومرتبها بسيط على القد وكان اجر شقه فى المنطقه
ودخل عليها وسافر وبعدها بسنه كنت انا لسه بشتغل وكنت على طول عندها وانها تعبانه بعد ما عرفت النيك والزب لما يدخل الكس
وكنا انا وهى نقعد نريح بعض تلعبلى فى كسى وانا ادعك كسها لحد ما نرتاح
لحد ما جالى عريس انا كمان سواق برضه على القد واتجوزت انا وهو باقل حاجه والشقه جابها فى نفس المربع بتاع بنت خالتى هى اللى دورت وقالت عليها
كانت اخر دور بيت على شقتين الشقه اللى قصادى فيها صفاء وجوزها استاذ فتحى تمت الدخله بشويه هيصه للاشهار
ودخلت انا وشعبان جوزى الشقه وبنت خلتى ورايا بالعشا اللى امى عملاه وشويه زغاريط ونزلت
دخلت وقلعت الفستان ولبست قميقص ابيض طويل ومفتوح من الجنبين
وقعدنا اتعشينا ولاقيته مطلع حشيش وبقا يلف ويشرب
وقلى اعملى كوبايتين شاى شربنا الشاى وراح قلى تعالى يا عروسه ندخل نريح
الحشيش كان شغال معاه وبقا على اخره ونيمنى وراح قالع وقرب منى وفضل يبوس فيا شويه ويمسك بزازى شويه
وراح ماسك زبه وراح مدخله فى كسى طبعا كسى كان ضيق فضل يحشر فيه لحد ما سرخت ونزل الدم بتاعى راح جاب المنديل
ومسح الدم وجاى يدخله تانى قلتله لاء تعابنه خلينا للصبح
لحسن وجعتنى اوى
المهم نمنا وصحينا الصبح على 12 ولاقيت الباب بيخبط كانت امى وخالتى وحماتى وبنت خالتى وعمته جايين
لبست الروب وطلعت فتحتلهم كنت مكسوفه وامى خدتنى على المطبخ وقالتى هاه يابت قلتلها ها ايه قالتى المنديل فين قلتلها جوه
قالتى هاتيهجيت اجيبه كانت امه دخلت تصحيه وشافت المنديل وطلعت بيه تزغرط وامى تزغرط وخالتى وعمته
قعدوا معانا شويه وامى قالتى هاخلص الغدا وابعته مع اخواتك
صحى شعبان وقلتله قوم عشان تفطر راح شددنى على السرير وقلتله طيب اتشطف الاول بالعافيه سابنى قام غسل وشه
ورجعلى وزى امبارح بوستين وتقفشتين وراح مدخل زبه وفضل ينبك فيا لحد ما هرانى خلانى اترعش منه هو شعبان كويس
بس عربجى ولا بيعرف يبوس ولا حتى بيقفش براحه
فضلنا كده اسبوع وقلى انا بكره نازل الشغل بقا
كانت نجلاء بتجينى وافضل احكلها وبعد كام يوم بقا يطلع الصبح الساعه 7 مايرجعش غير 10 ولا 11
حتى انا قلتله طيب ارجع اتغدى معايا يقلى يا وليه منا على بال ما اجى وارجع فيها سعتين تلاته وانا باخد ساعه غدا يبقا ازاى
وقلتله منا بقعدش معاك خالص قلى مش اكل العيش يا وليه
كان يادوب كل اسبوع ولا اسبوعين ينام معايا يعمل واحد وينام
من فتره مشفتش جارتى اللى فى الشقه اللى جنبى قلت يمكن عند امها
بس فى يوم سمعت الشقه بتتفتح وتتقفل وبعد شويه عشان شباك اوضة النوم قدام بعض فى المنور سمعت صوت اهات شويه
وسمعت صوت جارنا بيقلهى وطى صوتى
قلت يمكن رجعوا وبيعملوا واحد على المغربيه قلت انزل لبنت خالتى بعد ما فضلت اسمع وتعبت لاقيت واحده نازله من الشقه
وبتمد فى النزول قلت يا ابن الوسخه جايب مره فى الشقه ورا مراتك
رحت لبنت خالتى وحكتلها وقالتى وانتى مالك مايمكن الراجل تعبان ولا حاجه قلتلها هو يريح نفسه ويتعبنى انا المره كان صوتها عالى
مهدتيش الا لما قلعت انت وهى وقلتلها تعالى ننضف قالتى اشمعنى قلتلها اهو كده عملنا السويت وفضلت تنض فيا من اول جسمى لاخره وهى كانت شاطرة وايدها خفيفه وعملت درعاتى ورجليا وتحت باطى وكسى اللى كان مسيل وبتقلى ماله ده سايح ليه على ما خلصت كنت على اخرى فضلت تلعب فى زبنبور متحملتش دقيقه وكنت بجيب عسلى كملت وانا بتخيل انى مكان المره كنت جبتهم مرتين تانى
دخلت غسلت جسمى وقلتلها انا ماشيه
لبست العبايا السمرا ولفيت الطرحه ونزلت وطول منا ماشيه بفكر اجيبه جارى ازاى
هو بينزل تمانيه ونص وشعبان بينزل سبعه قلت بس ابتدتى اعمل اى حاجه الفت نظره
بعد ما شعبان نزل فضلت صاحيه وسرحت شعرى وحطيت روج ولبست جلبيه خفيفه قصيره ومفتوحخ سبعه ودخلتها من الجنبين فى الاندر عشان اقصرها شويه وطلعت اكنس السلم قبل ميعاده بدقتيت كده كنست لحد قبل الدور اللى تحت منى وهو راح فتح الباب ونازل
هو الصراحه نضيف ولبسه حلو وكوى قميص وبنطالون وشياكه كده فى نفسه
نزل وانا عملت اكنى بلم الزباله فى الجاروف ولافيت كان هو وقف طبع موطيه وبزازى باينه رحت وقفت بس براحه وراح صلى صباح الخير يا مدام قلتله يسعد صباحك بسلامه
ونزل وشميت ريحته حلوة
واستنيت ميعاده وهو راجع ورحت مجزهة جردل ميه ولبس برضه جلبيه بس اخف كمان وصدرها مربع ومفتوح زى قميص نوم بس قماش امى كانت عملاه زى بتوع نبيله عبيد كده فى افلامه اللى بتعملها لما تكون بلدى
ورحت دلقه الميه وهو طالع وعملت انى بمسح وموطيه ووبنشف كان هو طالع ووقف وشايف طيزى والاندر حده بايه فيا
ولاقيته بيسلم عليا وبيقلى معلش رحت قمت ووقفت قدامه وقلتله ولا يهمك اصل لاقيته مش نضيف وهو برضه بنطلع وندوس وندخل الشقق قلى طبعا كده احسن تسلم ايدك بس لاحظن انه بيبص على صدرى وجيت موسعاله يعدى وبعد ما طلع بسلمتين قلتله امال فين المدام مش سمعلها حس قلى لا خلاص بقا بقله خلاص ايه وطلعت درجه قلى اطلقنا قلتله يا لهوى ليه بس قلى ظروف بقا قلتله اصل كنت سمعت صوتها امبارح فى الشقه قلت يمكن رجعت وبضحك ضحكه صفرا كده
قلى لا دى واحد كانت جايه تنضف الشقه باقلها كتير متنضفتش قلتله اممممممم كنت سمعاها تعبانه من التنضيف
قلتله طيب لو احتجت حاجه خبط عليا الجيران لبعضه واحنا الشقه جنب الشقه وبتكلم بصوت واطى وكنت طلعت قلى حاضر قلتله طيب مش عايز كوبايه شاى ولا حاجه ولا اقلك استنى الاكل على النار الغدا من عندى قلى لا ابدا كنت طلعت فوق وهو كمان حلفت عليه قلتله اكلى هايعجبك متخفش
قلى بس الاسطا شعبان ياكل ايه قلتله لا ده بيجى على 11 بليل وانا كمان من سبعه الصبح لحد11 بليل بكون لوحدى قلى طيب بس بشرط نتغدى سوا بقا
رحت بصاله وقلته طيب
دخلت عملت شويه رز وملوخيه وكان عندى لحمه مسلوقه حمرتهم وعملت صنيه وكنت دخلت استحميت ولبست بيبى دول على اللحم بس لبست عبايا سمرا
كانت ضاقت اوى عليا بس لبستها كانت مجسمه اوى
وخبطت عليه ورجعت شقتى
هو فتح شاورتله يفتح مسكت الصنيه وعليها الاطباق ودخلت بسرعه خدها منى وقفلت الباب
وحطها على التربيزة وقلتله عايزة تخلص الاكل وتقلى رايك قلى طيب على طول كده قلتله الاكل يبرد
قعدنا اكل كان بيبصلى ويقلى نفسك حلو اوى اوى بقالى زمان مكلتش اكل حلو كده معدتى نشفتى من اكل الشارع قلتله لو كنت اعرف كنت عملتك من زمان
خلص الاكل انا وهو وقلتلها باهنا والشفا لميت الاطباق وحطيتها على الصينيه وعملت انى هامشى وقلى رايحه فين قلتلى ماشيه قلى بس مش نشرب الشاى
انتى وراكى حاجه قلتله مش اتغدينا وانا من جوايا نفسى يمسك فيا
ولاقيته مسكنى من دراعى وحلف انى لازم اشرب الشاى قلتله لازم تحلف
قلتله بس انا هاعمله قلى كفايا تعبك قلتله ولا تعب ولا حاجه
دخلت المطبخ دخل ورايا لاقيت البراد ومليته ميه بس مش عارفه الشاى والسكر فين لاقيته جه ورايا وانا واقف قلى الشاى اهو ولازق فيا ورجع وقلى السكر جنبه ولازق فيا تانى كنت ماسكه المعلقه وقعتها ورحت موطيه اجبها كنت قصده عشان يلزق اكتر حسيت بزبه وقف اوى وقمت وانا لازقه فيه زبه جاب طيزى كلها من تحت لفوق وبلف وشى كان هو وخد شفايفى بيبوس فيها بقله لاء بتعمل ايه وببعد بس براحه قلى بعمل كده وراح بايسنى تانى عليه بوسه ابن المره وبتنى وانا اصلا هايجه عليه فضل يبوس فيا براحه لاقتنى بحضنه راح مد ايده طفى البوتجاز وحط ايده على كتفى ومشى بيا على اوضه النوم وقعدنى على السرير
ورجع يبوس فيا من تانى وانا سحت فى ايده خالص
وراح قايم قلع القميص والفنله وبقا عريان ورا موقفنى وقلعنى العبايا وكنت بالبيبى دول الاحمر وبزازى طالعه منه شافه كده حسيته انه ولع اوى منى
وراح منيمنى على السرير وفضل يبوس فيا ويحسس براحه على بزازى وراح منزل الحملات وبزازى بقت قدامى يا لهوى فضل يرضع براحه زى العيل اللى بيرضع من امه وانا كسى ولع نار وبقا فيه بحر نازل منى ولاقتنى بقله ابوس ايدك ريحنى انا تعبانه اوى
راح قايم وقله البنطلون وقله البوكسر بتاعه وبقا ملط على الاخر
وراح حط فى بقى وفضلت امص فيه وايده بتلعب فى كسى وانا حسيت بكهربا فى كسمى كله ولاقيت كسى بيترعش والرعشات ورا بعضها
هو حس بكده راح قايم وشددن على طرف السرير ورافع رجليا على كتفه وراح مدخل زبه اللى كان زى المسوره فى كسى ودخل بسهوله لانه اصلا غرقان وفضل ينيك فيا براحه وانا كنت بفرفر تحت منه زى الفرخه المدبوحه
وعماله اتلوى تحت منه وكسى يترعش ومفيش دقتين واترعش تانى وهو شغال بينيك براحه اوى يدخله ويطلعه جننى ابن المتناكه
ويقلى حلو كده اقله اه حلو اوى نيك كسى نيكه وكيفه يا حبيبى انا خدامه زبك يا حبيبى بس ريح كسى ويقلى هشبع كسك العشطان ده
ويدخله ويسبه وينزل يبوس شفايفى ويقوم يكمل نيك فضلنا بالوضع ده شويه كتار لحد ما لقيته بيسخن اوى وبدا يدب بزبه اوى ويرزع بسرعه وانا بقيت بأن منه لحد ما سخن اوى وقلى هاجيبهم قلتله هاتهم يا حبيبى غرق كسى واملاه بلبنك افشخنى اوى اوى وهو يقلى هاجيبهم لحد ما زام ومجر اوى وراح ناطرهم جوايا
حسيت انى بموت وجبتهم معاه من سخنيه لبنه وكترهم فضل زبه فى كسى لحد ما ريح وطلع ونام جنبى وخدنى فى حضنه وقلى انبسطى قلتله اوى اوى
انت كيفتنى خالص قلى لسه قلتله لسه ايه قلى هاتفضلى معايا لبليل مش هاسيبك
قلتله هاقوم اتشطف قلى معاكى دخلن الحمام سوا واتشطفنا انا وهو
ولبست القميص تانى وقلتله استنى نشرب الشاى على ما نرتاح شويه
عملت الشاى وكان قاعد ولبس بوكسر ومولع سيجارة شرب الشاى وكنت قاعده فى حضنه وقلى مكنتش عارف انك جامده اوى كده وبالحلاوة دى
قلتله انت اللى مكنتش بتبص لولا شغلتك مكنتش شفتنى وقلى وانا اللى كنت عايز امش من هنا قلتله بجد قلى وحياتك بد قلتله ودلوقتى قلى مبلط معاكى
قلتله مش هاتتجوز قلى يلعن ابو الجواز اتجوز تانى لا انتى هاتبقى حبيبتى ومراتى من دلوقتى
وراح ماسكنى وبايسنى وانا فضلت ابوس فيه وراح مدخل لسانه على لسانى وسبته يلعب بلسانه
ورحت ماسكه زبه لاقيته قام فى ايدى وقلى تعالى بقله ليه قلى هاقلك حاجه على السرير ههههههههه
ورحنا دخلنا تانى وقعندى ووفتح رجليا ونلس لحس فى كسى احححححححححح ويدخل صباعه وهو بيلح اووووووووف
وبقيت اقله كفايا وانا بتعرش واجبهم ومش عايز يسبنى وانى ماسكه بزازى بايديا واشد فى الحلمات
كنت متجننه اوى وقلتله كفايا حرام عليك قوم بقا دخله وراح قايم ومدخل زبه واول ما دخله اترعشت اوى وهو فضل ينيك فيا بس كان مزود السرعه شويه غير الاولانى بس كان مكيفنى اوى بقا يرزع فيا ويمد ايده يمسك حلمتى ويشده ويفركها براحه براحه اح اه اه اه اه نيك نيك اوى اه اه
دخله وسيبه هاموت هاموت منك براحه وهو ولا سمعنى فضل يرزع فيا وانا بموت من كسى لحد ما لاقيته بيشخر اوى
وبيدب اوى اوى وانا هاموت راح ناطرهم فى كسى وانا احححححححححححححححح اححححححححححححح اححححححح وبجبهم معاه لبنه مولع اوى
وراح سيب رجليا لاقيتهم وقعوا على الارض ونام عليا وخدته فى حضنه وبقله اهدى يا حبيبى اهدى
لحد ما نفسه هى ونزل من عليا وبيقى يخربيتك انتى نار جننتى اهلى قلتله انا ولا انت اللى فشختنى
ورحت قايمه حطيت الحملات على كتفى ودخلت الحمام اتشطفت وقلتله هامشى بقا قلى ليه لسه بدى قلتله لا كفايا كده النهارده انت هلكتنى ورحت حضناه وبايساه
وقلتله قوم افتح الباب وبص
قام فتح الباب وبص كنت لبست العبايا وجريت على شقتى فتحتها ودخلت قلعت
ودخلت تانى استحميت ونمت مصحتش الا على بليل كنت قايمه جسمى مكسر كان شعبان رجع قلى مالك نايمه ليه قلتله تعبانه والصداع ماسك دماغى
قلى لتكونى خدتى برد قلتله يظهر
قمت ربط دماغى وعملت انى تعبانه وحضرتله الاكل اكل وشويه ونام هو كمان صحيت الصبح حضرتله فطار خده معاه ونزل
عشان كان متاخر وفضلت واقفه على الباب لحد ميعاد صلاح فتح الباب لاقانى فى وشه جريت عليه خدنى فى حضنه وفضلت ابوس فيه وقلتله هاستناك يا قلى عايز تاكل ايه اللى نفسك فيه قلى اعمله قلى هاجيب سمك وانا راجع جاهز قلتله وتجيب ليه انا اعمله لاقيته طلع فلوس وقلى هاتى انتى قلتله لاء قلى خلاص مش هاكل منا كده كده بدفع خدتهم منه وحضنته وبوسته ونزل نزلت السوق قلت عشان اجيب السمك الصابح وجبت جرجير وطحينه ولمون ورز وعيش
ورحت على البت بنت خالتى خبطت عليها كانت لسه نايمه قلتله مالك ايه اللى جابك بدرى قلتلها غلطانه يا كسمك طيب انا ماشيه قلتلى خلاص يا بنت الوسخه ماصحتينى وخلاص دخلت عملت شاى
وقعدت احكلها على كل اللى حصل والبت كانت هاجت على الاخر وبقت بتفرك وتدعك فى كسها
وقالتى وانا عايزة انا كمان قلتلها عايزة ايه قالتى ينام معايا قلتلها على طول كده قالتى ايوا اتصرفى انا هاموت وزب حلو يدخل يطفى كسى انا لو عايزة بس كل اللى هنا ولاد متناكه واخاف يفضحونى غير كده كنت خليت المنطقه تقف طابور على كسى الهايج ده وفضلت تتحايل عليا وفى الاخر قلتها طيب يا بنت الهايجه خلاص
هاظبط معاه النهارده وهاقلك وقلتلها انا ماشيه عشان اظبط الاكل
روحت على شقتى ومسكت السمك نضفته وغسلته وعملت التتبيله بتعته وجهزته اعمله قبل مايجى بساعه
دخلت استحميت ولفيت شعرى وجهزت نفسى وقبل مايجى قمت عملت السمك والرز والسلطه والطحينه
كان حبيبى جه وسمعت صوته جريت فتحت الباب كان طالع جريت عليه وحضنته وبوسته وقلتله على ماتخاد دش اكون جهزت الاكل سيب الباب مفتوح
دخلت جهزت كل حاجه على صنيه وشطفت نفسى بسرعه ولبست قميص وعليه روب
وجبت الصنيه ورحت داخله على طول حطتها على التربيزه وطلعت قفلت الشقه
ورجعت كان حبيبى طالع من الحمام ولابس شورط بس دخل سرح شعره وحط برفان
ورجع قلتله ها ايه رايك راح حضنى وباسنى وقلى مفيش احسن من كده ارجع الاقى حبيبتى مستنيانى
قعدنا وفضلت افصصله السمك واكله وهو ياكلنى لحد ما شبع وقمت عملت الشاى وهو ولع سيجارة
وقعدت فى حضنه وقلتله مبسوط قلى اوى اوى قلتله انت وحشتنى اوى وقلى انتى اكتر معرفتش اشتغل كنت بفكر فيكى
وراح واخدنى فى حضنه وفضل يبوس فيا وقلى ماتيجى ندخل جوه قلتله يالهوى جوا ليه قلى عشان اروى كسك مش لسه عطشان قلتله اااااااه عطشان اوى تعالى
ارويه بقا
ودخلنا على السرير وفضلنا مع بعض هرانى نيك يخربيت زبه حبيته اوى وحنين مع المره اللى معاه معرفش بنت المتناكه سابته ازاى حد يسب راجل دكر زى ده
بعد ما خلصنا وعمل معايا اتنين جامدين قمت انا واهو اتشطفنا ورجعنا على السرير وقلتله اسكت البت نجلاء بنت خالتى شافتنى وانا جايبه السمك كانت هاشبط فيا وتيجى تتغدى ههههههههههه قلى يا سلام ماتجيب وتعمل فى يتها قلتله اصل انت متعرفش هى بنت خالتى ومولدين مع بعض ومتربيين مع بعض مكناش بنسيب بعض خالص قلى هى متجوزه قلتله اه بس جوزها يا عينى مسافر مابيجيش الا كل سنه وقاعده لوحدها قلى انتى حاكتلها قلتله متزعلش قلى لاء قلتله الصراحه ايوا
احنا مش بنخبى على بعض اى حاجه
قلى برحتك لو عايزة تجبيها تتغدا بكرا معانا هاتيها
وفضلت فى حضنه لحد ما راحت علينا نومه انا وهو صحينا بعد ساعتين وكنت نايمه وهو حاضنى ولازق زبه فى طيزى وكان يالهوى واقف صحيت
ولاقيت ده واقف رحت براحه فضلت العب فيه وطلعته امصه لحد ما فتح عنيه وقلى مش بعتيش قلتله اللى تعرفك متشبعش منك ابدا
وراح قايم عليا وراح حطه فى كسى وفضل ينيك فيا لحد ما جابهم لتالت مره
وبعد ما نزلهم قلتله يخربيت زبك يكيف اى مره
قلتله هاقوم بقا اروح شقتى
قمت وانا مش قادره قلتله شفلى السكه فتح امان برضه وجريت فتحت الشقه ودخلت استحميت ولبست جلابيه واتصلت على البت نجلاء
وحكتلها وفرحت اوى بنت المتناكه وقالتى الغدا عندى انا الصبح هاجيب جوز كوارع واعملهم عندك
فضلت انا وهى نرغى واقلها واحكلها وتقلى هيجتينى يا بنت الوسخه هههههههههههه
وعدى اليوم عادى لحد ما شعبان رجع وعملته السمك واكل وكان عايز ينام معايا بس قلتله خليها بكره انا لسه تعبانه
قعد شويه لحد ما نام وانا فضلت صاحيه اتفرج على التلفزيون لحد ما راسى تقلت ودخلت نمت
صحيت الصبح صحيت شعبان فطر وعملتله الشاى وبقله ماتيجى بدى شويه لازم كل يوم متاخر كده قلى مش الشغل يا وليه هو بمزاجى قلتله عشان تريح شويه انت مابتلحقش تقعد معايا قلى منتى عارفه راح قلى انا نازل لحسن اتاخر سلام بقا متعطلنيش
شويه قمت لبست قميص واستنيت حبيبى واول ما فتح الباب جريت عليه صبحت عليه وخدنى فى حضنه
وقلتله ماتتاخرش على الغدا قلى هاتعملى ايه قلتله البت نجلاء هاعمل كوارع ايه رايك قلى ياااه من زمان مكلتهاش
راح مطلع فلوس وادهانى بقله لاء قلى انا قلتلك ايه خدتها خطتها فى صدرى وبوسته ونزل
ساعه وكلمت نجلاء قلتلى انها فى السوق بتجيب الحاجه قلتلها مستنياكى يا بت ماتتاخريش عشان بتاخد وقت فى السوا
شويه ولاقتها جت دخلت قلعت العبايا ودخلنا انا وهى ظبطنا الكوارع وحطناها على النار
ووفضلنا نهرى انا وهى شويه وقلتلها تعالى ننام شويه دخلنا نما ساعتين وصحيت كانت هى قامت تبص على الاكل
قلتلها خلاص قالتى قربت
جهزنا الفته والسلطه وكانت الساعه اتنين كانت استوه وبقت زى الفل وكنا محبشنها بهرات وجوزة الطيب ومزودينا كمان
كانت الساعه قرب على تلاته ونص قلتلها هاعمل الرز بسرعه مش بياخد وقت كان حبيبى سمعت صوته وهو بيقفل الباب اوى عشان اسمعه وراح فتحه تانى جريت فتحت الباب وجريت على حضنه بوسته وقلتله واحشتنى قلته على ماتاخد دش هاكون حطيت الاكل
جبت صنيه كبيرة وحطينا الاكل على التربيزه وكانت نجلاء لسه عندى مكسوفه ولا عامله نفسها مكسوفه بنت المره ههههههههه
رحت قلتلها تعالى انا كنت لابسه بيبى دول اسود وقاعده وهى لبسه العبايا دخلت سلمت عليه كان طبعا بالشورت بس وقلتلها مالك يا بت هاتعملى مكسوفه قلها انتى فى بيتك بلاش كسوف احنا هاناكل عيش وملح قلتله لاء وكوارع ورحت رنيت ضحكه بلونه
راحت قامت قلعت العبايا وكانت لالبسه بيبى دول فوشيا بنت الوسخه وقلتلها ومكسوفه يا لبوه
قعد هو ف النص وفضلنا ناكل وناكله خلصنا اكل وقمنا غسلنا ادينا ورجعت لميت الاكل وكان هو ونجلاء بيتكلموا وبيقلها شكرا على العزومه الحلوة دى
قلتلهم هاقوم اعمل الشاى دخلت اعمل الشاى ورجعت لاقيته ماسك نجلاء وبيبوس فيها ومقطع شفايفها بوس وهى سايحه فى ايده خالص
حطيت الشاى وعملت نفسها انها مكسوفه منى وصلاح خد الكوبايا وهى خدت كوبايا وولع سيجارة واداها سيجاره راحت خدتها وولعتها
انا مكنش ليا فى السجاير اوى كنت بشربها ايام الثانوى بس كنت سيبتها
وقلتلهم وانا لاء يعنى بنت الكلبه السوده
راح قلى لاء طبعا يا حبيبتى راح مدينى سيجاره بقينا نشرب الشاى والسجاير قلتلهم انا هاشيل الاكل خدت الصنيه وقلت لصلاح تعالى شوف الباب
قام شاف الباب ورجعت على شقتى
وكنت عارفه انه دخل ينيكها فى السرير حسيت بغيرة معرفش ليه مع انى انا اللى جايبها ليه
قلت مش مشكله مهى اختى وصحبتى حطيت همى فى غسل الحلل والاطباق وكنت قاعده مولعه وبعد ساعتين لاقتها بتتصل وبتقلى كنتى فين قلتلها مفيش غسلت الحلل والحاجه وكانت بتكلمنى بلونه وقلتها انبسطى يا شرموطه قالتلى اوى اوى لاقيته خد التليفون منها وبيقلى تعالى قلتله لاء خد راحت النهارده وافتكرت انى قلت لشعبان
على النهارده قلته انا مش هاينفع قلى طيب وقفل كنت سمعاهم من قوضه النوم وجسمى كان بيغلى
واتصلت بيها وقلتلها انا نازله رايحه عند امى قالتى طيب وقفلت معايا
كنت هاموت من الغيظ لبست العبايا ونزلت رحت لامى فضلت قاعده معاها لحد تسعه وقلتلها انا ماشيه بقا عشان اظبط الشقه قبل ما شعبان يرجع
من غيظى عديت على صيدليه ولاقيت دكتور قاعده وقلتلها بعد اذنك وكان واحد دخل قلتها ماشيه هو الاول رحاتله وادته دواه وقلتلها بشويش كده عايزة حاجه مقويات للراجل بس تكون كويسه راحت بصالى وضحكت وراحت جابتلى شريط برشام ازرق
وحسبتها ومشيت روحت اتصلت بنجلاء وبقلها روحتى يا بت قالتى لسه قاعده قلتلها مش هاتروحى ي بنت المتناكه قالتى عايزنى ابات قلتلها طيب بس وطى صوتك يا لبوه شعبان فضله ساعه ويرجع
كنت متغاظه اوى اوى منهم
شعبان كان رجع ورحط قلتله ادخل استحمى على ما احطلك الاكل كنت جبت قرص وحطيته فى الشوربه
وقلبت لحد ما داب وحطيت الاكل الفته والكوارع والسلطه وبقيت ااكله وكان مبسوط
خلصنا العشا وقلتله هاعملك الشاى ودخلت شطفت نفسى بسرعه وحطيتله الشاى وهو راح مطلع سيجارة حشيش وولعها
دخلت الاوضه ولبست بيبى دول روز وتحت منه اندر اسود وطلعت قعدت معاه وهو بصلى وتنح ورحت شديت السيجاره من ايده بيقلى بتعملى ايه يا وليه قلتله هاشرب معاك خدت نفس وعملت انى بكح وفضل يضحك وبقيت اشرب معاه وقمت شغلت مزيكا على التلفزيون وقمت رقصتله
خدنا بتاع ساعه حسيت ان وشه احمر وزنهر وكان قاعد بافنله والشورط وشفت زبه واقف
كنت دخت وتعبت وقلتله ماتقوم بقا يا راجل وراح قايم ودخلنا الاوضه
ونام عليا ولسه هايزرع زبه قلتله ماتستنى حد يعمل كده مش تدبعنى الاول وفضل يبوس فيا ويعصر بزازى جامد وقلتله براحه بتوجعنى بدا يحسس براحه وحسيت بهياج ومسكت ايده وخليته يفرش كسى
لحد ما حسيت بهياج اوى وراح مدخل زبه فى كسى وفضل يرزع فيا بتاع نص ساعه كنت جبتهم 3 مرات منه لحد ما جابهم وفضلت نايمه فى حضنه
راح فى النوم وانا كمان نمت مرضتش اسهر
قمنا الصبح على المنبه وصحيته قام بالعافيه وصبح عليا قلى انا نمت كده قلتله قوم بسرعه استحمى عشان تفوق
قلى الكوارع يا بت يا صباح كانت جامده اوى قلتله اال ايه عمايل ايديا استحمى وعلى ما خلص عملت الشاى والفطار قلى هاخد الفطار والشاى هاشربه هناك لحسن اتأخرت ودخلت استحميت انا كمان ومفتحتش الباب لصلاح زى كل يوم وكنت سمعاه وهو بيفتح الباب ونزل لاقيت نجلاء بتتصل بيا بتقلى صحيتى قلتلها صباحيه مباركه يا عروسه قلتلى يبارك فيكى يا لبوه
قلتلها روحتى قالتى لاء قلتله هاروق الشقه وهادخل لصباح قلتلها طيب خلصى وتعالى
ساعتين ولاقتها بتخبط قلتلها خلصتى قالتى اه مسحت الشقه وغيرت الملايات وغسلتهم بس سبتهم مش هاينفع انشربهم قلتلها لا ناصحه يا بت
تعالى قليلى عملتى ايه قالتى هارانى نيك ابن المتناكه عليه زب زي العمود قلتلها شبعتى يعنى قالتى يالهوى قالتى اه شبع كسى اوى كان جعان
لدكر جامد قلتلها ماشى يا لبوه
قالتى هاتعملى ايه قلتلها اهو قاعده قالتى انا هاروح ولو حد سالك قليله كانت بايته عندى ده لو حد سال يعنى
عدى الوقت لحد ما جه ميعاد صلاح ووقفت وهو راجع على الباب وبقيت ابصله وبصلى وبيقلى مالك قلتله ماليش
راح جه لعندى وحضنى وقلتله اوعى سبنى قلى مش هاسيبك قلتله احنا على السلم راح زققنى على شقتى وفضل يحضن فيا
وقلى مالك زعلانه ليه قلتله عشان سبتنى قلى مش انتى اللى جبتيلى نجلاء يعنى كنتى موافقه قلتله عجبتك يعنى قلى مفيش زيك انتى
قلتله يا سلام قلى وحياتك بس انتى لما جبتيها قلت شكلك عارفه انها تعبانه وعايزة ترتاح وانتى اللى سبتينا قلتلها خلاص متجبهاش تانى
وانا مش عايز غيرك انتى
قلتله خلاص بعد ايه كده هاتزعل منى قلى شوفى انتى عايزة ايه واعمليه بس انا مش هاسيبك ابدا
وراح واخدنى بوسه كنت بقاومه بس بعد كده سلمت نفسى لشفايفه اصله بيبوس حلو اوى
وقلى يلا هادخل اغير على ماتجهزى يا قلبى
قلتله حاضر وكان معاه شنطه قلى ماتتاخريش عشان عملك مفاجئه
دخل شقته ودخل خد دش وانا لبست بيبى دول فوشيا وسرحت شعرى ولبست روب وكان الباب مفتوح دخلت وقفلت ورايا
كان صلاح خلص وطلع ولابس شورط قلتله انا اهو ايه المفاجئه فتح الشنطه
وطلع بيبى دول كحلى جامد اوى ومعاه طقم براه واندر بنفس اللون يهمبل
وازازة برفان ريحتها حلوة اوى
لاقيت نفسى بجرى عليه وبحضنه قلتله يعنى فاكرنى ولا لنجلاء قلى انا حسيت انك هاتزعلى قلت اصالحك
ادخلى يلا قسيهم عايز اشوفه عليكى
دخلت قلعت ولبستهم يالهو جميل البراه كان بوش اب رافع بزازى لفوق والاندر فتله داخل فى كسى يالهوى
وسبت شعرى كان نازل على اكتافى كان شكلى حلو اوى فيهم
واول ماشفنى راح مصفر وقلى ملكه جمال
وجريت على حضنه وكان بيشم رقبتى وقلى البرفان جميل عليكى
فضل حاضنى ويبوس فيا كنت سحت بين ايده وراح شايلنى بين ايديه ودخلنا على السرير
وقضينا بتاع ساعتين هاري كسى نيك لحد ما كنت هاموت منه
وفضلت فى حضنه مش عايزة اسيبه ولاقيت نجلاء بتتصل بيا وبتقلى فينك قلتلها عند صلاح قالتى امممم
وقلتلها ايه مش بعتيش من زبه يا مره قلتلى ومين تشبع من زب زى ده قلتلها عموما انا اهو فى حضنه
عايزة تيجى تعالى قالتى لا ادلعى انتى معاه ونبقا نتفق مع بعض
وقفلت قلى بصى انتى اهو اللى بتقللها تعالى قلتله يعنى اقلها ايه ما انت عارف انها اختى واعز صحابى وسرنا مع بعض
قلتله طيب انا وهى هانبقا معاك بكره احنا الاتنين ايه رايك قلى زى ما تحبى برحتك بس متزعليش فى الاخر انا عايزك انتى
هاتجبيها متزعليش تانى اهو قلتله مش هازعل خلاص بس اوعى تسبنى وتهتم بحد غيرى قلى مقدرش وخدنى فى حضنه
وبوسه بنت متناكه ولقيت زبه وقف ورحت انا نطيت عليه ودخلته فى كسى وفضلت اتنطط عليه وانا بموت وكنت اوطى ابوسه وهو ماسك طيازى يعصرهم
لحد ما جابهم فيا وفضلت قاعده عليه مش عايزة اقوم من عليه
لحد ما زبه نام ورطلع وقمت نزلت من عليه وبقله انت عملت فيا ايه يخربيتك مش قادرة اسيب جننتنى بيك قلى وانا بقيت احبك اوى اوى ومش قادر استغنى عنك
ولقيته بيقلى ياتنى عرفتك من زمان كان زمانك مراتى وعايشه معايا قلتله مكنتش هاتزهق قلى كنت زهقت منك دلوقتى قلتله ولا كنت هاتبص لواحده تانيه قلى لو بمزاجك موافق وراح ضاحك رحت ضرباه على صدره
قلتله طيب استعد بقا انا ونجلاء هانجيلك بكره قلى طيب هاستعد
قمت دخلت الحمام وغيرت وغسلت البيبى دول والبراه والاندر وعلقتهم جوا قلى ايه مش هاتخديهم قلتله لاء دول بتوعى بس هالبسهم ليك انت بس
مش هالبسهم لحد تانى ورحت بيساه
وقام دخل استحمى قلتله هاقوم اروح شقتى بقا مع انى مش عايزة اسيبك
قلى انا هانزل اروح مشوار اجيب شويه حاجات وارجع قلتله حاضر يا قلبى
ودخلت شقتى وكنت معملتش اكل عشان فى بواقى الاكل بس قلت لحسن يسخن عليا
قمت قلت هاعمله اى حاجه مكرونه وبطاس وخلاص
ورنيت على نجلاء وفضلنا نتكلك ونرغى وقلتلها كفايا كده يا بت هاقوم اغسل شويه هدوم
واعملى حسابك بكره انا وانتى مع بعض قالتى ازاى قلتلها زى السكر فى الشاى عايزه تخديه يا روح امك ده حبيبى انا
انتى بس عشان اختى وحبيبتى مقرش احرمك من حاجه لاننا طول عمرنا كل حاجه مع بعض ومقدرش ابيعك انا مش كده وانتى عارفه
وانا اللى حكتلك يا لبوه انتى قلبى ومقدرش استغنى عنك ابدا
المهم يا لبوه هاستناكى بكره
قفلت معاها ولميت الغسيل وحطيته فى الغساله ومسحت الشقه وظبطها وغيرت الملايات وظبط الدنيا والشقه بقت زى الفل
فضلت قاعده لحد ما شعبان رجع وعملته الاكل واتعشى وعملتله الشاى وكان معاه سيجاره وخدت منه نفسين وقلى ايه يا وليه قلتله مالك يا راجل
يعنى خدت اكلك ابقا اعمل حسابى ورنيت ضحكه وقلى شكله هايجه قلتله ايوا بس مش قادره الشقه والغسيل هلكونى مش شايف الشقه
قلى طيب قلتله هاتجبلى قلى اه قلتله وانا هاظبطلك ليله حلوة الخميس الجاى بس تظبطنى هاطبطك غير كده انسى قلى طيب
قعدنا ودخلنا نمنا وصحينا الصبح فطرتوا وعملتله الشاى ومشى
فضلت صاحيه لحد ما صلاح فتح الباب وطلعتله وخدته فى حضنى وباسنى وقلتله ماتتاخرش علينا قلى عنيا
بوسته ونزل
ساعه وكانت نجلاء بتتصل بيا وقلتلها هاتى جوز فراخ بلدى حلوين وانتى جايه بس هاتى جوز فراخ بلدى كده حلو
ولا نجيب دكر بط
بتقلى اشمعنى قلتها عشان نغذيه يا مره هايبقا معاه اتنين ستات مفيش اجمد منهم ولا نسيت يا لبوه قالتى احيه يخربيت دماغك
بصى هاتى دكر بط وفرخه قلتلى وليه الفرخه قلتلها عشان المنيل اللى عندى
اعملهاله على العشا
قلتلى طيب ساعه واكون عندك بالحاجه
ظبط الشقه وروقتها من على الوش كده كانت نجلاء جت ومعاها دكر البط والفرخه قلتلها ورينه
لقتها جايبه دكر بط حلو قلتلها شاطرة يا بت
تعالى بقا نظبطهم دخلنا المطبخ بعد ماقلعت العبايه بتعتها ووقفت بالاندر والبراه بقلها انتى نازله كده يا شرموطه قالتى اه الجو حر
قلتلها حر يا وسخه ولا بتهيجى الشباب عليكى
قلتلى اهو اسمع كلمتين حلوين
حطيت دكر البط فى طبق وكملنا تنضيفه والفرخه بالدقيق والملح
وتبلناهم كويس وحطتهم فى التلاجه وقطفنا الملوحيه وطلعنا دكر البط وحطناه على النار وحطينا بقا البهرات عليه
لانه بياخد شويه وقت
قلتلها تعالى ننضف نفسنا على ما دكر البط يستوى
طلعت السويت وقلعت انا كمان وبدأت بيا نص ساعه كانت مخلصانى واشتغلت انا فيها بس خدت وقت اكتر عشان مش شاطره زيها
وبعد كده ظبطلى حواجبى ونضفت وشى وهى عملت لنفسها مهى اروبه
قلتلها ادخلى استحمى على ما اشوف اللى على النار طلعت حبايتن من البرشام وفركتهم على الشوربه
من غير ما اقلها كانت خلصت وطلعت لبست جلبيه خفيفه من عندى
وانا دخلت وراها استحميت وطلعت لفيت شعرى
فضلت انا وهى نرغى فى شعبان وجوزها وقلتلها على الليله اللى هى باتت فيها مع صلاح
وعملت مع شعبان ايه ولقتها بتقلى هو اللى بنعمله ده بقلها ايه قلتلى مفيش قلتلها اللى بنعمله طول عمرنا بنعمله
ولا نسيتى احنا من الاعداديه واحنا بنتشرمط عشان ننبسط حظنا وقنا فى اللى مش عارفين يبسطونا
ولقينا اللى يبسطنا وفى المتغطى جارى والباب جنب الباب ومفيش عليه شبهه خالص
وحنا فى حالنا طلعين مع بعض ولا بنبص هنا ولا هنا
بنخلص وادخل شقتى
وانتى اهو قاعده معايا وطالعين سوا ونازلين سوا
قالتى طول عمرك دماغك حلوة يا بنت المره رحت شخرلها قلتلها نسيتى يا كس امك منتى اللى علمتينى
مش اول مره انتى اللى خلتينى اهرب من المدرسه وانتى بتقبلى الواحد اللى كنتى ماشيه معاه وتانى مره جاب صحبه
ودخلنا السيما وكان بيبوس فيكى وهاريكى تقفيش قالى يا سلام منتى كنتى معايا قلتلها لاء انتى اللى علمتينى قالتى منتى انبسطى يا روح امك ولا نسيتى
فضلنا نردح لبعض بهزار كانت الساعه اتنين ونص قلتلها يلا يا روح امك نحط البطه فى الفرن ونعمل الملوخيه دكرنا زمانه جاى
ظبطنا الاكل وبقا تمام وسمعت فتح الباب بتاع صلاح وقفله جامد عشان اسمع وبعد كده فتحه براحه قلتلها اجهزى عشان جه خلاص
نجلاء قامت جابت شنطه كانت معاها ولبست بيبى دول فوشيا وبراه اسود فتله قلتلها جبتيه امتى ده يا بت قالتى امبارح نزلت اجيب حاجات وشفته وجبته
وراحت فتحت الباب وحطيت الاكل على الصنيه وقلتلها دخليه بسرعه
ودخلت انا فكيت شعرى وسرحته ولبس جلبيه مفتوحه على اللحم
ودخلت بباقى الحاجه
اول ما دخلت لقتها فى حضن صلاح وبتبوس فيه
وانا فضلت واقف لحد ماخلصت وجه عليا وحضنى اوى وبيبوس فيا وقرب جنب ودنى وقلى وحشتينى اوى قلتله وانت كمان يا قلبى
قلتله ادخل خد دش بقا عشان عملالك دكر بط انما ايه تاكل صوابعك وراه
دخل خد دش وطلع لابس شورت وكنا جهزنا التربيزه
وقعدنا وهو وسطنا نجلاء غرفتله طبق الرز وانا حطيت قدامه طبق شوربه وعصرتله لمونه عليه
ونجلاء قطعت دكر البط وحطيته و قلتله اشرب بقا الشربه الاول تسلك معدتك الاول
وكانت رجليا بتلعب فى لرجليه والبت نجلاء الوسخه عرفت عشان رجليا جت على رجليها وهو بص تحت وقال في خناقه تحت ولا ايه
وقعدنا نضحك
نجلاء قالته انا وصباح استحاله نتخانق احنا اخوت واصحاب وكل حاجه
قال طب وانا قالتله انت الدكر بتعنا وانا قلتله انت حببنا يا حبيبى
وبقينا نقطه فى البط وناكله انا ونجلاء ومين تأكله الاول كنا بنظغطه
واحنا كنا بناكل معاه وقال اول مره اكل بالطعامه دى دنا مكنتش عايش نجلاء قلتله انت لسه شفت حاجه
فضلنا ناكل وكنت متبعاه حسيت ان وشه زنهر شويه واحمر
خلصنا اكل ونجلاء قلتلها تلم التربيزة
دخلت انا جوة لبست البيى دول بتاع حبيبى والراه والاندر بتاعه ورشيت البرفان
وظبط الروج وطلعت لاقيت نجلاء تنجتلى بتقلى ايه ده يا بت قلتلها ايه رايك قالتى حلو اوى
قلتلها اعملى الشاى بقا قالتى كمان قلتله منا عملته المرة اللى فاتت
قالتى طيب بس استنونى صلاح فضل يضحك عليها دخلت المطبخ وقعدت على حره وفضلت ابوس فيه ويبوس فيا
وايده على بزى بتملس عليه بكل حنيه ومش عايزاه يسبنى طلعا كنت حاسه بمسروه راشقه فى طيزى عشان زبه شد اوى
جت نجلاء ودخلت علينا وبتقلنا يلهوى بتخنونى وفين على الكنبه قلها متزعليش هاندخل السرير ههههههههههههه
قلتلها مالك يا بت اتهدى بقا
خدنا كل واحد الشاى مع سيجارتين وكنا حبسنا باشاى والسيجارتين قلتله عارف يا صلوحه القعده دى ناقصها ايه قلى ايه قلتله سيجارتين حشيش وكام ازازة بيره
هههههههههههههههههههه قال بجد نجلاء قالت تبقا قاعده ايه دلع
قال طيب هانزل اجيب قلتله تنزل ايه قال هاجيب حشيش وبيرة مش هاتاخر
نص ساعه بالكتير
لبس ونزل ونجلاء بتقلى خلاص فتكه اوى لازم محنا اولى بالوقت ده قلتلها هو هايطير يا وسخه
اهو نعمل دماغ ونصهلل قلتلى زى ليله شعبان جوزك قلتلها اه
ثم هاتعملى شريفه منتشى بتشربى من ايام ثانوى يا كسمك الواد اللى معاه عربيه حمرا
فضلنا ننكش بعض كده شويه كان صلاح رجع قلتله بالسرعه جبت منين قالى من السوق كان شفت عيال قبل كده وقالولى محتاج حاجه وعرفتهم والبيره جبتها من المحل اللى بره على اول المنطقه قلتله انت اصلا بتشرب قال مش اوى فى المناسبات يعنى
المهم دخلت جبت كوبايات وكل واحد خدت سيجاره وشربنا وبعدها سيجاره واتحزمنا وشغلنا قناة الرقص وفضلنا نرقص احنا الاتنين
فضلنا كده لحد ما دمغنا لفت شويه
وتعبنا راح واخدانا على اوضه النوم نام فى النص وكل واحده على الطرف
نمنا على ضهرنا وهوا نام علينا بقا يبوس فى كل واحده شويه ويمس بز التانيه ويبدل وبقا يلعب فى اكسانا وكنا نايمين وفاتحين رجلينا وهو بيرفش فينا بايده الاتنين
محسناش الا وانا ونجلاء بندعك بزاز بعض وهو شغال لعب فى اكساسنا وكنا هجنا على الاخر انا وهى وصلاح قلى اركبى عليها وركبت عليها وبقيت ابوسه وهى طلعت لسانها وبقيت الحسه وهو بيلعب فى كسها ورفعلى وسطى ومدخل ايده فى كسى برضه وبقينا هانموت من الوضع ده ومسك زبه ودخله فى كس نجلاء وزقنى لقدام وقعدت على وشها وبقت تلحسلى كسى وتدخل لسانها فى كسى يالهوى هاموت وهو شغال رزع فى كسها وتف على خرمى ورا وبقا بيبعبص فيا
ودخل صباعه يالهو جبتهم مرتين على لسان نجلاء وهى بتموت
وكنت حاسه بيها بتتلوى تحت منى فضلنا كده شويه ورجع قال اقلبوا وقلبنا بعض ونمت انا على ضهرى ونجلاء طلعت بكسها على وشى
ودخل زبه فيا اححححححححححححى مدفع داخل وبقيت الحس كسها وهى تدعك كسها فيا وبقا يبعبصها وهى تقله بعبص اوى اوى افشخ طيزى وانا اسمعها اهيج واترعش وانزل
بقا يبدل علينا لحد ما جابهم فى كسى وانا كنت بموت
طلع زبه ونجلاء نزلت تمص فى زبه وتاخد اللى بينزل منه وتنضفله زبه انا مكنتش قادره اتحرك
نمنا جنب بعض شويه لحد ما هديت وجريت على الحمام اغسل كسى من اللبن
رجعت لاقيت نجلاء ماسكه زبه بتمص فيه ومش عايزة تسيبه قلها عايز ادخله فى طيزك يا لبوه قالته اعمل اللى انت عايزة فيا انا خدامه زبك يا حبيبى
فتح الدولاب وجاب انبوبه جل وكان زبه واقف الرشام عامل شغل معاه
وراح دهن طيزها وبقا يبعبص فيها ودخل صباعه كله فيها وبقا يوسع ويقور فى خرمها ويزود الجل وراح حاطه على زبه ودهنه وراح مدخل زبه فى خرمها
كانت سانده على السرير فضل يزق فى زبه وانا مسكته وبقيت ادخلها فى طيزها لحد ما دخل وهى مسكت المخده تعض فيها عشان الصوت ومتسرخش
لحد ما حشره كله وسابه شويه كان خرمها خده على زبه وبقا ينيك فيها براحه وبعد العب حسيت انها بتنبسط
وقلى اقعدى قدنها وافشخى كسك ليها تلحسلك يا لبوه عملت كده وبقت تلحسلى وكنت مسكاها من شعرعرها واقلها الحسى يا متناكه الحسى كسى يا شرموطه
وهى هاجت اوى من النيك والشتيمه طبعا التانى بيغيب شويه والحشيش كمان مظبط
لحد ما قلى تعالى مكانها يا شرموطه عرفت هو هايعمل ايه نجلاء مسكت الجل ودهنت خرمى وبقت هى اللى بتبعبصى وتقلى هاوسلك خرمك يا بنت المتناكه هاتتناكى من خرمك وهاتتفشخى ودهنت زب صلاح بالجل وادتنى المخدة اعض فيها
صلام حط راس زبه وبدا يدخلها فى خرمى ونجلاء تقله احشرها فيها بنت المتناكه دى ارزعه فيها لحد ما دخله كله وماسكن من وسطى
وهى مسكتنى مش شعرى وبتقلى بتتناكى فى طيظك يا بنت اللبوه هاتتفشخى يا شرموطه وصلاح بقا ينيك فى طيظى وانا بموت
وجت نجلاء نزلت ايده من تحت بقت تفرش كسى وتدعك زنبورى اح يا بنت المتناكه متحملتش كنت اتعرشت وصلاح مش سايبنى
رزع رزع فى طيظى قعد شويه ينيك وراح مطلع زبه حس انه هاينزلهم ولا ايه
كنت حاسه انى هاموت
وراح جايب نجلاء تانى وخلاها بنفس الوضع بس دخله فى كسها من ورا وفضل ينيك فيها وحسيت انها اتعرشت مرتين تلاته
لحد ما راح سخن وحضنها اوى اوى وراح منزلهم فى كسها
يالهوى على النيكه واترمينا احنا التلاته على السرير بعد ما ارتحنا نجلاء جريت تغسل نفسها
وطلعت ودخل صلاح وراها وخلص وطلع وانا دخلت وراهم
طلعنا كلنا قعدنا بره وصلاح صبلنا بيرة وشربنا وكان قاعد وزبه نص واقف ما بين رجليه
وبقيت ابوس فيه ونجلاء تبوس خده واطلع لسانى وادخله فى بقه ونجلاء تطلع لسانها ويبقا كلنا بنلعب فى لسانه ونبوس فيه
ونزلت امص فى زبه لح ما وقف اوى ونجلاء شغاله بوس فى صلاح اكنها هاتكله
بعد ما زبه وقف قمت وقعت عليه ودخلته فى كسى ولف راسى لورا وبيبوس فيا ونجلاء بتفش فى بزازى وتشد حلماتى
فضلت اتنطط على زبه كده ونجلاء تقلى قومى قلتها منتى هاتباتى معاه يا وسخه سبينى اشبع منه مشبعتش
فضلت اتنطط عليه ونجلاء تقفشى وقلتله هاتهم بقا تعبت راح قايام وقلبنى على ضهرى ورافع رجليا ومن غير رحمه
مسك كسى اكنه مكنه شغال رزع فيا اوى ونجلاء مش سايبه بزازى لحد ما زبه اتنفخ فى كسى اوى وراح ناطرهم والسخنيه
خلتنى اجبهم معها احححححححححححححححححح يالهوى اوووووووووف
مطلعش زبه الا لما جابهم جوايا خالص
طلع زبه وقعد جنب نجلاء اللى مسكت بزها وحطته فى بق صلاح وتقله ارضع من حبيبتك فضل يرضع فى بزها
وانا قمت دخلت اتشطف ورجعت لاقيته مساها بيفشخ فى طيظها تانى
البرشام ابن متناكه مخليه شديد اوى فضل يدب فى خرمها وماسكها من وسطها هريها لحد ما جابهم فى طيظها
قامت جريت على الحمام واللبن نازل منها على وراكها
رحت قعدت جنبه وانا ببوس فى جسمه وبقله تعبناك يا حبيبى قلى ياريت التعب ده كل يوم
وباسنى قلتله انا هامشى بقا كانت نجلاء طلعت وجايه بقلها هاتروحى ولا قالتى ولا هههههههههههه
قلتلها ماشى يا لبوه ورجعت شقتى دخلت استحميت وغسلت نفسى كويس كانت الساعه بقت تمايه
لاقيت الباب بيخبط قلت البت نجلاء كنت لابسه جلبيه بفتح لاقيت واحد بقله ايوه قلى انتى مرات الاسطا شبان قلتله ايوا فى حاجه قلى هو عمل حادثه
وراح المستشفى محستش الا وانا بصوت مستشفى ايه وحصله ايه لقى العام دخلت لبست العبايا والطرحه وجريت اتصلت بامى وابويا وجريت على المستشفى على ما رحت كان السر طلع ومات
لاقيت نجلاء بتتصل رديت وانا بصوت وقلتلها لبست وجت وتم العزى وكنت زعلانه مهو برضه جوزى رغم اى حاجه وظظروفه اللى عملت فيه كده
قضينا اول خميس والتانى ونجلاء مكنتش بتسبنى وبقيت اروح اخلص اجراءات المعاش وصرفولى مكافئه الخدمه
وزمايله فى الشغل ساعدونى الصراحه وعدى شهر والتانى مكنتش بدخل لصلاح بس نجلاء كانت بتجيله لاقيت صلاح بيخبط عليا وبيقلى مش كفايا بقا انتى وحشتينى اوى قلتله هى مش نجلاء معاك قلى نجلاء انتى عارفه بتيجى ليه انما انتى بالنسبالى حاجه تانيه انا ولا 100نجلاء يكفونى قدامك انتى
ولو نجلاء مش عايزانى اكلمها مش هادخلها عندى تانى ولو خلاص مش عايزانى انا من بكره هادور على شقه تانيه وامشى انا قعدت بس عشانك
انما انتى حاجه تانيه وراح واخدنى فى حضنه محستش الا وانا عماله اعيط اوى فى حضنه معرفش ليه قلى انا ماشى وفكرى وقليلى لو خلاص مش عايزانى قليلى وانا امشى قلتله لاء انا مقدرش استغنى عنك انا دلوقتى بقيت لوحدى ومقدرش اعيش ن غيرك
واتغير كل حاجه بعد كده بقيت شبه عايشه معاه انا ونجلاء وببات معاه كمان وبقينا ننضف الشقه ونغسل هدومه شبه اقامه كامله
وبليل نسهر مع بعض كنا اجمل عشاق عايشين فى متعه احنا التلاته
اتمنى تعجبكم
انا صباح 24 سنه عايشه فى حى شعبى اوى زى مابيقولوا منطقه عشوائيه
كنت عايشه مع ابويا وامى و3 اخوات فى شقه صغيره جوا حاره ضيقه
عشتنا كانت على ادها اوى وامى كانت شغاله خياطه اهو بتساعد ابويا
اهو تخيط جلبيه بيته تضيق عبايا واهو ماشيه ومش هاكدب عليكم انا كمان كنت بعمل مصالح
من ايام الاعداديه كان جسمى فاير طويله وبزازى كبروا وشعرى اسود وطويل
كنت كتير مرحش المدرسه انا وبنت خلتى كانت من سنى وفى نفس المدرسه
اهو نمشى نشوف اى حد يصرف علينا ندخل سينما والمقابل بوس على حبه تقفيش
مكناش بنمشى مع عيال صغيره نختار شباب كبير شويه
حتى فى النتيجه نجحنا بالعافيه ودخلنا مدرسة التجارة المتوسطه اهو دبلوم والسلام
اه نسيت بنت خلتى الهام كانت فيها شبه منى بس هى اقصر شويه
كنا كتير نزوغ ونمشى وبقينا نركب عربيات الصراحه الفقر علمنا الشرمطه
دى كانت حياتنا لحد ما خلصنا الدبلوم انا وهى بالغش طبعا هههههههههه
ونجحنا بالعافيه كنا نزلنا نشتغل فى محل ملابس حريمى انا وهى لحد ما جالها عريس
شغال فى السعوديه بس يعنى شغلانه بسيطه ومرتبها بسيط على القد وكان اجر شقه فى المنطقه
ودخل عليها وسافر وبعدها بسنه كنت انا لسه بشتغل وكنت على طول عندها وانها تعبانه بعد ما عرفت النيك والزب لما يدخل الكس
وكنا انا وهى نقعد نريح بعض تلعبلى فى كسى وانا ادعك كسها لحد ما نرتاح
لحد ما جالى عريس انا كمان سواق برضه على القد واتجوزت انا وهو باقل حاجه والشقه جابها فى نفس المربع بتاع بنت خالتى هى اللى دورت وقالت عليها
كانت اخر دور بيت على شقتين الشقه اللى قصادى فيها صفاء وجوزها استاذ فتحى تمت الدخله بشويه هيصه للاشهار
ودخلت انا وشعبان جوزى الشقه وبنت خلتى ورايا بالعشا اللى امى عملاه وشويه زغاريط ونزلت
دخلت وقلعت الفستان ولبست قميقص ابيض طويل ومفتوح من الجنبين
وقعدنا اتعشينا ولاقيته مطلع حشيش وبقا يلف ويشرب
وقلى اعملى كوبايتين شاى شربنا الشاى وراح قلى تعالى يا عروسه ندخل نريح
الحشيش كان شغال معاه وبقا على اخره ونيمنى وراح قالع وقرب منى وفضل يبوس فيا شويه ويمسك بزازى شويه
وراح ماسك زبه وراح مدخله فى كسى طبعا كسى كان ضيق فضل يحشر فيه لحد ما سرخت ونزل الدم بتاعى راح جاب المنديل
ومسح الدم وجاى يدخله تانى قلتله لاء تعابنه خلينا للصبح
لحسن وجعتنى اوى
المهم نمنا وصحينا الصبح على 12 ولاقيت الباب بيخبط كانت امى وخالتى وحماتى وبنت خالتى وعمته جايين
لبست الروب وطلعت فتحتلهم كنت مكسوفه وامى خدتنى على المطبخ وقالتى هاه يابت قلتلها ها ايه قالتى المنديل فين قلتلها جوه
قالتى هاتيهجيت اجيبه كانت امه دخلت تصحيه وشافت المنديل وطلعت بيه تزغرط وامى تزغرط وخالتى وعمته
قعدوا معانا شويه وامى قالتى هاخلص الغدا وابعته مع اخواتك
صحى شعبان وقلتله قوم عشان تفطر راح شددنى على السرير وقلتله طيب اتشطف الاول بالعافيه سابنى قام غسل وشه
ورجعلى وزى امبارح بوستين وتقفشتين وراح مدخل زبه وفضل ينبك فيا لحد ما هرانى خلانى اترعش منه هو شعبان كويس
بس عربجى ولا بيعرف يبوس ولا حتى بيقفش براحه
فضلنا كده اسبوع وقلى انا بكره نازل الشغل بقا
كانت نجلاء بتجينى وافضل احكلها وبعد كام يوم بقا يطلع الصبح الساعه 7 مايرجعش غير 10 ولا 11
حتى انا قلتله طيب ارجع اتغدى معايا يقلى يا وليه منا على بال ما اجى وارجع فيها سعتين تلاته وانا باخد ساعه غدا يبقا ازاى
وقلتله منا بقعدش معاك خالص قلى مش اكل العيش يا وليه
كان يادوب كل اسبوع ولا اسبوعين ينام معايا يعمل واحد وينام
من فتره مشفتش جارتى اللى فى الشقه اللى جنبى قلت يمكن عند امها
بس فى يوم سمعت الشقه بتتفتح وتتقفل وبعد شويه عشان شباك اوضة النوم قدام بعض فى المنور سمعت صوت اهات شويه
وسمعت صوت جارنا بيقلهى وطى صوتى
قلت يمكن رجعوا وبيعملوا واحد على المغربيه قلت انزل لبنت خالتى بعد ما فضلت اسمع وتعبت لاقيت واحده نازله من الشقه
وبتمد فى النزول قلت يا ابن الوسخه جايب مره فى الشقه ورا مراتك
رحت لبنت خالتى وحكتلها وقالتى وانتى مالك مايمكن الراجل تعبان ولا حاجه قلتلها هو يريح نفسه ويتعبنى انا المره كان صوتها عالى
مهدتيش الا لما قلعت انت وهى وقلتلها تعالى ننضف قالتى اشمعنى قلتلها اهو كده عملنا السويت وفضلت تنض فيا من اول جسمى لاخره وهى كانت شاطرة وايدها خفيفه وعملت درعاتى ورجليا وتحت باطى وكسى اللى كان مسيل وبتقلى ماله ده سايح ليه على ما خلصت كنت على اخرى فضلت تلعب فى زبنبور متحملتش دقيقه وكنت بجيب عسلى كملت وانا بتخيل انى مكان المره كنت جبتهم مرتين تانى
دخلت غسلت جسمى وقلتلها انا ماشيه
لبست العبايا السمرا ولفيت الطرحه ونزلت وطول منا ماشيه بفكر اجيبه جارى ازاى
هو بينزل تمانيه ونص وشعبان بينزل سبعه قلت بس ابتدتى اعمل اى حاجه الفت نظره
بعد ما شعبان نزل فضلت صاحيه وسرحت شعرى وحطيت روج ولبست جلبيه خفيفه قصيره ومفتوحخ سبعه ودخلتها من الجنبين فى الاندر عشان اقصرها شويه وطلعت اكنس السلم قبل ميعاده بدقتيت كده كنست لحد قبل الدور اللى تحت منى وهو راح فتح الباب ونازل
هو الصراحه نضيف ولبسه حلو وكوى قميص وبنطالون وشياكه كده فى نفسه
نزل وانا عملت اكنى بلم الزباله فى الجاروف ولافيت كان هو وقف طبع موطيه وبزازى باينه رحت وقفت بس براحه وراح صلى صباح الخير يا مدام قلتله يسعد صباحك بسلامه
ونزل وشميت ريحته حلوة
واستنيت ميعاده وهو راجع ورحت مجزهة جردل ميه ولبس برضه جلبيه بس اخف كمان وصدرها مربع ومفتوح زى قميص نوم بس قماش امى كانت عملاه زى بتوع نبيله عبيد كده فى افلامه اللى بتعملها لما تكون بلدى
ورحت دلقه الميه وهو طالع وعملت انى بمسح وموطيه ووبنشف كان هو طالع ووقف وشايف طيزى والاندر حده بايه فيا
ولاقيته بيسلم عليا وبيقلى معلش رحت قمت ووقفت قدامه وقلتله ولا يهمك اصل لاقيته مش نضيف وهو برضه بنطلع وندوس وندخل الشقق قلى طبعا كده احسن تسلم ايدك بس لاحظن انه بيبص على صدرى وجيت موسعاله يعدى وبعد ما طلع بسلمتين قلتله امال فين المدام مش سمعلها حس قلى لا خلاص بقا بقله خلاص ايه وطلعت درجه قلى اطلقنا قلتله يا لهوى ليه بس قلى ظروف بقا قلتله اصل كنت سمعت صوتها امبارح فى الشقه قلت يمكن رجعت وبضحك ضحكه صفرا كده
قلى لا دى واحد كانت جايه تنضف الشقه باقلها كتير متنضفتش قلتله اممممممم كنت سمعاها تعبانه من التنضيف
قلتله طيب لو احتجت حاجه خبط عليا الجيران لبعضه واحنا الشقه جنب الشقه وبتكلم بصوت واطى وكنت طلعت قلى حاضر قلتله طيب مش عايز كوبايه شاى ولا حاجه ولا اقلك استنى الاكل على النار الغدا من عندى قلى لا ابدا كنت طلعت فوق وهو كمان حلفت عليه قلتله اكلى هايعجبك متخفش
قلى بس الاسطا شعبان ياكل ايه قلتله لا ده بيجى على 11 بليل وانا كمان من سبعه الصبح لحد11 بليل بكون لوحدى قلى طيب بس بشرط نتغدى سوا بقا
رحت بصاله وقلته طيب
دخلت عملت شويه رز وملوخيه وكان عندى لحمه مسلوقه حمرتهم وعملت صنيه وكنت دخلت استحميت ولبست بيبى دول على اللحم بس لبست عبايا سمرا
كانت ضاقت اوى عليا بس لبستها كانت مجسمه اوى
وخبطت عليه ورجعت شقتى
هو فتح شاورتله يفتح مسكت الصنيه وعليها الاطباق ودخلت بسرعه خدها منى وقفلت الباب
وحطها على التربيزة وقلتله عايزة تخلص الاكل وتقلى رايك قلى طيب على طول كده قلتله الاكل يبرد
قعدنا اكل كان بيبصلى ويقلى نفسك حلو اوى اوى بقالى زمان مكلتش اكل حلو كده معدتى نشفتى من اكل الشارع قلتله لو كنت اعرف كنت عملتك من زمان
خلص الاكل انا وهو وقلتلها باهنا والشفا لميت الاطباق وحطيتها على الصينيه وعملت انى هامشى وقلى رايحه فين قلتلى ماشيه قلى بس مش نشرب الشاى
انتى وراكى حاجه قلتله مش اتغدينا وانا من جوايا نفسى يمسك فيا
ولاقيته مسكنى من دراعى وحلف انى لازم اشرب الشاى قلتله لازم تحلف
قلتله بس انا هاعمله قلى كفايا تعبك قلتله ولا تعب ولا حاجه
دخلت المطبخ دخل ورايا لاقيت البراد ومليته ميه بس مش عارفه الشاى والسكر فين لاقيته جه ورايا وانا واقف قلى الشاى اهو ولازق فيا ورجع وقلى السكر جنبه ولازق فيا تانى كنت ماسكه المعلقه وقعتها ورحت موطيه اجبها كنت قصده عشان يلزق اكتر حسيت بزبه وقف اوى وقمت وانا لازقه فيه زبه جاب طيزى كلها من تحت لفوق وبلف وشى كان هو وخد شفايفى بيبوس فيها بقله لاء بتعمل ايه وببعد بس براحه قلى بعمل كده وراح بايسنى تانى عليه بوسه ابن المره وبتنى وانا اصلا هايجه عليه فضل يبوس فيا براحه لاقتنى بحضنه راح مد ايده طفى البوتجاز وحط ايده على كتفى ومشى بيا على اوضه النوم وقعدنى على السرير
ورجع يبوس فيا من تانى وانا سحت فى ايده خالص
وراح قايم قلع القميص والفنله وبقا عريان ورا موقفنى وقلعنى العبايا وكنت بالبيبى دول الاحمر وبزازى طالعه منه شافه كده حسيته انه ولع اوى منى
وراح منيمنى على السرير وفضل يبوس فيا ويحسس براحه على بزازى وراح منزل الحملات وبزازى بقت قدامى يا لهوى فضل يرضع براحه زى العيل اللى بيرضع من امه وانا كسى ولع نار وبقا فيه بحر نازل منى ولاقتنى بقله ابوس ايدك ريحنى انا تعبانه اوى
راح قايم وقله البنطلون وقله البوكسر بتاعه وبقا ملط على الاخر
وراح حط فى بقى وفضلت امص فيه وايده بتلعب فى كسى وانا حسيت بكهربا فى كسمى كله ولاقيت كسى بيترعش والرعشات ورا بعضها
هو حس بكده راح قايم وشددن على طرف السرير ورافع رجليا على كتفه وراح مدخل زبه اللى كان زى المسوره فى كسى ودخل بسهوله لانه اصلا غرقان وفضل ينيك فيا براحه وانا كنت بفرفر تحت منه زى الفرخه المدبوحه
وعماله اتلوى تحت منه وكسى يترعش ومفيش دقتين واترعش تانى وهو شغال بينيك براحه اوى يدخله ويطلعه جننى ابن المتناكه
ويقلى حلو كده اقله اه حلو اوى نيك كسى نيكه وكيفه يا حبيبى انا خدامه زبك يا حبيبى بس ريح كسى ويقلى هشبع كسك العشطان ده
ويدخله ويسبه وينزل يبوس شفايفى ويقوم يكمل نيك فضلنا بالوضع ده شويه كتار لحد ما لقيته بيسخن اوى وبدا يدب بزبه اوى ويرزع بسرعه وانا بقيت بأن منه لحد ما سخن اوى وقلى هاجيبهم قلتله هاتهم يا حبيبى غرق كسى واملاه بلبنك افشخنى اوى اوى وهو يقلى هاجيبهم لحد ما زام ومجر اوى وراح ناطرهم جوايا
حسيت انى بموت وجبتهم معاه من سخنيه لبنه وكترهم فضل زبه فى كسى لحد ما ريح وطلع ونام جنبى وخدنى فى حضنه وقلى انبسطى قلتله اوى اوى
انت كيفتنى خالص قلى لسه قلتله لسه ايه قلى هاتفضلى معايا لبليل مش هاسيبك
قلتله هاقوم اتشطف قلى معاكى دخلن الحمام سوا واتشطفنا انا وهو
ولبست القميص تانى وقلتله استنى نشرب الشاى على ما نرتاح شويه
عملت الشاى وكان قاعد ولبس بوكسر ومولع سيجارة شرب الشاى وكنت قاعده فى حضنه وقلى مكنتش عارف انك جامده اوى كده وبالحلاوة دى
قلتله انت اللى مكنتش بتبص لولا شغلتك مكنتش شفتنى وقلى وانا اللى كنت عايز امش من هنا قلتله بجد قلى وحياتك بد قلتله ودلوقتى قلى مبلط معاكى
قلتله مش هاتتجوز قلى يلعن ابو الجواز اتجوز تانى لا انتى هاتبقى حبيبتى ومراتى من دلوقتى
وراح ماسكنى وبايسنى وانا فضلت ابوس فيه وراح مدخل لسانه على لسانى وسبته يلعب بلسانه
ورحت ماسكه زبه لاقيته قام فى ايدى وقلى تعالى بقله ليه قلى هاقلك حاجه على السرير ههههههههه
ورحنا دخلنا تانى وقعندى ووفتح رجليا ونلس لحس فى كسى احححححححححح ويدخل صباعه وهو بيلح اووووووووف
وبقيت اقله كفايا وانا بتعرش واجبهم ومش عايز يسبنى وانى ماسكه بزازى بايديا واشد فى الحلمات
كنت متجننه اوى وقلتله كفايا حرام عليك قوم بقا دخله وراح قايم ومدخل زبه واول ما دخله اترعشت اوى وهو فضل ينيك فيا بس كان مزود السرعه شويه غير الاولانى بس كان مكيفنى اوى بقا يرزع فيا ويمد ايده يمسك حلمتى ويشده ويفركها براحه براحه اح اه اه اه اه نيك نيك اوى اه اه
دخله وسيبه هاموت هاموت منك براحه وهو ولا سمعنى فضل يرزع فيا وانا بموت من كسى لحد ما لاقيته بيشخر اوى
وبيدب اوى اوى وانا هاموت راح ناطرهم فى كسى وانا احححححححححححححححح اححححححححححححح اححححححح وبجبهم معاه لبنه مولع اوى
وراح سيب رجليا لاقيتهم وقعوا على الارض ونام عليا وخدته فى حضنه وبقله اهدى يا حبيبى اهدى
لحد ما نفسه هى ونزل من عليا وبيقى يخربيتك انتى نار جننتى اهلى قلتله انا ولا انت اللى فشختنى
ورحت قايمه حطيت الحملات على كتفى ودخلت الحمام اتشطفت وقلتله هامشى بقا قلى ليه لسه بدى قلتله لا كفايا كده النهارده انت هلكتنى ورحت حضناه وبايساه
وقلتله قوم افتح الباب وبص
قام فتح الباب وبص كنت لبست العبايا وجريت على شقتى فتحتها ودخلت قلعت
ودخلت تانى استحميت ونمت مصحتش الا على بليل كنت قايمه جسمى مكسر كان شعبان رجع قلى مالك نايمه ليه قلتله تعبانه والصداع ماسك دماغى
قلى لتكونى خدتى برد قلتله يظهر
قمت ربط دماغى وعملت انى تعبانه وحضرتله الاكل اكل وشويه ونام هو كمان صحيت الصبح حضرتله فطار خده معاه ونزل
عشان كان متاخر وفضلت واقفه على الباب لحد ميعاد صلاح فتح الباب لاقانى فى وشه جريت عليه خدنى فى حضنه وفضلت ابوس فيه وقلتله هاستناك يا قلى عايز تاكل ايه اللى نفسك فيه قلى اعمله قلى هاجيب سمك وانا راجع جاهز قلتله وتجيب ليه انا اعمله لاقيته طلع فلوس وقلى هاتى انتى قلتله لاء قلى خلاص مش هاكل منا كده كده بدفع خدتهم منه وحضنته وبوسته ونزل نزلت السوق قلت عشان اجيب السمك الصابح وجبت جرجير وطحينه ولمون ورز وعيش
ورحت على البت بنت خالتى خبطت عليها كانت لسه نايمه قلتله مالك ايه اللى جابك بدرى قلتلها غلطانه يا كسمك طيب انا ماشيه قلتلى خلاص يا بنت الوسخه ماصحتينى وخلاص دخلت عملت شاى
وقعدت احكلها على كل اللى حصل والبت كانت هاجت على الاخر وبقت بتفرك وتدعك فى كسها
وقالتى وانا عايزة انا كمان قلتلها عايزة ايه قالتى ينام معايا قلتلها على طول كده قالتى ايوا اتصرفى انا هاموت وزب حلو يدخل يطفى كسى انا لو عايزة بس كل اللى هنا ولاد متناكه واخاف يفضحونى غير كده كنت خليت المنطقه تقف طابور على كسى الهايج ده وفضلت تتحايل عليا وفى الاخر قلتها طيب يا بنت الهايجه خلاص
هاظبط معاه النهارده وهاقلك وقلتلها انا ماشيه عشان اظبط الاكل
روحت على شقتى ومسكت السمك نضفته وغسلته وعملت التتبيله بتعته وجهزته اعمله قبل مايجى بساعه
دخلت استحميت ولفيت شعرى وجهزت نفسى وقبل مايجى قمت عملت السمك والرز والسلطه والطحينه
كان حبيبى جه وسمعت صوته جريت فتحت الباب كان طالع جريت عليه وحضنته وبوسته وقلتله على ماتخاد دش اكون جهزت الاكل سيب الباب مفتوح
دخلت جهزت كل حاجه على صنيه وشطفت نفسى بسرعه ولبست قميص وعليه روب
وجبت الصنيه ورحت داخله على طول حطتها على التربيزه وطلعت قفلت الشقه
ورجعت كان حبيبى طالع من الحمام ولابس شورط بس دخل سرح شعره وحط برفان
ورجع قلتله ها ايه رايك راح حضنى وباسنى وقلى مفيش احسن من كده ارجع الاقى حبيبتى مستنيانى
قعدنا وفضلت افصصله السمك واكله وهو ياكلنى لحد ما شبع وقمت عملت الشاى وهو ولع سيجارة
وقعدت فى حضنه وقلتله مبسوط قلى اوى اوى قلتله انت وحشتنى اوى وقلى انتى اكتر معرفتش اشتغل كنت بفكر فيكى
وراح واخدنى فى حضنه وفضل يبوس فيا وقلى ماتيجى ندخل جوه قلتله يالهوى جوا ليه قلى عشان اروى كسك مش لسه عطشان قلتله اااااااه عطشان اوى تعالى
ارويه بقا
ودخلنا على السرير وفضلنا مع بعض هرانى نيك يخربيت زبه حبيته اوى وحنين مع المره اللى معاه معرفش بنت المتناكه سابته ازاى حد يسب راجل دكر زى ده
بعد ما خلصنا وعمل معايا اتنين جامدين قمت انا واهو اتشطفنا ورجعنا على السرير وقلتله اسكت البت نجلاء بنت خالتى شافتنى وانا جايبه السمك كانت هاشبط فيا وتيجى تتغدى ههههههههههه قلى يا سلام ماتجيب وتعمل فى يتها قلتله اصل انت متعرفش هى بنت خالتى ومولدين مع بعض ومتربيين مع بعض مكناش بنسيب بعض خالص قلى هى متجوزه قلتله اه بس جوزها يا عينى مسافر مابيجيش الا كل سنه وقاعده لوحدها قلى انتى حاكتلها قلتله متزعلش قلى لاء قلتله الصراحه ايوا
احنا مش بنخبى على بعض اى حاجه
قلى برحتك لو عايزة تجبيها تتغدا بكرا معانا هاتيها
وفضلت فى حضنه لحد ما راحت علينا نومه انا وهو صحينا بعد ساعتين وكنت نايمه وهو حاضنى ولازق زبه فى طيزى وكان يالهوى واقف صحيت
ولاقيت ده واقف رحت براحه فضلت العب فيه وطلعته امصه لحد ما فتح عنيه وقلى مش بعتيش قلتله اللى تعرفك متشبعش منك ابدا
وراح قايم عليا وراح حطه فى كسى وفضل ينيك فيا لحد ما جابهم لتالت مره
وبعد ما نزلهم قلتله يخربيت زبك يكيف اى مره
قلتله هاقوم بقا اروح شقتى
قمت وانا مش قادره قلتله شفلى السكه فتح امان برضه وجريت فتحت الشقه ودخلت استحميت ولبست جلابيه واتصلت على البت نجلاء
وحكتلها وفرحت اوى بنت المتناكه وقالتى الغدا عندى انا الصبح هاجيب جوز كوارع واعملهم عندك
فضلت انا وهى نرغى واقلها واحكلها وتقلى هيجتينى يا بنت الوسخه هههههههههههه
وعدى اليوم عادى لحد ما شعبان رجع وعملته السمك واكل وكان عايز ينام معايا بس قلتله خليها بكره انا لسه تعبانه
قعد شويه لحد ما نام وانا فضلت صاحيه اتفرج على التلفزيون لحد ما راسى تقلت ودخلت نمت
صحيت الصبح صحيت شعبان فطر وعملتله الشاى وبقله ماتيجى بدى شويه لازم كل يوم متاخر كده قلى مش الشغل يا وليه هو بمزاجى قلتله عشان تريح شويه انت مابتلحقش تقعد معايا قلى منتى عارفه راح قلى انا نازل لحسن اتاخر سلام بقا متعطلنيش
شويه قمت لبست قميص واستنيت حبيبى واول ما فتح الباب جريت عليه صبحت عليه وخدنى فى حضنه
وقلتله ماتتاخرش على الغدا قلى هاتعملى ايه قلتله البت نجلاء هاعمل كوارع ايه رايك قلى ياااه من زمان مكلتهاش
راح مطلع فلوس وادهانى بقله لاء قلى انا قلتلك ايه خدتها خطتها فى صدرى وبوسته ونزل
ساعه وكلمت نجلاء قلتلى انها فى السوق بتجيب الحاجه قلتلها مستنياكى يا بت ماتتاخريش عشان بتاخد وقت فى السوا
شويه ولاقتها جت دخلت قلعت العبايا ودخلنا انا وهى ظبطنا الكوارع وحطناها على النار
ووفضلنا نهرى انا وهى شويه وقلتلها تعالى ننام شويه دخلنا نما ساعتين وصحيت كانت هى قامت تبص على الاكل
قلتلها خلاص قالتى قربت
جهزنا الفته والسلطه وكانت الساعه اتنين كانت استوه وبقت زى الفل وكنا محبشنها بهرات وجوزة الطيب ومزودينا كمان
كانت الساعه قرب على تلاته ونص قلتلها هاعمل الرز بسرعه مش بياخد وقت كان حبيبى سمعت صوته وهو بيقفل الباب اوى عشان اسمعه وراح فتحه تانى جريت فتحت الباب وجريت على حضنه بوسته وقلتله واحشتنى قلته على ماتاخد دش هاكون حطيت الاكل
جبت صنيه كبيرة وحطينا الاكل على التربيزه وكانت نجلاء لسه عندى مكسوفه ولا عامله نفسها مكسوفه بنت المره ههههههههه
رحت قلتلها تعالى انا كنت لابسه بيبى دول اسود وقاعده وهى لبسه العبايا دخلت سلمت عليه كان طبعا بالشورت بس وقلتلها مالك يا بت هاتعملى مكسوفه قلها انتى فى بيتك بلاش كسوف احنا هاناكل عيش وملح قلتله لاء وكوارع ورحت رنيت ضحكه بلونه
راحت قامت قلعت العبايا وكانت لالبسه بيبى دول فوشيا بنت الوسخه وقلتلها ومكسوفه يا لبوه
قعد هو ف النص وفضلنا ناكل وناكله خلصنا اكل وقمنا غسلنا ادينا ورجعت لميت الاكل وكان هو ونجلاء بيتكلموا وبيقلها شكرا على العزومه الحلوة دى
قلتلهم هاقوم اعمل الشاى دخلت اعمل الشاى ورجعت لاقيته ماسك نجلاء وبيبوس فيها ومقطع شفايفها بوس وهى سايحه فى ايده خالص
حطيت الشاى وعملت نفسها انها مكسوفه منى وصلاح خد الكوبايا وهى خدت كوبايا وولع سيجارة واداها سيجاره راحت خدتها وولعتها
انا مكنش ليا فى السجاير اوى كنت بشربها ايام الثانوى بس كنت سيبتها
وقلتلهم وانا لاء يعنى بنت الكلبه السوده
راح قلى لاء طبعا يا حبيبتى راح مدينى سيجاره بقينا نشرب الشاى والسجاير قلتلهم انا هاشيل الاكل خدت الصنيه وقلت لصلاح تعالى شوف الباب
قام شاف الباب ورجعت على شقتى
وكنت عارفه انه دخل ينيكها فى السرير حسيت بغيرة معرفش ليه مع انى انا اللى جايبها ليه
قلت مش مشكله مهى اختى وصحبتى حطيت همى فى غسل الحلل والاطباق وكنت قاعده مولعه وبعد ساعتين لاقتها بتتصل وبتقلى كنتى فين قلتلها مفيش غسلت الحلل والحاجه وكانت بتكلمنى بلونه وقلتها انبسطى يا شرموطه قالتلى اوى اوى لاقيته خد التليفون منها وبيقلى تعالى قلتله لاء خد راحت النهارده وافتكرت انى قلت لشعبان
على النهارده قلته انا مش هاينفع قلى طيب وقفل كنت سمعاهم من قوضه النوم وجسمى كان بيغلى
واتصلت بيها وقلتلها انا نازله رايحه عند امى قالتى طيب وقفلت معايا
كنت هاموت من الغيظ لبست العبايا ونزلت رحت لامى فضلت قاعده معاها لحد تسعه وقلتلها انا ماشيه بقا عشان اظبط الشقه قبل ما شعبان يرجع
من غيظى عديت على صيدليه ولاقيت دكتور قاعده وقلتلها بعد اذنك وكان واحد دخل قلتها ماشيه هو الاول رحاتله وادته دواه وقلتلها بشويش كده عايزة حاجه مقويات للراجل بس تكون كويسه راحت بصالى وضحكت وراحت جابتلى شريط برشام ازرق
وحسبتها ومشيت روحت اتصلت بنجلاء وبقلها روحتى يا بت قالتى لسه قاعده قلتلها مش هاتروحى ي بنت المتناكه قالتى عايزنى ابات قلتلها طيب بس وطى صوتك يا لبوه شعبان فضله ساعه ويرجع
كنت متغاظه اوى اوى منهم
شعبان كان رجع ورحط قلتله ادخل استحمى على ما احطلك الاكل كنت جبت قرص وحطيته فى الشوربه
وقلبت لحد ما داب وحطيت الاكل الفته والكوارع والسلطه وبقيت ااكله وكان مبسوط
خلصنا العشا وقلتله هاعملك الشاى ودخلت شطفت نفسى بسرعه وحطيتله الشاى وهو راح مطلع سيجارة حشيش وولعها
دخلت الاوضه ولبست بيبى دول روز وتحت منه اندر اسود وطلعت قعدت معاه وهو بصلى وتنح ورحت شديت السيجاره من ايده بيقلى بتعملى ايه يا وليه قلتله هاشرب معاك خدت نفس وعملت انى بكح وفضل يضحك وبقيت اشرب معاه وقمت شغلت مزيكا على التلفزيون وقمت رقصتله
خدنا بتاع ساعه حسيت ان وشه احمر وزنهر وكان قاعد بافنله والشورط وشفت زبه واقف
كنت دخت وتعبت وقلتله ماتقوم بقا يا راجل وراح قايم ودخلنا الاوضه
ونام عليا ولسه هايزرع زبه قلتله ماتستنى حد يعمل كده مش تدبعنى الاول وفضل يبوس فيا ويعصر بزازى جامد وقلتله براحه بتوجعنى بدا يحسس براحه وحسيت بهياج ومسكت ايده وخليته يفرش كسى
لحد ما حسيت بهياج اوى وراح مدخل زبه فى كسى وفضل يرزع فيا بتاع نص ساعه كنت جبتهم 3 مرات منه لحد ما جابهم وفضلت نايمه فى حضنه
راح فى النوم وانا كمان نمت مرضتش اسهر
قمنا الصبح على المنبه وصحيته قام بالعافيه وصبح عليا قلى انا نمت كده قلتله قوم بسرعه استحمى عشان تفوق
قلى الكوارع يا بت يا صباح كانت جامده اوى قلتله اال ايه عمايل ايديا استحمى وعلى ما خلص عملت الشاى والفطار قلى هاخد الفطار والشاى هاشربه هناك لحسن اتأخرت ودخلت استحميت انا كمان ومفتحتش الباب لصلاح زى كل يوم وكنت سمعاه وهو بيفتح الباب ونزل لاقيت نجلاء بتتصل بيا بتقلى صحيتى قلتلها صباحيه مباركه يا عروسه قلتلى يبارك فيكى يا لبوه
قلتلها روحتى قالتى لاء قلتله هاروق الشقه وهادخل لصباح قلتلها طيب خلصى وتعالى
ساعتين ولاقتها بتخبط قلتلها خلصتى قالتى اه مسحت الشقه وغيرت الملايات وغسلتهم بس سبتهم مش هاينفع انشربهم قلتلها لا ناصحه يا بت
تعالى قليلى عملتى ايه قالتى هارانى نيك ابن المتناكه عليه زب زي العمود قلتلها شبعتى يعنى قالتى يالهوى قالتى اه شبع كسى اوى كان جعان
لدكر جامد قلتلها ماشى يا لبوه
قالتى هاتعملى ايه قلتلها اهو قاعده قالتى انا هاروح ولو حد سالك قليله كانت بايته عندى ده لو حد سال يعنى
عدى الوقت لحد ما جه ميعاد صلاح ووقفت وهو راجع على الباب وبقيت ابصله وبصلى وبيقلى مالك قلتله ماليش
راح جه لعندى وحضنى وقلتله اوعى سبنى قلى مش هاسيبك قلتله احنا على السلم راح زققنى على شقتى وفضل يحضن فيا
وقلى مالك زعلانه ليه قلتله عشان سبتنى قلى مش انتى اللى جبتيلى نجلاء يعنى كنتى موافقه قلتله عجبتك يعنى قلى مفيش زيك انتى
قلتله يا سلام قلى وحياتك بس انتى لما جبتيها قلت شكلك عارفه انها تعبانه وعايزة ترتاح وانتى اللى سبتينا قلتلها خلاص متجبهاش تانى
وانا مش عايز غيرك انتى
قلتله خلاص بعد ايه كده هاتزعل منى قلى شوفى انتى عايزة ايه واعمليه بس انا مش هاسيبك ابدا
وراح واخدنى بوسه كنت بقاومه بس بعد كده سلمت نفسى لشفايفه اصله بيبوس حلو اوى
وقلى يلا هادخل اغير على ماتجهزى يا قلبى
قلتله حاضر وكان معاه شنطه قلى ماتتاخريش عشان عملك مفاجئه
دخل شقته ودخل خد دش وانا لبست بيبى دول فوشيا وسرحت شعرى ولبست روب وكان الباب مفتوح دخلت وقفلت ورايا
كان صلاح خلص وطلع ولابس شورط قلتله انا اهو ايه المفاجئه فتح الشنطه
وطلع بيبى دول كحلى جامد اوى ومعاه طقم براه واندر بنفس اللون يهمبل
وازازة برفان ريحتها حلوة اوى
لاقيت نفسى بجرى عليه وبحضنه قلتله يعنى فاكرنى ولا لنجلاء قلى انا حسيت انك هاتزعلى قلت اصالحك
ادخلى يلا قسيهم عايز اشوفه عليكى
دخلت قلعت ولبستهم يالهو جميل البراه كان بوش اب رافع بزازى لفوق والاندر فتله داخل فى كسى يالهوى
وسبت شعرى كان نازل على اكتافى كان شكلى حلو اوى فيهم
واول ماشفنى راح مصفر وقلى ملكه جمال
وجريت على حضنه وكان بيشم رقبتى وقلى البرفان جميل عليكى
فضل حاضنى ويبوس فيا كنت سحت بين ايده وراح شايلنى بين ايديه ودخلنا على السرير
وقضينا بتاع ساعتين هاري كسى نيك لحد ما كنت هاموت منه
وفضلت فى حضنه مش عايزة اسيبه ولاقيت نجلاء بتتصل بيا وبتقلى فينك قلتلها عند صلاح قالتى امممم
وقلتلها ايه مش بعتيش من زبه يا مره قلتلى ومين تشبع من زب زى ده قلتلها عموما انا اهو فى حضنه
عايزة تيجى تعالى قالتى لا ادلعى انتى معاه ونبقا نتفق مع بعض
وقفلت قلى بصى انتى اهو اللى بتقللها تعالى قلتله يعنى اقلها ايه ما انت عارف انها اختى واعز صحابى وسرنا مع بعض
قلتله طيب انا وهى هانبقا معاك بكره احنا الاتنين ايه رايك قلى زى ما تحبى برحتك بس متزعليش فى الاخر انا عايزك انتى
هاتجبيها متزعليش تانى اهو قلتله مش هازعل خلاص بس اوعى تسبنى وتهتم بحد غيرى قلى مقدرش وخدنى فى حضنه
وبوسه بنت متناكه ولقيت زبه وقف ورحت انا نطيت عليه ودخلته فى كسى وفضلت اتنطط عليه وانا بموت وكنت اوطى ابوسه وهو ماسك طيازى يعصرهم
لحد ما جابهم فيا وفضلت قاعده عليه مش عايزة اقوم من عليه
لحد ما زبه نام ورطلع وقمت نزلت من عليه وبقله انت عملت فيا ايه يخربيتك مش قادرة اسيب جننتنى بيك قلى وانا بقيت احبك اوى اوى ومش قادر استغنى عنك
ولقيته بيقلى ياتنى عرفتك من زمان كان زمانك مراتى وعايشه معايا قلتله مكنتش هاتزهق قلى كنت زهقت منك دلوقتى قلتله ولا كنت هاتبص لواحده تانيه قلى لو بمزاجك موافق وراح ضاحك رحت ضرباه على صدره
قلتله طيب استعد بقا انا ونجلاء هانجيلك بكره قلى طيب هاستعد
قمت دخلت الحمام وغيرت وغسلت البيبى دول والبراه والاندر وعلقتهم جوا قلى ايه مش هاتخديهم قلتله لاء دول بتوعى بس هالبسهم ليك انت بس
مش هالبسهم لحد تانى ورحت بيساه
وقام دخل استحمى قلتله هاقوم اروح شقتى بقا مع انى مش عايزة اسيبك
قلى انا هانزل اروح مشوار اجيب شويه حاجات وارجع قلتله حاضر يا قلبى
ودخلت شقتى وكنت معملتش اكل عشان فى بواقى الاكل بس قلت لحسن يسخن عليا
قمت قلت هاعمله اى حاجه مكرونه وبطاس وخلاص
ورنيت على نجلاء وفضلنا نتكلك ونرغى وقلتلها كفايا كده يا بت هاقوم اغسل شويه هدوم
واعملى حسابك بكره انا وانتى مع بعض قالتى ازاى قلتلها زى السكر فى الشاى عايزه تخديه يا روح امك ده حبيبى انا
انتى بس عشان اختى وحبيبتى مقرش احرمك من حاجه لاننا طول عمرنا كل حاجه مع بعض ومقدرش ابيعك انا مش كده وانتى عارفه
وانا اللى حكتلك يا لبوه انتى قلبى ومقدرش استغنى عنك ابدا
المهم يا لبوه هاستناكى بكره
قفلت معاها ولميت الغسيل وحطيته فى الغساله ومسحت الشقه وظبطها وغيرت الملايات وظبط الدنيا والشقه بقت زى الفل
فضلت قاعده لحد ما شعبان رجع وعملته الاكل واتعشى وعملتله الشاى وكان معاه سيجاره وخدت منه نفسين وقلى ايه يا وليه قلتله مالك يا راجل
يعنى خدت اكلك ابقا اعمل حسابى ورنيت ضحكه وقلى شكله هايجه قلتله ايوا بس مش قادره الشقه والغسيل هلكونى مش شايف الشقه
قلى طيب قلتله هاتجبلى قلى اه قلتله وانا هاظبطلك ليله حلوة الخميس الجاى بس تظبطنى هاطبطك غير كده انسى قلى طيب
قعدنا ودخلنا نمنا وصحينا الصبح فطرتوا وعملتله الشاى ومشى
فضلت صاحيه لحد ما صلاح فتح الباب وطلعتله وخدته فى حضنى وباسنى وقلتله ماتتاخرش علينا قلى عنيا
بوسته ونزل
ساعه وكانت نجلاء بتتصل بيا وقلتلها هاتى جوز فراخ بلدى حلوين وانتى جايه بس هاتى جوز فراخ بلدى كده حلو
ولا نجيب دكر بط
بتقلى اشمعنى قلتها عشان نغذيه يا مره هايبقا معاه اتنين ستات مفيش اجمد منهم ولا نسيت يا لبوه قالتى احيه يخربيت دماغك
بصى هاتى دكر بط وفرخه قلتلى وليه الفرخه قلتلها عشان المنيل اللى عندى
اعملهاله على العشا
قلتلى طيب ساعه واكون عندك بالحاجه
ظبط الشقه وروقتها من على الوش كده كانت نجلاء جت ومعاها دكر البط والفرخه قلتلها ورينه
لقتها جايبه دكر بط حلو قلتلها شاطرة يا بت
تعالى بقا نظبطهم دخلنا المطبخ بعد ماقلعت العبايه بتعتها ووقفت بالاندر والبراه بقلها انتى نازله كده يا شرموطه قالتى اه الجو حر
قلتلها حر يا وسخه ولا بتهيجى الشباب عليكى
قلتلى اهو اسمع كلمتين حلوين
حطيت دكر البط فى طبق وكملنا تنضيفه والفرخه بالدقيق والملح
وتبلناهم كويس وحطتهم فى التلاجه وقطفنا الملوحيه وطلعنا دكر البط وحطناه على النار وحطينا بقا البهرات عليه
لانه بياخد شويه وقت
قلتلها تعالى ننضف نفسنا على ما دكر البط يستوى
طلعت السويت وقلعت انا كمان وبدأت بيا نص ساعه كانت مخلصانى واشتغلت انا فيها بس خدت وقت اكتر عشان مش شاطره زيها
وبعد كده ظبطلى حواجبى ونضفت وشى وهى عملت لنفسها مهى اروبه
قلتلها ادخلى استحمى على ما اشوف اللى على النار طلعت حبايتن من البرشام وفركتهم على الشوربه
من غير ما اقلها كانت خلصت وطلعت لبست جلبيه خفيفه من عندى
وانا دخلت وراها استحميت وطلعت لفيت شعرى
فضلت انا وهى نرغى فى شعبان وجوزها وقلتلها على الليله اللى هى باتت فيها مع صلاح
وعملت مع شعبان ايه ولقتها بتقلى هو اللى بنعمله ده بقلها ايه قلتلى مفيش قلتلها اللى بنعمله طول عمرنا بنعمله
ولا نسيتى احنا من الاعداديه واحنا بنتشرمط عشان ننبسط حظنا وقنا فى اللى مش عارفين يبسطونا
ولقينا اللى يبسطنا وفى المتغطى جارى والباب جنب الباب ومفيش عليه شبهه خالص
وحنا فى حالنا طلعين مع بعض ولا بنبص هنا ولا هنا
بنخلص وادخل شقتى
وانتى اهو قاعده معايا وطالعين سوا ونازلين سوا
قالتى طول عمرك دماغك حلوة يا بنت المره رحت شخرلها قلتلها نسيتى يا كس امك منتى اللى علمتينى
مش اول مره انتى اللى خلتينى اهرب من المدرسه وانتى بتقبلى الواحد اللى كنتى ماشيه معاه وتانى مره جاب صحبه
ودخلنا السيما وكان بيبوس فيكى وهاريكى تقفيش قالى يا سلام منتى كنتى معايا قلتلها لاء انتى اللى علمتينى قالتى منتى انبسطى يا روح امك ولا نسيتى
فضلنا نردح لبعض بهزار كانت الساعه اتنين ونص قلتلها يلا يا روح امك نحط البطه فى الفرن ونعمل الملوخيه دكرنا زمانه جاى
ظبطنا الاكل وبقا تمام وسمعت فتح الباب بتاع صلاح وقفله جامد عشان اسمع وبعد كده فتحه براحه قلتلها اجهزى عشان جه خلاص
نجلاء قامت جابت شنطه كانت معاها ولبست بيبى دول فوشيا وبراه اسود فتله قلتلها جبتيه امتى ده يا بت قالتى امبارح نزلت اجيب حاجات وشفته وجبته
وراحت فتحت الباب وحطيت الاكل على الصنيه وقلتلها دخليه بسرعه
ودخلت انا فكيت شعرى وسرحته ولبس جلبيه مفتوحه على اللحم
ودخلت بباقى الحاجه
اول ما دخلت لقتها فى حضن صلاح وبتبوس فيه
وانا فضلت واقف لحد ماخلصت وجه عليا وحضنى اوى وبيبوس فيا وقرب جنب ودنى وقلى وحشتينى اوى قلتله وانت كمان يا قلبى
قلتله ادخل خد دش بقا عشان عملالك دكر بط انما ايه تاكل صوابعك وراه
دخل خد دش وطلع لابس شورت وكنا جهزنا التربيزه
وقعدنا وهو وسطنا نجلاء غرفتله طبق الرز وانا حطيت قدامه طبق شوربه وعصرتله لمونه عليه
ونجلاء قطعت دكر البط وحطيته و قلتله اشرب بقا الشربه الاول تسلك معدتك الاول
وكانت رجليا بتلعب فى لرجليه والبت نجلاء الوسخه عرفت عشان رجليا جت على رجليها وهو بص تحت وقال في خناقه تحت ولا ايه
وقعدنا نضحك
نجلاء قالته انا وصباح استحاله نتخانق احنا اخوت واصحاب وكل حاجه
قال طب وانا قالتله انت الدكر بتعنا وانا قلتله انت حببنا يا حبيبى
وبقينا نقطه فى البط وناكله انا ونجلاء ومين تأكله الاول كنا بنظغطه
واحنا كنا بناكل معاه وقال اول مره اكل بالطعامه دى دنا مكنتش عايش نجلاء قلتله انت لسه شفت حاجه
فضلنا ناكل وكنت متبعاه حسيت ان وشه زنهر شويه واحمر
خلصنا اكل ونجلاء قلتلها تلم التربيزة
دخلت انا جوة لبست البيى دول بتاع حبيبى والراه والاندر بتاعه ورشيت البرفان
وظبط الروج وطلعت لاقيت نجلاء تنجتلى بتقلى ايه ده يا بت قلتلها ايه رايك قالتى حلو اوى
قلتلها اعملى الشاى بقا قالتى كمان قلتله منا عملته المرة اللى فاتت
قالتى طيب بس استنونى صلاح فضل يضحك عليها دخلت المطبخ وقعدت على حره وفضلت ابوس فيه ويبوس فيا
وايده على بزى بتملس عليه بكل حنيه ومش عايزاه يسبنى طلعا كنت حاسه بمسروه راشقه فى طيزى عشان زبه شد اوى
جت نجلاء ودخلت علينا وبتقلنا يلهوى بتخنونى وفين على الكنبه قلها متزعليش هاندخل السرير ههههههههههههه
قلتلها مالك يا بت اتهدى بقا
خدنا كل واحد الشاى مع سيجارتين وكنا حبسنا باشاى والسيجارتين قلتله عارف يا صلوحه القعده دى ناقصها ايه قلى ايه قلتله سيجارتين حشيش وكام ازازة بيره
هههههههههههههههههههه قال بجد نجلاء قالت تبقا قاعده ايه دلع
قال طيب هانزل اجيب قلتله تنزل ايه قال هاجيب حشيش وبيرة مش هاتاخر
نص ساعه بالكتير
لبس ونزل ونجلاء بتقلى خلاص فتكه اوى لازم محنا اولى بالوقت ده قلتلها هو هايطير يا وسخه
اهو نعمل دماغ ونصهلل قلتلى زى ليله شعبان جوزك قلتلها اه
ثم هاتعملى شريفه منتشى بتشربى من ايام ثانوى يا كسمك الواد اللى معاه عربيه حمرا
فضلنا ننكش بعض كده شويه كان صلاح رجع قلتله بالسرعه جبت منين قالى من السوق كان شفت عيال قبل كده وقالولى محتاج حاجه وعرفتهم والبيره جبتها من المحل اللى بره على اول المنطقه قلتله انت اصلا بتشرب قال مش اوى فى المناسبات يعنى
المهم دخلت جبت كوبايات وكل واحد خدت سيجاره وشربنا وبعدها سيجاره واتحزمنا وشغلنا قناة الرقص وفضلنا نرقص احنا الاتنين
فضلنا كده لحد ما دمغنا لفت شويه
وتعبنا راح واخدانا على اوضه النوم نام فى النص وكل واحده على الطرف
نمنا على ضهرنا وهوا نام علينا بقا يبوس فى كل واحده شويه ويمس بز التانيه ويبدل وبقا يلعب فى اكسانا وكنا نايمين وفاتحين رجلينا وهو بيرفش فينا بايده الاتنين
محسناش الا وانا ونجلاء بندعك بزاز بعض وهو شغال لعب فى اكساسنا وكنا هجنا على الاخر انا وهى وصلاح قلى اركبى عليها وركبت عليها وبقيت ابوسه وهى طلعت لسانها وبقيت الحسه وهو بيلعب فى كسها ورفعلى وسطى ومدخل ايده فى كسى برضه وبقينا هانموت من الوضع ده ومسك زبه ودخله فى كس نجلاء وزقنى لقدام وقعدت على وشها وبقت تلحسلى كسى وتدخل لسانها فى كسى يالهوى هاموت وهو شغال رزع فى كسها وتف على خرمى ورا وبقا بيبعبص فيا
ودخل صباعه يالهو جبتهم مرتين على لسان نجلاء وهى بتموت
وكنت حاسه بيها بتتلوى تحت منى فضلنا كده شويه ورجع قال اقلبوا وقلبنا بعض ونمت انا على ضهرى ونجلاء طلعت بكسها على وشى
ودخل زبه فيا اححححححححححححى مدفع داخل وبقيت الحس كسها وهى تدعك كسها فيا وبقا يبعبصها وهى تقله بعبص اوى اوى افشخ طيزى وانا اسمعها اهيج واترعش وانزل
بقا يبدل علينا لحد ما جابهم فى كسى وانا كنت بموت
طلع زبه ونجلاء نزلت تمص فى زبه وتاخد اللى بينزل منه وتنضفله زبه انا مكنتش قادره اتحرك
نمنا جنب بعض شويه لحد ما هديت وجريت على الحمام اغسل كسى من اللبن
رجعت لاقيت نجلاء ماسكه زبه بتمص فيه ومش عايزة تسيبه قلها عايز ادخله فى طيزك يا لبوه قالته اعمل اللى انت عايزة فيا انا خدامه زبك يا حبيبى
فتح الدولاب وجاب انبوبه جل وكان زبه واقف الرشام عامل شغل معاه
وراح دهن طيزها وبقا يبعبص فيها ودخل صباعه كله فيها وبقا يوسع ويقور فى خرمها ويزود الجل وراح حاطه على زبه ودهنه وراح مدخل زبه فى خرمها
كانت سانده على السرير فضل يزق فى زبه وانا مسكته وبقيت ادخلها فى طيزها لحد ما دخل وهى مسكت المخده تعض فيها عشان الصوت ومتسرخش
لحد ما حشره كله وسابه شويه كان خرمها خده على زبه وبقا ينيك فيها براحه وبعد العب حسيت انها بتنبسط
وقلى اقعدى قدنها وافشخى كسك ليها تلحسلك يا لبوه عملت كده وبقت تلحسلى وكنت مسكاها من شعرعرها واقلها الحسى يا متناكه الحسى كسى يا شرموطه
وهى هاجت اوى من النيك والشتيمه طبعا التانى بيغيب شويه والحشيش كمان مظبط
لحد ما قلى تعالى مكانها يا شرموطه عرفت هو هايعمل ايه نجلاء مسكت الجل ودهنت خرمى وبقت هى اللى بتبعبصى وتقلى هاوسلك خرمك يا بنت المتناكه هاتتناكى من خرمك وهاتتفشخى ودهنت زب صلاح بالجل وادتنى المخدة اعض فيها
صلام حط راس زبه وبدا يدخلها فى خرمى ونجلاء تقله احشرها فيها بنت المتناكه دى ارزعه فيها لحد ما دخله كله وماسكن من وسطى
وهى مسكتنى مش شعرى وبتقلى بتتناكى فى طيظك يا بنت اللبوه هاتتفشخى يا شرموطه وصلاح بقا ينيك فى طيظى وانا بموت
وجت نجلاء نزلت ايده من تحت بقت تفرش كسى وتدعك زنبورى اح يا بنت المتناكه متحملتش كنت اتعرشت وصلاح مش سايبنى
رزع رزع فى طيظى قعد شويه ينيك وراح مطلع زبه حس انه هاينزلهم ولا ايه
كنت حاسه انى هاموت
وراح جايب نجلاء تانى وخلاها بنفس الوضع بس دخله فى كسها من ورا وفضل ينيك فيها وحسيت انها اتعرشت مرتين تلاته
لحد ما راح سخن وحضنها اوى اوى وراح منزلهم فى كسها
يالهوى على النيكه واترمينا احنا التلاته على السرير بعد ما ارتحنا نجلاء جريت تغسل نفسها
وطلعت ودخل صلاح وراها وخلص وطلع وانا دخلت وراهم
طلعنا كلنا قعدنا بره وصلاح صبلنا بيرة وشربنا وكان قاعد وزبه نص واقف ما بين رجليه
وبقيت ابوس فيه ونجلاء تبوس خده واطلع لسانى وادخله فى بقه ونجلاء تطلع لسانها ويبقا كلنا بنلعب فى لسانه ونبوس فيه
ونزلت امص فى زبه لح ما وقف اوى ونجلاء شغاله بوس فى صلاح اكنها هاتكله
بعد ما زبه وقف قمت وقعت عليه ودخلته فى كسى ولف راسى لورا وبيبوس فيا ونجلاء بتفش فى بزازى وتشد حلماتى
فضلت اتنطط على زبه كده ونجلاء تقلى قومى قلتها منتى هاتباتى معاه يا وسخه سبينى اشبع منه مشبعتش
فضلت اتنطط عليه ونجلاء تقفشى وقلتله هاتهم بقا تعبت راح قايام وقلبنى على ضهرى ورافع رجليا ومن غير رحمه
مسك كسى اكنه مكنه شغال رزع فيا اوى ونجلاء مش سايبه بزازى لحد ما زبه اتنفخ فى كسى اوى وراح ناطرهم والسخنيه
خلتنى اجبهم معها احححححححححححححححححح يالهوى اوووووووووف
مطلعش زبه الا لما جابهم جوايا خالص
طلع زبه وقعد جنب نجلاء اللى مسكت بزها وحطته فى بق صلاح وتقله ارضع من حبيبتك فضل يرضع فى بزها
وانا قمت دخلت اتشطف ورجعت لاقيته مساها بيفشخ فى طيظها تانى
البرشام ابن متناكه مخليه شديد اوى فضل يدب فى خرمها وماسكها من وسطها هريها لحد ما جابهم فى طيظها
قامت جريت على الحمام واللبن نازل منها على وراكها
رحت قعدت جنبه وانا ببوس فى جسمه وبقله تعبناك يا حبيبى قلى ياريت التعب ده كل يوم
وباسنى قلتله انا هامشى بقا كانت نجلاء طلعت وجايه بقلها هاتروحى ولا قالتى ولا هههههههههههه
قلتلها ماشى يا لبوه ورجعت شقتى دخلت استحميت وغسلت نفسى كويس كانت الساعه بقت تمايه
لاقيت الباب بيخبط قلت البت نجلاء كنت لابسه جلبيه بفتح لاقيت واحد بقله ايوه قلى انتى مرات الاسطا شبان قلتله ايوا فى حاجه قلى هو عمل حادثه
وراح المستشفى محستش الا وانا بصوت مستشفى ايه وحصله ايه لقى العام دخلت لبست العبايا والطرحه وجريت اتصلت بامى وابويا وجريت على المستشفى على ما رحت كان السر طلع ومات
لاقيت نجلاء بتتصل رديت وانا بصوت وقلتلها لبست وجت وتم العزى وكنت زعلانه مهو برضه جوزى رغم اى حاجه وظظروفه اللى عملت فيه كده
قضينا اول خميس والتانى ونجلاء مكنتش بتسبنى وبقيت اروح اخلص اجراءات المعاش وصرفولى مكافئه الخدمه
وزمايله فى الشغل ساعدونى الصراحه وعدى شهر والتانى مكنتش بدخل لصلاح بس نجلاء كانت بتجيله لاقيت صلاح بيخبط عليا وبيقلى مش كفايا بقا انتى وحشتينى اوى قلتله هى مش نجلاء معاك قلى نجلاء انتى عارفه بتيجى ليه انما انتى بالنسبالى حاجه تانيه انا ولا 100نجلاء يكفونى قدامك انتى
ولو نجلاء مش عايزانى اكلمها مش هادخلها عندى تانى ولو خلاص مش عايزانى انا من بكره هادور على شقه تانيه وامشى انا قعدت بس عشانك
انما انتى حاجه تانيه وراح واخدنى فى حضنه محستش الا وانا عماله اعيط اوى فى حضنه معرفش ليه قلى انا ماشى وفكرى وقليلى لو خلاص مش عايزانى قليلى وانا امشى قلتله لاء انا مقدرش استغنى عنك انا دلوقتى بقيت لوحدى ومقدرش اعيش ن غيرك
واتغير كل حاجه بعد كده بقيت شبه عايشه معاه انا ونجلاء وببات معاه كمان وبقينا ننضف الشقه ونغسل هدومه شبه اقامه كامله
وبليل نسهر مع بعض كنا اجمل عشاق عايشين فى متعه احنا التلاته
اتمنى تعجبكم