NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة الام مدرسة الجزء الأول ( مشاهد 1)

kamanna

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
24 أغسطس 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
34
نقاط
190
في شقة المهندس عادل صاحب ال ٥٠ عام

وتحديداً في أوضة نومه

مراته فاتن صاحبة ال٣٧ عام قصيره وكيرفي بزاز قد الشمام ومشدودين وطياز كبيره وعريضه ومرفوعين والكرش الصغير والبشره البيضا زي اللبن والعيون الخضرا والشعر البني والملامح الجميله نايمه عريانه في حضن راجل اسمراني طويل وعريض وملامحه وسيمه وهو صبري صديق عادل الانتيم صاحب ال٤٣ عام

حاضن فاتن وبينهج وشفايفه بتبوس شفايفها وبيهمسلها

اااه يابت المتناااكه يمومسسس فضيتي لبني صفيتيني يمتناكه

ااااااام انت كلك بتاعي

خدت شفايفه فبوسه تقطيع شفايف لحد ما قام من حضنها وقام ولع سجاره وقعد جمبها علي السرير ينفخ دخان سجارته وزوبره العشرين سانتي التخين واقف نص وقفه وفاتن بتبصله بشبق ومحنه وعنيها بتطلع قلوب وهي حاسه بسخونة لبنه في كسها ماليها ومولعها

المعرص جوزك هيرجع امتي

بعد بكرا

والمعرص ابنك

في الكلية بس مش هيرجع دلوقت

متأكده ولا هنلاقيه فوق دماغنا

انت بقيت تخاف ولا اي

لا يمتناكه بس عشانك انتي

لا متقلقش أنا محدش يعرف يكلمني

بتكلمه وهي تحت زوبره وفي لحظه كانت بترضعه وهو بيدخن وقاعد متمزج

بعد ما زوبره وقف قامت وقعدت علي حجره وخدت منه السجاره وابتدت تتنطط علي زوبره وابتدت تشد من السجاره وهو شغال نيك ورضاعه في بزها وهي مهيبره من النيك وبتصوت

اااااه ااااااه ااااااااح اااااااااه

في الوقت دا كان أسامه الابن صاحب العشرين عام داخل الشقه وطبعا سمع صويت وصراخ أمه

وقتها مشي لاوضة نومها وهو قلقان ولكن القلق أتبدل لصدمه لما شاف أمه الست المحترمه اللي بيفتخر بيها بتتنطط علي زوبر عمه صابر صاحب أبوه وقتها أسامه نسي ان المفروض يدخل يقتلهم وزوبره وقف علي اللي شايفه واختار السكوت والاختباء وفعلا خرج من الشقه بهدوء وقعد علي السلم وهو مصدوم ومش بيتكلم وعقله مش ناسي المشهد كانّه لسه بيتفرج وأمه بتتنطط علي زوبر صابر وجسمها بيترج وزوبر صابر التخين ماليها

دعك زوبره اللي هيخرم البنطلون وقال معقوله اللي أنا شوفته دا امي وعم صبري احااا هعمل ايي هتصرف ازاي

سمع موبايله بيرن وكان مازن صاحبه وبدون تفكير رد عليه

الوو

اي يا أوس فينك

في البيت

طب اي ما تيجي ننزل نقعد خمسه ع القهوة

تعالي أنا مخنوق أصلا

ليه مالك ؟

مفيش لما أقابلك بقي

وقفل معاه ونزل يقابله علي القهوة وطول الطريق المشهد اللي شافه مش مفارق خياله انه يشوف أمه في الوضع دا ومع صاحب أبوه ملط وبتتناك منه دا كسر شئ كبير جواه وإنه نزل وسابهم منغير ما ياخد موقف بالعكس دا المشهد هيجه دا خلاه ماشي حاسس انه خلاص مبقاش هو نفس الشخص وكان مستغرب نفسه وبيكلمها انت ازاي ميكونش ليك رد فعل وشرفك بيتهتك علي سرير أبوك

ازاي تسكت في الوقت اللي اي شخص غيرك مكنش هيستحمل وهيبقي له رد فعل

ازاي أصلا زوبرك يقف علي مشهد زي دا

فاق من سرحانه وهو داخل القهوة وهناك قابل مازن صاحبه وعشرة عمره

__________________________________

عند فاتن اللي كانت فحضن صبري وبياخدوا دش سواً كان صبري شغال تقفيش وبعبصه ففاتن اللي كانت مستسلمه تماما لسيطرته عليها

وقالتله بصوت ممحون ونظرات شبقه

عايزه اتنااك

مشبعتيش يمتناكه ؟؟

لا مشبعتش

طيازك كبرت من النيك فيها

انت اللي كبرتهالي

لسوعها سبانكين بغل وقالها

نفسي جوزك المعرص ييجي يسمع كلامك

اااااح محدش بيسمع الكلام دا غيرك

انتي شرموطه يابت هتعيشي دور الشريفه ولا اي

أنا شرموطتك يحبيبي

شدها من شعرها وخلاها قدامه ومدياله ضهرها ونزل علي رقبتها بوس وهو بيهمسلها

انتي لبوه نيك يبت كسم شرمطتك

نيكنييي يحبيبييي أنا عايزااك اووي

وفعلا نفذ رغبتها وحشر زوبره الكبير في كسها وبدا ينيكها علي الواقف وهي بتتوجع وصوت الطرقعه كان بيعلي وبيغطي علي اهات فاتن اللي كانت في قبضة الأسد الجائع

صرخت بقوة وهي بتسمع سيمفونية بتسمع السيمفونية اللي صبري بيعزفها في لحمها ودكه لحصونها ورأس زوبره اللي شعرت بيها بتخترق رحمها

اااااااااااه اااااااه برررااااااحه برررررررررررااااااااحه

ترااااك ترررررررررااااااااك تررااااااك ترررراااااااك

صراخها انكتم لما كتم بوقها وابتدا يطلع كل قوته وصحته في نيكها واللي كان مزود مجهوده المنشطات اللي خلته عنتيل اكتر واكتر

فاق علي تخبيط منها علي ايده اللي كاتمه بوقها وبدات تترعش عرف أنها هتجيب زود سرعته ارتعشت وزوبره خرج بدفعه من عسلها واشتغلت النافوره

اااااااه اااااااه حرررررااام علييييك تعبتنييييي حراااام عليييييييك

ابتدأ يلسوع طيازها ويدعك كسها بالتناوب وهي خلاص رجليها مبقتش شيلاها فوقعت علي ركبها وسندت بايديها علي الأرض بقت فوضع الكلب وقتها بص صبري لتليفونه اللي كان بيصور وقام موجهه لفاتن اللي بتترعش وبتجيب وشكلها في قمة المحنه

دعك زوبره وهو بيقولها بلهجة امر

بصيلي يفاتن يمتناكه

بصتله بدموع من قمة العهر والمحنه ونفرفش معاها انه بيصور ومن شدة خضوعها اللي كانت فيه محستش بنفسها غير وهي بتبوس رجله وبتقوله بذل وضعف

كفايه كدااا ابووس رجلكك كفااايه

مش انتي اللي مش شبعانه نيك

شبعت زوبررك دبحنييي بهدلنييي يحبيبي

لسه زوبري مرتاحش

امصهولك

انزلي مكانك يمنيوكه أنا هعبي كسك

نزلت فوضع الدوجي وبقت مفلقسه دعك زوبره ونزل وقام راكب فوق ضهرها وحشره في خرم طيزها اللي كان واسع وبلع زوبره للبضان وابتدا نيك وعربده فطيزها

__________________________________

مالك يبني

ماليش يسطي

لا فيه حاجه انت مداريها

مخنوق شويه

ايوه من إيه قالتلك خلينا اخوات ؟

مين ليلي ؟ لا ياعم

اومال مالك

وقتها أتردد يحكيله ولا هيسقط من نظر صاحبه وهيفضح أمه ساعتها قرر يكدب علي مازن عشان ميجبروش يتكلم

متخانق مع امي

ليه حصل إيه

قفشتني بكلم ليلي وهي مش عيزاني اركز مع حاجه غير مستقبلي

قولها انك بتحبها

قولتلها هي مش عاجبها وغيراني اقطع علاقتي بيها عشان هتاثر عليا وعلي مذاكرتي

معلش أمك خايفه عليك

ياعم بقي أنا قرفت أصلا

ياعم كبر دماغك بقي المهم ركز معايا عشان معايا زبون عايز يعمل ابلكيشن وبيقول انه هيدفع عربون ١٠ ولما يستلم هيدفع ال ١٠ الباقيين

انت قلتله ب٢٠ ألف ؟

اه يكسمك منا ليا ٥ عمولتي

وهو وافق ؟

ياعم دا مكنش مصدق دا بيقولي برا بيتعمل ب ٢٥ و ٣٠ ألف

والابلكيشن عايزه إيه بالظبط ؟

تجاري

خلاص اديله رقمي ومتقلقش ال٥ آلاف بتوعك هتاخدهم اول ما اخلص شغل

ياعم مش هنختلف

____________________________________

بيدخل أسامه الشقه في الوقت اللي بيرجع فيه كل مره وهو متشوق يشوف امه اللي كانت بتتناك من شوية

وفعلا شافها خارجه من الاوضة لابسه عبايه بيتي خفيفه فوق الركبه ونص صدرها باين وكانت لابستها ع اللحم ولأول مره أسامه يبص لامه كواحده ست ومش اي سن دي فرسه مصنع ملبن

انت جيت يحبيبي

اه يماما جيت

بص لبزازها اللي نصهم برا العبايه وحلماتها واقفين

طيب خش غير هدومك وخد دش

حاضر يماما

مالك يولا بتبحلق ليه

بصت علي بزازها وبصتله بابتسامه صغيره وقالتله

شكلك عايز تتجوز يواد

لو حلوه زيك موافق

مش هتلاقي زيي يولاا

فعلا انت تونه واحد بس

نزل علي أيدها وبأسها بحب وبص فعيونها وهو بيسترجع مشهدها الأسطوري بنسباله وطيازها بتنزل علي زوبر صبري وبتبلعه وبتطلع تاني وبتنزل

اتوترت من نظراته وسحبت أيدها بهدوء وقالتله

روح يلا اعمل زي ما قلتلك

حاضر

سابها ودخل اوضته وهو في عز محنته وزوبره هيخرم البنطلون بص لنفسه في المرايه وفضل يتكلم جوا عقله

انا مالي هيجان اووي كدا ليه … ماما حلووه اوووي … يابختك ياعم صبري

فاق لثواني وقال بصوت مسموع

شكلي بقيت معرص

ومش اي معرص دا معرص علي امي

زوبره كان واقف وتد طلعه ومسكه وهو بيقيمه

بتاع عم صبري كان كبير شكله … بضانه تخينه نييك … تفتكر كان اكبر من بتاعي … اه أكيد مهو مش اي حد يكيف ماما … اااخخخخخ مولع اووي

شد البوكسر لفوق واخد غياره واستني لما يهدي وقام خارج ودخل اخد دش وخرج دخل اوضته يلبس وبعدها ابتدأ يشوف مذاكرته

ولكن مكنش عارف يشيل المشهد من خياله ودا خلاه يفكر ازاي يعرف الحقيقه منغير ما يتكلم لأنه أيقن ان السكوت في الأوقات دي هو انسب حل خصوصا انه اكتشف ان متعة السكوت لا تضاهيها متعه ولا أثاره وان التنازل هو قمة السعاده خصوصا إذا كان هذا التنازل هو تنازل عن العرض والشرف

احساسه وان امه مومس ومتناكه دا لوحده كان شعله أشعلت قلبه وعقله بمرض خبيث وهو الدياثه

في وسط تفكيره ودعكه لزوبره بلا وعي قرر انه هيهكر تليفون امه ووقتها هيعرف الحقيقه
 
جامده كمل ومتتاخرش شكلها جامده نيييك كمل وياريت تقول حصل ازاي النيك بين الام وصاحب جوزها
 
في شقة المهندس عادل صاحب ال ٥٠ عام

وتحديداً في أوضة نومه

مراته فاتن صاحبة ال٣٧ عام قصيره وكيرفي بزاز قد الشمام ومشدودين وطياز كبيره وعريضه ومرفوعين والكرش الصغير والبشره البيضا زي اللبن والعيون الخضرا والشعر البني والملامح الجميله نايمه عريانه في حضن راجل اسمراني طويل وعريض وملامحه وسيمه وهو صبري صديق عادل الانتيم صاحب ال٤٣ عام

حاضن فاتن وبينهج وشفايفه بتبوس شفايفها وبيهمسلها

اااه يابت المتناااكه يمومسسس فضيتي لبني صفيتيني يمتناكه

ااااااام انت كلك بتاعي

خدت شفايفه فبوسه تقطيع شفايف لحد ما قام من حضنها وقام ولع سجاره وقعد جمبها علي السرير ينفخ دخان سجارته وزوبره العشرين سانتي التخين واقف نص وقفه وفاتن بتبصله بشبق ومحنه وعنيها بتطلع قلوب وهي حاسه بسخونة لبنه في كسها ماليها ومولعها

المعرص جوزك هيرجع امتي

بعد بكرا

والمعرص ابنك

في الكلية بس مش هيرجع دلوقت

متأكده ولا هنلاقيه فوق دماغنا

انت بقيت تخاف ولا اي

لا يمتناكه بس عشانك انتي

لا متقلقش أنا محدش يعرف يكلمني

بتكلمه وهي تحت زوبره وفي لحظه كانت بترضعه وهو بيدخن وقاعد متمزج

بعد ما زوبره وقف قامت وقعدت علي حجره وخدت منه السجاره وابتدت تتنطط علي زوبره وابتدت تشد من السجاره وهو شغال نيك ورضاعه في بزها وهي مهيبره من النيك وبتصوت

اااااه ااااااه ااااااااح اااااااااه

في الوقت دا كان أسامه الابن صاحب العشرين عام داخل الشقه وطبعا سمع صويت وصراخ أمه

وقتها مشي لاوضة نومها وهو قلقان ولكن القلق أتبدل لصدمه لما شاف أمه الست المحترمه اللي بيفتخر بيها بتتنطط علي زوبر عمه صابر صاحب أبوه وقتها أسامه نسي ان المفروض يدخل يقتلهم وزوبره وقف علي اللي شايفه واختار السكوت والاختباء وفعلا خرج من الشقه بهدوء وقعد علي السلم وهو مصدوم ومش بيتكلم وعقله مش ناسي المشهد كانّه لسه بيتفرج وأمه بتتنطط علي زوبر صابر وجسمها بيترج وزوبر صابر التخين ماليها

دعك زوبره اللي هيخرم البنطلون وقال معقوله اللي أنا شوفته دا امي وعم صبري احااا هعمل ايي هتصرف ازاي

سمع موبايله بيرن وكان مازن صاحبه وبدون تفكير رد عليه

الوو

اي يا أوس فينك

في البيت

طب اي ما تيجي ننزل نقعد خمسه ع القهوة

تعالي أنا مخنوق أصلا

ليه مالك ؟

مفيش لما أقابلك بقي

وقفل معاه ونزل يقابله علي القهوة وطول الطريق المشهد اللي شافه مش مفارق خياله انه يشوف أمه في الوضع دا ومع صاحب أبوه ملط وبتتناك منه دا كسر شئ كبير جواه وإنه نزل وسابهم منغير ما ياخد موقف بالعكس دا المشهد هيجه دا خلاه ماشي حاسس انه خلاص مبقاش هو نفس الشخص وكان مستغرب نفسه وبيكلمها انت ازاي ميكونش ليك رد فعل وشرفك بيتهتك علي سرير أبوك

ازاي تسكت في الوقت اللي اي شخص غيرك مكنش هيستحمل وهيبقي له رد فعل

ازاي أصلا زوبرك يقف علي مشهد زي دا

فاق من سرحانه وهو داخل القهوة وهناك قابل مازن صاحبه وعشرة عمره

__________________________________

عند فاتن اللي كانت فحضن صبري وبياخدوا دش سواً كان صبري شغال تقفيش وبعبصه ففاتن اللي كانت مستسلمه تماما لسيطرته عليها

وقالتله بصوت ممحون ونظرات شبقه

عايزه اتنااك

مشبعتيش يمتناكه ؟؟

لا مشبعتش

طيازك كبرت من النيك فيها

انت اللي كبرتهالي

لسوعها سبانكين بغل وقالها

نفسي جوزك المعرص ييجي يسمع كلامك

اااااح محدش بيسمع الكلام دا غيرك

انتي شرموطه يابت هتعيشي دور الشريفه ولا اي

أنا شرموطتك يحبيبي

شدها من شعرها وخلاها قدامه ومدياله ضهرها ونزل علي رقبتها بوس وهو بيهمسلها

انتي لبوه نيك يبت كسم شرمطتك

نيكنييي يحبيبييي أنا عايزااك اووي

وفعلا نفذ رغبتها وحشر زوبره الكبير في كسها وبدا ينيكها علي الواقف وهي بتتوجع وصوت الطرقعه كان بيعلي وبيغطي علي اهات فاتن اللي كانت في قبضة الأسد الجائع

صرخت بقوة وهي بتسمع سيمفونية بتسمع السيمفونية اللي صبري بيعزفها في لحمها ودكه لحصونها ورأس زوبره اللي شعرت بيها بتخترق رحمها

اااااااااااه اااااااه برررااااااحه برررررررررررااااااااحه

ترااااك ترررررررررااااااااك تررااااااك ترررراااااااك

صراخها انكتم لما كتم بوقها وابتدا يطلع كل قوته وصحته في نيكها واللي كان مزود مجهوده المنشطات اللي خلته عنتيل اكتر واكتر

فاق علي تخبيط منها علي ايده اللي كاتمه بوقها وبدات تترعش عرف أنها هتجيب زود سرعته ارتعشت وزوبره خرج بدفعه من عسلها واشتغلت النافوره

اااااااه اااااااه حرررررااام علييييك تعبتنييييي حراااام عليييييييك

ابتدأ يلسوع طيازها ويدعك كسها بالتناوب وهي خلاص رجليها مبقتش شيلاها فوقعت علي ركبها وسندت بايديها علي الأرض بقت فوضع الكلب وقتها بص صبري لتليفونه اللي كان بيصور وقام موجهه لفاتن اللي بتترعش وبتجيب وشكلها في قمة المحنه

دعك زوبره وهو بيقولها بلهجة امر

بصيلي يفاتن يمتناكه

بصتله بدموع من قمة العهر والمحنه ونفرفش معاها انه بيصور ومن شدة خضوعها اللي كانت فيه محستش بنفسها غير وهي بتبوس رجله وبتقوله بذل وضعف

كفايه كدااا ابووس رجلكك كفااايه

مش انتي اللي مش شبعانه نيك

شبعت زوبررك دبحنييي بهدلنييي يحبيبي

لسه زوبري مرتاحش

امصهولك

انزلي مكانك يمنيوكه أنا هعبي كسك

نزلت فوضع الدوجي وبقت مفلقسه دعك زوبره ونزل وقام راكب فوق ضهرها وحشره في خرم طيزها اللي كان واسع وبلع زوبره للبضان وابتدا نيك وعربده فطيزها

__________________________________

مالك يبني

ماليش يسطي

لا فيه حاجه انت مداريها

مخنوق شويه

ايوه من إيه قالتلك خلينا اخوات ؟

مين ليلي ؟ لا ياعم

اومال مالك

وقتها أتردد يحكيله ولا هيسقط من نظر صاحبه وهيفضح أمه ساعتها قرر يكدب علي مازن عشان ميجبروش يتكلم

متخانق مع امي

ليه حصل إيه

قفشتني بكلم ليلي وهي مش عيزاني اركز مع حاجه غير مستقبلي

قولها انك بتحبها

قولتلها هي مش عاجبها وغيراني اقطع علاقتي بيها عشان هتاثر عليا وعلي مذاكرتي

معلش أمك خايفه عليك

ياعم بقي أنا قرفت أصلا

ياعم كبر دماغك بقي المهم ركز معايا عشان معايا زبون عايز يعمل ابلكيشن وبيقول انه هيدفع عربون ١٠ ولما يستلم هيدفع ال ١٠ الباقيين

انت قلتله ب٢٠ ألف ؟

اه يكسمك منا ليا ٥ عمولتي

وهو وافق ؟

ياعم دا مكنش مصدق دا بيقولي برا بيتعمل ب ٢٥ و ٣٠ ألف

والابلكيشن عايزه إيه بالظبط ؟

تجاري

خلاص اديله رقمي ومتقلقش ال٥ آلاف بتوعك هتاخدهم اول ما اخلص شغل

ياعم مش هنختلف

____________________________________

بيدخل أسامه الشقه في الوقت اللي بيرجع فيه كل مره وهو متشوق يشوف امه اللي كانت بتتناك من شوية

وفعلا شافها خارجه من الاوضة لابسه عبايه بيتي خفيفه فوق الركبه ونص صدرها باين وكانت لابستها ع اللحم ولأول مره أسامه يبص لامه كواحده ست ومش اي سن دي فرسه مصنع ملبن

انت جيت يحبيبي

اه يماما جيت

بص لبزازها اللي نصهم برا العبايه وحلماتها واقفين

طيب خش غير هدومك وخد دش

حاضر يماما

مالك يولا بتبحلق ليه

بصت علي بزازها وبصتله بابتسامه صغيره وقالتله

شكلك عايز تتجوز يواد

لو حلوه زيك موافق

مش هتلاقي زيي يولاا

فعلا انت تونه واحد بس

نزل علي أيدها وبأسها بحب وبص فعيونها وهو بيسترجع مشهدها الأسطوري بنسباله وطيازها بتنزل علي زوبر صبري وبتبلعه وبتطلع تاني وبتنزل

اتوترت من نظراته وسحبت أيدها بهدوء وقالتله

روح يلا اعمل زي ما قلتلك

حاضر

سابها ودخل اوضته وهو في عز محنته وزوبره هيخرم البنطلون بص لنفسه في المرايه وفضل يتكلم جوا عقله

انا مالي هيجان اووي كدا ليه … ماما حلووه اوووي … يابختك ياعم صبري

فاق لثواني وقال بصوت مسموع

شكلي بقيت معرص

ومش اي معرص دا معرص علي امي

زوبره كان واقف وتد طلعه ومسكه وهو بيقيمه

بتاع عم صبري كان كبير شكله … بضانه تخينه نييك … تفتكر كان اكبر من بتاعي … اه أكيد مهو مش اي حد يكيف ماما … اااخخخخخ مولع اووي

شد البوكسر لفوق واخد غياره واستني لما يهدي وقام خارج ودخل اخد دش وخرج دخل اوضته يلبس وبعدها ابتدأ يشوف مذاكرته

ولكن مكنش عارف يشيل المشهد من خياله ودا خلاه يفكر ازاي يعرف الحقيقه منغير ما يتكلم لأنه أيقن ان السكوت في الأوقات دي هو انسب حل خصوصا انه اكتشف ان متعة السكوت لا تضاهيها متعه ولا أثاره وان التنازل هو قمة السعاده خصوصا إذا كان هذا التنازل هو تنازل عن العرض والشرف

احساسه وان امه مومس ومتناكه دا لوحده كان شعله أشعلت قلبه وعقله بمرض خبيث وهو الدياثه

في وسط تفكيره ودعكه لزوبره بلا وعي قرر انه هيهكر تليفون امه ووقتها هيعرف الحقيقه
استممر
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
تحياتي لك
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%