مدام ملوكه
♥️ كلمني برد علي الكل 🌚 كول معا الكل عادي
الليدى النسوانجيه
افضل عضو
افضل عضوة
العضو الخلوق
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
برنس صور
قناص صور
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
ناشر صور
ناشر حصري
اول قصه ليا يارب خيالي يعجبكم وياريت كل ال تعجبه يحط قلب وتعليق حلو ♥️🌚
نبدا القصه بي
الام :ملك
الابن :ادهم
ملك في المطبخ
وكسها وأكلها و عاوزه تتناك من ساعه ما شافت ابنها بيستحمي وشفت زبره و عاوزه تتناك منه
وفضلت حيحانه وبدأت تقلع وتلعب في كسها
وبعدين قالت إنا هروح اتناك منه وهي اصلا عارفه ان ابنها بيتجسس عليها ويموت وينيكها وخلاص قررت تروح الموضه بتاعته
بقولك اي يا ادهم
ادهم :اي يا ماما
ملك :هو انت بتبص عليا لي وانا بيستحمي وبتتجسس عليا لي أنا امك علي فكره عيب
ادهم :لا معملتش كدا ومش بفكر في كدا هو أنا مراهق يا ماما أنا مطلق
ملك : مهو عشان كدا يا حبيبي بكلمك ما ممكن تكون افتقد الجنس وعاوز تنيك وكدا فبلاش تعمل معايا أنا كدا
ادهم : بصراحه يا ماما أنا ببص عليكي عشان انتي حلوه اوي وجسمك حلو اوي وكمان جامده
ملك :هههههههههه ياض يا بكأش أنا كبرت ده انا بقيت عجوزه
ادهم : خخخخ احا عجوزه اي أنا نفسي اتجوز واحده زيك مكنتش حلتها مكنتش نزلت من الشقه اصلا
ملك : كنت عملت اي يعني مش هتنزل من الشقه لي هتعمل اي
ادهم في عقل باله ده انا هفشخك لي الصبح : كنت عملت كدا وقام واخد شفايفها مص
يابني سبني بتعمل اي
ده انتي شفايفك جامده اوي يا ماما
يبني عيب أنا امك
تب انزلي يلا يا شرموطه مصي زبري يلا عشان منكيش غصب عنك.انا خلاص هجت
ملك في عقل بالها نفسها في كدا ونزلت من سكات
ملك في دماغها : زبره حلو اوي وعريض شكلي هتكيف النهارده
ادهم: احا انتي لسا هتبحلقي مصي يا لبوه
اوف شفايفك علي زبي جامده اوي
طلعتي خبره ايو يا مامي
يلا نامي علي بطنك وارفعي طيزك عاوز انيك كسك اوي ده انا هعشرك
ملك : اه اه اه براحه.طيب زبرك كبير يلاهوي كل ده كسي هيتفشخ براحه علي مامي ياولد
ادهم :ولد يا شرموطه في ولا بينيك كدا
يلا غيري الوضع اطلعي اتنططي علي زبي يا كسمك
images
اه اه اه اه كدا حلو يا قلبي
انزلي واطلعي اكتر يلا
اه اه اه معدش قادره اوي كسي تتفشخ براحه
كسك بالغ زبي اوي يا كسمك ضيق ايوه علي زبري عاوز اجيب
ملك : هاتهم علي كسي من برا يا قلبي يلا غرق كسي
نبدا القصه بي
الام :ملك
الابن :ادهم
ملك في المطبخ
وكسها وأكلها و عاوزه تتناك من ساعه ما شافت ابنها بيستحمي وشفت زبره و عاوزه تتناك منه
وفضلت حيحانه وبدأت تقلع وتلعب في كسها
وبعدين قالت إنا هروح اتناك منه وهي اصلا عارفه ان ابنها بيتجسس عليها ويموت وينيكها وخلاص قررت تروح الموضه بتاعته
بقولك اي يا ادهم
ادهم :اي يا ماما
ملك :هو انت بتبص عليا لي وانا بيستحمي وبتتجسس عليا لي أنا امك علي فكره عيب
ادهم :لا معملتش كدا ومش بفكر في كدا هو أنا مراهق يا ماما أنا مطلق
ملك : مهو عشان كدا يا حبيبي بكلمك ما ممكن تكون افتقد الجنس وعاوز تنيك وكدا فبلاش تعمل معايا أنا كدا
ادهم : بصراحه يا ماما أنا ببص عليكي عشان انتي حلوه اوي وجسمك حلو اوي وكمان جامده
ملك :هههههههههه ياض يا بكأش أنا كبرت ده انا بقيت عجوزه
ادهم : خخخخ احا عجوزه اي أنا نفسي اتجوز واحده زيك مكنتش حلتها مكنتش نزلت من الشقه اصلا
ملك : كنت عملت اي يعني مش هتنزل من الشقه لي هتعمل اي
ادهم في عقل باله ده انا هفشخك لي الصبح : كنت عملت كدا وقام واخد شفايفها مص
يابني سبني بتعمل اي
ده انتي شفايفك جامده اوي يا ماما
يبني عيب أنا امك
تب انزلي يلا يا شرموطه مصي زبري يلا عشان منكيش غصب عنك.انا خلاص هجت
ملك في عقل بالها نفسها في كدا ونزلت من سكات
ملك في دماغها : زبره حلو اوي وعريض شكلي هتكيف النهارده
ادهم: احا انتي لسا هتبحلقي مصي يا لبوه
اوف شفايفك علي زبي جامده اوي
طلعتي خبره ايو يا مامي
يلا نامي علي بطنك وارفعي طيزك عاوز انيك كسك اوي ده انا هعشرك
ملك : اه اه اه براحه.طيب زبرك كبير يلاهوي كل ده كسي هيتفشخ براحه علي مامي ياولد
ادهم :ولد يا شرموطه في ولا بينيك كدا
يلا غيري الوضع اطلعي اتنططي علي زبي يا كسمك
images
اه اه اه اه كدا حلو يا قلبي
انزلي واطلعي اكتر يلا
اه اه اه معدش قادره اوي كسي تتفشخ براحه
كسك بالغ زبي اوي يا كسمك ضيق ايوه علي زبري عاوز اجيب
ملك : هاتهم علي كسي من برا يا قلبي يلا غرق كسي