NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة اكساس وشبق | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء الثاني 8/1/2026 ( المشاهدين 32)

AHMED G L

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
2 أغسطس 2024
المشاركات
155
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
147
نقاط
370
➤السابقة



الجزئ الرابع عشر

ديدى لبست فستانها السوارية ابيض ناعم جدا ميكرو جيب بيلمع بنقط زى النجوم كانها مرشوشة عليه بحمالات رفيعة جدا الى ماسكة الكبات بتاعتو وكاشفة بزازها من كل الجوانب اكتر ما هى مغطياها بفتحة سدر نازلة لغاية نص بطنها وظاهرة جمال تنيات بزازها على جسمها الى واقفة مع حلماتها بشموخ واثارة تلهب العقول مع اندرها T سترينج الى مش مغطى بالمثلث بتاعو الا مقدمة كسها وصندلها الابيض الى من نفس خامة واستايل فستانها والى طالع بحزام ملفوف بكل رقة وجمال على كل سمانة رجلها والى اصبح شكلها فى النهاية كانها نجمة بتتوهج بالاثارة والجمال والرقة الى تبهر العيون

نرمين بعد ما لبست اندرها الى اختارو احمد وكله عبارة عن شرايط بدون قماش الى شكلو من الامام عبارة عن T سترينج لكن مقلوب الى قدام ورى والى ورى قدام عبارة عن شريط رفيع نازل من الامام معدى من بين شفايف كسها مش مغطيها ومكمل طريقو وطالع من الخلف بيتفرع بشرطين عاملين مثلث عريض على فردتين طيازها والمثلث مبروز فلقة طيازها من الخلف بمنظر مثير جنونى وبرا بكب استريت مغطى نص بزازها بالعرض وشايلهم بحملاتو الجانبية رافعهم لفوق وبارزهم بمنظر جنونى مثير الى فشل فستانها اللبنى السماوى انه يدارى تجسيمهم وليونتهم وطراوتهم وجمالهم وعريهم وفلقتهم بسبب البرا الى يدوبك مغطى نصهم من الاسفل بصعوبة واكنة مجرد حامل ليهم مش اكتر مع تجسيم الفستان لادق ادق تفاصيل لحم جسمها الطرى بتجويف سرتها وبكل تنيات قوامها الرقيقة وبيفضح عهر منظر اندرها الى على طيازها الى ظاهر بكل تفاصيلو بيعلن عن سخونة وجمال طيازها الناعمة الطرية الى بتتهز مع كل خطوة ليها ومع بروز تفاصيل اندرها فى شكل يهبل العقول والازبار ونازل فستانها بكل ضيق ونعومة بيكمل فضيحة تجسيمة لفخادها ورجليها وبيقف طولو عند نص قصبة رجليها بفتحة خلفية يتطلع تكشف تنيات ركبها الخلفية بشكل نارى مثير دافى مع تحجيبتها الى اصر احمد انها تكون طرحة واحدة بس ومتبقاش مقفولة وتكشف عن لحم رقبتها بقصة شعرها الامامى الى نازلة بطول وشها الى اترسم بميكب راقى هادى جميل مخليها فى قمة الفتنة والشهوة والهيجان لاى راجل او ست عينو تشوفها واصبح فى النهاية شكلها النهائى كانها شرموطة عاهرة لكن بمنظر راقى خلاب مثير شهوانى

كلهم عمالين يبصولها بمنتهى الانبهار بجمالها وعهر منظرها وهى بتلف قصادهم تفرجهم على شكلها النهائى قبل ما تلبس صندلها

ديدى .. احا هو فى ايه ده انا الى جسمى كله عريان مش بالفجر بتاعها ده .... ايه يا بت الحلاوة والجمال والطعامة والرقة والشرمطة الى انتى بقيتى فيها دى .... دا انتى لو رحتى بلبوصة هيبقى اهون من منظرك ده يا فاجرة ... وبتبوسها برقة من شفايفها بسبب شكلها الى هيجها عليها

احمد بانبهار شكلها .. برافو يا نيمو كدا انا متاكد ان قريبك هيدخل على عروستو النهردة يفتحها وباقى الفرح هيدخل عليكى انتى وديدى ينيكو ديك ابوكو للصبح

نرمين بتتفرج على منظرها ومنظر طيزها العاهر فى المراية بصدمة ورعب وخوف مهول وتكاد انها تعيط ... ينهار اسود ايه الى عملتو فيا ده دا انا لو رحت عريانة زى ما ديدى بتقول كان بقى اهون من شكلى ده انا مش هقدر اخرج كدا انا جسمى كله بيتنفض من الرعب والخوف

احمد مسكها حضنها برقة .. من الرعب ولا من هيجانك على شكلك يا لبوة .. وبيبوسها ببوسة رقيقة من شفايفها عشان ميبوظش مكياجها

سميرة بكل غرور وثقة بالنفس .. ايه رايك فى الميكب بتاعها يا معلم

احمد .. فاااااجر يا بت يا سميرة انتى فنانة وعرفتى تطلعيها زى ما انا كنت متخيلها وشرحتلك بالظبط ميكب شرموطة وفى نفس الوقت ناعم ورقيق وشيك وراقى اوى .. انتى فعلا جنيص يا بت تعالى هاتى بوسة

نرمين لقتها جاية تبوسو شدتو من قميصو هى وباستو عشان متبسهوش وبعدين عضتو من شفايفو

احمد .. اممممممممم .... اىىىىى يابنت المسعورة ... انا كنت عارف انك اتعديتى من رغد يا كلبة

سميرة .. ايه البت الغتيتة دى ياختى

احمد بيحضن نرمين بتكتيفة ويضمها لسدرو .. خلاص يا بت يا سميرة .... لما يمشو ههريكى انا بوس

نرمين قرصتو من بطنو بغل

ديدى .. يالة اللبسى صندلك عشان اشوف الشكل النهائى يا قطتى

احمد .. لا صندل ايه .. هتلبس كوتشى ابيض

نرمين وديدى .. انت عبيط ازاى يعنى
ايه شغل الفلاحين ده

احمد .. اخرسى انتى وهى انا عارف انا بقول ايه ....طبعا اكيد عندك كوتشى ابيض روحى هاتيه وياريت يكون شكلو ضخم

ديدى .. ايه الهبل ده

احمد .. هش هشششششش .... سيبينى ابدع يا بت ..... يالة يا نيمو روحى هاتى الكوتش ... ولو جوزك شاف منظرك وطلقك اهبديه فى دماغو بالكوتش واجرى تعالى على هنا وانا هجوزك اشرف واستر على شرمطك دى

نرمين بتوتر شديد من شكلها الى بصالو فى المراية .. اخرس ميقدرش يطلقنى ده بيعبدنى عبادة وكمان انا شخصيتى قوية معاه قولتلك .. انا مش قادرة استوعب انا ازاى الناس هتشوفنى بالفجر ده .... انت لازم تيجى معاية عشان تحمينى انا حاسة انهم هيغتصبونى فى الفرح انا مش مصدقة ان ده شكلى ابدا دى واحدة مش انا

ديدى .. طب ياله يا قطة روحى هاتى الكوتشى عشان نشوف شكلو عليكى عشان فى هدية جيبهالك

نرمين بفرح عيالى .. بجد هدية ايه ورينى

ديدى .. لا لما ترجعى يلا روحى

احمد بنظرة خبث لديدى .. مش عارف ليه يا ديدى انا بحب دماغك من بعيد لبعيد كدا من قبل ما اعرف الهدية

ديدى .. عيب عليك يا مستر دنا دماغى تعجبك اوى

احمد .. مستر تانى يا ديدى .. طب تصدقى ان انا هوديكى الفرح من غير اندر عشان يغتصبوكى معاها عشان متبقاش مغتصبة لوحدها

ديدى بكل غرور وتحدى ابن متناكة وهى بتنزل الاندر تقلعو .. يبقى راجل من ضهر راجل كدا الى يحط صباعو على ديدى ... وراحت عند شنطتها الى على الترابيزة وبتوطى تجيبها عشان تحط الاندر

احمد لبسها بعبوص وهى موطية رشق فكسها العريان .. طب ليه كدا يا ديدى تستفزى رجولتى وعربجتى مهم كانو ساكتين فى حالهم

ديدى بخضة وشهقة .. ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه مش انت يا غبىىىىىى

احمد وهو لسة بيلعب فى كسها بصباعو .. اه معلش لامؤاخذة يا ديدى بحسب انا

نرمين لسة واقفة وبتبص تانى فى المراية على طيزها وضهرها وفستانها الديق الى مجسم كل تفاصيل جسمها بنعومة ومعرى سمانة رجلها كلها بملامح رعب على وشها ..... ينهار اسود هى الشرموطة الى فى المراية دى انا يا جماعة بجد انا هيغم عليا من منظرى .. حد يقولى هى دى انا ولا مش انا ... وبتلف .... ينهار اسود على الفضايح ينهار اسود

ديدى .. طب خليكى انتى بقى يا قطة اقعدى قصاد المراية اسئلى نفسك الاسئلة الوجودية دى وانا هاخد جوزك ونسبقك على هناك

نرمين بتتحرك من قصاد المراية وتتجه للخروج .. حاضر هروح هروح بحاول استوعب بس الفضيحة

سميرة .. ياختى ماهى فساتينك امال شريها ليه لما مش هتلبسيها وكدا كدا كلها مقفولوة اهى

نرمين .. عشان البسها لجوزى فى المناسبات هنا فى البيت يا سميرة وكمان ببقى لابسة تحتيها حجات

سميرة بشرمطة وبتتقصع عشان تغيظها .. طب يلا يا قطة انجزى عشان اخرج اتفسح مع المعلم

نرمين فى طريقها لباب شقتها وبتستجمع ثباتها وانفعالها وشخصيتها لمواجهة جوزها بشكلها الى اصبح شكل شرموطة محجبة بكل جدارة ودخلت وبتتجة لمكان الكوتشى بتاعها الابيض ولبستو وحست بوجود سعيد فى غرفة النوم بيلبس فاتجهتلو عشان تفرجو الفستان وتشوف رد فعلو

لقت سعيد لبس وبيربط جرفتتو قصاد المراية مسكت اعصابها ووقفت توترها واتسغلت هيجانها على نفسها من شكلها ومشيت فى اتجاهو بكل دلع ومياصة وهى بتستعرض جسمها فى الفستان وهو شايفها جاية بالمنظر ده تجمد تماما فى مكانو وعينو بحلقت فى صدمة وزهول

نرمين وقفت قصادو بمتر وبتلف بكل اغراء ورقة وهى بتقولو .. ايه رايك فيا يا بيبى

سعيد عينو بتمشى بكل زهول وصدمة على كل تفاصيل جسمها من اول شعرها الى نصو طالع من التحجيبة ورقبتها الى بتنور من بين فتحة قماش التحجيبة لبزازها المتجسمة بفلقتهم بتدويرتهم ببروزهم على جسمها وبعدين تكمل عينو على تجويف سرتها الى راسم شكل بطنها ومكمل شكلها بفجر مع تمويجة سوتها الى بينزل بعدها بعنية على تجسيمة فخادها برجليها وتلف تظهرلو طيازها البارزة المأمبرة الى منظرها متبروز بكل تفاصيل شكل اندرها وفلقة طيزها الى بتشع بعهر وفجور اثارة وهيجان وشرمطة

سعيد للحظات حس بدوخة وكان هيفقد وعيو من الصدمة وبصوت مرعوش وهو بيبلع ريقو .. أاا انتى ازاى متصورة انك هتخرجى للناس بالشكل ده ... انتى اتجننتى ولا حصل ايه فى عقلك

وسابها وهو فى صدمة وغضب شديد واخد جاكت بدلتو وهو بيكمل رباط جرفتتو وخرج لليفنج

نرمين خرجت وراه .. انت ازاى تكلمنى بالطريقة دى وازاى تمشى وانا بكلمك وتخرج بره

سعيد بعصبية وتوتر شديد وزعيق.. نرمين انتى شوفتى نفسك فى المراية انتى لو خرجتى عريانة هتكونى اهون من المنظر الفاجر ده ... انتى اتجننتى اكيد لو فاكرة انى هسمح ان مراتى تخرج بالشكل ده والرجالة تتفرج على كل تفاصيل جسمها بالمنظر ده دى فضيحة .. وازاى سمانة رجليكى كلها مكشوفة كدا

نرمين بتزعقلو بعصبية وغضب وتبرقلو وبتشوح باديها .. سعيد انت ازاى تتجراء وتكلمنى بالاسلوب ده هو انت فاكر ان انا شارية الفساتين دى كلها عشان اخزنهالك فى الدولاب ولا ايه .. انا هروح الفرح كدا يعنى هروح الفرح كدا ما انت ستات كتير من عيلتك رجالتهم بيخرجوهم بالمحزق والملزق والعريان حتى اختك المفعوصة روز الى لسة مخلصة تانية ثانوى امك بتلبسها العريان كلو وابوك مبيتكلمش ومبسوط
انا عاوزة اعيش واتمتع بحياتى يا حبيبى انا لسة صغيرة وجسمى حلو وحلوة وعاوزة اتمتع بيه ومش هسمحلك تدفنى بالحيا وهخرج كدا يعنى هخرج كدا عاجبك تيجى معاية ومتفتحش بوقك مش عاجبك تخليك قاعد هنا فى البيت لغاية ما ارجع لو مش هتستحمل نظرات الرجالة لجسمى وده الى عندى

احمد وديدى وسميرة سامعين صوت الزعيق والخناق

احمد .. اعمليلى تعميرة وكباية قهوة يا سميرة .. وبعدين بيكلم ديدى .. ياله يا ديدى شدى دورك جه

ديدى بتقوم من مكنها بكل ثقة وقوة شخصية بنت متناكة وهى ماسكة سيجارتها الملفوفة بتشربها .. اوكى يا بيبى

ديدى اتجهت لباب نرمين وبترن الجرس وبيفتحلها سعيد وهو بيكلم نرمين بعصبية .. لا يانرمين متفتكريششششش .. وبيلاقى قصادو ديدى

سعيد عينو فصصت ديدى من فوق لتحت ومن شدة جمال ديدى وقوة عريها وجمال فستانها الى كاشف من جسمها اكتر ما هو مدارى ووقفتها الى كلها غرور وتناكة وثقة وقوة شخصية تقريبا فقد النطق

ديدى دخلت بكل تناكة وغرور وشاورت لسعيد من طراطيف صوابعها الى ماسكة بيها سيجارة الحشيش وهى بتبصلو من فوق لتحت بنظرة ساحرة باردة وقالتلو .. بنسوار يا سعيد

سعيد فاقد النطق والادراك تماما

ديدى بتتجه لنرمين الى باصة لسعيد بنظرة تحدى ومواجهة وعصبية وبتمسك اديها وبتشبك صوابعهم فى بعض وبتقولها .. انتى كويسة ياقطتى

نرمين بعصبية وهى لسة باصة لسعيد .. ايوة يا ديدى كويسة

ديدى بكل تعالى وغرور .. اطيب اهدى عشان الميكب بتاعك ميتبهدلش .. يلا تعالى معاية ...

وسحبتها فى طريقها للخروج ووقفت عند سعيد الى كان لسة فى صدمتو ومتخشب عند الباب ومبحلقلها فى زهول ووقفت ديدى ووشها فى وشو وبينهم حوالى ربع متر وقالتلو بكل تناكة وارستقراطية وغرور ابن وسخة .. عشر دقايق يا سعيد وتكون مستنينا فى عربيتك فى الجراج لغاية ما ننزلك .. ونفخت فى وشو بكل رقة وبطئ دخان سيجارة الحشيش عمتو .. اوكى يا بيبى

سعيد برعب وتوتر واثارة لانه من النادر لما بيصادف فى حياتو حد زى ديدى وبشخصيتها الى بتسحق شخصية الى زى سعيد فهزتو ووترته .. ححا حححح اااا ضض ض ر

ديدى وهى ماشية مع نرمين رايحة شقة احمد بصت وراها على سعيد واخدتو بعنيها يبص على طيز نرمين مراتو وبعدين بصتلو وهى بتنفخ برقة وبتهوى على وشها باديها وهى بتهز دماغها ببطئ باشارة اكنها بتقولو بيها منظر طيز مراتك نااار

ودخلت وقفلت الباب

نرمين جريت على احمد وقعدت على حجرو وحضنتو .. تعالة معاية انا مش هحس بالخوف وانت معاية

احمد .. ليه وانتى خول عشان تحسى بالخوف ولا ايه .. طب ايه رايك ان حتى لو كنت هاجى معاكى فعلا بعد كلمتك دى مكنتش هاجى .. ايه انتى جبانة للدرجادى ومعندكيش شخصية ولا قادرة تواجهى الناس بشكلك ولا ايه .. هو مش انتى الى لبستى كدا بارادتك

نرمين .. لا بس انت الى اخترتهولى

احمد .. احمد ايوة اخترتهولك بس ماجبرتكيش عليه ولو عاوزة تغيريه والبسى الى متعودة عليه والى جوزك حابو وعاوزك تلبسية يلا قومى مستنية ايه .. لسة قدامك وقت

نرمين بتحدى وبترزعو بونية فى بنجو .. لا انا حرة البسس الى انا عوزاه واقدر اواجة الدنيا كلها باختياراتى .. وبصت لديدى وهى معجبة بقوتها فى سرها .. ديدى مش اقوى منى .. وانا حابة الى انت اخترتهولى وهروح بيه واقدر اواجه التخين فى عينو

احمد .. ايوة كدا بكسمك انشفى كدا متبقيش بت طرية

نرمين .. هتشوف ... هو بس عصبنى

ديدى .. لا برضو متتعصبيش مهو انتى المفروض اوردى عارفة ان المواجهة دى هتحصل لما يشوفك كدا والمفروض انك جاهزالها

نرمين بتسترد ثقتها .. صح يا ديدى .. وقامت وباست ديدى بوسة طويلة من شفايفها .. انا معجبة بشخصيتك اوى يا ديدى

ديدى .. وانا كمان معجبة بيكى اوى يا قطتى .. مش هتاخدى بقى هديتك

نرمين بفرح .. اه صحيح فين عاوزة اشوفها

سميرة بتجيب التعميرة والقهوة لاحمد وبتنضم ليهم وهى بتقول .. انا شوفت الهدية وعرفتها على فكرة

ديدى .. اه يا سافلة يا حشرية .. وفتحت شنطتها وطلعت انال بلاج استانلس بيلمع جدا واخرو شكل جوهرة لونها احمر جميلة جدا

نرمين باستعجاب .. ايه دا ؟؟

احمد .. يابنت المرة يا جامدة .. انا عارف ان دماغك بنت الفاجرة دى هتعجبنى

نرمين بتبصلو .. هو ايه دا ها ؟؟

ديدى راحت عند احمد وادتهولو وقالتلو .. ده بتاع قطتى .. وطلعت واحد تانى بجوهرة لونها ازرق وادتهولو .. ودا بتاعى .. وادتو ازازة زيت عطرية شكلها شيك جدا وريحتها تهيج زوبر الخرتيت .. يلا لبسنى بتاعى

وادتو ضهرها ورفعت فستانها وعرت طيزها الى مش مغطياها حتى باندر

احمد .. اووف يا ديدى على دماغك وافكارك وفجرك ولبونتك ومنيكتك وشرمطك

احمد ابتدى يحط من الزيت الى ادتهولو على البلوج بتاعها ونرمين وسميرة اترصو جمبو يتفرجو ونرمين مسكت بتاعها تتفرج عليه وهى لسة مش فاهمة هو ايه ده وديدى واقفة لاحمد كدا ليه وفشخالو فردتين طيازها باديها بتظهرلو خرم طيزها الى شكلو يجنن ليه

واحمد ابتدى يدلك خرم طيز ديدى بالبلوج الى بقى مليان كله زيت ودخلو بمنتهى الحنية جوة طيزها وهى بتقول برقة ودلال ونعومة ( ا ا ا ا ه ه ه ) وثبت عليها خلا لمنظر طيزها عموما بجوهرتو الزرقا شكل مبهر ساحر جميل حتى بعد ما سابت من اديها فردتين طيزها فضل ضاهر من بين فردتين طيزها البيضة بمنظر ساحر يلهب العقول

نرمين بانبهار .. واااااااااااااااو ايه داااا ده شكلو جميل اوىىىىى يا ديدىىىى

ديدى بتفرجها على شكل طيزها بالبلوج وفستانها لسة مرفوع .. عجبك يا قطتى

نرمين .. يالهوى اوى اوى شكلك تحفة وجميل اوى

ديدى .. طيب مش عاوزة تبقى حلوة كدا زييى

نرمين بانبهار مصحوب بهيجان وفرحة .. ايوة لبسينى بتاعى

ورفعت فستانها ومكانش فى داعى انها تنزل اندرها لانه عبارة عن شرايط ممسوكة فى بعضها بحلقات معدنية صغيرة لا مغطية كسها ولا خرم طيزها وطلعت على الركنة بركبها وحاوطت بيهم رجل احمد وفلقست لديدى طيزها وحضنت وش احمد وقالتلو وهى باصة فى عنية بنظرة هيجان وجرائة بنت فاجرة وقالتلو بصوت رقيق افتحلها طيزى وبوسنى عشان عاوزة اصوت جوة بوقك وهى بتحطهولى

احمد وهو هايج عليها نيك وبيفتح فلقتين طيازها لديدى .. اه يابنت الفاجرة .. كبرتى وبقيتى لبوة قارحة

سميرة مسكت ازازة الزيت الى رحتو جننتهم وهيجتهم كلهم وحطت على صوباعها الوسطانى ودلكتو وحطت على انال نرمين الى فى ايد ديدى وديدى ابتدت تدهنو

سميرة بكل حنية رشقت صوباعها فى خرم طيز نرمين المحمر بشهوة من منظر طيزها البيضة المغرية

نرمين اول ما حست بصوباع سميرة الناعم الزبدة بيخترق خرم طيزها يبعبصها لزقت بقها فى بوق احمد وابتدت سيمفونية المحن

ئمممممممممممم ئممممممممممم اه ه همممممممممم

وفى اثناء محنتها من بعبصة سميرة لخرم طيزها دخول وخروج وتدليكو بالزيت الى ريحتو هبلتها وهى اراشقة بوقها فى بقو بتصوت جواه بنعومة ولبونة فتحتلو بنطلونو وطلعت منو زوبرو الى كان واقف على شرمطتها زى الخازوق واخدت باديها لحسة زيت من على ايد وصوباع سميرة المرشوق فى طيزها وقعدت تدلك بيه زوبرو

والى احمد مقدرش يستحمل هيجانها ده وبقا هو كمان يأوه فى بوقها الى لازق فى بوقو فى بوسة طويلة وفى اقل من دقيقة مع ريحة الزيت الى هيجتهم وجننتهم كلهم مكانش مستحمل وخلاص هينطر لبنو فشد بقو من بوقها بسرعة وهو ببنهج من الهيجان وبيقولها .. خلاص مش قادر مش قادر هجيبهم فستانك فستانك

نرمين قامت بمنتهى السرعة ومسكت فستانها وشدت صباع سميرة الى بيبعبص طيزها خرجتو وقعدت بمنتهى السرعة على زوبرو رشقت راسو جوة خرم طيزها وحاولت تنزل اكتر لكن ضيق خرمها والالم الى حست بيه منعها فاكتفت بدخول راسو وهى بتشد بضانو بتضم بيها زوبرو على طيزها عشان ينطر لبنو جواها

احمد مسكها من وشها ورشق بقو فى بوقها تانى وقعد ينعر جواها زى الطور وهى تصوت فى محن جواه زى اللبوة الى قدرت توصل لهدفها وفى رشقات متلاحقة نطر لبنو جواها الى حاسة بسخونيتو فى مصارينها وبضغطو جوة مصارين طيزها الى استقبلتو بكل جوع وسعادة الى اعلنت عنها عن طريق صوت ظرطها الى بيعلن عن امتلاء مصارينها بالكامل بلبنو

خلص نطر جواها ونفسو هدى وحاول يقومها من فوق زوبرو الى محاوطة راسو بخرمها لكن هى مستجابتش وتقلت جسمها وهى بتقولو بنهجان .. اصبر

واخدت الانل بلج من ديدى وادتهولو فى ايدو ولزقت راسها بالجنب فى راسو وقالتلو بصوت كلو هيجان وهى لسة زانقة راس زوبور فى خرمها وفاشخة رجليها وهى مقرفصة فوق رجلو .. هرفعلك نفسى سنة هخرج راس زبك وانت تحط ده مكانو فى لمح البصر .... وباستو ..... ومش عاوزة نقطة من لبنك الى جواية تقع بره .... وباستو ..... سمعت

احمد ظبط البلج لزقو جمب زوبرو ومتوجه على خرمها علطول .... وباسها .... جو يا بيبى

نرمين رفعت نفسها سنتى مترات بسيطة خرجت راس زوبرو وكان احمد لاحقها بالانل رشقهولها فى خرمها فى لمح البصر وهى بتصوت من اختراقو الناعم البارد المؤلم لطيزها واستقر فى مكانو ... ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه

احمد .. رشق يا شرموطة ؟

نرمين باستو وبنظرة امتنان وحب رقيقة .. رشق يا قلب الشرموطة

احمد بعد بوسة .. عملتى الى انتى عوزاه برضو يا لبوة

نرمين بعد بوسة .. اه عملت .. يرضيك شرموطتك تنزل مع جوزها وممعهاش اكل جواها يكفيها كل الوقت ده

احمد بعد بوسة .. احااا طب ماتخلى جوزك يأكلك يا روح امك

نرمين بعد بوسة .. لا انت اكلك طعمو احلى وسخن اكتر

بيبصو على ديدى وسميرة لقو سميرة حاضنة ديدى من ضهرها وبتدعكلها زنبور كسها بكل لطف وحنية بايد ومشبكين اديهم التانية فى بعض وسايحين فى بعض ببوسة طويلة هادية بيشفطو لسان وروح بعض فيها

احمد .. ياله ياله مش وقتو ظبطو نفسكم ياله عشان تنزلو

نرمين جريت على تليفونها .. استنى صورنى بالبتاع الى جواية ده معاك وفتحت تليفونها وادتو لسميرة وجريت نطت عليه وهو التقطها رفعها وهو واقف وفشخ طيزها عشان يظهر الانل بلج وهى حاضنة وسطو برجليها وموجها وشها للكاميرا وعاملة بوز البطة وعلامة النصر وقعدت سميرة تلقطهم كذا صورة من زوايا مختلفة ومن فوق ومن تحت طيزها المفشوخة جابتها من كل ناحية وبعدين ديدى انضمتلهم واتصورت معاهم ببلوجها المرشوق فى خرم طيزها وبعدين انضمتلهم سميرة واحمد قعد يصورهم وهم فى اوضاع شرمطة مع بعض ببلوجاتهم

وبعد ما خلصو تصوير وظبطو هدومهم وشكلهم تانى

احمد .. انا داخل اطرطر وغسل زوبرى

نرمين جالها فكرة مجنونة ومن غير ما سميرة وديدى ياخدو بالهم قفلت صوت تليفونها وبدلت تليفوناها بتليفون احمد الى كانو نفس الشكل واللون وحطتو فى شنطة ايدها واستعدت للنزول هى وديدى

احمد خرج من الحمام وقابلهم وهم خارجين من الباب باس نرمين على الطاير عشان ميبهدلش مكياجها وهى بتقولو وهى بتخبط بكفها على سدرو وبتبص بغل لسميرة الى هتمشى وتسيبها معاه .. براحة على نفسك كدا يا فحل ومتضيعش مجهودك واصبر لما نرجعلك بالليل ... وبنظرة استهجان .. هاااا

احمد بنظرة اعجاب لنرمين وهو بيزوقها بره الباب .. البت دى بقت قطة اوى يا ديدى

ديدى وهى بتخبط على سدرو زى نرمين وبتقلو بلبونة .. البركة فيك يا فحل

احمد مسكها من راسها برقة عشان ميبوظش شكلها واداها بوسة .. معلم يا ديدى بكسمك معلم مش فحل .. ديدى لما ترجعى انا عاوز انيكك من دماغك عشان عجبانى اوى

ديدى .. هتعملها ازاى دى بقى يا معلم

احمد .. مش عارف يا ديدى لما ترجعى هنشوف انا وانتى حل اكيد

ديدى .. اوكى يا بيبى

احمد ببوسة رقيقة على شفايفها .. حشيشك خلص ولا تاخدى قبل ما تمشى

ديدى بتبص فى شنطتها وفتحت علبتها .. لا مش باقى غير سيجارتين هات حشيش

احمد .. هاتيلها يا سميرة علبة مليانة من الى على الطرابيزة دول

سميرة جابت علبة السجاير وادتهالها وهى بتبوسها من شفايفها بمجرد لمس .. ياختى قمر يا ابلتى بنورة منورة

وبنظرة اعجاب وهو بيزوقها بره الباب ... البت ابلتك دى بقت قطة اوى يا سميرة

سميرة بفرحة انهم مشيو وبقت لوحدها مع احمد وراحت حضنتو وبتبصلو براسها لفوق .. هم ياخويا كلهم بقو قطط امال انا ابقى ايه بقى يا معلم

احمد .. لا يا بت انتى متنفعيش قطة

امال ايه ؟

احمد بيرفعها ويبوس فيها وبيمشى بيها لجوة .. انتى نغاشة ..... بطاية ..... منجاية ...... شطاية ...... الحجات الحرشة الى بتجرى النفس وتخلى الواحد يريل عليها دى يا بت

سميرة .. يلهوى يا معلم ده انت الى نغش وزى السكر .... اقلع يا معلم

احمد .. لا لا متقلعيش كدا مش هننزل فى يومك الى مش فايت ده اعمليلنا تعميرة انا وانتى وبعدين ننزل ياله

سميرة بسعادة .. عيونى يا قلبى

ديدى ونرمين دخلو مع بعض فى الكنبة الخلفية وسعيد لوحدو ادام

سعيد .. ااحمم مش تيجى جمبى يا نرمين

ديدى بكل تناكة وهدوئ .. لا هى هتقعد معاية وره .. يلا سوق

نرمين بتوشوش ديدى .. ديدى البتاع الى جواية ده مجننى يخربيتك مش قادرة انتى شطان يا ديدى جبتيه منين ده

طلبتو من النت عجبك

نرمين بكسوف .. اوى يخربيت عقلك بس انا مش ناقصة رعب فوق رعبى

ديدى برقة ومياصة .. حاسة بالخوف ولا الهيجان من لبن احمد الى مالى طيزك وانتى قاعدة ورى جوزك يا فاجرة ..... ولا يمكن من الرجالة الى هتعرضيلهم طيازك وجسمك وجوزك معاكى يا عاهرة .. وبتقرصها فى فخدها تحت كسها

نرمين .. اخرسى يخربيتك هتهيجينى وجننتينى اسكتى خالص وبطلى انتى هتخلينى اجيبهم على نفسى وابهدل نفسى والفستان ومش ناقصة رعب اكتر كفاية الرعب الى انا فيه وقلبى الى هينفجر من الخوف والكسوف

ديدى .. عندك حق انا كمان هايجة اوى ومش عاوزة اجيبهم وابهدل نفسى وكمان مش لابسة اندر وهبهدل الفستان

نرمين .. يخربييييتك اسكتى يا ديدى اسكتى عشان انا خلاص فاضلى سنة وهنفجر من كلامك عشان خاطرى

ديدى بدلع .. خلاص خلاص انا هولع سيجارة حشيش اضيعلك الخوف ونهدى بيها الهيجان الى احنا فيه دا اوك

نرمين .. ياريت انا متوترة اوى بس ازاى جوزى قاعد ومش هعرف اشرب معاكى

ديدى .. ملكيش دعوة اصبرى

ديدى فتحت شنطتها طلعت سيجارة ومطلعتش ولاعتها

ديدى بتبس بس لسعيد .. بس بس بس بس

سعيد بصلها فى المراية .. اااااا أ ا أ انا

ايوة انت هو فى راجل هنا غيرك

سعيد بارتباك وتوتر شديد .. ننن نن نننععمم

ديدى مدتلو ايدها بسيجارة الحشيش .. خد ولع دى وهاتها

سعيد مد ايدو المرعوشة واخد منها السيجارة واكتشف انها سيجارة حشيش .. ب. ب بببسسس ااا نا مش بشرب حشيش

ديدى بكل تناكة وعنجهية .. انا مقولتلكش اشربها انا قولتلك ولعها من ولاعة العربية وهاتها

سعيد بتوتر وعرق قاتل .. ح حححاضض رر حاا ضضر

سعيد ولع السيجارة وهو بيشفط ويكح .. كح كح كح كح كح كح كح .. ومد ايدو المرعوشة بيديهالها .. اتتف. فف ضضلى يا فننن ددمم اتتتفضضلى

ديدى بنبرة قهر .. ايه ياخواتى الرجالة الى بتترعش على روحها دى

اخدت السيجارة وخدت نفس وبتنفخ الدخان على قفاه وراسو

كح كح كح كح كح كح انااا اا اا سس ف اصلى ممم ش بددد خخن

ديدى .. اقفل ازاز العربية كلو

سعيد .. ب ب بببسسس

ديدى بلهجة امر .. اقفل

سعيد بدون تفكير .. حاااضر حاا ا ضر

ديدى بعد ما شبرت العربية ادت السيجارة لنرمين .. خدى

نرمين اخدت السيجارة وبتشد وتكح

سعيد بخوف وتوتر .. نرن ننر ميين انتى ب ب بتشربى ححشييش

ديدى .. بص ادامك وسوق وانت ساكت

ححا ا اا ضض ررر حااا ضضرر ر

نرمين بتشرب وتنفخ على قفا جوزها وتكح

سعيد .. حبيبتت ىى. بلاش هتتعبى

نرمين .. سوق يا سعيد

سعيد .. حاا. ضض ر .. ماما كلمتك عرفتك ان اختى روز هتيجى تقعد معانا اجازة الصيف

نرمين .. ايوة يا بيبى كلمتنى متنساش تاخد شنطتها من عربية بباك تحطها فى العربية قبل ما نتلخم فى الفرح وننسى وياخدوها ويمشو

سعيد لما قالتلو يا بيبى فرح وعرف انها فكت ومزعلتش منو ومن زعيقو .. حاضر يا حبيبتى حاضر حاضر ... مم ممتزعليش منى يا نرمين انا غيران عليكى اوى واللبس الى رايحة بيه ده صعب اوى انا مش قادر اصدق انا ازاى هسيبك للرجالة يتفرجو على جسمك بالمنظر ده انا مش هقدر استحمل نظراتهم الى هتفصص كل حتة فى جسمك انا هتجنن

نرمين هاجت من كلام جوزها على جسمها وبتتخيل الرجالة وهى بتفصص لحمها بعنيها وجوزها واقف معاها ومدت اديها وبتلعب فى قفاه .. بتغير عليا اوى كدا يا بيبى

سعيد .. ايوة يا حبيبتى اوى اوى انا مش عارف انا هعمل ايه لما نوصل واهلى وصحابى هيقولو ايه لما يشفوكى كدا انا هتجنن مش عارف اخبيكى ازاى عشان ميشفوكيش كدا

نرمين اتسطلت وبهيجان وهى بتحسس على فخاد ديدى العريانة وانها بتستعرصو وهو مش عارف يشكمها .. طب ما ديدى عريانة خالص اهى ولابسة قميص نوم وكمان مش لابسة اندر وجوزها مبسوط بيها اشمعن انت عاوز تنكد عليا وخلاص يا بيبى

سعيد سمع ان ديدى مش لابسة اندر ومتجوزة وجوزها عارف الى بتعملو ده جاتلو صدمة فصلتو عن الواقع .. ممم مم. ععععع ققق ووول يا يي مددااا. مم ددد ييد ددى

ديدى بتناكة ودلع .. ايوة يا بيبى ولا حتى برا .. انت شايف الفستان ينفع يتلبسلو برا اصلا

سعيد زوبرو من كلامهم واقف هيخرم بنطلونو وجالو فقد وعى وخرس مستمر لمدة دقايق وبعدين .. ننن رررممميين هو المعلم احمد صاحب العمارة لما كنتى عندهم من شوووية ششش شااا فف ك. وانتى للااابسة كدا

نرمين وديدى دخلو فى نوبة دحك هستيرى

ديدى بضحك .. طبعا يا سعيد كان قاعد فى لليفنج واحنا خارجين واخدنا رأيوة فى الفساتين بتاعتنا وهو الى اقترح على نرمين متلبيسش

سعيد بتوتر شديد ونهجان .. متلبيش ايه ؟؟؟

ديدى ونرمين مبرقالها وبتقرصها من فخادها وديدى بتقرصها من جمبها .. هى هى هئ متلبسش صندل وتلبس كوتشى ابيض هتبقى احلى

سعيد بعد ما نفسو اتحبس بيتنفس الصعداء وبياخد نفسو بسرعة وبصوت عالى وبيقول برعشة صوت .. الكوتش اه طيب طيب كويس كويس

ديدى .. اختك امورة كدا شبهك يا سعيد

نرمين .. اختو امورة اوى شبهو بس معفنة

سعيد بكسوف وارتباك .. بس بس يا نرمين روز لسة صغيرة اسكتى

ديدى .. معفنة ازاى يا قطة

نرمين .. اصلها عاملة فى نفسها استايل بتقول عليه هيرى جيرل

ديدى .. وااو انا بحب الاستايل ده اوى

سعيد بارتباك وعرق وكسوف من كلامهم.. بس بس لو سمحتم قلتلكم لسة صغيرة ومتفهمش فى الكلام ده

ديدى .. ليه هى عندها اد ايه

نرمين .. خلصت تانية ثانوى وطالعة تالتة

سعيد .. خلاص لو سمحتم قفلو الكلام ده وراعو ان انا اخوها احنا خلاص داخلين على النادى

سعيد دخل من بوابة النادى ونزلهم عند الممر الى اخرو القاعة .. محدش يتحرك لو سمحتم استنونى هركن واجى عشان محدش يعاكسكم

نرمين بسطلان .. اسد يا بيبى

....وراح يركن فى الباركين بتاع النادى الى مش بعيد عن القاعة

نرمين .. ديدى اوعى تجيبى سيرة ان رغد مش هنا عشان هو فاكر انها هنا مش مسافرة

ديدى .. اه يا سفلة مفهمة جوزك ان مرات احمد مش هنا وانتى بتروحيلو على حسها تحلبى لبن جوزها تحوشية فى طيزك يامجرمة

نرمين بكسوف .. اتلمى بقى يا ديدى

ديدى .. طلعتى قطة شرموطة يا بت ... وبترشق صوباعها فى سرتها

نرمين هاجت من حركتها .. ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه بس يا ديدى حد يشوفنا متستهبليش انا على اخرى لوحدى .... وفتحت شنطتها طلعت موبايل احمد

نرمين .. ديدى عارفة موبايل مين ده

ايوة بتاعك مالو تعالى نتصور

نرمين .. نتصور ايه اصبرى دا موبايل احمد
انا سيبت موبايلى واخدت موبايلو عشان اخليه ييجى

ديدى بزهول من دماغها .. يااااابنت الشرموطااااااا يا قردة يامو دماغ سم

نرمين .. ديدى ركزى معاية واندمجى معاية فى كل الى هعملو عشان نعرف نجيبو اوكى

ماشى يا سم قولى

هتتصلى على تليفون سميرة عشان انا عملت فونى صامت وهتكلمى احمد وتقليلو نرمين نسيت تليفونها عندك واخدت تليفونك مكانو وفكراه تليفونها وهو عارف انهم شبه بعض ولون واحد اوكيه

اوكيه وبعدين

هتقليلو انها عمالة تعيط وبهدلت نفسها عشان مش هتعرف تتصور فى الفرح فهاتو وتعالة اديهولها وخد تليفونك

طب مهو ممكن ميرضاش ييجى برضو ويقلى خليها تتصور بتليفونك

نرمين .. افهمى يا بنتى مهو عشان كدا اخدت تليفونو عشان يبقى مجبر ييجى لانه عليه حياتو كلها وشغلو وحساباتو وكل حاجة ومش هيأمن عليه وهو فى ادين 2 متخلفين زينا وهييجى جرى

يابنت الجنية يا عفريتة طيب مهو ممكن ييجى عادى يديكى فونك وياخد فونو ويمشى برضو

نرمين .. لا طالما جه انا عارفة اقعدو ازاى بس المهم تجبيه

ديدى .. اه يا شرموطة انا مبهورة بدماغك يا بت هاتى بوسة

اتلمى يا ديدى الناس يا مجنونة

ديدى .. ماشى ناجلها بعدين

واتصلت بسميرة وكلمت احمد ورسمت عليه الحوار كلو وهو شربو بس برضو الشك مالى قلبو انه حوار ومقصود وكان اوردى هو وسميرة فى الشارع فى العربية رايحين يخرجو وبعدين قررو يغيرو اتجاهم ويرحولهم

احمد .. سميرة تعالى هنروح نشتريلك فستان عشان انا شاكك فى حاجة

سميرة .. ليه يا معلم هو انا لبسى مش عاجبك

احمد .. لا يابت لبسك حلو طبعا بس للخروج مش لفرح وانتى كدا كدا شعرك متظبط وعاملة ميكب وزى القمر مش محتاجة حاجة وعشان انا حاسس ان فى حوار بيتركبلى يا بواسير

سميرة .. جات الحزينة تفرح

احمد .. يابت مهى خروجة برضو وكدا كدا هديها تليفونها وهاخد تليفونى ونمشى علطول وبرضو عاوز اجيبلك هدية عندك مانع

سميرة .. يخليك لية يا معلم

ودخلو محل سواريهات هاى كلاس اخترلها 3 فساتين ولبست واحد جوة وخرجو

سميرة .. جميلة يا معلم الفساتين وزوقك جميل اوى تسلملى يا معلم وتفرح زى ما فرحتنى

احمد .. فرحانة بجد يا بت

سميرة .. اوى اوى يا معلم

احمد .. خلاص يا سميرة فكك من معلم دى بقى وقولى يا احمد عادى انا لسة نايكك فى طيزك من شوية يا بت وخلاص بقينا صحاب

سميرة بفرح .. صحاب يلهوى ايش جاب لجاب يا معلم

احمد .. يابت قولتلك خلاص قولى احمد بس

سميرة .. مش قادرة يا معلم اذا كنت انت وابلتى ديدى صحاب وبتتخانق معاها كل شوية عشان تقولك يا معلم

احمد .. يابت انا وديدى بنبضن على بعض مش اكتر هى بتبقى قاصدة تقولى يا مستر عشان تنكشنى وانا انكش فيها هزار يعنى

سميرة .. عارفة يا معلم انت كل قعدتك حلوة ميتشبعش منها بس انا مكسوفة اقلك احمد كدا عادى

احمد بابتسامة وهو باصص على فستانها الاسود القصير المحصور عند مثلث كسها مابين فخادها البيضة المنورة مع انعكاس نور العربيات .. ايه ده انتى بتتكسفى يا سميرة بقميص النوم الى انتى لبساه ده ازاى

سميرة بابتسامة خجل .. يووووو متكسفنيش بقى يا معلم مش ده زوقك

احمد .. عجبك زوقى يا نغاشة

سميرة بمفجأة بفرح ومبتسمة .. نغاشة

ايه مالك

سميرة بفرحة وضحكة مرسومة على وشها .. انت هتسمينى نغاشة يا معلم

احمد .. بصراحة يا بت مرسوم رسم عليكى اسمعى كدا ..... نغاشة ....... كسم الدلع يعنى .... ايه رايك

سميرة .. حلو اوى اوى يا معلم

احمد .. بجد يا بت ولا بتجاملينى

سميرة بنظرة كلها امتنان وحب .. لا بجد يا معلم حبيتو اوى

احمد .. طب وهيهون عليكى اسم بواسير يا بت تودعيه .. صحيح احكيلى ازاى حصلتى على اللقب العظيم ده يا نغاشة

سميرة بنظرة رجاء مخلوطة بانكسار .. ينفع يا معلم طول مانا معاك تقولى يا نغاشة بس

احمد .. اوبااااا دا كدا يبقى فى ورى الكلام كلام يا بت .. افتحى قلبك وقولى وانا كلى ودان صاغية

سميرة .. لا مش عاوزة انكد عليك انت خارج عشان تتبسط

احمد .. لا ملكيش دعوة بس قولى وانا هسمعك

سميرة بملامح وش داخلة على الحزن .. معلش يا معلم خلينى دلوقتى مبسوطة معاك بلاش اغيرلك مزاجك ومزاجى انا عاوزة ابقى مبسوطة النهردة معاك ولسة قاعدة معاك اسبوع نبقى نحكى بعدين ممكن

احمد قراها وقرى حزنها .. خلاص يا نغاشة مش وقتو .. ومسك اديها وباسها .. عاوزك تتبسطى يا بت ميهمكيش اى حاجة

نغاشة بصوت هادى .. طول ما بشوفك ببقى مبسوطة يا معلم

احمد بينكشها يطلعها من المود .. الا يا بت مفرجتنيش على اندرك الى لبساه تحت الفستان عشان اشوف زوقك ... حاكم الواحدة منكم مبعرفش زوقها عامل ازاى الا من اندرها

نغاشة رفعت الفستان بتفرجو وهى مبسوطة وبتقول .. اندر ايه يا معلم هو فى واحدة عاقلة تستحمل تلبس اندرات فى الحر ده

احمد بيبص لقاها لابسة الفستان على اللحم .. يخربيت امك .. طب والبرا يا بت

نزلت حمالات فستانها وكشفتلو بزازها .. برا ايه يا معلم هو الواحدة ناقصة خانقة

احمد .. احا وكدا يبقى بتتكسفى يا لبوة .. انا هقول للواد شخة انك طلعتى شرموطة يا بت .. الواد شكلو اتخدع فيكى

بصتلو بصة لبونة بنت متناكة وهى رافعة حاجب ومنزلة حاجب ونزلت الفستان قلعتو خالص وبقت ملط ونزلت ازاز الباب بتاعها ومدت اديها اخدت سيجارة حشيش من علبتو وولعتها وادتهالو وبعدين اخدت سيجارة تانية وولعتها لنفسها ورجعت ضهر الكرسى شوية ورفعت رجليها الى جمب الباب على حرف الشباك وفشختلو رجلها عشان تخليه يمتع عينو بمنظر جسمها وكسها الفاجر وهى بصالو بنظرة شهوة واغراء ومنيكة بنت متناكة وبتشد النفس بفجر ابن متناكة وبتنفخو عليه

احمد مزهول من جرأتها وشرمطتها ونغاشتها .. احا دا حتى انا اتخدعت فيكى مش شخة بس يا نغاشة

سعيد دخل ديدى ونرمين قعدهم على طرابيزة مدارية مطرفة وكانت القاعة لسة مفيهاش ناس كتير وصلت ولا لسة العرسان وصلو فدخلهم وقعدهم ومحدش لسة كان واخد بالو من عهر لبس مراتو وصحبتها وقاعد معاهم عمال يدارى فيهم ومرعوب

نرمين .. اسمع يا سعيد وركز معاية كويس ..... واحنا لسة عند رغد قبل ما نمشى انا اتلخبط واخدت تليفون المعلم احمد جوزها وبحسبو تليفونى وديدى كلمتو كان بره كتر خيرو هييجى يجبلى التليفون وياخد تليفونو ومش معقول الراجل يعمل كل ده وييجى لغاية هنا وتسيبو يمشى كدا يا سعيد

سعيد .. لا طبعا يا حبيبتى ميصحش اكيد

نرمين .. ايوة برافو عليك يا بيبى تمسك فيه تعزمو يدخل ومتمشيهوش ابدا لو هرب منك ومشى يا سعيد وقصرت رقبتنا هتشوف منى بوز يا سعيد عمرك ما شفتو ومش هتنام معاية فى الاوضة ولا هدخلك الحمام تانى يا سعيد هااا فهمنى دا جوز صحبتى فمتكسفنيش ادامها

سعيد .. وطى راسو مكسوف من ديدى بعد ما جابت سيرة الحمام حاضر يا نرمين حاضر مش هخليه يمشى

وتروح تقول لبابا يجهزلو طرابيزة مخصوص وتتحجز عليها كراسى بعددنا وتتحجز بشريط يوصى جرسونات القاعة على طرابيزتو وينزلولو شيشة اول ما يوصل وبيرة مستوردة تروح تجيبها وتيجى هات باكت ليه ولديدى ولو حد معاه وياريت يا سعيد متنساش حاجة

سعيد .. حاضر يا نرمين حاضر حاضر هعمل كل حاجة بس متتنقليش من مكانك عشان خاطرى بالمنظر ده ارجوكى الناس هتتفرج على جسمك وانا هتفضح قدام اهلى وصحابى يا نرمين

نرمين .. محدش ليه حاجة عندنا يا سعيد وهتحرك زى مانا عاوزة يالة قوم اعمل الى قولتلك عليه ومتنساش تخليهم يقفلو الطرابيزة لغاية ما يوصل ونقعد هناك

سعيد بقهر .. وهو انتى هتقعدى معاه ليه يا نرمين طيب وبأى صفة وكمان هيفضل باصص على جسمك وانتى قاعدة معاه بالمنظر ده ازاى يا نرمين بس

نرمين .. بصفتى صحبة مراتو يا سعيد وبضايفو زى ما مراتو بتضايفنى عندها وهو كدا كدا شافنى يا سعيد خلاص وانا عندهم بالى انا لبساه وكفاية بقى عشان متقلبش مودى وخلينى مبسوطة وقوم اعمل كل الى قولتلك عليه واول ما اشاورلك تروح تستقبلو برة وتجيبو ويلا قوم خلص عشان عاوزة اتكلم مع ديدى فى حجات حريمى

سعيد .. طب هاتى الموبايل عشان لما اطلعلو اديهولو

نرمين .. لاء يا سعيد لاء لو خدو منك بره هيمشى قولو الموبايل معاية انا جوه هديهولو لما يدخل يلا روح اعمل الى قولتلك عليه

سعيد بقهر وهو بيقوم .. حاضر حاضر حاضر يا نرمين حاضر

ديدى بتضحك .. جوزك لزيز يا قطة اوعى تفرطى فيه

نرمين .. افرط فيه ازاى انا بعشقو يا ديدى دا حب عمرى

ديدى بلبونة وهى بتقرب منها وبتحسس على فخدها .. حب عمرك يا لبوة امال اللبن الى مالى طيزك بتاع حب مين

نرمين بكسوف .. اتلمى يا ديدى هتفضحينا وانا اصلا على اخرى من نظرات الناس الى مبهدلانى وانا باللبس ده

ديدى .. ماتيجى نروح التواليت عاوزة ابوسك

نرمين .. ديدى حد يشوفنا ومش كل شوية هنصلح الميكب بتاعنا ... الفستان يجنن عليكى اوى يا ديدى

ديدى .. وانتى تهبلى يا قطتى عاوزة اكلك اكل

نرمين .. طيب اصبرى لما نروح

هتسهرى معانا

نرمين .. ايوة طبعا روز هتكون نامت وهاجى نسهر مع بعض

وبعد ربع ساعة رغى مع بعض

ديدى بتفتح علبة السجاير .. تعالى نولع سيجارة حشيش

نرمين .. هنا يا مجنونة .. وبتبص حواليها .. ماشى ولعلى ولعى

ديدى بتولع وتاخد نفس وتديها السيجارة .. انتى بقيتى شرموطة اوى يا قطتى

نرمين وهى بتاخد نفس وتنفخو برقة فى وش ديدى وبتقولها بدلع .. هو انا اجى فى سفالتك حاجة يا قلبى .. انا مش عارفة ليه لما بشرب حشيش بحس انى بتصرف بشراسة وجرأة جامدة كدا يا ديدى

ديدى بتزغزغها من جمبها .. عشان قطة يا بت

نرمين بتغير وبتدحك .. بس عشان سعيد رجع

سعيد بعصبية حذرة من نرمين .. تانى يا نرمين بتشربو حشيش تانى وهنا

ديدى بحزم .. سعيد اقعد

سعيد بتوتر واحراج نفذ الامر

نرمين بتاخد نفس وتديلو السيجارة .. خد اشرب

سعيد بيلف وشو بعيد عن السيجارة بتوتر .. لا يا نرمين لا دا حرام

ديدى بتزعقلو بصوت واطى .. سعيد هو انت مش راجل ولا ايه

سعيد .. لا ط ططبععاا رر ااجل ططبعا

ديدى بأمر .. امسك السيجارة واشرب

سعيد نفذ الامر بمنتهى الخضوع واخد السيجارة وشرب ولسة هيكح

نرمين بأمر .. اجمد يلا واياك تكح .. ها عملت كل الى قولتلك عليه

سعيد وشو بيحمر وهو بيكتم كحتو .. حححح كح ااا ضرر حاضر .. ايوة ايوة عملت كل حاجة

تليفون ديدى بيرن

ديدى فتحت الاسبيكر .. سميرة بتتصل شكلهم وصلو .. الو ايوة يا سميرة وصلتو

سميرة بمياصة .. ايوة يا ابلتى احنا فى الباركين الى جوة هاتو الفون وتعالو خدو بتاع القطة عشان نروح نتفسح انا والمعلم

نرمين بغيظ شديد منها .. الشرموطة

سعيد بانزعاج انها بتشتم الشتيمة دى .. نرمين عيب كدا ايه الالفاظ دى

نرمين .. اسكت انت يا سعيد .. وحطتلو السيجارة فى بقو

ديدى .. حاضر يا سميرة سعيد جاى يديكم الفون باى

نرمين بحماس .. يلا يا سعيد زى ما قولتلك هتلاقيه راكن فى الباركين الى انت راكن فيه عربيتو الجيب الكبيرة السودة العالية عارفها

سعيد .. ايوة ايوة عارفها يا نرمين هاتى التليفون بتاعو

نرمين .. لا يا غبى لو خد التليفون هيمشى ومش هتعرف تدخلو .. يلا روح وخد منو انت تليفونى الاول وقلو تليفونك مع نرمين ادخل خدو وامشى .. وبلهجة تهديد .. واوع متجيش بيه يا سعيد انا بقولك اهو

سعيد بخوف وتوتر من تهديدها .. ح ححااضر حاضر هروح اهو .. خ خخدى السيجارة

وقام واتجه للخروج من القاعة

ديدى .. يابت ممكن ميدخلش برضو دا دماغو حديد على اسمو

نرمين بتصميم وعناد .. وحياة كسمو لهدخلو ومهيخرج مع البت سميرة دى ويسبنى هنا وهو يتصرمح معاها بره انا لابسة كل دا وعاملة فى نفسى كل دا عشانو ورشقالو خازوق فى طيزى وسرقت تليفونو وميجيش .. لا هجيبو وهيقعد معاية هتشوفى

ديدى بنظرة اعجاب بيها وهى بتنفخ فى وشها الدخان .. بحب شقاوتك يا قطتى .. لا ويتخاف منك يا بت

نرمين بنظرة شر وتصميم .. كح كح كح .. انا كمان ابتديت اخاف منى يا ديدى .. هاتى السيجارة

سعيد وصل عند الباركين وشاف عربية احمد مستنيه والباب الى ناحيتو مفتوح ونور صالون العربية منور وبيز الاغانى بيخبط فى ركبو المتوترة .... احمد شافو فى المراية جاى عليهم نزلو وقف عند الباب وهو معاه تليفون مراتو وبيديهولو بايدو

سعيد بتوتر .. احنا متاسفين جدا يا استاذ احمد انا مش عارف اقولك ايه .... واخد منو التليفون

احمد .. معلم يا سعيد معلم احمد .. ازيك يا سعيد .. الف مبروك خد تليفون المدام وهات تليفونى يلا عشان ورانا مشوار

سعيد بصدمة وتوتر وهو بيبص جوة العربية وشايف سميرة عريانة ملط وبتشرب سيجارة ورافعة رجليها الملفوفة البيضة على تابلو العربية بمنظر مثير فاجر ابن شرموطة وهى بتبصلو بمنتهى الفجر .. ع عييب يامعلم اا احمد لازم تنورنا طبعا ميصحش تيجى وتمشى كدا من بره بره احنا مش قد المقام ولا ايه

احمد بيطبطب على دراعو .. لا طبعا يا سعيد عيب تقول كدا بس انا وعدت نغاشة انى هخرجها تتفسح النهردة ومش هينفع صدقنى فرصة تانية بقى .. هات التليفون يا سعيد

سعيد بتوتر وحط تليفون مراتو فى جيبو اكنو بيخبيه منو .. هو هو هوا التليفون بتاع حضرتك جوا مع نرمين ومصممة انك تدخل وبعدين تديهولك

احمد كدا اتاكد ان الحوار متركب عشان تجبرو يدخل وبلهجة تحدى خلت سعيد يكش منو خطوة ورى.. ماشى يا سعيد كدا انا فهمت كل حاجة قول لمراتك تلبس التليفون وكدا كدا فى بيت واحد هيجمعنا اخر اليوم .. ومسك سعيد من دماغو وباس دماغو .. سلام يا سعيد

احمد وهو بيودع سعيد وبيرجع لعربيتو هيركب ويمشى وحصل ريبلاى فى ذاكرة سعيد لتهديدات نرمين ليه
..... مش هنيمك جمبى يا سعيد وهتنام بره لوحدك

..... مش هدخولك الحمام تانى ياسعيد

..... بوز عمرك ما شفتو منى قبل كدا

سعيد فاق من فلاش باك تهديدات مراتو وانتبه ان احمد طلع برجل العربية ولسة هيدخل بجسمو ويطلع بالرجل التانية ويمشى

قام جارى عليه ادالو كتف لجوة ونتش مفاتيح العربية وبسبب الكتف الى اداهولو سعيد على غفلة احمد ادلق على جسم نغاشة ورجليه الاتنين طلعو برة قام سعيد اول ما شاف رجليه بره مكتفاش انه اخد المفتاح وقام مقلعو فردتين الجزمة وخدهم وجرى فى اتجاه القاعة

احمد بمفاجأة متوقعهاش واتعدل فى الكرسى وبينادى على سعيد .. يابن المجنونة .. خد يلا يا سعيد هات الجذمة يااااد ... وبص لنغاشة ... الواد سعيد علم عليكى وخد الجذمة وجرى يا نغاشة

نغاشة بمألسة شرمطة متدلعة عليه وهى بترقصلو حاجبها .. لا دا علم عليك انت يا معلم وخد منك تليفون مراتو بالطريقة وسرق جذمتك ومفتاح عربيتك كمان

احمد .. احمم قلبنى وغفلنى يا بت وانا مش مدى خوانة مع انى بادئ بالسلام

نغاشة بتلفلو وبتطبطب عليه وتحسس على سدرو وهى بتتنمر عليه بحب .. معلش يا معلم .. اصلب طولك كدا يا دكرى

احمد .. هاتى بوسة يا بت عشان انا حاسس ان معلمتى انجرحت .. واتصليلى بابلتك الشرموطة ديدى

سعيد وهو جاى بيجرى بيقعد جمب نرمين وديدى وبينهج .. خدى يا حبيبتى تليفونك اهو

نرمين .. تليفون ايه يا سعيد فين احمد مجتش بيه ليه

سعيد بينهج .. مرضيش ييجى ابدا ومصمم وقالى خلى مراتك تلبس التليفون ولينا بيت هنتجمع فيه ... بينهج ... هو ازاى واخد عليكى كدا يا نرمين

ديدى ونرمين باحباط .. انت فاشل يا سعيد

سعيد .. لا يا حبيبتى متخافيش انا اتصرفت عشان انتى متزعليش

ديدى ونرمين .. ازاى

سعيد .. غفلتو وخدت منو مفاتيح عربيتو وجذمتو اهم وواقف بره مش عارف يتحرك

ديدى ونرمين باسو سعيد من خدو بحماس .. انت عبقرى يا سعيد

سعيد وهو منكمش فى نفسو .. بس كان فيه واحدة قاعدة معاه فى العربية عريانة خالص وانا كنت محرج اوى

نرمين بغيظ وغيرة وبتخبط على الطرابيزة .. سميرة الشرموطة

ديدى سميرة بترن عليها ونرمين قالتلها متردش

نرمين وهى بتقوم وبتشاور لديدى .. شيل المفاتيح فى جيبك ومتطلعهاش الا لما اقولك وروح حط جزمتو تحت الطرابيزة بتاعتو المحجوزة وتعالة معانا عشان نرحلو

سعيد برعب .. لا انتى هتمشى كدا ازاى وسط القاعة بعد ما اتملت كدا بالى انتى لبساه ده انتى كدا هتفضحينى يا نرمين

نرمين وديدى .. يلا يا سعيد اخلص

سعيد فى توتر وخضوع كامل باجبار واحساس بالعار من جسم مراتو الى هيتفرج عليه الرجالة والغريب قبل القريب .. حاضر حاضر حاضر

سعيد بيوطى يحط جزمة احمد تحت طرابيزتو المحجوزة وبيبص على ديدى ومراتو الى راشق فى طيازها وهى ماشية من بين الترابيزات نظرات وعيون كل قرايبو ومعارفو ونسايبو الرجالة والستات وشايف ملامح الرجالة وهم بينهشو طيزها الى فستانها مجسمها هى وصحبتها الى ماشية جمبها فى استعلاء وتناكة شبه عريانة ومن عارو اخد مسار تانى غير مسارهم عشان يهرب من نظرات الناس ليه ومخبى وشو منهم

وصلو هم التلاتة عند عربية احمد نرمين شدت الباب فتحتو وشافتو وهو بيهزر مع سميرة الى قعدالو عريانة زى الشرموطة وعمالة تتلبون معاه وقالتلو بعصبية وهى بتزغرلو هو وسميرة .. يلا انزل عشان تحضر معاية الفرح

احمد .. انتى بتركبيلى حوار وتسرقى التليفون وتسبيلى تليفونك عشان مخدش بالى وتخلى سعيد يغفلنى ويسرق المفاتيح والجزمة يا قطة

نرمين بتصميم .. ايوة وهتحضر معاية الفرح وهنروح مع بعض ... وبتشاور على فستانها وجسمها ... انا كل ده مش عملاه لامى

سعيد مزهول ومصدوم من لغة الحوار الى مابينهم الى لاحظ انها فيها عشم وواخدين اوى على بعض فى الكلام

وفجاة عربية بتركن جمبهم وبينزل منها اتنين صحاب سعيد بمرتتاتهم ولما شافو سعيد ونرمين واقفين راحولهم يسلمو عليهم وبعد ما سلمو انضمو معاهم فى الوقفة وسعيد واقف محرج جدا ووشو احمر بسبب انه لاحظ نظرات صحابو الى راشقة فى جسم ديدى وتفاصيل فستان مراتو الى مفصل كل جسمها حتة حتة وهم واقفين وراها وهى بتكلم احمد وبرضو متابعين سميرة الى قاعدة عريانة جوة العربية ومرتاتهم المحجبين عمالين يتودودو مع بعض عليهم وعلى العهر الى هم فيه

احمد وهو قاعد على كرسى السواق وبيكلم نرمين الى مش مديالو اى فرصة .. هاتى المفاتيح والتليفون والحذمة يا نرمين عشان انتى كدا علمتى على الكينج بالجامد والكينج كدا هيزعل منك

نرمين مسكت تليفونو ومفاتيحو فى اديها ورفعتهملو وهى بتقولو .. عاوزهم اهم تعالة ادخل وهديهملك والحذمة جوة

احمد حاول ينتشهم منها بايدو ففردت اديها ناحية الشباك الى وراه وبعدتهم عنو وهى بتغيظو وفى نفس اللحظة نغاشة شافتها قربتهم من الشباك الى وراه سلتت نفسها بهدوئ وهى مشغولة بالكلام مع احمد وعدت للكنبة الى ورى وفتحت الازاز ونتشت من اديها المفاتيح والموبايل ونطت مكانها تانى وهى فرحانة بالى عملتو .. غفلتهالك ونتشتهم منها يا معلمى

احمد بانبهار بحركة نغاشة قرب منها وهو بيبوسها .. يابنت الجنية يا قردة ... وبعدين بص لنرمين الى كانت لسة فى صدمة انها خسرت ادوات ضغطها عليه ... اشربى الجذمة يا قطة مش عاوزها ... وبيبص لسعيد وبيغمزلو ... حسابنا فى البيت يا سيعو
انا تغفلنى يا سيعو ماشى

سعيد بيتدارا ورى ديدى من الاحراج .. صدقنى يا معلم غصب عنى

نرمين بعد ما نغاشة غفلتها زاد غيظها منها اكتر وعنيها برقتلها وقامت هوب طالعة على عتبة العربية وبتعدى من فوق رجل احمد وعاوزة تدخلها تاخد منها المفاتيح والموبايل تانى .. هاتى يا شرموطة انتى هتخليه يمشى

احمد حاجزها بايدو من عند سدرها عشان متطولهاش لكن نرمين بتقاتل ومتشبسة بغيظ وعند .. حوشى يا بت يا ديدى وشدى البت دى

ديدى بتتقصعلو بمياصة .. لاء انا مع تيم قطتى وسعيد ضد تيمك انت وسميرة

احمد .. احا يا ديدى هى بقت اتيام دا انتو مربطنها مع بعضياتكم بقى

نرمين قفشتو باديها من بضانو عشان تبعد ايدو الى حجزاها من طريقها وبتزعق .. اوع عدينى اما اجيب البت دى من شعرها

سميرة بتضحك وبتطلعلها لسانها وبتغيظها اكتر

احمد اول ما اتقفش من بضانو نزل ايدو هى سابت بضانو ودخلت شوية بنص جسمها بس مسكها تانى من دراعها من عند كتفها وبيشخط فى سعيد الى واقف بيتفرج بذهول وصدمة عنيفة وصحابو واقفين جمبو بيتفرجو على جمال طياز مراتو الى فستانها مجسمهالهم باندرها

احمد بزعيق عشان يفوقو من الصدمة .. ما تشد مراتك يا سيسو .. البت هتمسك البت تهبرها

ديدى .. لا متشدهاش يا سيسو

سعيد فاق من صدمة ثباتو وباعصاب سايبة وارتباك .. حح حااضر ححاااضر

وقام ماسكها من جناب طيازها لكن لقاها بتزفلط منو لنعومة جسمها وقماش فستانها فقفش الفستان بقبضتين ايدو ومعاهم اندرها وابتدى يسحبها لكن هى بتقاتل بقوة وقامت عاضة احمد من كتفو

احمد وهو مرعوب من جنونها ومبرقلها وهى بتقرمو .. شد يا سيسوووووووووو

ديدى بتنقر فى رجليه برجلها عشان ميشدهاش .. سيبها يا سيسو

لكن سعيد من احراجو من الوضع الى مراتو فيه ده قدام صحابو وهى بتعمل كل ده ومتشعبطة على راجل مش جوزها وبتعضو قرر انه يسحبها جامد عشان ينهى الموقف المهين ده بالنسبالو وقام شاددها بقوة غير محسوبة وقام فجاة راجع واقع على طيزو قاعد على الارض

بيرفع عينو لقى ديدى مبرقالو فى زهول مرعب وحاطة اديها على نص وشها من الصدمة

بيبص على ايدو لقى فستان مراتو الى قماشة ناعم ورقيق جدا منزوع حتتين فى ايدو وجواه اندرها الى اتشد معاه اتقطع

رفع عينو شاف مراتو عريانة بلبوص وموطية فى وضع الكلب على رجلين احمد بتكافح تخش لسميرة وطيزها مفشوخة وكسها مفتوح وفى حاجة شبه الجوهرة لونها احمر لازقة على فتحة طيزها

وجه نظرو ناحية صحابو لقاهم مبرقين وفى حالة زهول هم ومرتاتهم وراشقين عنيهم فى كس مراتو المفتوح والجوهرة الى على خرم طيزها ومدياها منظر ساحر مثير ومن صدمتو من الكارثة الى عملها وقف وبزهول وبجسم مشلول تماما عن الحركة قعد يتفرج معاهم على جسم مراتو الى عراه وقطع من عليه فستانها والعار والمهانة والاحراج الى حاسس بيها قربت توقف قلبو

نرمين بسبب انشغالها بالمعركة وانها اوردى مسطولة من الحشيش الى شربتو محستش بانها بقت بلبوصة وفستانها اتقطع وكلهم برة بيتفرجو على جمال كسها وطيزها المرشوق فيها الانل بلج بتاعها وقامت فجاة فاعصة بركبتها زوبر وبضان احمد بقصد عشان تديلو القاضية تخليه يعديها تقفش نغاشة

وبالفعل نجحت ووصلتلها وقفشت فيها ومسكت فردة بزها حطتها فى بوقها عضتها وبتحاول تشد منها الموبايل والمفاتيح ونغاشة حطت الموبايل والمفاتيح على تابلوه العربية بتبعدهم عن اديها وعدت براسها من تحت دراعها قفشتها من تحت باطها عضتها ومدت اديها شدتلها الانل بلاج بتاعها خرجتو من طيزها وقع على الارضية مع رشق نرمين ركبتها فى زوبر وبضان احمد الى من الوجع قفش طيزها عضها هو راخر والتلاتة عمالين يصوتو وهم بيفشخو كسم بعض عض

سعيد من صدمتو وهو بيتفرج على جسم مراتو العريان الى هو عراه بايدو وطيزها الى بتتعض من راجل غريب عنها وفى صدمة وانهيار عصبى حط اديه الاتنين فوق دماغو ونزل على ركبو وزوبرو واقف هيخرم البنطلون وعينو على وشك العياط وكذلك صحابو الى زبرهم هيفرتك بنطلوناتهم من فرجتهم على جسم مرات سعيد ومرتاتهم الى هم كمان بيتفرجو بزهول وصدمة رهيبة

وبعد خمس دقايق من الاشتباك والعض وبعد ما سعيد خلا صحابو بصعوبة ياخدو مرتاتهم ويدخلو القاعة ورجع تانى ونرمين اكتشفت انها عريانة ملط ومفيش على جسمها الا البرا بس وان سعيد شدلها فستانها واندرها قطعهم فى ايدو بدون قصد وهو بيحاول يسحبها

نغاشة قاعدة عريانة فى الكنبة الى ورى بتعدل فى شعرها ومكياجها واحمد واقف بيتمشى ادام العربية وبيحاول يستوعب الم بضانو من ضرب ركبة نرمين
ونرمين قاعدة على الكرسى بتاعو ادام منهارة من العياط وديدى واقفة جمبها بتحاول تهديها وسعيد واقف ورى ديدى فى صدمة ورعب من الى عملو فى مراتو وكل الاحداث الى حصلت من خمس دقايق

نرمين ببكاء هستيرى وهى قاعدة عريانة بالبرا وطرحتها الى نزلا عن شعرها بس .. يا غبى يا غبى يا غبى يا غبى فستااااااااااااانىىىىىىىىى ... هدخل الفرح بايه دلوقتىىىىىىىىىىىى والعروسة والعريس وصلو والفرح ابتدااااااااااااا

سعيد باسف وندم رهيب وهو بيعيط .. اقسملك من غير قصدى يا نرمين صدقينى صدقينى انا مش مصدق الى انا عملتو

ديدى .. اهدى اهدى بس هنشوف حل

نرمين .. حل ايه يا ديدىىىىى فستانى قطعو كلوووووووووو .. انا بكرهك يا سعيد بكرهك بكرهك ... وبتبكى بحسرة ... فستااااانىىىىىىىىىىى

احمد وهو لسة بيستوعب ضرب بضانو .. شفتى اهو ده احسن عقاب ليكى عشان تبقى تسرقى موبايلى وحزمتى ومفاتيحى ... جدع ياد يا سيسو ... ياله يا بت انزلى ادخلى عربية جوزك عشان يروحك يلبسك واحد غيرو يلا خلينى امشى عشان اخرج انا ونغاشة

نرمين بتبصلو بزهول وعياط بغباء وبتزعقلو .. لاااا مش نازلة ومش هتمشى برضو والجزمة جوة ومش هديهالك وهتدخل معاية الفرح حتى لو هدخل عريانة كدا ايه رايك بقى ... وبترجع تسح ... فستاااااااانننىىىىىى

سعيد بتوتر وخوف وارتباك .. تتددخخلى ازاى كدا يا نرمين انتى اتجننتى

نرمين بتزعقلو .. ايوة هدخل كدا وافضحك زى ما قطعتلى فستانىىىىىىىى

سعيد بندم رهيب وبيعيط وبيوطى يبوس على اديها وركبها .. انا اسف انا اسف انا اسف انا مقصدش صدقينى ... وبيكلم ديدى ... لو سمحتى يا ديدى اقفلى نور الكابينة عشان كدا المعلم احمد شايف كل جسمها عريان

ديدى .. ياخويا اقعد مانت السبب وصحابك شافوها وزمانهم بيضربو عشرات جوة فى الحمام على طيزها الى شافوها دلوقتى

سعيد بعياط هستيرى .. ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود

احمد .. بس يا سعيد بطل ولولة زى النسوان كسمهم كلهم يا سيسو محدش ليه عندك حاجة

سعيد بيبصلو وبيوقف ولولة وهو حاسس ان شخصيتو طاغية عليه وحاسس بنوع من الحماية فى وجودو

احمد وقف قصاد نرمين .. خلاص يا نيمو الحل موجود انا لسة شارى 3 فساتين لنغاشة وهى لبست واحد وباقى اتنين اختارى واحد منهم وانتم كدا كدا جسمكم زى بعض بس انتى اطول سنة

نرمين وديدى بصولو بفرح .. بجد

نرمين بفرح .. انا موافقة فين نغاشة دى ؟

نغاشة .. انا ياقطة ده اسمى الجديد الى المعلم اختارهولى

ديدى وهى بصالها .. ايه ده حلو اوى يا بت احلى من بواسير

سعيد .. بواسير

نرمين بتبص لديدى بزغرة .. لا مش حلو مش عاجبنى بواسير احسن

نغاشة بدلع ومياصة .. خلاص مفيش فساتين واحضرى الفرح عريانة كدا بقى يا قطة

احمد وهو بيركب جمب نغاشة ورى .. اه هو ده الكلام مش عاجبك الاسم يبقى مفيش فساتين

نرمين رجعت فى كلامها فى كسوف وقالتلها .. خلاص اسفة يا نغاشة اسمك حلو

نغاشة وهى بتلبس فستانها.. طيب تعالى اختارى واحد من دول وجربيه وتعاليلى هنا اضبط مكياجك تانى

نرمين رجعتلها من بين الكرسيين قعدت وسطيهم عريانة وسعيد بيبصلها فى زهول وزوبرو واقف هى ازاى تقعد جمبو كدا عريانة بالمنظر ده وبعدين افتكر ان هو اصلا السبب فى منظرها ده والى وصلتلو ومقدرش يفتح بقو

ديدى طلعت قعدت مكان نرمين على كرسى السواق وسعيد لف وركب الكرسى الى جمبها

نرمين طلعت الفستانين ومسكتهم باديها لقت واحد اسود كت ونازل ديق مينى جيب ومقفول من الضهر والسدر وبيلمع

والتانى نبيتى محمر عبارة بس عن جيب ميكرو منفوشة وضهرو كلو عريان وطالع باكسسورى شكلها شيك جدا من على البطن بتنتهى بكبين قماش بس بدون حشو ممسوكين بحمالة رفيعة تتربط ورى الرقبة

نرمين .. وااااااو الاتنين تحفة يا بيبى
تقصد احمد ببيبى لكن سعيد افتكرها ليه

اختارلى واحد

احمد .. لا طبعا اختار ازاى وسعيد جوزك موجود خليه يختار هو

نرمين حست بهيجان لانها حست ان احمد بيحاول يخليها تستعرص سعيد وهى بتهيج نيك لما بتستعرصو .. اختار يا سعيد

سعيد بصدمة ورعب .. اختار ايه بس يا حبيبتى الاتنين مينفعش يتلبسو اصلا دى قمصان نوم يا نرمين حرام عليكى كفاية الفضيحة الى اتفضحتها وكمان قاعدة عريانة كدا ولازقة فيه

نرمين بحزم .. سعيييد انت مش قطعتلى الفستان اختار يلا عاوزة احضر الفرح ومش فاضية لكلامك الفاضى ده

سعيد بخوف وتوتر .. ح ححااضر ححااضر ... خدى الاسود الكت

نرمين هاجت عليه اكتر وبتديثو اكتر عليها .. لا دا مقفول اوى اختار غيرو .... وبتنزل الاسود وبترفعلو النبيتى

سعيد بخوف وتوتر بهيجان .. مممهو مفيش غيرو كدا يا نرمين فين الاختيار كدا بقى

نرمين بتحطو على وشو .. ايوة اختار ده وقولى خدى الفستان العريان ده يا حبيبتى تحفة وهيجنن الناس على جسمك خدى البسيه

سعيد .. نعم

نرمين بتشخط فيه .. يلاااااا

سعيد وزوبرو خلاص بيتقطع وعاوز ينطر لبنو وفى نفس الوقت حاسس بالزل .. حح اااححضر حااضر .. خدى الفستان العريان ده يا حبيبتى تحفة وهيجنن ... وبيبلع ريقو بهيجان عنيف ....الناس على جسمك خدى البسيه

نرمين بسعادة .. ميرسى يا بيبى

نغاشة وديدى هيجانين نيك من الى بتعملو نرمين مع سعيد جوزها وهى بتعرصو وبتديثو عليها وبيدعكو كساسهم بمنتهى الهدوئ وهم بيتفرجو باستمتاع وهيجان رهيب واحمد قرر انه يسكت خالص وينغمس مع الى بتعملو نرمين ومهيجو منها على الاخر

نرمين بصت لاحمد وقامت نص قومة وقالتلو تعالة فى النص وسمع كلامها وجة بقى ورى طيزها مباشرة وباست سعيد من بقو وقالتلو امسك الفستان وشيل التكت وسعيد نفز

نرمين لفت لاحمد وفتحت رجليها وقعدت على رجلو وبقى وشهم فى وش بعض سعيد شاف مراتو نرمين وهى بتقعد على رجل واحد غيرو بطيزها العريانة الى فلقتها اتفتحت مابين فتحة رجلو وسعيد جسمو حرفيا بيتنفض من رعشة الهيجان والخوف والتوتر

نرمين بكل عنجهية .. طلع فونك وصورنى

سعيد بكل خضوع وهيجان طلع فونو .. اص اص اص اصور فيديو ولا صورة يا حبيبتى

نرمين .. لاء......... صورة بس كفاية عليك .... بس استنى

نن نعمم

فكلى البرا

كك ككك كدا هتبقى عريانة خالص وانتى قاعدة على رجلو يا حبيبتى ميصحش كدا وملوش لازمة دا كمان تقلعيه

نرمين بمنيكة وصوت ناعم .. لا يا بيبى الفستان ده مينفعش معاه برا بيتلبس على اللحم ...... وكمان يا بيبى انت مش شايف مراتك اوردى عريانه من تحت ازاى ولحمها لازق على رجلو ........... بص كويس على لحم مراتك حبيبتك من تحت ...............شايف يا بيبى

سعيد هيجيلو اغماء من احساسو بالعار وعدم الرجولة وصدمتو فى مراتو المحجبة وهيجانو من تصرفاتها وكلامها الى مخليه ياخد نفسو بصعوبة من شدة وفرط الشهوة الى حاسس بيها .. ششش ششايف شششاااايف يا حبيبتى ششااايف ... وبينهج بصوت عالى

نرمين بترمى الطرحة وتبعد شعرها عن قفل البرا .. طب يلا يا بيبى قلعهولى عشان مش طايلة

سعيد نفسو بيعلى اكتر وهو بيمد ايدو المرعوشة يفكلها البرا وفكو بصعوبة

يلا شيلو من عليا

نزلها الحمالات من على كتافها وشالو من عليها عرلها بزازها وهو بيبص على عين احمد الى باصة وراشقة فى حلمات بزاز مراتو

نظرات احمد لبزاز مراتو الى عرهالو بايدو جابت اخرو حرفيا وفتح سوستة بنطلونو وهو بيفتح الباب وخرج وهو بيدعك فى زوبرو لانه اتكسف يدعكو وهو معاهم ولزق فى الباب الى جمب نغاشة وخبط على الازاز الفاميه عشان تنزلو ويتفرج على احمد وهو بيبص لبزاز مراتو وواضح ليهم انه واقف ورى الباب بيدعك فى زوبرو وهو بيتفرج عليهم

احمد .. لا لا لا يا سيسو اوع زوبرك ينيك باب عربيتى يا سيسو اوع هنيكلك مراتك انت سامعنى

لكن

سعيد اول ما سمعو وهو بيقول هنيكلك مراتك لبنو انفجر غرقلو باب العربية اوردى وملامح وشو غطست فى شبق عميق ولذة مدمرة رعشت رجليه زى البنات الشراميط وهى بتنطر عسل كسها ونزل قعد على عتبة العربية من الاجهاد العصبى الى اتعرضلو وهو بينهج

احمد قرى انه نطر لبنو على باب عربيتو فعلا .. احا يا سيسو احا يا سيسو

وقوم نرمين ونزل لفلو .. احا يا سعيد دانا صاحب العربية منكتهاش ولا مرة يا سعيد تيجى انت تنيكها قبلى احا يا سعيد

نرمين بتطلع راسها بسدرها من الشباك .. انت متخلف انت وهو انتم سايبينى وبتتخانقو على مين الى ناك العربية الاول احا

سعيد اتصدم من الكلام الى بتقولو وحس انه متجوز واحدة ميعرفهاش

احمد .. قوم ادخل لبس مراتك الشرموطة العريانة جوة دى يا سعيد .. ولطش نرمين قلم حب طرقع على وشها (( نرمين بمياصة اىىىىى )) خشى جوة يا شرموطة بتفرجى بزازك لمين

سعيد مصدوم ان مراتو بتتعامل وبتتهان وبتضرب وبتتشتم الشتايم دى قصادو ومبسوطة وبتدلع كمان لما ضربها بالقلم على وشها وهو عمرو ما قلها يا غبية حتى على سبيل الهزار وحس باهانة رجولتو وحس بالخضوع قصاد هيمنة احمد على مراتو وسطوتو على زوجتو الى هو المفروض يكون الشخص الوحيد فى العالم الى ليه السطوة والهيمنة عليها مش راجل غريب مش جوزها لسة ظاهر فى حياتهم من شهور

سعيد اتحرك فى ذل وشعور بالاهانة وفتح باب نغاشة وهى نزلت بكيس المناديل تمسح مكان لبنو .. ميهمكش يا معلمى همسحلك مكان لبنو من على السنيورة

سعيد دخل قعد مكانها عشان يلبس مراتو

احمد .. بعد ايه يا نغاشة ما سعيد تانى مرة يغفلنى فى اقل من ساعة اهو مرة علم عليا فى الجذمة ومرة ناك عربيتى قبلى يا نغاشة ينفع كدا

نغاشة خلصت مسح ورمت المناديل وحضنتو

احمد .. ايه يا بت انتى مالك احلويتى بعد الخناقة كدا ليه

نغاشة .. مهو انا بحلو بعد ما بتضرب يا معلم

احمد .. لا دا انتى حوار بجد يا بت خشى ظبطيها تانى يالة خلينا نمشى

نرمين سمعاهم .. نعممممم تمشى فين قوم امسكو يا سعيد

سعيد نزل جرى مسكو من دراعو

احمد لنرمين .. خلاص بكسمك اقصد نخش يعنى انتى خلاص بهدلتينا كلنا معاكى هنروح فين باشكالنا دى

نغاشة بمياصة وهى بتركب عشان تظبط نرمين .. برضو قمر يا معلم حتى بعد ما بهدلتك

احمد .. بيبصلها بمعاكسة .. شفتى يا بت بنت المجنونة دى بهدلتنا كلنا ازاى وخليتك تحلوى كدا بعد العلقة ... وبص لسعيد ... انا تنيك عربيتى يا سعيد

سعيد بص بكسوف فى الارض وهو لسة ماسكو

وحياة امى يا سعيد لهنيك عربيتك بس مش دلوقتى لما اروقلها

بعد عشر دقايق واحمد واقف بيرغى مع ديدى وهى بصالو من الشباك وبيشرب حشيش مع ديدى وعمالين يدو باكات ببوس لبعض وسعيد واقف معاهم فى صمت بيتفرج عليهم وهيجان من الفجر الى بيعملوه مع بعض

نرمين خرجت

نرمين وهى بتلف تفرجهم على الفستان .. ايه رايكم حلوة

نرمين لانها اطول من نغاشة بحوالى 7 سنتى فالفستان يدوبك مغطى كسها بالعافية وواصل عند تانية جلدها الى بين اخر دوران طيزها وفخدها من ورى يعنى اى انحنائة ليها زيادة عن اللزوم كسها هيبان من ورى
اى حركة سريعة ليها كسها هيبان من للامام
كبات سدرها من نفس خامة القماش طرية ومش محددة حلمة بزها اوى لكن مع التدقيق تبان واغلب بزازها عريانة زى ديدى من فوق ومن الجناب غير ان الفستان مفتوح من النص ومبين تنيات بزازها المدلدلة برقة وجمال على جسمها وعريان من الجناب والضهر كلو لغاية قبل فلقة طيزها وكمان من الخلف تحس ان الاسكيرت بتاعة الفستان مريحة على فردتين طيازها لكن مش قافلة عليهم مش عشان واسعة لكن استايل الفستان مقصود كدا يعنى من الاخر حاجة كدا مينفعش يتقال عليها فستان والانسب يتقال انه قميص نوم
وكمان قميص النوم هيكون اكتر احترام عنه

احمد وديدى بيصفرولها وسعيد فى صدمة هيجيلو ازمة قلبية

سعيد بنكسار .. ينهار اسود يا نرمين انتى عريانة يا نرمين الناس هتقول عليا ايه

احمد .. كسم الناس يا سعيد

طططب واهلى واهلها

ديدى .. كسم اهلك على كسم اهلها يا سعيد

وصحابى وصحابها

نرمين .. كسمهم كلهم يا سعيد ... وقربت حضنتو وباستو .... انا مش عجباك

سعيد ... ا اا ايوة بس بس انتى عريانة هيقولو عليا مش راجل وهيقولو عليكى .........

احمد .. هيقولو عليها ايه شرموطة

اا ايوه

احمد .. طب مهى شرموطة فعلا قدامك اهى يا سعيد يعنى الناس مغلطتش فى حاجة ... لا والمفجاة يا سعيد انها مش لابسة اندر ... عارف ليه يا سعيد

نرمين بشرمطة رفعتلو فستانها بتوريلو انها من غير اندر حركتها خلت سعيد زوبرو يتنفض

ل ل لليه

احمد .. عشان شرموطة يا سعيد وانت قطعتلها اندرها يا سعيد يعنى انت الى خلتها شرموطة بايدك يا سعيد

سعيد وطى راسو فى الارض من الكسوف واحساسو بالعار من عرى مراتو

نرمين .. الانال بتاعى وقع فى العربية

سعيد .. هو ايه دا

احمد .. خلاص مش مهم يا قطة مش لسة هندور

نرمين .. لا انا عاوزة اللبس الانل بتاعى عشان يمشى مع الفستان مليش دعوة

احمد .. خلاص خش يا سعيد دور على الانل بتاع مراتك عشان تلبسو فطيزها

طريقة كلام احمد على مراتو صدمتو وحسستو بالاهانة وعدم الرجولة لكن فى نفس الوقت هيجتو انه بيتكلم على مراتو اكنها شرموطة وقدامو ودخل فى ازلال يدور على الانل بتاعها ولقاه وراح ادهولها

نرمين .. لا مش هلبسو كدا دا وقع على الارض اغسلو ونضفو الاول

ديدى .. خلاص حطو فى جيبك لما ندخل يا سعيد ابقى ادخل الحمام نضفهولها ولبسهولها

سعيد فى رضوخ حطو فى جيبو

واحمد اتحرك للقاعة وهم جريو يمشو جمبو ونرمين لزقت فيه ومسكت ايدو ورفعتها على كتفها وبالايد التانية حاوط ديدى ونغاشة وسعيد ماشى وارهم فى انكسار وهو بيبص على جسم مراتو الى متشعبطة فى حضن راجل غيرو ولحمها العريان بالكامل من ورى الا من سكيرت الفستان الى يدوبك مغطى دوران طيزها بالعافية ومبين حوالى 2 سنتى من فلقة طيزها من فوق ومن تحت مبين المثلث الفاضى الى بين ضمة فخادها وكسها وماشى الغيرة والعار ماليه

احمد .. اجرى انت اسبقنا وقلهم فرقة العوالم جت يا سعيد

سعيد بتوهان من التفكير الى هيقتلو بعد ما الناس هيشوفو مراتو بالعهر ده والاهم انه اتاكد بعد كل الى شافو بيحصل بينهم النهردة ان نرمين اكيد نامت مع احمد اكتر من مرة ومارسو مع بعض الجنس والفكرة دى كانت بتقتلو من جوة لكن كانت بتقتلو بسبب ان حس ان نرمين خانتو ومارست الجنس مع راجل غيرو واستغفلتو بالرغم من الحب الجنونى الى مابينهم لكن الاغرب والى سعيد استعجبلو جدا انه مكانش غضبان من احمد والاغرب انه حس انه عاوز يقرب منو اكتر وانه منجزب ليه بطريقة غريبة مع ان الطبيعى فى وضع زى ده انه يبقى مغلول منه وعاوز يقتلو والاحساس ده ربك سعيد

احمد بشخطة خفيفة .. سعيد

.. . ح ححاضر حاضر
ومد عشان ينفذ الامر

نرمين بدلع جبتو من كم بدلتو .. انت رايح فين يا عبيط دا بيشتغلك

وسابت احمد وشبطت فى دراعو هو بكل حب عشان تدخل معاه ولما شبطت فى دراعو وحس بضمتها الى بحب حس بسعادة رهيبة وحس انه بيحبها حب جنونى وقرر انه هيبزل كل جهدو اليلادى عشان يسعدها ويبسطها ومش هيخلى دحكتها الجميلة تفارق وشها الجميل

سعيد بخضة وهو بيبصلها وهى نايمة على دراعو وضماه .. ينهار اسود

كلهم .. ايه فى ايه تانى

سعيد .. شعرك باين تحجيبتك فين يا نرمين شعرك شعرك

احمد بيعنفو .. احا يا سعيد تحجيبة ايه مراتك عريانة يا سعيد
مراتك داخلة الفرح بقميص نوم يا سعيد

ديدى .. خلاص يا بيبى اهدى سامحو اصلو مخضوض

احمد .. احا مخضوض ... مراتك ماشية معانا من غير كلوت يا سعيد كسها عريان
كسها عريان يا سعيد
مراتك كسها عريان يا سعيد

نرمين بتخبطو فى كتفو .. ما خلاص يا بيبى متبوظش اعصاب البيبى بتاعى

احمد .. احا هو انا هبوظ اعصابو بس
دا علم عليا وغفلنى وسرق جزمتى
وعلم عليا تانى وناك عربيتى
احا دا جوزك ناقص ينيكنى يانرمين
انا ماشى داخل الفرح حافى يولاد الفاجرة
جوزك ناكنى فى افكارى يا نرمين
جوزك مش سهل زيك يا نرمين
دانتو نكتونى يولاد المرة

كلهم قعدو يضحكو عليه وسعيد بكسوف برغم احساسو بالعار وخضتو وخوفو لكن دحك معاهم وحس انه عاوز يستخبى تحت مظلة شخصية احمد زى ما نرمين خلت شخصية ديدى تحتويها قبل كدا لانه فى موقفو ده حس بالحماية وهو جمبو وحاسس ان فى درع هو واقف وراه وهيقدر يواجه الناس بعرى مراتو عن طريقو واحساسو بيسيطرتو على الاجواء من حواليه وخوفو الوحيد اصبح انه يبعد عنو مش خوف مواجهة الناس

نغاشة .. هو انت مالك ابيض اوى وحلو اوى كدا يا سعيد هو انت كنت مشروع بنت وفشل وبعدين طلعت راجل

ديدى .. انتى كمان لاحظتى يا بت يا نغاشة

نغاشة .. ايوة هو انا عامية ولا ايه

احمد .. تصدقى يا بت نفس السؤال الى كان بيجول فى خاطرى تحسى ان سيعو حلو حلاوة حريمى مش حلاوة رجالى كدا .... اوع تطلع فى الاخر شيلو يا سيعو

سعيد بكسوف من كلامهم .. يعنى ايه شيلو

ديدى .. يعنى بتشيلو يعنى دبلة يا سعيد يعنى بتاحد فى المصلحة

سعيد بانزعاج .. لا يا ديدى طبعا انا راجل جدا ايه الكلام الى بتقوليه دا عيب

نرمين .. اتلمى يا ديدى متعاكسيش جوزى حبيبى

احمد .. يابت احنا منقصدش حاجة احنا بنطمن على سيعو بس .. ومسك ايد سعيد .. بصى حتى ملمس ايدو وبشرتو حريمى وطرية اوى ازاى .. احا بصى شفايفو حتى حريمى حريمى انتى ايه مالك اتعميتى مش شايفة ولا ايه دا حتى واضح من ابتسامتو وكسوفو

نرمين بمياصة وهى بتحضن سعيد .. وبتبوسو من خدو الى اطول منها بحوالى 10 سنتى بس .. اتلم انت وهى متكسفوش حبيبى وروح قلبى دا راجل اوى طبعا وبموت فيه دا حب عمرى

سعيد كان سعيد فشخ وهيطير من الفرحة بكلام نرمين لدرجة انه حاول يتقبل جسمها العريان وضمها من وسطها العريان ليه يحضنها وهم ماشيين واول ما خلاص هيدخلو على مدخل القاعة سعيد من خوفو من مواجهة الناس بعرى جسم مراتو وبحركة لا ارادية منو ضمها ليه اوى ودخل بيها ورى دراع احمد ومسك فى دراعو

نرمين استغربت اوى من الحركة الى عملها دى واحمد بصلو لكن سابو ومعلقش عليه وكذلك ديدى لاحظت الى عملو بس قالت انه مكسوف من شكل مراتو

اول ما دخلو لقو الفرح شغال والرقص والهيصة سعيد شاور لمدير السرفيس فى القاعة على احمد باشارة ان هو ده الشخص الى محجوزلو الترابيزة ومتوصى عليه فى اى بى

وبسرعة مدير السيرفيس شاور لاتنين من الجرسونات فى القاعة وشاورلهم عليهم

طبعا كل الناس الموجودة فى القاعة بالرغم من انهم هاى كلاس لكن كلهم محافظين ومفيش غير عشر ستات وبنات بالكتير هم الى لبسين فساتين عريانة وكمان العرى العادى الى هو فوق الركبة وفساتين بكتف وكتف وحمالات عادية لكن كله عموما شكلهم حلو وراقى
فطبعا داخلهم دبابة بشرية ومحاوط بدرعاتو شرموطين عريانين من ناحية وشرموطة وجوزها من الناحية التانية وداخل بيهم بكل عنجهيه وفخامة وتناكة وديدى بالزات متتوصاش فى موضوع الغرور والتناكة ده غير عريهم المفرط بشرمطة وترحيب الجرسونات بيهم وطرابيزتهم المحجوزة ليهم مخصوص فاصبحو بكل سهولة مركز انظار كل الناس مع العروسة والعريس واحمد ماشى بيهم حافى بالشراب بكل فخامة وقلاطة غير عابئ باى نظرات للناس الى اوردى كان كلها اعجاب بشكلهم ودخلتهم كلهم عموما

ابو نرمين استقبلهم بنظرة غضب لنرمين وجوزها سعيد

نرمين وجوزها شافو بباها جاى نحيتهم بنظرة غضب ووراه شوية ناس من قرايبهم بيستكشفو مين دول ونرمين وسعيد كشو ودخلو ورى دراع احمد

ابو نرمين بصرامة وعصبية مدارية عن الناس .. ايه يا بنت يا نرمين الوساخة الى انتى لبساها دى انتى كل شوية تغيرى فستان اوسخ من الى قبلو وايه يا واد يا سعيد ازاى تجيب مراتك الناس تتفرج عليها عريانة كده

احمد مسكو من ايدو وحط ايدو فى ايدو وقرص عليها بنشوفية شوية وهو بيسلم عليه .. مساء الخير يا حج .... المعلم احمد الحديدى اكيد تعرفنى

ابو نرمين بارتباك والابتسامة اترسمت على وشو بعد التكشيرة .. اه طبعا طبعا يا معلم احمد ازاى بقى معرفكش دا اسمك نار على علم وحضرتك جار بنتى كمان اتفضل يا معلم اتفضل طرابيزة حضرتك محجوزة ومتوصى عليها يا اهلا يا اهلا دا انت شرفتنا ونورتنا وانستنا دا الفرح واصحاب الفرح نورو بيك يا معلم

نرمين وسعيد اتنفسو الصعداء وحسو بامان وحماية غير عادية خلتهم منفتحين على الجو واخدو راحتهم

احمد .. اهلا بيك يا حج انا بعتزر انى اقتحمت الفرح انا واصحابى مدام ديدى ومدام نغاشة بس صدقنى يا حج انت متعرفش كمية الضغوط والمؤامرات الى بنتك وجوزها مارسوها عليا عشان يدخلونى هنا .. هو انتو تعرفو ان سعيد جوز بنتك كان حرامى جذم قبل ما يتحوزها يا حج وانت وافقت عادى ولا ايه ؟

ابو نرمين وكلهم بصو على رجلو الى من غير جزمة وفطسو من الدحك

ابو نرمين بعد ما فطس من الدحك .. لا طبعا يا معلم سعيد دا راجل محترم هو تلاقيه بس حبك لدرجة انه عمل اى حاجة عشان تتفضل وتنورنا يا اهلا يا اهلا ... وبيكلم المترات الى بيفكو شريط حجز الطرابيزة يلا يا جماعة شيشة المعلم والمشاريب والضيافة بتاعتو يلا

نرمين .. اوع تكون نسيت حاجة من الى قولت لسعيد يقولهالك يا بابا

ابو نرمين .. لا يا حبيبتى متقلقيش كلو تمام اتفضلو اتفضلو يا اهلا يا اهلا ... ايه يا قليلة الادب الى لبساه ده وفين تحجيبتك يابنت الكلب انتى جاية كباريه ... يا اهلا يا اهلا يا معلم

نرمين .. فكك منى بقى يا بابا انا خلاص فى زمة راجل زى القمر اهو

ابو نرمين .. ماشى يا بنت الكلب خليه ينفعك يا اهلا يا معلم

الشباب والبنات قرايب وصحاب سعيد ونرمين حاوطو الطرابيزة بتاعتهم

احمد .. خلاص بقى يا عمى انت رحبت بيا كتير اوى اقعد بقى معانا

ابو نرمين .. لا لا لا اقعد ايه لا انتو اتبسطو بقعدتكم عشان انا بستقبل الناس ولسة وراية مليون حاجة انتو شباب مع بعض بقى يا معلم
بنت يا نرمين لو احتجتو اى حاجة ابعتيلى حد من ولاد اعمامك او تعاليلى انتى علطول وضيافتكم نازلة حالا

حاضر يا بابا

تطلب حاجة يا معلم اجبلك جزمة

كلهم بالواقفين دحكو

احمد وهو بيمسك لى الشيشة الى نزلت قصادو وبيحط رجل على رجل بشرابو الابيض الى بقى اسود من تحت .. لا يا حج انا جزمتى موجودة هنا بنتك وجوزها هم الى سرقوها وانا مش هحلهم الا لما استرد جزمتى ... وشد نفس ... المعلم احمد الحديدى ميتعلمش عليه يا حج

بعد ما خلصو دحك .. ماشى يابنى انا هسيبك تتصرف معاهم بمعرفتك واسيبكم انا بقى اشوف الى وراية وشوية وهجيلكم تانى

احمد بيطلع 10000 جنيه من جيبو .. استنى يا حج ... وبيديلو الفلوس ... معلش بقى انا جاى اجبار مش عامل حسابى على هدية للعرسان البركة فيك انت بقى توصلهم نقطتهم

ابو نرمين .. لا يا معلم عيب اوى الى بتعملو ده طب عليا الطلاق

نرمين بتزعق .. بابااا بس يا بابا انت كدا بتقل من المعلم احمد خد منو مينفعش واديهم النقطة

ابو نرمين .. هو عندك حق يابنتى مينفعش هتبقى عيبة فى وش المعلم فعلا .. انتو احرجتونا ياولاد الكلب انتو الجوز

احمد .. لا يا حج مفيش اى احراج احنا اهل اتفضل اتفضل

واخد نقطة العرايس وبعد اهلنات كتير تانى سابهم وقام

احمد .. ابوكى لطيف اوى يا نيمو انا حبيتو

نرمين .. ايوة انا واخدة خفة ددمم بابا

ايه يا نغاشة مبسوطة انا شايفك اتعرفتى على نص الناس الى واقفة وراكى دى

نغاشة وقفت رغى .. اه حلوين اوى انا مبسوطة بيهم اوى

واحدة من الى واقفين اسمك حلو اوى يا نغاشة

نرمين وهى بتزغرلها .. اه ولما تعرفى اسمها التانى يا سحر

نغاشة طفت دحكتها وحست بتوتر ان نرمين هتحرجها

احمد بصوت حازم .. نرمييييين

انتبهت انها هتعمل حاجة غلط وارتبكت

احمد .. كل الى عرفتيه هناك تنسيه خلاص

نرمين وهى بتبص لاحمد بارتباك وتصحيح الى كانت هتعملو .. اا ا اسمها اسمها سميرة يا نورة صحبتى اتعرفت عليها لسة امبارح هى وديدى بس قوللها يا نغاشة عشان كلنا بنحب نناديها بالاسم ده

نغاشة رجعت ابتسمت تانى وهى بتبص لاحمد بنظرة تقدير وحب انه دافع عنها ونرمين وسعيد وقفو وقعدو يعرفوهم كلهم على بعضهم

مرات صاحب سعيد .. فساتينكم حلوة اوى بس انتم تقريبا عريانين يخربيوتكم بس شكلكم حلو اوى

نرمين بابتسامة وفرح ان شكلها وجسمها عاجبهم بالرغم من عريها .. ميرسى يا نسمة ده من زوقك بس انتى احلى

نسمة .. لا انتم احلى ومنورين اوى وصحابكم حلوين اوى

نرمين .. ما خلاص يا نسمة انتى هتحسدينا ولا ايه

نسمة .. وانتى تعرفى انى بحسد يا بت انا بس كنت عاوزة اسالك عن البتاع الاحمر الى كنتى لبساه وانتى بتتخانقى مع نغاشة فى العربية لما كنتى...

نرمين فطت كتمت بقها وجرتها من راسها دخلت بيها ناحية طرقة الحمامات .. يابنت المجنونة اسكتى لو سمعتك جبتى سيرة الى شفتيه بره هفشخ كسمك

نسمة قرمت اديها عشان تسيب بقها .. ايه يا بت ده انتى بقيتى سافلة اوى

نرمين .. اخلصى عاوزة ايه

نسمة .. يخربيتك يا بت انتى شكلك حلو اوى وامورة اوى وسكسى اوى .. ومسكتها من اديها بتلفها

نرمين مبسوطة .. شكلى عجبك

نسمة .. يخربيتك عجبتينى ده انا غيرانة منك هيجتينى بحلاوتك وشرمطك دى

نرمين بدلع .. ميرسى .. ها قولى عاوزة ايه

نسمة .. كنت عاوزة اعرف ايه الى انتى حطاه هنا

نرمين .. هنا ايه ؟

نسمة .. هنا يا بت هنا

نرمين .. فى ايه يا بت ماتخلصى

نسمة دبت اديها ببعبوص فى طيز نرمين صوباعها دخل نصو فى خرم طيزها نتيجة لبن احمد الى بيسرب من خرمها

نسمة ونرمين فى شهقة واحدة .. هىىىىىىىىىىىىىىىى

نرمين خدتها سحبتها على الحمام وقفلت وراها

نسمة .. اه يا سافلة يا وسخة يعنى انتى عريانة خالص كدا وكمان مش لابسة اندر

نرمين بهيجان وكسوف .. يا وسخة انتى بتبعبصينى على غفلة والناس رايحة جاية فى الطرقة

نسمة بتقرب من وشها .. انا مش قصدى يا غبية انا كان قصدى اشاورلك على البتاع الاحمر الى شفتو فى طيزك .... ولا اراديا باستها من شفايفها

نرمين بتغمض من هيجانها وبتبوسها تانى .. عاوزة زيو

نسمة .. ايوة عاوزة زيو وعاوزة اللبس فستان حلو عريان زيك كدا وعاوزة ابقى عريانة زيك كدا ... وبتبوسها ... انتى حلوة اوى وشكلك سكسى اوى يخربيت عقلك هو جوزك رضى يخرجك كدا ازاى ... وبتبوسها ... ومين المز الى قاعد بيشيش برة ده ... دا خلانى اترعش وانا واقفة جمبو يا بت

نرمين .. اتلمى يا بت انتى مش جوزك بره انتى مالك ايه الى حصلك بقيتى سافلة كدا ليه

نسمة بتحضنها من وسطها العريان وبتنزل اديها من جوة جيبة فستانها من ورى بتبعبصها تانى بقصد المرادى .. يخربيتك انتم من وانتم داخلين سيحت عليكم اوى

تك تك تك تك ... فجاة الباب بيخبط

نرمين بارتباك بعد ما هيجتها .. طيب بعدين بعدين نبقى تكلم

نسمة .. اوكى اوكى شكلى مظبوط

ايوة ايوة يلا .. حاضر جايين

سعيد استغل ان ديدى ونغاشة بيرغو مع البنات ومراتو مش هنا وقعد على الكرسى الى جمب احمد وقرب من ودنو .. احممم ممكن اسالك سؤال وتجاوبنى بصراحة

احمد بصلو واتخض .. احا يا سعيد ابعد كسم وشك الحلو ده وخشن صوتك شوية وانت بتكلمنى عشان انت عاملى قافلة وربكة فى دماغى يا سعيد

حاضر

سعيد .. انت مارست الجنس مع مراتى

لا اطمن يا سعيد اخرنا الى انت شفتو فى العربية ونزلت جوة طيزها مرتين بس من غير ما انيكها

سعيد برجاء .. يعنى بجد كان اخركو كدا

احمد .. ايوة يا سعيد انا معرفش مراتك الا من كام يوم بس

سعيد .. كام يوم بس وواخدة عليك بالشكل ده وبتبقى عريانة عادى كدا قصادك

احمد بهزار .. مراتك شرموطة يا سعيد طلقها

سعيد بانكسار واحساس بالعار .. مقدرش انا بعشق التراب الى بتمشى عليه مقدرش ابعد عنها يوم واحد لانى بحبها بجنون

احمد صعب عليه سعيد لما حس من كلامو اد ايه بيحب نرمين

سعيد باحساس بالذل .. تعرف ان صحابى لما جم وشافوها وهى عريانة بتتخانق فى عربيتك انا مغيرتش عليها زى ما غيرت عليها وانا شايفها بتتعامل معاك ازاى وواخدين على بعض ازاى والطريقة الى بتشتمها بيها وهزاركم مع بعض

وبعدين يا سعيد

سعيد .. انا حسيت ان انا مكسور اوى وانها عملت كدا عشان مش شيفانى راجل ومالى عنيها ......... انت غيرتها اوى

احمد .. مراتك بتعشقك يا سعيد وبتحبك

سعيد وهو بيمسح دمعة نازلة من عينو .. احنا رجالة زى بعض وانا عارف انك لو وعدت بكلمة هتكون قدها

احمد .. قول يا سعيد الى انت عاوزو وهنفزهولك

سعيد برجاء .. عاوزك متمارسش معاها الجنس ومتقلهاش كلام سافل وتدينى عهد انك هتعمل كدا

احمد فى صمت لمدة دقيقة وهو بيشيش .. ماشى يا سعيد ..... اوعدك

سعيد بفرح .. بجد توعدنى

احمد .. اوعدك يا سعيد

سعيد برجاء .. ومش عاوزها تعرف ان انا طلبت منك كدا

احمد .. حاضر يا سعيد متقلقش وعد منى هعملك الى انت عاوزو

سعيد بفرح شديد .. انا بجد مش عارف اشكرك ازاى انت انسان بجد كويس

احمد .. متشكرنيش يا سعيد هات بس الجزمة الى انت سرقتها وجريت وخبتوها يا سعيد

سعيد بتوتر .. اا ااا الجزمة ..... طب طب لما تيجى نرمين هقولها الاول

احمد وهو بيشد نفس وينفخو فى وش سعيد .. كنت عارف انك خول يا سعيد وهتقول كدا

سعيد دحك وهو فرحان جدا انه اخد منو الوعد ده .. احمد ....... انا حبيتك اوى

احمد بصدمة .. احا يا سعيد حبتنى ايه انا مش مرتاحلك يا سعيد انت خول يا سعيد ومخبى صح صارحنى يا سعيد

سعيد بابتسامة .. انا عارف انك بتهزر معاية ومش هزعل من كلامك ده بس انا مش زى ما انت فاكر ..... انا راجل ... انا اقصد انى حبيتك كصاحب يا احمد

احمد بيشد نفس وهو بيبصلو بنظرة ريبة وحيرة .. لا يا سعيد بكسمك راجل فين .... مفيش راجل عينو زرقا وواسعة كدا ورموشو طويلة وعندو نمش بنى تحت عنيه على خدودو وبشرتو ناعمة وبيضة ووشو مدور كدا يا سعيد وشعرو بنى محمر كدا يا سعيد .... وبيبص على شفايفو بانزعاج ... يا ديك امى يا سعيد دا حتى رسمة شفايفك بتنافس حلاوة شفايف نرمين مراتك يا سعيد .... انت لولا البدلة الرجالى الى لابسها مكنتش هتبان انك راجل يا سعيد هو فى ايه بميتين اهلك ... انت مخلينى قاعد مش مظبوط يا سعيد

سعيد وشو احمر من كلامو على شكلو واتكسف وبص لتحت

احمد .. احا يا سعيد دا انت بتتكسف كمان يا سعيد ... ياد انشف يلا متبقاش كدا انت برجلتلى اعصابى ... وخبط على دراعو من عند كتفو وقعد يفعص فيه وهو بيقول ... انشف يلا كدا مالك .... وبعدين سكت فى صدمة وهو بيفعص فى كتفو ... ياديك امى يا سعيد .... وبيفعص فى صدمة ...... انت لحمك طرى كدا ليه يا سعيد

سعيد وهو مكسوف من تفعيصو فى لحمو وبيحاول يزوق ايدو وهو موطى وشو من الكسوف وعينو جت على زوبر احمد الى حس انه منفوخ من تحت البنطلون

سعيد .. ا ا ا اىىىى بس يا احمد الناس هتفتكر حاجة غلط قولتلك انا راجل انت بتعاملنى كدا ليه

احمد بزهول من نعومة سعيد حتى فى صوتو وكلامو .. احا لا كدا فى حاجة غلط انا لازم اعملك كشف حمامة ياد

سعيد .. انت بتهزر الناس انت اتجننت

احمد باصصلو بحيرة شديدة .. اسمع كلامى لازم كشف حمامة يا سعيد انا مش مرتاحلك ومتاكد انك مش راجل

سعيد بتكشيرة وش .. احمد قولتلك انا راجل انا هبتدى ازعل بجد من كلامك ده

احمد .. احا كسم رقتك ... ولا انا لازم اقلعك اتاكد انك راجل ياااض عشان انت لخبطلى كسم دماغى

سعيد بصدمة وكسوف وتوتر شديد .. احمد انت مجنون على فكرة انت شكلك اتسطلت من شرب الحشيش

احمد بيشدو من كتفو بيقربو ليه وبصوت واطى وبيكلمو بصرامة .. ولا انا هقلعك يعنى هقلعك عشان اتاكد انك راجل ودلوقتى

سعيد بتوتر وخوف .. هنا فين انت مجنون بجد

احمد بيطلع مفتاح عربيتو .. ولا تاخد المفتاح ده وتروح تفتح عربيتى وتستنانى هناك وانا جاى وراك علطول وقوم ومتخليش حد من الشراميط التلاتة الى معانا تلاحظ انك خرجت وانا خمس دقايق وجاى وراك عشان ميلاحظوش

سعيد بتوتر وخوف .. انت هتعمل ايه انا خايف منك بجد

احمد .. متخافش انا هتاكد بنفسى انك راجل مش واحدة ست وعاملة راجل وبتشتغلنا وكدا كدا قولتلك مليش فى الخشن .. مع انك بكسمك مش شايف فيك اى حاجة خشن .. يلا قوم اخلص

سعيد وهو بياخد المفاتيح وهو بيترعش .. حح حاضر ...... بس متتاخرش عشان انا متوتر وخايف

احمد .. احا دا انا الى متوتر منك يا سعيد

سعيد راح وهو فى قمة كسوفو ورعبو ومش عارف احمد هيعمل فيه ايه وبعد خمس دقايق احمد راحلو العربية وقعدو على الكنبة الى ورى ونور الصالون منور

سعيد قاعد بعيد عنو منكمش ومكسوف منو وباصص بعيد ومستنى يشوف هيعمل فيه ايه

احمد ولع سيجارة حشيش وبيبصلو بارتياب .. ماتقلع ياااد يا خول

سعيد بصوت هادى متعصب وزعلان من كلامو .. احمد قولتلك انا راجل مش خول انت ليه مش مصدق وبتحكم عليا من شكلى انا عمر ما عملت حاجة من الى فى دماغك دى

احمد .. طب خلاص متزعلش انا مرتبك منك بس اصل مفيش راجل بيبقى حلو كدا يا سعيد دا انت حتى صوتك ميتحددش هو صوت واحد ولا واحدة يا سعيد ... كسم كدا يا سعيد .... وبيحسس بضهر صوابعو على دقنو .. احا انت ازاى دقنك ناعمة كدا يا سعيد

سعيد وهو باصص بعيد عنو مدايق من كلامو ومكسوف ومتعصب لانه بيهين رجولتو .. انا لسة حالق امبارح وكمان اصلا دقنى كدا كدا خفيفة اوى وبتقعد فترة كبيرة علبال ما تطلع غير العادى

احمد .. فترة اد ايه يعنى علبال ما تخشن كدا

سعيد .. حوالى شهرين او اكتر شوية

احمد .. احا اقلع هدومك

سعيد ابتدى يدمع لانه حاسس انه بيقهرو وفضل فى صمت

احمد شدو قربو وابتدى يقلعو بالاجبار نزل الجاكت من عليه وسعيد بيحاول يقاومو لكن فرق الجسم والقوة شاسع

سعيد واحمد بيفكلو القميص وبيبصلو بوش كلو دموع وقهر .. انت بتستقوى بجسمك صح

احمد بهيجان شديد من ملامح وشو وهو بيعيط .. يلا يخربيت امك انت مالك ناعم واحلويت اكتر كدا ليه لما عيطت .. اقلع يابن المرة انا متاكد انك واحدة ست وعامل نفسك سعيد

سعيد بيزوق اديه اكنو واحدة واحد بيقلعها بالعافية وهو بيعيط واتعصب منو .. خلاص وسع اوع ايدك انا هقلع بس عشان اثبتلك انك غلط ومبتفهمش وهمجى

احمد .. ايوة ايوة انا همجى

سعيد بعصبية بيبصلو وهو بيقلع وبيعيط .. حيوان

احمد .. خخخخخخخخخخخخخ حيوان احا
ياااد اسمها يابن المرة
اسمها يابن الوسخة
اسمها يابن اللايطة
لكن حيوان دى بتاعة النسوان هى الى تقولها بس يا سعيد ....... اقلع يا سعيد اقلع

سعيد قلع كل هدومو الا البوكسر الاسود الى ماسك عليه

احمد .. اقلع البوكسر يا سعيد

سعيد وهو بيقلع البوكسر بعصبية .. همجى حيوان .... وبعد ما قلعو .... ارتحت وقعد ضامم رجليه ومغطى زوبرو بايدو البيضة الناعمة

احمد .. يا ديك امى انت اينعم عندك زوبر وبضان يا سعيد لكن ......

سعيد بيخبطو على فخدو وهو بيدمع .. لكن ايه يا همجى

اضرب تانى كدا يا سعيد

سعيد ضربو

احمد تانى

سعيد ضربو تانى

احمد .. احا نفس بونية مراتك يا سعيد

سعيد .. اخلص قول لكن ايه

احمد .. عارف جسم البنات الى بتلعب جمباز ايقاعى يا سعيد

ايوة

جسمك زيهم بالظبط يا سعيد

سعيد بيخبطو تانى وهو بيبصلو بعصبية وهو بيعيط .. قولتلك انا راجل انت مش شوفت بنفسك

احمد وهو بيقلع هدومو .. سعيد انت جسمك مفيهوش شعراية

وزوبرك ابيض محمر زى كساس البنات يا سعيد

ولحمك ابيض طرى بيلمع زى لحم النسوان يا سعيد

حتى رقبتك مدملكة زيهم يا سعيد

وبعد ما قلع .. بص على زوبرى ياد .. وقلى حاسس بايه

سعيد بص على زوبرو النص منفوخ بقرف انه بيبص على زوبر راجل زيو.. قولتلك انا مش زى ما انت فاكرنى وقولتك انا راجل افهم بقى انا معنديش الميول دى انا راجل طبيعى ... انا شكلى وطبيعتى هى كدا انت مش عاوز تقتنع ليه

احمد بصيغة امر والحشيش سطلو على الاخر .. اطلع بركبك على الكنبة ووطى وافتح طيزك وورينى خرم طيزك

سعيد خبطو بالبوكس فى بنچو الى بالنسبة لاحمد ملهوش اى تاثير وبرقلو وعينو بتدمع وهو حاسس بالانتهاك والاهانة .. انت اتجننت

احمد مسكو من شعرو البنى المحمر على خفيف ومسكو من رقبتو بخنقة خفيفة لكن ماسك بيها رقبتو وباسو من بقو وسعيد بيفلفص تحتيه بيقاوم البوسة الى بينيك بقو فيها ويمصلو فيها لسانو لكن فرق القوة مضيع كل مقاومتو واستسلم لعنفو وسابو يبوسو وعينو بتنهمر دموع وهو مغمضها مش مصدق ان راجل زيو بيبوسو وبعد حوالى دقيقة من نيك بقو بلسانو سابو

فلقس ورينى طيزك يا خول

سعيد حس انه بيتعرض لاغتصاب وتعب من مقاومتو الى ضيعت قوتة وحس بمهانة شديدة ونيم جسمو فى استسلام بالجنب على الكنبة وضم رجلو ليه لكن احمد مسكو من وسطو بقوة ورفعو وخلا جسمو فى وضع الكلب وفلقسلو طيزو بالقوة

احمد .. يابن الشرموطة دا انت طيزك وخرم طيزك احلى من طياز النسوان يا خول

سعيد بدموع مبتقفش مغرقة وشو .. قولتلك انا مش كدا الى بتعملو ده غلط يا احمد انا مش كدا

احمد سحبو من راسو وسندها بايدو وقعد يبوس فى شفايفو ويمصلو رقبتو ويلحس وشو فى جنون لدرجة ان زب سعيد وقف من الى بيعملو فيه لكن فى نفس الوقت رافضو من جواه وحاسس بالاهانة والعار والانتهاك والقرف الشديد

احمد نزلو على ركبو قعدو بين رجليه وزنق عليه وخلى درعاتو فوق فخادو وولع سيجارة تانى لانه حس بمتعة وحماس شديد ودماغ الحشيش ضربت معاه فى السما وسطلتو على الاخر

احمد بيحسس على خدودو من تحت عنيه وبيدخل صوباعو فى بقو وشدو منو وبعدين بيحسس على شفايفو الموردة وسنانو الصغيرة الى بتلمع .. مص زوبرى يا سعيد

سعيد زق ايدو بعيد عن وشو فى حركة رفض انه يمص زبو وهو بيبصلو بتحدى بعنيه من تحت ودموعو مغرقة وشو .. سيبنى يا مقرف مفيش رجالة بتعمل كدا مع بعض فوق فوق انت مسطول

احمد مسك زوبرو الى وقف على اخرو وابتدى يحركو على عنيه ويزقو جوة عنيه ويمسح بيه دموعو الى على خدو .. كسم عيونك الحلوة دى ياد يا سعيد

سعيد زق زبرو بوشو بحركة رفض الى هيجت احمد اكتر ومسكو من شعرو وبيزق راس زوبرو جامد جوة عين سعيد .. اىىىى يا غبى عينى يا غبىىى

احمد ساب شعرو ورفعو من رقبتو بخنقة مسكو وباسو من بقو ناك بقو بلسانو وفرتك شفايفو عض ونزل وشو تانى على زوبرو بيحاول يدخل زوبرو الواقف فى بقو بالعافية وسعيد قافل بقو ورافض تماما وبيقاومو بشدة

احمد ميل وشو على فخدو وعمال يضربو بزوبرو على خدو ووشو وبيفتحلو بقو بالعافية ورشقلو زوبرو وبالقوة دخل راسو

سعيد فى مقاومة بيحاول يخرج زوبر احمد من بقو وبيزق نفسو بايدو لكن احمد مسيطر عليه من شعرو .. مممفففمممفممممفففففمممم .. وقام سعيد عضو من راس زوبرو لما ملقاش فايدة

احمد .. اىىىى يا خول .. وشد زوبرو خرجو ضربو بيه على وشو وحشرهولو تانى

سعيد بغضب .. انا مش خول قولتلك ممممفففممممااااممممممفففف مش هتدخلو مش هدخلو .... وقام عض زوبرو تانى

احمد شد زوبرو من بوق سعيد وجاب تليفون سعيد وقالو افتحو وسعيد نفز الامر وهو منهك جدا لانه مضطر يرضخ ليه

احمد شغل التصوير على الفيديو وحط التليفون على مسند الباب ووجهو عليهم عشان يصور الى بيحصل ورجع مسك راس سعيد وكتم مناخيرو فسعيد فتح بقو يتنفس فقام احمد نزل براسو رشقلو زوبرو كلو فى بقو وصلو لزورو الى استقبلو سعيد وهو بيتخنق ولعابو بيسيل على زوبر احمد بيغرقو وعمال يطلع وينزل بوشو بالقوة على زوبرو الى بينيك بيه بقو بكل عنف وسعيد كل ما يرشق زوبرو فى بقو اكتر يقوم عاضضهولو فيطلعو ويرشقو فيه تانى

احمد اول ما حس انه خلاص هينزل من شدة الهيجان فنطر نطرة واحدة جوة زور سعيد ورفع راس سعيد بسرعة وخرج زوبرو لانه مش عاوز ينطر دلوقتى لانه مستمتع جدا بالى بيعملو فى سعيد ومش عاوز ينهى الموضوع بسرعة

وقرر يهدى دقيقة

احمد .. انا هخليك المتناك بتاعى يا خول

سعيد وهو بيكح وبقو وشفايفو الحلوة الموردة بيسيل منها لعابو ولبن احمد الى قرفان انه نزلو فى بقو .. انت همجى وحيوان والى بتقولو ده عمرو ما هيحصل يا حيوان يا عربجى ... وبينهج بصوت عالى ... انت بتستقوى عليا بس عشان انت جسمك اقوى منى بس انا ممكن اضربك

احمد .. وهو هيجان من منظر وشو وعينه الحلوة الزرقا الى بياضها احمر من العياط ودموعو مغرقة وشو المدور الشهى المنمش مع لبنو الى مسيل من بقو وصوتو الناعم الى بقى مبحوح .. تعالة قوم اضربنى يا سعيد

سعيد فى انهاك وقف على ركبو وهو بين رجلين احمد وقعد يضربو بالبونيات فى بنجو وبطنو وزوبرو لكن بلا اى تاثير وايدو هى الى وجعتو فملقاش فايدة فقعد تانى على طيزو بين رجليه المنهكة من المقاومة ولما لقا زوبر احمد الى واقف زى الخازوق فى وشو متغرق بلعاب بقو وبيلمع قعد يضربو ويلطشو بالاقلام بكف اديه فى امل انه كدا بيقاومو واحمد مستمتع وهيجان من حركاتو ومقاومتو ليه نيك

احمد وسعيد بيضرب زوبرو بالاقلام وبيكمل سيجارتو ومستمتع بيه جدا .. انا هنيكك يا سعيد فطيزك بالزوبر ده وهتبقى المتناك بتاعى زى ما قولتلك وده اخر كلام

سعيد فى يأس من الضرب فى زوبرو الى خايف من شكلو وضخامتو وتخن راسو لما سمع انه هينيكو بيه فطيزو الى خرمها انقبض من كلمتو .. طااخ على زوبرو.... مش هيحصل يا عربجى .... طاخ على زوبرو .... انا راجل مش خول ... طاخ على زوبرو ... وعمرى ما هكون المتناك بتاعك ابدا .... طاخ على زوبرو وبعدين قرصو من كيس بضانو

احمد فتح الباب رمى السيجارة بعد ما خلصت وقفل ومسكو من كتافو رفع وشو قصاد وشو وقعد يبوسو من شفايفو ووشو ورقبتو وسعيد مغمض عينو وبيزوق فيه من سدرو وبعدين حضنو ضمو لسدرو بقوة وهو بيبوسو ويمص شفايفو ورقبتو ويعضهم بحنية

احمد .. طب ما انت هجت اهو يا خول بص على زوبرك

سعيد وهو بيتباس وبيتعصر فى حضنو مابين عضلاتو الى حاسس بصلابتها محاصرة جسمو وبيرد عليه بعصببة ورفض وشفايفو بتتعض وتتشد .. امممممممممم براحة يا عربجى انت قطعت شفايفى وبوقى .. وبتاعى واقف كدا طبعا بسبب الى بتعملو فيا ده لكن انا من جواية كارهو وقرفان منك يعنى متحلمش مش هيحصل ولا هكون زى ما انت عاوز انا راجل مش خول يا حيوان ... وانت قولت ملكش فى الخشن يا كداب يا كداب يا كداب يا عربجى

احمد هيجانو هيجننو من طريقة كلامو وشكلو وجسمو الطرى المشدود المرسوم زى لاعبات الجمباز البنات .. وهو انت فيك ريحة الخشونة حتى يا سعيد .... طيب تعالة نتفق اتفاق زى الى اتفقناه جوة بتاع مراتك وتوافق عليه زى ما انا وافقتلك على الى انت عاوزو

ايه هو قول

احمد .. هنيكك مرة واحدة بس فى طيزك ولو خليتك تنطر لبنك لوحدك من نيك زوبرى فى طيزك بس يبقى تعترف وتستسلم وتبقى المتناك بتاعى وانيكك وقت ما انا عاوز واخليك الشرموطة بتاعتى

سعيد بكسوف واحساس بالاهانة من كلامو .. اخرس يا حيوان انا راجل

احمد .. ماشى راجل .. ولو انا الى نطرت وانا بنيكك يا راجل وانت منطرتش يبقى خلاص كدا انت اثبت انك راجل ومش هنيكك تانى ولا هتبقى الخول بتاعى ولا هتبقى الشرموطة بتاعتى

سعيد بحيرة .. طيب لو رفضت ادخل معاك التحدى ده من الاساس هتهددنى بالى انت بتصورو دلوقتى وتفضحنى صح

احمد بيبوسو من بقو .. انت عبيط يا سعيد ايه شغل العيال الى بتقولو ده ... وبيبوسو تانى ... انا يا غبى هنزل بمستوايا للهبل الى بتقولو ده ... ثم احنا بنصور بتليفونك انت يا خول ... وبيبوسو تانى وبيعض شفايفو ... وبراحتك مش عاوز تدخل التحدى متدخلش وهعتبر انك خوفت تدخل التحدى عشان عارف انك عارف انك هتطلع خول فى الاخر وهتجيبهم على نفسك وانا بنيكك وهخليك الشرموطة بتاعتى

سعيد .. اخرس يا حيوان انا راج.... احمد كتم بقو ببوسة شفط فيها لسانو ناكو قبل ما يكمل

احمد .. متردش وخدلك دقيقة فكر وانا هساعدك

سعيد .. هتساعدنى ازاى

كدا ... احمد رشق صوباعو الوسطانى فى بوق سعيد يلغوصو بريقو وسعيد قرفان فشخ ويحاول يخرجو من بقو بدون فايدة لغاية ما عضو

احمد سحبو من بقو وقعد يمصمص ويعض فى رقبة سعيد الى سيبت عضتو وساب صوباعو

احمد لما خرج صوباعو قام نازل بيه رشقو فى خرم طيز سعيد دخلهولو كلو وسعيد بيشهق شهقة روحو كانت بتطلع فيها وبرق وبص للسقف وبيحاول يزوق احمد ويبعد عن حضنو بايدو لكن احمد كان بيضمو اكتر بدراعو الى محاوط ضهرو وبكف ايدو الناشف الى بيزوق بعبوصو الى راشق فى خرم طيز سعيد ويضمو عليه اكتر فسعيد حس انه خلاص متحاصر من فوق وتحت ومتسيطر عليه حتى من خرم طيزو

سعيد بنهجان وخوف وهيجان .. يا سافل يا منحط يا عربجى ... وبينهج ... انت ازاى تعمل فى راجل زيك كدا ... ونهجانو بيعلى ... شيل صباعك يا حيوان هتعورنى مش قادر

احمد .. بس انا مش شايفك راجل يا سعيد ولا طيزك الطرية الناعمة دى طيز راجل ولا خرم طيزك المحمر الطرى الناعم ده خرم طيز راجل ... خرم طيزك ديق اوى ياد يا سعيد تصدق صدقت انك فعلا مش خول واتناكت قبل كدا مع انى كنت شاكك .. بس خرم طيزك ابطل شكوكى

وابتدى يخرج ويدخل صوباعو فى خرم طيز سعيد بكل حنية وهو مستمتع انه بينيكو بصباعو

سعيد بينهج ومش قادر يستحمل الم صوباعو الى بيلعب فى طيزو .. انت وسخ كداب وسافل ... وانا راجل غصب عنك ... ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ... وهتحداك بس ... ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ... عشان اثبتلك انى راجل وانى مش خايف اتحداك عشان عارف انى هطلع خول زى ما انت فاكر يا قذر يا همجى يا عربجى ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اهات سعيد جننت احمد وقام منزل راسو رشق زوبرو بالقوة فى بقو تانى وسعيد قعد يعضعض فيه تانى برفض لغاية ما بلو كلو بريقو تانى بالقوة وقام احمد رفعو وخلا جسمو وزوبرو بين رجليه الى فشخهالو وركزو على ركبتو على الكنبة وابتدى يرشقلو زوبرو جوة طيزو

وسعيد فى صدمة ورعب ومبرق لما لقى نفسو فجاة فوق زوبر احمد الى متغرق بريقو وبيحاول يدخل يخترق فتحة طيزو ينكها

لكن ضخامة راس زوبرو اكبر بكتير من استيعال فتحتو الى سعيد حس انها بتتهتك وهتتقطع من راسو بس الى بتحاول تخش جواه .. وبيصرخ بالم وهستيريا رهيبة وبيقاوم زق احمد ليه انه ينزل بجسمو اكتر والى احمد ميعرفش ان مش عضلات رجل سعيد هى الى مانعة نزول جسمو بس لكن كمان ضيق خرم طيزو مش سامح لجسمو ينزل واصبح جسم سعيد مرفوع وقاعد على زوبر احمد بخرم طيزو الى مش عارف يخترقو

سعيد بيصرخ وبيعيط .. اهدا يا حيوان يا طور هتموتنى فتحتى مش قادرة تدخلك مش هتوسع اكتر من كدا هتموتنى يا غبى اهداااا

احمد بالفعل استجاب لسعيد لانه حس انه خرم طيزو ديق جدا فعلا ولو ضغط عليه بغباء اكتر هيعورو فشال زوبرو من طيزو وسابو يهدى وهو حاضنو ومقعدو على فخادو وفردتين طيازو حاضنة زوبر احمد من فوق

سعيد حاضنو من وسطو ونايم براسو على كتفو فى ارهاق

احمد .. جسمك ملبن ياض يا سعيد ... ومسكو من شعرو وباسو من شفايفو

سعيد بقرف وهو بيبعد شفايفو عنو .. بطل قرف بقى يا مقرف مفيش رجالة بتبوس بعض كدا

احمد وهو بيبوسو تانى .. هى فين الرجالة دى يا سعيد

سعيد بعد بوسة تانية .. انا راجل غصب عنك

احمد .. ازاى يا سعيد وانت قاعد على زوبرى وطيزك حاضنة زوبرى زى سندوتش السوسيس يا خول .. وباسو تانى

سعيد بكسوف ومهانة بيحاول يقوم من على زوبرو ويبعدو عن طيزو .. انت سافل وعربجى اوع قومنى

احمد بهيجان من نعومة سعيد .. نام على ضهرك وضم رجلك على سدرك هنجرب وضع تانى يفتح طيزك اكتر ويدخل زوبرى

سعيد بانهاك ونرفزة .. اخرس يا حيوان انت فاكرنى ايه

احمد .. ماشى يا خول .. وقام احمد منيمو بالقوة على ضهرو ورفعلو رجلو على سدرو

احمد وقف عند طيزو على ركبتو وسعيد نايم على ضهرو ورفع رجليه وبقى خرم طيزو الاحمر المورد مفشوخ قصاد احمد الى تفلو عليه وقعد يفرش راس زوبرو عليه

سعيد .. يععععع مقرف مقرف .. انت كنت بتعمل الحجات المقرفة دى مع مراتى

احمد .. مراتك بنت شرموطة طيزها مقفولة زيك كدا زبى مش داخل فيها

سعيد .. سافل مقرف وهى مقرفتش منك يا مقرف

احمد وهو بيظبط زبرو بعد ما فرشة على خرم طيزو وبيزوق عشان يدخلو جواه .. لا مراتك شرموطة مقرفتش وهتموت وانيكها فى طيزها واخليها متناكتى زيك

سعيد مع الشعور بالم دخول راس زوبر احمد لاول خرم طيزو .. اا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ... دا بعينك تخلينى متناكتك انا راجل زيك مش خول .... ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ... وجع فظيييييييييع

احمد .. سيب اعصابك وافتح طيزك يا خول عشان زوبرى يدخل

سعيد بوجع وبيدمع ومغمض عينو .. ا ا ا ا ا ه ه ه ه صدقنى بتاعك موسع فتحتى على الاخر ..... احمد بيحاول يزوق زوبرو جواه اكتر .... ا ا ا ا ا اه ه ه ه ه لا مش قادر ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه اصبر طيب اصبر خرجو هنجرب حاجة تانية ممكن يخش اصبر عشان خلاص تعبت فعلا

احمد بيخرج راس زوبرو من خرم طيزو فى ياس وهو هيموت وينيكو .. احا يا عم بقى شوف اخلص هتجرب ايه خلص عاوز انيكك

سعيد وهو بياخد نفسو بصوت عالى .. ماشى اصبر بس باخد نفسى ... بص هقعد على رجلك تانى وخلينى انا امسكو واحاول ادخلو جواية براحة من غير ما انت تزوقو او تتدخل اوكى ... وقام سعيد قعد فوقيه ومسك زوبر احمد بايدو وسنطرو على خرم طيزو وابتدى ينزل عليه براحة يخلى راسو تدخل فى خرم طيزو ويطلعها فى حركة هادية مستمرة

وبعد تكرار الحركة دى اكتر من مرة زوبر سعيد الواقف قعد يحك فى بطن احمد ويرشق فى سرة بطنو اكنو بينكها وفجاة من احساسو بالهيجان سعيد نطر لبنو على بطن احمد ورمى نفسو فى حضنو وهو بيترعش وزوبر احمد راسو راشقة فى خرم طيزو

احمد .. شفت يا خول صدقتنى انا كسبت اهو وخليتك تنطر وانا بنيكك عشان تعرف انك خول مش راجل بس وتصدقنى .. كدا انت بقيت المتناك بتاعى رسمى

سعيد بارهاق وخرم طيزو بيضيق على راس زوبر احمد بيخنقها وبيقول لاحمد باستنكار .. لا طبعا انت منكتنيش اصلا ولا بتاعك دخل جوايا عشان تخلينى انزل من نيكك فيا زى ما قولت انت بتستهبل اذا كان مش عارفين ندخلو جواية اصلا

احمد .. احا انت هتتشرمط يا خول وترجع فى كلامك ولا ايه

سعيد .. لا انت الى بتستهبل وعاوز تكسب بالغش عشان تثبت ان انا زى ما انت بتقول عليا واصلا انت معرفتش تدخلو ولا تعمل حاجة لسة عشان تثبت كلامك .. عاوز تكسب بالغش براحتك بس خليك عارف بقى ان انا كنت هكسبك وانت اتلككت وكسبت بالغش

احمد وهو بيمسكو من وسطو ويزقو على زوبرو بغباء .. يابن الشرموطة .. ماشى طب جهز طيزك بقى يا خول عشان انيكك

سعيد فى الم .. ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه استنى استنى طيب عشان بتاعك نشف مفيش لزوجة اصبر

احمد رفعو من وسطو وقعدو بطيزو على لبنو للى نطرو على بطنو وفتحلو فلقة طيزو ومسح بيها لبنو ليطها بلبنو كلها وقام رافعو قعدو على راس زوبرو تانى الى دخلت فى خرم طيزو بسهولة بمساعدة لبنو وابتدى يزوق زوبرو جوه طيز سعيد الى بيصرخ فى الم وطيزو رافضة دخول اكتر من راس زوبر احمد وفضل سعيد يحاول يخلى خرم طيزو يستوعب زوبر احمد ويكمل دخول فيها عشان يخلص ويسيبو لكن بدون فايدة ونتيجة لدخول وخروج راس زوبر احمد فى خرمو احمد مستحملش ونطر كل لبنو بجنون جوة طيز سعيد وهو كابسو وضاغط عليه مقعدو فوق راس زوبرو وبيكبسلو لبنو كلو الى بيخترق العضلة الضامة جوة طيزو الى مانعة دخول زوبر احمد لكن مقدرتش تمنع دخول نطر لبنو الى اخترقها بزفلطة وملا طيزو فى صوت ظرط جنن سعيد خلاه ينطر تانى على بطن احمد من شدة الهيجان

احمد بمتعة شديدة بعد ما نفخ لبنو كلو جوة طيز سعيد .. خلاص يا خول ييقى المرة دى مش هتحسب لحد فينا... كدا لسة محدش كسب

سعيد بعد ما نطر تانى على بطن احمد وراس زوبر احمد لسة جوة طيزو بتنفض وبتنطر وبتضغط اخر قطرتها جوة طيزو وسعيد منهار فى حضنو ومتشعبط فى رقبتو .. اوكى كدا محدش لسة كسب خلينا نجرب بعدين لان انا تعبت اوى وفتحتى بتوجعنى اوى ... ومتقوليش يا خول لو سمحت انت لسة مكسبتش الرهان ولا عرفت تنكنى عشان تتاكد انا خول ولا لا وبطل سفالة عشان انا راجل زيى زيك

احمد هيجان عليه لسة نيك فشالو من فوق زبو ونزلو تانى بين رجليه وجابو من شعرو وقعد يمسح وشو فى لبنو الى لسة ناطرو على بطنو ليطهولو كلو غرق وشو بلبنو ووطى عليه باسو من بقو ببوسة بطعم لبنو ناك فيها بقو وسعيد عمال يقاوم فيه وحاسس بقمة القرف من لبنو الى خلاه يمسحو بوشو وبوس احمد من بقو بالهمجية دى كل شوية

احمد رجع بضهرو تانى وهو بينزل وبيلزق وش سعيد عند زوبرو الى واقف وبيخرج منو لسة بواقى لبنو بعد ما نطر فى طيزو

احمد .. نضف زوبرى يا خول وعضعضو زى ما كنت بتعمل من شوية

سعيد وهو بيحاول يبعد بوشو الى غرقان بلبنو بعيد عن زوبر احمد وهو بيضربو على فخادو .. انت مقرف وحيوان وخنزير .. سيب شعرى يا غبى انت بتوجعنى

احمد .. طيب ماشى هسيبك بس تمص زوبرى تنضفو وتعضعضو لوحدك من غير ما اجبرك يا خول ماشى

وساب شعرو وولع سيجارة عشان يقعد يستمتع بمنظر سعيد ووشو الجميل الى غرقان بلبنو وهو بينضف زوبرو

سعيد فى استسلام عشان عارف انه لو معملش بمزاجو هيمسكو بالعافية يحطلو زوبرو فى بقو وهو مش قادر ولا فيه قوة يستحمل شد وجذب ومقاومة تانى معاه فمسك زوبرو حضنو باديه الاتنين من عند بضانو وابتدى فى كسوف شديد وخجل واحساس بالمهانة يطلع طرف لسانو ويلحس راس زوبر احمد الى بتطلع لسة بواقى نطر لبنو وهو حاسس بقمة القرف

سعيد .. انت مقرف بجد ترضى حد يهينك ويجبرك ويخليك تعمل زى ما انت بتجبرنى اعمل فى بتاعك كدا

احمد وهو بيمسك تليفون سعيد ويوجه الكاميرا عليه وهو بيستعد يمص زوبرو .. لا يا سعيد انا مش خول زيك .... حط راس زوبرى فى بوقك ومصها يا سعيد

سعيد فى زل حط راس زوبرو وابتدى يمصها ويلحس نقط اللبن الى خارج منها جوة بقو بلسانو وباصصلو بعينو الزرقا الحلوة من تحت .. مقرف عربجى

احمد .. اول ما اصحى هبعتلك رسالة الاقيك عندى عشان انيكك عشان خرم طيزك بوظ النيكة يا سعيد واخسرك الرهان بكرة

سعيد وهو بيمص زوبرو لكن بغيظ وغضب وهو بيبصلو .. انسى بعينك لو عرفت تخسرنى لان انا مش خول ... وخد مصة من زوبرو ... اقفل التصوير وهات تليفونى يا عربجى عشان اسجل رقمك

وحط راس زوبر احمد فى بقو وعض عليها بسنانو وهو بيكتب الرقم الى احمد بيمليهولو

احمد وهو بياخد نفس سيجارة وبينفخو فى وش سعيد الى ردهالو وهو بيعوج زوبرو ويعضهولو من الجمب .. لم نفسك انا مش بدخن

احمد اخد نفس ونزل على بوق سعيد ببوسة وادالو باك وهو بيكح ويتخنق فى ايدو

سعيد .. كح كح كح حيوان كح كح كح كح عربجى

ومسك زوبرو بغيظ نزل فيه عض بغل

احمد وهو مستمتع بمنظر سعيد الى بيتخانق مع زوبرو وبيعض فيه .. اتبسط يا خول

سعيد .. لا طبعا يا حيوان متبسطش انت تقريبا اغتصبتنى واجبرتنى وقولتلك مليون مرة انا مش خول .... وضرب زوبر احمد بالقلم ورجع يعضعض فيه بغيظ

احمد .. مش خول ازاى يا سعيد وانا لبنى جوة طيزك لسة سخن وعمال تمص فى زوبرى وتعضعض فيه اهو

سعيد .. مهو عشان كدا بنتقم منك يا عربجى وعمال اعضهولك لكن انت حلوف مش حاسس بحاجة

احمد هاج من كلامو وعضعضتو وشالو من كتافو وباسو من بقو ونيمو على ضهرو ودخل بين رجليه ورشقلو زوبرو عند فتحة طيزو وبيزق عشان يدخلو بغشومية

سعيد بالم شديد وشهقة رعب وهو بيزقو من سدرو .. احمد احمد لا لا لا لا لا صدقنى مش قادر استحمل خلاص حرام عليك كفاية كدا النهردة عشان خاطرى عشان خاطرى

احمد وقف ضغط وبصلو بس لسة راس زوبرو جوة خرم طيزو ضغطاها ولبن من الى جوة طيز سعيد بيخرج منها بالراحة

سعيد حضنو بايدو من وشو .. معلش اهدى وبكرة هنحاول تانى صدقنى انا عارف انك نزلت جواية بس مرتحتش وانا كمان حاسس بالم فظيع سيبنى ارتاح وكدا كدا هجيلك الصبح زى ما اتفقنا وهنحاول تانى ........... ماشى

احمد هدى لانه عارف ان طيزو مقفولة وتعب من زوبرو فعلا وخرج راس زبو منه وقام من عليه عشان ميأذيهوش

سعيد اتعدل وقعد قصادو وسند ضهرو على الباب وتنى رجلو ادامو وحضنها وبصلو وقالو .. انت طور هايج عاوز تعمل وخلاص يا حيوان

احمد .. بكرة تجيلى بقميص نوم واندر من بتوع مراتك يا خول عاوز اشوفو عليك

سعيد بعصبية وهو بيضربو ببطن رجلو فى كتفو .. مستحيل دا يحصل يا عربجى انت فاكرنى خول بجد ولا ايه ... وضربو بالرجل تانى ... لما تبقى تكسب الرهان يا طور ساعتها يبقى ليك حق تخلينى اللبسلك الى انت عاوزو لكن انا راجل ومش ممكن البس الى انت بتقول عليه ده يا غبى

احمد قفش رجلو وقالو وهو هيجان على حلاوة رجلو .. هو فى رجل راجل ناعمة وطرية وحلوة كدا ياااد يا خول ... فين شعر رجلك وجسمك ياد يا خول

سعيد اتعصب منو .. اوع يا طور سيب رجلى

واخد منو رجلو ورجع قرفص وحضنها تانى

احمد وهو بيلبس قميصو .. وله يا سعيد

سعيد .. انا سعيد مش وله يا شمام ... عاوز ايه

احمد .. تعالى اقعد على رجلى

سعيد فى استسلام وزل عشان عارف انه لو مسمعش بالزوق هيجبرو بالعافية راحلو وركب على رجلو وحط ايدو على كتفو .. نعم عاوز ايه

احمد .. ياد انا عاوزك تنشف كدا وبلاش الشتيمة الحريمى الى بتقولها دى ... اشتم شتيمة رجالى انت مش بتقول انك راجل

سعيد .. ايوة راجل غصب عنك وعاوزنى اشتم ازاى ... انت فاكرنى عربجى زيك

احمد باسو من بقو ( سعيد .. مقرف ) .. ايوة ياد الراجل لازم يكون جواه عربجى عشان الست تحس برجولتو وانه مسيطر عليها والخولات الى بيتناكو الى زيك كمان يحسو بكدا

سعيد .. انا مش خول يا حيوان ... وكمان عاوزنى اشتم اقول ايه

احمد .. تقول مثلا .. يابن الفاجرة
يابن اللايطة
يابن ديك المتناكة ... الشتيمة بتاعة العربجية دى

سعيد .. انت بتحلم انا مستحيل اقول الحجات دى انا متربى مش عربجى ومتسول زيك

احمد باسو تانى ( سعيد .. كفاية بوس يا مقرف يا غبى مفيش رجالة بتبوس بعضها كدا ) ..
طب بلاش اشخر كدا يا سعيد

مبعرفش

حاول كدا حاول يمكن فى امل

سعيد .. خخخ كح كح كح كح

احمد بيأس وباسو تانى .. حاول تانى يا سعيد

سعيد .. خخخ

احمد بصدمة .. احا يا سعيد هى دى شخرة

سعيد .. ايوة يا غبى شخرة امال فاكرها ايه

احمد .. صح عندك حق يا سعيد خول زيك وشو كلو غرقان من لبنو وطيزو متعبية من لبنى وعينو زرقا طبعا لازم تكون دى شخرتو

سعيد .. مش بمزاجى انت الى اغتصبتنى يا عربجى يا حيوان

احمد بيقرب من شفايفو .. وانت مدافعتش عن نفسك ليه يا خول

سعيد بيبعد وشو عشان ميبسهوش .. حاولت بس مستحيل اقدر على حيوان طور زيك انت بتستقوى عليا عشان جسمى اضعف منك

احمد بيبوسو وبيعضو بحنية من رقبتو وبيبعبصو فى خرم طيزو .. لا دا عشان جسمك ملبن ياد يا خول .. تصدق ياد مش عاوز اسيبك وندخل الفرح

سعيد وهو بيحاول يزوق ايد احمد الى راشقة بعبوص فى خرم طيزو .. طب ومستعجل ليه خلينا شوية كمان اشرب كمان سيجارة وبعدين ندخل بس من غير ما نعمل القذارة الى بتعملها معاية دى خلينا نقعد صحاب عادى زى اى اتنين رجالة صحاب

احمد .. لا لو قعدت معاك هنيكك تانى

سعيد .. وانت عشان تقعد معاية لازم تنكنى مينفعش نقعد كدا عادى ... وبعدين بص لتحت ... انا عاوز اقعد معاك عشان حبيت قعدتك

احمد مسك وشو وقعد يبوسو من بقو ويعض فى لسانو وشفايفو قطعهملو وسعيد بيقاومو بلا جدوى .. لا كفاية كدا عشان نشوف التلات شراميط الى جوة عملو ايه زمان القاعة كلها بتبعبص فيهم دلوقتى وكدا كدا هنقعد مع بعض جوة يلا قوم البس هدومك

سعيد .. ماتخلينا شوية ... بس من غير سفالة يا قذر

احمد .. طب اشخر تانى كدا يا سعيد بس حاول تعمل افضل اداء عندك لو عجبتنى شخرتك وحسيت انها شخرة راجل هنقعد

سعيد وهو محرج من شخرتو .. طب شيل صوباعك الى جوايا ده عشان اعرف اشخر

احمد .. لا يا سعيد صدقنى صوباعى الى راشق جوة طيزك ده هو الى هيديك الدفعة ويخليك تشخر شخرة بنت متناكة فاجرة بس يلا

سعيد بيضحك وهو مكسوف من صوباعو الى راشق فى خرم طيزو .. حاضر

خخخ

احمد باحساس بالفشل شال صوباعو من طيزو وباسو من بقو .. احا يلا قوم اللبس يا خول

سعيد وهو بيقوم .. ايه دى كمان معجبتكش ...وانا راجل مش خول يا عربجى

لبسو واحمد خرج من العربية

سعيد حصل احمد وبيحاوط دراعو باديه الاتنين

احمد .. لااااء اظبط يا خول كدا احنا قدام الناس وقلتلك كذا مرة انا مليش فى الخشن

سعيد برقة ونعومة بنت متناكة بطبيعتو مش مصطنعة .. احمد متقوليش يا خول احترم نفسك انا راجل مش خول

احمد .. احا راجل ازاى امال لبنى الى مالى مصارين طيزك وماشى بيه ده ايه

سعيد بتحدى .. طب مانا لبنى على بطنك يا حيوان يا سافل

احمد .. ماشى بس لحستهولك يا سعيد وخليتك تمسحو بوشك وبطيزك الطرية الملبن دى

سعيد اتكسف وحس بالاحراج والاهانة ان لبن احمد جوة طيزو عمال بيتحرك وشال ايدو ومشى باصص فى الارض

احمد بصلو وهو هيجان على كياتو وهو ماشى جمبو وانه عارف ان سعيد شايل لبنو فى طيزو فحط دراعو على كتفو وضمو ليه فى وضع ميشككش حد فيهم

سعيد بصلو بابتسامة سعادة وكسوف

احمد .. خلاص بكسمك بقى متبصليش بوشك المتبهدل من النيك وعنيك الحلوة دى وبص ادامك ولما ندخل روح ظبط شكلك فى الحمام

سعيد بفرح واستسلام لهيمنتو .. حاضر ... احمد ممكن متعرفش اى حد بالحصل بينا ده

احمد .. احا يا سعيد دا انت الى متعرفش اى حد بالى حصل بينا عشان انا مليش فى الخشن يا سعيد

سعيد بكسوف وباصص تحت .. حاضر يا عربجى ... بلاش تخلينى اجيلك شقتك عشان الى عندك هيحسو

احمد .. هنزلك الشقة بتاعتى الى تحتنا علطول

سعيد .. هى لسة متباعتش بعد ما الناس صحابها سابوها

احمد .. لا دى هخليها مش هبيعها

سعيد .. اوكى

احمد وسعيد دخلو لقو ديدى ونرمين ونغاشة واقفين فى نص القاعة ومتجمهر حواليهم شباب ورجالة عمالين يهزرو معاهم ويضحكو ويتصورو مع كل واحد شوية

احمد .. شفت اهو رجالة القاعة كلهم شقطوهم يا سعيد يلا روح انت ظبط نفسك فى الحمام

ديدى ونرمين ونغاشة شافو احمد وسعيد رجعو واحمد بيتجه لطرابيزتو سابو الناس الى بيتصورو معاهم وراحو يقعدو معاه

احمد .. ايه يا بت منك ليها واقفين تتشرمطو مع كل الرجالة دى مرة واحدة

ديدى .. هم الى اتلمو علينا فاكرينا ممثلات المتخلفين عقليا

احمد .. اكيد افتكروكو ممثلات بورنو بالى انتم لبسينو ده

نغاشة .. دول بهدلونا تصوير واحضان وتفعيص فى الخباثة يا معلم رجالة هايجة على نفسها كلهم

نرمين .. دا حتى النسوان يابيبى بقت تحضن وتبعبص زى الرجالة واوسخ

احمد .. طب وانتى يا ديدى سبتيهم يبعبصوكى برضو مش كنتى عاملة شبح واحنا فى البيت

ديدى .. انا من كتر الصوابع الى دخلت جواية مبقتش ملاحقة يا بيبى ازعق لمين ولا لمين ستات ورجالة فبقيت اسيبهم يعملو الى عاوزينو

احمد .. صح كدا يا ديدى هو مش المثل بيقول ان لم تستطع مقاومة الاغتصاب فاستمتع به

سعيد ظبط شعرو وغسل وشو ورجع وقرب كرسيه من احمد وقعد جمبو

نرمين .. امال انت كنت فين مع سعيد يا بيبى

سعيد ارتبك من سؤالها

احمد بص لسعيد .. كنت بعلم جوزك يشخر

جوزى مبيعرفش يعمل الحجات القذرة الى انت بتعملها دى يا بيبى ملكش دعوة بيه ومتعلمهوش الحجات البيئة بتاعتك دى

احمد .. اطمنى يا قطة مهو انا بالفعل فشلت انى اعلمو يشخر

سعيد دحك وهو بيبص لاحمد وبيقول .. احمد انا مبسوط اوى ان انا وانت بقينا صحاب انا الاول كنت بكرهك وبخاف منك اوى

احمد .. وده نفس الى كانت حاسة بيه مراتك قبل ما تعرفنى يا سعيد ... بس احنا مبقناش صحاب يا سعيد

نغاشة .. وانا كمان كنت حاسة بكدة

ديدى .. وانا برضو بس الكلام ده من سنين

سعيد ابتسامتو اختفت من على وشو لما سمع منو كدا

احمد قرب من ودنو وبيهمسلو .. سعيد انا وانت هنبقى اكتر من الصحاب ... انت هتبقى الخول والمتناك بتاعى لما تخسر الرهان يا سعيد

سعيد ابتسم تانى بكسوف شديد وبعدين همسلو .. دا بعينك يا شمام يا طور انا راجل عمرى ما هكون الخول بتاعك حتى لو بوست رجلى

احمد همسلو تانى .. سعيد بطل شتيمتك المنسونة بتاعتك دى بدال ما ابوسك من بوقك قدامهم

سعيد بابتسامة .. لا اهدى عشان متفضحنيش يا طور

احمد .. تانى .... لم نفسك هبوسك من بقك زى ما عملت فيك واحنا فى العربية

سعيد .. خلاص خلاص هسكت خالص

احمد .. لا متسكتش خالص انا بحب اسمع صوتك بس متشتمش عشان متهيجنيش عليك واقوم افتحك على الطربيزة دى ادام الناس ويعرفو انك خول

سعيد .. انا مش خول يا... خلاص ماشى

ديدى .. انتم بتتودودو فى ايه هو احنا مش قاعدين معاكم

احمد .. لا دى اسرار بينى وبين سعيد

نرمين .. بقولك ايه ابعد بعيد عن جوزى عشان ميلقطش منك صياعتك دى انا عوزاه عسولة كدا زى ما هو عشان انا عارفة وساختك ماشى يا بيبى

احمد .. ليه يا قطة هو مش المفروض يقرر بنفسو هو عاوز ايه هو مش راجل ولا ايه ...وبعدين قرب يهمس فى ودن سعيد ... سورى يا سعيد راجل دى طلعت غصب عنى لكن انت الخول المتناك بتاعى زى ما انت اوكى

سعيد دحك بكسوف ووشو احمر وخبط احمد فى سمانة رجلو

نغاشة بتريقة .. ماتسبيه يا قطة يعلمو الصياعة شوية بدال ما هو ناعم اوى فى نفسو كدا خليه يخشن

نرمين .. لا انا بحبو وبموت فيه زى ما هو كدا ملكوش دعوة

سعيد مبسوط وفرحان اوى بكلام نرمين

ديدى .. يابت الراجل لازم يبقى خشن كدا عشان ينغشش فى دماغ مراتو ... تيجى تترمى على سدرو كدا شعر سدرو تلاقيه بيشوك ويخربش فى لحمها ... ولما ييجى يحضنها عضلاتو تدغدغلها عضمها تطبقها فى قلب بعضها يا بت زى الطور الى قاعد جمبى ده .... وبتخبط بكفها على كتف احمد اكنها بتعاين طور فى سوق البهايم فعلا

احمد وهو بياخد لى الشيشة الى الجرسون جبهالو .. عشتى يا ديدى

نرمين بتناكة ودلع .. لااااء برضو انا عاوزة جوزى زى مهو انا بحبو كدا ولما احتاج طور ... وبتبص لاحمد ... هروح للطور الى فى الشقة الى قصادى

سعيد حس بغيرة لكن افتكر ان الراجل الى غيران على مراتو منو ان لبنو لسة مالى طيزو بيتحرك جواها وخرم طيزو لسة بيوجعو من راس زوبرو الى بهوقهالو

احمد .. عشتى يا قطة .... وانتى يا نغوشتى منفسكيش فى حاجة تقوليها للطور انتى كمان

نغاشة بمياصة وهى بتغمزلو .. تسلملى يا معلمى

احمد .. عالبركة هاتى الجزمة بقى يا قطة عشان اروح اخرج انا ونغاشة

ديدى .. انت مش منقول من هنا احنا هنقعد مع بعض ونروح مع بعض ... اوعى تديلو حاجة ياقطة خليه حافى كدا

نرمين بتبصلو بتناكة وتحدى .. متخافيش يا ديدى دنا مصدقت عرفت ادخلو .. زى ما قالتلك ديدى انسى يا بيبى انك تتنقل من هنا الا واحنا مروحين كلنا مع بعض

احمد .. وانت يا سعيد مش هتجيب الجذمة برضو

سعيد .. لا طبعا مش هسيبك تمشى دا انا دخلتك بالعافية

احمد .. لاااا انت غفلتنى يا سعيد .. بس وحياة امك لهنيكك وهنيك عربيتك يا سعيد

كلهم ضحكو على كلمة هنيكك يا سعيد على انها هزار بين اتنين رجالة عادى لكن سعيد هو الوحيد الى كان عارف انه هيتناك منه بجد وابتسملو بتوتر

فجاة جت بنت فى منتهى الجمال والسحر بعيون زرقا ونضارة نظر رقيقة كبيرة وفى منتهى الشياكة وقفت جمب نرمين لابسة بلوزة كات دراعها بكتفها كلو عريان وفتحة سدر مدورة حوالين الرقبة وجيبة فوق الركبة وطيزها وبزازها صغيرين بيدلو على انها لسة بنوتة فى ثانوى

احمد بنظرة اعجاب بحلاوتها واستيلها .. مين البت دى ؟

سعيد بصلها بفرح اوى .. روز جيتى امتة

احمد بص لسعيد .. مين البت دى؟

روز .. من شوية انت كنت فين انا سالت نرمين عليك قالتلى مش عارفة

ديدى بتكلم نرمين .. واااااو دى بقى روز اخت سعيد الى قولتيلى عليها

نرمين ايوة هى الامورة دى بس معفنة زى ما قولتلك

احمد وهو متنحلها من جمال عنيها وشكلها .. سعيد مين .. ودى معفنة ازاى مش فاهم

سعيد خبطو فى سمانة رجلو .. سعيد انا يا احمد اهدا دى اختى روز .. تعالى يا روز اعرفك على المعلم احمد وديدى ونغاشة

نغاشة قامت سلمت عليها وقعدتها مكانها جمب اخوها وهى قعدت جمبهم

سعيد .. المعلم احمد يا روز صاحبنا وصاحب العمارة الى احنا ساكنين فيها ... وبص لاحمد اختى روز يا احمد طالعة تالتة ثانوى وهتبقى دكتورة .. حطيتى شنطتك فى العربية يا روز عشان هتروحى معانا

روز بابتسامة ساحرة وبتشاور باديها .. هاى

نرمين .. ايوة انا حطتهالها

احمد متنح جامد ليهم وعمال يوزع نظراتو ما بين روز واخوها سعيد وبيكلم سعيد .. سعيد

نعم

احمد .. هو مين فيكم اختك يا سعيد

سعيد وروز بيضحكو

سعيد .. شبهى صح

احمد .. شبهك ايه يا سعيد دا انتم فولة واتقسمت نصين نفس الشعر والعيون والوش والبشرة حتى الجسم يا سعيد .. انتم توأم يا سعيد

ديدى .. توأم ازاى يا غبى بيقلك لسة طالعة 3 ثانوى السنة الجاية

احمد .. مستحيل يا ديدى دول اكيد توام من بطن واحدة بس سعيد اتولد قبلها بييجى عشر سنين

نرمين .. هو فى الهبل الى بتقولو ده اصلا يا متخلف ... كفاية شرب عشان انت بتخرف

روز قاعدة بالجمب شوية على الكرسى بتاعها وضامة نفسها على ناحية اخوها وبتقرب تحضنو وحضنو بعض ورجعو تانى وهى رافعة دراعها على كتف اخوها عشان واحشها والى مخلى تحت باطها كلو باين وواضح للكل شعر باطها القصير الجميل الناعم الى لونو بلون شعرها هى واخوها العسلى المحمر

ديدى ونرمين ونغاشة باصينلها وشايفين تحت باطها

ديدى بتبص تحت باطها .. واااااااااااااااو

احمد مش شايف .. واو ايه ؟

نرمين .. مش قولتلك قمر بس معفنة

روز بغيظ من نرمين .. اسكتى يا نرمين قولتلك ميت مرة انتى مش بتفهمى

احمد .. هو فى ايه

ديدى بتشاورلو يبص تحت باطها الى رافعة دراعو على كتف اخوها

احمد بص تحت بطها وعينو رشقت فى لحم باطها الابيض الى منبت شعر عسلى محمر شكلو سحرو وفضل متنح مش عارف يشيل عينو من عليه

روز شافت نظرتو الوسخة الهمجية الى راشقة فى شعر باطها قلبها رجف بعنف والرجفة وقعت خبطت فى كسها رعشتو وحست ان كسها نزل عسلو لانها متعودة ان كل الولاد والرجالة لما بيلاحظو شعر باطها بيبعدو بعنيهم عنها وبيقرفو منها لكن هى عنيدة وشخصيتها قوية ومغرورة ومبيفرقوش معاها ولا رايهم يهمها ببصلة لانها بتحب تكون بالاستايل ده

نرمين اتجننت من نظرتو ليها وقامت وقفت جمبو خبطتو فى كتفو .. ايه يا بيبى هى سحرتك بعفانتها ولا ايه

بيبص بانبهار لباط روز ومش حاسس بنرمين ولا بكلامها

خبطتو بالبونية تانى فى كتفو وبتحاول تلف وشو مش عارفة

راحت لروز فى غيظ شالت دراعها من على كتف اخوها ونزلتو جمبها

نرمين .. نزلى دراعك يا قليلة الادب

روز بتكشرلها .. قليلة الادب ليه انا معملتش حاجة ... ثم صحيح هو انتى عريانة كدا ليه ومن ساعة ما جيت وانا شيفاكى عمالة تتصورى مع كل واحد شوية يا قليلة الادب

ديدى بتشد احمد الى فى حالة زهول لسة من كم قميصو .. ماخلاص يا بيبى اتعدل بقى نرمين نزلتلها دراعها

نرمين فى غيظ وهى بتبص لاحمد .. ملكيش دعوة واقعدى محترمة ومترفعيش دراعك تبينى تحت باطك تانى سامعة يا سافلة

روز .. حاضر يا رزلة

نرمين .. انا هقعد جمبك اراقبك اهو وسعيلى يا نغاشة

نغاشة وسعتلها

نرمين بتكلم ديدى وهى باصة لاحمد بغيظ وغيرة .. اهو ده الهيرى جيرل الاستايل المعفن الى هى بتحبو الى قولتلك عليه يا ديدى

ديدى بتبصلها باعجاب .. واااو رهيبة حبيتها اوى

احمد بيبصلها .. انتى كمان حبتيها زيى يا ديدى

ديدى .. اوى من اول نظرة .. هى من تحت عاملة ايه يا نرمين

سعيد بكسوف شديد وتوتر .. عيب كدا يا جماعة دى اختى الصغيرة

احمد بيبص تانى على رجلين روز الى مش مضمومة على بعضها وجيبتها مرفوعة لغاية نص فخادها ومش مبينة اى حاجة جوة وبيرجع سعيد شوية .. ايوة من تحت مربياه برضو يا روز

روز ابتسمت واتكسفت من جرأتو ادام اخوها وبصت فى الارض وهى بتضم رجليها

نرمين بغيظ شديد .. سعيد قوم تعالة مكانى وهاتنى جمبو

وبعد ما بدلو وهى قعدت على الكرسى بالجمب وشها لاحمد وضهرها لروز

نرمين بتقرصو من فخادو بغل .. بقولك ايه اتلم احسنلك بدال ما امشيها تقعد عند امها هناك سمعت ... وقوم يالة تعالة الحمام عشان تلبسنى البلاج بتاعى هو فين

احمد وهو بيحاول يوسعها عشان يتفرج على روز .. مع جوزك خليه يروح يلبسهولك

نرمين بغيظ .. طب بصلى انا هنا ومتبصلهاش ... انا عوزاك انت الى تلبسهولى سعيد مش هيعرف

طيب اصبرى شوية ببوزك النكد ده

نرمين .. انا بوزى نكد ... وقفشتو من بضانو من تحت الترابيزة ... هتقوم تلبسهولى ولا افعصهملك

احمد .. خلاص ماشى ماشى اصبرى يا بنت المجنونة

روز قاعدة مستغربة وهى شايفة التعامل بينها وبين الراجل الغريب عنها ده وجوزها قاعد ساكت بيتفرج وبتبص على ضهرها العريان كلو لغاية تحت وشايفة جيبة الفستان الى مع قعدتها وحركتها بقت نص فلقة طيزها باينة وهى قاعدة وشكلها مغرى جدا وشايفة الى رايح والى جاى عينو على ضهرها العريان وفتحة وفلقة طيزها الى نصها باين

روز استغلت انشغال نرمين فى الرغى مع احمد وبسبب حب استطلاعها راحت ارشقة صوباعها فى فلقة طيز نرمين وشدت من عليها سكيرت الفستان وبصت جوة .. ينهارك اسود يا نرمين انتى مش لابسة اندر حتى

نرمين اتخضت من لمستها ولفتلها .. انتى مالك يا بت يا سافلة انتى لمى نفسك بدال ما اعاقبك

روز بتبصلها بعند وبكل تناكة .. لا انتى متعاقبنيش انا مبقتش صغيرة عشان تعاقبينى اذا كان بابا وماما واخويا مش بيعاقبونى ملكيش دعوة بيه ومش هخليكى تعاقبينى زى كل مرة من ساعة ما عرفناكى واخويا جابك لينا وانتى بتعاقبينى وانا مش هسمحلك اصلا تعملى كدا تانى

نرمين اتغاظت منها جامد وبرقت بغضب لروز الى هى كمان بصالها بتحدى وقفشتها من اديها واول ما قفشتها من اديها روز اتهزت وخافت لانها عارفة القفشة دى لما نرمين بتقفشهالها بيحصل فيها ايه

روز بنظرة خوف من نرمين .. اللحقنى يا سعيد

سعيد .. نرمين سبيها معلش دى لسة عيلة عبيطة

نرمين .. اسكت يا سعيد العبيط نرمين تعقلو .. قوميلى يا حلوة كدا

روز فى رعب ونرمين بتقوم وسحباها فى اديها .. الحقنى يا احمد

احمد .. ايه ده احمد حاف كدا حتى من غير معلم .. عموما حاضر يا روزة

احمد وقفها فى حزم .. ايه انتى هتخديها ورايحة تعاقبيها فين يا نرمين

نرمين .. حمام السيدات

احمد .. لا تعالى فى عربيتى يا نرمين .. يلا يا ديدى يلا يا نغاشة عشان نتفرج

روز بتبصلو بزهول بعد ما كانت متوقعة منه انه يتدخل وينقذها من عقاب نرمين لكن اكتشفت العكس

نرمين سحبتها فى شموخ وصرامة وروز بتستنجد بسعيد وبتمدلو اديها

سعيد قام مد وماشى جمب نرمين يحايلها عشان متعاقبش اختو .. نرمين معلش سامحيها المرادى عشان خاطرى

نرمين .. اوع من ادامى يا سعيد بدال ما اعاقبك زيها

سعيد خاف منها ورجع مشى وراها وهو ماسك ايد اختو خايف عليها واحمد وديدى ونغاشة مشيين بحماس وراهم

نرمين بتبص عليهم وبتدى امر لسعيد .. سعيد غسلت البلاج بتاعى

اااا اا لا لسة

نرمين .. روح اغسلو حالا وحصلنا على عربية احمد

سعيد .. ح حححاضر حاضر

روز .. لا يا سعيد متسبنيش معاها لوحدى

سعيد بلهوجة وخوف .. متخافيش يا روز حاضر انا هرجعلك بسرعة

وصلو عند العربية

نرمين بامر لاحمد .. افتحلى الباب الى ورى وشغل نور الصالون

احمد وهو بيفتحو .. اتفضلى يافندم

نرمين طلعت واخدتها فى اديها وقعدتها جمبها وباصين لبعض

روز برعب .. خلاص يا نرمين انا اسفة

نرمين بصرامة .. اقلعى الجيبة

احمد بسعادة .. اقلعى الجيبة لا كدا بقى ولعيلنا يا ديدى

ديدى فتحت باب السواق وطلعت قعدت وطلعت السجاير ولعت سيجارة وادتها لاحمد وواحدة لنغاشة الى لفت قعدت فى الكرسى الى جمبها وولعت لنفسها ولفت تتفرج على الى هيحصل

واحمد وقف على الباب الخلفى يتفرج باستمتاع

روز .. ايه ده انتو بتشربو حشيش ... يا ماما انتى فين يا ماماااااا

نرمين .. وحياة امك حتى لو امك جت لهعاقبك برضو


روز فى استسلام وخوف فكت الجيبة وقلعتها وبقت باندرها الساتان البمبى الى شبه الهوت شورت

نرمين .. نامى على رجلى

روز .. معلش يا نرمين انا اسفة عشان خاطرى

نرمين بتشخط فيها .. يلااااااا

روز فى استسلام نامت على رجليها ببطنها وبقت طيزها فى وش احمد وكلهم بيتفرجو باستمتاع رهيب

نرمين بكل جدية وحزم وهى بتحسس على طيز روز اكنها بتجهزها للى جاى .. لما مرات اخوكى الكبير تكلميها بالبجاحة دى تبقى انتى كدا ايه يا روز

روز برعب .. ايه نرمين

نرمين طاااااااااااخ على طيزها .. تبقى قليلة الادب ومتربتيش

اىىىىىىىىىى انا اسفة

سعيد وصل وهو ببنهج وماسك فى ايدو الانل بلاج بتاع مراتو

احمد حاطط رجل على عتبة الباب وساند بكتفو على الباب .. تعالة يا سعيد تعالة شوف اختك وهى بتتعاقب من مراتك

سعيد برجاء .. معلش يا نرمين سامحيها دى عيلة مراهقة مش فاهمة حاجة

نرمين طراااااااخ .. اسكت يا سعيد انت الى مدلعها انت وامك

روز .. اىىىىىىىىى انا اسفااااااااااا

سعيد سكت فى رضوخ وهو صعبان عليه اختو

نرمين .. انتى خلصتى المدرسة وجتيلى وانا هعلمك الادب من اول وجديد .... طراااااااااااخ

اىىىىىىىىىى

ديدى .. برافو يا قطتى علميها الادب

طرااااااااااااخ

اىىىىىىىىىىىى

احمد انتبه ان فى شخص جه وقف وراه هو وسعيد وبصلو .. مين ده يا سعيد

سعيد بارتباك واحراج .. دا دا داااا هيثم ابن عمى انا وروز فى سنة تانية طب ومتكلم على روز وهيخطبها اول ما تدخل اعدادى طب السنة الى بعد الجاية فى نفس كليتو بس هو فى حكم خطيبها من وهم صغيرين

احمد .. اشخر كدا يا هيثم

هيثم باحراج .. ااا احم .... مش بعرف

احمد بيبص لسعيد الى وشو كلو احمر فى كسوف .. احا يا سعيد هى العيلة كلها كدا ولا ايه

هيثم بارتباك وخوف .. مساء الخير هو فى ايه يا ابيه سعيد

طراااااااااااخ
اىىىىىىىىىى

احمد وهو بياخدو تحت دراعو عشان يفرجو على طيز خطيبتو وهى بتتعاقب .. ابدا يا هيثومة الدكتورة روز خطيبتك بتضرب على طيزها من مرات اخوها عشان قليلة الادب

سعيد شد هيثم من تحت دراع احمد

احمد بعد ما شافو عمل كدا وطى على ودنو .. ايه يا شرموطى غيرانة عليا

سعيد بيهمسو .. غيران من ايه يا طور احنا رجالة زى بعض اغير عليك ليه ولا عاوزنى اسيبهولك تعمل فيه زييى ... ملكش دعوة بالواد وابعد عنو

هيثم .. ليه عملتى ايه لنرمين تانى يا روز

روز .. معملتش يا هيثم هى علطول بتفترى عليا وبتعاقبنى من غير سبب

نرمين .. كمان كدابة يا سافلة

طرااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىى اىىىى اىىىىىىىى

نرمين .. اهو حبيب القلب الى كنتى بتبعتيلو نودز يا سافلة وانا قفشاكى اكتر من مرة جالك اهو

طراااااااااااااااخ
اىىىىىىىىى .. لا متقوليش قدامهم يا نرميييييييين

هيثم برق لسعيد الى برقلو والاتنين برقو لبعض فى صمت ومحدش فيهم فتح بقو بكلمة من صدمتهم فى بعض مفوقهمش الا صوت لسوعة ضرب نرمين على طياز روز

طرااااااااااااخ
اىىىىىىىىىى

نرمين .. بقى انتى يا معفنة يالى مبتشليش شعر بطاطك تتحدينى وتقفى فى وشى انا

طرااااااااااخ
اىىىىىىىى دا استايل هيرى جيرل يا جاهلة ... لا اسفة اسفة انا الى جاهلة مقصدش مقصدش

نرمين برقت فى زهول وغضب اكتر .. انا جاهلة يا معفنة طب وحياة امك لهنتفلك شعر كسك ده شعراية شعراية ... وبصرامة ... قومى يا بت اقلعى الاندر يا معفنة

روز .. لا يا نرمين عشان خاطرى بلاش الاندر هيثم واقف بلاش انا اسفة ارجوكى

احمد .. اوبا يا هيثم شرف خطيبتك اللحق

نرمين بتكلم هيثم وسعيد .. لو حد فيكم فتح بقو هقعدو مكانها

هيثم خاف نرمين تعمل فيه زى خطيبتو وسعيد خاف تقلعو زى اختو وتكتشف ان خرم طيزو محمر ومتبهدل من زوبر احمد فالتزمو الصمت فى رعب

نرمين قفشتها من ودانها .. اقلعى يا وسخة

حاضر حاضر حاضر اهو اهو

روز قلعت الاندر البينك الساتان بتاعها ونرمين خدتو حطتو جمبها ونيمتها تانى على رجلها وفتحتلها فردتين طيازها عشان تفرج احمد على عفانتها لانها شافت ان الاستايل بتاعها عجبو فحبت تقفلو منها عشان متخليهاش تعجبو

لكن احمد اول ما طيزها اتفتحت وشاف الشعر القصير الى طولو حوالى سنتى العسلى المحمر الى حوالين خرم طيزها وحوالين كسها ولحم كسها الابيض الى بيندمج مع شعر كسها الخفيف فى منظر ساحر خلاب خلا عقلو يعمل بلوك على شكلو واصبح مجرد تمثال عينو مبترمش وراشقة فى لحم كسها وطيزها المشعر

ديدى .. واااااااااااااااااااااااو كسك وشعرك قمر يا روزة

روز وهى راسها تحت فى الدواسة وطيزها على رجل نرمين الى فتحاها .. ميرسى يا طنط

ديدى .. طااااااانط .. طنط مين يا بت دا انتى الى طنط وقامت واقفة على الكرسى على ركبتها وشالت ايد نرمين و .. طرااااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى اىىىى اىىى اىىىى

ديدى .. ال طنط ال دنا اصغر من اخوكى يا مفعوصة

طرااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى كفاية بقى كفاية بقى حرام عليكم

احمد فى شبه تنويم مغناطيسى من شكل كسها المشعر .. قطة ممكن تخلينى انا كمان اعاقبها شوية

ديدى .. وانا كمان عاوزة اعاقبها يا قطتى

احمد .. لا يا ديدى انتى اخدتى دورك خلاص

ديدى .. لا انا ملحقتش

احمد .. خلاص انا الاول وانتى بعدى

روز بتعيط .. اللحقنى يا هيثم دول بيتخانقو على مين يضرب حبيبتك يا مهزئ اللحقنى

لكن هيثم نفس وضع سعيد على وضع الرضوخ الصامت وهو هيموت وينقذها وينقذ شرفو الى بتداس ادامو فى طيز خطيبتو وحبيبتو

نرمين بترفعلو حاجبها .. ايه عجبك شعر كسها يا معفن

احمد .. اوى يانيمو .. هاتيها شوية بقى انتى ضربتيها كتير دورى بقى

نرمين .. طب مش تستاذن من اخوها وخطيبها الاول

احمد وهو بياخد اندر روز من جمب نرمين وهو مسطول سطلة محصلتش .. لا سعيد معندوش مانع

ومسك اندر روز البينك وطبقو زى منديل البدلة الى بيتحط ديكور فى جيب البدلة الى فوق وشال المنديل الحرير الابيض الى فى جيب بدلة خطيبها هيثم وحطلو اندر خطيبتو مكانو وظبطلو شكلو مع البدلة

احمد وهيثم بيبصلو وبيبص للى بيعملو باندر خطيبتو وحبيبتو فى زهول ومش مصدق .. كدا انت فى منتهى كسم الشياكة يا هيثومة

ومسكو بكفين ايدو من خدودو وباسو فى بقو وقال لسعيد .. هى عيلتكم كل رجالتها لبن ليه كدا يا سعيد

سعيد حط وشو فى الارض بكسوف شديد

احمد رجع يبص لنرمين .. دورى بقى يا نيمو

نرمين بغيظ من احمد عشان شيفاه معجب بشعر كس روز وقررت انها تقهرو عليه وبتزغرلو بتحدى .. عجبك شعر كسها يا بيبى

احمد فى حالة هيام بشعر كسها .. اوفففف يا نيمو فاجرة

نرمين حطت فخاد روز بين رجليها وقفلت عليها ثبتتها وبايد فتحت فردة طيزها وبالايد التانية مسكت حبة شعر من كسها وكانها بتستعد انها تشدو تنتفو .. طب ايه رايك تاخد شوية تحتفظ بيهم

احمد فى صدمة لما شاف الى هتعملو نزل على ركبو على الارض فى رجاء .. لاااااااااااااااا اياكى تنتفى شعرة واحدة من كسها هسفلت وش كسمك يا نيمو

نرمين فى تحدى تننننننن شدت حوالى عشر شعرات نتفتهم ونفختهم عليه

روز بتصوت وبترفص .. ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه لا يا متوحشة يا غياظة سبينىىىى ى ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه

احمد فى صدمة وهو بيحاول يصطاد شعر كس روز الى نفختو نرمين من الهوا .. لااااااااا انتى متوحشة معندكيش قلب ليه تدمرى الجمال الطبيعى يا شرموطة .. ارجوكى ارجوكى يا نيمو متنتفيش شعر كسها يابنت الفاجرة يا جاحدة

نرمين فى تحدى قفشت حبة شعر تانيين وبتبص لاحمد بغيظ وتحدى

احمد بيظم ايدو بيترجاها وهو على ركبو على الارض .. نيمو نيمو ارجوكى قولى عاوزة كام وانا ادفعلك الى انتى عوزاه بس سيبى شعر كسها .. هتخليه اقرع زى كسك يا بنت الشرموطة يا غلاوية ارجوكى

نرمين بكل تناكة تننننننننن نتفت حوالى عشر شعرات تانيين ونفختهم عليهم تانى

روز بعياط وبتتحسر على شعر كسها الى بيتنتف منها ومش عارفة تهرب منها .. اىىىىىىىىى يا مفترياااااااااا شعرى شعرىىى ىىىى

احمد بعد ما حاول يصطاد الدفعة التانية من شعر روز الى طار فى الهوا ومنجحش ملقاش فايدة غير الهجوم وقام ناطط عليها قبل ما تخلص على شعر كسها الى عملو سحر لوس عقلو المسطول

نرمين بتصوت وهى راشقة رجليها فى سدرو عشان تمنعو ينقذ روز من اديها وفى نفس الوقت عمالة تنتف بسرعة من شعر كسها اكبر كمية تقدر تمسكها قبل ما يتمكن منها وينجح انه يخلصها من اديها واترمى فوقيها ومسك روز رفعها هربها لديدى ونغاشة الى بيشدوها عندهم من اديها ونرمين لاخر لحظة بتتشعبط عليه وهو حايشها ورى ضهرو لكن هى قافشة فى روز وفخدها العريان مش عاوزة تسيبو وبتدب اديها بين فخادها عمالة تنتش فى شعر كسها لاخر لحظة واحمد هيتجنن على شعر كسها الى عمال يتنتف قصادو ويطير فى الهوا لغاية ما خلصها منها تماما وهربها عند نغاشة وديدى الى استلموها ونيموها على رجليهم ونزلو على طيزها عبط واسبنكات واستغلو الفرصة واحمد مشغول فى المصارعة مع نرمين ورى

احمد سحب نرمين من قفاها من فوق كتفو نزلها قفشها مقلوبة وفستانها نزل عرى كل طيازها واستقر متكوم عند سدرها واصبح جسمها كلو عريان وهى محاوطة راسو بفخادها العريانة الى قفلت بيها على رقبتو واصبح بقو ودقنو على كسها مباشرة وبتفايتر معاه بكل شراسة وعند عشان تخليه يسيبها تقفش فى روز تكمل نتف شعر كسها وتحسرو عليه

احمد .. امسك مراتك يا سعيد بدال ما اطلع كسم كسمها

سعيد فى توتر ورعب انه يقرب من نرمين خايف يقطعلها فستانها تانى تانى وفى نفس الوقت حاسس بالعار قصاد ابن عمو وخطيب اختو وهو شايف مراتو بتتخانق عريانة بالفجر ده مع راجل مش جوزها وكسها حاضن وشو وهو واقف بيتفرج زى الخول .. ا اااه انااا انااااا. انااااااا

احمد .. اه يا خول

نرمين .. جوزى مش خول يا طور .. وقامت عضاه من زوبرو من فوق البنطلون

احمد .. ااااع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع زوبرى يا سعييييييييييييييد .. وقام عاضضها هو كمان من لحم كسها الى غرق عسل من هيجانها عليه وهو بيفيتر معاها وهى عريانة قصاد جوزها وابن عمو

نرمين وروز فى سيمفونية صويت متبادل من العض والاسبنكات وكساسهم بتنطر عسل بدون توقف .. ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ا اا ا ا ا ا ا ه ه ه هه ه ه هه ه ه هه ه ه ه ه ه ه هه ه

سعيد وهيثم واقفين بره فى احاسيس مختلطة ما بيت العار وعدم الرجولة والخضوع والانهزام والهيجان على الى بيحصل فى حريمهم العريانة جوة العربية وهم واقفين مجرد متفرجين وازبارهم واقفة فى انهزام بدون اى رد فعل

هيثم فى زهول وهو بيبص على زوبر سعيد الواقف على عرى وفجر مراتو ومداريه بايدو .. ابيه انت ساكت مش شايف مراتك بتعمل ايه فى العربية

سعيد بصلو فى انكسار وبعدين بص على زوبر هيثم الى واقف على منظر خطيبتو ومراتو ومداريه بايدو .. وانت يا هيثم مش شايف الى بيحصل فى خطيبتك .. وبعدين سعيد بصلو فى انكسار .. عموما يا هيثم بعد المنظر الى شفت فيه روز ونرمين مراتى ده اعتبر كل شيئ قسمة ونصيب وانا بحلك من اى اللتزام

صوت روز بتصوت جوة العربية .. شيلى صوباعك من طيزى يا سافلة متبعبصينييييييييييييش ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه اللحقنى يا حبيبىىىىىىىىىىىىىى

سعيد وهيثم بصو ناحية العربية ورجعو بصو لبعض

هيثم فى صدمة رهيبة من كلمتو الاخيرة وانه عاوزو يسيب خطيبتو الى بيعشقها ونزل ركع على الارض وهو ماسك رجليه يترجاه .. لاااااا كله الا كدا يا ابيه انا مستحيل اسيب روز دا انا اموت نفسى انت بتقول ايه ..

نغاشة من جوة العربية .. خدى يا ابلتى كسها ناحيتك شوية البت نطر كسها غرقلى رجلى

هيثم رجع تانى يكلم سعيد .. ارجوك يا ابيه سعيد .. ونزل يبوس رجلو .. ابوس رجلك متخليهاش تسيبنى ارجوك ارجوك انا مقدرش اعيش يوم واحد من غيرها

نرمين من جوة العربية لسة بتفايتر .. كسى هريتو عض يا حيوااااااااااااااان الحقنى يا سعيييييييييييد ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .. ورجعت تهبر وتعض زوبر احمد تانى

احمد .. اا ا ا ا ا ا ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع زوبرى يا بنت الشرموطاااااااااا .. الحقنى يا سعييييييييييييييييد

سعيد من صوتهم والى شايفو بيحصل فى مراتو واختو وشايفو بعينو وشايف هيثم الى سامع وشايف كل حاجة زيو وزوبرو واقف عليهم مقدرش يستحمل الاحساس بعدم الرجولة والهيجان الى مسببو الاحساس ده ونطر فى بنطلونو وهو بيغمض عنيه ويعض على شفايفو من قمة الشهوة والى فى نفس الوقت هيثم حس ان هو نطر على نفسو وهو واقف وماسك رجليه وشايفو وهو بيعصر زوبرو ويحاول ميبينش قصادو وبالتالى هيثم كمان جاب اخرو ونطر على صوت صويت حبيبتو ومرات سعيد على نفسو زى الخول هو وسعيد


وبعد عشر دقايق لما الخناقة التانية مابينهم خلصت بدون خساير المرادى لان سعيد خاف يتدخل

قفلو العربية وواقفين كلهم يظبطو هدومهم وهم بيشتمو ويبعبصو فى بعض ويضربو بعض بالشلاليت بينتقمو من بعض واحمد بيحلق على روز منهم لان نغاشة وديدى مشبعوش ضرب فيها ونرمين لسة مصممة تنتفلها شعر كسها وبطاطها عشان غيرانة منها عشان عاجب احمد

وفجاة اتنين ستات كبار بيظهرو من بين العربيات وبيتجهو ليهم

نرمين بتبرق .. ماما
سعيد .. ماما

نرمين جريت استخبت مع روز ورى ضهر احمد ومطلعة راسها بتراقب امها وهى جاية

ام نرمين .. بقى انتى يا بنت الكلب يا شرموطة تيجى تسلمى علينا وتقعدى تهربى منى انا وحماتك طول الفرح عشان منطلعش عينك على لبسك الى لبساه ده ودايرة زى النحلة تتصورى فى حضن كل راجل شوية يا وسخة تعالى تعالى دنا هنفخك انا وحماتك .. حلقى حلقى عليها معاية يا ام سعيد

احمد قراء الحوار فى ثوانى .. استنى يا ماما استنى لو سمحتى

نرمين اطمنت انت احمد هيدافع عنها ومش هيخلى امها وحماتها تعملها حاجة

نرمين .. امشى يا ماما امشى انتى وطنط احسنلك بدال ما اخليه يعضكم

احمد .. هى عملت ايه

ام نرمين .. عملت ايه انت مش شايف ياخويا البت واقفة عريانة ازاى والرجالة بتتفرج على لحمها

احمد وهو بيقفش نرمين من قفاها .. اه لا عندك حق يا ماما دى شرموطة ولازم تتربى .. وقام مسلمهالها فى اديها

ديدى خافت عليها .. قطتى

نرمين فى زهول وخوف من امها الى بتسحبها من اديها وراجعة .. يا حيوان انت بتسلمنى ليها الحقنى الحقنى دى هتضربنى .. سعيد اللحقنى يا سعيد

ديدى وهى بتشد منها نرمين .. سبيها يا طنط احنا بنهرب منك من اول الحفلة عشان تنسى

احمد .. انتى هتاخديها فين يا ماما

ام نرميمن .. هاخدها على حمام البنات عشان اعرف استفرد بيها واعجن امها

احمد وهو بيفتحلها باب العربية الى ورى ويفتح النور .. لا لا لا اتفضلى هنا احسن عشان تبقى محبوسة بدال متهرب منك هناك

ام سعيد عندك حق يابنى خد بايدى طلعنى تعالى يامو نرمين

ام نرمين وهى بتدى نرمين لاحمد يمسكها .. امسك ياينى امسكها علبال ما اطلع ونولهالى

نرمين وهى بتحاول تهرب وديدى بتشدها بلا فايدة .. سيبنى اهرب ابوس ايدك

روز وهى بتزغزغ ديدى عشان متشدش نرمين تهربها .. لا متسيبهاش يا احمد انتقملى منها

احمد بعد ما ام سعيد دخلت قعدت وام نرمين طلعت جمبها ورفعلهم نرمين اكنو بيسلمهم خروف .. خدى يا امى دى قليلة الادب شرموطة فى واحدة محترمة متجوزة تلبس من غير هدوم كدا

وقامو منيمين نرمين على رجليهم وابتدت سيمفونية الاسبنكات على طيزها وهى تصوت

طراااااااااااخ
ا ا ا ا ا ا ا ا. ا اا. ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه .. لا يا ماما انا مبقتش صغيرة عشان تعملى فيا كدااااااااااا

احمد وهو بيرفع سكيرت الفستان بيعرى طيز نرمين .. شوفى يا ماما مش لابسة كلوت يغطى طيزها العريانة حتى الشرموطة

طرااااااااااااااخ
اا ا ا ا ا اا ا ا ا ا ىىىىىىىىىى .. اسكت يا غبىىىىىى اا ا ا ا اا ا ه ه ه ه ه ه ه ه

ام نرمين .. اه يا وسخة يا شرموطة .. ايه الى حصلك يا بت جبتى الوساخة دى منين .. تمشى بطيزك عريانة كدا

طراااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىىى يا ماماااا كفاية بقااااااااااااااااا

احمد اخد من سعيد الانل بلاج بتاعها من جيبه ولحوسو من عسل كس ديدى وقام لاففلها ودب رشقو فى خرم طيز نرمين وهى بتنضرب

نرمين .. اىىىىىىىىىىىىىىىىىىى يا غبىىىىىىىىى اىىىىىىىىى اىىىىى اىىىىىىى

احمد .. بصى كمان يا ماما كانت لابس الخازوق ده فى طيزها وبتقول عليه اكسيسوريس للطيز

ام نرمين .. اه ياوسخة يا بنت الكااااااااالب يا شرموطااااااااا

وبعد حوالى 25 ضربة هبد على طيزها

احمد قفش ديدى من كتافها وقال لام سعيد وام نرمين .. ارمو الشرموطة دى من الباب الى هناك وخدو روقو صحبتها دى برضو هى الى علمتها الشرمطة

ديدى فى زهول .. لا يا طنط متسمعيش كلامو انا سيدة اعمال مينفعش تعملى فيا كدا

احمد وهو بيرفعها يدخلها ينيمها على رجلهم بعد ما خرجو نرمين وهى بتعيط وماسكة طيزها من الباب التانى .. خشى يا كسمك خشى دول هيخلوكى سيدة الادغال جوة

ام نرمين وهى بتسحبها منو .. تعالى يابنت الكلب يا شرموطة بقى انتى الى بوظتى البت وخلتيها شرموطة كدا

طراااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى متصدقيهوش يا طااااااانط

احمد وهو بيشلحلها طيزها .. كدابه يا ماما حتى بصى هى الى علمتها متلبسش كلوت زيها وتخرج بطيزها عريانة وعلمتها تحط اكسسوار فى طيزها زيها حتى بصى اهو .. وفتحلهم فلقة طيزها

ام سعيد .. اه ياوسخة يا شرموطة انتى راخرة

طرااااااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىىىى يا حيوااااااان انا هورييييييييك اللحقينى يا نغاشة

روز .. اضربيها يا طنط دى هرتلى طيزى من الضرب قبل ما تيجو

نغاشة واقفة خايفة .. لا يا ابلتى انا خايفة

نرمين جت بتعيط ودخلت فى حضن سعيد وهى ماسكة طيزها وهو بيطبطب عليها

وبعد ما دور ديدى خلص

احمد وهو بيقفش نغاشة يطلعهالهم .. ياله خرجى الشرموطة الى عندك وخدى الشرموطة صاحبتهم التالتة

نغاشة .. لا يا معلم عشان خاطرى دول هرو طيز ابلتى انا مش هستحمل

احمد وهو بيرفعها وبينيمها على رجليهم .. خشى يا لبوة ... وبيعرى طيزها يشفوها ... شفتى يا ماما كلهم شراميط ماشيين من غير كلوتات وعلمو بعض الوساخة

ام سعيد وهى بتضربها على طيزها .. ياختى ايه وساخة البنات دى .. هو فى شرمطة كدا ياختى

طرااااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

وبعد خمس دقايق نفض على طياز نغاشة

احمد قفش سعيد .. خرجى بقى الشرموطة دى وخدى جوز بنتك الخول الى مش عارف يشكمها

وقام منيمو على رجليهم ومنزلو البنطلون

ام نرمين .. ايه ياختى الرجالة الى مش عارفة تشكم حريمها دى .. مهو صحيح انت طيزك انعم من طياز الحريم يبقى هتعرف تشكمها ازاى

طراااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىى لا يا حماتى انا راااااجل حرام عليكى متضربنيش كدا انا مش صغير اىىىىىىى

ام سعيد .. بس يا خول يالى مش عارف تشكم الشرموطة مراتك وملبسها عريان قصاد الرجالة تتصور معاها وتفعص في لحمها يا وسخ

احمد .. لا وحرامى جزم كمان يامو سعيد سرق جزمتى ومخبيها وهيبيعها بعد الفرح

ام سعيد .. اه يا وسخ يعنى مش كفاية خول لا وكمان حرامى جزم

وبعد خمس دقايق من لسوعة طياز سعيد

احمد قفش هيثم الى مخضوض منه وباصصلو فى زهول وهو مرفوع .. خرجى الخول الى عندك وخدى بقى الواد ابن عمو ده .. وقام رافعهولهم

ام سعيد .. هو عمل ايه الواد هيثم كمان

احمد .. لا هو معملش حاجة بس حرام يعنى كلهم يتروق عليهم وهو لاء ولا عشان غلبان يعنى ... وقام شاددلو البنطلون

وبعد خمس دقايق من لسوعة طياز هيثم


احمد ماشى مانج فى ايدو ام نرمين وفى اديها ام سعيد وعمالين يهزرو ويدحكو وفى اديه الناحية التانية روز متشعبطة فى دراعو وعمالة تطلع لسانها لنرمين وديدى ونغاشة الى ماشيين وراهم ماسكين طيازهم وبيدمعو ووراهم سعيد وهيثم فى احساس بالاهانة والذل

ديدى وهى بتدمع .. احنا لازم ننتقم منو مش هينفع نسيب حقنا يا قطتى

نغاشة .. ايوة يا ابلتى دا غدر بينا كلنا وسلمنا عشان شعر كس البت المسخوطة دى

نرمين وهى بتمسح دموعها .. ايوة صح يا نغاشة باعنا كلنا عشان خاطر شعر كس المعفنة دى ... وبتبص على سعيد ... بصى عمل ايه فى سعيد حبيبى .. معلش يا بيبى ضربوك جامد

سعيد باحساس بالاهانة وبيعيط .. ايوة يا نرمين

نرمين .. معلش وانا كمان ضربونى جامد يا بيبى

ديدى وهى بتمسح دموعها .. معلش يا سعيد هنخدلك حقك منو معانا بس اتك عالصبر يا سعيد

سعيد وهو بيبص لهيثم فى حزن .. حاضر يا ديدى

وقعدو كلهم على طرابيزتهم وانضملهم ام سعيد وام نرمين

احمد بيكلم ام نرمين .. خليها تدينى جزمتى يا ماما عشان هى وجوزها سرقوها ومخبينها منى

ام سعيد .. انتى اتجننتى يا بت يا نرمين انتى وجوزك .. ماتدى للراجل جزمتو عيب كدا

نرمين .. لا يا حماتى لو خدها هيمشى

ام نرمين .. يابت يمكن وراه مشوار مهم متكسفيناش مع الناس يا وسخة يامو طيز باينة

ديدى وهى بتمسح دموعها وبتظبط شكلها .. لا يا طنط مش هياخدها الا واحنا ماشيين كلنا مع بعض

ام سعيد بتكلم ديدى ونرمين .. الا ايه يا بت المحن الى انتى وصحبتك حاطينو فى طيزكم ماشيين بيه ده

احمد .. شفتى يا امى بنات شراميط مش لاقيين حد يلمهم

نرمين .. ما خلاص يا حماتى بقى الناس حوالينا ومتخليهوش يظيط اكتر من كدا

ام نرمين .. مين يا بت يا نرمين صحباتك الحلوين دول انا اول اشوفهم

نرمين .. دى ديدى ودى نغاشة صحاب صحبتى رغد مرات المعلم احمد وبقو صحابى انا كمان

احمد .. الا انا يا سعيد عرفت انت طالع حلو كدا لمين ... اتارى امك فرسة مجنحة ياد يا سعيد

سعيد .. بطل قلة ادب يا احمد دى ماما متعاكسهاش

ام سعيد اتكسفت من معاكسة احمد لحلاوتها .. اتلم يا واد يا سعيد وخلى عندك زوق هو هيعاكس واحدة اد مامتو .. وبتبص لاحمد وهى بتبتسم بخجل

ام نرمين .. شوف ياختى الولية

احمد وهو بيشد شيشة وبينفخ على سعيد ونرمين الى قاعدين جمب بعض .. لا طبعا اد امى ايه دا انتى لسة كرباج يامو سعيد

ام سعيد بتضحك وهى مبسوطة بكلامو اوى

احمد .. وانتى كمان يا نرمين امك وتكة دى احلى منك يا بت

نرمين بغيظ وهى شايفة ان امها ابتسمت واتبسطت من معاكسة احمد .. اتلم احسنلك ومتعاكسش ماما ... وبتبص لامها ... لمى نفسك يا ماما بدال ما اقوم اجيبلك بابا

ام نرمين بكسوف وهى بتدحك .. هو انا فتحت بقى يا وسخة يامو طيز باينة يا قليلة الادب ما هو الى بيعاكسنى انا وحماتك

نرمين بصرامة وغيظ .. بقولك ايه انتى وهى قومو يالة روحو اقعدو على طرابيزتكم بدال ما اروح اجيبلكم اجوازكم ياخدوكم

ام سعيد .. روحى هاتيهم كدا يا وسخة عشان اخلى ابوكى يكسرلك عضمك على الى انتى لبساه ده

نرمين بتطلعلها لسانها .. شافنى ومقليش حاجة ملكوش دعوة

ام نرمين .. شوفى ياختى البت وكيدها اتلمى يا بت بدال ما اقوم اعبطك تانى

نرمين .. خلاص يا ماما بقى انا اسفة

ام سعيد .. واد يا سعيد اعزمنا بكرة عندكم احنا وحماك وحماتك عشان نتعرف على جارك احمد ومراتو

سعيد .. طبعا يا ماما دا بيتكم تشرفو وتنورو انتم وحماتى وحماية ماحنا بنتحايل عليكم تيجو تباتو معانا وانتم مبترضوش

ام نرمين .. مهو يا واد عشان تاخدو راحتكم انت والوسخة الى عيارها فلت ام طيز باينة دى

نرمين .. ملكيش دعوة بيا يا ماما انا دلوقتى واحدة مستقلة بحياتى وعلى زمة راجل .... وخلاص عموما كدا يبقى تروحو تباتو معانا ونعمل العزومة بكرة

ام سعيد .. واعزمى برضو صحباتك الحلوين قوللات الادب الى طيزهم باينة الى شبهك دول

نرمين .. ايوة هييجو طبعا هم كدا كدا قاعدين عند صحبتى هناك اسبوع

احمد .. انا مش جاى

ام سعيد وام نرمين .. ليييه يابنى

احمد .. عشان ولادكو سرقو جزمتى

نرمين وديدى وسعيد .. هتيجى غصب عنك

وبعد شوية رغى وهزار ام سعيد وام نرمين رجعو طرابيزاتهم وكمل معاهم هيثم وروز

احمد .. ديدى مش هترقصيلى على الاغنية الى بحب رقصتك انتى ورغد عليها

ديدى بدلع .. مشبعتش من رقصتى يا بيبى

احمد .. اوف يا ديدى هى رقصتك دى يتشبع منها

نغاشة .. انا هرقصها معاكى يا ابلتى

احمد .. ايه دا انتى بتعرفى ترقصيها يا نغاشة

نغاشة .. ايوة هى علمتنى ارقصها معاها هى ورغد

نرمين .. ايه دا وانا عاوزة ارقص معاكم انا كمان

روز .. وانا كمان هرقصها معاكم

احمد .. هو انتم راشقين نفسكم وخلاص انتو بتعرفو ترقصو انتى وهى

روز .. ايوة انا بعرف ارقص شرقى وغربى وكل حاجة

هيثم .. انتى مجنونة لا طبعا يا روز هترقصى ازاى بلبسك ده وانتى كمان مش لابسة ال.... احممم لا مش هينفع يا روز ترقصى قدام كل الناس دى وتتفرج على جسمك

روز .. بس يا هيثم ملكش دعوة هرقص يعنى هرقص

احمد .. وانتى يا نيمو

نرمين .. ايوة انا بعرف ارقص شرقى بس بصراحة مرقصتش قصاد حد غير صحابى البنات وسعيد بس .... بس هرقص معاهم يعنى هرقص معاهم

احمد بيبص لسعيد .. بترقصلك انت بس ... انت شقى اوى يا سعيد ... لا انتى مش هترقصى معاهم كدا هتتكسفى وهتبوظى الرقصة وانا عاوز اتمزج من رقص ديدى واشوف رقصها مع نغاشة وكدا كدا الاغنية غربى فى شرقى ومش هتعرفو تجاروهم فيها انتى وروز

نرمين بغيظ وتحدى .. لا ملكش دعوة انت هرقص معاهم يعنى هرقص ... هى الرقصة على اغنية ايه يا ديدى

ديدى بثقة ودلع .. بيحبنى ارقصلو على اغنية حبيبى ولا على بالو بتاعة عمرو دياب

نرمين .. ايوة انا بحب الاغنية دى اوى وهرقص معاكى

سعيد .. بس يا نرمين الى انتى لبساه....

نرمين .. اسكت يا سعيد

احمد .. لا انا مش واثق فيكى انتى وروز انتو هتبوظو الرقصة

ديدى .. طيب بص استنى هقولك .. هاخدهم انا ونغاشة الحمام وندربهم على الرقصة فى نص ساعة بالكتير بسرعة كدا ونرجع وهفرجك على المفاجاة

احمد .. لا البت دى هتخرب الدنيا يا ديدى

ديدى بثقة مفرطة .. ايه يا بيبى انت نسيت ان انا من قبل الجامعة وانا كنت شغالة مدربة رقص وبارتى بلانر ولا ايه

نرمين .. ديدى يلا بينا سيبك منو

احمد .. ماشى يا ديدى لما نشوف ولو البت دى عكت الدنيا هنيكك انتى وهى وهى ... وبص لسعيد... وانت معاهم ياسعيد انت وابن عمك

ديدى .. اوكى يا بيبى يلا باى

احمد .. استنى هاتى علبة الزيت الى معاكى

ديدى .. اوكى خد

هيثم .. طب واحنا مالنا يا ابيه

احمد .. اهو كيفى كدا يا هيثم ... الا هو انتو عيلتكو كل رجالتها مزز كدا ليه يا هيثم

هيثم بكسوف وارتباك وهو بيبص لسعيد .. م مممعرفش

احمد بدماغ خربانة .. هيثم ماتقوم تجيبلى ازازة مية وحصلنى على العربية

هيثم .. حاضر

سعيد قام بعصبية مسك ازازة مية من الى على الترابيزة وقام قعد فى الكرسى الى جمبو وبصلو بغيظ .. اقعد مكانك يا هيثم .. ازازة المية اهى

احمد .. طب قوم هاتلى كنزاية بيرة من البوفيه وحصلنى على العربية يا هيثم

سعيد بعصبية جاب ازازة بيرة من الى فى جردل التلج على الترابيزة وحطها قصادو .. هيثم اقعد مكانك قولتلك ... البيرة اهى ... عاوز حاجة تانى

احمد .. انت بتبضن عليا يا سعيد

سعيد قرب من ودنو .. فى ايه مالك انت طور هايج كدا ليه عاوز تنام مع كل العيلة رجالة وستات مالك ماتهدى .. ده خطيب اختى احترم نفسك شوية

احمد .. الواد لبن اوى زيك يا سعيد وانا مش قادر من ساعة ما شوفت طيزو وامك بتعبطو على طيزو

سعيد بيمد ايدو بيقرصو من زوبرو من تحت الترابيزة .. ماتتهد واهدى بقى شوية احنا مش اتفقنا هجيلك بكرة احترم نفسك بقى وملكش دعوة بيه ثم انت مش قولت ملكش فى الخشن يا طور

احمد .. انا مش شايف فيك انت وهو اى خشونة خالص يا سعيد

سعيد .. طب اتهد واصبر بقى لغاية بكرة

احمد .. لا انا عاوز انيك دلوقتى

سعيد خد نص دقيقة تفكير واكتشف انه مش هيسكت الا لما ينيك هيثم فقرر انه يغصب على نفسو ويريحو هو بدال ما يعملها مع هيثم .. طيب روح اسبقنى على العربية وانا هوصل الحمام بسرعة واجيلك

احمد .. انت مش قولت يا سعيد ان طيزك وجعتك وجبت اخرك ومش هتقدر تتناك النهردة

سعيد .. ايوة لسة وجعانى من بتاعك الى زى الشومة يا طور بس انا هحاول استحمل يمكن تتهد شوية يلا روح اسبقنى على العربية

احمد .. ماشى روح اخلص وانا هاخد نفسين وهروح استناك

سعيد بنظرات شك .. اوكى مش هتاخر عليك .. هيثم متتحركش من هنا سامع

هيثم .. حاضر يا ابيه

وبعد ما سعيد مشى واختفى عن الانظار

احمد .. هيثم تعالة معاية عاوزك

هيثم .. حاضر يا ابيه احمد

واخدو فى العربية وراح ركن فى باركن تانى جوه النادى برضو بس بعيد عن القاعة عشان سعيد هيجيلو فى المكان القديم

احمد .. هيثم انا شوفتك وانت نازل على ركبك على الارض وبتترجى سعيد على حاجة كنت بتطلب منه ايه

هيثم .. كنت بترجاه انه ميخلنيش اسيب روز

احمد .. انت بتحبها اوى

هيثم .. اوى يا ابيه بعبدها

احمد .. انت عندك كام سنة يا هيثم

هيثم .. 19 ونص

احمد .. تعرف يا هيثم ان انا اتقدمت اطلب ايد روز من سعيد ووافق

هيثم اتخض واتصدم .. ازاى يا ابيه

احمد .. انا مسلف سعيد مبلغ كبير اوى يا هيثم ملايين وسعيد اخدهم ضيعهم كلهم على النسوان والخمرة والقمار والبانجو وواخد عليه وصولات امانة بالفلوس دى وهو دلوقتى معرض للحبس فى اى وقت وعشان محبسهوش طلب منى ان انا اتجوز اختو مقابل انى مطالبهوش بدفعها دلوقتى وهو هيدفعهم واحدة واحدة

هيثم بيعيط من الصدمة .. بس ابيه سعيد مبيعرفش ستات على نرمين ولا بيلعب قمار ولا بيشرب مخدرات ولا خمور

احمد .. للاسف يا هيثم سعيد شاطر جدا فى انه يخبى حقيقتو عن باقى العيلة عشان ميتفضحش بس عموما انا مش جايبك عشان كدا .. انا جايبك عشان لما لقيتك بتحب روز بالشكل ده صعب عليا انى ادمر الحب ده واخدها اتجوزها منك وانت اكيد لاحظت انها اتشدتلى ولازقة فيا طول القاعدة مع انها بتحبك

هيثم بعياط .. ايوة لاحظت

احمد .. انا ممكن اصبر على سعيد ومحبسهوش وبرضو متجوزش روز واسيبك انت تتجوزها بس بشرط

هيثم برجاء .. هو ايه قول ارجوك

احمد .. انيكك هنا دلوقتى

هيثم فى صدمة .. نعم انت بتقول ايه يا ابيه

احمد .. زى ما سمعت وهسيبك دقيقة تفكر لو موافقتش هنرجع تانى القاعة واعتبر انى مقولتلكش حاجة وكل حاجة هتمشى حسب اتفاقى انا وسعيد وهتجوز روز معاك 60 ثانية تفكر من اول دلوقتى لو دورت العربية مهلتك خلصت

هيثم .. بس ..... بس ....... بس. ..... انا انا

40 ثانية

هيثم .. طب وايه الى يضمنى انك هتنفز وعدك بعد ما تعمل معاية كدا

احمد .. مفيش ضمانات كلمتى ضمان فاضلك 30 ثانية

هيثم .. انت مش مدينى فرصة ارجوك اصبر

15 ثانية

طب هى المرة دى بس ولا هتطلب كدا منى تانى

لا المرادى بس انا مليش فى الخشن يا هيثم 10 ثوانى

خمسة

اربعة

تلاتة

اتنين

واحد

ماشى موافق

احمد .. عدى ورى واقلع هدومك واعمل تليفونك سيلنت لغاية ما نخلص

هيثم بكل كسوف وخضوع نفذ الكلام بدون نقاش وقعد جمب الباب فى خجل وكسوف رهيب منتظر احمد الى نزل ركب جمبو وقلع هدومو

احمد بدماغ مسطولة ضايعة بيتفحص جسمو الابيض الطرى الممشوق المنسون الى بينافس حلاوة جسم سعيد .. هيثم هو ليه رجالة عليتكم كلها ملبن كدا تعالة

هيثم قرب منو فى خوف وتوتر شديد وكور نفسو جمبو وهو بيبص على زوبرو الى واقفلو ومستعد يرشق فى احشاء طيزو وبيستغرب هو ازاى طيزو هتستحمل يدخل جواها حجم الزوبر ده والى بسبب تخيلاتو دى زوبرو ابتدى يقف وينبض بجنون وحس بحرارة هيجان قوية بتجرى فى منطقة عانتو وسوتو

احمد بيرفع راسو من تحت دقنو بحنية وبيبتدى يبوسو من بقو .. يخربيت امك ياد يا هيثم مال بقك وشفايفك ناعمين كدا ليه

هيثم بيبتسم وهو بيستقبل لسة البوس من شفايف احمد الى صوتها بيطرقع وخلا نارها تجرى فى جسمو بشكل جنونى الى خلاه بشكل لا ارادى يمد ايدو يحضن بيها رقبة احمد بشبق ويزقو على شفايفو عشان يبوسو بقوة اكبر والى استجاب لاشارتو احمد وحضنو نيمو على ضهرو وفتحلو رجليه ورفعهم على كتفو ونزل فوقيه بتقل جسمو وخشونة عضلاتو طبقو

احساس هيثم بضعف جسمو ونعومتو مقابل جسم احمد الى مهيمن عليه ومطبقو فوق بعضو زى الشرموطة الى بيسخنها عشان يجهزها تتناك بزوبرو مع صوت طرقعة بقو الى بيتم هتك عرضو من بوق احمد كانو بينيكهولو بلسانو خلاه بشكل لا ارادى وخارج عن سيطرتو يعتقد تماما انه بنت مش ولد وابتدى يخرج اصوات محن ولبونة ويتلوى بجسمو الرفيع الممشوق الناعم تحت ضغط جسمو
وابتدى يقفشو من رقبتو بضمة درعاتو ويخرج رجلو من فوق كتافو ويحاوط وسطو ويقفل عليه كانه بيديلو اشارة انه مستعد واصبح فى قمة الشوق لاستقبال زوبرو جوة طيزو الى خرمها بينبض بجنون رهيب

احمد حس ان الواد ساح وداب فى ايدو دوب من اصوات المنيكة الى بيطلعها ورد فعل حركاتو وجسمو واستنتج ان استجابتو السريعة دى لانه لسة يعتبر فى مرحلة المراهقة الى هرمونات الجنس بتبقى هى المتحكم الاول فى عقول السن ده

احمد حاول يرفع جسمو بعيد عن حضنو ويوقف بوس عشان يدخل فى المرحلة الى بعدها وحاول يفك مسكة ايدو من حوالين رقبتو لكن هيثم كان متشبث برقبتو بشبق وهيجان جنونى ومش عاوز يسيبو وكمان بيتشبس عليه برجليه اكتر وبيقفل على وسطو ولازق فى بقو مش عاوزو يبعد

احمد ابتدى يستخدم قوتو عشان يفك بيها تكتيفتو فى رقبتو ونجح فعلا انه يتخلص منها برغم محاولات هيثم انه يمسك فى دراعو وشعرو عشان ميبعدش عنو ويكمل بوس فيه
احمد فرد ضهرو وهيثم لافف رجلو على وسطو وقافلها عليه وحاول يقوم بسرعة يمسك فيه تانى لكن احمد زقو نيمو على ضهرو تانى وهو ماسكو من رقبتو

احمد .. هى دى اول مرة ليك ياد ولا اتناكت قبل كدا

هيثم بعيون كلها هيجان جنونى هز راسو بثقة بحركة لا

احمد .. انت كداب

هيثم هز راسو تانى بحركة لا وبالرغم من ان احمد ماسكو من رقبتو مثبتو على ضهرو لكن هيثم بيحاول يبعد قبضتو وبيغرز ضوافرو المقصوصة الناعمة فى لحم دراعو عاوزو ينزلو تانى او يخليه يطلعلو

بايد قفشاه من رقبتو والايد التانية فك بصعوبة رجليه الى محوطا وسطو وقلب رجلو على سدرو وبقت طيزو متشعلقة فى الهوى وخرم طيزو قصاد عين احمد بينبض فى قبضات متلاحقة اصابت عقل احمد بجنون والى خلاه ينزل عليها لحس وعض مع اسبنكات على طيز هيثم اصابتو هو راخر بهيجان خلى نفسو يعلى جدا لدرجة ان عينو ابتدت تدمع من الشبق الى حاسس بيه من لحس خرم طيزو لدرجة انه نطر لبنو على وشو وجسمو زى اى خول متناك هايج وابتدى احمد يحس بهيجام فتحتو الى بينبض تحت لسانو فبداء ينيك خرم طيزو بلسانو فى حركة دخول وخروج لدرجة ان قوة عضلة لسان احمد اخترقت فتحة طيزو ودخلت فيها اكتر من 3 سنتى

اول ما هيثم حس ان خرم طيزو بيتناك بلسانو فورا نطر للمرة التانية فى اقل من دقيقة تانى على جسمو ووشو زى اى مراهق خول رجلو مرفوعة على سدرو وبيتناك فى طيظو

احمد حس خلاص ان خرم طيز هيثم مستعد يستقبل زوبرو زى اى شرموطة اتجهزت لنيك خرم طيزها

عدل ضهرو وهو ماسك فردتين طياز هيثم فاشخها وقرب وسطو من طيزو المفشوخة ومسك زوبرو وقعد يضرب فلقة طيز هيثم براس زوبرو على خرم طيزو

هيثم لما شافو بيعمل كدا وحس بفلقة وخرم طيزو واد ايه زوبر احمد بيضربهم بقوة واد ايه هو صلب بشكل مرعب اكنو بيضربو بشومة طخينة نطر على نفسو للمرة التالتة غرق وشو وجسمو فى هياج جنونى زى اى مراهق متناك خول شرموطة اول مرة يتدق فطيزو ومش قادر يسيطر على نفسو

احمد بنفس عالى وهيجان اعلى .. جاهز يا متناك

هيثم رد بهز راسو باشارة موافقة انه يبتدى يدخل زوبرو وينيكو ومسك رجليه باديه الاتنين بيستعد لاستقبال زوبر احمد

احمد .. اخر مرة بسالك اتناكت قبل كدا ولا لا عشان اعرف ارشقهولك براحة ولا افلق كسمك

هيثم بهيجان .. صدقنى اول مرة .... اعمل الى انت عاوزو فيا

هيثم فتحلو فلقة طيزو باديه وهو ماسك بيها رجليه فى اشارة انه عاوزو يقطعو

احمد رشقلو راس زوبرو دخلها فى خرمو بصعوبة وهيثم فى شبه حاله صويت لاكنة مطلبش منو يخرج او يقف

ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ا ا. ا ا. ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

كبير اوىىىىىىىىىىىىىىىىىى

اوووووووووفففففففففففففففف اوف اوف اوف اوف اوف اوف

احمد لما لقاه بيزق جسمو باديه وضم رجلو على بعضها لكن فى نفس الوقت مطلبش منو يقف او يخرج زوبرو فكبس بقوة اكبر يخترق عضلة طيزو الضامة الى جوة خرم طيزو على بعد حوالى 4 سنتى من فتحة طيزو الخارجية وحس ان راس زوبرو بالفعل بتخترقها وبتبتدى تفتحلها الطريق واستمر بالضغط ببطى وهو حاسس ان الفتحة بتوسع بصعوبة حوالين راس زوبرو لكن لسة معدتهاش وفى اللحظة دى كان هيثم بينطر على نفسو للمرة الرابعة فى هيجان رهيب رعش طيزو وعضلات طيزو الداخلية خلاها تنطر زوبر احمد برة بقوة وهو عينو بترفع وضايع تماما فى حالة شبق هستيرى

احمد جاب من جيبو الزيت بتاع ديدى وقام راشق فتحة الازازة جوة طيز هيثم وهو لسة بيترعش ودلق جواها وخرجها قفلها

هيثم بمنتهى الانهاك والهيجان لف جسمو نام على بطنو ودخل رجليه تحت حوض احمد وفردها وبكل هيجان فتح لاحمد فردتين طيزو .. انا اسف خرجتك غصب عنى ... وبينهج من هيجانو ... حاول تانى بليز

احمد حصلو لوثة من جمال وليونة وبياض جسم هيثم ونعومة صوتو وهو هيجان ورجائو انه يكمل نيك فيه وبيتفرج على جسمو الناعم الى حرفيا نسخة من جسم اى بنت بتلعب رياضة بس بطيز سمبتيك ملهاش جناب وطرية وناعمة زى الزبدة

وبحركة مغناطيسية زوبرو شق طريقو مرة تانية جوة فتحة طيزو الصغيرة بيفشخ كسمها عملها استريتش على زوبرو كانها هتتقطع فى اى لحظة وبسبب لزوجة الزيت الى حطو جوة طيزو حس ان زوبرو بيتزحلق جواهة وعضلتو الضامة الى جوة طيزو بتزفلط على راس زوبرو لكن وقفت عند اتساع معين برضو ميسمحش لعبورها جوه
وصويت جنونى من هيثم من شدة الالم لكن فى نفس الوقت مش بيطلب خروجه من جواه برضو

احمد حس من شدة الضيق الى حرفيا خانق زوبرو بألم متوسط جوة خرم طيز هيثم

ان الواد ده يأما فى قمة هيجان مخلياه عاوز يتناك باى شكل ومش قادر يمنع نفسة عن المتعة دى برغم قوة الالم

ياما مستحمل قوة الالم الرهيب ده لانه صدق الاشتغالة الى قالهالو عن حوار الوصولات وانه هيتجوز حبيبتو روز لو مناكهوش فصعب عليه لانه لما دخل زوبرو فيه عرف انه فعلا صادق واول مرة يتناك من شدة ضيق خرم طيزو وانه اكيد مستحمل العزاب ده ومطلعش منه اى رفض من شدة حبو لروز وعاوز الموضوع يتم باى شكل عشان متروحش منه لحد تانى فقرر انه يرحمو ويوقف الى بيعملو فيه

وفى اثناء مكان بيفكر التفكير ده كان راس زوبرو عدت عضلتو الضامة الى جوة وحس ان العضلة من شدة مطها على زوبرو بقت محوطاه زى السكينة خنقاه فقرر يسحب زوبور من طيزو براحة جدا عشان ميأذيهوش وفى اثناء سحبو لزوبرو كان اوردى من شدة خنق العضلة عليه خلتو ينطر لبنو جوه طيزو فى الم شديد من قوة الخنق على زوبرو واستمر النطر لعدة ثوانى جوة طيزو ملاها تماما وحس فى نهاية نطرو برعشة طيز هيثم الى بتعلن عن نطرو هو كمان وفى حركة لا ارادية طيزو نطرت زوبر احمد لبره ولبنو خارج منها بغزارة

احمد قعد بياخد نفسو وبسبب دماغ الحشيش كان احساس تانيب الضمير عليه مضاعف انه استغل حب هيثم لروز بالشكل ده لدرجة خلت هيثم يستحمل قوة الالم دى فى سبيل الحفاظ على حبيبتو وكان مستعد يكمل بدون اى ممانعة ويعرض نفسو للخطر ده ... وبعد دقايق لما الاتنين اخدو نفسهم

هيثم اتعدل فى قعدتو وهو غرقان لبن من فوقو لتحتو وخرم طيزو بيسرب لبن احمد الى ملى مصارينو من جوة من غير ما ينيكو فعليا

احمد فتح الباب ونزل وقف بلبوص وهو ساند على الباب وبيولع سيجارة وبيبص لجسم ووش هيثم الجميل المتبهدل من اثر البوس ونطر لينو على نفسو وهو قاعد فى كسوف وخجل شديد زى البنت البكر الى اول مرة تتناك

هيثم .. احمد الناس حد يشوفك

احمد .. كسم الناس يا هيثم دول مجرد قطعان

هيثم .. مالك انا زعلتك

احمد .. بتحب روز اوى يا هيثم

هيثم .. انا بعشقها عشق جنون ...... روز لو مكلمتهاش يوم اموت .... بس انت وقفت ليه

احمد .. مفيش خد المناديل الى عندك وامسح جسمك والبس هدومك ويلا عشان نرجع الفرح عشان زمان الاربع عوالم خلصو بروفة ومستنينا عشان يعملو النمرة بتاعتهم عشان ننقطهم

هيثم بتجهم .. انا معجبتكش صح

احمد عشان يريحو .. ايوة معجبتنيش يلا اللبس

هيثم بحزن من ردو .. انا اسف بس يمكن عشان دى اول مرة ليا عشان كدا معجبتكش .....يعنى كدا هتتجوز روز صح

احمد وهو بيبتسملو .. لا انت الى هتتجوزها متقلقش يا هيثم انا بحب مراتى ومش هجيبلها درة عمرى

هيثم بفرح .. بجد

احمد .. ايوة يلا اخلص بدال ما اطلع بالعربية وانت بلبوصة ولبنى بيشر من خرم طيزك كدا

هيثم بفرح وجملة احمد بتخبط فى شرف خرم طيزو الى اتفتح .. حاضر حاضر دقيقة واحدة

ولبسو وظبطو نفسهم اتحركو لمكانهم الاولانى

احمد .. خرم طيزك واجعك ياض ياهيثم

هيثم وكلام احمد بيخبط فى رجولتو وبخجل شديد .. اوى

احمد .. اوى اوى

هيثم .. اوى اوى اوى

احمد .. امال كنت مستحمل كل الالم ده وساكت ليه مش بتعترض يا خول .. كل ده عشان روز متروحش منك

هيثم بعد ثوانى من الصمت وبكسوف .. ايوه

احمد .. جدع ياد يا هيثم .. اهو كدا لما تيجى تتجوزها ووتخانق معاها وتيجى تزعقلها وتقولها بتعملى فيا كدا دنا اتناكت عشان اتجوزك تبقى جملتك ليها خلفية واقعية يااد

هيثم بيدحك بكسوف جميل مزود حلاوة وشو اكتر ما هو جميل

احمد وهيثم وهم داخلين القاعة استقبلهم سعيد وهو فى قمة العصبية

سعيد .. كنتم فين انا رحتلكم الباركن ملقتش العربية رحتو فين ومش بتردو على تليفوناتكم ليه

هيثم ارتبك جدا وسابهم ومشى راح قعد على الترابيزة وسعيد سحب احمد ووقفو على مدخل القاعة

احمد .. مفيش يا سعيد هيثم كان عاوز ياخد لفة يركب يجرب العربية عشان عجباه فخدتو لفة وركبتو

سعيد بغيظ .. خدتو لفة وركبتو امممم طيب ... انت عملت معاه حاجة لما اخدتو صح

احمد وهو بيعديه وبيتجة للدخول .. لا يا سعيد انت عارف ان مليش فى الخشن

سعيد وقف قصادو ووقفو ورفع وشو بيبص فى عنيه بغيظ .. هو مين الى خشن انا ولا هيثم يا طور

احمد بيمسكو من دقنو الناعمة زى النسوان .. احا يا سعيد كسم عنيك

سعيد .. مالهم

احمد .. عاوز انيكك من عنيك

سعيد بغيظ .. اتلم يا طور الناس شيفانا ... وبطل تعاملنى كدا انا راجل زييى زيك واحترم نفسك شوية وخلينا نتعامل زى اى صحاب عاديين

احمد .. طب يالة تعالة عشان نشوف الرقاصات هيبدأو نمرتهم امتة عشان متفوتناش .... وسابو واتجه لحمام السيدات

سعيد اتجه بغضب ونرفزة لطرابيزتهم الى قاعد عليها هيثم

سعيد .. ولا يا هيثم انت من ساعة ما رجعت مع احمد وانا شامم فيك ريحة البتاع الحلوة الى مراتى نرمين حطاه فى فتحتها من ورى وانت عارف كويس انا اقدر اعمل ايه فى حوارك انت وروز اختى فعاوزك تحكيلى عشان لو محكتش انت عارف ايه الى هيتم

هيثم بتوتر ورعب وكسوف .. طب يا ابيه توعدنى انك مهما سمعت منى متبوظش موضوعى انا وروز

سعيد .. ماشى اوعدك بس تحكى كل حاجة بالتفصيل

هيثم باحساس بالعار ابتدى يحكى بالتفصيل من اول ما خرج معاه وكل كلمة قالهالو وكل تفاصيل النيكة الى مكملتش

احمد فتح حمام السيدات ودخل واول ما البنات والستات شافوه صوتو وخرجو ما عدى حريمو وشوية بنات بيرقصو معاهم

احمد دخل لقى ديدى بتدى تعليمات لبنات وستات تانية معاهم ومشغلين الاغنية وبيتدربو معاها على الرقصة .. احا يا ديدى انا حاسس ان الفرقة بتاعتك اعضائها عمالة تزيد كل شوية

نغاشة .. ايوة يا معلم كل ما واحدة تدخل تشوفنا بنتدرب وتعرف ان احنا هنعمل رقصة تقول هشترك وهرقص معاكم

احمد .. يعنى اكتشفتى كام رقاصة لغاية دلوقتى ياديدى

ديدى .. كلهم بنات وستات وسطها سايب يا بيبى

طب النمرة هتبداء امتى يا ديدى عدى النص ساعة بتاعتك خلاص والبوفيه قرب يبتدى

ديدى .. خلاص احنا هنخرج اهو يلا روح استنانا بره لغاية ما اجيلك وجهز سعيد وهيثم خليهم يصورو

نرمين .. ايوة اخرجلنا الرقصة يا بيبى دى هتطلع حلوة اوى

نسمة صحبة نرمين ومرات علاء صاحب سعيد .. هو البيبى ده بتاع مين فيكم بالظبط

ديدى .. ملكيش دعوة يا نسمة ومتحشريش نفسك وارجعى مكانك بدال ما امشيكى من الفرقة

نسمة .. يوه بسال يا ديدى هو السؤال حرم

احمد .. مين البطل دى يا نيمو مش دى الى كانت واقفة مع جوزها واحنا بنتخانق فى العربية انا وانتى

نرمين .. ايوة ملكش دعوة بيها .. اتلمى يا بت يا نسمة وبطلى محن

احمد .. طب يا ديدى انا هروح اجهز المصوراتية علبال ما تجهزى انتى وزمايلك العوالم دول يلا

ديدى .. ماشى يا بيبى

احمد بيبص لنغاشة .. مش عارف ليه يا بت يا نغاشة حاسس انك هتكونى قنبلة ومفاجاة الفقرة بتاعة العوالم دى

نغاشة .. البلدى يئوش علطول يا معلم اتقل انت بس واتفرج

احمد .. خطفتى قلبى يا بت من الان يلا باى

نرمين بغيظ .. ماتتلم انت وهى واخرج بقى

احمد خرج لقى سعيد فى وشو .. بيت امك يا سعيد انت وشك حلاوتو بتخض كدا ... فى ايه ياد يا متناك

سعيد وهو بيزقو لاخر الممر وبيدخل بيه فى زاوية متدارية .. لما تبقى تكسب الرهان الاول وتبقى اصلا تعرف تعمل معاية ابقى ساعتها تقولى يا متناك زى مانت عاوز لكن متبقاش معرفتش تعمل معاية اصلا وتقولى لقب انت معرفتش تحققو فيا يعنى مش من حقك تقولى كدا اصلا

احمد حضنو من وشو وبص يمين وشمال ملقاش حد وباسو من شفايفو بوسة طويلة .. انت بتعايرنى يا خول انى مرضتش اقرص عليك افشخلك طيزك بعد ما قعدت تصوت زى الشرموطة عشان مش قادر تستحمل زوبرى

سعيد وهو بيقاوم مسكتو عشان ميبسهوش .. فارحت تفشخ طيز واحد تانى صح

احمد باسو تانى وسعيد بيضربو بغضب عشان ميبسهوش .. انت عرفت يا خول ... انت متاكد يا سعيد انك مكنتش مشروع بنت وطلعلها زوبر بدال كس

سعيد بيقاومو وبيكلمو وهو بيتباس بالقوة .. وانت مش عارف ان انا هعرف يا طور من اول حتى ما مشيتو وكمان بتعمل حوار على الواد وتدحك عليه عشان تنيكو

احمد وهو بيكتف حركتو وبيبوسو .. احا دا ابن الوسخة حكالك كل حاجة

سعيد وهو بيزغورلو ويبعد بوشو .. بالتفصيل وطلعت مبتعرفش برضو يا طور

احمد بعد بوسة طويلة بيعض فيها شفايفو .. طب انت عاوز ايه دلوقتى يا خول من واحد مبيعرفش

سعيد وهو متكتف وبيتباس .. خلاص انت تعبتنى كفاية بقى ... ملكش دعوة بالواد يا طور انت شارب ومش دريان انت بتعمل ايه

احمد سابو واتحرك للرجوع .. ماشى ... مراتك خارجة فى خلال دقايق عشان تعمل فقرتها هى والرقاصات زمايلها وياله عشان نستعد للتصوير وروح قول للبوفيه يجبلى الشيشة عشان اشرب حجر قبل نمرة مراتك عشان اتفرج بمزاج

سعيد اتجه فى غيظ للطرقة المتفرعة للبوفيه واحمد راجع للقاعة لكن بعد ما عدى حمام الحريم ولسة فى نص الممر

بس بس بس

بيبص وراه لقى نسمة صحبة نرمين ومرات صاحب سعيد ماشية فى نفس الطريق الى لسة راجع منو وبتبصلو بنظرة طلب انه يمشى وراها

فمشى وراها وعينو على طيزها الى يتلعب تحت فستانها الازرق الناعم واتاكد انها مش لابسة اندر
وبعدين وقفت فى نفس المكان المدارى الى كان واقف فيه هو وسعيد وبصالو مستنياه يوصلها

كانت واقفة فى نص الطرقة فضغط عليها بدخلتو خلاها ترجع تلزق ضهرها فى الحيطة بس من غير ما يلمسها هى مجرد بس انها حست ان فى طور بشرى داخل عليها هيدوسها فرجعت

احمد باصصلها لتحت من فوق وهى مزنوقة بينو وبين الحيطة بس من غير تلامس وبصالو اكنها بتبص على قمة برج

احمد .. ايه

نسمة بنفس متوتر .. ايه

احمد .. ايه

نسمة .. انت ايه

احمد .. انا انسان .. وانتى انسان برضو ولا ايه ؟

نسمة .. لا انا انسناية

احمد .. احا دى صدفة غريبة نيك

نسمة بتوهان وهى متنحالو ووشها لفوق .. انت قليل الادب

احمد .. معلش اصل اول مرة اصادف انسناية ومتوتر شوية

نسمة .. انا من ساعة ما جيت وانا شيفاك حافى وبالشراب بس ... انت حافى ليه

احمد .. اول ما وصلت هنا نرمين وجوزها ولاد الشرموطة ودحكو عليا وسرقو الجذمة وسابولى الشراب ... اوعى تكونى انتى كمان طمعانة فى الشراب

نسمة .. اه اقلعو وهاتو

احمد قلعو واداهولها واخدتو حطتو فى شنطتها وسند ايدو الاتنين على الحيطة جمب راسها ووطى شوية عند وشها .. انتى هتعملى ايه بالشراب

نسمة .. هاخدو اغسلهولك واجبهولك

احمد .. وانا ايش ضمنى انك هتجبية تانى ومش هتسرقيه زى ما صحبتك وجوزها الى سرقو الجزمة

نسمة .. طيب عاوز ايه

احمد .. لازم تسيبى رهن

نسمة .. ليه انت معندكش ثقة فيه

احمد .. ولا بربع جنيه انا معرفكيش اصلا

نسمة .. طب عاوز ايه رهن

احمد .. صندلك

نسمة .. انت عبيط وامشى حافية لا مش هينفع اديك الصندل

احمد بيقرب من وشها وهو ساند بأيدو على الحيطة الى وراها .. تحجيبتك

نسمة .. انت مجنون عاوز الناس تشوف شعرى لا مش هينفع

احمد .. يبقى مفيش غير فستانك الى هيتفرتك على جسمك ابن الفاجرة الملبنى الشرموط ده

نسمة .. عاوزنى امشى وسط الناس عريانة يا عربجى

احمد .. ايه المشكلة الناس غلابة وعاوزة تتفرج على حاجة حلوة

نسمة .. لا مش هينفع جوزى يدبحنى

احمد .. كدا مفيش غير كلوتك بس المشكلة انك مش لابسة كلوت وبيحط ايدو على فردة طيظها وبيعصرها جامد

نسمة بنفس عالى .. انت سافل وقذر

احمد .. ايوه مش لسة قايلك انى انسان هو فى حيوان بيبقى سافل وقذر ... انتى غبية ولا ايه

نسمة بكسوف .. لا انا مش غبية يا سافل انا مهندسة كمبيوتر ومعيدة فى الجامعة .. وعلى فكرة لابسة اندر يا قذر ... بس ... بس هو ميكرو


احمد .. دا احنا ولاد كار بقى .. طب مش عيب يا باشمهندسة تخرجى باندر ميكرو مش مغطى حتى خرم طيزك وتمشى طيازك تتهز من تحت فستانك كدا اكنك لبساه على اللحم زى اى مومس طالعة اوردر ... وقرب اكتر من وشها لزق راسها فى الحيط

نسمة بتوتر ونفس عالى .. قذر حيوان عربجى

احمد .. لونو ايه

نسمة بتوتر رهيب وبينهم وبين مناخير بعض حوالى سنتى واحد .. هو ايه يا عربجى

احمد .. كلوتك الميكرو لونو ايه

نسمة بتنهج .. عربجى ..... ملوش لون شفاف خالص

احمد .. جوزك عارف انك شرموطة وخارجة معاه وانتى مقرطساه ولابسة اندر زى ده عشان تفرجى الرجالة على لحم طيازك الى بيتهز تحت فستانك

نسمة غمضت عنيها فى شعور بالهيجان .. لا ميعرفش انى بعمل كدا عشان افرج الرجالة على لحمى ... مبيخدش بالو يا مجرم

احمد باسها بوسة خفيفة من شفايفها لعشر ثوانى .. اووووبسس بس انا عرفت من غير ما تقوليلى يا مومس

نسمة .. اه

احمد .. حلو اقلعيه بقى عشان عاوزو رهن لغاية ما ترجعى الشراب

نسمة وهى فى حالة هياج وكسها بيسيل من كلامو .. هتاخد كلوتى رهن عشان شراب وهتمشينى مع جوزى كدا يا سافل ابقى نازلة معاه باندر وارجع معاه من غيرو

احمد باسها من بوقها ومصلها لسانها وهى مستسلمالو تماما وبعد ما خلص البوسة وبقهم انفصل بطرقعة .. اه

نسمة .. طب شوف فى حد جى

احمد .. كسم اى حد جى

بصتلو وهى بترفع فستانها الطويل المقفول وبتبوسو تانى وبتقلع الاندر وهى بوقها فى بقو وبتديهولو

اخدو منها ولفو حوالين معصمو وقبل ما تنزل الفستان الديق عليها حضن طيزها بايدو وبعبص بصباعو كسها الغرقان بعسلها وقام مخرجو رشقلها بعبوص فى خرم طيظها الديقة الى شكلها بكر وكاتم صويتها ببقو الى بينيك بوقها .. اممممممممممممممممممممممممممممم

وبعد البوسة والبعبوص الى لبستو

نسمة وهى بتنزل فستانها .. حيوان همجى ... يلا امشى قدامى وهات رقمك الاول عشان ارجعلك الشراب وترجعلى الاندر بتاعى الى اخدتو رهن

احمد .. لا طبعا ليديز فيرست عشان اودعك ... ورقمى على تليفون صحبتك خليها تديهولك

نسمة باستغراب .. هتودعنى ازاى مش فاهمة

شاورلها بايدو انها تمشى

واول ما اتحركت ولفت قصادو اترزعت اسبنكاية صوتها رن فى الجدران رجع خبط فى ودانها نزل فى كسها وطيازها خلاهم يسلمو على بعض وهم ببسقفو وفى اقل من لحظة قبل ما عقلها يسمح لبوقها يصوت كان كاتم صوتها وهو بيقولها فى ودنها ...
انا هعد لغاية 3 تكونى اديتى امر لعقلك عشان يدى امر لبقك انه يصوت من غير صوت بدال ما تتفضحى يا مومس ومستنيكى على الاستيدج عشان اصور طيازك وهى بتترقص للرجالة من غير كلوت

نسمة عنيها بتدمع من قوة الاسبنكاية الى اول مرة تتهبد واحدة زيها فى حياتها

واحد

اتنين

تلاتة

نسمة مسكت طيزها بايد وبقها بايد وكتمت صوتها بغل شديد

اشوفك على الاستيدج يا مومس وبعد ما ترقصى وتكيفى الرجالة بهز طيازك قصاد جوزك وهو بيسقفلك تيجى وراية لما تشوفينى رايح عند العربية لما البوفيه يبداء زى الشرموطة

يالة يا لبوة ارجعى لفرقتك كملى البروفة باى

احمد رجع للترابيزة لقى سعيد وهيثم قاعدين ومجهزلو الشيشة وقعد مكانو

سعيد .. انت كنت فين كل ده

احمد .. كنت بطرطر يا سعيد

وقعد التلاتة يبصو لبعض وهيثم قاعد مكسوف جدا وبيبصلهم من تحت لتحت

احمد .. روح يا سعيد استعجلهم عشان البوفيه قرب يبداء عشان يعملو فقرتهم قبلو وتعالة عشان هتصور تحت اخراجى انت وهيثم

حاضر

وبعد ما قام سعيد

هيثم .. انت دحكت عليا

احمد .. سورى يا هيثم كنت هيجان عليك وعاوز انيكك .. رجالة عليتكم كلها ملبن يا هيثم .. حاجة بنت متناكة يعنى اول مرة اشوفها

هيثم .. يا سلام يعنى انت عملت كدا مع ابيه سعيد

احمد .. لا طبعا يا هيثم

هيثم .. طب اشمعن انا مع انك بتقول رجالة عيلتنا مع اننا لما رحنا العربية انا وانت معجبتكش

احمد .. مين قال انك معجبتنيش

هيثم فى كسوف .. امال وقفت ليه ومكملتش

احمد .. صعبت عليا عشان لقيتك مستحمل الالم ده كلو عشان متضيعش الى بتحبها منك وكمان عشان زوبرى كان كبير عليك وهيعورك

هيثم فى كسوف شديد .. يعنى انت اخدت القرار لوحدك انك تعمل فيا كدا بعد ما دحكت عليا واشتغلتنى وبعدين اخدت القرار لوحدك تانى انك متكملش الى بداتو وانا اكنى لعبة فى ايدك

احمد .. مش فاهمك يعنى عاوز ايه يا هيثم

هيثم سكت لعدة ثوانى وبعدين قام قعد لزق فيه .. عاوزك تكمل الى عملت الحوار عليا عشان تعملو وبعدين وقفت

احمد .. لا يا هيثم انت كنت بتموت من الوجع ومش هتستحمل

هيثم .. ملكش دعوة هستحمل انت كمان هتقررلى بالنيابة عنى اذا كنت هستحمل ولا لاء

احمد والحشيش لافف دماغو وهيجان على حلاوة هيثم .. ماشى يا خول هنشوف خد التليفون سجل رقمك

هيثم وهو بياخد التليفون يسجل رقمو وبعدين يرن على نفسة .. يلا نروح العربية

احمد .. لا خلاص كدا النهردة بعدين

هيثم .. انا هروح النهردة عند ابيه سعيد لانهم عزمونى وهبات عندهم انا وماما

احمد .. امك حلوة ياد يا هيثم

هيثم اتكسف يرد عليه وسكت وقام رجع مكانو لما شاف سعيد راجع ومعاه فرقة الرقاصات كلها وجم قعدو ووقفو حوالين ترابيزة احمد

احمد لديدى .. ايه يا بيبى ياله

ديدى .. لا هناجل لبعد البوفيه عشان خلاص هيبداء .. البنات فضحونا يا بيبى وعرفو الفرح كلو اننا هنعمل رقصة على الاغنية والفرح كلو مستنى يتفرجو علينا

احمد .. وانتى دربتى كل دول يا ديدى فى الشوية دول

ديدى .. ايوة يا بيبى وكانو شطار اوى خصوصا نسمة صحبة نرمين البت بتهز كانها عود ملبن

احمد .. فين نسمة دى

نرمين .. اهى امو فستان ازرق

احمد .. اه لا واضح انها بطل

نسمة بتبصلو وبتكتم ابتسامتها قبل ما تتفاجئ بجوزها علاء بيمسكها من وسطها وجاى معاه ماجد صاحبهم ومراتو

علاء .. ايه يا حبيبتى خلصتى تدريب على رقصتكم الى قولتيلى عليها

نسمة .. اه يا حبيبى بس هنرقصها بعد ما البوفيه يخلص عشان مش هنلحق دلوقت


علاء بص لاحمد الى قاعد حافى وحاطط رجل على رجل وبيكلم ديدى وراحلو بسعادة

علاء بكل تلقائية وسذاجة .. على فكرة انا صورت الخناقة الى كانت بينك وبين مدام نرمين مرات سعيد لما شد فستانها قطعهولها فى العربية اول لما وصلنا كانت كوميدية اوى

نرمين وسعيد اتصدمو وعاوزين يعرفو هو صور ايه

احمد .. لا تعلالى تعلالى انت اسمك ايه

علاء

احمد .. طب تعالى فرجنى يا علوئه

علاء فتح تليفونو بكل سعادة وراح وطى جمبو بيفرجو وكلهم راحو وقفو وراهم بيتفرجو وانضملهم ماجد ومراتو

وشغل علاء الفيديو الى بداء وسعيد ماسك مراتو نرمين بيشدها عشان متدخلش العربية وفجاة بيطلع بفستانها واندرها فى ايدو ويدلق على الارض بيهم ونرمين بتكمل خناقتها عريانة ( صوت دحك هستيرى من المتفرجين على الفيديو ) والكاميرا بتزوم على طيزها العريانة المفلقسة وهى بتهرس بضان احمد بركبتها ويركز علاء بالكاميرا على طيازها المفشوخة وكسها المفتوح وخرم طيزها الى مرشوق فيه الانال بلاج بتاعها الاحمر وبعدين احمد وهو بيعض لحم طيزها

نسمة بتشاور على البلوج المرشوق فى خرم طيزها فى الفيديو وبتسالها وكلهم بيتفرجو عليها وهى فى الوضع ده .. ايوة هو ده الى انتى حطاه فى فتحتك ده .. هو ايه ده يا نرمين

نرمين بكسوف شديد وهى شايفة كل دول بيتفرجو على طيازها وكسها المفشوخ والبلاج المرشوق فى خرم طيزها وبتبص بطرف عينها على جوزها سعيد الى مبرق وبيتفرج فى زهول من الصدمة .. اخرسى يا نسمة دلوقتى

وابتدت تسمع اول تعليق من كل المتفرجين دول والفيديو بتاعها شغال

ماجد فى حالة هيام وتوهان فى جسمها .. يابختك يا سعيد نرمين جسمها حلو اوى

مرات ماجد هبدتو فى بضانو .. اتلم احسنلك

ماجد .. اىىىىى حاضر يا حبيبتى

سعيد مصدوم وغرقان فى احساسو بالعار والمهانة وهو شايف صحابو ببتفرجو على طياز وكس مراتو المفشوخين قصادهم

وابتدت تعليقات البنات الى بتتفرج تتلاحق على الفيديو

واااو جسمك حلو اوى يا نرمين
جسمك تحفة يا نرمين
عاوزة واحد زى الى انتى لبساه ده يا نيمو

مرات ماجد .. انتى بتستعملى كريمات تفتيح ايه للمنطقة دى يا نرمين ( تقصد منطقة كسها وفتحة طيزها )

نرمين بكسوف وعصبية من سؤالها المحرج .. بس يا غبية انا بيضة قشطة لوحدى مبستعملش اى تفتيح

سعيد متارجح ما بين احساسو بالفضيحة والعار وتعليقاتهم الى سامعها بودنو بتخبط فى شرفو وزوبرو فى نفس الوقت على حتة من جسم مراتو مينفعش حد يشوفها غيرو وبقت معروضة فى الفيديو وبيشوفها كل دول

وخلص الفيديو

احمد .. علوئة ابعت الفيديو ده لسعيد وهو هيبقى يبعتهولى

علاء بسعادة .. حاضر .... هبعتهولك يا سعيد

ماجد .. وابعتلى انا كمان يا علاء

علاء .. انا نزلتو على حسابى على موقع اكس يا ماجد ابقى ادخل شوفو

احمد بيبص لسعيد ونرمين بابتسامة .. احا يا سعيد .. كدا تفضح مرات صحبك يا علوئة وتنشر طيازها على الفضائيات وهى مكانتش واخدة بالها ان كسها مفشوخ كدا يا علوئة

علاء بقمة السذاجة .. لا طبعا افضحو ايه دا صحبى ... متقلقش يا سعيد مفيش حد فيكم وشو باين انا رفعتو عشان فيديو كوميدي بس

احمد .. برافو يا علوئة

علاء بسعادة .. شكرا انا بعتو لسعيد خلاص .. ابقى ارسلهولو يا سعيد

ماجد .. احم ممكن يا مدام نرمين اتصور معاكى انا والمدام

نرمين بعصبية .. ما خلاص يا ماجد انت كل شوية تتصور معاية

احمد .. اصبرى يا نرمين متعامليش معجبينك كدا .. استاذن جوزها الاول يا ماجد عشان عيب الاصول اصول برضو

ماجد .. بعد اذنك يا سعيد هنتصور مع المدام وصحابها

سعيد رغم احساسو بالعار وعدم الرجولة بعد ما صحابو اتفرجو على جسم مراتو وهى بالشكل ده وبرغم مرارة الموقف لكن كان هيجانو بيساوى نفس درجة احساسو بالعار وحس ان زوبرو هيفضحو فسحب نفسو من وسطيهم يروح الحمام يفضى هيجانو وهو بيرد على ماجد فى لهوجة .. اوكى يا ماجد اوكى

وساب مراتو تتصور مع صحابو المعجبين بيها وبالفيديو بتاعها وبفستانها الى كاشف 85% من لحم جسمها صور للذكرى

منسق الفرح بيعلن عن افتتاح الاوبن بوفيه وطلب من الناس الاتجاه لصالة البوفيه

نرمين خلصت تصوير ووطت على ودن احمد .. بقولك ايه يا بيبى سيبك من البوفيه وتعالة نروح عربيتك محتجاك اوى اوى

احمد عرف انها خلاص جابت اخرها ومحتاجة تتناك بشدة من كل الاحداث الى حصلت واحساسها بعريها واعجاب الناس بيها الى خلاها هايجة بطريقة جنونية لكن افتكر كلمتو ووعدو لسعيد انه مش هيحاول ينيكها عشان ميزعلهوش .. لا مش عاوز اروح العربية

نرمين ضربتو على كتفو وبتكلمو بغل وعصببة .. قوم يا بغل نروح العربية بقولك عوزاك محتجالك دلوقتى حالا

ديدى لاحظت .. هو فى ايه مالكم

احمد .. عوزانى اخدها العربية انيكها الهايجة وانا مش راضى

ديدى .. طب ماتروح معاها انت مالك قليل الزوق كدا ليه عاوزها تبوس ايدك يعنى

احمد .. لا بس انا عندى ظروف

نرمين .. احا ظروف ايه يابو ظروف هى نزلتلك ولا ايه ... انت هتسطعبط قوم بقولك متستهبلش هزعل منك بجد بقولك عوزاك دلوقتى يا جبلة

احمد هيموت عليها لكن بيقاوم نفسو عشان وعدو لسعيد .. لا امشى روحى لجوزك

نرمين اتغاظت منو جدا وقامت رفصاه بالكوتشى بتاعها فى قصبة رجلو من غلها وسابتو ومشيت فى عصبية بتدور على جوزها

اىىىىىىىىىىىىىىىى يابنت الغشيمة

نغاشة .. ليه كدا يا معلم احرجتها

ديدى .. احسن انت قليل الزوق

احمد وهو ماسك رجلو من الالم .. قومى يا شرموطة انتى وهى غورو من وشى روحو كلو يلا

ديدى ونغاشة قامو

نغاشة .. هتيجى يا معلم ولا نجيب الاكل ونيجى ناكل معاك

احمد فى الم من خبطة رجلو .. لا لا انا جى جى بس الخبطة تهدى واخلص الحجر

ديدى .. براحتك بس متتاخرش يا قليل الزوق

نرمين لقت سعيد عند الحمام .. سعيد تعالة معاية نروح عربيتك

سعيد فى توتر .. ليه يا حبيبتى

نرمين لمست على زوبرو من فوق البنطلون فى الدرا .. عوزاك

سعيد اتخض واتوتر .. بس بس بس انا انا انا

نرمين فهمت من لجلجتة انه دخل الحمام يضرب عشرة على الفيديو بتاعها .. انت دخلت الحمام نزلت لما كنا واقفين نتفرج على الفيديو بتاعى وانت مشيت فجاة صح

سعيد وطى راسو فى كسوف

نرمين بغيظ .. طب امشى يا سعيد يلا روح على البوفيه .. وبعد ما مشى .. يبن الوسخة انت وهو


ماجد كان بيراقبها من بعيد بعد ما دخل مراتو البوفيه وقالها انه رايح يعمل تليفون بعيد عن الدوشة ومستنى نرمين لما تبقى لوحدها فاستنى لما سعيد مشى وراحلها

ماجد .. هاى يا نرمين

هاى يا ماجد ايه محتاج حاجة

ماجد وعينو بتتفحص فستانها ولحمها العريان .. لا شكرا انا كنت عاوز اكلمك انتى فى حاجة مهمة بس مينفعش هنا

نرمين .. حاجة ايه يا ماجد وليه متنفعش هنا

ماجد .. عشان مش عاوز حد يلاحظ او يشوفنى وانا بكلمك فيها ينفع نقعد فى العربية 10 دقايق بس اقولهالك ونرجع تانى بسرعة

نرمين بارتياب .. طيب ادينى فكرة وبعدين نروح لو الموضوع مستاهل

وقعد ماجد يرصلها اى حوارات فى اى كلام

نسمة دخلت القاعة الى كانت شبه فاضية بعد ما دخلت جوزها للبوفيه وقالتلو انها هتروح التواليت عشان حاسة بمغص واتجهت لاحمد مباشرة الى كان مشمر بنطلونو لغاية تحت ركبتو بيدعك خبطة ترمين وهو بيشيش

نسمة .. انت لابس اندرى فى ايدك انت عاوز تفضحنى

احمد .. ليه هو مكتوب اسم كسك عليه ولا حاجة

نسمة سفالتو خبطت فى كسها وش .. انت وسخ اوى قوم يلا نروح عربيتك انا هسبقك عشان محدش ياخد بالو واخلص يلا قبل ما يخلصو البوفيه وجوزى يلاحظ غيابى وهات كنزات بيرة معاك

وسابتو ومشيت
وهو اخد مفاتيحو وموبايلو وكنزايتين بيرة وراح وراها

دخلو العربية وقعدو احمد على كرسى السواق وهى على الكرسى الى جمبو وقلعت صندلها ورفعت فستانها الديق عرت كل رجلها وفخادها وسندت على الباب بضهرها وربعت رجليها والفستان كاشف كسها قصاد احمد

نسمة .. عربيتك صخمة وشرسة عجبتنى اوى

احمد .. متغلاش عليكى

نسمة .. تعالة قرب وشك

احمد قربلها لقاها حضنت وشو باديها برقة وباسو بعض بوسة طويلة وبعدين رجع مكانو

نسمة .. هات البيرة بتاعتى وولعلى سيجارة حشيش واقلع هدومك كلها عاوزاك بلبوص

احمد بدماغ مسطولة ضايعة ناولها البيرة وبيولعلها سيجارة وادهالها وابتدى يقلع .. قلعت يلا اقلعى فستانك بس خليكى بالتحجيبة بس عشان انا بقيت بحب الست المحترمة اوى

نسمة وهى بتاخد نفس حشيش وعنيها بتفصص جسمو العريان .. لا انا مش هقلع لاننا مش هنعمل حاجة مع بعض انا ست محترمة ومتجوزة ومش بخون جوزى

احمد .. احا امال جبتينا هنا وخلتينى اقلع ليه يا ست يا محترمة يا متجوزة

نسمة .. كدا مزاجى عاوزة اقعد معاك ونشرب سيجارة بمزاج مع بعض وانا بتفرج على جسمك وانت عريان عندك مانع

احمد بتوهان وحيرة .. هو فى ايه هو مين الشرموطة فينا بالظبط انا ولا انتى عشان انا ابتديت اخاف على نفسى منك

نسمة .. اعتبر نفسك انت الشرموط بتاعى الحبة الى هنقعدهم مع بعض وان انا اصطادتك من الشارع زى اى شرموطة بتصطادوها بالفلوس وبفلوسى هعمل فيك الى انا عوزاه وهتسمع كلامى لانى ماجراك بفلوسى ... وبتفتح شنطتها وبتعد منها فلوس ... بكام النص ساعة بتاعتك يا مومس ... وقامت مطلعة 500 جنيه ورق ميات ورمتهم على جسمو العريان بكل تناكة وهى بتشرب السيجارة

احمد متنحلها بزهول وعينو بتبص على الفلوس الى اترمت على جسمو العريان وابتدى يلمها وهو بيبصلها .. لا لو كدا بقى هاتى كمان 500 عشان ابقى مرضى

نسمة بكل تناكة وهى بتوقف رجليها العريانة الى ناحية ضهر الكرسى وهى متنية عشان تسند عليها دراعها الى ماسك السيجارة .. لا هو تمامك كدا يا شرموط 500 ولو عجبتنى هبقى اظرفك كمان 200 جنيه بعد ما اخلص معاك

احمد هاج نييييك من اسلوبها وكلامها والطريقة الى بتعاملو بيها الى خلت زوبرو فى لحظات وقف زنهار وقرر انه كالعادة مع كل تجربة جديدة بيتعرضلها انه يسيب نفسو ويندمج معاها

احمد بهيجان فظيع وهو بيطبق وبيحط الفلوس على تابلو العربية قصادو .. طب تحبى تبتدى بايه .. امصلك زوبرك

نسمة لطشتو بالقلم على زوبرو .. ليه يا شرموط شايفنى دكر ولا ايه دنا نتاية احل من على حبل المشنقة ووتكة كمان تقولى زوبر .. ارجع بضهر الكرسى بتاعك شوية عشان اعرف اتفرج كويس على جسمك الفاجر ده هو انا مش دفعالك فلوس ولا ايه ... بتمسك كانزايتها وبتديهالو ... خد افتحهالى وشربنى

احمد وهو بيفتح الكانز واخد منها شوية فى بقو وبيقرب منها وبيشربها من بقو جوة بوقها بنعومة .. لا دا انتى طلعتى معيدة فعلا

اخدت من بقو بق البيرة الى ختم ببوسة طويلة بمص شفايف بعضة واخدت نفس من السيجارة وادتهولو فى بقو باك بنفس النعومة وهى بتدوس وبتفعص فى زوبرو الى واقف حديدة برجلها الناعمة واخدت من ايدو الكانز وزقتو من سدرو رجعتو وهى مكملة فعص فى زوبرو .. لا شكلك خبرة ياد يا مومس وهتبسط منك

احمد هيجان بشكل جنونى منها ومن الطريقة الى بتعاملو بيها وهيموت ويهجم عليها ويقلعها وينكها مش هتاخد فى ايدو تكة لكن فضل انه يستمر معاها فى الى بتعملو لانه مستمتع بيه وبالجنان الى بتعملو اكتر .. يعنى هتدينى ال 500 جنيه التانيين

نسمة .. هم 200 بس يا كسمك ولسة كمان هشوف فى الاخر

احمد مع الدماغ الضايعة الى عاملها اندمج معاها
بسعادة على الاخر .. انتى بتتشرمطى من ورى جوزك وتصطادى رجالة بالفلوس من امتة

نسمة بتدلق بوق بيرة على راس زوبرو .. اول مرة وانت اول شرموط اجيبو بالفلوس

احمد بشهوة بعد ما دلقت على زوبرو بق البيرة .. يا فاجرة .. مش مصدقك الفجر بتاعك ده مستحيل يكون اول مرة

نسمة بكل تناكة عمالة ترفص زوبرو برجليها وتلطش فيه بالاقلام بمشط رجليها .. انا طول عمرى نفسى اعمل كدا مع الرجالة ولما اتجوزت حاولت اعمل كدا مع علاء جوزى حوالى خمس مرات اول جوازنا وكان بيرفض رفض تام ويقولى مفيش راجل يقبل ان مراتو تعاملو كدا ولا حتى مجرد تخيل وبعد سنتين جواز كنت خلاص نسيت رغباتى دى بس اول ما شوفتكم انت ونرمين بتتخانقو وهى عريانة وبتعضها من طيزها وجوزها بيتفرج منظركو خلانى اكن قنبلة شهوة انفجرت جواية ورجعتلى كل رغباتى الى كنت فاكرة انى خلاص دفنتها ونسيتها وفضلت مرقباك انا ومرات ماجد صحبتى طول الفرح وانت رايح جاى حافى وشايفة شرمطك مع نرمين واللبو القمر الى معاكم ديدى ونغاشة .. وبتدوس على زوبرو تدفسو بين فخادو برجليها .. فقررت اشقطك بالفلوس لانى حسيت انك هتوافق تاجر جسمك بالفلوس زى اى مومس

رغد بترن عليه فيديو كول وفتح .. ايوة يا بيبى وحشتينى

رغد .. قلبى عقلى وحشتنى اوى بتعمل ايه ومكلمتنيش من بدرى ليه

نسمة خدت منو التليفون وبصتلها فى الكاميرا .. مراتك الحلوة دى

رغد باستغراب .. ميرسى وانتى كمان حلوة وايه ده ايوة انا مراتو انتى مين

نسمة .. مش مهم انا مين يا رغد بعدين نبقى نتعرف بس انا دلوقتى مأجرة جوزك ودافعة فلوس وهو دلوقتى مش فاضى يكلمك

رغد .. ازاى يعنى

احمد اخد التليفون .. معلش يا بيبى هحكيلك بعدين اقفلى دلوقتى وشوية وهكلمك عشان انا دلوقتى واخد فلوس منها عشان مأجرانى نص ساعة ولازم اديها حقها عشان دافعة يا بيبى ودا شغل مفيهوش هزار اوكى

رغد .. اه يا خول يا شرموط انا اغيب عنك يومين تروح تنحرف وتبيع جسمك وتتناك بالفلوس من النسوان

احمد .. معلش يا بيبى اكل العيش مر والظروف صعبة ... شوية وهكلمك بقى عشان الزبونة متزعلش منى وتاخد فلوسها وتمشى

رغد .. ماشى يا متناك خلص الزبونة ومستنياك تكلمنى بحبك

احمد .. بحبك يا قلبى .. اتمنيلى التوفيق باى

باى

نسمة اخدت نفس سيجارة ونطت قعدت على رجلو وكسها حاضن بطن زوبرو بشفايفو ووطت عليه مسكتو من خدودو بايد وبتديلو باك تانى وبعدين كتمت بقو باديها .. ابلع يا شرموط

احمد بلع الباك وهو بيبصلها وعينو هيجانة عليها بجنون

نسمة بتفتح بقو تانى وتفضى فيه بيرة براحة .. بقى تبقى مراتك مزة فاجرة كدا وتروح تبيع جسمك للنسوان بالفلوس يا مومس ... وبتبوسو تشفط منو البيرة الى دلقتها فى بقو

احمد باندماج وهيجان منها ابن متناكة .. الكلام سهل بالنسبالك لكن انتى متعرفيش ظروف الناس عاملة ازاى ولولا الظروف ومرمطة الدنيا مكنتش بيعت جسمى لشراميط زيك من الباحثات عن المتعة خلف ظهور الازواج المغفلين ... وغطس ببقو فى شفايفها بيقطعها ... وحس فى نفس الوقت ان كسها الى حاضن زوبرو بشفايفو غرقو عسل منها لما حست انه مندمج معاها على الاخر فى مودها

نسمة .. انا عاوزة بتاع زى الى نرمين حطاه فى طيزها انت الى جايبهولها صح

احمد بنفس عالى وايدو بتحسس على جنابها وطيزها الناعمة الطرية من تحت الفستان .. لا صحبتها ديدى هى الى جيباهولها وانا حطيتو فى طيزها بس

نسمة باستو بوسة بشبق مجنون وهى بتحرك كسها على زوبرو بنعومة .. انا حبيتكم اوى من ساعة ما شفتكم وطول الفرح عينى منزلتش من عليكم وهموت واروح اقعد اهزر وادحك معاكم ومش عارفة من جوزى ... انا عاوزة ادخل شلتكم

احمد .. ومالو نديكى العضوية خلى نرمين تدخلك

وفجاة شافت ماجد صاحب جوزها معدى جمب ازاز العربية هو ونرمين وبيقفو عند باب عريية ماجد الى راكنة فى المربع الى جمبهم علطول وبينهم حوالى مش اكتر من مترين

نسمة بفزع وخضة وصوت بيهمس وهى بتستخبى فى احمد .. ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود ماجد شافنى ماجد شافنى

احمد رفع مسند الكرسى وهى راكبة عليه حضناه من الخضة عشان يشوف فى ايه وبعد ما شاف .. احا هم بيعملو ايه هنا

نسمة .. انا اتفضحت انا اتفضحت

احمد .. اخرسى يا بت الازاز فامية والعربية عالية مستحيل حد يشوفك اصلا احنا بس الى نشوف الى بره

نسمة .. بجد .. وبصت على الازاز تتفرج معاه

ماجد .. اتفضلى بس يا نرمين نتكلم فى العربية احسن ... وبيفتحلها الباب الى جمب السواق عشان تدخل

نرمين وهى بتدخل تقعد .. طب اخلص يا ماجد عشان انت جايبنى من جوة وعمال تقول فى كلام ملهوش علاقة ببعضو ومش فاهمة منك انت عاوز ايه وادينى دخلت اهو

احمد ونسمة شايفين كل حاجة من جوة عربيتهم لان ازاز عربية ماجد عادى وكشافات الاضائة بعتاعة العواميد فوق العربية منورة نور كافى يكشف ايه الى بيحصل جوة العربية

ماجد عينو راشقة فى فخاد نرمين الى بتلمع وكسها الى طرف فستانها مغطية بالعافية .. نرمين انتى جميلة اوى وجسمك حلو اوى

نرمين .. ميرسى يا ماجد يلا قول عاوز ايه عشان نروح البوفيه

ماجد بتوتر وخوف من رد فعلها مد ايدو بيمشيها على فخدها العريان الرطب الطرى .. بصراحة من غير ما تزعلى او تفتكرينى قليل الادب انا عاوز ابوسك

نرمين اتصدمت من مسكتو لفخادها لكن بسبب انها اوردى هايجة وهتموت وكانت عاوزة تتناك من احمد او سعيد ونارها بتاكل فى جسمها العريان محدش طفهولها ممنعتهوش ولا طلبت منو يشيل ايدو .. انت اتجننت يا ماجد انا مرات صحبك

ماجد لما شاف انها مطلبتش منو يشيل ايدو الى خلاص قربت تلمس كسها وفى حركة خاطفة فرد ضهر الكرسى بتاعها وطلع فوقيها ودئر نفسو بين رجليها

احمد بخوف عليها .. احا دا بيتهجم عليها اوعى اما انزل انيك كسمو

نسمة حاسة بهيجان شديد وهى شايفة صحبتها راكب فوقيها صاحب جوزها .. قفشت فى احمد قبل ما يتحرك وقربت من وشو وبصوت ناعم نعومة تهيج الحجر شخرت فى بقو ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تنزل فين يا مومس هو انا مش دافعة فيك فلوس ولا ايه .. هو انت جاى مع خول

الشخرة مع جملتها سيبو كسم اعصابو خلتو كان هيجيبهم على نفسو من غير ما ينكها زى ما بيعمل فى الحريم ويخليهم ينطرو على نفسهم من غير ما ينيكهم لكن تمالك اعصابو عشان حس ان نرمين فى خطر وخلاص بيرفعها من فوقيه .. لا اوعى قولتلك

نسمة .. اصبر بس وبص عليها كويس انت شايفها بتحاول حتى تمنعو بص اصلا فتحالو رجليها ازاى .. وابتدت تدلك زوبرو بكسها الغرقان من عسلها تانى دمرتلو اعصابو مع اعصابها

احمد من هيجانو من نسمة وعلى نرمين وهو شايفها بتدعك فى العربية الى جمبو من صاحب جوزها مسك زوبرو دخلو فى كس نسمة

نسمه بهيجان رهيب وزوبرو بيفتق جدران كسها الديق ويعبيه ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه ه ه ه ه هه ه هه. ه ه هه ه ه ه.
انت بتعمل ايه يا غبى انا واحدة ست متجوزة قولتلك وبحب جوزى

ونزلها قعدها عليه

نسمة ابتدت تطلع وتنزل على زوبرو المتغرق بعسلها بنعومة ورقة وهى بتتقطع من تخنو .. ايه خفت عليها يا شرموط

احمد وهو بيراقب نرمين وصاحب جوزها بيبوسها ويقفشلها بزازها بهيجان .. طبعا خفت عليها مش من صحبتى

نسمة لفت وشو بحنية ناحيتها وهى بتطلع وتنزل على زوبرو الى عروقو مهيجة لحم كسها .. بصلى انا الى دفعالك مش هى .. هتخاف عليا زيها لما ادخل شلتكم

احمد وهو بيفشخ طيازها باديه وبيبوسها من شفايفها .. اكيد ياعاهرة

نسمة اول ما سمعت منو شتيمتها بعاهرة الى عمرها ما سمعتها من جوزها والى بتتناقض مع مستواها العلمى والاجتماعى نطرت على زوبرو فورا وهى بتحضنو بقوة وبتسرع حركتها فوق زوبرو وبتقلو .. متنزلش جواية يا شرموط ... ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه هه ه ه ... انا واحدة ست متجوزة ... اول ما تحس انك هتجيبهم حطهولى ورى وانا هستحمل بس متستغباش عليا

نرمين وماجد مطلع بزازها من بين فستانها الى كشفهم بكل سهولة وبيمص فيهم وهيجانة على الاخر .. انا مرات صحبك يا حيوان يا متخلف قوم من فوقى بدال ما افضحك

ماجد وهو بيمص بجنون وبيعضعض فى حلمات بزازها وزوبرو بيحك من تحت بنطلونو على كسها العريان .. عشان خاطرى ابوس رجلك اعتبرينى كلب تحت رجليكى بس خلينى اتمتع باللحظة دى معاكى انا هموت عليكى ارجوكى ارجوكى ابوس رجلك

نرمين بشبق عالى .. ا ا ا ا ا ا. ا ا. ه هه ه هه ه ه
انت اصطدتنى فى الوقت الصح يا غبى يا حيوان يالى خنت صحبك مع مراتو ... طلع بتاعك الى بيحك فيا من تحت ده

ماجد بفرح .. حاضر حاضر اهو

نرمين مسكت زوبرو باديها وحست انه ناعم زى زوبر جوزها وفى نفس حجمو ومش معضل زى زوبر احمد الى كان بيهيجها من مسكتو فى اديها بس لكن زوبر ماجد كان مرضى ليها فى الوقت الحالى لشدة هيجانها

ماجد عشان عاوز ينكها بسرعة منتظرش ورشقلها زوبرو فى كسها وش واشتغل نيك فيها

نرمين بغضب لكن مرفضتهوش .. عزبنى بيه شوية يا غبى مش تدخلو مرة واحدة كدا ... واكتشفت بعد الى عملو انه من النوع الى قالها عليه احمد عاوز اى خرم يحشر زبو فيه يضرب فيه عشرة وخلاص يعنى مفرقش اى حاجة عن جوزها سعيد فقررت انها تطفى فيه شوية من نارها وخلاص ... ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه هه متنزلش جواية يا غبى انا واحدة ست متجوزة . ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ه ه ه هه ه ه ...
..... اول ما تحس انك هتجيبهم خلاص طلع بتاعك وحطو فيا من ورى ونزل جواية وانا هستحملك بس متتغباش عليا

ماجد .. حاضر حاضر يا روح قلبى يا عمرى انا بحبك اوى يا نرمين بحبك اكتر من سعيد جوزك المعرص ده

نرمين وهى مش متقبلة الى بيقولهولها .. بطل الهبل الى بتقولو ده مش عاحبنى وهيفصلنى

ماجد .. حاضر يا شرموطة حاضر

نرمين اتعصبت جدا لما شتمها .. اوع اوع يا حيوان يا غبى يالى مبتفهمش مش عاوزة اعمل معاك حاجة انت ازاى تقولى الكلمة دى قوم بقولك

ماجد مستمر فى نيكها بدون توقف ولا كانها بتتكلم .. اخرسى يا لبوة يا متناكة انا خلاص هجيبهم جواكى يا عاهرة يا شرموطة انتى هتعملى شريفة يا كسمك ولا ايه

نرمين اتعصبت اكتر وابتدت تضرب فيه وتشد شعرو .. قولتلك مش جواية يا غبى يا حيوان انت مش بنى ادم انت خنزير اوع سيبنى يا عرص يا ابن الوسخة

ماجد وهو فى هياج شديد وعلى وشك انه ينزل .. العرص ده هو جوزك الى مش عارف يلمك الى ممشيكى كسك عريان للرجالة يابنت الشرموطة يا عاهرة

نرمين بتحاول بعنف شديد تفلت من مسكتو ليها وهو زوبرو راشق فى كسها وابتدت تشد فى شعرو بعنف وتخربشو وتتف فى وشو وتعيط برعب وتصوت وتخبط على ازاز العربية عشان حد ينقذها

لكن ماجد اتمكن من اديها بصعوبة شديدة وحطها تحت جسمها وهو ماسكها بايدو ومسكها سبتها من شعرها

ماجد .. انا حاطط التليفون على التابلوه ومسجل كل حاجة من اول ما دخلنا يا بنت العاهرة يا مومس ومن النهردة هتبقى جاريتى يا بنت الموس لو منفذتيش الى اطلبو منك ولو مجتليش انيكك وقت مانا احتاجك انا او صحابى يابنت الفاجرة يا شرموطة يابنت المومس

وفجاة سمعو هبدة قوية وصوت ازاز العربية بينفجر والباب الى جمب السواق الى هم نايمين على كرسيه بيتفتح وبيتخلع من مكانو وماجد لقى نفسو بيتشال ويتسحب من فوق نرمين وبينام على اسفلت الارض جمب العربية وفى رجل بلدوزر دايسة على رقبتو هتقطمها مسبتاه على الارض لدرجة انه حتى مش قادر ياخد نفسو ولا قادر يطلع صوت يستنجد بحد

نرمين من الاجهاد والخضة والخوف فضلت على نفس وضعها مقدرتش تتحرك وهى فى انهيار تام لكن متابعة وشايفة كل الى بيحصل

نسمة جريت على نرمين دخلتلها جوة العربية وهى بتقومها وبتحضنها تطمنها وبتخرجها براحة من العربية

نرمين وهى بتخرج معاها ووشها وشعرها متبهدلين وعنيها غرقانة عياط شافت طور بشرى واقف بلبوص وزوبرو واقف وحاطط رجلو على رقبة ماجد الى كان بيغتصبها من ثوانى وهو مرمى على الارض بيستنجد بدون صوت وبيفرفر زى الفرخة تحت رجلو وبيحاول يقوم بدون اى فايدة مطلقا

احمد بياخد اديها باديه الى بتشر ددمم من ضربة ازاز العربية وهو مش دريان انه اتعور وبعدين شاف الدم بينزل فمدلها ايدو التانية
اول ما استوعبت انه هو وشافتو كويس حضنتو وصوت عياطها الى كان مكتوم من قهرتها طلع

احمد .. اطمنى يا بت متخافيش انا معاكى بطلى عياط .. خديها يا نسمة جوة العربية وهاتى تليفونى من جوة وهاتى المناديل

نرمين مرضيتش تسيبو وتروح مع نسمة وفضلت حضناة وبتكلمو بخوف ورعب

نرمين .. لا لا لا مش هسيبك مش هسيبك

احمد .. خلاص سبيها تهدى وهاتى الى قولتلك عليه

نسمة جريت وهى خايفة وبتعيط على الى حصل لصحبتها وحضنت نرمين من ضهرها وهى حاضنة احمد عشان تطمنها انهم حواليها وانها مش لوحدها وادت لاحمد التليفون ومسكت المناديل

احمد مسك التليفون واتصل وفتح الاسبيكر

صوت دوشة ونسوان ودحك وكركرة شيشة الوووووووووووو يا ملعمى

احمد .. شخة هبعتلك لوكيشن قريب مش بعيد عننا هتجيبلى 5 رجالة معاك .. هات الواد صرصار والزفر وعلوان والواد احا والواد تفة وبس متزودش وربع ساعة وتكون عندى هنا

شخة .. معركة ولا شحنة يا معلمى

احمد .. لا شحنة يا شخة هناخدو نشحنو على القلعة

شخة .. طب ماتخليها معركة يا معلمى عشان خاطر الرجالة عاوزة تفرد ضلوعها .. دول طلعلهم فخاد وطياز يا معلم من كتر الرحرحة

احمد .. وحياة غلاوة شخة عندى ما بمزاجى يا شخة واهو الجودة بالموجود وياما جاية معارك يا شخة متقلقش

شخة .. على رقبتى يا معلمى هوا وهتلاقينا طيرنا بقينا عندك

مستنيك يا شخة سلام

سلام يا معلم

احمد بعتلو اللوكيشن وقفل التليفون .. واداه لنسمة ومسك ايدو الى بتشر ددمم وعصرها خلاها تنزل الدم على وشو الى متسبت على اسفلت الارض برجلو

احمد .. شايف ياد يابن اللايطة الدم الى بيشر على وش كسمك النجس ده ... وبيعصر ايدو اكتر عشان تنزل ددمم على وشو اكتر ... اهو انا هخلى طيزك تشر ددمم زى ايدى كدا

نرمين بصوت كله عياط واجهاد ونسمة عمالة تطبطب عليها وتبوسها .. احمد صورنى بتليفونو والتليفون جوة فى العربية عشان كان عاوز يهددنى بيه بعد كدا ويجيبنى فى اى وقت ليه هو وصحابو

احمد .. يابن المتناكة .. هاتى التليفون بتاعو يا نسمة من العربية

نسمة جابت تليفونو وادتو لاحمد

نرمين .. احمد خلاص سيبو خد تليفونو كسرو وكفاية الى انت عملتو فيه ده دا حيوان خنزير ميستاهلش انت كدا خلاص خدتلى حقى

احمد .. هو مد ايدو عليكى ضربك

نرمين بصتلو بنظرة كلها امتنان وحب واحساس بالامان .. لا هو شتمنى بطريقة بشعة وقعد يلوى فى دراعى واتغاشم عليا بس .. خلاص عشان خاطرى سيبو هو مسيتاهلش

احمد .. يعنى انتى كويسة مفكيش اى حاجة ولا حاجة بتوجعك

نرمين .. صدقنى انا كويسة ومفيش فيا اى حاجة ... سيبو يغور عشان خاطرى

احمد بصلها بنظرة غضب وغيظ ولهجتو اتغيرت لغلظة وصرامة معاها .. تمام انتى اتنازلتى عن حقك وده حقك مقدرش اتكلم
لكن انا مش هتنازل عن حقى فيكى الى هو اتجراء وداس عليه ... وسعى بقى كدا عشان انا مش طايقك .. وروحى ادخلى العربية مع نسمة وظبطى شكلك الى اتبهدل ده

نرمين خافت من طريقتو معاها الى اول مرة يكلمها بيها وبعدت عنو ودخلت مع نسمة العربية

نسمة .. احمد اللبس هدومك انت عريان

نرمين .. هو انتى وهو كنتو بتعملو ايه

نسمة .. نفس الى كنتى بتعمليه مع الرمة الى مرمى على الارض ده .. ملقتيش الا الرمة ده يا بت .. دا ياما بيقعد يبعتلى فى رسايل حب وهيام وورد وقلوب وصباح العطر الفواح ومساء النرجس الصداح

نرمين .. وكنتى بتردى عليه تقليلو ايه

ولا حاجة كنت بستحقر ارد عليه اصلا كنت بقعد ادحك على الحجات العبيطة الى بيبعتها دى بحس انو حيحان على روحو اوى دا مرة بعتلى صورة زبو قعدت ادحك عليها اسبوع


احمد دخلهم العربية بعد ما شال ماجد من قفاه وعباه فى شنطة العربية وقفل عليه ودخل بيلبس هدومو .. نسمة ظبطى شكلها وخديها وادخلى على جوة علبال ما البس وانا جاى وراكى

نرمين بعصبية .. لان انا مش منقولة من هنا الا وانت داخل معاية

احمد .. انتى تخرسى خالص ومتفتحيش بقك ومتتكلميش معاية تانى عشان انا مش طايقك وامشى يلا روحى ادخلى جوه ... خديها يلا يا نسمة انا بجد مش طايق ابص فى وشها

نرمين سمعتو بيكلمها بالاسلوب وبالطريقة دى لاول مرة فدخلت فى نوبة عياط هستيرى

نسمة بعصبية .. فى ايه يا احمد انت بتعاملها كدا ليه هى فى ايه ولا فى ايه طب هاخدها ادخلها ازاى انا دلوقتى

احمد بعصبية .. خلاص اسكتى انتى

ومسك تليفونو كلم ديدى تيجى تاخدها
ديدى جت بسرعة هى ونغاشة وسعيد ونسمة حكتلهم كل الى حصل بالتفصيل لغاية ما احمد اتصل بديدى حتى حوار الفلوس
واحمد واقف برة بيشرب سجاير

ديدى وسعيد بعد ما سمعو كل الى حصل من نسمة راحو لاحمد الى واقف برة بيدخن بعصبية وشراهة وهو قاعد على عربية ماجد الى ازازها متكسر وبابها مخلوع

سعيد بهدوئ .. احمد ممكن تهدى لانها منهارة جوة بسبب انك بتعاملها كدا وهى مش عارفة ليه

ديدى بتقرب وبتمسك ايدو الملفوفة بمناديل .. ممكن تهدى يا بيبى وتقولى انت متعصب منها كدا ليه هو انت المفروض تبقى خايف عليها ولا متعصب منها

احمد .. انتى مشفتيش يا ديدى الواد كان بيعمل فيها ايه وبيتعانف عليها ازاى .. روحى شوفى حلمة سدرها كدا معضوضة وجايبة ددمم ازاى وهى محستش لدرجة انها مكانتش دريانة بالاذى الى بيعملو فيها ولما سالتها قالت انه مضريهاش
وهو بيعمل فيها اوسخ من الضرب وهى مش دريانة بسبب انها كانت بتصارع معاه

ديدى وسعيد راحو يتاكدو من الى بيقولو

ديدى .. ورينى سدرك كدا يا نرمين .. وعرتلها سدرها لقت فعلا حلمة سدرها معضوضة عضة غبية وسنانو غارزة فيها وجايبة ددمم وهى مش حاسة من كتر ما كانت بتقاومو

نغاشة ونسمة .. يابن الوسخة يا مفترى يا حيوان

ورجعو لاحمد تانى

سعيد .. طيب خلاص اهدى على فكرة هى مش زعلانة من الى حصلها اكتر من زعلها وعياطها من طريقة معاملتك معاها معلش اهدى عليها .. احمد ممكن تسيب ماجد يمشى

ديدى .. خلاص يا سعيد روح انت لنرمين هو مش هيسيبو الا ما يعاقبو على الى هو عملو

سعيد .. حاضر هديه يا ديدى

ديدى حضنتو وهى بتبص على الدمار الى عملو فى العربية .. ايه الى عملتو فى العربية ده .. ايه طور هايج .. ايه زعلان عليها اوى كدا

احمد .. اسكتى يا ديدى انا متعصب انتى مشفتيش كان بيعمل فيها ايه وهى كانت بتقاومو ازاى لغاية ما قوتها راحت وبرضو مرحمهاش من غباوتو ابن الفاجرة

ديدى .. طب وانتم شيفينها بيحصل فيها كدا متدخلتش ليه من الاول

احمد .. احنا مبقناش فاهمين حتى وهى بتصوت هم كدا سخنو على بعض ولا ايه الى بيحصل بالظبط لغاية ما لقيناها بتخبط على الازاز وبعدين بتصوت وتشدو من شعرو وهو بيكتف اديها ويلويها بكل قوتو وهى مش حتى مفيش فيها قوة تقاومو .. دى مفيش فيها نفس اصلا

ديدى بتبصلو وبتبتسم بحنان وبتشدو من رقبتو تبوسو .. طب كويس انك كنت طالع اوردر جمبها ولحقتها يا شرموط

احمد .. احا هى نسمة حكتلكم

ديدى بتبوسو تانى .. اه يا شرموط فضحتك .. مش كنت تعرفنى عشان ابقى احجز ساعة يا وسخ

احمد .. خلاص يا ديدى بقى عشان بتكسف وكدا انتى هتشوهى سمعتى فى المنطقة

ديدى بمياصة .. وهى سمعتك ناقصة تشوية يا عربجى ... وبتبوسو .. عجبتنى يا ولا .. بس انا عاوزة اعرف انت خلعت الباب كدا ازاى يا طور

احمد .. صدقينى انا كل الى انا فاكرو انى كسرت الازاز عشان افتح الباب من جوه عادى لكن ايه بقى الى شال الباب كلو ورماه بره هنا بقى اللغز

ديدى .. ماشى يا طور .. سيب الواد بقى دا تافة ملهوش قيمة

احمد .. يتعلم الادب الاول لان لو اتساب هيكررها تانى مع واحدة غيرها وممكن يموتها فى ايدو كمان

ديدى .. طيب ماشى انا معاك بس متتغاشمش عليه يا طور اوعدنى

احمد .. حاضر اوعدك يا ديدى

سعيد رجعلو .. ممكن يا ديدى اكلم احمد على انفراد بعد اذنك

ديدى .. اوكى يا سعيد انا هاخدها وندخل كلنا وخلصو وتعالو

سعيد .. شكرا يا ديدى

احمد .. ايه يا سعيد عاوز حاجة ... ومتكلمنيش فى صحبك عشان مش هسيبو الا ما اعلمو الادب الاول

سعيد .. لا اعمل الى انت عاوزو انا عارف انك مش هتسيبو وكويس ان ده حصل وخلاك تزعل منها وتعاملها بالشكل ده
انا عارف ان الى هقولهولك ده غريب بس صدقنى انا مش زعلان من الى عملو ماجد فيها اكتر ما مزعلنى علاقتك بيها

احمد .. يعنى ايه ... انت مبسوط بالى حصل فيها

ديدى ونغاشة ونسمة واخدين نرمين ونزلين من العربية وبيتجهو للقاعة ونرمين بتعيط وبتشتم احمد وهى ماشية بصوت بتسمعو ... غبى معندكش زوق ولا تمييز انا تعاملنى بالاسلوب ده انا مش عاوزة اعرفك تانى

روز وهيثم خارجين من القاعة بيدورو على سعيد واحمد وقابلو نرمين وديدى ونغاشة ونسمة داخلين

روز .. انتى بتعيطى ليه وفين سعيد يا نرمين

نغاشة شاورتلها عليهم .. واقف مع احمد عن العربية هناك

روز وهيثم وصلو عندهم وقبل ما يلاحظو وجودهم حست ان فى حوار من منظر نرمين الى بتعيط ولقت سعيد واحمد مندمجين فى الكلام فقررت تسمع بيقولو ايه واستخبت ورى العربية الى قاعدين عليها وهى بتقول لهيثم ميطلعش صوت

روز .. اسكت يا هيثم واستخبى ومتطلعش نفس عشان نسمع بيقولو ايه ونعرف نرمين مالها

هيثم .. عيب كدا يا روز لو حسو بينا هيبقى منظرنا وحش احنا كدا بنتسنط عليهم

روز فى اندماج مع كلامهم .. هشششش يا هيثم اسكت خالص واسمع

احمد .. احا مراتك زعلانة عشان اتعصبت عشان زعلان وخايف عليها .... كسم مراتك يا سعيد

سعيد .. معلش سيبك منها ...ولا طبعا بس كدا كدا ماجد ظهر على حقيقتو بالنسبالها وحتى لو مظهرش عمرها ما كانت هتتعلق بيه او بغيرو زيك ... علاقتها بيك انت بالزات يا احمد لما شفتها بعينى وحستها انا خوفت لانك مشاركنى فى قلبها وكمان انت الى تاثيرك بقى واضح عليها ... انت فاهمنى مش محتاج اشرحلك واكيد عارف وحاسس انا بتعزب اد ايه لان علاقتها بيك مش مجرد جنس وهزار وصحوبية هى شيفاك اكتر من كدا ... وانا الى بتعزب مش انت ولا هى

احمد .. خلاص فهمتك يا سعيد انت عاوزنى استغل الزعل الى حساه دلوقتى لما عاملتها وحش فى انى اقطع معاها اى علاقة نهائى ... عموما انا موافق لان انا حاسس بيك وطالما صارحتنى كدا يبقى الموضوع فعلا معذبك جامد ... بس انا عاوز اقولك ان هى لو وصلت للمرحلة الى بتقول عليها دى وان الموضوع بالنسبالها مش مجرد صداقة وشرمطة وبس وانه اكبر من كدا فده مش بسببى ولا كنت اقصدو لانى عاملتها زى ما بعامل ديدى ونغاشة
وحاضر هنفزلك الى انت عاوزو ومتقلقش اكيد هى مش واصلة للدرجة الى انت متخيلها دى لان الصحوبية دى لسة مكملتش كام يوم
بس برضو يا روح امك مش هتسيبنى اصدها لوحدى ... لازم انت كمان تمنعها برضو

سعيد .. انا بجد بحبك اوى

احمد .. يا ديك امى يا سعيد بلاش بحبك دى انت مش قولت انك راجل مش خول يا خول

سعيد .. مقصدش يا غبى ... اقصد يعنى بحبك كصحاب رجالة

احمد .. لا حبنى فى سرك يا سعيد من غير ما تقولى لكن اول ما شكلك يقلب راجل ويطلعلك شعر فى جسمك ودقنك وتعرف تشخر ابقى ساعتها قولى بحبك براحتك كدا هفهمها صح وهتبقى حب صحوبية لكن طول ما انت حلو زى الحريم كدا متقولهاش يا سعيد عشان بتسببلى لخبطة فى الهرمونات عندى

سعيد .. وعاوز اطلب منك حاجة تانية

قول يا سعيد

احمد ابعد عن هيثم ... هيثم يا احمد لسة مراهق وهيتعلق بيك بعد الى حصل النهردة وانا مش عاوزو يبقى كدا عشان هيبقى جوز اختى فى يوم من الايام

حاضر يا سعيد .. وطلع تليفونو ومسح رقمو

سعيد .. حاجة كمان

احا يا سعيد طلباتك كترت اوى

سعيد ابتسم .. انا عاوز انا وانت نكون صحاب وبس زى اى اتنين رجالة ومش عاوز يحصل بينا الى حصل النهردة مش عاوز اخسرك لانى اتعلقت بيك اوى

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخ طب انت دلوقتى طريقة كسم كلامك مش راكبة اصلا مع طلبك ده نهائى

سعيد دحك بكسوف .. اخلص قولت ايه

احمد .. ماشى يا سعيد موافق مع ان سحنة امك دى مينفعش تتاخد صاحب راجل لراجل خالص ... استنانى هنا علبال ما اروح الحمام واجيلك لو شخة جه قولو يستنانى

سعيد بابتسامة .. حاضر

روز وهيثم بعد ما سمعو كل الى قالوه اخدو بعض فى هدوئ واتسحبو ورجعو دخلو القاعة بسرعة

سعيد بعد ما احمد اختفى من ادامو وهو فى قمة التوتر دخل عريية احمد وفتح شنطتها وخرج يطلع صاحبو ماجد الى كان منهار من الرعب والعياط

سعيد بيشدو برة شنطة العربية .. قوم يا حيوان يا قذر يا سافل اهرب بسرعة قبل ما احمد يرجع يقتلك

ماجد فى عياط وانهيار ورعب وهو بيجرى مع سعيد يروح عربيتو .. انا اسف يا سعيد ابوس رجلك سامحنى وخليه يرحمنى ارجوك

سعيد .. انا مش عاوز اشوف وشك تانى ولا اعرفك تانى وتنسانى خالص من حياتك يا قذر ولولا انى خايف على احمد يخلص عليك ويورح فيك فى داعية مكنتش هربتك منو

ماجد .. حاضر حاضر يا سعيد انا هختفى من حياتك خالص حقك عليا حقك عليا هاخد مراتى وامشى حالا

سعيد .. سيب مراتك هنركبها اوبر وامشى بسرعة لانه هييجى فى اى لحظة وهيشوفك مفيش وقت غور ياله بسرعة بسرعة امشى

ماجد فى رعب .. حاضر حاضر حاضر

نرمين فى الحمام وهم حواليها بيهدوها وهى فى عياط هستيرى .. انا عاوزة اعرف هو بيعاملنى كدا ليه هو مكانش بيتعامل كدا معاية فى حاجة غلط

نغاشة وهى حضناها بتطبطب على ضهرها .. ما خلاص بقى يا قطة مهو الى عملتيه ده خلاه يزعل على الى حصلك ويتعصب عليكى ويكلمك كدا اهدى بقى معلش

نرمين .. لا من قبل الى حصل مع ماجد وهو بيعاملنى وحش ومكانش عاوز يخلينى ارقص معاكم ومرضيش ييجى معاية العربية مع انى اتحايلت عليه وديدى زعقتلو وهو اصلا السبب فى الى حصل لو كان جه معاية مكانش ده حصل وهو مكانش بيرفضلى طلب ولا بيزعلنى قبل كدا اشمعنى يعنى راح مع نسمة

نسمة بمياصة .. انا دفعتلو فلوس يا حبيبتى

ديدى .. اخرسى يا نسمة وروحى اندهى باقى البنات عشان نجهز للرقصة يلا علبال ما احمد يدخل .. معلش يا قطتى متزعليش بقى واهدى بقى عشان نعمل رقصتنا .. مهو اكيد انتى زعلتيه بسبب الى عملتيه فيه انتى وسعيد وسرقتى موبايلو وجوزك سرق جزمتو

نرمين .. لا طبعا هو مدايقش من كدا وكان بيهزر عادى وقعد يهزر مع بابا ويهزر مع سعيد عادى

نسمة .. ما كفاية بقى يا نرمين بعدين بقى نبقى نسالو خلينا بقى نظبطك عشان نعمل رقصتنا دى هتطلع جميلة اوى انجزى بقى عشان بالكتير اوى فاضل ساعة بعد البوفيه ومعاد القاعة يخلص وهم زمانهم رجعو

نرمين وهى بتمسح دموعها .. ماشى ماشى انا هوريه

احمد رجع من الحمام بيتجه لسعيد وشايف من بعيد ان مكان عربية ماجد فاضى وسعيد واقف جمب عربيتو مستنيه فاتجهلو بخطوات سريعة

احمد .. احا انت هربتو يا سعيد .. وبيلف يفتح الشنطة

سعيد .. اهدا يا احمد خليه يغور فى داهية انا خلاص قطعت علاقتى بيه

احمد .. يابن الشرموطة دا اغتصب نرمين

سعيد .. خلاص يا احمد هى مراتى ولا مراتك انا راضى .. الواد ممكن يموت فى ايدك وانت الى تروح فى حيوان قذر زى ده

احمد وهو بيتجه يركب العربية .. اوع من وشى يا سعيد

سعيد لقاه بيركب وبيدور ركب معاه بسرعة وهو فى قمة الرعب والتوتر

بعد حوالى ربع ساعة ونرمين وديدى ونغاشة ونسمة وهيثم وروز قاعدين على الترابيزة ومعاهم باقى البنات الى هتعمل الرقصة معاهم

روز .. عاوزين نعمل الرقصة بقى هم اتاخرو ليه

نرمين .. هو فى ايه هم مدخلوش ليه كل ده

نغاشة .. مش عارفة يمكن شخة اتاخر عليهم

ام سعيد وام نرمين جم عندهم

ام سعيد .. فى ايه يا بت يامو طيز باينة انتى وهى مرقصتوش الرقصة بتاعتكم ليه الناس كلها مستنياكم

نرمين .. سعيد واحمد لسة عند العربية يا حماتى مستنينهم يدخلو وهنبدأ

ام نرمين .. طب متبدأو علبال ما ييجو

ديدى .. لا يا طنط مش هنرقص الا لما احمد ييجى الرقصة دى بتاعتو هو وبيحبنى ارقصهالو مخصوص

ام نرمين .. شوف ياختى سهوكة البنات ... وبتكلم ام سعيد ... دحنا مكناش بنات ياختى

ام سعيد .. بنات ايه ياختى دا احنا جنب الشراميط الى طيازهم باينة دى كنا رجالة بشنبات ياختى بلا حزن

نسمة .. ازاى يا طنط تبقو حلوين كدا وكنتو بشنبات

ام نرمين .. ايوة يا بت يا نسمة اه حلوين بس مكناش عريانين زيكو كدا

نسمة .. طب مانا مش عريانة يا طنط ولابسة فستان كلو مقفول اهو

ام سعيد .. دا انتى اوسخ من العريانة يا بت دا فستانك هيتقطع من عليكى دا انتى ماشية طيازك ببتهز والرجالة كلها راشقة فيكى يا شرموطة ... انتى مش لابسة اندر يا بت

نسمة وشها احمر واتكسفت وارتبكت وحطت وشها فى الارض .. هااااا لا لابسة لابسة طبعا يا طنط انتى بتقولى ايه

ام نرمين بتتنأوز عليها .. اه مهو باين من هزة طيازك انك لبسة يا شرموطة انتى راخرة ... وبتشلشلها باديها .... مهو صحابك ماشيين طيزهم عريانة يبقى انتى الى هتلبسى يا وسخة

نرمين بتزغر لحماتها .. امال لو عرفتى بقى يا حماتى ان روز بنت....

وقبل ما تكمل روز نطت فى ودنها وهمست .. لو كملتى وقولتلها ان انا قاعدة من غير اندر مش هقولك على سر لسة عرفاه وليه احمد بيعاملك كدا فجاة

ام سعيد .. مالها يا بت يا نرمين بنتى ماتنطقى

نرمين فى صدمة .. ا ا ا ا. ها اه بنتك مشتركة معانا فى الرقصة

ام نرمين .. ايوة ماحنا عارفين مهو هى الى جت قالتلنا يامو طيز باينة انها هترقص معاكم الرقصة الى هتعملوها

نرمين .. ايه انتم عارفين .. طيب انا حبيت اتاكد انكم عارفين بس

ام نرمين .. يابت مش هتبطلى سوستك دى هو انتى وهى حاطين نئركم من نئر بعض ليه

نرمين مسكت روز حضنتها بكل خبث وروز حضنتها زيها .. ابدا يا ماما روزة دى حبيبتى اختى الصغنونة

ام سعيد .. ياختى شوفى تحسى ان بومتين حاضنين بعض جتك نيلة انتى وهى

نسمة .. ماتخلصو بقى بطلو رغى حد يكلمهم يدخلو عاوزة ارقص بقى قبل ما الفرح يخلص ونروح

نرمين .. انتى مش هتروحى انتى وعلاء انتم هتيجو معانا عشان معزومين مع ماما وحماتى بكرة وهتباتو معانا

نسمة .. عارفة بس انا عاوزة ارقص بقى قبل ما نمشى

ام نرمين .. شوف البت الوسخة ايه يا بت يا نسمة مستعجلة تهزى طيازك للرجالة تتفرج عليكى يا وسخة

ام سعيد .. هى البت نسمة دى اتعبطت معاكم ولا مكانتش معاكم

ديدى .. لا يا طنط مكانتش معانا امسكهالك تعبطيها زينا

ام سعيد بتزغرلها .. لا خليها لما نروح

نسمة وطت راسها فى كسوف وخوف عشان هتعبطها

ام سعيد وام نرمين وهم قايمين راجعين مكانهم .. يالة يا بت يا وسخة انتى وهى اخلصو وقومو ارقصو رقصتكم عاوزين نتفرج عليكم متتاخروش

نرمين .. حاضر يا حماتى .. وبتتصل بسعيد وفتحت الاسبيكر

سعيد بصوت مرعوب ومتوتر ودوشة وعربيات وكلاكسات حواليه .. الو يا نرمين

صوت احمد بيزعق فى الخلفية وهو مخرج راسو من الشباك .. هجيبك يابن الفاجرة

نرمين بزهول .. هو فى ايه يا سعيد انتو فين وايه الى بيحصل وايه الدوشة دى

سعيد اصل انا هربت ماجد من شنطة العربية يا ديدى واحمد لما عرف اتجنن وطلع يجرى وراه بالعربية وانا ركبت معاه وبقالنا نص ساعة بنجرى وراه ومش راضى يسيبو

ديدى بتحط اديها على وشها باحباط .. ياحديدى يابن الوسخااااا

سعيد برعب .. الحقينى يا نرمين احنا هنموت ده مجنون

ديدى .. طيب اديهولى اكلمو يا سعيد

سعيد .. لا انا خايف اقربلو يا ديدى انتى مش شايفة شكلو عامل ازاى اتصلى على تليفونو وكلميه انتى

ديدى بتتصل مش عاوز يرد

احمد بزعيق بيسمعها من تليفون سعيد .. مش وقتو يا ديدى مش وقتو

نرمين بقمة الحزن والاحباط .. خلاص يا سعيد باى ... وقفلت

وديدى بنفس الاحباط والزعل .. نغاشة مككن تقولى للمتر ييجى يرص حجر عشان انا دمى اتحرق من الغبى المتخلف ده

نغاشة بزعل .. حاضر بس فى ايه يا ابلتى انتى زعلتى كدا ليه انا مبحبش اشوفك كدا .. هو انتى مش عارفة يعنى انه مجنون ودماغو لاسعة

نرمين باحباط شديد .. وقليلو يجبلى كنزاية بيرة معاه يا نغاشة انا خلاص مش هرقص

روز بزعل .. نعم لا انا عاوزة ارقص امال انا ادربت معاكم ليه فى التواليت

ديدى بزعل واضح على ملامحها الحلوة .. خلاص يا روز خلاص يا بنات مش هنرقص روحو ياله طرابيزاتكم

البنات مشيت فى احباط ونغاشة راحت للمتر وروز زعلت وراحت عند مامتها وهيثم معاها وقعدت نرمين وديدى ونسمة فى احباط وزعل

احمد وسعيد فى مطاردة عنيدة وبعد طلوع ونزول كبارى ولف صوانى ودخول فى شوارع ديقة ومنورات وسط الزحمة والطرق السريعة والى كانت صعبة على عربية احمد لان برغم قوتها الا ان بسبب ضخامتها وعرضها كانت المطاردة بالنسبالها صعبة وبطيئة بالنسبة لعربية ماجد الاصغر منها الى كان بيزوغ منو فى الزحمة وقدر يستغل النقطة دى لصالحو وفى الاخر قدر يهرب منو بعد ما زاغ منه فى زحمة العربيات بالغرز السريعة الى عربية احمد مقدرتش تجاريها لضخامتها وعرضها واتعلق وسط زحمة العربيات وزاغ عنو تماما

احمد متعلق فى الزحمة وبيتحرك ببطئ شديد وباصص على الطريق بكل احباط وساند عوعو على الشباك ودقنو على قبضة ايدو فى احباط شديد بعد ما ماجد عرف يهرب منو

احمد .. سعيد

نعم

احمد .. انت طلبت منى نبقى صحاب عاديين انا وانت زى اى اتنين رجالة من غير ما انيكك صح

سعيد بخوف وتوتر .. ص ص صصح

احمد .. اعتبر الاتفاق ده ملغى يا سعيد .. انت عارف انا هعمل فيك ايه

سعيد .. هتعمل ايه

احمد .. انا هخلى خرم طيزك نفق لزوبرى يروح وييجى فيه يا سعيد هيبقى طريق تو واى يا سعيد تو واى

سعيد بيبلع ريقو برعب .. انت حيوان وسافل

احمد .. صح يا سعيد وهخليك تشوف وتتاكد وتحس بنفسك وتعرف اد ايه انا حيوان وزوبرى بيفشخ كسم طيزك يا سعيد

سعيد برقلو برعب وفضل فى صمت مردش

احمد اتصل بشخة الى كان وصل ومستنيه ورجعو بعد ما حكالو انه الضحية هرب

روز بلغت مامتها هى وام نرمين انهم خلاص مش هيرقصو وديدى ونرمين مشو البنات الى كانو هيرقصو معاهم عشان زعلانين وقامو راحولهم

ام سعيد .. جرا ايه يا وسخة انتى وهية احنا مستنينكم كل ده عشان نتفرج على رقصتكم وفى الاخر مش هترقصو ومشيتو البنات الى هترقص معاكم

ديدى وهى بتشيش .. خلاص يا طنط انا قفلت ومش هرقص انا كنت هرقص عشان احمد وهو خلاص مش موجود

ام سعيد .. طب واحنا مالنا ابقى ارقصيلو فى البيت ياختى

ديدى .. لا انا مخصماه ومش هكلمو عشان بعد ما تعبت مع البنات عشانو مشى الواطى

نرمين وهى بتشرب سجاير وبيرة .. الحيوان الى معندهوش ددمم

ام نرمين .. ينهارك اسود ومنيل انتى بتشربى حشيش وبيرة يا بت

نرمين .. ماما انا مخنوقة ومدايقة دلوقتى سبينى فى حالى

ام نرمين فقشت ديدى ونرمين من ودانهم .. اسمعى يا شرموطة يابنت الكلب انتى وهى وهى وهى قدامكم خمس دقايق تخلصو القرف الى بتشربوه ده وتنادو على باقى البنات الى كانت هترقص معاكم وتقومو تعملو الرقصة الى كنتو هترقصوها احنا كلنا مستنينكم وانشلة ما عنهم جم وشافوكم احنا هنتفرج عليكم يا وسخة منك ليها والا همسكم انتم الاربعة والمرادى هعبطكم على طيازكم العريانة دى بس المرادى بالشبشب

ديدى ونرمين بالم وخوف انهم يتعبطو بالشبشب .. حاضر حاضر حاضر حاضر

ام سعيد .. يلا يا وسخة انتى وهى احنا قاعدنلكم اهو لغاية ما تخلصو

نرمين وهى بتدعك ودانها .. خلاص يا ماما انتى وليه مفترية

احمد وهم لسة فى طريق الرجوع اتصل برغد فيديو كول وحكالها كل الى حصل

رغد .. يولاد المجنونة كل ده حصل وانا مش معاكم

احمد .. سيبك بقى من كل ده خلينا فى المهم يا بيبى ... حصل ايه مع الفاجر ابوكى

رغد .. زى ما هو يا بيبى وكمان منبه عليهم انى مدخلوش فى اى اوضة هو قاعد فيها وانفرد بيه وبيقلهم مشوها على بيت جوزها خايف منى

احمد .. طب احنا كدا عملنا الى علينا ومشيت معاه بالاصول واليومين بتوعو خلصو ودلوقتى وقت استخدام الاسلحة القذرة ... يالة يا بيبى دورك ابتدى ومش عاوز اشوف وشك الى واحشنى ده تانى الا وانتى بتقوليلى مبروك معاكى اسبوع اسبوعين براحتك خالص خالص طلعى ديك امو لغاية ما يوافق

رغد .. هى فين الاسلحة القذرة دى يا بيبى عشان استخدمها معاه

احمد .. انتى يابنت الجموسة .. انتى اسلحتى القذرة يا بت هو انا عندى اقذر منك يا شرموطة قلبى .. انتى الى هتركعيه وتجيبى داغو الارض يا بت

رغد .. بجد يا بيبى انا القذرة حبيبتك

احمد .. ايوة يا بت حبيبتى وقلبى ونور عينى ولبوة حياتى

رغد .. حاضر يا بيبى عشان بموت فيك بس

احمد .. طمنينى بقى على شيلو يا بت انا ضميرى معذبنى فشخ

رغد .. لا يا بيبى اطمن انا فاشخة ديك كسمو

احمد .. كدا زعلتينى اكتر يا بت .. بس انجوى يا بيبى خرتئى كسمو .. ادينى هناء اكلمها عشان وحشتنى

رغد .. بتلعب هى وراندا وشيلو وقرايبنا تحت فى الجنينة عشان بايتين معانا كام يوم

وانتى مبتلعبيش معاهم ليه

رغد .. لا بلعب معاهم بس طلعت اكلمك يا بيبى

احمد .. ماشى يا قلبى اسيبك بقى تكملى لعب

رغد .. اوكى يا بيبى باى يا قلبى

باى يا حبيبى

سعيد .. رغد مراتك حلوة اوى يا احمد

احمد .. عجبتك يا خول عاوز تركبها ولا ايه

سعيد .. احترم نفسك يا سافل انا معملش كدا فى مرات صحبى

احمد .. صحبك ... انا محدش فشخنى فى حياتى فى يوم واحد زيك كدا يا سعيد فى اول يوم صحوبية بينى وبينك .... انا هنيك كسمك يا سعيد

سعيد .. مش هيحصل يا سافل انا مش خول

احمد .. بص يا سعيد انا هعدلك انا هنيكك كام مرة
واحد سرقت جزمتى ومفاتيحى ادى اول نيكة
اتنين نكت عربيتى ادى تانى نيكة هنيكهالك
تلاتة هربت صحبك الى ناك مراتك ادى تالت نيكة يا سعيد

سعيد .. احنا اتفقنا هتبقى صحاب يا قذر وانك مش هتعمل فيا القذارة بتاعتك دى

احمد .. حط بند الاتفاق ده فطيزك يا سعيد وجهزهالى للنيك

سعيد .. سافل حيوان قذر

وبعد ما خلصو رقصتهم والفرح خلص والناس بتروح كان احمد وسعيد وصلو وركنو وداخلين القاعة ولقو البنات حواليهم زحمة والناس بتتصور معاهم قبل ما يمشو

ام سعيد وام نرمين والبنات شافوهم واتجهولهم

احمد فى زهول انهم اتاخرو والفرح خلص ومشافش رقصة ديدى .. سعيد انت ضيعت عليا رقصة ديدى يا سعيد ... زود كمان نيكة يابن المرة كدا بقو اربعة

سعيد وطى راسو فى الارض بكسوف بعد ما عرف انه عك الدنيا واحمد هينيكو اربع مرات

ديدى ونرمين بيتجهو ليهم وعليهم علامات الغضب

ديدى بغضب داست على رجل احمد .. انا يا حيوان تسيب رقصتى الى هرقصها عشانك وتطلع تجرى فى الشوارع ورى واحد ملهوش لازمة

احمد .. اىىىىىى رجلى يابنت المره حرام عليكى ... غصب عنى يا بيبى سعيد هو السبب

نرمين بغضب خبطتو فى قصبة رجلو بالكوتش بتاعها من غير ما تكلمو

احمد .. اىىىىى رجلى يولاد المره انتى وهى رجلىىىىىى

ام سعيد وصلت .. كنت فين يا واد انت وهو دول فضلو مستنينكم ومكانوش راضيين يرقصو

سعيد .. مفيش يا ماما رحنا مشوار بسرعة كدا وجينا

ام نرمين .. فاتكو نص عمركم يا واد انت وهو دول كانو حلوين اوى وهم بيرقصو .... ياله عشان هنركب معاكم يا سعيد عشان حماك وابوك مش راضيين ييجو شكلهم ما صدقو يخلصو مننا انا وامك

وبعدين عدوهم وخرجو

ديدى داست على رجل احمد تانى بغل وغيظ .. احسن انك مجتش خسارة فيك يا غبى

احمد .. اىىىىىىىىى ... وبص لنرمين الى بصالو بغضب وهو بيكلم سعيد ... مراتك لو ضرب يا سعيد هان.....

دب نرمين رشقتلو الضربة التانية فى قصبة رجلو

احمد .. اىىىىىى يابنت الفجرااااا ... وحط ايدو سند على كتف سعيد وهو ماسك قصبة رجلو ... انا هنيكك يا سعييييييييد

نرمين وديدى عدوهم وخرجو نغاشة وقفت قصادو وهى مكشرة

احمد .. ايه يا نغوشتى اوى انتى كمان تكونى عاوزة تضربينى زيهم فى رجلى

نغاشة وهى بتناولو فى رجلو .. بصراحة اه يا معلم .. دب

احمد .. اىىىى يا نغاشة يابنت المرة اىىىىى

روز هى وهيثم فى نفس الوقت فى رجلو دب

احمد .. اىىىىى انا هنيكك يا سعيييييييييد

علاء جوز نسمة .. مش عاوزين نتقل عليكم يا سعيد وخليها فرصة تانية يكون الجو اروق

سعيد .. عيب يا علاء الشقة واسعة 6 اوض هتكفى وتزيد كمان وهتيجو تباتو معانا يعنى هتيجو

علاء .. بس احنا مش عاملين حسابنا فى اى هدوم

سعيد .. مش مشكلة انا وانت واحد ونسمة هتلبس من هدوم نرمين يلا اخلص

علاء خرج يجيب عربيتو ونسمة وقفت متنحة قصاد احمد

احمد وهو ساند على سعيد وماسك قصبة رجلو .. ايه يا نسمة اوعى تكونى بتفكرى فى الى بفكر فيه

نسمة .. ايوة اشمعنى هم يعنى

احمد .. ماشى يالبوة اضربى

طااااخ

نسمة بابتسامة .. ميرسى يا بيبى .. ومش هديك ال 200 جنيه الى وعدتك بيهم عشان مجتش تشوف الرقصة بتاعتنا

احمد فى الم .. حتى فلوس شغلى ضيعتها علية يا سعيييييييد

سعيد فى زهول .. ينهارك اسود يا سافل انا نفسى اعرف انت وصلت لنسمة بالسهولة دى ازاى

احمد وهو بيتالم من رجلو .. سعيد احنا وصلنا لكام نيكة هنيكهالك


سعيد بص فى الارض بكسوف شديد .. اربعة يا سافل يا قذر

احمد فى الم من ضربهم فى رجلو .. لا يا كسمك بقو خمسة دلوقتى

الجزئ الخامس عشر

تعديلات بسيطة فى اسلوب العرض

اسم الشخصية وبعده 👈 .. 👉 هنا الشخصية بتتكلم بصوت عادى مسموع

اسم الشخصية وبعده 👈@👉 هنا الشخصية بتكلم نفسها فى سرها او فى عقلها

اسم الشخصية وبعده 👈#👉 هنا الشخصية بتكتب على الواتس او بتسجل صوت على
الواتس

نبداء الاحداث 👇
الجزئ الخامس عشر



وبعد خناق طويل طول الطريق بين احمد وديدى الى ركبت معاه هى ونغاشة بسبب انه احرج نرمين تانى لما حاولت وكانت مصرة فى جنون تركب معاهم فى عربية احمد عشان تواجهو وتعرف هو ليه بيعاملها بالطريقة دى لكن صدها على خلفية تحريض سعيد واتفاقو معاه وخلاها ترجع تركب مع جوزها وهى فى حالة عياط هستيرى وركبت مع جوزها الى واخد معاه مامتة وام نرمين واخته
وهيثم ومامتة جايين فى عربيتهم ونسمة وعلاء فى عربيتهم

وبعد ما كلهم وصلو البيت وام هيثم وام سعيد وام نرمين وعلاء سعيد طلب منهم انهم يسبقوهم على فوق وطلعو ودخلو شقة سعيد

واحمد وسعيد وهيثم ونرمين ونغاشة وديدى وروز ونسمة دخلو شقة احمد يشاركو فى خناقتو مع ديدى

احمد .. ديدى اعقلى انتى مش فاهمة حاجة انتى هتمشى تروحى فين دلوقتى

ديدى بعصبية شديدة .. انا مش هقعد معاك بعد الى عملتو مع نرمين انا مش طيقاك ومش عاوزة اكلمك وخليك قاعد لوحدك كدا كلم الحيطان

احمد .. طيب اهدى عشان قولتلك انتى مش فاهمة حاجة ياديدى

نرمين .. مين قالك انها هتروح هى هتيجى تقعد معانا وهنسهر كلنا وهتحضر معانا عزومة بعد بكرة الى عاملينها لقرايبنا .. وطلعتلو لسانها وهى بتنغز سعيد فى جمبو .. صح يا سعيييييد

سعيد فط من النغزة وبسعادة كانه ماصدق لانه مبهور بحلاوة ديدى وجمالها ولبسها العريان .. ايوة يا حبيبتى صح تشرف وتنور والشقة واسعة

احمد .. احا يا سعيد ... وبيكلم ديدى وهو بياخد نغاشة فى حضنو ... خلاص روحى معاهم طظ انا هاخد نغشوشتى

ديدى وهى بتشد منه نغاشة .. لا نغاشة هتيجى معاية وهنمشى ومش هنقعد معاك حتى فى بيت واحد خليك زى القرد اتنطط فى الشقة لوحدك

نغاشة وهى بتتشد من ديدى ونرمين وماسكة فى دراعو .. لا يا ابلتى انا عاوزة اقعد معاه سبينى ملكوش دعوة بيا روحى انتى روحى

نرمين وديدى .. لا مش قاعدة معاه يا شرموطة كلنا مخاصمينة يالة عشان نمشى

نغاشة وهى بتتشد من شعرها .. لا انا مش مخصماه سيبونى مش عاوزة امشى

ديدى .. لا انتى مخصماه غصب عنك يا لبوة تعالى ... وبتشدها وبتسحبها بعيد عنه

احمد .. خلاص يا نغشوشتى روحى معاهم عشان ميقتلوكيش ابلتك دماغها فردة جذمة وانا عارفها هى والعقربة الى جمبها ... يقصد نرمين

نغاشة وهم قافشينها عشان مترحلوش .. معلش يا معلم هحاول اهرب منهم وارجعلك تانى

احمد .. مش هيسيبوكى يا نغشوشتى انا عارف ... وقفش نسمة شدها حضنها ... خلاص نسمة هتبات معاية عشان فى بينا فلوس عاوزين نصفيها مع بعض

سعيد فى صدمة .. جوزها جوة يا بنى ادم

ديدى ونرمين وهم بيشدو نسمة منو .. برضو لا مش هتاخد دى كمان

روز .. سعيد انا هقعد معاه اسلية

هيثم اتصدم

سعيد بانفعال .. تقعدى مع مين يا روز مينفعش طبعا

نرمين وهى بتشدها من ودنها .. تقعدى فين يا معفنة امشى قصادى على جوه

واخدو بعض وهم بيتحايلو على ديدى عشان تبات معاهم ومتمشيش ووافقت انها تقعد وهتمشى الصبح هى ونغاشة

سعيد فى توتر وسعادة .. احمد انت زعلان عشان كلهم سابوك وجم عندى

احمد بيتجهلو ببطئ بابتسامة باردة مليانة غيظ وبعدين قفشو من كتافو .. انت بتقول ايه يا سعيد
تفتكر بعد ما سرقت جزمتى ومفاتيحى وسرقت صحبك من الشنطة وهربتو واخدت الحريم الطرية كلها عندك فى شقتك وانا هقعد هنا لوحدى زى الكلب وازعل منك برضو يا سعيد
... دا انا هنيك كسمك يا سعيد ... تعالة خد لباسى بالمرة يا سعيد ... ده الى ناقص يا سعيد .... اقلعهولك ؟؟؟

سعيد وهو بيبلع ريقو .. انااا اناااا انا لا مش عاوزو

احمد وهو رافعو معلقو .. طب نفسك فى ايه تانى ..تيجى تنكنى يا سعيد كمان طيب ولا انت شايف ايه ... اقلعلك يا سعيد تنكنى

سعيد .. لا لا نزلنى نزلنى

احمد وهو بينزلو .. وحياة امك الفرسة الى جوة دى يا سعيد ما ههعديهالك ... انا مش هحلك يا سعيد

سعيد بتوتر .. مش عاوز نقعد معاك انا وهيثم عشان متقعدش لوحدك

احمد .. لا يا سعيد انا مش عاوزك تقعد معاية هتاخد منى ايه تانى انت خدت كل حاجة يا سعيد .... جو اوت يا سعيد .... جو اوت

سعيد جاى بيشد هيثم من ايدو ويمشى

احمد .. ولا اقولك خد ياد انت وهو تعالة اجرى اعملى تعميرة قبل ما تمشو

هيثم بتوتر .. بس احنا مبنعرفش

احمد وهو بيدخلهم وقفل الباب .. مليش فيه اتصرف انت وهو تروحو تتشقلبو وتعملو التعميرة علبال ما استحمى

سعيد .. حاضر حاضر .... بس متاكلش احنا هنطلب اكل دلوقتى عشان معرفناش ناكل فى الفرح وتيجى عشان تاكل معانا

احمد من جوة الحمام .. لا انا مش واكل معاك فى مكان واحد يا سعيد دا انت طلعت ديك امى انت والشراميط الى عندك دول انا كدا خلاص النهردة اكتفيت منكم

سعيد وهو بيحاول يجهز الشيشة مع هيثم .. طب خلاص لما نجيب الاكل هنجيبلك تاكل هنا لوحدك وخليك لوحدك

احمد من تحت الدش .. ماشى يا سعيد انا هوريك ماشى ....... انا هوريك يابن الجامدة

سعيد وهيثم خلصو تجهيز الشيشة وهيثم ساب سعيد وراح عند شقة سعيد

سعيد استنى احمد لغاية ما خرج من الحمام وجاى وهو لافف الفوطة على وسطو وبيتجه ناحية قعدتو وقعد وابتدى يشد

احمد .. ايه يا سعيد انت لسة هنا ليه مفيش شراميط تانى هنا عشان تاخدها

سعيد .. هههههههههه لا مش عاوز تانى كفاية كدا ... كنت عاوز اسالك سوال

احمد .. اتفضل يا سعيد

سعيد .. انت بجد هتنفز وعدك ليا وهتخلى نرمين تبعد عنك

احمد .. ايوة يا سعيد انا اديتك كلمة وانا كلمتى واحدة انت مش مصدقنى ولا ايه

سعيد بسعادة انه هيسترد مراتة .. بصراحة انا مصدقك ... طيب ممكن اعرف هتعمل ايه

احمد بيشد نفس من الشيشة .. كرررررررر .. ابدا يا سعيد هعاملها بطريقة وحشة لغاية ما تبقى مش طايقة تشوف وشى وبعدين هتلاقيها بالكامل فى حضنك ... كرررررررررر ... وفى الشقة الى فوقيك علطول انا خلصت فيها عشان صاحبها هيسيبها بعد اسبوع تقريبا هى متوضبة سوبر لوكس لما يمشى هاخدك تشوفها ولو عاوز تعمل فيها اى تعديلات انا هعملهالك على حسابى واعتبر دى هدية جوازك وتطلعو فيها عشان تبعد بيها عنى وبعدين نغير العقود وانا اخد شقتك راس براس

سعيد سمع تبديل الشقة لا فرح ولا زعل لكن سالو سؤال تانى

سعيد .. طيب هتعاملها وحش ازاى

احمد .. اهو يا سعيد هصدها هقولها اى كلام بايخ ههزقها هحرجها يومين وهتنسى الموضوع بس انت بقى من الناحية التانية حلق عليها يا سعيد

سعيد بفرح شديد .. حاضر حاضر نرمين دى انا بحبها اكتر من روحى نفسها .. بس اوعدنى كمان ان هى او اى حد ميعرفش الاتفاق الى بينا ده

احمد .. حاضر يا سعيد خد بعضك بقى واطرد نفسك وشد على شقتك عشان استمتع بالحجر وانت تستمتع بالشراميط الى عندك دول كلهم يابن المره .... بقى انت تعلم عليا انا ..... كررررررررر .... دنا معلم يا سعيد

سعيد بابتسامة فرح وسعادة غامرة .. احمد انا عارف انك مش هتصدقنى اينعم انا لسة معرف بيك النهردة بس انا حبيتك اوى

احمد .. شوفت عرفت انك خول وبتقاوم صدقتنى بقى

سعيد باحراج ونبرة دافية .. انا عارف انك بتهزر ومش هزعل منك وعارف برضو انى مش صايع ولا مخربش كدا زيك وان شخصيتك غير شخصيتى خالص بس انت اول حد اعيش معاه مغامرات زى الى حصل النهردة بصرف النظر عن السفالة الى حصلت الى عملتها مع مراتى ومعاية بس هو ينفع نبقى صحاب بجد

احمد .. سفالة احا يا سعيد انا الى عملت سفالة
دا انا منكتش مراتك ولا مرة وانت فى اقل من ساعة اول ما شوفتك كنت نايك عربيتى يا سعيد ... لبنك غرق عربيتى يا سعيد

سعيد .. هههههههههههههههه اعتبرنى خدت بطارى بس فى عربيتك .. مردتش عليا ... ينفع نبقا صحاب

احمد بنبرة مرحبة بطلبه .. اكيد يا سعيد اكيد طبعا ينفع نبقا صحاب ... واخد نفس شيشة وهو بيبص لسعيد كررررررررررررررر ... خد نفس شيشة كدا يا سعيد

سعيد اتوتر .. ها لا لا مبشربش

احمد اصر وادالو لى الشيشة .. خد بس جرب هتعجبك .. وحطها على بقو بالعافية

سعيد اخد شدة صغيرة فى اقل من ثانيتين .. كححححح كح كح كح كح كح كح كح كح .. ووشو احمر وحط كمو على بقو

احمد بنبرة ونظرة يأس .. لا يا سعيد مش هينفع نبقا صحاب ... كررررررررررررررر ... اطلع بره يا سعيد

سعيد اخد بعضو وجرى على شقتو وهو دايخ من النفس الى اخدو


البنات دخلو لقو امهاتهم اخدو شورهم وام نرمين جابتلهم عبايات من هدوم نرمين وقعدو فى الليفينج مسكو ودان بعض بيرغو وعلاء قاعد فى الليفنج التانى بيتفرج على التليفزيون ونرمين اخدتهم ودخلو اوضتها

نرمين دخلت بنغاشة وديدى ونسمة وروز وقعدت على سريرها وكورت نفسها وقعدت تعيط

ديدى ونغاشة وروز قعدو حواليها يطبطبو عليها ويحضنوها ويهدوها وبعدين انضمتلهم نسمة لما رجعت من عند جوزها

ديدى .. خلاص بقى يا قطتى عشان خاطرى كفاية عياط بقى انا هعلمهولك الادب واخليه يصالحك

نغاشة وهى بتمشط شعر نرمين بحنية باديها وبشماتة متدارية .. انا مستغربة هو بيعاملك كدا ليه فجاة بعد ما كان مهتم بيكى وعمال يدلع فيكى قبل ما نمشى وهو حتى عمرى ما شفتو عامل حد بالطريقة دى قبل كدا خصوصا لو كانت واحدة ست كمان انتى اكيد عملتيلو حاجة زعلتو اوى

نرمين فى حالة انهيار من العياط .. معملتلوش اى حاجة خالص ومزعلتوش ده انا بحب......... وبعدين انتبهت للى كانت هتقوقلو وسكتت

كلهم قفشو هى كانت هتقول ايه وبصولها فى زهول

نسمة .. روز اخرجى اقعدى برة شوية لو سمحتى

روز بعد شوية رفض اقنعوها انها تخرج وخرجت

نسمة قعدت قصادها فى زهول وبترفعلها وشها من بين رجليها .. بصيلى هنا يا سافلة يا وسخة ... انتى بتحبيه يا بت

نرمين بوش مليان دموع الى سيحت مسكرتها على خدودها زودها سحر وجمال .. غصب عنى ... ونامت هربت من نظراتهم وحضنت وشها بالمخدة تستخبى فيها وبتشد الفستان تغطى بيه طيزها الى اتعرت كلها

نغاشة فى صدمة ضربتها على طيزها الى عراها فستانها القصير .. طراااااااخ ... انتى فاكرة كدا هتهربى قومى ردى على السؤال هو ايه الى غصب عنك ده

نرمين .. اه ه ه ه .. مش هرد ... وحضنت المخدة اكتر ودفست وشها اكتر

ديدى نامت جمبها بتحضنها وبتفك اديها من على المخدة وخلت وشها فى وشها وبتحط اديها على خدها .. قطتى قوليلى بصراحة انتى حبيته

نرمين .. ايوه حبيتة وبعد الى حصل النهردة حبيتة اكتر

ديدى .. نرمين انتى حبتيه عشان احساسك بانه انقذك مش اكتر يعنى ده مش حب

نرمين .. لا قولتلك الى حصل النهردة زود حبى ليه اكتر لكن اوردى كنت حبيته من اول يوم شوفتو من اول ساعة كمان ... وبتمسح دموعها ... انا اكتشفت ان حتى لما كنت بشوفو صدفة نازل او طالع او فى الاسنسير وكنت بخاف وبترعش منه وقلبى بيدق ... اكتشفت بعد ما قربت منه ان ده مكانش خوف

نغاشة .. امال كان ايه يا ممحونة

نرمين .. معرفش ... انا بحبو اوى

ديدى باستعجاب شديد .. بس معقول حسيتى انك بتحبيه بالسرعة دى يا سافلة دا انتم متكلمتوش الا من ايام

نرمين بعياط .. يا سلام يا ديدى طيب مانا اول ما شوفتك اول مرة واحنا عندك فى السنتر حبيتك وانتى كمان اول ما شوفتينى حبتينى مش انتى الى قولتيلى كدا

ديدى وهى بتملس على شعرها ووشها .. بصراحة اه يا قطتى اول ما شوفتك حبيتك فى نفس اللحظة

نسمة .. ينهارك اسود يعنى كدا هتطلقى من سعيد ... طيب ايش ضمنك ان احمد ممكن يتجوزك

نرمين .. مين قالك انى عاوزة اطلق انا بعشق جوزى وبحبو اوى ومش ممكن حاجة تفرق بينى وبينو وبرضو حبيت احمد اوى زى سعيد

ديدى .. يابنت المجنونة طيب هتعملى ايه فى الوكسة الى انتى فيها دى مع جوزك

نرمين .. معرفش معرفش معرفش انا عوزاهم الاتنين عشان بحب الاتنين ومش عاوزة حد فيهم يسيبنى لو حد فيهم بعد عنى انا هموت

ديدى .. ايه العبط ده ده انتى مجنونة بجد

نرمين .. جوزى شاف وعرف كل حاجة وكمان اشمعنى ديدى ما جوزها عارف وموافق على كل حاجة بتعملها وبيشجعها واحمد عارف كل الى رغد بتعملو وقصاد عينو وبيعشقها وموافق ونغاشة خطيبها عارف عنها كل حاجة وحاببها وهى كدا حتى هيثم الى شاف روز النهردة وهى عريانة وراجل تانى شايف جسمها ومعجب بشعر كسها المعفنة وبرضو بيعبدها عبادة ولازق فيها زى الدبانة وانتى ...

نسمة .. لا انا جوزى ميعرفش اى حاجة عنى يا شرموطة اسكتى اوعى تعرفيه ... احم وكمان انا عاوزة ادخل شلتكم دى يا نرمين انا حبيتكم كلكم اوى احمد قالى اقولك وانتى تدخلينى

ديدى .. انتى عبيطة يا نسمة

ليه ؟

ديدى .. وهى نرمين الى ماسكة عضوية الشلة ماتدخلى يا غبية عادى

نسمة بفرح .. بجد يعنى خلاص بقيت صحبتكم زى نرمين

ديدى بتبص لنرمين باستغراب شديد .. هو انتى وصحابك كلكم عبط زى بعض كدا يا قطتى ؟

نرمين وهى بتتعدل تقعد وسط ديدى ونغاشة وبتمسح فى دموعها .. ايوه كلنا كدا

روز بتخبط عاوزة تدخلهم .. نرمين افتحى عاوزة ادخل

نرمين فجاة افتكرت ان روز عارفة احمد بيعاملها كدا ليه

نرمين .. افتحيلها افتحيلها دى قالتلى انها عارفة السبب الى خلا احمد يقلب عليا كدا

نسمة وهى بتجرى تفتحلها .. يا غبية مش تقولى من الصبح

كلهم بيتعدلو ويقعدو عادى

ديدى .. خليكم عادى متبينوش حاجة عشان نقررها البت دى عشان شكلها سوسة ومش سهلة

نرمين .. ايوة دى بت سوسة ومعفنة وخبيثة

روز دخلت ونسمة قفلت الباب وقعدوها فى وسطهم على السرير وابتدو يهزرو معاها ويستدرجوها فى الكلام

نرمين .. يالة يا روزة قوليلى بقى انتى عرفتى ايه وكنتى عاوزة تقليهولى

روز برخامة .. لا مليش مزاج اقولك

نغاشة بلهفة عشان تعرف .. قولى يا بت بدال ما نمسكك نعبطك تانى

برضو لاء

نرمين بغيظ .. انتى هتقولى ولا امسكك انتفلك شعرك تانى مش هخلى فيكى ولا شعراية يا معفنة

روز بعند وخوف .. لاء برضو ولو عملتى كدا مش هقولك خالص ها بس

ديدى .. يبنت الجزمة ... امسكو البت دى قلعوها هودمها اما اعبطها

روز بصويت وهدومها بتتقلع من على جسمها وقلعوها النضارة .. لا لا لا يا قليلة الادب انتى وهى لاااااااااااء

وبعد شوية قرص من بزازها الصغيرة المشدودة الى حلامتها مستخبية جواهم وشوية اسبنكات وبعبصة فى خرم طيزها وقرص فى كسها وفخادها لغاية ما فى اقل من 3 دقايق نزلت عسل كسها مرتين بسبب الى عملوه فيها

روز بهيجان مصحوب بنهجان وصويت وهم منيمنها على بطنها وبيضربوها على طيزها ويبعبصوها .. خلاص هقول هقول هقول بس سيبونى خلاص انا هعترف هعترف هعترااااااااااف

وبالفعل اعترفت لهم وحكتلهم كل الى سمعتو هى وهيثم بكل التفاصيل وعرفو ان سبب تعامل احمد مع نرمين بطريقة وحشة ده سببو ان سعيد هو الى طلب منه كدا عشان يبعدها عنه من غير ما تعرف ان سعيد هو السبب وهو الى طلب كدا عشان متحسش انه عمل مؤامرة عليها

نرمين بكل اندهاش وغيظ شديد من الى عملو سعيد .. يابن الجزمة يا سعيد انت تعمل كل ده ... طب وحياة امى لهوريك لما تيجى

ديدى باندهاش بعد الى سمعتو .. انتى مجنونة يا نرمين هو احنا هنقعد مع بعض ولا هتقضيها خناق مع جوزك

نرمين .. لا يا ديدى انا مبتخانقش انا وسعيد بس انا هوريلو واعرفو ازاى يتأمر عليا مع احمد من وراية ويخليه يعاملنى كدا ..

ديدى .. دى شكلها هتحلو

نرمين .. ايوة هتحلو هم مش عاوزينها حرب هخليهالهم حرب وهنشوف مين الى هيلعب بمين فى الاخر ...

وبعد شوية نرمين لوحدها فى الاوضة بعد الشاور سعيد دخل

سعيد بارتباك .. ايه يا حبيبتى عاملة اية روز قالتلى انك عوزانى

نرمين من غير ما تبصلو وهى بتسشور شعرها .. ادى نسمة رقم المطعم تطلبلنا الاكل كلنا وتعالة تانى ادخل خد شاور وتعالة انا مستنياك وبسرعة خف نفسك

سعيد وهو بيبلع ريقو وحاسس بحاجة مش فاهمها .. ح ححاضر يا حبيبتى

سعيد نفذ كل حاجة ورجعلها الاوضة ... انا هدخل اخد حمام واغير بقى يا حبيبتى

نرمين وهى بترطب وشها بالكريم ... ماشى يا حبيبى هات تليفونك عشان اتفرج على الصور الى انت صورتهالى فى الفرح وانقلها عندى ... صورتنى صور حلوة ولا لا

سعيد بكل تلقائية وسعادة بيها لكن باحساس رجولة مكسورة ... ايوة يا حبيبتى صورتك كتير صور حلوة بس انتى كان جسمك عريان اوى وحتت كتير بانت منك وانتى مش حاسة وكل الناس كانت عنيها راشقة فيكى وانا كنت هتجنن ... وبيفتح التليفون وبيديهولها بكل استسلام

نرمين اخدت منه التليفون وهى بتقف وحضنتو بكل حنية وباستو من شفايفو وبعدين قالتلو ... معلش يا حبيبى ده يوم فرح وعدى ... وباستو تانى ... يالة ادخل خد الشاور بتاعك

سعيد بابتسامة وبكل سعادة وحب وطاعة ... حاضر

نرمين اخدت التليفون وقعدت على السرير وفتحتو وفتحت تليفونها وحددت كل الصور والفديوهات الى عند سعيد الى صورها فى الفرح وبعتتهم تستقبلهم على تليفونها وابتدت تتفرج من تليفونها على الصور الى بتوصل عندها وابتدت تتفرج على نفسها فى الصور واتفاجأت ان جسمها كان فعلا عريان بطريقة بشعة لدرجة ان فى بعض الصور هالة حلمة بزها كانت ظاهرة فيها وحمالة الفستان مكانتش مغطياها كويس وصور وفديوهات تانية وهى بتتحرك ويادوبك الفستان مدارى كسها ودوران طيزها بصعوبة
ومنظرها فى الصور والفديوهات ونظرات الناس ليها الى باينة جدا فى التصوير عملها صدمة وفور هيجانها بطريقة بشعة محستهاش فى حياتها قبل كدا وخصوصا الى مصورها كدا هو جوزها سعيد بنفسة وكان شايفها بالعرى والفحش والفجر ده ولحمها الى بيتنهش بنظرات الناس واديهم الى كانت بتلمسها فى خباثة وازبار الرجالة الى كانت بتحك فيها بقصد من جوة البنطلونات بحجة انه بيعدى من وراها فى الزحمة .... حست انها شرموطة فاجرة وعجبها الاحساس ده اوى اوى لدرجة ان من كتر هيجانها كسها اترعش وينطر فى عسلو من غير حتى ما تلمسو وكانت مستمتعة بالاحساس ده جدا فوق الخيال .... وبعدين ظهر قصادها فيدو طويل حوالى 5 دقايق

فتحتو .....

الفيديو اشتغل سعيد بيصور ومسلط الكاميرا جايبة ديدى ومزوم عليها وعمالة تفصص فى جسمها العريان وفستانها وصوت سعيد وعلاء صحبو فى الخلفية

علاء ... ركز على طيزها يا سعيد اوف على جمالها

سعيد ... ايوة جمالها فظيع

علاء ... معقول مراتك عندها صحاب بالجمال ده

سعيد ... ايوة يا عم عادى ايه المشكلة

علاء ... بص بص صور صحبتهم الى وراهم

الكاميرا بتتجه على نغاشة وتفصص فى جسمها من فوق لتحت

سعيد بشهوة وهو بيزوم الكاميرا على طيزها ورجلها ... رهيبة بجد

اشرف البواب بيدخل على احمد وهو قاعد بيستمتع بالشيشة بتاعتة قصاد التليفزيون بخطوات سريعة ... جرا ايه يا سعادة البية انا من ساعتين كلمتك كذا مرة انا والمعلم حبيب وانت مش بترد

احمد ... لامؤاخذة يا اشرف مكنتش فاضى .. حبيب جاب الى موصيه عليه

اشرف ... ايوة يا بيه كلمك لجاك مبتردش فكلمنى وجالى جوله طلبك وصل وعاملك مفاجأة وجوله انا مستنيه النهردة والحاجة فى انتظارة .. ياله يا بيه نروحلو ولا انت شايف ايه

مقالكش مفاجئة ايه ياد ؟

لاع يا بيه

ماشى انزل طلع العربية من الجراج وانا هخلص الحجر وانزل نرحلو انا وانت

اشرف وهو بياخد المفتاح ويطير وهو مبسوط اوى .. هوا يامعلم هوا

نرمين خلصت الفيديو الى اكتشفت فيه ان سعيد جوزها نازل تصوير فى طياز وبزاز ورجلين الستات وصحابها فى الفرح وفصصهم حتة حتة وخلاها مولعة من الغيرة

نرمين @ يابن الكلب يا وسخ انت بتبص وبتتغزل فى جسم ستات غيرى ده انا هطين عيشة اهلك وهفضحك ادام امك واهلك

سعيد وهو تحت الدش وهو فى نهاية الشاور وحاسس بسعادة غامرة وهو بيستعيد كل احداث الفرح فى خيالة لحد ما وصل للى حصل بينة وبين احمد فى العربية وافتكر فجاة انه ادى تليفونة لنرمين والفيديو الى بيتناك فيه على التليفون وهى بتتفرج دلوقتى .... فجاة روحو اتسحبت منه وعينه برقت واتجمد للحظات فى مكانه

نرمين مستنياه على السرير ولسة هتبتدى تشغل الفيديو الى احمد ناك جوزها فيه الى لسة واصل على تليفونها ....

سعيد فجاة خرج وهو عريان وبيشر ميه ووشو مخطوف ومرتبك جدا من الخوف وبيبصلها وهو مركز عينة على التليفون عاوز ياخدو منها ومش عارف هى شافت الفيديو ولا لسة

نرمين بنظرة زغر ورافعة حاجب وبتبصلو وبلهجة قوة وامر ... متلبسش خليك عريان

سعيد بارتباك شديد .. ا ا ا يي هه يا نرمين هو فى حاجة ؟

نرمين وهى بتقوم وبتتجهلو وبكل ثقة وجبروت وغيرة عليه وغيظ منه .. لا يا حبيبى مفيش حاجة ابدا انا بس شوفت الفيديو واتبسط اوى من الى انت عملتو انت وصحبك وخدت الفيديو عندى وهفضحك فضيحة انت وهو عمركو ما شفتوها ولا هتشفوها

سعيد اول ما سمعها وهى بتتكلم بالطريقة دى انهار داخليا لدرجة ان رجلو مبقتش قادرة تشيلو وقعد على الارض

****
ملحوظة للتوضيح .... نرمين مشافتش الفيديو الى سعيد بيتناك فيه لانه دخل عليها فى اول ثانية وبعدين قفلتو يعنى متعرفش ايه محتواه غير انه فيديو زى باقى فيديوهات الفرح ورد فعلها وغيظها ده من الفيديو الى شافتو الى بيفصص فيه اجسام الستات فى الفرح وهو هيجان عليهم

اما سعيد من طريقة كلامها كدة معتقد انها شافت الفيديو الى بيتناك فيه من احمد وهو الى بتهددو بيه وقصدها عليه مش الفيديو الى بيتغزل فيه هو وصحبة فى اجسام البنات

****

سعيد وطى على الارض فى انهيار كامل ومسك رجليها وبصوت منكسر خجلان حاسس بالعار .. ابوس رجلك يا نرمين متفضحنيش صدقينى كان غصب عنى انا مكنتش واعى للى حصل ده الحشيش الى شربتيه انتى وصحبتك فى العربية هو السبب ارجوكى انا هنفزلك كل الى تأمرى بيه

نرمين مستغربة لردة فعلة دى وانه ركع وبيبوس رجلها عشان قفشتو بيتغزل فى اجسام ستات غيرها لكن غيظها منه انه عمل كده وغيرتها عليه وكمان غير انه تامر عليها وهو الى حرض احمد عليها وخلاه يهين كرامتها فاستغلت فرصة خضوعة دى ومركزتش ان رد فعلة وانهياره ده وراه حاجة اكبر بكتير من الى شافتو فى الفيديو

نرمين واقفة بكل شموخ وفجاة حست بالسيطرة والهيمنة وهى مش عارفة ليه وازاى بس منظرو وهو راكع عريان وحاطط وشو على مشط رجليها بيطلب الغفران وطيزو مرفوعة وفلقة طيزو مفتوحة حمسها انها تنتقم منه ابتدت تضربو بين فلقتو على فتحة طيزو وتلسوعو بنص كف اديها وهو مستحمل الضرب بكل خضوع تام لدرجة انها ابتدت تغل فى الضرب على خرم طيزو

طرااااخ
يا خول
طراااااخ
يا قذر
طراااااخ
يا وسخ

طيزو من الضرب استسلمت تماما مع احساسو بالمهانة الشديدة وان رجولتو بتداس بالجزمة

لما نرمين حست ان فلقة طيزو مع الضرب بعدت عن بعض وفتحت اكتر هاجت اوى من منظرو وحبت تعاقبة اكتر وتهين رجولتو عشان تعلمو ميبصش ويتغزل فى جسم ستات غيرها تانى قعدت على ضهرو ودماغو الى لزقت فى الارض بطيزها وبصوابع اديها الاتنين رشقت صوباعين فى خرم طيزو وابتدت تفتحهم وتشد فيها توسعها بكل قوتها وهى قاصدة تحسسو بالالم المدفوع بهيجانها وتنتقم فى نفس الوقت

سعيد من شدة الالم بسبب خرم طيزو الى بتوسعهولو بكل قوتها مقدرش يكتم الالم اكتر من كدا وبقى يطلع اهات مكتومة من تحت طيزها الى قاعدة بيها على دماغو مسبتاه على الارض

اااااااه ه ه ه ه

نرمين بغل وهيجان وصوت واطى عشان محدش يسمعها من الى بره وهى بتوسع فى خرم طيزو بكل قوتها .. اخرس يا خول يا قذر يالى مش راجل

سعيد كتم اهاته تماما وسابها تكمل انتقامها لانه حس انه يستحق الاهانة الى بتحصلو لانها خلاص مبقتش شيفاه راجل تانى وان سيطرتو عليها كازوج ماتت وانتهت للابد

نرمين مع غلها هاجت اكتر وحبت تنتقم اكتر فقامت وقفت فجاة وهى بتقلو .. متتحركش من مكانك يالى مش راجل

سعيد فى رضوخ تام نفذ كلامها بكل احساس بالذل والمهانة

نرمين دخلت حمام الاوضة جابت الشاور جل وقعدت بين رجلين سعيد الى مفلقسلها طيزو وغرقت اديها بيه ودهنت على خرم طيزو وقالتلو .. افتح طيزك باديك يا خول واياك اسمع صوتك

سعيد بانكسار وهو بينفز الامر .. ح حاضر ببس هتعملى ايه تانى كفاية كدة عشان خاطرى حرا.... وقبل ما يكمل كانت نرمين دببت كف اديها ورشقتو زى السهم بكل غل وقوة جوه خرم طيزو الديق

وبصوت الم شديد مكتوم .. اممم..

نرمين وهى بتزق اديها جوة خرم طيزو وعمالة تأور فيها وتلفها يمين وشمال .. اخرس يا قذر يالى مش راجل مسمعش صوتك خالص ولا عاوزهم يدخلو يشفوك وانت بتصوت من الى بعملو فى طيزك ... وطراااااااخ باديها التانية على فردة طيزو


المعلم حبيب قاعد وسط رجالتو وشايف المعلم احمد طالع على سلالم البهو بتاعو ووراه اشرف

حبيب قام فاتح دراعاتو بكل انبساط وهو بيرحب بيه .. يا اهلا يا اهلا يا اهلا بسيد المعلمين يا مليون مرحب .. قوم ياد انت وهو هوونا عشان اقعد مع المعلم .. خليك انت ياد يا زليخة عشان تخدم علينا

اشرف باستعجاب وهو بيبص لزليخة .. زليييخه ؟!!!

احمد باستعجاب برضو .. هو مش كان اسمو زلخ يا معلم حبيب ؟؟ ايه الى زودلو تاء التأنيث

حبيب بيرد بضحكتو العجيبة .. هها هأ هأ هااااااااااوووووو لا حصلتلو قصة حزينة اوى هبقا احكيهالك كمان شوية هها هأ هأ هااااااااااوووو

احمد وهو بيقعد فى الكنبة الصعيدى الى جميع واشرف بيقعد جمبو .. يخربيت ابو دحكتك يا معلم حبيب انت مش هتبطلها بقا ولا ايه حكايتك

حبيب بكل انشكاح .. ليه بس يا معلم مهى حلوة اهى هها هأ هأ هاااااااااااااااااااوووو

احمد وهو مبضون من دحكتو فشخ .. ياعم حلوة ايه يا عم ماتخلى عندك ددمم يا حبيب انت جايبها منين الدحكة دى من الستينات ولا السبعينات ولا مين ابن الوسخة الى حدفك علينا فى الزمن ابن المره ده بالظبط

حبيب بكل انشكاح .. هها هأ هأ هاااااااااا هاو هاو هاو هاااااوووووو

اشرف .. ده بيجود كمان يا معلم

حبيب وكرشو عايم قصادو مترين فتحت معاه اكتر .. هها هأ هأ هاااااااااا وووووووو هاو هاو هاو هاو هاااااااااااوووووو ... يحرق شطانك ياد يا اشرف

احمد .. طب انت كدا بتمأمأء ولا بتهوهو ولا ايه السواد الى احنا فيه ده ما تحترم نفسك بقى يا حبيب وخلصنا بدال ما اقوم امشى

حبيب وهو بيحاول يوقف ضحك .. لا لا لا يا معلم ميصحش ودى تيجى برضو .. قوم ياد يا زليخة هات واجب الضيوف وهات الكيسين بتوع المعلم احمد من البير

زليخة قام بكل خضوع وعنيه فى الارض وهو بيقولو حاضر يا سيد المعلمين

اشرف بيبصلو بكل زهول وهو ماشى قصادو وعاوز يعرف ازاى اتحول من زلخ لزليخة

وبعد شوية ......

احمد .. بيفتح الكيس بيطلع 3 ترب حشيش من الافغانى الاصلى الى كيسهم بيشر زيت وبيشمهم .. لا واضح انك صدقت يا حبيب بس انت عارف لو حسيت فيها بعد ما اخدهل انها مشغولة حتى لو ربع زى بتاعة المرة الى فاتت هعمل ايه

حبيب .. لا عيب يا معلم تقول كدا انتا عارف حبيب وانا ادبتلك نفسى المرة الى فاتت ونزلتلك نص تمنها مع ان انت عارف ان الطلعة بتاعة المرة الى فاتت لو كانت نزلت السوق كانت هتنزل فى تصنيف السوبر سوبر لوكس وانت عارف كدا كويس يا معلم

احمد وهو بيقلب فى ترب الحشيش .. ايوة عارف يا حبيب بس انت برضو عارف انى مبحبش اتليف ولا احب الى يليفنى

اشرف وهو ماسك تربه بيعاين .. اسمو ايه المرادى الصنف ده يا معلم حبيب

احمد بنرفزة .. بتسالو ليه يا اشرف بتسالو ليه بروح امك مانت عارف انه كل مرة لازم يرشق اسمو فى كل صنف

حبيب وكانه بيلحن الاسم بعد ما شد نفس طويل من التعميرة وعمل بيها سحابة دخان كبيرة شبرت المكان .. اسمو نشوة حبيب

اشرف .. نشوة مين يا معلم ؟

احمد .. نشوة تبقا امك يا اشرف ارتحت بكسمك لما عرفت هو مسميه ايه صح ... قابل بقا بروح امك ... وبعدين بص لحبيب ... هو انت يا حبيب كل صنف تجيبو لازم تلطع عليه اسمك الكريم ما ترحم ديك ابونا من اساميك دى بقا يا حبيب وسيب الصنف ينزل باسمه

حبيب .. هها هأ هأ هااااااااااو او او اااااااااووووو .. لا لا يا اشرف نشوة دى مش واحدة ست

احمد وهو بيشد من التعميرة وبيبص لحبيب بكل غيظ وبضان وهو رافع حاجب وبيزغرلو .. امال واحدة ايه يا معلم حبيب

حبيب .. لا دى مش واحدة خالص يا معلم .. ونفس من الشيشة كررررررر .. نشوة دى تبقى نشوتى انا

اشرف اشرف فى حيرة وهو بيهرش فى نص دماغو .. نشوتك انت ؟؟؟ ..ماتشرحلنا يا معلم عشان احنا توهنا منك خالص

المعلم حبيب .. اشرحلك يا اشرف عينى ليك انت والمعلم ... كررررررررر ... عارف ياد يا اشرف لما تيجى تشوف واحدة ست عريانة حلوة اوى اوى جسمها لهطة اشطة ومربربة كدا ومدملكة وتقوم تهيج عليها من جمالها وتقوم قالع هدومك وهاجم عليها الطور وترشق زوبرك فى طيزها وتفضل تنيك فى كسمها لعااااية لما يتقطع نفسك ونفسها ويبقى خلاص مش قادر تمسك نفسك اكتر من كدا وزوبرك مش قادر يصمد اكتر من كدا وخلاص هيكوت وهينطرهم جواها

اشرف واحمد وهم رايحين معاه فى الحوار بكل تركيز وهم مسطولين .. كرررررررررررر .. ااااه

المعلم حبيب .. اهو هى دى بقا اللحظة

اشرف واحمد وهم متنحين معاه .. كرررررررر ... الى هى ايه يا معلم اللحظة دى

حبيب .. كرررررررر ... الى هى اول ما بكون خلاااااااااااص مش قادر امسك نفسى وعاوز انطرهم لغاااااااااية ما اكوب فى طيزها اخر نقطة لبن جوايا ..... ويشد نفس كررررررررررر .. اهو هى دى بقا اسمها النشوة ... كررررررررر .... نشوة حبيب

احمد واشرف بيبصو وهم متنحين لحبيب بعد ما خلص شرح اسم الصنف الجديد ... كررررررررررررررر ... وبعدين بيبصو على اكياس حشيش نشوة حبيب الى قصادهم ... كررررررررررررررر

اشرف بيرجع يبص للمعلم حبيب بانبهار .. يا سلااااااااااام اما حتة اسم رومانسيكى اوى يا معلم

المعلم حبيب بكل فخر وانجعاص .. تسلم يا اشرف كرررررررررر

احمد بيبص لاشرف ... كرررررررررر ... وبعدين بيبص للمعلم حبيب ... كررررررررررررررررر

الساعة 3 ونص بعد نص الليل فى شقة نرمين وسعيد وكله نام مقتول بعد ما قعدو واكلو وهزرو وضحكو لكن سعيد النوم تقريبا طاير من عنيه ومش قادر يستوعب ولا يصدق كل الاحداث الى حصلتلو اليوم ده وحاسس انه فى كابوس ونفسو يصحى منه لكن مش قادر ... وفجاة بعد ما كان فاكر ان نرمين نامت خلاص من التعب والارهاق لقاها صحيت وفتحت الموبايل بصت فيه وفتحت الواتس وفتحت رقم احمد مبعتتش حاجة ولا هو بعتلها حاجة لكن سعيد استنتج انها ممكن كانت بتشوف هو اخر مرة كان فاتح كانت امتة وبعدين لفت براسها بصت على سعيد فى اللحظة دى قبل ما تلاحظ انه صاحى كان هو قفل عنيه وعمل نفسه نايم

هى شافت انه نايم قامت براحة جدا وبخطوات خفيفة راحت اخدت الروب الحرير بتاعها ولبستو على جسمها العريان وضمتو على بعضو باديها من غير ما تربطو واخدت بعضها وفتحت باب الاوضة براحة وخرجت

سعيد فى استعجاب شديد منه قام بسرعة من غير ما يعمل اى صوت واتسحب وراها براحة جدا وقعد يراقبها من خلف باب اوضتهم الى هى مقفلتهوش للاخر

لقاها بتتجه ناحية الباب وبتبص من العين السحرية على شقة احمد وحست ان الجو هناك هادى جدا فحبت تتاكد اكتر ففتحت باب الشقة بكل هدوء واتجهت لباب شقتة بدون تردد وحطت ودنها على الباب على امل انها تسمع اى صوت يعرفها هو جوه ولا لا فضولها خلاها كانت عاوزة تضرب الباسورد وتفتح الباب وتدخل تتاكد هو جوة ولا لا لكن تراجعت وسعيد بيراقبها فى زهول من جرائتها وحزن شديد بسبب انه شايف بعينه اد ايه هى متعلقة بيه لدرجة انها بتتصرف بالجنون والجرئة دى

نرمين قفلت روبها المفتوح الى كاشف كل جسمها العريان من ادام باديها واتجهت تانى لشقتها وسعيد انسحب بسرعة وبهدوء لغرفتو تانى كان فاكر انها هترجع للسرير لكن لقاها بتتجه للبلكونة وبتبص على بلكونة احمد الى جمبهم واتاكدت ان الشقة مطفية تماما ومفيش اى حد وبعدين اتجهت لسور البلكونة الامامى وحطت اديها على السور وحاولت توطى تبص تشوف عربيتو يمكن يكون راجع دلوقتى وسعيد واقف متدارى من جوه بيراقبها بكل حزن وانكسار وغيرة لكن فجاة عين سعيد برقت برعب لانه اكتشف ان صحبة علاء قاعد فى الجمب فى البلكونة فى زاوية هى ماخدتش بالها منه وهى داخلة وكمان بسبب النور الخفيف جدا الى جاى من القمر ... مع حركتها وتوطيتها وايدها الى سابت الروب وساندة على السور الهوا طير روبها الناعم الخفيف ورماه كله جمب جسمها واتشعبط جمبها اتعلق السور وبقى جسمها كله لغاية فوق نص ضهرها عريان مكشوف وطبعا كلها عريانة ومكشوفة من ادام لان الروب اتفتح لكن مع ذلك مهتمتش ولا حست انها بقت عريانة تقريبا بالكامل لان عقلها مشغول بحاجة تانية خالص زى ما برضو مهى محستش وهى داخلة بوجود علاء الى من الزهول والانبهار عينة برقت وبقو اتفتح ومش مصدق الى شايفو بيحصل قصادو وانه شايف قصاد عينه مرات صاحبو سعيد عريانة تقريبا بالكامل وبشرتها البيضة المنورة الى نورها بينافس نور القمر بتلمع قصادو

سعيد واقف جوة هيتجنن ومن شدة الارتباك مش عارف يعمل ايه او يحذرها ازاى بس خلاص هو اوردى علاء شافها وزمان عينه بتغوص مابين فلقتين طيزها الى عمالين يبعدو عن بعض ويكشفو كسها وخرم طيزها بغموض سحرى وهى بتوطى وتخرج نص جسمها من فوق بتحاول تلاقى عربية احمد راجعة

سعيد لاحظ ان صاحبو قرر انه ميطلعش اى نفس عشان يستمتع لاخر لحظة ولاطول مدة بمنظر جسم مرات صاحبو العريانة قصادو باقل من متر ونص مرات صاحبو الشرموطة الى طالعة عريانة فى البلكونة ومش فارق معاها حد يشوفها كدا ... مرات صاحبو الى مش عارفة تنام لانها بتدور على راجل تانى غيرو

سعيد الى شايف خيال علاء صاحبو الى قاعد فى الركن الضلمة الى نرمين مش ملاحظاه كان قلبو بيتعصر من الغيرة على جسم مراتو الى صحبو علاء بيفصص لحمو دلوقتى بنظراتو ليها

والغيرة الاكبر الحقيقية الى سعيد حاسس بيها وبتاكل فى قلبه وعقلة انه شايف مراتة حبيبتو الى روحو متعلقة بيها قلبها متعلق باحمد ومشتقالو وبتدور عليه لدرجة انها ممكن تنسا الدنيا كلها وكل شيئ حواليها بسبب لهفتها عليه

نرمين فى يأس لمت روبها وقفلتو على جسمها العريان ودخلت وبرضو من غير ما تلاحظ وجود علاء لان عقلها بالكامل مشغول

سعيد انسحب بسرعة رجع سريرو وعمل نفسه نايم مرة تانية لكن قلبة بينزف من الغيرة واتجه بوشو الناحية التانية وحس بنرمين لما دخلت وحس انها قلعت الروب بنرفزة ورمتو على الارض واستنتج ان رد فعلها ده بسبب انها معرفتش تلاقى احمد .... او تحست بيه .... ودخلت جمبو السرير وحضنتو بدراعتها ورجليها ...... مشهد علاء وهو مبحلق فى جسم وطيز مراتة الى كانت تقريبا عريانة قصادو فى البلكونة مسببلو طعن فى كرامتو ورجولتو ........ وابتدى يفكر فى حزن شديد .... هو ايه الى شقلب حالها وكيانها بالشكل ده ..... معقول تكون بتحبو وحبها ليه غيرها وخلاها بالفجر ده عشان تعجبو ..... هى الجرئة دى كلها جتلها منين ..... وازاى بقت قليلة الادب وهايجة على نفسها بالشكل ده من ساعة ما عرفتو ..... وكان قرب ييكى وهو بيقول فى عقلة ..... دى حتى بعد ما كانت بتنام بهدومها مبتعريش حتى دراعها .. بقت دلوقتى تنام عريانة خالص ..... ومبقتش خايفة من العفاريت تشوفها وهى كده ........ بنت الكلب .....

وسرح فى حزنة ...... وبعدين نام .....

احمد وحبيب واشرف فى نفس واحد بعد ما اتعدو من دحكة المعلم حبيب .. هها هأ هأ هااااااااااو او او او او او او او اااااااااووووووووووو

حبيب وانفاسو مقطوعة من الدحك والانسطال .. كح كح كح كح وحياتك يا معلم زى ما بقلكو كدا

احمد وانفاسو مقطوعة من الدحك والانسطال برضو .. كح كح ياخى كسم اليوم كح كح كح الى كح عرفتك فيه

اشرف .. كح كح كح اشرف مش هتجولنا المفجاة الى جولتلى عاملها للمعلم ولا ايه يا معلم حبيب

حبيب بيمد ايده يجيب الكيس القماش الابيض التانى .. اه صحيح فكرتنى ياد يا اشرف

وفتح الكيس وطلع طربة حشيش واضح من هيئتها انها نوع مختلف عن الى معاهم ومد ايده بيديها للمعلم احمد .. امسك يا معلم امسك

احمد اخد منه وبيبص فيها بعين مغشلقة وربع دماغ واعية وبيقلبها يمين وشمال .. ايه دى يا حبيب

حبيب .. كرررررررر ... ده بقا يا معلم ايكونة السعادة وحلم العشاق ودوا التعبان وبسمة الحزنان

احمد بيرجع يقلب فيه يمين وشمال واشرف عينة على تربة الحشيش بفضول لكن مش قوى

احمد .. يا حبيب لخص يا حبيب فى ليلتك السودة دى ... ايه ده يعنى ويفرق عن الى هناخدو فى ايه

حبيب .. ده يا معلم اعظم ما توصلت اليه تكنولوجيا صناعة الحشيش فى العالم السيجارة الواحدة منه تخلى الراجل الى بيتهد من ست واحدة متكفيهوش عشر نسوان فى ليلة واحدة وكمان ميقدروش يلاحقو عليه هيبقا عامل زى الطور الهايج فى عنبر سبعة ... كرررررررر ... ويخلى الحرمة من دول هايجة هيجان 20 عاهرة مع بعض لدرجة انها ممكن لو ماشية فى الشارع وشافت زوبر حمار حتى هتنزل توطى تحتيه تخليه يعشرها ومش هتحلو الا لما تحلبو حلب وبرضو مش هيكفيها وبعد ما هتخلص عليه ونجيبو الارض هتروح تدور على الحمار الى بعدو يطفى نار وجحيم الهيجان المولع فى جتتها ولا كسها بيهدى ولا خرم طيزها بيقفل ... كررررررررر عوزالها ولا 20 راجل يسدو محنتها فى اللحظة دى ... كرررررررررررر ... ولا تقولى فياجرا حريمى ... ولا رجالى ... كررررررررررر ... الحرمة من دول ياد يا اشرف بعد نفسين بس اكنها حتة شوكلاتة اخدتها من التلاجة ورمتها فى طاسة محطوطة على نار حامية والنار عمالة تهرى فى لحمها مبترحمهاش ... كررررررررر ... ونفخ الدخان فى وشو

اشرف عينة برقت ووسعت وبقو اتفتح على اخرو ونتش طربة الحشيش من ايد احمد وهو مبرقلها كانه لقى كنز طول عمره كان بيدور عليه وسالة بصوت اشبه بالبكاء ... الكلام الى بتجولو ده حجيجى يا معلم حبيب

حبيب بيحسس بايدو على سدرو من فتحة الجلابية بحركة ثقة.. عيب ياد يا اشرف ... كررررررر ... اسال مجرب

احمد .. وانت جربت يا معلم

حبيب .. الا جربت ... كررررررر ... طب انا هكيلك بقا طالما حلفتنى

احمد وهو عاوز يبضن عليه .. لا انا ملحفتكش متحكيش ... كرررررررررر

حبيب يانفعال .. جرا ايه يا معلم طب طلاق تلاتة من الحرمتين لهحكيلك

احمد .. عليا الطلاق ما عاوزك تحكى

اشرف بلهفة والفضول هيقتلو .. ما خلاص يا معلم متسيبو يحكى ابوس يدك

حبيب بعصبية وتصميم انه عاوز يحكى .. متشوف المعلم بتاعك ياد يا اشرف

اشرف ادلق على الارض وقعد يبوس ايد احمد وركبتو ويشد فى رجلو بكل لهفة .. يامعلم احب على اديك ورجليك خليه يحكى

احمد وهو بيشد رجلو من اشرف الى قرب يقلبو يوقعو من على الكنبة الصعيدى على الارض .. خلااااااص بروح امك خلاااااص ... وبص لحبيب ... احكى يا عم احكى يا سيدى خلى اشرف بيه يسمع

حبيب بكل تناكة وبياخد وضع الحكى .. حاضر يا معلم هحكى ... كررررررررر ... مع انى كنت زعلت ومش هحكى بس لولا انك الاحيت عليه

احمد قرفص على الكنبة .. يا عم عليا الحرام منك ما اللحيت عليك ومش عاوز تحكى متحكييش ... ورفع حاجب وهو ياصص بيزغرلو... كرررررررررر

حبيب اتعصب اوى وقام وقف .. جرا ايه يا اشرف هو المعلم بتاعك مستقل بينا ولا ايه

اشرف والفضول هيقضى عليه خلاص وحاطط ايد على بق احمد عشان ميتكلمش وبالايد التانية بيشد رجلو يبوس فيها .. احب على رجليك يا معلم ما تفتح بوجك

احمد هدى بس وهو زاغر لحبيب ومتخفزلو .. حاضر يا اشرف عشان خطارك ... كرررررررررر ... روح قلو المعلم احمد بيقولك احكى يا معلم حبيب

اشرف بسعادة مفرطة جرى قعد قصاد حبيب على الارض .. يلا جول يا معلم

حبيب رجع هدى تانى واخد وضع الحكى وهو بيزغر للمعلم احمد بنص عين .. كررررررررر ... عينى ليك يا معلم احمد لولا...... ولسة مكملش

اشرف فط كتم بقو .. يا معلم ابوس يدك بلاش تجلو لولا ... وباس ايدو ... ابوس يدك هو جعد ساكت اهو ... احكى يا معلم ملكش دعوة بيه احكيلى انى

حبيب .. ماشى يا اشرف .... كررررررررر ماشى

وبداء حبيب يسترسل فى الكلام

من ييجى يومين كدا يا معلم الصنف ده وصلى والى وصلهولى قالى على معجزاتة
بس بصراحة انا مشترتش منه الكلام وقلت لازم اجربو بنفسى اه مهو مينفعش برضو ادى للعميل بتاعى حاجة مش مضمونة

احمد .. لا عداك العيب يا معلم

حبيب بيكمل .. ااااه امااال المهم
ندهت على الولية الاولانية ام الواد حنكش مانت عارفها يا معلم
الوليه خلاص داخلة فى الخمسة وخمسين وخنشرت بقى وهى اصلا تطيق العمى ومتطقنيش
وخلتها تعملنا انا وهى تعميرة وشربنا انا وهى
الدماغ دماغ حشيش تمام مفيش جدال
لكن مفيش دقايق لقيت الولية عنيها بتبرقلى
وقامت وقفت مرة واحدة
وقلعت الجلابية اكنها راجل بيستعد انه يهجم على مرة
وقامت سالتة باقى هدومها وهى زغرالى بعنيها لغاية ما بقت بلبوصة وهوب قامت ازحة فوقى

انا برضو لقيت نفسى هايج عليها زى الطور
لا طور ايه
دنا كنت ولا قطيع تيران وفضلت انيك وارزع فيها ياد يا اشرف اكنى اول مرة اشوف واحدة ست فى حياتى
وهى تتشقلب وعملت معاية الى ما يعمل لغاية ما نفسى اتقطع
وبعد ييجى ساعة ونص نيك ورزع فيها بدون توقف ريقى نشف
مهو مجهود جامد برضو يا معلم
قولت اقوم اجيب ازازتين بيرة من التلاجة
يدوبك مسافة ما روحت ورجعت لقيت الولية بتفتح باب الفيلا وطالعة تجرى بلبوص فى الشارع وكل ما تلمح طرف راجل تجرى وراه عاوزة تقلعو وينكها فى الشارع بنت الفاجرة

جريت الصبيان بتوعى وراها عشان يجبوها ملحقوهاش هدت حيلهم بنت المره وقفشت تلاتة منهم استفردت بكل واحد فيهم حلبتهم
العيال رجعنلى ركبهم معووجة يا معلم تصور ... كرررررررررررر

احمد .. طب والولية رجعت ولا لسة يا معلم

حبيب بيبص بنظرة حيرة .. هو لغاية دلوقتى لسة يا معلم بقالها يومين عمالة تجرى وتلف فى المنطقة بلبوص كل ما تشوف راجل تحلبو ... كرررررررررر ... فبطلت ابعتلها رجالة قولت هى لما هتهدى هترجع لوحدها ... كررررررررررر

اشرف .. طب وانت عملت ايه بعد ما جريت بلبوص منك يا معلم

حبيب بكل انجعاص .. ندهت على الولية التانية الغندورة السنيورة بقا حبيبة القلب والفؤاد
بس للاسف اتغاشمت عليها برضو فى التعميرة ... كرررررررررر ... وبيبص لاحمد واشرف بنص عين من الجمب

احمد .. ايوه يعنى ايه الى حصل يا معلم حبيب ... كررررررررررررر

حبيب .. ابدا يا معلم طبق الاصل الى عملتو الولية الاولانية

احمد .. يعنى الحرمتين دلوقتى بقالهم يومين بيجرو بلايص فى المنطقة وينطو على الرجالة الى يقابلوهم

حبيب بنظرة ندم .. حصل يا معلم .. كررررررررر

اشرف .. طب وانت عملت ايه بعد كدا يا معلم

حبيب بيبص بنص عين ناحية الواد زليخة .. منا جايلكم فى الكلام اهو يا اشرف

اشرف بكل تشويق .. قول يا معلم قول

حبيب .. بس قبل ما اقول يا جماعة لازم تفهمو ان البنى ادم مننا ليه طاقة والطاقة دى لو مخرجتش الواحد ممكن يموت ولا يجراله حاجة يعنى الواحد مننا لازم يفسسسسس عشان يرتاح ... كررررررررر وبيبص بنص عين هربانة للمعلم احمد ... ولا ايه يا معلم احمد

احمد وهو بيزغرلو بعنيه .. كررررررررر .. صح يا حبيب كمل ... فسيت فى مين بقاااا ... وبعدين بص للواد زليخة ... كرررررررررر

اشرف .. ايوه يا معلم فسيت فى مين

حبيب بكل انشكاح .. ابدا يا معلم بعد ما لقيت الوليتين طلعو يجرو بلابيص مبقتش عارف اعمل ايه وبقيت اللف فى الفلة زى المجنون عاوز افس ومش عارف فجاة لقيت الواد زليخة
يوووه اقصد الواد زلخة
يووووه اقصد لما كان زلخة قبل ما يبقى زليخة
داخل عليا عاوز ينضف المطرح
قولت بس انا هفس فى الواد ده
منا معزور يا معلم مانا خلاص هموت
الواد اول ما شافنى داخل عليه بلبوص اترعب وحاول يجرى
بس على مين دنا المعلم حبيب برضو
زنقتو وقلعتو هنا فى الرشبشن وقعدت افس فيه لغاية ما النهار طلع
كانت ليلة يا معلم ولا الف ليلة بقيت انطر حليب زى البقرة الحلوب
ولما طيز الواد اتملت بقيت انطر فى كل حتة وزى ما تيجى تيجى بقى
الحليب بقى يطير من زوبرى مرة ينزل على الحيطان يغرقها

احمد واشرف بيبصو بفزع وقرف على الحيطان

حبيب .. انطر ينزل يغرق الشيش دى

اشرف واحمد رمو الشيش من اديهم

حبيب .. انطر ينزل على الكنب والكراسى

اشرف واحمد فطو اتنطرو من على الكنبة اتكعورو على الارض

حبيب .. الارض بقى مقلكوش كانت بحر من حليب المعلم حبيب ... كرررررررررر

احمد واشرف نطو طلعو وقفو على الطرابيزة الى عليها الكوبايات والفحم وازايز البيرة وهم ماسكين فى كتاف بعض واخر انسطال وفاقدين التوازن وبيتطوحو والحجات عمالة تقع تتكسر من على الترابيزة

حبيب بكل فخر وانشكاح .. حتى الطرابيزة دى يا معلم

احمد وهو ماسك فى اشرف واشرف ماسك فيه فوق الترابيزة وبيتطوحو وخلاص هيقعو .. احااااااااااااااااااا يا حبيب عليا الحرام لو جيبت سيرة الطرابيزة لهطربقها فوق دماغك

اشرف .. يا سلاااااااااااام يا معلم اما قصة سلاسيكى بصحيح

احمد من بضمتو منه قفشو من هدومة وطرااااح على قفاه ووشو .. سلاسيكى ايه يابن المرة .. طراااااااخ .. دا كسومك هو الى سلاسيكى ... طراااااااخ

اشرف وهو ببفادى الاقلام الى نازلة على قفاه ووشو .. قصة حلوة يا معلم ... طراااخ ... كلها مشاعر

احمد طراااااخ على قفا اشرف .. مشاعر ايه يابن الوسخة ... طرااااااخ ... احنا متشعبطين فوق الطرابيزة يابن اللايطة ... طرااااااخ

حبيب .. ههأ هأ هأ هأ أو أو أو اااااااااااااااااااااااوووووووووو .. اهدو يا معلم اهدو متخافوش الكلام ده كان من يومين وكل حاجة اتنضفت خلاص وبقت زى الفل متقلقش .. ههأ هأ هأ هأ أو أو أو اااااااااااااااااااااااوووووووووو ... انزل يا معلم انزل متخافش انزل ... ههأ هأ هأ هأ أو أو أو اااااااااااااااااااااااوووووووووو

اشرف واحمد نزلو من على الطرابيزة وهم واقفين على طراطيف صوابعهم وعمالين يبصو على كل حاجة حواليهم بقرف وبعدين رمو شلت ومساند الكنبة وقعدو

حبيب بنشكاح مفرط .. بس يا معلم هى دى بقا تبقا قصة الواد زليخة

احمد بكل قرف .. خلاص خلصنا يا حبيب انا عاوز امشى انا هاخد طلبى بس ومش هاخد من التانى ده

اشرف بصدمة وهو بيبوس ايد احمد .. لااااااااااا يا معلم ناخد من حليب حبيب ابوس ايدك

حبيب باستعجاب .. ازاى يا معلم جربو انت بس وصدقنى حاجة هتكيفك عالاخر وهتدعيلى وهتفضل فاكرنى علطول

احمد .. احاااا افضل فاكرك علطول
هو بعد حكاياتك المقرفة دى يا حبيب هعرف انساك لمدة شهر ينعل ديك معرفتك يا حبيب ... عموما يا حبيب الصنف ده ميلزمنيش انا احب فى النسوان الناتشورال افيكشن

حبيب بعصبية .. جرا ايه يا معلم انت بتستأل بيا ولا ايه هو انا بكلمك فى الحشيش وانت بتكلمنى فى العربيات

احمد باستعجاب .. عربيات ايه يا حبيب ؟

حبيب .. مانت الى بتقولى انچكشن يا معلم ده كلام برضو

احمد وهو مبضون منه وبيمد ايده يمسك لى الشيشة عشان يشد.. ايوه ايوه انا بكلمك فى العربيات ... كررررررررر ... انا بستئل بيك يا حبيب ليك شوق فى حاجة تانى ... وبعدين افتكر انه ناطر حليبو على الشيش فقام رميها على الارض بكل قرف

اشرف بينزل يقعد جمب رجل احمد ويمسكو من سمانة رجلو ويترجاه .. ابوس رجليك ناخد منه يا معلم

حبيب بيبص لاحمد .. عموما بشوقك يا معلم انا مش هغصبك على حاجة انت مش عاوزها ... وبعدين بيبص لاشرف بنظرة خبث ويقرب يعقعد على حرف الكرسى بتاعو ... قرب ياد يا اشرف اما اقولك

اشرف قرب منه بلهفة واحمد جمبهم بيتفرج

حبيب .. اسمعنى كويس ياد يا اشرف وركز هتفق معاك على حاجة واياك معلمك يعرف حاجة عن الاتفاق ده

اشرف وحبيب بصو لاحمد الى بيتودودو جمبه بربع متر بنظرة خبث وتأمر واحمد بيراقب هم بيعملو ايه ومبضون فشخ من الاتنين

ورجعو يبصو لبعض

اشرف .. قول يا معلم حبيب وانا خدامك

حبيب .. شوف ياد المعلم بتاعك معارفة كتير ومن كل المستويات انا هديك نص طربة حشيش من الصنف الجديد ده وانا عارف انك انت الى بتلفلو سجايرو وكل الى انا عاوزو منك انك تلفلو كام سيجارة من الصنف ده فى وسط السجاير الى بتلفهالو من الحشيش العادى

انا عاوزو يجربو بس
ولما هيجربو هيعجبو
ولما يعجبو هيعزم بيه على كل حبايبو زى ما بيعمل
ولما هيعجبهم ويجربو بنفسهم تأثيرو ويشوفو بيعمل ايه هيجولى
ولما هيجولى ياد يا اشرف المعلم حبيب هيخلى ايامك كلها حليب

اشرف اتخض .. هتخلى ايامى كلها حليب ازاى يا معلم

احمد .. هيخليك شريفة يا روح امك

اشرف وحبيب بصو لاحمد ورجعو بصو لبعض ويكملو

حبيب .. متخافش ياد سيبك منه ده بيهزر هخلى ايامك حليب يعنى همسى عليك بالجامد ومن الصنفين ده ... وده

اشرف بفرحة مفرطة .. اعتبرنى خدامك يا معلم

حبيب .. بس اهم حاجة اوع المعلم احمد يعرف اى حاجة عن اتفاقنا ده يا حمار ده سر بينى وبينك

اشرف .. عيييب يا معلم حبيب هو انا حمار ولا ايه

احمد .. لا متشيلش هم يا حبيب هو مش هيقولى حاجة متقلقش

اشرف وحبيب بيبصو لاحمد وبعدين بيكملو تانى

حبيب .. متنساش ياد سيجارتين تلاتة بس فى وسط علبتو المعمره ومتزودش اوع تنسى

احمد .. لا متقلقش يا حبيب لو نسى انا هفكرو

اشرف وحبيب بصولو ورجعو يبصو لبعض ويكملو

حبيب مسك طربة الحشيش قسمها نصين .. خد ياد يا اشرف خبيها فى سيالتك عشان مياخدش بالو منها واعمل زى ما فهمتك اوع تتلخبط او يقفشك

احمد .. لا مش هقفشو يا حبيب اطمن

بصولو ورجعو يكملو

حبيب .. ياله ارجع مكانك بقا عشان مياخدش بالو ... وبيغمزو لبعض بخبث

اشرف بيرجع وفرحة العالم مش سيعاه واحمد متابعو بعنيه

اشرف .. الا اسمو ايه الصنف الجديد ده يا معلم حبيب

حبيب .. لا انا سميتة اسم اسطورى هيسجل فى التاريخ ياد يا اشرف هيعجبك اوى

احمد مد ايدو مسك نص طربة الحشيش الى حبيب لسة قاسمها واشرف طلع من عبو النص التانى الى لسة قايلو خبيه فى سيالتك عشان ميشفهوش ومسكو فى ايدو بكل فرح

احمد بيقلب فيها ويعاينها .. يا ترى ايه المرادى يا حبيب

اشرف .. جولنا بقا يا معلم شوجتنا اكيد اسم رومانسيكى زى الاولانى يا معلم مش اكده

حبيب .. لا دا حاجة اكسترا عدا مرحلة الرومانسيكى يا اشرف ... كرررررررررر... اسم اختارتو فى لحظة اللهام وتجلى

اشرف بكل لهفة وتشويق .. بجد يا معلم طول عمرك مبدع يا معلم حبيب يا ترى ايه شوجتنى جوى جوى

احمد بيبصلو ويرجع يبص لحبيب

حبيب باحساس بالفخر .. سميتو
حليب ... كرررررررر ... حبيب

احمد واشرف الحشيش وقع من اديهم واتجمدو فى صمت تام وهم باصين لحبيب الى بيزغرلهم بنظرات هربانة كلها خبث

وبعد دقيقة من السكون واستيعاب الصدمة ونظرات متبادلة بين التلاتة قطع الصمت صوت اشرف .. يا سلااااااااااااااااممم اما حتة اسم رومانسي....... وقبل ما يكمل زووووو كان احمد مقاطعو بقلم نزل على قفاه طير عمتو ودحرجو كومو على الارض خلى عينه تطفى وتنور ...

...
...
....
.....

الساعة 8 صباحا
نور الصبح مخترق شباك وستاير الاوضة ومنورها بنور ابيض خافت
سعيد فتح عنيه وهو باصص للسقف بعد نوم كله ارق من التفكير فى الواقع الجديد الى هو واقع فيه وقرر انه يكلم احمد يشفلو حل يخلصو من المصيبة دى

سعيد @ ايوة كل الى حصل ده بسبب ... هو الى عمل فيا كده ... انا مش عارف اتصرف او اعمل ايه .... لازم هو الى يشوف حل

وبيلتفت ناحية نرمين الى نايمة جمبو عريانة ومفشخة اديها ورجليها على اغلب مساحة السرير فى نوم عميق كانها ملاك ... وبيتامل فى جسمها وتفاصيلة الى دايما كل ما يشوفها وهى عريانة كان يحسد نفسه عليها ... لكن قطع حبل افكارة ان جسمها الخلاب ده مبقاش حصرى ليه لاء ده فيه رجالة كتير غيره شافوه ولمسوه وحسوه وهو مش قادر يقف يواجه الطوفان ده

.... لازم هو يشوفلى حل

سعيد قام من نومتو بهدوئ عشان ميزعجهاش مع انه عارف ان نومها تقيل ومش بتصحى بسهولة وقعد على السرير ولسة بيستعد يقف ويخرج من الاوضة

فجاة نرمين حست بحركتة بربع دماغ صاحية

نرمين بصوت نايم عميق وعيون شبه مغمضة .. سعيد انت رايح فين خليك نايم جمبى

سعيد بيحسس على وشها الجميل ويمشط شعرها بصوابعو وبيرد عليها بعد ما باسها من خدها .. هقوم اجيب فطار عشان اكيد الاكل الى فى التلاجة مش هيكفى الضيوف الى عندنا خليكى نايمة انتى وانا لما ارجع اصحيكى انا مش هتاخر

نرمين بصوت مهيس بيروح فى النوم تانى قالت من غير ما تستوعب الى هى بتقولو .. طيب يا حبيبى ...... ولو احمد حبيبى لقيتو رجع ..... قولو ...... ييجى عشان احضرلو الفطار ..... وقلو حبيبتك نرمين مستنياك .... وقلو كمان انى هعمل المستحيل عشان ابقى شرموطة واعجبك وتحبنى زى ما حبيبى سعيد بيحبنى ...... اوع تنسى يا سعيد ........

سعيد بصدمة @ ........ حبيبك ...... كل الى عمله فيكى والاهانة والكسفة الى كسفهالك دى ........ وحبيبك .... وبحزن وحسرة قلب شديدة .... وكمان عاوزة تبقى شرموطة عشان تعجبيه وتخليه يحبك ......... يابنت الكلب يا فاجرة

وبعدين قام وقلبو بيتقطع من الغيرة على مراتو الى بتحب واحد معاه ويمكن اكتر منو ولبس تريننج خروج وخرج من الاوضة بهدوئ وملامحة كلها حزن وضعف وقلة حيلة

سعيد وصل لليفنج اتفاجئ ان علاء قاعد وبيقلب فى تليفونو

سعيد قرر يعمل انه مشافش حاجة بالليل لانه اصلا حتى لو واجهو او حتى عاتبو هتبقى كرامتو ورجولتو هى برضو الى متهانة قصاد صاحبو وبابتسامة خفيفة مصطنعة يخفى بيها احساسو بالحزن والمهانة والغيرة .. علاء انت صحيت ليه بدرى كدة

علاء .. سعيد صباح الخير .. ابدا منمتش كويس لانى مش بعرف انام اوى لما بغير مكان نومى .. اه على فكرة ديدى صحبتهم مشيت هى ونغاشة من ربع ساعة وقالتلى اقولكم انها مشيت

سعيد اكنه مسمعاش الى علاء قالو @ طبعا مش هيجيلك نوم بعد ما شوفت مراتى وهى خارجة عريانة فى البلكونة وانت عملت نفسك ميت عشان متحسش بيك وتمتع عنيك بكل تفاصيل طيزها وجسمها يا وسخ يابن الجزمة وزمانك دلوقتى شايفها شرموطة وانى مش مالى عينها عشان مش شيفانى راجل


وبعدين قطع تفكير سعيد صوت علاء .. امال انت خارج ولا ايه يا سعيد

سعيد .. ايوه كنت رايح اجيب فطار عشان لما تصحو نفطر كلنا

علاء .. طب كويس استنى اجى معاك نجيب مع بعض عشان متروحش تشيل لوحدك

سعيد بابتسامة ترحيب .. طيب ياله بس انا مكنتش عاوز اتعبك

علاء .. لا ولا تعب ولا حاجة ده احنا صحاب واخوات يا راجل انت عبيط ولا ايه ... ماتخلى مراتك تعملنا كوبايتين قهوة بقى من اديها الحلوين علبال ما اللبس نشربهم وننزل

سعيد بضحكة داخليه @ يا قذر اديها برضو الى حلوين مش كفاية الى شفتو امبارح

سعيد بابتسامة بيدارى بيها انه عارف الى حصل فى البلكونة وانه فاهم تلميحاتة المتغطية الوسخة .. لا انا اعملك نرمين نايمة لسة مصحيتش ونومها تقيل جدا لو قنبلة انفجرت جمبها والدنيا اتقلبت مبتصحاش بسهولة ابدا

علاء بابتسامة خبث جوة عقلة @ ...... نرمين نومها تقيل .....

علاء سرح للحظات قليلة اوى وقال .. ايه ده بجد لا خلاص مفيش داعى بقى للقهوة يالة ننزل علطول ونشرب لما نرجع

سعيد .. طيب البس وانا مستنيك

علاء اتجه للغرفة الى نايم فيها هو وابن عم سعيد وبعدين فكر للحظات ..... وبعدين خرج تانى لسعيد ومغيرش هدومه وماسك بطنة

علاء .. سعيد معلش انا اسف انا عندى تقلصات ولازم ادخل الحمام خلاص انزل انت عشان معطلكش

سعيد .. ايه مالك طيب ادخل وانا استناك عادى كدا كدا كنا هنشرب قهوة

علاء .. لا لا لا انا كده كده بطول وممكن ترجع تلاقينى لسة فى الحمام روح انت وانا هدخل الحمام

سعيد حس ان علاء بيسطعبط لانهم صحاب من وهم عيال ***** وحافظو اكتر من نفسه .. طيب زى ما تحب خد راحتك يا علاء انا هنزل انا بقى سلام

علاء وهو ماسك بطنه وبيتجه للحمام الرئيسى وبيقفل الباب عشان يكمل التمسيلية .. ماشى يا سعيد مع السلامة مع السلامة

سعيد خرج وقفل باب الشقة وراه ومش بتراودو اى افكار


علاء سمع باب الشقة اتقفل بعد ما سعيد خرج ففتح باب الحمام وخرج بمنتهى السرعة والهدوئ وجرى اخد تليفونة من على المكان الى كان قاعد فيه واتجه لغرفة نوم نرمين

وفى خلال الدقايق الى فاتت دى نرمين بعد ما سعيد خرج من اوضتها النور الى داخل من زجاج شباكها ضارب فى الستارة منور غرفتها مع انه خفيف بس صحى عنيها فمدت اديها وهى بتحسس على الكومدينو جابت تليفونها وبصت على واتس احمد بتشوفو فتح ولا لاء وكانت عنيها لسة نعسانة وعقلها موصلش لنص انتباهه وفجاة حست ان باب اوضتها بيتفتح براحة وان فيه حد بيحاول يدخل وهو بيتسحب

بسرعة جدا قفلت تليفونها وحطتو تحت المخدة ونامت على بطنها ووشها وجهتو ناحية الباب وعملت نفسها لسة نايمة وبتراقب الى داخل بيتسحب من بين فتحة رموشها وغطت بشعرها كل وشها تقريبا

اتفاجئت ان علاء صاحب جوزها هو الى داخل بيتسحب وبيقفل الباب وراه وبيشغل تليفونو

مبقتش عارفة تعمل ايه او تتصرف ازاى من الصدمة ومن جرئتو انه يعمل كدا وانه دخل عليها وهى عريانة خالص ونايمة بالوضع ده

المفجاة صدمتها وعقلها وقف عن فعل اى رد فعل وقررت انها تستمر بتظاهرها وتعمل نفسها نايمة نوم عميق كعادتها الى علاء عرفها من سعيد وكمان لانها حست بالكسوف الشديد جدا انه ببشوفها عريانة خالص بالمنظر ده

لقتو وقف قريب من السرير جمب راسها ومبقتش شايفة غير رجليه لما قرب كدا فحست بتوتر وخوف شديد ....

نرمين @ يالهوى يالهوى يالهوى انا مكسوفة اوى

فجاة حست بصباعو بيزقها من كتفها براحة اوى كانه عاوز يتاكد انها فعلا رايحة فى النوم

نرمين مدتش اى رد فعل للمستو فاتاكد انها فعلا زى ما سعيد جوزها قال نومها تقيل ومبتصحاش بسهولة

مسك تليفونو وفتح الكاميرا وضغط على تسجيل الفيديو لكن الفلاش نور مع تشغيل التسجيل وضرب فى وشها الى مش باين اغلبه من شعرها

علاء ارتبك اول ما شاف الفلاش الى نسى يطفيه اتفتح فاعصابو سابت قام موقع التليفون الى حاول يمسكو قبل ما يقع لكن فشل ونزل استقر على نص ضهرها

علاء من الخضة تنح لثوانى لكن ملقاش اى حاجة حصلت ..... ونرمين لسة فى نوم عميق ..... فاكتشف ان حتى وقوع التليفون على ضهرها برضو مصحهاش فاطمن اكتر فمد ايده بحركة خفيفة جابه وقفل الفلاش وساب التسجيل شغال واطمن جدا بعد الى حصل ان نومها تقيل فعلا ومحستش باى حاجة

نرمين @ ينهار اسود ده بيصورنى عريانة ابن الوارمة يالهوى يالهوى يالهوى

وابتدى واحدة واحدة يمشى بالكاميرا ببطئ شديد يصور كل تفاصيل جسمها العريان والى كان النور الى داخل من الشباك وجودة كاميرا تليفونة الاى فون الى بتصور بوضوح جدا فى ظروف اضائة اقل من كدا كافيين جدا للى هو عاوزة وانه مبين ادق تفاصيل جسمها بكل وضوح وجودة

نرمين الى استردت وعيها بالكامل وبقت مدركة لكل الى بيحصل مع احساسها بحركتو وهو بيمشى الكاميرا وبيصور جسمها وخلاص قرب من طيزها اتضاف لاحساسها بالتوتر والخوف احساس بشبق وهيجان مفاجئ وابتدى كسها يحسسها برعشات الشبق الاولى

علاء وصل بالكاميرا عند طيزها وكمل لغاية اخر رجليها الى كانت مش مفتوحة اوى وبعدين بعد شوية عشان يجيب جسمها كله فى الفيديو من ناحية فلقة طيزها وحس ان كسها وخرم طيزها مش ظاهرين كفاية من ضمة فخادها فقرر انه يخاطر اكتر

ولانها كانت نايمة قريبة من حرف السرير من ناحيتها فمسك رجليها الى ناحية الحرف ونزلها بهدوء جدا بقت مدلدلة برة السرير وبعد رجليها التانية لجوة اكتر فكسها من جوة ظهر بكامل جمالة ورقتة فقرب بكاميرا التليفون جامد من كسها وبمنتها الهدوء بطراطيف صوابعو حاول يفتح شفايف كسها عشان يصورو من جوة

نرمين مع احساسها بلمساته لكسها وانه بيحاول يفتحو ويقرب الكاميرا جامد يصور جوة كسها وكل ده شيفاه من المراية الاستايل الايطالى الى واقفة بالطول جمب تسريحتها كشفالها كل الى بيحصل فيها من علاء ... جسمها كله ضرب فيه الشهوة والهيجان بطريقة صعبة لانها اول مرة تتحط او تتعرض لموقف بالشكل ده

علاء من هيجانه مكتفاش وبيخاطر اكتر وابتدى يفتح فلقة طيزها البيضة القابه المدورة الى غطت على خرم طيزها لما وسعلها رجليها وابتدى برضو بلمسات حساسة جدا يمسك فردة طيزها ويفتحها عشان تكشفلو عن خرم طيزها الوردى الى مشافش فى جمالة الا فى افلام السكس الى فيها بنات اجانب وكان فى عقلو بيقارنو بخرم طيز مراتة نسمة الى كان برضو جميل لكن جمال خرم طيز نرمين هبلو

نرمين وهى فى حالة هيجان فظيع واحساسها بايد علاء بتفتح فلقة طيزها والكاميرا بتصور ادق تفاصيلها وهى اصلا بتهيج بشكل غير طبيعى من فتحة طيزها @ يابن الوسخة يا علاء فتحة طيزى لاء فتحة طيزى لاء فتحة طيزى لاء ارجووووووووووووك هصوت هصوت هصوت يا علاء

علاء هاج جدا وقرر يخاطر اكتر وراهن على حظو والكلام الى قالهولو سعيد عن نومها ... طلع بركبتو براحة جدا على طرف السرير وحط التليفون جمبهم على السرير وسندو بمخدة صغيرة عشان يصور الى بيحصل ويستمتع بيه بعدين

نرمين حست بانه ضبط التليفون عشان يصور الى بيحصل فتوقعت ان لسة فيه اكتر

علاء وقلبة بيخبط من التوتر والخوف والهيجان فى نفس الوقت وباديه الاتنين براحة جدا فتحلها فلقة طيزها كشف خرمها بالكامل ووطى براسة بهدوئ شديد وابتدى بلسانة يلمس خرمها

نرمين شايفة الى بيعملو وحاسة بلمسات لسانة الخفيفة لخرم طيزها الى حرفيا طيرت عقلها وخلت احساسها بكسها من جوة كانه بيتكهرب حرفيا

علاء ابتدى يتحرك بلسانة بشكل دائرى على حواف خرمها المدور الى بدورة استجابلة بمنتهى الهيجان وابتدى يفتح بشكل تلقائى واحدة واحدة فتحة قطرها ميزيدش عن سنتى لان خرمها لسة ديق طبيعى

نرمين الى حاسة كويس بخرم طيزها الى اتفتح تلقائى غصب عنها واحساسها بانفاس علاء ولعابة الى بيدخل جوه خرمها مقدرتش تستحمل اكتر من كدة وبالفعل كسها الى كانت بتحاول تخليه يتماسك انهار وابتدى ينطر عسلو لكن هى عشان متتفضحش ويكتشف انها صاحية وحاسة بكل ده سحبت رجليها ولفت جسمها اكنها بتتقلب وهى نايمة عادى وسحبت المخدة الصغيرة الفايبر الى جمب راسها رشقتها بين فخادها وهى بتنام على جمبها غطت بيها كسها وقفلت عليها وتماسكت بكل قوتها عشان متبينش رعشة جسمها وهى بتنطر وفعلا خطتها نجحت والمخدة امتصت نسبة كبيرة من نطر عسل كسها ومقدرش علاء الى اتخض من حركتها وبعد عنها بسرعة ووقف برة السرير بيراقبها وهو مستعد يخرج بسرعة انه يكتشف انها صاحية وعاملة نفسها نايمة

نرمين @ يا ابن الوسخة يا علاء
يا ابن الوسخة يا علاء
يا ابن الوسخة يا علاء
اخرج بقا
اخرج بقا
اخرج بقا

علاء بعد ما قلبة كان هيقف واطمن انها كانت بتتقلب عادى من شدة هيجانة على حلاوة جسمها قرر يخاطر اكتر واكتر لان وعية اتغيب بسحرها

رفع رجليها شوية الى ضامة بيهم المخدة على كسها عشان تشرب عسلها الى هو ملاحظش ولا حس اصلا انها نطرتو وبعد المخدة ووقف جمب السرير ورى ضهرها وزقها زق خفيف براحة جدا عدلها على ضهرها وفرد رجلها وفتحهالها وبكدة ظهرلو بالكامل كسها الابيض الى بيلمع لمعة خفيفة اوى من اثر عسلها الى لسة منزله وشفطتو المخدة

علاء انبهر بجمال كسها وجسمها وبزازها الى حلمتها الوردى واقفة من الهيجان الى حاسة بيه واخد التليفون تانى وابتدى يصور كل تفصيلة فى جسمها

نرمين كانت فى عالم تانى واحاسيس مخلوطة ما بين الهيجان الشرس الى بيقطع كسها وجسمها والغيظ والاحساس بالفضيحة وانها سايبة صاحب عمر جوزها وجوز صاحبتها يعمل فيها كل ده وهى عاملة نفسها نايمة واحساسها المتصاعد بانها شرموطة لانها تقدر توقف كل ده فى اى لحظة وتاخد موقف لكن مش قادرة تعمل كدة لان احساس الشرموطة الى صحى جواها لبسها بالكامل وبمنتهى العنف ....... وحاسة بالاستمتاع بيه ...

نرمين @ انا كدا شرموطة ... ايوة انا دلوقتى حاسة بكدة اوى .........

....... انا شرموطة ........

..... حبيبى احمد اكيد هيحبنى عشان بقيت شرموطة زى ما هو بيحب وعاوزنى اكون ......

.......... هو قال كدا قصادى اكتر من مرة .........

..... انا بقيت شرموطة يا حبيبى ........

....... انا بقيت حاسة بيها اوى صدقنى .......


....... كان عندك حق احساس الشرموطة متعتو متتوصفش .....

......... بس قوى اوى ... مش قادرة استحملو ...........


.............انا شرموطة ............


..... انا بحبك يا احمد ..................

نرمين رجعت من خيالها مع حبيبها واكتشافها انها بقت شرموطة بجد وهى شايفة من بين رموش عينها الى فتحاها سنة علاء وهوبينزل بنطلونو وبيخرج زبو الى واقف على اخرو

علاء من انبهارو بجمال مرات صحبو فجاة حس باحساس غريب ....... فجاة حس انه مش لازم يضيع فرصة الاستمتاع بجمال الجسم ده فى مجرد التصوير ....


نرمين هايجة ومكسوفة على الاخر @ يا ترى هيعمل ايه فيا تانى ابن الكلب الواطى ده .... انا خايفة لا ينكنى وحد يدخل يشوفو وهو بينكنى .... يلهوىىىىىىى الحقنى يا سعيد تعالة الحق صحبك


علاء فتحلها رجليها اكتر بشويش وهيجانو عليها عامل بلوك على عقلو


نرمين شايفاه وهو قاعد بين رجليها بيفرك فى زوبرو وشكلو بيجهز ينكها

نرمين بهيجان ورعب لحد يدخل يشوف المنظر ده @ يابن المجنونة هتعمل ايه هنتفضح هتنيك مرات صاحبك وتفضح صاحبك يابن الوسخة .... اعمل ايه فى ابن الوسخة ده .... ده خلاص هينكنى ....

اصحى طيب ولا اعمل ايه ؟؟ ......

بس حتى لو صحيت ... الهيجان الى هو فيه ده برضو مش هيسبنى وهينكنى بالعافية ..... انا خايفة اوى ........ انت فين يا سعييييييد ..... تعالة الحق صحبك خلاص هينيك مراتك

نرمين فكرت وقررت انها طالما كدا كدا هتتناك حتى لو صحيت فقررت انها تكمل فى تمسيلها انها نايمة وتتناك وحتى لو حد دخل هيلاقينى نايمة وهو الى اتسحب ودخل عليا وعاوز ينكنى

نرمين @ صح ده افضل حل

علاء نزل براحة بوسطو بين رجليها وسند على دراع وبالدراع التانى ماسك زبو بيفرشها على شفايف كسها

نرمين @ يلهوى يلهوى هيدخلو جواية وانا مش هستحمل وهنطر ويعرف انى صاحية يالهوى يالهوى

علاء بهيجان مجنون وبراحة جدا ابتدا يدخل زبو واحدة واحدة فى كسها لغاية ما بطن عانتو لزق فى وش كسها ببضانو بقت فى حضن فلقتها

وواحدة واحدة وببطئ بقى يدخلو ويخرجو

نرمين هتتجنن من الهيجان والكسوف والخوف وكسها خلاص هينطر تانى بفعل هيجانها من الموقف اكتر من دخول وخروج زوبر علاء صاحب جوزها

علاء من شدة هيجانو واحساس زبو بكس نرمين الدافى مكملش خمس مرات دخول وخروج وكان ابتدى ينطر براكين لبنو جوه كسها

نرمين مع احساسها بلبنو المولع بيتنطر بقوة جوه كسها انهارت بالكامل وكسها خانها وبداء ينطر وزوبر علاء راشق جواها هو كمان لسة بينطر لكن علاء من شدة تشنيجتة محسش بنطرها وفاكر ان السوائل الدافية دى كلها لبنو هو

نرمين قررت انها تتقلب بسرعة على بطنها وتقفل رجليها عشان تدارى فضيحة كسها قبل ما علاء يكتشف انها صحية وابتدت تلف جسمها ببطئ وهى بتنطر عشان علاء يفتكرها برضو بتتقلب عادى

علاء اتخض وخرج زبو وبعد بسرعة وكان خلاص قرر انه كفاية كدة ولازم يخرج لكن شاف طيزها الى ظهرت تانى مع ضمة رجليها خلو طيزها على شكل قلب جيلى عاوز يتنهش الى ظهرت قصادو تانى لما نرمين اتقلبت فهيجانو عمل ترن اون اقوى من الاول

نرمين نايمة على بطنها كسها الى خبتو عمال ينطر وه. بتحاول بكل كيانها انها تخبى رعشة جسمها عشان ميلاحظش

علاء واقف يتأمل فى جمال فتنة طيزها الى طير عقلو وقرر انه يغامر لاخر نفس ويستغل حظو لاخر قطرة وينكها فى طيزها

مهو الى مخلهاش تحس بكل ده فاكيد مش هتحس بنيك طيزها غير كمان انه عمرة ما ناك واحد من طيزها حتى مع نسمة مراتو ولانه بيعتبر ان الى بتتناك من طيزها دى الشراميط بس ومراتو مش شرموطة لكن نرمين مرات صاحبو سعيد عادى لو اتناكت من طيزها وبرضو مع ان مراتو نفسها ينكها من طيزها ومكسوفة تقلو ولمحتلو بحركاتها وجسمها بطريقة غير مباشرة وصريحة وهو بينكها كتير لكن هو مفهمش

علاء قرفص فوقيها وهى ضامة رجلها الى اصبحت ما بين رجليه وقرب من فلقة طيزها وابتدى يفرش خرم طيزها بزبو

نرمين اتاكدت بالحركة دى انه قرر ينيك طيزها وانه لسة مكتفاش منها واول ما حست براس زبو بتفرش خرمها عقلها انهار تماما وقررت انها تسمتع لاخر لحظة بنيك طيزها من علاء صاحب جوزها

هيجان نرمين خلا خرم طيزها يستجيب لتفريش زب علاء وابتدت عضلات خرمها تسيب منها زى باقى جسمها وتوسع غصب عنها

علاء حس بزبرو ان خرمها وسع شوية وابتدى يزوق براحة راس زبه عشان يدخلو وواحدة واحدة قدر يدخل راس زبو جوه خرم طيزها وبقى خرم طيزها ماسك حوالين راس زبو وبيعصر فيه وحاسس بنبضو وسخنتو حواليه وهى كمان حاسة بنبض عروق راس زبو بجدار خرم طيزها الداخلى الى قافل عليه ومع اشتياق مصارين طيزها لزوبر يفرتكها ولبن راجل يروى عطشها وتمتص كل نقطة وحيوان منوى فيه فقدت الاهتمام لاى حاجة خايفة منها او ممكن تحصل دلوقتى

نرمين @ انا كان نفسى احمد حبيبى هو الى يكون اول واحد ينكنى من طيزى وياخد عزريتها بس انا مش قادرة مش قادرة خلاص نكنى يابن الوسخة نكنى نكنى نكنى نكنى
املانى كلى بلبن بضانك يابن الكلب خلصصصصص همووووووووت نيك صاحبة مراتك ومرات صاحبك يا قذر يا خاين

علاء راس زبو واقفة قصاد عضلة طيزها الضامة الداخلية ومش قادر يدخل اكتر من راس زبو لانه محتاج دفع اقوى وهو لو ضغط اكتر من كدا عشان يخترق العضلة دى بزبو هتصحى اكيد من الالم فقرر انه ميغامرش اكتر من كدا واكتفى انه ينكها براس زبو المحشورة فى خرمها بس وابتدى يدخل ويخرج بحركة بسيطة اوى

نرمين مع ان الى بيحصل ده مهيجها موت لكن هى مش مكتفيه بكدا لان الى بيعملو فيها خلا مصارينها مسعورة وعاوزة تبلع زبو كلو وتحلبو حلب وتشفط كل لبنو لكن مش عارفة تعمل كدا ازاى

نرمين @ هموت هموت هموت هموت هموت ااااااااااااااااااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه دخلو يا ابن الكلب ..... دخلو كلو حرام عليك بقى كفاية كدا ..... محتاجة كل نقطة من لبنك جواية همووووووت


لكن بعد لحظات كان علاء مقدرش يستحمل كتير حجم اثارة اول نيكة طيز فى حياتة وخصوصا طيز نرمين مرات صاحب عمرو وابتدى زى المدفع الرشاش يرشقها جوة طيزها بلبنو الى خارج زى السيل واقوى من الاول لكن مدخلش منه ولا نقطة فعليا جوة مصارين طيزها بسبب عضلتها الضامة الداخلية الى مخترقهاش بزبو وكل لبنو خرج بره خرم طيزها

علاء طلع زبو الى مش عاوز يبطل نطر لبن من بين فلقتها وكمل نطر على طيزها وضهرها غرقها

نرمين @ لاء لاء لاء جواية يا غبى مش بره جواية جواية جواية جواية ..... يا حيواااااااااان يا غبىىىىىىىىىى

نرمين مع احساسها بمصارين طيزها الى بتتقطع وبتتحسر على كل اللبن الى بيتنطر على طيزها وضهرها ومداقتش منه نقطة كانت هتتجنن لدرجة انها كانت عاوزة تلف وتضربو عشان منزلش لبنو جوة طيزها وكانت متغاظة جدا لكن تماسكت عشان متفضحش نفسها وعلاء يعرف انه كان بينكها وهى صاحية وعاملة نفسها نايمة


علاء ابتدى يسترد وعيو وهيجانو يخف وعرف انه لازم يخرج دلوقتى بعد الى هو عملو

علاء قام وقف ومسك تليفونو تانى وابتدى يصور فى جسم وطيز وكس نرمين الى غرقت بلبنو
وركز وقرب من كل تفصيلة فيها كانه عاوز يحتفظ بيها جواه ولما خلص انسحب بهدوء تام وقفل الباب بشويش وخرج اتجه للحمام الكبير ينضف نفسو ويظبط حالو

نرمين فى اللحظة دى بسبب حالة الهيجان الى اتعرضتلها وفضلت كتماها وكاتمة مشاعرها ورد فعلها حصلها شيئ اشبه بالانفجار الداخلى فقدت القدرة على التفكير والكلام والحركة والنفس عضلات جسمها كله بقت فى حالة تشنج ومفيش جزئ بيتحرك فيها غير طيزها ووسطها الى بيتنطرو لفوق مع كل نطرة لعسل كسها المحبوس جواه غرقت السرير

علاء وهو بيشطف فى زبو الى لسة نايك بيه مرات سعيد لقى تليفونو بيرن بيبص لقى سعيد

علاء وهو بيحاول يكتم توتره من الى عملو .. أ الو ايوة يا سعيد

سعيد ساند التليفون على ودنو بكتفو وبيعبى الحجات الى اشتراها من الماركت الى بيحسبها الكاشير ويديهالو .. ايوة يا علاء مش عاوز حاجة اجيبهالك من برة قبل ما ارجع انا كدا كدا جبتلك المشاريب الى بتحبها عاوز حاجة تانى ولا ايه

علاء .. لا شكرا يا سعيد ياله ارجع بقى انا خلصت خلاص

سعيد .. خلصت ايه

علاء بابتسامة خبيثة .. خلصت حمام وبتشطف ياله انا مستنيك عشان تصحيلنا نرمين تعملنا القهوة انا وانت

سعيد .. اه خلصت الحمام ده انا نسيت انك كنت محصور هههههههههههههههه ... عموما ماشى ياله سلام انا خلاص جاى علطول اهو

علاء .. اوكى سلام سلام يا سعيد


سعيد خرج من السوبر ماركت الى على اول شارعهم وبيقرب من العمارة وفى نفس الوقت لقى احمد بيقف ببطئ جمب باب العمارة لكن واقف مدخلش ففرح جدا انه لقاه عشان يكلمو

احمد واشرف قاعدين جوة العربية المشبرة من الدخان وقافلين الازاز بعد ما خلصو سهرتهم عند المعلم حبيب وجابو الحشيش وجم والاتنين ضايعين حرفيا ومش عارفين راسهم من رجليهم وعنيهم يادوبك مفتحة نص فتحة

احمد بيبص يمين وشمال بتوهان .. ايه ياد يا اشرف وصلنا ولا لسة !!!؟

اشرف بنفس التوهان بيبص من ازاز العربية فى كل الاتجاهات بحيرة وهو بيهرش فى عمته .. مش عارف يا معلم هى دى عماراتنا ولا لا

احمد .. ياد مش مهم دى العمارة ولا لا ... المهم ده الشارع بتاعنا ولا برضو مش هو ... نلاقى الشارع الاول وبعدين نبقى ندور على العمارة

اشرف بحيرة .. مش عارف برضو يا معلم هو الشارع بتاعنا ولا لاه

احمد قفشو من هدومو ونزل على قفاه ضرب .. احا امال مين الى يعرف .. طرااااااخ .. امى الى تعرف يابن المره .. طراااخ .. بقالنا ساعتين بنلف فى شوارع المنطقة وانت بواب العمارة مش عارف العمارة الى بتحرسها .. طرااااخ .. احااااااااا

اشرف وهو بيفادى الضرب .. طب مانت يا معلم ساكن فى العمارة وتايه ومسطول زييى اهوووووان

احمد لقاه انه زنقو فى الكلام .. طرااااااخ .. طب انا معلم يابن الشرموطة .. طراااخ .. هو انت معلم زيىى يابن الشرموطة .. طراااااخ

اشرف .. لاا لاا لاا يا معلم لا

وفجاة سعيد بيخبطلهم على ازاز العربية من ناحية اشرف

احمد واشرف سكتو وانتبهو لسعيد وبيبصو عليه من ورى الازاز بنظرات ريبة وشك

اشرف مسك كيسين الحشيش وحضنهم .. مين ده يا معلم تعرفو ؟

احمد .. لاااء ولا عمرى شفتو ... مين ده ياد يا اشرف

اشرف بنظرات رعب .. يمكن ظابط مباحث يا معلم وجاى يقبض علينا بالحشيش .... وبص لاحمد .... حد بلغ عننا الحكومة يا معلم

احمد بثقة .. حكومة ايه يابن المرة هو فى حكومة يوم الجمعة ... افتح اما نشوف مين ده

اشرف باستعجاب .. ايوة يا معلم عندك حق دا النهردة الجمعة مفيش حكومة ... وبعدين فتح الازاز بتاعو وهم باصين ناحية سعيد بنظرات كلها شك وارتياب

سعيد قعد يكح من هبو الدخان الى طلع عليه اول ما الازاز اتفتح .. احمد انت كنت فين انا بدور عليك من ساعة ما جينا انا عاوزك كح كح كح ضرورى فى مصيبة لازم تعرفها ... وبعدين بص لاشرف ... ازيك يا اشرف

اشرف واحمد بيبصولو فى صمت

وبعد ثوانى من الصمت وسعيد بيبصلهم هو كمان باستعجاب من صمتهم العجيب ونظراتهم الى مبرقالو وعدم ردهم عليه

اشرف بص لاحمد وبيكلمو بصوت واطى وهو عاوج بقو .. هو عرف اسامينا منين يا معلم

احمد واشرف بصو لبعض وغمزو لبعض

احمد بنفس درجة الصوت وعوجة البوق .. انت صح ياد يا اشرف ده طلع مباحث

اشرف .. مش جولتلك يا معلم ... ارجع بينا بشوييييييش جوى يا معلم عشان مياخدش بالو

احمد قفل ازاز اشرف من الكنترول عندو والازاز بيقفل وهم الاتنين باصين لسعيد وسعيد بيبصلهم باستعجاب شديد


احمد دور العربية وجاب مرشدير ورجع بضهرو ببطئ شديد وعنيهم بتراقب سعيد الى واقف بيبص عليهم فى زهول من الى هم بيعملوه ومش مصدق الى شايفو

احمد قام كاسر الدركسيون شمال وهو بيرجع وظابط على عدلة الشارع ووقف ....

سعيد اكتشف انهم مساطيل فقرر انه يروح يخبطلهم على الازاز تانى ... ولسة بياخد اخد خطوة والتانية

اول ما لقو سعيد بيقرب منهم
اشرف بزعيق .. اجرى يا معلم اجرى اجرى اجرى ده جاى ده كمين يا معلم اجرى

وفركو بالعربية وطلعو يجرو

اشرف فى زعر فتح التابلوه بيدور على مسدس احمد عشان يضرب على سعيد ... فين يا معلم السلااااح

احمد بيزعقلو وهو طاير بالعربية وعمال يخمس ما بين العربيات المركونة فى الشارع على الناحيتين عشان يهربو من الحكومة .. مسدس ايه يابن الشرموطة انت عاوز تقتل ظابط مباحث عشان الحكومة كلها تجرى ورانا ويصفونا

اشرف لقى المسدس الى احمد شايل منه الرصاص عشان هو عارف انه وهو مسطول هو واشرف يبعملو كوارث وهم مش حاسين

اشرف فتح الازاز وهو بيشد اجزاء المسدس الفاضى وطلع منو وموجة المسدس للطريق وراهم ناحية سعيد وقعد يضرب بيه والمسدس بيتكتك

اشرف وهو بيزعق وبينشن بالمسدس .. مش هتمسكونى وانا عايش ياولاد الكااااااااالب

احمد بيزعقلو .. لااااا يا اشرااااااااااااف

سعيد واقف مزهول من الى شايفو .. يا ولاد الم ...جن.....وووو ....نة

واخد بعضو ودخل العمارة

نرمين بعد ما استردت وعيها واحساسها بجسمها وهى لسة على نفس وضعها متحركتش

نرمين @ حبيبى سعيد هيطلع دلوقتى ويفرجك شغلك على الى عملتو فى مراته ده يا حيوان يا زبالة ... ايوه هيعرفك شغلك ويوريك ازاى تتجراء وتنيك مراتو وهى عاملة نفسها نايمة ... لاء اقصد وهى نايمة يا حيوان

ايوه اول ما هيدخل ويشوف لبنك الى مغرق طيزى وكسى هيشدنى من شعرى ويضربنى بالقلم ويسالنى مين الكلب الى عمل فيكى كدة ... انطقى يا شرموطة

وانا هقولو ....

هقولو ....

هقولو مش عارفة يا سعيد انا كنت عاملة نفسى نايمة ... يووووه لاء اقصد كنت نايمة مش حاسة باى حاجة ... اكيد صحبك علاء هو الى عمل كدا فى مراتك حبيبك

استغفلك يا حبيبى ونهش لحم حبيبتك اول ما اديتة ضهرك .... صحبك الخاين الى فتحتلو بيتك ناك مراتك وهى نايمة عريانة مش حاسة بحاجة يا سعيد

وفجاة سمعت صوت باب الشقة بيتفتح وعرفت ان جوزها رجع


سعيد دخل بالشنط على المطبخ حطهم على الطرابيزة واتجه لاوضتة عشان يطمن على حبيبتة نرمين وهو راجع فى طريقة كان علاء خارج من الحمام وبينشف ايده ووشو

علاء وبنظرة ولهجة مواجهة وثقة .. اهلا يا سعيد ايه يا عم مش هتخلى مراتك تعملنا القهوة بقا ولا ايه ..

وبعدين علاء افتكر انه نسى من ارتباكة وخوفو ينضف اثر الى عملو من على جسم نرمين قبل ما يخرج

علاء @ ينهار اسود

سعيد بابتسامة وهو حاسس بحاجة مش مظبوطة وعاوز يبان عادى .. حاضر عينى انا رايح اصحيها اهو استنانى على طرابيزة المطبخ انا هصحيها واجيلك

نرمين سامعة صوتهم خافت وبتستعد لدخول جوزها وهى على نفس الوضع الى علاء سابها عليه ولبنو الى مغرق ضهرها وطيزها

سعيد دخل الاوضة وقفل الباب وراه وشغل النور وقرب من مراتة فى لهفة عشان يصحيها لقاها نايمة على بطنها وضهرها وطيزها البيضة القابة المدورة غرقانين بسائل ابيض على شفاف واضح جدا انه نطر لبن راجل ..........

سعيد اتسمر فى مكانه وبنظرات ذهول من منظر طيز مراتو واللبن الى مغرقها اكتشف فى اقل من ثانية ان ده لبن علاء صاحبو @ لبن علاء ........... مغرق طيز نرمين ......... علاء

(((((((((( علاء ))))))))))
علاء وسعيد اصحاب من الطفولة وكانو فى مرحلة التعليم كلها مع بعض لغاية ما خلصو الجامعة
شخصية علاء متشابهة فى قوتها وصفاتها مع كتير من شخصية سعيد وبينهار تحت اى ضغط حتى لو بسيط ومبيعرفش يعمل ايه او يتصرف ازاى

لكن علاء بيختلف عن سعيد فى الى جاى

علاء مفتون بجسم مراتة نسمة وجمالها وبيستمتع جدا بنظرات الرجالة على جسمها وهى معاه فى اى مكان او مناسبة بس هو مش محسسها بده وبيستمتع اكتر لو حد قرب منها زيادة عن اللزوم واتحرش بطيزها بلمسة مستخبية او بعبوص فى المتدارى وهو بيراقب وبيصور ده فى الخباثة وبيعمل نفسه مش واخد باله وعارف طبعا ان نسمة سعات بتلبس فساتينها الديقة المقفولة على اللحم وانها كتير مبتلبسش اندرات بس مبتقلوش انها بتخرج معاه كده وهو برضو مبيحسسهاش انه عارف واكتر لحظة بيحس فيها بالنشوة لما ترقص فى اى فرح او مناسبة بجسمها المقلوظ الممشوق ولحمها بيترج رج جوة فستانها الديق الى لبساه على اللحم بسنتيان بس وهو بيصورها وبيصور نظرات الرجالة المريلة على لحمها وبتتخيلو فى عقلها ومع ذلك هو مبيحبهاش تلبس قصير او عريان او فتفوتة من جسمها تبان او تخرج من غير **** لانه بيغير عليها جدا لو حد شاف جسمها الابيض المقلوظ زى نسبة كبيرة من الرجالة على فكرة .... نسمة متعرفش اى شيئ عن كل ده وفاكرة ان جوزها مش واخد بالة من لبونتها الى بتمارسها فى الخباثة وبرضو ميعرفش انها هتموت وتلبس عريان وتلبس مايوهات بكينى لما يروحو مصيف وتاخد حريتها الى نفسها تشم ولو 5% منها
نسمة زيها زى اى بنت حاسة بجمالها وجمال جسمها وحلم حياتها انها تكشف الجسم ده وتفرجو لكل الرجالة وتراقب نظراتهم وهى بترشق فى كل تانية وتفصيلة فى لحمها برضو زيها زى اى بنت وطول عمرها نفسها تنفز فكرة مجنونة هتموت وتنفزها من وهى مراهقة شافت لاول مرة فيديو على النت لواحدة ببكينى بترقص استربتيز على شاطئ عراه لغاية ما بقت عريانة خالص وكل الرجالة بتتفرج على لحمها وهى فتحالهم كسها وبيسقفولها والحلم ده مخرجش من عقلها الباطن ابدا وعايشة على امل انها ممكن تحققو .... لكن هتحققو ازاى فى ظل قيود مجتمعها وحصار علاء جوزها الى ميعرفش اى شيئ عن رغباتها المدفونة الى خايفة تصارحو بيها



سعيد بايد مرعوشة وقلب بيولع من الغيظ والغيرة من صاحبو علاء قرب من طيز نرمين ومد صوابعو وهو حاسس بقرف انه بيلمس لبن علاء الى مغرق طيز مراتة وبيفتح فلقها

عينة برقت لما فتح فلقة طيزها وشاف خرمها الجميل ولبن علاء بيسيل عليه من بين فلقتها

نرمين وسعيد فاتح طيزها بيتفرج على لبن علاء الى مغرقها وسارح فى التفكير @ شفت يا حبيبى صاحب عمرك عمل فى مراتك حبيبتك ايه وهى نايمة .... يالة يا حبيبى شدنى من شعرى واضربنى وقولى مين عمل فيكى كدة يا شرموطة وانا هقولك معرفش انا كنت نايمة .... ياله يا حبيبى

نرمين @ ياله يا سعيد
.....
.....
.....
.....
....
....
....
....
نرمين @!!؟؟؟؟؟
....
.....
....
....

نرمين @ ماتيالة يابن القحبة شدنى من شعرى وقولى اصحى يا شرموطة ايه الى مغرق طيازك ده

نرمين @ سعييييييييييد

نرمين @ سعيد ياله يا حبيبى عشان تظرب صحبك الى خانك وناك مراتك من وراك يا عرص

سعيد مبحلق فى طيز مراتو الى غرقانة بلبن علاء صحبو وبيكلم نفسو وهو فى منتهى الغيظ والزعل والاحساس بالاستغفال @ اكيد علاء الكلب لما عرف منى ان نرمرين نومها تقيل دخل عليها وهى نايمة ولما شافها وهى نايمة عريانة مقدرش يمسك نفسو ونزل عليها لبنو الكلب الخاين
...... بس يا ترى الكلب ده لمس جسمها بزبو ولا نزل عليها لبنو وبس .... وبيتحسر بطل غيظ ...... انا هقتلو لو كان لمسها بزبو

سعيد بصوت داخلى محروق مليان غيظ وغل .. كده ياعلاء
كده يا علاء
انا صاحب عمرك يا علاء
تستغفلنى وتعمل كدا فى مراتى اول ما اديك ضهرى يا كلب
..... انا لازم اوجهو واعرف هو لمسها بزبو ولا نزل على جسمها بس الكلب الخاين ده ..... لازم اواجهو واعرف منو

نرمين زهقت من بحلقة سعيد فى طيزها ومستنية يشدها من شعرها زى ما بتتمنى لكن مش لاقية حاجة بتحصل

سعيد قام وقف وكله غضب وقرر انه يروح يواجه علاء بالى عمله ويعلمو الادب ويعرف منه هو لمس جسمها بزبو ولا لاء واتجه للباب وطفى النور وخرج من الاوضة

سعيد وهو فى طريقو للمطبخ يواجه علاء قعد يفكر .. انا حتى لو واجهتو بالى عملو مع نرمين ده مش هيمحى او يلغى الى حصل لانه حصل خلاص وسواء واجهتو او مواجهتوش هفضل انا طول عمرى فى نظرو انه غفلنى ونزل لبنو على مراتى ومعتبرنى مش راجل ده غير ان اصحابنا هيعرفو الى حصل لانه اكيد هيحكيلهم سبب المشكلة الى خلتنا نتخانق ونقاطع بعض وحتى لو مقالش برضو مفيش حاجة بتستخبى وهبقى فى نظرهم هم كمان مش راجل وانى صاحبهم الى صاحبو غفلو ونطر لبنو على جسم مراتو

سعيد وصل على مدخل المطبخ ووقف وباصص لعلاء الى كان قاعد مستنيه وباين على ملامحو التوتر الشديد

وفى لحظة سعيد قرر انه يعمل انه ماخدش باله من الى عمله فى مراتة وانه يبقى فى نظرة راجل مغفل مراتو اتغرقت من لبن صحبو فى بيتو وهو مش عارف حاجة افضل من انه يواجه والموضوع يكبر وتبقى الفضيحة اكبر لكن لو متكلمش هتفضل الفضيحة دى بينه وبين علاء ومتخرجش براهم وفى نفس الوقت يعمل نفسه انه ماخدش باله من حاجة وفى جميع الاحوال ده مش هيلغى الى حصل لانه حصل خلاص

وبالفعل سعيد كالعادة اختار عدم المواجهة لانه اضعف من اى مواجهة

سعيد بابتسامة مصطنعة بيدارى بيها ضعفة وغضبة وانهزامة وبيبين بيها انه ماخدش باله من اى حاجة .. ها يا علاء نشرب بقى القهوة


علاء وكأن هم جبل انزاح من عليه لما لقى سعيد بيكلمو عادى وانه شكله ملاحظش طيز وجسم مراتة الى غرقانين من لبنو .. ها اه اه ياله نشرب قهوة

لكن علاء مع انه اتنفس الصعداء لما شاف سعيد بيكلمو ويتعامل معاه عادى كان مستغرب جدا ان هو ازاى ملاحظش لبنو الى مغرق طيظ مراتو نرمين ومتاكد انه مستحيل مايكونش لاحظ .... وبعدين فكر شوية ......

علاء @ هو سعيد ممكن يكون لاحظ بس مكسوف يتكلم وفضل انه يعمل نفسه ماخدش باله ولا ايه ؟


نرمين لسة نايمة على بطنها وفاتحة رجليها ومنتظرة جوزها يرجع وفجاة جابت تليفونها وفتحت تصوير الفيديو وابتدت تصور طيزها ولبن علاء الى مغرقها وهى بتتكلم بصوت واطى عشان محدش يسمعها وصوتها يطلع فى الفيديو بس وهى وبتقول .. شايف يا احمد يا حبيبى علاء الوسخ صاحب جوزى عمل فى حبيبتك نرمين ايه وهى نايمة

وبتفتح فلقة طيزها وبتصور لبن علاء الى ماليها ومالى شفايف كسها

نرمين .. شايف يا حبيبى غرق طيزى بلبنو ازاى واستغل الفرصة ان علاء نزل وانا على السرير عريانة وعاملة نفسى نايمة .. لاء اقصد كنت نايمة صدقنى يا حبيبى

وبتقرب الكاميرا من خرم طيزها الى هى حاسة بيه بيتقطع من الحكة المجنونة الى ابتدت تحس بيها لانه مرتواش من لبن علاء .. شايف يا حبيبى حتى الوسخ معرفش ينزل لبنو جوايا الفاشل

شايف حبيبتك نرمين الشرموطة حصل فيها ايه وانت وجوزى مش دريانين يا عرص يا خول انت وهو

ومن شدة هيجانها من الى بتعملو وبتقولو ابتدت بصوباعها تلم فى اللبن الى على طيزها وتحاول تدوقو

واخدت لحسة بصوباعينها ودخلتها كلها فى بوقها

نرمين اول مرة تدوق لبن راجل فى بوقها .. يععععععععععع تف تف تف تف تف لبن علاء مالح اوى يا احمد ياحبيبى

وابتدت تلم شوية لبن من الى على طيزها تانى بصباعها وتحاول تدخلو فى خرم طيزها بصباعها وهى بتقول

نرمين .. انا هحاول ادخل الباقى فى طيزى لان طيزى مشتقالو اوى يا حبيبى .. مؤقتا بس يا حبيبى لغاية ما انت تيجى وتملانى كلى بلبنك .. وبتخرج صوباعها من طيزها وبتلم لبن تانى من فلقة طيزها وتحاول تزقو فى خرمها وهى بتقول .. يا ترى انت لبنك طعمو مالح زى لبن علاء ولا لا ... وبتتخيل احمد لما كان بينزل لبنو فى طيزها يعبيها لغاية ما طيزها تتملى على اخرها ويبتدى يخرج منها غصب عنها وهى بتصور وبتقول باهه وتنهيده كلها شوق وهيجان .. ااااااااااااااااااه يا ترى هو طعم لبنك حشيش برضو يا حبيبى ... وحشتنى ووحشنى ريحة الحشيش بتاعك .. ووحشنى ريحة الشيشة بتاعتك

وبعدين رفعت راسها مرة واحد وهى بتبص ناحية طيزها الى بتبعبصها بلبن علاء وبعدين وجهة الكاميرا لوشها وهى لسة بتلعب بصباعها بلبن علاء فى طيزها وبتقول فى الكاميرا

نرمين .. ايه ده يا حبيبى اللحق
انا دوقت لبن علاء بطرف لسانى لقيتو مالح بس دخلتو فى طيزى وطيزى مش حاسة انه مالح .. وبتغرس صوباعها اكتر بلبن علاء فى طيزها .. وبعدين اتخضت .. يالهوى اللحق يا حبيبى طيزى مش حاسة بطعم لبنو خالص .... استنى كدا

وبتلغوص اكتر بصوباعها فى خرم طيزها عشان تخلى طيزها تحاول تستطعم لبنو

نرمين .. يالهوى شكل طيزى خدت برد من ساعة ما كانت عريانة طول الفرح وكمان لما نمت عريانة عشان كدا هى مش حاسة بطعم لبن علاء المالح خالص ... يالهوى طيزى عيانة يا حبيبى ..... وبتلغوص ....... مش هتيجى تشوفنى وتطمن عليا ....... بحبك ..... انا هقفل بقى عشان زمان جوزى جاى يشدنى من شعرى ويضربنى عشان صحبو ناكنى من وراه ياله باى يا قلبى

وقفلت التصوير وبعتتو على واتس احمد وغصب عنها راحت فى النوم من كتر الهيجان والنشوة الى اتعرضتلها ... وابتدت تحلم حلم غريب اول مرة تحلمو

نرمين حلمت انها فى قاعة كبيرة اوى ومليانة ناس من قرايبها وقرايب سعيد واصحابو ومعارفهم وهى ماشية جمب سعيد الى مانج دراعها بين الحشود الى عمالة تسقفلهم ولابسة طرحة فستان فرح بس وجسمها كله عريان ملط وكانت سعيدة جدا وهى شايفة نظرات الناس الى بتفصص فى جسمها العريان وفى اخر الطريق الى بين المعازيم الى واقفة بتسقف ليها شافت احمد حبيبها مستنيها وشافت سعيد وهو بيبصلها وبيبتسملها ابتسامة حب وفضل ماشى بيها لغاية ما سلمها لاحمد الى اخدها فى حضنو وباسها على جبينها وباسها بوسة هادية رقيقة من شفايفها مكانتش عاوزاها تنتهى وبعدين احمد اخدها من اديها وقعدو على الكوشة بتاعتهم واكتشفت انهم بيتجوزو هى واحمد وده فرحهم

كانت طايرة من الفرح والسعادة

وبعدين لقت سعيد قرب منها وهى قاعدة على الكوشة وفتح رجليها على اخرهم عشان يظهر كسها للمعازيم تتفرج على جماله وبعدين نده على اصحابة عشان ييجو يباركو لمراتة الى بتتجوز واحد عليه وبقو صحابو ييجو واحد ورا التانى يطلع زبو ويقعد يدعك فيه لغاية ما ينطر لبنو على كسها وجسمها العريان

نرمين بصت لاحمد عريسها وهى حاسة بقمة السعادة والحب ومسكت ايدو وبصتلو لقتو بيشيش ... كشرت لان الشيشة مش مفارقاه حتى فى ليلة فرحهم لكن هى كدا كدا بتحبو بالشيشة بتاعتو وحاسة ان هم الاتنين بقو ملكها هى

وبصت بسعادة ناحية صحاب سعيد تانى وبعدين فتحت رجلها اكتر وفتحت باديها التانية شفايف كسها عشان ترحب بتهانى اصحاب جوزها سعيد ليها على جوازها

وبعد كل نطرة من صحاب سعيد
سعيد يطلع منديل يمسح لبن صحبو من على كس نرمين وينده على صاحبو الى بعدو عشان يباركلها على الجواز وينطر لبنو على كس مراتو

وهم ينطرو وسعيد يمسح .... وينطرو .... وسعيد يمسح

نرمين من شدة اثارتها وسعادتها بالحلم ده فاقت من النوم وهى حاسة بسعادة واثارة عمرها ما حست بيها قبل كدة وكمان حست بملمس فوطة بتمسح طيزها
ففتحت عنيها لقت جوزها سعيد بيمسح اثر لبن صاحبو علاء من على كسها وجسمها لكن عملت عبيطة


سعيد لما لقاها صحيت اتوتر وارتبك جدا ومبقاش عارف يعمل ايه فخبا الفوطة بسرعة .. ص.. صباح الخير يا حبيبتى



نرمين اتصدمت ومع انها اتبسطت من الى عملو صاحبو علاء فيها لكن كانت مستنية رد فعل من جوزها غير كدا خالص وكان نفسها تشوفو منه حتى لو كان بس ضربها هى ومواجهش صاحبو بالى عملو فيها
وابتدت نرمين تقارن فى عقلها ما بين رد فعل جوزها سعيد لما عرف ان صاحبو علاء ناكها بدون ارادتها

ورد فعل احمد حبيبها لما شاف ماجد وهو بينكها فى العربية مع انها كانت موافقة فى البداية على نيكه ليها

ومن هنا حست انها متجوزة شخص ضعيف محتاج حماية اكتر منها هى كاواحدة ست المفروض تحتمى فى ضل جوزها ...... لكن المشكلة ......... حتى بعد الى اكتشفتو دلوقتى ........... هى لسة بتحب سعيد وقلبها متعلق بيه .......... لكن فى نفس الوقت .........


حب احمد فى قلبها وتعلقها بيه ..................


........ عمال يزيد


وبعد دقيقة من الصدمة والصمت بعد رد سعيد نرمين ردت على سعيد وهى حاسة بالشفقة عليه وفى نفس الوقت بتكلمو بنبرة وابتسامة استهزاء وعملت نفسها ماخدتش بالها من الفوطة الى خباها .. صباح الخير يا حبيبى بتعمل ايه

سعيد بارتباك وخوف .. كنت جيت اصحيكى واقولك انا نزلت جييت الطلبات من تحت

نرمين بابتسامة واحساس بالشفقة .. برافو يا حبيبى شطور يا سعيد


علاء قاعد فى المطبخ ومبسوط جدا ان سعيد ماخدش بالو انه ناك نرمين مراتة وهى نايمة وحس باطمئنان ان الموضوع عدى على خير وفى نفس الوقت مكانش مصدق نفسة انه عمل كدا

نرمين قامت ولبست اسدالها الطرى الناعم على اللحم بدون اى شيئ تحتيه ووقفت قصاد المراية بتظبط طرحتها

سعيد واقف بيتفرج عليها وعلى اسدالها الى موضح جدا انها مش لابسة حاجة تحتة وبالتحديد من شكل بزازاها الى موضح حلماتها وانها مش محكومة ببرا

سعيد بارتباك وضعف .. انتى هتخرجى بره كدا يا نرمين ؟

نرمين بصتلو فى المراية وهى بتبتسم وبتظبط طرحتها .. اه يا حبيبى هخرج كدا ... بتغير عليا يا حبيبى

سعيد وطى راسو فى الارض ومردش

نرمين وهى بتخرج من الاوضة .. ياله يا سعيد تعالة ورينى جبت ايه

سعيد مشى وراها بكل خضوع وهو بيتفرج على لحم جسمها الى بيتهز من مشيتها واسدالها الى مش قادر يسترو او يخبى انها عريانة من تحتيه وان صاحبو هيتفرج عليها وهى بتتحرك قصادو رايحة جاية بالمنظر الفاجر ده


نرمين دخلت المطبخ لقت علاء قاعد ونسمة كانت صحيت وقاعدة جمبو بتتاوب .. صباح الخير يا علاء صباح الخير يا نسمة

علاء اول ما شافها اتخطف وفى نفس الوقت اكتشف من بزازها انها لابسة الاسدال على اللحم .. ص ص صباح الخير يا نرمين

سعيد دخل وقعد بدون اى رد فعل وعينو مكسورة فى الارض

نرمين وقفت جمب نسمة وبتفتح الشنط تطلع الحجات
نسمة شكت علطول انها مش لابسة حاجة تحت اسدالها فحبت تتاكد

فقامت مبعبصاها فى الخباثة صوباعها غاص بالاسدال جوة خرم طيزها بكل سهولة ونعومة .. اه يا سافلة

نرمين وهى بتفط من البعبوص .. ااااااه ه ه اتلمى يا زفتة بدال ما اضربك زى كل مرة ... ما الحال من بعضو يا واطية

تقصد ان نسمة برضو لابسة اسدال من بتوعها ومش لابسة الا برا برضو ومن غير اندر لانها راجعة من غير اندرها من الفرح اصلا

فنسمة اتكسفت ودحكت وسكتت

علاء فاهم تلميح كلامهم لكن ميعرفش ان مراتو ادت اندرها لراجل تانى وهى فى الفرح وفى نفس الوقت حاسس بمتعة ان نسمة مراتة قاعدة من غير اندر تحت اسدالها وصاحبو سعيد موجود لكن هو عاوز سعيد يبقى عارف ان نسمة قاعدة معاهم من غير اندر بس مش عارف يعملها ازاى عشان متعتو تبقى اعمق واقوى وفى نفس الوقت ميبانش قصاد صاحبو انه مستمتع بكده عشان ميشفهوش مش راجل

علاء متعود انه لما يحضر مناسبة مع مراتو نسمة الى متعودة دايما تلبس فساتين واطقم محزقة مبروزة كل تفاصيل جسمها بادق تنياتة انه يصورها صور بيكون متعمد انه يصور ادق تفاصيلها ويركز فى الصور دى على طياز وبزاز وجسم نسمة او فيديوهات وهى بترقص فى المناسبات دى وبعدين بيرفع الصور والفيديوهات دى على جروب شلتهم على الواتس الى بتضم

ماجد الحيحان الى اغتصب نرمين 29
جاسر البجح الى لسانة وسخ 29
عمر المحترم 28
كريم المحترم 29
وجرجرس بجح زى جاسر 27
وطبعا سعيد وعلاء

علاء بيرفع الصور والفديوهات على جروب الواتس كانه بيفرجهم على صور المناسبات الى بيحضروها هو ونسمة عادى لكن هو فى نيته الحقيقية انه بيفرجهم على جسم نسمة ورقصها وفساتينها الديقة وبيستمتع جدا بتعليقات صحابو المتدارية على الصور والفديوهات دى الى تبان تعليقات عادية لكن بتبقى مخبية تلميحات تانية هو بيبقى حاسس بيها ومستمتع بيها جدا

لكن علاء ميعرفش ان نسمة مراتة دخلت الجروب ده من وراه ومحدش فيهم يعرف لما ضافت نفسها عن طريق واتس علاء عشان تراقب هم بيقولو ايه وتشوف هو بيخونها ولا لاء ومحدش فى الجروب يعرف بوجودها نهائيا

علاء وهو قاعد حس انه عاوز يسمع راى صحابو فى صور مراتة الجديدة فى فرح امبارح

طلع الموبايل وابتدى يرسل صور نسمة الى اتصورها معاها ومن ضمنها صورها الى مع نرمين وصحابها وطبعا نرمين فى الصور كانت طالعة شبه عريانة بالمقارنة بنسمة

علاء على الواتس # صور الفرح امبارح يا جماعة كان فرح جامد

واستنى لما صحابو يفتحو ويشفوها

سعيد جالو اشعار برسايل جاية على الواتس من الجروب بتاع الشلة ففتح فلقى صور علاء ونسمة كالعادة لكن المرادى معاهم فى الصور مراتة نرمين الى كانت لابسة فستان مغطى كسها وبزازاها بالعافية وسعيد اتصدم لانه مكانش عاوز ان صحابو يشوفو مراتو بالعرى ولا بالمنظر الفاجر ده فجالو صدمة

سعيد بارتباك .. ع علاء مكانش فيه داعى تنزل الصور دى على الجروب

علاء .. ليه يا سعيد دى صورنا فى الفرح عادى يعنى

سعيد عاوز يقلو ان مراتة عريانة اوى فى الصور وهيبقى شكلو وحش قصاد صحابو لما يشفوها بالمنظر ده لكن مقدرش يقول كدا خالص لانه كالعادة مبيقدرش يواجه .. اصل ..... اصل ... نرمين

نرمين باستعجاب .. صور ايه وجروب ايه ورينى

واخدت التليفون من سعيد تتفرج
نرمين .. جروب ايه ده يا علاء

نسمة وهى بتتفرج جمب نرمين .. ده جروب شلتهم بيقعدو يرغو فيه ويشيرو صور خروجاتهم

نرمين اتفاجئت بعريها الفاجر الى واضح فى الصور واتصدمت ان صحاب جوزها الى هى متعرفش منهم غير ماجد وعلاء شخصيا والباقى تعرفهم اسما بس هيشفوها بالمنظر ده لاول مرة

محدش من صحابهم لسة فتح لكن نرمين فجاة انفجر جواها نشوة شرمطة رهيبة وهتموت وتعرف راى صحاب جوزها فى الصور لما يشفوها وتعليقاتهم هتكون ايه عليها

سعيد بعين مكسورة .. بس يا علاء مكانش ينفع تبعت الصور دى على الجروب برضو

علاء بنبرة لئيمة .. ليه يا سعيد انت خايف يعنى عشان فستان نرمين .... عادى يا اخى مهو كدا كدا الناس شافوها فى الفرح ايه المشكلة يعنى

نرمين بهيجان فظيع .. عادى يا سعيد فى ايه يعنى مهو فستان حلو عادى اهو

نسمة بتوشوشها وبتضحك .. ده برضو فستان عادى يا شرموطة

نرمين بتبتسم .. ايوة ملكيش دعوة انتى

سعيد بنظرة انكسار وتعجب واستسلام .. ده عادى

نرمين .. ايوة يا سعيد عادى لما يفتحو ويردو ابقى عرفنى عشان عاوزة اشوف هيقولو ايه

سعيد @ كمان عاوزة تعرفى راى صحابى فى جسمك العريان يا بنت الكلب

سعيد .. ح ح حاضر يا حبيبتى

وبعدين ابتدو يرغو مع بعض كلهم ويهزرو ويضحكو

وفجاة سمعو صوت فرملة عربية عالى لان الجو لسة هادى الصبح واى صوت فى الشارع بيسمع

قلب نرمين اتخطف مع صوت الفرامل وحست ان حبيبها اخيرا رجع وجريت على البلكونة بدون وعى او تفكير وهم وراها

احمد واشرف واقفين بالعربية قصاد العمارة وقاعدين جوة

احمد بعنين مدغششة هو واشرف وعميانين عالاخر .. ها ياد يا اشرف وصلنا ؟؟

اشرف بيتلفت حوالية وهو بيحاول يكتشف اى ملامح للمكان تعرفو ان دى عمارتهم لكن ملقاش

اشرف بكل يأس وحزن .. لا يا بيه مش هى برضو ..... وبعدين فكر للحظات ...... ياخبر اسود ياولاه يكونش النداهيه ندهتنا يا معلم عشان كدا احنا تايهين ومش عارفين نروح

احمد .. نداهة ايه ياد يا اشرف انت فاكر نفسك لسة قاعد على شط الترعة فى بلدكو بروح امك

اشرف .. لا يا معلم اوع تغلط فى اسمها لنروح انا وانت فى توكر وتاكل راسنا انا وانت اسمها النداهيه يا بيه مش النداهه

احمد باستعجاب .. احا يعنى فرقة ايه بكسمك ما هى هى النداهة

اشرف بخوف .. لا يا معلم اسكت اسكت اسمها النداااا هيييه ... انطجها بالفلاحى يا بيه عشان لو مقولتش اسمها صح هتاكل راسنا انا وانت

احمد .. يعنى بروح امك انا لو قولت النداهييه بالفلاحى بدال النداهه كدا يبقى انا بقول اسمها صح ومش هتاكل راسنا

اشرف وهو بيتلفت حواليه برعب .. ايوه يا معلم ايوة لازم تنطج اسمها صح عشان متغضبش علينا وتاكل راسنا انا وانت

احمد .. وانت ايش عرفك بقى ان النداهه ندهتنا بروح امك

اشرف .. يا سوادى يا سوادى اسمها النداهييييه يا معلم ابوس رجلك ... وبعدين اتلفت حواليه تانى ورجع يكمل ... الى عرفنى ان النداهيه ندهتنا يا بيه عشان لما بتنده النفر مننا بيتوه ومبيبقاش عارف يروح ويفضل تايه كدا لغاية ما تطلعلو وتشدو معاها للترعة وتغرجو معاها ...... وبيتلفت تانى حواليه ... وكمان الى بيجول اسمها غلط بتاكل راسو الاول وبعدين تغرقو

احمد وهو متنح لاشرف ومش عاجبو الهبل الى بيقولو فقام مسكو من قفاه وقعد يضرب فيه .. طب هو فين الترعة دى يابن المره ..... طراااااااخ ....... انت بتشتغلنى يابن المره ...... طراااااااخ ....... انت فاكرنى مسطول يابن المره ..... طرااااااااااخ

اشرف وهو متكور بيفادى التلطيش .. لاه لاه لاه يا معلم سدجنى اسمع كلامى احنا النداهيه ندهتنا انا وانت وهتطلعلنا فى اى لحظة دلوجتى سدجنى

احمد .. طب قولى شكلها ايه النداهه دى يا كسومك عشان لما تطلعلنا دلوقتى هنيكك انت وهى لما يبانلكو صاحب

اشرف برعب .. يا معلم ابوس يدك متتكلمش عليها كدا واسمها النداهيييه النداهيه مش النداهه يا معلم هتودينا فى داهية

احمد ... طراااااخ ... لا اسمها النداهه بقى بكسومك ... طراااااخ ... النداهه .... وانا بقول اسمها غلط وعاوزها تطلعلى بقى يا كسومك ... طراااااااخ ..... النداهه ...... طراااااخ ..... النداهه ..... طرااااااخ .... قول يابن المره شكلها ايه وانا هفرجك هنيكها وهنيكك ازاى اول ما تطلعلنا

اشرف من تحت التلطيش .. حاضر حاضر يا معلم هجوالك اهو حاضر

نرمين ونسمة وسعيد وعلاء واقفين فى البلكونة مستغربين هم مبينزلوش من العربية ولا بيدخلو الجراج بتاع العمارة ليه

نرمين بلهفة مميتة .. هو فى ايه هو مش بيدخل ليه

نسمة بتقرصها وتوشوشها .. متهدى على نفسك يا ممحونة جوزك واقف جمبك

نرمين وهى بتهمسها وبتقرصها من طيزها الطرية .. اخرسى انتى يا سافلة ملكيش دعوة ... سعيد انزل شوف فى ايه وهاتو واطلع انت وعلاء

سعيد .. انا قابلتهم تحت من شوية وشكلهم كانو مسطولين ومش دريانين هم بيعملو ايه

نرمين بدون تردد .. انا هنزل اجيبو ... وجريت ناحية الباب وهى بترفع الاسدال لنص وركها العريان عشان تعرف تمد وهم وراها

اشرف بنبرة رعب .. النداهيه دى يا معلم شكلها واحدة ست بتطلع من وسط الضلمه تجرى عليك متلحجش تهروب شعرها طوييييل محاوط جسمها وسنانها طوييييله وعنيها مبرجة واول ما بتلمح النفر الى عاوزة تخطفو بتجرى عليه وهى بتصوت وبتجل انا جيييييت يا حبيبىىىىى ورافعة اديها لفوق واول ما تطولة بتقفشو من رقبتو وتروح قارمة لسانو عشان ميعرفش يصوت ولا ينادى على حد ينجدو وتروح سحباه معاها وميظهرش تانى ابدا والى كان بيجول اسمها غلط زيك كدا يا معلم بتجروم راسو كلها تبلعها على بوج واحد وبعدين تسحب باجى جتتو معاها وتمشى ومحدش يعرفلو سكة تانى

احمد وهو متنح لاشرف وبيحاول يفوق من حوار النداهه الى اشرف سحلو فيه وهو مش مصدق ولا حاجة من الى بيقولهالو وقام قافشو تانى .... طراااااااخ .... النداهه دى تبقى امك ..... طراااااخ ....... يا فلاح يابن الوسخة ...... طرااااااخ ..... توهتنا وتقولى النداهه ندهتنا يابن القحبة .... طرااااااااخ ..... هتشتغلنى انا يابن الشرموطة ..... طرااااااخ .......دنا معلم يابن الوارمة

اشرف .. اىىىىى .. النداهييييه يا ملعم اسمها النداهييييه هتودينا فى داهيه سوده

وبعدين احمد وهو بيلطش لاشرف لمح سعيد خارج من العمارة ومعاه نرمين ونسمة وعلاء وجايين عليهم قام رافع اشرف من قفاه وسالو باستعجاب شديد

احمد .. ولا يا اشرف مش ده ظابط المباحث الى هربنا منه وانت ضربت عليه نار وقولتلى انك خلصت عليه

اشرف بيبص لسعيد الى طخو خلص عليه من شوية بزهول .. ايوه يا معلم هو ... وبعدين بص لاحمد ... هو ازاى لسة عايش يا معلم دا انى راشجو خمس طلجات فى نفوخة وجلبو وشايفو سايح فى دمو وواجع على الارض

احمد بنفس زهول اشرف .. ده اكيد ظابط المباحث اخوه وجاى ينتقم عشان قتلنا اخوه التوأم ياد يا اشرف

نرمين وسعيد ونسمة وعلاء حاوطو العربية وبيخبطولهم على الازاز عشان يفتحو

احمد بنظرة مواجهة .. الحكومة حاوطتنا برجالتها ونسوانها ياد يا اشرف

اشرف سحب المسدس وحضن كيسين الحشيش وبص لاحمد بصة تحدى وتصميم .. مش هياخدونى حى يا معلم ... وشد الاجزاء ... طالما احنا رايحين رايحين يبجا مش هنروح وحدينا يا معلم

احمد مسك المسدس الى فى ايد اشرف .. لا يا اشرف كفاية ددمم لغاية كدا

اشرف .. تجصد ايه يا معلم عاوزنا نسلم نفسينا

احمد .. ايوة يا اشرف هنسلم نفسنا وبعدين انا هتصرف ولازم اعرف الاول مين الى بلغ عننا

اشرف .. مفيش غيرو يا معلم هو المعلم حبيب عشان جعدت تتريج عليه انت سبب فى كل ده يا معلم

احمد وهو بيرزع اشرف على قفاه .. امال كنت عاوزنى اقعد اعرص زيك يا معرص ... طرااااخ.... ده اسم سلاسيكى اوى يا معلم حبيب ... طرااااااخ ...... وده رومانسيكى اوى يا معلم حبيب ..... طرااااااااخ ...... هتعيش وتموت معرص يابن المره .... طرااااااخ


اشرف .. خلاص يامعلم خلاص حجك عليه

وبعد شوية تلطيش وتبادل اتهامات فتحو الباب وسلمو نفسهم ....

وبعد ما سعيد وعلاء ونرمين ونسمة اكتشفو انهم مسطولين لما عميانين قعدو يقنعوهم انهم مش حكومة وانهم وصلو البيت خلاص واقنعوهم انهم يطلعو وطلعو كلهم

كلهم وصلو للدور بتاعهم وواقفين يتكلمو عند الاسانسير ونرمين مصممة انها تدخل احمد الى كان واقف قافش اشرف من قفاه عشان ميزوغش بالحشيش عشان يفطر معاهم لكن هو صمم انه ميدخلش وسعيد واقف محرج قصاد صاحبو وهو بيتفرج على مراتو وهى شبطانة فى راجل تانى يدخل يفطر معاها

نرمين وهى بتحاول تسحبو من دراعو تدخلو .. قولتلك هتدخل يعنى هتدخل عشان افطرك

سعيد باحراج شديد من صاحبو .. خلاص يل نرمين متغصبيش عليه

نرمين بعصبيه وابتدت تقفش فيه اكتر وتشد فيه .. ملكش دعوة انت يا سعيد صحبتى موصيانى عليه

علاء بيبص لسعيد بنظرة شماتة وانه مش راجل وبيتريق عليه .. خلاص يا سعيد سيبهم براحتهم طالما صحبتها موصياها على جوزها

احمد وهو مسطول ومش فاهم حاجة ومش عارف مين الى بتشدو وعاوزة تدخلو فين وليه .. لا مش عاوز افطر انتى مين انا معرفكيش

نرمين اتعصبت اكتر وقفشت احمد من كم بنطلونو من تحت ورفعت رجليه وبقى واقف على رجل واحدة وعمالة تشدو .. انا حبيبتك يا غبى ... احم ... لا اقصد انا نرمين صاحبة مراتك يا غبى هتدخل يعنى هتدخل عشان تفطر معاية ... لاء ... اقصد معانا كلنا

احمد سند على اشرف الى اوردى بينام على كتفو وسند بالايد التانية على كتف نسمة الى كانت واقفة مزهولة من الجنون الى شيفاه بيحصل ومن جرائة صحبتها قصاد جوزها بالشكل ده

احمد لما سند على نسمة تنحت من المفاجاة وبصت لجوزها الى بان عليه الارتباك وانه مش عارف يتصرف

نرمين بتصميم قفشت فى رجلو اكتر وبتشد بكل قوتها فى تصميم رهيب كانها ما صدقت لقتو

احمد المسطول الى فاقد توازنة اصلا مع قوة السحب قفش فى اسدال نسمة الى بتحاول تفلفص منه وتسحب نفسها لورى ومش حاسة ان اسدالها بيتسحب مع حركتها وجسمها بيتعرى

ومع الشد والجذب الى حاصل بينهم

فجاة فلتت من تحت ايدو نزلت وقعت على طيزها وضهرها واكتشفت بعد ما وقعت ان بسبب الشد والجذب اسدالها اتقلع كله من عليها واخد معاه سنتيانها ودلوقتى نايمة على الارض جسمها كله عريان ورجليها مفشخة وسعيد عينة راشقة فى كسها وعلاء واقف مصدوم ومش عارف يعمل ايه ومتسمر مكانة فى زهول من المنظر الى حصل فجاة فى لحظات ده

نسمة اتخضت من المنظر الى بقت فيه لاول مرة فى حياتها وكمان قصاد جوزها وصحبو فعملت نفسها اغم عليها وهى على نفس وضعها من شدة الاحراج والكسوف الى كانت حاسة بيه

احمد مش عارف مين الى بتشدو دى ولا عارف بتشدو ليه واشرف الى اوردى نام تحت دراعو بقى حمل عليه فسابو يقع على الارض وقفش فى اوكرة باب الاسناسير

اشرف لما وقع اتهبد على الارض فاق شوية من النوم فتح عنيه شاف واحدة ملط نايمة على الارض ورجليها مفشوخة فحس ان كسها بيناديلو وفى اقل من لحظة عينة برقت فى زهول وفى لحظات كان قالع ملط وركب فوقها ومسك زبو الى ابتدى يقف بسرعة البرق ويفرش فى كسها

سعيد اتفاجئ بالى حصل فحاول يروح يشد اشرف من فوق نسمة قبل ما ينكها لكن لسة بيعدى من جمب احمد قام قافش فيه مكان اشرف

نسمة مش مصدقة الى بيحصلها ومش مستوعبة ان البواب المسطول اشرف راكب فوقها وبيفرش زبرو على كسها وبيستعد ينكها خلاص فكانت مزعورة لكن من شدة ارتباكها قررت انها تعمل نفسها مغم عليها اكتر وتسيب جوزها علاء هو الى ينقذها من الموقف ده لانها من الصدمة والاحراج والكسوف اعصابها سابت خالص ومش عارفة تاخد اى رد فعل غير انها تعمل انها اغم عليها

علاء حاول يفوق من صدمتو وزهولو وهو شايف مراتو خلاص زوبر البواب بيبتدى يدخل فى كسها بعد ما فرشها وخلاص هيبتدى ينكها فانتفض من سباتة وجرى ينقذها ولسة بيعدى من جمب احمد الى متشبس بسعيد فقام قافشو هو كمان متعلق بيه عشان يقاوم شد نرمين العنيف

علاء وسعيد حاولو يفلتو من قبضة احمد لكن بلا جدوى

واصبح علاء عاجز عن الوصول لمراتة الى مغم عليها على الارض والبواب المسطول راكب فوقيها زوبرو داخل خارج فى كسها بينكها

علاء وسعيد قوتهم انهارت
وقعد علاء فى يأس على الارض تحت محاوطة دراع احمد الى مكتفو بدراعو عشان يقاوم شد نرمين وهو بيشاهد فى انهيار مراتو بتتناك قصاد عينو بخطوات من البواب وهو عاجز عن انه يوصلها او يساعدها ومع احساسو بالعجز غصب عنه دموعو نزلت مع نزول عسل كس نسمة الى علاء شايفو نازل على شفايف كسها الى زوبر اشرف بيرزع فيه بكل قوتو وصوت طرقعة جسمو على كسها بيخرم فى ودانو

نرمين مشغولة فى الشد ومش واخدة بالها من كل الى بيحصل ورى احمد الى شبطان فى سعيد وعلاء ومكتف حركتهم

نسمة مستوعبة ومدركة لكل الى بيحصلها لكن مع ارتباكها وبسبب كل الجنون الى حصل ده فى اقل من دقيقتين بسبب نرمين وانها اصبحت فى خلال ثوانى عريانة ملط وبتتناك من البواب على الارض فى طرقة السلم وجوزها واقف بيتفرج عليها وعاجز عن الوصول ليها وانقاذها وكمان صاحبو بيتفرج معاه عليها وهى بتتناك حصلها ترن اون وتغير فى المشاعر واحساس باثارة عميقة مدفونة انفجرت اول مرة كانت تحس بيها هيجتها لدرجة انها لاول مرة يحصلها اورجازم وكسها يبتدى ينطر عسلو بالجنون ده واصبح كسها الى مرشوق فيه زوبر البواب عمال يستقبل فى لبن اشرف وينطرو تانى لبرة فى رشقات مجنونة متلاحقة مع عسلها فى وش علاء الى كان قرب يفقد عقلو من الى شايفو قصادو لدرجة انه كان بيتمنى انه يموت ولا انه يشوف نسمة فى الوضع ده قصادو

اشرف بدون وعى وكانه مبرمج
خلص نطر فى كس نسمة مرات علاء وقام مرمى جمبها وهو حاسس بمنتهى السعادة والنشوة ولسة زوبرو واقف على اخرو عمال يجيب لبن

نرمين هى كمان قواها خارت من قوة الشد فرجليه فلتت منها فجاة فنزل احمد على ضهرو وسط اشرف ونسمة الى عاملة نفسها مغم عليها وسحب معاه سعيد وعلاء

لكن نرمين معندهاش يأس وقفشت فى بنطلونو برضو وهى قاعدة بتاخد نفسها

علاء لما اتساب فجاة نزل بوشو رشق فى كس مراتو الى غرقان من لبن البواب

وسعيد نزل بوشو على زوبر اشرف البواب الى واقف زى الوتد غرقان بلبنو وبعسل كس نسمة الى غرق الارض وغرق علاء لكن سعيد نزل على زوبر اشرف ببقو الى كان مفتوح من خضة الوقعة فارشق جوة زورو وصل للبلعوم

نرمين قعدت على الارض بين رجلين احمد بتنهج بشدة من قوة المجهود الى بزلتو وهى بتبص باستغراب وبتتسائل داخل عقلها هو ليه سعيد جوزها وشو عند زب اشرف وليه علاء وشو راشق فى كس مراتو وليه نسمة نايمة مفشخة رجليها وعريانة كدة وليه اشرف نايم على ضهرو عريان وعينة محولة ؟

نرمين باستعجاب شديد .. هو فى ايه ؟

فجاة نور السلم انطفا لان التايمر بتاعو خلص وفجاة اتفتح باب شقة احمد وخرجت واحدة لابسة اسود وشعرها طويل سايب ووطت شوية ناحية احمد

ومرة واحدة صوتت وفتحت دراعتها على اخرها وبتتنطط برجليها فى الارض

اااااااااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
انا جيت يا بااااااااااااااااابىىىىىىىىىىىى

احمد واشرف تحتها على الارض شايفنها بالمقلوب وفى منتهى الزعر والخوف والاتنين ردو بصوت كله رعب وفى نفس واحد وبنبرة فلاحى وهم بيلطمو .. يا سوادى النداهيه

وفى اقل من فنتو ثانية احمد وهو بيحاول يقوم كان قالع البنطلون الى نرمين قفشا منه وسابهولها واتفاجئ ان اشرف من زعرو وخوفو قفش فى البوكسر بتاعو لانه مش عارف يقوم من الرعب عشان يجرى

اشرف برعب وتوسل وهو بيزق راس سعيد ويخرج زبرو من بقو وقافش فى بوكسر معلمو عشان يشدو معاه وسحبو تانى وقعو على الارض .. اللحجنى يا معلم متهملنيش

احمد قام سالت نفسو من البوكسر وهو بيزحف على بطنو على الارض وكمل زحف على السلم ونصة التحتانى بلبوص وفى ديلة اشرف عريان بلبوص بيزحف وراه وهو متشعبط فى رجلو وفضلو يتكعورو فى بعض لغاية ما وصلو للدور الارضى وبعدين انطلقو فلقو على الشارع اكنهم بيهربو من الموت وهم فى منتها الرعب من النداهة الى طلعتلهم عشان تاكل راسهم

نرمين باستغراب شديد من الى حصل فجاة سابت بنطلون احمد الى اتفاجئت انه فى لحظة مبقاش جواه وبصت على الى واقفة وخرجت من شقة احمد وفجاة ابتسمت بفرح وجريت عليها وحضنتها وهى بتصوت بسعادة مفرطة

نرمين وهى بتحضنها وبيتنططو مع بعض من السعادة .. راااااااااااغد وحشتينىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى وحشتينى وحشتينى وحشتينى وحشتينى

واخدو بعض ودخلو شقة رغد وهم بيتنططو من الفرحة وانضمت هناء للحضن الجماعى ده

سعيد اتعدل وهو قاعد على الارض ومبرق فى زهول ومش مصدق انه من لحظات نزل ببقو على زوبر اشرف بلعو بلبنو وحاسس بطعم لبنو فى بقو غير اللبن الى دخل وماشى فى زورو وعمال يكح عشان يخرجو وحاسس بقمة القرف
وهو بيبص على صحبو علاء الى بيرفع وشو من بين فخاد مراتو المرمية ملط على الارض ولبن اشرف مغرق وشو الى لزق فى كس نسمة من الواقعة

علاء ببتعدل وهو قاعد على الارض ومش مستوعب كل الى حصل ده ومش عارف حتى يفتح عنيه من لبن اشرف الى مليط وشو ودخل فى عنيه بيحرقو غير كمان عياطو واحراجو من كل الى حصل قصاد صحبو وقعد بكل انكسار يمسح فى عنيه عشان يقدر يفتحها

سعيد غصب عنو حس بتشفى فى علاء وحس ان الحظ انتقملو بعد الى علاء عملو فى مراتو وهى نايمة وانه مش لوحدو الى عينة هتبقى مكسورة قصاد التانى

سعيد ابتدى يبتسم بسعادة والابتسامة اتحولت لضحك غصب عنة بسبب منظر وش علاء والموقف الى حصل عموما ونسى خالص ان زوبر البواب كان راشق فى بلعومو من ثوانى قليلة لان سعادتو بالى حصل والى اعتبرو انتقام كان اكبر

علاء مقدرش يستحمل نظرات سعيد وضحكو عليه وهو بيعيط وبالمنظر ده قصادو فاخد بعضو وقام نزل جرى عاوز يهرب من نظراتو ونسى مراتو المرمية على الارض عريانة ولبن البواب لسة بينز من كسها المفشوخ على اخرو

نسمة نايمة مفشخة رجليها وكسها مفتوح كانت فى حالة هيجان مفرط وفى نفس الوقت محرجة ومكسوفة كسوف قاتل وهى بالوضع ده قصاد سعيد جوز صحبتها الى عينو مرشوقو فى كسا المفشوخ وجسمها العريان وهو مزهول ومرتبك ومش عارف يعمل ايه وهى نفسها تقوم تجرى وتغطى جسمها ومش مصدقة ان جوزها عيط وسابها بالمنظر ده وجرى

نسمة نفسها تقفل رجليها عشان تخبى كسها المفتوح على مصراعيه ده لكن هى عاملة مغم عليها مش نايمة يعنى المفروض متتحركش خالص لغاية ما حد ييجى يفوقها لكن فى نفس الوقت بالرغم من كسوفها واحراجها كانت مستمتعة بنظرات سعيد ليها وهى فى الوضع القذر ده جسمها ملهلب من نظراتو الى بتتفحص كسها المفشوخ وخرم طيزها بكل تفاصيلو

سعيد حاول يتغلب على زهولو من جمال المنظر الى شايفو وقعد بين رجليها المفشوخة عشان يحاول يقفلهالها ويعدلها ويحاول يشيلها يدخلها جوه يسترها

نسمة مراقبة تحركاتة من تحت رموشها وشايفة انه قعد قصاد كسها بالظبط وبيحاول يعمل حاجة وحاسة فى نفس الوقت ان كسها عاوز ينفجر وينطر تانى وحاولت تتماسك

لكن .....

سعيد اول ما لمسها من ركبها عشان يقفل رجليها عشان يضمها ويعدلها كسها لم يتحمل وانطلق يرشق وش سعيد فى رشات متتالية من عسلها كانها بتطرطر مش بتنطر

سعيد اتفزع

كان اول مرة يشوف حاجة زى كدا

وفجاة نرمين ورغد وهناء خرجو تانى

نرمين بتزعق لسعيد .. انت بتعمل ايه يا حيوان اياك تلمسها

سعيد بارتباك شديد .. صدقينى يا نرمين معملتش حاجة انا بحاول بس اعدلها عشان مغم عليها وكنت عاوز اشيلها ادخلها جوة

نرمين بغضب وهى بتضربو فى رجلو برجلها .. نعااام تشيل مين اياك اشوفك تلمسها ولا تبصلها يا حيوان غمض عنيك

سعيد برعب غمض عنيه وبعد .. حاضر حاضر يا حبيبتى اهو اهو غمضت

نرمين .. ايوة كدا رجالة خاينة كلكو
ما صدقت انت اديتك ضهرى وعاوز تخونى
اياك اشوفك بتلمس واحدة غيرى او حتى تبصلها يا حيوان سامع

سعيد .. حاضر حاضر يا حبيبتى

رغد متنحة لسعيد كانها شافت حاجة مكانتش شيفاها

نرمين .. قوم ياله يا خاين خد العربية وروح دور عليهم شوفهم جريو ليه

سعيد بارتباك .. ا ا ا ا ادور عليهم فين يا حبيبتى دول جريو

نرمين .. معرفش دور عليهم لغاية ما تلاقيهم دول مساطيل ومترجعش من غير ما تلاقى احمد اشرف مش مهم يعنى لو ملقتهوش هات احمد وتعالة واحنا هنفوق نسمة علبال ما تيجو ... هى اغم عليها ليه هو ايه الى حصل وهى عريانة ليه اصلا ؟

سعيد .. اصل اصل وانتى بتشدى احمد

نرمين .. انت لسة هتحكى قوم روح دور عليه ياله

سعيد انطلق عشان يدور عليهم وشاف علاء قاعد فى الجراج عمال يعيط ومكسوف فحاول ياخد بخاطرو واخدو معاه يدورو عليهم فى الشوارع المحيطة

وبعد حوالى ساعة لما لقوهم واقنعوهم ان الى طلعتلهم هى رغد مراتو مش النداهة ورجعوهم البيت وفوقو نسمة وحموها من اثر نيك اشرف البواب وكلهم اجتمعو فى الريسبشن فى شقة احمد الى كان قاعد وواخد رغد فى حضنو وطاير بيها من الفرح بالرغم انه مسطول وبيسقط وعاوز ينام

نرمين قاعدة جمب سعيد وجمبها الناحية التانية نسمة حاضناها وهى بتدمع وعلاء قاعد الناحية التانية بيعيط وحاطط وشو فى الارض حاسس بالكسوف وعدم الرجولة بعد ما البواب ناك مراتو نيكة خاطفة قصاد عينو ولبنو غرق وشو

رغد بعد فرحت جوزها بموافقة ابوها انه يتنازلة عن البلاك ويدو وفرح جدا وبعد ما نرمين عرفتها على علاء ونسمة وبعدين قامت لبست قميص نوم شفاف وقصير جدا مش مغطى طيزها وكسها لا وهى قاعدة ولا وهى واقفة بعد ما لقت سعيد وعلاء رجعو مع جوزها وقعدو عندها معاهم لان رغد عكس اغلب الستات لما يكون موجود رجالة غريبة بتحب تقلع مش تلبس ......

((((((((((((((( رغد )))))))))))))))

رغد شخصية شبقية جنسية الى حد الهوس الجنونى

وعلى عكس ما انت متوقع كا قارئ لاحداث القصة ان جوزها احمد يعرف عنها كل حاجة
لكن هو ميعرفش عن حقيقة هوسها الجنسى اكتر من 10%
هى بالنسبالة بنت اوبن مايند عادية زى اى اوبن مايند بتحب تلبس عريان تلبس شفاف وممكن على اللحم من غير اى اندر وير داخلى لكن بشرط تاخد بالها ومتخليش كسها يبان لانه لاحظ انها بتتعمد انها تببن كسها للرجالة لكن هو بيحجمها كتير وهنا مفيش مشكلة او تلبس بكينى فى المصايف حتى لو ميكرو بيكينى مفيش اى مشكلة بالنسبالة ومفيش مشكلة برضو انها تبقى عريانة قصاد واحد زى اشرف البواب لان هو فى نظرة مجرد هلهولة وهو بينيك مراتة وميتغارش منه واصلا مش هو الراجل الى رغد ممكن تبصلو ده مجرد بواب دى حالة احمد مع رغد وانفتاحها بس وهو فايق مش مسطول وسعات لما بتافور اوى فى عريها وهو مبيوافقش على خروجها كدا بتقدر تاثر عليه وتجبرو يوافق بطرقها الانثوية المميتة الى هنعرفها بعدين

رغد اكتشفت فى احمد مشكلة خطيرة جدا وهى ان وهو فايق مش شارب حاجة هو شخصية بيوافق على حجات وحجات لاء لانه بيغير عليها جدا لانه بيحبها بجنون وميطقش راجل تانى يلمسها او يبص لمفاتن جسمها

لكن وهو مسطول بيبقى شخصية تانية خالص لدرجة انها ممكن تتناك من راجل تانى قصادو زى ما حصل مع سعيد لما عالجت زبو بكسها وهو كان واقف بيصورها او زى ما حصل فى العزا مع شادى ابن عمها ومعندوش اى مشكلة وكمان بيستمتع معاها بالتجربة وبعد ما يفوق بيبقى ناسى اغلب الاحداث الى حصلت دى كلها ولو افتكر منها حجات بتبقى ذكريات مش واضحة ومشوشة بالنسبالو ولو افتكر منها حاجة وواجها بيها هى بتقلب الطرابيزة عليه وبتطلعو ان هو الى مسؤل عن الى حصل لانه كان شارب وشربها معاه واتسبب فى الى حصل ليها وتخليه هو الى يصالحها ويعتزرلها وفى الاخر بتقدر تقرطسو سواء وهو فايق او مسطول وتستمتع بمغامراتها الجنسية والى اغلب الوقت بتستغل انه بيكون اغلب اليوم شارب

اما بالنسبة لطريقة لبسها وهو فايق فهو معندوش اى مشكلة فى اللبس المفتح والعريان والشفاف والمكشوف طالما يزازها وكسها وطيزها مش ظاهرين من الهدوم
لكن رغد بتعشق انها تظهر مفاتنها للرجالة عموما وخصوصا كسها وبتتعمد فى اغلب لبسها ان كسها تحديدا يكون مكشوف بوضوح وهو لما بيعترض وهو فايق مش مسطول هى بتقدر تاثر عليه وتقنعو وتبلفو بدلعها وشقاوتها ولبونتها وتقنعو ان دى موضة وهى مستحيل تلبس بطريقة اقل من نجوم هلييود مهما كان اللبس ده عريان ومكشوف ولو كل ده فشل فهى بتستخدم اخر واخطر سلاح عندها وهو دموعها المزيفة وقمصتها الى بتخليه يوافق على رغبتها فورا وغصب عنه لان الراجل مهما كان مخربش وصايع وخاربها برضو الست الحلوة الدلوعة الرقيقة بتقدر تقرطسو بكل سهولة وخصوصا لما تكون الست دى كمان اكبر حب فى حياتة فبيوافق غصب عنه

اما لما بيكون مسطول فى بتعمل كل حاجة عوزاها بمنتهى الحرية وبدون اى قيود او اعتراض


لكن الجزئ الاكبر عن حياة مراتو الجنسية الى ميعرفش حقيقتو الى هى مخبياها عنه وعن الى حواليها لانها مش عاوزة تبان فى نظرو ويعرف عنها انها عاهرة ورخيصة ومريضة جنسيا ومدمنة رجالة بالشكل ده هو ان رغد وعلى عكس ما تبان شخصيتها وصورتها ومركزها الاجتماعى هى عبارة عن كلبة ازبار رجالة بتعشق اجسام وازبار الرجالة عشق جنونى بجميع اشكالهم والوانهم واعمارهم
اول جزئ عنيها بتقع عليه لما بتشوف اى راجل هو زبو وبتسرح معاه بخيالها الجنسى المريض وعلطول بتتخيل نفسها وهى بتشدو من بنطلونو وتقعد ترضع فيه وتشرب فى لبنو وتشفط لغاية ما تحلبو حلب

مشروبها المفضل فى الحياة هو لبن الازبار لدرجة انها بتعتبر نفسها انها كائن حى غذائه الاساسى هو لبن الرجالة الى لو اتمنع عنها شوية ممكن تموت لان عندها ادمان ليه اسواء من ادمان الهيروين والكوكايين بالنسبة للمدمنين

اكتر نوع رجالة بيسببولها هيجان جنونى لا ارادى وبتفقد عقلها وتركيزها لما بتشوف حد منهم هم فئة الصنايعية والعمال والبوابين وعمال النضافة وخصوصا لو عرقانين وريحتهم مش نضيفة الى هم عكس مستواها الاجتماعى تماما فى كل حاجة بتعشق وبتتمنى انها تخلى النوع ده ينكها ويضربها ويهينها ويعاملها بمنتهى الحقارة زيها زى اى مومس رخيصة بيصطادها من الشارع بتستمتع بده وبتعشقو وبتعمل قصص وحوارات عشان تصطاد النوع ده وحاولت تصطاد منهم حوالى 4 مرات لكن الموضوع فشل ولسة بتحاول تحقق حلمها مع النوع ده

رغد بتعشق انها تعرى جسمها لاى راجل ايا كان مستواه وبتعشق انها تغريهم بكسها وجسمها وبتتعمد انها تكشف كسها للرجالة فى اى مكان او مناسبة متواجدة فيها وبتبقى متعمدة انها تقعد بطرق قذرة جدا تكون متاكدة فيها ان يكون كسها باين ومفتوح بكل وضوح للى عاوزة توريهولو

رغد بتدوب وبتعشق التحرش واللمسات الجريئة لجسمها من الرجالة خصوصا لو هى جمب جوزها بتدوبها دوب وجوزها عارف ان كدا كدا بيتم التحرش بيها فى المتدارى حتى لو معاها فمبيدققش فى الموضوع ده وحتى لو شاف حاجة سعات بيتخانق وبيعمل مش واخد باله لانه عارف ان ده الطبيعى نتيجة لطريقة لبسها ولبونتها وجمالها وانوثتها المفرطة ومن الصعب انه يمنع كل ده او انه يقدر يراقبها ويتابعها بالدقة دى لانه طبعا موضوع مرهق

لعبة رغد المفضلة انها توقع الرجالة المتجوزة تحديدا فى حبها وتفتنهم بجسمها وتعمل معاهم علاقات لغاية ما تزهق وتغير

امنية رغد الجنونية الى بتسعى لتحقيقها من سنين ومش عارفة هى ..انها تبقى بورن ستار وكل الناس يبقو عارفينها ويعاملوها على انها بورن ستار مشهورة لانها تموت فى الاستعراض بجسمها وتعشق انها تتناك فى وسط جمهور بيتفرج عليها وخصوصا لو جوزها بيتفرج معاهم وبتعتبر ان دى موهبة زى اى موهبة فنية تانية لكن ازاى تقدر تحقق ده مش عارفة وخصوصا وهى عايشة فى المجتمع ده الى عمرة ما يقبل حاجة زى كدة وجوزها الى هيخلى عيشيتها سواد اسود على دماغها لو عرف انها بتفكر اصلا فى حاجة زى كدا لكن هى بتسعى وعندها امل انها توصل لطريقة او حد يساعدها فى تحقيق الامنية الجنونية دى الى مسيطرة بالكامل على عقلها وتفكيرها

كل ده احمد جوزها ميعرفش عنه حاجة ولا يعرف حقيقة مراتو الكاملة لكن مش عشان رغد مخبية كل ده ومخبية حقيقتها الجنسية الكاملة عن جوزها ده لانها مش بتحبو بالعكس دى بتعشقو عشق مجنون ومتقدرش انها تعيش يوم من غيرة لانها بتتنفس بحبه وبوجوده فى حياتها لكن متقدرش تواجهو بكل قذارتها دى متقدرش تعرفو انها كلبة للرجالة اوزبارهم بالشكل القذر ده لانها لازم تحافظ على صورتها كهانم راقية وبنت ناس وشخصيتها قوية فى عيون جوزها وحبيبها عشان متحسش انها حقيرة فى عينه لانها مش هتستحمل النظرة دى منه

لكنها منتظرة يحصل تغيير لكن امتة وازاى هى متعرفش

************



رغد .. خلاص يا علاء محصلش حاجة هو كدا كدا الواد اشرف مسطول ولما يفوق ده اصلا لو فاق فى يوم من الايام مش هيكون عارف هو عمل ايه ولا ناك مين

علاء بكسرة عين وكسوف شديد .. ايوة بس انا شفت بعينى الى حصل وسعيد شاف وانتو شفتو

رغد بتريقة وضحك .. ههههههههههههههههههههه ياسيدى احنا كدا كدا ستات زى بعض عادى لو شفنا مراتك عريانة اما بالنسبة لصحبك سعيد فابقى نيك مراتو عشان متتكسفش تانى قصادو ههههههههههههههههههههههههههههه

علاء اتصدم من كلام رغد وجراتها واللفاظها وكذلك سعيد ونسمة

احمد .. ايوة ايوة نيك مراتو الكلام ده مظبوط

سعيد بعصبية خجولة .. لا طبعا يا مدام رغد مينفعش الى حضرتك بتقوليه ده

لكن سعيد فى سرو @ يستاهل مهو ده عقابو القذر ده عشان الى عملو الصبح مع مراتى وهى نايمة

نرمين ميتة من الغيرة والغيظ وهى شايفة رغد قاعدة فى حضن حبيبها وهو حاضنها بالحب ده وهتموت وتقوم تشدها تقومها وهى الى تقعد مكانها

نرمين ردت بعصبية .. ينيك مين اياك كدا يفكر يلمس شعراية ست غيرى ده انا كنت دبحتو وشربت من دمو

رغد .. لا انتى يا حلوة الى هتتناكى من علاء عشان ميبقاش مكسوف من صحبو بعد ما مراتو اتناكت من البواب قصادو مش هو الى هينيك نسمة

نرمين اتكسفت وحطت وشها فى الارض ومعرفتش ترد

سعيد بخوف وارتباك .. لا لا يا حبيبتى انا مستحيل ابص او اتمنى واحدة غيرك ابدا مستحيل

رغد بصت لسعيد وسرحت كانها لقت وبتحدد هدف فى عقلها

علاء بص بنظرة غيظ وحسرة لنسمة الى قاعدة ساكتة ومكسوفة فى حضن نرمين

علاء .. انتى ازاى لابسة الاسدال على اللحم كدا يا سافلة اصلا

احمد .. صحيح ازاى يا شرموطة تلبسى اسدال على اللحم كدا كلوتك فين يا بت

علاء اتصدم من كلامة لمراتة وبرق لاحمد ومعرفش يرد ونسمة بصتلو بزهول انه بيكلمها كدا وجوزها قاعد

احمد .. متقلقش يا علوئة كلوتها معاية اهو انا شايلهولها من امبارح ... وقام يجيب اندرها الى ادتهولو امبارح ودلق رغد على الارض الى لما ادلقت جسمها كله من تحت اتعرى لغاية نص بطنها ومحاولتش تغطى نفسها

رغد .. اىىىىىىىىىىىى

وعلاء ونسمة من الصدمة متنحين لبعض وسعيد متنح فى جسم رغد الى اتعرى وهى مرمية على الارض

نرمين بتشخط فى سعيد الى مبحلق فى سحر جمال كس رغد ورجليها .. غمض عينك يا حيوان متبصش

نسمة @ يابن الجزمة فضحتنى

علاء @ اندر مراتى معاه ازاى

سعيد .. حاضر حاضر يا حبيبتى اهو اهو

احمد رجع باندر نسمة الفتلة وداه لعلاء .. خد يا علاء خد استر كس مراتك عيب كدا ... ورجع قعد مكانو وشال رغد من على الارض وضمها فى حضنو تانى

علاء ماسك الاندر وبيبص لنسمة بنظرة انكسار ومتجمد فى مكانة

احمد .. بس قولها تجيب الشراب بتاعى يا علوئة عشان وخداه عندها رهن

علاء بيبص لنسمة الى بتحاول تخبى وشها فى نرمين من الكسوف والفضيحة .. شراب

علاء .. ايه يا هانم ده

نسمة .. اصل اصل مهووووو

نرمين .. مهو ايه يا هاطلة ادتيلة اندرك ازاى يا سافلة يا وسخة ردى

نسمة .. لا لا مدتهولوش دا داااا هو الى سرقو منى

كلهم بصو لبعض وعاوزين يضحكو ما عدا علاء المصدوم من الى بيسمعو

علاء .. سرق اندرك منك ازاى يا قذرة من تحت فستانك الطويل الديق

نسمة .. كنت كنت واقفة عادى فى الفرح هو جه فى الزحمة رفع الفستان ونزل الاندر وسرقو ........... وانا محستش بس هو ده الى حصل صدقنى يا حبيبى

بعد الى قالتو نسمة كلهم انفجرو من الدحك

علاء فى انهيار ودموع وزهول من كلامها الغير منطقى بالمرة .. يعنى رفعلك الفستان الديق عليكى اصلا ومحستيش ونزلك اندرك وعداه من تحت رجلك ومحستيش وبعدين نزلك فستانك تانى يا سافلة يا قذرة كل ده وانتى محستيش ؟

نسمة بكسوف وخوف وارتباك .. اه محستش

انفجار دحك

رغد وهى مسخسخة من الدحك .. طب وايه حكاية الشراب يا مسروقة من غير ما تحسى

نسمة .. مهو مهو اصل لما عرفت انه سرق اندرى سرقت منه الشراب بتاعو واخدتو رهن لغاية ما يرجعلى اندرى الى سرقو

موجة دحك هستيرى تانى لكن علاء غيظو انفجر لان حس ان رجولتو اتداس عليها باوسخ شبشب فقام رمى الاندر على الارض واتجه ناحية نسمة وشدها من دراعها بمنتها العنف وقام رازعها بالقلم على وشها

علاء بعصبية مفرطة .. انتى قذرة ... وقبل ما يديها القلم التانى كان احمد دالق رغد على الارض تانى

رغد .. ااااىىىىىىىىىىىىىىى

وقام مسك ايدو قبل ما ينزل على وشها ومسكو وقالو

احمد كلمو بعصبية لانه مبيحبش يشوف واحدة ست ايا كانت هى عملت ايه تنضرب قصادو حتى لو من جوزها فقفش ايدو وقرص عليها جامد عشان توجعو ويديلو رسالة انه كدا عدا حدوده .. علوئة انا مقدر موقفك انك اكتشفت ان مراتك بتتشرمط من وراك لكن تهينها وايدك تطول عليها هتطرنى امد ايدى عليك واهينك زى ما هنتها لو مش عجباك زى ما هى كدا طلقها من غير ما تاذيها ... وخلا ايدو تسيب كتفها بالقوة

علاء باصص لاحمد برعب من الطور البشرى الى على وشك يضربو ده وقرر انه ميكبرش الحوار لانه مش ند ليه وكمان هو بالنسبالة كاسر عنيه

نسمة .. اطلق لا انا مش عاوزة اطلق انا عاوزة افضل مع جوزى مش عاوزة اطلق ... وبعدت احمد عنه ودخلت فى النص بينهم واحمد وراها وحضنت علاء ... اوع متضربش جوزى هو مش حملك انا مش زعلانة انه ضربنى بالقلم ولو عاوز يضربنى تانى يضربنى براحتو .. ووجهت كلامها لجوزها .. علاء انا اسفة وغلطانة وعمرى ما هعمل كدا تانى ولو عملت كدا تانى ابقى اعمل فيا الى انت عاوزه

رغد .. واااااااااااااااااااووو

احمد غمز لعلاء الى متنحلو برعب وكانه بيقلو شفت بتحبك ازاى يا قفص وبعدين قام بكفو نازل على طيز نسمة الى حاضنة علاء ومديالو ضهرها اسبنكاية على طيزها بنت دين متناكة خلت طيزها تسقف فى بعض من تحت الاسدال الى لبساه على اللحم وقال .. اتضربى منه براحتك بس مش قصادى برضو يا لبوة

نسمة وهى حاضنة علاء وبقها جمب ودنو رقعت صوت سور ودن جوزها الى نزل علطول خبط فى زبو نفخو ومن خضتها من الضربة الى اتضربتها على طيزها ومن قوتها وكمان قصاد جوزها وهى فى حضنو وبعد ما صرختها الى طلعت من اعماق اعماق طيزها خلصت كان كسها بيترعش وينطر عسلو الى نزل يغرق فخادها ورجليها والى جوزها حس بيها وبنطرتها وهى بتدفن وشها فى رقبتو من كسوفها وبتحضنو من رقبتو جامد وباديها التانية حاضنة وسطو وبتزقو عليها عشان كسها يحك فى زبو الى اتنفخ تحت بنطلونو وحاسس برعشة كسها المجنونة وحرارة جسمها الى عليت وايدو حاسة بيها

نسمة بتشتم احمد فى سرها @ يابن الفاجرة يا حيوان

وبعد لحضات من الهدوء علاء ونسمة حسو بمتعة انفجرت فيهم فى نفس الوقت وهم فى حضن بعض عمرهم ما دقوها ولا حسوها قبل كدا متعة من عالم تانى اول مرة يزروه


احمد رجع شال رغد الى رماها على الارض تانى الى كانت قاعدة على الارض مستنياه وساندة على كوعها وفاتحة رجليها تفرج سعيد على كسها وهى بتتفرج على الى بيحصل وقعد مكانو واخدها فى حضنو

نسمة وعلاء حاضنين بعض ومصدومين وساكتين ومحدش فيهم عارف يتكلم يقول ايه

علاء حاسس ان رجولتو اتمسح بيها الارض وانه قصاد مراتو الى طلعت شرموطة وصحبو مبقاش راجل فحب يخلق حوار يحاول يستعيد بيه رجولتو تانى ويلغوش على المهانة الى حصلت دلوقتى وهو حاسس بيها

علاء بصوت مهزوم مرتبك بيكلم احمد .. بس بس انت لازم تخلينى اضرب البواب بتاعكم بعد الى عملو فى مراتى

رغد .. وهتقولو ايه هتقولو انا هضربك عشان نكت مراتى وانا كنت واقف جمبكم بخطوتين بتفرج عليك وانت بتنيكها

وبعدين كلهم فتحو دحك

نسمة بسبب كلام رغد القزر عنها كسها اتكهرب تانى ونزلت عسلها تانى ورجليها بقت تترعش مش قادرة تشيلها ومتشعبطة فى جوزها بكل قوتها ولسة دافنة وشها فيه من كسفتها وانها مش قادرة تواجة نظراتهم ونظرات جوزها وعلاء حاسس بكل ده وبقى جواه احساس مخلوط ما بين احساسو بعدم الرجولة والاهانة والهيجان من الحالة الى حاسس ان مراتو فيها وهى فى حضنو

نرمين قطعت الصمت ده وقامت واتجهت لنسمة وبتشدها من حضن علاء .. خلاص خلاص يا جماعة حصل خير انا هاخد الدهولة دى ونروح نجهز الفطار ونصحيهم عشان هنفطر مع بعض كلنا ... وبصت لرغد ... لما نخلص هنيجى نقلكم يا رغد اوكى متخليش احمد ينام قبل ما افطرو

رغد بتبص لاحمد لقتو نام فى حضنها وبيشخر لانه كان اوردى خلاص جاب اخرو وفصل .. اوكى

نرمين بتوجه كلامها لسعيد وهى خارجة من الباب بنسمة .. سعيد هدى علاء كدا لغاية ما نخلص ونندهلكم

سعيد .. حاضر يا حبيبتى ههديه حاضر

رغد راقبت نرمين لغاية ما خرجت ودخلت شقتها هى ونسمة فقامت جريت على الباب قفلتو اكنها اصطادت صيدة وماصدقت انهم خرجو

سعيد وعلاء بصو لبعض بارتباك شديد وبعدين بصو لرغد الى بتقرب منهم

رغد بتبص لعلاء وسعيد وجواها هيجان قاتل والمشهد بقى صامت ومليان توتر

سعيد حاسس بتوتر من نظرات رغد وبيبص لاحمد لقاه مدلوق على الشيزلونج ومسافر فى نوم عميق وبيشخر فقام قايم من مكانه وراح قعد جمب علاء صحبو الى كان متوتر زيه

رغد قربت منهم ووقفت قصاد سعيد بالظبط الى شايف جسمها وكسها من تحت قميصها القصير الشفاف بكل وضوح

رغد بنبرة جدية ناعمة .. على فكرة يا استاذ علاء انا عاوزة اشتكيلك من صاحبك سعيد

علاء وهو عمال يبص على سعيد وجسم رغد الخرافى وبصوت متوتر .. ل ل ليه يا مدام عمل ايه ؟

رغد .. صحبك يا سيدى طول ما احنا قاعدين مشالش عينو من على كسى مش مخلينى عارفة اقعد براحتى يرضيك كدا

علاء وسعيد اتصدمو من جرئة كلامها اكتر من صدمتهم بمنظرها ومش عارفين يردو

رغد بصت لعلاء لقتو هو كمان بيتفرج على جسمها من تحت قميصها ومزهول من جمالها

رغد .. ايه ده يا استاذ علاء هو انا بشتكيلك صحبك الى بيبص على كسى تقوم انت كمان تبص زيو

سعيد وعلاء بعدو وشهم عنها وبتوتر وارتباك شديد ردو عليها .. لا لا احنا اسفين يا مدام رغد احنا مبصناش مبصناش احنا اسفين

رغد .. لا يا شيخ انت هتسطعبط انت وهو
لا انتم بصيتو انا شيفاكو يا سافل انت وهو

سعيد وعلاء توترهم عمال يزيد ومش فاهمين هى بتعمل ايه او عاوزة توصل لايه .. لا لا ماشى مش هنبص مش هنبص تانى

رغد وقفت قصادهم هم الاتنين على بعد متر واحد وقامت رافعة قميص نومها عرت كسها كله لغاية سرتها

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخخ

سعيد وعلاء الى بيبصو من طراطيف عنيهم اول ما لاحظو انها عرت كسها دماغهم لا اراديا لفت ناحيتها وعنيهم رشقت فيها تتفرج على بياض لحمها وجمال كسها الى بينفض تحت فى ازبارهم

رغد غطت كسها باديها وهى رافعة قميصها

فبصو الناحية التانية

شالت اديها تانى وكشفتلهم كسها

فرجعو يبصو

رغد رفعت رجلها حطتها على ركبة سعيد عشان تفتحلهم كسها .. شوفت يا سافل انت وهو انكم بتبصو على كسى

سعيد وعلاء بيبحلقو فى كسها الى اتفتح وفى عالم تانى

رغد فتحتلهم شفايف كسها بصوابع اديها .. شايف يا سافل انت وهو كسى عمال ينزل عسل ازاى بسببكم

الاتنين وهم شايفين عسل كسها الشفاف نازل بيسيل على بطن فخادها من جوة نازل لتحت .. بسببنا ازاى ازاى ا ا ا احنا معملناش حاجة

رغد بصوت ناعم هيجان يدوب الحجر .. عشان عمالين تبصولو وتبحلقو فيه بعنيكم الى تندب فيها رصاصة دى يا سافل انت وهو

الاتنين فى قمة التوتر والارتباك والهيجان .. حقك علينا يا مدام احنا اسفين احنا هنستاذن بقى عشان استاذ احمد نام وميصحش قعدتنا كدا

رغد بنبره حزم .. اياك تتحرك انت وهو انتو هتسعبطو ولا ايه .... هو انتو مش شفتو كسى

الاتنين .. لاء لااا اااا ايوة ايوة شفناه شفناه

رغد .. يبقى تورينى زبك انت وهو يا قليل الادب منك ليه

الاتنين فى زهول .. نعمممممممم لا لا مش هينفع ميصحش كدا يا مدام رغد جوز حضرتك لو صحى فى اى لحظة هتبقى مشكلة كبيرة لينا ولحضرتك

رغد بتقلع قميصها وهى بتبصلهم زى اللبوة الى باستعد تنقض على فريستها وبتبقا عريانة ملط وبتنزل على ركبها قدامهم وبتحاول تشد بنطلونات ترينجاتهم تطلع ازبارهم الى هتموت عليها .. لا لا متخافوش مش هيصحى مش هيصحى متقلقوش اقلعو بس عاوزة اشوف زبكم

لما رغد قلعت بلبوصة خافو واتوترو اكتر واتمسكو ببنطلوناتهم الى بتحاول تشدها تطلع ازبارهم منها .. يا مدام رغد ارجوكى مينفعش كدا نرمين ونسمة هيرجعو فى اى وقت

رغد بتعافر معاهم ونجحت انها تخرج زب سعيد الى كان شبه منفوخ واول ما شافتو بلعتو فى بوقها وقفلت عليه بسنانها بحيث انها لا تئلمو ولا تعرف تخليه يخرجو من بوقها وقفشت فيه على كدا

سعيد عرق جامد واتوتر وجسمو سخن وبيحاول يرفعها من دماغها عشان تسيب زبو مش عارف كل ما يرفع دماغها تقفل بسنانها على زبو اكتر .. يا مدام ارجوكى سيبينى ارجوكى

رغد بتهز دماغها بالرفض فى تصميم انها مش هتخرج زبو .. ئم ئم فش هشيبو .. وحضنت وسطو بدراعاتها وقفلت عليه عشان ميعرفش يرفع راسها وبتبلع زبو اكتر لغاية ما وصلت لبضانو الى بتحاول تشفطهم مع زبو فى تصميم عنيف

سعيد مسكها من شعرها وبيحاول يشدها بس مش بعنف .. اللحقنى يا علاء اللحقنى حاول تخليها تسبنى

علاء المتوتر جدا .. اخليها تسيبك ازاى مش عارف افكر

سعيد .. اتصرف يا علاء اتصرف اتصرف

علاء قعد ورى طيزها المفلقسة الى مفتوحة بسبب فلقستها وكاشفة عن خرم طيزها وكسها الى غرقان وبيشر عسل وعقلو ملحوس مش عارف يفكر من شدة جمالها ونعومتها ولحمها الى بيلمع كانه بنور وفجاة فاق على صوت سعيد

سعيد بتوتر وعصبية .. بقولك اتصرف يا غبى انت بتتفرج عليها

رغد حاشرة زوبر سعيد فى بوقها مش عاوزة تخرجو وعمالة تدعك فيه بلسانها من جوة وسعيد هيتجنن من الى بتعملو ومش مصدق

علاء فاق من غيبوبة سحرها .. ها حاضر حاضر يا سعيد

علاء مسكها من جناب طيزها وابتدى يشدها لورى عشان تسيب زب صحبو لكن رغد قفشت على زبو بسنانها اكتر عشان تخليه يقول لصحبو ميشدهاش

سعيد بالم .. اى اى اى لا لا خلاص متشدهاش دى بتعضنى جامد اصبر اصبر

علاء .. طب هنعمل ايه

خطرت لسعيد فكرة فجاة وقام سادد مناخيرها عشان متعرفش تتنفس وتضطر تفتح بوقها عشان يخرج زبو

وبعد كام ثانية رغد لما لقت نفسها مش عارفة تتنفس بقت تحاول تتنفس من بوقها اينعم بصعوبة لكن قافشة فى زبو برضو ورافضة تسيبو

سعيد .. سبينى يا رغد

رغد بتهز راسها بعناد بحركة رفض وهى بتتخنق .. ئم ئممممم

سعيد شاف وش رغد احمر وبتعافر عشان تتنفس لكن مش عاوزة تستسلم فقلبو مطاوعهوش انه يعزب الجمال ده ويكتم نفسها اكتر من كدة وكمان كانت بتعض على زبو اكتر عشان يسيبها تتنفس فساب مناخيرها

رغد بتاخد نفسها

علاء .. سيبت مناخيرها ليه يا غبى

سعيد .. زغزغها يا علاء زغزغها

رغد سمعت كلمة زغزغها اتفزعت .. ئمممم ئمممممممممممممم ئممممممممممممممممم

واول ما علاء بداء يزغزغها من جنابها حاولت تتماسك لكن بعد ثانيتين

رغد .. هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هههه هه هه هه هه هه هه واترمت على الارض

علاء شد سعيد من دراعو الى كان بيدخل زبو وبيقومو عشان يجرو منها لكن فى اقل من لحظات اول ما اخدو اول خطوة كانت رغد شداهم من بنطلوناتهم منزلاها قامو مكفيين على وشهم على الارض وقبل ما يستوعبو المفاجاة كانت شادة بوكسراتهم مقلعاهم ومع ذلك قامو كملو جرى لكن لما وصلو عند باب الشقة اكتشفو ان بنطالوناتهم وبوكسراتهم مش لابسينها ومش هيقدرو يرجعو بالمنظر ده فبصو بزهول لبعض وبعدين بصو وراهم على رغد الى كانت ماسكة هدومهم وواقفة بكل تناكة وحاطة ايدها فى وسطها وبتبتسم ابتسامة نصر

رغد .. ماشى خايفين امسك زبكم عشان خايفين من جوزى اوكى بس عشان تاخدو بناطيلكم وتخرجو لازم تعملولى النسكافيه بتاعى الاول

سعيد وعلاء بتوتر وخوف وكل واحد مخبى زبو بايدو .. حاضر حاضر هنعمل هنعمل

رغد .. شاطورين ياله بقى يا امور انت وهو اقلعو باقى هدومكم عوزاكم تعملولى النسكافيه وانتم عريانين بلابيص

سعيد وعلاء .. نعمممممم

رغد بكل تحكم وتناكة .. خلاص اوكى مش هتقلعو مش هتاخدو بناطيلكم وورونى هتقدرو ترجعو لمرتاتكم كدا ازاى

وبعد كام ثانية من التفكير سعيد وعلاء استسلمو لابتزازها وقلعو وبقو ملط زى ما هى عاوزة

رغد وهى مبحلقة فى ازبارهم بكل شهوة .. ياله قصادى على المطبخ انت وهو

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

وبعد ما كلهم دخلو المطبخ سعيد وعلاء بيجهزولها النسكافيه وفاضل اللبن ورغد قاعدلهم على الكرسى وهحتها هدومهم الى اخدتها منهم قاعدة عليها عشان ميخدوهاش وفشخالهم رجليها وفتحالهم كسها وبتدعك فيه بكل مزاج وهى بتتفرج بكل شهوة بتتامل فى اجسامهم وطيازهم وازبارهم وبضانهم المدلدلة وعاوزة تقوم تفترسهم

علاء الى زبو ابتدى يقف بيهمس لسعيد وهو بيمسك زبو وبيفركو بهدوء وتوتر .. سعيد انا مش قادر الست دى حلوة اوى اوى فوق الخيال وفاجرة اوى انا مش قادر انا هنيكها

سعيد بيهمسلو بعصبية وهو باصص على زب علاء الى بيدعكو .. اوع يا غبيى تفكر حتى تلمسها جوزها لو شافك او عرف بعد كدا انك لمستها حتى هيدفنك حى انت متعرفش جوزها ده عامل ازاى امسك نفسك احنا خلاص هنعملها النسكافيه ونخرج امسك نفسك

علاء اتهز اكتر وخاف من كلام سعيد وزبو كش

سعيد بتوتر وكسوف شديد عشان واقف قصاد صحبو عريان ورغد بتتفرج عليه وهى بتدعك فى كسها .. بتشربيه سادة ولا باللبن يا مدام رغد

رغد بدعك كسها بحركة دائرية بطيئة وهى مستمتعة بالبحلقة فيهم .. لا باللبن طبعا

علاء .. طيب ممكن تجبيلنا اللبن عشان نحطهولك

رغد قامت من على كرسى طرابيزة المطبخ وهى ماشية برقة وعنيها مش نازلة من على ازبارهم وجابت المج بتاعها وقربت من علاء

رغد بنعومة لزقت جسمها العريان فى جسم علاء العريان وزنقتو بينها وبين رخامة المطبخ ومسكت زبو وبتدعكو باديها بكل حنيه وماسكة مجها الفاضى بالايد التانية وسعيد مبحلق ومخضوض ومتوتر وخايف وعرقان

رغد بتبص فى عين علاء بكل هيجان ورغبة وبتدعك فى زبو الى وقف على اخرو من لمسة اديها .. ايه يا علاء .. شكلك مبسوط لما عرفت ان مراتك قلعت اندرها وادتو لجوزى

علاء بهيجان وتوتر وغضب من كلامها .. لا طبعا مش مبسوط حضرتك متقوليش كدا

رغد سابت زبو وحطت اديها فى تدعك كسها المبلول الغرقان على اخرو بعسلها من شدة هيجانها وغرقت بيه اديها ورجعت تدعك بيه زب علاء تانى وهى لسة مركزة فى عنيه

رغد .. لا كداب شكلك مبسوط بس تفتكر هى ادت اندرها لجوزى حبيبى بس ولا حصل بينهم حاجة وهى مخبياها عليك

علاء مصدوم من كلامها الى بيخبط فى كرامتو ورجولتو وبقى بيتخبط ما بين مشاعر الهيجان والاحساس بالكسوف وعدم الرجولة ومعلقش على كلامها لانه منطقى

رغد بتدعك بقوة اكبر فى زب علاء .. شفت انت سكت ازاى ... وبتشب تبوسو من شفايفو وهى بتدعك زبو ... اكيد حبيبى فرتكلك طيز مراتك مانا عرفاه حيوان

علاء مبحلقلها فى زهول بعد ما باستو ومش قادر يرد او يتكلم

رغد .. مش عاوز تنتقم من جوزى الى فشخ طيز مراتك

علاء .. ا اااااا ااا ايوه ايوه عاوز انتقم منه

رغد بكل هيجان .. طب ما مراتو قدامك اهى يا لطخ عريانة وبتدعكلك فى زبك مبتمسكهاش تقطعلها طيزها زى ما جوزها قطعلك طيز مراتك ليه يا حيوان يا لطخ

سعيد بهيجان وتوتر .. لا يا علاء امسك نفسك اوع تنسى الى لسة قايلهولك

رغد بصت لسعيد بنظرات غيظ ورجعت بصت لعلاء ونزلت على ركبها وهى بصالو وبكل نعومة فتحت بقها وابتدت تمص زبو واول ما علاء حس بملمس شفايفها ولسانها على زبو مكملش ثانيتين وزبو اتشنج وهنطر

اول ما رغد خبيرة الازبار حست بتشنج زبو مسكتو طلعتو من بقها بسرعة وحطتو فى مجها وفضلت تدعك فيه وهو ينطرلها فى لبنو الى نزل كل فى المج

سعيد فى هيجان رهيب وزبو واقف على اخرو وواقف يتفرج بزهول

علاء عمال ينطر فى مج رغد واعصابو منهارة تماما لانه اول مرة فى حياتة ينطر بالهيجان ده

رغد عمالة تحلب فى زوبر علاء باديها وتعصر فيه من اخرو لاولو كانها عاوزة تفضى زبو لاخر نقطة لبن وبعد ما اتاكدت انه فضى كل لبنو فى المج حطت زبو فى بقها وقعدت تشفط كانها بتحاول تجيب اللبن الى لسة منزلش فى مجرى زبه ولما اتاكدت انها حلبتو لاخر نقطة

قامت و قفت قصاد سعيد الى زبو كان واقف على اخرو وسعيد بيبصلها فى زهول

رغد قربت من سعيد ومسكت زبو رشقت راسو جوة سرة بطنها واقفة تبصلو فى عنيه بنظرات كلها هيجان وشهوة بتنفجر من عنيها الى كلها سحر يتوه العقول وعمالة تضغط ببطنها على زبو وتديلو احساس اكنة بينكنا من خرم بطنها الممشوقة المرسومة

رغد اخدت شفطة من المج الى فى ايدها الى حلبت فيه لبن علاء وبلعتها ولحست شفايفها فى حركة مثيرة جدا وبعدين مدت اديها التانية حوالين رقبة سعيد وبتشدو بحنية بتنزل راسو عاوزة تبوسو لكن سعيد بيقاوم سحبها قرفان يبوسها بعد ما شربت شفطة من لبن صحبو علاء ولحست شفايفها بلسانها بلبنو لكن رغد اصرت تشدو بالعافية لغاية ما قربت راسو ولزقت شفايفها فى شفايفو وقعدت تبوسو وتلحس فيه وفى وشو وهو قافل بقو وعنيه وحاسس بقمة القرف والهيجان والتوتر فى نفس الوقت

وبعد ما خلصت بوس ولحس فى وشو سابت رقبتو وتفت فى اديها ومسكت زبو وقعدت تدلكهولو بكل حنية ونعومة وهى بتبصلو وهو بيحاول يمسح بوستها ولحسها من على شفايفو ووشو

رغد .. وانت يا خرونج يا ابيضانى يا امور يابو جسم ابيض طرى وناعم مش عاوز تنتقم من الى شقط مراتك منك

سعيد اتصدم من كلامها الى بتقولو قصاد صحبو علاء لكن مردش وبص على صاحبو الى قعد على الارض وجسمو بيترعش من النطر الى نطرو وكمية الاثارة الى اتعرضلها لاول مرة وعمال يفصص بعينو كس وجسم رغد

رغد بتهمس بصوت ناعم مسموع وهى بتدعك فى زبو .. تحب اقولك يا خرونج جوزى عمل فى مراتك نرمين ايه لما خرجنا مع بعض كنا فى الكافيه

سعيد بقمة الخجل والاحساس بالمهانة قصاد صحبو لكن بفضول عاوز يعرف حصل ايه .. ا اا ايه حصل ايه

رجعت تهمس بصوت مسموع تانى .. لا مش هقولك يا روح اسالها وخليها هى تحكيلك يا خرونج يالى صحبك ناك مراتك فى العربية وانت هربتو

سعيد وشو احمر وجسمو عرق وزبو خلاص على وشك ينطر لبنو

رغد .. ها لسة مش عاوز تنتقم من الى شقط مراتك وكمان مراتك بتجرى وراه ومعجبة بيه

سعيد مع انه اضعف من الرد الى هيقولو لكن قالو عشان صاحبو جمبو .. اااا اا اه عاو عاوز انتقم منه

رغد .. طب ما مراتو قصادك اهى عريانة وبتدعكلك زبك ما تمسكها تقطعلها كسها بزبك عشان تنتقم منه يا خرونج .... ياله ....... خليك راجل

سعيد كان خلاص جاب اخرو وبداء ينطر لبنو على بطنها لكن هى لحقت بسرعة الباقى وحطت زبو فى المج بتاعها وحلبتو زى ما حلبت زب علاء ونزلت لبنو كلو فى المج لغاية ما مجها اتملى تلات تربعه بلبنهم هم الاتنين

وبكل هدوء واثارة اخدت شفطة من المج بكل استمتاع وحطتلهم المج على رخامة المطبخ

رغد .. ياله جبتلكم اللبن حطولى عليه النسكافيه وقلبهولى عشان اشربو

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سعيد وعلاء فى زهول من الى شايفينو وبيعيشوه فى اللحظة دى ومكانش ييجى عمرهم فى خيالهم ولا تصورهم انهم بشوفو واحدة بالفجر والعهر والمرض الجنسى ده لكن عملولها النسكافيه بتاعها زى ما طلبتو وقلبوه بلبنهم الى حلبته من ازبارهم وهم حاسين بمنتهى القرف وادوها المج وهى قعدت تشرب بكل مزاج وهى واقفة قصادهم بتستمتع بمشروبها وعمالة تتحرش بيهم وتحسس على ازبارهم وبضانهم وتحاول تقنعهم ينكوها وتغرى فيهم لغاية ما جابو اخرهم وقررو يخاطرو وينيكوها

رغد فرحت جدا لما سعيد وعلاء قررو ينيكوها

رغد بسعادة .. ها تحبو اعملكو وضع ايه

سعيد .. اا الى يريح حضرتك

رغد بفرح طلعت قعدت على الطرابيزة ونامت على ضهرها ورفعت رجليها الاتنين علقتهم ورى كتافها وهى طالعة بكتفها واديها وراسها من بينهم فبقت طريزها مرفوعة ومفشوخة ووفتحة طيزها وكسها مفتوحين على مصراعيها قصادهم مستنيين رشقة اول زوبر ومسكت جناب طيزها باديها فتحتهالهم اكتر

سعيد وعلاء بيتفرجو عليها ومزهولين ومبهورين من ليونتها وامكانياتها وجمالها الى لحس عقولهم وقلوبهم وخلاهم يقررو يخاطرو ويتغلبو على ترددهم وخوفهم من جوزها

رغد بسعادة .. يالة يا سعيد نكنى انت الاول وبعدين صحبك خليكو رجالة وانتقمو لشرف مراتتكم من مرات الى خلاكم عرصات انت وهو

علاء بهيجان وغيظ وهو مبحلق فى خرم طيزها الى عمال يفتح ويفل من هيجانها وبيدعك فى زبو الى واقف على اخرو ومستنى دورة يحشرو فيها .. هننتقم من جوزك وهنفشك امك يا شرموطة

سعيد بدون تردد رشق زبو الى دخل اتزحلق جوة كسها الغرقان بعسلها ورزع اول رزعة والتانية

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .. شخر تشخيرة هزت اركان البيت

سعيد وعلاء الى كانو فى قمة هيجانهم اول ما سمعو الشخيرة اتجمدو فى مكانهم وركبهم سابت وخبطت فى بعضها وازبارهم نامت فى لحظة وبعدين بصو لبعض فى رعب وبصو لهدومهم الى كانت رغد قاعدة عليها على الكرسى

وفى حركة واحدة تلقائية مش متفقين عليها سعيد سحب زبو من كسها وجرى هو وعلاء على هدومهم خطفوها وجريو على بره

رغد علبال ما استوعبت الى حصل وعلبال ما فكت نفسها من التكتيفة الى كتفتها لنفسها

رغد بتصوت .. خد تعالة هنا يابن الجبانة انت وهو

لكن كانو هم خلاص جريو وقفلو باب الشقة وراهم ونزلو على السلم لبسو هدومهم وهم بيترعشو من الاثارة والخوف فى نفس الوقت وبعدين رجعو شقة سعيد بعد ما اتكدو ان رغد مش بتجرى وراهم

وبعد ما الفطار جهز وكلهم حاولو محاولات مضنية يصحو احمد عشان يفطر معاهم وخصوصا نرمين استسلمو فى يأس وراحو هم عشان يفطرو مع بعض ونرمين عرفت عيلتها بعد ما صحيو على رغد وحبوها واعجبو بيها اوى خصوصا روز حبيتها جدا لكن ام سعيد وام نرمين كانو معترضين على طريقة لبسها الى مش محترمة خالص خصوصا قصاد الرجالة الغرب عنها زى سعيد وعلاء وهيثم لكن مكلموهاش فى حاجة لكن رغد طول الوقت عمالة تبص لسعيد وعلاء بنظرات غيظ واحتقار لانهم هربو منها ومرضيوش ينيكوها ويمتعوها بازبارهم لكن استمرت فى التحرش بيهم من كل شوية من غير ما الموجودين يلاحظو وبعد قعدة تعارف وضحك وهزار رغد ونرمين ونسمة وروز مسكو ودان بعض فى وصلة رغى بلا انقطاع كعادة البنات وفضلو يتنقلو من اوضة لاوضة ومن شقة نرمين لشقة رغد لغاية ما جه وميعاد تدريب روز على السابحة فى النادى وسابتهم يكملو رغى مع بعض وراحت اوضتها تلبس

روز بطلة سباحة تحت الستاشر سنة فى النادى وبتدرب لدخول مسابقة الجمهورية

روز اخدت شنطتها ولبست .. ماما انا رايحة التدريب وهخلى خطيبى ييجى يوصلنى ويستنانى

امها .. لا متتعبيش خطيبك خدى اوبر يوديكى ويجيبك

هيثم ما صدق وفرح جدا .. لا يا طنط معقول ابقى موجود وهى تروح وتيجى باوبر انا هوصلها وهستناها ياطنط

امها .. لا يعنى لا خليك انت يا هيثم وهى بتروح وبتيجى لوحدها عادى او خلاص انا هنزل اوصلها

روز فى تصميم وعناد مع امها..

وبعد جدال كتير وعناد وتصميم من روز ان خطيبها هو الى يوصلها امها رضخت لرغبتها كالعادة ونزل معاها يوصلها وهو طاير من السعادة بيها

روز لابسة ليجن مجسم كل وسطها بطيزها بفخادها برجليها اسود برمودا ديق جدا شبه شفاف وسطو تحت سرتها ومبين لحمها الابيض بوضوح وداخل راشق ومفرق ما بين فلقة طيزها الممشوقة المدورة ومكمل فالق من بين شفايف كسها ومجسمو ومفصل كسها تفصيل وموضح جدا شعر كسها الاحمر الجميل الى لو حد بص للمنطقة دى لاول وهلة يفتكر ان الاستريتش شافف لون اندرها الاحمر لكن مع التركيز لعدة ثوانى هيكتشف انها مش لابسة اندر تحتيه اصلا وان ده شعر كسها الاحمر ومن فوق تيشيرت توب ديق فوق سرتها مغطى بزازها الفلات الساحرة الى لسة فى مرحلة نموها المتوسط وكل كتافها ودرعاتها عريانة

لكن امها مبتديش اى اعتراض على لبسها الفاجر ده لانها فى عنيها مجرد طفلة مسخوطة مهما كان شكلها وجسمها جميل ومغرى لا والاكتر انها مبسوطة بشكلها وان بنتها بالجمال الساحر ده

روز وهى جمب هيثم فى العربية .. هيثم طبعا انت عارف المدرب مبيحبش ازعاج المرافقين ولا انهم يتحركو حوالين البيسين واحنا بنتدرب اوكى

هيثم بسعادة عشان خارج يوصل حبيبتو لوحدهم .. ايوة ايوة عارف يا حبيبتى عارف طبعا انا هقعد ساكت خالص متقلقيش حتى كمان هشجعك من غير اى صوت

روز .. اوكى يا حبيبى لو سمعك بتطلع صوت او بتتحرك كتير هيطردك بره قاعة البيسين

هيثم .. حاضر يا حبيبتى متقلقيش ..... انتى امورة اوى النهردة يا روز

روز ابتسمت فى كسوف وبصت الناحية التانية عشان تدارى كسوفها

وبعد ما وصلو وهى نزلت تستنى هيثم على رصيف الباركين بتاع النادى علبال ما يركن ويرجعلها وطلعت زمزمية العصير الى امها عملتهولها من شنطة التدريب بتاعتها وحطتها وراها وهى واقفة وقعدت تشفط فى العصير وهى ومستنية خطيبها

هيثم ركن وجاى بيقرب عليها وعينة كلها حب ومفتون بجمال وسحر حبيبتو وخطيبتو وبنت عمو الى شعرها احمر وعينة عمالة تتامل فى جمالها الى بيلمع وزاد حلاوة من نور الشمس الى ضارب فيها بقوة منور حلاوتها وجسمها

هيثم لاحظ ان فى اتنين من الامن بتوع الباركين قاعدين عند الكشك بتاعهم ورى حبيبتو بخطوات وعنيهم مرشوقة بزهول رهيب ناحية طيزها وحس بغيرة شديدة
ولما قرب اكتر وبص تانى على خطيبتو عشان يشوف بيبصو على ايه ووصل بنظرة عند منطقة وسطها وكسها اكتشف ان الليجن بتاعها تحت اشاعة الشمس شافف لحمها بطريقة فاجرة واندرها الاحمر واضح وضوح رهيب من تحت ليجنها ولما بقى بينه وبينها اقل من مترين اكتشف ان ده مش اندرها وان الاحمر ده يبقى شعر كسها فجاتلو صدمة وحس بالغيرة وبالاحراج الشديد من بتوع الامن وخصوصا انه هياخدها ويعدى بيها من ادامهم دلوقتى عشان يعدو بوابة الباركين لبوابة الدخول ومبقاش عارف يعمل ايه واتصدم ان كل ده مكانش واضحلو وهم لسة فى البيت وفى العربية

روز لما لقت هيثم خلاص قرب قفلت زمزميتها ولفت وبقى ضهرها ناحيتو ووطت تحط الزمزمية فى شنطة التدريب بتاعتها الى كانت حطاها وراها واول ما لفت ووطت هيثم صعق لانه لما وطت وفلقة طيزها الى الليجن فالقها فتحت مع توطيتها ومع مطة قماشة الليجن شاف خرم طيزها وكسها بكل وضوح وشعرها الاحمر الخفيف الى منبت حواليهم فى صورة جماليه تجنن العقول

هيثم اكتشف ليه افراد الامن كانو مبحلقين فى طيز خطيبتو وهى واقفة وحس بالاحراج والكسوف الشديد ووقف جمبها استناها لما خلصت وابتدو يتحركو فى اتجاههم وهو شايفهم وعنيهم راشقة فى كسها الى ليجنها مجسمو ومبين كل تفاصيلو بلون شعر كسها وحس ان الثوانى الى عدو فيها من قصادهم كانها بتعدى سنين مش عاوزو تنتهى

وبعد ما عدوهم بشوية

هيثم بارتباك .. روز على فكرة بنطلونك شفاف اوى زيادة عن اللزوم فى الشمس

روز بكل جدية وهى ماشية بكل فتنة ورشاقة .. هيثم انت ملكش اى حق تعترض على لبسى انا حرة

هيثم بيحاول يفرض شخصيتو ورجولتو عليها .. بس انتى خطيبتى وهبقى جوزك فى يوم من الايام وبقولك ان بنطلونك شفاف اوى وتفاصيل جسمك باينة بطريقة بشعة يا روز انتى مشوفتيش بتوع الامن كانت عنيهم راشقة فى ف... فى جسمك ازاى والشباب الى رايح جاى حوالينا كمان شايفة بيبصو عليكى ازاى وكدا مينفعش يا روز ثم انتى ازاى مش لابسة حاجة من تحت وسايبة كل حاجة مكشوفة كدة

روز وقفت وبصتلو بتحدى ومواجهة .. اوكى يعنى انت معترض على الليجن الى لبساه ومش عاجبك وعاوزنى اغيره عشان مبين كل حاجة صح

هيثم بصرامة .. ايوة

روز بابتسامة جامدة .. حاضر يا هيثم استنانى هنا وهات مفاتيح العربية هروح اغير الليجن واجيلك

هيثم اداها مفاتيح العربية وهو حاسس بنشوة سيطرتو الذكرية الى نجح انه يفرضها عليها وفضل واقف مستنيها وشايفها من بعيد وهى بتعدى بوابة الباركين تانى وعيون السكيورتى راشقة فيها بتفصص لحمها من تحت ليجنها الشفاف

وبعد حوالى خمس دقايق هيثم بيبص مترقب خروج خطيبتو من الباركين لاحظ من بعيد ان فردين الامن بسرعة جدا طلعو موبيلاتهم ووجهوها ناحية حاجة واكنهم بيصورو

وبعد ثانيتين لقى روز خطيبتو بتعدى من قصادهم وبتتجه ناحيتو بكل ثقة ورشاقة لكن المنظر الى شافو لما قربت اكتر كان هيسببلو ازمة قلبية حادة

روز لما راحت عشان تغير الليجن قلعتو ولبست القطعة التحتانية من المايوه البكينى الى متعودة تدرب بيه
لكن البكينى ده مش زى اى بيكينى عادى ده ميكرو بيكينى عبارة عن فتلة معدية من بين فلقة طيزها ماسكة فى فتلة زيها بحلقة معدنية ورى طيزها والفتلة مكملة من تحت معدية من بين شفايف كسها الى غطسانة وسطهم وبتنتهى عند مثلث صغير جدا فوق نهاية شفايف كسها والمثلث ده طالع من حواليه شعر كسها الاحمر الناعم القصير لانه من صغرة مش قادر يغطى كل شعر كسها بالكامل

هيثم لقى خطيبتو جاية بالمنظر ده وسط الشباب الى رايحين جايين وماشيبن وراها بيتفرجو عليها حس ان دماغو لفت من الصدمة وعاوز يهرب من المكان قبل ما توصل عنده وكل الشباب والرجالة والناس دى يشفوه وهى ماشية معاه بالمنظر ده لكن كانت روز وصلت عنده خلاص

روز زقت شنطتها على سدرو عشان يشيلهلها وهى بتقلو بكل جدية .. ياله يا هيثم عشان اتاخرت عن التدريب

وبعد ما عدتو وهو بقى وراها وشاف المايوه من ورى وهى ماشية بيه وطيزها بالكامل عريانة ملط لان المايوه من ورى عبارة عن مجرد فتلة معدية من بين فلقة طيزها حرفيا داخ من الصدمة لدرجة انه مسك فى عامود جمبه عشان ميقعش على الارض ويحاول يتماسك

هيثم حاول يتماسك ويحصلها ولما لحقها

هيثم .. روز انتى مجنونة ايه الى انتى لبساه ده وازاى تمشى وسط النادى والناس بالمنظر ده

روز بكل ثقة وهى بتعدى وسط الناس الى مبحلقين فيها وخلاص داخلة على صالة التدريب .. هششششششش هيثم اسكت عاوزة اركز فى التدريب متشتتنيش

هيثم بقى مصدوم من ردها الجامد عليه وحس انه صغير اوى وانه مجرد هلهولة وهو ماشى وراها وهى بالمنظر وطيزها وكسها مكشوفين كده وبطاء خطوتو لانه مكسوف يمشى معاها وهى بالعرى ده وكل العيون على جسمها وعليه

هيثم فضل يرجع لغاية ما بقى ماشى وراها بمسافة حوالى 10 متر وكانه عاوز يقول للناس انه مش معاها وهى ماشية بكل رشاقة وثقة وكانها مستمتعة بنظرات الناس ليها ومستمتعة انها بتوريهم جسمها الرياضى الابيض الساحر ومش ملاحظة ولا مهتمة خالص ان هيثم بعد عنها وماشى وراها بمسافة ....... وفجاة اول ما دخلت على طرقة دخول صالة التدريب جرى خمس ولاد من نفس سنها عدو هيثم وجريو ناحية روز وقام واحد منهم مبعبصها

روز اتنفضت من البعبوص الى حست بيه رشق فى طيزها واتلفتت بخضة لكن فجاة دحكت اول ما شافتهم ووقفت تسلم عليهم ويحضنو فى بعض وحاطين اديها على جسمها ووسطها عادى جدا فاهيثم استنتج ان دول زمايلها فى التدريب وواضح انهم واخدين على بعض جدا ومفيش اى حدود فى علاقتهم او هزارهم مع بعض

هيثم حس بالغيرة بتقطع فى قلبو وهو ماشى وراها وهم حواليها بيضحكو ويهزرو وبتهزر معاهم بالشكل ده

دخلو كلهم قاعة التدريب الى كان فيها المدرب مستنيهم وشوية جمهور قاعد فى المدرجات ميعدوش الخمسين شخص وحوالين حمام السباحة واغلبهم شباب وولاد وروز وصحابها واقفين فى دايرة جمب الكراسى البلاستيك المخصصة ليهم بيرغو مع بعض ويدحكو وفجاة روز ندهت على هيثم عشان ييجى عندهم وفعلا اتجه ليهم ببطئ وتردد وكسوف شديد وخجل من منظرها ومنظره قصادهم وهى كده

روز بعد ما هيثم وصل عندهم وعرفتة على زمايلها فى التدريب والخمسة محاوطينها هى وهو .. وده هيثم ابن عمى وخطيبى الى حكيتلكم عليه صمم ييجى يوصلنى النهردة

وبعد ما سلمو عليه

الكابتن بيزعق الناحية التانية من البيسين .. ياااله نغير كفاية هزار ياله

روز .. افتح الشنطة يا هيثم

هيثم من صدمتو وزهولو فتح الشنطة كانه منوم مغناطيسيا

روز وبكل جرائة كانها متعودة وده شيئ عادى بالنسبالها بتعملو علطول وبدون اى خجل او كسوف قلعت التوب الى هى لبساه وبقت عريانة خالص وسطهم ومش لابسة غير اندر البكينى الى مش مغطى منها اى حاجة وحطتو فى شنطتها زمزمية العصير ادتها لهيثم يمسكها فى ايدو وطلعت شبشبها الفوم ووطت تحطو على الارض عشان تلبسو وهى بتوطى قام واحد تانى من صحابها هابدها كمان بعبوص وطول فيه لدرجة ان هيثم اتاكد ان صباعو كلو داخل فى خرم طيزها لكن المرادى روز متخضتش ولا عملت اى رد فعل وكانها متعودة وهى وسطيهم على كدة وعارفة مصدر البعبوص جاى منين وكملت لبس شبشبها عادى وهى موطية وبعدين اتعدلت وبضهر اديها ضربت صاحبها الى راشق صباعو كله فى خرم طيزها بيبعبصها فى بضانو ضربة بس خفيفة عشان يشيل صباعو من طيزها وهى بتقلو .. بس يا سافل الكابتن يشوفنا

هيثم مصدوم ووشو احمر من الاحراج @ هى مش هاممها ان انا الى اشوف المهزلة الى بتحصل قصادى دى وهاممها ان الكابتن هو الى يشوفهم

وطلعت البرا بتاع المايوه وابتدت تلبسو وسطهم وبالرغم من ان بزازها لسة صغيرة ودورانها ماكتملش لكن هم فى نفس الوقت شكلهم جميل وساحر وشهى للعين وحلماتها وهالاتها اخدين لونهم من لون حمار شعرها ولحم كسها ومع ذلك كبات البرا يدوبك مغطية هالة دايرة حلماتها الواسعة بالعافية

هيثم فى صدمة متواصلة وبينسحب بهدوء بره دايرتها هى وصحابها كانه بيهرب من عالمهم الى واقف فيه زى الطرطور بدون اى رد فعل

المدرب بيزعق .. ياله 10 دقايق ونبداء ياله استريتش واحمااااء

وبعد ما الصبيان هم كمان غيرو ولبسو ميوهات التمرين ابتدو هم وروز يعملو تمارين التسخين

هيثم من كتر احساسو ان كرامتو ورجولتو بيتمسح بيها الارض مكانش قادر من شدة التوتر يقف على رجليه من كتر ما بتترعش وهو شايف حبيبتو عريانة بالشكل ده وجسمها بكل تفاصيلة متاح للعيون والادين فقعد على الكرسى يتفرج بحزن وغيرة ونار على شرفو الى بيتهان قصاد عينه

كل واحد فيهم بيعمل حركة التسخين المناسبة ليه

واحد من صحابها .. هتعملى حركة ايه يا روز

روز .. هفتح حوض واعمل استريتش بس عاوزة حد فيكم يساعدنى

صاحبها .. محدش فاضيلك خلى خطيبك يساعدك

روز .. ايوه خطيبى هيساعدنى ملكش فيه يا رخم

روز راحت عند هيثم .. هيثم تعالة ساعدنى اعمل استريتش

هيثم بكل كسوف .. حاضر

روز .. اتنى رجليك واقعد عليها على الارض

وبعد ما نفذ روز نامت قصادو على الارض وسندت براسها ونص ضهرها على رجلو وشبكت اديها ورى قفاه وقامت فاردة رجليها لفوق وبعدين قامت فاتحة برجلها على الاخر وطلبت من هيثم انه يشد رجليها عشان تجيب اخر فتحة حوضها

هيثم لما نفذ تعليماتها لقا انه دلوقتى بقى فاشخ رجل خطيبتو وحبيبتو بنفسة وكسها دلوقتى مفتوح ومفشوخ على مصراعيه وزمايلها الى بيسخنو قصادها عنيهم مرشوقة جوة كسها الى فتلة ميوها مش مخبية منه اى حاجة
اكتشف ان هو بنفسه الى بيعرض ليهم كس حبيبتو وبيفرجهم حتى على لحمة الاحمر الى كان مستخبى جوة شفايف كسها

هيثم فى اللحظة دى كان عاوز يقتل نفسة ولا انه يعيش الموقف ده

واحد من صحابها جه قعد قصاد كسها وفتح فتحة كسها باديه وقعد يبص جواه بدون اى خجل وسالها .. روز هو انتى لما بتنزلى تعومى فى ميه بتدخل جوه ؟

هيثم اتصدم من الى عملو صاحبها ومش عارف يعمل ايه او يقول ايه هو دلوقتى حاسس بانسحاق تام وكل مدى بيحس انه هلهولة اكتر من الاول

روز .. ايوة طبعا يا غبى الميه بتدخل

صاحبها .. يعنى لما بودى وديشة عملو فيكى مقلب المرة الى فاتت وضربو عشرة وانتى فى المية كدا يبقى لبنهم وحيوانتهم المنوية دخل كسك مع الميه

روز بكسوف .. اه ممكن

صاحبها وهو لسة بيتفحص كسها .. امال مبقتيش حامل منهم ليه ؟

روز .. مش عارفة شيل ايدك بقى عشان انت سيبتلى اعصابى وعاوزة اركز فى التمرين قبل ما نبداء يا حيوان وبطل اسئلتك الغبية دى

صاحبها قام راشق صوباعو فى خرم طيزها مبعبصها .. انا اسئلتى غبية يا غبية

صحابهم بيدحكو

روز بصرخة واطية .. اااااااااه شيل صوباعك يا جذمة

لاء اعتزرى الاول

روز .. لا مش هعتزر شيل صوباعك بدال ما انادى على الكابتن

مش هشيل نادى عليه

روز قامت فكة اديها من على رقبة هيثم خطيبها الى بيتفرج على المهزلة الى بتحصل وقرب يجيلو انهيار وبعدين قامت قافشة زب وبضان صاحبها من فوق المايوه عشان يشيل صوباعو من طيزها

صاحبها .. اااااااااااه سيبى يا غبية

روز .. شيل صوباعك الاول

طب سيبى وانا اشيل

صحابهم بيتفرجو وهم بيتمرنو جمبهم وفطسانين من الدحك

روز .. مش هسيب الا لما تشيل صوباعك

المدرب بيزعق .. يااااله كله يقوم كفاية هزاااار استعدو للقفز

كلهم قامو فاطين واقفين بسرعة البرق المدرب جه جمعهم وواقف قصادهم بيديهم التعليمات قبل ما ينطو فى الميه وهيثم قاعد وراهم بيتفرج على المهزلة الى بتحصل قصاده وعاوز يعيط بس ماسك نفسه

صحابها واقفين وهى واقفة وسطهم وكلهم حاطين اديهم على كتاف بعض وبيسمعو تعليمات المدرب

وفجاه صاحب روز تنى رجلو وادها شلوت خلفى على لبس فى طيزها من غير ما المدرب يلاحظ

قامت روز منزلة اديها من على كتفو وقامت مدخلة اديها جوة الميوه بتاعو وراشقة صوباعها فى خرم طيزو مبعبصاه

قام هو كمان منزل ايدة وشد فتلة الميوه بتاعها جابها على جمب فردة طيزها وقام راشق صوباعو فى خرمها مبعبصها ويزقو بعابيصهم فى طياز بعض بافترا وكل واحد مستنى التانى يستسلم لكن محدش بيستسلم

صاحبها الى على الناحية التانية حس ان فى معركة بعابيص دايرة فى الخلفية ما بين روز وصاحبهم الى جمبها فانضم للمعركة وبقى هو كمان بيبعبص فى روز

وكل المعركة دى دايرة على بعد نص متر بس من وش هيثم الى بيتفرج فى كسرة وزهول وهو شايف خرم طيز خطيبتو وحبيبتو بتتبعبص وتبعبص فى صحابها الولاد

صاحب روز لما لقى صوباع صاحبهم انضم ليه فى بعبصة خرم طيز روز فابتدى يدخل كمان صوباع والتانى قلدو فبقو اربع صوابع بتبعبص فى طيزها والى هيثم استغربلو انها مستحملة مش بتتالم وخرم طيزها فيه ليونة ومستوعب الصوابع دى وكانه متعود عليها

وبعد لحظات البعبصة اتحولت ان كل واحد من صحابها الى بيبعبصوها عمال يشد فى خرم طيزها من ناحيتو فخرم طيزها عمال يتوسع ويتفشخ وبقو يشدو فى فرد طيزها وصوابعهم مرشوقة جواها بكل قوتهم بتبهوق فى خرمها كانهم عاوزين يفلقوها

روز مش عارفة تعمل حاجة بعد ما اتفقو عليها والمدرب قصادهم فبصت وراها على هيثم وبصتلو نظرة طلب مساعدة وهى بتشاورلو بعنيها على تحت عشان يتدخل وينقذها لان خرم طيزها ببتفشح من صحابها وهى مش قادرة تعمل حاجة لكن هيثم انهزامة واحساسة بالمهانة والدونية والكسرة والصدمة والكسوف مسيطر عليه

هيثم لاحظ ان فى رعشة فى رجل روز وبتحاول تسيطر عليها وبعدين لاحظ ان فيه سائل ابيض شفاف نازل بغزارة على بطن فخادها من جوة ونازل بيسيل على باقى رجليها فاستنتج انها بتنطر عسلها فى صمت بسبب الى بيعملوه فى طيزها

ومع نزول عسلها لاحظ انهم شدو خرم طيزها وسعوه وبهوقوه لدرجة انه اصبح شايف مصارين خرمها من جوة بوضوح

وبعد ما الكابتن خلص كلام وتعليمات نزلو حمام السباحة وابتدو التدريب الى استمر حوالى ساعة

وبعد الساعة

الكابتن بيزعق .. ياله رست رست اطلعو من الميه

روز وصحابها الخمسة اتجمعو فى ركن الحمام جمب الناحية الى هيثم قاعد فيها ببتفرج على روز بحزن واحساس بالمهانة

وهو بيراقبها حس ان فيه حاجة مش طبيعية بتحصل بينهم وهم متجمعين حواليها قصاده فى ركن البيسين وفجاة صوتت

روز .. ااااااااااه كابتن بودى قلعنى المايوه

الكابتن الناحية التانية بيزعق .. قولت بطلو هزااار وبطلى دلع يا روز ونركز شوية ياله اطلعو من الميه حالا قولت رست رست رست

صحابها بعدو عنها وهم بيضحكو وابتدو يطلعو من المية وواحد منهم بعد ما طلع رمى حاجة فى وسط الببسين اتضح لما نزلت فى المية انه اندر وبرا البكينى بتاع روز

هيثم فى صدمة @ يعنى هى دلوقتى عريانة خالص فى الميه

ولسة هيقوم ويسحب الفوطة بتاعتها من الشنطة عشان يديهالها تستر جسمها لقاها اوردى بتطلع من البيسين عريانة ملط وبتتجه ناحيتو بشكل عادى جدا ولا كانها عريانة خالص وبتقعد فى الكرسى الى جمبو مفرهدة من المجهود وقعدت مفشخة رجليها وبتنهج وفاتحة كسها لعيون ونظرات الجميع عرض مجانى

صحابها جم قعدو على كراسيهم حواليها هى وهيثم فى دايرة وكلهم ابتدو يطلعو موبايلاتهم ويشوفو النوتفيكيشن بتاعتهم وهيثم مكسوف وعينه فى الارض ونفسة يقوم يمشى او الارض تنشق وتبلعو

صاحبها الى قاعد قصادها علطول حط رجلو الاتنين على ركبها المتنية وفشخلها رجليها خلا فتحة كسها مفتوحة

صاحبها .. روز انتى مش بتحلقى شعر كسك ليه

روز بتريقة وهى بترد عليه وعنيها فى موبايلها .. اسمها تعملى شيفنج يا فلاح مش تحلقى ثم ملكش دعوة انا بحب الاستايل ده وخطيبى عاجبو شكلى كده صح يا هيثم

هيثم وهو فى حالة زهولو وصدمتو الصامتة رد بكل خنوع .. ايوه

لكن هو حقيقة الى جواه مبيحبش شعر الكس ومتقبلها زى ما هى عشان بيعشقها وهى كدة كدة جميلة فى كل حالاتها

صاحبها الى قاعد جمبها .. لا يا روز خليكى كدا متشيليهوش

روز .. ايه ده بجد يا بودى عاجبك استايلى

صاحبها .. لا هو مقرف بس عشان نبقى نشدك منه

وقام مد اديه بسرعة مسك شعرتين من كسها ونفتهم

روز صوتت صويتة رنت فى المكان وبعدين كتمت بقها لما سمعت وتصويتتها بترن وقامت ماده اديها جوة المايوه بتاعو وقفشاه من بضانو

روز .. انا مش قولتلك يا متخلف متهزرش معاية الهزار ده تانى

صاحبها وهو حاسس بالالم من عصرة بضانو باديها .. خلاص خلاص خلاص انا اسف اسف سيبى خلاص يا روز

فلاش موبايل صحبها الى قاعد قصادها ومفشخ رجليها برجلو اتفتح فعرفت انه بيصورها فيديو فقعدت تعدل فى شعرها المبلول وترجعو لورى

روز .. انا مش قولتلك يا حيوان ميت مرة متصورنيش وانا طالعة شعرى مبهدل كدا ومبلول

صحابها .. محدش هيبص لشعرك اللى هيتفرج هيتفرج على بزازك وكسك

صاحبها الى جمب هيثم بيكلمها وهو باصص فى تليفونو .. روز قومى هاتيلنا عصير من الكافيتريا بره

روز .. قوم جيب لنفسك انا مش خدامتكم كفاية قلعتونى المايوه بتاعى ورمتوه فى الميه ومقعدنى عريانة خالص كده

صاحبها .. لا انتى البنت واحنا صبيان يعنى انتى الى تخدمينا وتجبيلنا العصير كلنا

روز .. بس انا مش هعرف اشيلهم كلهم لوحدى حد ييجى معاية

صاحبها .. لاء محدش هييجى معاكى خدى خطيبك

روز وهى بتزوق رجلين صاحبها الى فاشخ رجليها وبيصور فى كسها وجسمها وبتقوم تقف .. طب ياله هاتو فلوس انا مش كل مرة اجيبلكم على حسابى

صاحبها الى كان قاعد جمبها قام ظارفها بعبوص رشق صوباعو فى خرم طيزها لاخرو .. خدى فلوس وابقى هاتى الباقى

روز لفتلو وقامت ضرباه برجلها فى قصبة رجلو وهى بتقلو .. خد يا حيوان الباقى اهو خد خد خد

صاحبها التانى الى وراها قام ظارفها فى طيزها هو كمان بعبوص .. وانا كمان وابقى هاتى الباقى

قامت لفالو وبرجليها .. خد الباقى اهو يا حيوان خد خد خد

وبقت كل ما تلف تضرب واحد التانى يبعبصها فى طيزها وهيثم بيتفرج على خطيبتو الى فى وسط دايرة البعابيص الى عمالة ترشق فى طيزها من كل اتجها وصحابها الولاد بيضحكو على اخرهم

وبعد ما معركة البعابيص خلصت بانتصار روز الى ضربتهم كلهم فى قصبة رجليهم

صاحبها وهو ماسك رجليه الى روز فشختهالو شلاليت .. خلاص هاتيلنا وخلى خطيبك يدفع

روز وهى مغطية خرم طيزها باديها عشان متتبعبصش منهم .. صحيح شوية جرابيع وشحاتين بس اوكى ياله يا هيثم

وعدت من وسطهم وهى مامنة طيزها

هيثم اتفاجئ انها بتتجه للخروج من الصالة وهى عريانة ملط فقام جرى وراها يحصلها

هيثم .. روز انتى هتخرجى لغاية الكافيتريا عريانة كدا ازاى

روز باستعجاب .. ايوة عادى يعنى ايه المشكلة الكافيتريا هنا فى النادى مش بعيدة وكمان كل الى هنا عارفين اننا لاعبين سباحة وبروح هناك كدا كتير وهم متعودين مفيش حاجة غريبة يعنى متافورش

هيثم مبحلقلها وهو ماشى جمبها وفى صدمة وزهول .. مافورش ............. طب حطى فوطة على جسمك انتى عريانة يا روز

روز وهى وبتتجه مباشرة للكافيتريا وماشية بكل ثقة فى نفسها فى طرقات النادى والناس من حواليها بتتفرج على جسمها العريان وكسها المشعر الاحمر .. هششش اسكت يا هيثم وبطل زن

هيثم من نظرات الناس ليه وعليها انسحب فى مشيتو وبعد عنها بالتدريج لغاية ما بقى ماشى وراها بحوالى 3 متر وهو بيتفرج على جسمها العريان المعروض للجميع وطيزها الناعمة البيضة القابة المدورة وهى بتتلوى مع مشيتها الناعمة الرشيقة وقلبة مولع من الغيرة ومشاعرة كلها احساس بالاحتقار وعدم الرجولة والمهانة

هيثم @ يا ترى صحابها بيقولو عليا ايه دلوقتى

روز وصلت عند بوابة الكافيتريا وبتبص على هيثم ملقتهوش جمبها ولقتو واقف بعيد فندهت عليه ورحلها بخجل وهو بيحاول يخبى وشه من الناس فى الارض

هيثم .. نعم يا روز

روز .. مالك واقف بعيد كدا ليه ياله تعالة عشان ندخل نجيبلهم العصير

هيثم .. لا ادخلى انتى وانا هستناكى هنا

روز .. انت مكسوف تدخل معاية

هيثم مردش

روز .. طب هات الفيزا بتاعتك عشان ادفعلهم

هيثم اداها الفيزا ورجع وقف بعيد شوية عن باب الكافيتريا يستناها وفجاة شاف امها جاية عليه من ناحية صالة التدريب وشافتو وبتشاورلو

هيثم لما وصلتلو قالها وواضح على ملامحو الزعر لما شافها .. طنط انتى ايه الى جابك

نور ام روز .. انا قولت اجى اطمن عليكم واسال المدرب على روز وعاملة ايه فى التمرين عشان البطولة

نور ام روز الى جابها فى الحقيقة انها عارفة ايه الى بيحصل بين روز بنتها وزمايلها والهزار الى بيحصل ما بينهم وجاية تطمن ان هيثم خطيبها مش هينزعج من الى هيشوفو وتهديه لو شاف حاجة معجبتهوش وممكن يفضح بنتها وانه لو شاف حاجة كدا ولا كدا ميروحش يحكيها لامه وكمان عشان ميفشكلش الجوازة من روز لكن هى مش قلقانة من الموضوع ده اوى لانها عارفة ان هيثم بيحب بنتها حب عبادة

عاملة البوفيه فى الكافيتريا وهى بتجهز طلب روز .. هههههههههه هم قلعوكى الميوه بتاعك وممشيينك غريانة تانى يا روزة

روز بتضحك .. عيال زبالة صحاب ملهاش امان

عاملة البوفيه بتضحك وبتديها الطلبات بتاعتها .. ههههههههههه عسل يا روزة ابقى سلميلى على طنط عشان وحشانى اوى وبتديها طلبتها على سيرفيس

روز بابتسامة جميلة .. حاضر هقولها ميرسى ليكى

وحاسبت وحضنت المشاريب وخرجت

روز خرجت من باب الكافيتريا لقت مامتها واقفة مع هيثم ففرحت وجريت عليها

روز .. ماما وحشتينى

نور اتحرجت من هيثم لما بنتها شافتها جاية عليها عريانة وكلمت روز بتوتر .. هم صحابك السفلة دول قلعوكى الميوه بتاعك تانى هم مش هيبطلو هزارهم الرخم ده

وبعدين وجهت كلامها لهيثم وهى متوترة ومش قارية رد فعلو وبتحاول تبرر لبنتها وبتضحك دحكة متوترة .. هه هه هه معلش يا حبيبى اصل هى وصحابها واخدين على بعضهم اوى وبيهزرو مع بعض هزار رخم حبتين لكن هم صحاب مفيش حاجة يعنى اوع تزعل منها يا هيثم دى بتحبك اوى

هيثم اتصدم من رد فعل مرات عمه وام روز واكتشف كدا ليه هى مكانتش عوزاه يوصل روز التدريب بتاعها فى النادى لكن رد عليها وهو فى منتهى الحزن والصدمة والخضوع والاحساس بالعار ان بنت عمه ومرات عمه بالانفتاح ده وحاول هيثم يدارى احساسو بالعار وعدم الرجولة فى رده .. لا يا طنط مفيش حاجة انا عارف انهم صحاب وبيهزرو مع بعض مفيش حاجة انا مش زعلان

نور ام روز وسعيد متجوزة صغيرة وهى دلوقتى داخلة على نص الاربعينات وجوزها داخل على الستين ومتقلش جمال فى الشكل والجسم عن بنتها لكن هيثم لاحظ ملاحظة خطيرة فى لبس مرات عمه الى جاية بيه النادى واد ايه اللبس ده مختلف تماما عن اللبس الى بتظهر بيه قصاد العيلة ولقاها لابسة **** مبين نص شعرها الاحمر من قدام الى نازل منه قصتين على وشها مزود جمالها سحر وقميص ابيض ضيق مجسم سدرها ووسطها وشافف لون البرا بتاعها وبنطلون احمر ديق واضح من تحتيه حروف اندرها الاسود ومجسم طيزها وكرفها ورجليها بشكل فى قمة السفالة يخلى الى يشوفها يتوه فى سحر وجمال جسمها فهيثم اكتشف ان مرات عمه وبنتها الى بيعشقها ستايل حياتهم وسط العيلة غير خالص ستايل حياتهم وهم مش مع العيلة

نور .. هيثم مالك يا حبيبى سرحان فى ايه

هيثم بيحاول يخبى احساسو بالعار من نظرات الشباب الى عمالة تبص على جسم خطيبتو العريان وجسم امها الفاجر .. لا ابدا يا طنط انا مبسوط بس انك جيتى

نور حضنت بنتها روز من وسطها وابتدو يمشو ناحية صالة التدريب وهى بتبص على هيثم الى ماشى وراهم موطى راسو وعمالة تبوس بنتها من خدها وراسها وهى بتقولها .. وحشتينى وحشتينى يا روزتى يا جميلة

هيثم وهو ماشى بيتفرج على طياز خطيبتو العريانة وطياز حماتو ومرات عمو وشايف طيازهم الى بتتموج مع مشيتهم الرقيقة وهم حاضنين بعض قعد يفكر

هيثم .. اكيد طنط خايفة لاكون زعلت روز لما شفت هزارها هى وصحابها وشكلها بتحبها ومرتبطة بيها اوى وممكن عاوزة تشوفنى لو زعلت بنتها ممكن تزعل منى وتفشكل الجوازة ومترضاش تخلينى اخد بنتها ........ لازم اخبى زعلى وابين ان انا مش زعلان وانى شايف ده مجرد هزار عادى وصحاب وواخدين على بعض ....... انا خايف اوى لتحس انى مش راضى عن كل الى شفتو وتبعدنى عن حبيبتى

روز وامها وهيثم وصلو عند شلة روز الصبيان الى اول ما شافو نور قامو يحضنوها ويسلمو عليها ويهزرو معاها وهيثم واقف يتفرج جمبهم فى صمت زى كيس الجوافة وراسم ابتسامة مزيفة على وشو يدارى بيها مشاعرو الحقيقية

نور وهى عمالة تضرب برقة على كتاف صحاب روز .. انت مش هتبطل هزارك البايخ ده انت وهو مع روز يا رخم منك ليه على فكرة هيثم خطيبها كدا هيزعل وانا هكلم مامتك انت وهو واوصيهم يضربوكم

ردو عليها .. يا طنط احنا بنهزر معاها علطول كدا وهى بتهزر معانا نفس الهزار وعمرنا ما زعلنا من بعض وهيثم خطيبها شايفنا ومزعلش ولا قالها اى حاجة وقاعد يتفرج على هزارنا ومبسوط

نور .. بجد يا هيثم اوع تكون زعلت من العيال العبيطة دى

هيثم بنفس الابتسامة المزيفة الى بيخبى بيها مشاعرو الحقيقية .. لا ابدا يا طنط مزعلتش ولا حاجة ده حتى انا عزمتهم على عصير ورحت انا وروز جبتهولهم على حسابى ساعة ما قابلتينا بره

نور اطمنت اكتر لما سمعت رد هيثم وقلبها ارتاح انه مش زعلان من الى شافو وانه مش هيفشكل الجوازة مع بنتها وانه مش هيقول حاجة من الى شافها عن بنتها لحد من العيلة

نور باست بنتها من خدها بحب شديد .. الاشقيا دول ودو المايوه بتاعك فين اوعى يكون قطعوه زى الى فات

صاحبها .. لا يا طنط رمنيهولها فى البيسين

نور رجعت تضربهم وهم يضحكو .. يا سفلة هو انا كل ما اشتريلها مايوه يا تقطعوهولها يا تضيعوه يا وسخ منك ليه

هيثم بحيرة .. هو انتى يا طنط الى بتختاريلها ولا روز الى بتختار المايوهات دى

نور بتحضن روز وبتبوس فيها .. لا انا وروزتى الى بنروح نختاره انا وهى .... وبتبص لاصحابها وبتزغرلهم وهى بتلطشلهم تانى ..... بس انا الى بدفع مش هى يا وسخ منك ليه فلوس المايوهات الى كل شوية تقطعوهالها وتضيعوهالها دى

صاحب روز .. طب ما خطيبها يجبلها يا طنط هو مش ابن عمها برضو

نور .. اخرس يا واد عيب تقول كدا ازاى اصلا يشترلها حجات زى دى وهو لسة مبقاش جوزها عيب

هيثم بتوتر وكسوف وعشان يثبت لنور انه متمسك ببنتها بالرغم من كل الى شافو .. لا لا يا طنط انا هشتريلها واحد جديد هدية واحنا مروحين عشان تيجى بيه التمرين الجاى

نور بصت لهيثم بسعادة لانها شافت فيه انه بيحب بنتها ومهتم بيها كدا وحضنتها وباستها وهى بتقولها .. شايفة يا روزة خطيبك بيحبك ومهتم بيكى ازاى عقبال ما تتخرجى واشوفكم فى بيت واحد يا حبيبتى يا قلبى يا نور عينى

صاحب روز .. ياله نتصور مع خطيب روز يا طنط قبل ما التمرين يبداء

نور وروز بفرح .. ياله اوكى

هيثم اتصدم @ نتصور ......... نتصور ازاى وهى عريانة كدا

صاحب روز فتح تليفونو ووقف قصادهم وبداء يصورهم

روز واقفة عريانة فى النص وامها وهيثم على يمينها وشمالها حاضنينها وهيثم محافظ على ابتسامتو المزيفة زى ما هى واخدو صورة

واحد من صحاب روز جه وقف بينها وبين هيثم وحضنها وصدر طيزها للكاميرا وهو فاتح فلقتها ونور شيفاهم وسعيدة جدا لكن عملت نفسها مش واخدة بالها وبتبتسم للصورة
واخدو الصورة

نور شدت روز من حضن صاحبها وهى حضنتها وهم باصين للكاميرا بالجمب لكن صاحبها الى شدتها من حضنو قام راشق صباعو فى خرم طيزها مبعبصها وهم بيتصورو
واخدو الصورة وبنتها فى حضنها وراشق فى طيزها صباع صاحبها وهو بيبعبصها

روز بعد الصورة نتشتو واحدة بضهر ايدها فى بضانو

نور .. ياله كفاية كدا اشربو العصير عشان تبتدو التمرين قبل ما الكابتن يزعقلكو

صحابها .. لا يا طنط كمان صورة كمان صورة معلش عاوزين نتصور مع روز وهى فاتحة حوض

نور بسعادة وافقت لانها بتحب تظهر فى الصور رشاقة وليونة جسم بنتها الى هى فخورة بيه وبجمالها وطعامتها وكل تفاصيلها

صحاب روز وقفو هيثم ونور فى النص وقدامهم روز الى صحابها الاتنين الى على الطرف من بره رفعوها من سمانة رجليها وهى فاتحة حوض على الاخر وكسها مفشوخعلى اخرو وساندة باديها الاتنين على رجليها المفرودة بكل رشاقة وصحابها الاتنين الى جمب نور وهيثم استغلو فتحة حوضها وشدوها من شعر شفايف كسها كل واحد من ناحيتو فشخوه اكتر

نور بتكلم صاحب بنتها الى كان بيصورهم .. ابعتلى الصور دى كلها دلوقتى يا واد

حالا يا طنط .......... بعتهالك

نور فتحت موبايلها وبتتفرج على الصور وهى حاضنة بنتها وبتفرج معاهم هيثم الى كان بيتمنى يموت فى اللحظة دى

نور .. شايف روز خطيبتك حلوة ازاى يا هيثم ....

هيثم وهو ببتفرج على صور خطيبتو الى بتتبعبص وبتتفشخ فيها من صحابها وامها فى الصور السعادة بتفط من وشها وهو حاسس بالعار بس مخبيه جواه .. ايوه يا طنط فعلا روز جميلة اوى فى الصور

نور بسعادة .. تحب ابعتهملك ولا تبقى تاخدهم من روز لما صاحبها يبعتهالها

هيثم فى عار وحزن مكتوم ومش مصدق كل الى بيتعرضلو ده .. اوكى يا طنط ابعتيهم انتى

فجاة المدرب بيزعق .. يالاااااا كله ينزل الميه واياك اشوف استعباط وهزار تانى يلاااااااااااا

المدرب بيزعق .. روووز انتى عريانة ليييييه الميوه بتاعك فييين

روز برعب .. مانا قولتلك يا كابتن بودى قلعهولى واحنا فى المية ورماه فى البيسين مش لقياه

الكابتن بزعيق اكتر .. مش مهم ياله عومى واياك المح حد فيكم بيهرز مع التانى ياااااله ورانا بطولة ياااالااااااااا

روز وصحابها كلهم جريو مرعوبين من الكابتن نطو فى البيسين

نور قعدت تصور فى بنتها الى بتدرب بلبوص وسط الصبيان فى المية وفرحانة وفخورة بيها جدا وعمالة تشجعها وفى نفس الوقت مبسوطة جدا من عدم اعتراض هيثم على كل الى اكتشفو وشافو

وبعد حوالى ساعة انتهى التمرين

روز واصحابها طلعو منهكين جدا وروز دايما بعد كل تمرين بسبب العرى الى هى بتبقا فيه والهزار الى صحابها بيهزروه معاها بتبقا هيجانة جنسيا جدا ومحتاجة ترتاح وامها عارفة الحالة الى بتبقا فيها دى

روز رايحة ناحية امها وواضح على معالم وشها الاجهاد والهيجان

روز .. ياله يا ماما نشفينى وتعالى عشان نروح كلنا ورى الصالة

نور بتبتسم وهى بتبص لهيثم باحراج .. طيب اصبرى اصبرى ماتبقيش متسربعة كدا خطيبك واقف

روز .. مش قادرة يا ماما خلصى

نور .. حاضر حاضر

هيثم حاسس من ارتباك نور ان فى حاجة مش طبيعية هتحصل

وبعد ما هى وصحابها نشفو امها اخدتها من اديها وهى لسة عريانة وحواليهم صحابها واتجهو للخروج من الصالة

نور بصت وراها لهيثم .. هيثم حبيبى هات شنطة خطيبتك وتعالة ورانا

هيثم اخد حجات روز ومشى وراهم فى خجل شديد ومستغرب هو ليه امها ملبيتهاش هدومها بعد ما نشفتها وازاى هتروح وهى عريانة كدا

هيثم لقاهم ماشيين فى اتجاه غير اتجاه الباركين وداخلين فى ممر فاضى خلف صالة التدريب الى كانو فيها وبعدين حودو فى ممر مسدود مركون فيه شوية كراكيب وحجات تبع صالة التدريب ووقفو كلهم وفجاة لقى صحابها بيتهاوشو على حاجة مش فاهمها وروز حاضنة امها من وسطها وشكلها مش على بعضها وضامة رجليها وهى واقفة وبتفركها فى بعضها ولما وصل عندهم

صاحب روز .. لا يا طنط مليش دعوة هو كان المرة الى فاتت بودى هو الاول اشمعنا يعنى انا انا عاوز ابقى الاول المرادى

بودى .. لا يا طنط انا الاول

نور بتكلمهم بحزم .. خلاص اخرس انت وهو لا انت ولا هو الاول المرادى روز هى الى هتختار

روز بدون اى كلام ما صدقت وبدون تمييز شدت واحد منهم من ايدو ووقفو جمب سور الممر الى واقفين كلهم فيه وسندت على الحيطة باديها وفلقست طيزها شوية ومستنية صاحبها

هيثم بيتفرج وهو مش مصدق ومش فاهم الى بيحصل

صاحب روز طلع زبو وابتدى يحكو بين فلقة طيز روز عشان يقف وفى خلال ثوانى كان زبو واقف ومبلول بعسل كس روز الى مغرق فخادها وفلقتها وقام راشقو فى خرم طيزها وابتدى ينيك ويرزع فيها بكل هيجان

نور ملاحظة تبريقة هيثم من المنظر الى شايفو فاقررت تحور عليه عشان تخليه يتقبل الى هو شايفو





هيثم مستغرب ان صاحب خطيبتو لما رشق زبو فى خرم طيزها من رد فعلها وانها محستش باى وجع وابتدى يسمع طرقعة تخبيط لحم طيز خطيبتو وبنت عمو فى جسم صاحبها وهو بينكها فى خرمها وابتدت تطلع اهات ناعمة رقيقة كانها طالعة من اعماقها

روز وهى بتتناك بتبص لمامتها بعيون كلها احساس بالراحة والامتنان ليها مع اهتها الرقيقة .. اه اه اه اه اه اه اه

نور وقفت جمبو وهى بتتفرج معاه على بنتها وهى بتتناك من صاحبها فى طيزها وعاوزة تبتدى تحور على هيثم وتجس نبضو وتشوف رد فعلو على الى شايفو دلوقتى ايه عشان ميعملهمش مشكلة بعد كدا .. شايف يا هيثم خطيبتك حلوة ازاى

هيثم فى صدمة رهيبة بيسالها .. ايه ده يا طنط ايه الى بيحصل ده

نور .. لا يا حبيبى اوع تفهم حاجة غلط انا هفهمك ... اصل خطيبتك روز بعد كل تمرين بتكون بزلت جهد كبير وبتبقى عضلات جسمها كلها متشنجة فبتحتاج زى ما تقول كدا زى تمرين سهل يرخى عضلات جسمها ويحسسها بالراحة ... يعنى اللى انت شايفو ده يا حبيبى مش حاجة عيب ولا حاجة ده مجرد تمرين يفك عضلاتها ويريحها ويرخى جسمها بعد تمرين السباحة مش اكتر

لكن طبعا دى مش الحقيقة والحقيقة هى ان روز من اول ما ابتدت تلعب سباحة وتلبس مايوهات وحست بنظرات الناس لجسمها بقت نظراتهم دى نار بتمشى فى جسمها بتهيجها وبالتدريج بقى جسمها بيكبر ومايوهاتها بتصغر وبتكشف جسمها اكتر واكتر وبتتعمد انها تعرى جسمها بالكامل قصاد الناس لكن بتعملها بطريقة غير مباشرة عن طريق استغلال هزار اصحابها معاها وهم بيقومو بالواجب وبيعملولها الى هى بتبقى عوزاه بالظبط من غير ما تطلبو هى مجرد بتستسلم ليهم ولهزارهم بس ومش بتقاوم اى فعل بيعملوه معاها فاطبعا كل ده بيعملها اثارة جنسية رهيبة وبتبقى عاوزة تفضى الاثارة دى عشان ترتاح فبقت تسمح لصحابها ينكوها تحت اشراف وتخطيط امها فى البداية وتستغلهم فى اطفاء نار هيجانها ونور امها عارفة كل ده طبعا كويس وعاشتو مع روز مرحلة مرحلة وبتعملها كل الى هى عوزاه لان روز بالنسبة لنور امها الدنيا دى بحالها فى كفة وروز بالنسبالها لوحدها فى كفة عشان كدا رغبات وطلبات واوامر روز كلها مجابة من امها من قبل حتى ما تفكر فيها وبقت نور معرصة لبنتها لاقصى درجة ممكن تتصور

هيثم بالرغم من صدمتو من منظر خطيبتو الى بتتناك قصاد عينو تحت اشراف ورعاية امها عمل نفسه مصدقها لانه مش عاوز يبين لنور انه معترض او مش عاجبة الى بيحصل ونور تزعل وتقلل وتفشكل جوازتو وتحرمو من بنت عمو الى بيعشقها عشق

هيثم بابتسامة مزيفة بتخفى خنوعو واحساسو بعدم الرجولة .. ايوة فعلا كلامك صح يا طنط

نور ابتسمت لما لقت هيثم مبتسم وموافقها على الى بتقولو ومانزعجش من منظر روز خطيبتو وهى بتتناك من صحابها فحبت تتاكد انه فعلا مصدقها

نور .. طيب ياله يا حبيبى روح اقف جمب خطيبتك متسبهاش لوحدها وهى كدا ونظم الدور للعيال اصحابها الاشقيا دول

هيثم فى خنوع وذل سمع كلامها وراح وقف جمب روز اللى لما شافتو وقف جمبها بصتلو بعيون ضايعة ماليها الشبق والاحساس بمتعة النيك وقالتلو .. احضنى وانت ماسكنى يا هيثم عشان مش قادرة اقف

واتنقلت فى حضنو وسندت بخدها على كتفو وهى باصة ناحية امها بكل حب ومفلقسة طيزها لصاحبها يدب فيها وهيثم حاوطها بدرعاتو يمسكها ويسندها وهى بتتناك وفجاة صاحبها وقف عن الحركة وزبو كلو جوة طيزها

روز طلعت اهه طويلة هادية وناعمة .. اااااااااااااااااااااااااااااه

هيثم استنتج ان صاحبها خلص خلاص وبيفضى لبنو فى طيز خطيبتو

نور قربت من روز وصاحبها ببفضى لبنو جوه طيز بنتها وبتلمس على شعرها بكل حب وحنية وهى بتقولها .. ايه يا نور عيون ماما مبسوطة

روز روز وعنيها نص مغمضة ومرفوعة لفوق .. اوى يا ماما انا بحبك اوى

صاحبها طلع زبو من خرم طيز روز ولبنو بينزل من خرمها فى طريقو لوراكها وجه صاحبها الى بعده الى عليه الدور ينكها

صاحبها زبو واقف وجاهز .. لفى يا روز

روز لفت وهى فى حضن هيثم خطبها الى ساندها بحضنو وفتحت رجليها شوية وصدرت وسطهت بكسها لقدام

صاحبها رشق زبو فى كسها على الواقف وابتدى ينيك فيها

هيثم برق واتصدم لما لقى صاحبها بينكها من كسها معنى كدا انها مش بكر

نور قرت رد فعلو وحبت تلحق صدمتو .. متقلقش يا هيثم يا حبيبى هى اكيد واخدة الحباية .... وسالت بنتها ..... اخدتى الحباية قبل ما تنزلى يا روزة

روز .. ايوة يا ماما اخدتها متقلقيش

هيثم @ ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود

صاحبها وهو بيرزع فى كسها قرب من شفايفها باسها بوسة طويلة ومص لسانها

نور .. بس يا وله احترم نفسك خطيبها يزعل

روز وقفت البوسة وبصتلها ووشها ضايع من المتعة والهيجان .. لا يا ماما سبيه يبوسنى هيثم مش هيزعل

نور .. ماشى يا حبيبتى زى ما تحبى

ورجعت روز تكمل بوس مع صاحبها

هيثم مع كل ترزيعة فى كس روز خطيبتو وحبيبتو من صاحبها بقى واصلو احساس ان زب صاحبها ده مش بيطعن خطيبتو فى كسها لا ده عمال يطعنو هو فى رجولتو وشرفو وفجاة سمع روز بصوتها الرقيق الناعم الممحون

ااااااااااااااااااااااااااااااااه

فعرف ان صاحبها بينطر لبنو جوة كسها
لكن صاحبها خرج زبو وهو لسة بينطر وكمل نطر على وش كسها غرق شعر كسها كله بلبنو

هيثم بيبص على لبن صاحبها الى اختلط مع شعر كسها الاحمر ونازل على فخادها من قدام وهو حاسس بقمة الذل والعار

هيثم مش قادر يستحمل منظر ازبار صحاب خطيبتو وهى بتنيكها وكاتم دموعو فقرر يبعد بعينة ويبص بعيد ناحية الطرقة الى دخلو منها على هنا وفجاة شاف منظر عمره ما كان يتمنى يشوفو فى الوضع الى هو فيه دلوقتى وحس انه هيجيلو ازمة قلبية وقلبو على وشك الوقوف

هيثم اتفاجئ ان اتنين من صحابو جم من الطرقة ودخلو على الممر الى كلهم واقفين فيه

عمر وعلى

عمر وعلى اول ما دخلو من زاوية الطرقة وشافو صاحبهم هيثم فى الوضع الى هو فيه بنوتة جميلة جدا ساندة بضهرها عليه وهو حاضنها ساندها وفاتحة رجليها تمانية وهى واقفة ومصدرة كسها لواحد مطلع زبو وبيمسح لبنو فى شعرت كسها وقفو مصدومين للحظات وبعدين قربو منه وهم مزهولين ونور بتراقب الموقف وهى مش عارفة دول مين

على .. هيثم ازيك احنا شفناك من بعيد داخل على هنا وعمالين ننادى عليك بس انت مكنتش سامع فاجينا نسلم عليك

وفعلا هيثم مسمعهمش وهم بينادو عليه لان كان صوتهم بعيد وكمان كان عقلو تايه من الصدمات الى عايشها مع خطيبتو ومامتها مرات عمو وصحابها

هيثم اتصاب بالخرس ومبحلقلهم فى صمت ومش عارف يرد عليهم

عمر .. هى مش دى روز خطيبتك يا هيثم

طبعا هم عارفين روز لانهم حضرو خطوبتهم وبيشفوها علطول معاه فى الصور الى بينشرها على صفحتو وروز مميزة بشكلها الجميل وشعرها الاحمر ومستحيل الى يشوفها حتى لو مرة ينساها

نور دخلت فى الحوار لما شافت هيثم صابو الزهول والخرس فحبت تنقذ الموقف .. اهلا بيكم .... هم دول صحابك يا هيثم ولا ايه

وجه صاحب روز الى بعدو عدى من وسطيهم مسك روز من وسطها لفها وهى فى حضن هيثم الى مصاب بالزهول والخرس تماما ومبحلق لصحابو الى شايفينو حاضن خطيبتو وهى بتتناك من زمايلها فى تمرين السباحة

وقام صاحب روز رشق زبو فى طيزها

نور .. هيثم

هيثم حاول يسترد وعيو .. ااااا اااا اه ايوة يا طنط دول صحابى على وعمر ... وبعدين وجه كلامو لصحابو ... هو انتو بتعملو ايه هنا ؟

عمر .. كان عندنا ماتش ولعبنا وخلصنا وشوفناك واحنا خارجين

نور سلمت عليهم بكل ترحاب وشرحتلهم الموقف الى هيثم وخطيبتو فيه دلوقتى عشان ميفهموش غلط وان الى شايفينو ده مجرد تمرين استرخاء عضلات لبنتها بعد تمرين السباحة

عمر وعلى طبعا ما اقتنعوش بكل الى امها حكتو واستنتجو علطول ان صاحبهم مجرد هلهولة معرص وان البنت دلوعة وامها بتنفزلها كل رغباتها وحماته وبنتها راكبينو ومدلدلين

صحاب هيثم لما اكتشفو حقيقتو الى هو مخترهاش استلموه تريقة وضحك وتنكيت عليه ونور وروز بقو يضحكو معاهم على تريقتهم عليه لانهم كانو بيقولو حجات تدحكهم

وبعد حوالى تلت ساعة كان صحابها الخمسة كلهم ناكوها تلاتة ناكوها فى طيزها واتنين فى كسها وخلصو وظبطو نفسهم ومشيو وسابو روز ونور وهيثم وصحابو عمر وعلى

نور .. ها يا حبيبتى عضلاتك فكت

روز بتبتسملها ابتسامة حب .. ايوة يا ماما

روز لاحظت نظرات صحاب خطيبها ليها وهم بيتريقو عليه الى كانت كلها مليانة شهوة واعجاب وانبهار بجمالها وجمال جسمها وهى بتعشق النظرات لجسمها

ونور كمان لاحظت نظراتهم ليها ولبنتها اكتر منها ونور بتبقى فرحانة ومبسوطة جدا لما حد يبص لجسم بنتها وينبهر بجمالو وحلاوتو وانوثتو وخصوصا لو بيشوف جسمها لاول مرة وبتتعمد انها تظهر جمال وجسم بنتها عشان تستمتع بنظرات اعجابهم بيها وتعليقاتهم على جمال جسمها وحلاوتها عموما

هيثم عاوز ينهى المهزلة والموقف القذر الى هو فيه قصاد صحابو ده لكن مش عارف ازاى

روز بصوتها الناعم الجميل قالت .. هيثم هات التوب والليجن من الشنطة عشان اللبس

هيثم فرح جدا ان اخيرا جسم خطيبتو هيتدارى من عيون صحابو والمهزلة دى تنهى حتى لو جزئيا

نور بعد ما سمعت طلب بنتها من خطيبها بصت لعلى وعمر الى عنيهم هتاكل بنتها من حلاوتها وانها لسة مشبعتش من استمتاعها بنظرات استمتاعهك بجسم وجمال بنتها وفكرت للحظات وردت .. لا لا خلاص مش هينفع يا روز تلبسى هدومك ولبن صحابك لسة مغرق جسمك عشان هدومها متتوسخش خلاص مفيش حل غير انط هتمشى زى ما انتى كدا اوكى يا حبيبتى يا روز

روز .. اوكى يا ماما

هيثم اتصدم وحاسس بالعار ومش عارف يقول ايه

صحاب هيثم مش مصدقين الى سمعوه دلوقتى وانها هتمشى كدا من النادى وخطيبها هيثم الخروف معترضش

نور .. هيثم هات الشوز بتاع روز من جمب شنطتها عشان تقلع الشبشب وتلبسو

على بتريقة ودحك .. ياله يا هيثومة هات لخطيبتك شوزها عشان ميصحش تمشى حافية وهى بلبوصة بلبن صحابها كدا

نور بتحاول تساند خطيب بنتها عشان ميزعلش من تريقة صحابو .. بس يا واد انت وهو هزار .... ميهمكش يا هيثم صحابك شكلهم غيرانين منك عشان خطيبتك قمر

عمر وعلى فى دحك هستيرى ..غيرانين ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هيثم ابتسم ابتسامة انكسار .. ايوة عارف يا طنط

وبكل خضوع وذل راح جابلها الشوز بتاعها وقعد يلبسهولها فى رجلها وهى واقفة جمبو ساندة باديها على كتفو وشايف بعنيه لبن صحابها المنطور على جسمها وشعر كسها وبيسيل من فتحة كسها مغرق فخادها وحاسس بمنتها القرف من لبنهم الى ملى جسمها لكن مش مبين احساسو بالقرف ده ومستحمل نظرات وتريقة صحابو عليه عشان برضو روز متضيعش منه

هيثم لبسها الشوز بس لانه تايه نسى يربطلها الرباط بتاعو واخد شبشبها بتاع التمرين عشان يحطو فى شنطتها

نور وهى بتحضن روز من وسطها وبتمشى عشان تخرج من الطرقة المدارية .. لا يا هيثم متحطهوش فى الشنطة امسكو فى ايدك وهات معاك شنطة هدوم خطيبتك وتعالة ورانه انت وصحابك

هيثم فى خضوع وهو بيحاول يدارى وشو بعيد عن نظرات صحابة الى كانت بتتوزع باحتقار عليه وباعجاب على جمال جسم حماتو وجسم خطيبتو الى ماشية فى حضن امها عريانة ولبن صحابها مغرق طيزها وشعرتها وكسها وفخادها

نور كانت حريصة وهى ماشية حاضنة بنتها بكل حب انها تبقى تسبق هيثم وصحابو بخطوات بسيطة بطيئة وقاصدة كدة عشان تفرجهم على جمال ورشاقة جسم وطيز بنتها الطرية وفى منتهى الاستمتاع وهى حاسة بنظراتهم ليها واعجابهم بجمالها ورامية ودنها معاهم مستنية تسمع تعليقات اعجابهم بجسم بنتها

هيثم شايل شبشب وشنطة خطيبتو وماشى وراهم بخطوات وعلى يمينو وشمالو على وعمر هارينو تريقة لكن هو متماسك مش عاوز يبينلهم ضعفو

عمر وقاصد يسمع روز وامها .. اوف ياد يا على اوف على حلاوة طيز خطيبته هيثم شايف ياد

بفففففف برررررررررر بفففففففففف بررررر بررررررر

صوت ظرط خرم طيز روز ابتدى يطلع وهى ماشية نتيجة الهوا ولبن صحابها الى اضغط جواها وهم بينيكوها وببنزل حبه من لبنهم على فخادها

على مبهور بالعهر الى شايفو وبيبص لهيثم وعمر .. يا ديك امى شكل خطيبتك خرمها وسع واتبهوق اوى يا هيثم هتسدو ازاى ده

روز سامعة ومبسوطة ونور طايرة من الفرحة بكلامهم فى مغازلة جسم بنتها وحبت توريهم اكتر الى مش شايفينو كويس فى جسم روز لكن مش عارفة ازاى فعينها جت على شوز روز ولقت رباطو مفكوك فاوقفت وشاورت لروز على الشوز

نور .. روزة وطى اربطى الشوز بتاعك عشان متتكعبليش يا حبيبت ماما

وفعلا روز وقفت وبصت على الشوز وابتدت توطى وهى بتوطى بطنها ضغطت على مصارينها فا صوت ظرتها على

هيثم كان عاوز يعديهم بصحابو عشان ميشفوش منظر خطيبتو وهى موطية كدا لانه متوقع الى هيبان منها ويشفوه وحاول يسحبهم يعدوها

لكن نور لحقتو .. اصبر يا هيثم لما خطيبتك تربط الشوز بتاعها

وفعلا سمع كلامها فى خضوع وعمل نفسو بيبص الناحية التانية وعينه من تحت لتحت بتراقب صحابو الى رشقة عنيهم فى فلقة طيز خطيبتو الى اتفتحت لما وطت وكشفت عن خرم طيزها المفتوح الى واضح انه اتبهوق من كتر ما اتناك من ازبار صحابها وعمال يظرط ويكب لبن من لبنهم الى لسة مليان جوه مصارينها وخرم كسها الى عمال يسرب لبن هو كمان وشعر طيزها الاحمر الى بين فلقتها الغرقان ومعجون وملزق بشكل جميل مع لبنهم

على وعمر كان اصابهم السحر فى عيونهم
والمشهد اصبح صامت مش مسموع فيه غير صوت ظرط خرم طيز روز وهى موطية

وبعد لحظات صوت روز الساحر وهى بتربط الشوز كسر الصمت .. ماما انا محرجة من الصوت ده ... هو لسة فى حجات بتنزل

نور عارفة السبب طبعا .. معلش يا حبيبتى حاولى تقفلى فتحتك وانا هخلى هيثم يمسح الى بينزل منك

لكن طبعا فتحة خرم طيز روز بتتناك فيها من اكتر من سنة من صحابها ومبقتش تقفل بعد النيك بسهولة لازم يعدى حبه

روز .. مش عارفة يا ماما كل ما اقفلها بتفتح تانى لوحدها وانا مكسوفة اوى من الصوت ده وصحاب هيثم سامعينو

على بتريقة .. لا لا متشغليش بالك بينا خالص احنا مقدرين ظروفك

عمر بيكلم هيثم بيتريق عليه .. شكلها وسعت منك اوى يا هيثم ومش هتعرف تسدها لوحدك

ودخلو فى وصلة دحك هو وعمر وهم بيسقفو على ايد بعض

نور وهى بتطلع مناديل ورق من شنطتها .. بطل معاكسة فيها يا واد انت وهو .. وبعدين بتكلم بنتها .... طيب اصبرى نص ساعة وهتقفل لوحدها يا حبيبتى

وطلعت كيس المناديل وبتديه لهيثم .. خد يا حبيبى امسح جسم خطيبتك ... خليكى موطية يا روز لغاية ما خطيبك يخلص

روز .. حاضر يا ماما

على وعمر فى نفس واحد .. احاااااااااا ... امسح يا هيثومة هاهاهاهاهاهاهاااااااااااههههههههههههههههههههههههههههه

هيثم فى منتهى الكسوف والخجل والاحراج والاحساس بالاهانة مد ايدو ببطئ اخد المناديل وسحب كام منديل لكن مقدرش ينفذ طلب حماتو وفضل متجمد مكانة مزهول

نور .. ياله يا هيثم نضف خطيبتك عشان نمشى

على وعمر نتشو منه المناديل .. عنك انت يا هيثومة

ووقفو الاتنين قصاد طيز روز المفلقسة وابتدو ينضفوها من لبن صحابها ويرمو المناديل على هيثم وهيثم واقف متجمد مزهول وهو شايف ادين صحابو بتنضف طيزها وخرمها وكس خطيبتو

وبعدين شاف صحابو بعد ما نشفو اللبن بدأو يسحبو مناديل ويحشروها بصوابعهم جوة خرم طيزها وخرم كسها وبيحشوها وهم عاملين حركة البعبوص باديهم

وبعد ما خلصو وقفو جمب هيثم وهم بيتفرجو على المناديل الى حشروها جوة خرم طيزها وخرم كسها وفخورين بالعمل الى عملوه

على .. ايه رايك يا هيثم شغل فاخر من الاخر

عمر .. بس على فكرة خلى بالك يا هيثم خرم طيزها اخد مناديل كتير واضح انها اتفشخت لما اتهرت يا هيثومة بس بصراحة خطيبتك تستاهل الفشخ ياد يا هيثم ولا ايه يا على

على .. اوووف ياد يا عمر الا تستاهل دى حتة فرولاية على منجاية على كرماية على كرملاية ابن المحظوظة

نور معاكستهم لبنتها ومدحهم فى جمالها بالكلام السافل ده نازل على ودنها زى النغم وفرحانة من جواها جدا وابتسامتها فاشخة وشها

نور بتشاور على المناديل الى صحاب هيثم حشروها فى اخرام بنتها وابتدت تطلعها باديها وهى مبسوطة جدا ومبتسمة وبتدحك دحكة رقيقة .. صحابك دول قللات الادب اوى يا هيثم شوف عملو فى خطيبتك ايه السفلة دول

وبعد شوية ضحك وتريقة على هيثم مشيو ووصلو للعربية

كلهم واقفين فى دايرة عند عربية هيثم وهيثم بيسلم على صحابو عشان عاوز يمشيهم باى طريقة ويلملم الى باقى من شرفو وكرامتو ويخلص من الموقف ده وياخد خطيبتو وحماتو ويروحو

عمر .. ماتيجو نوصلكم احنا يا طنط وسيبوكم من هيثم عشان شكلو تعبان وعاوز يروح يرتاح

نور .. ههههههههههه بس يا رخم مترخمش على صاحبك

هيثم .. ياله يا جماعة اشوفكم بعدين

وهيثم فى عقلو انه مش هيوريهم وشو تانى طول عمره بعد الى شافوه النهردة

روز بتوشوش امها فى ودنها

نور .. ماتيجو معانا يا عمر انت وعلى دا احنا لسة هنعدى على محل المايوهات عشان هيثم هيشترى واحد جديد لخطيبتو بدال الى صحابها ضيعوهولها هو المحل قريب هنا

هيثم اتخض .. لا لا يا طنط هم لسة مخلصين ماتش وتعبانين وهيروحو

عمر .. انت مالك انت يا عم ... اوكى هنيجى معاكم يا طنط هنروح نجيب عربيتنا ونييجى وراكم

وركبو كلهم وروز ركبت جمب هيثم وامها ورى وهيثم حاول طول الطريق القصير انه يزوغ منهم لكن على وعمر مدهوش فرصة

ووصلو عند محل راقى جدا بيبع مايوهات ولانجيرى

عمر وعلى راحو وقفو جمب عربية هيثم جمب شباك روز ونور الى قاعدة ورى

هيثم .. خليكى انتى هنا يا طنط وانا هدخل اجيبلها مايوه واجى علطول

روز .. طب والمقاس ما ادخل اقيسو جوه احسن

هيثم .. انا هجيبو مقاسك متقلقيش يا حبيبتى وابقى قسيه لما تروحى ولو فى مشكلة فى المقاس هبقى اخدو اغيرو

نور .. اوكى يا حبيبى ووربنا بقى هتلبس خطيبتك ايه على زوقك عشان متشوقين نعرف

هيثم بسعادة .. حاضر يا طنط انا جاى علطول

هيثم خرج من العربية وساب صحابو بيرغو مع خطيبتو الى قاعدة عريانة وامها من شبابيك العربية

هيثم متاخرش ورجع بعد 5 دقايق ودخل العربية

روز اول ما دخل قالتلو .. هيثم انا وماما عزمنا صحابك يبقو ييجو يقعدو معانا شوية نسهر يوم مع بعض كلنا عند ابيه سعيد

هيثم اتصدم من الى سمعو وبص لعمر وعلى الى كانو بيبصولو بابتسامة مستفزة

نور متلهفة تشوف المايوه الى اختارو خطيبها لبنتها

نور اخدت من هيثم الشنطة .. ورينا كدا يا هيثم جبت ايه لروز

روز وامها بيطلعو العلبة الى فى الشنطة وبيفتحوها بشوق ولهفة وبعدين اتصدمو

طلعو من العلبة مايوه بوركينى اسود فى فوشيا ومعاه الشال وطرحة التحجيبة بتاعتو كله طقم واحد

روز وامها اتصدمو وبعدين ضحكو

روز بسخرية .. ايه بدلة الغطس الى انت جايبهالى دى يا حبيبى .. انت طلعت فلاح اوى

هيثم باحباط وزعل .. ايه يا حبيبتى مهو مايوه برضو

نور .. ايوه ميوه للفلاحين يا حبيبى لكن بنوتى القمر دى مش فلاحة خالص ولا يمكن هى ترضى تلبس القرف ده ... وبتبص لعلى وعمر ... صح يا ولاد

على وعمر بيبصو لصاحبهم بسخرية .. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا فلاح هههههههههههههههههههههههههههههههههه

وقام عمر مد اديه من شباك نور من ورى ورزع هيثم على قفاه .. حد يلبس الفرولاية القشطة دى بدلة غطس يا خرونج ههههههههههههههههههههههههه امال الناس هتتفرج على ايه كدا

وكلهم قعدو يضحكو على القفا الى عمر رزعهولو

هيثم عنيه احمرت ومش قادر يمسك دموعو وحاسس باهانة رهيبة وخصوصا بعد القفا الى صاحبو اداهولو قدام خطيبتو وامها

على .. اسمحيلنا احنا يا طنط انا وعمر كل واحد فينا يدخل يجيبلها مايوه على زوقو واعتبريها هدية اول معرفتنا بيكى انتى وروز

نور بسعادة .. اوكى يا على وبطل انت وهو قولتلكم كلمة طنط دى قلولى يا نور وبس انا لسة صغيرة متكبرونيش

روز فى فرحة رمت بوركينى خطيبها هيثم عند رجليها فى الدواسة وقعدت مقرفصة فى لهفة على كرسيها ووشها ناحية على الى واقف جمبها فى الشباك وطيزها ناحية خطيبها .. ايه ده بجد هتجيبولى هدية على زوقكم

وش روز بقى قصاد وش على بحوالى شبر

على حس بقربها منه لاول مرة قلبو اتخلع من هالة جمالها وسحرها وريحتها الى كلها انوثة ونعومة فبدون ارادة منه لقى نفسة بيمد ايدو ورى راسها وشفايفها لزقت فى شفايفو بدون اى مقاومة من روز الى اتفاجئت من رد فعلو لدرجة ان خرم طيزها الى كان قرب يقفل وسع ورجع يزرط وينطر لبن من الى لسة موجود فى مصارينها على خطيبها الى قاعد جمبها على كرسى السواق

نور مبهورة من الى حصل وعارفة انه حصل بسبب ان على صاحب خطيب بنتها مقدرش يستحمل او يقاوم سحرها وجمالها وانوثتها وكانت طايرة من السعادة وفرحانة بروز جدا

البوسة طالت وهيثم من الصدمة وكسوفو لف وشو الناحية التانية وعمل نفسة مش شايف ومش واخد باله من الى حصل وعنيه بدات تدمع على كرامتو الى بتداس بالجذمة لكن صوت ظرط خرم طيظ خطيبتو وصلو المشهد بالكامل من غير ما يكون شايفو بعنيه

روز من احراجها من صوت ظرط طيزها اللى غرقت خطيبها لبن صحابها سحبت نفسها وزقتو برقة وهى بتقول بصوتها الناعم .. بس يا على يا سافل خطيبى يزعل

نور مبهورة من الى حصل .. بس يا على صحبك يزعل منك كدا لما تبوس خطيبتو قدامو

عمر مد ايدو تانى من ناحية شباك نور وقام رازع هيثم بالقفا تانى وهو ببقول .. لا هيثم شكلو مبيزعلش
طرااااااااااخ

هيثم حرفيا كان بيعيط واستقبل القفا بدون اى رد فعل وملفش وشو عشان ميشفوش دموعو ويشوفو اد ايه هو ضعيف ومش راجل

على .. نور ممكن روز تلبسلنا المايوهات اللى هنجيبهالها لما هيثم يعزمنا عندكم عشان نشوفها هتبقى حلوة عليها ولا لا

نور بسعادة .. حاضر يا على هخلي روز تلبسهالكم عشان تشفوها عليها

وبعد ربع ساعة على وعمر رجعو من جوة المحل وشايلين 3 اكياس

ادو اتنين لروز

وواحد لنور

عمر .. ده عشانك انتى يا نور

نور فرحت جدا .. بجد انتو جبتولى واحد

على .. ايوة طبعا هو معقول نجيب لروز وانتى لا اكيد مينفعش

ولسة هيفتحو ويتفرجو

عمر .. لا متفتحوش هنا لما تروحو ابقو شفوه

ولسة نور هترد عليه

هيثم دور العربية وطلع بدون اى كلام

وبعد خمس دقايق لما وصلو عمارة سعيد

هيثم فى احساس بالانكسار والضعف .. خدى روز واطلعى يا طنط وانا ربع ساعة وجاى

روز .. رايح فين يا هيثم

هيثم بص على البوركينى الى جايبه لروز الى مرمى فى الدواسة وروز دايسة عليه برجلها وهى مش حاسة .. هروح ارجع المايوه واجى علطول

روز بتبص على الميوه الى تحت رجليها وهى حاضنة هديتها من صحاب خطيبها .. ايوة احسن يا هيثم عشان ده شكلو فلح اوى ومش بيلبسو الا الناس البيئة يععع وحش اوى

ونزلت نور وروز وطلعو وهم فرحانين جدا بالهدايا بتاعتهم وهيثم بيبص عليها لغاية ما طلعو واختفو من نظرو

هيثم بص للبوركينى الى كان مرمى تحت رجل خطيبتو وانفجر من العياط وانهار بالكامل وقام شدو وقعد يشد فيه باديه وسنانو بكل غل بيحاول يقطعو لكن معرفش حتى يعمل فيه ولو قطع صغير

نهاية الجزئ الخامس عشر

®®®®®®®®®®®™


تعليق للكاتب

اولا احب انكم تعتبرو الجزئ ده اعتزار منى على فترة التاخير الطويلة من ساعة الجزئ الى فات
وانا عملتلكم جزئ تقعدو تقرو فيه اسبوع
ومش هتاخر فى الجزئ اللى جاى متقلقوش

وانا لسة لغاية قريب بشوف تعليقات بتنتقد واقعية القصة واحب اقول للناس دى
يا جماعة احنا هنا مش بنكتب سيرة زاتية
انا بكتبلك قصة خياليه جنسية
اينعم انا حريص انها تفضل تحت منطقية قانون الواقع لكن مش تكسر الواقع او تختلف عنه
يعنى لازم يبقى فيه شوية افورة فى ردود الفعل او الاحداث او تركيبة الشخصيات وتفاعلها او الكوميديا

القصة الهدف الوحيد منها انك تستمتع بيها وتسحبك جوة عالمها مش انت الى عاوز القصة تتماشا مع عالمك انت ولو انت عاوز كدا روح دور هتلاقى قصص بالطعم الى انت عاوزو ده

وده مش معناه ان انا ضد الانتقاد
انا بتكلم على نقطة واحدة بس وهى ان كل شوية حد يكتب كومنت ان القصة مش واقعية
ايوة يا عم مهى مش واقعية ومكتوب قصادك فوق ان تصنيفها فانتازيا
او تقدر تصنفها انها دراما اجتماعية جنسية فنتازيا
حاجة لايت كدا تستمتع بيها مش اكتر مش تعيشلى فى دور الناقد الروائى الواقعى
فك نفسك كدا ورحرح يا برنس

ويسعدنى اسمع اراء كل الناس سواء ايجابية او سلبية فى الجزئ الجديدة ... انجوى وشكرا لكل فانز القصة الى متابعنى من الاول ورخمت عليهم بالتاخير وشكرا للفانز الجديد للقصة 🙂🌹✌️
 
تم أشاء السلسلة الثانية
 
تم أشاء السلسلة الثانية
عزيزى باسم ايه سبب عدم استكمال القصة فى موضوعها الاصلى
كدا القصة اتشتت والقارئ الى هيدخل هنا مش هيعرف يجيب الموضوع الاول من بداية القصة بعد ما الموضوع ينزل تحت
يعنى كدا القصة اتقطعت وماتت
ليه ميتمش استكمالها فى نفس موضوعها ؟
 
عزيزى باسم ايه سبب عدم استكمال القصة فى موضوعها الاصلى
كدا القصة اتشتت والقارئ الى هيدخل هنا مش هيعرف يجيب الموضوع الاول من بداية القصة بعد ما الموضوع ينزل تحت
يعنى كدا القصة اتقطعت وماتت
ليه ميتمش استكمالها فى نفس موضوعها ؟
الحد الاقصي للقصة 13 جزء وتم وضع روابط الاتصال
 
➤السابقة



الجزئ الرابع عشر

ديدى لبست فستانها السوارية ابيض ناعم جدا ميكرو جيب بيلمع بنقط زى النجوم كانها مرشوشة عليه بحمالات رفيعة جدا الى ماسكة الكبات بتاعتو وكاشفة بزازها من كل الجوانب اكتر ما هى مغطياها بفتحة سدر نازلة لغاية نص بطنها وظاهرة جمال تنيات بزازها على جسمها الى واقفة مع حلماتها بشموخ واثارة تلهب العقول مع اندرها T سترينج الى مش مغطى بالمثلث بتاعو الا مقدمة كسها وصندلها الابيض الى من نفس خامة واستايل فستانها والى طالع بحزام ملفوف بكل رقة وجمال على كل سمانة رجلها والى اصبح شكلها فى النهاية كانها نجمة بتتوهج بالاثارة والجمال والرقة الى تبهر العيون

نرمين بعد ما لبست اندرها الى اختارو احمد وكله عبارة عن شرايط بدون قماش الى شكلو من الامام عبارة عن T سترينج لكن مقلوب الى قدام ورى والى ورى قدام عبارة عن شريط رفيع نازل من الامام معدى من بين شفايف كسها مش مغطيها ومكمل طريقو وطالع من الخلف بيتفرع بشرطين عاملين مثلث عريض على فردتين طيازها والمثلث مبروز فلقة طيازها من الخلف بمنظر مثير جنونى وبرا بكب استريت مغطى نص بزازها بالعرض وشايلهم بحملاتو الجانبية رافعهم لفوق وبارزهم بمنظر جنونى مثير الى فشل فستانها اللبنى السماوى انه يدارى تجسيمهم وليونتهم وطراوتهم وجمالهم وعريهم وفلقتهم بسبب البرا الى يدوبك مغطى نصهم من الاسفل بصعوبة واكنة مجرد حامل ليهم مش اكتر مع تجسيم الفستان لادق ادق تفاصيل لحم جسمها الطرى بتجويف سرتها وبكل تنيات قوامها الرقيقة وبيفضح عهر منظر اندرها الى على طيازها الى ظاهر بكل تفاصيلو بيعلن عن سخونة وجمال طيازها الناعمة الطرية الى بتتهز مع كل خطوة ليها ومع بروز تفاصيل اندرها فى شكل يهبل العقول والازبار ونازل فستانها بكل ضيق ونعومة بيكمل فضيحة تجسيمة لفخادها ورجليها وبيقف طولو عند نص قصبة رجليها بفتحة خلفية يتطلع تكشف تنيات ركبها الخلفية بشكل نارى مثير دافى مع تحجيبتها الى اصر احمد انها تكون طرحة واحدة بس ومتبقاش مقفولة وتكشف عن لحم رقبتها بقصة شعرها الامامى الى نازلة بطول وشها الى اترسم بميكب راقى هادى جميل مخليها فى قمة الفتنة والشهوة والهيجان لاى راجل او ست عينو تشوفها واصبح فى النهاية شكلها النهائى كانها شرموطة عاهرة لكن بمنظر راقى خلاب مثير شهوانى

كلهم عمالين يبصولها بمنتهى الانبهار بجمالها وعهر منظرها وهى بتلف قصادهم تفرجهم على شكلها النهائى قبل ما تلبس صندلها

ديدى .. احا هو فى ايه ده انا الى جسمى كله عريان مش بالفجر بتاعها ده .... ايه يا بت الحلاوة والجمال والطعامة والرقة والشرمطة الى انتى بقيتى فيها دى .... دا انتى لو رحتى بلبوصة هيبقى اهون من منظرك ده يا فاجرة ... وبتبوسها برقة من شفايفها بسبب شكلها الى هيجها عليها

احمد بانبهار شكلها .. برافو يا نيمو كدا انا متاكد ان قريبك هيدخل على عروستو النهردة يفتحها وباقى الفرح هيدخل عليكى انتى وديدى ينيكو ديك ابوكو للصبح

نرمين بتتفرج على منظرها ومنظر طيزها العاهر فى المراية بصدمة ورعب وخوف مهول وتكاد انها تعيط ... ينهار اسود ايه الى عملتو فيا ده دا انا لو رحت عريانة زى ما ديدى بتقول كان بقى اهون من شكلى ده انا مش هقدر اخرج كدا انا جسمى كله بيتنفض من الرعب والخوف

احمد مسكها حضنها برقة .. من الرعب ولا من هيجانك على شكلك يا لبوة .. وبيبوسها ببوسة رقيقة من شفايفها عشان ميبوظش مكياجها

سميرة بكل غرور وثقة بالنفس .. ايه رايك فى الميكب بتاعها يا معلم

احمد .. فاااااجر يا بت يا سميرة انتى فنانة وعرفتى تطلعيها زى ما انا كنت متخيلها وشرحتلك بالظبط ميكب شرموطة وفى نفس الوقت ناعم ورقيق وشيك وراقى اوى .. انتى فعلا جنيص يا بت تعالى هاتى بوسة

نرمين لقتها جاية تبوسو شدتو من قميصو هى وباستو عشان متبسهوش وبعدين عضتو من شفايفو

احمد .. اممممممممم .... اىىىىى يابنت المسعورة ... انا كنت عارف انك اتعديتى من رغد يا كلبة

سميرة .. ايه البت الغتيتة دى ياختى

احمد بيحضن نرمين بتكتيفة ويضمها لسدرو .. خلاص يا بت يا سميرة .... لما يمشو ههريكى انا بوس

نرمين قرصتو من بطنو بغل

ديدى .. يالة اللبسى صندلك عشان اشوف الشكل النهائى يا قطتى

احمد .. لا صندل ايه .. هتلبس كوتشى ابيض

نرمين وديدى .. انت عبيط ازاى يعنى
ايه شغل الفلاحين ده

احمد .. اخرسى انتى وهى انا عارف انا بقول ايه ....طبعا اكيد عندك كوتشى ابيض روحى هاتيه وياريت يكون شكلو ضخم

ديدى .. ايه الهبل ده

احمد .. هش هشششششش .... سيبينى ابدع يا بت ..... يالة يا نيمو روحى هاتى الكوتش ... ولو جوزك شاف منظرك وطلقك اهبديه فى دماغو بالكوتش واجرى تعالى على هنا وانا هجوزك اشرف واستر على شرمطك دى

نرمين بتوتر شديد من شكلها الى بصالو فى المراية .. اخرس ميقدرش يطلقنى ده بيعبدنى عبادة وكمان انا شخصيتى قوية معاه قولتلك .. انا مش قادرة استوعب انا ازاى الناس هتشوفنى بالفجر ده .... انت لازم تيجى معاية عشان تحمينى انا حاسة انهم هيغتصبونى فى الفرح انا مش مصدقة ان ده شكلى ابدا دى واحدة مش انا

ديدى .. طب ياله يا قطة روحى هاتى الكوتشى عشان نشوف شكلو عليكى عشان فى هدية جيبهالك

نرمين بفرح عيالى .. بجد هدية ايه ورينى

ديدى .. لا لما ترجعى يلا روحى

احمد بنظرة خبث لديدى .. مش عارف ليه يا ديدى انا بحب دماغك من بعيد لبعيد كدا من قبل ما اعرف الهدية

ديدى .. عيب عليك يا مستر دنا دماغى تعجبك اوى

احمد .. مستر تانى يا ديدى .. طب تصدقى ان انا هوديكى الفرح من غير اندر عشان يغتصبوكى معاها عشان متبقاش مغتصبة لوحدها

ديدى بكل غرور وتحدى ابن متناكة وهى بتنزل الاندر تقلعو .. يبقى راجل من ضهر راجل كدا الى يحط صباعو على ديدى ... وراحت عند شنطتها الى على الترابيزة وبتوطى تجيبها عشان تحط الاندر

احمد لبسها بعبوص وهى موطية رشق فكسها العريان .. طب ليه كدا يا ديدى تستفزى رجولتى وعربجتى مهم كانو ساكتين فى حالهم

ديدى بخضة وشهقة .. ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه مش انت يا غبىىىىىى

احمد وهو لسة بيلعب فى كسها بصباعو .. اه معلش لامؤاخذة يا ديدى بحسب انا

نرمين لسة واقفة وبتبص تانى فى المراية على طيزها وضهرها وفستانها الديق الى مجسم كل تفاصيل جسمها بنعومة ومعرى سمانة رجلها كلها بملامح رعب على وشها ..... ينهار اسود هى الشرموطة الى فى المراية دى انا يا جماعة بجد انا هيغم عليا من منظرى .. حد يقولى هى دى انا ولا مش انا ... وبتلف .... ينهار اسود على الفضايح ينهار اسود

ديدى .. طب خليكى انتى بقى يا قطة اقعدى قصاد المراية اسئلى نفسك الاسئلة الوجودية دى وانا هاخد جوزك ونسبقك على هناك

نرمين بتتحرك من قصاد المراية وتتجه للخروج .. حاضر هروح هروح بحاول استوعب بس الفضيحة

سميرة .. ياختى ماهى فساتينك امال شريها ليه لما مش هتلبسيها وكدا كدا كلها مقفولوة اهى

نرمين .. عشان البسها لجوزى فى المناسبات هنا فى البيت يا سميرة وكمان ببقى لابسة تحتيها حجات

سميرة بشرمطة وبتتقصع عشان تغيظها .. طب يلا يا قطة انجزى عشان اخرج اتفسح مع المعلم

نرمين فى طريقها لباب شقتها وبتستجمع ثباتها وانفعالها وشخصيتها لمواجهة جوزها بشكلها الى اصبح شكل شرموطة محجبة بكل جدارة ودخلت وبتتجة لمكان الكوتشى بتاعها الابيض ولبستو وحست بوجود سعيد فى غرفة النوم بيلبس فاتجهتلو عشان تفرجو الفستان وتشوف رد فعلو

لقت سعيد لبس وبيربط جرفتتو قصاد المراية مسكت اعصابها ووقفت توترها واتسغلت هيجانها على نفسها من شكلها ومشيت فى اتجاهو بكل دلع ومياصة وهى بتستعرض جسمها فى الفستان وهو شايفها جاية بالمنظر ده تجمد تماما فى مكانو وعينو بحلقت فى صدمة وزهول

نرمين وقفت قصادو بمتر وبتلف بكل اغراء ورقة وهى بتقولو .. ايه رايك فيا يا بيبى

سعيد عينو بتمشى بكل زهول وصدمة على كل تفاصيل جسمها من اول شعرها الى نصو طالع من التحجيبة ورقبتها الى بتنور من بين فتحة قماش التحجيبة لبزازها المتجسمة بفلقتهم بتدويرتهم ببروزهم على جسمها وبعدين تكمل عينو على تجويف سرتها الى راسم شكل بطنها ومكمل شكلها بفجر مع تمويجة سوتها الى بينزل بعدها بعنية على تجسيمة فخادها برجليها وتلف تظهرلو طيازها البارزة المأمبرة الى منظرها متبروز بكل تفاصيل شكل اندرها وفلقة طيزها الى بتشع بعهر وفجور اثارة وهيجان وشرمطة

سعيد للحظات حس بدوخة وكان هيفقد وعيو من الصدمة وبصوت مرعوش وهو بيبلع ريقو .. أاا انتى ازاى متصورة انك هتخرجى للناس بالشكل ده ... انتى اتجننتى ولا حصل ايه فى عقلك

وسابها وهو فى صدمة وغضب شديد واخد جاكت بدلتو وهو بيكمل رباط جرفتتو وخرج لليفنج

نرمين خرجت وراه .. انت ازاى تكلمنى بالطريقة دى وازاى تمشى وانا بكلمك وتخرج بره

سعيد بعصبية وتوتر شديد وزعيق.. نرمين انتى شوفتى نفسك فى المراية انتى لو خرجتى عريانة هتكونى اهون من المنظر الفاجر ده ... انتى اتجننتى اكيد لو فاكرة انى هسمح ان مراتى تخرج بالشكل ده والرجالة تتفرج على كل تفاصيل جسمها بالمنظر ده دى فضيحة .. وازاى سمانة رجليكى كلها مكشوفة كدا

نرمين بتزعقلو بعصبية وغضب وتبرقلو وبتشوح باديها .. سعيد انت ازاى تتجراء وتكلمنى بالاسلوب ده هو انت فاكر ان انا شارية الفساتين دى كلها عشان اخزنهالك فى الدولاب ولا ايه .. انا هروح الفرح كدا يعنى هروح الفرح كدا ما انت ستات كتير من عيلتك رجالتهم بيخرجوهم بالمحزق والملزق والعريان حتى اختك المفعوصة روز الى لسة مخلصة تانية ثانوى امك بتلبسها العريان كلو وابوك مبيتكلمش ومبسوط
انا عاوزة اعيش واتمتع بحياتى يا حبيبى انا لسة صغيرة وجسمى حلو وحلوة وعاوزة اتمتع بيه ومش هسمحلك تدفنى بالحيا وهخرج كدا يعنى هخرج كدا عاجبك تيجى معاية ومتفتحش بوقك مش عاجبك تخليك قاعد هنا فى البيت لغاية ما ارجع لو مش هتستحمل نظرات الرجالة لجسمى وده الى عندى

احمد وديدى وسميرة سامعين صوت الزعيق والخناق

احمد .. اعمليلى تعميرة وكباية قهوة يا سميرة .. وبعدين بيكلم ديدى .. ياله يا ديدى شدى دورك جه

ديدى بتقوم من مكنها بكل ثقة وقوة شخصية بنت متناكة وهى ماسكة سيجارتها الملفوفة بتشربها .. اوكى يا بيبى

ديدى اتجهت لباب نرمين وبترن الجرس وبيفتحلها سعيد وهو بيكلم نرمين بعصبية .. لا يانرمين متفتكريششششش .. وبيلاقى قصادو ديدى

سعيد عينو فصصت ديدى من فوق لتحت ومن شدة جمال ديدى وقوة عريها وجمال فستانها الى كاشف من جسمها اكتر ما هو مدارى ووقفتها الى كلها غرور وتناكة وثقة وقوة شخصية تقريبا فقد النطق

ديدى دخلت بكل تناكة وغرور وشاورت لسعيد من طراطيف صوابعها الى ماسكة بيها سيجارة الحشيش وهى بتبصلو من فوق لتحت بنظرة ساحرة باردة وقالتلو .. بنسوار يا سعيد

سعيد فاقد النطق والادراك تماما

ديدى بتتجه لنرمين الى باصة لسعيد بنظرة تحدى ومواجهة وعصبية وبتمسك اديها وبتشبك صوابعهم فى بعض وبتقولها .. انتى كويسة ياقطتى

نرمين بعصبية وهى لسة باصة لسعيد .. ايوة يا ديدى كويسة

ديدى بكل تعالى وغرور .. اطيب اهدى عشان الميكب بتاعك ميتبهدلش .. يلا تعالى معاية ...

وسحبتها فى طريقها للخروج ووقفت عند سعيد الى كان لسة فى صدمتو ومتخشب عند الباب ومبحلقلها فى زهول ووقفت ديدى ووشها فى وشو وبينهم حوالى ربع متر وقالتلو بكل تناكة وارستقراطية وغرور ابن وسخة .. عشر دقايق يا سعيد وتكون مستنينا فى عربيتك فى الجراج لغاية ما ننزلك .. ونفخت فى وشو بكل رقة وبطئ دخان سيجارة الحشيش عمتو .. اوكى يا بيبى

سعيد برعب وتوتر واثارة لانه من النادر لما بيصادف فى حياتو حد زى ديدى وبشخصيتها الى بتسحق شخصية الى زى سعيد فهزتو ووترته .. ححا حححح اااا ضض ض ر

ديدى وهى ماشية مع نرمين رايحة شقة احمد بصت وراها على سعيد واخدتو بعنيها يبص على طيز نرمين مراتو وبعدين بصتلو وهى بتنفخ برقة وبتهوى على وشها باديها وهى بتهز دماغها ببطئ باشارة اكنها بتقولو بيها منظر طيز مراتك نااار

ودخلت وقفلت الباب

نرمين جريت على احمد وقعدت على حجرو وحضنتو .. تعالة معاية انا مش هحس بالخوف وانت معاية

احمد .. ليه وانتى خول عشان تحسى بالخوف ولا ايه .. طب ايه رايك ان حتى لو كنت هاجى معاكى فعلا بعد كلمتك دى مكنتش هاجى .. ايه انتى جبانة للدرجادى ومعندكيش شخصية ولا قادرة تواجهى الناس بشكلك ولا ايه .. هو مش انتى الى لبستى كدا بارادتك

نرمين .. لا بس انت الى اخترتهولى

احمد .. احمد ايوة اخترتهولك بس ماجبرتكيش عليه ولو عاوزة تغيريه والبسى الى متعودة عليه والى جوزك حابو وعاوزك تلبسية يلا قومى مستنية ايه .. لسة قدامك وقت

نرمين بتحدى وبترزعو بونية فى بنجو .. لا انا حرة البسس الى انا عوزاه واقدر اواجة الدنيا كلها باختياراتى .. وبصت لديدى وهى معجبة بقوتها فى سرها .. ديدى مش اقوى منى .. وانا حابة الى انت اخترتهولى وهروح بيه واقدر اواجه التخين فى عينو

احمد .. ايوة كدا بكسمك انشفى كدا متبقيش بت طرية

نرمين .. هتشوف ... هو بس عصبنى

ديدى .. لا برضو متتعصبيش مهو انتى المفروض اوردى عارفة ان المواجهة دى هتحصل لما يشوفك كدا والمفروض انك جاهزالها

نرمين بتسترد ثقتها .. صح يا ديدى .. وقامت وباست ديدى بوسة طويلة من شفايفها .. انا معجبة بشخصيتك اوى يا ديدى

ديدى .. وانا كمان معجبة بيكى اوى يا قطتى .. مش هتاخدى بقى هديتك

نرمين بفرح .. اه صحيح فين عاوزة اشوفها

سميرة بتجيب التعميرة والقهوة لاحمد وبتنضم ليهم وهى بتقول .. انا شوفت الهدية وعرفتها على فكرة

ديدى .. اه يا سافلة يا حشرية .. وفتحت شنطتها وطلعت انال بلاج استانلس بيلمع جدا واخرو شكل جوهرة لونها احمر جميلة جدا

نرمين باستعجاب .. ايه دا ؟؟

احمد .. يابنت المرة يا جامدة .. انا عارف ان دماغك بنت الفاجرة دى هتعجبنى

نرمين بتبصلو .. هو ايه دا ها ؟؟

ديدى راحت عند احمد وادتهولو وقالتلو .. ده بتاع قطتى .. وطلعت واحد تانى بجوهرة لونها ازرق وادتهولو .. ودا بتاعى .. وادتو ازازة زيت عطرية شكلها شيك جدا وريحتها تهيج زوبر الخرتيت .. يلا لبسنى بتاعى

وادتو ضهرها ورفعت فستانها وعرت طيزها الى مش مغطياها حتى باندر

احمد .. اووف يا ديدى على دماغك وافكارك وفجرك ولبونتك ومنيكتك وشرمطك

احمد ابتدى يحط من الزيت الى ادتهولو على البلوج بتاعها ونرمين وسميرة اترصو جمبو يتفرجو ونرمين مسكت بتاعها تتفرج عليه وهى لسة مش فاهمة هو ايه ده وديدى واقفة لاحمد كدا ليه وفشخالو فردتين طيازها باديها بتظهرلو خرم طيزها الى شكلو يجنن ليه

واحمد ابتدى يدلك خرم طيز ديدى بالبلوج الى بقى مليان كله زيت ودخلو بمنتهى الحنية جوة طيزها وهى بتقول برقة ودلال ونعومة ( ا ا ا ا ه ه ه ) وثبت عليها خلا لمنظر طيزها عموما بجوهرتو الزرقا شكل مبهر ساحر جميل حتى بعد ما سابت من اديها فردتين طيزها فضل ضاهر من بين فردتين طيزها البيضة بمنظر ساحر يلهب العقول

نرمين بانبهار .. واااااااااااااااو ايه داااا ده شكلو جميل اوىىىىى يا ديدىىىى

ديدى بتفرجها على شكل طيزها بالبلوج وفستانها لسة مرفوع .. عجبك يا قطتى

نرمين .. يالهوى اوى اوى شكلك تحفة وجميل اوى

ديدى .. طيب مش عاوزة تبقى حلوة كدا زييى

نرمين بانبهار مصحوب بهيجان وفرحة .. ايوة لبسينى بتاعى

ورفعت فستانها ومكانش فى داعى انها تنزل اندرها لانه عبارة عن شرايط ممسوكة فى بعضها بحلقات معدنية صغيرة لا مغطية كسها ولا خرم طيزها وطلعت على الركنة بركبها وحاوطت بيهم رجل احمد وفلقست لديدى طيزها وحضنت وش احمد وقالتلو وهى باصة فى عنية بنظرة هيجان وجرائة بنت فاجرة وقالتلو بصوت رقيق افتحلها طيزى وبوسنى عشان عاوزة اصوت جوة بوقك وهى بتحطهولى

احمد وهو هايج عليها نيك وبيفتح فلقتين طيازها لديدى .. اه يابنت الفاجرة .. كبرتى وبقيتى لبوة قارحة

سميرة مسكت ازازة الزيت الى رحتو جننتهم وهيجتهم كلهم وحطت على صوباعها الوسطانى ودلكتو وحطت على انال نرمين الى فى ايد ديدى وديدى ابتدت تدهنو

سميرة بكل حنية رشقت صوباعها فى خرم طيز نرمين المحمر بشهوة من منظر طيزها البيضة المغرية

نرمين اول ما حست بصوباع سميرة الناعم الزبدة بيخترق خرم طيزها يبعبصها لزقت بقها فى بوق احمد وابتدت سيمفونية المحن

ئمممممممممممم ئممممممممممم اه ه همممممممممم

وفى اثناء محنتها من بعبصة سميرة لخرم طيزها دخول وخروج وتدليكو بالزيت الى ريحتو هبلتها وهى اراشقة بوقها فى بقو بتصوت جواه بنعومة ولبونة فتحتلو بنطلونو وطلعت منو زوبرو الى كان واقف على شرمطتها زى الخازوق واخدت باديها لحسة زيت من على ايد وصوباع سميرة المرشوق فى طيزها وقعدت تدلك بيه زوبرو

والى احمد مقدرش يستحمل هيجانها ده وبقا هو كمان يأوه فى بوقها الى لازق فى بوقو فى بوسة طويلة وفى اقل من دقيقة مع ريحة الزيت الى هيجتهم وجننتهم كلهم مكانش مستحمل وخلاص هينطر لبنو فشد بقو من بوقها بسرعة وهو ببنهج من الهيجان وبيقولها .. خلاص مش قادر مش قادر هجيبهم فستانك فستانك

نرمين قامت بمنتهى السرعة ومسكت فستانها وشدت صباع سميرة الى بيبعبص طيزها خرجتو وقعدت بمنتهى السرعة على زوبرو رشقت راسو جوة خرم طيزها وحاولت تنزل اكتر لكن ضيق خرمها والالم الى حست بيه منعها فاكتفت بدخول راسو وهى بتشد بضانو بتضم بيها زوبرو على طيزها عشان ينطر لبنو جواها

احمد مسكها من وشها ورشق بقو فى بوقها تانى وقعد ينعر جواها زى الطور وهى تصوت فى محن جواه زى اللبوة الى قدرت توصل لهدفها وفى رشقات متلاحقة نطر لبنو جواها الى حاسة بسخونيتو فى مصارينها وبضغطو جوة مصارين طيزها الى استقبلتو بكل جوع وسعادة الى اعلنت عنها عن طريق صوت ظرطها الى بيعلن عن امتلاء مصارينها بالكامل بلبنو

خلص نطر جواها ونفسو هدى وحاول يقومها من فوق زوبرو الى محاوطة راسو بخرمها لكن هى مستجابتش وتقلت جسمها وهى بتقولو بنهجان .. اصبر

واخدت الانل بلج من ديدى وادتهولو فى ايدو ولزقت راسها بالجنب فى راسو وقالتلو بصوت كلو هيجان وهى لسة زانقة راس زوبور فى خرمها وفاشخة رجليها وهى مقرفصة فوق رجلو .. هرفعلك نفسى سنة هخرج راس زبك وانت تحط ده مكانو فى لمح البصر .... وباستو ..... ومش عاوزة نقطة من لبنك الى جواية تقع بره .... وباستو ..... سمعت

احمد ظبط البلج لزقو جمب زوبرو ومتوجه على خرمها علطول .... وباسها .... جو يا بيبى

نرمين رفعت نفسها سنتى مترات بسيطة خرجت راس زوبرو وكان احمد لاحقها بالانل رشقهولها فى خرمها فى لمح البصر وهى بتصوت من اختراقو الناعم البارد المؤلم لطيزها واستقر فى مكانو ... ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه

احمد .. رشق يا شرموطة ؟

نرمين باستو وبنظرة امتنان وحب رقيقة .. رشق يا قلب الشرموطة

احمد بعد بوسة .. عملتى الى انتى عوزاه برضو يا لبوة

نرمين بعد بوسة .. اه عملت .. يرضيك شرموطتك تنزل مع جوزها وممعهاش اكل جواها يكفيها كل الوقت ده

احمد بعد بوسة .. احااا طب ماتخلى جوزك يأكلك يا روح امك

نرمين بعد بوسة .. لا انت اكلك طعمو احلى وسخن اكتر

بيبصو على ديدى وسميرة لقو سميرة حاضنة ديدى من ضهرها وبتدعكلها زنبور كسها بكل لطف وحنية بايد ومشبكين اديهم التانية فى بعض وسايحين فى بعض ببوسة طويلة هادية بيشفطو لسان وروح بعض فيها

احمد .. ياله ياله مش وقتو ظبطو نفسكم ياله عشان تنزلو

نرمين جريت على تليفونها .. استنى صورنى بالبتاع الى جواية ده معاك وفتحت تليفونها وادتو لسميرة وجريت نطت عليه وهو التقطها رفعها وهو واقف وفشخ طيزها عشان يظهر الانل بلج وهى حاضنة وسطو برجليها وموجها وشها للكاميرا وعاملة بوز البطة وعلامة النصر وقعدت سميرة تلقطهم كذا صورة من زوايا مختلفة ومن فوق ومن تحت طيزها المفشوخة جابتها من كل ناحية وبعدين ديدى انضمتلهم واتصورت معاهم ببلوجها المرشوق فى خرم طيزها وبعدين انضمتلهم سميرة واحمد قعد يصورهم وهم فى اوضاع شرمطة مع بعض ببلوجاتهم

وبعد ما خلصو تصوير وظبطو هدومهم وشكلهم تانى

احمد .. انا داخل اطرطر وغسل زوبرى

نرمين جالها فكرة مجنونة ومن غير ما سميرة وديدى ياخدو بالهم قفلت صوت تليفونها وبدلت تليفوناها بتليفون احمد الى كانو نفس الشكل واللون وحطتو فى شنطة ايدها واستعدت للنزول هى وديدى

احمد خرج من الحمام وقابلهم وهم خارجين من الباب باس نرمين على الطاير عشان ميبهدلش مكياجها وهى بتقولو وهى بتخبط بكفها على سدرو وبتبص بغل لسميرة الى هتمشى وتسيبها معاه .. براحة على نفسك كدا يا فحل ومتضيعش مجهودك واصبر لما نرجعلك بالليل ... وبنظرة استهجان .. هاااا

احمد بنظرة اعجاب لنرمين وهو بيزوقها بره الباب .. البت دى بقت قطة اوى يا ديدى

ديدى وهى بتخبط على سدرو زى نرمين وبتقلو بلبونة .. البركة فيك يا فحل

احمد مسكها من راسها برقة عشان ميبوظش شكلها واداها بوسة .. معلم يا ديدى بكسمك معلم مش فحل .. ديدى لما ترجعى انا عاوز انيكك من دماغك عشان عجبانى اوى

ديدى .. هتعملها ازاى دى بقى يا معلم

احمد .. مش عارف يا ديدى لما ترجعى هنشوف انا وانتى حل اكيد

ديدى .. اوكى يا بيبى

احمد ببوسة رقيقة على شفايفها .. حشيشك خلص ولا تاخدى قبل ما تمشى

ديدى بتبص فى شنطتها وفتحت علبتها .. لا مش باقى غير سيجارتين هات حشيش

احمد .. هاتيلها يا سميرة علبة مليانة من الى على الطرابيزة دول

سميرة جابت علبة السجاير وادتهالها وهى بتبوسها من شفايفها بمجرد لمس .. ياختى قمر يا ابلتى بنورة منورة

وبنظرة اعجاب وهو بيزوقها بره الباب ... البت ابلتك دى بقت قطة اوى يا سميرة

سميرة بفرحة انهم مشيو وبقت لوحدها مع احمد وراحت حضنتو وبتبصلو براسها لفوق .. هم ياخويا كلهم بقو قطط امال انا ابقى ايه بقى يا معلم

احمد .. لا يا بت انتى متنفعيش قطة

امال ايه ؟

احمد بيرفعها ويبوس فيها وبيمشى بيها لجوة .. انتى نغاشة ..... بطاية ..... منجاية ...... شطاية ...... الحجات الحرشة الى بتجرى النفس وتخلى الواحد يريل عليها دى يا بت

سميرة .. يلهوى يا معلم ده انت الى نغش وزى السكر .... اقلع يا معلم

احمد .. لا لا متقلعيش كدا مش هننزل فى يومك الى مش فايت ده اعمليلنا تعميرة انا وانتى وبعدين ننزل ياله

سميرة بسعادة .. عيونى يا قلبى

ديدى ونرمين دخلو مع بعض فى الكنبة الخلفية وسعيد لوحدو ادام

سعيد .. ااحمم مش تيجى جمبى يا نرمين

ديدى بكل تناكة وهدوئ .. لا هى هتقعد معاية وره .. يلا سوق

نرمين بتوشوش ديدى .. ديدى البتاع الى جواية ده مجننى يخربيتك مش قادرة انتى شطان يا ديدى جبتيه منين ده

طلبتو من النت عجبك

نرمين بكسوف .. اوى يخربيت عقلك بس انا مش ناقصة رعب فوق رعبى

ديدى برقة ومياصة .. حاسة بالخوف ولا الهيجان من لبن احمد الى مالى طيزك وانتى قاعدة ورى جوزك يا فاجرة ..... ولا يمكن من الرجالة الى هتعرضيلهم طيازك وجسمك وجوزك معاكى يا عاهرة .. وبتقرصها فى فخدها تحت كسها

نرمين .. اخرسى يخربيتك هتهيجينى وجننتينى اسكتى خالص وبطلى انتى هتخلينى اجيبهم على نفسى وابهدل نفسى والفستان ومش ناقصة رعب اكتر كفاية الرعب الى انا فيه وقلبى الى هينفجر من الخوف والكسوف

ديدى .. عندك حق انا كمان هايجة اوى ومش عاوزة اجيبهم وابهدل نفسى وكمان مش لابسة اندر وهبهدل الفستان

نرمين .. يخربييييتك اسكتى يا ديدى اسكتى عشان انا خلاص فاضلى سنة وهنفجر من كلامك عشان خاطرى

ديدى بدلع .. خلاص خلاص انا هولع سيجارة حشيش اضيعلك الخوف ونهدى بيها الهيجان الى احنا فيه دا اوك

نرمين .. ياريت انا متوترة اوى بس ازاى جوزى قاعد ومش هعرف اشرب معاكى

ديدى .. ملكيش دعوة اصبرى

ديدى فتحت شنطتها طلعت سيجارة ومطلعتش ولاعتها

ديدى بتبس بس لسعيد .. بس بس بس بس

سعيد بصلها فى المراية .. اااااا أ ا أ انا

ايوة انت هو فى راجل هنا غيرك

سعيد بارتباك وتوتر شديد .. ننن نن نننععمم

ديدى مدتلو ايدها بسيجارة الحشيش .. خد ولع دى وهاتها

سعيد مد ايدو المرعوشة واخد منها السيجارة واكتشف انها سيجارة حشيش .. ب. ب بببسسس ااا نا مش بشرب حشيش

ديدى بكل تناكة وعنجهية .. انا مقولتلكش اشربها انا قولتلك ولعها من ولاعة العربية وهاتها

سعيد بتوتر وعرق قاتل .. ح حححاضض رر حاا ضضر

سعيد ولع السيجارة وهو بيشفط ويكح .. كح كح كح كح كح كح كح .. ومد ايدو المرعوشة بيديهالها .. اتتف. فف ضضلى يا فننن ددمم اتتتفضضلى

ديدى بنبرة قهر .. ايه ياخواتى الرجالة الى بتترعش على روحها دى

اخدت السيجارة وخدت نفس وبتنفخ الدخان على قفاه وراسو

كح كح كح كح كح كح انااا اا اا سس ف اصلى ممم ش بددد خخن

ديدى .. اقفل ازاز العربية كلو

سعيد .. ب ب بببسسس

ديدى بلهجة امر .. اقفل

سعيد بدون تفكير .. حاااضر حاا ا ضر

ديدى بعد ما شبرت العربية ادت السيجارة لنرمين .. خدى

نرمين اخدت السيجارة وبتشد وتكح

سعيد بخوف وتوتر .. نرن ننر ميين انتى ب ب بتشربى ححشييش

ديدى .. بص ادامك وسوق وانت ساكت

ححا ا اا ضض ررر حااا ضضرر ر

نرمين بتشرب وتنفخ على قفا جوزها وتكح

سعيد .. حبيبتت ىى. بلاش هتتعبى

نرمين .. سوق يا سعيد

سعيد .. حاا. ضض ر .. ماما كلمتك عرفتك ان اختى روز هتيجى تقعد معانا اجازة الصيف

نرمين .. ايوة يا بيبى كلمتنى متنساش تاخد شنطتها من عربية بباك تحطها فى العربية قبل ما نتلخم فى الفرح وننسى وياخدوها ويمشو

سعيد لما قالتلو يا بيبى فرح وعرف انها فكت ومزعلتش منو ومن زعيقو .. حاضر يا حبيبتى حاضر حاضر ... مم ممتزعليش منى يا نرمين انا غيران عليكى اوى واللبس الى رايحة بيه ده صعب اوى انا مش قادر اصدق انا ازاى هسيبك للرجالة يتفرجو على جسمك بالمنظر ده انا مش هقدر استحمل نظراتهم الى هتفصص كل حتة فى جسمك انا هتجنن

نرمين هاجت من كلام جوزها على جسمها وبتتخيل الرجالة وهى بتفصص لحمها بعنيها وجوزها واقف معاها ومدت اديها وبتلعب فى قفاه .. بتغير عليا اوى كدا يا بيبى

سعيد .. ايوة يا حبيبتى اوى اوى انا مش عارف انا هعمل ايه لما نوصل واهلى وصحابى هيقولو ايه لما يشفوكى كدا انا هتجنن مش عارف اخبيكى ازاى عشان ميشفوكيش كدا

نرمين اتسطلت وبهيجان وهى بتحسس على فخاد ديدى العريانة وانها بتستعرصو وهو مش عارف يشكمها .. طب ما ديدى عريانة خالص اهى ولابسة قميص نوم وكمان مش لابسة اندر وجوزها مبسوط بيها اشمعن انت عاوز تنكد عليا وخلاص يا بيبى

سعيد سمع ان ديدى مش لابسة اندر ومتجوزة وجوزها عارف الى بتعملو ده جاتلو صدمة فصلتو عن الواقع .. ممم مم. ععععع ققق ووول يا يي مددااا. مم ددد ييد ددى

ديدى بتناكة ودلع .. ايوة يا بيبى ولا حتى برا .. انت شايف الفستان ينفع يتلبسلو برا اصلا

سعيد زوبرو من كلامهم واقف هيخرم بنطلونو وجالو فقد وعى وخرس مستمر لمدة دقايق وبعدين .. ننن رررممميين هو المعلم احمد صاحب العمارة لما كنتى عندهم من شوووية ششش شااا فف ك. وانتى للااابسة كدا

نرمين وديدى دخلو فى نوبة دحك هستيرى

ديدى بضحك .. طبعا يا سعيد كان قاعد فى لليفنج واحنا خارجين واخدنا رأيوة فى الفساتين بتاعتنا وهو الى اقترح على نرمين متلبيسش

سعيد بتوتر شديد ونهجان .. متلبيش ايه ؟؟؟

ديدى ونرمين مبرقالها وبتقرصها من فخادها وديدى بتقرصها من جمبها .. هى هى هئ متلبسش صندل وتلبس كوتشى ابيض هتبقى احلى

سعيد بعد ما نفسو اتحبس بيتنفس الصعداء وبياخد نفسو بسرعة وبصوت عالى وبيقول برعشة صوت .. الكوتش اه طيب طيب كويس كويس

ديدى .. اختك امورة كدا شبهك يا سعيد

نرمين .. اختو امورة اوى شبهو بس معفنة

سعيد بكسوف وارتباك .. بس بس يا نرمين روز لسة صغيرة اسكتى

ديدى .. معفنة ازاى يا قطة

نرمين .. اصلها عاملة فى نفسها استايل بتقول عليه هيرى جيرل

ديدى .. وااو انا بحب الاستايل ده اوى

سعيد بارتباك وعرق وكسوف من كلامهم.. بس بس لو سمحتم قلتلكم لسة صغيرة ومتفهمش فى الكلام ده

ديدى .. ليه هى عندها اد ايه

نرمين .. خلصت تانية ثانوى وطالعة تالتة

سعيد .. خلاص لو سمحتم قفلو الكلام ده وراعو ان انا اخوها احنا خلاص داخلين على النادى

سعيد دخل من بوابة النادى ونزلهم عند الممر الى اخرو القاعة .. محدش يتحرك لو سمحتم استنونى هركن واجى عشان محدش يعاكسكم

نرمين بسطلان .. اسد يا بيبى

....وراح يركن فى الباركين بتاع النادى الى مش بعيد عن القاعة

نرمين .. ديدى اوعى تجيبى سيرة ان رغد مش هنا عشان هو فاكر انها هنا مش مسافرة

ديدى .. اه يا سفلة مفهمة جوزك ان مرات احمد مش هنا وانتى بتروحيلو على حسها تحلبى لبن جوزها تحوشية فى طيزك يامجرمة

نرمين بكسوف .. اتلمى بقى يا ديدى

ديدى .. طلعتى قطة شرموطة يا بت ... وبترشق صوباعها فى سرتها

نرمين هاجت من حركتها .. ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه بس يا ديدى حد يشوفنا متستهبليش انا على اخرى لوحدى .... وفتحت شنطتها طلعت موبايل احمد

نرمين .. ديدى عارفة موبايل مين ده

ايوة بتاعك مالو تعالى نتصور

نرمين .. نتصور ايه اصبرى دا موبايل احمد
انا سيبت موبايلى واخدت موبايلو عشان اخليه ييجى

ديدى بزهول من دماغها .. يااااابنت الشرموطااااااا يا قردة يامو دماغ سم

نرمين .. ديدى ركزى معاية واندمجى معاية فى كل الى هعملو عشان نعرف نجيبو اوكى

ماشى يا سم قولى

هتتصلى على تليفون سميرة عشان انا عملت فونى صامت وهتكلمى احمد وتقليلو نرمين نسيت تليفونها عندك واخدت تليفونك مكانو وفكراه تليفونها وهو عارف انهم شبه بعض ولون واحد اوكيه

اوكيه وبعدين

هتقليلو انها عمالة تعيط وبهدلت نفسها عشان مش هتعرف تتصور فى الفرح فهاتو وتعالة اديهولها وخد تليفونك

طب مهو ممكن ميرضاش ييجى برضو ويقلى خليها تتصور بتليفونك

نرمين .. افهمى يا بنتى مهو عشان كدا اخدت تليفونو عشان يبقى مجبر ييجى لانه عليه حياتو كلها وشغلو وحساباتو وكل حاجة ومش هيأمن عليه وهو فى ادين 2 متخلفين زينا وهييجى جرى

يابنت الجنية يا عفريتة طيب مهو ممكن ييجى عادى يديكى فونك وياخد فونو ويمشى برضو

نرمين .. لا طالما جه انا عارفة اقعدو ازاى بس المهم تجبيه

ديدى .. اه يا شرموطة انا مبهورة بدماغك يا بت هاتى بوسة

اتلمى يا ديدى الناس يا مجنونة

ديدى .. ماشى ناجلها بعدين

واتصلت بسميرة وكلمت احمد ورسمت عليه الحوار كلو وهو شربو بس برضو الشك مالى قلبو انه حوار ومقصود وكان اوردى هو وسميرة فى الشارع فى العربية رايحين يخرجو وبعدين قررو يغيرو اتجاهم ويرحولهم

احمد .. سميرة تعالى هنروح نشتريلك فستان عشان انا شاكك فى حاجة

سميرة .. ليه يا معلم هو انا لبسى مش عاجبك

احمد .. لا يابت لبسك حلو طبعا بس للخروج مش لفرح وانتى كدا كدا شعرك متظبط وعاملة ميكب وزى القمر مش محتاجة حاجة وعشان انا حاسس ان فى حوار بيتركبلى يا بواسير

سميرة .. جات الحزينة تفرح

احمد .. يابت مهى خروجة برضو وكدا كدا هديها تليفونها وهاخد تليفونى ونمشى علطول وبرضو عاوز اجيبلك هدية عندك مانع

سميرة .. يخليك لية يا معلم

ودخلو محل سواريهات هاى كلاس اخترلها 3 فساتين ولبست واحد جوة وخرجو

سميرة .. جميلة يا معلم الفساتين وزوقك جميل اوى تسلملى يا معلم وتفرح زى ما فرحتنى

احمد .. فرحانة بجد يا بت

سميرة .. اوى اوى يا معلم

احمد .. خلاص يا سميرة فكك من معلم دى بقى وقولى يا احمد عادى انا لسة نايكك فى طيزك من شوية يا بت وخلاص بقينا صحاب

سميرة بفرح .. صحاب يلهوى ايش جاب لجاب يا معلم

احمد .. يابت قولتلك خلاص قولى احمد بس

سميرة .. مش قادرة يا معلم اذا كنت انت وابلتى ديدى صحاب وبتتخانق معاها كل شوية عشان تقولك يا معلم

احمد .. يابت انا وديدى بنبضن على بعض مش اكتر هى بتبقى قاصدة تقولى يا مستر عشان تنكشنى وانا انكش فيها هزار يعنى

سميرة .. عارفة يا معلم انت كل قعدتك حلوة ميتشبعش منها بس انا مكسوفة اقلك احمد كدا عادى

احمد بابتسامة وهو باصص على فستانها الاسود القصير المحصور عند مثلث كسها مابين فخادها البيضة المنورة مع انعكاس نور العربيات .. ايه ده انتى بتتكسفى يا سميرة بقميص النوم الى انتى لبساه ده ازاى

سميرة بابتسامة خجل .. يووووو متكسفنيش بقى يا معلم مش ده زوقك

احمد .. عجبك زوقى يا نغاشة

سميرة بمفجأة بفرح ومبتسمة .. نغاشة

ايه مالك

سميرة بفرحة وضحكة مرسومة على وشها .. انت هتسمينى نغاشة يا معلم

احمد .. بصراحة يا بت مرسوم رسم عليكى اسمعى كدا ..... نغاشة ....... كسم الدلع يعنى .... ايه رايك

سميرة .. حلو اوى اوى يا معلم

احمد .. بجد يا بت ولا بتجاملينى

سميرة بنظرة كلها امتنان وحب .. لا بجد يا معلم حبيتو اوى

احمد .. طب وهيهون عليكى اسم بواسير يا بت تودعيه .. صحيح احكيلى ازاى حصلتى على اللقب العظيم ده يا نغاشة

سميرة بنظرة رجاء مخلوطة بانكسار .. ينفع يا معلم طول مانا معاك تقولى يا نغاشة بس

احمد .. اوبااااا دا كدا يبقى فى ورى الكلام كلام يا بت .. افتحى قلبك وقولى وانا كلى ودان صاغية

سميرة .. لا مش عاوزة انكد عليك انت خارج عشان تتبسط

احمد .. لا ملكيش دعوة بس قولى وانا هسمعك

سميرة بملامح وش داخلة على الحزن .. معلش يا معلم خلينى دلوقتى مبسوطة معاك بلاش اغيرلك مزاجك ومزاجى انا عاوزة ابقى مبسوطة النهردة معاك ولسة قاعدة معاك اسبوع نبقى نحكى بعدين ممكن

احمد قراها وقرى حزنها .. خلاص يا نغاشة مش وقتو .. ومسك اديها وباسها .. عاوزك تتبسطى يا بت ميهمكيش اى حاجة

نغاشة بصوت هادى .. طول ما بشوفك ببقى مبسوطة يا معلم

احمد بينكشها يطلعها من المود .. الا يا بت مفرجتنيش على اندرك الى لبساه تحت الفستان عشان اشوف زوقك ... حاكم الواحدة منكم مبعرفش زوقها عامل ازاى الا من اندرها

نغاشة رفعت الفستان بتفرجو وهى مبسوطة وبتقول .. اندر ايه يا معلم هو فى واحدة عاقلة تستحمل تلبس اندرات فى الحر ده

احمد بيبص لقاها لابسة الفستان على اللحم .. يخربيت امك .. طب والبرا يا بت

نزلت حمالات فستانها وكشفتلو بزازها .. برا ايه يا معلم هو الواحدة ناقصة خانقة

احمد .. احا وكدا يبقى بتتكسفى يا لبوة .. انا هقول للواد شخة انك طلعتى شرموطة يا بت .. الواد شكلو اتخدع فيكى

بصتلو بصة لبونة بنت متناكة وهى رافعة حاجب ومنزلة حاجب ونزلت الفستان قلعتو خالص وبقت ملط ونزلت ازاز الباب بتاعها ومدت اديها اخدت سيجارة حشيش من علبتو وولعتها وادتهالو وبعدين اخدت سيجارة تانية وولعتها لنفسها ورجعت ضهر الكرسى شوية ورفعت رجليها الى جمب الباب على حرف الشباك وفشختلو رجلها عشان تخليه يمتع عينو بمنظر جسمها وكسها الفاجر وهى بصالو بنظرة شهوة واغراء ومنيكة بنت متناكة وبتشد النفس بفجر ابن متناكة وبتنفخو عليه

احمد مزهول من جرأتها وشرمطتها ونغاشتها .. احا دا حتى انا اتخدعت فيكى مش شخة بس يا نغاشة

سعيد دخل ديدى ونرمين قعدهم على طرابيزة مدارية مطرفة وكانت القاعة لسة مفيهاش ناس كتير وصلت ولا لسة العرسان وصلو فدخلهم وقعدهم ومحدش لسة كان واخد بالو من عهر لبس مراتو وصحبتها وقاعد معاهم عمال يدارى فيهم ومرعوب

نرمين .. اسمع يا سعيد وركز معاية كويس ..... واحنا لسة عند رغد قبل ما نمشى انا اتلخبط واخدت تليفون المعلم احمد جوزها وبحسبو تليفونى وديدى كلمتو كان بره كتر خيرو هييجى يجبلى التليفون وياخد تليفونو ومش معقول الراجل يعمل كل ده وييجى لغاية هنا وتسيبو يمشى كدا يا سعيد

سعيد .. لا طبعا يا حبيبتى ميصحش اكيد

نرمين .. ايوة برافو عليك يا بيبى تمسك فيه تعزمو يدخل ومتمشيهوش ابدا لو هرب منك ومشى يا سعيد وقصرت رقبتنا هتشوف منى بوز يا سعيد عمرك ما شفتو ومش هتنام معاية فى الاوضة ولا هدخلك الحمام تانى يا سعيد هااا فهمنى دا جوز صحبتى فمتكسفنيش ادامها

سعيد .. وطى راسو مكسوف من ديدى بعد ما جابت سيرة الحمام حاضر يا نرمين حاضر مش هخليه يمشى

وتروح تقول لبابا يجهزلو طرابيزة مخصوص وتتحجز عليها كراسى بعددنا وتتحجز بشريط يوصى جرسونات القاعة على طرابيزتو وينزلولو شيشة اول ما يوصل وبيرة مستوردة تروح تجيبها وتيجى هات باكت ليه ولديدى ولو حد معاه وياريت يا سعيد متنساش حاجة

سعيد .. حاضر يا نرمين حاضر حاضر هعمل كل حاجة بس متتنقليش من مكانك عشان خاطرى بالمنظر ده ارجوكى الناس هتتفرج على جسمك وانا هتفضح قدام اهلى وصحابى يا نرمين

نرمين .. محدش ليه حاجة عندنا يا سعيد وهتحرك زى مانا عاوزة يالة قوم اعمل الى قولتلك عليه ومتنساش تخليهم يقفلو الطرابيزة لغاية ما يوصل ونقعد هناك

سعيد بقهر .. وهو انتى هتقعدى معاه ليه يا نرمين طيب وبأى صفة وكمان هيفضل باصص على جسمك وانتى قاعدة معاه بالمنظر ده ازاى يا نرمين بس

نرمين .. بصفتى صحبة مراتو يا سعيد وبضايفو زى ما مراتو بتضايفنى عندها وهو كدا كدا شافنى يا سعيد خلاص وانا عندهم بالى انا لبساه وكفاية بقى عشان متقلبش مودى وخلينى مبسوطة وقوم اعمل كل الى قولتلك عليه واول ما اشاورلك تروح تستقبلو برة وتجيبو ويلا قوم خلص عشان عاوزة اتكلم مع ديدى فى حجات حريمى

سعيد .. طب هاتى الموبايل عشان لما اطلعلو اديهولو

نرمين .. لاء يا سعيد لاء لو خدو منك بره هيمشى قولو الموبايل معاية انا جوه هديهولو لما يدخل يلا روح اعمل الى قولتلك عليه

سعيد بقهر وهو بيقوم .. حاضر حاضر حاضر يا نرمين حاضر

ديدى بتضحك .. جوزك لزيز يا قطة اوعى تفرطى فيه

نرمين .. افرط فيه ازاى انا بعشقو يا ديدى دا حب عمرى

ديدى بلبونة وهى بتقرب منها وبتحسس على فخدها .. حب عمرك يا لبوة امال اللبن الى مالى طيزك بتاع حب مين

نرمين بكسوف .. اتلمى يا ديدى هتفضحينا وانا اصلا على اخرى من نظرات الناس الى مبهدلانى وانا باللبس ده

ديدى .. ماتيجى نروح التواليت عاوزة ابوسك

نرمين .. ديدى حد يشوفنا ومش كل شوية هنصلح الميكب بتاعنا ... الفستان يجنن عليكى اوى يا ديدى

ديدى .. وانتى تهبلى يا قطتى عاوزة اكلك اكل

نرمين .. طيب اصبرى لما نروح

هتسهرى معانا

نرمين .. ايوة طبعا روز هتكون نامت وهاجى نسهر مع بعض

وبعد ربع ساعة رغى مع بعض

ديدى بتفتح علبة السجاير .. تعالى نولع سيجارة حشيش

نرمين .. هنا يا مجنونة .. وبتبص حواليها .. ماشى ولعلى ولعى

ديدى بتولع وتاخد نفس وتديها السيجارة .. انتى بقيتى شرموطة اوى يا قطتى

نرمين وهى بتاخد نفس وتنفخو برقة فى وش ديدى وبتقولها بدلع .. هو انا اجى فى سفالتك حاجة يا قلبى .. انا مش عارفة ليه لما بشرب حشيش بحس انى بتصرف بشراسة وجرأة جامدة كدا يا ديدى

ديدى بتزغزغها من جمبها .. عشان قطة يا بت

نرمين بتغير وبتدحك .. بس عشان سعيد رجع

سعيد بعصبية حذرة من نرمين .. تانى يا نرمين بتشربو حشيش تانى وهنا

ديدى بحزم .. سعيد اقعد

سعيد بتوتر واحراج نفذ الامر

نرمين بتاخد نفس وتديلو السيجارة .. خد اشرب

سعيد بيلف وشو بعيد عن السيجارة بتوتر .. لا يا نرمين لا دا حرام

ديدى بتزعقلو بصوت واطى .. سعيد هو انت مش راجل ولا ايه

سعيد .. لا ط ططبععاا رر ااجل ططبعا

ديدى بأمر .. امسك السيجارة واشرب

سعيد نفذ الامر بمنتهى الخضوع واخد السيجارة وشرب ولسة هيكح

نرمين بأمر .. اجمد يلا واياك تكح .. ها عملت كل الى قولتلك عليه

سعيد وشو بيحمر وهو بيكتم كحتو .. حححح كح ااا ضرر حاضر .. ايوة ايوة عملت كل حاجة

تليفون ديدى بيرن

ديدى فتحت الاسبيكر .. سميرة بتتصل شكلهم وصلو .. الو ايوة يا سميرة وصلتو

سميرة بمياصة .. ايوة يا ابلتى احنا فى الباركين الى جوة هاتو الفون وتعالو خدو بتاع القطة عشان نروح نتفسح انا والمعلم

نرمين بغيظ شديد منها .. الشرموطة

سعيد بانزعاج انها بتشتم الشتيمة دى .. نرمين عيب كدا ايه الالفاظ دى

نرمين .. اسكت انت يا سعيد .. وحطتلو السيجارة فى بقو

ديدى .. حاضر يا سميرة سعيد جاى يديكم الفون باى

نرمين بحماس .. يلا يا سعيد زى ما قولتلك هتلاقيه راكن فى الباركين الى انت راكن فيه عربيتو الجيب الكبيرة السودة العالية عارفها

سعيد .. ايوة ايوة عارفها يا نرمين هاتى التليفون بتاعو

نرمين .. لا يا غبى لو خد التليفون هيمشى ومش هتعرف تدخلو .. يلا روح وخد منو انت تليفونى الاول وقلو تليفونك مع نرمين ادخل خدو وامشى .. وبلهجة تهديد .. واوع متجيش بيه يا سعيد انا بقولك اهو

سعيد بخوف وتوتر من تهديدها .. ح ححااضر حاضر هروح اهو .. خ خخدى السيجارة

وقام واتجه للخروج من القاعة

ديدى .. يابت ممكن ميدخلش برضو دا دماغو حديد على اسمو

نرمين بتصميم وعناد .. وحياة كسمو لهدخلو ومهيخرج مع البت سميرة دى ويسبنى هنا وهو يتصرمح معاها بره انا لابسة كل دا وعاملة فى نفسى كل دا عشانو ورشقالو خازوق فى طيزى وسرقت تليفونو وميجيش .. لا هجيبو وهيقعد معاية هتشوفى

ديدى بنظرة اعجاب بيها وهى بتنفخ فى وشها الدخان .. بحب شقاوتك يا قطتى .. لا ويتخاف منك يا بت

نرمين بنظرة شر وتصميم .. كح كح كح .. انا كمان ابتديت اخاف منى يا ديدى .. هاتى السيجارة

سعيد وصل عند الباركين وشاف عربية احمد مستنيه والباب الى ناحيتو مفتوح ونور صالون العربية منور وبيز الاغانى بيخبط فى ركبو المتوترة .... احمد شافو فى المراية جاى عليهم نزلو وقف عند الباب وهو معاه تليفون مراتو وبيديهولو بايدو

سعيد بتوتر .. احنا متاسفين جدا يا استاذ احمد انا مش عارف اقولك ايه .... واخد منو التليفون

احمد .. معلم يا سعيد معلم احمد .. ازيك يا سعيد .. الف مبروك خد تليفون المدام وهات تليفونى يلا عشان ورانا مشوار

سعيد بصدمة وتوتر وهو بيبص جوة العربية وشايف سميرة عريانة ملط وبتشرب سيجارة ورافعة رجليها الملفوفة البيضة على تابلو العربية بمنظر مثير فاجر ابن شرموطة وهى بتبصلو بمنتهى الفجر .. ع عييب يامعلم اا احمد لازم تنورنا طبعا ميصحش تيجى وتمشى كدا من بره بره احنا مش قد المقام ولا ايه

احمد بيطبطب على دراعو .. لا طبعا يا سعيد عيب تقول كدا بس انا وعدت نغاشة انى هخرجها تتفسح النهردة ومش هينفع صدقنى فرصة تانية بقى .. هات التليفون يا سعيد

سعيد بتوتر وحط تليفون مراتو فى جيبو اكنو بيخبيه منو .. هو هو هوا التليفون بتاع حضرتك جوا مع نرمين ومصممة انك تدخل وبعدين تديهولك

احمد كدا اتاكد ان الحوار متركب عشان تجبرو يدخل وبلهجة تحدى خلت سعيد يكش منو خطوة ورى.. ماشى يا سعيد كدا انا فهمت كل حاجة قول لمراتك تلبس التليفون وكدا كدا فى بيت واحد هيجمعنا اخر اليوم .. ومسك سعيد من دماغو وباس دماغو .. سلام يا سعيد

احمد وهو بيودع سعيد وبيرجع لعربيتو هيركب ويمشى وحصل ريبلاى فى ذاكرة سعيد لتهديدات نرمين ليه
..... مش هنيمك جمبى يا سعيد وهتنام بره لوحدك

..... مش هدخولك الحمام تانى ياسعيد

..... بوز عمرك ما شفتو منى قبل كدا

سعيد فاق من فلاش باك تهديدات مراتو وانتبه ان احمد طلع برجل العربية ولسة هيدخل بجسمو ويطلع بالرجل التانية ويمشى

قام جارى عليه ادالو كتف لجوة ونتش مفاتيح العربية وبسبب الكتف الى اداهولو سعيد على غفلة احمد ادلق على جسم نغاشة ورجليه الاتنين طلعو برة قام سعيد اول ما شاف رجليه بره مكتفاش انه اخد المفتاح وقام مقلعو فردتين الجزمة وخدهم وجرى فى اتجاه القاعة

احمد بمفاجأة متوقعهاش واتعدل فى الكرسى وبينادى على سعيد .. يابن المجنونة .. خد يلا يا سعيد هات الجذمة يااااد ... وبص لنغاشة ... الواد سعيد علم عليكى وخد الجذمة وجرى يا نغاشة

نغاشة بمألسة شرمطة متدلعة عليه وهى بترقصلو حاجبها .. لا دا علم عليك انت يا معلم وخد منك تليفون مراتو بالطريقة وسرق جذمتك ومفتاح عربيتك كمان

احمد .. احمم قلبنى وغفلنى يا بت وانا مش مدى خوانة مع انى بادئ بالسلام

نغاشة بتلفلو وبتطبطب عليه وتحسس على سدرو وهى بتتنمر عليه بحب .. معلش يا معلم .. اصلب طولك كدا يا دكرى

احمد .. هاتى بوسة يا بت عشان انا حاسس ان معلمتى انجرحت .. واتصليلى بابلتك الشرموطة ديدى

سعيد وهو جاى بيجرى بيقعد جمب نرمين وديدى وبينهج .. خدى يا حبيبتى تليفونك اهو

نرمين .. تليفون ايه يا سعيد فين احمد مجتش بيه ليه

سعيد بينهج .. مرضيش ييجى ابدا ومصمم وقالى خلى مراتك تلبس التليفون ولينا بيت هنتجمع فيه ... بينهج ... هو ازاى واخد عليكى كدا يا نرمين

ديدى ونرمين باحباط .. انت فاشل يا سعيد

سعيد .. لا يا حبيبتى متخافيش انا اتصرفت عشان انتى متزعليش

ديدى ونرمين .. ازاى

سعيد .. غفلتو وخدت منو مفاتيح عربيتو وجذمتو اهم وواقف بره مش عارف يتحرك

ديدى ونرمين باسو سعيد من خدو بحماس .. انت عبقرى يا سعيد

سعيد وهو منكمش فى نفسو .. بس كان فيه واحدة قاعدة معاه فى العربية عريانة خالص وانا كنت محرج اوى

نرمين بغيظ وغيرة وبتخبط على الطرابيزة .. سميرة الشرموطة

ديدى سميرة بترن عليها ونرمين قالتلها متردش

نرمين وهى بتقوم وبتشاور لديدى .. شيل المفاتيح فى جيبك ومتطلعهاش الا لما اقولك وروح حط جزمتو تحت الطرابيزة بتاعتو المحجوزة وتعالة معانا عشان نرحلو

سعيد برعب .. لا انتى هتمشى كدا ازاى وسط القاعة بعد ما اتملت كدا بالى انتى لبساه ده انتى كدا هتفضحينى يا نرمين

نرمين وديدى .. يلا يا سعيد اخلص

سعيد فى توتر وخضوع كامل باجبار واحساس بالعار من جسم مراتو الى هيتفرج عليه الرجالة والغريب قبل القريب .. حاضر حاضر حاضر

سعيد بيوطى يحط جزمة احمد تحت طرابيزتو المحجوزة وبيبص على ديدى ومراتو الى راشق فى طيازها وهى ماشية من بين الترابيزات نظرات وعيون كل قرايبو ومعارفو ونسايبو الرجالة والستات وشايف ملامح الرجالة وهم بينهشو طيزها الى فستانها مجسمها هى وصحبتها الى ماشية جمبها فى استعلاء وتناكة شبه عريانة ومن عارو اخد مسار تانى غير مسارهم عشان يهرب من نظرات الناس ليه ومخبى وشو منهم

وصلو هم التلاتة عند عربية احمد نرمين شدت الباب فتحتو وشافتو وهو بيهزر مع سميرة الى قعدالو عريانة زى الشرموطة وعمالة تتلبون معاه وقالتلو بعصبية وهى بتزغرلو هو وسميرة .. يلا انزل عشان تحضر معاية الفرح

احمد .. انتى بتركبيلى حوار وتسرقى التليفون وتسبيلى تليفونك عشان مخدش بالى وتخلى سعيد يغفلنى ويسرق المفاتيح والجزمة يا قطة

نرمين بتصميم .. ايوة وهتحضر معاية الفرح وهنروح مع بعض ... وبتشاور على فستانها وجسمها ... انا كل ده مش عملاه لامى

سعيد مزهول ومصدوم من لغة الحوار الى مابينهم الى لاحظ انها فيها عشم وواخدين اوى على بعض فى الكلام

وفجاة عربية بتركن جمبهم وبينزل منها اتنين صحاب سعيد بمرتتاتهم ولما شافو سعيد ونرمين واقفين راحولهم يسلمو عليهم وبعد ما سلمو انضمو معاهم فى الوقفة وسعيد واقف محرج جدا ووشو احمر بسبب انه لاحظ نظرات صحابو الى راشقة فى جسم ديدى وتفاصيل فستان مراتو الى مفصل كل جسمها حتة حتة وهم واقفين وراها وهى بتكلم احمد وبرضو متابعين سميرة الى قاعدة عريانة جوة العربية ومرتاتهم المحجبين عمالين يتودودو مع بعض عليهم وعلى العهر الى هم فيه

احمد وهو قاعد على كرسى السواق وبيكلم نرمين الى مش مديالو اى فرصة .. هاتى المفاتيح والتليفون والحذمة يا نرمين عشان انتى كدا علمتى على الكينج بالجامد والكينج كدا هيزعل منك

نرمين مسكت تليفونو ومفاتيحو فى اديها ورفعتهملو وهى بتقولو .. عاوزهم اهم تعالة ادخل وهديهملك والحذمة جوة

احمد حاول ينتشهم منها بايدو ففردت اديها ناحية الشباك الى وراه وبعدتهم عنو وهى بتغيظو وفى نفس اللحظة نغاشة شافتها قربتهم من الشباك الى وراه سلتت نفسها بهدوئ وهى مشغولة بالكلام مع احمد وعدت للكنبة الى ورى وفتحت الازاز ونتشت من اديها المفاتيح والموبايل ونطت مكانها تانى وهى فرحانة بالى عملتو .. غفلتهالك ونتشتهم منها يا معلمى

احمد بانبهار بحركة نغاشة قرب منها وهو بيبوسها .. يابنت الجنية يا قردة ... وبعدين بص لنرمين الى كانت لسة فى صدمة انها خسرت ادوات ضغطها عليه ... اشربى الجذمة يا قطة مش عاوزها ... وبيبص لسعيد وبيغمزلو ... حسابنا فى البيت يا سيعو
انا تغفلنى يا سيعو ماشى

سعيد بيتدارا ورى ديدى من الاحراج .. صدقنى يا معلم غصب عنى

نرمين بعد ما نغاشة غفلتها زاد غيظها منها اكتر وعنيها برقتلها وقامت هوب طالعة على عتبة العربية وبتعدى من فوق رجل احمد وعاوزة تدخلها تاخد منها المفاتيح والموبايل تانى .. هاتى يا شرموطة انتى هتخليه يمشى

احمد حاجزها بايدو من عند سدرها عشان متطولهاش لكن نرمين بتقاتل ومتشبسة بغيظ وعند .. حوشى يا بت يا ديدى وشدى البت دى

ديدى بتتقصعلو بمياصة .. لاء انا مع تيم قطتى وسعيد ضد تيمك انت وسميرة

احمد .. احا يا ديدى هى بقت اتيام دا انتو مربطنها مع بعضياتكم بقى

نرمين قفشتو باديها من بضانو عشان تبعد ايدو الى حجزاها من طريقها وبتزعق .. اوع عدينى اما اجيب البت دى من شعرها

سميرة بتضحك وبتطلعلها لسانها وبتغيظها اكتر

احمد اول ما اتقفش من بضانو نزل ايدو هى سابت بضانو ودخلت شوية بنص جسمها بس مسكها تانى من دراعها من عند كتفها وبيشخط فى سعيد الى واقف بيتفرج بذهول وصدمة عنيفة وصحابو واقفين جمبو بيتفرجو على جمال طياز مراتو الى فستانها مجسمهالهم باندرها

احمد بزعيق عشان يفوقو من الصدمة .. ما تشد مراتك يا سيسو .. البت هتمسك البت تهبرها

ديدى .. لا متشدهاش يا سيسو

سعيد فاق من صدمة ثباتو وباعصاب سايبة وارتباك .. حح حااضر ححاااضر

وقام ماسكها من جناب طيازها لكن لقاها بتزفلط منو لنعومة جسمها وقماش فستانها فقفش الفستان بقبضتين ايدو ومعاهم اندرها وابتدى يسحبها لكن هى بتقاتل بقوة وقامت عاضة احمد من كتفو

احمد وهو مرعوب من جنونها ومبرقلها وهى بتقرمو .. شد يا سيسوووووووووو

ديدى بتنقر فى رجليه برجلها عشان ميشدهاش .. سيبها يا سيسو

لكن سعيد من احراجو من الوضع الى مراتو فيه ده قدام صحابو وهى بتعمل كل ده ومتشعبطة على راجل مش جوزها وبتعضو قرر انه يسحبها جامد عشان ينهى الموقف المهين ده بالنسبالو وقام شاددها بقوة غير محسوبة وقام فجاة راجع واقع على طيزو قاعد على الارض

بيرفع عينو لقى ديدى مبرقالو فى زهول مرعب وحاطة اديها على نص وشها من الصدمة

بيبص على ايدو لقى فستان مراتو الى قماشة ناعم ورقيق جدا منزوع حتتين فى ايدو وجواه اندرها الى اتشد معاه اتقطع

رفع عينو شاف مراتو عريانة بلبوص وموطية فى وضع الكلب على رجلين احمد بتكافح تخش لسميرة وطيزها مفشوخة وكسها مفتوح وفى حاجة شبه الجوهرة لونها احمر لازقة على فتحة طيزها

وجه نظرو ناحية صحابو لقاهم مبرقين وفى حالة زهول هم ومرتاتهم وراشقين عنيهم فى كس مراتو المفتوح والجوهرة الى على خرم طيزها ومدياها منظر ساحر مثير ومن صدمتو من الكارثة الى عملها وقف وبزهول وبجسم مشلول تماما عن الحركة قعد يتفرج معاهم على جسم مراتو الى عراه وقطع من عليه فستانها والعار والمهانة والاحراج الى حاسس بيها قربت توقف قلبو

نرمين بسبب انشغالها بالمعركة وانها اوردى مسطولة من الحشيش الى شربتو محستش بانها بقت بلبوصة وفستانها اتقطع وكلهم برة بيتفرجو على جمال كسها وطيزها المرشوق فيها الانل بلج بتاعها وقامت فجاة فاعصة بركبتها زوبر وبضان احمد بقصد عشان تديلو القاضية تخليه يعديها تقفش نغاشة

وبالفعل نجحت ووصلتلها وقفشت فيها ومسكت فردة بزها حطتها فى بوقها عضتها وبتحاول تشد منها الموبايل والمفاتيح ونغاشة حطت الموبايل والمفاتيح على تابلوه العربية بتبعدهم عن اديها وعدت براسها من تحت دراعها قفشتها من تحت باطها عضتها ومدت اديها شدتلها الانل بلاج بتاعها خرجتو من طيزها وقع على الارضية مع رشق نرمين ركبتها فى زوبر وبضان احمد الى من الوجع قفش طيزها عضها هو راخر والتلاتة عمالين يصوتو وهم بيفشخو كسم بعض عض

سعيد من صدمتو وهو بيتفرج على جسم مراتو العريان الى هو عراه بايدو وطيزها الى بتتعض من راجل غريب عنها وفى صدمة وانهيار عصبى حط اديه الاتنين فوق دماغو ونزل على ركبو وزوبرو واقف هيخرم البنطلون وعينو على وشك العياط وكذلك صحابو الى زبرهم هيفرتك بنطلوناتهم من فرجتهم على جسم مرات سعيد ومرتاتهم الى هم كمان بيتفرجو بزهول وصدمة رهيبة

وبعد خمس دقايق من الاشتباك والعض وبعد ما سعيد خلا صحابو بصعوبة ياخدو مرتاتهم ويدخلو القاعة ورجع تانى ونرمين اكتشفت انها عريانة ملط ومفيش على جسمها الا البرا بس وان سعيد شدلها فستانها واندرها قطعهم فى ايدو بدون قصد وهو بيحاول يسحبها

نغاشة قاعدة عريانة فى الكنبة الى ورى بتعدل فى شعرها ومكياجها واحمد واقف بيتمشى ادام العربية وبيحاول يستوعب الم بضانو من ضرب ركبة نرمين
ونرمين قاعدة على الكرسى بتاعو ادام منهارة من العياط وديدى واقفة جمبها بتحاول تهديها وسعيد واقف ورى ديدى فى صدمة ورعب من الى عملو فى مراتو وكل الاحداث الى حصلت من خمس دقايق

نرمين ببكاء هستيرى وهى قاعدة عريانة بالبرا وطرحتها الى نزلا عن شعرها بس .. يا غبى يا غبى يا غبى يا غبى فستااااااااااااانىىىىىىىىى ... هدخل الفرح بايه دلوقتىىىىىىىىىىىى والعروسة والعريس وصلو والفرح ابتدااااااااااااا

سعيد باسف وندم رهيب وهو بيعيط .. اقسملك من غير قصدى يا نرمين صدقينى صدقينى انا مش مصدق الى انا عملتو

ديدى .. اهدى اهدى بس هنشوف حل

نرمين .. حل ايه يا ديدىىىىى فستانى قطعو كلوووووووووو .. انا بكرهك يا سعيد بكرهك بكرهك ... وبتبكى بحسرة ... فستااااانىىىىىىىىىىى

احمد وهو لسة بيستوعب ضرب بضانو .. شفتى اهو ده احسن عقاب ليكى عشان تبقى تسرقى موبايلى وحزمتى ومفاتيحى ... جدع ياد يا سيسو ... ياله يا بت انزلى ادخلى عربية جوزك عشان يروحك يلبسك واحد غيرو يلا خلينى امشى عشان اخرج انا ونغاشة

نرمين بتبصلو بزهول وعياط بغباء وبتزعقلو .. لاااا مش نازلة ومش هتمشى برضو والجزمة جوة ومش هديهالك وهتدخل معاية الفرح حتى لو هدخل عريانة كدا ايه رايك بقى ... وبترجع تسح ... فستاااااااانننىىىىىى

سعيد بتوتر وخوف وارتباك .. تتددخخلى ازاى كدا يا نرمين انتى اتجننتى

نرمين بتزعقلو .. ايوة هدخل كدا وافضحك زى ما قطعتلى فستانىىىىىىىى

سعيد بندم رهيب وبيعيط وبيوطى يبوس على اديها وركبها .. انا اسف انا اسف انا اسف انا مقصدش صدقينى ... وبيكلم ديدى ... لو سمحتى يا ديدى اقفلى نور الكابينة عشان كدا المعلم احمد شايف كل جسمها عريان

ديدى .. ياخويا اقعد مانت السبب وصحابك شافوها وزمانهم بيضربو عشرات جوة فى الحمام على طيزها الى شافوها دلوقتى

سعيد بعياط هستيرى .. ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود

احمد .. بس يا سعيد بطل ولولة زى النسوان كسمهم كلهم يا سيسو محدش ليه عندك حاجة

سعيد بيبصلو وبيوقف ولولة وهو حاسس ان شخصيتو طاغية عليه وحاسس بنوع من الحماية فى وجودو

احمد وقف قصاد نرمين .. خلاص يا نيمو الحل موجود انا لسة شارى 3 فساتين لنغاشة وهى لبست واحد وباقى اتنين اختارى واحد منهم وانتم كدا كدا جسمكم زى بعض بس انتى اطول سنة

نرمين وديدى بصولو بفرح .. بجد

نرمين بفرح .. انا موافقة فين نغاشة دى ؟

نغاشة .. انا ياقطة ده اسمى الجديد الى المعلم اختارهولى

ديدى وهى بصالها .. ايه ده حلو اوى يا بت احلى من بواسير

سعيد .. بواسير

نرمين بتبص لديدى بزغرة .. لا مش حلو مش عاجبنى بواسير احسن

نغاشة بدلع ومياصة .. خلاص مفيش فساتين واحضرى الفرح عريانة كدا بقى يا قطة

احمد وهو بيركب جمب نغاشة ورى .. اه هو ده الكلام مش عاجبك الاسم يبقى مفيش فساتين

نرمين رجعت فى كلامها فى كسوف وقالتلها .. خلاص اسفة يا نغاشة اسمك حلو

نغاشة وهى بتلبس فستانها.. طيب تعالى اختارى واحد من دول وجربيه وتعاليلى هنا اضبط مكياجك تانى

نرمين رجعتلها من بين الكرسيين قعدت وسطيهم عريانة وسعيد بيبصلها فى زهول وزوبرو واقف هى ازاى تقعد جمبو كدا عريانة بالمنظر ده وبعدين افتكر ان هو اصلا السبب فى منظرها ده والى وصلتلو ومقدرش يفتح بقو

ديدى طلعت قعدت مكان نرمين على كرسى السواق وسعيد لف وركب الكرسى الى جمبها

نرمين طلعت الفستانين ومسكتهم باديها لقت واحد اسود كت ونازل ديق مينى جيب ومقفول من الضهر والسدر وبيلمع

والتانى نبيتى محمر عبارة بس عن جيب ميكرو منفوشة وضهرو كلو عريان وطالع باكسسورى شكلها شيك جدا من على البطن بتنتهى بكبين قماش بس بدون حشو ممسوكين بحمالة رفيعة تتربط ورى الرقبة

نرمين .. وااااااو الاتنين تحفة يا بيبى
تقصد احمد ببيبى لكن سعيد افتكرها ليه

اختارلى واحد

احمد .. لا طبعا اختار ازاى وسعيد جوزك موجود خليه يختار هو

نرمين حست بهيجان لانها حست ان احمد بيحاول يخليها تستعرص سعيد وهى بتهيج نيك لما بتستعرصو .. اختار يا سعيد

سعيد بصدمة ورعب .. اختار ايه بس يا حبيبتى الاتنين مينفعش يتلبسو اصلا دى قمصان نوم يا نرمين حرام عليكى كفاية الفضيحة الى اتفضحتها وكمان قاعدة عريانة كدا ولازقة فيه

نرمين بحزم .. سعيييد انت مش قطعتلى الفستان اختار يلا عاوزة احضر الفرح ومش فاضية لكلامك الفاضى ده

سعيد بخوف وتوتر .. ح ححااضر ححااضر ... خدى الاسود الكت

نرمين هاجت عليه اكتر وبتديثو اكتر عليها .. لا دا مقفول اوى اختار غيرو .... وبتنزل الاسود وبترفعلو النبيتى

سعيد بخوف وتوتر بهيجان .. مممهو مفيش غيرو كدا يا نرمين فين الاختيار كدا بقى

نرمين بتحطو على وشو .. ايوة اختار ده وقولى خدى الفستان العريان ده يا حبيبتى تحفة وهيجنن الناس على جسمك خدى البسيه

سعيد .. نعم

نرمين بتشخط فيه .. يلاااااا

سعيد وزوبرو خلاص بيتقطع وعاوز ينطر لبنو وفى نفس الوقت حاسس بالزل .. حح اااححضر حااضر .. خدى الفستان العريان ده يا حبيبتى تحفة وهيجنن ... وبيبلع ريقو بهيجان عنيف ....الناس على جسمك خدى البسيه

نرمين بسعادة .. ميرسى يا بيبى

نغاشة وديدى هيجانين نيك من الى بتعملو نرمين مع سعيد جوزها وهى بتعرصو وبتديثو عليها وبيدعكو كساسهم بمنتهى الهدوئ وهم بيتفرجو باستمتاع وهيجان رهيب واحمد قرر انه يسكت خالص وينغمس مع الى بتعملو نرمين ومهيجو منها على الاخر

نرمين بصت لاحمد وقامت نص قومة وقالتلو تعالة فى النص وسمع كلامها وجة بقى ورى طيزها مباشرة وباست سعيد من بقو وقالتلو امسك الفستان وشيل التكت وسعيد نفز

نرمين لفت لاحمد وفتحت رجليها وقعدت على رجلو وبقى وشهم فى وش بعض سعيد شاف مراتو نرمين وهى بتقعد على رجل واحد غيرو بطيزها العريانة الى فلقتها اتفتحت مابين فتحة رجلو وسعيد جسمو حرفيا بيتنفض من رعشة الهيجان والخوف والتوتر

نرمين بكل عنجهية .. طلع فونك وصورنى

سعيد بكل خضوع وهيجان طلع فونو .. اص اص اص اصور فيديو ولا صورة يا حبيبتى

نرمين .. لاء......... صورة بس كفاية عليك .... بس استنى

نن نعمم

فكلى البرا

كك ككك كدا هتبقى عريانة خالص وانتى قاعدة على رجلو يا حبيبتى ميصحش كدا وملوش لازمة دا كمان تقلعيه

نرمين بمنيكة وصوت ناعم .. لا يا بيبى الفستان ده مينفعش معاه برا بيتلبس على اللحم ...... وكمان يا بيبى انت مش شايف مراتك اوردى عريانه من تحت ازاى ولحمها لازق على رجلو ........... بص كويس على لحم مراتك حبيبتك من تحت ...............شايف يا بيبى

سعيد هيجيلو اغماء من احساسو بالعار وعدم الرجولة وصدمتو فى مراتو المحجبة وهيجانو من تصرفاتها وكلامها الى مخليه ياخد نفسو بصعوبة من شدة وفرط الشهوة الى حاسس بيها .. ششش ششايف شششاااايف يا حبيبتى ششااايف ... وبينهج بصوت عالى

نرمين بترمى الطرحة وتبعد شعرها عن قفل البرا .. طب يلا يا بيبى قلعهولى عشان مش طايلة

سعيد نفسو بيعلى اكتر وهو بيمد ايدو المرعوشة يفكلها البرا وفكو بصعوبة

يلا شيلو من عليا

نزلها الحمالات من على كتافها وشالو من عليها عرلها بزازها وهو بيبص على عين احمد الى باصة وراشقة فى حلمات بزاز مراتو

نظرات احمد لبزاز مراتو الى عرهالو بايدو جابت اخرو حرفيا وفتح سوستة بنطلونو وهو بيفتح الباب وخرج وهو بيدعك فى زوبرو لانه اتكسف يدعكو وهو معاهم ولزق فى الباب الى جمب نغاشة وخبط على الازاز الفاميه عشان تنزلو ويتفرج على احمد وهو بيبص لبزاز مراتو وواضح ليهم انه واقف ورى الباب بيدعك فى زوبرو وهو بيتفرج عليهم

احمد .. لا لا لا يا سيسو اوع زوبرك ينيك باب عربيتى يا سيسو اوع هنيكلك مراتك انت سامعنى

لكن

سعيد اول ما سمعو وهو بيقول هنيكلك مراتك لبنو انفجر غرقلو باب العربية اوردى وملامح وشو غطست فى شبق عميق ولذة مدمرة رعشت رجليه زى البنات الشراميط وهى بتنطر عسل كسها ونزل قعد على عتبة العربية من الاجهاد العصبى الى اتعرضلو وهو بينهج

احمد قرى انه نطر لبنو على باب عربيتو فعلا .. احا يا سيسو احا يا سيسو

وقوم نرمين ونزل لفلو .. احا يا سعيد دانا صاحب العربية منكتهاش ولا مرة يا سعيد تيجى انت تنيكها قبلى احا يا سعيد

نرمين بتطلع راسها بسدرها من الشباك .. انت متخلف انت وهو انتم سايبينى وبتتخانقو على مين الى ناك العربية الاول احا

سعيد اتصدم من الكلام الى بتقولو وحس انه متجوز واحدة ميعرفهاش

احمد .. قوم ادخل لبس مراتك الشرموطة العريانة جوة دى يا سعيد .. ولطش نرمين قلم حب طرقع على وشها (( نرمين بمياصة اىىىىى )) خشى جوة يا شرموطة بتفرجى بزازك لمين

سعيد مصدوم ان مراتو بتتعامل وبتتهان وبتضرب وبتتشتم الشتايم دى قصادو ومبسوطة وبتدلع كمان لما ضربها بالقلم على وشها وهو عمرو ما قلها يا غبية حتى على سبيل الهزار وحس باهانة رجولتو وحس بالخضوع قصاد هيمنة احمد على مراتو وسطوتو على زوجتو الى هو المفروض يكون الشخص الوحيد فى العالم الى ليه السطوة والهيمنة عليها مش راجل غريب مش جوزها لسة ظاهر فى حياتهم من شهور

سعيد اتحرك فى ذل وشعور بالاهانة وفتح باب نغاشة وهى نزلت بكيس المناديل تمسح مكان لبنو .. ميهمكش يا معلمى همسحلك مكان لبنو من على السنيورة

سعيد دخل قعد مكانها عشان يلبس مراتو

احمد .. بعد ايه يا نغاشة ما سعيد تانى مرة يغفلنى فى اقل من ساعة اهو مرة علم عليا فى الجذمة ومرة ناك عربيتى قبلى يا نغاشة ينفع كدا

نغاشة خلصت مسح ورمت المناديل وحضنتو

احمد .. ايه يا بت انتى مالك احلويتى بعد الخناقة كدا ليه

نغاشة .. مهو انا بحلو بعد ما بتضرب يا معلم

احمد .. لا دا انتى حوار بجد يا بت خشى ظبطيها تانى يالة خلينا نمشى

نرمين سمعاهم .. نعممممم تمشى فين قوم امسكو يا سعيد

سعيد نزل جرى مسكو من دراعو

احمد لنرمين .. خلاص بكسمك اقصد نخش يعنى انتى خلاص بهدلتينا كلنا معاكى هنروح فين باشكالنا دى

نغاشة بمياصة وهى بتركب عشان تظبط نرمين .. برضو قمر يا معلم حتى بعد ما بهدلتك

احمد .. بيبصلها بمعاكسة .. شفتى يا بت بنت المجنونة دى بهدلتنا كلنا ازاى وخليتك تحلوى كدا بعد العلقة ... وبص لسعيد ... انا تنيك عربيتى يا سعيد

سعيد بص بكسوف فى الارض وهو لسة ماسكو

وحياة امى يا سعيد لهنيك عربيتك بس مش دلوقتى لما اروقلها

بعد عشر دقايق واحمد واقف بيرغى مع ديدى وهى بصالو من الشباك وبيشرب حشيش مع ديدى وعمالين يدو باكات ببوس لبعض وسعيد واقف معاهم فى صمت بيتفرج عليهم وهيجان من الفجر الى بيعملوه مع بعض

نرمين خرجت

نرمين وهى بتلف تفرجهم على الفستان .. ايه رايكم حلوة

نرمين لانها اطول من نغاشة بحوالى 7 سنتى فالفستان يدوبك مغطى كسها بالعافية وواصل عند تانية جلدها الى بين اخر دوران طيزها وفخدها من ورى يعنى اى انحنائة ليها زيادة عن اللزوم كسها هيبان من ورى
اى حركة سريعة ليها كسها هيبان من للامام
كبات سدرها من نفس خامة القماش طرية ومش محددة حلمة بزها اوى لكن مع التدقيق تبان واغلب بزازها عريانة زى ديدى من فوق ومن الجناب غير ان الفستان مفتوح من النص ومبين تنيات بزازها المدلدلة برقة وجمال على جسمها وعريان من الجناب والضهر كلو لغاية قبل فلقة طيزها وكمان من الخلف تحس ان الاسكيرت بتاعة الفستان مريحة على فردتين طيازها لكن مش قافلة عليهم مش عشان واسعة لكن استايل الفستان مقصود كدا يعنى من الاخر حاجة كدا مينفعش يتقال عليها فستان والانسب يتقال انه قميص نوم
وكمان قميص النوم هيكون اكتر احترام عنه

احمد وديدى بيصفرولها وسعيد فى صدمة هيجيلو ازمة قلبية

سعيد بنكسار .. ينهار اسود يا نرمين انتى عريانة يا نرمين الناس هتقول عليا ايه

احمد .. كسم الناس يا سعيد

طططب واهلى واهلها

ديدى .. كسم اهلك على كسم اهلها يا سعيد

وصحابى وصحابها

نرمين .. كسمهم كلهم يا سعيد ... وقربت حضنتو وباستو .... انا مش عجباك

سعيد ... ا اا ايوة بس بس انتى عريانة هيقولو عليا مش راجل وهيقولو عليكى .........

احمد .. هيقولو عليها ايه شرموطة

اا ايوه

احمد .. طب مهى شرموطة فعلا قدامك اهى يا سعيد يعنى الناس مغلطتش فى حاجة ... لا والمفجاة يا سعيد انها مش لابسة اندر ... عارف ليه يا سعيد

نرمين بشرمطة رفعتلو فستانها بتوريلو انها من غير اندر حركتها خلت سعيد زوبرو يتنفض

ل ل لليه

احمد .. عشان شرموطة يا سعيد وانت قطعتلها اندرها يا سعيد يعنى انت الى خلتها شرموطة بايدك يا سعيد

سعيد وطى راسو فى الارض من الكسوف واحساسو بالعار من عرى مراتو

نرمين .. الانال بتاعى وقع فى العربية

سعيد .. هو ايه دا

احمد .. خلاص مش مهم يا قطة مش لسة هندور

نرمين .. لا انا عاوزة اللبس الانل بتاعى عشان يمشى مع الفستان مليش دعوة

احمد .. خلاص خش يا سعيد دور على الانل بتاع مراتك عشان تلبسو فطيزها

طريقة كلام احمد على مراتو صدمتو وحسستو بالاهانة وعدم الرجولة لكن فى نفس الوقت هيجتو انه بيتكلم على مراتو اكنها شرموطة وقدامو ودخل فى ازلال يدور على الانل بتاعها ولقاه وراح ادهولها

نرمين .. لا مش هلبسو كدا دا وقع على الارض اغسلو ونضفو الاول

ديدى .. خلاص حطو فى جيبك لما ندخل يا سعيد ابقى ادخل الحمام نضفهولها ولبسهولها

سعيد فى رضوخ حطو فى جيبو

واحمد اتحرك للقاعة وهم جريو يمشو جمبو ونرمين لزقت فيه ومسكت ايدو ورفعتها على كتفها وبالايد التانية حاوط ديدى ونغاشة وسعيد ماشى وارهم فى انكسار وهو بيبص على جسم مراتو الى متشعبطة فى حضن راجل غيرو ولحمها العريان بالكامل من ورى الا من سكيرت الفستان الى يدوبك مغطى دوران طيزها بالعافية ومبين حوالى 2 سنتى من فلقة طيزها من فوق ومن تحت مبين المثلث الفاضى الى بين ضمة فخادها وكسها وماشى الغيرة والعار ماليه

احمد .. اجرى انت اسبقنا وقلهم فرقة العوالم جت يا سعيد

سعيد بتوهان من التفكير الى هيقتلو بعد ما الناس هيشوفو مراتو بالعهر ده والاهم انه اتاكد بعد كل الى شافو بيحصل بينهم النهردة ان نرمين اكيد نامت مع احمد اكتر من مرة ومارسو مع بعض الجنس والفكرة دى كانت بتقتلو من جوة لكن كانت بتقتلو بسبب ان حس ان نرمين خانتو ومارست الجنس مع راجل غيرو واستغفلتو بالرغم من الحب الجنونى الى مابينهم لكن الاغرب والى سعيد استعجبلو جدا انه مكانش غضبان من احمد والاغرب انه حس انه عاوز يقرب منو اكتر وانه منجزب ليه بطريقة غريبة مع ان الطبيعى فى وضع زى ده انه يبقى مغلول منه وعاوز يقتلو والاحساس ده ربك سعيد

احمد بشخطة خفيفة .. سعيد

.. . ح ححاضر حاضر
ومد عشان ينفذ الامر

نرمين بدلع جبتو من كم بدلتو .. انت رايح فين يا عبيط دا بيشتغلك

وسابت احمد وشبطت فى دراعو هو بكل حب عشان تدخل معاه ولما شبطت فى دراعو وحس بضمتها الى بحب حس بسعادة رهيبة وحس انه بيحبها حب جنونى وقرر انه هيبزل كل جهدو اليلادى عشان يسعدها ويبسطها ومش هيخلى دحكتها الجميلة تفارق وشها الجميل

سعيد بخضة وهو بيبصلها وهى نايمة على دراعو وضماه .. ينهار اسود

كلهم .. ايه فى ايه تانى

سعيد .. شعرك باين تحجيبتك فين يا نرمين شعرك شعرك

احمد بيعنفو .. احا يا سعيد تحجيبة ايه مراتك عريانة يا سعيد
مراتك داخلة الفرح بقميص نوم يا سعيد

ديدى .. خلاص يا بيبى اهدى سامحو اصلو مخضوض

احمد .. احا مخضوض ... مراتك ماشية معانا من غير كلوت يا سعيد كسها عريان
كسها عريان يا سعيد
مراتك كسها عريان يا سعيد

نرمين بتخبطو فى كتفو .. ما خلاص يا بيبى متبوظش اعصاب البيبى بتاعى

احمد .. احا هو انا هبوظ اعصابو بس
دا علم عليا وغفلنى وسرق جزمتى
وعلم عليا تانى وناك عربيتى
احا دا جوزك ناقص ينيكنى يانرمين
انا ماشى داخل الفرح حافى يولاد الفاجرة
جوزك ناكنى فى افكارى يا نرمين
جوزك مش سهل زيك يا نرمين
دانتو نكتونى يولاد المرة

كلهم قعدو يضحكو عليه وسعيد بكسوف برغم احساسو بالعار وخضتو وخوفو لكن دحك معاهم وحس انه عاوز يستخبى تحت مظلة شخصية احمد زى ما نرمين خلت شخصية ديدى تحتويها قبل كدا لانه فى موقفو ده حس بالحماية وهو جمبو وحاسس ان فى درع هو واقف وراه وهيقدر يواجه الناس بعرى مراتو عن طريقو واحساسو بيسيطرتو على الاجواء من حواليه وخوفو الوحيد اصبح انه يبعد عنو مش خوف مواجهة الناس

نغاشة .. هو انت مالك ابيض اوى وحلو اوى كدا يا سعيد هو انت كنت مشروع بنت وفشل وبعدين طلعت راجل

ديدى .. انتى كمان لاحظتى يا بت يا نغاشة

نغاشة .. ايوة هو انا عامية ولا ايه

احمد .. تصدقى يا بت نفس السؤال الى كان بيجول فى خاطرى تحسى ان سيعو حلو حلاوة حريمى مش حلاوة رجالى كدا .... اوع تطلع فى الاخر شيلو يا سيعو

سعيد بكسوف من كلامهم .. يعنى ايه شيلو

ديدى .. يعنى بتشيلو يعنى دبلة يا سعيد يعنى بتاحد فى المصلحة

سعيد بانزعاج .. لا يا ديدى طبعا انا راجل جدا ايه الكلام الى بتقوليه دا عيب

نرمين .. اتلمى يا ديدى متعاكسيش جوزى حبيبى

احمد .. يابت احنا منقصدش حاجة احنا بنطمن على سيعو بس .. ومسك ايد سعيد .. بصى حتى ملمس ايدو وبشرتو حريمى وطرية اوى ازاى .. احا بصى شفايفو حتى حريمى حريمى انتى ايه مالك اتعميتى مش شايفة ولا ايه دا حتى واضح من ابتسامتو وكسوفو

نرمين بمياصة وهى بتحضن سعيد .. وبتبوسو من خدو الى اطول منها بحوالى 10 سنتى بس .. اتلم انت وهى متكسفوش حبيبى وروح قلبى دا راجل اوى طبعا وبموت فيه دا حب عمرى

سعيد كان سعيد فشخ وهيطير من الفرحة بكلام نرمين لدرجة انه حاول يتقبل جسمها العريان وضمها من وسطها العريان ليه يحضنها وهم ماشيين واول ما خلاص هيدخلو على مدخل القاعة سعيد من خوفو من مواجهة الناس بعرى جسم مراتو وبحركة لا ارادية منو ضمها ليه اوى ودخل بيها ورى دراع احمد ومسك فى دراعو

نرمين استغربت اوى من الحركة الى عملها دى واحمد بصلو لكن سابو ومعلقش عليه وكذلك ديدى لاحظت الى عملو بس قالت انه مكسوف من شكل مراتو

اول ما دخلو لقو الفرح شغال والرقص والهيصة سعيد شاور لمدير السرفيس فى القاعة على احمد باشارة ان هو ده الشخص الى محجوزلو الترابيزة ومتوصى عليه فى اى بى

وبسرعة مدير السيرفيس شاور لاتنين من الجرسونات فى القاعة وشاورلهم عليهم

طبعا كل الناس الموجودة فى القاعة بالرغم من انهم هاى كلاس لكن كلهم محافظين ومفيش غير عشر ستات وبنات بالكتير هم الى لبسين فساتين عريانة وكمان العرى العادى الى هو فوق الركبة وفساتين بكتف وكتف وحمالات عادية لكن كله عموما شكلهم حلو وراقى
فطبعا داخلهم دبابة بشرية ومحاوط بدرعاتو شرموطين عريانين من ناحية وشرموطة وجوزها من الناحية التانية وداخل بيهم بكل عنجهيه وفخامة وتناكة وديدى بالزات متتوصاش فى موضوع الغرور والتناكة ده غير عريهم المفرط بشرمطة وترحيب الجرسونات بيهم وطرابيزتهم المحجوزة ليهم مخصوص فاصبحو بكل سهولة مركز انظار كل الناس مع العروسة والعريس واحمد ماشى بيهم حافى بالشراب بكل فخامة وقلاطة غير عابئ باى نظرات للناس الى اوردى كان كلها اعجاب بشكلهم ودخلتهم كلهم عموما

ابو نرمين استقبلهم بنظرة غضب لنرمين وجوزها سعيد

نرمين وجوزها شافو بباها جاى نحيتهم بنظرة غضب ووراه شوية ناس من قرايبهم بيستكشفو مين دول ونرمين وسعيد كشو ودخلو ورى دراع احمد

ابو نرمين بصرامة وعصبية مدارية عن الناس .. ايه يا بنت يا نرمين الوساخة الى انتى لبساها دى انتى كل شوية تغيرى فستان اوسخ من الى قبلو وايه يا واد يا سعيد ازاى تجيب مراتك الناس تتفرج عليها عريانة كده

احمد مسكو من ايدو وحط ايدو فى ايدو وقرص عليها بنشوفية شوية وهو بيسلم عليه .. مساء الخير يا حج .... المعلم احمد الحديدى اكيد تعرفنى

ابو نرمين بارتباك والابتسامة اترسمت على وشو بعد التكشيرة .. اه طبعا طبعا يا معلم احمد ازاى بقى معرفكش دا اسمك نار على علم وحضرتك جار بنتى كمان اتفضل يا معلم اتفضل طرابيزة حضرتك محجوزة ومتوصى عليها يا اهلا يا اهلا دا انت شرفتنا ونورتنا وانستنا دا الفرح واصحاب الفرح نورو بيك يا معلم

نرمين وسعيد اتنفسو الصعداء وحسو بامان وحماية غير عادية خلتهم منفتحين على الجو واخدو راحتهم

احمد .. اهلا بيك يا حج انا بعتزر انى اقتحمت الفرح انا واصحابى مدام ديدى ومدام نغاشة بس صدقنى يا حج انت متعرفش كمية الضغوط والمؤامرات الى بنتك وجوزها مارسوها عليا عشان يدخلونى هنا .. هو انتو تعرفو ان سعيد جوز بنتك كان حرامى جذم قبل ما يتحوزها يا حج وانت وافقت عادى ولا ايه ؟

ابو نرمين وكلهم بصو على رجلو الى من غير جزمة وفطسو من الدحك

ابو نرمين بعد ما فطس من الدحك .. لا طبعا يا معلم سعيد دا راجل محترم هو تلاقيه بس حبك لدرجة انه عمل اى حاجة عشان تتفضل وتنورنا يا اهلا يا اهلا ... وبيكلم المترات الى بيفكو شريط حجز الطرابيزة يلا يا جماعة شيشة المعلم والمشاريب والضيافة بتاعتو يلا

نرمين .. اوع تكون نسيت حاجة من الى قولت لسعيد يقولهالك يا بابا

ابو نرمين .. لا يا حبيبتى متقلقيش كلو تمام اتفضلو اتفضلو يا اهلا يا اهلا ... ايه يا قليلة الادب الى لبساه ده وفين تحجيبتك يابنت الكلب انتى جاية كباريه ... يا اهلا يا اهلا يا معلم

نرمين .. فكك منى بقى يا بابا انا خلاص فى زمة راجل زى القمر اهو

ابو نرمين .. ماشى يا بنت الكلب خليه ينفعك يا اهلا يا معلم

الشباب والبنات قرايب وصحاب سعيد ونرمين حاوطو الطرابيزة بتاعتهم

احمد .. خلاص بقى يا عمى انت رحبت بيا كتير اوى اقعد بقى معانا

ابو نرمين .. لا لا لا اقعد ايه لا انتو اتبسطو بقعدتكم عشان انا بستقبل الناس ولسة وراية مليون حاجة انتو شباب مع بعض بقى يا معلم
بنت يا نرمين لو احتجتو اى حاجة ابعتيلى حد من ولاد اعمامك او تعاليلى انتى علطول وضيافتكم نازلة حالا

حاضر يا بابا

تطلب حاجة يا معلم اجبلك جزمة

كلهم بالواقفين دحكو

احمد وهو بيمسك لى الشيشة الى نزلت قصادو وبيحط رجل على رجل بشرابو الابيض الى بقى اسود من تحت .. لا يا حج انا جزمتى موجودة هنا بنتك وجوزها هم الى سرقوها وانا مش هحلهم الا لما استرد جزمتى ... وشد نفس ... المعلم احمد الحديدى ميتعلمش عليه يا حج

بعد ما خلصو دحك .. ماشى يابنى انا هسيبك تتصرف معاهم بمعرفتك واسيبكم انا بقى اشوف الى وراية وشوية وهجيلكم تانى

احمد بيطلع 10000 جنيه من جيبو .. استنى يا حج ... وبيديلو الفلوس ... معلش بقى انا جاى اجبار مش عامل حسابى على هدية للعرسان البركة فيك انت بقى توصلهم نقطتهم

ابو نرمين .. لا يا معلم عيب اوى الى بتعملو ده طب عليا الطلاق

نرمين بتزعق .. بابااا بس يا بابا انت كدا بتقل من المعلم احمد خد منو مينفعش واديهم النقطة

ابو نرمين .. هو عندك حق يابنتى مينفعش هتبقى عيبة فى وش المعلم فعلا .. انتو احرجتونا ياولاد الكلب انتو الجوز

احمد .. لا يا حج مفيش اى احراج احنا اهل اتفضل اتفضل

واخد نقطة العرايس وبعد اهلنات كتير تانى سابهم وقام

احمد .. ابوكى لطيف اوى يا نيمو انا حبيتو

نرمين .. ايوة انا واخدة خفة ددمم بابا

ايه يا نغاشة مبسوطة انا شايفك اتعرفتى على نص الناس الى واقفة وراكى دى

نغاشة وقفت رغى .. اه حلوين اوى انا مبسوطة بيهم اوى

واحدة من الى واقفين اسمك حلو اوى يا نغاشة

نرمين وهى بتزغرلها .. اه ولما تعرفى اسمها التانى يا سحر

نغاشة طفت دحكتها وحست بتوتر ان نرمين هتحرجها

احمد بصوت حازم .. نرمييييين

انتبهت انها هتعمل حاجة غلط وارتبكت

احمد .. كل الى عرفتيه هناك تنسيه خلاص

نرمين وهى بتبص لاحمد بارتباك وتصحيح الى كانت هتعملو .. اا ا اسمها اسمها سميرة يا نورة صحبتى اتعرفت عليها لسة امبارح هى وديدى بس قوللها يا نغاشة عشان كلنا بنحب نناديها بالاسم ده

نغاشة رجعت ابتسمت تانى وهى بتبص لاحمد بنظرة تقدير وحب انه دافع عنها ونرمين وسعيد وقفو وقعدو يعرفوهم كلهم على بعضهم

مرات صاحب سعيد .. فساتينكم حلوة اوى بس انتم تقريبا عريانين يخربيوتكم بس شكلكم حلو اوى

نرمين بابتسامة وفرح ان شكلها وجسمها عاجبهم بالرغم من عريها .. ميرسى يا نسمة ده من زوقك بس انتى احلى

نسمة .. لا انتم احلى ومنورين اوى وصحابكم حلوين اوى

نرمين .. ما خلاص يا نسمة انتى هتحسدينا ولا ايه

نسمة .. وانتى تعرفى انى بحسد يا بت انا بس كنت عاوزة اسالك عن البتاع الاحمر الى كنتى لبساه وانتى بتتخانقى مع نغاشة فى العربية لما كنتى...

نرمين فطت كتمت بقها وجرتها من راسها دخلت بيها ناحية طرقة الحمامات .. يابنت المجنونة اسكتى لو سمعتك جبتى سيرة الى شفتيه بره هفشخ كسمك

نسمة قرمت اديها عشان تسيب بقها .. ايه يا بت ده انتى بقيتى سافلة اوى

نرمين .. اخلصى عاوزة ايه

نسمة .. يخربيتك يا بت انتى شكلك حلو اوى وامورة اوى وسكسى اوى .. ومسكتها من اديها بتلفها

نرمين مبسوطة .. شكلى عجبك

نسمة .. يخربيتك عجبتينى ده انا غيرانة منك هيجتينى بحلاوتك وشرمطك دى

نرمين بدلع .. ميرسى .. ها قولى عاوزة ايه

نسمة .. كنت عاوزة اعرف ايه الى انتى حطاه هنا

نرمين .. هنا ايه ؟

نسمة .. هنا يا بت هنا

نرمين .. فى ايه يا بت ماتخلصى

نسمة دبت اديها ببعبوص فى طيز نرمين صوباعها دخل نصو فى خرم طيزها نتيجة لبن احمد الى بيسرب من خرمها

نسمة ونرمين فى شهقة واحدة .. هىىىىىىىىىىىىىىىى

نرمين خدتها سحبتها على الحمام وقفلت وراها

نسمة .. اه يا سافلة يا وسخة يعنى انتى عريانة خالص كدا وكمان مش لابسة اندر

نرمين بهيجان وكسوف .. يا وسخة انتى بتبعبصينى على غفلة والناس رايحة جاية فى الطرقة

نسمة بتقرب من وشها .. انا مش قصدى يا غبية انا كان قصدى اشاورلك على البتاع الاحمر الى شفتو فى طيزك .... ولا اراديا باستها من شفايفها

نرمين بتغمض من هيجانها وبتبوسها تانى .. عاوزة زيو

نسمة .. ايوة عاوزة زيو وعاوزة اللبس فستان حلو عريان زيك كدا وعاوزة ابقى عريانة زيك كدا ... وبتبوسها ... انتى حلوة اوى وشكلك سكسى اوى يخربيت عقلك هو جوزك رضى يخرجك كدا ازاى ... وبتبوسها ... ومين المز الى قاعد بيشيش برة ده ... دا خلانى اترعش وانا واقفة جمبو يا بت

نرمين .. اتلمى يا بت انتى مش جوزك بره انتى مالك ايه الى حصلك بقيتى سافلة كدا ليه

نسمة بتحضنها من وسطها العريان وبتنزل اديها من جوة جيبة فستانها من ورى بتبعبصها تانى بقصد المرادى .. يخربيتك انتم من وانتم داخلين سيحت عليكم اوى

تك تك تك تك ... فجاة الباب بيخبط

نرمين بارتباك بعد ما هيجتها .. طيب بعدين بعدين نبقى تكلم

نسمة .. اوكى اوكى شكلى مظبوط

ايوة ايوة يلا .. حاضر جايين

سعيد استغل ان ديدى ونغاشة بيرغو مع البنات ومراتو مش هنا وقعد على الكرسى الى جمب احمد وقرب من ودنو .. احممم ممكن اسالك سؤال وتجاوبنى بصراحة

احمد بصلو واتخض .. احا يا سعيد ابعد كسم وشك الحلو ده وخشن صوتك شوية وانت بتكلمنى عشان انت عاملى قافلة وربكة فى دماغى يا سعيد

حاضر

سعيد .. انت مارست الجنس مع مراتى

لا اطمن يا سعيد اخرنا الى انت شفتو فى العربية ونزلت جوة طيزها مرتين بس من غير ما انيكها

سعيد برجاء .. يعنى بجد كان اخركو كدا

احمد .. ايوة يا سعيد انا معرفش مراتك الا من كام يوم بس

سعيد .. كام يوم بس وواخدة عليك بالشكل ده وبتبقى عريانة عادى كدا قصادك

احمد بهزار .. مراتك شرموطة يا سعيد طلقها

سعيد بانكسار واحساس بالعار .. مقدرش انا بعشق التراب الى بتمشى عليه مقدرش ابعد عنها يوم واحد لانى بحبها بجنون

احمد صعب عليه سعيد لما حس من كلامو اد ايه بيحب نرمين

سعيد باحساس بالذل .. تعرف ان صحابى لما جم وشافوها وهى عريانة بتتخانق فى عربيتك انا مغيرتش عليها زى ما غيرت عليها وانا شايفها بتتعامل معاك ازاى وواخدين على بعض ازاى والطريقة الى بتشتمها بيها وهزاركم مع بعض

وبعدين يا سعيد

سعيد .. انا حسيت ان انا مكسور اوى وانها عملت كدا عشان مش شيفانى راجل ومالى عنيها ......... انت غيرتها اوى

احمد .. مراتك بتعشقك يا سعيد وبتحبك

سعيد وهو بيمسح دمعة نازلة من عينو .. احنا رجالة زى بعض وانا عارف انك لو وعدت بكلمة هتكون قدها

احمد .. قول يا سعيد الى انت عاوزو وهنفزهولك

سعيد برجاء .. عاوزك متمارسش معاها الجنس ومتقلهاش كلام سافل وتدينى عهد انك هتعمل كدا

احمد فى صمت لمدة دقيقة وهو بيشيش .. ماشى يا سعيد ..... اوعدك

سعيد بفرح .. بجد توعدنى

احمد .. اوعدك يا سعيد

سعيد برجاء .. ومش عاوزها تعرف ان انا طلبت منك كدا

احمد .. حاضر يا سعيد متقلقش وعد منى هعملك الى انت عاوزو

سعيد بفرح شديد .. انا بجد مش عارف اشكرك ازاى انت انسان بجد كويس

احمد .. متشكرنيش يا سعيد هات بس الجزمة الى انت سرقتها وجريت وخبتوها يا سعيد

سعيد بتوتر .. اا ااا الجزمة ..... طب طب لما تيجى نرمين هقولها الاول

احمد وهو بيشد نفس وينفخو فى وش سعيد .. كنت عارف انك خول يا سعيد وهتقول كدا

سعيد دحك وهو فرحان جدا انه اخد منو الوعد ده .. احمد ....... انا حبيتك اوى

احمد بصدمة .. احا يا سعيد حبتنى ايه انا مش مرتاحلك يا سعيد انت خول يا سعيد ومخبى صح صارحنى يا سعيد

سعيد بابتسامة .. انا عارف انك بتهزر معاية ومش هزعل من كلامك ده بس انا مش زى ما انت فاكر ..... انا راجل ... انا اقصد انى حبيتك كصاحب يا احمد

احمد بيشد نفس وهو بيبصلو بنظرة ريبة وحيرة .. لا يا سعيد بكسمك راجل فين .... مفيش راجل عينو زرقا وواسعة كدا ورموشو طويلة وعندو نمش بنى تحت عنيه على خدودو وبشرتو ناعمة وبيضة ووشو مدور كدا يا سعيد وشعرو بنى محمر كدا يا سعيد .... وبيبص على شفايفو بانزعاج ... يا ديك امى يا سعيد دا حتى رسمة شفايفك بتنافس حلاوة شفايف نرمين مراتك يا سعيد .... انت لولا البدلة الرجالى الى لابسها مكنتش هتبان انك راجل يا سعيد هو فى ايه بميتين اهلك ... انت مخلينى قاعد مش مظبوط يا سعيد

سعيد وشو احمر من كلامو على شكلو واتكسف وبص لتحت

احمد .. احا يا سعيد دا انت بتتكسف كمان يا سعيد ... ياد انشف يلا متبقاش كدا انت برجلتلى اعصابى ... وخبط على دراعو من عند كتفو وقعد يفعص فيه وهو بيقول ... انشف يلا كدا مالك .... وبعدين سكت فى صدمة وهو بيفعص فى كتفو ... ياديك امى يا سعيد .... وبيفعص فى صدمة ...... انت لحمك طرى كدا ليه يا سعيد

سعيد وهو مكسوف من تفعيصو فى لحمو وبيحاول يزوق ايدو وهو موطى وشو من الكسوف وعينو جت على زوبر احمد الى حس انه منفوخ من تحت البنطلون

سعيد .. ا ا ا اىىىى بس يا احمد الناس هتفتكر حاجة غلط قولتلك انا راجل انت بتعاملنى كدا ليه

احمد بزهول من نعومة سعيد حتى فى صوتو وكلامو .. احا لا كدا فى حاجة غلط انا لازم اعملك كشف حمامة ياد

سعيد .. انت بتهزر الناس انت اتجننت

احمد باصصلو بحيرة شديدة .. اسمع كلامى لازم كشف حمامة يا سعيد انا مش مرتاحلك ومتاكد انك مش راجل

سعيد بتكشيرة وش .. احمد قولتلك انا راجل انا هبتدى ازعل بجد من كلامك ده

احمد .. احا كسم رقتك ... ولا انا لازم اقلعك اتاكد انك راجل ياااض عشان انت لخبطلى كسم دماغى

سعيد بصدمة وكسوف وتوتر شديد .. احمد انت مجنون على فكرة انت شكلك اتسطلت من شرب الحشيش

احمد بيشدو من كتفو بيقربو ليه وبصوت واطى وبيكلمو بصرامة .. ولا انا هقلعك يعنى هقلعك عشان اتاكد انك راجل ودلوقتى

سعيد بتوتر وخوف .. هنا فين انت مجنون بجد

احمد بيطلع مفتاح عربيتو .. ولا تاخد المفتاح ده وتروح تفتح عربيتى وتستنانى هناك وانا جاى وراك علطول وقوم ومتخليش حد من الشراميط التلاتة الى معانا تلاحظ انك خرجت وانا خمس دقايق وجاى وراك عشان ميلاحظوش

سعيد بتوتر وخوف .. انت هتعمل ايه انا خايف منك بجد

احمد .. متخافش انا هتاكد بنفسى انك راجل مش واحدة ست وعاملة راجل وبتشتغلنا وكدا كدا قولتلك مليش فى الخشن .. مع انك بكسمك مش شايف فيك اى حاجة خشن .. يلا قوم اخلص

سعيد وهو بياخد المفاتيح وهو بيترعش .. حح حاضر ...... بس متتاخرش عشان انا متوتر وخايف

احمد .. احا دا انا الى متوتر منك يا سعيد

سعيد راح وهو فى قمة كسوفو ورعبو ومش عارف احمد هيعمل فيه ايه وبعد خمس دقايق احمد راحلو العربية وقعدو على الكنبة الى ورى ونور الصالون منور

سعيد قاعد بعيد عنو منكمش ومكسوف منو وباصص بعيد ومستنى يشوف هيعمل فيه ايه

احمد ولع سيجارة حشيش وبيبصلو بارتياب .. ماتقلع ياااد يا خول

سعيد بصوت هادى متعصب وزعلان من كلامو .. احمد قولتلك انا راجل مش خول انت ليه مش مصدق وبتحكم عليا من شكلى انا عمر ما عملت حاجة من الى فى دماغك دى

احمد .. طب خلاص متزعلش انا مرتبك منك بس اصل مفيش راجل بيبقى حلو كدا يا سعيد دا انت حتى صوتك ميتحددش هو صوت واحد ولا واحدة يا سعيد ... كسم كدا يا سعيد .... وبيحسس بضهر صوابعو على دقنو .. احا انت ازاى دقنك ناعمة كدا يا سعيد

سعيد وهو باصص بعيد عنو مدايق من كلامو ومكسوف ومتعصب لانه بيهين رجولتو .. انا لسة حالق امبارح وكمان اصلا دقنى كدا كدا خفيفة اوى وبتقعد فترة كبيرة علبال ما تطلع غير العادى

احمد .. فترة اد ايه يعنى علبال ما تخشن كدا

سعيد .. حوالى شهرين او اكتر شوية

احمد .. احا اقلع هدومك

سعيد ابتدى يدمع لانه حاسس انه بيقهرو وفضل فى صمت

احمد شدو قربو وابتدى يقلعو بالاجبار نزل الجاكت من عليه وسعيد بيحاول يقاومو لكن فرق الجسم والقوة شاسع

سعيد واحمد بيفكلو القميص وبيبصلو بوش كلو دموع وقهر .. انت بتستقوى بجسمك صح

احمد بهيجان شديد من ملامح وشو وهو بيعيط .. يلا يخربيت امك انت مالك ناعم واحلويت اكتر كدا ليه لما عيطت .. اقلع يابن المرة انا متاكد انك واحدة ست وعامل نفسك سعيد

سعيد بيزوق اديه اكنو واحدة واحد بيقلعها بالعافية وهو بيعيط واتعصب منو .. خلاص وسع اوع ايدك انا هقلع بس عشان اثبتلك انك غلط ومبتفهمش وهمجى

احمد .. ايوة ايوة انا همجى

سعيد بعصبية بيبصلو وهو بيقلع وبيعيط .. حيوان

احمد .. خخخخخخخخخخخخخ حيوان احا
ياااد اسمها يابن المرة
اسمها يابن الوسخة
اسمها يابن اللايطة
لكن حيوان دى بتاعة النسوان هى الى تقولها بس يا سعيد ....... اقلع يا سعيد اقلع

سعيد قلع كل هدومو الا البوكسر الاسود الى ماسك عليه

احمد .. اقلع البوكسر يا سعيد

سعيد وهو بيقلع البوكسر بعصبية .. همجى حيوان .... وبعد ما قلعو .... ارتحت وقعد ضامم رجليه ومغطى زوبرو بايدو البيضة الناعمة

احمد .. يا ديك امى انت اينعم عندك زوبر وبضان يا سعيد لكن ......

سعيد بيخبطو على فخدو وهو بيدمع .. لكن ايه يا همجى

اضرب تانى كدا يا سعيد

سعيد ضربو

احمد تانى

سعيد ضربو تانى

احمد .. احا نفس بونية مراتك يا سعيد

سعيد .. اخلص قول لكن ايه

احمد .. عارف جسم البنات الى بتلعب جمباز ايقاعى يا سعيد

ايوة

جسمك زيهم بالظبط يا سعيد

سعيد بيخبطو تانى وهو بيبصلو بعصبية وهو بيعيط .. قولتلك انا راجل انت مش شوفت بنفسك

احمد وهو بيقلع هدومو .. سعيد انت جسمك مفيهوش شعراية

وزوبرك ابيض محمر زى كساس البنات يا سعيد

ولحمك ابيض طرى بيلمع زى لحم النسوان يا سعيد

حتى رقبتك مدملكة زيهم يا سعيد

وبعد ما قلع .. بص على زوبرى ياد .. وقلى حاسس بايه

سعيد بص على زوبرو النص منفوخ بقرف انه بيبص على زوبر راجل زيو.. قولتلك انا مش زى ما انت فاكرنى وقولتك انا راجل افهم بقى انا معنديش الميول دى انا راجل طبيعى ... انا شكلى وطبيعتى هى كدا انت مش عاوز تقتنع ليه

احمد بصيغة امر والحشيش سطلو على الاخر .. اطلع بركبك على الكنبة ووطى وافتح طيزك وورينى خرم طيزك

سعيد خبطو بالبوكس فى بنچو الى بالنسبة لاحمد ملهوش اى تاثير وبرقلو وعينو بتدمع وهو حاسس بالانتهاك والاهانة .. انت اتجننت

احمد مسكو من شعرو البنى المحمر على خفيف ومسكو من رقبتو بخنقة خفيفة لكن ماسك بيها رقبتو وباسو من بقو وسعيد بيفلفص تحتيه بيقاوم البوسة الى بينيك بقو فيها ويمصلو فيها لسانو لكن فرق القوة مضيع كل مقاومتو واستسلم لعنفو وسابو يبوسو وعينو بتنهمر دموع وهو مغمضها مش مصدق ان راجل زيو بيبوسو وبعد حوالى دقيقة من نيك بقو بلسانو سابو

فلقس ورينى طيزك يا خول

سعيد حس انه بيتعرض لاغتصاب وتعب من مقاومتو الى ضيعت قوتة وحس بمهانة شديدة ونيم جسمو فى استسلام بالجنب على الكنبة وضم رجلو ليه لكن احمد مسكو من وسطو بقوة ورفعو وخلا جسمو فى وضع الكلب وفلقسلو طيزو بالقوة

احمد .. يابن الشرموطة دا انت طيزك وخرم طيزك احلى من طياز النسوان يا خول

سعيد بدموع مبتقفش مغرقة وشو .. قولتلك انا مش كدا الى بتعملو ده غلط يا احمد انا مش كدا

احمد سحبو من راسو وسندها بايدو وقعد يبوس فى شفايفو ويمصلو رقبتو ويلحس وشو فى جنون لدرجة ان زب سعيد وقف من الى بيعملو فيه لكن فى نفس الوقت رافضو من جواه وحاسس بالاهانة والعار والانتهاك والقرف الشديد

احمد نزلو على ركبو قعدو بين رجليه وزنق عليه وخلى درعاتو فوق فخادو وولع سيجارة تانى لانه حس بمتعة وحماس شديد ودماغ الحشيش ضربت معاه فى السما وسطلتو على الاخر

احمد بيحسس على خدودو من تحت عنيه وبيدخل صوباعو فى بقو وشدو منو وبعدين بيحسس على شفايفو الموردة وسنانو الصغيرة الى بتلمع .. مص زوبرى يا سعيد

سعيد زق ايدو بعيد عن وشو فى حركة رفض انه يمص زبو وهو بيبصلو بتحدى بعنيه من تحت ودموعو مغرقة وشو .. سيبنى يا مقرف مفيش رجالة بتعمل كدا مع بعض فوق فوق انت مسطول

احمد مسك زوبرو الى وقف على اخرو وابتدى يحركو على عنيه ويزقو جوة عنيه ويمسح بيه دموعو الى على خدو .. كسم عيونك الحلوة دى ياد يا سعيد

سعيد زق زبرو بوشو بحركة رفض الى هيجت احمد اكتر ومسكو من شعرو وبيزق راس زوبرو جامد جوة عين سعيد .. اىىىى يا غبى عينى يا غبىىى

احمد ساب شعرو ورفعو من رقبتو بخنقة مسكو وباسو من بقو ناك بقو بلسانو وفرتك شفايفو عض ونزل وشو تانى على زوبرو بيحاول يدخل زوبرو الواقف فى بقو بالعافية وسعيد قافل بقو ورافض تماما وبيقاومو بشدة

احمد ميل وشو على فخدو وعمال يضربو بزوبرو على خدو ووشو وبيفتحلو بقو بالعافية ورشقلو زوبرو وبالقوة دخل راسو

سعيد فى مقاومة بيحاول يخرج زوبر احمد من بقو وبيزق نفسو بايدو لكن احمد مسيطر عليه من شعرو .. مممفففمممفممممفففففمممم .. وقام سعيد عضو من راس زوبرو لما ملقاش فايدة

احمد .. اىىىى يا خول .. وشد زوبرو خرجو ضربو بيه على وشو وحشرهولو تانى

سعيد بغضب .. انا مش خول قولتلك ممممفففممممااااممممممفففف مش هتدخلو مش هدخلو .... وقام عض زوبرو تانى

احمد شد زوبرو من بوق سعيد وجاب تليفون سعيد وقالو افتحو وسعيد نفز الامر وهو منهك جدا لانه مضطر يرضخ ليه

احمد شغل التصوير على الفيديو وحط التليفون على مسند الباب ووجهو عليهم عشان يصور الى بيحصل ورجع مسك راس سعيد وكتم مناخيرو فسعيد فتح بقو يتنفس فقام احمد نزل براسو رشقلو زوبرو كلو فى بقو وصلو لزورو الى استقبلو سعيد وهو بيتخنق ولعابو بيسيل على زوبر احمد بيغرقو وعمال يطلع وينزل بوشو بالقوة على زوبرو الى بينيك بيه بقو بكل عنف وسعيد كل ما يرشق زوبرو فى بقو اكتر يقوم عاضضهولو فيطلعو ويرشقو فيه تانى

احمد اول ما حس انه خلاص هينزل من شدة الهيجان فنطر نطرة واحدة جوة زور سعيد ورفع راس سعيد بسرعة وخرج زوبرو لانه مش عاوز ينطر دلوقتى لانه مستمتع جدا بالى بيعملو فى سعيد ومش عاوز ينهى الموضوع بسرعة

وقرر يهدى دقيقة

احمد .. انا هخليك المتناك بتاعى يا خول

سعيد وهو بيكح وبقو وشفايفو الحلوة الموردة بيسيل منها لعابو ولبن احمد الى قرفان انه نزلو فى بقو .. انت همجى وحيوان والى بتقولو ده عمرو ما هيحصل يا حيوان يا عربجى ... وبينهج بصوت عالى ... انت بتستقوى عليا بس عشان انت جسمك اقوى منى بس انا ممكن اضربك

احمد .. وهو هيجان من منظر وشو وعينه الحلوة الزرقا الى بياضها احمر من العياط ودموعو مغرقة وشو المدور الشهى المنمش مع لبنو الى مسيل من بقو وصوتو الناعم الى بقى مبحوح .. تعالة قوم اضربنى يا سعيد

سعيد فى انهاك وقف على ركبو وهو بين رجلين احمد وقعد يضربو بالبونيات فى بنجو وبطنو وزوبرو لكن بلا اى تاثير وايدو هى الى وجعتو فملقاش فايدة فقعد تانى على طيزو بين رجليه المنهكة من المقاومة ولما لقا زوبر احمد الى واقف زى الخازوق فى وشو متغرق بلعاب بقو وبيلمع قعد يضربو ويلطشو بالاقلام بكف اديه فى امل انه كدا بيقاومو واحمد مستمتع وهيجان من حركاتو ومقاومتو ليه نيك

احمد وسعيد بيضرب زوبرو بالاقلام وبيكمل سيجارتو ومستمتع بيه جدا .. انا هنيكك يا سعيد فطيزك بالزوبر ده وهتبقى المتناك بتاعى زى ما قولتلك وده اخر كلام

سعيد فى يأس من الضرب فى زوبرو الى خايف من شكلو وضخامتو وتخن راسو لما سمع انه هينيكو بيه فطيزو الى خرمها انقبض من كلمتو .. طااخ على زوبرو.... مش هيحصل يا عربجى .... طاخ على زوبرو .... انا راجل مش خول ... طاخ على زوبرو ... وعمرى ما هكون المتناك بتاعك ابدا .... طاخ على زوبرو وبعدين قرصو من كيس بضانو

احمد فتح الباب رمى السيجارة بعد ما خلصت وقفل ومسكو من كتافو رفع وشو قصاد وشو وقعد يبوسو من شفايفو ووشو ورقبتو وسعيد مغمض عينو وبيزوق فيه من سدرو وبعدين حضنو ضمو لسدرو بقوة وهو بيبوسو ويمص شفايفو ورقبتو ويعضهم بحنية

احمد .. طب ما انت هجت اهو يا خول بص على زوبرك

سعيد وهو بيتباس وبيتعصر فى حضنو مابين عضلاتو الى حاسس بصلابتها محاصرة جسمو وبيرد عليه بعصببة ورفض وشفايفو بتتعض وتتشد .. امممممممممم براحة يا عربجى انت قطعت شفايفى وبوقى .. وبتاعى واقف كدا طبعا بسبب الى بتعملو فيا ده لكن انا من جواية كارهو وقرفان منك يعنى متحلمش مش هيحصل ولا هكون زى ما انت عاوز انا راجل مش خول يا حيوان ... وانت قولت ملكش فى الخشن يا كداب يا كداب يا كداب يا عربجى

احمد هيجانو هيجننو من طريقة كلامو وشكلو وجسمو الطرى المشدود المرسوم زى لاعبات الجمباز البنات .. وهو انت فيك ريحة الخشونة حتى يا سعيد .... طيب تعالة نتفق اتفاق زى الى اتفقناه جوة بتاع مراتك وتوافق عليه زى ما انا وافقتلك على الى انت عاوزو

ايه هو قول

احمد .. هنيكك مرة واحدة بس فى طيزك ولو خليتك تنطر لبنك لوحدك من نيك زوبرى فى طيزك بس يبقى تعترف وتستسلم وتبقى المتناك بتاعى وانيكك وقت ما انا عاوز واخليك الشرموطة بتاعتى

سعيد بكسوف واحساس بالاهانة من كلامو .. اخرس يا حيوان انا راجل

احمد .. ماشى راجل .. ولو انا الى نطرت وانا بنيكك يا راجل وانت منطرتش يبقى خلاص كدا انت اثبت انك راجل ومش هنيكك تانى ولا هتبقى الخول بتاعى ولا هتبقى الشرموطة بتاعتى

سعيد بحيرة .. طيب لو رفضت ادخل معاك التحدى ده من الاساس هتهددنى بالى انت بتصورو دلوقتى وتفضحنى صح

احمد بيبوسو من بقو .. انت عبيط يا سعيد ايه شغل العيال الى بتقولو ده ... وبيبوسو تانى ... انا يا غبى هنزل بمستوايا للهبل الى بتقولو ده ... ثم احنا بنصور بتليفونك انت يا خول ... وبيبوسو تانى وبيعض شفايفو ... وبراحتك مش عاوز تدخل التحدى متدخلش وهعتبر انك خوفت تدخل التحدى عشان عارف انك عارف انك هتطلع خول فى الاخر وهتجيبهم على نفسك وانا بنيكك وهخليك الشرموطة بتاعتى

سعيد .. اخرس يا حيوان انا راج.... احمد كتم بقو ببوسة شفط فيها لسانو ناكو قبل ما يكمل

احمد .. متردش وخدلك دقيقة فكر وانا هساعدك

سعيد .. هتساعدنى ازاى

كدا ... احمد رشق صوباعو الوسطانى فى بوق سعيد يلغوصو بريقو وسعيد قرفان فشخ ويحاول يخرجو من بقو بدون فايدة لغاية ما عضو

احمد سحبو من بقو وقعد يمصمص ويعض فى رقبة سعيد الى سيبت عضتو وساب صوباعو

احمد لما خرج صوباعو قام نازل بيه رشقو فى خرم طيز سعيد دخلهولو كلو وسعيد بيشهق شهقة روحو كانت بتطلع فيها وبرق وبص للسقف وبيحاول يزوق احمد ويبعد عن حضنو بايدو لكن احمد كان بيضمو اكتر بدراعو الى محاوط ضهرو وبكف ايدو الناشف الى بيزوق بعبوصو الى راشق فى خرم طيز سعيد ويضمو عليه اكتر فسعيد حس انه خلاص متحاصر من فوق وتحت ومتسيطر عليه حتى من خرم طيزو

سعيد بنهجان وخوف وهيجان .. يا سافل يا منحط يا عربجى ... وبينهج ... انت ازاى تعمل فى راجل زيك كدا ... ونهجانو بيعلى ... شيل صباعك يا حيوان هتعورنى مش قادر

احمد .. بس انا مش شايفك راجل يا سعيد ولا طيزك الطرية الناعمة دى طيز راجل ولا خرم طيزك المحمر الطرى الناعم ده خرم طيز راجل ... خرم طيزك ديق اوى ياد يا سعيد تصدق صدقت انك فعلا مش خول واتناكت قبل كدا مع انى كنت شاكك .. بس خرم طيزك ابطل شكوكى

وابتدى يخرج ويدخل صوباعو فى خرم طيز سعيد بكل حنية وهو مستمتع انه بينيكو بصباعو

سعيد بينهج ومش قادر يستحمل الم صوباعو الى بيلعب فى طيزو .. انت وسخ كداب وسافل ... وانا راجل غصب عنك ... ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ... وهتحداك بس ... ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ... عشان اثبتلك انى راجل وانى مش خايف اتحداك عشان عارف انى هطلع خول زى ما انت فاكر يا قذر يا همجى يا عربجى ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اهات سعيد جننت احمد وقام منزل راسو رشق زوبرو بالقوة فى بقو تانى وسعيد قعد يعضعض فيه تانى برفض لغاية ما بلو كلو بريقو تانى بالقوة وقام احمد رفعو وخلا جسمو وزوبرو بين رجليه الى فشخهالو وركزو على ركبتو على الكنبة وابتدى يرشقلو زوبرو جوة طيزو

وسعيد فى صدمة ورعب ومبرق لما لقى نفسو فجاة فوق زوبر احمد الى متغرق بريقو وبيحاول يدخل يخترق فتحة طيزو ينكها

لكن ضخامة راس زوبرو اكبر بكتير من استيعال فتحتو الى سعيد حس انها بتتهتك وهتتقطع من راسو بس الى بتحاول تخش جواه .. وبيصرخ بالم وهستيريا رهيبة وبيقاوم زق احمد ليه انه ينزل بجسمو اكتر والى احمد ميعرفش ان مش عضلات رجل سعيد هى الى مانعة نزول جسمو بس لكن كمان ضيق خرم طيزو مش سامح لجسمو ينزل واصبح جسم سعيد مرفوع وقاعد على زوبر احمد بخرم طيزو الى مش عارف يخترقو

سعيد بيصرخ وبيعيط .. اهدا يا حيوان يا طور هتموتنى فتحتى مش قادرة تدخلك مش هتوسع اكتر من كدا هتموتنى يا غبى اهداااا

احمد بالفعل استجاب لسعيد لانه حس انه خرم طيزو ديق جدا فعلا ولو ضغط عليه بغباء اكتر هيعورو فشال زوبرو من طيزو وسابو يهدى وهو حاضنو ومقعدو على فخادو وفردتين طيازو حاضنة زوبر احمد من فوق

سعيد حاضنو من وسطو ونايم براسو على كتفو فى ارهاق

احمد .. جسمك ملبن ياض يا سعيد ... ومسكو من شعرو وباسو من شفايفو

سعيد بقرف وهو بيبعد شفايفو عنو .. بطل قرف بقى يا مقرف مفيش رجالة بتبوس بعض كدا

احمد وهو بيبوسو تانى .. هى فين الرجالة دى يا سعيد

سعيد بعد بوسة تانية .. انا راجل غصب عنك

احمد .. ازاى يا سعيد وانت قاعد على زوبرى وطيزك حاضنة زوبرى زى سندوتش السوسيس يا خول .. وباسو تانى

سعيد بكسوف ومهانة بيحاول يقوم من على زوبرو ويبعدو عن طيزو .. انت سافل وعربجى اوع قومنى

احمد بهيجان من نعومة سعيد .. نام على ضهرك وضم رجلك على سدرك هنجرب وضع تانى يفتح طيزك اكتر ويدخل زوبرى

سعيد بانهاك ونرفزة .. اخرس يا حيوان انت فاكرنى ايه

احمد .. ماشى يا خول .. وقام احمد منيمو بالقوة على ضهرو ورفعلو رجلو على سدرو

احمد وقف عند طيزو على ركبتو وسعيد نايم على ضهرو ورفع رجليه وبقى خرم طيزو الاحمر المورد مفشوخ قصاد احمد الى تفلو عليه وقعد يفرش راس زوبرو عليه

سعيد .. يععععع مقرف مقرف .. انت كنت بتعمل الحجات المقرفة دى مع مراتى

احمد .. مراتك بنت شرموطة طيزها مقفولة زيك كدا زبى مش داخل فيها

سعيد .. سافل مقرف وهى مقرفتش منك يا مقرف

احمد وهو بيظبط زبرو بعد ما فرشة على خرم طيزو وبيزوق عشان يدخلو جواه .. لا مراتك شرموطة مقرفتش وهتموت وانيكها فى طيزها واخليها متناكتى زيك

سعيد مع الشعور بالم دخول راس زوبر احمد لاول خرم طيزو .. اا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ... دا بعينك تخلينى متناكتك انا راجل زيك مش خول .... ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ... وجع فظيييييييييع

احمد .. سيب اعصابك وافتح طيزك يا خول عشان زوبرى يدخل

سعيد بوجع وبيدمع ومغمض عينو .. ا ا ا ا ا ه ه ه ه صدقنى بتاعك موسع فتحتى على الاخر ..... احمد بيحاول يزوق زوبرو جواه اكتر .... ا ا ا ا ا اه ه ه ه ه لا مش قادر ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه اصبر طيب اصبر خرجو هنجرب حاجة تانية ممكن يخش اصبر عشان خلاص تعبت فعلا

احمد بيخرج راس زوبرو من خرم طيزو فى ياس وهو هيموت وينيكو .. احا يا عم بقى شوف اخلص هتجرب ايه خلص عاوز انيكك

سعيد وهو بياخد نفسو بصوت عالى .. ماشى اصبر بس باخد نفسى ... بص هقعد على رجلك تانى وخلينى انا امسكو واحاول ادخلو جواية براحة من غير ما انت تزوقو او تتدخل اوكى ... وقام سعيد قعد فوقيه ومسك زوبر احمد بايدو وسنطرو على خرم طيزو وابتدى ينزل عليه براحة يخلى راسو تدخل فى خرم طيزو ويطلعها فى حركة هادية مستمرة

وبعد تكرار الحركة دى اكتر من مرة زوبر سعيد الواقف قعد يحك فى بطن احمد ويرشق فى سرة بطنو اكنو بينكها وفجاة من احساسو بالهيجان سعيد نطر لبنو على بطن احمد ورمى نفسو فى حضنو وهو بيترعش وزوبر احمد راسو راشقة فى خرم طيزو

احمد .. شفت يا خول صدقتنى انا كسبت اهو وخليتك تنطر وانا بنيكك عشان تعرف انك خول مش راجل بس وتصدقنى .. كدا انت بقيت المتناك بتاعى رسمى

سعيد بارهاق وخرم طيزو بيضيق على راس زوبر احمد بيخنقها وبيقول لاحمد باستنكار .. لا طبعا انت منكتنيش اصلا ولا بتاعك دخل جوايا عشان تخلينى انزل من نيكك فيا زى ما قولت انت بتستهبل اذا كان مش عارفين ندخلو جواية اصلا

احمد .. احا انت هتتشرمط يا خول وترجع فى كلامك ولا ايه

سعيد .. لا انت الى بتستهبل وعاوز تكسب بالغش عشان تثبت ان انا زى ما انت بتقول عليا واصلا انت معرفتش تدخلو ولا تعمل حاجة لسة عشان تثبت كلامك .. عاوز تكسب بالغش براحتك بس خليك عارف بقى ان انا كنت هكسبك وانت اتلككت وكسبت بالغش

احمد وهو بيمسكو من وسطو ويزقو على زوبرو بغباء .. يابن الشرموطة .. ماشى طب جهز طيزك بقى يا خول عشان انيكك

سعيد فى الم .. ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه استنى استنى طيب عشان بتاعك نشف مفيش لزوجة اصبر

احمد رفعو من وسطو وقعدو بطيزو على لبنو للى نطرو على بطنو وفتحلو فلقة طيزو ومسح بيها لبنو ليطها بلبنو كلها وقام رافعو قعدو على راس زوبرو تانى الى دخلت فى خرم طيزو بسهولة بمساعدة لبنو وابتدى يزوق زوبرو جوه طيز سعيد الى بيصرخ فى الم وطيزو رافضة دخول اكتر من راس زوبر احمد وفضل سعيد يحاول يخلى خرم طيزو يستوعب زوبر احمد ويكمل دخول فيها عشان يخلص ويسيبو لكن بدون فايدة ونتيجة لدخول وخروج راس زوبر احمد فى خرمو احمد مستحملش ونطر كل لبنو بجنون جوة طيز سعيد وهو كابسو وضاغط عليه مقعدو فوق راس زوبرو وبيكبسلو لبنو كلو الى بيخترق العضلة الضامة جوة طيزو الى مانعة دخول زوبر احمد لكن مقدرتش تمنع دخول نطر لبنو الى اخترقها بزفلطة وملا طيزو فى صوت ظرط جنن سعيد خلاه ينطر تانى على بطن احمد من شدة الهيجان

احمد بمتعة شديدة بعد ما نفخ لبنو كلو جوة طيز سعيد .. خلاص يا خول ييقى المرة دى مش هتحسب لحد فينا... كدا لسة محدش كسب

سعيد بعد ما نطر تانى على بطن احمد وراس زوبر احمد لسة جوة طيزو بتنفض وبتنطر وبتضغط اخر قطرتها جوة طيزو وسعيد منهار فى حضنو ومتشعبط فى رقبتو .. اوكى كدا محدش لسة كسب خلينا نجرب بعدين لان انا تعبت اوى وفتحتى بتوجعنى اوى ... ومتقوليش يا خول لو سمحت انت لسة مكسبتش الرهان ولا عرفت تنكنى عشان تتاكد انا خول ولا لا وبطل سفالة عشان انا راجل زيى زيك

احمد هيجان عليه لسة نيك فشالو من فوق زبو ونزلو تانى بين رجليه وجابو من شعرو وقعد يمسح وشو فى لبنو الى لسة ناطرو على بطنو ليطهولو كلو غرق وشو بلبنو ووطى عليه باسو من بقو ببوسة بطعم لبنو ناك فيها بقو وسعيد عمال يقاوم فيه وحاسس بقمة القرف من لبنو الى خلاه يمسحو بوشو وبوس احمد من بقو بالهمجية دى كل شوية

احمد رجع بضهرو تانى وهو بينزل وبيلزق وش سعيد عند زوبرو الى واقف وبيخرج منو لسة بواقى لبنو بعد ما نطر فى طيزو

احمد .. نضف زوبرى يا خول وعضعضو زى ما كنت بتعمل من شوية

سعيد وهو بيحاول يبعد بوشو الى غرقان بلبنو بعيد عن زوبر احمد وهو بيضربو على فخادو .. انت مقرف وحيوان وخنزير .. سيب شعرى يا غبى انت بتوجعنى

احمد .. طيب ماشى هسيبك بس تمص زوبرى تنضفو وتعضعضو لوحدك من غير ما اجبرك يا خول ماشى

وساب شعرو وولع سيجارة عشان يقعد يستمتع بمنظر سعيد ووشو الجميل الى غرقان بلبنو وهو بينضف زوبرو

سعيد فى استسلام عشان عارف انه لو معملش بمزاجو هيمسكو بالعافية يحطلو زوبرو فى بقو وهو مش قادر ولا فيه قوة يستحمل شد وجذب ومقاومة تانى معاه فمسك زوبرو حضنو باديه الاتنين من عند بضانو وابتدى فى كسوف شديد وخجل واحساس بالمهانة يطلع طرف لسانو ويلحس راس زوبر احمد الى بتطلع لسة بواقى نطر لبنو وهو حاسس بقمة القرف

سعيد .. انت مقرف بجد ترضى حد يهينك ويجبرك ويخليك تعمل زى ما انت بتجبرنى اعمل فى بتاعك كدا

احمد وهو بيمسك تليفون سعيد ويوجه الكاميرا عليه وهو بيستعد يمص زوبرو .. لا يا سعيد انا مش خول زيك .... حط راس زوبرى فى بوقك ومصها يا سعيد

سعيد فى زل حط راس زوبرو وابتدى يمصها ويلحس نقط اللبن الى خارج منها جوة بقو بلسانو وباصصلو بعينو الزرقا الحلوة من تحت .. مقرف عربجى

احمد .. اول ما اصحى هبعتلك رسالة الاقيك عندى عشان انيكك عشان خرم طيزك بوظ النيكة يا سعيد واخسرك الرهان بكرة

سعيد وهو بيمص زوبرو لكن بغيظ وغضب وهو بيبصلو .. انسى بعينك لو عرفت تخسرنى لان انا مش خول ... وخد مصة من زوبرو ... اقفل التصوير وهات تليفونى يا عربجى عشان اسجل رقمك

وحط راس زوبر احمد فى بقو وعض عليها بسنانو وهو بيكتب الرقم الى احمد بيمليهولو

احمد وهو بياخد نفس سيجارة وبينفخو فى وش سعيد الى ردهالو وهو بيعوج زوبرو ويعضهولو من الجمب .. لم نفسك انا مش بدخن

احمد اخد نفس ونزل على بوق سعيد ببوسة وادالو باك وهو بيكح ويتخنق فى ايدو

سعيد .. كح كح كح حيوان كح كح كح كح عربجى

ومسك زوبرو بغيظ نزل فيه عض بغل

احمد وهو مستمتع بمنظر سعيد الى بيتخانق مع زوبرو وبيعض فيه .. اتبسط يا خول

سعيد .. لا طبعا يا حيوان متبسطش انت تقريبا اغتصبتنى واجبرتنى وقولتلك مليون مرة انا مش خول .... وضرب زوبر احمد بالقلم ورجع يعضعض فيه بغيظ

احمد .. مش خول ازاى يا سعيد وانا لبنى جوة طيزك لسة سخن وعمال تمص فى زوبرى وتعضعض فيه اهو

سعيد .. مهو عشان كدا بنتقم منك يا عربجى وعمال اعضهولك لكن انت حلوف مش حاسس بحاجة

احمد هاج من كلامو وعضعضتو وشالو من كتافو وباسو من بقو ونيمو على ضهرو ودخل بين رجليه ورشقلو زوبرو عند فتحة طيزو وبيزق عشان يدخلو بغشومية

سعيد بالم شديد وشهقة رعب وهو بيزقو من سدرو .. احمد احمد لا لا لا لا لا صدقنى مش قادر استحمل خلاص حرام عليك كفاية كدا النهردة عشان خاطرى عشان خاطرى

احمد وقف ضغط وبصلو بس لسة راس زوبرو جوة خرم طيزو ضغطاها ولبن من الى جوة طيز سعيد بيخرج منها بالراحة

سعيد حضنو بايدو من وشو .. معلش اهدى وبكرة هنحاول تانى صدقنى انا عارف انك نزلت جواية بس مرتحتش وانا كمان حاسس بالم فظيع سيبنى ارتاح وكدا كدا هجيلك الصبح زى ما اتفقنا وهنحاول تانى ........... ماشى

احمد هدى لانه عارف ان طيزو مقفولة وتعب من زوبرو فعلا وخرج راس زبو منه وقام من عليه عشان ميأذيهوش

سعيد اتعدل وقعد قصادو وسند ضهرو على الباب وتنى رجلو ادامو وحضنها وبصلو وقالو .. انت طور هايج عاوز تعمل وخلاص يا حيوان

احمد .. بكرة تجيلى بقميص نوم واندر من بتوع مراتك يا خول عاوز اشوفو عليك

سعيد بعصبية وهو بيضربو ببطن رجلو فى كتفو .. مستحيل دا يحصل يا عربجى انت فاكرنى خول بجد ولا ايه ... وضربو بالرجل تانى ... لما تبقى تكسب الرهان يا طور ساعتها يبقى ليك حق تخلينى اللبسلك الى انت عاوزو لكن انا راجل ومش ممكن البس الى انت بتقول عليه ده يا غبى

احمد قفش رجلو وقالو وهو هيجان على حلاوة رجلو .. هو فى رجل راجل ناعمة وطرية وحلوة كدا ياااد يا خول ... فين شعر رجلك وجسمك ياد يا خول

سعيد اتعصب منو .. اوع يا طور سيب رجلى

واخد منو رجلو ورجع قرفص وحضنها تانى

احمد وهو بيلبس قميصو .. وله يا سعيد

سعيد .. انا سعيد مش وله يا شمام ... عاوز ايه

احمد .. تعالى اقعد على رجلى

سعيد فى استسلام وزل عشان عارف انه لو مسمعش بالزوق هيجبرو بالعافية راحلو وركب على رجلو وحط ايدو على كتفو .. نعم عاوز ايه

احمد .. ياد انا عاوزك تنشف كدا وبلاش الشتيمة الحريمى الى بتقولها دى ... اشتم شتيمة رجالى انت مش بتقول انك راجل

سعيد .. ايوة راجل غصب عنك وعاوزنى اشتم ازاى ... انت فاكرنى عربجى زيك

احمد باسو من بقو ( سعيد .. مقرف ) .. ايوة ياد الراجل لازم يكون جواه عربجى عشان الست تحس برجولتو وانه مسيطر عليها والخولات الى بيتناكو الى زيك كمان يحسو بكدا

سعيد .. انا مش خول يا حيوان ... وكمان عاوزنى اشتم اقول ايه

احمد .. تقول مثلا .. يابن الفاجرة
يابن اللايطة
يابن ديك المتناكة ... الشتيمة بتاعة العربجية دى

سعيد .. انت بتحلم انا مستحيل اقول الحجات دى انا متربى مش عربجى ومتسول زيك

احمد باسو تانى ( سعيد .. كفاية بوس يا مقرف يا غبى مفيش رجالة بتبوس بعضها كدا ) ..
طب بلاش اشخر كدا يا سعيد

مبعرفش

حاول كدا حاول يمكن فى امل

سعيد .. خخخ كح كح كح كح

احمد بيأس وباسو تانى .. حاول تانى يا سعيد

سعيد .. خخخ

احمد بصدمة .. احا يا سعيد هى دى شخرة

سعيد .. ايوة يا غبى شخرة امال فاكرها ايه

احمد .. صح عندك حق يا سعيد خول زيك وشو كلو غرقان من لبنو وطيزو متعبية من لبنى وعينو زرقا طبعا لازم تكون دى شخرتو

سعيد .. مش بمزاجى انت الى اغتصبتنى يا عربجى يا حيوان

احمد بيقرب من شفايفو .. وانت مدافعتش عن نفسك ليه يا خول

سعيد بيبعد وشو عشان ميبسهوش .. حاولت بس مستحيل اقدر على حيوان طور زيك انت بتستقوى عليا عشان جسمى اضعف منك

احمد بيبوسو وبيعضو بحنية من رقبتو وبيبعبصو فى خرم طيزو .. لا دا عشان جسمك ملبن ياد يا خول .. تصدق ياد مش عاوز اسيبك وندخل الفرح

سعيد وهو بيحاول يزوق ايد احمد الى راشقة بعبوص فى خرم طيزو .. طب ومستعجل ليه خلينا شوية كمان اشرب كمان سيجارة وبعدين ندخل بس من غير ما نعمل القذارة الى بتعملها معاية دى خلينا نقعد صحاب عادى زى اى اتنين رجالة صحاب

احمد .. لا لو قعدت معاك هنيكك تانى

سعيد .. وانت عشان تقعد معاية لازم تنكنى مينفعش نقعد كدا عادى ... وبعدين بص لتحت ... انا عاوز اقعد معاك عشان حبيت قعدتك

احمد مسك وشو وقعد يبوسو من بقو ويعض فى لسانو وشفايفو قطعهملو وسعيد بيقاومو بلا جدوى .. لا كفاية كدا عشان نشوف التلات شراميط الى جوة عملو ايه زمان القاعة كلها بتبعبص فيهم دلوقتى وكدا كدا هنقعد مع بعض جوة يلا قوم البس هدومك

سعيد .. ماتخلينا شوية ... بس من غير سفالة يا قذر

احمد .. طب اشخر تانى كدا يا سعيد بس حاول تعمل افضل اداء عندك لو عجبتنى شخرتك وحسيت انها شخرة راجل هنقعد

سعيد وهو محرج من شخرتو .. طب شيل صوباعك الى جوايا ده عشان اعرف اشخر

احمد .. لا يا سعيد صدقنى صوباعى الى راشق جوة طيزك ده هو الى هيديك الدفعة ويخليك تشخر شخرة بنت متناكة فاجرة بس يلا

سعيد بيضحك وهو مكسوف من صوباعو الى راشق فى خرم طيزو .. حاضر

خخخ

احمد باحساس بالفشل شال صوباعو من طيزو وباسو من بقو .. احا يلا قوم اللبس يا خول

سعيد وهو بيقوم .. ايه دى كمان معجبتكش ...وانا راجل مش خول يا عربجى

لبسو واحمد خرج من العربية

سعيد حصل احمد وبيحاوط دراعو باديه الاتنين

احمد .. لااااء اظبط يا خول كدا احنا قدام الناس وقلتلك كذا مرة انا مليش فى الخشن

سعيد برقة ونعومة بنت متناكة بطبيعتو مش مصطنعة .. احمد متقوليش يا خول احترم نفسك انا راجل مش خول

احمد .. احا راجل ازاى امال لبنى الى مالى مصارين طيزك وماشى بيه ده ايه

سعيد بتحدى .. طب مانا لبنى على بطنك يا حيوان يا سافل

احمد .. ماشى بس لحستهولك يا سعيد وخليتك تمسحو بوشك وبطيزك الطرية الملبن دى

سعيد اتكسف وحس بالاحراج والاهانة ان لبن احمد جوة طيزو عمال بيتحرك وشال ايدو ومشى باصص فى الارض

احمد بصلو وهو هيجان على كياتو وهو ماشى جمبو وانه عارف ان سعيد شايل لبنو فى طيزو فحط دراعو على كتفو وضمو ليه فى وضع ميشككش حد فيهم

سعيد بصلو بابتسامة سعادة وكسوف

احمد .. خلاص بكسمك بقى متبصليش بوشك المتبهدل من النيك وعنيك الحلوة دى وبص ادامك ولما ندخل روح ظبط شكلك فى الحمام

سعيد بفرح واستسلام لهيمنتو .. حاضر ... احمد ممكن متعرفش اى حد بالحصل بينا ده

احمد .. احا يا سعيد دا انت الى متعرفش اى حد بالى حصل بينا عشان انا مليش فى الخشن يا سعيد

سعيد بكسوف وباصص تحت .. حاضر يا عربجى ... بلاش تخلينى اجيلك شقتك عشان الى عندك هيحسو

احمد .. هنزلك الشقة بتاعتى الى تحتنا علطول

سعيد .. هى لسة متباعتش بعد ما الناس صحابها سابوها

احمد .. لا دى هخليها مش هبيعها

سعيد .. اوكى

احمد وسعيد دخلو لقو ديدى ونرمين ونغاشة واقفين فى نص القاعة ومتجمهر حواليهم شباب ورجالة عمالين يهزرو معاهم ويضحكو ويتصورو مع كل واحد شوية

احمد .. شفت اهو رجالة القاعة كلهم شقطوهم يا سعيد يلا روح انت ظبط نفسك فى الحمام

ديدى ونرمين ونغاشة شافو احمد وسعيد رجعو واحمد بيتجه لطرابيزتو سابو الناس الى بيتصورو معاهم وراحو يقعدو معاه

احمد .. ايه يا بت منك ليها واقفين تتشرمطو مع كل الرجالة دى مرة واحدة

ديدى .. هم الى اتلمو علينا فاكرينا ممثلات المتخلفين عقليا

احمد .. اكيد افتكروكو ممثلات بورنو بالى انتم لبسينو ده

نغاشة .. دول بهدلونا تصوير واحضان وتفعيص فى الخباثة يا معلم رجالة هايجة على نفسها كلهم

نرمين .. دا حتى النسوان يابيبى بقت تحضن وتبعبص زى الرجالة واوسخ

احمد .. طب وانتى يا ديدى سبتيهم يبعبصوكى برضو مش كنتى عاملة شبح واحنا فى البيت

ديدى .. انا من كتر الصوابع الى دخلت جواية مبقتش ملاحقة يا بيبى ازعق لمين ولا لمين ستات ورجالة فبقيت اسيبهم يعملو الى عاوزينو

احمد .. صح كدا يا ديدى هو مش المثل بيقول ان لم تستطع مقاومة الاغتصاب فاستمتع به

سعيد ظبط شعرو وغسل وشو ورجع وقرب كرسيه من احمد وقعد جمبو

نرمين .. امال انت كنت فين مع سعيد يا بيبى

سعيد ارتبك من سؤالها

احمد بص لسعيد .. كنت بعلم جوزك يشخر

جوزى مبيعرفش يعمل الحجات القذرة الى انت بتعملها دى يا بيبى ملكش دعوة بيه ومتعلمهوش الحجات البيئة بتاعتك دى

احمد .. اطمنى يا قطة مهو انا بالفعل فشلت انى اعلمو يشخر

سعيد دحك وهو بيبص لاحمد وبيقول .. احمد انا مبسوط اوى ان انا وانت بقينا صحاب انا الاول كنت بكرهك وبخاف منك اوى

احمد .. وده نفس الى كانت حاسة بيه مراتك قبل ما تعرفنى يا سعيد ... بس احنا مبقناش صحاب يا سعيد

نغاشة .. وانا كمان كنت حاسة بكدة

ديدى .. وانا برضو بس الكلام ده من سنين

سعيد ابتسامتو اختفت من على وشو لما سمع منو كدا

احمد قرب من ودنو وبيهمسلو .. سعيد انا وانت هنبقى اكتر من الصحاب ... انت هتبقى الخول والمتناك بتاعى لما تخسر الرهان يا سعيد

سعيد ابتسم تانى بكسوف شديد وبعدين همسلو .. دا بعينك يا شمام يا طور انا راجل عمرى ما هكون الخول بتاعك حتى لو بوست رجلى

احمد همسلو تانى .. سعيد بطل شتيمتك المنسونة بتاعتك دى بدال ما ابوسك من بوقك قدامهم

سعيد بابتسامة .. لا اهدى عشان متفضحنيش يا طور

احمد .. تانى .... لم نفسك هبوسك من بقك زى ما عملت فيك واحنا فى العربية

سعيد .. خلاص خلاص هسكت خالص

احمد .. لا متسكتش خالص انا بحب اسمع صوتك بس متشتمش عشان متهيجنيش عليك واقوم افتحك على الطربيزة دى ادام الناس ويعرفو انك خول

سعيد .. انا مش خول يا... خلاص ماشى

ديدى .. انتم بتتودودو فى ايه هو احنا مش قاعدين معاكم

احمد .. لا دى اسرار بينى وبين سعيد

نرمين .. بقولك ايه ابعد بعيد عن جوزى عشان ميلقطش منك صياعتك دى انا عوزاه عسولة كدا زى ما هو عشان انا عارفة وساختك ماشى يا بيبى

احمد .. ليه يا قطة هو مش المفروض يقرر بنفسو هو عاوز ايه هو مش راجل ولا ايه ...وبعدين قرب يهمس فى ودن سعيد ... سورى يا سعيد راجل دى طلعت غصب عنى لكن انت الخول المتناك بتاعى زى ما انت اوكى

سعيد دحك بكسوف ووشو احمر وخبط احمد فى سمانة رجلو

نغاشة بتريقة .. ماتسبيه يا قطة يعلمو الصياعة شوية بدال ما هو ناعم اوى فى نفسو كدا خليه يخشن

نرمين .. لا انا بحبو وبموت فيه زى ما هو كدا ملكوش دعوة

سعيد مبسوط وفرحان اوى بكلام نرمين

ديدى .. يابت الراجل لازم يبقى خشن كدا عشان ينغشش فى دماغ مراتو ... تيجى تترمى على سدرو كدا شعر سدرو تلاقيه بيشوك ويخربش فى لحمها ... ولما ييجى يحضنها عضلاتو تدغدغلها عضمها تطبقها فى قلب بعضها يا بت زى الطور الى قاعد جمبى ده .... وبتخبط بكفها على كتف احمد اكنها بتعاين طور فى سوق البهايم فعلا

احمد وهو بياخد لى الشيشة الى الجرسون جبهالو .. عشتى يا ديدى

نرمين بتناكة ودلع .. لااااء برضو انا عاوزة جوزى زى مهو انا بحبو كدا ولما احتاج طور ... وبتبص لاحمد ... هروح للطور الى فى الشقة الى قصادى

سعيد حس بغيرة لكن افتكر ان الراجل الى غيران على مراتو منو ان لبنو لسة مالى طيزو بيتحرك جواها وخرم طيزو لسة بيوجعو من راس زوبرو الى بهوقهالو

احمد .. عشتى يا قطة .... وانتى يا نغوشتى منفسكيش فى حاجة تقوليها للطور انتى كمان

نغاشة بمياصة وهى بتغمزلو .. تسلملى يا معلمى

احمد .. عالبركة هاتى الجزمة بقى يا قطة عشان اروح اخرج انا ونغاشة

ديدى .. انت مش منقول من هنا احنا هنقعد مع بعض ونروح مع بعض ... اوعى تديلو حاجة ياقطة خليه حافى كدا

نرمين بتبصلو بتناكة وتحدى .. متخافيش يا ديدى دنا مصدقت عرفت ادخلو .. زى ما قالتلك ديدى انسى يا بيبى انك تتنقل من هنا الا واحنا مروحين كلنا مع بعض

احمد .. وانت يا سعيد مش هتجيب الجذمة برضو

سعيد .. لا طبعا مش هسيبك تمشى دا انا دخلتك بالعافية

احمد .. لاااا انت غفلتنى يا سعيد .. بس وحياة امك لهنيكك وهنيك عربيتك يا سعيد

كلهم ضحكو على كلمة هنيكك يا سعيد على انها هزار بين اتنين رجالة عادى لكن سعيد هو الوحيد الى كان عارف انه هيتناك منه بجد وابتسملو بتوتر

فجاة جت بنت فى منتهى الجمال والسحر بعيون زرقا ونضارة نظر رقيقة كبيرة وفى منتهى الشياكة وقفت جمب نرمين لابسة بلوزة كات دراعها بكتفها كلو عريان وفتحة سدر مدورة حوالين الرقبة وجيبة فوق الركبة وطيزها وبزازها صغيرين بيدلو على انها لسة بنوتة فى ثانوى

احمد بنظرة اعجاب بحلاوتها واستيلها .. مين البت دى ؟

سعيد بصلها بفرح اوى .. روز جيتى امتة

احمد بص لسعيد .. مين البت دى؟

روز .. من شوية انت كنت فين انا سالت نرمين عليك قالتلى مش عارفة

ديدى بتكلم نرمين .. واااااو دى بقى روز اخت سعيد الى قولتيلى عليها

نرمين ايوة هى الامورة دى بس معفنة زى ما قولتلك

احمد وهو متنحلها من جمال عنيها وشكلها .. سعيد مين .. ودى معفنة ازاى مش فاهم

سعيد خبطو فى سمانة رجلو .. سعيد انا يا احمد اهدا دى اختى روز .. تعالى يا روز اعرفك على المعلم احمد وديدى ونغاشة

نغاشة قامت سلمت عليها وقعدتها مكانها جمب اخوها وهى قعدت جمبهم

سعيد .. المعلم احمد يا روز صاحبنا وصاحب العمارة الى احنا ساكنين فيها ... وبص لاحمد اختى روز يا احمد طالعة تالتة ثانوى وهتبقى دكتورة .. حطيتى شنطتك فى العربية يا روز عشان هتروحى معانا

روز بابتسامة ساحرة وبتشاور باديها .. هاى

نرمين .. ايوة انا حطتهالها

احمد متنح جامد ليهم وعمال يوزع نظراتو ما بين روز واخوها سعيد وبيكلم سعيد .. سعيد

نعم

احمد .. هو مين فيكم اختك يا سعيد

سعيد وروز بيضحكو

سعيد .. شبهى صح

احمد .. شبهك ايه يا سعيد دا انتم فولة واتقسمت نصين نفس الشعر والعيون والوش والبشرة حتى الجسم يا سعيد .. انتم توأم يا سعيد

ديدى .. توأم ازاى يا غبى بيقلك لسة طالعة 3 ثانوى السنة الجاية

احمد .. مستحيل يا ديدى دول اكيد توام من بطن واحدة بس سعيد اتولد قبلها بييجى عشر سنين

نرمين .. هو فى الهبل الى بتقولو ده اصلا يا متخلف ... كفاية شرب عشان انت بتخرف

روز قاعدة بالجمب شوية على الكرسى بتاعها وضامة نفسها على ناحية اخوها وبتقرب تحضنو وحضنو بعض ورجعو تانى وهى رافعة دراعها على كتف اخوها عشان واحشها والى مخلى تحت باطها كلو باين وواضح للكل شعر باطها القصير الجميل الناعم الى لونو بلون شعرها هى واخوها العسلى المحمر

ديدى ونرمين ونغاشة باصينلها وشايفين تحت باطها

ديدى بتبص تحت باطها .. واااااااااااااااو

احمد مش شايف .. واو ايه ؟

نرمين .. مش قولتلك قمر بس معفنة

روز بغيظ من نرمين .. اسكتى يا نرمين قولتلك ميت مرة انتى مش بتفهمى

احمد .. هو فى ايه

ديدى بتشاورلو يبص تحت باطها الى رافعة دراعو على كتف اخوها

احمد بص تحت بطها وعينو رشقت فى لحم باطها الابيض الى منبت شعر عسلى محمر شكلو سحرو وفضل متنح مش عارف يشيل عينو من عليه

روز شافت نظرتو الوسخة الهمجية الى راشقة فى شعر باطها قلبها رجف بعنف والرجفة وقعت خبطت فى كسها رعشتو وحست ان كسها نزل عسلو لانها متعودة ان كل الولاد والرجالة لما بيلاحظو شعر باطها بيبعدو بعنيهم عنها وبيقرفو منها لكن هى عنيدة وشخصيتها قوية ومغرورة ومبيفرقوش معاها ولا رايهم يهمها ببصلة لانها بتحب تكون بالاستايل ده

نرمين اتجننت من نظرتو ليها وقامت وقفت جمبو خبطتو فى كتفو .. ايه يا بيبى هى سحرتك بعفانتها ولا ايه

بيبص بانبهار لباط روز ومش حاسس بنرمين ولا بكلامها

خبطتو بالبونية تانى فى كتفو وبتحاول تلف وشو مش عارفة

راحت لروز فى غيظ شالت دراعها من على كتف اخوها ونزلتو جمبها

نرمين .. نزلى دراعك يا قليلة الادب

روز بتكشرلها .. قليلة الادب ليه انا معملتش حاجة ... ثم صحيح هو انتى عريانة كدا ليه ومن ساعة ما جيت وانا شيفاكى عمالة تتصورى مع كل واحد شوية يا قليلة الادب

ديدى بتشد احمد الى فى حالة زهول لسة من كم قميصو .. ماخلاص يا بيبى اتعدل بقى نرمين نزلتلها دراعها

نرمين فى غيظ وهى بتبص لاحمد .. ملكيش دعوة واقعدى محترمة ومترفعيش دراعك تبينى تحت باطك تانى سامعة يا سافلة

روز .. حاضر يا رزلة

نرمين .. انا هقعد جمبك اراقبك اهو وسعيلى يا نغاشة

نغاشة وسعتلها

نرمين بتكلم ديدى وهى باصة لاحمد بغيظ وغيرة .. اهو ده الهيرى جيرل الاستايل المعفن الى هى بتحبو الى قولتلك عليه يا ديدى

ديدى بتبصلها باعجاب .. واااو رهيبة حبيتها اوى

احمد بيبصلها .. انتى كمان حبتيها زيى يا ديدى

ديدى .. اوى من اول نظرة .. هى من تحت عاملة ايه يا نرمين

سعيد بكسوف شديد وتوتر .. عيب كدا يا جماعة دى اختى الصغيرة

احمد بيبص تانى على رجلين روز الى مش مضمومة على بعضها وجيبتها مرفوعة لغاية نص فخادها ومش مبينة اى حاجة جوة وبيرجع سعيد شوية .. ايوة من تحت مربياه برضو يا روز

روز ابتسمت واتكسفت من جرأتو ادام اخوها وبصت فى الارض وهى بتضم رجليها

نرمين بغيظ شديد .. سعيد قوم تعالة مكانى وهاتنى جمبو

وبعد ما بدلو وهى قعدت على الكرسى بالجمب وشها لاحمد وضهرها لروز

نرمين بتقرصو من فخادو بغل .. بقولك ايه اتلم احسنلك بدال ما امشيها تقعد عند امها هناك سمعت ... وقوم يالة تعالة الحمام عشان تلبسنى البلاج بتاعى هو فين

احمد وهو بيحاول يوسعها عشان يتفرج على روز .. مع جوزك خليه يروح يلبسهولك

نرمين بغيظ .. طب بصلى انا هنا ومتبصلهاش ... انا عوزاك انت الى تلبسهولى سعيد مش هيعرف

طيب اصبرى شوية ببوزك النكد ده

نرمين .. انا بوزى نكد ... وقفشتو من بضانو من تحت الترابيزة ... هتقوم تلبسهولى ولا افعصهملك

احمد .. خلاص ماشى ماشى اصبرى يا بنت المجنونة

روز قاعدة مستغربة وهى شايفة التعامل بينها وبين الراجل الغريب عنها ده وجوزها قاعد ساكت بيتفرج وبتبص على ضهرها العريان كلو لغاية تحت وشايفة جيبة الفستان الى مع قعدتها وحركتها بقت نص فلقة طيزها باينة وهى قاعدة وشكلها مغرى جدا وشايفة الى رايح والى جاى عينو على ضهرها العريان وفتحة وفلقة طيزها الى نصها باين

روز استغلت انشغال نرمين فى الرغى مع احمد وبسبب حب استطلاعها راحت ارشقة صوباعها فى فلقة طيز نرمين وشدت من عليها سكيرت الفستان وبصت جوة .. ينهارك اسود يا نرمين انتى مش لابسة اندر حتى

نرمين اتخضت من لمستها ولفتلها .. انتى مالك يا بت يا سافلة انتى لمى نفسك بدال ما اعاقبك

روز بتبصلها بعند وبكل تناكة .. لا انتى متعاقبنيش انا مبقتش صغيرة عشان تعاقبينى اذا كان بابا وماما واخويا مش بيعاقبونى ملكيش دعوة بيه ومش هخليكى تعاقبينى زى كل مرة من ساعة ما عرفناكى واخويا جابك لينا وانتى بتعاقبينى وانا مش هسمحلك اصلا تعملى كدا تانى

نرمين اتغاظت منها جامد وبرقت بغضب لروز الى هى كمان بصالها بتحدى وقفشتها من اديها واول ما قفشتها من اديها روز اتهزت وخافت لانها عارفة القفشة دى لما نرمين بتقفشهالها بيحصل فيها ايه

روز بنظرة خوف من نرمين .. اللحقنى يا سعيد

سعيد .. نرمين سبيها معلش دى لسة عيلة عبيطة

نرمين .. اسكت يا سعيد العبيط نرمين تعقلو .. قوميلى يا حلوة كدا

روز فى رعب ونرمين بتقوم وسحباها فى اديها .. الحقنى يا احمد

احمد .. ايه ده احمد حاف كدا حتى من غير معلم .. عموما حاضر يا روزة

احمد وقفها فى حزم .. ايه انتى هتخديها ورايحة تعاقبيها فين يا نرمين

نرمين .. حمام السيدات

احمد .. لا تعالى فى عربيتى يا نرمين .. يلا يا ديدى يلا يا نغاشة عشان نتفرج

روز بتبصلو بزهول بعد ما كانت متوقعة منه انه يتدخل وينقذها من عقاب نرمين لكن اكتشفت العكس

نرمين سحبتها فى شموخ وصرامة وروز بتستنجد بسعيد وبتمدلو اديها

سعيد قام مد وماشى جمب نرمين يحايلها عشان متعاقبش اختو .. نرمين معلش سامحيها المرادى عشان خاطرى

نرمين .. اوع من ادامى يا سعيد بدال ما اعاقبك زيها

سعيد خاف منها ورجع مشى وراها وهو ماسك ايد اختو خايف عليها واحمد وديدى ونغاشة مشيين بحماس وراهم

نرمين بتبص عليهم وبتدى امر لسعيد .. سعيد غسلت البلاج بتاعى

اااا اا لا لسة

نرمين .. روح اغسلو حالا وحصلنا على عربية احمد

سعيد .. ح حححاضر حاضر

روز .. لا يا سعيد متسبنيش معاها لوحدى

سعيد بلهوجة وخوف .. متخافيش يا روز حاضر انا هرجعلك بسرعة

وصلو عند العربية

نرمين بامر لاحمد .. افتحلى الباب الى ورى وشغل نور الصالون

احمد وهو بيفتحو .. اتفضلى يافندم

نرمين طلعت واخدتها فى اديها وقعدتها جمبها وباصين لبعض

روز برعب .. خلاص يا نرمين انا اسفة

نرمين بصرامة .. اقلعى الجيبة

احمد بسعادة .. اقلعى الجيبة لا كدا بقى ولعيلنا يا ديدى

ديدى فتحت باب السواق وطلعت قعدت وطلعت السجاير ولعت سيجارة وادتها لاحمد وواحدة لنغاشة الى لفت قعدت فى الكرسى الى جمبها وولعت لنفسها ولفت تتفرج على الى هيحصل

واحمد وقف على الباب الخلفى يتفرج باستمتاع

روز .. ايه ده انتو بتشربو حشيش ... يا ماما انتى فين يا ماماااااا

نرمين .. وحياة امك حتى لو امك جت لهعاقبك برضو


روز فى استسلام وخوف فكت الجيبة وقلعتها وبقت باندرها الساتان البمبى الى شبه الهوت شورت

نرمين .. نامى على رجلى

روز .. معلش يا نرمين انا اسفة عشان خاطرى

نرمين بتشخط فيها .. يلااااااا

روز فى استسلام نامت على رجليها ببطنها وبقت طيزها فى وش احمد وكلهم بيتفرجو باستمتاع رهيب

نرمين بكل جدية وحزم وهى بتحسس على طيز روز اكنها بتجهزها للى جاى .. لما مرات اخوكى الكبير تكلميها بالبجاحة دى تبقى انتى كدا ايه يا روز

روز برعب .. ايه نرمين

نرمين طاااااااااااخ على طيزها .. تبقى قليلة الادب ومتربتيش

اىىىىىىىىىى انا اسفة

سعيد وصل وهو ببنهج وماسك فى ايدو الانل بلاج بتاع مراتو

احمد حاطط رجل على عتبة الباب وساند بكتفو على الباب .. تعالة يا سعيد تعالة شوف اختك وهى بتتعاقب من مراتك

سعيد برجاء .. معلش يا نرمين سامحيها دى عيلة مراهقة مش فاهمة حاجة

نرمين طراااااااخ .. اسكت يا سعيد انت الى مدلعها انت وامك

روز .. اىىىىىىىىى انا اسفااااااااااا

سعيد سكت فى رضوخ وهو صعبان عليه اختو

نرمين .. انتى خلصتى المدرسة وجتيلى وانا هعلمك الادب من اول وجديد .... طراااااااااااخ

اىىىىىىىىىى

ديدى .. برافو يا قطتى علميها الادب

طرااااااااااااخ

اىىىىىىىىىىىى

احمد انتبه ان فى شخص جه وقف وراه هو وسعيد وبصلو .. مين ده يا سعيد

سعيد بارتباك واحراج .. دا دا داااا هيثم ابن عمى انا وروز فى سنة تانية طب ومتكلم على روز وهيخطبها اول ما تدخل اعدادى طب السنة الى بعد الجاية فى نفس كليتو بس هو فى حكم خطيبها من وهم صغيرين

احمد .. اشخر كدا يا هيثم

هيثم باحراج .. ااا احم .... مش بعرف

احمد بيبص لسعيد الى وشو كلو احمر فى كسوف .. احا يا سعيد هى العيلة كلها كدا ولا ايه

هيثم بارتباك وخوف .. مساء الخير هو فى ايه يا ابيه سعيد

طراااااااااااخ
اىىىىىىىىىى

احمد وهو بياخدو تحت دراعو عشان يفرجو على طيز خطيبتو وهى بتتعاقب .. ابدا يا هيثومة الدكتورة روز خطيبتك بتضرب على طيزها من مرات اخوها عشان قليلة الادب

سعيد شد هيثم من تحت دراع احمد

احمد بعد ما شافو عمل كدا وطى على ودنو .. ايه يا شرموطى غيرانة عليا

سعيد بيهمسو .. غيران من ايه يا طور احنا رجالة زى بعض اغير عليك ليه ولا عاوزنى اسيبهولك تعمل فيه زييى ... ملكش دعوة بالواد وابعد عنو

هيثم .. ليه عملتى ايه لنرمين تانى يا روز

روز .. معملتش يا هيثم هى علطول بتفترى عليا وبتعاقبنى من غير سبب

نرمين .. كمان كدابة يا سافلة

طرااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىى اىىىى اىىىىىىىى

نرمين .. اهو حبيب القلب الى كنتى بتبعتيلو نودز يا سافلة وانا قفشاكى اكتر من مرة جالك اهو

طراااااااااااااااخ
اىىىىىىىىى .. لا متقوليش قدامهم يا نرميييييييين

هيثم برق لسعيد الى برقلو والاتنين برقو لبعض فى صمت ومحدش فيهم فتح بقو بكلمة من صدمتهم فى بعض مفوقهمش الا صوت لسوعة ضرب نرمين على طياز روز

طرااااااااااااخ
اىىىىىىىىىى

نرمين .. بقى انتى يا معفنة يالى مبتشليش شعر بطاطك تتحدينى وتقفى فى وشى انا

طرااااااااااخ
اىىىىىىىى دا استايل هيرى جيرل يا جاهلة ... لا اسفة اسفة انا الى جاهلة مقصدش مقصدش

نرمين برقت فى زهول وغضب اكتر .. انا جاهلة يا معفنة طب وحياة امك لهنتفلك شعر كسك ده شعراية شعراية ... وبصرامة ... قومى يا بت اقلعى الاندر يا معفنة

روز .. لا يا نرمين عشان خاطرى بلاش الاندر هيثم واقف بلاش انا اسفة ارجوكى

احمد .. اوبا يا هيثم شرف خطيبتك اللحق

نرمين بتكلم هيثم وسعيد .. لو حد فيكم فتح بقو هقعدو مكانها

هيثم خاف نرمين تعمل فيه زى خطيبتو وسعيد خاف تقلعو زى اختو وتكتشف ان خرم طيزو محمر ومتبهدل من زوبر احمد فالتزمو الصمت فى رعب

نرمين قفشتها من ودانها .. اقلعى يا وسخة

حاضر حاضر حاضر اهو اهو

روز قلعت الاندر البينك الساتان بتاعها ونرمين خدتو حطتو جمبها ونيمتها تانى على رجلها وفتحتلها فردتين طيازها عشان تفرج احمد على عفانتها لانها شافت ان الاستايل بتاعها عجبو فحبت تقفلو منها عشان متخليهاش تعجبو

لكن احمد اول ما طيزها اتفتحت وشاف الشعر القصير الى طولو حوالى سنتى العسلى المحمر الى حوالين خرم طيزها وحوالين كسها ولحم كسها الابيض الى بيندمج مع شعر كسها الخفيف فى منظر ساحر خلاب خلا عقلو يعمل بلوك على شكلو واصبح مجرد تمثال عينو مبترمش وراشقة فى لحم كسها وطيزها المشعر

ديدى .. واااااااااااااااااااااااو كسك وشعرك قمر يا روزة

روز وهى راسها تحت فى الدواسة وطيزها على رجل نرمين الى فتحاها .. ميرسى يا طنط

ديدى .. طااااااانط .. طنط مين يا بت دا انتى الى طنط وقامت واقفة على الكرسى على ركبتها وشالت ايد نرمين و .. طرااااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى اىىىى اىىى اىىىى

ديدى .. ال طنط ال دنا اصغر من اخوكى يا مفعوصة

طرااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى كفاية بقى كفاية بقى حرام عليكم

احمد فى شبه تنويم مغناطيسى من شكل كسها المشعر .. قطة ممكن تخلينى انا كمان اعاقبها شوية

ديدى .. وانا كمان عاوزة اعاقبها يا قطتى

احمد .. لا يا ديدى انتى اخدتى دورك خلاص

ديدى .. لا انا ملحقتش

احمد .. خلاص انا الاول وانتى بعدى

روز بتعيط .. اللحقنى يا هيثم دول بيتخانقو على مين يضرب حبيبتك يا مهزئ اللحقنى

لكن هيثم نفس وضع سعيد على وضع الرضوخ الصامت وهو هيموت وينقذها وينقذ شرفو الى بتداس ادامو فى طيز خطيبتو وحبيبتو

نرمين بترفعلو حاجبها .. ايه عجبك شعر كسها يا معفن

احمد .. اوى يانيمو .. هاتيها شوية بقى انتى ضربتيها كتير دورى بقى

نرمين .. طب مش تستاذن من اخوها وخطيبها الاول

احمد وهو بياخد اندر روز من جمب نرمين وهو مسطول سطلة محصلتش .. لا سعيد معندوش مانع

ومسك اندر روز البينك وطبقو زى منديل البدلة الى بيتحط ديكور فى جيب البدلة الى فوق وشال المنديل الحرير الابيض الى فى جيب بدلة خطيبها هيثم وحطلو اندر خطيبتو مكانو وظبطلو شكلو مع البدلة

احمد وهيثم بيبصلو وبيبص للى بيعملو باندر خطيبتو وحبيبتو فى زهول ومش مصدق .. كدا انت فى منتهى كسم الشياكة يا هيثومة

ومسكو بكفين ايدو من خدودو وباسو فى بقو وقال لسعيد .. هى عيلتكم كل رجالتها لبن ليه كدا يا سعيد

سعيد حط وشو فى الارض بكسوف شديد

احمد رجع يبص لنرمين .. دورى بقى يا نيمو

نرمين بغيظ من احمد عشان شيفاه معجب بشعر كس روز وقررت انها تقهرو عليه وبتزغرلو بتحدى .. عجبك شعر كسها يا بيبى

احمد فى حالة هيام بشعر كسها .. اوفففف يا نيمو فاجرة

نرمين حطت فخاد روز بين رجليها وقفلت عليها ثبتتها وبايد فتحت فردة طيزها وبالايد التانية مسكت حبة شعر من كسها وكانها بتستعد انها تشدو تنتفو .. طب ايه رايك تاخد شوية تحتفظ بيهم

احمد فى صدمة لما شاف الى هتعملو نزل على ركبو على الارض فى رجاء .. لاااااااااااااااا اياكى تنتفى شعرة واحدة من كسها هسفلت وش كسمك يا نيمو

نرمين فى تحدى تننننننن شدت حوالى عشر شعرات نتفتهم ونفختهم عليه

روز بتصوت وبترفص .. ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه لا يا متوحشة يا غياظة سبينىىىى ى ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه

احمد فى صدمة وهو بيحاول يصطاد شعر كس روز الى نفختو نرمين من الهوا .. لااااااااا انتى متوحشة معندكيش قلب ليه تدمرى الجمال الطبيعى يا شرموطة .. ارجوكى ارجوكى يا نيمو متنتفيش شعر كسها يابنت الفاجرة يا جاحدة

نرمين فى تحدى قفشت حبة شعر تانيين وبتبص لاحمد بغيظ وتحدى

احمد بيظم ايدو بيترجاها وهو على ركبو على الارض .. نيمو نيمو ارجوكى قولى عاوزة كام وانا ادفعلك الى انتى عوزاه بس سيبى شعر كسها .. هتخليه اقرع زى كسك يا بنت الشرموطة يا غلاوية ارجوكى

نرمين بكل تناكة تننننننننن نتفت حوالى عشر شعرات تانيين ونفختهم عليهم تانى

روز بعياط وبتتحسر على شعر كسها الى بيتنتف منها ومش عارفة تهرب منها .. اىىىىىىىىى يا مفترياااااااااا شعرى شعرىىى ىىىى

احمد بعد ما حاول يصطاد الدفعة التانية من شعر روز الى طار فى الهوا ومنجحش ملقاش فايدة غير الهجوم وقام ناطط عليها قبل ما تخلص على شعر كسها الى عملو سحر لوس عقلو المسطول

نرمين بتصوت وهى راشقة رجليها فى سدرو عشان تمنعو ينقذ روز من اديها وفى نفس الوقت عمالة تنتف بسرعة من شعر كسها اكبر كمية تقدر تمسكها قبل ما يتمكن منها وينجح انه يخلصها من اديها واترمى فوقيها ومسك روز رفعها هربها لديدى ونغاشة الى بيشدوها عندهم من اديها ونرمين لاخر لحظة بتتشعبط عليه وهو حايشها ورى ضهرو لكن هى قافشة فى روز وفخدها العريان مش عاوزة تسيبو وبتدب اديها بين فخادها عمالة تنتش فى شعر كسها لاخر لحظة واحمد هيتجنن على شعر كسها الى عمال يتنتف قصادو ويطير فى الهوا لغاية ما خلصها منها تماما وهربها عند نغاشة وديدى الى استلموها ونيموها على رجليهم ونزلو على طيزها عبط واسبنكات واستغلو الفرصة واحمد مشغول فى المصارعة مع نرمين ورى

احمد سحب نرمين من قفاها من فوق كتفو نزلها قفشها مقلوبة وفستانها نزل عرى كل طيازها واستقر متكوم عند سدرها واصبح جسمها كلو عريان وهى محاوطة راسو بفخادها العريانة الى قفلت بيها على رقبتو واصبح بقو ودقنو على كسها مباشرة وبتفايتر معاه بكل شراسة وعند عشان تخليه يسيبها تقفش فى روز تكمل نتف شعر كسها وتحسرو عليه

احمد .. امسك مراتك يا سعيد بدال ما اطلع كسم كسمها

سعيد فى توتر ورعب انه يقرب من نرمين خايف يقطعلها فستانها تانى تانى وفى نفس الوقت حاسس بالعار قصاد ابن عمو وخطيب اختو وهو شايف مراتو بتتخانق عريانة بالفجر ده مع راجل مش جوزها وكسها حاضن وشو وهو واقف بيتفرج زى الخول .. ا اااه انااا انااااا. انااااااا

احمد .. اه يا خول

نرمين .. جوزى مش خول يا طور .. وقامت عضاه من زوبرو من فوق البنطلون

احمد .. ااااع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع زوبرى يا سعييييييييييييييد .. وقام عاضضها هو كمان من لحم كسها الى غرق عسل من هيجانها عليه وهو بيفيتر معاها وهى عريانة قصاد جوزها وابن عمو

نرمين وروز فى سيمفونية صويت متبادل من العض والاسبنكات وكساسهم بتنطر عسل بدون توقف .. ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ا اا ا ا ا ا ا ه ه ه هه ه ه هه ه ه هه ه ه ه ه ه ه هه ه

سعيد وهيثم واقفين بره فى احاسيس مختلطة ما بيت العار وعدم الرجولة والخضوع والانهزام والهيجان على الى بيحصل فى حريمهم العريانة جوة العربية وهم واقفين مجرد متفرجين وازبارهم واقفة فى انهزام بدون اى رد فعل

هيثم فى زهول وهو بيبص على زوبر سعيد الواقف على عرى وفجر مراتو ومداريه بايدو .. ابيه انت ساكت مش شايف مراتك بتعمل ايه فى العربية

سعيد بصلو فى انكسار وبعدين بص على زوبر هيثم الى واقف على منظر خطيبتو ومراتو ومداريه بايدو .. وانت يا هيثم مش شايف الى بيحصل فى خطيبتك .. وبعدين سعيد بصلو فى انكسار .. عموما يا هيثم بعد المنظر الى شفت فيه روز ونرمين مراتى ده اعتبر كل شيئ قسمة ونصيب وانا بحلك من اى اللتزام

صوت روز بتصوت جوة العربية .. شيلى صوباعك من طيزى يا سافلة متبعبصينييييييييييييش ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه اللحقنى يا حبيبىىىىىىىىىىىىىى

سعيد وهيثم بصو ناحية العربية ورجعو بصو لبعض

هيثم فى صدمة رهيبة من كلمتو الاخيرة وانه عاوزو يسيب خطيبتو الى بيعشقها ونزل ركع على الارض وهو ماسك رجليه يترجاه .. لاااااا كله الا كدا يا ابيه انا مستحيل اسيب روز دا انا اموت نفسى انت بتقول ايه ..

نغاشة من جوة العربية .. خدى يا ابلتى كسها ناحيتك شوية البت نطر كسها غرقلى رجلى

هيثم رجع تانى يكلم سعيد .. ارجوك يا ابيه سعيد .. ونزل يبوس رجلو .. ابوس رجلك متخليهاش تسيبنى ارجوك ارجوك انا مقدرش اعيش يوم واحد من غيرها

نرمين من جوة العربية لسة بتفايتر .. كسى هريتو عض يا حيوااااااااااااااان الحقنى يا سعيييييييييييد ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .. ورجعت تهبر وتعض زوبر احمد تانى

احمد .. اا ا ا ا ا ا ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع ع زوبرى يا بنت الشرموطاااااااااا .. الحقنى يا سعييييييييييييييييد

سعيد من صوتهم والى شايفو بيحصل فى مراتو واختو وشايفو بعينو وشايف هيثم الى سامع وشايف كل حاجة زيو وزوبرو واقف عليهم مقدرش يستحمل الاحساس بعدم الرجولة والهيجان الى مسببو الاحساس ده ونطر فى بنطلونو وهو بيغمض عنيه ويعض على شفايفو من قمة الشهوة والى فى نفس الوقت هيثم حس ان هو نطر على نفسو وهو واقف وماسك رجليه وشايفو وهو بيعصر زوبرو ويحاول ميبينش قصادو وبالتالى هيثم كمان جاب اخرو ونطر على صوت صويت حبيبتو ومرات سعيد على نفسو زى الخول هو وسعيد


وبعد عشر دقايق لما الخناقة التانية مابينهم خلصت بدون خساير المرادى لان سعيد خاف يتدخل

قفلو العربية وواقفين كلهم يظبطو هدومهم وهم بيشتمو ويبعبصو فى بعض ويضربو بعض بالشلاليت بينتقمو من بعض واحمد بيحلق على روز منهم لان نغاشة وديدى مشبعوش ضرب فيها ونرمين لسة مصممة تنتفلها شعر كسها وبطاطها عشان غيرانة منها عشان عاجب احمد

وفجاة اتنين ستات كبار بيظهرو من بين العربيات وبيتجهو ليهم

نرمين بتبرق .. ماما
سعيد .. ماما

نرمين جريت استخبت مع روز ورى ضهر احمد ومطلعة راسها بتراقب امها وهى جاية

ام نرمين .. بقى انتى يا بنت الكلب يا شرموطة تيجى تسلمى علينا وتقعدى تهربى منى انا وحماتك طول الفرح عشان منطلعش عينك على لبسك الى لبساه ده ودايرة زى النحلة تتصورى فى حضن كل راجل شوية يا وسخة تعالى تعالى دنا هنفخك انا وحماتك .. حلقى حلقى عليها معاية يا ام سعيد

احمد قراء الحوار فى ثوانى .. استنى يا ماما استنى لو سمحتى

نرمين اطمنت انت احمد هيدافع عنها ومش هيخلى امها وحماتها تعملها حاجة

نرمين .. امشى يا ماما امشى انتى وطنط احسنلك بدال ما اخليه يعضكم

احمد .. هى عملت ايه

ام نرمين .. عملت ايه انت مش شايف ياخويا البت واقفة عريانة ازاى والرجالة بتتفرج على لحمها

احمد وهو بيقفش نرمين من قفاها .. اه لا عندك حق يا ماما دى شرموطة ولازم تتربى .. وقام مسلمهالها فى اديها

ديدى خافت عليها .. قطتى

نرمين فى زهول وخوف من امها الى بتسحبها من اديها وراجعة .. يا حيوان انت بتسلمنى ليها الحقنى الحقنى دى هتضربنى .. سعيد اللحقنى يا سعيد

ديدى وهى بتشد منها نرمين .. سبيها يا طنط احنا بنهرب منك من اول الحفلة عشان تنسى

احمد .. انتى هتاخديها فين يا ماما

ام نرميمن .. هاخدها على حمام البنات عشان اعرف استفرد بيها واعجن امها

احمد وهو بيفتحلها باب العربية الى ورى ويفتح النور .. لا لا لا اتفضلى هنا احسن عشان تبقى محبوسة بدال متهرب منك هناك

ام سعيد عندك حق يابنى خد بايدى طلعنى تعالى يامو نرمين

ام نرمين وهى بتدى نرمين لاحمد يمسكها .. امسك ياينى امسكها علبال ما اطلع ونولهالى

نرمين وهى بتحاول تهرب وديدى بتشدها بلا فايدة .. سيبنى اهرب ابوس ايدك

روز وهى بتزغزغ ديدى عشان متشدش نرمين تهربها .. لا متسيبهاش يا احمد انتقملى منها

احمد بعد ما ام سعيد دخلت قعدت وام نرمين طلعت جمبها ورفعلهم نرمين اكنو بيسلمهم خروف .. خدى يا امى دى قليلة الادب شرموطة فى واحدة محترمة متجوزة تلبس من غير هدوم كدا

وقامو منيمين نرمين على رجليهم وابتدت سيمفونية الاسبنكات على طيزها وهى تصوت

طراااااااااااخ
ا ا ا ا ا ا ا ا. ا اا. ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه .. لا يا ماما انا مبقتش صغيرة عشان تعملى فيا كدااااااااااا

احمد وهو بيرفع سكيرت الفستان بيعرى طيز نرمين .. شوفى يا ماما مش لابسة كلوت يغطى طيزها العريانة حتى الشرموطة

طرااااااااااااااخ
اا ا ا ا ا اا ا ا ا ا ىىىىىىىىىى .. اسكت يا غبىىىىىى اا ا ا ا اا ا ه ه ه ه ه ه ه ه

ام نرمين .. اه يا وسخة يا شرموطة .. ايه الى حصلك يا بت جبتى الوساخة دى منين .. تمشى بطيزك عريانة كدا

طراااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىىى يا ماماااا كفاية بقااااااااااااااااا

احمد اخد من سعيد الانل بلاج بتاعها من جيبه ولحوسو من عسل كس ديدى وقام لاففلها ودب رشقو فى خرم طيز نرمين وهى بتنضرب

نرمين .. اىىىىىىىىىىىىىىىىىىى يا غبىىىىىىىىى اىىىىىىىىى اىىىىى اىىىىىىى

احمد .. بصى كمان يا ماما كانت لابس الخازوق ده فى طيزها وبتقول عليه اكسيسوريس للطيز

ام نرمين .. اه ياوسخة يا بنت الكااااااااالب يا شرموطااااااااا

وبعد حوالى 25 ضربة هبد على طيزها

احمد قفش ديدى من كتافها وقال لام سعيد وام نرمين .. ارمو الشرموطة دى من الباب الى هناك وخدو روقو صحبتها دى برضو هى الى علمتها الشرمطة

ديدى فى زهول .. لا يا طنط متسمعيش كلامو انا سيدة اعمال مينفعش تعملى فيا كدا

احمد وهو بيرفعها يدخلها ينيمها على رجلهم بعد ما خرجو نرمين وهى بتعيط وماسكة طيزها من الباب التانى .. خشى يا كسمك خشى دول هيخلوكى سيدة الادغال جوة

ام نرمين وهى بتسحبها منو .. تعالى يابنت الكلب يا شرموطة بقى انتى الى بوظتى البت وخلتيها شرموطة كدا

طراااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىى متصدقيهوش يا طااااااانط

احمد وهو بيشلحلها طيزها .. كدابه يا ماما حتى بصى هى الى علمتها متلبسش كلوت زيها وتخرج بطيزها عريانة وعلمتها تحط اكسسوار فى طيزها زيها حتى بصى اهو .. وفتحلهم فلقة طيزها

ام سعيد .. اه ياوسخة يا شرموطة انتى راخرة

طرااااااااااااااااااخ

اىىىىىىىىىىىى يا حيوااااااان انا هورييييييييك اللحقينى يا نغاشة

روز .. اضربيها يا طنط دى هرتلى طيزى من الضرب قبل ما تيجو

نغاشة واقفة خايفة .. لا يا ابلتى انا خايفة

نرمين جت بتعيط ودخلت فى حضن سعيد وهى ماسكة طيزها وهو بيطبطب عليها

وبعد ما دور ديدى خلص

احمد وهو بيقفش نغاشة يطلعهالهم .. ياله خرجى الشرموطة الى عندك وخدى الشرموطة صاحبتهم التالتة

نغاشة .. لا يا معلم عشان خاطرى دول هرو طيز ابلتى انا مش هستحمل

احمد وهو بيرفعها وبينيمها على رجليهم .. خشى يا لبوة ... وبيعرى طيزها يشفوها ... شفتى يا ماما كلهم شراميط ماشيين من غير كلوتات وعلمو بعض الوساخة

ام سعيد وهى بتضربها على طيزها .. ياختى ايه وساخة البنات دى .. هو فى شرمطة كدا ياختى

طرااااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

وبعد خمس دقايق نفض على طياز نغاشة

احمد قفش سعيد .. خرجى بقى الشرموطة دى وخدى جوز بنتك الخول الى مش عارف يشكمها

وقام منيمو على رجليهم ومنزلو البنطلون

ام نرمين .. ايه ياختى الرجالة الى مش عارفة تشكم حريمها دى .. مهو صحيح انت طيزك انعم من طياز الحريم يبقى هتعرف تشكمها ازاى

طراااااااااااااااااخ
اىىىىىىىىىىىىىىى لا يا حماتى انا راااااجل حرام عليكى متضربنيش كدا انا مش صغير اىىىىىىى

ام سعيد .. بس يا خول يالى مش عارف تشكم الشرموطة مراتك وملبسها عريان قصاد الرجالة تتصور معاها وتفعص في لحمها يا وسخ

احمد .. لا وحرامى جزم كمان يامو سعيد سرق جزمتى ومخبيها وهيبيعها بعد الفرح

ام سعيد .. اه يا وسخ يعنى مش كفاية خول لا وكمان حرامى جزم

وبعد خمس دقايق من لسوعة طياز سعيد

احمد قفش هيثم الى مخضوض منه وباصصلو فى زهول وهو مرفوع .. خرجى الخول الى عندك وخدى بقى الواد ابن عمو ده .. وقام رافعهولهم

ام سعيد .. هو عمل ايه الواد هيثم كمان

احمد .. لا هو معملش حاجة بس حرام يعنى كلهم يتروق عليهم وهو لاء ولا عشان غلبان يعنى ... وقام شاددلو البنطلون

وبعد خمس دقايق من لسوعة طياز هيثم


احمد ماشى مانج فى ايدو ام نرمين وفى اديها ام سعيد وعمالين يهزرو ويدحكو وفى اديه الناحية التانية روز متشعبطة فى دراعو وعمالة تطلع لسانها لنرمين وديدى ونغاشة الى ماشيين وراهم ماسكين طيازهم وبيدمعو ووراهم سعيد وهيثم فى احساس بالاهانة والذل

ديدى وهى بتدمع .. احنا لازم ننتقم منو مش هينفع نسيب حقنا يا قطتى

نغاشة .. ايوة يا ابلتى دا غدر بينا كلنا وسلمنا عشان شعر كس البت المسخوطة دى

نرمين وهى بتمسح دموعها .. ايوة صح يا نغاشة باعنا كلنا عشان خاطر شعر كس المعفنة دى ... وبتبص على سعيد ... بصى عمل ايه فى سعيد حبيبى .. معلش يا بيبى ضربوك جامد

سعيد باحساس بالاهانة وبيعيط .. ايوة يا نرمين

نرمين .. معلش وانا كمان ضربونى جامد يا بيبى

ديدى وهى بتمسح دموعها .. معلش يا سعيد هنخدلك حقك منو معانا بس اتك عالصبر يا سعيد

سعيد وهو بيبص لهيثم فى حزن .. حاضر يا ديدى

وقعدو كلهم على طرابيزتهم وانضملهم ام سعيد وام نرمين

احمد بيكلم ام نرمين .. خليها تدينى جزمتى يا ماما عشان هى وجوزها سرقوها ومخبينها منى

ام سعيد .. انتى اتجننتى يا بت يا نرمين انتى وجوزك .. ماتدى للراجل جزمتو عيب كدا

نرمين .. لا يا حماتى لو خدها هيمشى

ام نرمين .. يابت يمكن وراه مشوار مهم متكسفيناش مع الناس يا وسخة يامو طيز باينة

ديدى وهى بتمسح دموعها وبتظبط شكلها .. لا يا طنط مش هياخدها الا واحنا ماشيين كلنا مع بعض

ام سعيد بتكلم ديدى ونرمين .. الا ايه يا بت المحن الى انتى وصحبتك حاطينو فى طيزكم ماشيين بيه ده

احمد .. شفتى يا امى بنات شراميط مش لاقيين حد يلمهم

نرمين .. ما خلاص يا حماتى بقى الناس حوالينا ومتخليهوش يظيط اكتر من كدا

ام نرمين .. مين يا بت يا نرمين صحباتك الحلوين دول انا اول اشوفهم

نرمين .. دى ديدى ودى نغاشة صحاب صحبتى رغد مرات المعلم احمد وبقو صحابى انا كمان

احمد .. الا انا يا سعيد عرفت انت طالع حلو كدا لمين ... اتارى امك فرسة مجنحة ياد يا سعيد

سعيد .. بطل قلة ادب يا احمد دى ماما متعاكسهاش

ام سعيد اتكسفت من معاكسة احمد لحلاوتها .. اتلم يا واد يا سعيد وخلى عندك زوق هو هيعاكس واحدة اد مامتو .. وبتبص لاحمد وهى بتبتسم بخجل

ام نرمين .. شوف ياختى الولية

احمد وهو بيشد شيشة وبينفخ على سعيد ونرمين الى قاعدين جمب بعض .. لا طبعا اد امى ايه دا انتى لسة كرباج يامو سعيد

ام سعيد بتضحك وهى مبسوطة بكلامو اوى

احمد .. وانتى كمان يا نرمين امك وتكة دى احلى منك يا بت

نرمين بغيظ وهى شايفة ان امها ابتسمت واتبسطت من معاكسة احمد .. اتلم احسنلك ومتعاكسش ماما ... وبتبص لامها ... لمى نفسك يا ماما بدال ما اقوم اجيبلك بابا

ام نرمين بكسوف وهى بتدحك .. هو انا فتحت بقى يا وسخة يامو طيز باينة يا قليلة الادب ما هو الى بيعاكسنى انا وحماتك

نرمين بصرامة وغيظ .. بقولك ايه انتى وهى قومو يالة روحو اقعدو على طرابيزتكم بدال ما اروح اجيبلكم اجوازكم ياخدوكم

ام سعيد .. روحى هاتيهم كدا يا وسخة عشان اخلى ابوكى يكسرلك عضمك على الى انتى لبساه ده

نرمين بتطلعلها لسانها .. شافنى ومقليش حاجة ملكوش دعوة

ام نرمين .. شوفى ياختى البت وكيدها اتلمى يا بت بدال ما اقوم اعبطك تانى

نرمين .. خلاص يا ماما بقى انا اسفة

ام سعيد .. واد يا سعيد اعزمنا بكرة عندكم احنا وحماك وحماتك عشان نتعرف على جارك احمد ومراتو

سعيد .. طبعا يا ماما دا بيتكم تشرفو وتنورو انتم وحماتى وحماية ماحنا بنتحايل عليكم تيجو تباتو معانا وانتم مبترضوش

ام نرمين .. مهو يا واد عشان تاخدو راحتكم انت والوسخة الى عيارها فلت ام طيز باينة دى

نرمين .. ملكيش دعوة بيا يا ماما انا دلوقتى واحدة مستقلة بحياتى وعلى زمة راجل .... وخلاص عموما كدا يبقى تروحو تباتو معانا ونعمل العزومة بكرة

ام سعيد .. واعزمى برضو صحباتك الحلوين قوللات الادب الى طيزهم باينة الى شبهك دول

نرمين .. ايوة هييجو طبعا هم كدا كدا قاعدين عند صحبتى هناك اسبوع

احمد .. انا مش جاى

ام سعيد وام نرمين .. ليييه يابنى

احمد .. عشان ولادكو سرقو جزمتى

نرمين وديدى وسعيد .. هتيجى غصب عنك

وبعد شوية رغى وهزار ام سعيد وام نرمين رجعو طرابيزاتهم وكمل معاهم هيثم وروز

احمد .. ديدى مش هترقصيلى على الاغنية الى بحب رقصتك انتى ورغد عليها

ديدى بدلع .. مشبعتش من رقصتى يا بيبى

احمد .. اوف يا ديدى هى رقصتك دى يتشبع منها

نغاشة .. انا هرقصها معاكى يا ابلتى

احمد .. ايه دا انتى بتعرفى ترقصيها يا نغاشة

نغاشة .. ايوة هى علمتنى ارقصها معاها هى ورغد

نرمين .. ايه دا وانا عاوزة ارقص معاكم انا كمان

روز .. وانا كمان هرقصها معاكم

احمد .. هو انتم راشقين نفسكم وخلاص انتو بتعرفو ترقصو انتى وهى

روز .. ايوة انا بعرف ارقص شرقى وغربى وكل حاجة

هيثم .. انتى مجنونة لا طبعا يا روز هترقصى ازاى بلبسك ده وانتى كمان مش لابسة ال.... احممم لا مش هينفع يا روز ترقصى قدام كل الناس دى وتتفرج على جسمك

روز .. بس يا هيثم ملكش دعوة هرقص يعنى هرقص

احمد .. وانتى يا نيمو

نرمين .. ايوة انا بعرف ارقص شرقى بس بصراحة مرقصتش قصاد حد غير صحابى البنات وسعيد بس .... بس هرقص معاهم يعنى هرقص معاهم

احمد بيبص لسعيد .. بترقصلك انت بس ... انت شقى اوى يا سعيد ... لا انتى مش هترقصى معاهم كدا هتتكسفى وهتبوظى الرقصة وانا عاوز اتمزج من رقص ديدى واشوف رقصها مع نغاشة وكدا كدا الاغنية غربى فى شرقى ومش هتعرفو تجاروهم فيها انتى وروز

نرمين بغيظ وتحدى .. لا ملكش دعوة انت هرقص معاهم يعنى هرقص ... هى الرقصة على اغنية ايه يا ديدى

ديدى بثقة ودلع .. بيحبنى ارقصلو على اغنية حبيبى ولا على بالو بتاعة عمرو دياب

نرمين .. ايوة انا بحب الاغنية دى اوى وهرقص معاكى

سعيد .. بس يا نرمين الى انتى لبساه....

نرمين .. اسكت يا سعيد

احمد .. لا انا مش واثق فيكى انتى وروز انتو هتبوظو الرقصة

ديدى .. طيب بص استنى هقولك .. هاخدهم انا ونغاشة الحمام وندربهم على الرقصة فى نص ساعة بالكتير بسرعة كدا ونرجع وهفرجك على المفاجاة

احمد .. لا البت دى هتخرب الدنيا يا ديدى

ديدى بثقة مفرطة .. ايه يا بيبى انت نسيت ان انا من قبل الجامعة وانا كنت شغالة مدربة رقص وبارتى بلانر ولا ايه

نرمين .. ديدى يلا بينا سيبك منو

احمد .. ماشى يا ديدى لما نشوف ولو البت دى عكت الدنيا هنيكك انتى وهى وهى ... وبص لسعيد... وانت معاهم ياسعيد انت وابن عمك

ديدى .. اوكى يا بيبى يلا باى

احمد .. استنى هاتى علبة الزيت الى معاكى

ديدى .. اوكى خد

هيثم .. طب واحنا مالنا يا ابيه

احمد .. اهو كيفى كدا يا هيثم ... الا هو انتو عيلتكو كل رجالتها مزز كدا ليه يا هيثم

هيثم بكسوف وارتباك وهو بيبص لسعيد .. م مممعرفش

احمد بدماغ خربانة .. هيثم ماتقوم تجيبلى ازازة مية وحصلنى على العربية

هيثم .. حاضر

سعيد قام بعصبية مسك ازازة مية من الى على الترابيزة وقام قعد فى الكرسى الى جمبو وبصلو بغيظ .. اقعد مكانك يا هيثم .. ازازة المية اهى

احمد .. طب قوم هاتلى كنزاية بيرة من البوفيه وحصلنى على العربية يا هيثم

سعيد بعصبية جاب ازازة بيرة من الى فى جردل التلج على الترابيزة وحطها قصادو .. هيثم اقعد مكانك قولتلك ... البيرة اهى ... عاوز حاجة تانى

احمد .. انت بتبضن عليا يا سعيد

سعيد قرب من ودنو .. فى ايه مالك انت طور هايج كدا ليه عاوز تنام مع كل العيلة رجالة وستات مالك ماتهدى .. ده خطيب اختى احترم نفسك شوية

احمد .. الواد لبن اوى زيك يا سعيد وانا مش قادر من ساعة ما شوفت طيزو وامك بتعبطو على طيزو

سعيد بيمد ايدو بيقرصو من زوبرو من تحت الترابيزة .. ماتتهد واهدى بقى شوية احنا مش اتفقنا هجيلك بكرة احترم نفسك بقى وملكش دعوة بيه ثم انت مش قولت ملكش فى الخشن يا طور

احمد .. انا مش شايف فيك انت وهو اى خشونة خالص يا سعيد

سعيد .. طب اتهد واصبر بقى لغاية بكرة

احمد .. لا انا عاوز انيك دلوقتى

سعيد خد نص دقيقة تفكير واكتشف انه مش هيسكت الا لما ينيك هيثم فقرر انه يغصب على نفسو ويريحو هو بدال ما يعملها مع هيثم .. طيب روح اسبقنى على العربية وانا هوصل الحمام بسرعة واجيلك

احمد .. انت مش قولت يا سعيد ان طيزك وجعتك وجبت اخرك ومش هتقدر تتناك النهردة

سعيد .. ايوة لسة وجعانى من بتاعك الى زى الشومة يا طور بس انا هحاول استحمل يمكن تتهد شوية يلا روح اسبقنى على العربية

احمد .. ماشى روح اخلص وانا هاخد نفسين وهروح استناك

سعيد بنظرات شك .. اوكى مش هتاخر عليك .. هيثم متتحركش من هنا سامع

هيثم .. حاضر يا ابيه

وبعد ما سعيد مشى واختفى عن الانظار

احمد .. هيثم تعالة معاية عاوزك

هيثم .. حاضر يا ابيه احمد

واخدو فى العربية وراح ركن فى باركن تانى جوه النادى برضو بس بعيد عن القاعة عشان سعيد هيجيلو فى المكان القديم

احمد .. هيثم انا شوفتك وانت نازل على ركبك على الارض وبتترجى سعيد على حاجة كنت بتطلب منه ايه

هيثم .. كنت بترجاه انه ميخلنيش اسيب روز

احمد .. انت بتحبها اوى

هيثم .. اوى يا ابيه بعبدها

احمد .. انت عندك كام سنة يا هيثم

هيثم .. 19 ونص

احمد .. تعرف يا هيثم ان انا اتقدمت اطلب ايد روز من سعيد ووافق

هيثم اتخض واتصدم .. ازاى يا ابيه

احمد .. انا مسلف سعيد مبلغ كبير اوى يا هيثم ملايين وسعيد اخدهم ضيعهم كلهم على النسوان والخمرة والقمار والبانجو وواخد عليه وصولات امانة بالفلوس دى وهو دلوقتى معرض للحبس فى اى وقت وعشان محبسهوش طلب منى ان انا اتجوز اختو مقابل انى مطالبهوش بدفعها دلوقتى وهو هيدفعهم واحدة واحدة

هيثم بيعيط من الصدمة .. بس ابيه سعيد مبيعرفش ستات على نرمين ولا بيلعب قمار ولا بيشرب مخدرات ولا خمور

احمد .. للاسف يا هيثم سعيد شاطر جدا فى انه يخبى حقيقتو عن باقى العيلة عشان ميتفضحش بس عموما انا مش جايبك عشان كدا .. انا جايبك عشان لما لقيتك بتحب روز بالشكل ده صعب عليا انى ادمر الحب ده واخدها اتجوزها منك وانت اكيد لاحظت انها اتشدتلى ولازقة فيا طول القاعدة مع انها بتحبك

هيثم بعياط .. ايوة لاحظت

احمد .. انا ممكن اصبر على سعيد ومحبسهوش وبرضو متجوزش روز واسيبك انت تتجوزها بس بشرط

هيثم برجاء .. هو ايه قول ارجوك

احمد .. انيكك هنا دلوقتى

هيثم فى صدمة .. نعم انت بتقول ايه يا ابيه

احمد .. زى ما سمعت وهسيبك دقيقة تفكر لو موافقتش هنرجع تانى القاعة واعتبر انى مقولتلكش حاجة وكل حاجة هتمشى حسب اتفاقى انا وسعيد وهتجوز روز معاك 60 ثانية تفكر من اول دلوقتى لو دورت العربية مهلتك خلصت

هيثم .. بس ..... بس ....... بس. ..... انا انا

40 ثانية

هيثم .. طب وايه الى يضمنى انك هتنفز وعدك بعد ما تعمل معاية كدا

احمد .. مفيش ضمانات كلمتى ضمان فاضلك 30 ثانية

هيثم .. انت مش مدينى فرصة ارجوك اصبر

15 ثانية

طب هى المرة دى بس ولا هتطلب كدا منى تانى

لا المرادى بس انا مليش فى الخشن يا هيثم 10 ثوانى

خمسة

اربعة

تلاتة

اتنين

واحد

ماشى موافق

احمد .. عدى ورى واقلع هدومك واعمل تليفونك سيلنت لغاية ما نخلص

هيثم بكل كسوف وخضوع نفذ الكلام بدون نقاش وقعد جمب الباب فى خجل وكسوف رهيب منتظر احمد الى نزل ركب جمبو وقلع هدومو

احمد بدماغ مسطولة ضايعة بيتفحص جسمو الابيض الطرى الممشوق المنسون الى بينافس حلاوة جسم سعيد .. هيثم هو ليه رجالة عليتكم كلها ملبن كدا تعالة

هيثم قرب منو فى خوف وتوتر شديد وكور نفسو جمبو وهو بيبص على زوبرو الى واقفلو ومستعد يرشق فى احشاء طيزو وبيستغرب هو ازاى طيزو هتستحمل يدخل جواها حجم الزوبر ده والى بسبب تخيلاتو دى زوبرو ابتدى يقف وينبض بجنون وحس بحرارة هيجان قوية بتجرى فى منطقة عانتو وسوتو

احمد بيرفع راسو من تحت دقنو بحنية وبيبتدى يبوسو من بقو .. يخربيت امك ياد يا هيثم مال بقك وشفايفك ناعمين كدا ليه

هيثم بيبتسم وهو بيستقبل لسة البوس من شفايف احمد الى صوتها بيطرقع وخلا نارها تجرى فى جسمو بشكل جنونى الى خلاه بشكل لا ارادى يمد ايدو يحضن بيها رقبة احمد بشبق ويزقو على شفايفو عشان يبوسو بقوة اكبر والى استجاب لاشارتو احمد وحضنو نيمو على ضهرو وفتحلو رجليه ورفعهم على كتفو ونزل فوقيه بتقل جسمو وخشونة عضلاتو طبقو

احساس هيثم بضعف جسمو ونعومتو مقابل جسم احمد الى مهيمن عليه ومطبقو فوق بعضو زى الشرموطة الى بيسخنها عشان يجهزها تتناك بزوبرو مع صوت طرقعة بقو الى بيتم هتك عرضو من بوق احمد كانو بينيكهولو بلسانو خلاه بشكل لا ارادى وخارج عن سيطرتو يعتقد تماما انه بنت مش ولد وابتدى يخرج اصوات محن ولبونة ويتلوى بجسمو الرفيع الممشوق الناعم تحت ضغط جسمو
وابتدى يقفشو من رقبتو بضمة درعاتو ويخرج رجلو من فوق كتافو ويحاوط وسطو ويقفل عليه كانه بيديلو اشارة انه مستعد واصبح فى قمة الشوق لاستقبال زوبرو جوة طيزو الى خرمها بينبض بجنون رهيب

احمد حس ان الواد ساح وداب فى ايدو دوب من اصوات المنيكة الى بيطلعها ورد فعل حركاتو وجسمو واستنتج ان استجابتو السريعة دى لانه لسة يعتبر فى مرحلة المراهقة الى هرمونات الجنس بتبقى هى المتحكم الاول فى عقول السن ده

احمد حاول يرفع جسمو بعيد عن حضنو ويوقف بوس عشان يدخل فى المرحلة الى بعدها وحاول يفك مسكة ايدو من حوالين رقبتو لكن هيثم كان متشبث برقبتو بشبق وهيجان جنونى ومش عاوز يسيبو وكمان بيتشبس عليه برجليه اكتر وبيقفل على وسطو ولازق فى بقو مش عاوزو يبعد

احمد ابتدى يستخدم قوتو عشان يفك بيها تكتيفتو فى رقبتو ونجح فعلا انه يتخلص منها برغم محاولات هيثم انه يمسك فى دراعو وشعرو عشان ميبعدش عنو ويكمل بوس فيه
احمد فرد ضهرو وهيثم لافف رجلو على وسطو وقافلها عليه وحاول يقوم بسرعة يمسك فيه تانى لكن احمد زقو نيمو على ضهرو تانى وهو ماسكو من رقبتو

احمد .. هى دى اول مرة ليك ياد ولا اتناكت قبل كدا

هيثم بعيون كلها هيجان جنونى هز راسو بثقة بحركة لا

احمد .. انت كداب

هيثم هز راسو تانى بحركة لا وبالرغم من ان احمد ماسكو من رقبتو مثبتو على ضهرو لكن هيثم بيحاول يبعد قبضتو وبيغرز ضوافرو المقصوصة الناعمة فى لحم دراعو عاوزو ينزلو تانى او يخليه يطلعلو

بايد قفشاه من رقبتو والايد التانية فك بصعوبة رجليه الى محوطا وسطو وقلب رجلو على سدرو وبقت طيزو متشعلقة فى الهوى وخرم طيزو قصاد عين احمد بينبض فى قبضات متلاحقة اصابت عقل احمد بجنون والى خلاه ينزل عليها لحس وعض مع اسبنكات على طيز هيثم اصابتو هو راخر بهيجان خلى نفسو يعلى جدا لدرجة ان عينو ابتدت تدمع من الشبق الى حاسس بيه من لحس خرم طيزو لدرجة انه نطر لبنو على وشو وجسمو زى اى خول متناك هايج وابتدى احمد يحس بهيجام فتحتو الى بينبض تحت لسانو فبداء ينيك خرم طيزو بلسانو فى حركة دخول وخروج لدرجة ان قوة عضلة لسان احمد اخترقت فتحة طيزو ودخلت فيها اكتر من 3 سنتى

اول ما هيثم حس ان خرم طيزو بيتناك بلسانو فورا نطر للمرة التانية فى اقل من دقيقة تانى على جسمو ووشو زى اى مراهق خول رجلو مرفوعة على سدرو وبيتناك فى طيظو

احمد حس خلاص ان خرم طيز هيثم مستعد يستقبل زوبرو زى اى شرموطة اتجهزت لنيك خرم طيزها

عدل ضهرو وهو ماسك فردتين طياز هيثم فاشخها وقرب وسطو من طيزو المفشوخة ومسك زوبرو وقعد يضرب فلقة طيز هيثم براس زوبرو على خرم طيزو

هيثم لما شافو بيعمل كدا وحس بفلقة وخرم طيزو واد ايه زوبر احمد بيضربهم بقوة واد ايه هو صلب بشكل مرعب اكنو بيضربو بشومة طخينة نطر على نفسو للمرة التالتة غرق وشو وجسمو فى هياج جنونى زى اى مراهق متناك خول شرموطة اول مرة يتدق فطيزو ومش قادر يسيطر على نفسو

احمد بنفس عالى وهيجان اعلى .. جاهز يا متناك

هيثم رد بهز راسو باشارة موافقة انه يبتدى يدخل زوبرو وينيكو ومسك رجليه باديه الاتنين بيستعد لاستقبال زوبر احمد

احمد .. اخر مرة بسالك اتناكت قبل كدا ولا لا عشان اعرف ارشقهولك براحة ولا افلق كسمك

هيثم بهيجان .. صدقنى اول مرة .... اعمل الى انت عاوزو فيا

هيثم فتحلو فلقة طيزو باديه وهو ماسك بيها رجليه فى اشارة انه عاوزو يقطعو

احمد رشقلو راس زوبرو دخلها فى خرمو بصعوبة وهيثم فى شبه حاله صويت لاكنة مطلبش منو يخرج او يقف

ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ا ا. ا ا. ا ا ا ا ا ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

كبير اوىىىىىىىىىىىىىىىىىى

اوووووووووفففففففففففففففف اوف اوف اوف اوف اوف اوف

احمد لما لقاه بيزق جسمو باديه وضم رجلو على بعضها لكن فى نفس الوقت مطلبش منو يقف او يخرج زوبرو فكبس بقوة اكبر يخترق عضلة طيزو الضامة الى جوة خرم طيزو على بعد حوالى 4 سنتى من فتحة طيزو الخارجية وحس ان راس زوبرو بالفعل بتخترقها وبتبتدى تفتحلها الطريق واستمر بالضغط ببطى وهو حاسس ان الفتحة بتوسع بصعوبة حوالين راس زوبرو لكن لسة معدتهاش وفى اللحظة دى كان هيثم بينطر على نفسو للمرة الرابعة فى هيجان رهيب رعش طيزو وعضلات طيزو الداخلية خلاها تنطر زوبر احمد برة بقوة وهو عينو بترفع وضايع تماما فى حالة شبق هستيرى

احمد جاب من جيبو الزيت بتاع ديدى وقام راشق فتحة الازازة جوة طيز هيثم وهو لسة بيترعش ودلق جواها وخرجها قفلها

هيثم بمنتهى الانهاك والهيجان لف جسمو نام على بطنو ودخل رجليه تحت حوض احمد وفردها وبكل هيجان فتح لاحمد فردتين طيزو .. انا اسف خرجتك غصب عنى ... وبينهج من هيجانو ... حاول تانى بليز

احمد حصلو لوثة من جمال وليونة وبياض جسم هيثم ونعومة صوتو وهو هيجان ورجائو انه يكمل نيك فيه وبيتفرج على جسمو الناعم الى حرفيا نسخة من جسم اى بنت بتلعب رياضة بس بطيز سمبتيك ملهاش جناب وطرية وناعمة زى الزبدة

وبحركة مغناطيسية زوبرو شق طريقو مرة تانية جوة فتحة طيزو الصغيرة بيفشخ كسمها عملها استريتش على زوبرو كانها هتتقطع فى اى لحظة وبسبب لزوجة الزيت الى حطو جوة طيزو حس ان زوبرو بيتزحلق جواهة وعضلتو الضامة الى جوة طيزو بتزفلط على راس زوبرو لكن وقفت عند اتساع معين برضو ميسمحش لعبورها جوه
وصويت جنونى من هيثم من شدة الالم لكن فى نفس الوقت مش بيطلب خروجه من جواه برضو

احمد حس من شدة الضيق الى حرفيا خانق زوبرو بألم متوسط جوة خرم طيز هيثم

ان الواد ده يأما فى قمة هيجان مخلياه عاوز يتناك باى شكل ومش قادر يمنع نفسة عن المتعة دى برغم قوة الالم

ياما مستحمل قوة الالم الرهيب ده لانه صدق الاشتغالة الى قالهالو عن حوار الوصولات وانه هيتجوز حبيبتو روز لو مناكهوش فصعب عليه لانه لما دخل زوبرو فيه عرف انه فعلا صادق واول مرة يتناك من شدة ضيق خرم طيزو وانه اكيد مستحمل العزاب ده ومطلعش منه اى رفض من شدة حبو لروز وعاوز الموضوع يتم باى شكل عشان متروحش منه لحد تانى فقرر انه يرحمو ويوقف الى بيعملو فيه

وفى اثناء مكان بيفكر التفكير ده كان راس زوبرو عدت عضلتو الضامة الى جوة وحس ان العضلة من شدة مطها على زوبرو بقت محوطاه زى السكينة خنقاه فقرر يسحب زوبور من طيزو براحة جدا عشان ميأذيهوش وفى اثناء سحبو لزوبرو كان اوردى من شدة خنق العضلة عليه خلتو ينطر لبنو جوه طيزو فى الم شديد من قوة الخنق على زوبرو واستمر النطر لعدة ثوانى جوة طيزو ملاها تماما وحس فى نهاية نطرو برعشة طيز هيثم الى بتعلن عن نطرو هو كمان وفى حركة لا ارادية طيزو نطرت زوبر احمد لبره ولبنو خارج منها بغزارة

احمد قعد بياخد نفسو وبسبب دماغ الحشيش كان احساس تانيب الضمير عليه مضاعف انه استغل حب هيثم لروز بالشكل ده لدرجة خلت هيثم يستحمل قوة الالم دى فى سبيل الحفاظ على حبيبتو وكان مستعد يكمل بدون اى ممانعة ويعرض نفسو للخطر ده ... وبعد دقايق لما الاتنين اخدو نفسهم

هيثم اتعدل فى قعدتو وهو غرقان لبن من فوقو لتحتو وخرم طيزو بيسرب لبن احمد الى ملى مصارينو من جوة من غير ما ينيكو فعليا

احمد فتح الباب ونزل وقف بلبوص وهو ساند على الباب وبيولع سيجارة وبيبص لجسم ووش هيثم الجميل المتبهدل من اثر البوس ونطر لينو على نفسو وهو قاعد فى كسوف وخجل شديد زى البنت البكر الى اول مرة تتناك

هيثم .. احمد الناس حد يشوفك

احمد .. كسم الناس يا هيثم دول مجرد قطعان

هيثم .. مالك انا زعلتك

احمد .. بتحب روز اوى يا هيثم

هيثم .. انا بعشقها عشق جنون ...... روز لو مكلمتهاش يوم اموت .... بس انت وقفت ليه

احمد .. مفيش خد المناديل الى عندك وامسح جسمك والبس هدومك ويلا عشان نرجع الفرح عشان زمان الاربع عوالم خلصو بروفة ومستنينا عشان يعملو النمرة بتاعتهم عشان ننقطهم

هيثم بتجهم .. انا معجبتكش صح

احمد عشان يريحو .. ايوة معجبتنيش يلا اللبس

هيثم بحزن من ردو .. انا اسف بس يمكن عشان دى اول مرة ليا عشان كدا معجبتكش .....يعنى كدا هتتجوز روز صح

احمد وهو بيبتسملو .. لا انت الى هتتجوزها متقلقش يا هيثم انا بحب مراتى ومش هجيبلها درة عمرى

هيثم بفرح .. بجد

احمد .. ايوة يلا اخلص بدال ما اطلع بالعربية وانت بلبوصة ولبنى بيشر من خرم طيزك كدا

هيثم بفرح وجملة احمد بتخبط فى شرف خرم طيزو الى اتفتح .. حاضر حاضر دقيقة واحدة

ولبسو وظبطو نفسهم اتحركو لمكانهم الاولانى

احمد .. خرم طيزك واجعك ياض ياهيثم

هيثم وكلام احمد بيخبط فى رجولتو وبخجل شديد .. اوى

احمد .. اوى اوى

هيثم .. اوى اوى اوى

احمد .. امال كنت مستحمل كل الالم ده وساكت ليه مش بتعترض يا خول .. كل ده عشان روز متروحش منك

هيثم بعد ثوانى من الصمت وبكسوف .. ايوه

احمد .. جدع ياد يا هيثم .. اهو كدا لما تيجى تتجوزها ووتخانق معاها وتيجى تزعقلها وتقولها بتعملى فيا كدا دنا اتناكت عشان اتجوزك تبقى جملتك ليها خلفية واقعية يااد

هيثم بيدحك بكسوف جميل مزود حلاوة وشو اكتر ما هو جميل

احمد وهيثم وهم داخلين القاعة استقبلهم سعيد وهو فى قمة العصبية

سعيد .. كنتم فين انا رحتلكم الباركن ملقتش العربية رحتو فين ومش بتردو على تليفوناتكم ليه

هيثم ارتبك جدا وسابهم ومشى راح قعد على الترابيزة وسعيد سحب احمد ووقفو على مدخل القاعة

احمد .. مفيش يا سعيد هيثم كان عاوز ياخد لفة يركب يجرب العربية عشان عجباه فخدتو لفة وركبتو

سعيد بغيظ .. خدتو لفة وركبتو امممم طيب ... انت عملت معاه حاجة لما اخدتو صح

احمد وهو بيعديه وبيتجة للدخول .. لا يا سعيد انت عارف ان مليش فى الخشن

سعيد وقف قصادو ووقفو ورفع وشو بيبص فى عنيه بغيظ .. هو مين الى خشن انا ولا هيثم يا طور

احمد بيمسكو من دقنو الناعمة زى النسوان .. احا يا سعيد كسم عنيك

سعيد .. مالهم

احمد .. عاوز انيكك من عنيك

سعيد بغيظ .. اتلم يا طور الناس شيفانا ... وبطل تعاملنى كدا انا راجل زييى زيك واحترم نفسك شوية وخلينا نتعامل زى اى صحاب عاديين

احمد .. طب يالة تعالة عشان نشوف الرقاصات هيبدأو نمرتهم امتة عشان متفوتناش .... وسابو واتجه لحمام السيدات

سعيد اتجه بغضب ونرفزة لطرابيزتهم الى قاعد عليها هيثم

سعيد .. ولا يا هيثم انت من ساعة ما رجعت مع احمد وانا شامم فيك ريحة البتاع الحلوة الى مراتى نرمين حطاه فى فتحتها من ورى وانت عارف كويس انا اقدر اعمل ايه فى حوارك انت وروز اختى فعاوزك تحكيلى عشان لو محكتش انت عارف ايه الى هيتم

هيثم بتوتر ورعب وكسوف .. طب يا ابيه توعدنى انك مهما سمعت منى متبوظش موضوعى انا وروز

سعيد .. ماشى اوعدك بس تحكى كل حاجة بالتفصيل

هيثم باحساس بالعار ابتدى يحكى بالتفصيل من اول ما خرج معاه وكل كلمة قالهالو وكل تفاصيل النيكة الى مكملتش

احمد فتح حمام السيدات ودخل واول ما البنات والستات شافوه صوتو وخرجو ما عدى حريمو وشوية بنات بيرقصو معاهم

احمد دخل لقى ديدى بتدى تعليمات لبنات وستات تانية معاهم ومشغلين الاغنية وبيتدربو معاها على الرقصة .. احا يا ديدى انا حاسس ان الفرقة بتاعتك اعضائها عمالة تزيد كل شوية

نغاشة .. ايوة يا معلم كل ما واحدة تدخل تشوفنا بنتدرب وتعرف ان احنا هنعمل رقصة تقول هشترك وهرقص معاكم

احمد .. يعنى اكتشفتى كام رقاصة لغاية دلوقتى ياديدى

ديدى .. كلهم بنات وستات وسطها سايب يا بيبى

طب النمرة هتبداء امتى يا ديدى عدى النص ساعة بتاعتك خلاص والبوفيه قرب يبتدى

ديدى .. خلاص احنا هنخرج اهو يلا روح استنانا بره لغاية ما اجيلك وجهز سعيد وهيثم خليهم يصورو

نرمين .. ايوة اخرجلنا الرقصة يا بيبى دى هتطلع حلوة اوى

نسمة صحبة نرمين ومرات علاء صاحب سعيد .. هو البيبى ده بتاع مين فيكم بالظبط

ديدى .. ملكيش دعوة يا نسمة ومتحشريش نفسك وارجعى مكانك بدال ما امشيكى من الفرقة

نسمة .. يوه بسال يا ديدى هو السؤال حرم

احمد .. مين البطل دى يا نيمو مش دى الى كانت واقفة مع جوزها واحنا بنتخانق فى العربية انا وانتى

نرمين .. ايوة ملكش دعوة بيها .. اتلمى يا بت يا نسمة وبطلى محن

احمد .. طب يا ديدى انا هروح اجهز المصوراتية علبال ما تجهزى انتى وزمايلك العوالم دول يلا

ديدى .. ماشى يا بيبى

احمد بيبص لنغاشة .. مش عارف ليه يا بت يا نغاشة حاسس انك هتكونى قنبلة ومفاجاة الفقرة بتاعة العوالم دى

نغاشة .. البلدى يئوش علطول يا معلم اتقل انت بس واتفرج

احمد .. خطفتى قلبى يا بت من الان يلا باى

نرمين بغيظ .. ماتتلم انت وهى واخرج بقى

احمد خرج لقى سعيد فى وشو .. بيت امك يا سعيد انت وشك حلاوتو بتخض كدا ... فى ايه ياد يا متناك

سعيد وهو بيزقو لاخر الممر وبيدخل بيه فى زاوية متدارية .. لما تبقى تكسب الرهان الاول وتبقى اصلا تعرف تعمل معاية ابقى ساعتها تقولى يا متناك زى مانت عاوز لكن متبقاش معرفتش تعمل معاية اصلا وتقولى لقب انت معرفتش تحققو فيا يعنى مش من حقك تقولى كدا اصلا

احمد حضنو من وشو وبص يمين وشمال ملقاش حد وباسو من شفايفو بوسة طويلة .. انت بتعايرنى يا خول انى مرضتش اقرص عليك افشخلك طيزك بعد ما قعدت تصوت زى الشرموطة عشان مش قادر تستحمل زوبرى

سعيد وهو بيقاوم مسكتو عشان ميبسهوش .. فارحت تفشخ طيز واحد تانى صح

احمد باسو تانى وسعيد بيضربو بغضب عشان ميبسهوش .. انت عرفت يا خول ... انت متاكد يا سعيد انك مكنتش مشروع بنت وطلعلها زوبر بدال كس

سعيد بيقاومو وبيكلمو وهو بيتباس بالقوة .. وانت مش عارف ان انا هعرف يا طور من اول حتى ما مشيتو وكمان بتعمل حوار على الواد وتدحك عليه عشان تنيكو

احمد وهو بيكتف حركتو وبيبوسو .. احا دا ابن الوسخة حكالك كل حاجة

سعيد وهو بيزغورلو ويبعد بوشو .. بالتفصيل وطلعت مبتعرفش برضو يا طور

احمد بعد بوسة طويلة بيعض فيها شفايفو .. طب انت عاوز ايه دلوقتى يا خول من واحد مبيعرفش

سعيد وهو متكتف وبيتباس .. خلاص انت تعبتنى كفاية بقى ... ملكش دعوة بالواد يا طور انت شارب ومش دريان انت بتعمل ايه

احمد سابو واتحرك للرجوع .. ماشى ... مراتك خارجة فى خلال دقايق عشان تعمل فقرتها هى والرقاصات زمايلها وياله عشان نستعد للتصوير وروح قول للبوفيه يجبلى الشيشة عشان اشرب حجر قبل نمرة مراتك عشان اتفرج بمزاج

سعيد اتجه فى غيظ للطرقة المتفرعة للبوفيه واحمد راجع للقاعة لكن بعد ما عدى حمام الحريم ولسة فى نص الممر

بس بس بس

بيبص وراه لقى نسمة صحبة نرمين ومرات صاحب سعيد ماشية فى نفس الطريق الى لسة راجع منو وبتبصلو بنظرة طلب انه يمشى وراها

فمشى وراها وعينو على طيزها الى يتلعب تحت فستانها الازرق الناعم واتاكد انها مش لابسة اندر
وبعدين وقفت فى نفس المكان المدارى الى كان واقف فيه هو وسعيد وبصالو مستنياه يوصلها

كانت واقفة فى نص الطرقة فضغط عليها بدخلتو خلاها ترجع تلزق ضهرها فى الحيطة بس من غير ما يلمسها هى مجرد بس انها حست ان فى طور بشرى داخل عليها هيدوسها فرجعت

احمد باصصلها لتحت من فوق وهى مزنوقة بينو وبين الحيطة بس من غير تلامس وبصالو اكنها بتبص على قمة برج

احمد .. ايه

نسمة بنفس متوتر .. ايه

احمد .. ايه

نسمة .. انت ايه

احمد .. انا انسان .. وانتى انسان برضو ولا ايه ؟

نسمة .. لا انا انسناية

احمد .. احا دى صدفة غريبة نيك

نسمة بتوهان وهى متنحالو ووشها لفوق .. انت قليل الادب

احمد .. معلش اصل اول مرة اصادف انسناية ومتوتر شوية

نسمة .. انا من ساعة ما جيت وانا شيفاك حافى وبالشراب بس ... انت حافى ليه

احمد .. اول ما وصلت هنا نرمين وجوزها ولاد الشرموطة ودحكو عليا وسرقو الجذمة وسابولى الشراب ... اوعى تكونى انتى كمان طمعانة فى الشراب

نسمة .. اه اقلعو وهاتو

احمد قلعو واداهولها واخدتو حطتو فى شنطتها وسند ايدو الاتنين على الحيطة جمب راسها ووطى شوية عند وشها .. انتى هتعملى ايه بالشراب

نسمة .. هاخدو اغسلهولك واجبهولك

احمد .. وانا ايش ضمنى انك هتجبية تانى ومش هتسرقيه زى ما صحبتك وجوزها الى سرقو الجزمة

نسمة .. طيب عاوز ايه

احمد .. لازم تسيبى رهن

نسمة .. ليه انت معندكش ثقة فيه

احمد .. ولا بربع جنيه انا معرفكيش اصلا

نسمة .. طب عاوز ايه رهن

احمد .. صندلك

نسمة .. انت عبيط وامشى حافية لا مش هينفع اديك الصندل

احمد بيقرب من وشها وهو ساند بأيدو على الحيطة الى وراها .. تحجيبتك

نسمة .. انت مجنون عاوز الناس تشوف شعرى لا مش هينفع

احمد .. يبقى مفيش غير فستانك الى هيتفرتك على جسمك ابن الفاجرة الملبنى الشرموط ده

نسمة .. عاوزنى امشى وسط الناس عريانة يا عربجى

احمد .. ايه المشكلة الناس غلابة وعاوزة تتفرج على حاجة حلوة

نسمة .. لا مش هينفع جوزى يدبحنى

احمد .. كدا مفيش غير كلوتك بس المشكلة انك مش لابسة كلوت وبيحط ايدو على فردة طيظها وبيعصرها جامد

نسمة بنفس عالى .. انت سافل وقذر

احمد .. ايوه مش لسة قايلك انى انسان هو فى حيوان بيبقى سافل وقذر ... انتى غبية ولا ايه

نسمة بكسوف .. لا انا مش غبية يا سافل انا مهندسة كمبيوتر ومعيدة فى الجامعة .. وعلى فكرة لابسة اندر يا قذر ... بس ... بس هو ميكرو


احمد .. دا احنا ولاد كار بقى .. طب مش عيب يا باشمهندسة تخرجى باندر ميكرو مش مغطى حتى خرم طيزك وتمشى طيازك تتهز من تحت فستانك كدا اكنك لبساه على اللحم زى اى مومس طالعة اوردر ... وقرب اكتر من وشها لزق راسها فى الحيط

نسمة بتوتر ونفس عالى .. قذر حيوان عربجى

احمد .. لونو ايه

نسمة بتوتر رهيب وبينهم وبين مناخير بعض حوالى سنتى واحد .. هو ايه يا عربجى

احمد .. كلوتك الميكرو لونو ايه

نسمة بتنهج .. عربجى ..... ملوش لون شفاف خالص

احمد .. جوزك عارف انك شرموطة وخارجة معاه وانتى مقرطساه ولابسة اندر زى ده عشان تفرجى الرجالة على لحم طيازك الى بيتهز تحت فستانك

نسمة غمضت عنيها فى شعور بالهيجان .. لا ميعرفش انى بعمل كدا عشان افرج الرجالة على لحمى ... مبيخدش بالو يا مجرم

احمد باسها بوسة خفيفة من شفايفها لعشر ثوانى .. اووووبسس بس انا عرفت من غير ما تقوليلى يا مومس

نسمة .. اه

احمد .. حلو اقلعيه بقى عشان عاوزو رهن لغاية ما ترجعى الشراب

نسمة وهى فى حالة هياج وكسها بيسيل من كلامو .. هتاخد كلوتى رهن عشان شراب وهتمشينى مع جوزى كدا يا سافل ابقى نازلة معاه باندر وارجع معاه من غيرو

احمد باسها من بوقها ومصلها لسانها وهى مستسلمالو تماما وبعد ما خلص البوسة وبقهم انفصل بطرقعة .. اه

نسمة .. طب شوف فى حد جى

احمد .. كسم اى حد جى

بصتلو وهى بترفع فستانها الطويل المقفول وبتبوسو تانى وبتقلع الاندر وهى بوقها فى بقو وبتديهولو

اخدو منها ولفو حوالين معصمو وقبل ما تنزل الفستان الديق عليها حضن طيزها بايدو وبعبص بصباعو كسها الغرقان بعسلها وقام مخرجو رشقلها بعبوص فى خرم طيظها الديقة الى شكلها بكر وكاتم صويتها ببقو الى بينيك بوقها .. اممممممممممممممممممممممممممممم

وبعد البوسة والبعبوص الى لبستو

نسمة وهى بتنزل فستانها .. حيوان همجى ... يلا امشى قدامى وهات رقمك الاول عشان ارجعلك الشراب وترجعلى الاندر بتاعى الى اخدتو رهن

احمد .. لا طبعا ليديز فيرست عشان اودعك ... ورقمى على تليفون صحبتك خليها تديهولك

نسمة باستغراب .. هتودعنى ازاى مش فاهمة

شاورلها بايدو انها تمشى

واول ما اتحركت ولفت قصادو اترزعت اسبنكاية صوتها رن فى الجدران رجع خبط فى ودانها نزل فى كسها وطيازها خلاهم يسلمو على بعض وهم ببسقفو وفى اقل من لحظة قبل ما عقلها يسمح لبوقها يصوت كان كاتم صوتها وهو بيقولها فى ودنها ...
انا هعد لغاية 3 تكونى اديتى امر لعقلك عشان يدى امر لبقك انه يصوت من غير صوت بدال ما تتفضحى يا مومس ومستنيكى على الاستيدج عشان اصور طيازك وهى بتترقص للرجالة من غير كلوت

نسمة عنيها بتدمع من قوة الاسبنكاية الى اول مرة تتهبد واحدة زيها فى حياتها

واحد

اتنين

تلاتة

نسمة مسكت طيزها بايد وبقها بايد وكتمت صوتها بغل شديد

اشوفك على الاستيدج يا مومس وبعد ما ترقصى وتكيفى الرجالة بهز طيازك قصاد جوزك وهو بيسقفلك تيجى وراية لما تشوفينى رايح عند العربية لما البوفيه يبداء زى الشرموطة

يالة يا لبوة ارجعى لفرقتك كملى البروفة باى

احمد رجع للترابيزة لقى سعيد وهيثم قاعدين ومجهزلو الشيشة وقعد مكانو

سعيد .. انت كنت فين كل ده

احمد .. كنت بطرطر يا سعيد

وقعد التلاتة يبصو لبعض وهيثم قاعد مكسوف جدا وبيبصلهم من تحت لتحت

احمد .. روح يا سعيد استعجلهم عشان البوفيه قرب يبداء عشان يعملو فقرتهم قبلو وتعالة عشان هتصور تحت اخراجى انت وهيثم

حاضر

وبعد ما قام سعيد

هيثم .. انت دحكت عليا

احمد .. سورى يا هيثم كنت هيجان عليك وعاوز انيكك .. رجالة عليتكم كلها ملبن يا هيثم .. حاجة بنت متناكة يعنى اول مرة اشوفها

هيثم .. يا سلام يعنى انت عملت كدا مع ابيه سعيد

احمد .. لا طبعا يا هيثم

هيثم .. طب اشمعن انا مع انك بتقول رجالة عيلتنا مع اننا لما رحنا العربية انا وانت معجبتكش

احمد .. مين قال انك معجبتنيش

هيثم فى كسوف .. امال وقفت ليه ومكملتش

احمد .. صعبت عليا عشان لقيتك مستحمل الالم ده كلو عشان متضيعش الى بتحبها منك وكمان عشان زوبرى كان كبير عليك وهيعورك

هيثم فى كسوف شديد .. يعنى انت اخدت القرار لوحدك انك تعمل فيا كدا بعد ما دحكت عليا واشتغلتنى وبعدين اخدت القرار لوحدك تانى انك متكملش الى بداتو وانا اكنى لعبة فى ايدك

احمد .. مش فاهمك يعنى عاوز ايه يا هيثم

هيثم سكت لعدة ثوانى وبعدين قام قعد لزق فيه .. عاوزك تكمل الى عملت الحوار عليا عشان تعملو وبعدين وقفت

احمد .. لا يا هيثم انت كنت بتموت من الوجع ومش هتستحمل

هيثم .. ملكش دعوة هستحمل انت كمان هتقررلى بالنيابة عنى اذا كنت هستحمل ولا لاء

احمد والحشيش لافف دماغو وهيجان على حلاوة هيثم .. ماشى يا خول هنشوف خد التليفون سجل رقمك

هيثم وهو بياخد التليفون يسجل رقمو وبعدين يرن على نفسة .. يلا نروح العربية

احمد .. لا خلاص كدا النهردة بعدين

هيثم .. انا هروح النهردة عند ابيه سعيد لانهم عزمونى وهبات عندهم انا وماما

احمد .. امك حلوة ياد يا هيثم

هيثم اتكسف يرد عليه وسكت وقام رجع مكانو لما شاف سعيد راجع ومعاه فرقة الرقاصات كلها وجم قعدو ووقفو حوالين ترابيزة احمد

احمد لديدى .. ايه يا بيبى ياله

ديدى .. لا هناجل لبعد البوفيه عشان خلاص هيبداء .. البنات فضحونا يا بيبى وعرفو الفرح كلو اننا هنعمل رقصة على الاغنية والفرح كلو مستنى يتفرجو علينا

احمد .. وانتى دربتى كل دول يا ديدى فى الشوية دول

ديدى .. ايوة يا بيبى وكانو شطار اوى خصوصا نسمة صحبة نرمين البت بتهز كانها عود ملبن

احمد .. فين نسمة دى

نرمين .. اهى امو فستان ازرق

احمد .. اه لا واضح انها بطل

نسمة بتبصلو وبتكتم ابتسامتها قبل ما تتفاجئ بجوزها علاء بيمسكها من وسطها وجاى معاه ماجد صاحبهم ومراتو

علاء .. ايه يا حبيبتى خلصتى تدريب على رقصتكم الى قولتيلى عليها

نسمة .. اه يا حبيبى بس هنرقصها بعد ما البوفيه يخلص عشان مش هنلحق دلوقت


علاء بص لاحمد الى قاعد حافى وحاطط رجل على رجل وبيكلم ديدى وراحلو بسعادة

علاء بكل تلقائية وسذاجة .. على فكرة انا صورت الخناقة الى كانت بينك وبين مدام نرمين مرات سعيد لما شد فستانها قطعهولها فى العربية اول لما وصلنا كانت كوميدية اوى

نرمين وسعيد اتصدمو وعاوزين يعرفو هو صور ايه

احمد .. لا تعلالى تعلالى انت اسمك ايه

علاء

احمد .. طب تعالى فرجنى يا علوئه

علاء فتح تليفونو بكل سعادة وراح وطى جمبو بيفرجو وكلهم راحو وقفو وراهم بيتفرجو وانضملهم ماجد ومراتو

وشغل علاء الفيديو الى بداء وسعيد ماسك مراتو نرمين بيشدها عشان متدخلش العربية وفجاة بيطلع بفستانها واندرها فى ايدو ويدلق على الارض بيهم ونرمين بتكمل خناقتها عريانة ( صوت دحك هستيرى من المتفرجين على الفيديو ) والكاميرا بتزوم على طيزها العريانة المفلقسة وهى بتهرس بضان احمد بركبتها ويركز علاء بالكاميرا على طيازها المفشوخة وكسها المفتوح وخرم طيزها الى مرشوق فيه الانال بلاج بتاعها الاحمر وبعدين احمد وهو بيعض لحم طيزها

نسمة بتشاور على البلوج المرشوق فى خرم طيزها فى الفيديو وبتسالها وكلهم بيتفرجو عليها وهى فى الوضع ده .. ايوة هو ده الى انتى حطاه فى فتحتك ده .. هو ايه ده يا نرمين

نرمين بكسوف شديد وهى شايفة كل دول بيتفرجو على طيازها وكسها المفشوخ والبلاج المرشوق فى خرم طيزها وبتبص بطرف عينها على جوزها سعيد الى مبرق وبيتفرج فى زهول من الصدمة .. اخرسى يا نسمة دلوقتى

وابتدت تسمع اول تعليق من كل المتفرجين دول والفيديو بتاعها شغال

ماجد فى حالة هيام وتوهان فى جسمها .. يابختك يا سعيد نرمين جسمها حلو اوى

مرات ماجد هبدتو فى بضانو .. اتلم احسنلك

ماجد .. اىىىىى حاضر يا حبيبتى

سعيد مصدوم وغرقان فى احساسو بالعار والمهانة وهو شايف صحابو ببتفرجو على طياز وكس مراتو المفشوخين قصادهم

وابتدت تعليقات البنات الى بتتفرج تتلاحق على الفيديو

واااو جسمك حلو اوى يا نرمين
جسمك تحفة يا نرمين
عاوزة واحد زى الى انتى لبساه ده يا نيمو

مرات ماجد .. انتى بتستعملى كريمات تفتيح ايه للمنطقة دى يا نرمين ( تقصد منطقة كسها وفتحة طيزها )

نرمين بكسوف وعصبية من سؤالها المحرج .. بس يا غبية انا بيضة قشطة لوحدى مبستعملش اى تفتيح

سعيد متارجح ما بين احساسو بالفضيحة والعار وتعليقاتهم الى سامعها بودنو بتخبط فى شرفو وزوبرو فى نفس الوقت على حتة من جسم مراتو مينفعش حد يشوفها غيرو وبقت معروضة فى الفيديو وبيشوفها كل دول

وخلص الفيديو

احمد .. علوئة ابعت الفيديو ده لسعيد وهو هيبقى يبعتهولى

علاء بسعادة .. حاضر .... هبعتهولك يا سعيد

ماجد .. وابعتلى انا كمان يا علاء

علاء .. انا نزلتو على حسابى على موقع اكس يا ماجد ابقى ادخل شوفو

احمد بيبص لسعيد ونرمين بابتسامة .. احا يا سعيد .. كدا تفضح مرات صحبك يا علوئة وتنشر طيازها على الفضائيات وهى مكانتش واخدة بالها ان كسها مفشوخ كدا يا علوئة

علاء بقمة السذاجة .. لا طبعا افضحو ايه دا صحبى ... متقلقش يا سعيد مفيش حد فيكم وشو باين انا رفعتو عشان فيديو كوميدي بس

احمد .. برافو يا علوئة

علاء بسعادة .. شكرا انا بعتو لسعيد خلاص .. ابقى ارسلهولو يا سعيد

ماجد .. احم ممكن يا مدام نرمين اتصور معاكى انا والمدام

نرمين بعصبية .. ما خلاص يا ماجد انت كل شوية تتصور معاية

احمد .. اصبرى يا نرمين متعامليش معجبينك كدا .. استاذن جوزها الاول يا ماجد عشان عيب الاصول اصول برضو

ماجد .. بعد اذنك يا سعيد هنتصور مع المدام وصحابها

سعيد رغم احساسو بالعار وعدم الرجولة بعد ما صحابو اتفرجو على جسم مراتو وهى بالشكل ده وبرغم مرارة الموقف لكن كان هيجانو بيساوى نفس درجة احساسو بالعار وحس ان زوبرو هيفضحو فسحب نفسو من وسطيهم يروح الحمام يفضى هيجانو وهو بيرد على ماجد فى لهوجة .. اوكى يا ماجد اوكى

وساب مراتو تتصور مع صحابو المعجبين بيها وبالفيديو بتاعها وبفستانها الى كاشف 85% من لحم جسمها صور للذكرى

منسق الفرح بيعلن عن افتتاح الاوبن بوفيه وطلب من الناس الاتجاه لصالة البوفيه

نرمين خلصت تصوير ووطت على ودن احمد .. بقولك ايه يا بيبى سيبك من البوفيه وتعالة نروح عربيتك محتجاك اوى اوى

احمد عرف انها خلاص جابت اخرها ومحتاجة تتناك بشدة من كل الاحداث الى حصلت واحساسها بعريها واعجاب الناس بيها الى خلاها هايجة بطريقة جنونية لكن افتكر كلمتو ووعدو لسعيد انه مش هيحاول ينيكها عشان ميزعلهوش .. لا مش عاوز اروح العربية

نرمين ضربتو على كتفو وبتكلمو بغل وعصببة .. قوم يا بغل نروح العربية بقولك عوزاك محتجالك دلوقتى حالا

ديدى لاحظت .. هو فى ايه مالكم

احمد .. عوزانى اخدها العربية انيكها الهايجة وانا مش راضى

ديدى .. طب ماتروح معاها انت مالك قليل الزوق كدا ليه عاوزها تبوس ايدك يعنى

احمد .. لا بس انا عندى ظروف

نرمين .. احا ظروف ايه يابو ظروف هى نزلتلك ولا ايه ... انت هتسطعبط قوم بقولك متستهبلش هزعل منك بجد بقولك عوزاك دلوقتى يا جبلة

احمد هيموت عليها لكن بيقاوم نفسو عشان وعدو لسعيد .. لا امشى روحى لجوزك

نرمين اتغاظت منو جدا وقامت رفصاه بالكوتشى بتاعها فى قصبة رجلو من غلها وسابتو ومشيت فى عصبية بتدور على جوزها

اىىىىىىىىىىىىىىىى يابنت الغشيمة

نغاشة .. ليه كدا يا معلم احرجتها

ديدى .. احسن انت قليل الزوق

احمد وهو ماسك رجلو من الالم .. قومى يا شرموطة انتى وهى غورو من وشى روحو كلو يلا

ديدى ونغاشة قامو

نغاشة .. هتيجى يا معلم ولا نجيب الاكل ونيجى ناكل معاك

احمد فى الم من خبطة رجلو .. لا لا انا جى جى بس الخبطة تهدى واخلص الحجر

ديدى .. براحتك بس متتاخرش يا قليل الزوق

نرمين لقت سعيد عند الحمام .. سعيد تعالة معاية نروح عربيتك

سعيد فى توتر .. ليه يا حبيبتى

نرمين لمست على زوبرو من فوق البنطلون فى الدرا .. عوزاك

سعيد اتخض واتوتر .. بس بس بس انا انا انا

نرمين فهمت من لجلجتة انه دخل الحمام يضرب عشرة على الفيديو بتاعها .. انت دخلت الحمام نزلت لما كنا واقفين نتفرج على الفيديو بتاعى وانت مشيت فجاة صح

سعيد وطى راسو فى كسوف

نرمين بغيظ .. طب امشى يا سعيد يلا روح على البوفيه .. وبعد ما مشى .. يبن الوسخة انت وهو


ماجد كان بيراقبها من بعيد بعد ما دخل مراتو البوفيه وقالها انه رايح يعمل تليفون بعيد عن الدوشة ومستنى نرمين لما تبقى لوحدها فاستنى لما سعيد مشى وراحلها

ماجد .. هاى يا نرمين

هاى يا ماجد ايه محتاج حاجة

ماجد وعينو بتتفحص فستانها ولحمها العريان .. لا شكرا انا كنت عاوز اكلمك انتى فى حاجة مهمة بس مينفعش هنا

نرمين .. حاجة ايه يا ماجد وليه متنفعش هنا

ماجد .. عشان مش عاوز حد يلاحظ او يشوفنى وانا بكلمك فيها ينفع نقعد فى العربية 10 دقايق بس اقولهالك ونرجع تانى بسرعة

نرمين بارتياب .. طيب ادينى فكرة وبعدين نروح لو الموضوع مستاهل

وقعد ماجد يرصلها اى حوارات فى اى كلام

نسمة دخلت القاعة الى كانت شبه فاضية بعد ما دخلت جوزها للبوفيه وقالتلو انها هتروح التواليت عشان حاسة بمغص واتجهت لاحمد مباشرة الى كان مشمر بنطلونو لغاية تحت ركبتو بيدعك خبطة ترمين وهو بيشيش

نسمة .. انت لابس اندرى فى ايدك انت عاوز تفضحنى

احمد .. ليه هو مكتوب اسم كسك عليه ولا حاجة

نسمة سفالتو خبطت فى كسها وش .. انت وسخ اوى قوم يلا نروح عربيتك انا هسبقك عشان محدش ياخد بالو واخلص يلا قبل ما يخلصو البوفيه وجوزى يلاحظ غيابى وهات كنزات بيرة معاك

وسابتو ومشيت
وهو اخد مفاتيحو وموبايلو وكنزايتين بيرة وراح وراها

دخلو العربية وقعدو احمد على كرسى السواق وهى على الكرسى الى جمبو وقلعت صندلها ورفعت فستانها الديق عرت كل رجلها وفخادها وسندت على الباب بضهرها وربعت رجليها والفستان كاشف كسها قصاد احمد

نسمة .. عربيتك صخمة وشرسة عجبتنى اوى

احمد .. متغلاش عليكى

نسمة .. تعالة قرب وشك

احمد قربلها لقاها حضنت وشو باديها برقة وباسو بعض بوسة طويلة وبعدين رجع مكانو

نسمة .. هات البيرة بتاعتى وولعلى سيجارة حشيش واقلع هدومك كلها عاوزاك بلبوص

احمد بدماغ مسطولة ضايعة ناولها البيرة وبيولعلها سيجارة وادهالها وابتدى يقلع .. قلعت يلا اقلعى فستانك بس خليكى بالتحجيبة بس عشان انا بقيت بحب الست المحترمة اوى

نسمة وهى بتاخد نفس حشيش وعنيها بتفصص جسمو العريان .. لا انا مش هقلع لاننا مش هنعمل حاجة مع بعض انا ست محترمة ومتجوزة ومش بخون جوزى

احمد .. احا امال جبتينا هنا وخلتينى اقلع ليه يا ست يا محترمة يا متجوزة

نسمة .. كدا مزاجى عاوزة اقعد معاك ونشرب سيجارة بمزاج مع بعض وانا بتفرج على جسمك وانت عريان عندك مانع

احمد بتوهان وحيرة .. هو فى ايه هو مين الشرموطة فينا بالظبط انا ولا انتى عشان انا ابتديت اخاف على نفسى منك

نسمة .. اعتبر نفسك انت الشرموط بتاعى الحبة الى هنقعدهم مع بعض وان انا اصطادتك من الشارع زى اى شرموطة بتصطادوها بالفلوس وبفلوسى هعمل فيك الى انا عوزاه وهتسمع كلامى لانى ماجراك بفلوسى ... وبتفتح شنطتها وبتعد منها فلوس ... بكام النص ساعة بتاعتك يا مومس ... وقامت مطلعة 500 جنيه ورق ميات ورمتهم على جسمو العريان بكل تناكة وهى بتشرب السيجارة

احمد متنحلها بزهول وعينو بتبص على الفلوس الى اترمت على جسمو العريان وابتدى يلمها وهو بيبصلها .. لا لو كدا بقى هاتى كمان 500 عشان ابقى مرضى

نسمة بكل تناكة وهى بتوقف رجليها العريانة الى ناحية ضهر الكرسى وهى متنية عشان تسند عليها دراعها الى ماسك السيجارة .. لا هو تمامك كدا يا شرموط 500 ولو عجبتنى هبقى اظرفك كمان 200 جنيه بعد ما اخلص معاك

احمد هاج نييييك من اسلوبها وكلامها والطريقة الى بتعاملو بيها الى خلت زوبرو فى لحظات وقف زنهار وقرر انه كالعادة مع كل تجربة جديدة بيتعرضلها انه يسيب نفسو ويندمج معاها

احمد بهيجان فظيع وهو بيطبق وبيحط الفلوس على تابلو العربية قصادو .. طب تحبى تبتدى بايه .. امصلك زوبرك

نسمة لطشتو بالقلم على زوبرو .. ليه يا شرموط شايفنى دكر ولا ايه دنا نتاية احل من على حبل المشنقة ووتكة كمان تقولى زوبر .. ارجع بضهر الكرسى بتاعك شوية عشان اعرف اتفرج كويس على جسمك الفاجر ده هو انا مش دفعالك فلوس ولا ايه ... بتمسك كانزايتها وبتديهالو ... خد افتحهالى وشربنى

احمد وهو بيفتح الكانز واخد منها شوية فى بقو وبيقرب منها وبيشربها من بقو جوة بوقها بنعومة .. لا دا انتى طلعتى معيدة فعلا

اخدت من بقو بق البيرة الى ختم ببوسة طويلة بمص شفايف بعضة واخدت نفس من السيجارة وادتهولو فى بقو باك بنفس النعومة وهى بتدوس وبتفعص فى زوبرو الى واقف حديدة برجلها الناعمة واخدت من ايدو الكانز وزقتو من سدرو رجعتو وهى مكملة فعص فى زوبرو .. لا شكلك خبرة ياد يا مومس وهتبسط منك

احمد هيجان بشكل جنونى منها ومن الطريقة الى بتعاملو بيها وهيموت ويهجم عليها ويقلعها وينكها مش هتاخد فى ايدو تكة لكن فضل انه يستمر معاها فى الى بتعملو لانه مستمتع بيه وبالجنان الى بتعملو اكتر .. يعنى هتدينى ال 500 جنيه التانيين

نسمة .. هم 200 بس يا كسمك ولسة كمان هشوف فى الاخر

احمد مع الدماغ الضايعة الى عاملها اندمج معاها
بسعادة على الاخر .. انتى بتتشرمطى من ورى جوزك وتصطادى رجالة بالفلوس من امتة

نسمة بتدلق بوق بيرة على راس زوبرو .. اول مرة وانت اول شرموط اجيبو بالفلوس

احمد بشهوة بعد ما دلقت على زوبرو بق البيرة .. يا فاجرة .. مش مصدقك الفجر بتاعك ده مستحيل يكون اول مرة

نسمة بكل تناكة عمالة ترفص زوبرو برجليها وتلطش فيه بالاقلام بمشط رجليها .. انا طول عمرى نفسى اعمل كدا مع الرجالة ولما اتجوزت حاولت اعمل كدا مع علاء جوزى حوالى خمس مرات اول جوازنا وكان بيرفض رفض تام ويقولى مفيش راجل يقبل ان مراتو تعاملو كدا ولا حتى مجرد تخيل وبعد سنتين جواز كنت خلاص نسيت رغباتى دى بس اول ما شوفتكم انت ونرمين بتتخانقو وهى عريانة وبتعضها من طيزها وجوزها بيتفرج منظركو خلانى اكن قنبلة شهوة انفجرت جواية ورجعتلى كل رغباتى الى كنت فاكرة انى خلاص دفنتها ونسيتها وفضلت مرقباك انا ومرات ماجد صحبتى طول الفرح وانت رايح جاى حافى وشايفة شرمطك مع نرمين واللبو القمر الى معاكم ديدى ونغاشة .. وبتدوس على زوبرو تدفسو بين فخادو برجليها .. فقررت اشقطك بالفلوس لانى حسيت انك هتوافق تاجر جسمك بالفلوس زى اى مومس

رغد بترن عليه فيديو كول وفتح .. ايوة يا بيبى وحشتينى

رغد .. قلبى عقلى وحشتنى اوى بتعمل ايه ومكلمتنيش من بدرى ليه

نسمة خدت منو التليفون وبصتلها فى الكاميرا .. مراتك الحلوة دى

رغد باستغراب .. ميرسى وانتى كمان حلوة وايه ده ايوة انا مراتو انتى مين

نسمة .. مش مهم انا مين يا رغد بعدين نبقى نتعرف بس انا دلوقتى مأجرة جوزك ودافعة فلوس وهو دلوقتى مش فاضى يكلمك

رغد .. ازاى يعنى

احمد اخد التليفون .. معلش يا بيبى هحكيلك بعدين اقفلى دلوقتى وشوية وهكلمك عشان انا دلوقتى واخد فلوس منها عشان مأجرانى نص ساعة ولازم اديها حقها عشان دافعة يا بيبى ودا شغل مفيهوش هزار اوكى

رغد .. اه يا خول يا شرموط انا اغيب عنك يومين تروح تنحرف وتبيع جسمك وتتناك بالفلوس من النسوان

احمد .. معلش يا بيبى اكل العيش مر والظروف صعبة ... شوية وهكلمك بقى عشان الزبونة متزعلش منى وتاخد فلوسها وتمشى

رغد .. ماشى يا متناك خلص الزبونة ومستنياك تكلمنى بحبك

احمد .. بحبك يا قلبى .. اتمنيلى التوفيق باى

باى

نسمة اخدت نفس سيجارة ونطت قعدت على رجلو وكسها حاضن بطن زوبرو بشفايفو ووطت عليه مسكتو من خدودو بايد وبتديلو باك تانى وبعدين كتمت بقو باديها .. ابلع يا شرموط

احمد بلع الباك وهو بيبصلها وعينو هيجانة عليها بجنون

نسمة بتفتح بقو تانى وتفضى فيه بيرة براحة .. بقى تبقى مراتك مزة فاجرة كدا وتروح تبيع جسمك للنسوان بالفلوس يا مومس ... وبتبوسو تشفط منو البيرة الى دلقتها فى بقو

احمد باندماج وهيجان منها ابن متناكة .. الكلام سهل بالنسبالك لكن انتى متعرفيش ظروف الناس عاملة ازاى ولولا الظروف ومرمطة الدنيا مكنتش بيعت جسمى لشراميط زيك من الباحثات عن المتعة خلف ظهور الازواج المغفلين ... وغطس ببقو فى شفايفها بيقطعها ... وحس فى نفس الوقت ان كسها الى حاضن زوبرو بشفايفو غرقو عسل منها لما حست انه مندمج معاها على الاخر فى مودها

نسمة .. انا عاوزة بتاع زى الى نرمين حطاه فى طيزها انت الى جايبهولها صح

احمد بنفس عالى وايدو بتحسس على جنابها وطيزها الناعمة الطرية من تحت الفستان .. لا صحبتها ديدى هى الى جيباهولها وانا حطيتو فى طيزها بس

نسمة باستو بوسة بشبق مجنون وهى بتحرك كسها على زوبرو بنعومة .. انا حبيتكم اوى من ساعة ما شفتكم وطول الفرح عينى منزلتش من عليكم وهموت واروح اقعد اهزر وادحك معاكم ومش عارفة من جوزى ... انا عاوزة ادخل شلتكم

احمد .. ومالو نديكى العضوية خلى نرمين تدخلك

وفجاة شافت ماجد صاحب جوزها معدى جمب ازاز العربية هو ونرمين وبيقفو عند باب عريية ماجد الى راكنة فى المربع الى جمبهم علطول وبينهم حوالى مش اكتر من مترين

نسمة بفزع وخضة وصوت بيهمس وهى بتستخبى فى احمد .. ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود ماجد شافنى ماجد شافنى

احمد رفع مسند الكرسى وهى راكبة عليه حضناه من الخضة عشان يشوف فى ايه وبعد ما شاف .. احا هم بيعملو ايه هنا

نسمة .. انا اتفضحت انا اتفضحت

احمد .. اخرسى يا بت الازاز فامية والعربية عالية مستحيل حد يشوفك اصلا احنا بس الى نشوف الى بره

نسمة .. بجد .. وبصت على الازاز تتفرج معاه

ماجد .. اتفضلى بس يا نرمين نتكلم فى العربية احسن ... وبيفتحلها الباب الى جمب السواق عشان تدخل

نرمين وهى بتدخل تقعد .. طب اخلص يا ماجد عشان انت جايبنى من جوة وعمال تقول فى كلام ملهوش علاقة ببعضو ومش فاهمة منك انت عاوز ايه وادينى دخلت اهو

احمد ونسمة شايفين كل حاجة من جوة عربيتهم لان ازاز عربية ماجد عادى وكشافات الاضائة بعتاعة العواميد فوق العربية منورة نور كافى يكشف ايه الى بيحصل جوة العربية

ماجد عينو راشقة فى فخاد نرمين الى بتلمع وكسها الى طرف فستانها مغطية بالعافية .. نرمين انتى جميلة اوى وجسمك حلو اوى

نرمين .. ميرسى يا ماجد يلا قول عاوز ايه عشان نروح البوفيه

ماجد بتوتر وخوف من رد فعلها مد ايدو بيمشيها على فخدها العريان الرطب الطرى .. بصراحة من غير ما تزعلى او تفتكرينى قليل الادب انا عاوز ابوسك

نرمين اتصدمت من مسكتو لفخادها لكن بسبب انها اوردى هايجة وهتموت وكانت عاوزة تتناك من احمد او سعيد ونارها بتاكل فى جسمها العريان محدش طفهولها ممنعتهوش ولا طلبت منو يشيل ايدو .. انت اتجننت يا ماجد انا مرات صحبك

ماجد لما شاف انها مطلبتش منو يشيل ايدو الى خلاص قربت تلمس كسها وفى حركة خاطفة فرد ضهر الكرسى بتاعها وطلع فوقيها ودئر نفسو بين رجليها

احمد بخوف عليها .. احا دا بيتهجم عليها اوعى اما انزل انيك كسمو

نسمة حاسة بهيجان شديد وهى شايفة صحبتها راكب فوقيها صاحب جوزها .. قفشت فى احمد قبل ما يتحرك وقربت من وشو وبصوت ناعم نعومة تهيج الحجر شخرت فى بقو ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تنزل فين يا مومس هو انا مش دافعة فيك فلوس ولا ايه .. هو انت جاى مع خول

الشخرة مع جملتها سيبو كسم اعصابو خلتو كان هيجيبهم على نفسو من غير ما ينكها زى ما بيعمل فى الحريم ويخليهم ينطرو على نفسهم من غير ما ينيكهم لكن تمالك اعصابو عشان حس ان نرمين فى خطر وخلاص بيرفعها من فوقيه .. لا اوعى قولتلك

نسمة .. اصبر بس وبص عليها كويس انت شايفها بتحاول حتى تمنعو بص اصلا فتحالو رجليها ازاى .. وابتدت تدلك زوبرو بكسها الغرقان من عسلها تانى دمرتلو اعصابو مع اعصابها

احمد من هيجانو من نسمة وعلى نرمين وهو شايفها بتدعك فى العربية الى جمبو من صاحب جوزها مسك زوبرو دخلو فى كس نسمة

نسمه بهيجان رهيب وزوبرو بيفتق جدران كسها الديق ويعبيه ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه ه ه ه ه هه ه هه. ه ه هه ه ه ه.
انت بتعمل ايه يا غبى انا واحدة ست متجوزة قولتلك وبحب جوزى

ونزلها قعدها عليه

نسمة ابتدت تطلع وتنزل على زوبرو المتغرق بعسلها بنعومة ورقة وهى بتتقطع من تخنو .. ايه خفت عليها يا شرموط

احمد وهو بيراقب نرمين وصاحب جوزها بيبوسها ويقفشلها بزازها بهيجان .. طبعا خفت عليها مش من صحبتى

نسمة لفت وشو بحنية ناحيتها وهى بتطلع وتنزل على زوبرو الى عروقو مهيجة لحم كسها .. بصلى انا الى دفعالك مش هى .. هتخاف عليا زيها لما ادخل شلتكم

احمد وهو بيفشخ طيازها باديه وبيبوسها من شفايفها .. اكيد ياعاهرة

نسمة اول ما سمعت منو شتيمتها بعاهرة الى عمرها ما سمعتها من جوزها والى بتتناقض مع مستواها العلمى والاجتماعى نطرت على زوبرو فورا وهى بتحضنو بقوة وبتسرع حركتها فوق زوبرو وبتقلو .. متنزلش جواية يا شرموط ... ا ا ا ا ا ا ا ا ا. ه ه ه ه هه ه ه ... انا واحدة ست متجوزة ... اول ما تحس انك هتجيبهم حطهولى ورى وانا هستحمل بس متستغباش عليا

نرمين وماجد مطلع بزازها من بين فستانها الى كشفهم بكل سهولة وبيمص فيهم وهيجانة على الاخر .. انا مرات صحبك يا حيوان يا متخلف قوم من فوقى بدال ما افضحك

ماجد وهو بيمص بجنون وبيعضعض فى حلمات بزازها وزوبرو بيحك من تحت بنطلونو على كسها العريان .. عشان خاطرى ابوس رجلك اعتبرينى كلب تحت رجليكى بس خلينى اتمتع باللحظة دى معاكى انا هموت عليكى ارجوكى ارجوكى ابوس رجلك

نرمين بشبق عالى .. ا ا ا ا ا ا. ا ا. ه هه ه هه ه ه
انت اصطدتنى فى الوقت الصح يا غبى يا حيوان يالى خنت صحبك مع مراتو ... طلع بتاعك الى بيحك فيا من تحت ده

ماجد بفرح .. حاضر حاضر اهو

نرمين مسكت زوبرو باديها وحست انه ناعم زى زوبر جوزها وفى نفس حجمو ومش معضل زى زوبر احمد الى كان بيهيجها من مسكتو فى اديها بس لكن زوبر ماجد كان مرضى ليها فى الوقت الحالى لشدة هيجانها

ماجد عشان عاوز ينكها بسرعة منتظرش ورشقلها زوبرو فى كسها وش واشتغل نيك فيها

نرمين بغضب لكن مرفضتهوش .. عزبنى بيه شوية يا غبى مش تدخلو مرة واحدة كدا ... واكتشفت بعد الى عملو انه من النوع الى قالها عليه احمد عاوز اى خرم يحشر زبو فيه يضرب فيه عشرة وخلاص يعنى مفرقش اى حاجة عن جوزها سعيد فقررت انها تطفى فيه شوية من نارها وخلاص ... ا ا ا ا ا ا ا ا ه ه ه ه هه متنزلش جواية يا غبى انا واحدة ست متجوزة . ا ا ا ا ا ا ا ا. ا ه ه ه هه ه ه ...
..... اول ما تحس انك هتجيبهم خلاص طلع بتاعك وحطو فيا من ورى ونزل جواية وانا هستحملك بس متتغباش عليا

ماجد .. حاضر حاضر يا روح قلبى يا عمرى انا بحبك اوى يا نرمين بحبك اكتر من سعيد جوزك المعرص ده

نرمين وهى مش متقبلة الى بيقولهولها .. بطل الهبل الى بتقولو ده مش عاحبنى وهيفصلنى

ماجد .. حاضر يا شرموطة حاضر

نرمين اتعصبت جدا لما شتمها .. اوع اوع يا حيوان يا غبى يالى مبتفهمش مش عاوزة اعمل معاك حاجة انت ازاى تقولى الكلمة دى قوم بقولك

ماجد مستمر فى نيكها بدون توقف ولا كانها بتتكلم .. اخرسى يا لبوة يا متناكة انا خلاص هجيبهم جواكى يا عاهرة يا شرموطة انتى هتعملى شريفة يا كسمك ولا ايه

نرمين اتعصبت اكتر وابتدت تضرب فيه وتشد شعرو .. قولتلك مش جواية يا غبى يا حيوان انت مش بنى ادم انت خنزير اوع سيبنى يا عرص يا ابن الوسخة

ماجد وهو فى هياج شديد وعلى وشك انه ينزل .. العرص ده هو جوزك الى مش عارف يلمك الى ممشيكى كسك عريان للرجالة يابنت الشرموطة يا عاهرة

نرمين بتحاول بعنف شديد تفلت من مسكتو ليها وهو زوبرو راشق فى كسها وابتدت تشد فى شعرو بعنف وتخربشو وتتف فى وشو وتعيط برعب وتصوت وتخبط على ازاز العربية عشان حد ينقذها

لكن ماجد اتمكن من اديها بصعوبة شديدة وحطها تحت جسمها وهو ماسكها بايدو ومسكها سبتها من شعرها

ماجد .. انا حاطط التليفون على التابلوه ومسجل كل حاجة من اول ما دخلنا يا بنت العاهرة يا مومس ومن النهردة هتبقى جاريتى يا بنت الموس لو منفذتيش الى اطلبو منك ولو مجتليش انيكك وقت مانا احتاجك انا او صحابى يابنت الفاجرة يا شرموطة يابنت المومس

وفجاة سمعو هبدة قوية وصوت ازاز العربية بينفجر والباب الى جمب السواق الى هم نايمين على كرسيه بيتفتح وبيتخلع من مكانو وماجد لقى نفسو بيتشال ويتسحب من فوق نرمين وبينام على اسفلت الارض جمب العربية وفى رجل بلدوزر دايسة على رقبتو هتقطمها مسبتاه على الارض لدرجة انه حتى مش قادر ياخد نفسو ولا قادر يطلع صوت يستنجد بحد

نرمين من الاجهاد والخضة والخوف فضلت على نفس وضعها مقدرتش تتحرك وهى فى انهيار تام لكن متابعة وشايفة كل الى بيحصل

نسمة جريت على نرمين دخلتلها جوة العربية وهى بتقومها وبتحضنها تطمنها وبتخرجها براحة من العربية

نرمين وهى بتخرج معاها ووشها وشعرها متبهدلين وعنيها غرقانة عياط شافت طور بشرى واقف بلبوص وزوبرو واقف وحاطط رجلو على رقبة ماجد الى كان بيغتصبها من ثوانى وهو مرمى على الارض بيستنجد بدون صوت وبيفرفر زى الفرخة تحت رجلو وبيحاول يقوم بدون اى فايدة مطلقا

احمد بياخد اديها باديه الى بتشر ددمم من ضربة ازاز العربية وهو مش دريان انه اتعور وبعدين شاف الدم بينزل فمدلها ايدو التانية
اول ما استوعبت انه هو وشافتو كويس حضنتو وصوت عياطها الى كان مكتوم من قهرتها طلع

احمد .. اطمنى يا بت متخافيش انا معاكى بطلى عياط .. خديها يا نسمة جوة العربية وهاتى تليفونى من جوة وهاتى المناديل

نرمين مرضيتش تسيبو وتروح مع نسمة وفضلت حضناة وبتكلمو بخوف ورعب

نرمين .. لا لا لا مش هسيبك مش هسيبك

احمد .. خلاص سبيها تهدى وهاتى الى قولتلك عليه

نسمة جريت وهى خايفة وبتعيط على الى حصل لصحبتها وحضنت نرمين من ضهرها وهى حاضنة احمد عشان تطمنها انهم حواليها وانها مش لوحدها وادت لاحمد التليفون ومسكت المناديل

احمد مسك التليفون واتصل وفتح الاسبيكر

صوت دوشة ونسوان ودحك وكركرة شيشة الوووووووووووو يا ملعمى

احمد .. شخة هبعتلك لوكيشن قريب مش بعيد عننا هتجيبلى 5 رجالة معاك .. هات الواد صرصار والزفر وعلوان والواد احا والواد تفة وبس متزودش وربع ساعة وتكون عندى هنا

شخة .. معركة ولا شحنة يا معلمى

احمد .. لا شحنة يا شخة هناخدو نشحنو على القلعة

شخة .. طب ماتخليها معركة يا معلمى عشان خاطر الرجالة عاوزة تفرد ضلوعها .. دول طلعلهم فخاد وطياز يا معلم من كتر الرحرحة

احمد .. وحياة غلاوة شخة عندى ما بمزاجى يا شخة واهو الجودة بالموجود وياما جاية معارك يا شخة متقلقش

شخة .. على رقبتى يا معلمى هوا وهتلاقينا طيرنا بقينا عندك

مستنيك يا شخة سلام

سلام يا معلم

احمد بعتلو اللوكيشن وقفل التليفون .. واداه لنسمة ومسك ايدو الى بتشر ددمم وعصرها خلاها تنزل الدم على وشو الى متسبت على اسفلت الارض برجلو

احمد .. شايف ياد يابن اللايطة الدم الى بيشر على وش كسمك النجس ده ... وبيعصر ايدو اكتر عشان تنزل ددمم على وشو اكتر ... اهو انا هخلى طيزك تشر ددمم زى ايدى كدا

نرمين بصوت كله عياط واجهاد ونسمة عمالة تطبطب عليها وتبوسها .. احمد صورنى بتليفونو والتليفون جوة فى العربية عشان كان عاوز يهددنى بيه بعد كدا ويجيبنى فى اى وقت ليه هو وصحابو

احمد .. يابن المتناكة .. هاتى التليفون بتاعو يا نسمة من العربية

نسمة جابت تليفونو وادتو لاحمد

نرمين .. احمد خلاص سيبو خد تليفونو كسرو وكفاية الى انت عملتو فيه ده دا حيوان خنزير ميستاهلش انت كدا خلاص خدتلى حقى

احمد .. هو مد ايدو عليكى ضربك

نرمين بصتلو بنظرة كلها امتنان وحب واحساس بالامان .. لا هو شتمنى بطريقة بشعة وقعد يلوى فى دراعى واتغاشم عليا بس .. خلاص عشان خاطرى سيبو هو مسيتاهلش

احمد .. يعنى انتى كويسة مفكيش اى حاجة ولا حاجة بتوجعك

نرمين .. صدقنى انا كويسة ومفيش فيا اى حاجة ... سيبو يغور عشان خاطرى

احمد بصلها بنظرة غضب وغيظ ولهجتو اتغيرت لغلظة وصرامة معاها .. تمام انتى اتنازلتى عن حقك وده حقك مقدرش اتكلم
لكن انا مش هتنازل عن حقى فيكى الى هو اتجراء وداس عليه ... وسعى بقى كدا عشان انا مش طايقك .. وروحى ادخلى العربية مع نسمة وظبطى شكلك الى اتبهدل ده

نرمين خافت من طريقتو معاها الى اول مرة يكلمها بيها وبعدت عنو ودخلت مع نسمة العربية

نسمة .. احمد اللبس هدومك انت عريان

نرمين .. هو انتى وهو كنتو بتعملو ايه

نسمة .. نفس الى كنتى بتعمليه مع الرمة الى مرمى على الارض ده .. ملقتيش الا الرمة ده يا بت .. دا ياما بيقعد يبعتلى فى رسايل حب وهيام وورد وقلوب وصباح العطر الفواح ومساء النرجس الصداح

نرمين .. وكنتى بتردى عليه تقليلو ايه

ولا حاجة كنت بستحقر ارد عليه اصلا كنت بقعد ادحك على الحجات العبيطة الى بيبعتها دى بحس انو حيحان على روحو اوى دا مرة بعتلى صورة زبو قعدت ادحك عليها اسبوع


احمد دخلهم العربية بعد ما شال ماجد من قفاه وعباه فى شنطة العربية وقفل عليه ودخل بيلبس هدومو .. نسمة ظبطى شكلها وخديها وادخلى على جوة علبال ما البس وانا جاى وراكى

نرمين بعصبية .. لان انا مش منقولة من هنا الا وانت داخل معاية

احمد .. انتى تخرسى خالص ومتفتحيش بقك ومتتكلميش معاية تانى عشان انا مش طايقك وامشى يلا روحى ادخلى جوه ... خديها يلا يا نسمة انا بجد مش طايق ابص فى وشها

نرمين سمعتو بيكلمها بالاسلوب وبالطريقة دى لاول مرة فدخلت فى نوبة عياط هستيرى

نسمة بعصبية .. فى ايه يا احمد انت بتعاملها كدا ليه هى فى ايه ولا فى ايه طب هاخدها ادخلها ازاى انا دلوقتى

احمد بعصبية .. خلاص اسكتى انتى

ومسك تليفونو كلم ديدى تيجى تاخدها
ديدى جت بسرعة هى ونغاشة وسعيد ونسمة حكتلهم كل الى حصل بالتفصيل لغاية ما احمد اتصل بديدى حتى حوار الفلوس
واحمد واقف برة بيشرب سجاير

ديدى وسعيد بعد ما سمعو كل الى حصل من نسمة راحو لاحمد الى واقف برة بيدخن بعصبية وشراهة وهو قاعد على عربية ماجد الى ازازها متكسر وبابها مخلوع

سعيد بهدوئ .. احمد ممكن تهدى لانها منهارة جوة بسبب انك بتعاملها كدا وهى مش عارفة ليه

ديدى بتقرب وبتمسك ايدو الملفوفة بمناديل .. ممكن تهدى يا بيبى وتقولى انت متعصب منها كدا ليه هو انت المفروض تبقى خايف عليها ولا متعصب منها

احمد .. انتى مشفتيش يا ديدى الواد كان بيعمل فيها ايه وبيتعانف عليها ازاى .. روحى شوفى حلمة سدرها كدا معضوضة وجايبة ددمم ازاى وهى محستش لدرجة انها مكانتش دريانة بالاذى الى بيعملو فيها ولما سالتها قالت انه مضريهاش
وهو بيعمل فيها اوسخ من الضرب وهى مش دريانة بسبب انها كانت بتصارع معاه

ديدى وسعيد راحو يتاكدو من الى بيقولو

ديدى .. ورينى سدرك كدا يا نرمين .. وعرتلها سدرها لقت فعلا حلمة سدرها معضوضة عضة غبية وسنانو غارزة فيها وجايبة ددمم وهى مش حاسة من كتر ما كانت بتقاومو

نغاشة ونسمة .. يابن الوسخة يا مفترى يا حيوان

ورجعو لاحمد تانى

سعيد .. طيب خلاص اهدى على فكرة هى مش زعلانة من الى حصلها اكتر من زعلها وعياطها من طريقة معاملتك معاها معلش اهدى عليها .. احمد ممكن تسيب ماجد يمشى

ديدى .. خلاص يا سعيد روح انت لنرمين هو مش هيسيبو الا ما يعاقبو على الى هو عملو

سعيد .. حاضر هديه يا ديدى

ديدى حضنتو وهى بتبص على الدمار الى عملو فى العربية .. ايه الى عملتو فى العربية ده .. ايه طور هايج .. ايه زعلان عليها اوى كدا

احمد .. اسكتى يا ديدى انا متعصب انتى مشفتيش كان بيعمل فيها ايه وهى كانت بتقاومو ازاى لغاية ما قوتها راحت وبرضو مرحمهاش من غباوتو ابن الفاجرة

ديدى .. طب وانتم شيفينها بيحصل فيها كدا متدخلتش ليه من الاول

احمد .. احنا مبقناش فاهمين حتى وهى بتصوت هم كدا سخنو على بعض ولا ايه الى بيحصل بالظبط لغاية ما لقيناها بتخبط على الازاز وبعدين بتصوت وتشدو من شعرو وهو بيكتف اديها ويلويها بكل قوتو وهى مش حتى مفيش فيها قوة تقاومو .. دى مفيش فيها نفس اصلا

ديدى بتبصلو وبتبتسم بحنان وبتشدو من رقبتو تبوسو .. طب كويس انك كنت طالع اوردر جمبها ولحقتها يا شرموط

احمد .. احا هى نسمة حكتلكم

ديدى بتبوسو تانى .. اه يا شرموط فضحتك .. مش كنت تعرفنى عشان ابقى احجز ساعة يا وسخ

احمد .. خلاص يا ديدى بقى عشان بتكسف وكدا انتى هتشوهى سمعتى فى المنطقة

ديدى بمياصة .. وهى سمعتك ناقصة تشوية يا عربجى ... وبتبوسو .. عجبتنى يا ولا .. بس انا عاوزة اعرف انت خلعت الباب كدا ازاى يا طور

احمد .. صدقينى انا كل الى انا فاكرو انى كسرت الازاز عشان افتح الباب من جوه عادى لكن ايه بقى الى شال الباب كلو ورماه بره هنا بقى اللغز

ديدى .. ماشى يا طور .. سيب الواد بقى دا تافة ملهوش قيمة

احمد .. يتعلم الادب الاول لان لو اتساب هيكررها تانى مع واحدة غيرها وممكن يموتها فى ايدو كمان

ديدى .. طيب ماشى انا معاك بس متتغاشمش عليه يا طور اوعدنى

احمد .. حاضر اوعدك يا ديدى

سعيد رجعلو .. ممكن يا ديدى اكلم احمد على انفراد بعد اذنك

ديدى .. اوكى يا سعيد انا هاخدها وندخل كلنا وخلصو وتعالو

سعيد .. شكرا يا ديدى

احمد .. ايه يا سعيد عاوز حاجة ... ومتكلمنيش فى صحبك عشان مش هسيبو الا ما اعلمو الادب الاول

سعيد .. لا اعمل الى انت عاوزو انا عارف انك مش هتسيبو وكويس ان ده حصل وخلاك تزعل منها وتعاملها بالشكل ده
انا عارف ان الى هقولهولك ده غريب بس صدقنى انا مش زعلان من الى عملو ماجد فيها اكتر ما مزعلنى علاقتك بيها

احمد .. يعنى ايه ... انت مبسوط بالى حصل فيها

ديدى ونغاشة ونسمة واخدين نرمين ونزلين من العربية وبيتجهو للقاعة ونرمين بتعيط وبتشتم احمد وهى ماشية بصوت بتسمعو ... غبى معندكش زوق ولا تمييز انا تعاملنى بالاسلوب ده انا مش عاوزة اعرفك تانى

روز وهيثم خارجين من القاعة بيدورو على سعيد واحمد وقابلو نرمين وديدى ونغاشة ونسمة داخلين

روز .. انتى بتعيطى ليه وفين سعيد يا نرمين

نغاشة شاورتلها عليهم .. واقف مع احمد عن العربية هناك

روز وهيثم وصلو عندهم وقبل ما يلاحظو وجودهم حست ان فى حوار من منظر نرمين الى بتعيط ولقت سعيد واحمد مندمجين فى الكلام فقررت تسمع بيقولو ايه واستخبت ورى العربية الى قاعدين عليها وهى بتقول لهيثم ميطلعش صوت

روز .. اسكت يا هيثم واستخبى ومتطلعش نفس عشان نسمع بيقولو ايه ونعرف نرمين مالها

هيثم .. عيب كدا يا روز لو حسو بينا هيبقى منظرنا وحش احنا كدا بنتسنط عليهم

روز فى اندماج مع كلامهم .. هشششش يا هيثم اسكت خالص واسمع

احمد .. احا مراتك زعلانة عشان اتعصبت عشان زعلان وخايف عليها .... كسم مراتك يا سعيد

سعيد .. معلش سيبك منها ...ولا طبعا بس كدا كدا ماجد ظهر على حقيقتو بالنسبالها وحتى لو مظهرش عمرها ما كانت هتتعلق بيه او بغيرو زيك ... علاقتها بيك انت بالزات يا احمد لما شفتها بعينى وحستها انا خوفت لانك مشاركنى فى قلبها وكمان انت الى تاثيرك بقى واضح عليها ... انت فاهمنى مش محتاج اشرحلك واكيد عارف وحاسس انا بتعزب اد ايه لان علاقتها بيك مش مجرد جنس وهزار وصحوبية هى شيفاك اكتر من كدا ... وانا الى بتعزب مش انت ولا هى

احمد .. خلاص فهمتك يا سعيد انت عاوزنى استغل الزعل الى حساه دلوقتى لما عاملتها وحش فى انى اقطع معاها اى علاقة نهائى ... عموما انا موافق لان انا حاسس بيك وطالما صارحتنى كدا يبقى الموضوع فعلا معذبك جامد ... بس انا عاوز اقولك ان هى لو وصلت للمرحلة الى بتقول عليها دى وان الموضوع بالنسبالها مش مجرد صداقة وشرمطة وبس وانه اكبر من كدا فده مش بسببى ولا كنت اقصدو لانى عاملتها زى ما بعامل ديدى ونغاشة
وحاضر هنفزلك الى انت عاوزو ومتقلقش اكيد هى مش واصلة للدرجة الى انت متخيلها دى لان الصحوبية دى لسة مكملتش كام يوم
بس برضو يا روح امك مش هتسيبنى اصدها لوحدى ... لازم انت كمان تمنعها برضو

سعيد .. انا بجد بحبك اوى

احمد .. يا ديك امى يا سعيد بلاش بحبك دى انت مش قولت انك راجل مش خول يا خول

سعيد .. مقصدش يا غبى ... اقصد يعنى بحبك كصحاب رجالة

احمد .. لا حبنى فى سرك يا سعيد من غير ما تقولى لكن اول ما شكلك يقلب راجل ويطلعلك شعر فى جسمك ودقنك وتعرف تشخر ابقى ساعتها قولى بحبك براحتك كدا هفهمها صح وهتبقى حب صحوبية لكن طول ما انت حلو زى الحريم كدا متقولهاش يا سعيد عشان بتسببلى لخبطة فى الهرمونات عندى

سعيد .. وعاوز اطلب منك حاجة تانية

قول يا سعيد

احمد ابعد عن هيثم ... هيثم يا احمد لسة مراهق وهيتعلق بيك بعد الى حصل النهردة وانا مش عاوزو يبقى كدا عشان هيبقى جوز اختى فى يوم من الايام

حاضر يا سعيد .. وطلع تليفونو ومسح رقمو

سعيد .. حاجة كمان

احا يا سعيد طلباتك كترت اوى

سعيد ابتسم .. انا عاوز انا وانت نكون صحاب وبس زى اى اتنين رجالة ومش عاوز يحصل بينا الى حصل النهردة مش عاوز اخسرك لانى اتعلقت بيك اوى

احمد .. خخخخخخخخخخخخخخخ طب انت دلوقتى طريقة كسم كلامك مش راكبة اصلا مع طلبك ده نهائى

سعيد دحك بكسوف .. اخلص قولت ايه

احمد .. ماشى يا سعيد موافق مع ان سحنة امك دى مينفعش تتاخد صاحب راجل لراجل خالص ... استنانى هنا علبال ما اروح الحمام واجيلك لو شخة جه قولو يستنانى

سعيد بابتسامة .. حاضر

روز وهيثم بعد ما سمعو كل الى قالوه اخدو بعض فى هدوئ واتسحبو ورجعو دخلو القاعة بسرعة

سعيد بعد ما احمد اختفى من ادامو وهو فى قمة التوتر دخل عريية احمد وفتح شنطتها وخرج يطلع صاحبو ماجد الى كان منهار من الرعب والعياط

سعيد بيشدو برة شنطة العربية .. قوم يا حيوان يا قذر يا سافل اهرب بسرعة قبل ما احمد يرجع يقتلك

ماجد فى عياط وانهيار ورعب وهو بيجرى مع سعيد يروح عربيتو .. انا اسف يا سعيد ابوس رجلك سامحنى وخليه يرحمنى ارجوك

سعيد .. انا مش عاوز اشوف وشك تانى ولا اعرفك تانى وتنسانى خالص من حياتك يا قذر ولولا انى خايف على احمد يخلص عليك ويورح فيك فى داعية مكنتش هربتك منو

ماجد .. حاضر حاضر يا سعيد انا هختفى من حياتك خالص حقك عليا حقك عليا هاخد مراتى وامشى حالا

سعيد .. سيب مراتك هنركبها اوبر وامشى بسرعة لانه هييجى فى اى لحظة وهيشوفك مفيش وقت غور ياله بسرعة بسرعة امشى

ماجد فى رعب .. حاضر حاضر حاضر

نرمين فى الحمام وهم حواليها بيهدوها وهى فى عياط هستيرى .. انا عاوزة اعرف هو بيعاملنى كدا ليه هو مكانش بيتعامل كدا معاية فى حاجة غلط

نغاشة وهى حضناها بتطبطب على ضهرها .. ما خلاص بقى يا قطة مهو الى عملتيه ده خلاه يزعل على الى حصلك ويتعصب عليكى ويكلمك كدا اهدى بقى معلش

نرمين .. لا من قبل الى حصل مع ماجد وهو بيعاملنى وحش ومكانش عاوز يخلينى ارقص معاكم ومرضيش ييجى معاية العربية مع انى اتحايلت عليه وديدى زعقتلو وهو اصلا السبب فى الى حصل لو كان جه معاية مكانش ده حصل وهو مكانش بيرفضلى طلب ولا بيزعلنى قبل كدا اشمعنى يعنى راح مع نسمة

نسمة بمياصة .. انا دفعتلو فلوس يا حبيبتى

ديدى .. اخرسى يا نسمة وروحى اندهى باقى البنات عشان نجهز للرقصة يلا علبال ما احمد يدخل .. معلش يا قطتى متزعليش بقى واهدى بقى عشان نعمل رقصتنا .. مهو اكيد انتى زعلتيه بسبب الى عملتيه فيه انتى وسعيد وسرقتى موبايلو وجوزك سرق جزمتو

نرمين .. لا طبعا هو مدايقش من كدا وكان بيهزر عادى وقعد يهزر مع بابا ويهزر مع سعيد عادى

نسمة .. ما كفاية بقى يا نرمين بعدين بقى نبقى نسالو خلينا بقى نظبطك عشان نعمل رقصتنا دى هتطلع جميلة اوى انجزى بقى عشان بالكتير اوى فاضل ساعة بعد البوفيه ومعاد القاعة يخلص وهم زمانهم رجعو

نرمين وهى بتمسح دموعها .. ماشى ماشى انا هوريه

احمد رجع من الحمام بيتجه لسعيد وشايف من بعيد ان مكان عربية ماجد فاضى وسعيد واقف جمب عربيتو مستنيه فاتجهلو بخطوات سريعة

احمد .. احا انت هربتو يا سعيد .. وبيلف يفتح الشنطة

سعيد .. اهدا يا احمد خليه يغور فى داهية انا خلاص قطعت علاقتى بيه

احمد .. يابن الشرموطة دا اغتصب نرمين

سعيد .. خلاص يا احمد هى مراتى ولا مراتك انا راضى .. الواد ممكن يموت فى ايدك وانت الى تروح فى حيوان قذر زى ده

احمد وهو بيتجه يركب العربية .. اوع من وشى يا سعيد

سعيد لقاه بيركب وبيدور ركب معاه بسرعة وهو فى قمة الرعب والتوتر

بعد حوالى ربع ساعة ونرمين وديدى ونغاشة ونسمة وهيثم وروز قاعدين على الترابيزة ومعاهم باقى البنات الى هتعمل الرقصة معاهم

روز .. عاوزين نعمل الرقصة بقى هم اتاخرو ليه

نرمين .. هو فى ايه هم مدخلوش ليه كل ده

نغاشة .. مش عارفة يمكن شخة اتاخر عليهم

ام سعيد وام نرمين جم عندهم

ام سعيد .. فى ايه يا بت يامو طيز باينة انتى وهى مرقصتوش الرقصة بتاعتكم ليه الناس كلها مستنياكم

نرمين .. سعيد واحمد لسة عند العربية يا حماتى مستنينهم يدخلو وهنبدأ

ام نرمين .. طب متبدأو علبال ما ييجو

ديدى .. لا يا طنط مش هنرقص الا لما احمد ييجى الرقصة دى بتاعتو هو وبيحبنى ارقصهالو مخصوص

ام نرمين .. شوف ياختى سهوكة البنات ... وبتكلم ام سعيد ... دحنا مكناش بنات ياختى

ام سعيد .. بنات ايه ياختى دا احنا جنب الشراميط الى طيازهم باينة دى كنا رجالة بشنبات ياختى بلا حزن

نسمة .. ازاى يا طنط تبقو حلوين كدا وكنتو بشنبات

ام نرمين .. ايوة يا بت يا نسمة اه حلوين بس مكناش عريانين زيكو كدا

نسمة .. طب مانا مش عريانة يا طنط ولابسة فستان كلو مقفول اهو

ام سعيد .. دا انتى اوسخ من العريانة يا بت دا فستانك هيتقطع من عليكى دا انتى ماشية طيازك ببتهز والرجالة كلها راشقة فيكى يا شرموطة ... انتى مش لابسة اندر يا بت

نسمة وشها احمر واتكسفت وارتبكت وحطت وشها فى الارض .. هااااا لا لابسة لابسة طبعا يا طنط انتى بتقولى ايه

ام نرمين بتتنأوز عليها .. اه مهو باين من هزة طيازك انك لبسة يا شرموطة انتى راخرة ... وبتشلشلها باديها .... مهو صحابك ماشيين طيزهم عريانة يبقى انتى الى هتلبسى يا وسخة

نرمين بتزغر لحماتها .. امال لو عرفتى بقى يا حماتى ان روز بنت....

وقبل ما تكمل روز نطت فى ودنها وهمست .. لو كملتى وقولتلها ان انا قاعدة من غير اندر مش هقولك على سر لسة عرفاه وليه احمد بيعاملك كدا فجاة

ام سعيد .. مالها يا بت يا نرمين بنتى ماتنطقى

نرمين فى صدمة .. ا ا ا ا. ها اه بنتك مشتركة معانا فى الرقصة

ام نرمين .. ايوة ماحنا عارفين مهو هى الى جت قالتلنا يامو طيز باينة انها هترقص معاكم الرقصة الى هتعملوها

نرمين .. ايه انتم عارفين .. طيب انا حبيت اتاكد انكم عارفين بس

ام نرمين .. يابت مش هتبطلى سوستك دى هو انتى وهى حاطين نئركم من نئر بعض ليه

نرمين مسكت روز حضنتها بكل خبث وروز حضنتها زيها .. ابدا يا ماما روزة دى حبيبتى اختى الصغنونة

ام سعيد .. ياختى شوفى تحسى ان بومتين حاضنين بعض جتك نيلة انتى وهى

نسمة .. ماتخلصو بقى بطلو رغى حد يكلمهم يدخلو عاوزة ارقص بقى قبل ما الفرح يخلص ونروح

نرمين .. انتى مش هتروحى انتى وعلاء انتم هتيجو معانا عشان معزومين مع ماما وحماتى بكرة وهتباتو معانا

نسمة .. عارفة بس انا عاوزة ارقص بقى قبل ما نمشى

ام نرمين .. شوف البت الوسخة ايه يا بت يا نسمة مستعجلة تهزى طيازك للرجالة تتفرج عليكى يا وسخة

ام سعيد .. هى البت نسمة دى اتعبطت معاكم ولا مكانتش معاكم

ديدى .. لا يا طنط مكانتش معانا امسكهالك تعبطيها زينا

ام سعيد بتزغرلها .. لا خليها لما نروح

نسمة وطت راسها فى كسوف وخوف عشان هتعبطها

ام سعيد وام نرمين وهم قايمين راجعين مكانهم .. يالة يا بت يا وسخة انتى وهى اخلصو وقومو ارقصو رقصتكم عاوزين نتفرج عليكم متتاخروش

نرمين .. حاضر يا حماتى .. وبتتصل بسعيد وفتحت الاسبيكر

سعيد بصوت مرعوب ومتوتر ودوشة وعربيات وكلاكسات حواليه .. الو يا نرمين

صوت احمد بيزعق فى الخلفية وهو مخرج راسو من الشباك .. هجيبك يابن الفاجرة

نرمين بزهول .. هو فى ايه يا سعيد انتو فين وايه الى بيحصل وايه الدوشة دى

سعيد اصل انا هربت ماجد من شنطة العربية يا ديدى واحمد لما عرف اتجنن وطلع يجرى وراه بالعربية وانا ركبت معاه وبقالنا نص ساعة بنجرى وراه ومش راضى يسيبو

ديدى بتحط اديها على وشها باحباط .. ياحديدى يابن الوسخااااا

سعيد برعب .. الحقينى يا نرمين احنا هنموت ده مجنون

ديدى .. طيب اديهولى اكلمو يا سعيد

سعيد .. لا انا خايف اقربلو يا ديدى انتى مش شايفة شكلو عامل ازاى اتصلى على تليفونو وكلميه انتى

ديدى بتتصل مش عاوز يرد

احمد بزعيق بيسمعها من تليفون سعيد .. مش وقتو يا ديدى مش وقتو

نرمين بقمة الحزن والاحباط .. خلاص يا سعيد باى ... وقفلت

وديدى بنفس الاحباط والزعل .. نغاشة مككن تقولى للمتر ييجى يرص حجر عشان انا دمى اتحرق من الغبى المتخلف ده

نغاشة بزعل .. حاضر بس فى ايه يا ابلتى انتى زعلتى كدا ليه انا مبحبش اشوفك كدا .. هو انتى مش عارفة يعنى انه مجنون ودماغو لاسعة

نرمين باحباط شديد .. وقليلو يجبلى كنزاية بيرة معاه يا نغاشة انا خلاص مش هرقص

روز بزعل .. نعم لا انا عاوزة ارقص امال انا ادربت معاكم ليه فى التواليت

ديدى بزعل واضح على ملامحها الحلوة .. خلاص يا روز خلاص يا بنات مش هنرقص روحو ياله طرابيزاتكم

البنات مشيت فى احباط ونغاشة راحت للمتر وروز زعلت وراحت عند مامتها وهيثم معاها وقعدت نرمين وديدى ونسمة فى احباط وزعل

احمد وسعيد فى مطاردة عنيدة وبعد طلوع ونزول كبارى ولف صوانى ودخول فى شوارع ديقة ومنورات وسط الزحمة والطرق السريعة والى كانت صعبة على عربية احمد لان برغم قوتها الا ان بسبب ضخامتها وعرضها كانت المطاردة بالنسبالها صعبة وبطيئة بالنسبة لعربية ماجد الاصغر منها الى كان بيزوغ منو فى الزحمة وقدر يستغل النقطة دى لصالحو وفى الاخر قدر يهرب منو بعد ما زاغ منه فى زحمة العربيات بالغرز السريعة الى عربية احمد مقدرتش تجاريها لضخامتها وعرضها واتعلق وسط زحمة العربيات وزاغ عنو تماما

احمد متعلق فى الزحمة وبيتحرك ببطئ شديد وباصص على الطريق بكل احباط وساند عوعو على الشباك ودقنو على قبضة ايدو فى احباط شديد بعد ما ماجد عرف يهرب منو

احمد .. سعيد

نعم

احمد .. انت طلبت منى نبقى صحاب عاديين انا وانت زى اى اتنين رجالة من غير ما انيكك صح

سعيد بخوف وتوتر .. ص ص صصح

احمد .. اعتبر الاتفاق ده ملغى يا سعيد .. انت عارف انا هعمل فيك ايه

سعيد .. هتعمل ايه

احمد .. انا هخلى خرم طيزك نفق لزوبرى يروح وييجى فيه يا سعيد هيبقى طريق تو واى يا سعيد تو واى

سعيد بيبلع ريقو برعب .. انت حيوان وسافل

احمد .. صح يا سعيد وهخليك تشوف وتتاكد وتحس بنفسك وتعرف اد ايه انا حيوان وزوبرى بيفشخ كسم طيزك يا سعيد

سعيد برقلو برعب وفضل فى صمت مردش

احمد اتصل بشخة الى كان وصل ومستنيه ورجعو بعد ما حكالو انه الضحية هرب

روز بلغت مامتها هى وام نرمين انهم خلاص مش هيرقصو وديدى ونرمين مشو البنات الى كانو هيرقصو معاهم عشان زعلانين وقامو راحولهم

ام سعيد .. جرا ايه يا وسخة انتى وهية احنا مستنينكم كل ده عشان نتفرج على رقصتكم وفى الاخر مش هترقصو ومشيتو البنات الى هترقص معاكم

ديدى وهى بتشيش .. خلاص يا طنط انا قفلت ومش هرقص انا كنت هرقص عشان احمد وهو خلاص مش موجود

ام سعيد .. طب واحنا مالنا ابقى ارقصيلو فى البيت ياختى

ديدى .. لا انا مخصماه ومش هكلمو عشان بعد ما تعبت مع البنات عشانو مشى الواطى

نرمين وهى بتشرب سجاير وبيرة .. الحيوان الى معندهوش ددمم

ام نرمين .. ينهارك اسود ومنيل انتى بتشربى حشيش وبيرة يا بت

نرمين .. ماما انا مخنوقة ومدايقة دلوقتى سبينى فى حالى

ام نرمين فقشت ديدى ونرمين من ودانهم .. اسمعى يا شرموطة يابنت الكلب انتى وهى وهى وهى قدامكم خمس دقايق تخلصو القرف الى بتشربوه ده وتنادو على باقى البنات الى كانت هترقص معاكم وتقومو تعملو الرقصة الى كنتو هترقصوها احنا كلنا مستنينكم وانشلة ما عنهم جم وشافوكم احنا هنتفرج عليكم يا وسخة منك ليها والا همسكم انتم الاربعة والمرادى هعبطكم على طيازكم العريانة دى بس المرادى بالشبشب

ديدى ونرمين بالم وخوف انهم يتعبطو بالشبشب .. حاضر حاضر حاضر حاضر

ام سعيد .. يلا يا وسخة انتى وهى احنا قاعدنلكم اهو لغاية ما تخلصو

نرمين وهى بتدعك ودانها .. خلاص يا ماما انتى وليه مفترية

احمد وهم لسة فى طريق الرجوع اتصل برغد فيديو كول وحكالها كل الى حصل

رغد .. يولاد المجنونة كل ده حصل وانا مش معاكم

احمد .. سيبك بقى من كل ده خلينا فى المهم يا بيبى ... حصل ايه مع الفاجر ابوكى

رغد .. زى ما هو يا بيبى وكمان منبه عليهم انى مدخلوش فى اى اوضة هو قاعد فيها وانفرد بيه وبيقلهم مشوها على بيت جوزها خايف منى

احمد .. طب احنا كدا عملنا الى علينا ومشيت معاه بالاصول واليومين بتوعو خلصو ودلوقتى وقت استخدام الاسلحة القذرة ... يالة يا بيبى دورك ابتدى ومش عاوز اشوف وشك الى واحشنى ده تانى الا وانتى بتقوليلى مبروك معاكى اسبوع اسبوعين براحتك خالص خالص طلعى ديك امو لغاية ما يوافق

رغد .. هى فين الاسلحة القذرة دى يا بيبى عشان استخدمها معاه

احمد .. انتى يابنت الجموسة .. انتى اسلحتى القذرة يا بت هو انا عندى اقذر منك يا شرموطة قلبى .. انتى الى هتركعيه وتجيبى داغو الارض يا بت

رغد .. بجد يا بيبى انا القذرة حبيبتك

احمد .. ايوة يا بت حبيبتى وقلبى ونور عينى ولبوة حياتى

رغد .. حاضر يا بيبى عشان بموت فيك بس

احمد .. طمنينى بقى على شيلو يا بت انا ضميرى معذبنى فشخ

رغد .. لا يا بيبى اطمن انا فاشخة ديك كسمو

احمد .. كدا زعلتينى اكتر يا بت .. بس انجوى يا بيبى خرتئى كسمو .. ادينى هناء اكلمها عشان وحشتنى

رغد .. بتلعب هى وراندا وشيلو وقرايبنا تحت فى الجنينة عشان بايتين معانا كام يوم

وانتى مبتلعبيش معاهم ليه

رغد .. لا بلعب معاهم بس طلعت اكلمك يا بيبى

احمد .. ماشى يا قلبى اسيبك بقى تكملى لعب

رغد .. اوكى يا بيبى باى يا قلبى

باى يا حبيبى

سعيد .. رغد مراتك حلوة اوى يا احمد

احمد .. عجبتك يا خول عاوز تركبها ولا ايه

سعيد .. احترم نفسك يا سافل انا معملش كدا فى مرات صحبى

احمد .. صحبك ... انا محدش فشخنى فى حياتى فى يوم واحد زيك كدا يا سعيد فى اول يوم صحوبية بينى وبينك .... انا هنيك كسمك يا سعيد

سعيد .. مش هيحصل يا سافل انا مش خول

احمد .. بص يا سعيد انا هعدلك انا هنيكك كام مرة
واحد سرقت جزمتى ومفاتيحى ادى اول نيكة
اتنين نكت عربيتى ادى تانى نيكة هنيكهالك
تلاتة هربت صحبك الى ناك مراتك ادى تالت نيكة يا سعيد

سعيد .. احنا اتفقنا هتبقى صحاب يا قذر وانك مش هتعمل فيا القذارة بتاعتك دى

احمد .. حط بند الاتفاق ده فطيزك يا سعيد وجهزهالى للنيك

سعيد .. سافل حيوان قذر

وبعد ما خلصو رقصتهم والفرح خلص والناس بتروح كان احمد وسعيد وصلو وركنو وداخلين القاعة ولقو البنات حواليهم زحمة والناس بتتصور معاهم قبل ما يمشو

ام سعيد وام نرمين والبنات شافوهم واتجهولهم

احمد فى زهول انهم اتاخرو والفرح خلص ومشافش رقصة ديدى .. سعيد انت ضيعت عليا رقصة ديدى يا سعيد ... زود كمان نيكة يابن المرة كدا بقو اربعة

سعيد وطى راسو فى الارض بكسوف بعد ما عرف انه عك الدنيا واحمد هينيكو اربع مرات

ديدى ونرمين بيتجهو ليهم وعليهم علامات الغضب

ديدى بغضب داست على رجل احمد .. انا يا حيوان تسيب رقصتى الى هرقصها عشانك وتطلع تجرى فى الشوارع ورى واحد ملهوش لازمة

احمد .. اىىىىىى رجلى يابنت المره حرام عليكى ... غصب عنى يا بيبى سعيد هو السبب

نرمين بغضب خبطتو فى قصبة رجلو بالكوتش بتاعها من غير ما تكلمو

احمد .. اىىىىى رجلى يولاد المره انتى وهى رجلىىىىىى

ام سعيد وصلت .. كنت فين يا واد انت وهو دول فضلو مستنينكم ومكانوش راضيين يرقصو

سعيد .. مفيش يا ماما رحنا مشوار بسرعة كدا وجينا

ام نرمين .. فاتكو نص عمركم يا واد انت وهو دول كانو حلوين اوى وهم بيرقصو .... ياله عشان هنركب معاكم يا سعيد عشان حماك وابوك مش راضيين ييجو شكلهم ما صدقو يخلصو مننا انا وامك

وبعدين عدوهم وخرجو

ديدى داست على رجل احمد تانى بغل وغيظ .. احسن انك مجتش خسارة فيك يا غبى

احمد .. اىىىىىىىىى ... وبص لنرمين الى بصالو بغضب وهو بيكلم سعيد ... مراتك لو ضرب يا سعيد هان.....

دب نرمين رشقتلو الضربة التانية فى قصبة رجلو

احمد .. اىىىىىى يابنت الفجرااااا ... وحط ايدو سند على كتف سعيد وهو ماسك قصبة رجلو ... انا هنيكك يا سعييييييييد

نرمين وديدى عدوهم وخرجو نغاشة وقفت قصادو وهى مكشرة

احمد .. ايه يا نغوشتى اوى انتى كمان تكونى عاوزة تضربينى زيهم فى رجلى

نغاشة وهى بتناولو فى رجلو .. بصراحة اه يا معلم .. دب

احمد .. اىىىى يا نغاشة يابنت المرة اىىىىى

روز هى وهيثم فى نفس الوقت فى رجلو دب

احمد .. اىىىىى انا هنيكك يا سعيييييييييد

علاء جوز نسمة .. مش عاوزين نتقل عليكم يا سعيد وخليها فرصة تانية يكون الجو اروق

سعيد .. عيب يا علاء الشقة واسعة 6 اوض هتكفى وتزيد كمان وهتيجو تباتو معانا يعنى هتيجو

علاء .. بس احنا مش عاملين حسابنا فى اى هدوم

سعيد .. مش مشكلة انا وانت واحد ونسمة هتلبس من هدوم نرمين يلا اخلص

علاء خرج يجيب عربيتو ونسمة وقفت متنحة قصاد احمد

احمد وهو ساند على سعيد وماسك قصبة رجلو .. ايه يا نسمة اوعى تكونى بتفكرى فى الى بفكر فيه

نسمة .. ايوة اشمعنى هم يعنى

احمد .. ماشى يالبوة اضربى

طااااخ

نسمة بابتسامة .. ميرسى يا بيبى .. ومش هديك ال 200 جنيه الى وعدتك بيهم عشان مجتش تشوف الرقصة بتاعتنا

احمد فى الم .. حتى فلوس شغلى ضيعتها علية يا سعيييييييد

سعيد فى زهول .. ينهارك اسود يا سافل انا نفسى اعرف انت وصلت لنسمة بالسهولة دى ازاى

احمد وهو بيتالم من رجلو .. سعيد احنا وصلنا لكام نيكة هنيكهالك


سعيد بص فى الارض بكسوف شديد .. اربعة يا سافل يا قذر

احمد فى الم من ضربهم فى رجلو .. لا يا كسمك بقو خمسة دلوقتى
مطلوب احداث جديده وغير مكرره و,,,,,منتظرين
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%