NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

أنا وأختي ملك كامله 2025/11/18 ( المشاهدين 2)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Pablo225

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
14 يوليو 2024
المشاركات
151
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
334
نقاط
1,165
انا واختي ملك الجزء الاول
تنويه هام ‼️
يرجى العلم ان هذه القصه من وحي خيالي الشخصي وليست حقيقيه.

الجزء الاول. (Part 1)

صباح الخير او مساء الخير علي حسب انت بتقرأ الكلام ده امتي.

انا احمد عندي ١٧ سنه شاب مراهق عادي بشرتي كانت بيضه طولي عادي وجسمي مرسوم قصتي بدأت من سنه لما كنت في اولي ثانوي.

اختي اسمها ملك عندها ١٥ سنه في تالته إعدادي بيضه ورفيعه بس علامات البلوغ بتظهر عليها وقت بداية القصه كان عندها ١٤ سنه كانت في تانيه اعدادي.

انا واختي زي اي اخوات وزي اي عيله، عيلتي مكونه من ٤ افراد انا واختي وبابا وماما.

(عشان تبقوا في الصوره اهلي ملهمش دور في الحكاية بس حبيت اعرفكم نظامهم اي).

بابا كان شغال في محافظه تانيه بعيده عننا فا بيسافر علطول بيقعد شهر او اتنين او تلاته ويرجع بيقعد اسبوعين، وماما ربة منزل مش بتشتغل.

اعمارهم مش مهمه برضو مش هذكرها.

انا وملك في اوضه وحده بتاعتنا وكل واحد ليه سريره.

كنا ف اول سنه لسه في الدراسه وكنت مش هنقول دحيح بس هنقول نص نص بس اختي شاطره وبتذاكر علي طول.

خلصنا دروسنا يوميها واتعشينا وملك دخلت تغير هدومها وانا دخلت بعدها، لبست بنطلون سويت بانس خفيف و تيشرت وكنت لابسهم علي اللحم عشان بدايق وانا نايم.

خلصت وطلعت المهم عدا شويه وجه وقت النوم وكل واحد دخل علي سريره عشان ينام وكنت متعود قبل ما انام اخش الحمام اضرب عشره.

دخلت واتفرجت علي سكس وجبهم ونضفت مكاني وطلعت دخلت الاوضه فجاه لقيت اختي كانت بتفرك في كسها واول م دخلت بطلت علي طول وانا عملت مش واخد بالي.

فردت جسمي علي السرير واحنا عندنا التكييف عشان شغال والجو مكنش سقع لسا فا كنا بنتغطي ب بطانيه خفيفه كدا، عطيت نفسي وفتحت الفون وعمال اقلب فيه بس بطرف عيني ببص عليها.

كانت بتفرك براحه عشان محسش بيها ورحت قافل الفون وأديتها ضهري وعملت نفسي نايم شويه وديرت نفسي ومغمض عيني وهيا لما فكرتني نايم، لقتها شالت البطانيه من عليها وكانت عريانه من تحت وفضلت تفرك جامد وكانت بتبصلي جامد.

وانا سامع صوت فركها وصوت نفسها اللي بيعلي واهاتها الواطيه وفجاه لاقتها بتتنفض وبينزل منها مايه كتيره وهيا كاتمه صوتها عشان مصحاش.

خلصت وباين انها مهدوده لقتها قامت و اديتني ضهرها ومالت كدا وانا شفت كسها وخرمها المحمِر وشالت قماشه كدا كانت فرشاها علي سريرها وطلعت بره الاوضه وشويه وجت ونامت علي سريرها.

طبعا كان في اباچوره في الاوضه بين السريرين عشان كدا شفت كل حاجه وطفتها و الاوضها ضلمت وانا زبي هينط من مكانه من اللي انا شفته.

قلعت البنطلون وشلت البطانيه من عليا وفضلت اضرب عشره عليها مكملتش من كتر هيجان وجبت علي بطني كميه كبيره رحت مادد ايدي جبت منديلين من علي الكومدينو ومسحت لبني ورميتهم في الباسكت ونمت وانا تفكيري في اللي حصل.

عدا يومين من غير متعمل حاجه، وانا كنت مفكر انها حست اني اخدت بالي عشان كدا بطلت،
كنا نايمين وفجاه صحتني وقالتلي مش عارفه تنام وعاوزه تنام جنبي، رحت فاتح البطانيه ودخلت في حضني ونمنا في وش بعض كدا وكنت حاضنها.

وشويه وهيا كانت في سابع نومه وهيا نومها تقيل خالص، بدأت احسس علي جسمها اللي لسا صغير ولسا بيظهر فيه علامات البلوغ، حطيت ايدي علي طيزها من وره وفضلت احسس كدا براحه عشان كنت خايف تصحي وانا ايدي عليها.

شويه ولقيت نفسي بدخل ايدي جوا بنطلونها وفضلت احسس علي لحم طيزها والبانتي بتاعها واحط ايدي علي خرمها وامشيه علي كسها من فوق الاندر وشويه ورحت شايل ايدي عشان خفت تصحي ونمت.

تاني يوم عدي وكنا عادي، تالت يوم حصل نفس الحوار وصحتني عشان تنام جنبي وانا كنت فصلان ومش قادر وعاوز انام رحت داخل جوه جنب الحيطه ونمت علي ضهري وكملت نوم، معرفش عده قد اي بس صحيت علي ايد علي زبي وبتلعب فيه براحه.

عملت نفسي نايم عشان متشيلش ايديها من عليه وبدا زبي يقف في ايديها وبدات تحلب فيه وكل ده طبعًا كان سهل عشان مكنتش بلبس بوكسرات والبناطيل بتبقا خفيفه ومش ديقه ف وخده راحتها ومش مدايقه.

انا مفتح نص عين وأكني نايم لقتها شالت البطانيه براحه من علينا وكل ده في الضوء الخفيف بتاع الاباچوره والباب بيبقا مقفول عشان التكييف و ونزلت البنطلون بتاعي وطلعت زبي، وبقا في الجو وهيا بتتفرج عليه وشويه وقامت وقعدت بين رجلي ولقتها نازله ب وشها وبتشم فيه.

وبدات تطلع جزء من لسانها وبتلحس راسه زي الايس كريم، كنت بتفرج عليها ومش عاوز اتحرك عشان متقومش، لحست زبي كله وفتحت بوقها وراحت وخده راسو وبتمصها ونزلت واحده واحده وفضلت تمص فيه كلو.

انا طبعا كنت خلاص رحت جايب لبني كلو في بوقها، وهيا من الصدمه بلعته كلو، خلصت وهيا رجعت البنطلون مكانه وقامت تجري علي الحمام، وانا كنت مصدوم من اللي حصل.

شويه وكانت جت وقفلت النور ونامت جنبي ورفعت الغطي علينا وحضنتني ونمنا سوا.

صحيت الصبح علي صوت ماما بتصحينا قلتلها صحيت صحيت قالتلي جالها كابوس تاني قلتها اه قالت طب صحيها يلا عشان تفطر، قمت وكانت نايمه جنبي وكان عندي انتصاب صباحي بس ماما مخدتش بالها عشان جنت نايم علي جنبي، ملك كانت نايمه قدامي وكانت مدياني ضهرها.

اتقدمت شويه وفضلت احك زبي في طيزها وطلعته من البنطلون وفضلت اخبط علي طيزها بيه لما حسيت ان ماما جايه رحت باعد شويه وفضلت احرك ف ملك وانادي عليها اكني كنت بصحيها و ب الايد التانيه دخلت زبي جوه البنطلون تاني.

ماما دخلت ولما لاقتني لسا بصحيها قالتلي قوم خش اغسل وشك وانا هخلص واصحيها انا،
خليتها تطلع من الاوضه وطرت علي الحمام وقفلت الباب وقعدت وفضلت اضرب عشره وجبت لبني في دقايق، خلصت وقمت غسلت وشي ونضفت مكاني وكانت اختي كان باين عليها لسا صاحيه.

اول م شافتني حستها اتنفضت كدا وقلتلها صحي النوم كل ده وقمت ضاحك وهيا كمان ضحكت وقالتلي دا انت رخم ودخلت مكاني وكان باين انها بتفرك كسها وبتجيب شهوتها، انا كنت بساعد ماما واشيل الاكل من المطبخ وادخلو الصاله وباب الحمام في التورأه اللي بتوصل المطبخ بالصاله وكل اما اعدي علي الباب اسمع صورت انفسها وصوت فركها العالي.

ف المره الاخيره سمعت صويتها الواطي وصوت مايه بينكب علي الارض فعرفت انها جابت خلاص وخمس دقايق وكانت ف الصاله وكانت بتتعامل عادي.

عده اليوم وجه لأكتر وقت انا وهيا بنستنوه، طبعا هيا كل ده مكنتش عرفت اني عارف دخلنا الاوضه وقالتلي هنام معاك وقلتلها ماشي تعالي وعده زي ساعه واتأكدت اني نايم، حسيت ب ايدها بتتحط علي زبي وبلعب فيه شويه وزبي بدأ يقوم.

راحت حاطه ايدها جوه البنطلون علي زبي وبتحلب فيه وراحت قايمه زي اليوم اللي قبله شالت البطانيه وفتحت النور وقلعت بنطلونها وبقت عريانه من تحت وقلعتني البنطلون وقعدت بين رجلي وبدات تبوس زبي شويه لما بقا واقف خالص وبدات ترضع فيه وهيا ايد علي زبي وايد بتفرك كسها.

هيا واخده وضع الدونكي ف يريت تكون فهمت الوضع اللي احنا فيه جسمها كلو وره بس انا شايف هزت ايديها، فضلنا كدا عشر دقايق وانا بدات اجيب لبني وهيا بتشفطه كلو في بقها لغيت م خلصت وهيا قامت.

وهيا عريانه فتحت باب الاوضه كان ف وش السرير بتاعي مش ف الجنب لا قدامي وباب الحمام قدامي علي طول ولو بصيت تشوف الحمام كله، هيا دخلت وسابت البابين مفتوحين وقعدت علي قعده الحمام وفتحت رجليها سبعه وفضلت تفرك وتعض في شفايفها وانا شايف كل حاجه لغيت ملقيت مايه كتير طالعه من كسها وهيا كانت هتصوت من شهوتها العاليه خلصت ومسحت كسها.

ودخلت الاوضه وقفلت الباب ولبست بنطلونها ولبستني البنطلون وطفت النور ونمنا زي القتله،
صحين ونفس اللي حصل ماما صحتني انا الاول وطلعت، وملك كانت مدياني ضهرها رحت انا مقرب منها وطلعت زبي وفضلت انيك كدا شويه ورحت لابس وقايم وفضلت اصحي فيها لغيت م صحيت.

عدي اسبوع علي نفس الحال لغيت ما بقت مطمنه اني مش هصحي وكنت كل يوم بخطط لخطه إني انكها ازاي ف اليوم ال ٨ بليل خليتها وهيا بتمصلي رحت مفتح عيني جامد وهيا لما خدت بالها اتسمرت مكانها وكانت هتعيط وقولتلها ا اي اللي انت بتعمليه ده وهيا من الصدمه مش عارفه تنطق ولا تتكلم وكنت هقوم بس مسكتني وقالتلي و***** متقول لحد ب**** عليك رحت قاعد وقلتلها تعالي وهيا كانت بداري جسمها بالبطانية.

خلتها تقعد جنبي وقلتلها مش انت عرفه اللي انت بتعمليه ده غلط كلميني وانا ولا هضربك ولا هقول لحد، قالتلي و** كنت بتفرج علي فيديوهات وكنت عاوزه اعمل زيهم ومكنش فيه غيرك وكنت هبطل و** قلتلها دي اول مره قالت لا بقالي زي اسبوع قلتلها اسبوع بحالو.

قالت اه قلتلها كنتي بتعملي اي قالت كنت بستناك تنام وأطمن بعد كدا اقلعك البنطلون و و و قلتلها وأي قالت وامص حمامتك لغيت ميطلع منك حاجات بيضه وابلعها قلتلها اه حمامتي هيا بقت فيها حمامه ده زبي ي ابله وبعدين مفكرتيش لو ماما دخلت فجأة وانت كدا اي اللي هيحصل قالت معرفش.

قلتلها كان هيبقا يوم اسود علينا احنا الاتنين قالت يعني مش هتقول لحد قولها لا وبعد كده لو عاوزه قوليلي متخافيش وكان زبي لسا واقف، راحت حضناني وقالتلي بحبككك رحت حاضنها وقولتلها عاوزاه راحت بصه ف عيني وقالت اه قولتلها هوا اي قالت زبك قلتلها طب يلا عشان مش قادر.

راحت نازله وفضلت تمص وترضع شويه ولما حسيت اني هجيب قلتلها انا هجيب بس كملت وجبت لبني كلو وهيا بلعتو خلصت ونضفتو بلسانها خلتها وهيا قايمه رحت مبعبصها وهيا جرت وبتضحك وخدت البنطلون معاها.

لبست هدومي وعدلت نفسي ونمت وطبعا انتو عرفين هيا كانت بتعمل اي، صحيت الصبح علي صوت اختي المره دي بفتح عيني لقيت اجمل بنت ممكن اشوفها في حياتي.

بتقولي صحي النوم رحت مادد ايدي ومرجع شعرها وره ودانها وقولتلها اي القمر ده قالت خلاص بقا بتكسف يلا بقا عشان الفطار وراحت قايمه وانا بعبصتها علي طول وهيا جرت وبتضحك.

عدي اليوم وجت الساعه المنتظره وخلتها تتأكد ان ماما نامت ورحت واخدها في بوسه رومانسيه طويله احنا الاتنين توهنا فيها، ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبقيت نايم عليها وانا ببوس فيها وهيا مش هنا، عدي معرفش وقت قد اي وقولتها مش يلا ولا اي قالت يلا اي قلت نقلع ضحكت وقالت ماشي.

قمنا ورحت مقلعها التيشرت بتاعها وكمنتش لابس برا تحتيه ولقيت حبايتين لمون طلعين كدا بوستهم وقولتلها يخلاصيي وضحكنا وبدات اقلعها البنطلون لغيت م وقع كلو وبدات اقفش في طيزها وابعد فلقتين طيزها وانا ببوسها والعب في كسها وهي كانت خلاص.

رحت نازل وكسها في وشي قمت بايس علي مكان اللي بيبقا فيه الشعر ده وهيا ماسكه راسي وخليتها تنام علي ضهرها علي حرف السرير، نزلت وبقي كسها قدامي ورفعت رجلها سبعه وبدات ابوس كسها وحده وحده وهيا بتتأوه وبدات الحس ف كسها كلو وهيا بقت في عالم موازي وصوت نفسها علي ونوبه وحده لقتها جابت عسلها في بوقي وانا بلعته كلو.

كان احلي حاجه انا شربتها في حياتي رحت قالع انا كمان ونمت فوقها وان ببوس من كسها لغيت م وصلت لشفايفها، فضلنا كدا وقلتلها دورك.

رحت قاعد علي طرف السرير وهيا قعدت تحتي وبدات تمص زبي بس المره دي غير عن اي مره مسكت شعرها وبقيت انيك بقا بزبري شويه ورحت مقيمها وعملنا وضع 69 انا تحت وهيا فوقي، رجعت تمص في زبي وانا بدات الحس ف كسها وابعبص ف خرمها وهيا كانت بتفرفر مني لغيت ما جبنا احنا الاتنين سوا.

رجعت نامت جنبي واحنا الاتنين عريانين وبتاعي نص نومه لسا منمش كلو وهيا مسكاه كده قلتلها اي عاوزه تاني قالت ينفع قلتلها ولي لا، بس شويه عشان يرجع تاني.

رحت جايب فوني وجبت فيديو سكس نيك طيز وبقلها اي رايك نعمل كدا قالتلي بس ده شكلو بيوجع قلتلها لا متخافيش، قومي ادخلي الحمام عشان لو في براز ميطلعش علينا بس قالتلي انا عامله من شويه.

قلتلها طب قومي قامت وجبت مخده وخليتها تنام عليها وقلتلها عندك زيت او كريم ندهن منو قالت ثواني لقتها جابت فازلين خلتها ترجع تنام علي بطنها وانا قمت رايح نحيت وشها وقلتلها افتحي بقك ونكت بقها شويها عشان يزحلق معايا، نوبه واحده رحت زانق زبري كلو وهيا انخنقت.

رحت قايم وبتاعي كلو رغاوي وبتقولي يمجنون كنت هتموتني رحت نازل وراها وفضلت الحس خرمها لغيت م فضل ينبض كدا ولساني كان بيخش وهيا بتقولي يلا بقا مش قادرة، حطيت الفازلين علي زبي ودهنت كلو ودهنت خرمها برضو وقلتلها حاهزه قالتلي يلا بقا وفضلت افرش شويه علي كسها وهيا بتموت تحتي.

وبدات احط راسو علي خرمها وادخل حته حته وهيا بتصوت تحتي بقولها لو فضلتي كدا انا مش هكمل قالت لا لا خلاص، وانا فضلت ادخل لغيت م دخلت الراس وهيا كانت بتوحوح وبتقواي شيلو خلاص مش قادره وكانت هتعيط.

قولتلها خلاص لو شلتو مش هحطو تاني فضلت اطلع وادخل لغيت م بقا نصو فضلت انيك ب النص ده لغيت م جبت لبني ف طيزها وهيا بتصوت وبتقول بيلسع، خلصت وقمت من فوقها وهيا كانت نايمه لسا مش قادره تتحرك ببص لقيت لبني بيطلع منها ومغرق طيزها، جبت مناديل ومسحت حوالين خرمها وهيا بتتوجع.

رحت قاعد وبقا زبي قدام بقها وقولتلها نضفيه يلا بدات تمصو وتلحس فيه بإرهاق لغيت م وقف تاني
قلتلها قومي اخد هدومنا ودخلنا الحمام انا وهي وقفلت الباب وخلتها تقعد علي القعده وشغلت الشطافه وبتنضف طيزها من اللبن.

خلصت وهيا علي القعدها خلتها تمص في زبي وانا واقف قدامها وماسك شعرها وبنيك بوقها شويها، خلتها تقوم بعد م اتاكدت انها نضفت وقلتها هانت وافتح طيزك كلها، خلتها تاخد وضع الدونكي وانا نزلت وراها وجبت الصابونه ودعكت زبي بيها لغيت م بقا يزفلط ب الصابون وبدات احط راسو تاني وهيا تطلع بجسمها، لغيت م ثبتها وحطيت الراس علي خرمها ولقيتو اشفط جوه واتزحلق وبدات انيك المره دي لغيت م دخلتو كلو.

وفضلت انيك جامد وعشان اداري صوت الخبط والاهات رحت فاتح الدش علي اقوه حاجه عشان يداري فضلت انيكها ربع ساعه وجبت جواها وانا بدات اهنج من التعب رحت شاطفها ومنضف خرمها كويس ولبستها هدوها ودخلتها تنام وانا ظبط حالي وخلتها تنام في حضني.

صحينا الصبح مدغدغين كانت امنا مفكرانا واخدين برد انا طبعا كنت اكتر من كويس وعامل نفسي تعبان عشان مرحش الدرس بس ملك كانت مش عارفه تنام علي ضهرها او تقعد حتا عشان خرمها اتفتح جامد.

فطرنا وعدا نص اليوم واحنا كل واحد علي سريره نايم وماما كانت نازله مشوار وكانت هتتاخر وقالت لو احتاجتو حاجه رنو عليا ونزلت رحت قايم لملك بقولها اي يستي مالك.

قالتلي مش قادره خالص وكانت فاتحه رجليها سبعه رحت نايم عليها وبايسها بوسه مشبك وقلتلها مش عاوزه تاني ولا اي، قالت مش قادره خرمي تعبني جامد قلتلها معلش هوا ف الاول كدا واحنا لازم نلحقو عشان ميقفلش تاني.


وهيا بتبصلي ف عيني قالت خلاص ماشي روح هات الفازلين وتعالا رحت ورجعت ولفتها نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت كسها عشان تبقي مرفوعه، قلعت البنطلون وطلعت قدامها وقعدت وخلتها تمص زبي.

بعدها ب ٥دقايق رحت قايم ونازل وراها وشديت البنطلون وفتحت فلقتها وببص علي خرمها لقيتو وارم شويه كده رحت نازل لحسو شويه لغيت م بدا ينفتح معايا لوحدو دهنت ب الفازلين زبي وخرمها وبدات انيك فيها بس المره دي كانت بتتجاوب معايا بشهوه فضلت انيك وأرزع فيها شويه.

بعدها قمت وخلتها تاخد وضع الدونكي وحطيت زبي وبنيك ب اقوه ما عندي وهيا بتتاوه تحتي وانت بقولها هجيب هجييب ومره واحده جبت لبني كلو بكميه كبيره فطيزها فضلت كدا شويه مطلعتش بتاعي غير لما طلع لوحدو واللبن بداء يطلع منها وينقط.

جبت منديل وحطيتو علي طيزها وخلتها تقوم تخش الحمام، خلصت وطلعت وقالتلي بس انا لسا مجبتش خليتها تنام علي طرف السرير وتفتح سبعه وفضلت الحس كسها شويه وجابت ف بوقي ونضفت كسها بلساني وقمت ولبستها ولبست ونمنا اكن مفيش حاجه حصلت.

عدت الايام وبابا جه والحوار خف عشان نومه خفيف مش زي ماما، بقت تمصلي والحسلها انيكها مره كل يومين او تلاته وممكن منعرفش وملك بقت بتموت ف نيك الطيز وبتحبه اوي وبتعشق لما بجيب فيها عدي مده اجازه بابا ومشي وبقينا واخدين راحتنا اكتر.

ظبطنا صحيانا قبل م ماما تصحي عشان نفطر انا وملك من بعض اديها لبني تفطر بيه واشرب عسلها افطر بيه ولو اتاخرت ف النوم نعمل واحد ع السريع، حوار النيك ده خلانا منستغدمش العاده السريه خالص بقيت احوش لبني لملك حبيتي وبس.

طبعا اتطورنا في وضعيات النيك بقيت بنام علي ضهري واخليها هيا تتناك براحتها وبقيت بنيك واحنا نايمين جنب بعض او اقعد علي كرسي واخليها تتناك وهيا قاعده وضعيات كتيير اوي عملناها.

جت ليله خميس وانا وهيا كنا داخلين نستحمي مع بعض، قعدت علي القعده وخلتها تمص زبي كنت بحب امسك راسها واحشر زبي فيها واخليها تتخنق كدا، خلصت وخليتها تقوم خليتها تسند علي الحوض ووقفت وراها وحشرت راسي عند كسها وفضلن الحس فيه هوا وخرمها بعدها رفعت رجلها علي الحوض وبقت فتحالي خالص وبدات انيك فيها جامد وفتحت الدش عشان الصوت وخلصت وجبت لبني فيها رحت نازل شافط لبني كلو من خرمها ورحت بايسها وبتف لبني كلو ف بوقها وهيا بتبلعو.

لو لقيت تفاعل هنزل الجزء التاني.

الجزء الثاني. (Part 2)

خلصنا واستحمينا وطلعنا من الحمام ونمنا جنب بعض، وانا ببص في عنيها الحلوين وانا بقولها يااه كل الجمال ده ليا ردت وقالت هوا انا حلوه للدرجادي؟

قلتلها انتي القمر يغير منك ضحكت وباستني من دماغي وقالتلي **** يخليك ليا يحبيبي وتفضل معايا علي طول، واحنا في حضن بعض وبنتنفس هوا بعض وكل واحد بيحب التاني بجد مش مجرد شهوه وبيفضيها وخلاص.

المهم نمنا وصحينا قبل ماما طبعاً وكل واحد فطر التاني علي طريقتو وعملنا واحد علي السريع، طبعا علاقتنا دي مكنش مخلوق يعرف عنها نهائي لحد من نموت وانا نبهتها انها متقولش لحد وفعلا ده اللي حصل.

(طبعاً انت ك قارئ مستغرب او شاكك من اللي بحكيه وإن ده من وحي الخيال بس بأكد ليك ان كل ده مش حقيقي، اكيد ممكن تلاقي في علاقات اخوه في العمر ده ومش بعيد بنفس التفاصيل لاكن كل اللي بكتبه فقط من نسج خيالي وشهوتي مش اكتر).

عدى كتير بطلت اعد وافتكر المواقف اللي مابين كل موقف والتاني بس بتبقا مواقف بارزه في عقلي وعمري م انساها، جه يوم بابا رجع من الشغل مفاجئ وماما قالتله خير يا ابو احمد اي اللي حصل المهم يعني ان حد اتوفي وكان لازم يسافرو ويباتو كام يوم عشان كانت محافظه في الصعيد وصعب انهم يروحو ويرجعو نفس اليوم، وكان ساعتها الساعه ٧ الصبح وكنا نايمين وامي صحيت اصلا علي صوتو وكدا.

المهم صحونا وقالولنا انهم هيسافرو لوحدهم عشان الدرساه بتاعتنا و هيقعدو حوالي اسبوع هناك، انا ببص لاختي وانا هطير من الفرحه واختي برضو كانت بتبصلي نفس البصه، قعدنا اكلنا وبعدها رتبوا شنطه فيها هدوم ليهم.

وكان معاد القطر علي الضهر، بابا سابلي فلوس وماما قلت لاختي كلمتين ان تخلي البيت نضيف ومشعرفت اي انتو عرفين الكلام ده وبابا قالي خد بالك من اختك ومن نفسك ولو حاجه حصلت رن عليا قلتلو متقلقش انت سايب راجل.

هما نزلو من هنا وانا وملك دخلنا الاوضه من هنا فضلنا نبوس فبعض شويه وكنت مقعدها علي حجري وحضناني وفضلنا كدا منعرفش لحد امتي، قلتلها نخلص الدروس ونبقي براحتنا قالتلي ماشي بس انت نسيت حاجه.

قلتلها هوا ده يتنسي برضوا، راحت قايمه وانا قمت قلعت البنطلون وزبي كان نايم لسا ورحت قاعد علي الكرسي وهيا قاعده علي رجليها وبدات تلحس فيه وتشفطه جوه بقها كلو وانا بدات اهيج علي كدا وزبي بدا يكبر جوه بوقها، راحت مطلعاه وفضلت تمص وترضع فيه لحد م طلعته وبدات اضرب عشره علي وشها.

كان منظر لبني وهوا علي وشها هيجني اكتر ولقتها بتطلع لسانها وبتلحس اللي تطوله بيه وبصوابعها تجيب اللي علي باقي وشها، انا هجت تاني وزبي قام اكتر رحت مخليها واخده وضعه الدونكي ولحست خرمها وزنقت زبي نوبه واحده وهيا صوتت جامد وفضلت انيك وانيك وانيك لغيت م كنت خلاص.

وهيا تحتي بفرك كسها وجابت تحتي مرتين ولما حسيت اني هجيب رحت مطلع زبي منها ورحت جايب علي طيزها وكسها من بره وغرقتها، وهيا بتقولي هجيب ياأحمد وانا رحت نازل واخد اللي فيه النصيب وبالعته.

طلعنا غيار ودخلنا الحمام عملنا واحد عنيف برضو واستحمينا وطلعنا، قلتلها انا جعان مش قادر شقت كدا وقالت من عيني ياحبيبي.

طلعت وعملت الاكل واكلتني في بوقي بأيدها رحت ماسك اديها وبايسها وقلتلها تسلميلي يحبيبتي وبستها من دماغها، خلصنا اكل وقامت وعملت شاي وشربنا وذاكرنا شويه ونزلت اوصلها الدرس ورحت الدرس وخلصنا ورجعنا سوى.

دخلت عملت غدى وكان غدى حرش (مبتعرفش تعمل اكل كان باقي اكل امبارح وهيا سخنتو).

قلتلها تسلم ايدك قالتلي تسلملي يحبيبي، قولتلها بقولك اي قالت اي مسكتها من ايديها ودخلنا اوضه ماما وطلعت مكياچ بتاعها وقالتلي طب منا عندي قلتلها استني بقي، خلتها تتمكيچ وتحط ايلاينر.

وخلتها تطلع فستان ليها ولبسته وكانت قمر ١٤ حرفيًا رحت مطلع المكوى بتاعت الشعر وخلتها تكويه وانا غيرت ولبس طقم كلاسيك وخلصت،
وجبت السماعه وشغلت اغاني وفضلنا نرقص انا وهي طول اليوم وحضنتها وبستها بوسه شفايف.

وقلتلها اوعديني الجمال ده ميبقاش لحد غيري قالتلي بوعدك وحضنتني جامد وعيطت، وانا حاضنها وبقولها خلاص بقا مالك قالتلي انا بحبك اوي ومقدرش اعيش من غيرك انا عايشه عشانك اصلا وريني كدا مين اللي هتاخدك مني وفضلنا نضحك ونهزر مع بعض.

بعد الرأس ده كنا جعنا رحنا عاملين سندوتشات مع بعض واكلنا وهزرنا وكنت لسا لبسين الهدوم دي، رحت قايلها عاوز اقلك كلمه سر قالت اي رحت ساحبها من ايديها وداخل بيها الاوضه ومنيمها علي السرير وفضلت ابوس في كل حته فيها وبدات اقلعها الفستان شبه العرسان كدا بالظبط.

(يجماعه وانا بكتب مبسوط معرفش ليه😂😂❤️)

ولما بقت سلبوته قدامي رحت قالع هدومي انا كمان واخدنا وضع 69 وكل واحد بياكل ف التاني الشهوه خلاص كانت قاتله كل واحد فينا فضلت افعص ف طيزها وانا بلحس ف كسها وهيا تتاوه وتمص زبي لحد م جبنا مع بعض في نفس الوقت.

طبعا مكناش لسا شبعنا خلتها تنام علي مخده وفضلت ارزع فيها شويه طبعا كان صوتها عالي وواخدين راحتنا في النيك، بعدها خليتها تنام علي ضهرها وتحط المخده تحتها عشان تبقي مرفوعه وحطيت زبي وفضلت انيك جامد وهيا كانت اتعودت علي كدا.

وهيا بتدعك كسها وجابت مايتها علي جسمي وكنت لسا مجبتش رحت نمت انا علي ضهري عشان تهيج تاني وخليتها تقعد عليه بعدها دخل، بدات تطلع وتنزل وترزع جامد وصوت جسمنا مع بعض كان بيخليني اهيج اكتر.

لما حسيت اني هجيب قلتلها انا هجيب قالت استني لقتها قامت من عليا وفضلت تحلب زبي لغيت م جبت علي بطني وكانت كميه كبيره وانا دوخت لما طلعتهم، لقتها نزلت ب لسانها بتلحس جسمي مطرح لبني وعسلها وتبلع.

فضلنا كدا طول الليل وكنا عريانين محدش فينا لبس حاجه ودخلنا الحمام عملنا واحد برضو واستحمينا وطلعنا.

ودخلنا ونمنا علي طول من كتر التعب ومن غير م نلبس طبعا قفلين التكييف عشان الجو سقع واحنا مستحمين كنا هنتعب، صحيت الصبح علي ايد بتمشي علي جبني وجسم حضني بفتح عيني لقيتها نايمه وحاطه دماغها علي كتفي وحضناني.

ونتحرك ايديها رايح جاي علي بطني وحاضنه رجليها علي رجلي كدا تقريبا وصلت الفكره!؟

حطيت ايدي علي شعرها وفضلت العب فيه وبوست راسها وقولتلها صباح الخير ياجمل واحلي قمر في الدنيا دي كلها، قالتلي صباح الخير ياجمل واحلي حد عرفته في حياتي.

قالتلي جعان قلتلها لا شويه عشان صاحي مش قادر وانا فعلا كنت جسمي مكسر ومش قادر اتحرك ولما لاحظت كدا قلقت عليا وقالت نروح المستشفي قلتلها لا لا هبقي كويس.

قامت رنت علي ماما وطمنتها علينا وكدا وقالتلها عليا وسالتها تعمل اي وكدا وقالتلها علي برشام تدهولي وملك سالتها هيجيوا امتي وبتاع قالتلها عدي يوم فاضل ٦ ايام.

خلصت وقفلت معاها قالتلي لازم تاكل الاول قلتلها مش عاوز وكان باين عليا التعب جامد راحت مطلعه غيار ولبستني الهدوم ودخلت المطبخ تعمل سندوتشات وجت قالت مش انت بتحبني قلتلها جدا كمان قالت طب كل من ايدي وفعلا اكلت قطمتين
وكنت خلاص.

طلعت جابت مايه والبرشام كان معايا واديتهولي وهيا طلعت لنفسها غيار ولبستو قلتلها والدروس قالتلي تولع احنا ف اي ولا ف اي، قلتلها معلش عشان متدعديش انت كمان خليكي علي السرير التاني.

قالت و**** هتبقي كده طب اي رايك اني هشرب لبني المفضل دلوقتي قلتلها مش وقتها يملك انا تعبان وممكن دتعدي مني والافرازات دي بتطلع ب العدوى بتاعتي ف خليها وانا شويه و هبقى كويس مش قصه.

خلتها تطلع بطانيه تقيله عشان اتغطى بيها واعرق عشان اخف، نمت وصحيت بعدها علي الساعه ٣ لقيتها قاعده علي الكرسي وايديها علي خدها ونايمه،ناديت عليها وبعد كدا صحيت وجرت عليا وبتقولي مالك ياحبيبي عاوز اي.

قلتلها انا اتحسنت شويه عاوز اخش اخد دش دافي عشان المرض ينزل مع المايه، اخدت غيارات لينا وحطيتها ف الحمام وجات سندتني ودخلتني الحمام وبدات تقلعني هدومي وقلعت هيا كمان هدومها وانا رحت قاعد علي القعده وهيا فتحت المايه وبدات تحميني وتغسل جسمي وتشطفني حلو اوي.

خلصنا ولبستني هدومي وطلعتني وهيا دخلت استحمت ولبست وطلعت وجاتلي وقالت تحب تاكل اي قلتلها بلاش تطبخي خلينا نطلب اكل وخلاص وبالفعل طلبنا بيتزا و الدلفري جه و حاسبته ومشي، ملك ظبطت السفره وصبت بيبس وبدات تاكلني في بوقي وتاكلني لغيت م أتمليت.

خلصنا ولمت الدنيا ودخلت المطبخ وقلتلها لمي المفرش بتاع السرير عشان التعب اللي عليه انا طبعا كنت كل ده لسا تعبان بس خفيت شويه عن الصبح دخلت شالته وحطته في الغساله هوا والغيارات بتعنا وشغلت الغساله عليهم.

ماما رنت وانا رضيت

ماما: الو

انا: الو يماما

ماما: اي ياحبيبي عامل اي دلوقتي كويس

انا: اه ال* * كويس ملك إديتني برشام الصبح وفطرنا ولسا جايبين بيتزا من بره واكلنا اهو

ماما: طيب ياحبيبي خلي بالك من نفسكم اديني ملك

ناديت عليها وأديتها التليفون تكلمها وخلصت معاها وجت قعدت جنبي وقالتلي اي يعم هتفضل كدا كتير انت وحشتني حتى قلتلها وانا كمان بس مش هينفع وانا كدا.

خليها بليل ولو كدا هعوضك عن اليوم كلو وغمزتلها راحت ضاحكة باستني من خدي قالتلي ياحبيبي انت وحشتني اووي بصوت كلو هيجان، وانا مش عارف اتفاعل معاها ومش قادر بس بوستها بوسه خفيفه.

وقمت داخل اتقلب علي السرير بتاعها وقلتلها غطيني، جت غطيتني وقعدت جنبي وحطت ايديها علي دماغي و بتمسح كدا وبقولي ** يشفيك ياحبيبي قولتها يا يا حبيبتي ونمت وصحيت علي صوت آذان الفجر و ملك نايمه قصادي علي الكرسي.

ساعتها اكتشفت ان هيا فعلا بتحبني و عيزاني وشرياني وحسيت اني خفيت خلاص ودخلت اخد دش ونزل العرق من علي جسمي كلو ولبست وطلعت، دخلت الاوضه وهيا كانت لسا نايمه رحت مصحيها وهيا صحيت علي طول قالتلي اي ياحبيبي مالك حاسس انك كويس قلتلها اه ورحت واخدها في حضني وقلتلها معلش تعبتك معايا.

وهيا حضناني وبتقولي **** يخليك يا حبيبي، قلتلها انا جعان خالص قالت خمس دقايق واعمل عشى ليك قلتلها لينا ضحكت وقامت وحضرت الاكل وحطيتو علي السفره وبدانا ناكل وكانت بتاكلني ب اديها وبتقولي كل كل شكلك هفتان، ضحكت وقلتلها براحه طيب.

خلصنا وسحبتها ودخلت بيها علي السرير وكانت حطه دماغها علي كتفي وبتقولي لو تعبان خلاص، قلتلها دا انا خفيت خلاص دا انا هعوضك اصبري بس رحت حاطتها علي السرير ونمت فوقها واخدها بوسها طويله نسينا فيها الوقت، قالتلي اوعدني انك متسبنيش قلتلها بوعدك يا روحي ورحت نازل مقلعها البنطلون وفضلت الحس ف كسها وهيا كانت حاطه ايديها علي راسي وبتاوه وفجاه لقتها بتأوه جامد وجابت عسلها في بوقي.

انا قمت من هنا ولقتها زقتني انام مكانها وراحت شاده البنطلون واخدت زبي في بوقها وفضلت تمص وترضع فيه ولما حسيت اني هجيب خلتها تقوم عشان كنت خايف يكون فيه حاجه تتعب، قمت وخليتها تنام علي جنبها وانا وراها رحت بليت صباعي من بقها وحطيتو في طيزها وفضلت انيكها بيه شويه ونزلت وعدلت زبي علي خرمها وبدات ادخل وحده وحده ورافع رجلها ب ايدي ولما دخلت الراس رحت زانق كلو نوبه وحده وصوتت وبدات وصله النيك فضلنا كدا ١٠ دقايق.

نمت علي ضهري وخليتها تقعد عليه وضهرها ليا رحت ساحبها من شعرها وخليتها تنام فوقي ورفعت رجليها ب ايدي ونكتها ف الوضع ده شويه وانا كنت مش قادر كان اللي بيهيجني اكتر ان كل اما ادخلو هيا تصوت وتقولي جامد ياحبيبي نكني جامد رحت جايب كلو فيها، وهيا بتقولي يح يح بيلسع.

خليتها تقوم وتاخد وضع الدونكي وانا رجعت زبي تاني وفضلت انيك فيها تاني وهيا كانت في عالم موازي تحتي وبتقول كلام ايوا نيكني ياحبيبي نيك حبيبتك ومراتك انا ملكك، رحت ساحب ايديها الاتنين وشدتها بيهم وفضلت ارزع جامد وهيا تتأوه وطن طن ونمت فوقها وفضلت انيك وهيا كانت خلاص وجابت
مرتين تاني تحتي وانا رحت جايب كلو فيها وهيا تصوت كل م يطلع مني.

خلصنا وفضلت نايم فوقها مترحكناش وزبي لسا جواها شويه واتقلبت جنبها ونمنا واحنا عريانين، صحيت الصبح وهيا كانت نايمه رحت نازل تحتها فضلت الحس كسها وباين لسا مصحيتش رحت قالبها علي بطنها وبليت زبي وبدات انيك وهيا صحيت وانا زبي جواها وبقولي انت مش عاتقني وضحكت وفضلت ارزع وهيا تصوت لحد مجبتهم.

دخلت تنضف خرمها من اللبن اللي فيه وطلعت وقولتلها تخش المطبخ تعمل فطار هيا دخلت من هنا وانا زبي قام تاني من هنا رحتلها ووقفت وراها وحشرت زبي بين فلقتها وفضلت امسح كسها بيه وهيا لما تعبت خالص وانا رحت رافع رجليها علي الغساله وفضلت انيكها علي الواقف ولما حسيت اني هجيب قلتلها قالت هاتهم في بوقي راحت نازله ترضع لحد مجبت كلو في بوقها وهيا بلعت وقامت تبوسني .

عدي اليوم كل نيك وطنطيت وطبعا محدش راح دروسه وقولنا لاهلنا اني لسا تعبان وعملنا حوار
عشان منسبش بعض، طبعا كنا عريانين طول اليوم قصاد بعض وفضلنا نتكلم كتيير اوي واحنا ف الصاله قدام التلفزيون وكنا بنتفرج علي فيلم اجنبي بناكل فشار وكان الوقت اتاخر وقولتلها تخش تجيب بطانيه ومخده.

دخلت وجابت الحاجه وطلعت اخدت المخده منها وحطيتها تحت راسي ونمت علي جنبي وغطتني ونامت جنبي علي الرُكنه بقيت حاضنها من وره ووشنا للشاشه اخد زبي اللي كان واقف وحطيتها في خرمها ودخل وحده وحده خليته جواها من غير نيك او حاجه وفضلنا كدا لحد م الفيلم خلص ونمنا مكنا.

صحيت بليل ولقيتها متحركتش وزبي كان نام جواها وهيا لما حست ان انا صحيت قالي انت صحيت ياحبيبي قلتلها اه هوا انت مدخلتيش تنام جوه ليه شكلك مش مرتاحه, قالت مكنتش عاوزه اقوم واسيبك ومكنتش عاوزه اطلعو من جوايا بحس ان انا وانت بقينا ف بعض فاهم؟.

قلتلها اه ياحبيبتي وزبي بدا يقف تاني جواها وهيا بدات تتأوه براحه لغيت لما زبي وقف علي اخره وفضلت انيك فيها شويه لحد ما خليتها تقوم وتقعد عليه وانا انام علي ضهري وفعلا دخلتو وبقت مدياني وشها وانا ماسك زبي بحطو علي خرمها وهيا تقعد لحد مدخل وفضلت تتنطط عليه وتصوت وانا ب ايدي بفرك كسها وجابت شهوتها عليا.

بعدها قومتها وخليتها تنام علي ضهرها وحطيت المخده تحتها عشان تبقي مرفوعه ورفعت رجليها علي كتافي وفضلت انيك جامد لحد لما حسيت اني هجيب رحت مطلع زبي وفضلت احلبو لغيت لما جبت لبني عليها وغرقتها، وقمنا دخلنا الاوضه ونمنا.

عدي باقي الايام علي نفس الحال واتفقنا اننا نقلل نيك عشان منتعبش ويحصلنا حاجه من كترو واتفقنا مره أو مرتين في اليوم بس، وجه اليوم القبل اللي اهلنا هيجو فيه ونضفنا الشقه من الكركبه ولو فيه بقع من اللبن وبخينا معطر ف الشقه كلها عشان ريحه لبني كانت ف كل حته.

وعملنا واحد بليل في الحمام وكان واحد ملوكي فضلت ساعه ونص انيك فيها كانت جابت خمس مرات وانا جبت تلت مرات، وطلعنا وكنا مهدودين من اليوم كلو ولبسنا ونمنا وصحيت الصبح علي صوت ماما وهيا بتنادي علينا وانا صاحي مدغدغ، بقولها انتم جيتو امتي قالت لسا جايين وابوك نزل يجيب فطار.

دخلت صحيت ملك وكانت لسا هتدلع عليا قلتلها اهلنا جم قالت يووه يعني خلاص بوستها بوسه سريعه وقلتلها مش خلاص قومي يلا عشان بابا بيجيب الفطار وجي، طلعت سلمت علي ماما وكان باين علي ملك التعب وماما سالتها مالك قالتلها مفيش روقنا انا واحمد الشقه امبارح بس عشان كدا تعبانين وجه بابا وسلمنا عليه وعدي بقيت اليوم.


نهاية الجزء الثاني.

انا كده عصرت دماغي وانا بكتب معرفش هيبقي في جزء تالت ولا ده هيبقي الاخير لو محتاجين جزء كمان اكتبولي.

بفكرك عزيزي القارئ ان ده نسج خيالي مش اكتر وده كلو مش حقيقي عشان المصدقيه.

الجزء الثالث. (Part 3)

بعد اما فطرنا وخلصنا بابا قعد معانا شويه وكان هيرجع الشغل تاني تاني يوم ف كان بيحضر هدومه وماما انشغلت معاه، انا فضلت ف الصاله وملك دخلت تذاكر فضلت اتفرج شويه علي التلفزيون ملقتش حاجه عدله رحت قافلة وداخلت الاوضه ونمت علي السرير وفضلت اقلب علي الفون وملك بتزاكر قدامي علي المكتب ونمت من غير محس.

صحيت علي هزه بفتح عيني لقيت ملك قدامي بتقولي اي يعم هتنام لحد امتي ف بفتح لقيت الساعه ٣ قالتلي يلا عشان ماما بتعمل الغدا وباستني علي خدي ومشيت، انا طلعت ودخلت الحمام اغسل وشي واظبط نفسي وطلعت ولقيت بابا واقف ف البلكونه بيشرب سجاير رحت واقف معاه وفضلنا نتكلم شويه.

لقيت ملك طالعه ووقفت معانا وفضلنا نتكلم ونضحك لحد م ماما نادت علينا ودخلنا وملك دخلت تجيب الطباق والمعالق وانا دخلت وراها وفضلت احك في طيزها وهيا بتضحك وبتمشي.

خلصت وقعدنا واتغدينا وشربنا الشاي المتين وكل واحد انشغل في حاجه وجت الساعه ١ بليل وطبعًا كنا ف الاوضه انا وملك وانا بقولها انا تعبااان مش قادر قالتلي اسكت إلا حد يخش علينا وتبقا مصيبه قلتلها طب اطلعي شوفيهم طلعت وبعدها جت وبتقولي امشي من غير صوت.

طلعنا وقربنا من باب الاوضه وسمعت صوت خبط النيك ده وسامع صوت ماما ونفسها واهاتها الواطيه وبابا بيقولها وطي صوت لايكونو العيال صحيين، احنا طبعا مكناش شايفين لاكن سامعين قعدنا شويه عند الباب وبابا مكنش عاتق ماما وسمعتها بتصوت كدا فعرفت ان بابا جاب رحت ساحب ملك وطلعين علي الاوضه جري.

دخلنا بتقولي اييي قلتلها هتلاقيهم طلعو كل واحد يستحما دلوقتي وممكن حد فيهم يخش علينا تعالي نعمل نيمين وفعلا كل واحد نام علي سريره وشويا حسيت بالباب بيتفتح ويتقفل تاني رحت قايم رايحلها وبقولها شوفتي.

قالتلي يخربيتك، بدات ابوس فيها وهيا بتتجاوب معايا علي طول رحنا قالعين واخدنا وضع 69 وفضلنا شويه كدا بعدها قمت راكبها وحطيت الاندر بتاعها في بقها عشان صوتها ميطلعش وكان عاجبها الحوار جداا وغيرنا الوضع مرتين تلاته لحد ما جبت جواها وبعدها نزلت لحس في كسها عشان تجيب هيا كمان.

خلصنا وكل واحد نام علي سريره وصحينا الصبح نودع بابا وكملنا نوم تاني .

صحيت الضهر وملك كانت نايمه وطلعت اشوف ماما ملقتهاش في البيت فعرفت انا نزلت السوق رحت داخل لملك وكانت نايمه ووشها للحيطة، قلعت ونمت وراها ورحت منزلها البنطلون وبليت زبي ورحت حاطه علي باب خرمها وفضلت ازق وهيا نايمه وانا ماسك فرده طيزها عشان ابقا فاتح وباعد الفلقتين عن بعض وفضلت ازق لحد ما هيا صحيت وانا حاتط نص زبي.

بتقولي هوا اي قلبك الجامد ده قلتلها مفيش حد فالبيت قالت بجد قولها اه قالتلي طب حطه يلا رحت مدخل باقيه وفضلت انيك شويه واتعدلنا وعملنا وضع 69 وكل واحد جاب في بوق التاني وقومنا لبسنا وفضلت نايم جنبها وفضلنا نتكلم لحد لما ماما جت وقالتلنا انتو صحيتو امتي امال، ملك رديت وقالت لسا من شويه.

طلعت عشان تحضر فطار واحنا كملنا كلام شويه وماما نادت عشان الفطار طلعنا فطرنا وملك ساعدت ماما وعملت الشاي وشربناه وكل واحد اتلهى في مذكرته وبعدها كل واحد راح دروسه وروحنا علي بليل.

عدى الايام والشهور وجه وقت امتحانات الترم الاول وكان امتحانات الاعدادي النقل في نفس وقت امتحانات الثانوي العام النقل ف كان الاسبوع ده واحنا بنذاكر ليله الامتحان كنت اطمن ان ماما نامت واروح لملك وهيا قاعده علي كرسي المكتب انزل البنطلون واطلع لها زبي واخليها تمصه وهيا بتذاكر.

لغيت م زبي يقف ويبقا مبلول واخليها تقف وارجع الكرسي واقلعها البنطلون وانزل علي ركبي وافضل الحس كسها وخرمها وهيا بتنهج قدامي وبتقولي خلاص بقا مش قادره، اروح شادد الكرسي وقاعد عليه واخليها تقعد علي زبي وافضل انيكها وهيا قاعده عليا وزبي كلو جواها.

فضلت كدا ربع ساعه لغيت م حسيت اني هجيب رحت قايم وخليتها تمصلي وجبت لبني في بوقها وبقولها عشان تذاكري حلو وفضلنا كدا عريانين وانا قعدت اذاكر برضو لغيت م تعبنا وكنا هنام، رحت منادي عليها وقولتها ملك قالتلي اي رديت وقولتلها انا لسا مشبعتش وعايز تاني قالت انا مش قادره ي احمد وانت بتنيك علي طول.

ولما سكت وهيا حست اني زعلت قامت وجت نامت جمبي وحضنتني وقالتلي ياحبيبي متزعلش مني بس انا ذاكرت كتير ومش قادره اعمل حاجه تاني بس انت لو عاوز طيزي تحت امرك، رديت وقولتلها مفيش حاجه خلاص ولو مش عاوزه انيكك تاني حقك.

ملك قامت وقعدت عليا وانا كنت نايم علي ضهري ونزلت علي شفايفي ببوس رومنسي بس انا بعدتها وقولتلها انا عاوز انام ومش قادر لقيتها بطلت كدا وحسيتها كانت هتعيط وقامت من جنبي وراحت السرير بتاعها وسامع صوتها وهيا بتعيط بصوت واطي وانا نمت.

صحيت تاني يوم بدري خالص وكان كلو نايم وملك لقيتها نايمه علي سريرها وعلي جنبها ووشها للحيطه انا حسيت علي دمي وحسيت اني زعلتها رحت قايم نايم وراها ولزقت فطيزها وحضنها من وره وحسيت انها صحيت بس عملت انها نايمه وانا رحت بايسها من رقبتها وبقولها ملوكتي حبيبتي اصحي يلا، لقيتها اديرت وبقينا وش لوش وبتقولي يرضيك اني انام زعلانه قلتلها لا يروحي وفضلت اقولها كلام حلو وفضلت اهزر معاها.

وقولتلها مش وحشك حاجه قالتلي اويي رحنا دخلين في بوسه طويلها وفضلت اقفش ف طيزها واحط ايدي علي كسها واحسس عليه وهيا بدات تهيج وهيا مدت ايدها وحطيتها علي زبي وفضلت تلعب فيه لغيت م وقف، راحت نازله مقلعالي البنطلون وفضلت تمص وترضع فيه لغيت م بقا حديده وكملت مص لحد م جبت لبني في بقها لغيت ما خلصت وهيا نامت في حضني.

شويا وحسينا بحركه بره قمت بسرعه عادل هدومي وقومت اكن لسا صاحي وداخل الحمام ولقيت ماما ف وشي ولسا هتخش الحمام قلتلها استني اخش بسرعه راحت طالعه وانا عملت حمام وغسلت وشي وعدلت نفسي وطلعت، وهيا دخلت ورايا وانا دخلت الاوضه اخلي ملك تقوم ع اساس لسا مصحيها وخرجت.

ماما كانت لسا ف الحمام رحت مستغل الفرصه وزنقتها ف الحيطه وفضلنا نبوس بعض واقفش فيها ولما حسيت ب ان الباب بيتفتح رحت سبتها بسرعه وطلعت وماما كانت طلعه بقولها يلا م قادر طبعا زبي كان واقف ع الاخر وحسيت ان ماما لمحتو وشفتها بتبتسم وطلعت.

انا دخلت الحمام خلصت وضربت عشره عشان مكنتش قادر ونضفت وطلعت، وماما كانت ف المطبخ بتعمل فطار لينا وكدا.

وقولت اساعدها دخلت عليها المطبخ قولتلها عايزه مساعده قالتلي ماشي خليك خليتني واقف وراها وكانت بتناولني الحاجات وانا أوديها الصاله بعد ما خلصنا وملك طبعا كانت قاعده علي الرُكنه بتتفرج ع التليفزيون ولما شافت ان الاكل جهز راحت قاعده علي السفره .

بقولها قعدتي ع الجاهز ورحت ضاحك وماما ضحكت بتقولي يبارد وهيا بتضحك وقعدنا قعده عائليه جميله وخلصنا وملك قامت تودي الحاجه المطبخ وماما بتحط ف التلاجه وانا بقولهم عاش عليكو وبضحك.

كُنا يوم جمعه وكدا وكان اليوم اللي بعده اخر يوم امتحان، طبعا خلصنا وكان عندنا دروس ولبسنا ونزلنا وخلصنا ع العشا كدا روحنا وكانت ماما بتعمل الغدا.

انا اخدت غيار ودخلت الحمام اخد دوش وأفوق،
دخلت وقلعت الهدوم وبفتح الصندوق البلاستيك اللي بيتحط فيه الغسيل الوسخ ده بفتح معرفش اي اللي خلاني ادور فيه وانا بدور لقيت نفسي ماسك كلوت بصيت لقيتو كبير ف طلع بتاع ماما لقيتني بشمو وببص فيه لقيت نفس الافرازات اللي ملك بطلعها.

بس ده كان لسا مقلوع ورحتو تهبل فعلًا مش اي حد هيفهم اللي بقولو، انا ماسك الكلوت وقاعد اشم فيه وزبي واقف ع اخرو ولقيت نفسي بلحس الافرازات دي وكان طعمها يلهوااااي خلصت كل حاجه كانت ف الكلوت واخدته وقعدت ع القعده وفضلت اضرب عشره بيه.

مكملتش خمس دقايق ع بعض وكنت جايب شلالات من العشاير وغرقت الحمام وقمت استحميت ورجعت الكلوت ف الصندوق بس نسيت احطه بين الهدوم زي مكان محطوط وطلعت والغدا كان خلاص بيجهز وملك دخلت ورايا الحمام وباين انها هتستحما هيا كمان.

بعدها بشويه كانت خلصت وطلعت وجاتلي بتقولي هوا كلوت ماما كان بيعمل اي فوق هدومك ساعتها جالي فلاش باك اني نسيت اخبيه ف وسط الهدوم رحت قلتلها عادي كنت بحط هدومي والسبت وقع ولميت الهدوم تاني قالتلي اه وعملت نفسها مصدقه ومشت.

ملك وماما حطو الاكل وبدأنا ناكل في هدوء، بعدها خلصنا اكل وهما شالو الطباق وانا دخلت غسلت ايدي وكنت محتاج انام رحت سايبهم وقلتلهم ساعه وصحوني ودخلت نمت.

صحيت بعدها بشويه ع حركه حد ف الاوضه بس متحركتش وقولت بيتهيألي وكملت بعدها لقيت حد بيحسس عليا كدا وانا فاتح نص عين وقلت ف نفسي استحاله تكون ملك وفعلا مكنتش هيا، لقيت ماما بتحسس عليا وعلي زبي من فوق الهدوم وانا زبي مصدق لقيتو نط وقف بقا حجر وهيا فضلت مسكاه براحه كدا عشان مصحاش افتكرت ملك اول مره قولت هوا السيناريو هايتعاد ولا اي.

راحت مطلعاه من البنطلون وبقا قدامها ف الهوا لقيتها بتقرب وتشمو ب محن كدا وبتبصلي تشوفني عشان لو صحيت راحت فاتحه بقها ونزلت مص فيه شويه وانا يدوبك رحت جايب ف بقها راحت ضحكه وبلعت العشره بتاعتي ولبستني هدومي وطلعت.

بعدها بشويه جت عشان تصحيني وانا عملت نفسي مشفتش حاجه وطلعت وانا بمسح عيني لقيت ملك نايمه ع نفسها ورحت صحتها وقعدنا وعملت نفسي مشفتش حاجه وعادي خالص وبقول ف نفسي لازم انيكها لازم اعوضها غياب بابا.

وانا سرحان وبفكر ازاي لقيت طريقه جت ف دماغي اني اجيب منوم او مخدر واحطه ف الشاي بتاعها وبتاع ملك عشان ميصحوش خالص.

خلص اليوم وصحينا الصبح للامتحان وخلصنا وروحنا ماما كانت نامت اصلا واول م دخلنا م البيت كانت لسا صاحيه عشان تحضر فطار وكدا وقلتلهم انا نازل اقابل صحبي وجاي ونزلت رحت صيدليه بعيده عن البيت شغال فيها واحد صحبي وقولتلو ع المنوم وقالي لي قلتلو م بعرف انام وعملت عليه حوار.

المهم اخدته وروحت وخبيته وكنت مستني الليل بفارغ الصبر فطرنا وخلصنا وكانت ماما نازله السوق تجيب طلبات للبيت وكانت بتقول لملك لو تنزل معاها بس قالتلها لا وعملت عليها حوار عشان تقعد معايا.

وماما نزلت بعدها لقيت ملك جايه جنبي وفضلنا نبوس ف بعض واكلنا بعض حرفيا وقلعنا البناطيل بس عشان لو جت فجاه نلحق نفسنا قلعت البنطلون ورحت قاعد ع طرف السرير وهيا نزلت تحتي وفضلت تلحس زبي وتمصه وانا اتأوه فوق وهيا بقت بلاعه ازبار.

شويها وحسيت اني هجيب رحت قايلها خلاص رحت قايم وجبتها مكاني وبقيت بلحس كسها وخرمها وهيا نايمه ع ضهرها وهيا اترعشت نوبه واحده وجابت عسلها وانا شربته كله رحت قايم ورافع رجلها ع كتافي بقلها عارفه نفسي ف اي قالت اي.

وانا بفرش زبي ع كسها وهيا شبه التعبان تحتي بتتلوي قلتلها انفسي افتح كسك وانيكك ليل ونهار منه قالت وانا كمان نفسي اويي بس خايفه رحت نازل ع بقها شفطه وقلتلها انا مستحيل اأذيكي وانا هعمل كل اللي انتي عايزاه ولو عايزه افتحك انا موافق بس عشان لما تيجي تتجوزي هتعملي اي.

قالتلي م وقته الكلام ده نكني ف طيزي دلوقتي عشان ماما زمانها جايه رحت عادلها ف وضع الدوجي وتفيت علي خرمها وفضلت ابعبص شويه ورحت مدخل زبي دفعه واحده راحت مصوته وفضلت انيك فيها شويه وغيرنا الوضعيات كتير فضلنا ربع ساعه نيك قلتلها كفايه عشان زمانها ع وصول قالتلي ماشي.

رحت منيمها ع ضهرها وانا قاعد ع صدرها وماسك زبي حلب قلتلها اللبن رايح لمين قالتلي لمرات حبيبي وروحي واخويا وانا فضلت اضرب جامد لغيت مقلتلها افتحي بقك راحت فاتحه وأنا فضلت انطر ع وشها غرقت وشها كلو.

قامت وبتجيب لبني ب صباعه وتحطه في بقها وتقولي **** ده طعموا جامد ب احمد انا مستعده ارضع من زبك العمر كلو قلتلها وزه اللي هيحصل يروحي قالتلي حتا لو اتجوزنا قلتلها لو ايه حصل هنفضل مع بعض.

حضنا بعض شويا ورحنا لبسين هدومنا وقمنا وهيا دخلت الحمام وانا فضلت قاعد بحاول افكر هعمل اي مع ماما و ازاي هوصل ليها بس كنت كل شويه بقول مينفعش وكدا بس الشيطان راكب دماغي واقول طب ممكن يحصل مشكله وبتاع.

وحاولت ابعد الفكره عن دماغي بس قولت مره ومش هتتكرر تاني وبصراحه كنت هموت وانيك كس مش طيز واحس ب شعوره ماما لقيتها بتفتح باب الشقه وداخله ب الحاجات وانا طلعت قعدت ف الصاله وعدي اليوم لاخره.

جات الساعه ٩ بليل وقررت اصارح ملك ب اللي هعمله واخدتها ف الاوضه ورحت قايلها وهيا بتسمع مني مصدومه وبتقولي ازاي مينفعش قلتلها هيا بنفسها مسكت زبي ومصته وهيا مستوعبتش وقولتلها م عادي مانت عملتي كدا راحت ضاحه.

قالتلي طب ازاي قلتلها انا جبت منوم وهعمل عصير واحطهولها فيه لقيتها بتبصلي وساكته اكنها بتفكر قالتلي خلاص ماشي قلتلها يعني موافقه قالت مدام هتعمل كدا عشان خاطر ماما ف ماشي بوستها ف خدها وقلتلها **** يخليكي ليا يحبيبتي قالت ويخليك ليا يحبيبي.

قلتلها اعملي انت عصير وصبي لينا وحطي من المنوم ده واديتها برشامه وقولتلها تطحنه وتحط الحبايه ف العصير بتاعها وفعلا عملت كدا وراحت طالعه ب العصير وماما بتقولها اي المناسبه قالت عادي وبتاع وشربنا وشويه ولقينا ماما قالت انا داخله اريح شويه.

رحنا بصين لبعض انا وملك وماما راحت قايمه داخله بعدها بنص ساعه دخلنا عليها الاوضه فتحنا النور وهيا كانت نايمه بتشخر كانت لابسه عبايه بيتي كدا رحنا مقلعنها العبايه وكانت لابسه تحتها بنطولن والسنتيانه علي طول مش لابسه حاجه تاني من فوق وبزازها كانو حلوين ولا كبار ولا صغيرين بس جمدين كدا.

ملك قلتها السنتيانه وبزازها اتفردو واتمرجحو علي جنب مديت ايدي فضلت اقفش ف بزازها وملك بتقولي ولا عيب رحت هاجم عليها هيا كمان وقلعتها وبقت ملط وفضلت ماسكها وبقولها بصي امك عامله ازاي بتفرجي هعمل فيها اي دلوقتي رحت جايب وش ملك لبز ماما اليمين وقولتلها مصي يلا راحت وخده ف بوقها وفضلت تمص وتلحس فيه ب لسانها.

وانا رحت قالع هدومي كلها ونزلت تحت ماما وقلعتها البنطلون وبعدها الكلوت وشوفت كسها اللي بينور خليت ملك تمسك رجلها وترفعهم وانا نزلت مص ولحس ف كسها وقاعد ارضع فيه ومش مصدق اللي انا بعملو رحت قايم وقولت لملك عايزه تجربي لقيتها بتقول ياريت.

رحت ماسك رجلين ماما رافعهم وملك نزلت تلحس وبقولي دا طعمه تحفه وكملت لحس وبتدعك كسها رحت حاطط رجلين ماما ومفشخهم كدا وبقت فاتحه من تحت رحت نازل ورا ملك وفضلت الحس كسها وهيا من شهوتها جابت ع طول.

خليتها تقوم تمص زبي شويه وبعدها رحت حاطط زبي ع كس ماما فضلت افرش بيه شويه وقومت مدخله وحسيت بشعور اول مره احس بيه وفضلت اطلع وادخل دقيقتين وحسيت اني هجيب رحت مطلع زبي بسرعه وجبت ع كسها من بره وخليت ملك تلحس وبعد م نضفت خليتها تمص زبي تنضفه هوا كمان.

رحت مدخلت تاني وفضلت انيك جامد وارزع بعدها حبيت اغير الوضعيه رحت قايم وجايب مخده وقلبنا ماما وبقت نايمه ع بطنها وجبت المخده حطيتها تحتها عشان تترفع ورحت حاطط بتاعي تاني وفضلت انيك ب اقصي ما عندي وانا ببوس ملك وقولتها انا عايز اجيب جواها قالتلي اوعي بلاش عشان متحملش.

رحت ساحب بتاعي ومشيتو ع خرمها وزقيت زبي كان فيه مقومه شويه بس دخل كلو ف عرفت ان بابا فاتح خرمها رحت قايل لملك مش لوحدك اللي بتتناكي من طيزك اهو قالتلي خلص عشان انا تعبانه وعاوزه اتناك انا كمان رحت جايب لبني ف خرم ماما وقعدت اتاوه زبي حرفيا فرقع جواها.

رحت نايم فوقها وفضلت كدا لغيت م زبي طلع لوحدو وملك نزلت تمص زبي من وره وبتلحس خرم ماما وبتشفط ولبني يطلع وتبلع رحت قايلها انا اول مره احس ب استمتاع كدا قالت بكره هنمارس جماعي وهيا تكون صاحيه رحنا ملبسنها الهدوم ومأكنش حاجه حصلت ونضفنا ورانا.

رحنا واخدين هدوم ودخلنا الحمام قالتلي انا لسا مجبتش وعاوزه اتناك ياحمد قلتلها حاضر رحت قاعد ع القعده وخليتها تقعد ع ركبها وتمص زبي بعدها جبت صابونه ادهن بيها زبي لغيت معملت رغاوي وخليتها تقعد عليه يدوبك راسه دخلت وزبي كلو اتزحلق وهيا صوتها طلع.

فضلت هيا اللي تتناك وتقوم وتقعد وطيزها وهيا بتقعد بتعمل صوت وانا ماسك طيزها وفضلنا كدا شويه رحنا قايمين وخليتها تسند علي الحوض وفضلت انيك فيها شويه لغيت م جابت وانا جبت معاها انا كنت تعبت من كتر النيك يوميها.

رحنا مستحمين وطلعين ودخلنا نمنا، صحينا الصبح ولا أكن حاجه حصلت وماما اتعاملت عادي هيا كمان وباين انها محستش بحاجه.


النهايه.


معلش الجزء ده اتأخر عليكو بس كنت مشغول وانتو عرفين دخله رمضان وكدا معرفش يا جماعه ممكن اعمل جزء رابع عشان كدا في احداث اتفتحت مني ولازم اكملها وكده ده مش الجزء الاخير فاضل جزء كمان.
تحياتي لكم جميعا ❤️❤️😊

الجزء الرابع. (Part 3)

بعدما عدا باقي اليوم من غير نيك لأني كنت تعبان من ليله امبارح قولت لملك اني عايز اكرر النيكه تاني وهيا قالتلي ماشي عشان اليوم ده انا الشهوه كانت اعلي حاجه عندي قلتلها تم بس يومين كدا قالت ماشي.

جه الليل ودخلنا عشان ننام ملك قالتلي احمد ممكن طلب قلتلها اطلبي ياحبيبتي قالت زبك وحشني اوي قلتلها طيب ماشي راحت بيساني من شفْتي وقامت قلعت ف ثانيه وجت قعدت مابين رجلي وفضلت تبوس وتلحس ف زبي.

ولما وقف فضلت ترضع منو واكتر صوت بيهيجني وهيا بتعمل اممم وقوء قوء ده😂😂، وانا منسجم ومستريح ع الاخر وفضلت تمص سكه ٥ دقايق رحت قلتلها اقلعي ونامي علي ضهرك، قامت قلعت ونامت علي حرف السرير وانا نزلت الحس كسها شويه وخرمها.

بعدها حطيت راس زبي علي خرمها وفضلت ادخل لغيت ما دخلته كلها وعيا بتأن تحت فضلت انيك واقفش ف بزازها ونزلت علي وشها بوس وانا شغال نيك فيها بعدها قمت وطلعت زبي من جواها وقعدت علي حرف السرير وخليتها تقعد ما بين رجلي وتمص زبي.

اول لما حطته مسكت شعرها وفضلت ادخل زبي ف بوقها وهيا كانت مبسوطه شويه وقومتها تاخد وضع الدوجي واخدت الاندر وشميته وبقولها دا ريحته جامده ورحت حاطته ف بوقها بعدها اول لما حطيت راس زبي علي خرمها رحت حشرو نوبه واحده.

لولا اني حاطط الاندر كان زمان ماما صحيت فضلت انيك جامد وجسمنا عرق والصوت بقا مالي الاوضه طن طن طن وصوت اهاتها الواطيه وانا كنت خلاص تعبت رحت نايم علي ضهري وخليتها تقعد عليه وتتناك هي بعدها اول لما نزلت عليه لقيت شلال عسل طالع من كسها.

غرق بطني كلها ووشي فضلت كدا لغيت ما جبت جواها وراحت نايمه ف حضني وطلعت الاندر من بوقها وفضلت تبوس فيا وبعدها قمنا دخلنا اخدنا دش علي السريع وطلعنا نمنا.

تاني يوم الصبح قالتلي هتعمل اي ف الحوار ده قلتلها اصبري بس بكره وهنعمل قالتلي ماشي جه وقت الفطار وقمت طلعت لقيت ماما ف الحمام قلتلها قدامك كتير قالت لا قلتلها طب بسرعه، ملك كانت لسا علي السرير وانا كنت هموت واخش الحمام قالتلي اي في اي قلتلها عاوز اخش الحمام مش اكتر قالت اوك.

ماما طلعت وانا دخلت وقفلت الباب دخلت وقعدت وانا بعمل حمام لقيت اندر ماما ورا الباب خلصت واتشطفت وقمت فتحت حنفيه الحوض وغسل وشي وظبط حالي ولفيت عشان اشوف الاندر لقيتها غرقان مايه كدا بس مش اي مايه ده اجود انواع العسل اللي ممكن تلحسه ف حياتك.

كان الاندر يهبل بس مقدرتش اعمل حاجه ولا الحسه حتي ورحت طالع ملك دخلت ورايا وهمستلها انها تشوف ورا الباب بعدها دخلت وقفلت الباب، انا دخلت اشوف ماما لو محتاجه حاجه وكانت خلصت الاكل اخدت منها الطباق وحطيتها علي السفره وجت قعدت قصادي.

بعدها ملك طلعت وقعدت جنبي وخبطت رجلي كدا خلصنا اكل وملك قامت ساعدت ماما ونقلت معاها الطباق وجت جنبي وقالتلي دي شكلها علي الاخر قلتلها اه قالتلي ناوي علي اي قلتلها مش عارف انتي اي رايك.

قالت معرفش وفضلنا كدا شويه وماما جت بالشاي وشربنا وملك قامت غسلت الكوبايات وجت قعدنا كلنا قدام التلفزيون فضلنا نتفرج شويه وماما راحت قايمه دخلت اوضتها، ملك جت جنبي وقالتلي دي تعبانه فشخ قلتلها في حوار هبقي اقولك عليه بليل.

امي طلعت كانت لابسه عبايه ونازله تجيب طلبات وتجيب حاجات للغده قالت محتاجين حاجه قلنالها تسلمي وراحت نازله ملك قالت ناوي علي ايه قلتلها ف مره هخليها بتجبهم واخش عليها مره واحده وهحاول اطمنها واخليها تدوب وتسمع الكلام.

قالت بس يبني ده صعب قلتلها مفيش صعب ولا حاجه قمت موريها اني جبت منشط جنسي عشان تهيج وتسمع الكلام قالت ده انت محضر بقا قولت ياااه اصبري بس قالت هتعمل امتي قلتلها بصي هنحط المنوم النهارده ونعمل واحد وبكره هحط المنشط ف العصير.

اعملي انتي بس عصير نشربه ولما تدخلي تصبي اطحني المنوم ف الكوبايه بتاعتها قالت تم، عدي زي ساعه ونص لقينا ماما بتخبط علي الباب وفي ايديها كياس رحت قايم واخد منها ودخله بقولها هتعمليلنا اكل اي النهارده قالت اكله انتو بتحبوها رحنا قايلين ايه هيا قالت جمبري فرحنا اوي ورحت باصص لملك وانا بغمز وبضحك.

كانت الساعه ٢ونص تقريبا ماما دخلت تحط الحاجه وتنضف الجمبري والسمك اللي معاها، فضلت قاعد انا وملك بنتكلم وبنضحك ورحت قايلها دي شكلها ليله غشيمه قالت حصلل عدي ساعه وماما جت قعدت وفضلنا كدا قاعدين وكل واحد مشغول.

ماما قالت هتاكلو امتي قلنا علي ٦ كدا حلو قالت ماشي عدي الوقت واتغدينا وخلصنا وشربنا شاي كمان ملك قالت في عصير عملاه تحفه تحبو شربو قلتلها تلاقيه وحش قالت هوا انت مش عاجبك حاجه قلت لا وفضلت اضحك راحت ماما قالت صبيلي انا طيب راحت داخله.

جايبه كوبايه العصير وماما شربتها وعدي زي ١٠ دقايق وقالت انا داخله اريح شويه دخلت وسبنها نص ساعه ورحنا داخلين الاوضه وكانت نايمه خالص
رحت عند دماغها اطمن ان هيا نايمه وببص لقيتها بتشخر و مش معانا رحت قايل لملك عيشي حياتك.

رحنا مقلعنها العبايه اللي كانت لبساه وعدلناها ونيمناها علي ضهرها وكانت لابسه برا و بنطلون قلعتها البنطلون وكانت لابسه البرا والبانتي نفس اللون اسود كان شكلها يهبل ف المنظر ده قلت لملك شايف قد ايه ماما حلوه راحت ضرباني ف كتفي وقالت اتلم ياحيوان رحت ضاحك.

قلعتها البانتي وفتحت رجلها ونزلت لحس ف كسها وكنت ف عالم تاني كان طعمه مختلف و شكله وكل حاجه لحست شويه وملك كانت قلعت ملط وقلعت ماما البرا وبقو ملط رحت قايم وملك جت مكاني ونامت علي بطنها ورحت قالع انا كمان وزبي كان واقف علي اخره وانا بتفرج علي ملك وهيا بلحس ومبسوطه وبتلعب ف كسها ب ايديها.

نزلت علي كس ملك وفضلت الحس فيه وهيا جابت علي طول ف وشي خليتها تقوم وتمصلي عشان انيك ماما مصتلي وقمت نمت علي ماما وخليت ملك تمسك زبي وتحطه ف كس ماما يدوبك حطيته وفضلت انيك وطن طن طن ف الاوضه اشتغلت وملك قامت تلحس بزاز ماما وتلعب فكسها.

مش عارف اوصفلك المنظر والشعور اللي حاسس بيه قعدت ١٠ دقايق ف نفس الوقت وقولت لملك تنزل تلحس شويه وهيا فرحت نزلت فضلت تلحس وانا جيت وراها وتفيت علي خرمها وبقولها دورك يا شاطره حطيت زبي وفضلت انيك ف ملك لغيت ما لقيتها بتترعش تحتي وبتجبهم.

انا طبعا لسا مش عايز اجيب رحت ساحب ماما وقلبتها علي بطنها وخليت جسمها من تحت مدلدل من ع السرير فهمين؟

جيت وراها وقعدت علي ركبي وحطيت زبي وفضلت انيك جامد وانا بدات انهج قولت لملك اني عايز اجيب قالت جيب بره اوعي تجيب جوه قالتلي اصبر راحت جيبه كيسه وقالتلي البسها زي الكالدم حطيتها ودخلت زبي ونكت شويه ورحت جايب كميه مهوله وضلت حاطته ونمت عليها جكدا وانا مش قادر.

رحت مطلعه ولقيت كميه لبن ف الكيسه كبيره رحت مطلع زبي وملك نزلت تنضفه واخدت الكيسه بتقول اي دا كلو قلتلها موصفلكيش شعوري وانا بنيك لو كنتي ولد كنتي هتفهمي رحت قايم رافع ماما علي السرير وكنا لسا عريانين زي ما احنا ونمنا جنب بعض وقولت لملك تفتكري الحوار هينفع ولا بلاش.

قالت بلاش وخينا كدا هيبقي احسن والمنشط ده خليه ممكن ينفع بعدين قمت لبست ماما البرا والبانتي والبنطلون وبعدها الجلابيه وقمت دخلت الحمام وملك جت جري ورايا واخدنا دوش هادي بمايه ساقعه ولبسنا وطلعنا كانت جت الساعه ٩ باين.

قولت لملك اعمليلنا حاجه نشربها عشان نفوق قالت حاضر وقامت عملت قهوه بلبن وقعدنا جنب بعض واحنا بنتفرج علي فيلم خلصنا ودخلنا ننام عشان مكناش قدرين.

عدت الايام واحنا علي نفس الحال اليوم اللي نكون عاوزين نعمل جماعي بنحط منوم وبنعيش ليلتها وبعدنا فكره اننا نعمل وهيا صاحيه لاننا محبناش الفكره هوا كدا احسن وبقت علاقتي بملك ف احسن مايكون واتعلقنا ببعض بطريقه فظيعه ومبيعديش يوم بنمارس الجنس مع بعض وكا مره احلي من التانيه واهو النهارده بكلمكم وانا وملك قاعدين بنراجع الذكرايات اللي بدات لغيت دلوقتي وقدرت اعملكم القصه دي.

النهايه.


بتمني تكون القصه عجبك يا عزيزي القارئ واتمني تقولي عن رأيك فيها❤️.
 
مكرر
تنقل لسلة المهملات
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%