NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية أحلى نيكة كانت مع جارتي بالصدفة ( المشاهدين 4)

يوسف عاطف

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
21 يناير 2023
المشاركات
12
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
37
نقاط
570
اول مرة اكتب قصة والقصة حصلتلي بالفعل في احد أيام الصيف سنه 2024
انا يوسف عندي حاليا 22 سنه لسا بدرس وكنت في شغل في القاهرة وقت النيكة اللي كانت لا ع البال ولا ع الخاطر وكانت احلى نيكة فحياتي
هنقول مثلا اسمها منى هي عندها 42 سنه بس جسمها زي ما الكتاب بيقول وشها جميل جدا بعيون عسلي وبزاز مش كبار اوي بس جامدين نيكك تفضل ترضع فيهم متشبعش وعندها كرش خفيف خالص ملبن وسطها جامد اوي بطيز مظبوطة بتترج وهي ماشية تبقا قدامك وتشوفها تموت وترزعها سبانك من حلاوتها وحرفيا بيضا لبن

بدأت الحكاية كنا شغالين ف شقة ف التجمع بنشطبها ف الدور ال11 وهي كانت ف العاشر تحتنا علطول وانا عشان اصغر واحد وكمان لسا بتعلم ف كنت دايما نازل طالع اجيب الطلبات وكذا مرة اقابلها ف الأسانسير بلبس كلوا مقفول بس ضيق نيكك على جسمها كنت بشوف كل تفصيله فيه دا غير برفانها اللي كان سكسي اوي كنت اركب اشم ريحتها ف المكان كلوا لحد ما يوم اول ما ركبت وطالع لقيتها جايه من بعيد ومعاها شنط مقفلتش الباب واستنيتها وهي بصتلي وهي بتمد ف مشيتها وضحكتلي اللي هو استناني يعني ف خرجت قولتلها عنك قالتلي تسلملي مش عاوزة اتعبك بس انا اصريت وشيلت معاها المهم دخلنا وفتحنا الكلام وعرفت انها عايشة لوحدها من وقت وفاة جوزها وعشان الوقت مش فصالحنا متكلمناش كتير ف نزلت وانا كملت وجيت نازل تاني قابلتها بس كانت متشيكة اوي بقولها القمر رايح فين ضحكت قالتلي هجيب طلبات نسيتها واقعد شوية ف اي كافيه قولتلها ياريتني شغال ف الكافيه اللي هتروحيه عشان اشوف ضحكتك الحلوة دي علطول ابتسمت تاني وقالتلي باين عليك ولد شقي ودمك خفيف قولتلها دا انا غلبان اوي حتى جربيني قالت خلاص تعالى معايا بعد ما اجيب الطلبات وخدت رقمي ورنت عليا قولتلها هروح البيت اغير هدومي واكلمك واتفقنا على كدا المهم لبست واتشيكت وكلمتها وروحتلها وكان الكافيه مش بعيد عن العمارة قعدنا ندردش شوية وعرفت منها انها اتجوزت صغيرة ومخلفتش غير بنت واتجوزت وسافرت مع جوزها وهي عايشة لوحدها ومعاها مبلغ كويس من جوزها حاطاه ف البنك وبتصرف من اللي بيجيلها كل شهر واحنا قاعدين بنتكلم الوقت خدنا والساعة كانت عشرة ف قولتلها لازم اوصلك والشنط وبتاع واتحججت يعني وانا بصراحه طول القاعدة وهي مهيجاني ببرفانها وبكلامها وجسمها اللي متقسم ف الهدوم كانت سكسي نيكك المهم ركبنا تاكسي ووصلنا العماره وجينا دخلنا الاسانسير كانت بتحط الشفرة وجت تدوس على الدور لفيت من وراها كدا وحطيت ايدي كأني بدوس ومشيت ايدي على ايديها كدا وانا لازق فيها وبشم ريحتها بصوت مسموع حسيت ف ايدها برعشة ونفسها بدأ يعلى شوية ووانا بشيل ايدي مسكت ايدها رجعتها معايا وطولت ثواني وانا لازق فيها لحد ما لقيتها بتتنفس بصوت المهم طلعنا وبشيل الحاجه احطها قدام الباب لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن وبتقولي لازم تشرب حاجه معايا وانا ما صدقت بس قولت عشان متحسش بحاجه قولتلها مرة تانيه حلفت اني لازم ادخل قولتلها ماشي ودخلت قعدتني ف الصالون قالتلي هدخل اجبلك عصير علطول واجي ودخلت عشر دقايق وخرجت تاني بنفس اللبس بس شالت الطرحة وشعرها جميل اوي وسايح على كتافها وقلعت القميص ويدين امي على بزازها وهي هتقطع التوب اللي لابساه جابت العصير وانا باخدهم مسكت ايديها لقيتها بتقولي انا ارتحتلك اوي واتبسطت معاك ف الكافيه مع ان سنك صغير بس باين عليك راجل ويعتمد عليك قولتلها دا بس عشان معايا قمر لازم ابسطها وكمان حسيت معاكي براحه نفسية وغير كدا اللي معاه مزة زيك لازم يدلعها ولا اي😉
لقيتها اتكسفت وضحكت قالتلي يواد عيب دا انا قد امك وخلاص عجزت قولتلها عجزتي اي دا انتي احلى من الف بنت في العشرين قالت باين عليك بكاش وهتتعبني قولتلها انتي اللي تعباني من ساعة ما شوفتك لقيتها بتبصلي وانا زوبري واقف اصلا وباين ومش عاوز اداريه وهي طول القعدة كل شوية تخطف نظرة عليه وتعض شفايفها براحه ع اساس ماخدش بالي بس كنت بطنش وعارف انها هايجة المهم قربت منها شوية ولزقت فيها بقولها اشربي عصير وبقرب الكوباية قومت موقع شوية عليها كدا وعملت نفسي غصب عني وحطيت الكوباية وبقولها يلهوي معلش غصب عني وقومت ممشي ايدي على بزازها ويدين امي كانت قلعت البراا وبزازها ملبن اوووي فضلت امسحلها العصير وهي تقولي خلاص هقوم اغيره قولتلها غصب عني معلش بس العصير اصلل مش مسكر كان عاوز شوية سكر كمان قالتلي بجد قومت حاطط صابعي ف الكوباية وقولتلها دوقي كدا وقرب صابعي واحوو لقيتها خدته كلو ف بوقها وبتخرجه براحه وبتقولي ماهو حلو اهو قولتلها ازاي طب دوقي تاني وجيت اعملها تاني قامت مدخله صابعي ف بوقها ومصته حوالي تلت مرات الحركة دي هيجتني فشخخ ومبقتش مستحمل ووهي بتخرجه قامت مريله ولاعبه بلسانها ع شفايفها وقالت بمنيكة كدا دا جميل اوي قومت ناطط ماسك شفايفها مقطعها بوس وهي لفت ايديها حوالين رقبتي وفضلنا ناكل شفايف بعض وانا ماسك بزازها بفعصهم بإيدي وبنمص لسان بعض وهي بتحسس على زوبري قومتها قولتلها نخش جوا قالتلي يلا ي روحي دخلنا وهي قدامي رزعتها سبانك على طيزها اللبن قالتلي اااه مش قولتلك شقي وهتتعبني وبتضحك بمنيكة قولتلها دانا هفشخك ي مزتي قربت مني وقالتلي ف ودني عاوزاك تقطعني انا ملكك النهاردة ورزعتني بوسة ف رقبتي سيحتني ورمت نفسها ع السرير وقلعت التيشيرت ويلهوي على بزازها بيضا اووووي والحلمه وردي وواقفين نيكك قامت ضمتهم على بعض وعماله تهزهم ليا نزلت عليهم قطعتهم مص ورضاعه وهي ماسكه دماغي وعماله تقول ااه وبس وانا داقر زوبري ف كسها من تحت وشغال ارضع ف البز دا شوية وادعك التاني شوية واعض حلماتها شوية وقومت ملقعها البنطلون لقيت اندر فتلة جامد لونه اسود قومت فاشخ رجليها ونزلت ابوس جسمها والحس سوتها وادخل لساني وهي عماله تتلوى قومت ماسك الاندر شادة لفوق مدخله بين شفايف كسها واحوو على كسها الوردي وعليه شعر خفيف خالص وشفايفه منفوخة وبارزة من الاندر قومت نازل الحسه والاندر داخل فيه وهي تصرخ وتقول ااااههه اااااحححححح اووووووففففف براااااحهههه ااااااههه كسييي براااااحههههه قومت مقلعها الاندر وقعدت الحس كسها واشفطه واشفط زنبورها واعضه وانا نازل بعبصه ف خرم طيزها وهي عماله تتلوى وتوحوح وانا شغال بعبصه ولحس ف كسها وهي تشد ف شعري لحد ما لقيتها بتشدني على كسها اوووي ولقيت نافورة عسلل مشوفتهاش قبل كدااا قومت شارب عسلها كلوا وقومت من عليها قلعت هدومي ومسكت زوبري ببصلها لقيتها بتقولي عاوزة اتنااك بقا وهي بتنطق بالعافيه قومت ماسك زوبري حاطه على شفايف كسها ونزلت على شفايفها امصهم وزوبري رايح جاي على كسها وهي عماله تزوم وانا مكتف ايديها لفوق ع السرير وقومت قايلها ف ودنها هفشخ كسمك ي شرموطة وقومت حاشر زوبري مرة واحدة ف كسها قامت مصرخه بصوت حسيت العمارة كلها سمعتهاا قومت كاتمها ببوقي وكسها كان موولع ناارر وضيق بس مش اوي لان اللي عرفته منها كانت بتريح نفسها بخيار المهم انا فضلت انيك فيها وارزع فيها لأني بحب الست اللي معايا تتكيف وتتفشخ مش تقوم تمشي عادي ولا كأنها اتناكت المهم فضلت انيك فيها وافعص ف بزازها على الوضع دا وروحت قالبها على بطنها ورزعتها سبانك صوت الااااه بتاعها هيجني عليها قومت ماسك زوبري وحطيته بين طيزها ومشيته شوية وجبته من بين شفايف كسها لحد خرم طيزها وجيت عنده وضغطت شوية ونزلت تاني على كسها وسحبته لفوق تاني عند خرم طيزها وكررت الحركه دي كام مرة لحد ما قالتلي نيكنييي بقااااا ااااااهههه قومت مدخله ف كسها وماسكها من شعرها وفضلت ارزع فيها جامد اوووي وانيك اوي وهي تصرخ وتزوم اوي وااااههه وااووووفففف وااحححح لحد ما نزلت عسلها واترمت على بطنها وانا نمت فوقها وفضلت انيك اووي وارزعها سبانكات على طيزها الملبن لحد ما ايدي على على طيزها ومكملتش دقيقتين ولقيت نفسي هجيب قولتلها هجيب ي متناااكة قالتلي استنا واتعدلت نانت على ضهرها قالتلي هات زوبرك ف بوقي مكانتش قادرة تقوم وفضلت تمص لحد ما جبتهم ف بوقها مخرجتش زوبري برا وبلعتهم كلهم بنت المتناكة وفضلت تمص لاخر نقطة ونمت جمبها وهي مقتولة بتقولي انا اتكيفت نييكك وكانت زي اللي متخدرة وبتقولي من النهاردة مش هسيبك فضلت معاها 6 شهور لحد ما سافرت لبنتها واتكلمنا فترة وهي هناك بعدين علاقتنا اتقطعت....


اتمنى تعجبكوا ولو لقيت تفاعل هنزل قصص وانا معاها هي واتنين صحابها❤️
 
اول مرة اكتب قصة والقصة حصلتلي بالفعل في احد أيام الصيف سنه 2024
انا يوسف عندي حاليا 22 سنه لسا بدرس وكنت في شغل في القاهرة وقت النيكة اللي كانت لا ع البال ولا ع الخاطر وكانت احلى نيكة فحياتي
هنقول مثلا اسمها منى هي عندها 42 سنه بس جسمها زي ما الكتاب بيقول وشها جميل جدا بعيون عسلي وبزاز مش كبار اوي بس جامدين نيكك تفضل ترضع فيهم متشبعش وعندها كرش خفيف خالص ملبن وسطها جامد اوي بطيز مظبوطة بتترج وهي ماشية تبقا قدامك وتشوفها تموت وترزعها سبانك من حلاوتها وحرفيا بيضا لبن

بدأت الحكاية كنا شغالين ف شقة ف التجمع بنشطبها ف الدور ال11 وهي كانت ف العاشر تحتنا علطول وانا عشان اصغر واحد وكمان لسا بتعلم ف كنت دايما نازل طالع اجيب الطلبات وكذا مرة اقابلها ف الأسانسير بلبس كلوا مقفول بس ضيق نيكك على جسمها كنت بشوف كل تفصيله فيه دا غير برفانها اللي كان سكسي اوي كنت اركب اشم ريحتها ف المكان كلوا لحد ما يوم اول ما ركبت وطالع لقيتها جايه من بعيد ومعاها شنط مقفلتش الباب واستنيتها وهي بصتلي وهي بتمد ف مشيتها وضحكتلي اللي هو استناني يعني ف خرجت قولتلها عنك قالتلي تسلملي مش عاوزة اتعبك بس انا اصريت وشيلت معاها المهم دخلنا وفتحنا الكلام وعرفت انها عايشة لوحدها من وقت وفاة جوزها وعشان الوقت مش فصالحنا متكلمناش كتير ف نزلت وانا كملت وجيت نازل تاني قابلتها بس كانت متشيكة اوي بقولها القمر رايح فين ضحكت قالتلي هجيب طلبات نسيتها واقعد شوية ف اي كافيه قولتلها ياريتني شغال ف الكافيه اللي هتروحيه عشان اشوف ضحكتك الحلوة دي علطول ابتسمت تاني وقالتلي باين عليك ولد شقي ودمك خفيف قولتلها دا انا غلبان اوي حتى جربيني قالت خلاص تعالى معايا بعد ما اجيب الطلبات وخدت رقمي ورنت عليا قولتلها هروح البيت اغير هدومي واكلمك واتفقنا على كدا المهم لبست واتشيكت وكلمتها وروحتلها وكان الكافيه مش بعيد عن العمارة قعدنا ندردش شوية وعرفت منها انها اتجوزت صغيرة ومخلفتش غير بنت واتجوزت وسافرت مع جوزها وهي عايشة لوحدها ومعاها مبلغ كويس من جوزها حاطاه ف البنك وبتصرف من اللي بيجيلها كل شهر واحنا قاعدين بنتكلم الوقت خدنا والساعة كانت عشرة ف قولتلها لازم اوصلك والشنط وبتاع واتحججت يعني وانا بصراحه طول القاعدة وهي مهيجاني ببرفانها وبكلامها وجسمها اللي متقسم ف الهدوم كانت سكسي نيكك المهم ركبنا تاكسي ووصلنا العماره وجينا دخلنا الاسانسير كانت بتحط الشفرة وجت تدوس على الدور لفيت من وراها كدا وحطيت ايدي كأني بدوس ومشيت ايدي على ايديها كدا وانا لازق فيها وبشم ريحتها بصوت مسموع حسيت ف ايدها برعشة ونفسها بدأ يعلى شوية ووانا بشيل ايدي مسكت ايدها رجعتها معايا وطولت ثواني وانا لازق فيها لحد ما لقيتها بتتنفس بصوت المهم طلعنا وبشيل الحاجه احطها قدام الباب لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن وبتقولي لازم تشرب حاجه معايا وانا ما صدقت بس قولت عشان متحسش بحاجه قولتلها مرة تانيه حلفت اني لازم ادخل قولتلها ماشي ودخلت قعدتني ف الصالون قالتلي هدخل اجبلك عصير علطول واجي ودخلت عشر دقايق وخرجت تاني بنفس اللبس بس شالت الطرحة وشعرها جميل اوي وسايح على كتافها وقلعت القميص ويدين امي على بزازها وهي هتقطع التوب اللي لابساه جابت العصير وانا باخدهم مسكت ايديها لقيتها بتقولي انا ارتحتلك اوي واتبسطت معاك ف الكافيه مع ان سنك صغير بس باين عليك راجل ويعتمد عليك قولتلها دا بس عشان معايا قمر لازم ابسطها وكمان حسيت معاكي براحه نفسية وغير كدا اللي معاه مزة زيك لازم يدلعها ولا اي😉
لقيتها اتكسفت وضحكت قالتلي يواد عيب دا انا قد امك وخلاص عجزت قولتلها عجزتي اي دا انتي احلى من الف بنت في العشرين قالت باين عليك بكاش وهتتعبني قولتلها انتي اللي تعباني من ساعة ما شوفتك لقيتها بتبصلي وانا زوبري واقف اصلا وباين ومش عاوز اداريه وهي طول القعدة كل شوية تخطف نظرة عليه وتعض شفايفها براحه ع اساس ماخدش بالي بس كنت بطنش وعارف انها هايجة المهم قربت منها شوية ولزقت فيها بقولها اشربي عصير وبقرب الكوباية قومت موقع شوية عليها كدا وعملت نفسي غصب عني وحطيت الكوباية وبقولها يلهوي معلش غصب عني وقومت ممشي ايدي على بزازها ويدين امي كانت قلعت البراا وبزازها ملبن اوووي فضلت امسحلها العصير وهي تقولي خلاص هقوم اغيره قولتلها غصب عني معلش بس العصير اصلل مش مسكر كان عاوز شوية سكر كمان قالتلي بجد قومت حاطط صابعي ف الكوباية وقولتلها دوقي كدا وقرب صابعي واحوو لقيتها خدته كلو ف بوقها وبتخرجه براحه وبتقولي ماهو حلو اهو قولتلها ازاي طب دوقي تاني وجيت اعملها تاني قامت مدخله صابعي ف بوقها ومصته حوالي تلت مرات الحركة دي هيجتني فشخخ ومبقتش مستحمل ووهي بتخرجه قامت مريله ولاعبه بلسانها ع شفايفها وقالت بمنيكة كدا دا جميل اوي قومت ناطط ماسك شفايفها مقطعها بوس وهي لفت ايديها حوالين رقبتي وفضلنا ناكل شفايف بعض وانا ماسك بزازها بفعصهم بإيدي وبنمص لسان بعض وهي بتحسس على زوبري قومتها قولتلها نخش جوا قالتلي يلا ي روحي دخلنا وهي قدامي رزعتها سبانك على طيزها اللبن قالتلي اااه مش قولتلك شقي وهتتعبني وبتضحك بمنيكة قولتلها دانا هفشخك ي مزتي قربت مني وقالتلي ف ودني عاوزاك تقطعني انا ملكك النهاردة ورزعتني بوسة ف رقبتي سيحتني ورمت نفسها ع السرير وقلعت التيشيرت ويلهوي على بزازها بيضا اووووي والحلمه وردي وواقفين نيكك قامت ضمتهم على بعض وعماله تهزهم ليا نزلت عليهم قطعتهم مص ورضاعه وهي ماسكه دماغي وعماله تقول ااه وبس وانا داقر زوبري ف كسها من تحت وشغال ارضع ف البز دا شوية وادعك التاني شوية واعض حلماتها شوية وقومت ملقعها البنطلون لقيت اندر فتلة جامد لونه اسود قومت فاشخ رجليها ونزلت ابوس جسمها والحس سوتها وادخل لساني وهي عماله تتلوى قومت ماسك الاندر شادة لفوق مدخله بين شفايف كسها واحوو على كسها الوردي وعليه شعر خفيف خالص وشفايفه منفوخة وبارزة من الاندر قومت نازل الحسه والاندر داخل فيه وهي تصرخ وتقول ااااههه اااااحححححح اووووووففففف براااااحهههه ااااااههه كسييي براااااحههههه قومت مقلعها الاندر وقعدت الحس كسها واشفطه واشفط زنبورها واعضه وانا نازل بعبصه ف خرم طيزها وهي عماله تتلوى وتوحوح وانا شغال بعبصه ولحس ف كسها وهي تشد ف شعري لحد ما لقيتها بتشدني على كسها اوووي ولقيت نافورة عسلل مشوفتهاش قبل كدااا قومت شارب عسلها كلوا وقومت من عليها قلعت هدومي ومسكت زوبري ببصلها لقيتها بتقولي عاوزة اتنااك بقا وهي بتنطق بالعافيه قومت ماسك زوبري حاطه على شفايف كسها ونزلت على شفايفها امصهم وزوبري رايح جاي على كسها وهي عماله تزوم وانا مكتف ايديها لفوق ع السرير وقومت قايلها ف ودنها هفشخ كسمك ي شرموطة وقومت حاشر زوبري مرة واحدة ف كسها قامت مصرخه بصوت حسيت العمارة كلها سمعتهاا قومت كاتمها ببوقي وكسها كان موولع ناارر وضيق بس مش اوي لان اللي عرفته منها كانت بتريح نفسها بخيار المهم انا فضلت انيك فيها وارزع فيها لأني بحب الست اللي معايا تتكيف وتتفشخ مش تقوم تمشي عادي ولا كأنها اتناكت المهم فضلت انيك فيها وافعص ف بزازها على الوضع دا وروحت قالبها على بطنها ورزعتها سبانك صوت الااااه بتاعها هيجني عليها قومت ماسك زوبري وحطيته بين طيزها ومشيته شوية وجبته من بين شفايف كسها لحد خرم طيزها وجيت عنده وضغطت شوية ونزلت تاني على كسها وسحبته لفوق تاني عند خرم طيزها وكررت الحركه دي كام مرة لحد ما قالتلي نيكنييي بقااااا ااااااهههه قومت مدخله ف كسها وماسكها من شعرها وفضلت ارزع فيها جامد اوووي وانيك اوي وهي تصرخ وتزوم اوي وااااههه وااووووفففف وااحححح لحد ما نزلت عسلها واترمت على بطنها وانا نمت فوقها وفضلت انيك اووي وارزعها سبانكات على طيزها الملبن لحد ما ايدي على على طيزها ومكملتش دقيقتين ولقيت نفسي هجيب قولتلها هجيب ي متناااكة قالتلي استنا واتعدلت نانت على ضهرها قالتلي هات زوبرك ف بوقي مكانتش قادرة تقوم وفضلت تمص لحد ما جبتهم ف بوقها مخرجتش زوبري برا وبلعتهم كلهم بنت المتناكة وفضلت تمص لاخر نقطة ونمت جمبها وهي مقتولة بتقولي انا اتكيفت نييكك وكانت زي اللي متخدرة وبتقولي من النهاردة مش هسيبك فضلت معاها 6 شهور لحد ما سافرت لبنتها واتكلمنا فترة وهي هناك بعدين علاقتنا اتقطعت....


اتمنى تعجبكوا ولو لقيت تفاعل هنزل قصص وانا معاها هي واتنين صحابها❤️
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
اول مرة اكتب قصة والقصة حصلتلي بالفعل في احد أيام الصيف سنه 2024
انا يوسف عندي حاليا 22 سنه لسا بدرس وكنت في شغل في القاهرة وقت النيكة اللي كانت لا ع البال ولا ع الخاطر وكانت احلى نيكة فحياتي
هنقول مثلا اسمها منى هي عندها 42 سنه بس جسمها زي ما الكتاب بيقول وشها جميل جدا بعيون عسلي وبزاز مش كبار اوي بس جامدين نيكك تفضل ترضع فيهم متشبعش وعندها كرش خفيف خالص ملبن وسطها جامد اوي بطيز مظبوطة بتترج وهي ماشية تبقا قدامك وتشوفها تموت وترزعها سبانك من حلاوتها وحرفيا بيضا لبن

بدأت الحكاية كنا شغالين ف شقة ف التجمع بنشطبها ف الدور ال11 وهي كانت ف العاشر تحتنا علطول وانا عشان اصغر واحد وكمان لسا بتعلم ف كنت دايما نازل طالع اجيب الطلبات وكذا مرة اقابلها ف الأسانسير بلبس كلوا مقفول بس ضيق نيكك على جسمها كنت بشوف كل تفصيله فيه دا غير برفانها اللي كان سكسي اوي كنت اركب اشم ريحتها ف المكان كلوا لحد ما يوم اول ما ركبت وطالع لقيتها جايه من بعيد ومعاها شنط مقفلتش الباب واستنيتها وهي بصتلي وهي بتمد ف مشيتها وضحكتلي اللي هو استناني يعني ف خرجت قولتلها عنك قالتلي تسلملي مش عاوزة اتعبك بس انا اصريت وشيلت معاها المهم دخلنا وفتحنا الكلام وعرفت انها عايشة لوحدها من وقت وفاة جوزها وعشان الوقت مش فصالحنا متكلمناش كتير ف نزلت وانا كملت وجيت نازل تاني قابلتها بس كانت متشيكة اوي بقولها القمر رايح فين ضحكت قالتلي هجيب طلبات نسيتها واقعد شوية ف اي كافيه قولتلها ياريتني شغال ف الكافيه اللي هتروحيه عشان اشوف ضحكتك الحلوة دي علطول ابتسمت تاني وقالتلي باين عليك ولد شقي ودمك خفيف قولتلها دا انا غلبان اوي حتى جربيني قالت خلاص تعالى معايا بعد ما اجيب الطلبات وخدت رقمي ورنت عليا قولتلها هروح البيت اغير هدومي واكلمك واتفقنا على كدا المهم لبست واتشيكت وكلمتها وروحتلها وكان الكافيه مش بعيد عن العمارة قعدنا ندردش شوية وعرفت منها انها اتجوزت صغيرة ومخلفتش غير بنت واتجوزت وسافرت مع جوزها وهي عايشة لوحدها ومعاها مبلغ كويس من جوزها حاطاه ف البنك وبتصرف من اللي بيجيلها كل شهر واحنا قاعدين بنتكلم الوقت خدنا والساعة كانت عشرة ف قولتلها لازم اوصلك والشنط وبتاع واتحججت يعني وانا بصراحه طول القاعدة وهي مهيجاني ببرفانها وبكلامها وجسمها اللي متقسم ف الهدوم كانت سكسي نيكك المهم ركبنا تاكسي ووصلنا العماره وجينا دخلنا الاسانسير كانت بتحط الشفرة وجت تدوس على الدور لفيت من وراها كدا وحطيت ايدي كأني بدوس ومشيت ايدي على ايديها كدا وانا لازق فيها وبشم ريحتها بصوت مسموع حسيت ف ايدها برعشة ونفسها بدأ يعلى شوية ووانا بشيل ايدي مسكت ايدها رجعتها معايا وطولت ثواني وانا لازق فيها لحد ما لقيتها بتتنفس بصوت المهم طلعنا وبشيل الحاجه احطها قدام الباب لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن وبتقولي لازم تشرب حاجه معايا وانا ما صدقت بس قولت عشان متحسش بحاجه قولتلها مرة تانيه حلفت اني لازم ادخل قولتلها ماشي ودخلت قعدتني ف الصالون قالتلي هدخل اجبلك عصير علطول واجي ودخلت عشر دقايق وخرجت تاني بنفس اللبس بس شالت الطرحة وشعرها جميل اوي وسايح على كتافها وقلعت القميص ويدين امي على بزازها وهي هتقطع التوب اللي لابساه جابت العصير وانا باخدهم مسكت ايديها لقيتها بتقولي انا ارتحتلك اوي واتبسطت معاك ف الكافيه مع ان سنك صغير بس باين عليك راجل ويعتمد عليك قولتلها دا بس عشان معايا قمر لازم ابسطها وكمان حسيت معاكي براحه نفسية وغير كدا اللي معاه مزة زيك لازم يدلعها ولا اي😉
لقيتها اتكسفت وضحكت قالتلي يواد عيب دا انا قد امك وخلاص عجزت قولتلها عجزتي اي دا انتي احلى من الف بنت في العشرين قالت باين عليك بكاش وهتتعبني قولتلها انتي اللي تعباني من ساعة ما شوفتك لقيتها بتبصلي وانا زوبري واقف اصلا وباين ومش عاوز اداريه وهي طول القعدة كل شوية تخطف نظرة عليه وتعض شفايفها براحه ع اساس ماخدش بالي بس كنت بطنش وعارف انها هايجة المهم قربت منها شوية ولزقت فيها بقولها اشربي عصير وبقرب الكوباية قومت موقع شوية عليها كدا وعملت نفسي غصب عني وحطيت الكوباية وبقولها يلهوي معلش غصب عني وقومت ممشي ايدي على بزازها ويدين امي كانت قلعت البراا وبزازها ملبن اوووي فضلت امسحلها العصير وهي تقولي خلاص هقوم اغيره قولتلها غصب عني معلش بس العصير اصلل مش مسكر كان عاوز شوية سكر كمان قالتلي بجد قومت حاطط صابعي ف الكوباية وقولتلها دوقي كدا وقرب صابعي واحوو لقيتها خدته كلو ف بوقها وبتخرجه براحه وبتقولي ماهو حلو اهو قولتلها ازاي طب دوقي تاني وجيت اعملها تاني قامت مدخله صابعي ف بوقها ومصته حوالي تلت مرات الحركة دي هيجتني فشخخ ومبقتش مستحمل ووهي بتخرجه قامت مريله ولاعبه بلسانها ع شفايفها وقالت بمنيكة كدا دا جميل اوي قومت ناطط ماسك شفايفها مقطعها بوس وهي لفت ايديها حوالين رقبتي وفضلنا ناكل شفايف بعض وانا ماسك بزازها بفعصهم بإيدي وبنمص لسان بعض وهي بتحسس على زوبري قومتها قولتلها نخش جوا قالتلي يلا ي روحي دخلنا وهي قدامي رزعتها سبانك على طيزها اللبن قالتلي اااه مش قولتلك شقي وهتتعبني وبتضحك بمنيكة قولتلها دانا هفشخك ي مزتي قربت مني وقالتلي ف ودني عاوزاك تقطعني انا ملكك النهاردة ورزعتني بوسة ف رقبتي سيحتني ورمت نفسها ع السرير وقلعت التيشيرت ويلهوي على بزازها بيضا اووووي والحلمه وردي وواقفين نيكك قامت ضمتهم على بعض وعماله تهزهم ليا نزلت عليهم قطعتهم مص ورضاعه وهي ماسكه دماغي وعماله تقول ااه وبس وانا داقر زوبري ف كسها من تحت وشغال ارضع ف البز دا شوية وادعك التاني شوية واعض حلماتها شوية وقومت ملقعها البنطلون لقيت اندر فتلة جامد لونه اسود قومت فاشخ رجليها ونزلت ابوس جسمها والحس سوتها وادخل لساني وهي عماله تتلوى قومت ماسك الاندر شادة لفوق مدخله بين شفايف كسها واحوو على كسها الوردي وعليه شعر خفيف خالص وشفايفه منفوخة وبارزة من الاندر قومت نازل الحسه والاندر داخل فيه وهي تصرخ وتقول ااااههه اااااحححححح اووووووففففف براااااحهههه ااااااههه كسييي براااااحههههه قومت مقلعها الاندر وقعدت الحس كسها واشفطه واشفط زنبورها واعضه وانا نازل بعبصه ف خرم طيزها وهي عماله تتلوى وتوحوح وانا شغال بعبصه ولحس ف كسها وهي تشد ف شعري لحد ما لقيتها بتشدني على كسها اوووي ولقيت نافورة عسلل مشوفتهاش قبل كدااا قومت شارب عسلها كلوا وقومت من عليها قلعت هدومي ومسكت زوبري ببصلها لقيتها بتقولي عاوزة اتنااك بقا وهي بتنطق بالعافيه قومت ماسك زوبري حاطه على شفايف كسها ونزلت على شفايفها امصهم وزوبري رايح جاي على كسها وهي عماله تزوم وانا مكتف ايديها لفوق ع السرير وقومت قايلها ف ودنها هفشخ كسمك ي شرموطة وقومت حاشر زوبري مرة واحدة ف كسها قامت مصرخه بصوت حسيت العمارة كلها سمعتهاا قومت كاتمها ببوقي وكسها كان موولع ناارر وضيق بس مش اوي لان اللي عرفته منها كانت بتريح نفسها بخيار المهم انا فضلت انيك فيها وارزع فيها لأني بحب الست اللي معايا تتكيف وتتفشخ مش تقوم تمشي عادي ولا كأنها اتناكت المهم فضلت انيك فيها وافعص ف بزازها على الوضع دا وروحت قالبها على بطنها ورزعتها سبانك صوت الااااه بتاعها هيجني عليها قومت ماسك زوبري وحطيته بين طيزها ومشيته شوية وجبته من بين شفايف كسها لحد خرم طيزها وجيت عنده وضغطت شوية ونزلت تاني على كسها وسحبته لفوق تاني عند خرم طيزها وكررت الحركه دي كام مرة لحد ما قالتلي نيكنييي بقااااا ااااااهههه قومت مدخله ف كسها وماسكها من شعرها وفضلت ارزع فيها جامد اوووي وانيك اوي وهي تصرخ وتزوم اوي وااااههه وااووووفففف وااحححح لحد ما نزلت عسلها واترمت على بطنها وانا نمت فوقها وفضلت انيك اووي وارزعها سبانكات على طيزها الملبن لحد ما ايدي على على طيزها ومكملتش دقيقتين ولقيت نفسي هجيب قولتلها هجيب ي متناااكة قالتلي استنا واتعدلت نانت على ضهرها قالتلي هات زوبرك ف بوقي مكانتش قادرة تقوم وفضلت تمص لحد ما جبتهم ف بوقها مخرجتش زوبري برا وبلعتهم كلهم بنت المتناكة وفضلت تمص لاخر نقطة ونمت جمبها وهي مقتولة بتقولي انا اتكيفت نييكك وكانت زي اللي متخدرة وبتقولي من النهاردة مش هسيبك فضلت معاها 6 شهور لحد ما سافرت لبنتها واتكلمنا فترة وهي هناك بعدين علاقتنا اتقطعت....


اتمنى تعجبكوا ولو لقيت تفاعل هنزل قصص وانا معاها هي واتنين صحابها❤️
اخخ
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%