انا اسمى محمود عندى 23 سنه حصلت معايا القصه دى الصيف الى فات
مش هقول جسمى رياضى والكلام دا لا جسمى عادى جدا لون بشرتى قمحى
زبى 18 سم عريض وتخين .. خالتى (س) 48 سنه مطلقه وعايشه معانا وتحديدا فى اوضتى
اوصفلكم خالتى ***** وطولها تقريبا 160 سم جسمها مربرب بزاز مدوره من النوع البلدى
حلماتها بنى...
انا علي 22 سنه قاعد مع ابويا وامي ف البيت دورين احنا الدور الاول والتاني عم سعد هو مش عمي بس بحترمو راجل كبير مراتو سماح دي ملبن حرفيا بتلبس النقاااااب والعبايه ضيقه وف البيت بتلبس لبس يهيج انا ابويا كبير عندو 62 سنه انا اخواتي متجوزين وكل واحد ف بيتو
سماح عندها 45 سنه كنت بقولها دايما يامرات عم...
كل الانا هقوله دلوقت حصل بجد مع صحبي وانا كنت واحد من الناس الكنت سبب دياثته علي امه وهو الحب اني احكي قصته فانا هحكيها بلسانه
انا اسمي مينا انا وحيد عندي ١٧ سنه قمحي البشره طولي متوسط يميل للطول املس انا بحب صحابي جدا ومقدرش استغني عنهم لأني خجول نوعا ما فبصدق اني الاقي صديق افضل احكي معاه...
اسمي رحمة من عائلة سعودية متوسطة
حياتي يُمكن أن أصفها بالعادية أو كانت عادية، ولكن كُل شيء تغير بمجرد دخول فهد إلى العائلة
وفهد هو زوج أختي سارة لم يَكُن فهد هذا الرجل التقليدي، أو على الأقل لم يَكُن الرجل السعودي التقليدي
بل كان أشبه ببطل خارق بالنسبة لي ..
مظره الجذاب والمُهندم دائمًا وعضلاته...
القصة : أهلا أنا يوسف ياسر محمود …
قصتي ممكن غريبة بالنسبة للناس إن لم تكن غريبة بالنسبالي أنا شخصيا لأن لو رجع بيا الزمن واتحكالي حكايتي مكنتش ممكن أصدق … وعشان ماخدكمش في متاهة،
حابب أختصر عليكم وأحكيلكم حكايتي :
اولا أنا يوسف وأنا اللي هحكيلكم حكايتي كراوي للأحداث ،
أنا واخواتي الاتنين آية و...
أنا حازم 21 سنة شاب رومانسي وسيم ورياضي وشهواني أعشق الجنس.
وبسبب وسامتي وخفة دمي كان لي في محيط الجامعة والنادي
الكثير من العلاقات الغرامية والجنسية أحياناً.
وأنا الإبن الوحيد لأبي وأمي، وعايشين في إحدى محافظات الوجه البحري.
وكانت عمتى الأرملة فيفي 39 سنة الأرملة لم تنجب الا بنت واحدة متزوجة...
النهارده هنحكي قصة مروه اليمنيه زي ما حكتها ليا بالظبط وانا معرفش ان كانت حقيقه او كدب او فيها جزء حقيقي والباقي كدب بصراحه معرفش وهحكيها كاني انا مروه علشان انا بضايق من اني اقعد اقول قالت ايناس وقال احمد وقالت سمر او اي اسم كان
ونبداء القصه
انا مروه عندي 35 سنه وقصتي بدات مع اصغر اخواتي عز...
الجزء الأول
كمال 39 سنة
مراته هناء 30 سنة
بنت اخت مراته اسماء 19 سنة
كمال شاب في اواخر التلاتينات 39 سنة طول فترة الدراسة كان مقضيها قصص حب مع بنات بيتعرف عليهم في الجامعة كان معروف عنه بين صحابه انه مش بتاع جواز ولما اشتغل برضو متخلاش عن طباعه بس البنت مكانتش تكمل معاه فترة طويلة في اي علاقة...
حدث بالفعل
على لسان صاحبه القصه
وتحكى بنفسها
تزوجت من جورج بعد تعارف من العمل
كان مهندس وانا مهندسه
زواج تقليدى وطبيعى وحب زملاء العمل
كان الاتفاق بعد الزواج اقدم استاقلتى فهو غيور جدا ولا يقلبل مشاركه الاصدقاء فى العمل أو فى غيره بعد ٣ شهور من الزواج والحياه مستقره تم نقل جورج لمدينه ساحليه...
انا هاني عمري حاليا ٤٥ شغال مدير مبيعات و بموت ف الجنس و عندي استعداد لأي حاجة وقت الهيجان
مراتي و مزتي حنان ٤٠ سنة ست بيت.بس ايه يا جدعان حاجة بنت متناكة جسم يهيج فشخ طولها ١٧٣ و وزنها ٨٢.جسمها مقولكمش بقى بزاز كبيرة و حلماتها لونها بني غامق و الهالة اللي حواليها كبيرة اوي و دي حاجة بتهيجني...
فتح يزن عينه ونظرة بجواره على السرير فلم يجد (حسناء) فأمسك هاتفه سريعًا وفتح الواتساب وكتب رسالة:
حسناء أين أنتِ؟ رحلتي وأنا نائم؟
ما هي إلا دقائق حتى وجد رسالة من حسناء تقول فيها:
دادي .. صباح الخير .. هل أشتقت لي؟
أشتقت لفتحتك يا عاهرتي الصغيرة
نهض يزن ونظر إلى مرآته وتحسس بعض الشعر...
احداث القصه حقيقيه ١٠٠% بكل تفاصيلها .لكن غيرت الاسماء فقط . القصه طويلة صعب اجمعها فى جزء واحد فهحاول أجزأهاعشان مطولش عليكم . ومش بحكيها بغرض اثارة احد ولكن لمجرد فضفضه
الفصل الاول : الجواز
فى البداية اسمى ميدو ٣٨ سنه اعيش فى دولة خليجيه .
مراتى منى ٣٥ سنه انسانه رقيقه جدا وهاديه وجميله شبه...
انا احمد
مراتي سحر
اتجوزت مراتي عن طريق ناس اصحابي وعشنا اجمل ايام انا وهي مراتي جسمها مربرب وطيازها مشدودة مش مترهلة بس مشكلتها انها بتتعبني اوي لغاية ما تجيب شهوتها وبتتعبني لغاية ما تثار بس اول ما تهيج لو 10 رجالة مش هيقدروا عليها وكنت بنكها علي طول والدنيا ماشية تمام وخلفنا اول *** بعد سنة...