NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة هيام ام صاحبى ( المشاهدين 2)

مملكة الهيجان

fuckerrx
نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 فبراير 2023
المشاركات
187
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
1,753
نقاط
5,245
مساء الورد على كل النسوانجية🌷
انهاردة هحكيلكم قصة حقيقية ١٠٠% عمرى ماكنت اتوقع انى اول ست انيكها فى حياتى هى هيام ام صحبى هنزل القصة على اجزاء على حسب لو لاقيت تفاعل وحابين اكمل او لا..
نبدء قصتنا عشان مطولش عليكم💋
نبدء ببطلة القصة هيام كانت وقتها ٣٨سنه تقريبا بس كانت قطر ومحافظة على جسمها ومهتمه بنفسها وكانت مش قصيرة اوى وبزازها عادية بس طيازها خارجة من جسمها بتترج زى الجيلى وهى ماشية انا كنت دايما مع صحبى محمد كنا ساعتها ١٥سنه وكنا فى نفس المدرسة والفصل والدكة والدروس بنروح ونرجع سوا وبزوغ كمان سوا وكنت عارف اهله وهو عارف اهلى وصحاب جدا بس انا كنت دايما بهيج على امه وبتمنى انيكها وبحلم بيها وانى بنيك طيازها وبتترج على زبى لحد لما استحلم عليها وكنت بضرب عليها كتير فشخ وكنت بهزر معاه كتير انه خول وتعالى انيكك ويقولى يلا ويضحك وابعبصه بهزار واقوله تعالى انيكك انت وامك واضحك الاقيه بيقولى اححح نفسى وبيضحك هو كمان وكنت على طول بهزر معاه كدا وروحنا عنده البيت فى يوم بعد الدرس عشان نذاكر شوية وكان عندنا درس تانى بعدها بساعتين وصلنا هيام فتحتلنا واول لما شوفتها برقت فى جمالها كانت لابسة بيجامة بيتى حرير لازقة فى جسمها وطيازها هتفرقع البنطلون وهى بتلف وماشية قدامنا وانا ومحمد ماشيين وراها وانا مبحلق فى طيازها وكانت مسيبة شعرها وحاطة روج خفيف وبيرفيوم هيجنى اكتر ودخلت قهدنا فى الصالة عملتلنا عصير وجت تحطه قدامنا وهى بتوطى شوفت بزازها كلها حته حلماتها كانت غامقة بهاله خفيفة تجنن زبى كان هيفرقع البنطلون وانا قاعد بتقولى اشرب ياحبيبي اكيد تعبانين من الدروس والحر وهى بتمشى ايدها على كتفى وبزازها فى وشى حرفيا وبعدين يابتنا ودخلت اوضتها انا شربت شوية من العصير وقولت لمحمد عاوز ادخل الحمام قالى قوم فى اخر الطرقة دى على الشمال ودخلت وهو دخل اوضته يغير طلعت زبى طرطرت وبلف وشى لاقيت كلوت لامه متعلق فى ضهر الباب..🔥🔥🔥
هقف فى الجزء الاول لحد هنا ولو حابين اكمل اكتبولى بالتعليقات والاجزاء الجاية هتكون اطول وبصور💋🔥🔥🔥💯
 
بداية مش بطالة بس قصيرة كمل
 
مساء الورد على كل النسوانجية🌷
انهاردة هحكيلكم قصة حقيقية ١٠٠% عمرى ماكنت اتوقع انى اول ست انيكها فى حياتى هى هيام ام صحبى هنزل القصة على اجزاء على حسب لو لاقيت تفاعل وحابين اكمل او لا..
نبدء قصتنا عشان مطولش عليكم💋
نبدء ببطلة القصة هيام كانت وقتها ٣٨سنه تقريبا بس كانت قطر ومحافظة على جسمها ومهتمه بنفسها وكانت مش قصيرة اوى وبزازها عادية بس طيازها خارجة من جسمها بتترج زى الجيلى وهى ماشية انا كنت دايما مع صحبى محمد كنا ساعتها ١٥سنه وكنا فى نفس المدرسة والفصل والدكة والدروس بنروح ونرجع سوا وبزوغ كمان سوا وكنت عارف اهله وهو عارف اهلى وصحاب جدا بس انا كنت دايما بهيج على امه وبتمنى انيكها وبحلم بيها وانى بنيك طيازها وبتترج على زبى لحد لما استحلم عليها وكنت بضرب عليها كتير فشخ وكنت بهزر معاه كتير انه خول وتعالى انيكك ويقولى يلا ويضحك وابعبصه بهزار واقوله تعالى انيكك انت وامك واضحك الاقيه بيقولى اححح نفسى وبيضحك هو كمان وكنت على طول بهزر معاه كدا وروحنا عنده البيت فى يوم بعد الدرس عشان نذاكر شوية وكان عندنا درس تانى بعدها بساعتين وصلنا هيام فتحتلنا واول لما شوفتها برقت فى جمالها كانت لابسة بيجامة بيتى حرير لازقة فى جسمها وطيازها هتفرقع البنطلون وهى بتلف وماشية قدامنا وانا ومحمد ماشيين وراها وانا مبحلق فى طيازها وكانت مسيبة شعرها وحاطة روج خفيف وبيرفيوم هيجنى اكتر ودخلت قهدنا فى الصالة عملتلنا عصير وجت تحطه قدامنا وهى بتوطى شوفت بزازها كلها حته حلماتها كانت غامقة بهاله خفيفة تجنن زبى كان هيفرقع البنطلون وانا قاعد بتقولى اشرب ياحبيبي اكيد تعبانين من الدروس والحر وهى بتمشى ايدها على كتفى وبزازها فى وشى حرفيا وبعدين يابتنا ودخلت اوضتها انا شربت شوية من العصير وقولت لمحمد عاوز ادخل الحمام قالى قوم فى اخر الطرقة دى على الشمال ودخلت وهو دخل اوضته يغير طلعت زبى طرطرت وبلف وشى لاقيت كلوت لامه متعلق فى ضهر الباب..🔥🔥🔥
هقف فى الجزء الاول لحد هنا ولو حابين اكمل اكتبولى بالتعليقات والاجزاء الجاية هتكون اطول وبصور💋🔥🔥🔥💯
كمل وحاول تطول الجزء
 
جزء ميستاهلش نضيع معاه وقت في القراية و لو كل الأجزاء كده بلاش منها
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%