قيصر المنصوره
عنتيل المنصوره ابو زبر
نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
وبعدلجزء الثاني وقف لما ماما ومرات اعمامي نوموني زي ما هما فاكرين وركبو زبي هما الاتنين واتفقو اني انكهم
الجزء التالت ماما بتصحيني الساعه سبعه بفتح عيني اشوف منظر بزازعا وهيا بتترج هتنط من البدي الي لبساه من غير سنتيانه
طبعا انا زبي وقف عزيزي القارء فضلت متنح معاها شويه وهيا بصت علي زبي وضحكت وقالت يلا قوم افطر انا قومت دخلت الحمام استحميت ومضربتش عشره لاني عارف اني هنكهم وطلعت اروح افطر ماما: عامل ايه يحبيبي انا: كويس بس ايه القمر دا انتي كده هتخليني اقوم اتحرش بيكي ماما: اتلم انا امك وضحكنا وانا في دماغي بامارة لبني الي نزل في كسك ماما: هتيجي بليل امتا انا: ممكن 11 او12 ماما: تمام بقولك اطلع لمرات عمك صفاء علشان لسه مقمتش انا: اطلعي انتي يماما ماما: انا رجليا وجعاني انت هتطلع تخش تصحيها وتنزل انا: حاضر يماما وكملنا وفطار وهيا بتاكلني وانا طبعا شغال تحسيس عليها هيا قامت انا دخلت خت حباية فياجرا وطلعت علشان المعركه الي فوق فتحت وي دخلت لقيت بابا اوضة نوم الاقفال مقفول عرفت انها قافله عليهم وسايبه اوضة نومها مفتوحه علي الاخر🤣🤣🤣دخلت ولقيتها نايمه ملط
وانا عامل حسابي خلعت هدومي وقومت قالبها ومدخل زبي في بوقها طوالي بدون مقدمات وشغال رزع وضاغط علي زورها وهيا عامله نفسها لسه فايقه وبتحاول تبعدني عنها
انا فضلت انيك في بوقها كده شويه لحد ما جبت لبني في بوقها وعلي وشها
بعدها بي شويه سحبت زبي وهيا عماله تكح وتعيط صفاء: انت عملت كده ازاي انا هقول لمامتك لا هقول لعمك اخليه يقتلك انا قومت ضربها كف علي وشها وقولتلها منتو ركبتو انبارح فيها ايه لما انيكم دلوقتي وضحكت🤣🤣هيا اتصدمت وقولتلها انا مشربتش الشاي صفاء: شاي ايه وايه الي حصل انبارح انا: بطلي كدب يشرموطه وضربتها قلم تاني وقولتلها افتكرتي دلوقتي صفاء: اه افتكرت وهيا بتعيط انا يلا يشرموطه علشان انيكك واكيفك حطيت زبي تاني في بوقها علشان تنضفه من اللبن وروحت الحس كسها
انا بلحس جامد وهيا قاعده تصوت صفاء: اااااااااه كسي ارحمني شويه انا: بس يشرموطه ودخلت صابع وانا شغال لحس وقومت عاضض شفايف كسها وضربتها علي طيظها وقيمتها من فوقي ودخلت زبي في كسها وعمال ابوس واعض في بزازها
وهيا ااااااه قطع بزازي وانا شغال وزبي داخل في كسها وصوتها علي ااااااااااااااااااااه زبك كبير اوي براحه علي كسي ااااااااااااااااه ارحمني انا: انا هوريكي مقامك يا شرموطه وشغال رزع في كسها ومص وعض في بزازها واضربها علي وشها خليت وشها احمر وبعدين قلبتها في وضع الكلبه وماسك ايديها الاتنين وشغال نيك
وشغال جامد وصوت اللحم مالي المكان وهيا شغاله صويت صفاء: اااااااااااه كسي ارحمني اااااااااااااااااااه ارحم كسي وشغاله عياط انا ضربتها علي طياظها الاتنين وشغال نيك فيها كسها بدا يضيق علي زبي
انا: زبي عجبك يشرموطه صفاء: زبك جامد يرامي يحبيبي انا خبطتها علي فردة طياظها جامد وقولت انتي شرموطه ليا وانا سيدك انا ايه يصفاء يشرموطه صفاء: انا شرموطتك وانت سيدي وسيد الرجاله وشغال رزع فيها وهيا بتصوت وجابت عليا وانا شغال حفر فيها وهيا شغاله صويت قلبتها علي ضهرها وببوس فيها علشان صوتها ميطلعش وشغال نيك ورزع للاخر طلعت زبي مره وحده شهقت كان روحها طلعت منها ودخلته تاني بسرعه صفاء: اااااااااااااااااااه كسي اتفشخ ااااااااااااه يكسي هموت ارحمني بقا وجابت تاني عليا انا خبطتها علي وشها المرادي وقولتلها جبتي ليه يشرموطه قبل ما تقوليلي ورزعتها قلم تاني صفاء: انا اسفه انا اسفه وعماله تصوت ااااااااااااااااه يكسي اااااااااااااااااااااااااه اتفشختي يصفاء زب اهو يريحك مكان جوزك الخول انا سمعت الطلمه ضربتها علي وشها وقولت احترمي نفسك دا عمي وضحتك صفاء: ما انت بتنيك مرات عمك اهو وضربتها تاني علي وشها وفضلت ارزع فيها كمان عشر دقايق واخير حمم اللبن طلعت من زبي بس بكميه كبيره حشرت زبي في كسها وهيا اااااااااااااااااااه لبنك سخن اوي يسيدي اااااااااااااااااااه لبنك برد نار كسي وقامت بستني وانا شويه وقومت من عليها وكسها كان غرقان لبن
قعدت جمبها علي السرير وقولتلها كسك ارتاح يشرموطه صفاء: اه ارتاح يسيد الرجاله انا: ماشي يشرموطه واوعي تقولي لامي اني عرفت والا هفشخك هيا ضحكت وقالت كده هقولها انا ضربتها علي طيظها وقولت هوريكي مقامك يا شرموطه لو عملتي حاجه من ورايا صفاء قالت امرك يسيد الرجاله وقامت دخلت الحمام تستحمي وانا دخلت وراها صفاء: انت بتعمل ايه هنا انا: هنستحمي سوا يصفصف صفاء: مش هينفع انا: دنا لسه نايكك يشرموطه وطبعا استحميت معاها ورزعتها واحد جوا وفشخت كسها علي الاخر وبعدين نزلت علي الساعه8وربع وقابلت مرات عمي عزه وانا نازل عزه: عامل ايه يرامي انا: كويس يطنط عزه: قولتلك قولي يعزه او يماما انا خلاص يماما عزه: قولها تاني بحب اسمعها منك انا: ماشي يماما وحضنتني وانا دوبت في حضنها وبزازها الكبيره الطريه الي خبطها في سدري وزبي مصدق ووقف خبط فيها معرفش هيا حست ولا لا بس فضلت متبته انا حبيت اشوف ميتها نزلت ايدي علي طيظها وحسست براحه وبعدين قرصت وهيا لسه حضناني عرفت انها هايجه عليا قولت في بالي لازما انيكها بعدين انا: خلاص يماما هتاخر عن الكليه عزه: ماشي يحبيبي وسابتني وباستني جنب شفايفي انا زبي وقف علي الاخر رغم انه جايب تلت مرات🤣🤣هيا خدت بالها منه وعضت علي شفايفها وقالتلي يلا سلام وابقا تعلالي بكره عايزاك انا حاضر يماما سلام وهنا نهاية الجزء الثالث
الجزء التالت ماما بتصحيني الساعه سبعه بفتح عيني اشوف منظر بزازعا وهيا بتترج هتنط من البدي الي لبساه من غير سنتيانه
طبعا انا زبي وقف عزيزي القارء فضلت متنح معاها شويه وهيا بصت علي زبي وضحكت وقالت يلا قوم افطر انا قومت دخلت الحمام استحميت ومضربتش عشره لاني عارف اني هنكهم وطلعت اروح افطر ماما: عامل ايه يحبيبي انا: كويس بس ايه القمر دا انتي كده هتخليني اقوم اتحرش بيكي ماما: اتلم انا امك وضحكنا وانا في دماغي بامارة لبني الي نزل في كسك ماما: هتيجي بليل امتا انا: ممكن 11 او12 ماما: تمام بقولك اطلع لمرات عمك صفاء علشان لسه مقمتش انا: اطلعي انتي يماما ماما: انا رجليا وجعاني انت هتطلع تخش تصحيها وتنزل انا: حاضر يماما وكملنا وفطار وهيا بتاكلني وانا طبعا شغال تحسيس عليها هيا قامت انا دخلت خت حباية فياجرا وطلعت علشان المعركه الي فوق فتحت وي دخلت لقيت بابا اوضة نوم الاقفال مقفول عرفت انها قافله عليهم وسايبه اوضة نومها مفتوحه علي الاخر🤣🤣🤣دخلت ولقيتها نايمه ملط
وانا عامل حسابي خلعت هدومي وقومت قالبها ومدخل زبي في بوقها طوالي بدون مقدمات وشغال رزع وضاغط علي زورها وهيا عامله نفسها لسه فايقه وبتحاول تبعدني عنها
انا فضلت انيك في بوقها كده شويه لحد ما جبت لبني في بوقها وعلي وشها
بعدها بي شويه سحبت زبي وهيا عماله تكح وتعيط صفاء: انت عملت كده ازاي انا هقول لمامتك لا هقول لعمك اخليه يقتلك انا قومت ضربها كف علي وشها وقولتلها منتو ركبتو انبارح فيها ايه لما انيكم دلوقتي وضحكت🤣🤣هيا اتصدمت وقولتلها انا مشربتش الشاي صفاء: شاي ايه وايه الي حصل انبارح انا: بطلي كدب يشرموطه وضربتها قلم تاني وقولتلها افتكرتي دلوقتي صفاء: اه افتكرت وهيا بتعيط انا يلا يشرموطه علشان انيكك واكيفك حطيت زبي تاني في بوقها علشان تنضفه من اللبن وروحت الحس كسها
انا بلحس جامد وهيا قاعده تصوت صفاء: اااااااااه كسي ارحمني شويه انا: بس يشرموطه ودخلت صابع وانا شغال لحس وقومت عاضض شفايف كسها وضربتها علي طيظها وقيمتها من فوقي ودخلت زبي في كسها وعمال ابوس واعض في بزازها
وهيا ااااااه قطع بزازي وانا شغال وزبي داخل في كسها وصوتها علي ااااااااااااااااااااه زبك كبير اوي براحه علي كسي ااااااااااااااااه ارحمني انا: انا هوريكي مقامك يا شرموطه وشغال رزع في كسها ومص وعض في بزازها واضربها علي وشها خليت وشها احمر وبعدين قلبتها في وضع الكلبه وماسك ايديها الاتنين وشغال نيك
وشغال جامد وصوت اللحم مالي المكان وهيا شغاله صويت صفاء: اااااااااااه كسي ارحمني اااااااااااااااااااه ارحم كسي وشغاله عياط انا ضربتها علي طياظها الاتنين وشغال نيك فيها كسها بدا يضيق علي زبي
انا: زبي عجبك يشرموطه صفاء: زبك جامد يرامي يحبيبي انا خبطتها علي فردة طياظها جامد وقولت انتي شرموطه ليا وانا سيدك انا ايه يصفاء يشرموطه صفاء: انا شرموطتك وانت سيدي وسيد الرجاله وشغال رزع فيها وهيا بتصوت وجابت عليا وانا شغال حفر فيها وهيا شغاله صويت قلبتها علي ضهرها وببوس فيها علشان صوتها ميطلعش وشغال نيك ورزع للاخر طلعت زبي مره وحده شهقت كان روحها طلعت منها ودخلته تاني بسرعه صفاء: اااااااااااااااااااه كسي اتفشخ ااااااااااااه يكسي هموت ارحمني بقا وجابت تاني عليا انا خبطتها علي وشها المرادي وقولتلها جبتي ليه يشرموطه قبل ما تقوليلي ورزعتها قلم تاني صفاء: انا اسفه انا اسفه وعماله تصوت ااااااااااااااااه يكسي اااااااااااااااااااااااااه اتفشختي يصفاء زب اهو يريحك مكان جوزك الخول انا سمعت الطلمه ضربتها علي وشها وقولت احترمي نفسك دا عمي وضحتك صفاء: ما انت بتنيك مرات عمك اهو وضربتها تاني علي وشها وفضلت ارزع فيها كمان عشر دقايق واخير حمم اللبن طلعت من زبي بس بكميه كبيره حشرت زبي في كسها وهيا اااااااااااااااااااه لبنك سخن اوي يسيدي اااااااااااااااااااه لبنك برد نار كسي وقامت بستني وانا شويه وقومت من عليها وكسها كان غرقان لبن
قعدت جمبها علي السرير وقولتلها كسك ارتاح يشرموطه صفاء: اه ارتاح يسيد الرجاله انا: ماشي يشرموطه واوعي تقولي لامي اني عرفت والا هفشخك هيا ضحكت وقالت كده هقولها انا ضربتها علي طيظها وقولت هوريكي مقامك يا شرموطه لو عملتي حاجه من ورايا صفاء قالت امرك يسيد الرجاله وقامت دخلت الحمام تستحمي وانا دخلت وراها صفاء: انت بتعمل ايه هنا انا: هنستحمي سوا يصفصف صفاء: مش هينفع انا: دنا لسه نايكك يشرموطه وطبعا استحميت معاها ورزعتها واحد جوا وفشخت كسها علي الاخر وبعدين نزلت علي الساعه8وربع وقابلت مرات عمي عزه وانا نازل عزه: عامل ايه يرامي انا: كويس يطنط عزه: قولتلك قولي يعزه او يماما انا خلاص يماما عزه: قولها تاني بحب اسمعها منك انا: ماشي يماما وحضنتني وانا دوبت في حضنها وبزازها الكبيره الطريه الي خبطها في سدري وزبي مصدق ووقف خبط فيها معرفش هيا حست ولا لا بس فضلت متبته انا حبيت اشوف ميتها نزلت ايدي علي طيظها وحسست براحه وبعدين قرصت وهيا لسه حضناني عرفت انها هايجه عليا قولت في بالي لازما انيكها بعدين انا: خلاص يماما هتاخر عن الكليه عزه: ماشي يحبيبي وسابتني وباستني جنب شفايفي انا زبي وقف علي الاخر رغم انه جايب تلت مرات🤣🤣هيا خدت بالها منه وعضت علي شفايفها وقالتلي يلا سلام وابقا تعلالي بكره عايزاك انا حاضر يماما سلام وهنا نهاية الجزء الثالث