هذه القصة منقولة من موقع اخر على أنها برخصة المشاع الإبداعي او منقولة بموافقة كاتبها الاصلى على مسؤلية الناقل ودون أدنى مسؤلية على ادارة المنتديات
انا اسمي محمد عمري 30 سنة قصتي تبدأ نا من اسبوع كنت وقف علي السوق ف الرياض سوق عمال وكده ف واحد بعربيه قالي ان عندو شويه رمل عايز يدخلهم من الشارع للجراچ قولتلو تمام ركبت معاه وطلعنا واحنا ف الطريق قعد يسالني متجوز ولا لا والكلام ده وانا بجاوب بحسن نيه مش اكتر وصلنا البيت كان خمس ادوار بيت شكلو جميل بصراحه كانو حوالي مترين رمل ولقيت الف طوب معاهم دخلت معاه ف الجراچ وكان عايز يعمل حوض انا عندي خبره ف الحاجات دي طبعا قولتلو عندك حد يعملو قالي لسه هشوف قولتلو انا هعملو ليك قالي ماشي وجيت اكلمو علي الحساب قالي كل الي انت عايزو هتاخدو واتفقت معاه ودخلت الطوب والاسمنت وهو كان خرج بالعربيه وانا شغال كلمتو قولتلو انا نسيت اقولك ع ميه للشرب الجو هنا حر اوي قالي انا نسيت معلش هكلم المدام تنزلك ميه وعصير قفلت معاه وانا مش في نيتي حاجه كنت بدخل الرمل ببرويطه بعد 5 دقايق نزلت واحده لبسه عبايه سوده مربوطه من النص ولبسه الصفحة الرئيسية اتفاقية الاستخدام سياسة الخصوصية اتصل بنا 📢 انضم إلى قناتنا على تيليجرام! اشتراك الان واستمتع باحدث القصص الجنسية المسموعة 🚀🔥 اضغط هنا للانضمام الرئيسية أخبار ساخنة قصه مسموعه : صاحب جوزي عمل معايا علي السرير و زوجي كان في الشغل قصة مريانا ومحمود في أرض القصب بالصعيد "من شروط الجن أن الشيخ يعمل معايا عشان يطلع الآثار: قصة سهير مع الشيخ قصص جنسية صوتية زوج أختي عمل معايه ومش قادرة أصدق اللي حصل بيني وبين جوز أختي – قصة مسموعة ام عمرمع الرجل الاسود الافريقي في الغابه قصة مسموعة حب ممنوع في الكنيسة.. قصة نيفين المسيحية وعبد**** ال**** بتاع الدش تعبني اوي وهو بيصلاح الاشاره وزوجي كان مسافر قصه مسموعه قصص جنسية هتخليك تجيبهم نيك زوجة الكفيل السعودي في كسها وخرم طيزها الكبيره المربربه 24 يونيو 2025 مني سامي الصفحة الرئيسية قصص مني الحجم محتويات المقال انا سفرت ل السعوديه من 20 يوم تقريبا عشان نشتغل بقي ولا مش عايزني اتجوز ولا اييييه المهم في قصه صغيره وهتعجبكم وبعدين هنستمر ف القصه بتاعتنا بتاعت صباح قصص جنسية هتخليك تجيبهم نيك زوجة الكفيل السعودي في كسها وخرم طيزها الكبيره المربربه. انا من اسبوع كنت وقف علي السوق ف الرياض سوق عمال وكده ف واحد بعربيه قالي ان عندو شويه رمل عايز يدخلهم من الشارع للجراچ قولتلو تمام ركبت معاه وطلعنا واحنا ف الطريق قعد يسالني متجوز ولا لا والكلام ده وانا بجاوب بحسن نيه مش اكتر وصلنا البيت كان خمس ادوار بيت شكلو جميل بصراحه كانو حوالي مترين رمل ولقيت الف طوب معاهم دخلت معاه ف الجراچ وكان عايز يعمل حوض انا عندي خبره ف الحاجات دي طبعا قولتلو عندك حد يعملو قالي لسه هشوف قولتلو انا هعملو ليك قالي ماشي وجيت اكلمو علي الحساب قالي كل الي انت عايزو هتاخدو واتفقت معاه ودخلت الطوب والاسمنت وهو كان خرج بالعربيه وانا شغال كلمتو قولتلو انا نسيت اقولك ع ميه للشرب الجو هنا حر اوي قالي انا نسيت معلش هكلم المدام تنزلك ميه وعصير قفلت معاه وانا مش في نيتي حاجه كنت بدخل الرمل ببرويطه بعد 5 دقايق نزلت واحده لبسه عبايه سوده مربوطه من النص ولبسه بس جسمها حلو اوووي هيا مشت اودامي وانا كنت بدخل البرويطه وهيا بتدخل العصير والميه جوه الجراچ وانا شايف طيزها بتروح يمين وشمال كانها مش لبسه حاجه تحت العبايه هيا دخلت حطت الحاجه ولقيتها بتكلمني بتقولي هتعمل الحوض فين وكلام عن الشغل وانا بكلمها لقيتها رفعت ال ااااااااااااااه زي القمر وحطه روچ وشكلها حلو اوووي انا بتكلم معاها ولقيتها فكت وسط العبايه والعبايه اتفتحت وانا مش مصدق وخايف لروح ف ستين مصيبه