دي أول قصه ليا في المنتدي هنا
أتمنى تدعموني وشكرا لحسن استماعكوا
أبطال القصه ( مش هقول اسامي حقيقيه غير اسم خالتي وعيالها)
١: أنا احمد ١٦ سنه طولي١٦٨سم و وزني ٤٠ كيلو
٢: خالتو رباب طولها ١٦٩سم وزنها ٨٠ كيلو
لون شعرها أسود عينها عسلي و شفايف تتاكل أكل
و طيزها مرفوعه ومشدوده كبيرة ومدورة بزازها كبار شبه مايا خليفه
٣: اروى بنتها١٣ سنه
٥: رويدا بنتها سنها ١١ سنه
نبدأ القصه: كنا في كل عيد متعودين نسافر لجدي وجدتي وجيه العيد الكبير والناس كلها بتقص شعرها بقى وشغل رامز جلال😂 المهم قصة شعري قصه مكانتش عاجبه امي وابويا ولما سافرنا هناك لجدي وجدتي معجبتش حد خالص وانا كنت مضايق وخالتو اتريقت عليا وبتقولي ايه طبق السلطه ده فاضايقت فطبطبت عليا رجلي ف ايديها لمست زبري فهجت اوييي الصراحه المهم جيه معاد النوم وكنا بظبط اماكن النوم وكده فخالتو هتنام جانبي فقالت بقى ان هنام جنب طبق السلطه ده وضحكت ضحكه كلها شرمطه وحكت طيزها ف زبري كنت حاسس انها قاصده فدخلنا ننام وهي سهرت هي وامي وبعدين انا في اليوم ده مكنتش عارف انام فأمي وخالتي دخلو يناموا وخالتو جات جنبي ومثلت اني نايم (مش عارف ليه) ف اتغطت واديتني ضهرها وطيزها كبيره اويي فزبري كان لامسها فهجت اوي وعملت نفسي بتقلب وبحرك أيدي ودخلت ايدي جوه التي شيرت وهي مكانتش لابسه سنتيان فلمست اجمل بزاز كبيره وبعدين شيلت ايدي ع طول عشان متقفش فطلعت زوبري من البنطلون وقعدت ارجع بضهري لورا واطلع لقدام اكني بنيكها ففجأة لقيت أيدها بتمسك زوبري وبتقولي بصوت واطي متخافش وقعادت تحرك أيديها ع زوبري ١٠ دقايق وبعدين نزلت البنطلون بتاعها هي كانت لابسه فيزون ضيق وبعبصتها بعبوص عشان اوسع خرمها وكنا متغطين عشان منتشافش وبعدين دخلت زوبري في خرم طيزها وقعدت اطلع لقدام وارجع لورا لغيت مجبتهم في خرمها ولفيت وإيديتني وشها وباستني في بوقي بوسا طويله اوي وطعمها حلو
ايه رأيكم في القصه
أتمنى تدعموني وشكرا لحسن استماعكوا
أبطال القصه ( مش هقول اسامي حقيقيه غير اسم خالتي وعيالها)
١: أنا احمد ١٦ سنه طولي١٦٨سم و وزني ٤٠ كيلو
٢: خالتو رباب طولها ١٦٩سم وزنها ٨٠ كيلو
لون شعرها أسود عينها عسلي و شفايف تتاكل أكل
و طيزها مرفوعه ومشدوده كبيرة ومدورة بزازها كبار شبه مايا خليفه
٣: اروى بنتها١٣ سنه
٥: رويدا بنتها سنها ١١ سنه
نبدأ القصه: كنا في كل عيد متعودين نسافر لجدي وجدتي وجيه العيد الكبير والناس كلها بتقص شعرها بقى وشغل رامز جلال😂 المهم قصة شعري قصه مكانتش عاجبه امي وابويا ولما سافرنا هناك لجدي وجدتي معجبتش حد خالص وانا كنت مضايق وخالتو اتريقت عليا وبتقولي ايه طبق السلطه ده فاضايقت فطبطبت عليا رجلي ف ايديها لمست زبري فهجت اوييي الصراحه المهم جيه معاد النوم وكنا بظبط اماكن النوم وكده فخالتو هتنام جانبي فقالت بقى ان هنام جنب طبق السلطه ده وضحكت ضحكه كلها شرمطه وحكت طيزها ف زبري كنت حاسس انها قاصده فدخلنا ننام وهي سهرت هي وامي وبعدين انا في اليوم ده مكنتش عارف انام فأمي وخالتي دخلو يناموا وخالتو جات جنبي ومثلت اني نايم (مش عارف ليه) ف اتغطت واديتني ضهرها وطيزها كبيره اويي فزبري كان لامسها فهجت اوي وعملت نفسي بتقلب وبحرك أيدي ودخلت ايدي جوه التي شيرت وهي مكانتش لابسه سنتيان فلمست اجمل بزاز كبيره وبعدين شيلت ايدي ع طول عشان متقفش فطلعت زوبري من البنطلون وقعدت ارجع بضهري لورا واطلع لقدام اكني بنيكها ففجأة لقيت أيدها بتمسك زوبري وبتقولي بصوت واطي متخافش وقعادت تحرك أيديها ع زوبري ١٠ دقايق وبعدين نزلت البنطلون بتاعها هي كانت لابسه فيزون ضيق وبعبصتها بعبوص عشان اوسع خرمها وكنا متغطين عشان منتشافش وبعدين دخلت زوبري في خرم طيزها وقعدت اطلع لقدام وارجع لورا لغيت مجبتهم في خرمها ولفيت وإيديتني وشها وباستني في بوقي بوسا طويله اوي وطعمها حلو
ايه رأيكم في القصه